Astrologija| Budućnost| Kućni ljubimci| Roditeljstvo

Alessandro iz Modene

princi RSS / 03.12.2016. u 19:19

Ok, drugari, pokrili smo Brehta, US izbore, Brexit... e sad na red dolazi pravi rokenrol: Italija. Referendum, na kome niko ne razume pitanje, ali svako razume odgovor, u zemlji koja je u proteklih 70 godina promenila 65 vlada. Nominalno 8. ekonomija sveta, treća po broju izdatih državnih obveznica, Italija se nalazi u velikom padu i velikoj krizi. U zemlji sa 15-64 zaposlenošću od oko 55% (samo je Grčka gora sa nešto oko 52%, Španija, tek nešto malo), ogromnom zaduženošću, bankama koje masivno praktikuju extend and pretend način poslovanja zbog dugova koji se najverovatnije nikad neće naplatiti, gomila siromašnog sveta izlazi sutra da odluči treba li parlament biti ovoliki ili onoliki. U suštini, odlučuje se o EU budućnosti Italije.

Ljudi sve više Italiju gledaju kao basket case zemlju, ungovernable mess. Stvari, međutim, nisu oduvek bile takve. Italija je, uprkos mnogim problemima, ekonomski sasvim fino rasla dok je imala svoju valutu. Bez obzira na brojne denominacije lire, italijanski rast je u mnogome bio sličan nemačkom, sve do kraja 90-ih. Onda je došlo do prelaska na euro, i onda je bilo nemoguće pokriti mnogo disbalanse koje je omogućavalo domaće štampanje novca. Od 2000. kreće značajno zaostajanje italijanske ekonomije, da bi danas Italija i čitavo njeno društvo bilo u stanju grogiranog boksera.

Kako i šta će Italijani odlučiti? Šta mislite? Dodatno, bonus pitanje: kad bi vam neko ponudio da birate između života u Bavarskoj ili Hamburgu, ili neke Modene pa čak i Sicilije, šta bi pre prihvtili? Ne znam za vas, ali ja bih se držao one velikog engleskog mislioca, Johna Lydona: "Move to Italy, they know all about living in debt. They don't care." 



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:22 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Glavno jelo castradina: suva ovčetina (tačnije sušeni škopac, uškopljeni ovan, ponegde i jarac, u Dalmaciji i Crnoj gori najčešće jarac) sa kupusom (Vrabac bi prodao državu za to, i ja bih!).

Баш сам у суботу спремао буткицу, само сада са кромпиром, по пекарски, љуто запечену. Крцка јој корица а она скроз раскувана. Ја волим те путање хране.

Мислим да ми је храна постала једна од најчешћих тема. Старим.
krkar krkar 11:41 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

pazi kad isam bila. ali postoji u mom životu i proleće. ajd napiši pa da se polako pripremam.


Proleće je prekasno. Moja ti je preporuka period neposredno iza nove godine, odnosno iza Tri kralja (6.1.) pa sve do otprilike 10 dana pre kraja karnevala (Martedi grasso, koji ove godine pada 26.2.). Tada se isprazni grad posle novogodišnje gužve a još se nije napunio karnevalskom ruljom i tad je prava venecijanska atmosfera.

Evo sada sam proverio cene u hotelu u kojem uvek odsedam u Veneciji (palazzo iz 14. veka na Dorsoduru) i sve do 10.2. su izrazito povolje (izuzimajući 2 vikenda kad su ili nešto više ili je sve popunjeno). To je pravo vreme za Veneciju. Čim krene gužva pred kraj karnevala treba bežati. Posle karnevala ima još otprilike 2, najviše 3 nedelje i onda kreće preduskršnja gužva, naročito kad je uskrs kasno kao ove godine, 16. aprila (pravoslavni 1. maja). A bez obzira na uskrs - čim krene lepo vreme napuni se Venecija i piši propalo!
alselone alselone 12:03 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Proleće je prekasno. Moja ti je preporuka period neposredno iza nove godine, odnosno iza Tri kralja (6.1.) pa sve do otprilike 10 dana pre kraja karnevala (Martedi grasso, koji ove godine pada 26.2.). Tada se isprazni grad posle novogodišnje gužve a još se nije napunio karnevalskom ruljom i tad je prava venecijanska atmosfera.


Ovo je vredna informacija. Ni ja nisam bio nikad u Veneciji, sta vise, nisam bio u Italiji uopste. A imam nekih milja i smiliJo sam da uzmem par dana hotela, da zena i ja malo iskuliramo na zimu/prolece. Ostavimo djecu babama/dedama i zapalimo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:23 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Glavno jelo castradina: suva ovčetina (tačnije sušeni škopac, uškopljeni ovan, ponegde i jarac, u Dalmaciji i Crnoj gori najčešće jarac) sa kupusom (Vrabac bi prodao državu za to, i ja bih!)


Da znaš da bih.

Nego, spominjana je ovde Nemačka, elem i tamo može lepo da se klopa, dakle ako se zadesiš u Hajdelbergu, ovde da jedeš kolenicu sa kupusom:

Vetter

sine, kako je to dobro, a i pivo im je njihovo, odlično.
tyson tyson 12:27 06.12.2016

Re: Zablude

Pa nisam ja rekao da su Nigerijci, a nije ni Tajson ako dobro razumem, mislim da je hteo da napravi fazon, kao, Ganci (tako li se kaže?) prevazišli i Nigerijce u prevarama.




silver silver 12:44 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Krkare, hvala na svim ovim predivnim komentarima o Italiji, ne zaboravi da napišeš te blogove :)
Za sve vas dobre kuvare, ako želite, ne bi mi bilo teško da vam donesem šafran ili slično prvom prilikom (mislim da dodjem negde u februaru); samo javite.
tsunade tsunade 12:46 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Evo sada sam proverio cene u hotelu u kojem uvek odsedam u Veneciji (palazzo iz 14. veka na Dorsoduru) i sve do 10.2. su izrazito povolje (izuzimajući 2 vikenda kad su ili nešto više ili je sve popunjeno). To je pravo vreme za Veneciju. Čim krene gužva pred kraj karnevala treba bežati. Posle karnevala ima još otprilike 2, najviše 3 nedelje i onda kreće preduskršnja gužva, naročito kad je uskrs kasno kao ove godine, 16. aprila (pravoslavni 1. maja). A bez obzira na uskrs - čim krene lepo vreme napuni se Venecija i piši propalo!


hvala!
tsunade tsunade 12:57 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

silver


hvala silver... nego se ti javi kad budeš dolazila ako si za neko druženje, lako ćemo za šafran :)
silver silver 13:08 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Svakako tsunade, bilo bi mi jako drago :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:11 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

ovde da jedeš kolenicu sa kupusom

Sine, to se jede kod kuće!

Švabe su nas uništile sa tim kiselim kupusom; kad se to proprži, ubaciš malo testenine i slaninice ili kobasice.. iliii kad ga skuvaš, baš tako, sa prosušenom kolenicom i kad kapne niz bradu, pa se omastiš k'o čovek, to je posao. Ne ove italijanske prćije, ne mož' ni da ogrebeš stomak ako ne tražiš repete.


tsunade tsunade 13:25 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Sine, to se jede kod kuće!


mislim da nije isto, odnosno nije isti kupus. mi ga ovde puštamo praktično da truli. a tamošnji je ukušeljen nekom formulom, so, šećer, ocat, hokus pokus.

i da... ni kolenica nije baš ista. naše je suvo meso previše slano. i jela su nam, za moj pojam, preslana.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:29 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

tsunade
Sine, to se jede kod kuće!


mislim da nije isto, odnosno nije isti kupus. mi ga ovde puštamo praktično da truli. a tamošnji je ukušeljen nekom formulom, so, šećer, ocat, hokus pokus.



da, da, samo što uz ovo ne ide kiseli kupus, više je onako slatkast i stavljaju kim. dakle nije u pitanju klasičan sauerkraut.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:34 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

stefan.hauzer
ovde da jedeš kolenicu sa kupusom

Sine, to se jede kod kuće!

Švabe su nas uništile sa tim kiselim kupusom; kad se to proprži, ubaciš malo testenine i slaninice ili kobasice.. iliii kad ga skuvaš, baš tako, sa prosušenom kolenicom i kad kapne niz bradu, pa se omastiš k'o čovek, to je posao. Ne ove italijanske prćije, ne mož' ni da ogrebeš stomak ako ne tražiš repete.


znaš Stef, ja sam se isto kleo u našu kolenicu dok nisam ovo probao.
eto s tugom moram da priznam, al ono je...uf bre, čudo.
onako sa hrskavom koricom...
krkar krkar 13:39 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Za sve vas dobre kuvare, ako želite, ne bi mi bilo teško da vam donesem šafran ili slično prvom prilikom (mislim da dodjem negde u februaru); samo javite.



Hvala, sestro, meni ne treba, ja uvek imam zalihe. Pola mog društva me zajebava da će kad zarate da se presele kod mene. Al jebga, moraš da imaš sve u rezervi, nema gore stvari nego kad si na pola kuvanja a nešto zafali. Tako da ja svega imam još po jedno. Šafrana imam, onog finog u prahu imam 4 kesice nekog belgijskog



nije loš, iako preferiram italijanski. Najbolji je ovaj



A šafrana sa stabljikom imam pristojne zalije, Izrael, Jordan, Turska, Indija, to donosim uvek. Nije ni on loš ali za razliku od polena (to je ono u kesicama, stavlja se minimalna količina, na gram) sa kojim je lako kuvati, samo ga ubaciš, ovaj u rinfuzi moraš da vežeš u gazu ako ne misliš da pljuckaš stabljičice.



Nego, ne reče ti koje ti je to mesto u Furlaniji?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:41 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

onako sa hrskavom koricom...


Verujem, niko bolje od njih ne ume da spremi kupus ili kolenicu, tako sam čuo. Nego, više sam se zezao s tim, da jedino dobro od Švaba, što se zapatilo kod nas, jesu kupus i kolenice:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:45 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

krkar


A sve počelo u fazonu; kako nije Italija samo super začinjena hrana i vino, a pretvorio blog u priču o tome. I kako posle verovati čoveku?
krkar krkar 14:02 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

znaš Stef, ja sam se isto kleo u našu kolenicu dok nisam ovo probao.
eto s tugom moram da priznam, al ono je...uf bre, čudo.
onako sa hrskavom koricom...



Veprove koleno isključivo u Pragu. Vodio ja ženu i još jednog blogera sa ženom u jednu vukojebinu na kraju Praga gde je najbolje koleno, odlepili!

A hrskavo! A sočno!

Nego bili sa ženama pa delili po jednu kolenicu po paru. To je ... taman.
silver silver 14:03 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

Ok, ako se ipak setiš nečega, samo reci (i drugi, naravno...) možda neki specialty tea?

E sad, za mesto, nemoj da se smeješ, u pitanju je Trieste. Mi smo imali sreću da upoznamo ovaj grad bez npr. nekog Ponte Rossa ili šta već, nego više neki Miramare... Pritom prijatelji su imali kuću i u Pordenoneu tako da smo i tamo često odlazili. Letovanja u Gradu, Aquileia...predivan region. Sad pričam o mestima decenijama unazad, ali ispod biroa u via Cassa di Risparmio bio je jedan fenomenalan restorančić kod Pepe Slovenca koji je služio razne kobasice, onako neobična mesa: jezike, papke i slično sa kupusom, neke čorbice itd. i onda su konobari išli i strugali svež ren po želji. Sve smo mi to jeli i uživali. Riba obavezno kod Marija (tako se zvao vlasnik i tako pamtim restoran) (jednom su namerno u šali tati (koji nije veliki ljubitelj ribe i morskih živuljki) servirali nešto živo što je prohodalo u tanjiru pred njim; naravno on je vrisnuo a ceo restoran se slatko nasmejao.

Bilo bi mi drago da se ponovo vratim na ta mesta.
krkar krkar 14:10 06.12.2016

Hotel Venecija


Ovo je vredna informacija. Ni ja nisam bio nikad u Veneciji, sta vise, nisam bio u Italiji uopste. A imam nekih milja i smiliJo sam da uzmem par dana hotela, da zena i ja malo iskuliramo na zimu/prolece. Ostavimo djecu babama/dedama i zapalimo.


Imaš PP.

I Tsunade
krkar krkar 14:18 06.12.2016

Re: Leba i masti po mletački

E sad, za mesto, nemoj da se smeješ, u pitanju je Trieste.


Sinoć na večeri kod prijatelja raspravljah se oko Trsta sa prijateljicom koja je po mami trpćanska Slovenka, tamo joj još neke tetke žive i dosta je vremena tamo provodila. Ona meni da je u Trstu najbolja kafa u Italiji! Jest da je meni Illy omiljena marka i da su Napolitanci ovakvi i onakvi - ali stvarno je tamo najbolja kafa i kultura kafe.

I baš pričasmo kako sam ja prvi put pošteno stao u Trstu 1992. Pre toga ne bih ni izašao iz voza da se ne mešam sa onom farmerkesirovakafa ruljom, samo bih produžio, najmanje do Venecije.

E onda otkrijem Trst, baš interesantna varoš, uvek stanem (nikad baš ne boravim ali provedem ceo dan ili deo dana u svakom prolasku. Fascinantna tehnička istorija (čak i za one koji nisu ljubitelji preporučujem železnički muzej na Stazione Campo di Marte). Luka i sve oko luke je fascinantno, svetionik Faro della Vittoria... A tek katedrala, puslica jedna, i lokacija i sam a katedrala.

Ima i dobrih kafanica, moja omiljena picerija u tom delu sveta na početku Barcole, Alla Fonda.


alselone alselone 14:47 06.12.2016

Re: Hotel Venecija

Imaš PP.

zilikaka zilikaka 15:39 06.12.2016

Re: Hotel Venecija

krkar
Imaš PP.

I Tsunade

alselone



Beš mi sve, ovaj organizuje blogoekskurziju, pa puni autubus.
krkar krkar 16:39 06.12.2016

Re: Hotel Venecija

Beš mi sve, ovaj organizuje blogoekskurziju, pa puni autubus


Bilo i toga u mračnom komunizmu. Jednom organizujem fakultetsku ekskurziju za Veronu, Padovu i Firencu sa S.V. iz novosadskog Kompasa (znali se dobro, radio sam kao vodič za njegove ture po Italiji, Francuskoj, Španiji i Maroku). Dobijem super povoljne cene, 2 busa, bukiranih 104 mesta i 2 profana na gratise. Svi srećni i veseli što su neverovatno povoljno prošli, ja pun para...

Druge godine organizujem avionsku za Atinu sa izletima, preko S.I. iz Jat Air Lifta: 65 prodatih.

Pa Engleska, 5 dana Londona sa Oksfordom. 45 ljudi.

Sad sam malo izašao iz štosa ali očas posla bih se prisetio i podsetio
blogovatelj blogovatelj 19:28 06.12.2016

Re: Ima li u Italiji šta da se pojede?

Kao klinac sam po Italiji redovno jeo po radnjama sendviče koje ti naprave na licu mesta. Ne samoposluge nego baš bakalnice, prehrambene radnje, delikatesne, kolonijalne, mesare... Izabereš koju ćeš zemičku, pokažeš na salamu ili pršut, kažeš 2 kriške, pokažeš sir, kažeš jedno parče...


Sicilijanac u mom kraju kod koga cesto pazarim takodje prodaje sendvice na tu foru.
blogovatelj blogovatelj 19:31 06.12.2016

Re: Ima li u Italiji šta da se pojede?

Najviše me tada fasciniralo što nikad niko nije rekao "šta kurac da ti sečem dva šnita mortadele" ili "ne merimo na manje od 100 grama" ili ostale stupidarije iz našeg komunjarskog mentaliteta


Mene bilo sramota kad sam imao 13 godina u Engleskoj da trazim da kupim jednu bananu. Mislio sam da ce radnica da me ispickara. Jedva skupim hrabrost da pitam prodaju li banane na komad, a kad sam konacno pitao zena me zbunjeno pogleda i rece "naravno da moze"
blogovatelj blogovatelj 19:38 06.12.2016

Re: Regionalna kuhinja, nego šta

Niko, na primer da ga stavi na neku pušnicu, ili neki slowly cooked, ili bilo šta


Pa bre imamo milione tona sljiva i nikakvu raznovrsnost u sljivovicama i dzemovima od sljiva.
Ali to je ta stvar mentaliteta, ko god pokusa da unese ma kakvu promenu, krdo ga sravni da ne bi strcao. Razlicitost se u Srbiji ne tolerise.
Koji ce ti moj prasetina sa skoljkama, dovoljno je da postavis u izlog reklamu "Pecenje na panju"
blogovatelj blogovatelj 19:17 07.12.2016

Re: Zablude

У ЛАТИНСКОМ СТИЛУ !
РИМЉАНИ – ЛАТИНИ ( ТАМНОПУТИ ЕТИОПЉАНИ)
Када су од древних Расена примили сва знања која су им била потребна : писменост, архитектуру, митологију, астрологију... одужили су им се на њима својствен и препознатљив начин. Исти је случај и са њиховом субраћом Грцима који су доласком на Пелопонез од ондашњих Срба примили знања, а онда кренули у истребљење и геноцид над народом без којег би и данас били само једна примитивна и заостала скупина.Све што данас учите под „Римско- Грчком културом“ је опљачкано и преузето од наших древних предака СРБА!


Blago tebi.
omega68 omega68 11:13 04.12.2016

Значи, био сам у праву

као и увек:
Домаћин
Nominalno 8. ekonomija sveta, treća po broju izdatih državnih obveznica, Italija se nalazi u velikom padu i velikoj krizi. U zemlji sa 15-64 zaposlenošću od oko 55% (samo je Grčka gora sa nešto oko 52%, Španija, tek nešto malo), ogromnom zaduženošću, bankama koje masivno praktikuju extend and pretend način poslovanja zbog dugova koji se najverovatnije nikad neće naplatiti, gomila siromašnog sveta izlazi sutra da odluči treba li parlament biti ovoliki ili onoliki. U suštini, odlučuje se o EU budućnosti Italije.


А ево како сам ја видео ту ствар 2011.:
[url=http://blog.b92.net/text/19141/Kamo-dalje--Edit-/]Blog mi je promenjen , zapravo promenjena je vest koju sam linkovao i koja je služila kao povod i objašnjenje ovog mog malo g eksperimenta u blogovanju.
Ja sam linkovao vest koja je govorila ko su novi premijeri Grčke i Italije, da su to zvaničnici Rotšildove organizacije i ostalih centara moći koji su sa njom povezani. Vest je bila pravo osveženje na ovom portalu i mnogi komentatori te vesti su to isto primetili.
Baš me briga što se kod Vas neko uplašio i sklonio vest kao da je nikad nije bilo.
Vratite mi moj blog kako je bio napisan . Ja se ne plašim[/url]

Па сам рекао:
Mirela, mislim da će da ga prave od blata.( Берлусконија-прим омега68 )
Budale.
mirelarado
01:15 15.11.2011
Re: ...
Mirela, mislim da će da ga prave od blata.


А зашто то мислиш?

линк

Зашто то мислим - па питај принција 2016.
blogovatelj blogovatelj 21:27 04.12.2016

Re: Значи, био сам у праву

А ево како сам ја видео ту ствар 2011.:


Vizionarski, kao i uvek.
alselone alselone 14:29 05.12.2016

Re: Значи, био сам у праву

blogovatelj

princi


princi princi 14:30 05.12.2016

Re: Значи, био сам у праву

:)))))))))))))
blogovatelj blogovatelj 17:33 05.12.2016

Re: Значи, био сам у праву

blogovatelj


princi


A Snezana hoce da vozi biciklu od Aljaske nanize. Misli ovo ovde je kao u Aziji
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:26 05.12.2016

Re: Значи, био сам у праву

:))))))))))))

princi princi 16:11 04.12.2016

I kad smo kod kulture

Samo bog da nam poživi ovog Stevie Wondera...
princi princi 17:49 04.12.2016

Prva dobra vest

2016. godine.
omega68 omega68 19:47 04.12.2016

Re: Prva dobra vest


Polako braćo globalisti, boj je još na početku
princi princi 20:24 04.12.2016

Udarna vest: Fidel Kastro Srbin!

maksa83 maksa83 21:15 04.12.2016

Re: Prva dobra vest

2016. godine.

Evo još jedna:

Božinov: To što sam Bugarin...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:17 04.12.2016

Re: Udarna vest: Fidel Kastro Srbin!

Јова издоминирао у емисији именом Људовање!
То јест -- Лудовање!
blogov_kolac blogov_kolac 22:33 04.12.2016

Re: DOBRA vest

Udarna vest: Fidel Kastro S...rbin!

Ali naslov ove podteme je dobra, a ne udarna vest! Dakle...

Dobra vest: Fidel Kastro S...ahranjen!

omega68 omega68 23:46 04.12.2016

Re: Prva dobra vest

1:1
svea svea 09:30 05.12.2016

Re: Prva dobra vest

..
svea svea 09:40 05.12.2016

Re: Prva dobra vest

..
princi princi 02:40 05.12.2016

Priča iz Kalabrije

Ko voli Bonda, setiće se Spectre. 'Ndranghetta je prava Spectra. Super long read, pominju se i Crnogorci.
svea svea 09:27 05.12.2016

..

..
princi princi 12:52 05.12.2016

Zašto kažeš ljubav, a misliš na...

tasadebeli tasadebeli 20:07 05.12.2016

Ма шта фали Талијанима?






А и нама?



stefan.hauzer stefan.hauzer 20:25 05.12.2016

Re: Ма шта фали Талијанима?

kakav je car taj Nile Rodgers, obrađuje ga ko stigne!




princi princi 20:27 05.12.2016

Re: Ма шта фали Талијанима?

kakav je car taj Nile Rodgers, obrađuje ga ko stigne!

Neviđen tip, on i Stevie Wonder, kakvi talenti!
niccolo niccolo 21:26 05.12.2016

Re: Ма шта фали Талијанима?

Ма шта фали Талијанима?

Ne fali im ništa, dapače. Nego, deliš li sa mnom utisak da nema nešto novih Italijanki u poslednje vreme, još se ovi matorci pale na Monicu, ali ništa bre novo i mlađe, a?
omega68 omega68 21:38 05.12.2016

?

Vratila se u Srbiju, razočarana provincijalizmom i zatucanošću Italijana

link
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:46 05.12.2016

Re: ?

omega68
Vratila se u Srbiju, razočarana provincijalizmom i zatucanošću Italijana

link


I dobro, šta je sad tu novo, čak i da je ovaj članak verodostojan?
Da, tačno je, zatucanih provincijalaca ima svuda kako u Italiji tako i u Srbiji ili Nemačkoj, Holandiji...

Ako već hoćeš da navedeš neki primer "povratka" ovo ti je mnogo bolje (na stranu sam senzacinalistički ton teksta):

За проучавања кваркова, др Магдалена Ђорђевић и њен тим са Института за физику у Београду добили су новчану подршку Европског истраживачког савета, из чијих фондова се искључиво финансирају истраживања која могу да промене ток светске науке.

ali avaj, dobri moj Omega, i tu su opet pare stigle iz Brisela

P.S.
Ako postoji jedan razlog zašto bih se opredelio da Srbija pristupi toj EU, za koju inače mislim da je teška bulja, je zbog te naučne saradnje i pre svega finansiranja nauke. Samo, kako su stvari krenule, pitanje je dokle će i to.

P.P.S.
Bravo Magdalena!
gedza.73 gedza.73 23:08 05.12.2016

Re: ?

zatucanih provincijalaca ima svuda

Ceo svet je jedno selo.
Ali stvarno.
Posebno je zanimljivo kako se ljudi, sa različitih strana sveta, razumeju odlično kad su u istom sosu-poslu pa imaju identične probleme, muke. Bolje nego komšije iz različitih kasti.
omega68 omega68 23:12 05.12.2016

Re: ?

pitanje je dokle će i to.

Kako dokle?
Zauvek
Pa onaj jedan je onomad proglasio kraj istorije.
I taj je bio stručnjak.

omega68 omega68 23:14 05.12.2016

Re: ?

Ceo svet je jedno selo.
Ali stvarno.

I samo mu treba jedna vlada, jedna religija, jedna vojska, jedna...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:16 05.12.2016

Re: ?

Pa onaj jedan je onomad proglasio kraj istorije.
I taj je bio stručnjak.


taj je bio budala, to je odmah bilo jasno.
gedza.73 gedza.73 23:16 05.12.2016

Re: ?

Misli se na mentalitet ljudi.
Samim tim je nemoguće imati jednu vladu, jednu religiju...
omega68 omega68 23:19 05.12.2016

Re: ?

onda ok
tasadebeli tasadebeli 00:13 06.12.2016

Re: Сирова кожа

omega68


Ceo svet je jedno selo.
Ali stvarno.


I samo mu treba jedna vlada, jedna religija, jedna vojska, jedna...




gedza.73
Misli se na mentalitet ljudi.
Samim tim je nemoguće imati jednu vladu, jednu religiju...




Не слажем се!

Живот ми је показао да је и то сасвим могуће!







blogovatelj blogovatelj 04:58 06.12.2016

Re: ?

I samo mu treba jedna vlada, jedna religija, jedna vojska, jedna...


Pretpostavljam da bi volio Putina na čelu te vlade.
emsiemsi emsiemsi 06:06 06.12.2016

Re: ?

vrabac_u_steni

...
За проучавања кваркова, др Магдалена Ђорђевић и њен тим са Института за физику у Београду добили су новчану подршку Европског истраживачког савета, из чијих фондова се искључиво финансирају истраживања која могу да промене ток светске науке.
...
Bravo Magdalena!

Магдалену за председника !
vcucko vcucko 07:36 06.12.2016

Re: ?

omega68
Ceo svet je jedno selo.
Ali stvarno.

I samo mu treba jedna vlada, jedna religija, jedna vojska, jedna...

Ein Land, ein Volk, ein Fuehrer... taj rad
tasadebeli tasadebeli 07:41 06.12.2016

Re: ?

vcucko
omega68
Ceo svet je jedno selo.
Ali stvarno.

I samo mu treba jedna vlada, jedna religija, jedna vojska, jedna...

Ein Land, ein Volk, ein Fuehrer... taj rad



И не заборави






поготово када ти локални плаћеници које плаћаш за то, иначе најчешће локални башибозук и пилићари, приведу гомиле робова који ће ти радити скоро за џабе.

За шаку пиринча.

Животни сан сваког профитера на Крају историје.


'Ебала их Платонова Држава да их јебала!


Узор модерним "демократским" системима. (ЛИНК)





stefan.hauzer stefan.hauzer 12:06 06.12.2016

Re: ?

zbog te naučne saradnje i pre svega finansiranja nauke.

Mene je inače sramota, tj. ne bi trebalo, ali imam neopisiv transfer blama, koliko se ovde malo ulaže u nauku uopšteno. Kad se setim starih izdavača, poput Nolita, koji su izdavali sve što je iole značilo šezdesetih, ovde je bilo prevođeno istovremeno / ipak, najviše martksističke literature, ali se prevodilo kao sumanuto. I Matica Srpska sa njihovim fenomenalnim izdanjima, pogotovo antičke književnosti, i mi imamo danas ovakvu situaciju, gde je uopšte sve to odbačeno i ostavljeno na margini, koju eto spašava još samo lična inicijativa nekih izdavača (poput Clia ili Zorana Stojanovića iz Sremskih Karlovaca).
princi princi 16:24 06.12.2016

Re: ?

(poput Clia ili Zorana Stojanovića iz Sremskih Karlovaca).

Ima i onaj mali Slovenac, kako se zove, sjajan tip. Nema, ja mislim da je samoorganizacija i neka gradnja na gore jedini način. Maltene, od nekih komuna da se počne, pa onda tako da se gradi društvo.
princi princi 16:28 06.12.2016

Re: ?

taj je bio budala, to je odmah bilo jasno.

Sad skoro izdao novu knjigu.
tadejus tadejus 18:08 06.12.2016

Re: ?

princi
taj je bio budala, to je odmah bilo jasno.Sad skoro izdao novu knjigu.


i dobra mu je..
mi imamo taj titoistički fazon razmišljanja o literaturi..
kao za autora se moraš oprdjeliti dal je budala ili nije budala i poželjno je da se opredjeliš što brže i sa što manje info..
e jednom kad to uradiš odbijaš pročitati bilo šta od autora i pride i druge ubjeđuješ da to ne čine..
kao neka CK cenzura u malom, šta li..
a stvar je beskrajno pogrešan..
dal ljude strah da će da se opogane od čitanja riječi neistomišljenika..
kao da misle da literatura (pa i novine) zrače pa samo otvoriš li knjigu ili novinu u kojoj stoji šta s čim se ti ne slažeš.. a ono te ozrači pa i ti počneš misliti isto ko i on..
blam brate
princi princi 21:00 06.12.2016

Re: ?

kao da misle da literatura (pa i novine) zrače pa samo otvoriš li knjigu ili novinu u kojoj stoji šta s čim se ti ne slažeš.. a ono te ozrači pa i ti počneš misliti isto ko i on..
blam brate

Da, slažem se. To je malo primitivan pristup knjigama i čitanju uopšte. Kod nas ljudi retko ulaze u polemike s piscem. Kad kažeš da, na primer, Pekić nije imao blage veze s ekonomijom i kako stvarni život funkcioniše (dok je, na primer, pisao svoja pisma iz Londona) to je kao da si celom DSu opsovao majku, da su oni Đinđićevi citati pokupljeni uglavnom iz jeftine aerodromske literature, cela druga i ponešto prve Srbije ti se natakalari na vrat. Ti kad kažeš da Taleb jeste uglavnom ok, ali da je malo preterano narcisoidan, napadan i histeričan, da mu je Fat Tony skroz bezvezan koncept, da Paretom objašnjava baš sve i ono što jeste i ono što nije za Pareta, odmah imaš crni beleg kod određene vrste ljudi.

Mislim, počeo sam da čitam onog tvog Frankopana, ali odmah me je zatrpala ta pričam ti priču stvar oko Persijanaca i Aleksandra Makedonskog, ti usiljeni narativi koji možda jesu bili takvi, ali sva je prilika da nisu. Ali, generalno, slažem se, čovek mora da čita stalno i što raznovrsnije, i Kahnemana, i Thalera, ali i Gigerenzera, i onda pokuša da formira neku svoju sliku sveta.

S tim rečima bih završio svoje učešće na ovom blogu, a i inače. Ćao, drugari.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:35 06.12.2016

Re: ?

S tim rečima bih završio svoje učešće na ovom blogu, a i inače. Ćao, drugari.


Nadam se da nije ono najgore:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:13 06.12.2016

Re: ?

Nadam se da nije ono najgore:)

pa i nije prvi put.
tasadebeli tasadebeli 23:33 06.12.2016

Re: ?

tadejus



mi imamo taj titoistički fazon razmišljanja o literaturi..
kao za autora se moraš oprdjeliti dal je budala ili nije budala i poželjno je da se opredjeliš što brže i sa što manje info..
e jednom kad to uradiš odbijaš pročitati bilo šta od autora i pride i druge ubjeđuješ da to ne čine..
kao neka CK cenzura u malom, šta li..




princi

Da, slažem se. To je malo primitivan pristup knjigama i čitanju uopšte.



Мени је еталон за испитивање тог терена једна у јавности прокажена књига која се зове "Протоколи сионских мудраца".


Наиме, ко зна колико пута сам до сада чуо од својих саговорника осуде на рачун те књиге.

Што је сасвим у реду. Свако има право да мисли о томе шта год хоће.

Али онда следи и наставак у којем их ја питам (међу њима су и неке наше блогоколеге и блогоколегинице) да ли су уопште икада и прочитали ту књигу, па да причамо о њој и да полемишемо са оним што тамо пише.

У 90% случајева сам до сада добијао следећи одговор:

"Не, и не пада ми на памет да је читам!"

(Разлог: зато што су о тој књизи читали неке приказе или мишљења неких људи, видели некакве оцене свега тога, и онда су просто одлучили да сами то никада и не погледају, него да осуђују и без читања.)

К'о овце за овном предводником.

И то ми кажу неки паметни људи од којих не очекујем такву искључивост.

А ја све мислим да ти моји саговорници онда могу исто тако као што то кажу за ту књигу, да кажу, а и кажу, за било које друге књиге.


Јбг, то су за мене умови који не могу никада да се искобељају из категорија "морално-поолитички подобан" и који су навикли да се "књиге саме самоуправно повлаче из излога." (ЛИНК)


И такви обично тешко и излазе из тог свог зачараног круга под фирмом гледам, слушам, читам, само оно што ми уху годи јер је слобода за њих у ствари "узајамно миловање идиотских глава".


Зато је то, то питање о Протоколима које постављам, саговорницима у одређеним ситуацијама, мени право мерило да видим са каквим ликовима имам посла када разговарамо о књигама, идејама, ауторима,...

Слагали се ми са њима или не.
tasadebeli tasadebeli 23:43 06.12.2016

Re: ?

princi

S tim rečima bih završio svoje učešće na ovom blogu, a i inače. Ćao, drugari.




Шта ти је?


Па тек сад долазимо до правих ствари... До суштине свега овога о чему си и овде писао, а толики коментарисали.



taj je bio budala, to je odmah bilo jasno.


Sad skoro izdao novu knjigu.













П.С. - Мислим, питам те то због овога што си рекао:

od nekih komuna da se počne, pa onda tako da se gradi društvo.
alselone alselone 08:42 07.12.2016

Re: ?

stefan.hauzer
S tim rečima bih završio svoje učešće na ovom blogu, a i inače. Ćao, drugari.


Nadam se da nije ono najgore:)



tadejus tadejus 10:20 07.12.2016

Re: ?

princi
Mislim, počeo sam da čitam onog tvog Frankopana, ali odmah me je zatrpala ta pričam ti priču stvar oko Persijanaca i Aleksandra Makedonskog, ti usiljeni narativi koji možda jesu bili takvi, ali sva je prilika da nisu..


izdrži, malo je sporiji na prvih 80ak strana..
poslije ima pravih poslastica na razne teme, pominju se dosta i tvoji Talijanci..
omega68 omega68 19:55 07.12.2016

Re: ?

S tim rečima bih završio svoje učešće na ovom blogu, a i inače. Ćao, drugari.

Odlaze globalisti k'o mačke s jebišta.
BrajOviću, nemoj bar ti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana