Sport| Život| Životni stil

Dužina zagrljaja

Vojislav Stojković RSS / 07.12.2016. u 15:49

Posle tri godine i 25 osvojenih turnira, od čega šest Gren slem titula, među kojima je i Novakov prvi Rolan Garos, Boris Beker i Novak Đoković okončali su saradnju. Teniski svet i jeste i nije iznenađen. Već nekoliko meseci taj prekid se iza brda valjao i naslućivao. Zašto?

"Nakon tri veoma uspešne godine Boris Beker i ja smo zajednički odlučili da završimo saradnju. Ciljevi koje smo tada postavili ispunjeni su u potpunosti, i ja mu se zahvaljujem na saradnji, timskom radu, predanosti i posvećenosti,” kaže Đoković.

Da je tako uspešna saradnja prekinuta posle osvajanja Rolan Garosa, dok je Novak bio neprikosnoveni No1 na ATP listi, čak ni Mats Vilander ne bi imao šta da prigovori. Međutim….

Posle osvajanja Rolan Garosa usledio je retko zabeležen pad neprikosnovenog prvaka u profesionalnom tenisu, gotovo jednako munjevit kao i onaj uspon na prvo mesto  2011.godine. Zašto?

Jednostavnog i jednog odgovora nema. Koji su mogući razlozi?

Povrede? Iako ih je bilo, one nisu ključni razlog.

Novak nije dovoljno trenirao? Nije sporno i to se jasno videlo gotovo u svakom njegovom meču posle Rolan Garosa, a posebno na Vimbldonu i na završnom turnirau u Londonu. Ali, ako je to osnovni razlog, opet se mora postaviti pitanje: Zašto bi jedan vrhunski teniski profesionalac i jedan od najboljih tenisera svih vremena, godinama neprikosnoveno prvi na ATP listi, odjednom zanemario treninge, kondicione i sve druge pripreme za mečeve koji ga očekuju?

Porodični problemi? Malo verovatno, Iako bi za senzacioniličke medije, pogotovo one iz UK, to bio zlatni rudnik po kome bi do neizmoglosnosti kopali. Novak je srećno oženjen, ima sina. Supruga mu je lepa, zdrva i odana...  Sa ocem i stricem, ako je i bilo ozbiljnh problema, oni su davno razrešeni – Novak je odrastao i uspešan čovek.

I tako doalazimo do najverovatnijeg pravog razloga: Motivi. Sve je u glavi – mnogo puta, tokom teških mečeva i posle iscrpljujućih pobeda, jasno je poručivao Đoković. Zaista, koji motiv može imati čovek da i dalje naporno trenira i da najveći deo svojih dana, sedmica i meseci u svom najlepšem životnom dobu posvećuje tenisu. Tim pre, što to radi od kada zna za sebe, od svoje pete godine, i to sada kada je ostvario sve svoje, pa i one najsmelije, snove?

Motivi su u psihologji detaljno razrađena kategorija. Oni pokreću čoveka i usmeravaju njegove aktivnosti ka ostvarivanju životnih ciljeva. O tome su mnoge knjige napisane. Međutim, daleko je manje tekstova i knjiga napisano  šta da radi i u kom smeru da krene čovek, koji je sve svoje ključne ciljeve u prioritetnoj životnoj delatnosti ostvario pre tridesete godine. Malo ih je napisano zato što je jako malo ljudi u tome uspelo, pa je takav  problem za psihologiju irelevantan. Novak Đoković jeste. A onda kada je uspeo, posle osvajanja Rolan Garosa, našao se u interregnum, na širokoj poljani sa mnogo puteva, a na raskrsnicama nije bilo jasnih oznaka koje bi pokazivalie smer kuda krenuti dalje.

Jedan od putva, izgleda, vodio ga je ka učenju malo pozantog bivšeg španskog tenisera José "Pepe" Imaza. Susret nije bio slučajan. Novakovom mlađem bratu Pepe je pomogao i svetski broj 1 je, čini se, u znak zahvalnosti, a u cilju marketinga, prisustvovao seansama o ljubavi i miru tog dobronamernog Španca. Tako se on, verovatno, našao i u Novakovoj trenerskoj loži. A onda su se te beznačajne epizode dohvatili mediji gladni senzacija. Ukoliko pak, a nije isključeno, Novak Đoković zaista tarži svoje nove motive u učenju Pepe Imaza, a oni su mir i ljubav, mora se postaviti pitanje kako će ih jedan osvedočeni teniski gladijator i pobednik, ukoliko nastavi da igra tenis, primenjovati u budućim mečevima?  

Negde sam pročitao da Pepe Imaz uči svoje sledbenike da od dužine zagrljaja zavisi intezitet ljubavi, te da  zagrljaji zato moraju biti duži od 25 sekundi. Pitam se, šta ako takvi zagrljaji potraju znatno duže - pola sata, mesec dana ili pet godina? Neće li oni koji se grle izgubiti početne motive, baš kao i srećnici koji su isto toliko godina bili u vrhu jednog od najpopularnijih sportova.

Koje god nove motive Novak Đoković otkrije i izabere za svoje naredne godine, to je njegovo neprikosnoveno pravo. I za svetski tenis, a pogotovo za svoju zemlju, on je učinio mnogo. Ipak smatram da je biti ponovo na vrhu dovoljno snažan motiv… Da li sa Bekerom, Vajdom ili Imazom, manje je bitno.

Srećno, Nole. 



Komentari (122)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:17 07.12.2016

Srećno,Nole

JJ Beba JJ Beba 16:53 07.12.2016

svi znaju sve

Porodični problemi? Malo verovatno, Iako bi za senzacioniličke medije, pogotovo one iz UK, to bio zlatni rudnik po kome bi do neizmoglosnosti kopali. Novak je srećno oženjen, ima sina. Supruga mu je lepa, zdrva i odana... Sa ocem i stricem, ako je i bilo ozbiljnh problema, oni su davno razrešeni – Novak je odrastao i uspešan čovek.

nisam baš sigurna u sve ovo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:57 07.12.2016

Re: svi znaju sve

JJ Beba
nisam baš sigurna u sve ovo.

Svi koji imaju porodicu imaju povremne porodične probleme, pa verovatno i Novak. Međutim, da li su oni presudni za Novakove slabe igre posle RG? Mislim da nisu, ali opet... nikad se ne zna.
JJ Beba JJ Beba 18:33 07.12.2016

Re: svi znaju sve

Vojislav Stojković
JJ Beba
nisam baš sigurna u sve ovo.

Svi koji imaju porodicu imaju povremne porodične probleme, pa verovatno i Novak. Međutim, da li su oni presudni za Novakove slabe igre posle RG? Mislim da nisu, ali opet... nikad se ne zna.

njegovi problemi su očekivani. barem za mene
ne igra dobro, ne trenira, baca reket, gubi nerve. neka rešenja na terenu su proizvod netreniranja, neskoncentrisanosti. imao je veliku svađu sa Jelenom na Vimbldonu, (na meču koji je trajao 2 dana i koji je izgubio i to su svi koji su bili tamo čuli) ali neću o tome i privatnim stvarima ovako javno, nije ovo Informer

kako ti kažem, tenis na ovakvom nivou, kao i svaki profi sprort sa toliko love u njemu, traži svašta nešto u glavi. mislim da mu je ovo sa meditacijom, reiki, i to sve glupost. To je život koji propagira Jelena, nije najbolji za vrhunske rezultate u sportu koji zahteva biti bolji od drugog u direktnom susteru, otupljuje oštricu onoga što teniseri nazivaju killing instinctom a i sam je reko da je sada porodica njegov prioritet, ne tenis. Ali pobede i ostanak na mestu No1 u tenisu traži oštrinu, ne meditavini mir. Nije on Dalaj lama već moderan gladijator koji treba da pobeđuje. To se od njega očkuje (ja ne).
Mislim da bi mu za pobede više prijao jedan dobar biftek nego sve te meditacije, Španci, amazoni i sviranje klavira zajedno.
(ovo ti govorim ja - vegetarijanka)

samo još fali da ga i Vajda ostavi

no Možda će uz Španca, meditacije, reiki i ostalo naći potreban balans da zaustavi ostale igrače koji po prirodi stvari jurišaju da pobede najboljeg i merkaju njgeove slabosti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:06 07.12.2016

Re: svi znaju sve

JJ Beba
imao je veliku svađu sa Jelenom na Vimbldonu, (na meču koji je trajao 2 dana i koji je izgubio i to su svi koji su bili tamo čuli)

A ja, naivan kakv jesam, mislio da je nervozan zbog kiše i onog kreni-stani meča.
JJ Beba JJ Beba 21:18 07.12.2016

Re: svi znaju sve

Vojislav Stojković
JJ Beba
imao je veliku svađu sa Jelenom na Vimbldonu, (na meču koji je trajao 2 dana i koji je izgubio i to su svi koji su bili tamo čuli)

A ja, naivan kakv jesam, mislio da je nervozan zbog kiše i onog kreni-stani meča.

bila sam u londonu tada i planirala da posle finala odem u mančester kod ćerke na phd promciju . moj prijatelj, novinar bbc koji godinama prati vimbldon a sa kojim je trebalo da odem na finale mi je ispričao.
pisalo se kasnije malo o tome ovde i kod nas, ali se nije išlo u sitna crevca

edit

i Nole je živ čovek. iksušenja na sve strane.
mislim da mu je potreban balans, vodjstvo, ali nisam sigurna da su meditacije, veganstvo, Španac i Zamislite da da je vaš um čisto nebo, a vaše misli su oblaci put koji će mu pomoći da pobedjue. U tenisu je jasno. rad, rad i samo rad, igraj, udri, serviraj trči dok te ide i dok si zdrav.
za sve meditacije, klavire može posle kad okačiš reket o klin
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:22 07.12.2016

Re: svi znaju sve

Bolje što nije, pa nećemo ni mi ovde.
Inače, verujem JJ da je bilo tako, jer Novak na tom meču nije ličio na sebe.
JJ Beba JJ Beba 21:29 07.12.2016

Re: svi znaju sve

Vojislav Stojković
JJ Beba
imao je veliku svađu sa Jelenom na Vimbldonu, (na meču koji je trajao 2 dana i koji je izgubio i to su svi koji su bili tamo čuli)

A ja, naivan kakv jesam, mislio da je nervozan zbog kiše i onog kreni-stani meča.

jbga to je pis of kejk za njekog ko je mentalno stabilan i fizićki spreman.
već je pre toga lomio rekete, bacao lopte što je bilo jasno da nema mentalnu stabilnost koja mu je bila jedna od najboljih na turu
JJ Beba JJ Beba 22:15 07.12.2016

Re: svi znaju sve

apacherosepeacock apacherosepeacock 09:40 08.12.2016

Re: svi znaju sve

i Nole je živ čovek. iksušenja na sve strane.
mislim da mu je potreban balans, vodjstvo, ali nisam sigurna da su meditacije, veganstvo, Španac i Zamislite da da je vaš um čisto nebo, a vaše misli su oblaci put koji će mu pomoći da pobedjue. U tenisu je jasno. rad, rad i samo rad, igraj, udri, serviraj trči dok te ide i dok si zdrav.
za sve meditacije, klavire može posle kad okačiš reket o klin


E, u sridu. Tacno tako. (i onaj drugi komentar sto si napisala)

Novak je ipak rodjeni fajter, pacifikovani fajter trenutno, pa se nadam da u skladu s tim nece faza mir i ljubav potrajati.

I sto neko rece dole nizbrdo u komentarima - ne bi se nervirao i sizeo da mu nije prioritet da bude najbolji..

sasaminijature sasaminijature 10:24 08.12.2016

Re: svi znaju sve

JJ Beba Ali pobede i ostanak na mestu No1 u tenisu traži oštrinu, ne meditavini mir. Nije on Dalaj lama već moderan gladijator koji treba da pobeđuje


Uh uh ne bih se složio. Ne znam kakvo iskustvo i spoznaje imaš sa meditativnim tehnikama. Meditacija može biti bilo šta da radimo, obično hodanje može biti meditacija, nije samo sedenje u određenoj pozi.
Razlika koju može doneti njeno upražnjavanje upravo i donosi prevagu na vrhunskom nivo. Sportista je koristi je u svrhu ovladavanja sobom a ne da bi propagirao mir i ljubav.
On treba u finalu US Open-a da pred 20.000 gledalaca pronađe mir u svojoj glavi i spašava meč loptu. To može samo ako se duhovno razvija, meditacija mu je jedan od alata.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:55 08.12.2016

Re: svi znaju sve

Razlika koju može doneti njeno upražnjavanje upravo i donosi prevagu na vrhunskom nivo. Sportista je koristi je u svrhu ovladavanja sobom a ne da bi propagirao mir i ljubav.


Komentar nije meni upucen, ipak - ali ne zaboravi da je Novak sve to, i balans, i mentalnu snagu i fizicku top formu vec imao i davala je rezultate da ne moze bolje.

I, zasto to menjati (vrh vrhova) i eksperimentisati kad ocigledno ne daje rezultate, pitam se?
sasaminijature sasaminijature 11:14 08.12.2016

Re: svi znaju sve

Ozbiljan sportista kao što je Novak i na takvom nivou jednostavno ne može postići vrhunske rezultate bez takvih tehnika.
On jeste stigao do određenog nivoa ali za dalje mu je potreban duhovni rast.
Da li mi možemo pojmiti kako je biti tri godine na vrhu i to braniti? Sport jedan na jedan i imaš samo ono što ti je priroda dala, kako to održavati?
U sličnoj realnosti se nalaze monasi, mistici koji su "otišli" iz sveta da bi se posvetili duhovnom razvoju. Na tom putu oni koriste razne tehnike da bi ovladali sobom. Na hilandaru u isposnicama strog post i molitva, npr. Takvim načinom života oni ovaladavaju svojim umom i telom. Prilikom duge i veoma naporne sezone to im je najpotrebnije, da kada je najteže, kada te hiljade ljudi gleda milioni imaju očekivanja, ti si doveo sebe u stanje da očistiš um od misli i maksimalno se skoncentrišeš na sledeći poen.
JJ Beba JJ Beba 11:42 08.12.2016

Re: svi znaju sve

Ne znam kakvo iskustvo i spoznaje imaš sa meditativnim tehnikama. Meditacija može biti bilo šta da radimo, obično hodanje može biti meditacija, nije samo sedenje u određenoj pozi.

imam puno i vrlo ih poštujem,
to kakv on i jelena lifetyle sada propagiraju je super za privatan život, ja se lično hranim vrlo slično njima, ali ja sam rekreativac, nemam potrebu za vrhunskim sportskim rezultatima u sportu koji sve samo ne nežan u svim aspektima igre
igram tenis jako dugo, krećem se u tenikim krugovima, razgovaram sa njima i znam kako stvari stoje. volim tenis i volim Novaka ali ne mislim da je sve što radi ok za njega. možda grešim, ali ja tako vidim stvar
apropo
pre x godina na nekoj sedeljci sam sedela sa Igorom Milanovićem, tada No1 igraćem vaterpola na svetu. i on mi je otkrio u stvari pravi recepet za biti najbolji na svetu (sem biti zdrav i raditi puno, koristiti najsvaremenije medicinska i ostala sredstva) a to je negovati pobednički duh. on kaže mora da "mrziš" protivika na terenu, da imaš taj killing instinct, tu sportsku želju da budeš bolji, jaći i superiorniji od protivnika. Tada mi je rekao bukvalno ovo ja i kada igram jamb sa drugarima ja želim da ih zgromimm, ne dam da me popbede, da budu bolji od mene . Milsim da sve te tehnike koje koristi za lični balans, te motivacione stvari koje probagira za živeti po njima pacifikuju oštricu, prosto po prirodi stvari.
JJ Beba JJ Beba 11:44 08.12.2016

Re: svi znaju sve

Ozbiljan sportista kao što je Novak i na takvom nivou jednostavno ne može postići vrhunske rezultate bez takvih tehnika.

može meditaticaja, može sve al mora da se pre svega trenira, radi mnogo više nego dok si se trudio da stigneš do No1. Lakše je stiči tamo nego održat se
sasaminijature sasaminijature 12:26 08.12.2016

Re: svi znaju sve

pre x godina na nekoj sedeljci sam sedela sa Igorom Milanovićem, tada No1 igraćem vaterpola na svetu. i on mi je otkrio u stvari pravi recepet za biti najbolji na svetu (sem biti zdrav i raditi puno, koristiti najsvaremenije medicinska i ostala sredstva) a to je negovati pobednički duh. on kaže mora da "mrziš" protivika na terenu, da imaš taj killing instinct, tu sportsku želju da budeš bolji, jaći i superiorniji od protivnika. Tada mi je rekao bukvalno ovo ja i kada igram jamb sa drugarima ja želim da ih zgromimm, ne dam da me popbede, da budu bolji od mene . Milsim da sve te tehnike koje koristi za lični balans, te motivacione stvari koje probagira za živeti po njima pacifikuju oštricu, prosto po prirodi stvari.


Sportista ako mrzi protivnika onda od vrhunskih rezultata ništa. On samo treba da radi na sebi i sebe pobedjuje, tu počinje i završava se svaka borba.Milanoviću preporuka da pročita "Umeće ratovanja"
JJ Beba JJ Beba 12:38 08.12.2016

Re: svi znaju sve

sasaminijature
pre x godina na nekoj sedeljci sam sedela sa Igorom Milanovićem, tada No1 igraćem vaterpola na svetu. i on mi je otkrio u stvari pravi recepet za biti najbolji na svetu (sem biti zdrav i raditi puno, koristiti najsvaremenije medicinska i ostala sredstva) a to je negovati pobednički duh. on kaže mora da "mrziš" protivika na terenu, da imaš taj killing instinct, tu sportsku želju da budeš bolji, jaći i superiorniji od protivnika. Tada mi je rekao bukvalno ovo ja i kada igram jamb sa drugarima ja želim da ih zgromimm, ne dam da me popbede, da budu bolji od mene . Milsim da sve te tehnike koje koristi za lični balans, te motivacione stvari koje probagira za živeti po njima pacifikuju oštricu, prosto po prirodi stvari.


Sportista ako mrzi protivnika onda od vrhunskih rezultata ništa. On samo treba da radi na sebi i sebe pobedjuje, tu počinje i završava se svaka borba.Milanoviću preporuka da pročita "Umeće ratovanja"


pa nije to mržnja u poravom smislu te reći
ali ne možeš da ga voliš dok si na terenu, možeš posle kolko hoćeš. ako ti se stvarno kao ćovek dopada. na terenu on je tvoj protivnik, on hoće da te zgromi, da ti uzme igru. nema tu milosti. sam si, fajter si i udri, a za to su ti potrebna brzina, snaga, znanje, inteligencija, dobra oprema, zdravlje unutrašnji mir i pre svega proteini :)
iris.davidovich iris.davidovich 20:18 08.12.2016

Re: svi znaju sve

JJ Beba
sasaminijature
pre x godina na nekoj sedeljci sam sedela sa Igorom Milanovićem, tada No1 igraćem vaterpola na svetu. i on mi je otkrio u stvari pravi recepet za biti najbolji na svetu (sem biti zdrav i raditi puno, koristiti najsvaremenije medicinska i ostala sredstva) a to je negovati pobednički duh. on kaže mora da "mrziš" protivika na terenu, da imaš taj killing instinct, tu sportsku želju da budeš bolji, jaći i superiorniji od protivnika. Tada mi je rekao bukvalno ovo ja i kada igram jamb sa drugarima ja želim da ih zgromimm, ne dam da me popbede, da budu bolji od mene . Milsim da sve te tehnike koje koristi za lični balans, te motivacione stvari koje probagira za živeti po njima pacifikuju oštricu, prosto po prirodi stvari.


Sportista ako mrzi protivnika onda od vrhunskih rezultata ništa. On samo treba da radi na sebi i sebe pobedjuje, tu počinje i završava se svaka borba.Milanoviću preporuka da pročita "Umeće ratovanja"


pa nije to mržnja u poravom smislu te reći
ali ne možeš da ga voliš dok si na terenu, možeš posle kolko hoćeš. ako ti se stvarno kao ćovek dopada. na terenu on je tvoj protivnik, on hoće da te zgromi, da ti uzme igru. nema tu milosti. sam si, fajter si i udri, a za to su ti potrebna brzina, snaga, znanje, inteligencija, dobra oprema, zdravlje unutrašnji mir i pre svega proteini :)


Bebo, sve si lepo rekla

Ja igram rekreativne lige, i ne razgovaram sa protivnicama. Zato sam ponekad perceived as weird, pošto smo došli da se družimo, nismo pravi igrači itd. Trt. Ja sam došla da pobedim, i jedino je pitanje da li više volim da pobedim ili više mrzim da izgubim. A zamisli tek taj drajv na profesionalnom nivou.

I to što kažeš - što sada da ne uzme sve što može, i pare i titule, da l' je moguće da će sad da pusti Endi fakin Mariju prvo mesto?! Ovo jedemo travu, grlimo drveće baš nešto i ne rAdi na njega. Na svakom krucijalnom meču u drugom delu sezone je na terenu toliko izgledao usamljen, kao da ga niko na svetu ne razume ili ne poznaje, baš baš... lonesome.

Mnogo bih volela da se probudi iz ove meditacijske magle. Sa 34 će isto to moći da radi, ali neće moći da vrati vreme i uzme još koji gs, obori još koji rekord, i biće mu žao

Jbga, kad mu zapalo da bude šampion u životu, mora da bude svestan da pravi istoriju


sloshin sloshin 17:32 07.12.2016

--

Kada pogledam koliko mi je teško da podignem guzicu i da završim neke poslove, započete projekte, da prođem kroz neku kupljenu stručnu literaturu i da se ultimativno usavršim i dostignem neki novi nivo, ukapiram da jedan običan smrtnik poput mene nema pravo bilo kakvog inputa na temu "Lifestyle Novaka Đokovića". Heck, dok sam se uopšte naterao da promenim ishranu i da počnem sa redovnim vežbanjem u lokalnom fitnes centru (da oprosti @jedi-knight sa teme #Triserijepodesetponavljanja) prošao sam kroz dvomesečne peripetije i samoubeđivanje pred ogledalom.
Istovremeno, mogu razumeti opšte podizanje prašine za ovim ishodom u domaćim medijima. Svi smo mi duboko u sebi želeli (i želimo) da jedan naš čovek dostigne nivo profesionalnosti, fokusa, ubilačkog instinkta i odlika kakve su svojevremeno imali oni najveći, Majkl Džordan, Kobi Brajant, Rodžer Federer. Želimo mu da postane besmrtni i apsolutni vladar tog sporta i žao nam je kada se na tom putu saplete i padne. Ne sumnjam da će Đoković ostati u samom vrhu ovog sporta u narednim godinama.

Što se kontroverze oko Pepea Imaza tiče, lično mi je ono malo njegove retorike sa par fejsbuk slika i postova koje ljudi ovih dana šerovaše® delovalo kao prodavanje magle. Ne mora da znači da je tako, naravno, ali ja uopšte nisam u tom fazonu. Ipak, ostao sam začuđen pred slikom koju ću šerovati uz post. Moji treneri košarke u osnovnoj školi nas sasvim sigurno nisu terali da pristupimo sportskim aktivnostima na ovaj način.

jedi-knight jedi-knight 17:52 07.12.2016

Re: --

Heck, dok sam se uopšte naterao da promenim ishranu i da počnem sa redovnim vežbanjem u lokalnom fitnes centru (da oprosti @jedi-knight sa teme #Triserijepodesetponavljanja) prošao sam kroz dvomesečne peripetije i samoubeđivanje pred ogledalom.


I...jesi li se samoubedio?

Jeste malo komplikovano staviti se u poziciju NĐ, tačnije nemoguće, osim ako nisi bar malo osetio delić tog cirkusa koji se zove elitni sport.
Sa druge strane, iz iskustva znam da ono o čemu se najviše piše i priča, obično bude daleko od istine.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:00 07.12.2016

Re: --

jedi-knight
Jeste malo komplikovano staviti se u poziciju NĐ, tačnije nemoguće,

Sklon sam da se složim sa drugim delom tvoje tvrdnje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:05 07.12.2016

Re: --

sloshin
Što se kontroverze oko Pepea Imaza tiče, lično mi je ono malo njegove retorike sa par fejsbuk slika i postova koje ljudi ovih dana šerovaše® delovalo kao prodavanje magle. Ne mora da znači da je tako, naravno, ali ja uopšte nisam u tom fazonu. Ipak, ostao sam začuđen pred slikom koju ću šerovati uz post. Moji treneri košarke u osnovnoj školi nas sasvim sigurno nisu terali da pristupimo sportskim aktivnostima na ovaj način.

Oko vrhunskog sporta, gde se valjaju gomile para, motaju se mnogi. Pretpostavljam da je jedan od takvih i narečeni Pepe. Kašika u med mu je upala, kada mu je "zagrljaja" dopao Novakov mlađi brat. Dalje je išlo svojim tokom, jer Nole je patrijarhalno vaspitan i odan porodici.
sloshin sloshin 18:16 07.12.2016

Re: --

Jesam

Glede stavljanja u poziciju NĐ, svakako mi to nije bila namera, više sam hteo poentirati na temu motivacije za još jedan dan u kancelariji
predatortz predatortz 09:12 08.12.2016

Re: --


Jeste malo komplikovano staviti se u poziciju NĐ, tačnije nemoguće, osim ako nisi bar malo osetio delić tog cirkusa koji se zove elitni sport.


Mogu samo da pretpostavljam kako izgleda život profesionalnog sportisre, kada sedmica klinca koji ima deset godina, moj sin koji trenira košarku, izgleda ovako:

Ponedeljak, sreda, četvrtak, subota treninzi po dva sata.
Nedelja utakmica.

Pošto im od januara kreće liga, ubačen je i petak za kondicioni trening bez lopte.

Dakle, dete dođe iz škole, ubaci nešto u kljun i vozim ga u klub. Ne pamtim kad je poslednji put čestito seo da jede kada je druga smena u školi.

Zbog ovakvih stvari, nikad neću doći u iskušenje da 'objašnjavam' šta je razlog pada igre čoveka koji je neprikosnoveno vladao planetom. Ej bre, planetom! Pa u njegovoj koži je bilo još samo par ljudi, od nas sedam milijardi!
JJ Beba JJ Beba 12:10 08.12.2016

Re: --

Zbog ovakvih stvari, nikad neću doći u iskušenje da 'objašnjavam' šta je razlog pada igre čoveka koji je neprikosnoveno vladao planetom. Ej bre, planetom! Pa u njegovoj koži je bilo još samo par ljudi, od nas sedam milijardi!

Nole jeste u vrhu istorije ovog sporta, uradio je mnogo toga što neki drugi pre njega nisu. ovde se govori o promenama koje treba da dovedu do toga da da ostane što duže tamo gde ima realno mogućnosti da bude, obzirom na konkurenciju, napredak itd. Tu se radi i o kinti, ne samo zaradi od turnisrskih nagrada, nego pre svega od sponzora, koja je ogromna. Što da im ne uzme što više para ako može i ako mu se pruža prilika? kad napusti tenis kao aktivan igrač, moći da nadoknadi sve što je propusto, da živi ležerno ispod nekog kokosa, da se igra sa decom i jede 3 urme dnevno .
G.Cross G.Cross 19:12 07.12.2016

Mont Everest

Novak j le lepo rekao pre nekoliko meseci da No.1 pozicija vise nije njegov prioritet.

Mislim da on opet lepo uci od Federera.

On moze sa mnogo manje odricanja jos nekoliko godina da pravi jako lepe pare kroz reklame.

On se popeo na Mont Everest.

Checked !

Glupo no bilo da provede ostatak zivota tamo smrzavajuci se.

A narocito bilo glupo da to uradi da bi Srbi iz svojih fotelja mogli da kazu da jedan Srbin zivi na Mont Everestu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:02 07.12.2016

Re: Mont Everest

Tu izjavu, da mu prvo mesto više nije prioritet, ja sam shvatio više kao taktčku igru, a ne kao novi odnos prema igri. Doduše, njegovi rezultati posle RG su u skladu sa izjavom. Međutim, emocije koje je pokazivao tokom igre, kada mu ne ide, nimalo nisu odavale nekog kome nije stalo do pobede, pa i do ostanka na prvom mestu.

Novak, šta god mi mislili i šta god on izjavljivao, nije postao No1 zbog Srba i Srbije, već zbog sebe i svog sportskog i svakog drugog prestiža.

I da ne dužim, mislim da je pad u igri samo jedan Novakov loš period, pre svega nastao zbog zamora materijala i da će Novak itekako zapeti da bi se vratio na vrh. Da li će i uspeti videćemo. Ja verujem da hoće.
JJ Beba JJ Beba 12:41 08.12.2016

Re: Mont Everest

Kazezoze
21:42 07.12.2016

Kazezoze Kazezoze 21:42 07.12.2016

...

Lep tekst, Vojislave.

Mnogi su skeptično gledali kad je Novak u svoj tabor doveo Bekera, čoveka koji je bio na glasu kao kockar, pijandura i neko ko uživa u lagodnom životu. Međutim, ispostavilo se da su Novak i Vajda uradili pravi potez. Umesto da trenerov karakter utiče na igrača, desilo se obrnuto. Novakov način života je uticao na trenera i ovaj se iz korena promenio. Prestao je da se kocka, smirio svoju žeđ za lagodnim životom i potpuno se posvetio onome za što je plaćen - trenerskom poslu.
Naravno, kada si u situaciji da treniraš nekog ko je toliko posvećen treninzima i onome što radi, onda hteonehteo moraš da se i ti tome prilagodiš. Tako je bilo i sa Bekerom.

Međutim, sada je Novak u svoj život uneo nove promene u svom usavršavanju (ne samo sportskom) i napravio korak dalje u svom duhovnom razvoju, i tu je moralo doći do razlaza sa Bekerom. On jednostavno nije u stanju da ga prati na tom njegovom putu, jer sportski ciljevi mu više nisu prioritetni. Oni su postali samo deo njegovih duhovnih ciljeva. Kao sportista se ostvario i na materijalnom i na sportskom planu, a sada je vreme da napravi iskorak i na duhovnom planu.

Mislim i da će sportski rezultati pratiti ovaj njegov put, samo treba malo vremena da uskladi sve te promene u željeni ritam. Duhovni razvoj traži mnogo više odricanja od sportskog razvoja, ali verujem da on ima snage da sve to prebrodi. Svakako će biti interesantna naredna godina, a AO bi trebalo da pokaže da je Novak ponovo ušao u pravi ritam.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:41 07.12.2016

Re: ...

Ja također verujem da će se NĐ vratiti u svoju standardnu formu. Naravno, ne može se očekivati da uvek i večito bude prvi, ali da će još godinama igrati vrhunski tenis, to svakako.
NNN NNN 00:09 08.12.2016

Re: ...

Mnogi su skeptično gledali kad je Novak u svoj tabor doveo Bekera

Alo, Novače!!!
JJ Beba JJ Beba 00:44 08.12.2016

Re: ...

, ne može se očekivati da uvek i večito bude prvi,

biće prilično čupavo za noleta prva polovina sledeće sezone. Ima da brani silne bodove i prva mesta, finala...mora da radi ko lud, da nadoknadi propušteno. videćemo
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:04 08.12.2016

Re: ...

NNN
Alo, Novače!!!

Priznajem: Beker i Nole su me demantovali. Očito da znaju o tenisu više od mene, a i bolje ga igraju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 01:07 08.12.2016

Re: ...

JJ Beba
biće prilično čupavo za noleta prva polovina sledeće sezone. Ima da brani silne bodove i prva mesta, finala...mora da radi ko lud, da nadoknadi propušteno. videćemo

... ali videćemo i od kakvog je materijala novi prvak. Moguće je da će ostati na vrhu u prvoj polovini sezone, ali u drugoj on brani mnogo poena.
alselone alselone 08:37 08.12.2016

Re: ...

Kazezoze
Lep tekst, Vojislave.

Mnogi su skeptično gledali kad je Novak u svoj tabor doveo Bekera, čoveka koji je bio na glasu kao kockar, pijandura i neko ko uživa u lagodnom životu. Međutim, ispostavilo se da su Novak i Vajda uradili pravi potez. Umesto da trenerov karakter utiče na igrača, desilo se obrnuto. Novakov način života je uticao na trenera i ovaj se iz korena promenio. Prestao je da se kocka, smirio svoju žeđ za lagodnim životom i potpuno se posvetio onome za što je plaćen - trenerskom poslu.
Naravno, kada si u situaciji da treniraš nekog ko je toliko posvećen treninzima i onome što radi, onda hteonehteo moraš da se i ti tome prilagodiš. Tako je bilo i sa Bekerom.

Međutim, sada je Novak u svoj život uneo nove promene u svom usavršavanju (ne samo sportskom) i napravio korak dalje u svom duhovnom razvoju, i tu je moralo doći do razlaza sa Bekerom. On jednostavno nije u stanju da ga prati na tom njegovom putu, jer sportski ciljevi mu više nisu prioritetni. Oni su postali samo deo njegovih duhovnih ciljeva. Kao sportista se ostvario i na materijalnom i na sportskom planu, a sada je vreme da napravi iskorak i na duhovnom planu.

Mislim i da će sportski rezultati pratiti ovaj njegov put, samo treba malo vremena da uskladi sve te promene u željeni ritam. Duhovni razvoj traži mnogo više odricanja od sportskog razvoja, ali verujem da on ima snage da sve to prebrodi. Svakako će biti interesantna naredna godina, a AO bi trebalo da pokaže da je Novak ponovo ušao u pravi ritam.


Bas lep komentar.
JJ Beba JJ Beba 12:13 08.12.2016

Re: ...

Vojislav Stojković
JJ Beba
biće prilično čupavo za noleta prva polovina sledeće sezone. Ima da brani silne bodove i prva mesta, finala...mora da radi ko lud, da nadoknadi propušteno. videćemo

... ali videćemo i od kakvog je materijala novi prvak. Moguće je da će ostati na vrhu u prvoj polovini sezone, ali u drugoj on brani mnogo poena.

da. a vraća se i Federer, napreduju drugi, svi žele top 5
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:25 08.12.2016

Re: ...

Sećam se vremena kada su svi prešli na glutensku ishranu i govorili o nekakvom čudotvorcu Četojeviću.
JJ Beba JJ Beba 12:26 08.12.2016

Re: ...

stefan.hauzer
Sećam se vremena kada su svi prešli na glutensku ishranu i govorili o nekakvom čudotvorcu Četojeviću.


fakat je da posle otpuštanja četojevića iz tima stvari više nisu bile iste
jedno je glkuten free ishrana, drugo veganska
rekoh, lakše je penjati se na vrh nego opstati
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:40 08.12.2016

Re: ...

Da, samo moj komentar se više odnosi na to, kako Novaku nije prvi put da radikalno menja način života ili da primenjuje alternativne metode; ali da je percepcija kod većine ovaj put drugačija. Valjda zato što je ovaj put situacija drugačija - pomeranje s prvog mesta na drugo.
JJ Beba JJ Beba 12:48 08.12.2016

Re: ...

stefan.hauzer
Da, ali moj komentar se više odnosi na to, kako Novaku nije prvi put da radikalno menja način života ili da primenjuje alternativne metode; ali da je percepcija kod većine ovaj put drugačija. Valjda zato što je i ovaj put situacija drugačija, s obzirom na pomeranje s prvog mesta na drugo.


ma ljudi moji, normalno je da padne sa prvog mesta, nije on mašina a i svi drugi ga jure - svi hoće prvo mesto, trijumf, skalp, to je smisao igre

mi ovde divanimo o tome da li ovako radiklane promene od onih koje su ga dovele na vrh mogu da utiču da se vrati tamo gde realno ima šanse još da bude

ja lično mislim da mora mnogo više da trenira, da radi,da se vrati samoj igri jer samo kad si utreniran, kada imaš snagu i kada si siguran da možeš fizički da izvedeš sve što si naumio, možeš da očekuješ da meditacije mogu da ti donesi mir u nemir koji imaš.

tenis je enormno zahtevan sport, naročito fizički, igra se po suncu, po visokim temperaturama, to je vazda deo teniske igre sve dok isu uveli večenje termine, pa onda ta igra na sec -trči koći, stani, poen za poen, gem set...za razliku od drugih sportova kad imaš u igri minutažu itd. u razmeni kalorija koje se potroše u jednom meču, uz vremenske uslove, suce ito, i taj sec način igre, tenis spada u najteže fizičke poslove, i nekda su tenis, kada se kosilo ručno, ga uporedjivali sa kosidbom.
a gde su tehnike i načini da što brže odmoriš telo. turniri dugo traju, teniski kalendar je gust i onaj koji ima tim koji uspeva da najbolje oporavi telo igrača taj je pobednik

A nole jeste meditirao, hteo je da bude više sa porodicom i nije trenirao, nije imao kad



stefan.hauzer stefan.hauzer 12:54 08.12.2016

Re: ...

Nisi me razumela, nema veze. Ja više pričam o percepciji kod nas, nego o tome da li on hoće ili neće biti prvi. To mi nije bitno. Niti osuđejum njegov nov zaokret o životu, već samo o tome kako se ovaj tretira kod nas (u medijima), za razliku od prethodnog.
JJ Beba JJ Beba 12:58 08.12.2016

Re: ...

stefan.hauzer
Nisi me razumela, nema veze. Ja više pričam o percepciji kod nas, nego o tome da li on hoće ili neće biti prvi. To mi nije bitno. Niti osuđejum njegov nov zaokret o životu, već samo o tome kako se ovaj tretira kod nas (u medijima), za razliku od prethodnog.

ma naši mediji, samo mu ćine medvedju uslugu
NNN NNN 14:33 08.12.2016

Re: ...

posle otpuštanja četojevića iz tima stvari više nisu bile iste

Četojević je napustio tim posle Vimbldona 2011.
čovek uradio šta je trebalo, više mu se nije putovalo po svetu i to je to,
a ljudi godinama kukali za njim,
iako je Novak i posle njegovog odlaska osvojio 9 GS
alselone alselone 14:34 08.12.2016

Re: ...

kako Novaku nije prvi put da radikalno menja način života ili da primenjuje alternativne metode; ali da je percepcija kod većine ovaj put drugačija. Valjda zato što je ovaj put situacija drugačija - pomeranje s prvog mesta na drugo.


Upravo tako. Noletu je ostao jos jedan veliki cilj, posto je uspesno osvojio sve prethodne, a to je da osvoji najvise GS i time definitivno postavi finalni odgovor na pitanje ko je GOAT. Za to mu ne treba da "izgori" na prvom mestu i raspadne se ko Nadal. Treba da polako pliva, osvoji tih jos "par" GS i ostane zapamcen kao Dzordan tenisa, sto zapravo i jeste.
blogovatelj blogovatelj 15:05 08.12.2016

Re: ...

Alo, Novače!!!


Ti to hoces da kazes da autor bloga ne poznaje tenis?
blogovatelj blogovatelj 15:11 08.12.2016

Re: ...

Upravo tako. Noletu je ostao jos jedan veliki cilj, posto je uspesno osvojio sve prethodne, a to je da osvoji najvise GS i time definitivno postavi finalni odgovor na pitanje ko je GOAT. Za to mu ne treba da "izgori" na prvom mestu i raspadne se ko Nadal. Treba da polako pliva, osvoji tih jos "par" GS i ostane zapamcen kao Dzordan tenisa, sto zapravo i jeste.


Da, ali da bi nedvojbeno bio GOAT mora da provede jos nekih godinu i po na mestu broj jedan. I to je jedan od uslova ako zeli da ne ostavi ni traga sumnji ko je najbolji. Jer sta recimo ako stigne (ali ne prestigne) Federera po broju osvojenih GS turnira, a ima pedesetak nedelja manje na vrhu? Svako ce sa pravom reci da je Federer bio bolji.
alselone alselone 16:03 08.12.2016

Re: ...

Svako ce sa pravom reci da je Federer bio bolji.

Pa ne bas sa pravom. To nije tako znacajan parametar kao broj osvojenih turnira. I tu Nole vodi u par kategorija.

- Masters 1000 totals (4 po starom i 26 po novom)
- Most consecutive finals
- Most consecutive titles (deli sa Nadalom)
- Most tournaments won in one season
- Most finals reached in one season
- Most consecutive matches won
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:26 08.12.2016

Re: ...

JJ Beba
ja lično mislim da mora mnogo više da trenira, da radi,da se vrati samoj igri

Već je počeo da trenira za narednu sezonu. Eno ga, kažu, na terenima u Monte Karlu, dok su drugi na toplim morima.
vcucko vcucko 08:33 08.12.2016

Fali(o je) Boba

Daleko sam od stručnjaka, čak ljubitelja tenisa. Sve što sam gledao od Novaka jesu neka epska finala, onako usput i na preskok. Ali kad su ga proglašavali moralno-voljnom gromadom i mašinom (u skladu sa klasičnim srpskim preterivanjem u svemu), ljudi pa to se na prvi pogled vidi da je glupost. Upravo sve je imao sem te psihe. Apsolutni imperativ da ga svi vole i pripadajuća reakcija, uvek. Vidi, ovi me ne vole - zašto me ovi ne vole - kako mogu da me ne vole - prokleti bili grrmrrfrrodereket.

Zato mislim da mu je falio Boba. Vajda je u nekom suvom stručnom pogledu očigledno dovoljan i pun pogodak od početka. Falio je Boba da ga nauči (znam da se to u principu ne uči, ili jesi ili nisi) onom svom odnosu prema publici, medijima, javnosti uopšte. Ono, ja sam Srbenda, glocam prasetinu, slušam i je.em Lepu Brenu i zabole me šta koji q vi mislite o tome. Sa takvim pristupom, plus sve ostalo šta ima, Novak bi danas imao 20 GS titula i bar dva kalendarska slema (2011. i 2015. recimo).

Da se razumemo, i ovako je postigao enormno puno, ušao u istoriju. Ali je i u opasnosti da postane valjda prvi tog ranga koji je otišao u sirće zbog nečega što ima sve karakteristike sekte.
jedi-knight jedi-knight 08:48 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Ono, ja sam Srbenda, glocam prasetinu, slušam i je.em Lepu Brenu i zabole me šta koji q vi mislite o tome. Sa takvim pristupom, plus sve ostalo šta ima, Novak bi danas imao 20 GS titula i bar dva kalendarska slema (2011. i 2015. recimo).


Bio bi prosečan kao i dotični.

vcucko vcucko 08:53 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

jedi-knight
Ono, ja sam Srbenda, glocam prasetinu, slušam i je.em Lepu Brenu i zabole me šta koji q vi mislite o tome. Sa takvim pristupom, plus sve ostalo šta ima, Novak bi danas imao 20 GS titula i bar dva kalendarska slema (2011. i 2015. recimo).


Bio bi prosečan kao i dotični.


Ne mislim naravno na odnos prema radu i sve ostalo. Samo taj psihički momenat u toku samog meča.
I kažem, znam da to ne može na dugme, ali niko nam ne brani bar da zamišljamo idealno biće dr Frankensteina
JJ Beba JJ Beba 12:22 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Zato mislim da mu je falio Boba

koji Boba? Živojinović?

uuuuuuu jbte daleko bi dogurao


nema se šta naučit od njega, sem kako da smuvaš lepu Brenu

da je umeo, Boba bio imao više od dva polufinala, i skor od 150 победа и 138 poraza

Bobu poznajem jos dok smo bili klinci, on na zvezdi ja na parizanu. jdeva je završio osnovnu školu, milsim da mu je general Korać pomogo oko toga

vrhunski teniski rezultati ala NĐ su za izrazito inteligentne ljude
predatortz predatortz 12:27 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

koji Boba? Živojinović?

uuuuuuu jbte daleko bi dogurao


nema se šta naučit od njega, sem kako da smuvaš lepu Brenu



vcucko vcucko 12:52 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
Zato mislim da mu je falio Boba

koji Boba? Živojinović?

uuuuuuu jbte daleko bi dogurao


nema se šta naučit od njega, sem kako da smuvaš lepu Brenu

da je umeo, Boba bio imao više od dva polufinala, i skor od 150 победа и 138 poraza

Bobu poznajem jos dok smo bili klinci, on na zvezdi ja na parizanu. jdeva je završio osnovnu školu, milsim da mu je general Korać pomogo oko toga

vrhunski teniski rezultati ala NĐ su za izrazito inteligentne ljude

Vidi, ja sam srednju i faks završio u Opatiji (dobro, prve dve godine faksa, posle je premešteno u Iku). Ko zna, odmah pored su teniski tereni. Ne pravim se sada nešto kao mnogo znam, ali bilo ga je tamo, igrao neke turnire na početku karijere. Katastrofa se ponašao, sećam se kad je nekog veselnika Švabu hraknuo onako bogato, sadržajno sa sve ispruženom rukom na mreži
Sa njim je tada bila valjda Zorica (tako se zove?), čini mi se (klinac sam bio, ali recimo čini mi se) da je uspevala od rođene barabe da pravi čoveka kasnije se okrenuo Breni, džet-setu i noćima u belom satenu.
Ali upravo o tome se i radi: da je Novaku bio Bobin mozak samo u tom jednom segmentu - da je bio baraba u onim silnim GS finalima koje je pogubio, verujem da bi bar pola dobio. Bukvalno, Boba na dugme kad je trebalo
O tome pričam, ne o nečemu na šta vi okrećete
predatortz predatortz 13:03 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Ali upravo o tome se i radi: da je Novaku bio Bobin mozak samo u tom jednom segmentu - da je bio baraba u onim silnim GS finalima koje je pogubio, verujem da bi bar pola dobio. Bukvalno, Boba na dugme kad je trebalo


Ne razumem! Bobi to pljuvanje ljudi nije pomoglo da osvoji ta finala. Zašto bi Noletu?
JJ Beba JJ Beba 13:05 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

da je Novaku bio Bobin mozak samo u tom jednom segmentu

nedo bog Bobin mozak bilo kome u bilo kom segmentu. tamo nema ništa

Nole ima PR tim
vcucko vcucko 13:28 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

predatortz
Ali upravo o tome se i radi: da je Novaku bio Bobin mozak samo u tom jednom segmentu - da je bio baraba u onim silnim GS finalima koje je pogubio, verujem da bi bar pola dobio. Bukvalno, Boba na dugme kad je trebalo


Ne razumem! Bobi to pljuvanje ljudi nije pomoglo da osvoji ta finala. Zašto bi Noletu?

Zato što u ključnim momentima ne bi razmišljao zašto ga ne vole i šizio zbog toga. Nego bi ga neprijateljska publika hranila da bude bolji, mirniji, precizniji, ako razumeš šta pokušavam da kažem.
Što naravno mož' da bidne, a ne mora da znači, ali je u svakom slučaju mogućnost.
vcucko vcucko 13:35 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
da je Novaku bio Bobin mozak samo u tom jednom segmentu

nedo bog Bobin mozak bilo kome u bilo kom segmentu. tamo nema ništa

Nole ima PR tim

Dobar mu PR tim i tim uopšte, ako je u 29. došao do zaključka da mu, eto, nisu važne pobede i titule. Pri čemu od pete godine samo mlati lopticu i sve što je ikada stekao-znao-značio jeste posledica umeća u mlaćenju loptice. Mein Gott...
Mislim, kad već drvimo o životu i priključenijima čoveka koji nam nije ni rod ni pomoz'Bog.
cassiopeia cassiopeia 13:58 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Dobar mu PR tim i tim uopšte, ako je u 29. došao do zaključka da mu, eto, nisu važne pobede i titule. Pri čemu od pete godine samo mlati lopticu i sve što je ikada stekao-znao-značio jeste posledica umeća u mlaćenju loptice. Mein Gott...


Možda baš zato što mlati lopticu od pete godine. Zasićenje...Ako je došao do tog zaključka ne vidim zašto bi bilo ko komentarisao da li je ok da to uradi u 29. ili u 36. Nema pravila kad je za nešto ok da čovek uradi.

jedi-knight jedi-knight 14:06 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Ali upravo o tome se i radi: da je Novaku bio Bobin mozak samo u tom jednom segmentu - da je bio baraba u onim silnim GS finalima koje je pogubio, verujem da bi bar pola dobio. Bukvalno, Boba na dugme kad je trebalo


Možda se najbolje ribe pale na barabe ( ne prejudiciram da je Brena riba ), ali trofeje najčešće uzimaju uporni.
predatortz predatortz 14:08 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

jedi-knight
Ali upravo o tome se i radi: da je Novaku bio Bobin mozak samo u tom jednom segmentu - da je bio baraba u onim silnim GS finalima koje je pogubio, verujem da bi bar pola dobio. Bukvalno, Boba na dugme kad je trebalo


Možda se najbolje ribe pale na barabe ( ne prejudiciram da je Brena riba ), ali trofeje najčešće uzimaju uporni.


Ma i za ribe postoji ona poslovica:

Ne hebe lep nego uporan!
jedi-knight jedi-knight 14:13 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Ma i za ribe postoji ona poslovica:

Ne hebe lep nego uporan!


Imao sam to na umu, ali sam se zadovoljio aluzijom
No, za one sa jeftinijim kartama, ide i titl, i hvala ti na tome
vcucko vcucko 14:16 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

cassiopeia

Možda baš zato što mlati lopticu od pete godine. Zasićenje...Ako je došao do tog zaključka ne vidim zašto bi bilo ko komentarisao da li je ok da to uradi u 29. ili u 36. Nema pravila kad je za nešto ok da čovek uradi.


Tačno, ali samo i isključivo umeće u mlaćenju loptice je i dovelo do toga da bilo ko uopšte komentariše šta Novak ( Nadal, Federer...) radi. Bez loptice on je samo jedan od sedam i po (?) milijardi, sa nešto više para nego većina ostalih. I tačno, ne zanima nas (većinu) šta kao takav jede i čime se bavi. Sa lopticom, to je druga stvar. On je javna ličnost i svako ima pravo da komentariše do mile volje, dok poštuje zakon
cassiopeia cassiopeia 14:50 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Sa lopticom, to je druga stvar. On je javna ličnost i svako ima pravo da komentariše do mile volje, dok poštuje zakon


Najviše komentara je u pravcu toga šta jede i šta ga jede. Naravno da svako ima pravo da komentariše, no ima li smisla to prežvakavanja istih priča po stoti put uz svest da ne znamo šta se zapravo dešava sa njim.
vcucko vcucko 14:54 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

cassiopeia

Najviše komentara je u pravcu toga šta jede i šta ga jede. Naravno da svako ima pravo da komentariše, no ima li smisla to prežvakavanja istih priča po stoti put uz svest da ne znamo šta se zapravo dešava sa njim.

Dobro je dok imamo Novaka da komentarišemo, šta jede i šta ga jede.
Ne bi valjalo da pređemo na Kim Kardašijan, ako me razumeš
cassiopeia cassiopeia 15:09 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

vcucko

Dobro je dok imamo Novaka da komentarišemo, šta jede i šta ga jede.
Ne bi valjalo da pređemo na Kim Kardašijan, ako me razumeš


Hahaha, razumem i podržavam u tom slučaju
urbana_gerila urbana_gerila 15:48 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
nedo bog Bobin mozak bilo kome u bilo kom segmentu. tamo nema ništa



ma, bebac, vcucko je pripadnik grobara-tastatura, najbrojnije navijačke grupe jsd partizan, te: i kada se, retko, desi da je glede nečega u pravu - kuburi sa artikulacijom.

mislim da pokušava da ukaže da đokoviću u ili-ili situacijama fali živojinovićev bezobrazluk, recimo - ono da dok neki mekinro besni na sudiju, lagano odšetaš do najskuplje lože i stanarima otmeš sendvič a protivniku otmeš predstavu, a onda ga utapkaš...
jedi-knight jedi-knight 16:01 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

pripadnik grobara-tastatura, najveće navijačke grupe jsd partizan


Sve grobare u logor, gerilac, pa da mozete mirno da šamarate sopstvenu mlohavost, zamisljajuci Bari.
Koga bre vise briga...ne zna se ko je jadniji, sever ili jug.


JJ Beba JJ Beba 16:14 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

mislim da pokušava da ukaže da đokoviću u ili-ili situacijama fali živojinovićev bezobrazluk, recimo - ono da dok neki mekinro besni na sudiju, lagano odšetaš do najskuplje lože i stanarima otmeš sendvič a protivniku otmeš predstavu, a onda ga utapkaš...


druga vremena bila. sve se od tada promenilo, tenis se promenio.
danas nema više zajebancije u igri, nema komike. sve je udri sa osnovne linije, zgrni kintu i ostani što duže moožeš.
mnogo velika lova je u pitanju

a što se tiči Bobe taj sendvič sa nekom njusvi je jedino što je ostalo za njim da se pamti.

daleko je on od svetske teniske zvezde. da mu nije bilo Cirijaka, ništa od njega u životu
urbana_gerila urbana_gerila 16:16 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

jedi-knight
Sve grobare u logor, gerilac, pa da mozete mirno da šamarate sopstvenu mlohavost, zamisljajuci Bari.
Koga bre vise briga...ne zna se ko je jadniji, sever ili jug.



dosta, bre, više sa tim božokoprivica-dulovujošević paćeništvom - gde sam ja napisao da bi sve grobare trebalo u logor, to što ih peckam ne znači da ih ne poštujem?


jedi-knight jedi-knight 16:17 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

dosta, bre, više sa tim božokoprivica-dulovujošević paćeništvom - gde sam ja napisao da bi sve grobare trebalo u logor, to što ih peckam ne znači da ih ne poštujem?


Aj dobro.
Izvini
urbana_gerila urbana_gerila 16:28 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
mislim da pokušava da ukaže da đokoviću u ili-ili situacijama fali živojinovićev bezobrazluk, recimo - ono da dok neki mekinro besni na sudiju, lagano odšetaš do najskuplje lože i stanarima otmeš sendvič a protivniku otmeš predstavu, a onda ga utapkaš...


druga vremena bila. sve se od tada promenilo, tenis se promenio.
danas nema više zajebancije u igri, nema komike. sve je udri sa osnovne linije, zgrni kintu i ostani što duže moožeš.
mnogo velika lova je u pitanju

a što se tiči Bobe taj sendvič sa nekom njusvi je jedino što je ostalo za njim da se pamti.

daleko je on od svetske teniske zvezde. da mu nije bilo Cirijaka, ništa od njega u životu



na bazičnom nivou - ništa se nije promenilo, u sportu si uvek sam protiv svih.

živojinovića što se tiče, čak i da je taj sendvič i pobeda u četvrtfinalu ao protiv mcenroea jedino po čemu je ostao upamćen - ne bi bilo malo.
no, mislim da ćeš se saglasiti sa tim da je živojinović, ma kako bilo teško porediti sportiste iz različitih epoha - drugi teniser srbije svih vremena.
urbana_gerila urbana_gerila 16:30 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

jedi-knight
dosta, bre, više sa tim božokoprivica-dulovujošević paćeništvom - gde sam ja napisao da bi sve grobare trebalo u logor, to što ih peckam ne znači da ih ne poštujem?


Aj dobro.
Izvini



zajeban si igrač...
jedi-knight jedi-knight 16:34 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

drugi teniser srbije svih vremena


I Tipsarevic i Troicki su imali bolji plasman na ATPu. Ovaj prvi bio je čak u top8.
Osvojili su Davis kup
Onda prazno, pa Boba.
urbana_gerila urbana_gerila 16:39 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

jedi-knight
drugi teniser srbije svih vremena


I Tipsarevic i Troicki su imali bolji plasman na ATPu. Ovaj prvi bio je čak u top8.
Osvojili su Davis kup
Onda prazno, pa Boba.



rekoh već da je teško porediti sportiste iz različitih epoha, ja sam siguran da bi ovu dvojicu odvalio, a da bi, kada bi ga nateralo da trenira i živi sportski, đokoviću uzeo jedan set na 3 dobijena.
G.Cross G.Cross 16:40 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba


Zato što u ključnim momentima ne bi razmišljao zašto ga ne vole i šizio zbog toga. Nego bi ga neprijateljska publika hranila da bude bolji, mirniji, precizniji, ako razumeš šta pokušavam da kažem.



Pa da je imao Bobin mozak Nole nikada ne b i ni dosao do kljucnih momenata.
JJ Beba JJ Beba 16:48 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

ma kako bilo teško porediti sportiste iz različitih epoha - drugi teniser srbije svih vremena.

ma mani me Bobe
JJ Beba JJ Beba 16:49 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba


Pa da je imao Bobin mozak Nole nikada ne b i ni dosao do kljucnih momenata.

urbana_gerila urbana_gerila 16:55 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
ma mani me Bobe


manuo!
JJ Beba JJ Beba 17:08 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

urbana_gerila
JJ Beba
ma mani me Bobe


manuo!

vcucko vcucko 17:55 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba

a što se tiči Bobe taj sendvič sa nekom njusvi je jedino što je ostalo za njim da se pamti.

daleko je on od svetske teniske zvezde. da mu nije bilo Cirijaka, ništa od njega u životu

Nemoj tako; ostaće zauvek (bar nama) ono 1/2-finale u Vimbldonu, kad se Keš preporučio da ga Beker izbombarduje u finalu.
Ima Boba, koliko znam, i jednu GS titulu u dublu (ne sećam se tačno gde).
vcucko vcucko 18:01 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

G.Cross

Zato što u ključnim momentima ne bi razmišljao zašto ga ne vole i šizio zbog toga. Nego bi ga neprijateljska publika hranila da bude bolji, mirniji, precizniji, ako razumeš šta pokušavam da kažem.



Pa da je imao Bobin mozak Nole nikada ne b i ni dosao do kljucnih momenata.

Pazi kad pola komentara maši moju osnovnu tezu.
Ne kažem, možda je i do mene.
Ne pada mi na pamet, da bi Novak sa Bobinim mozgom bio bolji. Nego da bi bilo dobro, kad bi bilo moguće, da ima neki taster iza uva: "Novakov mozak" (dok ide) i "Bobin mozak" (kad upadne u ludilo što ga ne volu).
Jel zna neko nekog animatora, da snimim crtani, sa sve titlovima?
vcucko vcucko 18:36 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

urbana_gerila

ma, bebac, vcucko je pripadnik grobara-tastatura, najbrojnije navijačke grupe jsd partizan, te: i kada se, retko, desi da je glede nečega u pravu - kuburi sa artikulacijom.

mislim da pokušava da ukaže da đokoviću u ili-ili situacijama fali živojinovićev bezobrazluk, recimo - ono da dok neki mekinro besni na sudiju, lagano odšetaš do najskuplje lože i stanarima otmeš sendvič a protivniku otmeš predstavu, a onda ga utapkaš...

Razmišljanje u dobrom pravcu (za nekog sa severa čudno, ali napredujete), samo nepotpuno
Ne radi se o situacijama ili-ili, tu je Novakov mozak nesporno bolji. Samo kad se javi (maltretirani? evo reče neko dole) dečak, koji ne može da podnese da ga svi ne vole. A to je u svakom bitnom meču, bar u nekom momentu.
Realno, da nije Srbin i da zaista i ozbiljno pratim to prakljanje po loptici, Novakova vudu lutka bi mi uvek bila pri ruci, spremna da primi igle (čudo jedno koliko je simpatičan).

Inače, pozdravio te Leonardo


urbana_gerila urbana_gerila 19:02 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

vcucko
Inače, pozdravio te Leonardo


dovoljno sam mator da znam da je život nekom majka a nekom maćeha, ali - zar nije bilo dovoljno to što nikada nećeš osetiti huk marakane a ušatog gledati samo ako ispred zvezdinog muzeja otpevaš pustite me da ga vidim, da ga vidim na tren samo, nego si morao da budeš i tastaturagrobar koštuničave provenijencije?!
neobavešten si - leonardo je pozdravio vas, nije mu ni pola sezone trebalo da uvidi sa kim ima posla i da bjaži.
vcucko vcucko 19:16 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

urbana_gerila
vcucko
Inače, pozdravio te Leonardo


dovoljno sam mator da znam da je život nekom majka a nekom maćeha, ali - zar nije bilo dovoljno to što nikada nećeš osetiti huk marakane a ušatog gledati samo ako ispred zvezdinog muzeja otpevaš pustite me da ga vidim, da ga vidim na tren samo, nego si morao da budeš i tastaturagrobar koštuničave provenijencije?!
neobavešten si - leonardo je pozdravio vas, nije mu ni pola sezone trebalo da uvidi sa kim ima posla i da bjaži.

Jedno nikad niste uspeli. A ti pogodi šta to.
Naravno, da date gol u finalu KEŠ...

urbana_gerila urbana_gerila 19:28 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

vcucko
Jedno nikad niste uspeli. A ti pogodi šta to.
Naravno, da date gol u finalu KEŠ...


au?!
pajz kad imam transfer blama i na ovu nebulozu crvenim umesto tebe...
G.Cross G.Cross 19:31 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

vcucko
G.Cross

Zato što u ključnim momentima ne bi razmišljao zašto ga ne vole i šizio zbog toga. Nego bi ga neprijateljska publika hranila da bude bolji, mirniji, precizniji, ako razumeš šta pokušavam da kažem.



Pa da je imao Bobin mozak Nole nikada ne b i ni dosao do kljucnih momenata.

Pazi kad pola komentara maši moju osnovnu tezu.
Ne kažem, možda je i do mene.
Ne pada mi na pamet, da bi Novak sa Bobinim mozgom bio bolji. Nego da bi bilo dobro, kad bi bilo moguće, da ima neki taster iza uva: "Novakov mozak" (dok ide) i "Bobin mozak" (kad upadne u ludilo što ga ne volu).
Jel zna neko nekog animatora, da snimim crtani, sa sve titlovima?


Nole je imao jos jedan cilj, a to je bogati sponzori.
On je stpljivo gradio svoj imidz uprkos losih utisaka koje je ostavio u mladosti i jednostavno zato sto je Srbin.

I to je uspeo.

Ono sto ti vidis kao ludilo sto ga ne volu, ja vidim kao samokontrolu koja razume razliku izmedju dugorocnih i kratkorocnih interesa.

I tu je gde je Nole zaista uspeo.

Boba je bio Cirijakov potrcko i jedan iz njegove ergele.

Nole je izgradio svoj brand i svoj biznis i za njega ljudi rade.



JJ Beba JJ Beba 19:44 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

On je stpljivo gradio svoj imidz uprkos losih utisaka koje je ostavio u mladosti i jednostavno zato sto je Srbin.

PR tim mu je, kad ga je dobio, rekao šta ne treba više da radi. i nije
JJ Beba JJ Beba 19:45 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

Boba je bio Cirijakov potrcko i jedan iz njegove ergele.



mali od palube
urbana_gerila urbana_gerila 19:49 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
On je stpljivo gradio svoj imidz uprkos losih utisaka koje je ostavio u mladosti i jednostavno zato sto je Srbin.

PR timmu je, kad ga je dobio, rekao šta ne treba više da radi. i nije


bebac, bre, bar ti umeš da razmišljaš uz uvažavanje činjenica: koi moi strpljivo građen imidž ili pr tim - tamo gde su ga voleli vole ga i sada, tamo gde nisu ne vole ga ni sada.
JJ Beba JJ Beba 20:02 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

urbana_gerila
JJ Beba
On je stpljivo gradio svoj imidz uprkos losih utisaka koje je ostavio u mladosti i jednostavno zato sto je Srbin.

PR timmu je, kad ga je dobio, rekao šta ne treba više da radi. i nije


bebac, bre, bar ti umeš da razmišljaš uz uvažavanje činjenica: koi moi strpljivo građen imidž ili pr tim - tamo gde su ga voleli vole ga i sada, tamo gde nisu ne vole ga ni sada.

ima ljudi kojima je postao simpatičniji kad je prestao da se udara u grudi i pokazuje 3 prsta
a ima gde je zacemntirao i nema pomoći

kad ti je sponzor nike ili tako neka mrga zna se ko kosi a ko vodu nosi.

neke sponzore je pogubio glupo

ps
za sve nas

urbana_gerila urbana_gerila 20:10 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
On je stpljivo gradio svoj imidz uprkos losih utisaka koje je ostavio u mladosti i jednostavno zato sto je Srbin.

PR timmu je, kad ga je dobio, rekao šta ne treba više da radi. i nije


bebac, bre, bar ti umeš da razmišljaš uz uvažavanje činjenica: koi moi strpljivo građen imidž ili pr tim - tamo gde su ga voleli vole ga i sada, tamo gde nisu ne vole ga ni sada.

ima ljudi kojima je potao simpatičniji kad je prestao da se udara u grudi i pokazuje 3 prsta


ima ih mnogo više kojima je zbog toga što je prestao da to radi postao manje simpatičan, ali - niti su ga oni prvi zavoleli niti ovi drugi prestali da vole.
JJ Beba JJ Beba 20:14 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

urbana_gerila
JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
On je stpljivo gradio svoj imidz uprkos losih utisaka koje je ostavio u mladosti i jednostavno zato sto je Srbin.

PR timmu je, kad ga je dobio, rekao šta ne treba više da radi. i nije


bebac, bre, bar ti umeš da razmišljaš uz uvažavanje činjenica: koi moi strpljivo građen imidž ili pr tim - tamo gde su ga voleli vole ga i sada, tamo gde nisu ne vole ga ni sada.

ima ljudi kojima je potao simpatičniji kad je prestao da se udara u grudi i pokazuje 3 prsta


ima ih mnogo više kojima je zbog toga što je prestao da to radi postao manje simpatičan, ali - niti su ga oni prvi zavoleli niti ovi drugi prestali da vole.

e sad. trt

ja ti kažem u odnosu na povratne informacije, već kako to ide u PR kućama, a ti meni na osnoviu šac metode
urbana_gerila urbana_gerila 20:15 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
ps za sve nas


lennon uvek, ne samo na ovaj dan, ali - čekbre, nisam se ja ložio na živojinovića ko neko.
JJ Beba JJ Beba 20:17 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

urbana_gerila
JJ Beba
ps za sve nas


lennon uvek, ne samo na ovaj dan, ali - čekbre, nisam se ja ložio na živojinovića ko neko.

ceo dan puštam lenona, idem sad sa nekim drugaraicama da nazdravim u ime te muzike

Živoinovič ne ljubim neinteligentne ljude
urbana_gerila urbana_gerila 20:21 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
urbana_gerila
JJ Beba
On je stpljivo gradio svoj imidz uprkos losih utisaka koje je ostavio u mladosti i jednostavno zato sto je Srbin.

PR timmu je, kad ga je dobio, rekao šta ne treba više da radi. i nije


bebac, bre, bar ti umeš da razmišljaš uz uvažavanje činjenica: koi moi strpljivo građen imidž ili pr tim - tamo gde su ga voleli vole ga i sada, tamo gde nisu ne vole ga ni sada.

ima ljudi kojima je potao simpatičniji kad je prestao da se udara u grudi i pokazuje 3 prsta


ima ih mnogo više kojima je zbog toga što je prestao da to radi postao manje simpatičan, ali - niti su ga oni prvi zavoleli niti ovi drugi prestali da vole.

e sad. trt



to su činjenice.
e sad, ako je moto da ako su činjenice protiv nas onda ko ih jebe - onda je i trt.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:22 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
ne ljubim neinteligentne ljude


Sapioseksualka?
urbana_gerila urbana_gerila 20:22 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

JJ Beba
ceo dan puštam lenona, idem sad sa nekim drugaraicama da nazdravim u ime te muzike


lepo se provedite.
JJ Beba JJ Beba 23:23 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba


Sapioseksualka?


pa dobro, fakat da se ložim na pamet, al mnogo više na duhovitost, što je takođe vid inteligencije

dobro ložim se i na belog strata

i na poneki biceps/triceps
JJ Beba JJ Beba 23:23 08.12.2016

Re: Fali(o je) Boba

urbana_gerila
JJ Beba
ceo dan puštam lenona, idem sad sa nekim drugaraicama da nazdravim u ime te muzike


lepo se provedite.



e bilo super, jedino što sam se smrza ko riba

e sad se setih



i greg ode :((

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana