Društvo| Porodica

Degradacija alkoholizma

Boris Drenca RSS / 11.12.2016. u 16:47


Ili 'Uticaj tranzicionih procesa na povećanje porodičnog nasilja u Beogradu'

gfdhgfhjghjghj.jpg 

Promenom društvenog uređenja iz socijalističkog samoupravljanja u kapitalizam liberalnog tipa (na srpskom : otimanje , primedba prevodioca) vidljive su promene u društvenim običajuma. Osim očiglednog i materijalnog i obrazovnog i svakog drugog osiromašenja društva, promenjeni su i običaji pijanaca.

Najočigledniji primer je da se sve manje viđaju na ulicama i bircuzima a sve više u crnim hronikama kao nasilnici. Razlog je taj što bircuza ima sve manje . Svako ko je želeo da plasira svoj novac ili da se bavi 'svojim snom' odlučio je da napravi kafanu. Osnovni problem tog sna je što ta kafana nije ni nalik kafani iz Gradine i ni jedan kafedžija nije nalik Pavlu Vujiciću.

Tu na scenu stupa u vremenu samoupravljanja i u prvim predtranzicionim godinama u beogradu su postojali bircuzi (poput Laste u Cara Dušana, Kozare u Bloku 29, Stari grad na Zelenjaku ili onaj kao kiosk kod kapije FOB-a, Manjež kod JDP-a) u kojima su se okupljali ljudi i pijuckali. 'Pivovinorakija' je bilo najnormalnije pitanje gostima sličnih konobara i najnormalnija narudžbina (ne neminovno tim redom). I napijali se ljudi javno i javno, i tako pijani se vraćali kući. I tu dolazimo do razlike.

Bircuzi su postajali kafići ili restorani i nisu više dostupni većini ljudi. Naročito ne onima koji su su skloni alkoholu. Uostalom zašto bi neko platio u kafiću (gde ga trezan konobar gleda sa visine) pivo 200+ dinara ako može za iste ili manje da kupi nekoliko krmača (plastične flaše sa pivom) i da to popije kod kuće.

(Slovenci su i u samoupravnom socijalizmu imali zanimljiv način da spreče 'propijanje' cele plate ali to je predaleka digresija)

Nedostatak bircuza i lokalnih prodavnica (gde se uvek moglo popiti piće pre nego što se nastavi dalje) je jedan od razloga za porast slučajeva porodičnog nasilja. Nekadašnji regularci iz bircuza (i lokalnih prodavnica) više nemaju gde da sede kako bi se napili. I umesto da pijani dođu kući i odmah legnu da spavaju oni se napijaju pred porodicom . A porodica kao porodica. Traži da se prestane sa pićem i onda dolazi do svađe i nasilja.

Ova teza je je prilično manjkava i dobrim delom netačna ali je trenutno  objašnjenje činjenice da porodično nasilje u Srbiji poprima razmere epidemije. Uskoro će na spisku uzroka smrti i povreda da stigne tik ispod saobraćanih udesa. Koji su čestu izazvani alkoholom. Ne branim bircuze i napijanje u njima samo primećujem da je sve više kućnih pijanaca.

Umesto zaključka:

Magarci svih fela, lepo je to što volite ponekada da popijete ali kada popijete ne sedajte u kola, ne tucite i ne maltretirajte one koje volite. *. Uništavate alkoholom i sebe i druge i probudite se već jednom.
To što nema para za špricer u kafani nije razlog da se iživljavate. Sedite, popričajte , ne o alkoholu već o tome kako da se volite i zabavljate trezni. Dosta nasilja.

Ovi što misle da se usvajanjem zakona sve rešava neka razmisle o primeni zakona, svih. Možda se pokaže da ne moraju da arče novac na sednice o zakonima koji lepo izgledaju na papiru.

* Ovde ide gadna psovka



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 17:06 11.12.2016

Stoka

I napijali se ljudi javno i javno, i tako pijani se vraćali kući. I tu dolazimo do razlike.

...
Nekadašnji regularci iz bircuza (i lokalnih prodavnica) više nemaju gde da sede kako bi se napili. I umesto da pijani dođu kući i odmah legnu da spavaju oni se napijaju pred porodicom . A porodica kao porodica. Traži da se prestane sa pićem i onda dolazi do svađe i nasilja.

Nema razlike. Samo se manje pisalo i pričalo javno o takvim stvarima.
Da si tada ušao u neku kafanu i pojedinačno pratio pijanice kući uvek bi našao istu nesrećnu priču.
Utučenu i ponekad prebijenu ženu koja muža alkoholičara i nasilnika pravda pred komšijama i rođacima, decu povučenu i naplašenu koja čekaju noću da li će se otac vratiti pijan ili ne.

Slažem se da ljudima koji pijani voze treba oduzeti auto. Pa i pušku oduzimaju nasilnicima zbog moguće opasnosti po druge. Alkohol i volan su potpuno ista stvar.

I alkoholizam nije bolest. To pravdanje nesrećnim detinjstvom, tranzicijom ili novčanom situacijom su samo izgovori. Alkoholičari su nezrele, nedorasle i slabe ličnosti.


predatortz predatortz 17:37 11.12.2016

Re: Stoka

Da dodam:

Jedina stvar koju bih preuzeo od islama je odnos prema alkoholu i alkoholičarima. Alkoholičar je kancer za svaku porodicu. Izjede je, uništi, unizi... A ljudskosti u sebi nema da prestane da pije!
sasaminijature sasaminijature 17:54 11.12.2016

Re: Stoka

Slažem se da je problem alkoholizma sa njegovim posledicama veoma bitan u svakom društvu, samo...

Kako ga rešiti i da li je društvo spremno da preispita uzrok? Ne postaje se alkoholičar rođenjem.
Boris Drenca Boris Drenca 18:05 11.12.2016

Re: Stoka

Gedža.73

Nema razlike. Samo se manje pisalo i pričalo javno o takvim stvarima.


Zbog toga je i teza netačna. a što se tiče volana , lično smatram da je , zakonski, neophodno izjednačiti dozvolu za vožnju motornog vozila i dozvolu za posedovanje vatrenog oružja. Alkohol ne određuje nasilnika samo ga motiviše da se lakše prikaže 'u pravom svetlu'
Boris Drenca Boris Drenca 18:08 11.12.2016

Re: Stoka

Problem je u društvenoj prihvaćenosti alkohola i stavu da je to prihvatljivo i poželjno. Ovde se i dalje u sred dana reklamiraju žestoka alkoholna prića. o reklamama koje glorifikuju pivo i slične stvari ne treba trošiti reči.
tetris tetris 18:43 11.12.2016

Re: Stoka

Nema razlike. Samo se manje pisalo i pričalo javno o takvim stvarima.


Možda se čak i više pilo. Ja malo mlađih ljudi znam koji mogu da popiju koliko generacije njihovih očeva i dedova. U prošlosti je manje više svako domaćinstvo na selu imalo svoje vino ili rakiju, u zavisnosti od geografskog područja. Bokal je uvek bio na stolu i kako se privede dnu, odma se slao podmaldak u podrum da dotoči. Opet, možda su i ljudi staroga kova bili otporniji i u treningu od malih nogu
gedza.73 gedza.73 19:16 11.12.2016

Re: Stoka

sasaminijature
Kako ga rešiti i da li je društvo spremno da preispita uzrok?

Povećaju akcize na alkoholna pića. A za nasilje u porodici, ne znam kako zakon gleda, na obavezno odvikavanje od alkohola (ili dužu zatvorsku kaznu, što mu dođe na isto), društveno koristan rad i novčane kazne.

tetris
Bokal je uvek bio na stolu i kako se privede dnu, odma se slao podmaldak u podrum da dotoči. Opet, možda su i ljudi staroga kova bili otporniji i u treningu od malih nogu

Između ostalog me posebno iritira davanje deci alkohola uz reči tipa 'neka ga neka se čeliči'.
Jednom sam teči rek'o 'odo da ti donesem sonu kiselinu da vidiš kako će da te očeliči posle možeš da piješ i čist metil alkohol sve dok ne oslepiš'
Svi komplet se naljutili na mene.

Što kaže Predator alkoholičari pojedu porodicu.
Ne podnosim ih, ne sažaljevam ih, čak ih i mrzim.
Za volanom?
Slažem se sa Borisom.

vcucko vcucko 20:38 11.12.2016

Re: Stoka

tetris
Nema razlike. Samo se manje pisalo i pričalo javno o takvim stvarima.


Možda se čak i više pilo. Ja malo mlađih ljudi znam koji mogu da popiju koliko generacije njihovih očeva i dedova. U prošlosti je manje više svako domaćinstvo na selu imalo svoje vino ili rakiju, u zavisnosti od geografskog područja. Bokal je uvek bio na stolu i kako se privede dnu, odma se slao podmaldak u podrum da dotoči. Opet, možda su i ljudi staroga kova bili otporniji i u treningu od malih nogu

Ono što znam, u banijskim selima (kažu krajiškim uopšte) na stolu je stajala flaša/bokal sa onom slabom rakijom, tzv. mučenicom, i komplet čašica okolo.
Znam da je postojala ona poluposprdna/poluistinita: "to da ima, kad đeca ožedne"
alselone alselone 21:14 11.12.2016

Re: Stoka

gedza.73

predatortz

expolicajac


Au, sto ste fini. Daj bre ne zezajte, opustite se, popite nesto.
Boris Drenca Boris Drenca 21:15 11.12.2016

Re: Stoka

Ne podnosim ih, ne sažaljevam ih, čak ih i mrzim
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 11.12.2016

Re: Stoka

Au, sto ste fini. Daj bre ne zezajte, opustite se, popite nesto.


I ja ih samo gledam :)
predatortz predatortz 22:33 11.12.2016

Re: Stoka

hoochie coochie man
Au, sto ste fini. Daj bre ne zezajte, opustite se, popite nesto.


I ja ih samo gledam :)


Ne zezam se! Za alkoholičare imam nultu toleranciju. Nikakve razlike između njih i narkomana nema. Ok je popiti par čašica u dobrom društvu, mada i njih gledam da izbegnem, ali opijati se - za to nemam razumevanje. Nisam nikakav čistunac, desilo mi se to nekoliko puta i uvek sam se glupo i ružno osećao posle toga. Znam za mnoge slučajeve da je zbog alkohola odlazilo sve u tri lepe. Ljudi su gubili porodice, imovinu, i što je najgore gubili su dostojanstvo. Neki su izgubili i glavu, prethodno uništivši živote bližnjih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:41 11.12.2016

Re: Stoka

Ne zezam se! Za alkoholičare imam nultu toleranciju. Nikakve razlike između njih i narkomana nema. Ok je popiti par čašica u dobrom društvu, mada i njih gledam da izbegnem,


Ma ni ja ne pijem uopšte, ništa, i kad pečem rakiju na ukus je probam izuzetno retko, ali ipak treba napraviti razliku između odnosa prema alkoholičarima i odnosa prema alkoholu, alkoholnim pićima.
Pa nije greh, majku mu, popiti nekad nešto.

I da, pijane ne mogu da trpim, uvek odem kad vidim da je neko pijan.
predatortz predatortz 22:45 11.12.2016

Re: Stoka

hoochie coochie man
Ne zezam se! Za alkoholičare imam nultu toleranciju. Nikakve razlike između njih i narkomana nema. Ok je popiti par čašica u dobrom društvu, mada i njih gledam da izbegnem,


Ma ni ja ne pijem uopšte, ništa, i kad pečem rakiju na ukus je probam izuzetno retko, ali ipak treba napraviti razliku između odnosa prema alkoholičarima i odnosa prema alkoholu, alkoholnim pićima.
Pa nije greh, majku mu, popiti nekad nešto.

I da, pijane ne mogu da trpim, uvek odem kad vidim da je neko pijan.


Naravno da nije greh. Daleko od toga. Čim prispe ona moja viljamovka do roda, probaćemo je zajedno. Nije problem u piću, problem je kad ljudi ne znaju da ga piju.
milisav68 milisav68 22:59 11.12.2016

Re: Stoka

gedza.73
Povećaju akcize na alkoholna pića.

To samo pogoršava stvar jer se pojavljuju brlje ispod tezge.
zilikaka zilikaka 23:05 11.12.2016

Re: Stoka

Slažem se da ljudima koji pijani voze treba oduzeti auto.

I ja. Potpuno.
Za nasilje mislim da isto ima leka - drakonskim kažnjavanjem.

Jedino što ima tu posledica koje ne smeš zanemariti. strpaš li nasilnika tamo gde mu je mesto - u zatvor, on gubi posao a porodica uglavnom i ono nešto sredstava ta život.
Iz jednog zla ulaze u drugo, i pitanje je koliko će njih biti spremno da nasilje prijavi. Ne znam kako se iz tog kruga ispetljati
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:12 11.12.2016

Re: Stoka

Nije problem u piću, problem je kad ljudi ne znaju da ga piju.


To.
I tu mislim da ne pomažu ni neke drakonske akcize niti šta slično.
Mislim da je veoma teško sa pozicije države uticati na to, jer bi ceh takvih pokušaja pre platili obični, normalni ljudi, kojima prija da popiju par pića sa prijetaljima u kafani, nego što bi se smanjio broj alkoholičara.

Teško mi je da zamislim alkosa koji je ostavio piće jer mu je skupo.

Nađe se brlje, ili ako je nema zaduživaće se pa će porodicu umesto samo bez mesa ostavti i bez hleba da bi kupio skupo piće.
zilikaka zilikaka 23:27 11.12.2016

Re: Stoka

I ja mislim da cena ne rešava stvar.
Baška što bi cvetalo sivo tržište i peko bi svako svašta. To može glavom da se plati.
Kao dobru meru mogu da navedem moje na poslu. Alkohol je zabranjen. Tačka. Toleriše se 0 promila a kontrole su česte. Koga uhvate sledi otkaz. Bilo je primera.
I čas posla su mnogi za koje nismo ni sanjali, sebe uveli u rad i ne pada im na pamet da liznu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 11.12.2016

Re: Stoka

Kao dobru meru mogu da navedem moje na poslu.


To može, i treba, da bude praksa na poslu, ali u državi ne ide tako.
Probali u Americi, ali ni Eliot Nes nije pomogao:)
tetris tetris 00:55 12.12.2016

Re: Stoka

Ne zezam se! Za alkoholičare imam nultu toleranciju. Nikakve razlike između njih i narkomana nema.

Nema razlika jer su i alkoholizam i narkomanija bolesti zavisnosti, hronične. Šta znači imati nultu toleranciju prema nekome ko je bolestan?
gedza.73 gedza.73 06:45 12.12.2016

Re: Stoka

hoochie coochie man
Au, sto ste fini. Daj bre ne zezajte, opustite se, popite nesto.



I ja ih samo gledam :)

Predator odgovorio. Saglasan sa njegovim komentarom.
predatortz predatortz 10:46 12.12.2016

Re: Stoka

tetris
Ne zezam se! Za alkoholičare imam nultu toleranciju. Nikakve razlike između njih i narkomana nema.

Nema razlika jer su i alkoholizam i narkomanija bolesti zavisnosti, hronične. Šta znači imati nultu toleranciju prema nekome ko je bolestan?


Znači na nemam razumevanje za one koji odbijaju da se leče i da tako olakšaju život sebi i drugima.

One koji imaju želju i volju da se leče treba podržati.

One koji se stalno vraćaju čašici, čine nasilje u porodici ili zajednici, treba prisilno hospitalizovati i lečiti.

To je to.
tetris tetris 12:07 12.12.2016

Re: Stoka

čine nasilje u porodici ili zajednici, treba prisilno hospitalizovati i lečiti.

U načelu se slažem, osim što bi za nasilje u porodici ili zajednici trebali biti prisilno odstranjeni iz društva na određeno vreme (zatvorska kazna) dok prisilna hospitalizacija i lečenje je diskutabilno. Niko ne bi smeo da bude prisilno lečen a ni prisilno hospitalizovan osim određenih psihijatrijskih slučajeva i stanja kada pacijent nije u mogućnosti da sam donese odluku o tome (bez svesti).

Na žalost, porodice kod nas su često prilično zatvorene kada su određebe bolesti u pitanju (pogotovo psihijatrijske, a alkoholizam se može svrstati u mentalne poremećaje) i odlazak lekaru se smatra porazom i priznanjem da nekom treba pomoć, što je često propraćeno onim tipičnim: a šta će komšije da kažu. Iako su svi, i komšije i porodica (a i sam alkoholičar), svesni problema, reakcija je najčešće debelo zakasnela. Dobru ulogu tu ima i naše neažurno tužilaštvo, sudstvo, policija i socijalne službe.
blogovatelj blogovatelj 23:42 12.12.2016

Re: Stoka

Au, sto ste fini. Daj bre ne zezajte, opustite se, popite nesto.


Da bre, udarite neku na eks, da vas malo sustrese.
G.Cross G.Cross 18:27 11.12.2016

Blasphemy

u beogradu su postojali bircuzi poput....Manjež kod JDP-a



Boris Drenca Boris Drenca 21:17 11.12.2016

Re: Blasphemy

A konobar Gvozden i ekipa koja je bila redovna? vrhunski birc iako dimljeni škembići i ribić behu vrhunski ....što celoj priči dodaje drugu dimenziju
G.Cross G.Cross 18:42 11.12.2016

Degradacija nasilja

Zemlja - Litara cistog alkohola per capita godisnje

1 Estonia 14.97
2 Belarus 14.69
3 Lithuania 14.30
4 Andorra 13.31
5 Czech Republic 12.47
6 Austria 11.90
7 Ireland 11.75
8 France 11.40
9 Luxembourg 11.28
10 Hungary 11.21
11 Russian Federation 11.20
12 Germany 10.94
13 Saint Lucia 10.83
14 Poland 10.67
15 Slovakia 10.64
16 Croatia 10.63
17 Bahamas 10.53
18 Slovenia 10.32
19 Portugal 10.30
20 Latvia 10.21
21 Equatorial Guinea 9.94
22 Australia 9.87
23 Belgium 9.75
24 Bulgaria 9.72
25 Serbia 9.72


Looking at the published statistics, the highest consumption rates of alcohol seem to be concentrated in Europe and other places in the Northern Hemisphere of the globe. The highest rates can be seen in countries like Estonia, Belarus, Lithuania, the Czech Republic, Ireland, and France. Meanwhile, countries in Asia, Africa, and the pacific have much lower rates of consumption. We need to note here that we are not discussing rates of alcoholism, which is an addiction to the consumption of alcohol, but rather the average consumption of alcohol within a country. That is why we use per capita consumption of pure alcohol as a measurement to avoid being biased as much as possible.

http://www.worldatlas.com/articles/who-drinks-the-most-alcohol-consumption-by-country.html


Slazem se da u Srbiji postoji problem Alkoholizma i narocito nasilja povezanog sa alkoholizmom. Na nesrecu imam problem sa alkoholicarem (izvan familije) koji je nasilan prema jednom meni bliskom bicu.

Pa kako onda citati one rezultate gore ?

Ja bih rekao da u Srbiji postoji problem nasilja a da je strasno multplikovan alkoholizmom.

Da pojasnim; Izgleda da u ljudima ( ne generalno ) u Srbiji postoji tendencija da se konfliktne situacije ( konflikti su iminentni svakoj zivotnoj situaciji, konflikt nije problem, problem je kako se resava) resavaju nasiljem. Alkohol unistava i ono malo kulturnih kocnica sto postoje u ljudima.

Grozno.
Boris Drenca Boris Drenca 10:12 12.12.2016

Re: Degradacija nasilja

Ja bih rekao da u Srbiji postoji problem nasilja a da je strasno multplikovan alkoholizmom.



Nasilje je društveno prihvatljivo. Kao i alkohol.

Alkohol je samo opravdanje
49 41 49 41 01:54 15.12.2016

Re: Degradacija nasilja

G.Cross
Zemlja - Litara cistog alkohola per capita godisnje

1 Estonia 14.97
2 Belarus 14.69
3 Lithuania 14.30
4 Andorra 13.31
5 Czech Republic 12.47
6 Austria 11.90
7 Ireland 11.75
8 France 11.40
9 Luxembourg 11.28
10 Hungary 11.21
11 Russian Federation 11.20
12 Germany 10.94
13 Saint Lucia 10.83
14 Poland 10.67
15 Slovakia 10.64
16 Croatia 10.63
17 Bahamas 10.53
18 Slovenia 10.32
19 Portugal 10.30
20 Latvia 10.21
21 Equatorial Guinea 9.94
22 Australia 9.87
23 Belgium 9.75
24 Bulgaria 9.72
25 Serbia 9.72


Looking at the published statistics, the highest consumption rates of alcohol seem to be concentrated in Europe and other places in the Northern Hemisphere of the globe. The highest rates can be seen in countries like Estonia, Belarus, Lithuania, the Czech Republic, Ireland, and France. Meanwhile, countries in Asia, Africa, and the pacific have much lower rates of consumption. We need to note here that we are not discussing rates of alcoholism, which is an addiction to the consumption of alcohol, but rather the average consumption of alcohol within a country. That is why we use per capita consumption of pure alcohol as a measurement to avoid being biased as much as possible.

http://www.worldatlas.com/articles/who-drinks-the-most-alcohol-consumption-by-country.html


Slazem se da u Srbiji postoji problem Alkoholizma i narocito nasilja povezanog sa alkoholizmom. Na nesrecu imam problem sa alkoholicarem (izvan familije) koji je nasilan prema jednom meni bliskom bicu.

Pa kako onda citati one rezultate gore ?

Ja bih rekao da u Srbiji postoji problem nasilja a da je strasno multplikovan alkoholizmom.

Da pojasnim; Izgleda da u ljudima ( ne generalno ) u Srbiji postoji tendencija da se konfliktne situacije ( konflikti su iminentni svakoj zivotnoj situaciji, konflikt nije problem, problem je kako se resava) resavaju nasiljem. Alkohol unistava i ono malo kulturnih kocnica sto postoje u ljudima.

Grozno.


Adiction

-Alkoholizam
-Kocka
-Istovremeni(dnevni-nedeljni) sex sa vise osoba
-Prekomerno uzimanje hrane
-Drogiranje
-Pusenje
'...

Sve u istu KORPU


Dijagnoza: inutrasnji licni koflikt, izmedju pojedinca - drustva, emotivna slabost - i
sukob sa samim sobom...

Recept:
Izboris se sa samim sobom: Da i nikad vise, Mozda, videcemo; ako bog da...
Uzmes pistolj, konopche (kao Prvi put s ocem na jutrenje; Laza Lazarevic)
....

UZROCHNO - POSLEDICHNA veza
Alles WARUM - hat seinem DARUM!


P.S. (post scriptum -jal' posle se setio)
Extra Adiction 21.st century.
Vozim 70 km/h i gledam u mobilni textam; boli me q...c ako ubijem tebe ili sebe
expolicajac expolicajac 19:39 11.12.2016

Nije problem alkohol

Problem smo mi, sa našim stereotipima. Alkohol mu dođe u Srbiji kao jeftina i društveno prihvaćena droga. Čim si nečim nezadovoljan ti se napiješ, a kada si i posebno zadovoljan, ti se napiješ. Kada pođeš na utakmicu ti se napiješ, kada "ubijaš" tremu - napiješ se, o letu avionom i da ne pričamo, a kada kojim slučejem kreneš vozom piješ od dosade zato što je spora, autobus je dobar za žestoka pića a voz za pivo. Kako god okreneš, a primera je mnogo, sve se svodi na drogiranje. Evo krećećem u kafanu, drugarica mi ide za Abu Dabi, pa ajde da se ko ljudi napijemo za srećan put.
p.s. pametna drugarica. Prošli put smo je vadili iz Libije, znači da se sprema i ovamo sranje.
Boris Drenca Boris Drenca 21:19 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

Za letove između kontinenata preporuka je da se posle večere popije jedno crno vino....Kod trećeg sam shvatio da su uduvani Englezi pored mene u pravu
angie01 angie01 21:23 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

siledzijstvo je karakter, sa alkoholom i bez njega,...i alkoholizam je samo po sebi vid zlostavljanja- i sebe i svih oko sebe.
alselone alselone 21:53 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

Za letove između kontinenata preporuka je da se posle večere popije jedno crno vino


jebote kakvu sam neprijatnost imao prosli put kada sam isao preko okeana. Luftwaffe i ostali daju dve, tri flasice vina max i to je to. Ovaj put sam isao Turkishem i moglo je da se cuga koliko se iste. A ja sam imao da radim. Neka glupaca pored mene je popila naramak tih flasica, onda kada je udarilo krenula je da smara sve okolo, da prolazi kroz sve emocije, od euforije, preko rezignacije, tuge sa plakanjem, besa itd. I to je bilo usmereno na sve oko nje plus kabinsko osoblje. Smorio sam se kao budala. A sve vreme mi je laptop bio na krilu i planirao sam da opalim jedno dobro radno vreme posla, ostalo da spavam i super. A zavrsio sam tako sto sam pogledao dva westworlda, slusao budalu, raspravljao se sa budalom da se smiri i ostavi me i nas na miru, na kraju popio dva vina, nabio cepove u usi i zaspao.


G.Cross G.Cross 22:04 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

alselone
Za letove između kontinenata preporuka je da se posle večere popije jedno crno vino


jebote kakvu sam neprijatnost imao prosli put kada sam isao preko okeana. Luftwaffe i ostali daju dve, tri flasice vina max i to je to. Ovaj put sam isao Turkishem i moglo je da se cuga koliko se iste. A ja sam imao da radim. Neka glupaca pored mene je popila naramak tih flasica, onda kada je udarilo krenula je da smara sve okolo, da prolazi kroz sve emocije, od euforije, preko rezignacije, tuge sa plakanjem, besa itd. I to je bilo usmereno na sve oko nje plus kabinsko osoblje. Smorio sam se kao budala. A sve vreme mi je laptop bio na krilu i planirao sam da opalim jedno dobro radno vreme posla, ostalo da spavam i super. A zavrsio sam tako sto sam pogledao dva westworlda, slusao budalu, raspravljao se sa budalom da se smiri i ostavi me i nas na miru, na kraju popio dva vina, nabio cepove u usi i zaspao.




U moje vreme ( ne znam da li je jos uvek ne letim Virgin 5 godina) , Virgin Atlantic u avionima za preko bare je imao lepo sank sa sve barskim stolicama. I tipovi zasednu tamo po ceo let pa kad dodju na imigrejsn na JFK jedva stoje na nogama.

A sve tipovi VP sa kravatama itd.

Turkishem


Oni su toliko jeftiniji u Evropi od drugih da to nije normalno. Preko eDreams.
A avioni novi i usluga odlicna.
Pretpostavljam da im je Erdogan rekao " Jebes profit vazne su nagrade ( i market share) "
alselone alselone 22:08 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

U moje vreme ( ne znam da li je jos uvek ne letim Virgin 5 godina) , Virgin Atlantic u avionima za preko bare je imao lepo sank sa sve barskim stolicama. I tipovi zasednu tamo po ceo let pa kad dodju na imigrejsn na JFK jedva stoje na nogama.


Ti si potpuno van kategorije sa svojim HONI i ostalim karticama.
alselone alselone 22:09 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

A avioni novi i usluga odlicna.

Da, poputno se slazem. Najbolji su od svih evropskih kompanija.

Jesi cuo foru za Etihad? Mozes milje da zamenis za pare. Dobijes od njih debitnu karticu, i kad ti treba love, odes na sajt i zamenis nazad milje za pare, ne moras da kupujes neke kerefeke ili karte. I to uopste nije los rate.
G.Cross G.Cross 22:18 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

Jesi cuo foru za Etihad? Mozes milje da zamenis za pare.


Jel znas kako aviokompanije knjize ( bookkeeping) te milje ?
Jel znas procenat milja koji se zaista iskoristi ?

Nisam znao za Etihad. Ali fora moze da bude vrlo primamljiva ako firma placaju karte a zaposleni mogu da uzmu kes nazad.
i tu se sad postavlja pitanje da li se na to placa Income Tax ( naravno da treba) i , heej jos jedna prilika za Pencil Jockeye u Briselu da sede i naprdivaju.
alselone alselone 22:23 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

Jel znas kako aviokompanije knjize ( bookkeeping) te milje ?
Jel znas procenat milja koji se zaista iskoristi ?

Ne.
G.Cross G.Cross 22:35 11.12.2016

Re: Nije problem alkohol

alselone
Jel znas kako aviokompanije knjize ( bookkeeping) te milje ?
Jel znas procenat milja koji se zaista iskoristi ?

Ne.



CNBC estimated
that over 15 trillion frequent flyer miles were outstanding as of May 2011
(Whitman, 2011)
.


Sad ako pocnu da daju pare nasad taj procent iskoristavanja ce da naglo poraste.



Nemoj da citas osim ako sedis besposlen i cekas Mazu da ...
http://greenandgold.uaa.alaska.edu/images/weekly/20120516-Accounting-for-Airline-FFP.pdf
alselone alselone 05:42 12.12.2016

Re: Nije problem alkohol

that over 15 trillion frequent flyer miles were outstanding as of May 2011
(Whitman, 2011)

Wow, pretpostavljao sam da je puno, al ovo je bas momacki. Pretpostavljam da najvise otpada kod onih sto ne doguraju ni do prve klase. Meni je na primer kod KLM-a, Francuza i Delte najvise otpadalo poslednjih godina posto sam uvek imao sam par letova sa njima. Ove godine sam konacno dogurao do FF, ili kako se vec kod njih zove, pa ce mi ostati milje koju godinu. Verovatno cu na leto sve da ih spicim na neki odmor.

Nisam znao za Etihad. Ali fora moze da bude vrlo primamljiva ako firma placaju karte a zaposleni mogu da uzmu kes nazad.

Pa da, ovi moji iz firme, a mi godisnje trosimo oko 8 miliona na letove, naravno poceli da forsiraju Etihad kad god mogu. A mogu cesto jer su im cene veoma konkurentne. A i usluga je sasvim, sasvim OK.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:38 11.12.2016

SocioNolozi ;>

Odvaljuješ teze ko nogom, ali to manje više, ali ako ne znaš da piješ ne pači se u alkohol.

Elem, na stranu što porodično nasilje i to gde se pije nema veze, glede alkohola bitan je samo on, bez obzira na lokaciju. Nego, nemaš bre pojma o terminilogiji, obaška tarabama s imenima ;>

DakleM, bircuz je zna se šta, i to su bili bifei tipa Rakete (preko puta autobuske/železničke) a Beli Grad (Stari Grad ne postoji) na Zelenjaku je bio dupla klasa iznad, negde na nivoJu Šanse, ali za prizemne ;> narodne mase, recimo Guča spram Šansinog Exita

A Manjež ako trpaš u bircuze, tjah, mladac baš nema stila ;> Dobro te nisi i Vidinac tu strpao (mada mi se čini da si samo zaboravio, inače bi ti ☻)



Boris Drenca Boris Drenca 10:09 12.12.2016

Re: SocioNolozi ;>

Tja...teze su netačne. I to priznajem. Stvar je u porodičnom nasilju. Svaki mamlaz misli da je dozvoljeno tući po kući trebalo - ne trebalo. I to mora stati.

A što se tiče Manježa...pa Manjež je bio u nekim novinama 'kultna kafana' ali je bio birc. Pravi i drag . Tako mi decenijskog (i više staža tamo). Lokalci, nelokalci, pijanci, konobari koji su znali (ne baš uvek) šta da rade, deo sa stolovima za ručavanje.... Tamo su se napijali razni od šljakera do 'gospode' i svima lepo ....

Sada (više od 10 godina) je to neki drugi padež. Jednom sam ušao, popio piće i izašao.

Hvala za mladac.
octopus octopus 15:41 12.12.2016

Re: SocioNolozi ;>

A Manjež ako trpaš u bircuze, tjah, mladac baš nema stila ;> Dobro te nisi i Vidinac tu strpao (mada mi se čini da si samo zaboravio, inače bi ti ☻)

Vidinac je bio vrhunski , kao student sam stanovao odmah tu u Palmotićevoj 24 . Vidin kapija mi je bila druga kuća.

Sjajna kafana u to vreme. Sad je Magic, tako nekako, po meni nema baš dušu.
angie01 angie01 16:47 12.12.2016

Re: SocioNolozi ;>

A Manjež


Manjez nikada nije bio bircuz, tu su najvise sedeli poslovni ljudi, studenti sa muzicke akademije, glumci iz jdp, i lokalci.


Stari grad se zvala firma pod kojom je vecina kafana, bistroa,... po gradu poslovala,...mislim da se tako zove ona u knez Danilovoj.
muaddib92 muaddib92 21:30 12.12.2016

Re: SocioNolozi ;>

Stari Grad ne postoji

Стари град је био фини ресторан у Васиној улици, са леве стране у правцу Калиша када се прође Народни музеј.
После је била месара а ресторан сишао у подрум, где је пре тога била пицерија. Тако је бар било пре 10-так година, сада не знам.
49 41 49 41 02:13 15.12.2016

Re: SocioNolozi ;>

muaddib92
Stari Grad ne postoji

Стари град је био фини ресторан у Васиној улици, са леве стране у правцу Калиша када се прође Народни музеј.
После је била месара а ресторан сишао у подрум, где је пре тога била пицерија. Тако је бар било пре 10-так година, сада не знам.


Zemljace,
Jel bese Stari Grad ili Grmech u Vasinoj, Makedonskoj il' sam ja prolupao?!?
Kuku meni u Beogradu, sledeci put sa ulicama.
Uvatiti se vodicha(voditeljke), taxija...

Sve se za Kraljilo, Knezilo, Carevalo...
Unfuckable Unfuckable 04:41 18.12.2016

Re: SocioNolozi ;>

Jel bese Stari Grad

Stari grad u Vasinoj
Grmeč u Makedonskoj
BELI Grad na Zelenjaku

autor je malo pobrkao lončiće, a i većina komentatora,

Ako je alkohol uzrok nasilja
onda bi Letonija (Estonija...Kurtonija) trebalo da vodi na listi ubivenih, a ne jadna Srbijica na 29. recimo mestu po potršnji?

Mislim da se ovde uvek isto količinski lokalo.

Međutim, različito se podnosilo.

Lako je bilo nalokati se pod Titom, mnogo teže - dert (i destrukcija) - pod beskrajnom tranzicijom
i mislim da je u tom egzistencijalnom govnetu ključ, i okidač.

Alkohol je isti, mi smo drugačiji.
zoja444 zoja444 01:14 12.12.2016

logican tok stvari

dugogodisnje konzumiranje alkohola... povecanje libida... smanjenje i gubljenje potencije... alkoholicarska ljubomora... nasilje... pa u krug

jedan od aspekata alkoholizma

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana