Društvo

ROĐENIMA POSLE NAS

tsunade RSS / 02.12.2016. u 11:32

Zaista, živim u mračno vreme!
Bezazlena reč je glupa. Bezbrižno čelo
Znak je neosetljivosti. Onaj ko se smeje
Samo još nije primio
Užasnu vest.

Kakvo je to vreme u koje je
Razgovor o drveću gotovo zločin
Zato što podrazumeva ćutanje o tolikim zlodelima!
Zar onaj što tamo mirno prelazi ulicu
Zbilja nije kod kuće za svoje prijatelje
Koji su u nevolji?

Istina: još zarađujem za život.
Ali verujte mi: pukim slučajem. Ništa 
Od svega što činim ne daje mi za pravo da se sit najedem.
Slučajno sam pošteđen. (ako me napusti sreća,
Biću izgubljen.)

Kažu mi: Jedi i pij! Budi srećan što imaš šta!
Ali kako da jedem i pijem
Kad ono što pojedem otimam gladnome,
A čaša vode koju popijem nedostaje žednome?
A ipak jedem i pijem.

Voleo bih i da sam mudar.
U starostavnim knjigama piše šta je mudro: 
Ne mešati se u spor u svetu i svoj kratki vek
Proživeti bez straha.
Održati se i bez nasilja,
Zlo uzvraćati dobrim,
Svje želje ne ispunjavati, nego ih zaboravljati – 
Smatra se mudrim.
Ja sve to ne mgu:
Zaista, živim u mračno vreme!

II

U gradove sam došao u vreme nereda
Kad je u njima vladala glad.
Među ljude sam došao u vreme buna
I zajedno sa njima sam se bunio.
Tako je proteklo vreme
Koje mi je bilo dato na zemlji.

Jeo sam između bitaka,
Legao sam na počinak među ubice.
Ljubav sam vodio nemarno,
A prirodu gledao bez strpljenja.
Tako je proteklo vreme 
Koje mi je bilo dato na zemlji.

Putevi su u moje vreme vodili u močvare.
Govor me je odavao dželatu.
Malo šta sam mogao. Ali bi vlastodršci,
Nadam sam se, sedeli bezbednije da mene nije.
Tako mi je proteklo vreme
Koje mi je bilo dato na zemlji.

Snage su bile slabe. Cilj je
Ležao veoma daleko.
Bio je jasno vidljiv, premda za mene
Gotovo nedostižan.
Tako je proteklo vreme 
Koje mi je bilo dato na zemlji.

III

Vi što ćete izroniti iz potopa
U kome smo mi potonuli,
Spomenite se,
Kad budete govorili o našim slabostima,
I mračnog ovog vremena
Kome ste umakli.

Jer mi smo išli, menjajući zemlje češće no cipele,
Kroz ratove klasa, očajni
Kad je samo nepravde, ali ne i bune bilo.

A znamo i sami:
Mržnja, čak i prema podlosti,
Unakažava crte lica.
Gnev, čak i onaj zbog nepravde,
Čini glas promuklim. Ah, mi
Što htedosmo da pripremimo tle za ljubaznost,
Sami nismo mogli biti ljubazni.

Ali vi, kad najzad dođe vreme
Da čovek čoveku bude drug,
Spomenite nas se
S trpeljivošću.

Bertolt Breht, Izabrane pesme, Nolit, Beograd, 1979. Prevod: Slobodan Glumac 

 

PS. Ne očekujem neku posebno razgranatu raspravu oko ovih Brehtovih misli, koje sam sinoć kasno čitala premda na mozak deluju kao jaka kafa (a htela sam čaj od lipe). Ne očekujem čak ni napad onih manijakalnih žena. Valjda niko ne očekuje špansku inkviziciju. Ako se pak desi, bože moj...

Nego se jutros, baš uz kafu, pitam ko je u pravu: Mi što nam sve ovo liči na svet pred pred veliki, prljavi rat... ili oni što misle da smo uveliko u ratu i da samo slepac to ne vidi? Šta ćemo ostaviti rodjenima posle nas i što je najvažnije, Keithu Richardsu?    

 



Komentari (300)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 11:39 02.12.2016

Liči, nije da ne liči na rat

Nego se jutros, baš uz kafu, pitam ko je u pravu: Mi što nam sve ovo liči na svet pred pred veliki, prljavi rat...


Samo se nekako nadam da pošto ono nije izabrano za predsednicu SAD, verovatnoća takvog rata je sada mnogo manja.

PS. Da pojasnim... Svaki rat počinje onaj ko je ubeđen da će ga dobiti. U protivnom ga ne počinje. Ima li, sem Amerike, ikoga na svetu da je ubeđen da ovoga momenta može dobiti rat svetskih razmera? Mislim da nema. Tj, više ni Amerika nema tu iluziju. Dobili su predsednika koji je budala, ali nije idiot.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:47 02.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

I ja sam nešto tako osetio na dan izbora Druga Trumpa - mada, pitanje je šta Rusi dumaju? Ako neokoni ne prestanu da ih drndaju, potući će se. Mi mali možemo samo da se nadamo da će nas zaobići. Mada, Iran, i taj neki scenario, ne znam.

Dobar izbor ovaj Bertold, imao je Valter Benjamin sjajan esej o Brehtu, iskrena antifa ekipa...
tsunade tsunade 12:24 02.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Ima li, sem Amerike, ikoga na svetu da je ubeđen da ovoga momenta može dobiti rat svetskih razmera?


do guše sam, ovih dana, u kandžama ruske meke moći.
i na bazi onoga što sam gledala, čitala, posmatrala, pričala, oni su u velikoj ofanzivi.
nisu to više oni isti ratovi.
ti ratovi se sad vode terabajtima sa učitanim informacijama i dezinformacijama.
pa taj rat sam vodi asanž protiv amerike iz jedne sobe u ekvadorskoj ambasadi.



princi princi 12:54 02.12.2016

Re: E, druže

jeba ga ako nam je jedina nada Trumpov nedostatak optimizma.
predatortz predatortz 12:55 02.12.2016

Re: E, druže

princi
jeba ga ako nam je jedina nada Trumpov nedostatak optimizma.


Šta znam...
Mislim da izbor američkog predsednika nije izbor između dve ličnosti. Pre bih na to gledao kao na takmičenje dva lobija. Mislim da je pobedio za nijansu normalniji lobi.
Videćemo...
princi princi 13:02 02.12.2016

Re: E, druže

Kažu (Ameri, da ne bude zabune) jedina gora varijanta od postojeće je neki impeachment, pa u sledeće 4 godine umesto najgoreg da imamo 2 najgora POTUS u istoriji.
vcucko vcucko 15:29 02.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

blogovatelj
[

PS. Da pojasnim... Svaki rat počinje onaj ko je ubeđen da će ga dobiti. U protivnom ga ne počinje. Ima li, sem Amerike, ikoga na svetu da je ubeđen da ovoga momenta može dobiti rat svetskih razmera? Mislim da nema. Tj, više ni Amerika nema tu iluziju. Dobili su predsednika koji je budala, ali nije idiot.

Mislim da je konstatacija dobrano zakasnila, evo već sedamnaest godina (tek).

Od marta do juna '99. su tukli po nama, a u stvari vabili Ruse da reaguju i na njih ciljali. Jer su tada procenili da bi taj rat dobili. Verovatno tačna procena, u svakom slučaju ne bi (Ameri, zapad, zovikakohoćeš) mogli da izgube. Jedino što su Rusi tada mogli da urade jeste da ispale ono projektila što su imali operativno i da sve ode u pm.

Danas je, Bogu hvala, ipak malo (mnogo) drugačija situacija.
vcucko vcucko 15:33 02.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

tsunade
Ima li, sem Amerike, ikoga na svetu da je ubeđen da ovoga momenta može dobiti rat svetskih razmera?


do guše sam, ovih dana, u kandžama ruske meke moći.
i na bazi onoga što sam gledala, čitala, posmatrala, pričala, oni su u velikoj ofanzivi.
nisu to više oni isti ratovi.
ti ratovi se sad vode terabajtima sa učitanim informacijama i dezinformacijama.
pa taj rat sam vodi asanž protiv amerike iz jedne sobe u ekvadorskoj ambasadi.


Ako je verovati poraženoj strani na USA izborima, Putin i Zahrjeva su lično odlučili te izbore
Što reče imenjak Vlad, nismo ni znali da smo tako jaki, jbt
emsiemsi emsiemsi 18:53 02.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

tsunade
Ima li, sem Amerike, ikoga na svetu da je ubeđen da ovoga momenta može dobiti rat svetskih razmera?


do guše sam, ovih dana, u kandžama ruske meke moći.
i na bazi onoga što sam gledala, čitala, posmatrala, pričala, oni su u velikoj ofanzivi.
nisu to više oni isti ratovi.
ti ratovi se sad vode terabajtima sa učitanim informacijama i dezinformacijama.
pa taj rat sam vodi asanž protiv amerike iz jedne sobe u ekvadorskoj ambasadi.




Без везе !
Успут --- ја мислим да ти ниси читала синоћ тога, како се зваше, Брехта, него да си га јутрос уз кафу само копи-пејстовала са нет пространстава. Додуше, можда баш и нисам у праву.
tsunade tsunade 10:45 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Što reče imenjak Vlad, nismo ni znali da smo tako jaki, jbt


ta meka moć privlačenja, koju vlada sad, moram priznati maestralno demonstrira, je mnogo, mnogo jača od zastrašivanja, što je bila ruska praksa iz prošlosti. stoga mi je jača strepnja i od samog vlade.
princi princi 12:13 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Iskreno, ja mislim da će ova budala započeti svetski rat, a neće biti ni svesna toga. Njemu je samo važno ko je zakupio stanove u Trump Toiweru i golf terene. To je otprilike čitav spektar njegovih interesovanja kao POTUS: Trump toweri i golf tereni.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:40 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Njemu je samo važno ko je zakupio stanove u Trump Toweru i golf terene. To je otprilike čitav spektar njegovih interesovanja kao POTUS: Trump toweri i golf tereni.

Ако му је само ово важно, онда не може да започне светски рат: понестаће му станара.

Пре ће бити да ће Трамп бити испит еластичности и снаге једног система. Често се испостави да једна постављена ситуација -- нека фирма, држава, постројење -- јесте способна да издржи сваку будалетину која се над њом надвије и њом управља. Србија није, рецимо, пропала ни под силним глупавим премијерима из давног или недавног периода; идиоти на CEO позицијама прошверцују се а да нико и не примети; градоначелници, министри, директори скромних менталних капацитета изгурају своје мандате ушушкани у силу инерције система и нагомиланих процедура и знања који су их дочекали. Неки се и не мешају у свој посао.

Надам се да ће и наша Trumpet-а бити таква.
princi princi 13:57 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

U prvoj rečenici svog komentara (verovatno promakla) jasno rekoh šta mislim o Trumpovoj racionalnosti. Mišljenja sam da 70-godišnji muškarac koji mrtav ozbiljan više puta tvituje o tome da li Robert Pattinson* treba da primi Kirsten Stewart** nazad pošto ga je ona prevarila mi ne deluje kao baš najbolji materijal za američkog predsednika, bar ne u ovom trenutku. Then again, mišljenje je kao dupe, svako ga ima, možda smo na putu ka novoj renesansi, možda ćemo se za godinu dana svi držati za ruke i pevati pesmice oko vatrice u nekom kampu (za izbeglice).

*glumac, inače glavni junak Twilight*** serije filmova
**glumica, glavni ženski like iz Twilight serije filmova
*** serija filmova o ljubavi mladih vampra-tinejdžera, saga, mislim da se tako reklamirala, jako popularna među američkom mladeži tokom 2014. i 2015.
princi princi 14:04 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

U stvari, možda zaista ne treba bezrazložno brinuti: to mene sve podseća na situaciju kao kad nekoj totalnoj budalčini poveriš da ti napiše neki softver kritično potreban za posao. Budala ima, onoliko, a svet, kao što vidimo, nije propao. Prema tome, dabome. Bez brige.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:08 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

U stvari, možda zaista ne treba bezrazložno brinuti: to mene sve podseća na situaciju kao kad nekoj totalnoj budalčini poveriš da ti napiše neki softver kritično potreban za posao. Budala ima, onoliko, a svet, kao što vidimo, nije propao. Prema tome, dabome. Bez brige.

Дакле, то сам и рекао.
Сети се свих оних ментално богаљних комунистичких директора и премијера.
princi princi 14:18 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Da, jeba ga, ko bi rekao da će se US jednog dana porediti sa Srbijom, ali verovatno ima i gorih stvari na ovom svetu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:32 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

... и онда се укаже колико је важно да свака институција система функционише, колико је свако извојевано право битно, и свака слобода.

Тек под окупацијом или неким државним ударом они нестају у трену.
У осталим случајевима, та се права и слободе постепено нагризају и урушавају. Делић по делић. Док се систем не уруши.

А онда он почне да лудује.

Тако нам је било протеклих деценија...
Ми смо генерација историјских згубидана.
Тако нам је запало.
princi princi 14:45 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Kao što sam rekao i u slučaju Brexita, najdepresivniji aspekt Trumpove pobede je da ekonomska razvijenost, "demokratske tradicije" i "demokratska kultura" nisu nikakava garancija stabilnosti institucija (rekao bih čak, naprotiv, da je prividna "stabilnost" institucija garant velike društvene nestabilnosti, tj garant da će do nje doći, ali to je već deo neke druge priče). Jednom stečene slobode i prava nisu ničim zagarantovane, sve može otići u paramparčad maltene preko noći. Nisu tu, naravno, Anglo Saksonci nikakav izuzetak. Nemačka, Srbija, kao i šire Jugoslavija, Sirija, Rusija... su istorijski primeri koji isto to potvrđuju. U tom smislu su sve generacije homo sapiensa od kad je sveta i veka generacije istorijskih zgubidana.
alselone alselone 14:54 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Kao što sam rekao i u slučaju Brexita, najdepresivniji aspekt Trumpove pobede je da ekonomska razvijenost, "demokratske tradicije" i "demokratska kultura" nisu nikakava garancija stabilnosti institucija (rekao bih čak, naprotiv, da je prividna "stabilnost" institucija garant velike društvene nestabilnosti, tj garant da će do nje doći, ali to je već deo neke druge priče). Jednom stečene slobode i prava nisu ničim zagarantovane, sve može otići u paramparčad maltene preko noći. Nisu tu, naravno, Anglo Saksonci nikakav izuzetak. Nemačka, Srbija, kao i šire Jugoslavija, Sirija, Rusija... su istorijski primeri koji isto to potvrđuju. U tom smislu su sve generacije homo sapiensa od kad je sveta i veka generacije istorijskih zgubidana.


Po mom misljenju Trampa je zelela vecinska Amerika, srednja klasa belaca, a Hilari je igrala na manjine. I u neku ruku bi bilo nepravedno da manjine diktiraju vecini, slicno kao sto su samostalnost Crne Gore izglasali Albanci i muslimani, a ne Crnogorci i Srbi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:02 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Po mom misljenju Trampa je zelela vecinska Amerika, srednja klasa belaca, a Hilari je igrala na manjine.

Па овде је мањина већина.
Хилари има 2% више гласова од Трампа.
Jednom stečene slobode i prava nisu ničim zagarantovane, sve može otići u paramparčad maltene preko noći.

Урушавање Немачке трајало је 5-7 година. Оне наше Југославије слично. Потом Римског царства, деценијама... Најчешће је, дакле, реч о процесу. Ипак, каткад је, изгледа, могуће и да преко ноћи све оде у три пизде материне.

Зна ли неко за такав неки згодан пример?
alselone alselone 15:04 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Па овде је мањина већина.


Pa nije. Manjine ni ukupno nisu vecina, a kamoli pojedinacno. Srednja klasa belaca je ipak i dalje najveca grupa, svi ostali pojedinacno su manje grupe.
alselone alselone 15:05 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Зна ли неко за такав неки згодан пример?


Iz privrede - Nokia.
princi princi 15:08 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

alselone
Па овде је мањина већина.


Pa nije. Manjine ni ukupno nisu vecina, a kamoli pojedinacno. Srednja klasa belaca je ipak i dalje najveca grupa, svi ostali pojedinacno su manje grupe.

Rekao sam to već, Hillary je izgubila na glupost i aroganciju. Bila je previše arogantna. Dobila je 2.5M više glasova i izgubila izbore. To se jedino može objasniti arogancijom. Pri tome je imala sve medije, najbolje "mi iz IT-a", najbolje data analysts, najbolje pol sci stručnjake, marketing, celu holivudsku i infotainment mašineriju... To pokazuje da nije bila worthy kandidat.
princi princi 15:10 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

slicno kao sto su samostalnost Crne Gore izglasali Albanci i muslimani, a ne Crnogorci i Srbi.

Mala ispravka: Albanci, muslimani i Crnogorci. Ti koji sebe danas smatraju Crnogorcima nikad sebe nisu videli kao Srbe. Pitaj Krkara, uostalom.
princi princi 15:17 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Mislim, izbore je, konteksta radi, rešilo 100K glasova. Razlika glasova u Wisconsinu mislim da je bila 11K, u Ohaju, valjda, 27K, u Pensilvaniji 65K. Na 100M, 120M glasova to su delići procenata. Znači, Hillary je dobijala mnogo glasova (mnogo više nego što joj je bilo potrebno) gde joj nisu trebali, a nije tamo gde jesu. To se može objasniti samo glupošću.
alselone alselone 15:21 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Rekao sam to već, Hillary je izgubila na glupost i aroganciju.



To je OK, ali joj je kampanja bila naglasena na manjinama. Kao kada smo 2001-ve pravili prototip prosecnog glasaca GSS-a s obzirom na to kome se stranka obraca. Ispalo je da je to cigan gej midzet invalid, koji pusi travu ali ne pusi cigare, ima kera i macku ali nema decu.

princi princi 15:24 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Da, Trump se obraćao američkom domaćinu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:26 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Mala ispravka: Albanci, muslimani i Crnogorci.

Иначе, ова стара теза, тек да подсетим, јесте јако рђав аргумент за било шта. Као и оно Алсеове горе. Не мислим да ти мислиш другачије од мене, niti ja od tebe, да не буде забуне, о томе да чим кренеш да постројаваш по нацијама или боји коже гласове, једне вреднујући као пуноправне гласаче, а друге као мање пуноправне гласаче, почињеш да једеш говна.
То се овде, у србијици, поводом ЦГ отцепљења, баш здушно радило.

Мањине су већина, Алсе.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:28 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

alselone
Зна ли неко за такав неки згодан пример?


Iz privrede - Nokia.

Јок.
Градуално.
Исто као и Моторола.

Дајте неки историјски пример.
alselone alselone 15:29 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Као и оно Алсеове горе


Ono nije postrojavanje nego konstatovanje. Zar sad ne moze ni da se kaze Albancima da su Albanci, muslimanima da su muslimani i da se konstatuje za sta su glasali? Dodjavola sve, dodjavola sa mnom, dodjavola sa usiljenom politickom korektnoscu.
alselone alselone 15:29 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Дајте неки историјски пример.


Napoleon. Propo za godinu dana.
alselone alselone 15:31 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Јок.
Градуално.
Исто као и Моторола.


Jok, no impulsno. Nisu postepeno propadali nego su propali za godinu dana.

POgledaj za koliko meseci im je propao maket share sa 40% na ispod 10%.

princi princi 15:32 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Nije u pitanju politička korektnost, nego je sasvim legitimno da je Albancima i muslimanima komotnije i da se bolje osećaju u zemlji u kojoj mogu da kontrolišu situaciju, nego u kojoj će uvek biti preglasani od strane političkog mastodonta. Ne vidim što je to problem reći. Ne delim svet na Srbe i neSrbe, samo konstatujem šta je bila motivacija ljudi koji su glasali na tom referendumu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:36 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Dodjavola sve, dodjavola sa mnom, dodjavola sa usiljenom politickom korektnoscu.

Не ради се овде о политичкој коректности.
Radi se o elemntarnoj ravnopravnosti, koju tvoj komentar ne iskazuje (vidi podvučeno).
I u neku ruku bi bilo nepravedno da manjine diktiraju vecini, slicno kao sto su samostalnost Crne Gore izglasali Albanci i muslimani, a ne Crnogorci i Srbi.


Да нагласим: зашто би било неправедно?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:38 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Jok, no impulsno. Nisu postepeno propadali nego su propali za godinu dana.

Да, ово је, ипак, леп пример.
Мислим да је овде реч о појави тач-скрин телефона, да је то та хронологија, а Нокија није имала одговор, те јест -- била се упутила на погрешну страну.
alselone alselone 15:45 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Да нагласим: зашто би било неправедно?!


To je logika "dva losa ubise Milosa", s stim da naravno ovde niko nije los nego glasa shodno svojim interesima. Znaci, manjine kada se udruze mogu preglasati vecinu i izglasati pogresno resenje zbog svojih skrith, licnih interesa.

To se desilo u CG. Politicka kriminalna klika iz razloga izgradnje licne despotije potpomognuta manjinama iz razloga daljeg usitnjavanja i slabljenja balkanskih drzava i razloga povecanja uticaja na dnevnu politiku izglasali su pogresno resenje.
alselone alselone 15:47 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Мислим да је овде реч о појави тач-скрин телефона

Da, to se desilo. Pored tač ekrana ovde je reč i o softveru. To je možda i dominantnije. Pre toga telefon nije imao pravi OS i pravi softver, apple je od telefona napravio računar.

To je glupi Palm imao deset godina pre njih. I kada su se pojavili mobilni oni su se zapitali - pošto već imamo izgradjen uredjan da li samo da dodamo GSM karticu i napravimo telefon i računar u jednom. Odlučili su da je to glupa ideja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:13 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

To je logika "dva losa ubise Milosa", s stim da naravno ovde niko nije los nego glasa shodno svojim interesima. Znaci, manjine kada se udruze mogu preglasati vecinu i izglasati pogresno resenje zbog svojih skrith, licnih interesa.

To se desilo u CG. Politicka kriminalna klika iz razloga izgradnje licne despotije potpomognuta manjinama iz razloga daljeg usitnjavanja i slabljenja balkanskih drzava i razloga povecanja uticaja na dnevnu politiku izglasali su pogresno resenje.

Ово је погрешно из целог низа разлога, а најпре из једног -- идеје "погрешног решења". Но, буtкица се крчка...
blogovatelj blogovatelj 16:36 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Мислим да је овде реч о појави тач-скрин телефона, да је то та хронологија, а Нокија није имала одговор, те јест -- била се упутила на погрешну страну.


Blekberi isto, jebala ih njihova kupinica tastatura, zbog nje su i pukli. Na Božić 2009. su prognozirali 55 miliona prodatih telefona u narednoj godini, u junu 2010. su otpustili 2000 od 9000 radnika zaposlenih u Kanadi.
princi princi 16:40 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Po meni, ta priča o dinamici, tj da li se društvo i njegove nekakve institucije urušilo za 5 godina, ili 5 sati, je potpuno sekundarna stvar, second order effect, što se kaže. Bitno je da se dogodilo, i da to nije sprečio ni ekonomski razvoj (kud ćeš razvijenijih država od US i UK), ni "demokratska tradicija" (kud ćeš tradiciju dužu od engleske).

Znači, zlo je uvek tu, nikad ne spava i u svakom trenutku se može povampiriti. U tom smislu, ova Brehtova pesmica mu dođe samo kao izliv pesničke histerije, osetljiva dušica malo htela da izađe na vazduh a bila prehlađena, pa, kud će šta će, napisa nešto što je, zapravo, opšte mesto.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:00 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

U tom smislu, ova Brehtova pesmica mu dođe samo kao izliv pesničke histerije, osetljiva dušica malo htela da izađe na vazduh a bila prehlađena, pa, kud će šta će, napisa nešto što je, zapravo, opšte mesto.

Мислим да је литература у теби изгубила једног великог књижевног критичара.
alselone alselone 17:04 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Но, буtкица се крчка...

Uživaj. Mi danas kupovno jedemo ali zato ćale dolazi sutra i opaljumemo ribiji raspap na dvorištu. Praznik za sva čula.
princi princi 17:04 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Pazi, ali kad uopšte nisam pisao o literaturi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:09 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

princi
Pazi, ali kad uopšte nisam pisao o literaturi.

Jesi: o duši.
A to je po definiciji literatura.
princi princi 17:20 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Ma, jok kakva crna duša. Prvo što sam bezdušan & podlac (šta takvi znaju o duši), a drugo što je o sneveseljavajućim društvenim fenomenima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:52 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

(šta takvi znaju o duši),

Па душа подлаца је увек далеко комплекснија него душа "праволинијских" људи.
tsunade tsunade 17:59 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Па душа подлаца је увек далеко комплекснија него душа "праволинијских" људи.


mene zanima ko je umro i bolidima dao monopol na lepljenje etiketa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:42 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

tsunade
Па душа подлаца је увек далеко комплекснија него душа "праволинијских" људи.


mene zanima ko je umro i bolidima dao monopol na lepljenje etiketa.

Ovo je slobodan svet
Svako o svakom može da misli šta hoće.
Kao što je poznato, ja se zalažem za javnost rada.
Pre neki dan mi je palo na pamet da bih slobodno mogao da dam pristupe mojim nalozima, bankarskim (bankrot) i privatnim. I ne bih se osećao neprijatno, ja lično, mada bi drugima, umešanim u moju prepisku, to možda i zasmetalo.

Hoću reći -- lepim smatram kad neko i privatno i javno isto misli.
JJ Beba JJ Beba 20:05 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Hoću reći -- lepim smatram kad neko i privatno i javno isto misli.




urbana_gerila urbana_gerila 22:06 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Predrag Brajovic
литература



literatura: brajoviću, slomi penkalo, molim te...
freehand freehand 22:12 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Predrag Brajovic
(šta takvi znaju o duši),

Па душа подлаца је увек далеко комплекснија него душа "праволинијских" људи.

Ovo mi se učinilo neobičćno interesantnim: zašto je "podlac" suprotstavljen "pravolinijskom čoveku", kao da on to nije ili ne može biti?
I zašto bi duša podlaca bila kompleksnija?
Nekako mi se čini da je ipak u pitanju prebrzo pojednostavljenje u trku za efektnom metaforom.
urbana_gerila urbana_gerila 22:16 03.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

freehand
Predrag Brajovic
Па душа подлаца је увек далеко комплекснија него душа "праволинијских" људи.

Ovo mi se učinilo neobičćno interesantnim: zašto je "podlac" suprotstavljen "pravolinijskom čoveku", kao da on to nije ili ne može biti?



literatura: freehand, ne podevaj brajovića, molim te...
princi princi 01:06 04.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Predrag Brajovic
(šta takvi znaju o duši),

Па душа подлаца је увек далеко комплекснија него душа "праволинијских" људи.

Verujem ti na reč.
cane cane 01:49 04.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Хилари има 2% више гласова од Трампа.


da popular vote ima bilo kakav znacaj u federalnim drzavama, sfrj se ne bi raspala a sloba bi verovatno vladao dugi niz godina. sovjetski savez da ne pominjemo.



tsunade tsunade 08:03 04.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

lepim smatram kad neko i privatno i javno isto misli.


lepe su razne stvari... nego kako možeš da znaš šta ko privatno misli? ako pričamo izmedju ostalog i o ovom blogu.
G.Cross G.Cross 17:23 04.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Predrag Brajovic
alselone
Зна ли неко за такав неки згодан пример?


Iz privrede - Nokia.

Јок.
Градуално.
Исто као и Моторола.

Дајте неки историјски пример.



Evo ti primer : United States of America.

Pa pojava Trampa je posledica urusavanja Amerike a ne njegov moguci uzrok.

Amerika iznutra pati godinama, reklo bi se jos od Regana, od nedovoljnong investiranja u infrastrkturu.
Izvlacenje profita iz privatizovanih kolosa infrastrkture je bio prioritet.

Na spoljnjem planu USA su potpuno nespremni i bez vizije docekali pobedu u hladnom ratu.
Svoju apsolutnu nadmoc u oruzju su pogresno shvatili kao Licence to Kill.

Na neki nacin Tramp lici na Slobodana Milosevica.
Izabran je da ostvari neostvarive nacionalne snove.

docsumann docsumann 21:15 04.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

Ti koji sebe danas smatraju Crnogorcima nikad sebe nisu videli kao Srbe.


netačno.

u porodici imam slučajeve koji to demantuju. a moja porodica nije nikakav poseban slučaj u crnogorskim okvirima po tom pitanju.
ono, tipično srpsko-crnogorsko zamešateljstvo

naravo, postoji u CG i ta autentična, istorijski postojana, samosvjesna crnogorska nacionalna struja.
i obično bi vjetar u jedra dobijala stupidnim potezima srbijanske politike, a i od domaćih srbo-bukača.

opet, i međ njima ima i govana i sjajnih ljudi, kao, uostalom, i kod drugijeh srbalja
alselone alselone 21:37 04.12.2016

Re: Liči, nije da ne liči na rat

srbijanske

Zar i ti sine Brute?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:40 02.12.2016

Idi Aleks

Kapirao sam da si ušla u momentum i ti napisala?! Reko', vid' drugar'cu što cijepa Liru!
tsunade tsunade 11:43 02.12.2016

Re: Idi Aleks

vid' drugar'cu što cijepa Liru


eh, i ja bih volela da imam tako pametnu drugaricu :)
silver silver 12:07 02.12.2016

Re: Idi Aleks

Predivni stihovi; ostaje mi da se duboko zamislim.

Hvala Tsunade za Brechta i moja preporuka :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:40 02.12.2016

back to poetry

A znamo i sami:
Mržnja, čak i prema podlosti,
Unakažava crte lica.
Gnev, čak i onaj zbog nepravde,
Čini glas promuklim. Ah, mi
Što htedosmo da pripremimo tle za ljubaznost,
Sami nismo mogli biti ljubazni.


ja imam čak i teoriju da ljudi koji pate od mržnje i gneva imaju trajnu deformaciju lica u vidu ovih bora koje potežu od nosa do očiju, ne bore starosti, nego baš hejta!


predatortz predatortz 13:42 02.12.2016

Re: back to poetry

ja imam čak i teoriju da ljudi koji pate od mržnje i gneva imaju trajnu deformaciju lica u vidu ovih bora koje potežu od nosa do očiju, ne bore starosti, nego baš hejta!


ja imam praksu da se ne zajebavam sa ženama koje imaju bore.
tsunade tsunade 14:04 02.12.2016

Re: back to poetry

ne bore starosti, nego baš hejta!


hoće to i od kratkovidosti

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:29 02.12.2016

Re: back to poetry

Ma nou, ovo su hejt rinkls.
JJ Beba JJ Beba 11:52 02.12.2016

mnogo pitanja, malo odgovora

Pet teškoća u pisanju istine


kako to da ti kao prsitalica neoliberalnog kapitalizma pitanja nalaziš kod jednog levičara?

Question and Answer


tsunade tsunade 11:56 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

kako to da ti kao prsitalica neoliberalnog kapitalizma pitanja nalaziš kod jednog levičara?


nikad nisam uspela sebe da svrstam ni u jednu fioku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:59 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Ako je suditi prema mom lirskom osjetu, neće biti velikog rata, a opet, ako ga i bude, treba da se ljubimo sada, dok još nije kasno!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:02 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

JJ Beba
Pet teškoća u pisanju istine


kako to da ti kao prsitalica neoliberalnog kapitalizma pitanja nalaziš kod jednog levičara?

Question and Answer




Ja ne doživljavam Aleks kao nekog takvog. Šta znači - neolibkep? Mislim da ona samo želi da budemo svi u prilici da pravimo normalnu kintu i uljudno živimo. Mnogo olako otpisujemo superkvalitetne ljude u ovoj majčici Srbiji.
JJ Beba JJ Beba 12:04 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Srđan Fuchs
JJ Beba
Pet teškoća u pisanju istine


kako to da ti kao prsitalica neoliberalnog kapitalizma pitanja nalaziš kod jednog levičara?

Question and Answer




Ja ne doživljavam Aleks kao nekog takvog. Šta znači - neolibkep? Mislim da ona samo želi da budemo svi u prilici da pravimo normalnu kintu i uljudno živimo. Mnogo olako otpisujemo superkvalitetne ljude u ovoj majčici Srbiji.

aham
JJ Beba JJ Beba 12:07 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

tsunade
kako to da ti kao prsitalica neoliberalnog kapitalizma pitanja nalaziš kod jednog levičara?


nikad nisam uspela sebe da svrstam ni u jednu fioku.


bio jedan lik u beogradu koji je govorio Gle kurca u slamnatom šeširu
janeberry janeberry 12:10 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

bio jedan lik u beogradu koji je govorio Gle kurca u slamnatom šeširu


JJ Beba JJ Beba 12:15 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

slabo ja tebe razumem, ali mi je otprilike jasno izvorište te naljućenosti.


izvorište moje naljućenosti uopšte nije u tvojoj idelogiji, već u tome ko si ti

tsunade tsunade 12:17 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

izvorište moje naljućenosti uopšte nije u tvojoj idelogiji, već u tome ko si ti


žao mi je.
jer to je onda, skoro pa nerešivo.
JJ Beba JJ Beba 12:22 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

tsunade
izvorište moje naljućenosti uopšte nije u tvojoj idelogiji, već u tome ko si ti


žao mi je.
jer to je onda, skoro pa nerešivo.


za tebe nažalost jeste nerešivo. ono smo što smo
tsunade tsunade 12:25 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

ono smo što smo


JJ Beba JJ Beba 12:29 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

tsunade
ono smo što smo



JJ Beba JJ Beba 12:33 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

janeberry
shvatila sm da se meni obraćaš, ako sam pogrešno skapirala izvini


ama skroz si pogrešila, ti mi oduvek omiljena blogerka.

ja ne znam ko juri qrz po netu


uključi se, drama cela.



hahahhaha
za qrz je lako, meni je veća drama ovo kapiranje poezije
JJ Beba JJ Beba 12:36 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

janeberry
za qrz je lako, meni je veća drama ovo kapiranje poezije


iz intelektualnih pobuda, nivo.

ma folračina bre
bolid1 bolid1 12:37 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora


bio jedan lik u beogradu koji je govorio Gle kurca u slamnatom šeširu


Ja to prvi put cuo sredinom gimnazije (2002/2003) od jedne cure iz filoloske, od tad mi je jedna od omiljenih uzrecica :)
JJ Beba JJ Beba 12:40 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

bolid1

bio jedan lik u beogradu koji je govorio Gle kurca u slamnatom šeširu


Ja to prvi put cuo sredinom gimnazije (2002/2003) od jedne cure iz filoloske, od tad mi je jedna od omiljenih uzrecica :)

hahahhaha
to je stari beogradski izraz. i kao sve duhovite sintagmama ponikle u narodu, ovog puta na asfaltu, pogađa suštinu
janeberry janeberry 12:44 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

ma folračina bre


ma znam.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:44 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Eh, lud'lo kod vas u tom Begeu, stvarno, blago nama koji živimo u neznanju. Beš mi sve ako kapiram oko Čega se cepate.

JJ

aham


Nije izvesno da li će se pocepati Rusi sa Amerima, u svakom slučaju zvuče fatalistično kao da se hoće pocepati, pritom mislim da ni jedni ni drugi ne kapiraju šta će ostati od sveta ako potegnu jedni na druge to što imaju; no ono što jeste izvesno da je srpska centarleva scena fragmentirana kao švapska u predvečerje dolaska hiće na vlast.
predatortz predatortz 12:47 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Eh, lud'lo kod vad u tom Begeu, stvarno, blago nama koji živimo u neznanju. Beš mi sve ako kapiram oko Čega se cepate.


Baš nešto mislim kako smo mi partizani vs četnici obični pi*kini dimovi u odnosu na ovo kad se dame do'vate!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:18 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

predatortz
partizani vs četnici obični pi*kini dimovi u odnosu na ovo kad se dame do'vate!

baš, vi ste pussies za nji' - one kada se pocepaju

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:04 02.12.2016

Re: mnogo izama, upičkumaterinu

JJ Beba
Pet teškoća u pisanju istine


kako to da ti kao prsitalica neoliberalnog kapitalizma pitanja nalaziš kod jednog levičara?




Kako neko sada kaže istinu o fašizmu, protiv kojeg istupa, a da ne kaže ništa protiv kapitalizma iz kojeg fašizam proizlazi? Kako onda njegova istina da se pokaže kao delotvorna? Oni koji su protiv fašizma, a nisu protiv kapitalizma, koji jadikuju zbog barbarstva koje od barbarstva i potiče, liče na ljude koji hoće svoje parče teletine, ali da tele ne bude zaklano. Oni hoće da jedu teletinu, a da ne vide krv. Daju se zadovoljiti ako mesar opere ruke pre nego što meso iznese na stol. Oni nisu protiv posedničkih odnosa koji dovode do barbarstva,već samo protiv barbarstva. Oni dižu svoj glas protiv barbarstva i čine to u zemljama gdje vladaju isti posjednički odnosi, ali gde mesari i dalje peru ruke pre nego što iznesu meso.

meni bolje zvuči ovakav glas kada je na Zapadu, nego u Srbiji, koja je tradicionalno komunjarska već desetljećima. u Srbiji mi je smor - daj malo da budemo na Zapadu, koju stotku godina, pa onda da njamoke, fašizam, kapitalizam, izam, ovo, ono... Srbija nije slobodna od ruskog mešetaranja, uopšte, niti jednog momenta (ne ulazim sada oko čega se cepate sa Tsunetom) od Slobsovog pada naovamo.




freehand freehand 14:05 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

JJ Beba
bolid1

bio jedan lik u beogradu koji je govorio Gle kurca u slamnatom šeširu


Ja to prvi put cuo sredinom gimnazije (2002/2003) od jedne cure iz filoloske, od tad mi je jedna od omiljenih uzrecica :)

hahahhaha
to je stari beogradski izraz. i kao sve duhovite sintagmama ponikle u narodu, ovog puta na asfaltu, pogađa suštinu

Neće baš biti da je beogracki, Bebe. Jer ti je kurac na biciklu i slamnatom šeširu - veterinar. Ono kad leti dođe da kravi ili krmači napravi malu decu.
Nego, jel to ovde brisano naveliko ili se citati i komentari ne slažu baš pod konac?
tsunade tsunade 14:07 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Nego, jel to ovde brisano naveliko ili se citati i komentari ne slažu baš pod konac?


brisano je.

JJ Beba JJ Beba 14:42 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

oko Čega se cepate.

kad sam ja u pitanju, oko toga dobar čovek loš čovek
kada mi loš čovek, žena, osoba krene s Brehtom povraća mi se
zabole nju i za Brehta, i nesreće, i i za siromaštvo
vcucko vcucko 15:47 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Srđan Fuchs


Nije izvesno da li će se pocepati Rusi sa Amerima, u svakom slučaju zvuče fatalistično kao da se hoće pocepati, pritom mislim da ni jedni ni drugi ne kapiraju šta će ostati od sveta ako potegnu jedni na druge to što imaju; no ono što jeste izvesno da je srpska centarleva scena fragmentirana kao švapska u predvečerje dolaska hiće na vlast.

U dva velika svetska klanja Amer i Rus su vojevali zajedno, ne zaboravi to. Iole ozbiljna analiza ne verujem da može da ukaže, oko čega bi to Amer i Rus ratovali. Kad su sibirska prostranstva i resursi možda i bili na dnevnom redu, usled sistemske propasti Sojuza (vidi 1999.), nisu zaratili. Pa neće ni sad, kad je Vlad polako ali sigurno sve to sabrao.

A kod nas - jbg Hića je već dugo tu, doduše nosi suknju i izgleda otužno (kao da je original bio bolji) i, posle više zaludnih pokušaja sa nekim cirkuskim likovima, našla je svog đeneral Milana N. Tako da ima da jašu dok ih pravi gazde, kako reče Bajaga, lično ne u'vati za uši.
docsumann docsumann 17:56 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Question and Answer


Q: And children?

A: And children.


(genijalni minimalizam iz jednog od najčuvenijih hc albuma)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:58 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

vcucko

1. U dva velika svetska klanja Amer i Rus su vojevali zajedno, ne zaboravi to. Iole ozbiljna analiza ne verujem da može da ukaže, oko čega bi to Amer i Rus ratovali. Kad su sibirska prostranstva i resursi možda i bili na dnevnom redu, usled sistemske propasti Sojuza (vidi 1999.), nisu zaratili. Pa neće ni sad, kad je Vlad polako ali sigurno sve to sabrao.

2. A kod nas - jbg Hića je već dugo tu, doduše nosi suknju i izgleda otužno (kao da je original bio bolji) i, posle više zaludnih pokušaja sa nekim cirkuskim likovima, našla je svog đeneral Milana N. Tako da ima da jašu dok ih pravi gazde, kako reče Bajaga, lično ne u'vati za uši.



1. ne znam, rekoh, čuo sam i od NATO i od Volodjinih polkovnika, premda, s celom tom ekipom nisi uvek siguran da li samo podgrevaju, ili to jeste realnost... kako god, scenariji su bili sa Klićom i pre izbora. meni ova konstelacija deluje kao neko ko želi do sprovede Ron Polove ideje. kako god, pitanje, kolektivno ovako: Rusija i Kina su šta - socijalizmi, ili su i one kapitalizmi?

2. na koga misliš?
vcucko vcucko 19:16 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Srđan Fuchs

1. ne znam, rekoh, čuo sam i od NATO i od Volodjinih polkovnika, premda, s celom tom ekipom nisi uvek siguran da li samo podgrevaju, ili to jeste realnost... kako god, scenariji su bili sa Klićom i pre izbora. meni ova konstelacija deluje kao neko ko želi do sprovede Ron Polove ideje. kako god, pitanje, kolektivno ovako: Rusija i Kina su šta - socijalizmi, ili su i one kapitalizmi?

2. na koga misliš?

1. Kapitalizmi, naravno; u šumpeterovskom smislu kapitalistićkiji then Murica
2. Čekaj, ozbiljno pitaš? Angela i Av, naravno
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:40 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Nijesam razumijo ko ti je Murica. Nevermind. Znači kapitalizmi su. Po većini Srba, ruski model kapitalizma je bolji? Zbog čega, ozbiljno pitam? Evo, naši inženjeri u NS rade projekte Rusima vredne dvadesetinu miliona evra a dobijaju možda dva soma po projektu. Ako je moj matiš ispravan, to je 0.01 procenat, to je jedan dvestoti deo zarade koju, recimo, izraelski inženjeri dobijaju od projekata sa BRIK-om, i Srbima to ideološki nije eksploatacija? Go figure.

Dobro kaže taj Batjuškin polkovnik - Serbi, eta tupaki.

A jest' - Angela. Koliko ja kapiram, ona je istorija.
emsiemsi emsiemsi 20:28 02.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

JJ Beba
tsunade
izvorište moje naljućenosti uopšte nije u tvojoj idelogiji, već u tome ko si ti


žao mi je.
jer to je onda, skoro pa nerešivo.


za tebe nažalost jeste nerešivo. ono smo što smo

И ти си инжењер ?!
tsunade tsunade 07:09 03.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

kad se dame do'vate!


a dame bi bile ove tri pomahnitale budale koje nikad u životu nisam videla niti bih ikad saznala da postoje dok nisu počele da me uhode i da kevću gde god se pojavim?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:50 03.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

tsunade
kad se dame do'vate!


a dame bi bile ove tri pomahnitale budale koje nikad u životu nisam videla niti bih ikad saznala da postoje dok nisu počele da me uhode i da kevću gde god se pojavim?

Sasvim budalaški.
tsunade tsunade 07:56 03.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

kad sam ja u pitanju, oko toga dobar čovek loš čovek
kada mi loš čovek, žena, osoba krene s Brehtom povraća mi se


hahhahaah, predivno... vidi bejb, znaš da dišeš, još nisi zaboravila i u tvom slučaju trebalo bi da se zadovoljimo tom činjenicom. sve drugo je preteško.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:03 03.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

Predrag Brajović

Sasvim budalaški.


da ne govorimo o prednostima napadanja iz udobnog skrovišta anonimnosti na ljude koji nastupaju sa otvorenim identitetom - b zna ko je a i pljuje, dok a ne zna ko je b i trpi, ne može nikako biti relacija jednakosti između (ala sam smislio ovo, moram otići da zapišem sinu za matiš-sekciju pre nego što smetnem s uma! ) - a najslađe pljuju skriveni iza lažnih imena. otidi i pronikni u psihologiju ovoga - zašto pljuje slađe iza bezličnog imena nego iza ličnog? otpuste se neurotične kočnice kada smatraš da ti nisi ti, šta li?
tsunade tsunade 08:23 03.12.2016

Re: mnogo pitanja, malo odgovora

najslađe pljuju skriveni iza lažnih imena


i u čoporu.

provalila sam da ovaj blog neki doživljavaju kao vlastitu kuću. pojave se opušteni i bahati, izgledaju ružno, zarozano i retardirano i u tome uživaju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana