Astrologija| Ekologija| Gradjanske inicijative| Nauka| Sex

Umro je drug Tito

krkar RSS / 26.11.2016. u 08:07


castit.jpg

Kažu još 1980. A evo sad je umro i Kubancima.

Ostade samo

Robert-Mugabe.jpg



Komentari (372)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

janeberry janeberry 11:56 26.11.2016

čekala sam čekala

pa više ne mogu:

krajnje je vreme da predjemo na ostavinsku raspravu ili šta je Fidel dao čovečenstvu a šta Kastro uskratio svom narodu, mada može i obrnuto.
mislim, ja volim lika, odmah da se razumemo, ako do sada nismo.
krkar krkar 12:06 26.11.2016

Usrećili se i Kuba i svet

janeberry
pa više ne mogu:

krajnje je vreme da predjemo na ostavinsku raspravu ili šta je Fidel dao čovečenstvu a šta Kastro uskratio svom narodu, mada može i obrnuto.
mislim, ja volim lika, odmah da se razumemo, ako do sada nismo.


Dao mu je odličnu zdravstvenu zaštitu ... koju uživa u bedi i sirotinji koja je ponižavajuća i normalnom svetu nepodnošljiva.

Ah, da, dao mu je i nekoliko hiljada svojih govora. U proseku po 4 sata mada je bilo i onih po 7 i više. Nego Kubanci ošljari latinski pa ne vode preciznu evidenciju.


janeberry janeberry 12:18 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

dao je istorijsku lekciju izdržljivosti i doslednosti.



pazi kad je ostario i ostao levičar; baš kao i ja.

krkar krkar 12:22 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

janeberry
dao je istorijsku lekciju izdržljivosti i doslednosti.



pazi kad je ostario i ostao levičar; baš kao i ja.



Bolje da im je dao gradske i međugradske autobuse. Očigledno da nisi videla kako je pod levičarem organizovan prevoz (kad imaju para za gorivo, umrla bratska eseseserska pomoć džabe).

Ali dobro, da svet ne brine dok si i ti dalje levičarka. Samo još Borko da ne izda - izvadićete vi planetu iz krize.
janeberry janeberry 12:34 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

: ))))



ja sam više - na tvoj užas - za vuka j. (kad smo već kod borka), a htela ovde da razgorim vatricu dok se tope sveće.
ono, kubo mladosti moja ili što bi rekao časni šabić : Ja Vas pozdravljam.
pijac žudi, sitna deca..
rade.radumilo rade.radumilo 12:44 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Dao mu je odličnu zdravstvenu zaštitu ... koju uživa u bedi i sirotinji koja je ponižavajuća i normalnom svetu nepodnošljiva.


Obično tako bude, na kraju. Međutim ne zaboravi kakvo je stanje bilo kada se on pojavio na sceni. Hebote, lik je sa nekoliko desetina ljudi započeo revoluciju i za manje od godinu dana preuzeo vlast. Svima je bio pun Q Batiste, a posebno onima koji su trebali da se biju za njega.
Istorija se ponavlja, po raznim zemljama najobičniji hoštapleri i šibicari grabe apsolutnu vlast, dok stanovništvo tone u bedu i beznađe. Samo je pitanje vremena, kada će se pojaviti novi revolucionari.

krkar krkar 13:22 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

. Međutim ne zaboravi kakvo je stanje bilo kada se on pojavio na sceni. Hebote, lik je sa nekoliko desetina ljudi započeo revoluciju i za manje od godinu dana preuzeo vlast. Svima je bio pun Q Batiste, a posebno onima koji su trebali da se biju za njega.


Uopšte to nije tema. Tema je da im je socijalizam jebao kevu.

Kao i svim drugim "socijalističkim" državama, uostalom.
rade.radumilo rade.radumilo 13:27 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Uopšte to nije tema. Tema je da im je socijalizam jebao kevu.

Kao i svim drugim "socijalističkim" državama, uostalom.


Tačno, ja samo tvrdim da će "socijalizam" opet da jebe kevu, gomili država. Demokratija ustupa mesto fašizmu (Musolinijevog tipa, ne treba ga brkati sa nacizmom), a to će se opet završiti komunističkim revolucijama u gomili država.
blogov_kolac blogov_kolac 13:42 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

janeberry
pa više ne mogu:

krajnje je vreme da predjemo na ostavinsku raspravu ili šta je Fidel dao čovečenstvu a šta Kastro uskratio svom narodu, mada može i obrnuto.
mislim, ja volim lika, odmah da se razumemo, ako do sada nismo.



Malo je falilo da Fidel Kastro u najbukvalnijem smislu postane najznacajnije zivo bice u istoriji planete Zemlje, da je na vrhuncu svoga revolucionarnog zanosa i fanatizma uspeo oktobra 1962. da uvuce nasu planetu u nuklearni sukob i kataklizmu. Ta usijana glava je sa svoje strane uradila sve sto je bilo u njenoj moci da bas do takvog apokaliptickog scenarija i dodje, pa i vise od toga, ali su srecom "veliki" u zadnjem momentu povukli rucnu kocnicu.

Koliko je komunizam ojadio samu Kubu navescu primer iz turizma, koji sam vec jednom apostrofirao na nekoj od diskusija na ovom nasem blogu. Kada su komunisti preuzeli Kubu 1959. turizam je na globalnom planu bila jedna jako perspektivna grana privrede i u velikoj ekspanziji, ali u to vreme jos uvek skoro zanemarljiva po udelu koji zauzima u svetskoj ekonomiji. Jedna od prvih stvari koje su Kastro i ekipa uradili bila je "zabrana" turizma kao devijantnog burzoaskog i malogradjanskog nasledja (a i svi staljinisticki rezimi su oduvek tezili hermetickoj izolaciji), tako da je do 90-ih postojao samo varijanta VIP turizma za povlascene drugarice i drugove iz bratskih rezima i Kastrove goste. U medjuvremenu (tj u zadnjih 60-ak godina) turizam je postao respektabilna svetska industrija i fenomen tako da je americka savezna drzava Florida prosle godine probila barijeru od 100 miliona posetilaca i godisnji priliv od 70 milijardi dolara. Slicne neverovatne brojke vaze i za americku prestonicu kocke Las Vegas u Nevadi... Namerno pominjem Floridu i Las Vegas, jer je te 1959. Kuba i Havana sa imidzom "raj na zemlji" koji datira jos iz kolumbovskih vremena bila priblizno popularna turisticka destinacija americkim turistima i kockarima, a danasnja Kuba uprkos vekikog razvoja turizma zadnjih deceniju dve ima godisnje manje nocenja od jedne Albanije, a ne postize ni 1/4 profita od turizma od jedne Hrvatske (namerno sam izabrao zemlje iz naseg regiona zbog lakse predstave). Pa vi zamislite samo koliko su Kubanci zbog Kastrove klike izgubili (tj nisu zaradili) samo od turizma.
Goran Vučković Goran Vučković 13:47 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

Malo je falilo da Fidel Kastro u najbukvalnijem smislu postane najznacajnije zivo bice u istoriji planete Zemlje, da je na vrhuncu svoga revolucionarnog zanosa i fanatizma uspeo oktobra 1962. da uvuce nasu planetu u nuklearni sukob i kataklizmu. Ta usijana glava je sa svoje strane uradila sve sto je bilo u njenoj moci da bas do takvog apokaliptickog scenarija i dodje, pa i vise od toga, ali su srecom "veliki" u zadnjem momentu povukli rucnu kocnicu.


The Atlantic: The Real Cuban Crisis

2002. kad su se arhive otvorile posle 40 godina saznali smo da se najznačajnije živo biće u istoriji planete zvalo Vasilij Arhipov.
tetris tetris 14:00 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

a ne postize ni 1/4 profita od turizma od jedne Hrvatske

Hm, Haiti ima mnogo manje od Kube, Dominikanska republika duplo više, ali opet manje od Hrvatske. Neće biti da je samo komunizam razlog manjeg broja turista i prihoda od Hrvatske.

Do Hrvatske obale se mnogo lakše i jeftinije stigne iz cele Evrope. Sa low cost kompanijama produženi vikend odmori su postali popularni. Kongresni turizam takođe. Do Kube (i ostalih otoka na Karibima) je mnogo skuplje otići. Latinska Amerika nije preterano bogata, a nije ni blizu (sve ispod polutara). Zapadna obala USA i Kanade je isto daleko i ne može da se skokne na vikend.

Las Vegas beleži u proseku 3.5 noćenja (4.5 dana) po osobi, od kojih polovina dođe svojim prevozom. Ovo isto govori u prilog tome da razdaljina i broj noćenja utiču na odabir destinacije.
freehand freehand 14:07 26.11.2016

Re: čekala sam čekala


Malo je falilo da Fidel Kastro u najbukvalnijem smislu postane najznacajnije zivo bice u istoriji planete Zemlje, da je na vrhuncu svoga revolucionarnog zanosa i fanatizma uspeo oktobra 1962. da uvuce nasu planetu u nuklearni sukob i kataklizmu.

Umesto da našeg kučkinog sina ostavi na vlasti uz prijatzewlje iz američkih narko kartela i bordel industrije, samoubije se po nalogu J.E. Huvera nekoliko stotina puta ili u Zalivu svinja organizuje svečani doček snagama Slobode i Demokratije?
Mislim, imaš li ti neko ozbiljnije potkrepljenje za tvrdrnju da u kataklizmu svet uvlači lider suverene zemlje odlukom o vojnom i političkom savezništvu a ne imperijalne siledžije koje mu to zabranjuju? I važi li to isto za Izrael, Pakistan i druge države koje isti siledžija naoružava nuklearnim oružjem?
Goran Vučković Goran Vučković 14:11 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

Mislim, imaš li ti neko ozbiljnije potkrepljenje za tvrdrnju da u kataklizmu svet uvlači lider suverene zemlje odlukom o vojnom i političkom savezništvu a ne imperijalne siledžije koje mu to zabranjuju

Pogledaj onaj članak i Atlantika koji sam okačio (google translate bi trebalo da da ideju ako ti je engleski tanak). Prikazuje Kenedijeve u malo drugačijem svetlu nego ono "we have chosen the Moon".
freehand freehand 14:30 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

Goran Vučković
Mislim, imaš li ti neko ozbiljnije potkrepljenje za tvrdrnju da u kataklizmu svet uvlači lider suverene zemlje odlukom o vojnom i političkom savezništvu a ne imperijalne siledžije koje mu to zabranjuju

Pogledaj onaj članak i Atlantika koji sam okačio (google translate bi trebalo da da ideju ako ti je engleski tanak). Prikazuje Kenedijeve u malo drugačijem svetlu nego ono "we have chosen the Moon".

Nisam siguran da razumem zašto si meni na to skrenuo pažnju, ali taj sam članak pročitao ranije a većinu stvari u njemu navedenu znao iz drugih izvora. No ok, .vredelo je podsetiti se.
Goran Vučković Goran Vučković 14:41 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

Nisam siguran da razumem zašto si meni na to skrenuo pažnju, ali taj sam članak pročitao ranije a većinu stvari u njemu navedenu znao iz drugih izvora. No ok, .vredelo je podsetiti se.

Ovaj deo komentara koji sam citirao mi je nekako zvučao kao da nisi, pls ignoriši.
rade.radumilo rade.radumilo 15:29 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

Mislim, imaš li ti neko ozbiljnije potkrepljenje za tvrdrnju da u kataklizmu svet uvlači lider suverene zemlje odlukom o vojnom i političkom savezništvu a ne imperijalne siledžije koje mu to zabranjuju?


Pri tome, siledžija je bio na gadnim lekovima (pošto je bio bubrežni bolesnik). U principu, Hruščov je uvideo priliku da obavi trgovinu koja mu je bila neophodna, ali nije očekivao takvu reakciju drogirane budale. Srećom je mlađi bata, znajući s kim ima posla, izvadio stvar i dil je na kraju bio postignut.
vcucko vcucko 17:12 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar

Dao mu je odličnu zdravstvenu zaštitu ... koju uživa u bedi i sirotinji koja je ponižavajuća i normalnom svetu nepodnošljiva.

Dao mu je još neke stvari. Obrazovanje. Vrhunski sport. Vojsku kojoj niko u komšiluku (naravno bez USA) nije ni za lakšu vežbu.
vcucko vcucko 17:17 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

blogov_kolac
Pa vi zamislite samo koliko su Kubanci zbog Kastrove klike izgubili (tj nisu zaradili) samo od turizma.

Još kad bi objasnio šta znači "Kubanci".

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:09 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Nego Kubanci ošljari latinski pa ne vode preciznu evidenciju.


Ne znam da l vode ili ne, ali znam da sam tamo krajem prošlog - početkom ovog (kako je to simpa korisiti ) našao na netu ogromnu bazu Kastrovih govora - i to sve prevedenih na engleski. Pa sam ih koristio za podjebanciju ;>

I da, i dalje je prisutna

http://lanic.utexas.edu/la/cb/cuba/castro.html

This database includes speeches, interviews, etc., by Fidel Castro from 1959 to 1996. All texts are in English. If you would like more recent speeches or texts in Spanish, please consult Discursos e Intervenciones de Fidel Castro, which has texts in a variety of languages starting with 1998, Discursos: Ministerio de Relaciones Exteriores at the Cuban Foreign Ministry, or Discursos y otras intervenciones de Fidel Castro.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:30 26.11.2016

Re: čekala sam čekala

Haiti

kad reče Haiti, pre neki dan sam odgledala dokumentarac The True Cost (o pravoj ceni modne industrije) u kom se, između ostalog, bave i skladištenjem viška odeće, pa ga tako izvoze kao "čeriti" na Haiti i u zemlje trećeg sveta u balama. Onda kupiš balu nove ili korišćene (skoro nove) garderobe za sitnu kintu, ne znajući šta si kupio, i onda kad izabereš 2-3 ajtema, ostatak baciš. I tako se u zemljama trećeg sveta stvaraju đubrišta odeće koja zagađuju zemlju, vodu, vazduh...a sve to iz "čeritija". Daju ti svooje đubre, a ti sav srećan što si pronašao šta da obučeš za male pare. Brutalno. Kad sam pogledala film došlo mi je da odem kod keve i zagrebem po ormanima i vidim šta može da se prepravi, da ne mora da se kupuje više. Inače, modna industrija je drugi zagađivač planete, odmah posle naftne. I tako...mislim, ne da je tema, onako pričam.
krkar krkar 21:12 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Vojsku kojoj niko u komšiluku (naravno bez USA) nije ni za lakšu vežbu.


Pa su ih zato slali da ginu po Africi šireći socijalizam za račun Kremlja!

Nabijem nakurac i jedne i druge i sve koji ih podržavaju
krkar krkar 21:16 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

ja sam više - na tvoj užas - za vuka j.


Čega se pametan stidi...
janeberry janeberry 22:20 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Jeste, eto pocinjem kampanju tako sto javljam da cu biti za Vuka Jeremica, makar se necu stideti da mi on bude predsednik drzave.
Ti bio za Tomu i cuti.

vcucko vcucko 22:40 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
Vojsku kojoj niko u komšiluku (naravno bez USA) nije ni za lakšu vežbu.


Pa su ih zato slali da ginu po Africi šireći socijalizam za račun Kremlja!

Nabijem nakurac i jedne i druge i sve koji ih podržavaju

U celom zamešateljstvu u Angoli kubanska vojska je najmanje ginula, a najviše profitirala. U svakom smislu. Jal' tehničko-taktičkom, jal' u onom po liniji "rezervisti iz HN-1991.-dubrovačko zaleđe".
Tako da tu ne ide ta priča "los pobres Cubanos, terali su ih u rat".
krkar krkar 22:41 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Ti bio za Tomu i cuti.


Ako bude Toma vs. Vuk Jeremić opet ću biti za Tomu.

Ne samo zato što je Starmali proizvod govnara sitnošićardžijskog samozaljubljenog Borisa Tadića koji je pripremio dolazak i dugotrajni ostanak Vučića na vlast, nego i zato što bi Pura Moca bio još gori od Tadića. Veći govnar, veći šićardžija, više samozaljubljen.

Jednostavno - fukara.
janeberry janeberry 22:58 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

ajde bogati, nemoj vise.

krkar krkar 23:25 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Tako da tu ne ide ta priča "los pobres Cubanos, terali su ih u rat".



Ma naravno, svaki Kubanac odmalena sanja da jednog dana ode da položi život na obalu Okavanga za svetsku revoluciju i pobedu komunizma!

Tebi je baš dobro ispran mozak. Malo Srbstvom, malo komunizmom...
vcucko vcucko 23:51 26.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
Tako da tu ne ide ta priča "los pobres Cubanos, terali su ih u rat".



Ma naravno, svaki Kubanac odmalena sanja da jednog dana ode da položi život na obalu Okavanga za svetsku revoluciju i pobedu komunizma!

Tebi je baš dobro ispran mozak. Malo Srbstvom, malo komunizmom...

Ne znam čime je tebi ispran i mozak i oči, ali čitaš svoje tlapnje, umesto onoga što je napisano.
Nisu oni tamo mislili na svetsku revoluciju, nego su - pored najbolje moguće provere borbene gotovosti - brodovi u povratku brektali natovareni svime što je moglo da se pokupi, a da bilo čemu koristi.
Jedini zapadni automobili u Havani, a da nisu zaostali još od Batiste, pokupljeni su sa ulica Luande, Benguele i kako se već zovu te lepotinje.
Ka kad su se junaci stali vrtat od Konavala za Igalo, jado, o tome pričam.
krkar krkar 00:04 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Ka kad su se junaci stali vrtat od Konavala za Igalo, jado, o tome pričam.


Da, shvatio sam. Kao kad je vaša vojska oslobađala po "Krajini" videorekordere, traktore, radijatore i ragastove.

Doduše, to je u najboljoj tradiciji bratske sovjetske Crvene armije čiji su oslobodioci 1944. i 45. oslobađali po Beogradu, Pančevu, Somboru... i česme iz zidova. Pa se posle čudili što negde u Omskoj oblasti nije ništa curelo iz njih kad su ih turili u zid.

U stvari razumeo sam. Socijalizam je tako uspešan sistem da je potrebno s vremena na vreme popljačkati one koji nisu klicali socijalizmu niti ga sluganjski održavali na vlasti. Jebiga, trebalo je nečim i napuniti te društvene stanove koje vam je pošten svet napravio. Najbolje - pljačkom.

Krajišnika i Kubanaca - kol'ko ono miliona?


vcucko vcucko 00:41 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar

U stvari razumeo sam. Socijalizam je tako uspešan sistem da je potrebno s vremena na vreme popljačkati one koji nisu klicali socijalizmu niti ga sluganjski održavali na vlasti. Jebiga, trebalo je nečim i napuniti te društvene stanove koje vam je pošten svet napravio. Najbolje - pljačkom.

Krajišnika i Kubanaca - kol'ko ono miliona?

Prvo, smanji doživljaj sa tim "vama".
Moj deda (onaj Banijac što je zaginuo '44.) je '37. sa babom za svoje pare kupio kućicu na tadašnjem selu Zamet, općina Kastav, kotar Sušak i sa još više njih držao vozarsku zadrugu u tadašnjoj sušačkoj luci. Pokojni ćale je godinama tuk'o more za Ofera dok nije skućio dvestotinak kvadrata gde je to u međuvremenu postalo nekakav čak bolji deo grada Rijeke. Pa je majka '94. morala da ide tamo da završi za nešto daj-šta-daš sa komšijom Slavoncem.
Šta ja sad treba da kažem, sa nekim "vašim"?

Drugo, pljačka je uvek u priči, samo dok su oni drugi pljačkali nije bilo TV i interneta. Ta Kuba je nastala kao mesto gde su ogroman broj ljudi (milione) sortirali, kupoprodavali na pijaci, rešavali se viškova bacajući u more i sam Bog zna šta još radili. Gde je i nastala materijalna osnova današnje bogate zapadne civilizacije.
Ili ćeš da mi počneš priču o Rokfeleru i jabukama...
mladic mladic 00:43 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
Ka kad su se junaci stali vrtat od Konavala za Igalo, jado, o tome pričam.


Da, shvatio sam. Kao kad je vaša vojska oslobađala po "Krajini" videorekordere, traktore, radijatore i ragastove.

Doduše, to je u najboljoj tradiciji bratske sovjetske Crvene armije čiji su oslobodioci 1944. i 45. oslobađali po Beogradu, Pančevu, Somboru... i česme iz zidova. Pa se posle čudili što negde u Omskoj oblasti nije ništa curelo iz njih kad su ih turili u zid.

U stvari razumeo sam. Socijalizam je tako uspešan sistem da je potrebno s vremena na vreme popljačkati one koji nisu klicali socijalizmu niti ga sluganjski održavali na vlasti. Jebiga, trebalo je nečim i napuniti te društvene stanove koje vam je pošten svet napravio. Najbolje - pljačkom.

Krajišnika i Kubanaca - kol'ko ono miliona?




kolko hrvata u Posavini ? :)
krkar krkar 00:48 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

kolko hrvata u Posavini ? :)


Ovo je sigurno nešto pametno - samo ja ipak ne razumem.
krkar krkar 00:50 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Pa je majka '94. morala da ide tamo da završi za nešto daj-šta-daš sa komšijom Slavoncem.



Možda zato što si ti, kako si jednom naveo, poslušao "svoj zov" pa bio u vojsci paradržave koja se borila protiv te Rijeke i te Hrvatske?
mladic mladic 00:53 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
kolko hrvata u Posavini ? :)


Ovo je sigurno nešto pametno - samo ja ipak ne razumem.



Ovo je odlicno
vcucko vcucko 01:06 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
Pa je majka '94. morala da ide tamo da završi za nešto daj-šta-daš sa komšijom Slavoncem.



Možda zato što si ti, kako si jednom naveo, poslušao "svoj zov" pa bio u vojsci paradržave koja se borila protiv te Rijeke i te Hrvatske?

Postoji pamćenje i zlonamerno selektivno pamćenje.
Ja nikad nisam bio u vojsci nikakve paradržave. Kad je definitivno puklo već sam drugu godinu živeo u Bg i bio redovno mobilisan kao rezervista JNA, na zakonska četiri meseca. Moji su došli kasnije, kako ko i kako kad.
I ne bunim se ništa po navedenom, kako su mnogi drugi prošli mi smo OK. Samo reagujem na tvoje preseravanje oko "Krajišnika koji žive u stanovima koje su neke poštenjačine gradile".
Jbt, kako vam ne dosadi!?
krkar krkar 01:56 27.11.2016

Paraziti iz društvenih stanova

Samo reagujem na tvoje preseravanje oko "Krajišnika koji žive u stanovima koje su neke poštenjačine gradile".
Jbt, kako vam ne dosadi!?


Nisam ništa posebno naglašavao Krajišnike. Generalno sve ljude delim na poštene i one iz društvenih stanova.

Iz ove druge, grebatorsko-parazitske, kategorije posebno su vredni prezira oni koji su još i gradili vikendice, dizali kuće po zavičajnim selima itd. Ali to se svakako ne odnosi samo na Krajine razne.

P.S.

bio redovno mobilisan kao rezervista JNA


Razlike drastćne!
anonymous anonymous 07:34 27.11.2016

Re: Paraziti iz društvenih stanova

krkar
Samo reagujem na tvoje preseravanje oko "Krajišnika koji žive u stanovima koje su neke poštenjačine gradile".
Jbt, kako vam ne dosadi!?


Nisam ništa posebno naglašavao Krajišnike. Generalno sve ljude delim na poštene i one iz društvenih stanova.

Iz ove druge, grebatorsko-parazitske, kategorije posebno su vredni prezira oni koji su još i gradili vikendice, dizali kuće po zavičajnim selima itd. Ali to se svakako ne odnosi samo na Krajine razne.



Ако сам добро разумео, рекло би се - да ти је отац својевремено био високи партијски функционер и да си уживао све благодети тог његовог положаја. Од школовања до могућности упознавања најразличитијег света .


tyson tyson 07:49 27.11.2016

Re: čekala sam čekala

Ta usijana glava je sa svoje strane uradila sve sto je bilo u njenoj moci da bas do takvog apokaliptickog scenarija i dodje, pa i vise od toga, ali su srecom "veliki" u zadnjem momentu povukli rucnu kocnicu.

Ta usijana glava u krizi sa sovjetskim raketama jeste bila usijana ali nije mogla da doprinese skoro ničemu, jer nije bila u mogućnosti.

Krizu su napravili pre svega Sovjetski savez, pa onda SAD; Kubanci su mahom bili statisti.

Preporučih već na blogu vrlo dobru knjigu na tu temu:




tyson tyson 07:54 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Pa su ih zato slali da ginu po Africi šireći socijalizam za račun Kremlja!

Zapravo najčešće (uključujući i Angolu kao verovatno najpoznatiji slučaj širenja revolucije) bez odobrenja ili znanja Kremlja, i uz veoma negativne reakcije baćuški kojima takva vrsta konfrontacije sa zapadom u to vreme nije trebala.


anonymous anonymous 08:59 27.11.2016

Re: čekala sam čekala


freehand
14:07 26.11.2016




Mislim, imaš li ti neko ozbiljnije potkrepljenje za tvrdrnju da u kataklizmu svet uvlači lider suverene zemlje odlukom o vojnom i političkom savezništvu, a ne imperijalne siledžije koje mu to zabranjuju?

anonymous anonymous 09:22 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

rade.radumilo
Uopšte to nije tema. Tema je da im je socijalizam jebao kevu.

Kao i svim drugim "socijalističkim" državama, uostalom.


Tačno, ja samo tvrdim da će "socijalizam" opet da jebe kevu, gomili država. Demokratija ustupa mesto fašizmu (Musolinijevog tipa, ne treba ga brkati sa nacizmom), a to će se opet završiti komunističkim revolucijama u gomili država.


Da. Za sve su krivi Turci zato što su se zadržali na ovim prostorima 500 godina.

Neko bi reko Tito. Ili ...Milošević.

Kako, bre, može danas da bude "kriv" socijalizam nekom kapitalizmu što mu ne ide dobro.

Zar ne misliš da nešto nije u redu sa tom "demokratijom" i kapitalizmom kada tako lako prelaze u fašizam.

Markuze nije bio jedini koji je pisao o tome da USA klizi u fašizam, i da će se fašizam "ustoličiti" demokratskim putem, na izborima.

Alternative u budućnosti jesu slobodarski kosmopolitizam ili korporativni,totalitarni fašizam .

Obe, ishodište imaju u levim ideologijama, samo što je ova druga pervertirana verzija koja se nadovezuje na marksističko - trockistiko - staljinističku teoriju i praksu.

"Liberalizam" " demokratija" i sl. pojmovi su samo pojmovi utvare, zombi pojmovi, potpuno ispražnjeni od bilo kakvog značenja.

Mitovi u koje više niko ne veruje.


krkar krkar 09:30 27.11.2016

Stanovnici komunističkih čmarova

Ако сам добро разумео, рекло би се - да ти је отац својевремено био високи партијски функционер и да си уживао све благодети тог његовог положаја. Од школовања до могућности упознавања најразличитијег света .


Razumeo si taman u skladu sa svojom pameću i obrazom.

Ni otac, ni majka, ni babe, ni dede, ni ujaci, stričevi... nisu mi nikad bili u partiji. Imovinu su nam pooduzimali u više navrata, 1945, 47, 48, 5x, 73... Moji roditelji su sve što su imali stekli sami, svojim radom. I po selima dobrog dela Jugoslavije lečili i vakcinisali posle radnog vremena radeći po 12 sati dnevno da se skuće i prehrane familiju bez lizanja dupeta komunizmu. A kada je trebalo i po Africi i Bliskom Istoku.

Nikad u životu nisam stanovao u društvenom stanu. Sve zajedno verovatno ni prespavao više od 20 puta.

Dakle, dok je polusvet režimlija i partijskih lizoguzaca čekao da dobiju stanove od love koju su im u stambene fondove uplaćivali moji roditelji (polusvet pritom gradeći vikendice i kuće po zavičajnim selendrama), moji su se kućili sami, privatno, od svog rada.

Sve moje školovanje platili su ili moji roditelji iz sopstvenih para, ili njihovi inostrani poslodavci ako je tako bilo u ugovoru ili ja sam, što pošteno dobijenim stipendijama što samostalno zarađenim novcem. Zarađujem od 12, finansijski sam nezavisan od 19.

A sad odjebi u skokovima.
karabasbarabas karabasbarabas 09:36 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
Ti bio za Tomu i cuti.


Ako bude Toma vs. Vuk Jeremić opet ću biti za Tomu.

Ne samo zato što je Starmali proizvod govnara sitnošićardžijskog samozaljubljenog Borisa Tadića koji je pripremio dolazak i dugotrajni ostanak Vučića na vlast, nego i zato što bi Pura Moca bio još gori od Tadića. Veći govnar, veći šićardžija, više samozaljubljen.

Jednostavno - fukara.

Ne znam ko te placa da razmisljas, radis to prilicno lose.
Da na trenutak zaboravimo cinjenicu da ti je skoro svaki blog zasnovan na tracu, od onoga kad je kod Cece zavrsila eksurzija, pa onda kuku evo ekoloske katastrofe prosulo se bure sa cvarcima na Zarkovu a nadlezni ne reaguju, pa onda kuku sto svi reaguju zbog malo osiromasenog uranijuma u salati...

To sto je Vuk Jeremic radio kod Tadica je tebi dovoljno da ga diskvalifikuje? On je fukara?

A nije fukara ovo sto je navuklo medijski mrak u Srbiju, sto svaka kritika osvane na naslovnici Kurira pod naslovom "Izdajnik - pljunite ga na ulici", sto raspisuje drzavnu zalost za osudnjenim narko dilerom i sto pusta ortaku da bespravno sagradi verski objekat u vidu kladionica, menjacnica i zlatara sve pod parolom bratstva jedinstva?

Ne kapiras sledeca dva koraka nakon sto njegov kandidat izgubi na izborima - pacovi napustaju brod i stranka se cepa na tri dela, zatim propada u stilu Yellow Submarine 2013. Sto rezultira krajem medijskog mraka i mogucim prestankom nametanja kulture nepismenih, gladnih i nakurcenih.

Al' nemoj ti niposto da podrzis ovog sto je radio kod Tadica.
tasadebeli tasadebeli 11:04 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
Vojsku kojoj niko u komšiluku (naravno bez USA) nije ni za lakšu vežbu.


Pa su ih zato slali da ginu po Africi šireći socijalizam za račun Kremlja!

Nabijem nakurac i jedne i druge i sve koji ih podržavaju








Иди бре, Кркиша, како умеш да ме слатко насмејеш.

Пази, најтеже ће ти то набијање ићи са овима из КГБ.

Њима је баш уска. И вазда некако сува.

Знам то из искуства.

Због тога смо ми и били оснивачи покрета несврстаних!



janeberry janeberry 11:19 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

Ako bude Toma vs. Vuk Jeremić opet ću biti za Tomu.



Gledala neki triler pa se manula i bloga i neta i sexa



ali sad da te ono čovečanski pitam: Ako bude Toma vs. ??? opet ćeš biti za Tomu ili?

Samo reci Da/Ne.

apostata apostata 11:37 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

krkar
Vojsku kojoj niko u komšiluku (naravno bez USA) nije ni za lakšu vežbu.


Pa su ih zato slali da ginu po Africi šireći socijalizam za račun Kremlja!

Nabijem nakurac i jedne i druge i sve koji ih podržavaju

Jeste bezveze smo se kurčili - teški krvavi porođaj, neiskustvo, eshatološko-teleološka megalomanija itd.

Uskoro se kreće ozbiljnije.




krkar krkar 12:32 27.11.2016

Dežurni tuđebrižnik

Ne znam ko te placa da razmisljas, radis to prilicno lose.


Šta te boli kurac, ne plaćaš me ti.

Da na trenutak zaboravimo cinjenicu da ti je skoro svaki blog zasnovan na tracu, od onoga kad je kod Cece zavrsila eksurzija, pa onda kuku evo ekoloske katastrofe prosulo se bure sa cvarcima na Zarkovu a nadlezni ne reaguju, pa onda kuku sto svi reaguju zbog malo osiromasenog uranijuma u salati...


Uopšte ne moraš da dolaziš. Idi tamo gde nije trač ili piši svoj.

To sto je Vuk Jeremic radio kod Tadica je tebi dovoljno da ga diskvalifikuje? On je fukara?


Apsolutno dovoljno samo po sebi. I što je radio i šta je radio. A dodatno je i sam po sebi teška fukara lopovska, lažljiva udbaška.

A nije fukara ovo sto je navuklo medijski mrak u Srbiju, sto svaka kritika osvane na naslovnici Kurira pod naslovom "Izdajnik - pljunite ga na ulici", sto raspisuje drzavnu zalost za osudnjenim narko dilerom i sto pusta ortaku da bespravno sagradi verski objekat u vidu kladionica, menjacnica i zlatara sve pod parolom bratstva jedinstva?


Sve ovo nisu uveli ovi besprizornici na vlasti nego lice bez zanimanja Tadić Boris dok je bilo na vlasti. I vaninsticunionalnu uzurpaciju vlasti na način kako je to radio Slobodan Milošević, i cenzuru, autocenzuru i uređivanje medija iz sopstvenog kabineta, i poželjne vlasnike medija koji ne plaćaju porez, ne poštuju ni jedan zakon... jer im se može jer će Vođi kad zatreba da mu se nađu.

Prvi grobar postpetooktobarske Srbije je Koštunica. Drugi je Tadić.

A sva ova fukara i gologuzija sadašnja samo je posledica. Svima njima utabali su put i pokazali im kako se Srbija zloupotrebljava, krade, muze, cedi i jebe upravo ova dvojica. I njihove sluge među kojima je vrlo istaknuto mesto imao udbaški sin i unuk, Tadićev potrčko Jeremić. Nakon što su Koštunica i Tadić ubili ideju slobodne i demokratske Srbije ovi sadašnji slabo presvučeni glibavi četnici samo su nekrofili koji jebuckaju i razjebavaju taj leš.

Al' nemoj ti niposto da podrzis ovog sto je radio kod Tadica.


Na pamet mi ne pada. Pre ću Hashima Thacija da podržim.
emsiemsi emsiemsi 16:04 27.11.2016

Re: Usrećili se i Kuba i svet

janeberry
Ako bude Toma vs. Vuk Jeremić opet ću biti za Tomu.



Gledala neki triler pa se manula i bloga i neta i sexa
...


Што се тиче мањивања блога и нета, ту те подржавам, но што се тиче мањивања секса, резолутно се противим.
angie01 angie01 12:44 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

Sve ovo nisu uveli ovi besprizornici na vlasti nego lice bez zanimanja Tadić Boris dok je bilo na vlasti. I vaninsticunionalnu uzurpaciju vlasti na način kako je to radio Slobodan Milošević, i cenzuru, autocenzuru i uređivanje medija iz sopstvenog kabineta, i poželjne vlasnike medija koji ne plaćaju porez, ne poštuju ni jedan zakon... jer im se može jer će Vođi kad zatreba da mu se nađu.

Prvi grobar postpetooktobarske Srbije je Koštunica. Drugi je Tadić.

A sva ova fukara i gologuzija sadašnja samo je posledica. Svima njima utabali su put i pokazali im kako se Srbija zloupotrebljava, krade, muze, cedi i jebe upravo ova dvojica. I njihove sluge među kojima je vrlo istaknuto mesto imao udbaški sin i unuk, Tadićev potrčko Jeremić. Nakon što su Koštunica i Tadić ubili ideju slobodne i demokratske Srbije ovi sadašnji slabo presvučeni glibavi četnici samo su nekrofili koji jebuckaju i razjebavaju taj leš.


Amin!
krkar krkar 13:03 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

Amin!


Meni zaista nije jasno da ovo nekome nije jasno!
emsiemsi emsiemsi 13:06 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

krkar
Amin!


Meni zaista nije jasno da ovo nekome nije jasno!

Делимично сагласан !
Успут --- свети Зоран (Ђинђић) је врло брзо почео да користи услуге дебиловизије Пинк.
krkar krkar 13:26 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

Успут --- свети Зоран (Ђинђић) је врло брзо почео да користи услуге дебиловизије Пинк.


Meni nije bio svet. Od početka sam javno bio protiv mnogih njegovih poteza. Toliko da mi je kasnije donekle i bilo žao. Mislim da smo ga mi koji smo u njega zaista verovali najviše i napadali.

Meni je baš ta rehabilitacija gnjide Željka Mitrovića vrlo smetala. I kao princip a u stvari još više jer su svi rehabilitovani kriminalci prošli vrlo jeftino. Platili su daleko, daleko manje nego što su i sami očekivali li spremni da plate.

Jebiga, naknadna pamet.
angie01 angie01 14:01 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

kako kome odgovara da shvati,...u ova dva mala presecena pasusa, ispisana je, na zalost, sublimirana istorija naseg potpunog posrnuca.
angie01 angie01 14:12 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

Meni je baš ta rehabilitacija gnjide Željka Mitrovića vrlo smetala. I kao princip a u stvari još više jer su svi rehabilitovani kriminalci prošli vrlo jeftino. Platili su daleko, daleko manje nego što su i sami očekivali li spremni da plate.


Tacno,...posle 5. oktobra su se svi zavukli u neke rupe i cekali sta ce biti s njima, a onda su polako izmileli, videvsi da nema ocekivanih sankcija, ladno su se preorganizovali i krenuli da se dizu.

Ali stoji i cinjenica, da Djindjic nije bio sam i da je morao da diluje sa svakakvim likovima, pa i kostunije je bio prinudni izbor jer je na zalost bio lakse svarljiv za siroke narodne mase, koji je posle pokazao kakva je zmija u nedrima bio,...pri tome, Djindjic nije imao nikakvu naoruzanu formaciju, nego je upravo nasledio razne ove i one sa oruzjem, sa kojima je ekvilibrirao, sto mu je posle i doslo glave, zajedno sa pretenzijama raznih laznih demokrata iz Dosa,...svakako nije bio svemoguc u vrlo skaljivom periodu i okolnostima.
krkar krkar 15:45 28.11.2016

Bandere koje nedostaju

pri tome, Djindjic nije imao nikakvu naoruzanu formaciju, nego je upravo nasledio razne ove i one sa oruzjem, sa kojima je ekvilibrirao, sto mu je posle i doslo glave


Ma kakvi. Nisu ovde nikome došle glave naoružane formacije, koje su samo priglupe sluge za tehničko obavljanje koljačkih radova, nego njihove gazde, udbaši i ratni profiteri (što mu izađe suštinski na isto). ONI nisu presečeni i sprečeni.

Da su 6. oktobra potkresani oni koji su imali novac da im nikad više ne padne na pamet da se kurče, razne Legije bi bile samo tehnička smetnja koja se otklanja tehničkim sredstvima.

I opet dolazimo na ono što ja od početka pričam o banderama.
angie01 angie01 15:56 28.11.2016

Re: Bandere koje nedostaju

nego njihove gazde, udbaši i ratni profiteri (što mu izađe suštinski na isto).


to sam i rekla:))



ONI nisu presečeni i sprečeni


slazem se,...al izvini, ko, kako?...evo taj detalj mi nije jasan....jer sve vreme kapiram da je ta strana "ratno" bila jaca,...ako mozes to da pojasnis.


krkar krkar 16:22 28.11.2016

Re: Bandere koje nedostaju

slazem se,...al izvini, ko, kako?...evo taj detalj mi nije jasan....jer sve vreme kapiram da je ta strana "ratno" bila jaca,...ako mozes to da pojasnis.


Vrlo jednostavno. Da bi država funkcionisala treba ti, recimo, 100 miliona kikirikija mesečno. Država pravi (naplaćuje) 50 miliona jer je sistem razjebavan 10 godina, namerno. Fali ti 50 miliona mesečno, sve dok ne dovedeš državu u poziciju da naplaćuje svih 100.

E pa onda uzmeš od tajkuna za, recimo, prvih 12 meseci po 50 miliona mesečno dok ne osposobiš sistem. I osposobiš sistem da, funkcionišući po zakonu, hapsi i KumŠiptare i Legije i Jovice.

Umesto toga oni su se opredelili da tajkune reketiraju na sitno da bi im oni dali na crno neku kintu kojom će da se, na crno tj. protivzakonito, doplate stručnjaci da bi se vratili iz inostranstva.

To je funkcionisalo ... prekratko i loše. Jer niko od tih stručnjaka iz kanada raznih kojima su tutkali lovu na crno nije se vratio u Srbiju radi love nego u nadi da će nešto da se napravi. Kad su shvatili da neće - otišli su. A sistem se sa Đinđićem potpuno ugasio iako je već 2002. počelo da zapinje.

Dakle, trebalo je od početka pokazati da se stvara neko novo društvo. Tako što ćeš ga stvarno i stvarati.

Samo, to opet ne može da se radi tako što će se očuvati pravni kontinuitet. E zato jebem mater Koštunici više nego Miloševiću. Taj je više i dublje Srbiju usrao nego Sloba.
angie01 angie01 17:23 28.11.2016

Re: Bandere koje nedostaju

Taj je više i dublje Srbiju usrao nego Sloba.


sloba & zloba- s tim, sto se ovaj drugi, predstavljao drugacije u pocetku.


Dakle, trebalo je od početka pokazati da se stvara neko novo društvo. Tako što ćeš ga stvarno i stvarati.


to nije mogao Djindjic sam, ni svi oni koji su to ( nadam se ) iskreno hteli, vise je bilo onih koji su se pridruzili da bi zaseli na mesta ovih predhodnih i da stave svoje crpke u rupe za isisavanje....zato su i sacuvali predhodnike, jer su u tome obe strane bili zaverenici, a ne protivnici.

...tada, kada je trebala da stigne neka sankcija, koju su predhodnici uredno cekali, novi su prvo bili zaokupirani rasporedjivanjem, a onda su stare samo pomerili i zastitili, kako bi nesmetano nastavili tamo gde su ovi stali- da su ih sankcionisali, to onda oni ne bi mogli da rade- i tako su se tokom vremena udruzili-novoizabrani i iskusni, tamponirajuci sve sto treba, kako bi zastitili zajednicke mogucnosti pljacke i tako je postavljena konstrukcija koja i danas funkcionise, sada se ona, zbog objektivnih okolnosti:), samo prefarbava po potrebi.
janeberry janeberry 19:44 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

Meni zaista nije jasno da ovo nekome nije jasno!


ama jasno, kristalno jasno, tadiqa ocima ne mogu da gledam ni onda niti sada, ali sam, brate mili, apsolutno protivna Saši Jankoviću i celom cirkusu koji se oko njega sa apelima i molbama vec duze vreme pravi dok je on, folirant najobicniji, jos kao neodlucan, vredno radi na zastiti gradjana pa ce posle mozda da prihvati kandidaturu.
jebote, samo momenat da se ispovracam.



gledala onaj spisak komada 100, jadno i bedno, sve bivsi tadicevci.
a za tvog tomu vala ne mogu ko ni ti za mog vuka, mada nam ta dilema do qrca, jbg

krkar krkar 21:32 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

ali sam, brate mili, apsolutno protivna Saši Jankoviću i celom cirkusu koji se oko njega sa apelima i molbama vec duze vreme pravi dok je on, folirant najobicniji, jos kao neodlucan, vredno radi na zastiti gradjana pa ce posle mozda da prihvati kandidaturu.


Ni inače ga nisam mirisao preterano, a znam ga dosta dobro. Bio mi bezličan oduvek a i pamtim ko kornjača pa se sećam da je srbovao sa Koštunicom onomad (ne sećam se je li ga Koštunica i predložio za Ovlašćenog Legalistu ama mi se sve nekako čini da jeste baš on=.

Ali sve bih mu to možda (teško ali možda) i oprostio da nije ovoga:



Dakle, on toliko pojma nema šta je privatno a šta javno da mrtav-ladan na službenom m'bucmanskom sajtu objavljuje svoje privatno nemušto mrsomudljivo politikantsko šićardžijsko grebatorsko razmatranje oćekaki-nećekaki glede kandidature!!!

E pa, jebiga, kume. Neće da može. Mršupizdumaterinu kad ti nije jasna razlika između privatnog i javnog. Ili ako te baš toliko za tu razliku zabole qrc!
janeberry janeberry 21:53 28.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

janeberry janeberry 15:37 29.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

Dakle, on toliko pojma nema šta je privatno a šta javno da mrtav-ladan na službenom m'bucmanskom sajtu objavljuje svoje privatno nemušto mrsomudljivo politikantsko šićardžijsko grebatorsko razmatranje oćekaki-nećekaki glede kandidature!!!

E pa, jebiga, kume. Neće da može. Mršupizdumaterinu kad ti nije jasna razlika između privatnog i javnog. Ili ako te baš toliko za tu razliku zabole qrc!


karabasbarabas karabasbarabas 17:37 29.11.2016

Re: Dežurni tuđebrižnik

krkar
Ne znam ko te placa da razmisljas, radis to prilicno lose.


Šta te boli kurac, ne plaćaš me ti.

Da na trenutak zaboravimo cinjenicu da ti je skoro svaki blog zasnovan na tracu, od onoga kad je kod Cece zavrsila eksurzija, pa onda kuku evo ekoloske katastrofe prosulo se bure sa cvarcima na Zarkovu a nadlezni ne reaguju, pa onda kuku sto svi reaguju zbog malo osiromasenog uranijuma u salati...


Uopšte ne moraš da dolaziš. Idi tamo gde nije trač ili piši svoj.

To sto je Vuk Jeremic radio kod Tadica je tebi dovoljno da ga diskvalifikuje? On je fukara?


Apsolutno dovoljno samo po sebi. I što je radio i šta je radio. A dodatno je i sam po sebi teška fukara lopovska, lažljiva udbaška.

A nije fukara ovo sto je navuklo medijski mrak u Srbiju, sto svaka kritika osvane na naslovnici Kurira pod naslovom "Izdajnik - pljunite ga na ulici", sto raspisuje drzavnu zalost za osudnjenim narko dilerom i sto pusta ortaku da bespravno sagradi verski objekat u vidu kladionica, menjacnica i zlatara sve pod parolom bratstva jedinstva?


Sve ovo nisu uveli ovi besprizornici na vlasti nego lice bez zanimanja Tadić Boris dok je bilo na vlasti. I vaninsticunionalnu uzurpaciju vlasti na način kako je to radio Slobodan Milošević, i cenzuru, autocenzuru i uređivanje medija iz sopstvenog kabineta, i poželjne vlasnike medija koji ne plaćaju porez, ne poštuju ni jedan zakon... jer im se može jer će Vođi kad zatreba da mu se nađu.

Prvi grobar postpetooktobarske Srbije je Koštunica. Drugi je Tadić.

A sva ova fukara i gologuzija sadašnja samo je posledica. Svima njima utabali su put i pokazali im kako se Srbija zloupotrebljava, krade, muze, cedi i jebe upravo ova dvojica. I njihove sluge među kojima je vrlo istaknuto mesto imao udbaški sin i unuk, Tadićev potrčko Jeremić. Nakon što su Koštunica i Tadić ubili ideju slobodne i demokratske Srbije ovi sadašnji slabo presvučeni glibavi četnici samo su nekrofili koji jebuckaju i razjebavaju taj leš.

Al' nemoj ti niposto da podrzis ovog sto je radio kod Tadica.


Na pamet mi ne pada. Pre ću Hashima Thacija da podržim.


Seres i nisi nista bolji od Krloa ma koliko se trudio i drkao svoj google search da bi ispao pametan.

Iako na momente imas pravo za Borisa. Mada su to lucidni trenuci u somnabulijama coveka koji ne zna sta bi sa sobom od besa.

I ti i Krlo, siti, besni, palo vam sa neba da vas neko za nesto pita, a i jedan i drugi nemate pojma kako zivi prosecan Srbin/Srbocetnickiprvosrbijanac.
docsumann docsumann 12:51 26.11.2016

wu tang, baby

cane cane 13:25 26.11.2016

vreme je da se podsetimo

ostade samo


Goran Vučković Goran Vučković 13:32 26.11.2016

...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

Nadam se da budale iz Majamija neće razvaliti i ono što je vredelo.

Kad pričamo o sirotinji i korumpiranosti na Kubi, čini mi se da nije loše ponekad pomisliti na komšiluk, Haiti - oca i sina Divalijea i slične komšijske situacije.

O ovome verujem da nema previše strana posevećeno u Das Kapital, niti je verovatno ovo bilo na vrhu liste KP Kube, ali grafik podstiče razmišljanje koje nema previše veze sa baukom koji je kružio Evropom 1848:



freehand freehand 13:57 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

Goran Vučković
Nadam se da budale iz Majamija neće razvaliti i ono što je vredelo.

Kad pričamo o sirotinji i korumpiranosti na Kubi, čini mi se da nije loše ponekad pomisliti na komšiluk, Haiti - oca i sina Divalijea i slične komšijske situacije.

O ovome verujem da nema previše strana posevećeno u Das Kapital, niti je verovatno ovo bilo na vrhu liste KP Kube, ali grafik podstiče razmišljanje koje nema previše veze sa baukom koji je kružio Evropom 1848:




Odvratan si.
princi princi 14:09 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

O ovome verujem da nema previše strana posevećeno u Das Kapital, niti je verovatno ovo bilo na vrhu liste KP Kube, ali grafik podstiče razmišljanje koje nema previše veze sa baukom koji je kružio Evropom 1848:

KAko nema, pa Marks se baš puno bavio tim kriterijumima sustainabilityja. Sva sreća pa ovi što mašu repićem gledaju a ni ne znaju šta gledaju.
princi princi 14:13 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

Nego, mene ovakvi grafici često podsete na onu Filipovu: A što Srbija ne bi k'o Norveška?, ili Raduletovu: A što Srbija ne može penzije k'o Kanada?
tadejus tadejus 18:50 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

grafikoni braćo, grafikoni, a ne grafici
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:04 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

grafikoni braćo, grafikoni, a ne grafici

jebeš kastra i mila. mene više zanima da li će SAD stvarno da izađe iz TPP-a, kako tramp preti, i ako izađe, šta će da se desi sa svetskom ekonomijom? jel ima neki grafikon na tu temu?
G.Cross G.Cross 22:04 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

BebaOdLonchara
grafikoni braćo, grafikoni, a ne grafici

jebeš kastra i mila. mene više zanima da li će SAD stvarno da izađe iz TPP-a, kako tramp preti, i ako izađe, šta će da se desi sa svetskom ekonomijom? jel ima neki grafikon na tu temu?


Tramp nije generalno protiv trade dilova. On samo misli da bi pojedinacni dilovi sa svakom zemljom bili povoljniji po US, jer bi valjda bili u boljoj poziciji da ucenjuju.

Sto se TPP tice Kina ionako nije bila deo toga tako da bi raspad TPP znacajno ojacao pozicije Kine u regionu.

Ne verujem da je to Tramp ikada ozbiljno mislio.

U medjuvremenu kokam kokice i cekam da gledam kako ce da dovede proizvodnju Apple-a iz Kine u US.

krkar krkar 22:08 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

U medjuvremenu kokam kokice i cekam da gledam kako ce da dovede proizvodnju Apple-a is Kine u US.


Ahaa, dovešće ... KDIO.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:52 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

mene više zanima da li će SAD stvarno da izađe iz TPP-a, kako tramp preti, i ako izađe, šta će da se desi sa svetskom ekonomijom? jel ima neki grafikon na tu temu?


Ih, ti kao da te je Tramp izabrao za sekretara za trgovinu i ekonomiju ;>

Elem, prvo moraju da "uđu" da bi "izašli". A to mogu samo ako ga ratifikuju, što je na Kongresu da uradi ili ne. I za to ima još 2 godine. A čak i ako SAD ratifikuju, to mora da uradi i Japan, ili opet ništa od TPPa.

Naravno, Tramp ne zna ni šta je TPP (nešto je video na internetu) a opasno ga brka sa TTIPom. Na njegovu sreću, njegovi suvlasnici (Rusija i Kina) mu uvek pripreme šta treba da oće ili neće i kada i kako ☻
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:54 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

Ahaa, dovešće ... KDIO.


Ja još uvek stojim pri izjavi da ili neće da doživi inaguraciju ili njenu prvu godišnjicu. Moraću da vidim ima l negde da se polože i novci na tako nešto, ili odmah 'apse ;>


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:28 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

Ja još uvek stojim pri izjavi da ili neće da doživi inaguraciju ili njenu prvu godišnjicu.

to sam i ja rekla čim sam čula da je izabran. retko me stomak prevari. daleko je 20. januar.
G.Cross G.Cross 23:32 26.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

BebaOdLonchara
Ja još uvek stojim pri izjavi da ili neće da doživi inaguraciju ili njenu prvu godišnjicu.

to sam i ja rekla čim sam čula da je izabran. retko me stomak prevari. daleko je 20. januar.


Ma hoce. Ali ce da legne na rudu kao i svi pre njega.


blogovatelj blogovatelj 02:19 27.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

Ja još uvek stojim pri izjavi da ili neće da doživi inaguraciju ili njenu prvu godišnjicu. Moraću da vidim ima l negde da se polože i novci na tako nešto, ili odmah 'apse


Pa aj da se kladimo, u sto dolara. Kanadskih.
Ali najpre moraš da se javno obznaniš ko si, kako se zoveš, gde živiš, pošto nemam nameru da se kladim sa duhovima.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:09 27.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

Pa aj da se kladimo, u sto dolara. Kanadskih.


Ne kladim se za siću, a i nisi ponudio povoljne uslove. paddy nudi 6 prema 1 (*) na Trump to be successfully impeached before end of 2020.

Očigledno ne smeju da nude na smrt, jerbo se to smatra krivičnim delom, da l saučesništvo da l podsticanje, ko ga zna ;>

(*) u stvari nude 7 na 1, jer vraćaju i uplatu i daju onih 6, tj. na 1000 uloženih dobija se 7000, ali hebiga, to su isti oni što su plaćali opklade ua Hillary nedelju dana pre izbora, pa morali onda da plate i onima za Trampa ;> Pošteni Irci, šta ćeš ;>

Ali najpre moraš da se javno obznaniš ko si, kako se zoveš, gde živiš, pošto nemam nameru da se kladim sa duhovima.


Ajde! Elem, ne upuštam se ni u kakve poslovne dilove sa pobeguljama, koji em zbrišu iz zemlje (obaška ni poreze ovde ne plaćaju ☻) em stalno nešto dosoljavaju od vanka (barem oni koji nemaju pametnija posla - svi moji drugari koji žive vanka rade, a kad ne rade provode se, a kad se ne provode putuju, a kad ne putuju gledaju kako im je tamo di su, ne gube vreme na soljenje po Srbiji).
milisav68 milisav68 12:23 27.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

Dont Fear The Reaper
Ajde! Elem, ne upuštam se ni u kakve poslovne dilove sa pobeguljama, koji em zbrišu iz zemlje (obaška ni poreze ovde ne plaćaju ☻) em stalno nešto dosoljavaju od vanka (barem oni koji nemaju pametnija posla - svi moji drugari koji žive vanka rade, a kad ne rade provode se, a kad se ne provode putuju, a kad ne putuju gledaju kako im je tamo di su, ne gube vreme na soljenje po Srbiji).



blogovatelj blogovatelj 18:27 27.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

Ajde! Elem, ne upuštam se ni u kakve poslovne dilove sa pobeguljama, koji em zbrišu iz zemlje (obaška ni poreze ovde ne plaćaju ☻) em stalno nešto dosoljavaju od vanka (barem oni koji nemaju pametnija posla - svi moji drugari koji žive vanka rade, a kad ne rade provode se, a kad se ne provode putuju, a kad ne putuju gledaju kako im je tamo di su, ne gube vreme na soljenje po Srbiji).


Prošla te volja za klađenjem. Kakve veze ima kolike su čije kvote, pare se uzmu ili ne uzmu. Kladi se i kod Padija i kod mene, na dva mesta paru da zaradiš. Ne može kvota da bude ista do 2020. i do 2018.
Nego, sve se nešto mislim da si pičkica, pa ne smeš. Lasno je tvrditi i naprđavati po blogu, a nešto sasvim drugo dati svoje pare.
Da ponovim, nudim ti $100 kanadskih i tvrdim da će Tramp dočekati 2018. godinu kao predsednik SAD, nesmenjen i neubijen. Dakle, prirodna smrt se ne računa.
Jedino što treba da uradiš je da kažeš kako se zoveš i da ti ponudiš istu svotu.
E, a što sam ja pobegulja a tvoji drugovi koji žive, koji se provode i putuju po inostranstvima nisu?
blogovatelj blogovatelj 18:41 27.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'jav

to sam i ja rekla čim sam čula da je izabran. retko me stomak prevari. daleko je 20. januar.


Super, ćero. Evo i tebi prilike da zaradiš preko osam soma dinara, a nit orala nit kopala. Samo reci koja si i šta si i opkladi se sa mnom.
tyson tyson 18:42 27.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

paddy nudi 6 prema 1 (*) na Trump to be successfully impeached before end of 2020.

Bi oni ali 1) znaju da bi im onda došao Pence koji je jednako opaljen ali kao iskusni političar daleko opasniji od Trumpa, a i namestio bi se za kandidaturu na izborima 2020., i 2) plaše se reakcije sopstvenih glasača koji su tog i takvog Trumpa izabrali.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:23 27.11.2016

Re: ...a sada kod Slobe ima samo 'lobe'

tyson
paddy nudi 6 prema 1 (*) na Trump to be successfully impeached before end of 2020.

Bi oni ali 1) znaju da bi im onda došao Pence koji je jednako opaljen ali kao iskusni političar daleko opasniji od Truma, a i namestio bi se za kandidaturu na izborina 2020, i 2) plaše se reakcije sopstvenih glasača koji su tog i takvog Trumpa izabrali.



Da mediji nisu bili kakvi jesu, i da nije cela grupa oko Hilari totalni tutumraci, Pens bi bio toliko nagrđen za svoje "zasluge" tokom guvernerisanja, da bi svako (osim naravno Trampa) ko bi ga izabrao za VP, sam pre izbora proglasio gubitak ;> Ali ovako, niko nije maltene ni pomenuo Pensa niti kakve je sve gadosti radio.

A za to da li republikanci smeju ili ne, da su oni stari republikanci, oni bi ga već sada impičovali ;> jer je već sjebao makar dva od njihovih uslova. No, ovi sadašnji i dolazeći će naravno sve to da zanemare. Aha, o čem pričam, pa evo -

Proces započinje od strane House Judiciary Committee. Ako oni ništa ne urade, tj. ako većina njegovih članova ne glasa za "optužnicu" (articles of impeachment) - gotovo. A ako ih usvoje, onda Kongres mora da većinski glasa ZA, a tek onda ide "suđenje" pred Senatom, koji onda mora 2/3 većinom da potvrdi.

The President, Vice President and all civil Officers of the United States, shall be removed from Office on Impeachment for, and Conviction of, Treason, Bribery, or other high Crimes and Misdemeanors.

Naravno, po pitanju izdaje, uslovi su teški da bidnu (tehnički, jerbo mora da ili bude rata ili zvaničnih Neprijatelja) za mito, svi će da se prave ludi, iako je to već počinio pri izbornoj trci ;> ali pitannje je šta su ta "Ostala krivična dela i prekršaji". Pa evo:

In our most recent experience with presidential impeachment -- Watergate in 1974 -- the House Judiciary Committee stated that historically, Congress had issued Articles of Impeachment in three broad categories:

(1) exceeding the constitutional bounds of the powers of the office;

- po ovome su pretili Obami

(2) behaving in a manner grossly incompatible with the proper function and purpose of the office;

- ovo za Trampa mogu svaki dan, samo nema niko muda ;>

and

(3) employing the power of the office for an improper purpose or for personal gain.

E ovo je već počeo da radi - da ne nabrajam, koga interesuje a već ne zna, lako će da nađe - a može se tek misliti kako će da se dalje ponaša.
berman berman 21:23 26.11.2016

paljenje na fidela

Random observation: čini se da za diktatorom Castrom najviše žale oni koji Trumpu zamjeraju autoritarnost. Još jedan dokaz one: "kralj (diktator) je dobar... dok god je jedan od nas"
krkar krkar 21:59 26.11.2016

Kolega bloger


Kosta nazvao blog "Misao". Otprilike je kao da ja svoj nazovem "Trostruki Aksl"!

Srećom, mišljenje mu se potrošilo u pisanju pa zaključao za komentare.
blogovatelj blogovatelj 22:03 26.11.2016

Re: Kolega bloger

Kolega bloger

Kosta nazvao blog "Misao". Otprilike je kao da ja svoj nazovem "Trostruki Aksl"!

Srećom, mišljenje mu se potrošilo u pisanju pa zaključao za komentare.



Sad sam hteo da objavim da je Kosta B. objavilo blog.
blogovatelj blogovatelj 22:26 26.11.2016

Re: Kolega bloger

mišljenje mu se potrošilo u pisanju



Brža od svetlosti.Ubojitija od mača.Jača od čelika.Krhkija od stakla.Nežnija od oblaka.


Jednom liku u mom odeljenju u osnovnoj majka je često pisala domaće iz srpskog i ovako su zvučali.
anonymous anonymous 22:36 26.11.2016

Re: Kolega bloger

blogovatelj
mišljenje mu se potrošilo u pisanju



Brža od svetlosti.Ubojitija od mača.Jača od čelika.Krhkija od stakla.Nežnija od oblaka.


Jednom liku u mom odeljenju u osnovnoj majka je često pisala domaće iz srpskog i ovako su zvučali.



I .....??????

Шта си хтео да кажеш .....?????
fijumau fijumau 22:52 26.11.2016

Re: Kolega bloger

anonymous
blogovatelj
mišljenje mu se potrošilo u pisanju



Brža od svetlosti.Ubojitija od mača.Jača od čelika.Krhkija od stakla.Nežnija od oblaka.


Jednom liku u mom odeljenju u osnovnoj majka je često pisala domaće iz srpskog i ovako su zvučali.



I .....??????

Шта си хтео да кажеш .....?????


Da je Kosta majka tog lika iz osnovne.
blogovatelj blogovatelj 22:52 26.11.2016

Re: Kolega bloger

I .....??????

Шта си хтео да кажеш .....?????


To što sam rekao.
anonymous anonymous 22:58 26.11.2016

Re: Kolega bloger

blogovatelj
I .....??????

Шта си хтео да кажеш .....?????


To što sam rekao.


А мислиш ли да су твоји коментари којима упливаваш у поља историје, социологије, политичких наука, антропологије, психологије, ..... добацили до нивоа средње школе...???
anonymous anonymous 23:00 26.11.2016

Re: Kolega bloger

Da je Kosta majka tog lika iz osnovne.



apostata apostata 23:38 26.11.2016

Re: Kolega bloger

marco_de.manccini marco_de.manccini 23:45 26.11.2016

Re: Kolega bloger

apostata

Осим ако не ускрсне пре јануара (ц-ц-ц, не приличи му то, комуниста човек), како је то преживео Обаму?
krkar krkar 23:47 26.11.2016

Re: Kolega bloger

Осим ако не ускрсне пре јануара (ц-ц-ц, не приличи му то, комуниста човек), како је то преживео Обаму?


Pa kad se antiglobalistički Srbin kurči (nečim što sa njime nikakve veze nema) činjenice su ... neobavezujuće.
blogovatelj blogovatelj 02:30 27.11.2016

Re: Kolega bloger

А мислиш ли да су твоји коментари којима упливаваш у поља историје, социологије, политичких наука, антропологије, психологије, ..... добацили до нивоа средње школе...???


Misliš li da tvoj komentar u kome pominješ moje uplive u polja istorije, sociologije, političkih nauka, antropologije, psihologije, a u kome si posle zareza stavio prazno mesto pa za njim pet tačaka, te u nastavku iste rečenice i niz od tri tačke i tri upitnika dopire pravopisno do drugog razreda osnovne?
anonymous anonymous 07:27 27.11.2016

Re: Kolega bloger

blogovatelj
А мислиш ли да су твоји коментари којима упливаваш у поља историје, социологије, политичких наука, антропологије, психологије, ..... добацили до нивоа средње школе...???


Misliš li da tvoj komentar u kome pominješ moje uplive u polja istorije, sociologije, političkih nauka, antropologije, psihologije, a u kome si posle zareza stavio prazno mesto pa za njim pet tačaka, te u nastavku iste rečenice i niz od tri tačke i tri upitnika dopire pravopisno do drugog razreda osnovne?


Да ли моје познавање правописа, сходно твом знању, допире или не допире до ... дискутабилно је питање.

Али оно што је засигурно је - да ја тако "грешан" сматрам да и други "грешни " имају потпуни легитимитет да шарају овим простором уколико нису искључиви и агресивни према другима.

Коста то није , а ти - јеси.
krkar krkar 10:04 27.11.2016

Re: Kolega bloger

marco_de.manccini

Осим ако не ускрсне пре јануара (ц-ц-ц, не приличи му то, комуниста човек), како је то преживео Обаму?



vcucko vcucko 10:53 27.11.2016

Re: Kolega bloger

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana