Astrologija| Budućnost| Društvo| Politika

Neka bije, neka bije

freehand RSS / 26.12.2016. u 23:45

Realno - ima li Srbija boljeg kandidata za predsednika od Tomislava Nikolića? Da je reprezentuje u njenoj punoći i celini? Nekog oko koga mogu da se, kako nam istorija kaže, ujedine muftija Zukorlić, magistar Velimir Ilić, doktor Vojislav Koštunica, Milo prepodobni Đukanović, doktor Vesna Pešić, Nataša Kandić?

Ok, ima li takvog kandidata sem Vučića, jer on, Vučić još i Čedu Jovanovića, Andrića, Nenada Prokića, Vuka Draškovića i našeg Krleta reprezentuje. Ali - on je zauzet. Možda.

C0n6_Zj_XEAAe_VJK.jpg

Cz_UC2_BIXg_AE7_Nze.jpg 

Dakle, postoji li čovek koji bi bio kompletnija i verodostojnija slika u kojoj bi se Srbija ogledala? Toma, Dragica i ja mislimo da ne. Ako se Aleksandar tako izjasni i sa nama složi, onda će nam se pridružiti bar još 50% onih kojima demokratija daje pravo da se sa Aleksandrom (kao sa drugom Titom, Slobom, Vojom jednim i drugim u neposrednoj prošlosti) slože potpisom na glasačkom listiću. Dakle, misleći deo Srbije, koji uvek ima jasan stav i ozbiljno, objektivno i odgovorno promišlja žiuvot i politiku.

 

Saša Janković, zaštitnik građana se konačno izjasnio. Možda pre vremena, ali izašao je u susret onima koji su ga pozivali da se mane foliranja i skrivanja, iskoračio je u susret stotinama potpisanih i hiljadama nepotpisanih aali poštenih intelektualaca koji su vapili za "novim licem".

DSS je istakla Aleksandra Popovića kao svog kandidata, čime se ispostavilo da nije u toj grupici nije baš sva pamet izbačena na ulicu.

Vuk Jeremić još uvek je u svojim smutnjama i premišljanjima dok ga umereni nacionalisti, iz demokratskog intelektualnog serkla podržavaju i priželjkuju a druga ga se Srbija gadi koliko i šekija..

I toliko o "viđenim" kandidatima

Da se vratimo Vučiću: predsednički izbori uvek su bili ono što je lomilo politiku i tokove u Srbiji, još od '90. Ličnosti su bile te koje su određivale magistralne tokove i budućnost.

Tomislav Nikolić nema nikakve šanse da ove izbore dobije bez obzira na podršku svog političkog sina i naslednika u partiji koju je rodio začevši malo sa Amerima a malo sa Tadićem i Rakićem.                                       Nema šanse čak ni ako Vučić raspiše još jedne vanredne parlamentarne izbore ne bi li oko njih napravio referendumsko pitanje "da li ste za mene". Vučić, pak, ako misli da zadrži monolit koji je načinio, slepio i omalterisao intrigama, korupcijom, klevetama i lažima - moraće da se kandiduje. Od kohabitacije za njega  vajde nema, toga je svestan. Zamislimo da se kandidovao, pa zamislimo i da je pobedio dajmo sebi slobodu i da - a kako bi on drugačije?! - postupi po ustavu pa stranku prepusti...

Kome?

Kome stranku a kiome li vladu?  Doktoru Stefanoviću? Zorani Mihajlović? Ili Aleksandru Vulinu? 

To su pitanja za milion dolara, na kojima se runi i osipa ovo Vreme bruke. Ambicije buknu najedared, a i od morskog praseta izraste Brut, očas. 

 



Komentari (547)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 11:37 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Izjava ČJ prejudicira neminovno: krešendo u kome se cela EUfanatična/NATOnemaalternativu Srbija svrstava iza Vučića, bez obzira šta do juče o njemu pričali. A on sam nema alternativu, nastao je i postoji po volji Merkelove i trajaće dok traje moć te grupacije.
Ko će i kako biti sa ove druge strane, ne znam, nisam toliko vidovit.
Ali dostajat će, verujem
little_radojica little_radojica 11:38 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Ako izađu sa dva i više kandidata, ma koliko ti kandidati bili kvalitetni, šanse da ih pobedi bilo koja budala koju podrži SNS su ogromne.


Ја баш мислим обрнуто. Треба ствар посматрати са аспекта пропозиција такмичења. Ово је скроз другачије од парламентарних избора: има први круг и има други круг. У првом кругу имаш кандидата СНС који ако није Вучић не може до 50% и имаш још неколико кандидата који се боре за други круг. Ако ДС и ДЈБ не кандидују никога (у шта сам скоро сигуран с обзиром да имају мањак харизматичних лидера), Јанковић ће лагано покупити њихове гласове и гласове апстинената и белих листића и то ти је већ 15-18%. Двери, ДСС, СРС, те Заветници и остали кандидати немају шансе да прикупе по толико (а заједно можда и више), а и Јеремић ће накупити нешто.

А у другом кругу, може да се створи та референдумска ситуација и онда генерално негативна атмосфера и опште незадовољство ради против Вучића, тако да је онда све могуће. Тешко, али могуће.

Зашто Вучић оклева, па зато што не жели да му се деси други круг као Тадићу, а са Томом му је то прилично реална опасност. Чак и Вучић да се кандидује, може да оде у други круг.
anonymous anonymous 11:46 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa



U kakvoj se trenutno situaciji Srbija kao država nalazi ?

tyson tyson 13:29 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Šta tačno fali konkurenciji? I Jeremiću i Jankoviću, pa i Aleksandru Popoviću?

Previše ih je; u dobroj merioduzimaju glasove jedni drugima (tzv. rasipanje).


tyson tyson 13:36 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Ovo je Vučiću idealna prilika da se reši Nikolića. Koga god SNS predloži, taj će da dobije izbore. Ne znam koliko bi mu odbora Toma uzeo ako mu Vučić ne aminuje kandidaturu, ali mislim da bi to bilo podnošljivo.

Da sam na Vučićevom mestu, podržao bih prepoznatljivu nestranačku ličnost koja bi mi bila zahvalna. Nahranio bih nečiju sujetu a zauzvrat dobio mnogo.

Što bi to Vučić radio?

Najvažnije mu je da neutrališe Nikolićev uticaj u stranci.

I onda Nikolić kao predsednik, vidljiv a bez previše uticaja, zadovoljan beneficijama, svojom naglašenom rusofilijom služi kao "strašilo", podsetnik spoljnim i unutrašnjim prijateljima da postoji i neka druga Srbija kojoj je samo Vučić brana, a nezadovoljnom Srpstvu služi da pokaže da i od Vučića ima gore.

Plus time što je još uvek "sa Vučićem" donosi neke glasove stranci.

Idealno. Što bi rizikovao nekim novim kombinacijama?

Daće mu neku tihu ali dovoljnu podršku na izborima - tihu da se ne bi preterano identifikovao sa Nikolićem, ali ipak dovoljnu za pobedu - et voila.


tyson tyson 13:37 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Slazem se - da Vucic predlozi Rasima Ljajica za predsednika - em bi Rasim dobio u prvom krugu, em bi Vucic bio proglasen za polu bozanstvo od ovih iz EU

Ah da, pa Rastko Kljajić je već najavio kandidaturu.

Njegova uloga je ista kao Čedomira Jovanovića.


tyson tyson 13:39 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Znači ekokomski program, pitanje integracija, nacionalni program, u mom slučaju jako bitna stavka - odnos prema RS...

Kakav bre ekonomski program predsednika... Šta može da uradi s njim?


predatortz predatortz 13:41 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

tyson
Znači ekokomski program, pitanje integracija, nacionalni program, u mom slučaju jako bitna stavka - odnos prema RS...

Kakav bre ekonomski program predsednika... Šta može da uradi s njim?




Da ga predstavlja po svetu. Da ga prate privredne delegacije. Da, kad negde ode, ume nešto pametno i da kaže i uradi. Za razliku od trenutnog nam predsednika.
tyson tyson 14:02 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Da ga predstavlja po svetu. Da ga prate privredne delegacije. Da, kad negde ode, ume nešto pametno i da kaže i uradi. Za razliku od trenutnog nam predsednika.

Ma idi bre; pa kakvu bi za sve nabrojano "predsednikov ekonomski program" ulogu mogao da igra, osim mrtvog slova na papiru?

Ekonomski program treba da ima i sprovodi vlada, koja vrši izvršnu vlast i faktički ima moć. predsednik od svog ekonomskog programa može da pravi papirne aviončiće, toliko je relevantan.


karabasbarabas karabasbarabas 15:38 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

. Ако ДС и ДЈБ не кандидују никога (у шта сам скоро сигуран с обзиром да имају мањак харизматичних лидера)

Ali im ne manjka ambicioznih lidera (ne znam kako bih preveo delusional)
Sutanovac puca da bude, ako ne premijer a ono bar predsednik Srbije.
I to sve puca od ispod cenzusa gde je zavrsio nakon sto je smaknuo Lalu.
blogovatelj blogovatelj 18:23 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Šešelj odvlači glasove Jeremiću


Odvlači Jeremiću, a ne odvlači kumu? Teško, sine, teško.
tyson tyson 19:03 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Odvlači Jeremiću, a ne odvlači kumu? Teško, sine, teško.

Pa, i kumu, ali kum ima veći rezervoar glasova pa će posledice po njega biti kudikamo lakše no po Jeremića.


anonymous anonymous 20:05 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa


Ako bismo prema raspoloženju blogokolega i njihovom pristupu procenjivali ozbiljnost kojom se običan gradjanin odnosi prema izboru Predsednika rezultat bi bio poražavajući.

Umesto ozbiljne analize trenutka i situacije u kojoj se Srbija nalazi, kako unutar političke, tako i spoljno političke, a od koje itekako zavisi opredeljenje za ličnost Predsednika, o temi se razgovara navijački,na nivou trača i dosetki....

Nije svaka tema za zabavu, a ako i jeste od toga koristi nema.

...................

1.U spoljnopolitičkom pogledu kako na regionalnom, tako i globalnom nivou, dolazi do geopolitičke preraspodele moći i uticaja.

Suvišno je naglašavati ko se u tom pomeranju povlači i gubi uticaj, a ko postaje sve uticajniji i prihvaćeniji.

2. Praksa, možda , ne prati teoriju.....ali teorija kaže da se prvo mora izgraditi država, pa onda demokratija.
Demokratije nema u nesuverenim i neautonomnim državama. Naravno, imajući u vidu i aktuelnost ograničenog suvereniteta usled globalizacijskih procesa.


Elem, u izboru Predsednika greška je sigurna ako se ne shvati da je briselsko-vašingtonska omča razlabavljena, kao što se to u vreme Miloševića nije shvatilo da je srušen Berlinski zid.

Isto tako, greška je sigurna ukoliko se traži kandidat sa većom sklonošću ka demokratiji umesto državnosti.

Dakle, ako pravimo foto robota budućeg Predsednika, on mora biti više državnik, nego demokrata, više naklonjen bloku sa rastućim uticajem u medjunarodnim odnosima u odnosu na drugi blok čiji uticaj opada.


Ostavljam svima da razmišljaju ko bi mogao da odgovara ovom opisu.

Ili da opovrgavaju moj stav.....



freehand freehand 20:47 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Dakle, ako pravimo foto robota budućeg Predsednika, on mora biti više državnik, nego demokrata, više naklonjen bloku sa rastućim uticajem u medjunarodnim odnosima u odnosu na drugi blok čiji uticaj opada.


Kad izađem na izbore ja pre toga ne napravim disertaciju, niti pre toga odem na Tibet na tri meseca prosvetljavanja uma i otvaranja čakri.
Meni je, na oprimer, bitnije da taj čovek ima integritet nego harizmu. Da ima dostojanstvo kako bi i moje mogao da čuva i brani.
I da poštuje i štiti zakone i institucije. Što se mene tiče - to mu je sav posao.
A prema glavonjama iz inostranstva mora da poštuje jedan princip - čast, integritet i interese svoje zemlje. bez obzira ko su i odakle te glavonje i kojim jezikom govore.

Tako da bih, na primer, više voleo predsednika koji se ne bavi divljom gradnjom, koji nije bruka visokog školstva i koji se, takav kakav je što manje sastaje sa predstavnicima drugih država. kad ovako nabrojiš Nikolićeve susrete tačno me jeza podiđ, skoro kao kad pomislim na njegove govore na otvorenoj sceni, od Un na dalje.

anonymous anonymous 21:12 27.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa


freehand
20:47 27.12.2016
Re: Dvaput ništa je ništa


Kad izađem na izbore ja pre toga ne napravim disertaciju, niti pre toga odem na Tibet na tri meseca prosvetljavanja uma i otvaranja čakri.




Više puta sam sam pohvalio tvoju duhovitost,ali dosetke ne mogu uvek da zamene argumente.

Kad ovo kažem ne mislim na prisutan komentar, nego na neke druge kojima si na ovom blogu replicirao nekim blogokolegama.

.................

Elem, harizma.....dostojanstvo..... ja ne vidim ni jednog koji bi odgovorio kako tvojim, a tako i mojim sličnim zahtevima.

U pogledu pismenosti,ja bih bio još zahtevniji.
Ali to mogu tražiti jedino od svoje dece.

Ponavljam ne radi se o tome ko se meni ili tebi sviđa i ko odgovara našim vrednosnim kriterijumima, već o tome ko je kompatibilan sa trenutnom političkom situacijom u svetu i ko može da stabilizuje Srbiju - ekonomski, politički,...u pogledu granica...

Tu kontinuitet politike nije nešto što ne treba uzimati u obzir.




Davie Davie 01:02 28.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

predatortz
Elem, ja se na naprednjačkog kandidata kladio ne bih na velike pare, a a da ponovim - klatno je krenulo u kontra stranu.


Iskreno, bez truna ironije, voleo bih da si ti u pravu.


Da se klatno vrati i DS povampiri? Mozda ali u vlaznim snovima Sutanovca i freehanda.

Ozbiljno, Vucica mogu da sruse samo tezi socijalni lomovi ili gubitak spoljnje podrske.
cane cane 13:39 29.12.2016

Re: Dvaput ništa je ništa

Meni je, na oprimer, bitnije da taj čovek ima integritet nego harizmu. Da ima dostojanstvo kako bi i moje mogao da čuva i brani.
I da poštuje i štiti zakone i institucije. Što se mene tiče - to mu je sav posao.


ah sto ne rece da si kostunicin glasac...

milojep milojep 11:28 27.12.2016

Izbori?

Mislim da je sada OK vreme da se kandiduje neki ostvareni i neokaljani umetnik,pisac,naučnik... izraubovani nemaju šanse.

p.s. što se tiče Jankovića ne pada mi na pamet da glasam za njega. Dok smo gulili đonove i smrzavali dupeta protiv Miloševića dotični je šetao pištolje Beogradom kao dvadesetogodišnjak!(ovo mimo (samo)ubistva onog mladića) I sada treba da glasamo za piona bezbednosnih struktura! Stvarno treba biti lud
predatortz predatortz 11:31 27.12.2016

Re: Izbori?


p.s. što se tiče Jankovića ne pada mi na pamet da glasam za njega. Dok smo gulili đonove i smrzavali dupeta protiv Miloševića dotični je šetao pištolje Beogradom kao dvadesetogodišnjak!(ovo mimo (samo)ubistva onog mladića) I sada treba da glasamo za piona bezbednosnih struktura! Stvarno treba biti lud


Izbegavao sam da krenem sa ovom tezom, ali neko se ubije iz tvog pištolja a tebi vrate i pištolj i dozvolu - to ne biva često.

freehand freehand 11:34 27.12.2016

Re: Izbori?

predatortz

p.s. što se tiče Jankovića ne pada mi na pamet da glasam za njega. Dok smo gulili đonove i smrzavali dupeta protiv Miloševića dotični je šetao pištolje Beogradom kao dvadesetogodišnjak!(ovo mimo (samo)ubistva onog mladića) I sada treba da glasamo za piona bezbednosnih struktura! Stvarno treba biti lud


Izbegavao sam da krenem sa ovom tezom, ali neko se ubije iz tvog pištolja a tebi vrate i pištolj i dozvolu - to ne biva često.


Ma samo čekajte da krene kampanja! Uzgred, ogromnu platu ne pominjete?
arianna arianna 11:37 27.12.2016

Re: Izbori?

Ma samo čekajte da krene kampanja! Uzgred, ogromnu platu ne pominjete?


da se kladimo da će se budući Predsednik odreći plate, po ugledu na Trampa?
milojep milojep 11:37 27.12.2016

Re: Izbori?

Izbegavao sam da krenem sa ovom tezom, ali neko se ubije iz tvog pištolja a tebi vrate i pištolj i dozvolu - to ne biva često.


vidi, ne moramo ni da pokrećemo taj slučaj, dovoljan i tačan podatak je da je Janković imao kao student pištolj koji je šetao Beogradom. Kraj!
Već sam pričao, zbog jednog bezazlenog privođenja na demonstracijama pre dvadeset i kusur godina ja i danas ne prolazim obične bezbednosne provere za radove u objektima od državnog interesa... a on čovek sa pištoljima,onim slučajem 'o kojem nećemo' dogura do zaštitnika građana i kandidata za predsednika.
Bato, znam da 'čitam' ko je i šta je!
predatortz predatortz 11:38 27.12.2016

Re: Izbori?

freehand
predatortz

p.s. što se tiče Jankovića ne pada mi na pamet da glasam za njega. Dok smo gulili đonove i smrzavali dupeta protiv Miloševića dotični je šetao pištolje Beogradom kao dvadesetogodišnjak!(ovo mimo (samo)ubistva onog mladića) I sada treba da glasamo za piona bezbednosnih struktura! Stvarno treba biti lud


Izbegavao sam da krenem sa ovom tezom, ali neko se ubije iz tvog pištolja a tebi vrate i pištolj i dozvolu - to ne biva često.


Ma samo čekajte da krene kampanja! Uzgred, ogromnu platu ne pominjete?


Čekaj, sad ti meni nisi jasan.
Navedi mi jednu zemlju na planeti u kojoj ovo pitanje ne bi bilo potegnuto?
Ja ne znam da li je Saša Janković bio blizak JUL-u, kao što Čeda tvrdi da jeste. Takođe, ne znam mnogo o okolnostima tog samoubistva.
Ali bih voleo da znam istinu, jer taj čovek želi da bude moj predsednik.
Ja za Vučića nikad, ni drogiran, neću glasati zbog toga što je bio to što je bio u prošlosti.
Zašto to ne bi važilo i za Jankovića?
anonymous anonymous 11:44 27.12.2016

Re: Izbori?

predatortz
freehand
predatortz

p.s. što se tiče Jankovića ne pada mi na pamet da glasam za njega. Dok smo gulili đonove i smrzavali dupeta protiv Miloševića dotični je šetao pištolje Beogradom kao dvadesetogodišnjak!(ovo mimo (samo)ubistva onog mladića) I sada treba da glasamo za piona bezbednosnih struktura! Stvarno treba biti lud


Izbegavao sam da krenem sa ovom tezom, ali neko se ubije iz tvog pištolja a tebi vrate i pištolj i dozvolu - to ne biva često.


Ma samo čekajte da krene kampanja! Uzgred, ogromnu platu ne pominjete?


Čekaj, sad ti meni nisi jasan.
Navedi mi jednu zemlju na planeti u kojoj ovo pitanje ne bi bilo potegnuto?
Ja ne znam da li je Saša Janković bio blizak JUL-u, kao što Čeda tvrdi da jeste. Takođe, ne znam mnogo o okolnostima tog samoubistva.
Ali bih voleo da znam istinu, jer taj čovek želi da bude moj predsednik.
Ja za Vučića nikad, ni drogiran, neću glasati zbog toga što je bio to što je bio u prošlosti.
Zašto to ne bi važilo i za Jankovića?


Afera, bilo kako da se stvarno sve odigralo - dovoljan je razlog za njegovu diskvalifikaciju.

Zbog moguće kompromitacije.

I tu bih stavio tačku na dalju priču o njemu.
highshalfbooze highshalfbooze 11:54 27.12.2016

Re: Izbori?

Ali bih voleo da znam istinu, jer taj čovek želi da bude moj predsednik.


Ne razumem zbog čega bi hteo da znaš istinu o njegovoj podobnosti u slučaju kandidature za predsednika, a nije te interesovala u slučaju zaštitnika građana. Zar zaštitnik građana ne treba da bude predmet bezbedonosne provere?
Očekujem i da se uskoro otkrije da duguje porez u SAD ili nešto slično.

vidi, ne moramo ni da pokrećemo taj slučaj, dovoljan i tačan podatak je da je Janković imao kao student pištolj koji je šetao Beogradom.
Taj slučaj se ne bi ni desio da je pištolj nosio sa sobom dok je šetao Beogradom. Možda zbog toga ne želiš da ga pokrećeš?
predatortz predatortz 11:58 27.12.2016

Re: Izbori?

Ne razumem zbog čega bi hteo da znaš istinu o njegovoj podobnosti u slučaju kandidature za predsednika, a nije te interesovala u slučaju zaštitnika građana.


Ko kaže da nije?
Samo, ja ne mogu na direktnim izborima da biram zaštitnika građana. Predsednika mogu.
milojep milojep 12:00 27.12.2016

Re: Izbori?

Ne razumem zbog čega bi hteo da znaš istinu o njegovoj podobnosti u slučaju kandidature za predsednika, a nije te interesovala u slučaju zaštitnika građana. Zar zaštitnik građana ne treba da bude predmet bezbedonosne provere?

Ovde pričamo o izboru predsednika, zaštitnika nisam ja birao. A naravno da me je i onda interesovalo

Taj slučaj se ne bi ni desio da je pištolj nosio sa sobom dok je šetao Beogradom. Možda zbog toga ne želiš da ga pokrećeš?


Šta lupetaš? Idiotska ironija!
freehand freehand 12:05 27.12.2016

Re: Izbori?

predatortz
Ne razumem zbog čega bi hteo da znaš istinu o njegovoj podobnosti u slučaju kandidature za predsednika, a nije te interesovala u slučaju zaštitnika građana.


Ko kaže da nije?
Samo, ja ne mogu na direktnim izborima da biram zaštitnika građana. Predsednika mogu.

I o Jeremiću, ubici gardista maskiranom u predsednikovog savetnika na civilnom služenju vojnog roka.
Mada bi stvarno valjalo sačekati da se zahukta, zaprepastićeš se šta te sve u stvari interesuje o raznim ljudima kad krene Infomer u saradnji sa Pinkom da ti to saopštava.
Hoću da kažem - zar te zaista ne brine kad uvidiš koliko bez zadrške gutaš te jeftine propagandističke udice? meni je ovo sa platom, dva puta sam već pominjao, nekako najlakše da ilustrujem kolikom lakoćom i bez zazora te barabe lažu. A odgovor onih koji su priču pojeli, sažvakali al nikako da je izbace je - pa šta ima veze? Ljudi veruju.
Tragično za misleće biće koje sebe smatra čovekom koji ima sopstveni integritet i bar senku dostojanstva.
anonymous anonymous 12:07 27.12.2016

Re: Izbori?

milojep
Ne razumem zbog čega bi hteo da znaš istinu o njegovoj podobnosti u slučaju kandidature za predsednika, a nije te interesovala u slučaju zaštitnika građana. Zar zaštitnik građana ne treba da bude predmet bezbedonosne provere?

Ovde pričamo o izboru predsednika, zaštitnika nisam ja birao. A naravno da me je i onda interesovalo

Taj slučaj se ne bi ni desio da je pištolj nosio sa sobom dok je šetao Beogradom. Možda zbog toga ne želiš da ga pokrećeš?


Šta lupetaš? Idiotska ironija!



Milojer... ja i tebe ne razumem...


U važnom istorijskom trenutku za Srbiju , kada se ona uobličava ( ponovo ) u državu, ti bi za predsednika svirača frule ili igrača na žici ....


Ili možda nekog drugog .....umetnika ...
predatortz predatortz 12:12 27.12.2016

Re: Izbori?

Hoću da kažem - zar te zaista ne brine kad uvidiš koliko bez zadrške gutaš te jeftine propagandističke udice? meni je ovo sa platom, dva puta sam već pominjao, nekako najlakše da ilustrujem kolikom lakoćom i bez zazora te barabe lažu. A odgovor onih koji su priču pojeli, sažvakali al nikako da je izbace je - pa šta ima veze? Ljudi veruju.


Super.
To je lako demantovati. Janković stavi narodu na uvid svoju platnu listu i dokaže da lažu. Dobije poen.
Isto važi i za ovaj revolveraški proces. Svi državni organi su dužni dostaviti zaštitniku građana sva dokumenta, čak i ona sa oznakom tajnosti. Da mene neko proziva, a da sam u mogućnosti da predočim zapisnike, izjeve svedoka, dokaze koji bi potkrepili moju nevinost - ja bih to učinio i začepio im usta.

Čak, tužio bih bilo koga ko to pitanje pokreće.
highshalfbooze highshalfbooze 12:15 27.12.2016

Re: Izbori?

Šta lupetaš? Idiotska ironija!

Hvala na lepim rečima. Radi se o nelogičnosti u tvojim rečima. Vrlo je jednostavno i svako bi razumeo da kada poneseš pištolj sa sobom u šetnju Beogradom, kako ti kažeš, ne može u isto vreme da bude i kod kuće.
Vrlo je jednostavno, pokušaj.
freehand freehand 12:18 27.12.2016

Re: Izbori?

predatortz
Hoću da kažem - zar te zaista ne brine kad uvidiš koliko bez zadrške gutaš te jeftine propagandističke udice? meni je ovo sa platom, dva puta sam već pominjao, nekako najlakše da ilustrujem kolikom lakoćom i bez zazora te barabe lažu. A odgovor onih koji su priču pojeli, sažvakali al nikako da je izbace je - pa šta ima veze? Ljudi veruju.


Super.
To je lako demantovati. Janković stavi narodu na uvid svoju platnu listu i dokaže da lažu. Dobije poen.
Isto važi i za ovaj revolveraški proces. Svi državni organi su dužni dostaviti zaštitniku građana sva dokumenta, čak i ona sa oznakom tajnosti. Da mene neko proziva, a da sam u mogućnosti da predočim zapisnike, izjeve svedoka, dokaze koji bi potkrepili moju nevinost - ja bih to učinio i začepio im usta.

Čak, tužio bih bilo koga ko to pitanje pokreće.

O plati govori tri godine, a naprednjački poslanici (da ne pričam o plaćenim lažovima i glupim građanima) to ponavljaju iz dana u dan.
Proces oko tog samoubistva završen je pre - koliko se sećam - dve decenije. Pre dve ili tri godine ponovo je aktuelizovan, punio žutu i smeđu štampu mesecima, ponovo stavljen ada akta.
Do prve prilike.
jesi li makar probao da proguglaš išta o tome, a da nije izvor Informer ili Kurir, ili neka od moralnih nakaza iz SNS? Da svojoj pameti bar malo učiniš plezir?
highshalfbooze highshalfbooze 12:19 27.12.2016

Re: Izbori?

Ko kaže da nije?
Samo, ja ne mogu na direktnim izborima da biram zaštitnika građana. Predsednika mogu.

Kako ti kažeš

milojep milojep 12:21 27.12.2016

Re: Izbori?

A odgovor onih koji su priču pojeli, sažvakali al nikako da je izbace je - pa šta ima veze? Ljudi veruju.


free ja se nisam osvrtao posebno na slučaj onog ubijenog mladića, baš znavši da tu jedna strana krije (ne znam koliko) i druga dodaje(ne znam koliko) ali nije bilo sporno da je ovaj imao pištolj na studijama! Obrazloženje u vidu toga da voli oružije je samo njemu na štetu (kod pametnih ljudi).
A pojedinosti oko toga da mu je pištolj vraćen neuobičajeno brzo, da mu je dozvola izdata dan pre itd su stvari koje pre svega on treba da objasni kao javna ličnost. On u svim svojim izjavama i intervjuima realno nije rekao ništa po tom pitanju (na stranu mišljenja ostrašćenih i selektivnih drugosrbijanca)
milojep milojep 12:24 27.12.2016

Re: Izbori?

Kako ti kažeš


Što jes jes, i taj je bio student kada je potezao pištolj.
Ako ti je namera bila da ih ubaciš u isti koš meni odgovara!
little_radojica little_radojica 12:25 27.12.2016

Re: Izbori?

Da mene neko proziva, a da sam u mogućnosti da predočim zapisnike, izjeve svedoka, dokaze koji bi potkrepili moju nevinost - ja bih to učinio i začepio im usta.


Све је то урадио, а овде смо то тад пропратили у ситна цревца. Проблем је што то није довољно да зачепи уста интернет форензичарима. Негде се црта ипак мора подвући, па се одлучити да ли веровати инсинуацијама које долази од једне скупине лажова, манипуланата и превараната (за шта постоји милион доказа) или ипак игнорисати док не изнесу неке чврсте доказе.
freehand freehand 12:26 27.12.2016

Re: Izbori?

free ja se nisam osvrtao posebno na slučaj onog ubijenog mladića, baš znavši da tu jedna strana krije (ne znam koliko) i druga dodaje(ne znam koliko) ali nije bilo sporno da je ovaj imao pištolj na studijama! Obrazloženje u vidu toga da voli oružije je samo njemu na štetu (kod pametnih ljudi).

Ja volim oružje, prvi pištolj sam imao sa 23.
A pojedinosti oko toga da mu je pištolj vraćen neuobičajeno brzo, da mu je dozvola izdata dan pre itd su stvari koje pre svega on treba da objasni kao javna ličnost. On u svim svojim izjavama i intervjuima realno nije rekao ništa po tom pitanju (na stranu mišljenja ostrašćenih i selektivnih drugosrbijanca)

ja sam njegove odgovore čitao i slušao bar tri puta.
Sad, izbor mu je da to snimi i postavi negde - što kako vidimo ne pomaže jer jebeš fakte, ili da svakom čitaocu Informera odgovara svakoga dana na nova pitanja koja su im servirana tog jutra pod SKANDALOZNO i ŠOKANTNO.. ja to ne bih mogao.
milojep milojep 12:28 27.12.2016

Re: Izbori?

Proces oko tog samoubistva završen je pre - koliko se sećam - dve decenije.


Pa mnogi su procesi završeni pre deceniju i više pa se povlače po potrebi na svim stranama.
Evo ti free objasni mi šta će studentu pištolj, onako ljudski, a ne pravno-formalno? (batali slučaj ubijenog mladića ne moramo o njemu)

edit: sad videh da si odgovorio
predatortz predatortz 12:32 27.12.2016

Re: Izbori?

jesi li makar probao da proguglaš išta o tome, a da nije izvor Informer ili Kurir, ili neka od moralnih nakaza iz SNS? Da svojoj pameti bar malo učiniš plezir?


Da... Ti uvek sve sa opšteg moraš da preneseš na lično. Probao sam. Nekoliko mi stvari nije jasno u Jankovićevoj priči. Npr, da Janković ima dokaz u 'elektronskoj bazi' da je imao urednu dozvolu. Ja, pouzdano, znam da se devedesetih evidencija oružja nije vodila ni u kakvoj elektronskoj bazi nego se vodila ručno u kartoteci.

Isto tako je nelogično da poseduješ dozvolu za oružje i da je ostaviš kod tate, a da pištolj nosiš sa sobom. Naročito ne devedesetih, kada su kontrole bile jako česte po lokalima.

Najmanje mi je jasno šta će studentu pištolj, ali ajde...

No, nema veze...
Slučaj je pravno zastareo. Može da govori samo o karakteru onoga ko želi da obavlja najvišu državnu funkciju.

Kad su izbori u pitanju, sasvim legitimna stvar.
highshalfbooze highshalfbooze 12:32 27.12.2016

Re: Izbori?

Što jes jes, i taj je bio student kada je potezao pištolj.

Ko je bio student?
milojep milojep 12:35 27.12.2016

Re: Izbori?

highshalfbooze
Što jes jes, i taj je bio student kada je potezao pištolj.

Ko je bio student?

Pa Toma, kada je završavao fakultet?
milojep milojep 12:37 27.12.2016

Re: Izbori?

Ja volim oružje, prvi pištolj sam imao sa 23.


Hoćeš reći da je Jankoviću to bio prvi pištolj u nameri da napravi kolekciju iz ljubavi prema oružju? Pa na sudu bi i moglo da prođe ali teško za poverovati

edit: a tu je ljubav mogao da ispoljava i u slučajevima kada ode kući po zimnicu u Loznicu.
vcucko vcucko 12:46 27.12.2016

Re: Izbori?

freehand

Ja volim oružje, prvi pištolj sam imao sa 23.

Hvala, dovoljno.
Naravno, ako si ovo ozbiljno napisao.
anonymous anonymous 12:47 27.12.2016

Re: Izbori?

milojep
Ja volim oružje, prvi pištolj sam imao sa 23.


Hoćeš reći da je Jankoviću to bio prvi pištolj u nameri da napravi kolekciju iz ljubavi prema oružju? Pa na sudu bi i moglo da prođe ali teško za poverovati

edit: a tu je ljubav mogao da ispoljava i u slučajevima kada ode kući po zimnicu u Loznicu.






Ebote, izgleda da sam pogrešio.....

Je l, ovo blog o De Golu, ......ili Predsedniku ....
highshalfbooze highshalfbooze 12:48 27.12.2016

Re: Izbori?

predatortz
Isto tako je nelogično da poseduješ dozvolu za oružje i da je ostaviš kod tate, a da pištolj nosiš sa sobom. Naročito ne devedesetih, kada su kontrole bile jako česte po lokalima.

Sigurno znaš da dozvola za držanje i dozvola za nošenje oružja nisu isto.
No nebitno, saglasan sam sa time da on nije kandidat na nivou Ivana Đurića iz 1990. godine, ali možda boljeg nismo ni zaslužili. Možda ćemo zaslužiti boljeg predsednika ako uspostavimo vladavinu prava i podignemo razrušene institucije sistema, a to je i motiv za kandidaturu Saše Jankovića.
highshalfbooze highshalfbooze 12:51 27.12.2016

Re: Izbori?

Pa Toma, kada je završavao fakultet?

Pa pre izbora.
misha.m misha.m 12:57 27.12.2016

Re: Izbori?

highshalfbooze
Sigurno znaš da dozvola za držanje i dozvola za nošenje oružja nisu isto.

'90-tih je postojala jedna dozvola, nije bilo razdvajanja.
I ja sam u tom periodu bio student i '94 sam kupio prvi (i jedini) pištolj, jer sam bio napaljotka, usijana glava koja je iskreno htela da pravi kolekciju.
Voleo sam da idem u streljanu i da tamo meditiram.
I pored svega toga nisam se pretvorio u kriminalca, razbojnika, ubicu.

Posedovanje oružja ne bi trebalo da bude diskvalifikacioni faktor u ovakvim odlučivanjima.
predatortz predatortz 13:04 27.12.2016

Re: Izbori?

Sigurno znaš da dozvola za držanje i dozvola za nošenje oružja nisu isto.


Oružje je nađeno u stanu. Dakle nije imao dozvolu za držanje kod sebe. Devedesetih se izdavala jedna dozvola. Neki su tvrdili da je dozvola koju mu je iz Loznice doneo otac izdata u SUP Loznica dan pre tragičnog događaja.

Sem što je Janković tcvrdio da ima 'elektronski dokaz' da je oružje posedovao legalno, što je devedesetih bilo nemoguće jer nije postojao takav registar, drugih podataka o tome kada je dozvola izdata nismo videli.

Ja ne znam šta piše u zapisniku sa uviđaja, ali sam pročitao da je Janković rekao da je na njegovoj ruci bilo tragova nitrata kada su mu uzeli parafinsku rukavicu.

No, da ne ulazimo sad u sferu nagađanja, mnogo toga tu je ostalo nedorečeno.
highshalfbooze highshalfbooze 13:07 27.12.2016

Re: Izbori?

'90-tih je postojala jedna dozvola, nije bilo razdvajanja.

Osamdesetih je to bio slučaj, a 1989 ili 1990 je uvedena dozvola za nošenje oružja.
milojep milojep 13:10 27.12.2016

Re: Izbori?

I ja sam u tom periodu bio student i '94 sam kupio prvi (i jedini) pištolj, jer sam bio napaljotka, usijana glava koja je iskreno htela da pravi kolekciju.


Janković ko svojevremeno Čarlton Heston po pitanju oružija. Svi glasači mu imali pištolje kao omladinci.
highshalfbooze highshalfbooze 13:16 27.12.2016

Re: Izbori?

Sem što je Janković tcvrdio da ima 'elektronski dokaz' da je oružje posedovao legalno, što je devedesetih bilo nemoguće jer nije postojao takav registar, drugih podataka o tome kada je dozvola izdata nismo videli.

2015. godine je izjavio da postoji elektronska dokumentacija u MUP. Te godine je postojala dokumentacija u elektronskom obliku. Takođe nije pomenuo nikakav "elektronski dokaz".
Ti si zaista pogodan za manipulacije putem medija.
misha.m misha.m 13:24 27.12.2016

Re: Izbori?

milojep
Janković ko svojevremeno Čarlton Heston po pitanju oružija. Svi glasači mu imali pištolje kao omladinci.

Ja nigde nisam napisao da ću glasati za gospodina Jankovića.
predatortz predatortz 13:27 27.12.2016

Re: Izbori?

Ti si zaista pogodan za manipulacije putem medija.


Jbga, počnem da verujem u teorije zavere čim nekom parafinska rukavica pokaže prisustvo barutnih čestica.
highshalfbooze highshalfbooze 13:37 27.12.2016

Re: Izbori?

predatortz
Jbga, počnem da verujem u teorije zavere čim nekom parafinska rukavica pokaže prisustvo barutnih čestica.

Saša Janković
"Ono čime bih se službeno bavio kao zaštitnik građana, da se ne radi o meni, jeste zloupotreba policijske dokumentacije iz koje je prvo 'procurio' jedan službeni dokument, a onda je Ministarstvo objavilo njen deo, pažljivo odabran da u javnosti podstakne sumnju i pokrene neformalno suđenje i presudu bez suda. To se sutra može desiti i nekome ko nema pristup medijima kao ja i ko neće moći da se odbrani. To je pogubno, to je rušenje institucije policije", kazao je Janković.

highshalfbooze
saglasan sam sa time da on nije kandidat na nivou Ivana Đurića iz 1990. godine, ali možda boljeg nismo ni zaslužili. Možda ćemo zaslužiti boljeg predsednika ako uspostavimo vladavinu prava i podignemo razrušene institucije sistema, a to je i motiv za kandidaturu Saše Jankovića.
karabasbarabas karabasbarabas 15:50 27.12.2016

Re: Izbori?

Budete li cekali protivkandidata bez ijedne mrlje nacekecete se.

Svako ko i malo promoli nos, ne mora ni da napada ni da kritikuje, odmah dobija ekspresno aferu tipa gardisti.

A niko nece smeti da pita "kako bas sad nakon 14 godina". Zasto? Pa da ne bi isuvise promolio nos.

I to je jedan od najvecih razloga zasto SNS mora pasti. Niko nije imao toliku apsolutnu moc jos od Slobe. Svi su bili smenjivi iz prostog razloga sto nisu imali apsolutnu vecinu.
octopus octopus 16:21 27.12.2016

Re: Izbori?

"Ja ne znam da li je Saša Janković bio blizak JUL-u, kao što Čeda tvrdi da jeste. Takođe, ne znam mnogo o okolnostima tog samoubistva."

Recimo ja znam okolnosti samoubistva onoliko šta sam čuo od sestre dečka koji se ubio. To je bilo negde 96. 97. zaboravio sam, ali ona je tada govorila kako je to strašna tragedija ali Jankovića nije pominjala u kontekstu eventualne krivice. Nije ga uopšte pominjala.
octopus octopus 16:23 27.12.2016

Re: Izbori?

"I o Jeremiću, ubici gardista maskiranom u predsednikovog savetnika na civilnom služenju vojnog roka.
Mada bi stvarno valjalo sačekati da se zahukta, zaprepastićeš se šta te sve u stvari interesuje o raznim ljudima kad krene Infomer u saradnji sa Pinkom da ti to saopštava.
Hoću da kažem - zar te zaista ne brine kad uvidiš koliko bez zadrške gutaš te jeftine propagandističke udice? meni je ovo sa platom, dva puta sam već pominjao, nekako najlakše da ilustrujem kolikom lakoćom i bez zazora te barabe lažu. A odgovor onih koji su priču pojeli, sažvakali al nikako da je izbace je - pa šta ima veze? Ljudi veruju.
Tragično za misleće biće koje sebe smatra čovekom koji ima sopstveni integritet i bar senku dostojanstva."

Ljut sam na tebe, nekako me uvek pretekneš sa komentarom a još lepše artikulišeš ono što i ja mislim.
milojep milojep 18:14 27.12.2016

Re: Izbori?

highshalfbooze
Šta lupetaš? Idiotska ironija!

Hvala na lepim rečima. Radi se o nelogičnosti u tvojim rečima. Vrlo je jednostavno i svako bi razumeo da kada poneseš pištolj sa sobom u šetnju Beogradom, kako ti kažeš, ne može u isto vreme da bude i kod kuće.
Vrlo je jednostavno, pokušaj.


Iskreno nisam verovao da si to bukvalno shvatio ! Naravno da nije morao da nosi pištolj uvek, recimo do video kluba (gde je po svedočenju bio kada mu se prijatelj ubio). A kada smo kod toga interesantno je da je pištolj bio neobezbeđen na vidljivom mestu u vitrini sa mecima!! Biće neki pravnik da kaže da li i tu ima elemenata krivičnoj odgovornosti, u najmanju ruku oružije i dozvola su trebali biti oduzeti na duže vreme. Naprotiv njemu je isti pištolj vraćen vrlo brzo.
freehand freehand 18:17 27.12.2016

Re: Izbori?

milojep
highshalfbooze
Šta lupetaš? Idiotska ironija!

Hvala na lepim rečima. Radi se o nelogičnosti u tvojim rečima. Vrlo je jednostavno i svako bi razumeo da kada poneseš pištolj sa sobom u šetnju Beogradom, kako ti kažeš, ne može u isto vreme da bude i kod kuće.
Vrlo je jednostavno, pokušaj.


Iskreno nisam verovao da si to bukvalno shvatio ! Naravno da nije morao da nosi pištolj uvek, recimo do video kluba (gde je po svedočenju bio kada mu se prijatelj ubio). A kada smo kod toga interesantno je da je pištolj bio neobezbeđen na vidljivom mestu u vitrini sa mecima!! Biće neki pravnik da kaže da li i tu ima elemenata krivičnoj odgovornosti, u najmanju ruku oružije i dozvola su trebali biti oduzeti na duže vreme. Naprotiv njemu je isti pištolj vraćen vrlo brzo.

Milojep, ne daj se omesti! Tako i o Šekiju pričaju svašta, da su ga sa pištoljem pred skupštinom viđali, ali on je naš.
milojep milojep 18:19 27.12.2016

Re: Izbori?

octopus
"Ja ne znam da li je Saša Janković bio blizak JUL-u, kao što Čeda tvrdi da jeste. Takođe, ne znam mnogo o okolnostima tog samoubistva."

Recimo ja znam okolnosti samoubistva onoliko šta sam čuo od sestre dečka koji se ubio. To je bilo negde 96. 97. zaboravio sam, ali ona je tada govorila kako je to strašna tragedija ali Jankovića nije pominjala u kontekstu eventualne krivice. Nije ga uopšte pominjala.


Kako si pogodio godinu tako si verovatno i priču sestre Dragane.

Moj brat, koji je bio apsolvent Fakulteta organizacionih nauka u Beogradu, ne samo što je bio pametan, već je bio i spretan mladić, pa nema šanse da bi on tako nešto nesmotreno uradio - priča Predragova sestra Dragana, koja neprestano bdi uz roditelje i nada se da će istina kad-tad da izađe na površinu.


http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hronika/aktuelno.291.html:545165-Roditelji-Gojkovica-Nas-sin-se-nije-ubio

p.s. Predrag je stradao 1993
freehand freehand 18:19 27.12.2016

Re: Izbori?

vcucko
freehand

Ja volim oružje, prvi pištolj sam imao sa 23.

Hvala, dovoljno.
Naravno, ako si ovo ozbiljno napisao.

Najozbiljnije sam napisao, slagavši za jednu godinu. Nenamerno, ali imao sa 24, preračunao sam kasnije.
Kakav si ti zaključak iz toga izveo?
Pazi, nije ovo sve; čak imam i prijatelja koji je o oružju knjige pisao, ako bude trebalo za inkriminaciju desi li se da poludim pa se negde kandidujem za nešto.
milojep milojep 18:23 27.12.2016

Re: Izbori?

freehand
milojep
highshalfbooze
Šta lupetaš? Idiotska ironija!

Hvala na lepim rečima. Radi se o nelogičnosti u tvojim rečima. Vrlo je jednostavno i svako bi razumeo da kada poneseš pištolj sa sobom u šetnju Beogradom, kako ti kažeš, ne može u isto vreme da bude i kod kuće.
Vrlo je jednostavno, pokušaj.


Iskreno nisam verovao da si to bukvalno shvatio ! Naravno da nije morao da nosi pištolj uvek, recimo do video kluba (gde je po svedočenju bio kada mu se prijatelj ubio). A kada smo kod toga interesantno je da je pištolj bio neobezbeđen na vidljivom mestu u vitrini sa mecima!! Biće neki pravnik da kaže da li i tu ima elemenata krivičnoj odgovornosti, u najmanju ruku oružije i dozvola su trebali biti oduzeti na duže vreme. Naprotiv njemu je isti pištolj vraćen vrlo brzo.

Milojep, ne daj se omesti! Tako i o Šekiju pričaju svašta, da su ga sa pištoljem pred skupštinom viđali, ali on je naš.


Čemu ovo? Polarizuješ tamo gde je nemoguće. Jesam li branio Šešelja ikada za to vitlanje pištoljem, jesam li ga nekada pominjao kao opciju za izbor?

freehand freehand 18:24 27.12.2016

Re: Izbori?

Čemu ovo? Polarizuješ tamo gde je nemoguće. Jesam li branio Šešelja ikada za to vitlanje pištoljem, jesam li ga nekada pominjao kao opciju za izbor?

Čitajući šta pišeš ti, realno, drugu opciju nema, moj Milojep. Sve je ostalo luk i voda. I ne samo ti. Čitava istražiteljsko-islednička grupa.
milojep milojep 18:26 27.12.2016

Re: Izbori?

octopus
"I o Jeremiću, ubici gardista maskiranom u predsednikovog savetnika na civilnom služenju vojnog roka.
Mada bi stvarno valjalo sačekati da se zahukta, zaprepastićeš se šta te sve u stvari interesuje o raznim ljudima kad krene Infomer u saradnji sa Pinkom da ti to saopštava.
Hoću da kažem - zar te zaista ne brine kad uvidiš koliko bez zadrške gutaš te jeftine propagandističke udice? meni je ovo sa platom, dva puta sam već pominjao, nekako najlakše da ilustrujem kolikom lakoćom i bez zazora te barabe lažu. A odgovor onih koji su priču pojeli, sažvakali al nikako da je izbace je - pa šta ima veze? Ljudi veruju.
Tragično za misleće biće koje sebe smatra čovekom koji ima sopstveni integritet i bar senku dostojanstva."

Ljut sam na tebe, nekako me uvek pretekneš sa komentarom a još lepše artikulišeš ono što i ja mislim.


Zajebano je to kada postaneš toliko alergičan na gmazove poput Vučićevića i Mitrovića pa postaneš njihov antipod u toj meri da sve što oni kažu bez provere obrćeš i tvrdiš suprotno

milojep milojep 18:35 27.12.2016

Re: Izbori?

freehand
Čemu ovo? Polarizuješ tamo gde je nemoguće. Jesam li branio Šešelja ikada za to vitlanje pištoljem, jesam li ga nekada pominjao kao opciju za izbor?

Čitajući šta pišeš ti, realno, drugu opciju nema, moj Milojep. Sve je ostalo luk i voda. I ne samo ti. Čitava istražiteljsko-islednička grupa.


Dobro je kada ti vidiš moje opcije bolje od mene samog. A što se tiče istražiteljskog rada 'ebeš ga šta ćeš kada ne verujem Slobinoj policiji iako je 'rešila' onolike slučajeve Ćuruvije,Bulatovića,Badže,Žike,Vujasinovićke...
predatortz predatortz 19:34 27.12.2016

Re: Izbori?

octopus
"Ja ne znam da li je Saša Janković bio blizak JUL-u, kao što Čeda tvrdi da jeste. Takođe, ne znam mnogo o okolnostima tog samoubistva."

Recimo ja znam okolnosti samoubistva onoliko šta sam čuo od sestre dečka koji se ubio. To je bilo negde 96. 97. zaboravio sam, ali ona je tada govorila kako je to strašna tragedija ali Jankovića nije pominjala u kontekstu eventualne krivice. Nije ga uopšte pominjala.



Jasno mi je da se vi iz Loznice bolje poznajete među sobom. Međutim, čitao sam neke članke u kojim se porodica nastradalog mladića ne baš pozitivno izjašnjava o Saši.

Uzgred, ja ne tvrdim ništa niti bilo koga optužujem. Mogu da kažem na šta cela stvar meni liči. Liči mi da se balavurdija igrala pištoljem, da je pištolj opalio i kako to biva pogodio nesrećnika u glavu. Neko je celu stvar pokrio. Zna li se čime se bavio Jankovićev otac?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:40 27.12.2016

Re: Izbori?

Čitajući šta pišeš ti, realno, drugu opciju nema, moj Milojep. Sve je ostalo luk i voda. I ne samo ti. Čitava istražiteljsko-islednička grupa.

:)))))
Тачно.
Ово је бесрамно дрндање Саше Јанковића.
Другари, њему не треба противник из власти кад има вас овде.
looping looping 19:44 27.12.2016

Re: Izbori?

Другари, њему не треба противник из власти кад има вас овде.

Pa to ti je isto, zato što smo mi botovi.
vcucko vcucko 22:47 27.12.2016

Re: Izbori?

freehand
vcucko
freehand

Ja volim oružje, prvi pištolj sam imao sa 23.

Hvala, dovoljno.
Naravno, ako si ovo ozbiljno napisao.

Najozbiljnije sam napisao, slagavši za jednu godinu. Nenamerno, ali imao sa 24, preračunao sam kasnije.
Kakav si ti zaključak iz toga izveo?
Pazi, nije ovo sve; čak imam i prijatelja koji je o oružju knjige pisao, ako bude trebalo za inkriminaciju desi li se da poludim pa se negde kandidujem za nešto.

Negde na Debelom Brdu (po ženske linije često prolazim tuda pa mi je simbol divljine), ili tamo gde je bloger Pajić, ili negde na potezu Nižnjevartovsk - Jakutsk, e tamo je nošenje vatrenog ličnog naoružanja jedna stvar. U Beogradu ili Pančevu, svejedno, sasvim druga.
Držanje u kući/stanu, uz validnu dozvolu, ljudsku obuku i punu odgovornost, radi odbrane života i imovine, da. Nosanje okolo, ne. Ko nosa pucu okolo, a nije uniformisano lice sa jasnim pravilom službe, po meni nije kvalifikovan ni za šefa skupštine stanara, kamo li za predsednika države. Moj stav na koji imam pravo.
Eto to sam hteo da kažem.
Davie Davie 01:56 28.12.2016

Re: Izbori?

Zna li se čime se bavio Jankovićev otac?

Javni pravobranilac.

Inace nemate pojma, 90-tih je postojala jedna dozvola, dozvola za posedovanje oruzja i sa njom si mogao i da nosis to oruzje sa sobom. Tek 2000-tih je dozvola razdvojena, na nosenje i drzanje oruzja, pri tome ovu za nosenje imaju sva sluzbena lica, estradne zvezde, sportisti, kriminalci, clanovi partija, odnosno svi oni koji imaju veze u ovoj super kvarnoj i super korumpiranoj drzavi.
predatortz predatortz 08:44 28.12.2016

Re: Izbori?


Inace nemate pojma, 90-tih je postojala jedna dozvola, dozvola za posedovanje oruzja i sa njom si mogao i da nosis to oruzje sa sobom.


Ja i napisah da se izdavala jedna.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:08 28.12.2016

Re: Izbori?

Negde na Debelom Brdu (po ženske linije često prolazim tuda pa mi je simbol divljine)


E ovde mora da reagujem, kakva bre crna divljina, to ti je pitomina bato, livade, šumice, potoci, prijatnih 1000 metara...

Čuj, diviljina ?! c,c,c...

highshalfbooze highshalfbooze 16:43 28.12.2016

Re: Izbori?

predatortz

Inace nemate pojma, 90-tih je postojala jedna dozvola, dozvola za posedovanje oruzja i sa njom si mogao i da nosis to oruzje sa sobom.


Ja i napisah da se izdavala jedna.

Tačno je, obojica ste u pravu. Ja sam bio ubeđen da je i fizičkim licima bila potrebna posebna dozvola za nošenje oružja i skoknuo do biblioteke da vratim knjigu pa sam uzeo Službeni glasnik RS br 9 iz 1992. godine i pročitao da stvarno nemam pojma. Dozvole fizičkim licima za držanje i nošenje oružje su zaista bile objedinjene tada.
Ja sam bio u zabludi jer znam da je 1992. članom 21 i 22 Zakona o oružju i municiji bilo određeno da se izdaje dozvola za prenošenje oružja.
Ja sam se malo zaneo jer mi nije bilo jasno zbog čega napadaju nekoga ko je časno i pošteno obavljao javnu funkciju za razliku od svih ostalih koji ga inače napadaju sa tim istim argumentima.
I opet sam zaključio da nemam pojma i da ništa nije slučajno. Samo vi nastavite da radite to što radite, nedajte da vas ja ometam.
st.jepan st.jepan 19:55 28.12.2016

Re: Izbori?

freehand
prvi pištolj sam imao sa 23.

Ja sa 12.
Poslednji sa 13.
U međuvremenu, nekoliko.
U stvari, nisu bili baš sasvim moji, pripadali su svima nama koji smo ih zajenički smišljali i gradili, kojekuda sakrivali i na najneverovatnijim lokacijama iz njih pucali, dakle V-u, T-u, L-u i meni.

Sve modele, sem poslednjeg, poveziva je dvadeesetak santimetara dugačka, spolja osmougaona gvozdena cev koju je vagabund V. (tako ga je, kao i ostale moje drugare, zvala moja majka - vagabund sa dodatkom prezimena) pronašao na obližnjem gradilištu, i u koju je, s ushičenjem smo provalili, glatko a ipak tesno uklizavao šestomilimetarski flober metak - dragocenost koju je vagabudund L ukrao od svog ujaka, lovca.

Prvi model bio je jednostavan do razneženja, a ipak, teško opisiv. Cev je bila paljenom žicom dobro učvršćena za nekakvu bukovu daščicu, a mehanizam za opaljivanje sastojao se od rajbera za vrata, koji je kroz rupu izbušenu u najširem pljosnatom delu, bio labavo ušrafljen u do pola istanjeni deo daščice, kao i od lastiša skinutog sa netom prevaziđene rakljice.

Pogađate, pucalo se tako što se rajber natezao i puštao da špicom zvekne u bazu zatisnutog metka. Opaljivanje je uspevalo retko, mahom nakon desetak pokušaja. Mozgali smo zašto, pojačavali lastiš, dodatno zašiljavali vrh rajbera, podešavali stvar tako da špic udara tačno u sredinu metka, sve dok vagabund T. nije negde pronašao čauru metka ispaljenog iz prave pucaljke. Uočili smo da je trag igle bio poput utisnute crtice, i to ne na sredinu, već na na obodu baze.

Tako prosvetljeni, bacili smo se na izradu novog, sofisticiranijeg modela. Opaljivao je bez greške, ali težili smo savršenstvu - pištolju sa pravim orozom, iz kojeg bi se moglo pucati jednoručno. Stoga smo onu istu osmougaonu cevku premeštali s modela na model, sve dok je najzad nismo zavrljačili, i u školskoj radionici za OTO, bajage radeći na velikom modelu broda, napravili elegantnu aluminijumsku pucaljku, veličine i oblika penkala. Verovatno je još na dnu Save, negde u visini "Promaje". Panično sam je strpao u džep i otrčao onamo kad je komšija policajac sa svog prozora uočio čudnu aktivnost na mojoj terasi, i (slučajno sam čuo) posavetovao moje da mi pretresu sobu.

... Uh, izvini domaćine, stvarno nisam imao nameru da ti blog istrolujem ovako obilato, al eto, ponelo me. A jedva da sam načeo temu (zbog sličnih nepodopština, bile su nas tada pune novine). Valjda ću se jednom nakaniti da napišem svoj, odavno zamišljani, amarkordični blog.

P.S. Nisam se kandidovao za predsednika, pa o svom arsenalu mogu slobodno.
freehand freehand 20:12 28.12.2016

Re: Izbori?


P.S. Nisam se kandidovao za predsednika, pa o svom arsenalu mogu slobodno.

Svako ima svoj šifonjer i u njemu svoje kosture.Ako ne tu su Vučićević i Mitrović da smisle a Krstić da podrži.
Moja prva pucaljka bila je čuveni Tokarev, zvan tetejcem. Drugi takođe, samo u kompakt varijanti i kalibru 9 para.I tu se zaustavljam, jer ne bi bilo ni lepo ni uputno da se raziđem sa državnom dokumentacijom.
A o tvojim smo pištoljima od hemijske olovke već, koliko me pamćenje služi, čavrljali.
predatortz predatortz 20:15 28.12.2016

Re: Izbori?

freehand

P.S. Nisam se kandidovao za predsednika, pa o svom arsenalu mogu slobodno.

Svako ima svoj šifonjer i u njemu svoje kosture. Ko jena tu su Vučićević i Mitrović da smisle a Krstić da podrži.
Moja prva pucaljka bila je čuveni Tokarev, zvan tetejcem. Drugi takođe, samo u kompakt varijanti i kalibru 9 para.I tu se zaustavljam, jer ne bi bilo ni lepo ni uputno da se raziđem sa državnom dokumentacijom.
A o tvojim smo pištoljima od hemijske olovke već, koliko me pamćenje služi, čavrljali.



Bereta je keva!
st.jepan st.jepan 20:19 28.12.2016

Re: Izbori?

A o tvojim smo pištoljima od hemijske olovke već, koliko me pamćenje služi, čavrljali.

Da, pomenuo sam ih negde.
Nije baš ličilo na čavrljanje, ali da, bilo je na neki način zabavno.


freehand freehand 20:28 28.12.2016

Re: Izbori?

predatortz
freehand

P.S. Nisam se kandidovao za predsednika, pa o svom arsenalu mogu slobodno.

Svako ima svoj šifonjer i u njemu svoje kosture. Ko jena tu su Vučićević i Mitrović da smisle a Krstić da podrži.
Moja prva pucaljka bila je čuveni Tokarev, zvan tetejcem. Drugi takođe, samo u kompakt varijanti i kalibru 9 para.I tu se zaustavljam, jer ne bi bilo ni lepo ni uputno da se raziđem sa državnom dokumentacijom.
A o tvojim smo pištoljima od hemijske olovke već, koliko me pamćenje služi, čavrljali.



Bereta je keva!

Odem '89 u inostranstvo, sa namerom da između ostalog (ne između ostlog oružja , nego između drugih stvari za nabavku) kupim i Beretu, normalno Brus Vilis/Mel Gibson model. Devedesdvojku, daklem. Nisam je kupio iz dva razloga: prvo, nisu je imali u radnji a čekalo se desetak dana da stigne. Drugo - koštala je oko 2 i po hiljade maraka, ako se dobro sećam.
No dobra stvar je bila da mi je tada prodavac preporučio nešto što sam prvi put video uživo - Glock 17. Po trostruko nižoj ceni. Nisam ga kupio ali sam bio oduševljen njime.
Rekoh da neću mnogo svoje kosture iz ormara da vadim ali koliko da pomenem samo činjenicu da je ČZ 75 kod drugara iz ZNG bio mufte, i rado su ga se odricali, bez mnogo ubeđivanja. :)
A fanbtastičan pištolj, taj ČZ.
predatortz predatortz 20:38 28.12.2016

Re: Izbori?

freehand
predatortz
freehand

P.S. Nisam se kandidovao za predsednika, pa o svom arsenalu mogu slobodno.

Svako ima svoj šifonjer i u njemu svoje kosture. Ko jena tu su Vučićević i Mitrović da smisle a Krstić da podrži.
Moja prva pucaljka bila je čuveni Tokarev, zvan tetejcem. Drugi takođe, samo u kompakt varijanti i kalibru 9 para.I tu se zaustavljam, jer ne bi bilo ni lepo ni uputno da se raziđem sa državnom dokumentacijom.
A o tvojim smo pištoljima od hemijske olovke već, koliko me pamćenje služi, čavrljali.



Bereta je keva!

Odem '89 u inostranstvo, sa namerom da između ostalog kupim i Beretu, normalno brus Vilis/Mel Gibson model. Devedesdvojku, daklem. Nisma je kupio iz dva razloga: prvo, nisu je imali u radnji a čekalo se desetak dana da stigne. Drugo - koštala je oko 2 i po hiljade maraka, ako se dobro sećam.
No dobra stvar je bila da mi je tada prodavac preporučio nešto što sam prvi put video uživo - Glock 17. Po trostruko nižoj ceni. Nisam ga kupio ali sam bio oduševljen njime.
Rekoh da neću mngo svoje kosture iz ormara da vadim ali koliko a pomenem samo činjenicu da je ČZ 75 kod drugara iz ZNG bio mufte, i rado su ga se odricali, bez mnogo ubeđivanja. :)
A fanbtastičan pištolj, taj ČZ.


Slažem se za ČZ. Imam je u verziji 7.65 a imao sam i 6.35 pa sam je poklonio. Odlična izrada. Generalno Bereta i ČZ veoma nalikuju. Glok je, takođe, fantastičan. Nekoć sam i ja voleo oružje, posle mi ogadilo. Imam ga, sa dozvolom naravno, ali je odavno rasklopljeno i zaključano u kasi. Nadam se da ovo klinci ne čitaju, jer sam ih ubedio da nemam ništa. :)

freehand freehand 20:44 28.12.2016

Re: Izbori?

Slažem se za ČZ. Imam je u verziji 7.65 a imao sam i 6.35 pa sam je poklonio.

Jbg... Ne vuci me za jastuk, ofiraću se i ode mi kandidatura...
Ti i tvoje kolege što istražujete i isleđujuete po internetu napravili biste začas od mene Adnana Kašogija ili našeg zemljaka Muhameda Dahlana.
Davie Davie 21:30 28.12.2016

Re: Izbori?

Kazu da muskarci sa problemom velicine njihove muskosti nadogradnju tog problema vide u oruzju. Pa se prica svede na to ko koji kalibar imade.
freehand freehand 22:05 28.12.2016

Re: Izbori?

Davie
Kazu da muskarci sa problemom velicine njihove muskosti nadogradnju tog problema vide u oruzju. Pa se prica svede na to ko koji kalibar imade.

Sledeći put kad se sa rubrike "život" prebaciš na blog gledaj da izbegavaš komentarisanje prvih deset ili pentaest minuta i da ne čitaš beleške koje si usput načinio, jer je šansa da ispadneš ekstremno glup preterano velika. Ok, to ni inače nije lako sakriti, ali ako se dobro skoncentrišeš i izbegavaš kovanice poput "nadogradnje problema" možda se i provučeš sa malo sažaljenja ali bez modrica i fraktura.
Davie Davie 22:24 28.12.2016

Re: Izbori?

Sledeći put kad se sa rubrike "život" prebaciš na blog gledaj da izbegavaš komentarisanje prvih deset ili pentaest minuta i da ne čitaš beleške koje si usput načinio, jer je šansa da ispadneš ekstremno glup preterano velika. Ok, to ni inače nije lako sakriti, ali ako se dobro skoncentrišeš i izbegavaš kovanice poput "nadogradnje problema" možda se i provučeš sa malo sažaljenja ali bez modrica i fraktura.



Opa bato, a gde si napumpao mišiće za nanošenje tih modrica i fraktura? Na blogu gde obitavaš godinama po ceo dan? Prosto plaši koliko si i pametan i strašan ujedno.
predatortz predatortz 22:31 28.12.2016

Re: Izbori?

Davie
Kazu da muskarci sa problemom velicine njihove muskosti nadogradnju tog problema vide u oruzju. Pa se prica svede na to ko koji kalibar imade.


A što tebe toliko zanima veličina tuđih penisa?

freehand freehand 22:39 28.12.2016

Re: Izbori?

Davie
Sledeći put kad se sa rubrike "život" prebaciš na blog gledaj da izbegavaš komentarisanje prvih deset ili pentaest minuta i da ne čitaš beleške koje si usput načinio, jer je šansa da ispadneš ekstremno glup preterano velika. Ok, to ni inače nije lako sakriti, ali ako se dobro skoncentrišeš i izbegavaš kovanice poput "nadogradnje problema" možda se i provučeš sa malo sažaljenja ali bez modrica i fraktura.



Opa bato, a gde si napumpao mišiće za nanošenje tih modrica i fraktura? Na blogu gde obitavaš godinama po ceo dan? Prosto plaši koliko si i pametan i strašan ujedno.

idi traži nešto o nadogradnji pameti, možda ti pomogne da skapiraš da je reč o mentalnim bubotcima.
A što tebe toliko zanima veličina tuđih penisa?

Muškosti, ne penisa. Toi je popularno u rubrici "Život": "8 načina da ispadneš pametan na FB".
Jebiga, pomešao je platformu.
blogovatelj blogovatelj 23:02 28.12.2016

Re: Izbori?

Kazu da muskarci sa problemom velicine njihove muskosti nadogradnju tog problema vide u oruzju. Pa se prica svede na to ko koji kalibar imade.


Ja sve čekam Krkara da se javi i kaže kako ima rasklopljen minobacač u šifonjeru u stanu, a ti mu ga šuknu i pre nego se javio.
Davie Davie 06:45 29.12.2016

Re: Izbori?

idi traži nešto o nadogradnji pameti, možda ti pomogne da skapiraš da je reč o mentalnim bubotcima.

Mentalne bubotke? Od propalog provincijalnog novinarcica kome je intelektualni domet da onanise na Tadica? Pola bloga se hvalis kako si opasan specijalac sa ne znam kakvim arsenalom, a u stvari setio si se da bi bilo lepo da se pozoves na imaginarnu mentalnu dominaciju. Brate, odluci kako da ces da se predstavljas, ali pazi, izaberi nesto drugo jer pametan nisi.
freehand freehand 10:17 29.12.2016

Re: Izbori?

Davie
idi traži nešto o nadogradnji pameti, možda ti pomogne da skapiraš da je reč o mentalnim bubotcima.

Mentalne bubotke? Od propalog provincijalnog novinarcica kome je intelektualni domet da onanise na Tadica? Pola bloga se hvalis kako si opasan specijalac sa ne znam kakvim arsenalom, a u stvari setio si se da bi bilo lepo da se pozoves na imaginarnu mentalnu dominaciju. Brate, odluci kako da ces da se predstavljas, ali pazi, izaberi nesto drugo jer pametan nisi.

Poznajemo li se mi?
Komentar ukazuje na nekakvu ličnu ozlojeđenost što je loše iz više razloga, ali je vredan jer je pisan upotrebom metoda diskvalifikacije kome je izložen Janković. Laži, klevete, izmišljotine iz standardnog arsenala napreednjačkih kriptofašista.

Imaš žuti .
st.jepan st.jepan 11:19 29.12.2016

Re: Izbori?

o tvojim smo pištoljima od hemijske olovke

Informerski podlo izvrtanje!
Pre svega, ne hemijska, nego penkalo (spoljni prečnik 12 mm), a drugo, nemoj da sad Krkaru uputim PP s molbom da izroni artefakt.



vcucko vcucko 13:40 29.12.2016

Re: Izbori?

vrabac_u_steni
Negde na Debelom Brdu (po ženske linije često prolazim tuda pa mi je simbol divljine)


E ovde mora da reagujem, kakva bre crna divljina, to ti je pitomina bato, livade, šumice, potoci, prijatnih 1000 metara...

Čuj, diviljina ?! c,c,c...


Možda sam se rogobatno izrazio, uostalom ovde sa svojevremeno opisao neka lepa iskustva sa ljudima sa Debelog, kao kontratežu večitim kukumavkama da smo (Srbi) najgori narod.

Divljina u smislu da je jedva naseljeno, orlovi poleću sa grana dok prolaziš putem, postoji verovatnoća da ti vuk reče dobro veče, ako me razumeš.
tyson tyson 14:49 29.12.2016

Re: Izbori?

Moja prva pucaljka bila je čuveni Tokarev, zvan tetejcem. Drugi takođe, samo u kompakt varijanti i kalibru 9 para.

U ove dane praznika fali nam jedan dobar, muški blog o oružju.


freehand freehand 14:51 29.12.2016

Re: Izbori?

tyson
Moja prva pucaljka bila je čuveni Tokarev, zvan tetejcem. Drugi takođe, samo u kompakt varijanti i kalibru 9 para.

U ove dane praznika fali nam jedan dobar, muški blog o oružju.



Piši.
tyson tyson 01:08 30.12.2016

Re: Izbori?

Piši.

Već sam tu negde skoro rekao, nema šanse; posla preko glave ovih dana.


freehand freehand 01:50 30.12.2016

Re: Izbori?

tyson
Piši.

Već sam tu negde skoro rekao, nema šanse; posla preko glave ovih dana.



Smisli deo, možda da napravimo neki omnibus.
sasaminijature sasaminijature 12:56 27.12.2016

Izbori?

Loša predstava, tanak scenario, amaterski režirano, glumci očaj očaja....

Ne postoji opozicija, dugi niz godina. Niko nije ćorkiran od predhodne vlasti. Šta je sa privatizacijama, koliko dugo se skida kajmak sa koridora, RTB Bor, Srbijagas, šta je sa Farmakom-om, šta je sa Dinkićem?

Janković? Wtf, ko je on i čime zavređuje moj glas? Ja još nemam odgovor kada sebi postavim ova pitanja. Plus ima te afere i kao takav pogodan za ucene i manipulaciju.


Svi mogući kanditati ( osim SJ ), su na sceni od kada znam za sebe, i kao takvi ucenjeni do nebesa.

milojep milojep 13:07 27.12.2016

Re: Izbori?

Plus ima te afere i kao takav pogodan za ucene i manipulaciju.


Ne samo da je pogodan već je za ovih 20 godina morao i biti ucenjen.
Sa tom aferom nije mogao biti ni pozornik da je drugačije!
sasaminijature sasaminijature 13:21 27.12.2016

Re: Izbori?

milojep
Plus ima te afere i kao takav pogodan za ucene i manipulaciju.


Ne samo da je pogodan već je za ovih 20 godina morao i biti ucenjen.
Sa tom aferom nije mogao biti ni pozornik da je drugačije!



Na to sam i mislio.

Zato se i pojavljuje kao kandidat. Upravo zbog toga i postavljam pitanje, ko je on i čime bi zaslužio glas na izborima?
Pošto je ličnost mimo partija mmorao bi biti osoba koja ima neki kredo, na osnovu čega bi neko za njega glasao. On to nema osim da je protvinik Vučića.

I opet nam se izbori svode na "daj da sklonimo" , sada je Vučić.

Zašto mi je ovo bitno? Zbog toga što je to odličan pokazatelj koliko je opozicija bezidejna i slaba, njih sve zajedno kada slušam samo čujem plač razmaženog deteta, mamaaaaa oni su na vlasti, hoću jaaaaa! Konstantno durenje.

svarog svarog 13:52 27.12.2016

Re: Izbori?

freehand freehand 18:08 27.12.2016

Re: Izbori?

Zašto mi je ovo bitno? Zbog toga što je to odličan pokazatelj koliko je opozicija bezidejna i slaba, njih sve zajedno kada slušam samo čujem plač razmaženog deteta, mamaaaaa oni su na vlasti, hoću jaaaaa! Konstantno durenje.

Meni se čini da sam pročitao dva komentara takvog deteta, koje je još i uobraženo do bola i ubeđeno da neko treba da mu titra jajca ne bi li ga odobrovoljio.
Uz to, da sam u Vučićevom propagandnom štabu bio bih ponosan na nekolicinu ovde na struk napecanih i to na ogledalca i đunđuve.
A inače - znam da je glupo i to je na ovom blogu potvrdilo vas nekolio - ali moram da ti saopštim jednu čudnu ali istinitu stvar:
SVI mi imamo neke afere, pa čak i vas trojica-četvorica savršenih i bezgrešnih. Jer - pazi! ni ovo nećeš poverovati - barabama koje u Srbiji drže vlast nikakav problem nije da izmisle da si nekog ubio, silovao, da si pedofil,. lopov, da raskopavaš grobnice i vadiš pokojnicima zlatne zube i sečeš prste da bi skinuo burme.
Takve, u stvari, najviše vole, te sa tim tako dragocenim glasom koji niko nije zaslužio pa će ga položiti na oltar večne Slobine i Vučićeve vladavine...
milojep milojep 18:54 27.12.2016

Re: Izbori?

SVI mi imamo neke afere. pa čak i vas trojica-četvorica savršenih i bezgrešnih.


Ako si čitao moje komentare mene nisi računao u tu trojicu-četvoricu! Da ponovim, ja ne prolazim bezbednosne provere zbog običnog privođenjana demonstracijama devedesetih (nikakav postupak,presuda nikada) !!! Ne mogu dan danas da priđem da polažem obične kablove na zgradama SUP-a,aerodromu i sl.!!! Eeej! A Janković sa jednim 'samoubistvom' i to i zbog njegove greške sa pištoljem (sve da je čist za sve ostalo) uspeva da radi u ministarstvu a kasnije postaje i zaštitnik građana.
Misliš li da nije bio prinuđen na kompromise sa savešću?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana