Budućnost| Društvo| Tehnologija

Poruka za kablovske, internet i mobilne operatore

nurudin RSS / 01.12.2016. u 23:57

 

 EDIT



Komentari (41)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lionsgate Lionsgate 00:02 02.12.2016

#1

Ne mozes ljudima vise udovoljiti, kad ih ne grejes ljute se, kad ih greju ljute se..
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:14 02.12.2016

ah da neko zakuka

na Cisco, pa muzika za moje uši...
nurudin nurudin 00:21 02.12.2016

Re: ah da neko zakuka

uros_vozdovac
na Cisco, pa muzika za moje uši...



...што у мени има милијун срца и милијун језика, јер сам данас пред овим судом плако испред милијуна душа које су се од силног добра и милине умртвиле...
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:21 02.12.2016

ok sad ozbiljno

kakva grejalica je u pitanju šta je problem? Greje ti se modem/ruter?

Koji tačno?
nurudin nurudin 00:23 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

uros_vozdovac
kakva grejalica je u pitanju šta je problem? Greje ti se modem/ruter?

Koji tačno?


Више се не греје, искукао сам после шест месеци нови HG531, овај се само искључује, једно два-три пута на дан, ал' не греје..
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:26 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

adsl bato :)
zemljanin zemljanin 00:27 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

nurudin
uros_vozdovac
kakva grejalica je u pitanju šta je problem? Greje ti se modem/ruter?

Koji tačno?


Више се не греје, искукао сам после шест месеци нови HG531, овај се само искључује, једно два-три пута на дан, ал' не греје..

a pa štedi ti struju ... to je napredniji model
nurudin nurudin 00:30 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

zemljanin
nurudin
uros_vozdovac
kakva grejalica je u pitanju šta je problem? Greje ti se modem/ruter?

Koji tačno?


Више се не греје, искукао сам после шест месеци нови HG531, овај се само искључује, једно два-три пута на дан, ал' не греје..

a pa štedi ti struju ... to je napredniji model


Моја баба је говорила -- тојагу, синко, па да те боље разумеју... Изгледа да ћу морати.
Lionsgate Lionsgate 00:42 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Више се не греје, искукао сам после шест месеци нови HG531, овај се само искључује, једно два-три пута на дан, ал' не греје..

Probaj da kupis polovni mts-ov huawei router na oglasima, imas ga za 700-800din na kupujem-prodajem. To ti dodje daleko brzi put.
deset_slukom deset_slukom 05:21 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Ima tome nekoliko godina da sam imao problema sa komunikacijom, pa su se u BG centrali iznenadili kako su mi u NS-u uvalili ASUS AAM6010EV-T4 i savetovali mi da to zamenim nečim modermijim. Da ja tu, ipak, ništa ne diram?
alselone alselone 05:25 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

adsl bato :)


Sta znaci ovo? ADSL je neuporedivo stabilniji od kablovske (kod nas).
Lionsgate Lionsgate 06:01 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

alselone
adsl bato :)


Sta znaci ovo? ADSL je neuporedivo stabilniji od kablovske (kod nas).

Kod vas? Na Klisi?

Bar kod mene je kablovski bio mnogo stabilniji od DSL-a, svojevremeno sam terao PTT kablovski preko centrale u Pohorskoj (pardon, sad su joj promenili ime pa Filip Mladenovic malo pa malo kuka na blogu), zatim ga menjao za DSL preko centrale u istoj posti u Pohorskoj i zajebao se, a onda se pojavio Targo i sve ih oduvao. No kao sve dobro u Srbiji i Targo su sjebali za 2 godine, mislim da je sad u bankrotu.

I mene su mamlazi iz telekoma zajebavali za router, pa sam podesio svoj koji sam kupio kao polovan na oglasima za 15eurica i terao ga dve godine. Zato i savetujem Nurudinu istu rabotu.

alselone alselone 06:51 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Kod nas. A i generalno. :)

Terao sam adsl 10 godina, prakticno od kako se pojavio do pre pola godine i to na 4 lokacije. I imao sam za tih 10 godina samo jedan prekih u radu. KabAl imam pola godine i gubio sam uslugu 3 puta.

Imao sam problem sa IPTV, crkao adapter. Pozvao sam servis, dosli su u roku od 24 sata.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:50 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

искукао сам после шест месеци нови HG531


Ne znam za MTS, ali kod SBBa ljudi se bore da im HG zamene za modem ;>

Elem, podrška je upravo takva kakva i treba, jer je preko 90% korisnika još i gore od takve podrške (*), pa je to upravo ono što im treba ☻

A koliko para toliko i muzike, ko hoće krševe koje mu uvaljuju operateri, odlično, nema šta, radi za pomenutih 90% Ostali, lepo pazare svoj - kvalitetni - ruter i WiFi, i ako nešto ne valja, pravac u radnju sa reklamacijom.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:53 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

preko 90% korisnika još i gore od takve podrške (*)


(*) Posle niza godina besprekornog rada interneta (za koji sam se mukotrpno godinama izboravao ☺) unazad 5 godina, barem jedared godišnje, pri nekim većim "sređivanjima" sistema, moj operater zajebe neko od kućišta na glavnom čvorištu, i to tako da se meni ili veza komp-modem (Port A Down) prekida svako malo, ili mi se interent zaguši svako malo. Pri tome sve ostalo savšreno radi E sad, štos je što se samo ja žalim i kukam ;> jer očigledno ostali korisnici koji su povezani (na ostalim lokacijma, jer na mojoj samo sam ja korisnik) ne obraćaju pažnju na probleme, ili veoma retko ili nikako i ne koriste internet ili ga koriste tako da ih baš briga kako radi ;> A mahom su to hosteli i slični.

I naravno, ide ubeđivanje, svaki put krećemo od resetovanja modema (osim kada sam malo više nervozan ☻ pa ih odmah oteram u 3 lepe i tražim Naprednu) pa slanje radnika da kod mene "mere", pa... sve dok konačno ne uspem nekog da ubedim da potraži to brlljivo kućište ili šta god da su pokrabasili. Ide čak do toga da se radi i o najobičnijoj softverskoj komandi kojom "štede" resurse, a koja "u teoriji" radi, ali "u praksi", tj. kod mene (i samo kod mene ☻), pravi probleme.

Ubr, kada krenu (a kako rekoh, barem jednom godišnje) problemi, prvo što uradim je da poskidam ruter i WiFi, povežem komp direktno na modem, pa onda isključim onboard LAN, i isprobam doatnu karticu (koju sam uzeo baš za te slučajeve) promenim Ethernet kabl, pa onda isprobam na drugom kompu, i naravno na nekoliko OS-eva. Sve to da bih izbegao da se naganjam za "običnom" podrškom (onima koji čitaju iz tih upustava za obrćanje korisnicima ) i naravno, povežem modem direktno na ulazni kabl, e da ne bi pominjali da je problem u kabliranju po kući ili drugim uređajima - pa time "skratim" rešavanje problema za makar mesec dana ☻☻☻

uros_vozdovac uros_vozdovac 12:09 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Dont Fear The Reaper
искукао сам после шест месеци нови HG531


Ne znam za MTS, ali kod SBBa ljudi se bore da im HG zamene za modem ;>

Elem, podrška je upravo takva kakva i treba, jer je preko 90% korisnika još i gore od takve podrške (*), pa je to upravo ono što im treba ☻

A koliko para toliko i muzike, ko hoće krševe koje mu uvaljuju operateri, odlično, nema šta, radi za pomenutih 90% Ostali, lepo pazare svoj - kvalitetni - ruter i WiFi, i ako nešto ne valja, pravac u radnju sa reklamacijom.


ima nas koji ruter pregazimo OpenWRT-om, pa imamo sve
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:12 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

ima nas koji ruter pregazimo OpenWRT-om, pa imamo sve


"Sve" je overrated

NB - doći će čas kada će vas, 0.1% od 1% da stave uz tarabu
maksa83 maksa83 12:21 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Ne znam za MTS, ali kod SBBa ljudi se bore da im HG zamene za modem ;>

Da, postoji ta priča da nije lako zameniti njihov AP za go modem, ali to nije moje iskustvo. Ja otišao u SjeBeBe u Ušću, rek'o "neću vaš akses point, hoću modem", tamošnji zaposleni kaže "modem?" (ja odolim iskušenju da kažem 'da, modem - u dupe te bodem') i kažem "da, modem, ono što ne možete da odvrnete bez moje dozvole da duva 400 mW ako prihvatim UniFi", oni rekli "dooobro", i dobih modem.
uros_vozdovac uros_vozdovac 12:23 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Dont Fear The Reaper
ima nas koji ruter pregazimo OpenWRT-om, pa imamo sve


"Sve" je overrated

NB - doći će čas kada će vas, 0.1% od 1% da stave uz tarabu

a može, može :)

Ali pre tarabe, da se čuje da sa OpenWRT em imamo sve, em za male pare!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:38 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

oni rekli "dooobro", i dobih modem.



A pa lako (*) je _dobiti_ modem, kada znaš šta tražiš, nego je - tako ide priča teško jedared kada ti uvale HG, da ga zameniš za modem.

(*) uslovno rečeno ;> dva puta kada sam menjao modeme sam morao i pri potpisivanju ugovora i pri kontaktu sa majstorom koji donosi da ponavljam - Modem, ne HG, pa je opet doneo oba - nije navikao da neko neće FREE HG+WiFi (a to bilo još davno, pre vremena UniFi - nego ja onako principijelno ☻)

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:41 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Ali pre tarabe, da se čuje da sa OpenWRT em imamo sve, em za male pare!


Slobodno vi vičite šta god vam je volja dok vas (zajedno s Marketinškim Odeljenjem) budu odvlačili ka tarabi (zidu, whatevs ☺)
alselone alselone 12:49 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

U cemu je razlika izmedju HG i modema?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:51 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

alselone
U cemu je razlika izmedju HG i modema?


Ima ruter (obaška WiFi )

Ali, barem u SBB varijanti, nema (ili nije imao, ne pratim dalje) opciju da se premosti pa da radi samo kao modem, a ti da dalje koristiš svoj ruter. Plus, sada, ti izigrava velikog Brata tj. UniFi Koji možeš da onesposobiš, ali samo ako se lično odrekneš da koristiš UniFi.

Što nije u redu - ni prvo ni drugo, ali ko će još da se bakće sa zakonima u ovoj državi.

Elem, pre nego su od svakog korisnika koji ima HG napravili AP, UniFi je bio samo kod komercijalnih korisnika, dakle kafići restorani i slično - prerastao iz SBB Zone.

A onda su, bez da su ikoga pitali ili obavestili, odjedared od svakog HG korisnika napravili deo pružaoca UniFi wifija.

Mrzi me dalje oko toga, ali ima tu dosta da se raspravlja.

NB - To HG je Home Gateway (barem ja to tako tumačim )
maksa83 maksa83 13:09 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

U cemu je razlika izmedju HG i modema?

HG je cable modem + ruter + wifi. Ako kažeš "hoću i UniFi uslugu" (što je dosta zgodno, pošto onda imaš dž. vajerles svuda po gradu, tj. gde god doseže UniFi mreža (*)), onda tvoj kućni AP postaje deo UniFi mreže tako što 10% tvog bandwidtha odvoje za to, praktično naprave unutra paralelni AP za njih, a u procesu softverski čačnu antenu da duva 400 mW (da bi, je l' te, dobacivala po ulici), i ti nad tim delom svog AP-a nemaš apsolutno nikakvu kontrolu. Pa, sori, nečemoči. Ovo se neće desiti ako ne kažeš "želim UniFi".

(*) Ovo "dosta zgodno" shvatiti uslovno, pošto je ta mreža sastavljena zapravo od takvih kućnih rutera po gradu, i onda ima vrlo promenjiv kvalitet, znači negde će da bude totalno sranje, dotle da tvoja sprava misli da je na nešto okačena a za to vreme ima protok od oba bajta na sat. Njen (mrežin) kvalitet zavisi od tzv. "network efekta", tj. što se više ljudi prijavi to će bolje da radi, i onda to preuzimanje radi kako već može da radi, ako si recimo u pokretu.
maksa83 maksa83 13:13 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Koji možeš da onesposobiš, ali samo ako se lično odrekneš da koristiš UniFi.

Hehe, ja se nisam odrekao. :) Umesto da se odričem (uz samobičevanje mrežnim kablom) otišao sam i uzeo modem, očekujući da UniFi izgubim po automatizmu, što se, izgleda, nije desilo. Ali taj UniFi je tako krševit da ti treba samo u krajnjoj nuždi kad nema ničeg drugog. Umesto te krajnje nužde ja sam nizom pravovremenih marifetluka tj. aktiviranjem nekih promocija uspeo da od Telenora izboksujem 12 Gb mobilnog Interneta umesto valjda 3 Gb koliko bi mi sledovalo sa mojim paketom.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:18 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Hehe, ja se nisam odrekao. :) Umesto da se odričem (uz samobičevanje mrežnim kablom) otišao sam i uzeo modem, očekujući da UniFi izgubim po automatizmu, što se, izgleda, nije desilo


Pa što ne pitaš )) Naravno da ko ima modem ima i UniFi ;>>>

Ali taj UniFi je tako krševit da ti treba samo u krajnjoj nuždi kad nema ničeg drugog


Ja ga mahom koristim samo kod komercijlanih "pružalaca", i to tamo je uvek stabilniji i bolji od "kafanskog" jerbo gosti mahom oni koji ni ne znaju za neki UniFi

uspeo da od Telenora izboksujem 12 Gb mobilnog Interneta umesto valjda 3 Gb koliko bi mi sledovalo sa mojim paketom.


Pričaš o mobilnom mobilnom ili o mobilnom? ;>> Elem, ja mojih 5 giga mobilnog ;> ne koristim a uredno plaćam, ali pošto koštaju manje od dve ture pive, neka ih, nikad se ne zna kada zatreba rezervni link Ubr, u početku ih je bilo 128 i to Mb i to sa PCI (ili tako već neka kombinacija slova - a da, PCMCIA ☻) karticom modemom :)
alselone alselone 13:34 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Aaaa, hvala ljudi. Znaci da zovem, odreknem se UniFi, jer mi svakako ne sluzi nicemu, iz razloga koje je Maksa naveo, i onda smanjim i snagu signala kodkuce, cisto da se ne sprzimo svi.
maksa83 maksa83 13:45 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Aaaa, hvala ljudi. Znaci da zovem, odreknem se UniFi, jer mi svakako ne sluzi nicemu, iz razloga koje je Maksa naveo, i onda smanjim i snagu signala kodkuce, cisto da se ne sprzimo svi.

Nenene, ovako da uradiš:

1) Ničeg se ne odričeš.
2) Odeš tamo sa rukama u džepovima, onako fijufić i kažeš "hoću modem". Ako krenu da mrse budi uporan, dobićeš ga ipak.
3) Prethodno kupiš sebi access point kakav hoćeš i koji potpuno kontrolišeš (meni su ovi Asusi okej, čak i sa njihovim rodnim firmverima) i njega okačiš na modem.
4) Nećeš imati spravu koja duva 400 mW + neznane junake zakačene na tvoj AP, i imaćeš UniFi ako ti ikad zatreba.
alselone alselone 13:46 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

alselone alselone 13:50 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Da se nadovežem sa dodatnim pitanjem. Da li znate koliko su opasni ti sginali od 400 mW? Koliko je to uopšte? Da li neko ima iskustva sa home automation uredjajima koji koriste Z-Wave, ZigBee, ili WiFi, u smislu da li i oni prže talase po kući, pa da ne napravim mikrotalasnu od kuće.

Fala lijepa.
maksa83 maksa83 14:00 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Da se nadovežem sa dodatnim pitanjem. Da li znate koliko su opasni ti sginali od 400 mW?

Hehe, ovo je jedna od većih kontraverzi, tj. to je pitanje kao "da li je štetno zračenje od mobilnih telefona? A od baznih stanica?".

Moj odgovor je - ne znam, ali ako ne mora toliko da duva (pogotovo oko dece) - bolje da ne duva, a i bolje da imaš AP čije duvanje ti kontrolišeš, koliko god da je.

Odgovor na pitanje je da zapravo u nekoj ravni - ne možeš pobeći, pogotovo ako živiš u zgradi, ti si u svakom trenutku u dometu bar 10 AP-a. To što si ti zavrnuo antenu ne sprečava komšiju da do zida smesti svoj AP i prijavi se za UniFi, ali ti si u kući pa te to ne dotiče.

Opet, kažem, ako možeš da nemaš u kući nešto što duva 400 mW deci oko glave - bolje da nemaš, onih 28 mW koje imaju normalni kućni wifi ruteri su sasvim dosta za po kući.

alselone alselone 14:02 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Opet, kažem, ako možeš da nemaš u kući nešto što duva 400 mW deci oko glave - bolje da nemaš.


Apsolutno, ima to sigurno da uradim. Pogotovo sto sam se izmakao od tih sranja (vidim trenutno samo dve mreze od kojih je jedna moja a druga toliko mala da ne mogu da se zakacim), pa mi samo fali jos sam sebi da pravim mikrotalasnu.
zovitemegrunf zovitemegrunf 14:28 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Nego, odkad su mi uvalili UNIFI, pitam se, pitam, jel' bi se tu mogaao napraviti Faradejev kaFes oko HG. Nikom ništa ne pričs, sve cool, a pozadi staviš spravu po izboru za kutjni WiFi? I svi srećni i zadovoljni.

Inače, sin sa posebnim uživanjem koristi UNIFI u Ljubljani, sa ovdašnjom SBB pretplatom. Nije neka ušteda, al' veseli čoveka ponekad
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:04 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

(meni su ovi Asusi okej, čak i sa njihovim rodnim firmverima) i


Ja sam uzeo 87, ups, ne nego 68 )) i to sam birao po sistemu dometa - jer mi je zatrebao stalni internet za kada se popnem sprat više na krovnu terasu. I lepo dobacuje i to ne samo 2.4, i petica može da se koristi.

Nećeš imati spravu koja duva 400 mW + neznane junake zakačene na tvoj AP,


Obaška imaće napravu sa dugmići - WiFi on/off ;>> Jeste, mahom svi to drže stalno uključeno, ja - mahom stalno isključeno ;>

NB - i to ne zbog zračenja ☺ nego, eto, šta ima da svi okolo vide taj AP Doduše i kada je uključen ima preko 20 alfanumeričkih znakova za SSID, čisto Onako ;>


vcucko vcucko 22:43 02.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Lionsgate
svojevremeno sam terao PTT kablovski preko centrale u Pohorskoj

Ja kad sam zaključio ugovor za kablovski Pošta Net u toj istoj pošti (ima nekoliko godina, bemliga), dakle dali su mi najlon kesu, u kesi ruter zapakovan u kutiju, primerak ugovora i neki papirić kao uputstvo. Kabl, spliter za TV/Net, konektori? Ne znam ti ja ništa o tome, kaže čiča za pultom (Titin poštar). Iz reda kažu, kupi u toj i toj radnji, tamo je najkvalitetnije... uglavnom, kupio, spojio kako sam znao i umeo, fercera i danas. Nisam profi, meni dovoljno. Ali kad kažu "mi prodajemo uslugu" - kakvu crnu uslugu, braćo poštari?
kalaf kalaf 03:14 03.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

maksa83
HG je cable modem + ruter + wifi. Ako kažeš "hoću i UniFi uslugu" (što je dosta zgodno, pošto onda imaš dž. vajerles svuda po gradu, tj. gde god doseže UniFi mreža (*)), onda tvoj kućni AP postaje deo UniFi mreže tako što 10% tvog bandwidtha odvoje za to, praktično naprave unutra paralelni AP za njih, a u procesu softverski čačnu antenu da duva 400 mW (da bi, je l' te, dobacivala po ulici), i ti nad tim delom svog AP-a nemaš apsolutno nikakvu kontrolu. Pa, sori, nečemoči. Ovo se neće desiti ako ne kažeš "želim UniFi".

Pretpostavljam da taj modem/ruter/AP, nema u softveru mogucnost iskljucivanja WiFi-a?
U top slucaju imas 2 mogucnosti, da nadjes kuvani firmware i da ga patchujes, dakle softferski patch, ili da ga patchujes hardverski, sto je u praksi mnogo jednostavnije. Otvoris kuciste modema, nadjes gde je Wifi modul, iscupas antenske prikljucke i izvadis modul napolje. Ako modul bas ne moze da se izvadi (deo je osnovnog PCB-a, sto je u praksi izuzetno retko), samo otkacis antenske kontakte i izmedju njihovih priljucaka na ploci stavis otpornik od 50 oma, i zauvek si ucutkao WiFi. Izlazna snaga 0W .
Lionsgate Lionsgate 04:31 03.12.2016

Re: ok sad ozbiljno


Ja kad sam zaključio ugovor za kablovski Pošta Net u toj istoj pošti (ima nekoliko godina, bemliga), dakle dali su mi najlon kesu, u kesi ruter zapakovan u kutiju, primerak ugovora i neki papirić kao uputstvo.

Ja sam kod njih na kablovskoj bio jos dok u Srbiji nije bilo DSL-a, PTT je jedini u Srbiji (u 2 ili 3 poste) imao nesto sto nije bio obican dialup. Zamisli 64kB u sekundi, meni je zavidelo pola Beograda bre... a ja par nedelja pre toga dosao sa kanadskog kablovskog Shawa koji je jos tad isao na 5MB u sekundi
Par meseci posle toga se pojavio i blog B92 a dobra blogerska dusa (chika reanimator) mi preko neke od njegovih mnogobrojnih svalerskih veza sredio vezu za tad novotariju u Srbiji, ADSL, mislim da je u pitanju bio EUnet. A kasnije se pojavio i opticki kablovski Targo, mogu da kazem da je on derao na pocetku koliko je bio dobar ali ga dusmani sjebase, sad je bankrot firma.

Internet u Srbiji relativno dobar i stravicno jeftin u odnosu na truli Zapad, e sad ako vam prodaju Telekom mislim da ce ono stravicno da stoji uz "skup".
blogovatelj blogovatelj 08:07 03.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

Probaj da kupis polovni mts-ov huawei router na oglasima, imas ga za 700-800din na kupujem-prodajem. To ti dodje daleko brzi put.


Kinez kad ga napravi, to radi. Poješće nas Kine sve redom.
blogovatelj blogovatelj 08:09 03.12.2016

Re: ok sad ozbiljno

da, modem - u dupe te bodem


Kragujevačka varijanta je "na racq te nabodem"
sloshin sloshin 14:02 02.12.2016

-

Ja sam razumeo da je aftermarket ruter aksiom. Ili sam se barem uvek tako ponašao kako u okruženju u kome sam stanovao, tako i sa preporukama svim prijateljima i poznanicima koji znaju da sam tech savvy lik.

Ali sada ozbiljno. Od uređaja 'za dinar' od operatera ne treba očekivati nikakav performans. SBB je svojevremeno SA Webstar modeme nabavljao za reda veličine par dolara po komadu, a ni ove aktuelne CISCO brendirane iteracije uopšte nisu na većem stepenu kvaliteta izrade. Na uređajima koje ustupaju u poslednje dve godine može da se prži jaje, čak i sa ugašenim ruterom (koji je pritom očajnih karakteristika). Za bilo kakav normalan i optimalan rad jednog domaćinstva u kome kapiram nekoliko mobilnih uređaja i konektovan TV ili dva za streaming, neophodan je kvalitetan ruter. Kvalitetan signal u celom stanu i dual band frekvencije su danas takođe moranje pa u suštini ne gine četvrt prosečne plate za iole pristojniji uređaj.
alselone alselone 14:04 02.12.2016

Re: -

Za bilo kakav normalan i optimalan rad jednog domaćinstva u kome kapiram nekoliko mobilnih uređaja i konektovan TV ili dva za streaming, neophodan je kvalitetan ruter.


Da, ovo je tacno. Primtio sam da imam lag od cak i po 20 sekundi dok igram šah online a ostali ukućani prže svoje YT, FB i ostale zezancije (ne torente).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana