Gost autor| Mediji| Umetnost

Njeno pravo

Predrag Brajovic RSS / 14.12.2016. u 20:27

 

 

     Серија Моје право, у продукцији и уз ауторски допринос Бојане Маљевић, финансирана делом од стране EU, из њених фондова, бави се објашњавањем људских права, и шта све она подразумевају. На жалост, како сам разумео, због политичке неподобности ауторке и учесника серијала, он се неће нигде емитовати, а финансиран је и прављен с идејом да се емитује на некој од националних телевизија. Оне које се га испрва прихватиле доцније су се поколебале и одустале од емитовања. Разлози за ово? Ја их не знам, само сумњам који су. 

     Углавном, будући да је сличне судбине и серијал Отворена врата (нико неће да га емитује), који је такође радила Бојана Маљевић, изгледа да је њој, у Србији, ускраћено право на рад.

     Бојана Маљевић је снимила серијал који појашњава и њену судбину. 

 



Komentari (241)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 20:48 14.12.2016

Само да допуним

Оне које се га испрва прихватиле доцније су се поколебале и одустале од емитовања. Разлози за ово? Ја их не знам, само сумњам који су.

Углавном, будући да је сличне судбине и серијал Отворена врата (нико неће да га емитује), који је такође радила Бојана Маљевић, изгледа да је њој, у Србији, ускраћено право на рад.










На сву срећу, и овај интернет је некакав медиј (ЛИНК)



П.С. - А Бојани (са свима осталима заслужнима) неизмерно хвала за овај филм који је много боље пустити по школама да га клинци гледају него да им ми матори причамо о томе.







(Не знам зашто су га ови који су га качили на Јутјуб окарактерисали као романтичну драму... Све је, само није романтична...)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:04 14.12.2016

Re: Само да допуним

Ево још једног филма који клинци треба да одгледају, у продукцији Бојане Маљевић. Сјајан је, филм о дроги, навлачењу, убиству премијера...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:50 14.12.2016

Хвала ти, Биле!!!

Морам јавно да се захвалим Билу Гејтсу, без којег овај блог не би био могућ Као што је свим блогерима јасно, успео сам немогуће, да у тело блога убацим јућуб видео. Наравно да моје знање не сеже до таквих програмерских вратоломија, али, комуникативан какав јесам, замолио сам Била да ми помогне. И -- воала! Бил је чудотворац, ето јућуба.

Хвала ти, неизрециво, Биле, тим прије што си због овог морао да застанеш са цијепљењем дјеце у Африци!
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:48 14.12.2016

Re: Хвала ти, Биле!!!

Морам јавно да се захвалим Билу Гејтсу

ааа, неко је постављао блог из Експлорера
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:07 15.12.2016

Re: Хвала ти, Биле!!!

ааа, неко је постављао блог из Експлорера

Вронг!
Стварно ми је помогао један Бил.
uros_vozdovac uros_vozdovac 00:43 15.12.2016

Re: Хвала ти, Биле!!!

Predrag Brajovic
ааа, неко је постављао блог из Експлорера

Вронг!
Стварно ми је помогао један Бил.

šta se hvališ more, pa nije baš takav poduhvat :)
tasadebeli tasadebeli 10:34 15.12.2016

Re: Хвала ти, Биле!!!

Predrag Brajovic
Морам јавно да се захвалим Билу Гејтсу, без којег овај блог не би био могућ Као што је свим блогерима јасно, успео сам немогуће, да у тело блога убацим јућуб видео. Наравно да моје знање не сеже до таквих програмерских вратоломија, али, комуникативан какав јесам, замолио сам Била да ми помогне. И -- воала! Бил је чудотворац, ето јућуба.

Хвала ти, неизрециво, Биле, тим прије што си због овог морао да застанеш са цијепљењем дјеце у Африци!



Брајо, а зашто ти се клип из уводног текста не појављује и на насловној страници Блога?

Или је то само код мене случај?
cane cane 21:13 14.12.2016

.

Углавном, будући да је сличне судбине и серијал Отворена врата (нико неће да га емитује), који је такође радила Бојана Маљевић, изгледа да је њој, у Србији, ускраћено право на рад.


o bojani mislim sve najbolje. zaista i bez ironije.

medjutim ovo sto si napisao ovde je notorna glupost.

G.Cross G.Cross 21:18 14.12.2016

Kika Bibic

Ako bi ova tragicna vlada zaista htela da priblizi Srbiju Evropi napravili bi seriju "Kika Bibic ide u Paris ( Berlin, Budimpestu, Brisel, Rim itd itd) ".

Pokusah da nadjem makar jedan klip na Jutubu koji bi pokazao neverovatan doprinos Mire Stupice obrazovanju ove nacije ali nema nijedan , ili ja nisam znao da nadjem.

Plasiranje ovih hladnih faca koje kao neupadljivo obrazuju narod je uvek bio i uvek ce biti propagandni promasaj za sve osim za one koji uzmu pare na ovome.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:37 14.12.2016

Re: Kika Bibic

Plasiranje ovih hladnih faca koje kao neupadljivo obrazuju narod je uvek bio i uvek ce biti propagandni promasaj za sve osim za one koji uzmu pare na ovome.

Чини ми се да ниси у праву.
Генерацији мог сина -- он је на првој години права -- Ђуричко је идол, рецимо. Они су интернет и Гугл генерација. Ова кратка форма блиска им је.

Осталима?
Неко воли Ђуричка, неко Радоша Бајића, што је легитимно. Али Радошу није до људских права.
cane cane 21:42 14.12.2016

Re: Kika Bibic

Осталима?
Неко воли Ђуричка, неко Радоша Бајића, што је легитимно. Али Радошу није до људских права.


a tek djuricku...


G.Cross G.Cross 21:42 14.12.2016

Re: Kika Bibic

Они су интернет и Гугл генерација. Ова кратка форма блиска им је.


Spot od 19 minuta nije kratka forma. Za tu generaciju to je ko za nas Ben Hur.

I dosadan je.

I drzi lekcije umesto da involvira.

Ja sam veliki pobornik objasnjavanja ljudima sta je pogresno u ovoj zemlji.

I jedna od najvecih pogreski je da se ljudi posmatraju kao ciljna grupa a ne kao aktivni pojedinci.

Kad bi se pojavio app sa Pokemonom ( ili tako nekako) koji vodi Srbe kroz bespuca Evrope e to bi bilo to.

21st century Kika Bibic.

I videlo bi ga vise ljudi nego ovo.




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:45 14.12.2016

Re: Kika Bibic

Spot od 19 minuta nije kratka forma. Za tu generaciju to je ko za nas Ben HUr.
I dosadan je.
I drzi lekcije umesto da involvira.

Све и да си у праву, неће бити да су то разлози због којих серијал није емитован.
G.Cross G.Cross 21:52 14.12.2016

Re: Kika Bibic

Predrag Brajovic
Spot od 19 minuta nije kratka forma. Za tu generaciju to je ko za nas Ben HUr.
I dosadan je.
I drzi lekcije umesto da involvira.

Све и да си у праву, неће бити да су то разлози због којих серијал није емитован.



Saglasan 100 posto. Oni (Vucica uveoci) nisu ni shvatili zasto bi za njih bilo dobro da je emitovan.

Pedja, ti mladi ljudi po meni imaju svu tu kreativnost koja je potrebna.
Samo ih treba osloboditi ili oni treba da otmu svoju slobodu.

Sloboda se mora oteti.

Eto to sam hteo da kazem. Dosta od mene.

G.Cross G.Cross 22:00 14.12.2016

Re: Kika Bibic

o bojani mislim sve najbolje. zaista i bez ironije.

medjutim ovo sto si napisao ovde je notorna glupost.


Осталима?
Неко воли Ђуричка, неко Радоша Бајића, што је легитимно. Али Радошу није до људских права.





Cane, da ti ne pozli od tolike kafe ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:58 14.12.2016

Re: Kika Bibic

To sam baš i ja hteo da ga pitam, otići će čoveku zdravlje od tol'ke kahve.

G.Cross





Pedja, ti mladi ljudi po meni imaju svu tu kreativnost koja je potrebna.
Samo ih treba osloboditi ili oni treba da otmu svoju slobodu.

Sloboda se mora oteti.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:04 14.12.2016

Re: Kika Bibic

cane


a tek djuricku...




Je li, Cane, boga ti, kakve vam ono lujke presreše Sergeja kod groblja? Radi li ta vlada išta il' samo maleriše produkciju art likovima i druži se sa likovima sa Interpolovih poternica?
anonymous anonymous 23:15 14.12.2016

Re: Kika Bibic


Sloboda se mora oteti.

cane cane 01:54 15.12.2016

Re: Kika Bibic

G.Cross
o bojani mislim sve najbolje. zaista i bez ironije.

medjutim ovo sto si napisao ovde je notorna glupost.


Осталима?
Неко воли Ђуричка, неко Радоша Бајића, што је легитимно. Али Радошу није до људских права.





Cane, da ti ne pozli od tolike kafe ?


rekao bih da si nesto pogresno citirao.
anonymous anonymous 23:34 14.12.2016

Slučajni propust ...

Серија Моје право, у продукцији и уз ауторски допринос Бојане Маљевић, финансирана делом од стране EU, из њених фондова,.....


.....kao i uz podršku Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:54 14.12.2016

Re: Slučajni propust ...

...kao i uz podršku Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije..

Онда би било логично да серију емитује јавни сервис, зар не?
;-)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:04 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

bojana maljevic
VIŠNJINA LISTA

bojana maljevic
5 months ago

Mlada i ambiciozna novinarka Politike, Višnja Aranđelović, poznata široj javnosti po tome što je branila gradonačelnika Beograda od rezultata istraživanja koje je objavio “KRIK”, napisala je u petak 08.07.2016. tekst “Evri za stare znance”, u kom se naizgled bavi domaćim projektima koji su dobili donacije iz Fonda Evropske unije za pomoć medijima. U suštini, tekst se ne bavi projektima, već targetiranjem ljudi. Novinarka Politike implicira navedena imena u kontekst “stranih plaćenika”, što njen tekst čini opasnim sadržajem. Svrha ove poternice u obliku novinskog teksta najbolje se vidi po komentarima “čitalaca”.

Istine radi, informacije koje je Višnja Aranđelović napisala, o dobijenim novčanim iznosima, nisu rezultat nikakvog istraživačkog novinarstva; naime to nije tajna, sve o konkursima koje raspisuje Delegacija Evropske unije u Srbiji – javno je dostupno na njihovom sajtu, oduvek. Imajući to u vidu, nepristojno je, neistinito i zlonamerno pisati o “netransparentnosti” njihovog rada. Pogotovo na ovaj način, i izdvajajući samo medijske projekte, čija su sredstva neznatna u odnosu na svu drugu pomoć koju EU pruža Vladi, nevladinim organizacijama i građanima Republike Srbije. A nameće se pitanje i zašto se ovakav tekst objavljuje baš sada, kada su to odavno poznati podaci? Cenim da ćemo pravi odgovor dobiti ubrzo u nekom tabloidu.

Da parafraziram reči novinarke Politike iz jednog drugog njenog teksta: “Ako se slažemo da novinarstvo osim prikupljanja informacija podrazumeva i njihovu strogu proveru i etičke norme, da li je skandalozno reći da Višnja Aranđelović nije novinar?” Da je Višnja htela da pruži čitaocima potpune informacije ona bi, najpre, objasnila šta je to projektno finansiranje i dala bi odgovore na osnovna pitanja:

O kakvim konkursima je uopšte reč; koji su bili kriterijumi konkursa, šta su teme i projektni zadaci?
Kakve su obaveze onih koji su dobili sredstva?
Kolika je ukupna vrednost sufinansiranih projekata? Jer, navedeni iznosi su samo deo učešća EU (ukoliko su svi tačni, a ispostavlja se da i nisu baš).
Koliko je trajanje svakog pojedinačnog projekta, odnosno u kom vremenskom periodu su “stari znanci” trošili te “evre”?
Koliko je ljudi angažovano na svakom projektu? Ili koliko ljudi je zahvaljujući ovim projektima dobilo posao u Srbiji?
Koliku korist, u vidu poreza koji se sliva u budžet, imaju građani Srbije – od medijskih (i drugih) projekata koje sufinansira EU?
Da li su svi projekti realizovani?
Koji su rezultati projekata, odnosno da li su i kako oni uticali na kvalitet programskog sadržaja i medijskog pluralizama u Srbiji?
Da li su građani Srbije, pored koristi od poreza, imali još neku dobit od ovih projekata, da li su saznali nešto novo? … i tako redom.
Bez ovih podataka “Višnjina lista” je samo skup imena i organizacija koje dobijaju nekakve novce “na poklon”, kako reče od “Deda Mraza iz EU”, ili još gore: da bi bili kritičari vlasti i radili nešto protiv svoje zemlje i reformi koje se u njoj sprovode. Za ovo drugo će takođe biti zadužen neki tabloid, poznat po istraživačkom novinarstvu, poštenju i pristojnosti. Stoga ne greše oni koji Politiku često nazivaju “ženskim Informerom” ili “Informerom u rukavicama”.

“Višnjina lista” je lista za odstrel. Jer, umesto potpunih i tačnih informacija o temi, Aranđelović smatra važnijom informaciju da je novinarka Vremena i članica Izvršnog odbora NUNS-a, Jovana Gligorijević, “govorila na maršu Ne davimo Beograd ispred zgrade RTS”. Zbog čega nam je važna ova informacija? Iz ostatka malicioznog teksta odgovor je jasan: zato što je Jovana “strana plaćenica”, koja je dobila novac kao “izraziti kritičar ove Vlade”. Nemam drugo objašnjenje zašto bi ta informacija bila važna, a očito nemaju ni čitaoci, sudeći po njihovim komentarima. Slično targetiranje, ali malo više u “lopovskom maniru” stiglo je novinara Dinka Gruhonjića, koji je bio u komisiji medijskog konkursa Ministarstva kulture i informisanja. Priznajem, ja i ne znam da je bio u komisiji, niti kome su dodeljena sredstva jer rezultate konkursa čekamo već dugo (a ne znam ni ko je bio u komisiji prošlog konkursa na kom moje preduzeće nije dobilo sredstva). Ali napisati neproverenu informaciju da je čovek “pare dodelio sam sebi” zapravo je poziv na linč. Ovo nisu jedini primeri. Način na koji je pisan ceo tekst i kako su plasirane selektivne informacije, sve zajedno, imaju za cilj diskreditovanje ljudi. Ko će za to biti odgovoran? Višnja?

Da pređem na manje bitne činjenice: Aranđelović nije sasvim proverila informacije koje je objavila, pa se tako na njenoj “listi” može pročitati da je moja producentska kuća dobila 2012. godine donaciju 188.961 eur. To je netačno, jer 2012. godine ovaj konkurs za pomoć medijima nije ni postojao. Višnja ne razlikuje donaciju, projektno finansiranje i tender. Naime, te 2012. godine objavljen je tender za izvršnu produkciju televizijske serije, na kojem je učestvovalo nekoliko nezavisnih produkcijskih kuća koje su ispunjavale preduslove tendera. Moja produkcijska kuća je pobedila na tom tenderu i pružila servisnu uslugu kao izvršni producent. Na drugim, sličnim ili različitim tenderima, pobeđivali su neki drugi. Ova činjenica, da nije reč o donaciji, kuću Monte Royal Pictures spušta na neko sedmo mesto “Višnjine liste”, umesto drugog na kom se pompezno nalazi.

Mladoj novinarki trebalo bi starije kolege da objasne i sledeće: medijski konkurs EU se ne odnosi na novinare, već na medijske projekte. Da je novinarka Aranđelović ikada pročitala aplikaciju za ove konkurse, možda bi razumela da je krajnji proizvod medijski sadržaj. Neki projekti su audio-vizuelni sadržaji (dakle tv programi, čija produkcija je najčešće skuplja od sadržaja u štampanim medijima) a neki se plasiraju u štampi. Opaska novinarke Aranđelović da moji projekti “nemaju mnogo veze sa novinarstvom” ravna je opasci običnog diletanta. Ako nemaju veze sa novinarstvom – sa čim imaju? Sa pravljenjem ajvara ili šta? Da li novinarka Aranđelović uopšte zna nešto o projektima koje smo radili? Da li je zvala da nas pita? Nije. Projekti koje sam kao odgovorno lice realizovala tiču se problema organizovanog kriminala: tema igranog filma “Sestre” (2010) bila je trgovina ljudima, a u dokumentarnom filmu “Gram.Kilogram.Tona” (2013) bavili smo se maloletnicima u organizovanoj trgovini narkoticima. Treći naš projekat koji sufinansira EU zove se “Moje pravo” (2015) i tiče se prava građana, kroz ilustracije primera iz Institucije zaštitnika građana. Reč je o informativno-obrazovnoj tv seriji od 12 epizoda, koja je upravo u realizaciji. Pa da znamo samo da kuvamo ajvar – novinarstvo u ovakvim projektima ne bismo mogli da izbegnemo. Što se videlo i u rezultatima. Ali to novinarku Politike nije zanimalo.

Ne bi bilo loše ni da novinarka Aranđelović razume i šta je glumica, a šta producent. Njena konstatacija da sam ja glumica, za tekst na koji se odnosi, važna je taman koliko i informacija da dobro kuvam ili da loše pevam. Naime, dodeljena podrška EU, koja svakako nije “poklon EU Deda Mraza” kako novinarka Politike piše – nema nikakve veze sa mojim glumačkim poslom – već isključivo sa konkretnim medijskim projektima, koje sam odgovorno realizovala kao producent i autor projekata (i kao osoba koju nije mrzelo da nauči da piše aplikacije i da razume suštinu projektnog finansiranja i evropske birokratije).

Novci koje novinarka Višnja Aranđelović prima da bi pisala ovakve tekstove, maliciozno targetirajući ljude, možda su za nju – poklon. Novci koje sama obezbeđujem, uz veliku borbu i trud, nekada i uz pomoć EU fondova – da bi mnogi ljudi radili svoj posao u ovoj zemlji u kojoj je to sve teže – za nas nisu poklon. Ni na jednom mom projektu nije angažovano manje od 70 ljudi (nekada i znatno više). Za nas je svaka dobijena podrška obaveza da naredni projekti budu kvalitetniji i bolji. I šansa da u Srbiji postoje programi sa nešto više zrna kvaliteta, zdravog razuma i programske različitosti.

Categories: Uncategorized

bojana maljevic

Blog at WordPress.com.


Uglavnom, bavi se zeznutim temama, korupcijom gde tragovi vode do samih glavešina, a Aca guši tu vrstu izraza, tako da ne treba da je čudi što je izignorisana.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:17 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

2015. je Tasovac ministar. Kako je ekspresno odleteo iz vlade, zbog neobične zurke, šta li?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Uglavnom, bavi se zeznutim temama, korupcijom gde tragovi vode do samih glavešina, a Aca guši tu vrstu izraza, tako da ne treba da je čudi što je izignorisana.

Не.

Ја сам мишљења да је проблем у томе што Александар Вучић не добија (не)заслужено признање једног доброг дела "интелектуалне" јавности. (Не волим ова одређења, па отуда наводници.) И поред његове прилично узорне трансформације, он није у тој јавности стекао интелектуални легитимитет. (Уосталом, хвалимо га, понекад, од ових паметнијих Срба, само Слоба Георгиев и ја... Добро, добро -- и наравно Крстић.) Бојана Маљевић је својим интернет ангажманом у томе, у критици, особито чврста и вредна, и -- због својих сјајних особина и често ставова -- добрим делом усмерава ту јавну сцену. Један Крстић ту јавност не може преокренути. Једна Бојана Маљевић би била за то далеко способнија.

И сујете су део политичке личности.

Наравно, можда грешим, али -- ја овако видим те ствари.
anonymous anonymous 00:24 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Predrag Brajovic
...kao i uz podršku Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije..

Онда би било логично да серију емитује јавни сервис, зар не?
;-)


Ne znam šta bi bilo logično .....samo ispravljam tvoju poluinformaciju....

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:34 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Predrag Brajovic

Не.

Ја сам мишљења да је проблем у томе што Александар Вучић не добија (не)заслужено признање једног доброг дела "интелектуалне" јавности. (Не волим ова одређења, па отуда наводници.) И поред његове прилично узорне трансформације, он није у тој јавности стекао интелектуални легитимитет. (Уосталом, хвалимо га, понекад, од ових паметнијих Срба, само Слоба Георгиев и ја... Добро, добро -- и наравно Крстић.) Бојана Маљевић је својим интернет ангажманом у томе, у критици, особито чврста и вредна, и -- због својих сјајних особина и често ставова -- добрим делом усмерава ту јавну сцену. Један Крстић ту јавност не може преокренути. Једна Бојана Маљевић би била за то далеко способнија.

И сујете су део политичке личности.

Наравно, можда грешим, али -- ја овако видим те ствари.

Zašta da stekne priznanje? Ne šljaka on taj posao nekog priznanja radi već zato što je, u teoriji, obavezan da služi - što se ne bi moglo reći za brata Andreja, on čovek nije obavezan ni na šta. Inače, ja ne vidim šta je toliko specijalno napravio, a pametnim Srbima poput moje žene i mene ne može biti simpatičan, pa da nas ubiješ - to bi bilo kao da nam je Šešelj drag.
tasadebeli tasadebeli 07:47 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Predrag Brajovic
...kao i uz podršku Ministarstva kulture i informisanja Republike Srbije..

Онда би било логично да серију емитује јавни сервис, зар не?
;-)




Исто тако су се натезали и са серијом рађеном према филму о Мирослављевом јеванђељу.

Па су се смиловали после пет година да је пусте када их је аутор опоменуо да им истиче временски рок права приказивања наведен у уговору који су са њим потписали.

И на крају су пустили ту серију пет дана узастопце у 11 пре подне у неким јануарским "мртвим" данима после нове године.

Чини ми се 2014. године.


Можда ће тако бити и са Бојанином серијом?

П.С. - Као са Мирослављевим јеванђељем, тако и са овом Бојанином серијом, увек се нађе неко ко ће да омета и кочи приказивање због неких својих интереса.

Рецимо, у тој серији Бошка Савковића откривене су многе непријатне чињенице, на пример од тога да је Јеванђеље стална ставка у буџету Србије већ четврт века али да се не зна где те паре одлазе, у чије џепове, па све до чињенице да је госпођа кустос у Народном музеју годинама држала Мирослављево јеванђеље у једној дрвеној кутији која јој је служила као подметач за ноге испод њеног писаћег стола у канцеларији. Да је не боле ногице док седи за столом.


Вероватно и код Бојане у серијалу постоје неке ствари које одређени кругови који имају контролу над Јавним сервисом не би волели да их шира јавност чује.




niccolo niccolo 07:51 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

И поред његове прилично узорне трансформације

Да га јебеш Брајовићу, ако нешто личи на хијену, смрди као хијена и налази се у чопору хијена, свакако није албатрос. О каквој трансформацији може озбиљно да се говори за некога ко је окружен Мартиновићима, Ђукановићима, Гашићима, те Вучићевићима, Митровићима и Крстићима?

п.с. Нисам стигао да погледам, иако сам испратио на фиду да си узорно лајковао објаву сваке нове епизоде (и тако видео да је направљена серија). Али сам такође приметио да је учествовао и Миша Мајић, па претпостављам да је озбиљно урађено...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:31 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

niccolo
И поред његове прилично узорне трансформације

Да га јебеш Брајовићу, ако нешто личи на хијену, смрди као хијена и налази се у чопору хијена, свакако није албатрос.




Рецимо, у тој серији Бошка Савковића откривене су многе непријатне чињенице, на пример од тога да је Јеванђеље стална ставка у буџету Србије већ четврт века али да се не зна где те паре одлазе, у чије џепове, па све до чињенице да је госпођа кустос у Народном музеју годинама држала Мирослављево јеванђеље у једној дрвеној кутији која јој је служила као подметач за ноге испод њеног писаћег стола у канцеларији. Да је не боле ногице док седи за столом.


Strašno, brale, nije ni čudo da povremeno zvučiš skrhano, treba znati sve ove stvari - ponekad nisi pametan da li je zdravije da manje znaš - očito da se sve vrti oko ovoga - parazitiranje nehatne Srbije i grcanja u tragovima normalnih ljudi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:44 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Да га јебеш Брајовићу, ако нешто личи на хијену, смрди као хијена и налази се у чопору хијена, свакако није албатрос. О каквој трансформацији може озбиљно да се говори за некога ко је окружен Мартиновићима, Ђукановићима, Гашићима, те Вучићевићима, Митровићима и Крстићима?

Добар резон.
Ово није питање за мене.
Ово је питање за оног који верује у своју промену.

Миша Мајић и учествује и био је консултант.

Ма шта Небојша Крстић причао, у Србији имамо на делу режиме цензуре. Та цензура нема свој централни цензорски орган, већ има microgrid структуру чувара слике света и поретка. Они су, махом, волонтери, људи спремни да због своје (скромне) коре хлеба зауставе оцртавање неповољне слике појединих сегмената власти. Ми смо, зато, као друштво једна комедијашка држава, јер у којој то држави ни после више од пола године не зна се ко је рушио оне ноћи у Савамали и суспендовао Устав на пет-шест сати?
alselone alselone 08:54 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

microgrid


Opa! Hoces samnom da radis istrazivanje na tu temu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:54 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ероватно и код Бојане у серијалу постоје неке ствари које одређени кругови који имају контролу над Јавним сервисом не би волели да их шира јавност чује.

Не верујем.
Серија говори о формалним стварима, о концепту грађанских права. Просто, нека општа прича. Серија није политичка.
Верујем да је проблем у учесницима и ауторки серије.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:56 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Opa! Hoces samnom da radis istrazivanje na tu temu?

Мислим да ниси дорастао томе. Ни ти ни ја, наравно.
Јер би било реч о некој микрогрид структури која контролише и формира јавне мњење, промену у друштву, његове правце. Један толико сложен систем, да не знам како бисмо га технички уобличили. Вероватно може, али -- не за нашег живота.
alselone alselone 08:58 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Мислим да ниси дорастао томе.


Eh, sad. Ja objavio rad na tu temu, sad ti meni tu dva zeca, tri zeca, nisi dorastao.
anonymous anonymous 08:58 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Predrag Brajovic
Да га јебеш Брајовићу, ако нешто личи на хијену, смрди као хијена и налази се у чопору хијена, свакако није албатрос. О каквој трансформацији може озбиљно да се говори за некога ко је окружен Мартиновићима, Ђукановићима, Гашићима, те Вучићевићима, Митровићима и Крстићима?

Добар резон.
Ово није питање за мене.
Ово је питање за оног који верује у своју промену.

Миша Мајић и учествује и био је консултант.

Ма шта Небојша Крстић причао, у Србији имамо на делу режиме цензуре. Та цензура нема свој централни цензорски орган, већ има microgrid структуру чувара слике света и поретка. Они су, махом, волонтери, људи спремни да због своје (скромне) коре хлеба зауставе оцртавање неповољне слике појединих сегмената власти. Ми смо, зато, као друштво једна комедијашка држва, јер у којој то држави ни после више од пола године не зна се ко је рушио оне ноћи у Савамали и суспендовао Устав на пет-шест сати?



Srušili su nekoliko straćara, .....i slažem se - nezakonito.

Njihov greh je - što se nisu izvinili.

Američki vlastodršci su srušili i uništili čitave gradove, države i svet im je oprostio - jer su se izvinili.

E pa, ako ti ne vidiš ništa dalje od tih nekoliko kuća u Savamali....onda živiš u virtuelnom svetu apsolutnog morala koji je samo tvoja utvara / prikaza.

Prave zastupnike ljudskih prava od onih drugih (koji su samo simulakrum ) razlikuje to što gledaju sa oba oka.

I vide ne samo one koji narušavaju prava ljudi u Srbiji , nego i one koji to rade širom sveta.

Oni drugi su samo izvodjači radova, slepi pacovi naviknuti na svoju porciju sira.
Spremni da budu instrumentalizovani od strane svojih finansijera - kada to bude potrebno .

predatortz predatortz 09:02 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


E pa, ako ti ne vidiš ništa dalje od tih nekoliko kuća u Savamali....onda živiš u virtuelnom svetu apsolutnog morala koji je samo tvoja utvara / prikaza.


Ti to vidiš kao nekoliko kuća u Savamali. Ja na to gledam kao na opasnu poruku svima nama. Poruku u kojoj se kaže da, ako ne legnemo na rudu, zakoni više ne važe.
Meni se ta poruka ne dopada!
tasadebeli tasadebeli 09:02 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Srđan Fuchs

nije ni čudo da povremeno zvučiš skrhano,



Можда тако звучим, али далеко сам од тога...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:03 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


Srušili su nekoliko straćara, .....i slažem se - nezakonito.

Njihov greh je - što se nisu izvinili.

Američki vlastodršci su srušili i uništili čitave gradove, države i svet im je oprostio - jer su se izvinili.

E pa, ako ti ne vidiš ništa dalje od tih nekoliko kuća u Savamali....onda živiš u virtuelnom svetu apsolutnog morala koji je samo tvoja utvara / prikaza.

Prave zastupnike ljudskih prava od onih drugih (koji su samo simulakrum ) razlikuje to što gledaju sa oba oka.

I vide ne samo one koji narušavaju prava ljudi u Srbiji , nego i one koji to rade širom sveta.

Oni drugi su samo izvodjači radova, slepi pacovi naviknuti na svoju porciju sira.
Spremni da budu instrumentalizovani od strane svojih finansijera - kada to bude potrebno

Јебла те Америка.
Ко о томе прича овде?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:05 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Poruku u kojoj se kaže da, ako ne legnemo na rudu, zakoni više ne važe.

Као код Тита -- шта има да се те судије (власт) држе законa као пијан плота?!
anonymous anonymous 09:12 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Predrag Brajovic

Srušili su nekoliko straćara, .....i slažem se - nezakonito.

Njihov greh je - što se nisu izvinili.

Američki vlastodršci su srušili i uništili čitave gradove, države i svet im je oprostio - jer su se izvinili.

E pa, ako ti ne vidiš ništa dalje od tih nekoliko kuća u Savamali....onda živiš u virtuelnom svetu apsolutnog morala koji je samo tvoja utvara / prikaza.

Prave zastupnike ljudskih prava od onih drugih (koji su samo simulakrum ) razlikuje to što gledaju sa oba oka.

I vide ne samo one koji narušavaju prava ljudi u Srbiji , nego i one koji to rade širom sveta.

Oni drugi su samo izvodjači radova, slepi pacovi naviknuti na svoju porciju sira.
Spremni da budu instrumentalizovani od strane svojih finansijera - kada to bude potrebno

Јебла те Америка.
Ко о томе прича овде?


Ja.

Jer vi zagovornici prava pravne drževe i ostalog to ne radite....


A sve je više nego povezano.
anonymous anonymous 09:15 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

predatortz

E pa, ako ti ne vidiš ništa dalje od tih nekoliko kuća u Savamali....onda živiš u virtuelnom svetu apsolutnog morala koji je samo tvoja utvara / prikaza.


Ti to vidiš kao nekoliko kuća u Savamali. Ja na to gledam kao na opasnu poruku svima nama. Poruku u kojoj se kaže da, ako ne legnemo na rudu, zakoni više ne važe.
Meni se ta poruka ne dopada!



Naravno da se ne radi samo .....o nekoliko straćara .....kao što se ne radi ni samo o ....nekoliko gradova ili država.

I u jednom i u drugom slučaju radi se o .....uvodjenju u totalitarizam.

Samo što je ovaj u koji nas uvodi SAD - mnogo opasniji.
predatortz predatortz 09:21 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


Naravno da se ne radi samo .....o nekoliko straćara .....kao što se ne radi ni samo o ....nekoliko gradova ili država.

I u jednom i u drugom slučaju radi se o .....uvodjenju u totalitarizam.

Samo što je ovaj u koji nas uvodi SAD - mnogo opasniji.



Ne vidim ja tu neke velike dileme. Pružajući otpor jednom, pružaš otpor i ovom drugom - većem.
tasadebeli tasadebeli 09:22 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

anonymous


Američki vlastodršci su srušili i uništili čitave gradove, države i svet im je oprostio - jer su se izvinili.

E pa, ako ti ne vidiš ništa dalje od tih nekoliko kuća u Savamali....onda živiš u virtuelnom svetu apsolutnog morala koji je samo tvoja utvara / prikaza.



Брате рођени, исти ти који сада помињу то рушење у Савамали користећи га искључиво у дневнополитикантске сврхе, нису ни трепнули када је срушена прва српска ливница звона и то тако што је америчка фирма која је зидала после на том плацу, довела приватно обезбеђење и срушила ту кућицу са све алатом, звонима, скулптурама, документима,...


Srušena prva srpska livnica (ЛИНК - БЛИЦ, 2007.)


- Obezbeđenje „Protekta“ me je oko šest ujutru obavestilo šta se događa i odmah sam stigao u livnicu. Pokušao sam da sprečim rušenje, ali su me radnici firme „Gem“ pretukli. Livnica je srušena i 175 godina rada uništeno je za par sati! - kaže Stanislav Popović, vlasnik livnice.

On dodaje da im nisu dozvolili da iznesu ništa iz livnice. Pod ruševinama su ostala stara zvona iz 18. i s početka prošlog veka. Zatrpano je i zvono koje je Kralj Milan poklonio manastiru Gornjak i bilo je namenjeno Muzeju zvona, zvono koje je poklonio Kralj Aleksandar, zatim stara italijanska, ruska, češka i nemačka zvona. Vredne umetničke skulpture, istorijska dokumenata i sto tona materijala su takođe izgubljeni.



И нико ни тада није одговарао због тога.


И нико тада не изађе на улице да демонстрира, да се буни,...


Дакле, то лицемерје...


Немам намеру да овиме стајем на страну Вучића или Малог, баш ме брига за њих, али лицемерје на обема тим политикантским (политикантским!) странама је изражено у истим количинама.


Фуј, бре!



Prave zastupnike ljudskih prava od onih drugih (koji su samo simulakrum ) razlikuje to što gledaju sa oba oka.

I vide ne samo one koji narušavaju prava ljudi u Srbiji , nego i one koji to rade širom sveta.

Oni drugi su samo izvodjači radova, slepi pacovi naviknuti na svoju porciju sira.
Spremni da budu instrumentalizovani od strane svojih finansijera - kada to bude potrebno .




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:23 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


Američki vlastodršci su srušili i uništili čitave gradove, države i svet im je oprostio - jer su se izvinili.


Baš sam se pitao koliko komentara će mu trebati da ode iz Savamale u kosmos. Inače, ciganski izvori kažu da je pokojni Mutavi rušio, državokrimogena struktura - pa ti budi posle Maljevićeva ili Stankovićeva pa istražuj.


alselone
Мислим да ниси дорастао томе.


Eh, sad. Ja objavio rad na tu temu, sad ti meni tu dva zeca, tri zeca, nisi dorastao.


Znači, naša sitnopotkazivačka fukara došla u posed neke Betmen-tehnologije? Dismr na Blera.

Jbte, Pedja, ne dozvoli da ti se krsticifikuje um.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:28 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

anonymous



Naravno da se ne radi samo .....o nekoliko straćara .....kao što se ne radi ni samo o ....nekoliko gradova ili država.

I u jednom i u drugom slučaju radi se o .....uvodjenju u totalitarizam.

Samo što je ovaj u koji nas uvodi SAD - mnogo opasniji.


Pri čemu su lujke Заветници i Sergej i Dikic svi mice-ljubičice?
tasadebeli tasadebeli 09:30 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

alselone
Мислим да ниси дорастао томе.


Eh, sad. Ja objavio rad na tu temu, sad ti meni tu dva zeca, tri zeca, nisi dorastao.



Јесте, Брајо, кеве ми...

Ако не верујеш њему, ја ти потврђујем.
predatortz predatortz 09:31 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Немам намеру да овиме стајем на страну Вучића или Малог, баш ме брига за њих, али лицемерје на обема тим политикантским (политикантским!) странама је изражено у истим количинама.


Фуј, бре!


Slažem se, brate Taso.
Ni ja nisam zaljubljen u ove sa patkicama. Čak, ubeđen sam da je to showbuisness, kao i svi minuli protesti u Srbiji.

No nama, tebi, meni i sličnim, niko nije kriv što sedimo i ćutimo. Što puštamo ovakve da artikulišu bunt, dok mi pljuckamo sa strane.
alselone alselone 09:35 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Znači, naša sitnopotkazivačka fukara došla u posed neke Betmen-tehnologije? Dismr na Blera.


Ma kakvi, ja pricam nesto drugo. Pedja je iskoristio termin iz moje oblasti pa se zezam da je ce promeniti profesiju.

Ако не верујеш њему, ја ти потврђујем.

anonymous anonymous 09:59 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

predatortz

Naravno da se ne radi samo .....o nekoliko straćara .....kao što se ne radi ni samo o ....nekoliko gradova ili država.

I u jednom i u drugom slučaju radi se o .....uvodjenju u totalitarizam.

Samo što je ovaj u koji nas uvodi SAD - mnogo opasniji.



Ne vidim ja tu neke velike dileme. Pružajući otpor jednom, pružaš otpor i ovom drugom - većem.


Da, samo što tom prilikom, kada pružaš otpor manjem - treba da paziš. da ne ideš na ruku - ovom većem.
anonymous anonymous 10:05 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


Srđan Fuchs
09:23 15.12.2016



Baš sam se pitao koliko komentara će mu trebati da ode iz Savamale u kosmos. Inače, ciganski izvori kažu da je pokojni Mutavi rušio, državokrimogena struktura - pa ti budi posle Maljevićeva ili Stankovićeva pa istražuj.



Ako nije u pitanju lični animozitet, pitam se ....kako to da ti kao svetski čovek, koji putuje planetom, vidiš samo ono lokalno, a svi drugi svet posmatraju planetarno kao jedinstvenu celinu - i ekonomski i politički i društveno i ekološki i .....

Zašto ti smeta takav pogled ?

Zagledan i u daljinu ?
freehand freehand 10:58 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Немам намеру да овиме стајем на страну Вучића или Малог, баш ме брига за њих, али лицемерје на обема тим политикантским (политикантским!) странама је изражено у истим количинама.


Takoe! Svi su isti, pa kad niko nije regovao 2007. 1975. 1943. i 1655. šta ima sad tu da se kurobeca!
Nego da se uživa u Potemkin-državi sa Potemkin-medija, u kojoj se i debilni Vučićevi obožavaoci sa poštovanjem izražavaju o radu Bojane Maljević. Jer braća, jebiga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:27 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

alselone

Ma kakvi, ja pricam nesto drugo. Pedja je iskoristio termin iz moje oblasti pa se zezam da je ce promeniti profesiju.

Ако не верујеш њему, ја ти потврђујем.



Šta ti je razlika između srpskog i izraelskog duha, nešto u fazonu -

"Моше, види ми до понедељка тај микрогрид.
А-али, Јоси, кажу Срби да за то треба читава вечност да се инсталира.
Моше, рекох ти да не размишљаш превише него да видимо то до понедељка да имамо".

Док је код нас - ми не можемо, недорасли смо, итд.

Анонимо, опуштено, што каже Де Ниро у Бразилу - сви се ми крчкамо у истом лонцу. Него, не примећујем да било од блогерских русиста - легитимно, ми смо димакраси блог - има објашњења за појаву својих идола у пратњи ноторне гротескне банде - као и да на тој слици стоји уредно лик који је на потерници Интерпола?

zemljanin zemljanin 11:38 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Srđan Fuchs
за појаву својих идола у пратњи ноторне гротескне банде - као и да на тој слици стоји уредно лик који је на потерници Интерпола?


to je moj buduci, potencijalni, sugradjanin ... kod mene ne vaze te poternice, tog, kako se vika, Interpola

PS. inace, puna podrska Bojani
tasadebeli tasadebeli 11:56 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

freehand
Немам намеру да овиме стајем на страну Вучића или Малог, баш ме брига за њих, али лицемерје на обема тим политикантским (политикантским!) странама је изражено у истим количинама.


Takoe! Svi su isti, pa kad niko nije regovao 2007. 1975. 1943. i 1655. šta ima sad tu da se kurobeca!
Nego da se uživa u Potemkin-državi sa Potemkin-medija, u kojoj se i debilni Vučićevi onožavaoci sa poštovanjem izražavaju o radu Bojane Maljević. Jer braća, jebiga.



Док међутим, постпетооктобарска Ђинђићева Србија није била Потемкин-држава?

Ма дај, Фри, чему ово?

Знаш ти врло добро на шта сам мислио.

Уживамо плодове Потемкин-Србије већ 70 година...


EDIT: И да, у праву си! Сви су исти! Баремн ови до сада што нам се ређају на власти.
tasadebeli tasadebeli 11:59 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

predatortz

No nama, tebi, meni i sličnim, niko nije kriv što sedimo i ćutimo. Što puštamo ovakve da artikulišu bunt, dok mi pljuckamo sa strane.



Није. То је тачно.

Али, право да ти кажем, ни немам намеру да учествујем у шоу-бизнисима.

Доћи ће и њима једном крај.

Мислим, шоу-бизнисима...
tetris tetris 12:06 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Уживамо плодове Потемкин-Србије већ 70 година...


Pre će biti 138 godina, od kad je Srbija dobila državnost
tasadebeli tasadebeli 12:23 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

tetris
Уживамо плодове Потемкин-Србије већ 70 година...


Pre će biti 138 godina, od kad je Srbija dobila državnost



То је већ под великим знаком питања. Када погледаш одакле су они тада пошли и шта су нам оставили као наслеђе које олако распичкавамо последњих 70 година, то баш и није тачна тврдња.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:24 15.12.2016

Re: Мојсијева дилема

tasadebeli
predatortz

No nama, tebi, meni i sličnim, niko nije kriv što sedimo i ćutimo. Što puštamo ovakve da artikulišu bunt, dok mi pljuckamo sa strane.



Није. То је тачно.

Али, право да ти кажем, ни немам намеру да учествујем у шоу-бизнисима.

Доћи ће и њима једном крај.

Мислим, шоу-бизнисима...


Како је Деда Црни Ђорђе одрадио посао, са 25 сома мотивисаних људи, чврстом командом и God-speed-oм?

Причали смо, Таске, на оној теми о робијашима у ери ИБ-а, и о томе како је држава наплашила те идеалисте, пацификовала их, да ли кинтом да ли страхом, и да се ту одиграо одређени takover који и даље траје. Нико није успео да разбије то језгро, па не успевамо ни ми данас - избор Златног Телета.
predatortz predatortz 12:26 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

tasadebeli
tetris
Уживамо плодове Потемкин-Србије већ 70 година...


Pre će biti 138 godina, od kad je Srbija dobila državnost



То је већ под великим знаком питања. Када погледаш одакле су они тада пошли и шта су нам оставили као наслеђе које олако распичкавамо последњих 70 година, то баш и није тачна тврдња.


I ja ću se složiti sa Tasom. Srbija se, u poslednjih 70 godina, rasrbljuje i tera u neke druge torove. Nemam ja ništa protiv tuđih torova, ali mi je ovaj moj najdraži. Jbga, k'o Ježurko Ježić sam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:36 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

predatortz
tasadebeli
tetris
Уживамо плодове Потемкин-Србије већ 70 година...


Pre će biti 138 godina, od kad je Srbija dobila državnost



То је већ под великим знаком питања. Када погледаш одакле су они тада пошли и шта су нам оставили као наслеђе које олако распичкавамо последњих 70 година, то баш и није тачна тврдња.


I ja ću se složiti sa Tasom. Srbija se, u poslednjih 70 godina, rasrbljuje i tera u neke druge torove. Nemam ja ništa protiv tuđih torova, ali mi je ovaj moj najdraži. Jbga, k'o Ježurko Ježić sam.


То оно што нам се Хрвати-титоисти подсмевају, као, да нас је сјебао Стари за наредних сто година. Беш ми све, мени лично је лакше да шљакам с десницом - знаш да би могли бити фашисти, ал' можда неко некад изненади па и не буде фашиста... него са титоистима који ти иза првог плота муну чакију у слабине, и то слеђа, по правилу.
bladerunner92 bladerunner92 12:43 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...



anonymous

Srušili su nekoliko straćara, .....i slažem se - nezakonito.

Njihov greh je - što se nisu izvinili.

Američki vlastodršci su srušili i uništili čitave gradove, države i svet im je oprostio - jer su se izvinili.

E pa, ako ti ne vidiš ništa dalje od tih nekoliko kuća u Savamali....onda živiš u virtuelnom svetu apsolutnog morala koji je samo tvoja utvara / prikaza.

Prave zastupnike ljudskih prava od onih drugih (koji su samo simulakrum ) razlikuje to što gledaju sa oba oka.

I vide ne samo one koji narušavaju prava ljudi u Srbiji , nego i one koji to rade širom sveta.

Oni drugi su samo izvodjači radova, slepi pacovi naviknuti na svoju porciju sira.
Spremni da budu instrumentalizovani od strane svojih finansijera - kada to bude potrebno .


Da, samo što tom prilikom, kada pružaš otpor manjem - treba da paziš. da ne ideš na ruku - ovom većem.


odavno veću gomilu gluposti nisam pročitala
naročito ovo
Prave zastupnike ljudskih prava od onih drugih (koji su samo simulakrum ) razlikuje to što gledaju sa oba oka.


šteta samo što su toliko kratkovidi i ne baš inteligentni
tetris tetris 13:02 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

То је већ под великим знаком питања. Када погледаш одакле су они тада пошли и шта су нам оставили као наслеђе које олако распичкавамо последњих 70 година, то баш и није тачна тврдња.


Isto kao što je pod velikim znakom pitanja tvoja tvrdnja da "Уживамо плодове Потемкин-Србије већ 70 година...". Ti si napravio rez 45-e i ne želiš da prihvatiš da je pre 41 narod bio isti kao i u doba komunizma, i Slobinog socijalizma, i post-petooktobarkse demokratije. Pisci, savremenici našeg naroda sa kraja 19. veka i prve polovine 20., koji su opisivali društveno i političko uređenje tadašnje, prvo Srbije, pa preko kraljevine SHS do Jugoslavije, kao da opisuju ovaj politički trenutak.

To nas može dovesti do zaključka da je političko-mentalni kontinuum neprekinut maltene od nastanka Srbije. Sve ostalo su finese, da li su crveni, crni, žuti, plavi (zelene - u smislu zaštite čovekove okoline (da mi se ne prišije nacionalizam ) još nismo imali) na vlasti; razlika je upitna.
anonymous anonymous 15:21 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...



bladerunner92
12:43 15.


odavno veću gomilu gluposti nisam pročitala
naročito ovo
Prave zastupnike ljudskih prava od onih drugih (koji su samo simulakrum ) razlikuje to što gledaju sa oba oka.


Šta ti nije jasno ?

Da ti objasnim.

Na bazi referentne literature ili insajderski, na bazi ličnog iskustva.


Ali,.... šta ti nije jasno ....?


Osim kvalifikacije, nikakav .....kontraargument.


tasadebeli tasadebeli 15:33 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

tetris

Ti si napravio rez 45-e i ne želiš da prihvatiš da je pre 41 narod bio isti kao i u doba komunizma, i Slobinog socijalizma, i post-petooktobarkse demokratije.



Али су нам барем неке институције биле много озбиљније него оне после 1945, па тако пре 1941. није било шансе да ти академик САНУ постане партизански комесар који је утеривао сељаке у задруге 1945.

Наравно да ћу онда ту да правим рез.
bladerunner92 bladerunner92 15:34 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


Šta ti nije jasno ?

Da ti objasnim.

Na bazi referentne literature ili insajderski, na bazi ličnog iskustva.


ako te previše ne mučim interesovalo bi me ovo insajderski iz ličnog iskustva
anonymous anonymous 15:41 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

bladerunner92

Šta ti nije jasno ?

Da ti objasnim.

Na bazi referentne literature ili insajderski, na bazi ličnog iskustva.


ako te previše ne mučim interesovalo bi me ovo insajderski iz ličnog iskustva


Ok.

Ali šta te interesuje ?
bladerunner92 bladerunner92 15:44 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Ok.

Ali šta te interesuje ?


pa ovo -dva oka jedno oko i to kako ko gleda i zašto tako?
anonymous anonymous 16:03 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

bladerunner92
Ok.

Ali šta te interesuje ?


pa ovo - dva oka jedno oko i to kako ko gleda i zašto tako?


Elem, .... u NGO sektoru (proevropskom ) vlada ideološko jednoumlje u kojem nema mesta ni za kakvu kritiku ili drugačije mišljenje.

Kada su mi na početku angažovanja spočitavali da smo "sekta" nisam to razumeo .
Sada mi je mnogo jasnije.

Opstaju samo dokazani i provereni kadrovi.
I dobijaju donacije.

A za to .....moraju stalno da se dokazuju. Čak i u potpuno besmislenim situacijama i povodima.

Kao na primer ....




A jedno oko.....dva oka......

Prosto .

Da li je bilo koja od prozapadno orjentisanih NGO-a, osudila neki postupak ili politiku zapadnih vlada, društava , korporacija....?

Da li se kritički odnosi i prema politici onih od kojih dobija novac ?

Oni koji dakle, žele da univerzalizuju ideologiju ljudskih prava, demokratije, slobode , pogledom ne dobacuju dalje od svog dvorišta .

Zašto je problem ako neko ugrozi homoseksualca u Srbiji, a to nije ako ugrozi Crnca u Mičigenu ?

Istinski opredeljene NGO za slobodu , demokratiju, ljudska prava u svojim glavama nemaju pregrade i granice .

Oni štite i zalažu se za slobodu svih , a ne samo onih za koje dobijaju donacije.

Alterglobalistički pokret jak je svuda u svetu.

Koja od NGO-a se kod nas bavi tom tematikom ?

....nema za to donacija .....



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:21 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Pa ti napravi neku alter, Miki, šta čekaš?

PS. A to jeste bilo vrzino kolo, sreo sam veliki broj naših ljudi, vrlinskih demokrata, koji izašli žestoko razočarani iz te priče. Opet, ti, iz razumljive povređenosti, grabiš krupnim koracima ka drugoj krajnosti.
anonymous anonymous 16:29 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Srđan Fuchs
Pa ti napravi neku alter, Miki, šta čekaš?

PS. A to jeste bilo vrzino kolo, sreo sam veliki broj naših ljudi, vrlinskih demokrata, koji izašli žestoko razočarani iz te priče. Opet, ti, iz razumljive povređenosti, grabiš krupnim koracima ka drugoj krajnosti.


Miki,Miki .....Veliki...


Ne sekiraj se ti za mene.

Vodimo teorijsku raspravu .

Preporučujem ti knjigu


Podsticanje poliarhije
globalizacija, intervencija SAD i hegemonija


Vilijam I. Robinson (autor)

Jelena Kovačević (prevod)

Izdavač: Albatros plus
Naslov originala: Promoting Polyarchy / William I. Robinson

Knjiga je nagrađena 1997. od strane Američkog sociološkog udruženja za izuzetan naučni doprinos. Vilijam I. Robinson, sociolog po obrazovanju, multidiciplinarni istraživač i angažovani naučnik, blisko je povezan sa socijalnim pokretima širom sveta i aktivno učestvuje u njihovoj borbi za socijalnu pravdu i humaniju paradigmu razvoja.


Za slobodno vreme ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:38 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Lepa tema, pogledacu, obecavam.
tetris tetris 16:43 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Али су нам барем неке институције биле много озбиљније него оне после 1945, па тако пре 1941. није било шансе да ти академик САНУ постане партизански комесар који је утеривао сељаке у задруге 1945.

Ovde se uopšte ne radi o priči rojalisti protiv komunista. Ja bar nisam iz te priče (za tebe ne znam). Vadeći individualne primere, možemo reći i da su neke "partizanske" službe bile mnogo ozbiljnije nego pre; na primer bezbednosti. Tito nije ubijen, a Obrenovići su masakrirani . Ali to uopšte nije poenta.

Istorijska distanca je prilično velika kad se govori o vremenu pre drugog sv. rata. Nema više živih svedoka. Sada se romansira taj deo istorije (čemu je i odnos posleratne vlasti prema predratnom periodu značajno doprineo), ali naši, srpski, pisci i hroničari toga doba su malo drugačijim tonovima prikazivali svakodnevnicu običnog čoveka, a i čoveka u vlasti (i borbi za istu). Domanović, Lazarević, Glišić, P. Todorović (ulica u tvom komšiluku), Ćipiko, Nušić, Rajs... kud ćeš bolji presek našeg naroda, i njegovih osobina (i pozitivnih i negativnih).

A sistem i institucije čine ljudi iako mi najčešće personifikujemo sistem sa jednim čovekom, ili manjom grupom ljudi. Na tvom blogu pišeš o odnosu tvojih kolega prema upitniku ministarstva. Tvoje kolege su isto sistem, bar jedan njegov deo.
freehand freehand 16:46 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Док међутим, постпетооктобарска Ђинђићева Србија није била Потемкин-држава?

Ма дај, Фри, чему ово?

Знаш ти врло добро на шта сам мислио.

Уживамо плодове Потемкин-Србије већ 70 година...


EDIT: И да, у праву си! Сви су исти! Баремн ови до сада што нам се ређају на власти.

Ne, Taso. To nije bila Potemkin država jer nije sazdavana na lažima, već na pokušaju da se od ruine napravi nešto smisleno i podobno za život.
Opet, meni je čudno da ste svi isti. Kod mene u kući nismo svi isti. Na poslu, u društvu, u širem okruženju - nisam naišao na dvoje istih. Ima boljih i gorih, manje ili više pametnih, sklonijih i onih manje sklonih korupciji ili kriminalu. Ali ne, nismo svi isti. Prosto ne razumem kako je to kod vas.
bladerunner92 bladerunner92 18:04 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

anonymous


nista ja tebe ne razumem

edit: zbog greske koju sam napravila da objasnim iako mi je sto sam starija sve zamornije da objasnjavam bilo kome sta mislim pa to i ne radim- ovo sto si gore napisao meni govori da i ti koristis samo jedno oko iako volis da mislis o sebi da koristis oba (osim ako ne mislis da te stalno vikanje "a Amerika ovo a Amerika ono" kvalifikuje da budes neko ko gleda sa oba oka).

Elem zamisli da je tvoje dete u nekoj bandi i da polomi ormar u skoli. A postoji i mnogo veca banda koja nece da polomi ormar u skoli vec rusi skolu.Da li ces ti opravdavati svoje dete time sto postoji neka banda i neko dete gore od njega koje ne lomi ormar vec rusi skolu ili ces zeleti da tvoje dete bude dobro , da ne radi to i ne trpi posledice koje moze da trpi ako uradi tako nesto i kakvim je putem tvoje dete krenulo ako to radi i da li zelis da ide tim putem?

Vidis ja mislim da je Isto tako i sa rusenjem u savamali ili sa onim kako se ova drzava ponasa. Drzava je mali buly a AMerika je veliki ali kaaaaakve veze ima rusenje u savamali i kako se moze ppravdati to sto Srbija nije ispostovala svoje zakone , donela odluke , urucila resenja, izvela gradjevinske radnike bez fantomki i porusila objekte u savamali u pristojno doba dana sa tim sto Amerika krsi ljudska prava po svetu?
Ako sam ja prljava necu reci - ali i on je prljav pa nema nikakva prava da mi kaze da sam ja prljava vec cu zeleti da ocistim sebe bez obzira na tog nekog drugog. Neka on bude kakav hoce ja cu biti kako treba

tako da eto to je bilo najjednostavnije sto sam mogla da objasnim
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:14 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Blejd To ti dolazi kao vino, posle neke druge, treće čaše. Uglavnom, povređena misao, ne mislim da je zla.
bladerunner92 bladerunner92 18:22 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Blejd To ti dolazi kao vino, posle neke druge, treće čaše. Uglavnom, povređena misao, ne mislim da je zla.


nikako ja se napijem od 1 case bilo cega
Srki

pa covek uporno prica da je u redu da je on prljav i da mu je dete prljavo jer je i Amerika prljava a ja sta da radim kad to ne razumem

edit: prepravila sam komentar , mozda sam Anonimusa uvredila a nije mi bila namera, lose sam se izrazila


nego kad smo vec kod Bojane i Otvorenih vrata



anonymous anonymous 19:24 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


bladerunner92
18:04 15.12.2016
Re: Slučajni propust ...
anonymous


nista ja tebe ne razumem


eto to je bilo najjednostavnije sto sam mogla da objasnim

Evo da i ja tebi najjednostavnije objasnim.

Ako je otac u jednoj porodici nasilnik, pijanica, egocentrik, brutalan diktator koji ne poštuje nikog,vredja druge, tuče,ubija.....kako da vaspitavaš decu koja odrastaju u takvoj sredini i takvom okruženju.

Džaba ti trud. Uči se po modelu.

Svet je jedna zajednica....jedna porodica...

Koja se opredeljuje za moć, nasilje.... ili pravo i pravdu.

SAD je bio takav otac. Sa težnjom da bude svetski policajac, a bio je svetski kriminalac.

Pa ako misliš, da u takvom svetskom sistemu nepravde i bezakonja, možeš da izgradiš pravni sistem u jednoj maloj i u svemu zavisnoj zemlji od ostatka - moćnog - sveta, strahovito grešiš...

Kao što i grešiš što misliš da to što se dešava u spoljašnjem svetu ne utiče na ono što se dešava u tvom selu.

Iako bi ti pustila njih na miru, oni tebe neće.

Iz te pouke ( sa Hitlerom ) je i iznikla Univerzalna ideja ljudskih prava.

Saznanjem da se zlo preliva i preko granica i teritorija.

Eto, rekoh nešto i o ljudskim pravima....

Zato oči moraju biti široko otvorene ....za zlo....ma gde se ono dešavalo.

Zagledanost samo u svoje lokalne prilike može biti kobno.




anonymous anonymous 19:36 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...


Ili još jednostavnije.....

Dok se ti brineš o svom kućnom budžetu i gledaš da uštediš svaki dinar za svoju porodicu, neko ( spolja ) je namakao dužničku omču čitavoj državi koja se polako sve više steže i oko tvog vrata.

Džaba ti štednja . Možeš da se stiskaš do bola.
Ne možeš u okviru porodice rešiti problem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Ako je otac u jednoj porodici nasilnik, pijanica, egocentrik, brutalan diktator koji ne poštuje nikog,vredja druge, tuče,ubija.....kako da vaspitavaš decu koja odrastaju u takvoj sredini i takvom okruženju.


Teško ali ne i nemoguće.
Ako imaš svoju listu vrednosti, ako si, prvenstveno ti, siguran u to da su prave, onda tu listu forsiraš bez obzira na ponašanje oca.
Ponašanje oca jeste problem, moraju se trpeti njegovi zulumi, ali uporno insistiranje na onoj listi vednosti može dovesti do toga da ostatak porodice bude zdrav, pa kad otac ode bogu na istinu s njim će umreti i njegov manir.

Ako sve, pa i naše nasilje, našu diktaturu, našu brutalnost, pravdamo nasilnim ocem, onda ono ostaje i posle upokojenja.

Ne može se uvek protiv oca zulumćara, otac je, moćan, ne može se pobediti, ali najgore što se može je reći, pa takav mi otac, normalno je da i ja budem takav.

Ima tu ona stara, guju gladi ispod nje se vadi.
cane cane 21:31 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Ne, Taso. To nije bila Potemkin država jer nije sazdavana na lažima, već na pokušaju da se od ruine napravi nešto smisleno i podobno za život.
Opet, meni je čudno da ste svi isti. Kod mene u kući nismo svi isti. Na poslu, u društvu, u širem okruženju - nisam naišao na dvoje istih. Ima boljih i gorih, manje ili više pametnih, sklonijih i onih manje sklonih korupciji ili kriminalu. Ali ne, nismo svi isti. Prosto ne razumem kako je to kod vas.


free, znas kako se tvoje kognitivne sposobnosti razlikuju od mojih?

tako sto sam ja ukapirao da je laz negde u junu 2001 kada su po drugi put u roku od cetiri meseca menjali asfalt ispred opstine novi beograd.

ti nisi ni danas.


freehand freehand 21:37 15.12.2016

Re: Slučajni propust ...

free, znas kako se tvoje kognitivne sposobnosti razlikuju od mojih?

Znam, ali sam fini. :)
tako sto sam ja ukapirao da je laz negde u junu 2001 kada su po drugi put u roku od cetiri meseca menjali asfalt ispred opstine novi beograd.

I ja sam gledao - mada se ne sećam koje godine - kad je Vojvodinaput drugi put asfaltirao most na Tamišu. Drugi put o svom trošku, uz penale, jer prvi put asfalt nije dobro urađen. Al tih godina je to bilo.
A u mali prst desne ruzke smem da se kladim da je - ako je istina to što govoriš a da nije samo drugi sloj asfalta u ptianju - postojao neki objektivan razlog za to drugo asfaltiranje.
Mada ne očekujem da ćeš ti svoje utiske podvrgavati proveri smarajući se činjeničnim stanjem.
ti nisi ni danas.

To je zato što sam ja isti.
A ti? Ili samo ti nisi isti kao svi mi ostali pokvarenjaci i lopovi?
cane cane 02:31 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

I ja sam gledao - mada se ne sećam koje godine - kad je Vojvodinaput drugi put asfaltirao most na Tamišu. Drugi put o svom trošku, uz penale, jer prvi put asfalt nije dobro urađen. Al tih godina je to bilo.
A u mali prst desne ruzke smem da se kladim da je - ako je istina to što govoriš a da nije samo drugi sloj asfalta u ptianju - postojao neki objektivan razlog za to drugo asfaltiranje.
Mada ne očekujem da ćeš ti svoje utiske podvrgavati proveri smarajući se činjeničnim stanjem.


nice try...ipak nisu cak ni kongnitivne sposobnosti u pitanju.

A ti?


ja, kao sto rekoh, jesam. cetiri meseca kasnije.


tasadebeli tasadebeli 08:08 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

tetris

A sistem i institucije čine ljudi iako mi najčešće personifikujemo sistem sa jednim čovekom, ili manjom grupom ljudi. Na tvom blogu pišeš o odnosu tvojih kolega prema upitniku ministarstva. Tvoje kolege su isto sistem, bar jedan njegov deo.



Тачно.





ali naši, srpski, pisci i hroničari toga doba su malo drugačijim tonovima prikazivali svakodnevnicu običnog čoveka, a i čoveka u vlasti (i borbi za istu). Domanović, Lazarević, Glišić, P. Todorović (ulica u tvom komšiluku), Ćipiko, Nušić, Rajs... kud ćeš bolji presek našeg naroda, i njegovih osobina (i pozitivnih i negativnih).




Сад ми паде на памет да можда ниси пажљиво прочитао...


Када погледаш одакле су они тада пошли и шта су нам оставили као наслеђе



Дакле, још једном за сваки случај:


одакле су они тада пошли и шта су нам оставили као наслеђе



И упоредиш то са тиме одакле смо ми пошли са све тим наслеђем...


Разлика је велика.


А шта ћемо ми оставити нашим наследницима као наслеђе?


Старлете и политиканте?


Материјалну, моралну и духовну беду?


Уз све оно што знам о делима Глишића, Веселиновића итд. (Ко је овде писао семинарски на тему "Техника сказа у приповеткама Милована Глишића" ? )


мораш признати да нам је та одскочна даска за живот и стварање ипак била много боља него Глишићу и екипи.

О томе причам.

Ми данас као народ помало подсећамо на синове оних очева који су текли и стекли (нешто, колико год), а онда синови то прокоцкали и опет дошли на просјачки штап од кога је отац и кренуо у стицање.

(Кад већ волимо сви метафоре?)


Пригодни слајдови? Може?


О граду који је некада био сасвим пристојан за живот, а из кога би сада сви да побегну, чак и они који немају куда да беже.







Стварно, да ли је ико икада одговарао на суду за оно рушење најстарије српске ливнице звона, иначе објекта због којег се тада водио судски спор и што је, по мени, био чин културног геноцида у истом новоу као и бомбардовање Народне библиотеке 1941?




Нешто не могу да се сетим да је некоме било суђено због тога...


За оне које мрзи да отварају линкове:


Srušena prva srpska livnica


Prva srpska livnica zvona i specijalnih legura „Jevrem Popović“ juče je srušena. Na mestu gde je bila livnica, u Francuskoj 50, američka firma „Ocean Atlantic“ će graditi luksuznu stambenu zgradu. Pod ruševinama su ostala stara zvona - pokloni srpskih kraljeva, umetničke skulpture i istorijska dokumenta zato što se livnica nije na vreme sklonila pred američkim investitorom.



Juče oko pet ujutru na Dorćol su stigli bageri „Beomarkinga“ i obezbeđenje firme „Gem“ i počelo je rušenje za koje vlasnici livnice kažu da im nije bilo najavljeno. Pre bagera policija je iz zgrade livnice izvela radnika obezbeđenja .

- Obezbeđenje „Protekta“ me je oko šest ujutru obavestilo šta se događa i odmah sam stigao u livnicu. Pokušao sam da sprečim rušenje, ali su me radnici firme „Gem“ pretukli. Livnica je srušena i 175 godina rada uništeno je za par sati! - kaže Stanislav Popović, vlasnik livnice.

On dodaje da im nisu dozvolili da iznesu ništa iz livnice. Pod ruševinama su ostala stara zvona iz 18. i s početka prošlog veka. Zatrpano je i zvono koje je Kralj Milan poklonio manastiru Gornjak i bilo je namenjeno Muzeju zvona, zvono koje je poklonio Kralj Aleksandar, zatim stara italijanska, ruska, češka i nemačka zvona. Vredne umetničke skulpture, istorijska dokumenata i sto tona materijala su takođe izgubljeni.

Poslednje što je livnica radila bilo je zvono za skit Svetih 40 mučenika iz Starog sela. Dva monaha došla su juče pred livnicu sa namerom da zvono preuzmu. Radnici „Gem-a“ nisu im dozvolili da priđu ruševinama.

Livnica se celim delom nalazila na parceli koju je Grad dodelio američkoj firmi „Ocean Atlantic“ za gradnju luksuznih stanova „Galerija apartmani“. Vlasnici livnice su bili zakupci 280 kvadrata livnice, a za preostalih 830 podneli su zahtev za legalizaciju. Sa američkom firmom na sudu se spore od septembra prošle godine jer nisu prihvatali dogovor stranog investitora i Grada da se presele u novu livnicu koju je „Ocean Atlantic“ hteo da im sagradi u Šimanovcima.

Gradski sekretar za urbanizam Nenad Komatina kaže da „Ocean Atlantic“ ima svu potrebnu dokumentaciju.

- Oni su uknjiženi kao korisnici na toj lokaciji, imaju odobrenje za gradnju stambene zgrade i prijavu radova, a da bi nešto počeli da grade moraju da sruše objekat koji se nalazi na toj lokaciji - objašnjava Komatina.

Stanislav Popović tvrdi da ih sudski izvršitelj nije obavestio o rušenju, jer da su za to unapred znali, izneli bi alat i zvona iz livnice. Član Upravnog odbora „Ocean Atlantica“ Aleksandar Zavišić, nije želeo da komentariše jučerašnje događanje.


Tradicija duga 175 godina

Livnica „Jevrem Popović“ postojala je od 1832. godine i jedna je od najstarijih na Balkanu. Do 1946. je bila u Jagodini, kad je konfiskovana i zatim obnovljena u Beogradu u Francuskoj ulici. Lila je crkvena zvona po staroj recepturi, skulpture i biste, nadgrobne ploče, ukrasne detalje za ograde i rezervne delove za određene mašine. Izlila je preko 3.000 zvona koji se svakodnevno oglašavaju sa zvonika pravoslavnih hramova širom sveta.



Stambeno - poslovni kompleks više klase „Galerija apartmani“ imaće 103 stana površine od 24 do 145 kvadrata. Cena po kvadratu je oko 1.900 evra, a najatratktivniji prostor u zgradi su devet Penthaus apartmana sa staklenim fasadnim zidovima. Za sada je prodato 30 odsto zgrade, a kupci su mladi ljudi iz sveta privatnog biznisa i menadžementa. Planirano je da zgrada bude gotova do početka 2009. godine.



(Блиц, 2007.)


Где је сада Коматина, тадашњи градски секретар за урбанизам (иначе тада ДСС, али сматрам да је то потпуно ирелевантан податак; сви су исти)? (ЛИНК)

Наставља своју политикантску каријеру тамо где је стао као да ништа није било?

Пу, пу, пу, нико није крив?

Највише нас убија нас наше пилеће памћење, брате Тетрисе.


Е, о тој озбиљности институција причамо овде, зар не?

И о оној менталној карактеристици садашљих Срба, наших савременика, који мисле да су први и последњи који постоје и да никога није било пре њих нити да ће неко остати после њих.


Што би рекла моја стара кума:"Шта ме брига шта ће бити кад ја умрем! Ја сам се науживала у животу."


У се, на се и пода се животна филозофија...








Ко је тада излазио на улице и носио жуте паткице?
bladerunner92 bladerunner92 09:07 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

anonymous

nisu ti neke analogije
freehand freehand 09:22 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ja, kao sto rekoh, jesam. cetiri meseca kasnije.

To je zato što si ti pametan i imaš visoke kognitivne sposobnoisti. Takvi obično nemaju potrebe da svoje tvrdnje ičim dokazuju, pa se podrazumeva da je asfaltiranje centra NBG dva puta rađeno da bi neko dva puta bio plaćen.
Japanci , na primer, nisu svesni koliko kognitivno moćnih ljudi ima pa bez straha da neko može da ih provali evo dva puta neke rupčage kopaju.
Arčiš talenat, čoveče. Pare možeš da namlatiš, po vašarima.
alselone alselone 09:28 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

A u mali prst desne ruzke smem da se kladim da je - ako je istina to što govoriš a da nije samo drugi sloj asfalta u ptianju - postojao neki objektivan razlog za to drugo asfaltiranje.

freehand freehand 10:11 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Ко је тада излазио на улице и носио жуте паткице?

Ti?
Ne?
Stvarno ste svi isti.
Sem nas koji danas nosimo žute patkice i bunimo se zbog uništavanja društva i države.
nsarski nsarski 12:07 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

Japanci , na primer, nisu svesni koliko kognitivno moćnih ljudi ima pa bez straha da neko može da ih provali evo dva puta neke rupčage kopaju.


Ne znam za NBG, ali evo sta se desilo kod mene u ulici, bas ispred moje kuce. Taj deo ulice ima 3 mesta za kontejnere, rasporedjene na oko 50 metara udaljenosti, duz ulice: na pocetku, u sredini i na kraju, otprilike.
Elem, odlucilo da umesto postojecih kontejnera postavi one podzemne.
Jesen 2011: dolazi ekipa sa malim bagerom, kamionom, peskom, itd., iskopaju rupe na ta tri mesta. Ispod pronadju da tu prolaze neke cevi, odvodi, kablovi k'o ruka, svasta, i ustanove da tu podzemni kontejner nema sanse da se upakuje. Odu i ostave iskopane rupe nezatrpane. Posle nekoliko dana, dodje druga ekipa, zatrpaju rupe, pokriju peskom. Posle par dana treca ekipa stavi beton i, najzad, posle nedelju dana dodju novi i sve pokriju asfatom. Ocevidno, tu podzemni kontejner ne moze da se postavi.

Prolece 2012: dolazi ekipa sa malim bagerom, kamionom, peskom, itd., iskopaju tu zatrpanu, zabetoniranu, asfaltiranu rupu. Naravno, i ostale dve. Kopaju, kopaju i, razume se, opet naidju na odvodne cevi, kablove, instalaciju. Okrenu se i odu. Ceo proces zatrpavanja, betoniranja, asfaltiranja se ponovi. Trajalo 3 nedelje.

Jesen 2012: opet dolazi ekipa sa malim bagerom, opet otkopava tamo gde su ovi ranije vec dva puta otkopavali. Ja prolazio pored njih pa im kazem da ce dole naci instalacije, odvodne cevi, da je ceo proces vec dva puta radjen tokom poslednjih godinu dana, da dzabe kopaju. Oni kazu: "Ja sam dobio nalog da ovde rupu iskopam i ostalo me ne zanima". Iskopase, nadjose isto stanje kao i raniji kopaci, odose. Posle su rupe zatrpali drugi radnici, pa betonirali, pa asfaltirali.

To je sadasnje stanje, a da li ce opet pokusavati da utvrde gradivo, to ne znamo. Verujem da ni vredni Japanci ovakve stvari ne rade.
alselone alselone 12:15 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ali evo sta se desilo kod mene u ulici


Evo sta se desilo na ulici gde sam radio ranije, tacno ispod mog prozora. Od pocetka 2011. do sredine 2012. koliko sam tamo sedeo, ekipe su dolazile da poprave asfalt oko sahta sigurno 5, 6 puta. Dodju, iskopaju, zagrade, ostave. Dodju posle par dana, asfaltiraju, zagrade, ostave. Dodju posle par dana i odnesu ogradu. Nema veze sto je jedna od prometnijih ulica u gradu. I tako na par meseci.
angie01 angie01 13:00 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

a da li ce opet pokusavati da utvrde gradivo, to ne znamo.


meni se cini da oni ne utvrdjuju gradivo, nego naplacuju radove i kroz njih provlace neku lovu,...'ajd da su se prvi put zahebali, al bas triput,...pri tome, za svako kopanje ide nalog, sa nalogom i plan gde, kako, gde se opet zna gde su koje cevi- 'ajd recimo da je prvi put bila neka teska improvizacija- al su oni morali da napisu izvestaj zasto su radovi obustavljeni i na osnovu cega su posle angazovani i ovi ostali za zatrpavanje.

koliko sam sabrala, ovi sadasnji izmisljaju i koriste apsolutno svaku i namanju i najgluplju mogucnost da provuku pare,...tipa, stave neki stub, naplate radove i materijal, a onda sklanjaju taj isti stub, naplate radove i odnosenje,...naravno da su sve cifre fantasticne....sto je projekat gluplji, nelogicniji, to bilje po njih.
freehand freehand 13:48 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

To je sadasnje stanje, a da li ce opet pokusavati da utvrde gradivo, to ne znamo. Verujem da ni vredni Japanci ovakve stvari ne rade.

Priča koju si ispričao viđena je hiljadu puta na hiljadu mesta. Oko nje nema spora.
Pitanje je tu nešto drugo: da li je uzrok u neorganizovanosti, nebrizi i javašluku ili u organizovanoj pšljački države i poreskih obveznika, kako je sugerisano u komentarima na koje sam odgovarao?
Suština je, profo, u pitanju - da li je zdravo i normalno prihvatati "svi su isti" logiku koja dalje sugeriše mirenje sa postojećim stanjem, ili je odbaciti kao štetočinsku i boriti se na sve dostupne načine?

Što se Japanaca tiče - Fukuoka:
Japanese road reopens one week after vast sinkhole appeared

LINK
cane cane 15:56 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

To je zato što si ti pametan i imaš visoke kognitivne sposobnoisti. Takvi obično nemaju potrebe da svoje tvrdnje ičim dokazuju, pa se podrazumeva da je asfaltiranje centra NBG dva puta rađeno da bi neko dva puta bio plaćen.
Japanci , na primer, nisu svesni koliko kognitivno moćnih ljudi ima pa bez straha da neko može da ih provali evo dva puta neke rupčage kopaju.
Arčiš talenat, čoveče. Pare možeš da namlatiš, po vašarima.


ne, mislim da je prosecno inteligentnom gradjaninu beograda sasvim dovoljno da iz cinjenice da je bilo nekoliko asfaltiranja (ne samo dva u prva cetiri meseca, mislim da je bilo najmanje 4-5 u periodu 2001 - 2003); kao i iz cinjenice da ih je sve do jednog radio 'defense road' (valjda nema drugih firmi koje asfaltiraju, sta li...) izvede odredjene zakljucke.

Mada iskreno, dozvoljavam mogucnost da je 'defense road' lose odradio asfalt svaki put pa kad su im novopeceni opstinari podviknuli, morali su da se 4-5 puta uzastopce mase za svoj sopstveni dzep da poprave to sto su zabrljali...

pa kad im revnosni opstinari dodjose i sesti put da im kazu da ni to nista ne valja, i da ce morati jovo nanovo, oni pocinise harikiri bas k'o japanci iz tvoje price i digose svoje masine u vazduh.

the rest is history.




cane cane 15:59 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

A u mali prst desne ruzke smem da se kladim da je - ako je istina to što govoriš a da nije samo drugi sloj asfalta u ptianju - postojao neki objektivan razlog za to drugo asfaltiranje.


alse, ne htedoh onda direktno da mu odgovorim, ali sad se iskreno i ja valjam na ovo.

pa jeste, free.... postojalo je vise miliona objektivnih razloga.



cane cane 16:00 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

sarski, alse



cane cane 16:03 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

meni se cini da oni ne utvrdjuju gradivo, nego naplacuju radove i kroz njih provlace neku lovu,...'ajd da su se prvi put zahebali, al bas triput,...pri tome, za svako kopanje ide nalog, sa nalogom i plan gde, kako, gde se opet zna gde su koje cevi- 'ajd recimo da je prvi put bila neka teska improvizacija- al su oni morali da napisu izvestaj zasto su radovi obustavljeni i na osnovu cega su posle angazovani i ovi ostali za zatrpavanje.

koliko sam sabrala, ovi sadasnji izmisljaju i koriste apsolutno svaku i namanju i najgluplju mogucnost da provuku pare,...tipa, stave neki stub, naplate radove i materijal, a onda sklanjaju taj isti stub, naplate radove i odnosenje,...naravno da su sve cifre fantasticne....sto je projekat gluplji, nelogicniji, to bilje po njih.


bravo angie, napredujes. trebalo ti je samo 13-14 godina da to ukapiras. ali ipak, ti bar jesi, free nije ni dan danas...

ovi sadasnji


pocelo je od ondasnjih, iz 2001... to sto rade sadasnji je samo copy paste vladavina

(kopiraj kapiraj kopiraj kapiraj...).



freehand freehand 17:38 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

cane
To je zato što si ti pametan i imaš visoke kognitivne sposobnoisti. Takvi obično nemaju potrebe da svoje tvrdnje ičim dokazuju, pa se podrazumeva da je asfaltiranje centra NBG dva puta rađeno da bi neko dva puta bio plaćen.
Japanci , na primer, nisu svesni koliko kognitivno moćnih ljudi ima pa bez straha da neko može da ih provali evo dva puta neke rupčage kopaju.
Arčiš talenat, čoveče. Pare možeš da namlatiš, po vašarima.


ne, mislim da je prosecno inteligentnom gradjaninu beograda sasvim dovoljno da iz cinjenice da je bilo nekoliko asfaltiranja (ne samo dva u prva cetiri meseca, mislim da je bilo najmanje 4-5 u periodu 2001 - 2003); kao i iz cinjenice da ih je sve do jednog radio 'defense road' (valjda nema drugih firmi koje asfaltiraju, sta li...) izvede odredjene zakljucke.

Mada iskreno, dozvoljavam mogucnost da je 'defense road' lose odradio asfalt svaki put pa kad su im novopeceni opstinari podviknuli, morali su da se 4-5 puta uzastopce mase za svoj sopstveni dzep da poprave to sto su zabrljali...

pa kad im revnosni opstinari dodjose i sesti put da im kazu da ni to nista ne valja, i da ce morati jovo nanovo, oni pocinise harikiri bas k'o japanci iz tvoje price i digose svoje masine u vazduh.

the rest is history.





Građanin ne mora da bude ni prosečno inteligentan da bi zaključio da je sve ovo samo još jedna naracija u istom smeru i na isti populistički a šarlatanski način vođena.
Dakle, ono što bih voleo da nekako vidim ili čujem od respektabilnog svedoka jeste da li je ispred novobeogradske opštine zaista dva puta u nekoliko meseci rađen asfalt i dva puta naplaćivan, a sve u smislu pljačke i korupcijskih motiva.
Ovo ostalo iz "kao što svi znaju" zbirke ič mi nije interesantno.
Ali ono što, na primer, jeste interesantno dolazi iz sfere prava na koje se tako često pozivaš, gde bih baš voleo da vidim ili čujem kako pred sudom obrazlažeš ono što si ovde napisao. Ili da te vidim i čujem dok neko drugi kontra tvojih stavova bude obrazlagao na isti čaršijsko-spletkaroški način.
E moj Miki...
cane cane 17:46 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ma ne kakvi... cume nista nije asfaltirao po srbiji, a kamoli ispred skupstine nbg...

a sto se suda tice, jel sam oklevetao nekog? ce cume mozda da me tuzi?

i verovatno nas je vise sarlatana ovde - evo jos nekih sarlatanskih naratora

Problemi izbijaju na videlo nakon što je Čume, uz malu pomoć Vlade Srbije, nabavio mašine za asfaltiranje iz Nemačke, osnovao prvi Defens roud i krenuo da asfaltira puteve po Srbiji.


jebi ga, kad je neko gluv kod usiju, sta da mu radim.
slobodno ih ti dizi u nebesa. sa japancima i masinama...




p.s. ja jesam veliki (u sirinu), ali nisam siguran ko ti je taj miki.
angie01 angie01 17:52 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

bravo angie, napredujes. trebalo ti je samo 13-14 godina da to ukapiras. ali ipak, ti bar jesi, free nije ni dan danas...


koji jeftin i amaterski pokusaj,...cane, pa nisam 13/14 godina ni tvrdila drugacije, nespretno ucitavas.


pocelo je od ondasnjih, iz 2001... to sto rade sadasnji je samo copy paste vladavina


kao sto i ovo tvrdim od pocetka,...moj prvi direktor, oslobodilac, iako poznati intelektualac, koga sam ja jos privatno znala sa nekih zurki, najgori je ikada, ( ako je to uopste moguca usporedba u odnosu na kandidate) bio direktor u firmi u kojoj sam tada radila,...gori i od ozloglasenog zlobinog, koji je bio vec cuven po sranjima koje pravi, kada je stigao kod nas.

to da su "nasi"- mislim na sve koji su bili eksponirani u koaliciji koju je narod podrzao, verujuci da ce do obecanog boljitka doci- naveci krivci za sunovrat zemlje, njeno bezumno cerupanje bez milosti do potpunog unistenja svega za cim je posezala ruka, da su izdali i zajebali poslednju sansu da se nesto od devedesteih popravi, da su prevarili i izdali energiju koja je tada uspela da se akumulira,...i sve zarad licne koristi, tzv, kompradori, ja tvrdim odavno, i to da su oni postavili celu konstrukciju cerupanja, bez bilo kakve obaveze prema gradjanima koji ih placaju i nikakvih sankcija za ucenjeno, a ovi su samo preuzeli i usavrsili onako kako oni mogu.
freehand freehand 18:00 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

ma ne kakvi... cume nista nije asfaltirao po srbiji, a kamoli ispred skupstine nbg...

a sto se suda tice, jel sam oklevetao nekog? ce cume mozda da me tuzi?

Jeftino, po običaju. Nije pitanje da li je Čume nešto asfaltirao,. nego da li je dva puta u par meseci asfaltirao u centru NBG i da li je to naplatio, odnosno da li je dva puta rađen i naplaćivan isti posao koji si ti naveo kao primer načina na koji je rađeno.
Ja kažem da se služiš treš informerskim metodama, Miki.
Inače, častan čovek a naročito pravnik o drugim ljudima ne govori stvari koje ne bi i pred sudom ponovio. SEm ako je sitan folirant i brbljivi klevetnik.
to da su "nasi"- mislim na sve koji su bili eksponirani u koaliciji koju je narod podrzao, verujuci da ce do obecanog boljitka doci- naveci krivci za sunovrat zemlje, njeno bezumno cerupanje bez milosti do potpunog unistenja svega za cim je posezala ruka, da su izdali i zajebali poslednju sansu da se nesto od devedesteih popravi, da su prevarili i izdali energiju koja je tada uspela da se akumulira,...i sve zarad licne koristi, tzv, kompradori, ja tvrdim odavno, i to da su oni postavili celu konstrukciju cerupanja, bez bilo kakve obaveze prema gradjanima koji ih placaju i nikakvih sankcija za ucenjeno, a ovi su samo preuzeli i usavrsili onako kako oni mogu.

Takoe! Pre rata nismo imali ništa a onda su došlki Nemci i uzeli nam sve!

Nije da ne bih voleo da vidim tvoje sastave na temu stanja zemlje devedesetih. Koliko da shvatim šta je to moglo da se uruši i upropasti posle dvehiljadite.
tasadebeli tasadebeli 18:02 16.12.2016

Re: Slučajni propust ...

freehand

Sem nas koji danas nosimo žute patkice i bunimo se zbog uništavanja društva i države.









EDIT: Е, да, заборавих...


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana