Hronika| Politika

Новогодишња срча до колена

tasadebeli RSS / 30.12.2016. u 07:30

Или када се слон нађе у стакларској радњи.

 

 

 

 

 "Turska i Rusija planiraju da prekid vatre u Siriji stupi na snagu pre kraja godine, izjavio je danas šef turske diplomatije Mevlut Čavušoglu."

 

 "Ruske bezbednosne službe su uhapsile sedmoro ljudi osumnjičenih za pripremu terorističkih napada u Moskvi za Novu godinuOni su napad spremali prema naređenju koje su teroristi dobili od Islamske države u Siriji."

 

"SAD su na tragu vođi Islamske države Abu Bakru al Bagdadiju, znaju gde je bio u posljednje vreme, rekao je američki službenik za CNN.Mnogi veruju da bi se njegovom likvidacijom praktički uništila Islamska država-

ID posljednjih meseci gubi teritoriju, a na sve manjoj teritoriji Bagdadiju će se biti sve teže da se kreće, pogotovo kada mu uđu u trag."

 

"Novi minobacački napad izveden je na Ambasadu Rusije u Damsku, saopštilo je rusko Ministarstvo spoljnih poslova. Ovo je drugi minobacački napad na Ambasadu u poslednja dva dana. U sredu su pale dve granate, ali jedna nije eksplodirala."

 

 "SAD su proterale 35 ruskih diplomata i zatvorile dva ruska objekta u Njujorku i Merilendu."

 

"Sankcije koje su SAD uvele protiv Rusije su kontraproduktivne, izjavio je predstavnik Ministarstva spoljnih poslova Konstantin Dolgov. "

 

"Predsednik Predstavničkog doma SAD Pol Rajan izjavio je da je Rusija "dosledno nastojala da podrije" američke interese. Međutim, kako kaže, sankcije koje je admistracija odlazećeg predsednika Baraka Obame uvela Moskvi su zakasnele."

 

"Odlukom o proterivanju ruskih diplomata predsednik Obama je ponizio SAD i svoj narod, kaže portparolka ruskog MIP Marija Zaharova. "

 

 "Bela kuća je saopštila da je obavestila unapred tim izabranog predsednika Donalda Trampa o planiranim sankcijama Rusiji.Međutim, kako navode, odlazeći predsednik Barak Obama mu to nije lično rekao, iako su prethodnog dana razgovarali.

Portparol Bele kuće Erik Šulc rekao je da su SAD obavestile jednog "visokog člana" Trampovog tranzicionog tima u četvrtak pre nego što su sankcije Moskvi objavljene.

Obama je dan ranije razgovarao sa Trampom telefonom."

 

 "Novi predsednik SAD Donald Tramp mogao bi da poništi mere protiv ruskih diplomata, ali bi to bilo nepreporučljivo, kaže neimenovani visoki zvaničnik SAD. "

 

И наравно, као зачин "Je suis Charlie" фолирантске европске "левице".

 

 "Ako je takva, usuđujem se da kažem 'umešnost' prava manifestacija 'zapadnih vrednosti', onda su oni koji ih podržavaju osuđeni na neuspeh, bar na samoću u budućnosti", rekao je Konašenkov.

Nedeljnik "Šarli ebdo" je u poslednjem broju ove godine objavio karikature povezane s avionskom nesrećom u kojoj je poginulo 92 putnika i člana posade, uključujući članove čuvenog hora ruskih vojnih snaga Ansambl "Aleksandrov", kao i o ubistvu ruskog ambasadora u Turskoj Andreja Karlova.

Na jednoj od karikatura nacrtan je pevač koji viče "aaaa" dok avion pada, uz opis "Repertoar Hora Crvene armije se proširuje", dok se na drugoj karikaturi izražava podrugljivo žaljenje šzato to predsednik Rusije Vladimir Putin nije bio u avionu"

 

Да бисмо се сви слатко смејали духовитим цртаним коментарима уметника слободне и неспутане демократске речи и уз осмех пожелели једни другима срећну нову 2017. годину. 

 

 

 

 Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Merry Christmas, Jingle Bells
Christ is born and the devil's in Hell
Hearts, they shrink, pockets swell
Everybody know and nobody tell

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Oh, the sins of Caesar's men
Cry the pious citizens
Who petty thieve the five and tens
And the big wheels turn around and around

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Blame the angels, blame the fates
Blame the Jews or your sister Kate
Teach your children how to hate
And the big wheels turn around and around

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Turn your back on weeds you've hoed
Silly sinful seeds you've sowed
Add your straw to the camel's load
Pray like hell when your world explode

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

Swing your girl, fiddler say
Later on the piper pay
Do see do, swing and sway
Dead will dance on judgment day

Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around
Little wheels spin and spin, big wheels turn around and around

 



Komentari (174)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 31.12.2016

Re: Трамп што пре

Samo ja se bojim da stvari neće biti tako smešne kad Putin prvi put pokuša da namagarči ovog našeg samozaljubljenog morona od predsednika.


Voleo bih ja da si ti u pravu, da je Tramp samozaljubljeni moron, ma kako bi Putin u toj situaciji prošao (verujem da bi mu sa moronima bilo lako, pokauzao je da ume sa njima) to bi pomoglo da Ameri smanje malo doživljaj kako su jedini moćni i kako mogu sve što požele.

Ali utisak mi je da potcenjuješ Trampa, verujem da će on biti mnogo ozbiljniji takmac Putinu, da ovaj s njim neće imati prilike da ispada šmeker ovako kako to radi kad sa druge strane ima Obamu ili Hilari.
Nisu mu, za razliku od Trampa, dorasli, očigledno.

Verujem da će se ozbiljnija politika voditi između dve velesile koje jedna dugu uvažavaju, ali uvažavaju i sopstvene interese.
Samo, ne daj bože da im se ti interesi mnogo sukobe, jer ne verujem da bi i jedan od njih dvojice ustuknuo pred onim drugim. (Kao što je Obama pred Putinom, u Siriji npr)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:52 31.12.2016

Re: Трамп што пре

Verujem da će se ozbiljnija politika voditi između dve velesile koje jedna dugu uvažavaju, ali uvažavaju i sopstvene interese.


Ko da vodi ozbiljnu politiku između velesila? Ovaj iskompleksirani KGB-ovac što jebe lavove na kalendarima, i koji je doživotno zaseo na vlast, dok tajkuni i kriminalci ne odluče da ga puste niz vodu, i naš reality show majstor okružen fašistima i Wall street lopužama, a koji nema nikakve kvalifikacije nizašta, sem što je umislio da je nekakakv džek i da bi mu svaka sojka dala. Nemoj da si smešan, Huči, ovde kod nas je majmun ušao u tenak, sklanjajte se ko može.

I ja se nadam da si ti u pravu, a da ja paničim bezveze.

freehand freehand 21:04 31.12.2016

Re: Трамп што пре

Ovaj iskompleksirani KGB-ovac

Zamisli da je dobio Nobelovu nagradu avansno, zato što se zove Vladimir?
Nego pričajući sa ljudima koji u Rusiji rade i prošli su je uzduž i popreko - mislim da ili ti tvoji Rusi loše govore engleski ili da ti ne znaš ruski. rusija je daleko od rauja na zemlji ali još dalje od onoga kako je predstavljate vi kauboji i traperi.
Priča mi pre neki dan momak da radi u jebenom Sibiru, negde nadomak Severnog pola gde prave najveće rezervoare na svetu. Oko tih rezervoara i instalacija se pravi grad za 40.000 stanovnika. Projekat zajedno nose Rusi, Francuzi i Kinezi jer je vrednost ogromna. A imaju sve što i vi na Aljasci, što se tiče opreme i uslova.
Ljudi, opet po onome što mi pričaju neki prijatelji i poznbanici a za koje pouzdano znam da nisu ni rusofili ni budale - žive vrlo pristojno, po svim kriterijumima.
A to, dobrim delom mogu da zahvale upravo Putinu koji je rasterao Goldman Saksove i njihove dronove, obuzdao divlje tajkune i stvari doveo u red.

Na kraju - mora da ima nešto u tome što je dobar deo sveta - naročito sveže oslobođen ili oslobađan - odahnuo što Hilari nije izabrana.
I za sam kraj pitanje: šta ti je asocijacija kad kažeš Alepo, a šta kad kažeš Mosul?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:10 31.12.2016

Re: Трамп што пре

I ja se nadam da si ti u pravu, a da ja paničim bezveze


Naravno da sam u pravu, oš u stotku?
:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:36 31.12.2016

Re: Трамп што пре

friki
...potok tu, tamo lepo cveće...


hoochie coochie man


Naravno da sam u pravu, oš u stotku?
:)


Whatever, momci, odo ja da popravljam neki zid, ako se ne čujemo - srećna Nova Godina!


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:39 31.12.2016

Re: Трамп што пре


Srećna i tebi.
Mada, ako bi Omegu pitali, nije još vreme za to.
Prvo ide Božić....
:)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:09 31.12.2016

Re: Трамп што пре

E Pajke, jesi tu?
Ovde je prošlo deset, upravo sam odneo ćeru u krevet (jebiga i pored pre desetak dana napunjenih 7 godina nije uspela da dočeka ponoć, zaspala ovde u dnevnoj sobi ) pa htedoh nešto da ti kažem. Ne, nema veze sa politikom.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:15 31.12.2016

Re: Трамп што пре

Elem, kad se već budeš pojavio...




We take pleasure in answering thus prominently the communication below, expressing at the same time our great gratification that its faithful author is numbered among the friends of The Sun:

Dear Editor—

I am 8 years old. Some of my little friends say there is no Santa Claus. Papa says, "If you see it in The Sun, it's so." Please tell me the truth, is there a Santa Claus?

Virginia O'Hanlon
115 West Ninety Fifth Street

Virginia, your little friends are wrong. They have been affected by the skepticism of a skeptical age. They do not believe except they see. They think that nothing can be which is not comprehensible by their little minds. All minds, Virginia, whether they be men's or children's, are little. In this great universe of ours, man is a mere insect, an ant, in his intellect as compared with the boundless world about him, as measured by the intelligence capable of grasping the whole of truth and knowledge.

Yes, Virginia, there is a Santa Claus. He exists as certainly as love and generosity and devotion exist, and you know that they abound and give to your life its highest beauty and joy. Alas! how dreary would be the world if there were no Santa Claus! It would be as dreary as if there were no Virginias. There would be no childlike faith then, no poetry, no romance to make tolerable this existence.

We should have no enjoyment, except in sense and sight. The external light with which childhood fills the world would be extinguished.

Not believe in Santa Claus! You might as well not believe in fairies. You might get your papa to hire men to watch in all the chimneys on Christmas Eve to catch Santa Claus, but even if you did not see Santa Claus coming down, what would that prove? Nobody sees Santa Claus, but that is no sign that there is no Santa Claus. The most real things in the world are those that neither children nor men can see. Did you ever see fairies dancing on the lawn? Of course not, but that's no proof that they are not there. Nobody can conceive or imagine all the wonders there are unseen and unseeable in the world.

You tear apart the baby's rattle and see what makes the noise inside, but there is a veil covering the unseen world which not the strongest man, nor even the united strength of all the strongest men that ever lived could tear apart. Only faith, poetry, love, romance, can push aside that curtain and view and picture the supernal beauty and glory beyond. Is it all real? Ah, Virginia, in all this world there is nothing else real and abiding.

No Santa Claus! Thank God! He lives and lives forever. A thousand years from now, Virginia, nay 10 times 10,000 years from now, he will continue to make glad the heart of childhood.

-----------------

"Is There a Santa Claus?" reprinted from the September 21, 1897, number of The New York Sun.


nsarski nsarski 22:18 31.12.2016

Re: Трамп што пре

ako se ne čujemo - srećna Nova Godina!


I sa moje strane - srecna Nova 2017. svima! Ovde je vec stigla, odoh da spavam jer se sutra radi.

Ulazimo u period zvani The Year of the Trump. God help us all.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:20 31.12.2016

Re: Трамп што пре

Original iz 1897.




Jebiga, meni je ovo tako moćna priča :)



srdjan.pajic srdjan.pajic 23:39 31.12.2016

Re: Трамп што пре

vrabac_u_steni
E Pajke, jesi tu?
Ovde je prošlo deset, upravo sam odneo ćeru u krevet (jebiga i pored pre desetak dana napunjenih 7 godina nije uspela da dočeka ponoć, zaspala ovde u dnevnoj sobi ) pa htedoh nešto da ti kažem. Ne, nema veze sa politikom.


Pročitao, sad ne znam da li me zajebavaš, ili si ozbiljan.

Nema veze, kako kod, samo da ti kažem: gojze u REI-ju skoro džabe, sad sam skoknuo, bila neka Skarpa koja mi se svidela, budzašto, ali rasprodaše moj broj, šta ću kad sam u piku Gausove krive, nikad ne uspem da se ogrebem kad je nešto na sniženju...više sreće drugi put.

Aj, videćemo dokle će ova moja ćerkoslava da izdrži, ona normalno ide oko pola deset u krevet, a ne verujem da joj je jasan koncept novogodišnje noći. Ali joj je jasan koncept jelke, i poklona ispod nje, koji se u našoj kući dele u dve tranže, 25.12. i 7.1. doduše nisam baš siguran da se pomirila sa sudbinom da neće odma dobiti sve poklone, nego da mora da se jebava sa kalendarima...


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:45 31.12.2016

Re: Трамп што пре

srdjan.pajic


Pročitao, sad ne znam da li me zajebavaš, ili si ozbiljan.


Ma jok bre, ovo ko ćalac ćalcu, pa još obojica imamo ćerke, stvarno mi mnogo lepa priča. Ima vremena da se podjebavamo oko svih tih drugih stvari svih narednih 364 dana :)

Aj odo sad, evo kod nas za koji minut ponoć.

Sretna Nova i ljubi kući.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:13 01.01.2017

Re: Трамп што пре

vrabac_u_steni
srdjan.pajic


Pročitao, sad ne znam da li me zajebavaš, ili si ozbiljan.


Ma jok bre, ovo ko ćalac ćalcu, pa još obojica imamo ćerke, stvarno mi mnogo lepa priča. Ima vremena da se podjebavamo oko svih tih drugih stvari svih narednih 364 dana :)

Aj odo sad, evo kod nas za koji minut ponoć.

Sretna Nova i ljubi kući.


Eeee, hvala!
bene_geserit bene_geserit 04:32 01.01.2017

Re: Трамп што пре

srdjan.pajic
ovde kod nas je majmun ušao u tenak, sklanjajte se ko može.

Ovde kod nas je majmun u tenku vec 8 godina.
Razjebao Bliski istok i izazvao talas emigracije u EU, povecao ekonomsku nejednakost nevidjeno, duplirao drzavni dug, duplirao razne unfounded liabilities po penzionim fondovima za drzavne sluzbenike, medicare, social security, smanjio % zaposlenog stanovnistva, vratio deficit (izuzevsi naftu, gde se isti smanjio drasticno godisnje zbog frakinga i cena nafte) na isti neodrziv nivo kao pre ekonomske krize i jos ga povecao, a da ne pominjemo BLM i razna diversity sranja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:23 01.01.2017

Re: Трамп што пре

bene_geserit
srdjan.pajic
ovde kod nas je majmun ušao u tenak, sklanjajte se ko može.

Ovde kod nas je majmun u tenku vec 8 godina.
Razjebao Bliski istok i izazvao talas emigracije u EU, povecao ekonomsku nejednakost nevidjeno, duplirao drzavni dug, duplirao razne unfounded liabilities po penzionim fondovima za drzavne sluzbenike, medicare, social security, smanjio % zaposlenog stanovnistva, vratio deficit (izuzevsi naftu, gde se isti smanjio drasticno godisnje zbog frakinga i cena nafte) na isti neodrziv nivo kao pre ekonomske krize i jos ga povecao, a da ne pominjemo BLM i razna diversity sranja.


Predsednik Obama je gospodin čovek, i za tebe i za ovog Putinovog nepismenog kurtona. Kakvo je stanje ovde bilo pre 8 godina i kakvo je sada, to je kao dupe i oko. To da je Obama nešto pokrenuo na bliskom istoku su gluposti koje lansira Sputnjik i ovi tvoji i Milančetovi "alternativni" ultrakonzervativni mediji, kao i onaj klinac u Makedoniji. Ako je neko tamo nešto zasrao, to je onda bio Buš, a i on samo delimično.

Ali pošto će Putinov minion nažalost biti i moj predsednik, od njega imam samo jedno očekivanje: Trampe, rani prasiće i ne diraj dugmiće!

Aj, srećna i tebi nova godina, bene, ako je vi u Klanu slavite kad i mi ostali.
blogovatelj blogovatelj 07:02 01.01.2017

Re: Трамп што пре

To da je Obama nešto pokrenuo na bliskom istoku su gluposti koje lansira Sputnjik




Kad se sad nisam šlogiro. Kažeš Tunis, Libija, Egipat, Jemen, Sirija, Turska, Irak, Avganistan - to je sve spontano?
bene_geserit bene_geserit 07:30 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Ako Tramp bude ranio prasice i ne dirao dugmice ovde ce stvari da odu prilicno brzo u tri lepe, jer je "magarac u odlasku" napumpao sve moguce dugove do tacke pucanja toliko da su na granici odrzivosti sa federal funds rate 0.25% koji je bio do pre godinu dana (ili 0.5% do pre neki dan).
Naravno njegov pion Yellen-ova dize kamatnu stopu koliko da napravi stvari neodrzivim.

Servisiranja drzavnog duga od 20 triliona postaje daleko skuplje sa vecom kamatnom stopom, cene akcija ce kad tad da puknu jer su naduvane vise nego ikad (a veca kamatna stopa pomaze tome jer kada je stopa ~0 pare nemaju gde da idu nego u stock) i to ce da povuce razne druge stvari sa sobom - npr. koji je % unfounded u raznim penzionim fondovima administracije, a to je osnovni razlog sto razni gradovi bankrotiraju, real estate trziste je uzasno zavisno od kamatne stope takodje.

A za bliski istok, nemojmo se zajebavati. Gadafi se spotakao i sam sebe nabio na bajonet?
bene_geserit bene_geserit 07:57 01.01.2017

Re: Трамп што пре

alselone alselone 08:02 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Kroz vas razgovor i podatke i "podatke" koje koristite meni se cini da se Pajic uopste ne informise nego da gleda samo povrsno, sta kazu mediji koje prati. Oni kazu da je Obama dobar i onda on to prenosi dalje.

Po kolicini sranja koje je napravljeno Obamina vlast je jednaka Busovoj. Jeste, da, dao je socijalno da ne crknu od gripa ovi sto nece da rade, ali je sa druge strane povecao nejednakosti, zapalio pola sveta, itd.
alselone alselone 08:03 01.01.2017

Re: Трамп што пре

tekstovima ovog tipa:


Mediji u US i UK trenutno.

bene_geserit bene_geserit 09:19 01.01.2017

Re: Трамп што пре

alselone
Po kolicini sranja koje je napravljeno Obamina vlast je jednaka Busovoj.

Tu negde, verovatno i gora. Mada je to bilo tesko matchovati obzirom da je u pitanju (do Obame) najgori predsednik u USA istoriji.
tasadebeli tasadebeli 10:06 01.01.2017

Re: Трамп што пре

vrabac_u_steni

ovo ko ćalac ćalcu, pa još obojica imamo ćerke,




А ви обојица имате ћерке?





Па ништа...


Само да вам каже чика Таса нешто из искуства пошто већ 25 година проводи пола свога дана окружен дечурлијом:

Уживајте још мало. Јер деца брзо расту.



Родитељи женске деце тешко се решавају да их пусте саме на дочек Нове године. Родитељи мушке деце сматрају да то није фер са њихове стране.


(Чика Душко Радовић)



Срећна вам нова година свима!




apacherosepeacock apacherosepeacock 11:56 01.01.2017

Re: Трамп што пре

bene_geserit
alselone
Po kolicini sranja koje je napravljeno Obamina vlast je jednaka Busovoj.

Tu negde, verovatno i gora. Mada je to bilo tesko matchovati obzirom da je u pitanju (do Obame) najgori predsednik u USA istoriji.


E nemo' sekirate gos'n Pajica..
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:02 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Шта ћу када памтим речи старог индијанског поглавице из једног вестерна:

"Жене и деца смеју себи да допусте да буду неопрезни. Мушкарци никада."


To bre rekao Kum u filmu..
tasadebeli tasadebeli 12:12 01.01.2017

Re: Трамп што пре

srdjan.pajic
Е, Пајке, причао ми овај овај мој Кум из Ванкувера како се све већи број младих у Канади враћа у родитељске куће после школовања од почетка рецесије. Па се преграђују постојеће просторије у кући да би се живело као и у Србији, племенски, на гомили.


Nemoguće, ja sam iz blogijevih priča zaključio da je Kanada zemlja blagostanja, gde od socijalne pomoći mogu udobno da žive čitave porodice .

Doduše, mogu i ovde kod nas, to ti je mahom sav ovaj white thrash koji je glasao za Trampa jer, ne svojom krivicom, nisu postali milijarderi, za šta su najodgovorniji, razume se, emigranti i Crnci. Bez zezanja, imam neke poznanike, muž, žena, četvoro dece, ne iz istog braka, prvi muž je u zatvoru, mislim da svi ukupno imaju manje od mesec dana radnog staža u Mekdonaldsu i Burger Kingu, ovog drugog muža su čak i iz Armije izbacili kao debila. Znači dno, očekivao bi da kopaju po kontejnerima i prose po ulicama kao što u Beogradu ljudi rade na svakom ćošku (ovi što nemaju livadu od dede, ili bar kakvo svinjče na terasi, a koje bi i ti video da samo malo razmakneš te krvavice i kobasice i pogledaš kroz prozor). Ali kur moj, ovi su se uvalili u affordable housing, dobijaju keš džeparac svakog meseca od države veći nego što je bila moja studentska plata od koje sam živeo pet godina, i još slao kući, imaju one neke federalne markice za hranu, plus lokalne, pa oblačenje, delom plaćen utilities, lokalne prodavnice i dobrotvorne organizacije građana ih snabdevaju istom hranom koju i ja kupujem, imaju čak i zdravstvstvena osiguranja, porođaje nisu morali da plate (hvalaobama), deca im idu normalno za džabe u škole, znači ne rade ništa pod milim bogom, nego parazitišu (a nisu Crnci koji toliko nerviraju našeg čestitog beneta, nego beli kao kreč, jel možeš da zamisliš?). Ali su svejedno nezadovoljni u pičku materinu, rastrgli bi Obamu na delove, ili bar neko dete od komšije Crnca ili Meksikanca koji im je uzeo posao na polju kukuruza, građevini, ili u servisu za menjanje guma, i isprečio im se na sigurnom putu ka tome da postanu milijarderi. E, ti isti ljudi sad drkaju na ove Trampove primitivne tvitove, a za Putina misle da nije tako loš, kao što je bio do pre predizborne kampanje.

No, dobro, to je busness as usual kod nas, nego da možeš da čuješ ove neke Ruje koje poznajem, kakva je beda i očaj tek tamo kod njih, i koliko oni tek "vole" Putina, verovatno bi skapirao štošta. Beda, glad i sirotinja su prilično određene kategorije, inače ne bi ljudi mahom gledali na emigriraju samo na jednu stranu, nego bi se neko i vraćao valjda. Eto, čak i tvoj rođeni burazer, kako si više puta napisao, gunđa i kenja, ali se u Srbiju vratio ne bi. Potpuno ga razumem, ne bih ni ja.




ОК.

Ко то каже, ко то лаже, Америка (Русија, Србија,... Ју нејм ит.) је мала...


И можемо тако до сутра.

Проблем је само у томе што су те "истине" (твоје, моје, америчких медија, руских медија, српских медија) црно-беле, једностране, и свако од нас само тиме теши самог себе да је изнад свих оних осталих гована у свету која се боре за опстанак.

(Нпр. као што ти знаш многе који "емигрирају из Србије само на једну страну" и "који се не враћају у Србију", ја исто тако знам гомиле њих који емигрирају из Србије и на другу страну или се враћају у Србију... Или уопште и не одлазе. Итд.)


А мислим да је праву истину о одласцима, доласцима и, уопште, о овој теми о којој причамо, рекао један мој другар који живи већ дуго у Шведској:

"Јбг! Када сам тамо, недостају ми многе ствари којих тамо нема, а има их у Србији. Када дођем у Србију, недостају ми многе ствари које имам у Шведској, а немам у Србији. Никад човек да буде задовољан..."

Тако да, Пајке, ја све нешто мислим да је ова твоја (први си почео! )и моја прича о "изгладнелима" овде, тамо, онде, где год, а све у циљу неког доказивања коме је боље у животу на основу појединачних животних прича или медијски конструисане слике стварности, потпуно бесмислена.

Нарочито у овом нашем добу и у овом свету и људском друштву на глобалном нивоу које најбоље описују речи Његошевог игумана Стефана:

Нико срећан, а нико довољан; нико миран, а нико спокојан. Све се човјек брука за човјеком; гледа мајмун себе у зрцало.




tasadebeli tasadebeli 12:14 01.01.2017

Re: Трамп што пре

apacherosepeacock
Шта ћу када памтим речи старог индијанског поглавице из једног вестерна:

"Жене и деца смеју себи да допусте да буду неопрезни. Мушкарци никада."


To bre rekao Kum u filmu..



Јел' тако?

Ко би се свега сетио...

Али добро, нисам био далеко... И Кум је, мајку му, неки вођа "племена"!
Milan Novković Milan Novković 12:21 01.01.2017

Re: Трамп што пре

srdjan.pajic
bene_geserit
srdjan.pajic
ovde kod nas je majmun ušao u tenak, sklanjajte se ko može.

Ovde kod nas je majmun u tenku vec 8 godina.
Razjebao Bliski istok i izazvao talas emigracije u EU, povecao ekonomsku nejednakost nevidjeno, duplirao drzavni dug, duplirao razne unfounded liabilities po penzionim fondovima za drzavne sluzbenike, medicare, social security, smanjio % zaposlenog stanovnistva, vratio deficit (izuzevsi naftu, gde se isti smanjio drasticno godisnje zbog frakinga i cena nafte) na isti neodrziv nivo kao pre ekonomske krize i jos ga povecao, a da ne pominjemo BLM i razna diversity sranja.


Predsednik Obama je gospodin čovek, i za tebe i za ovog Putinovog nepismenog kurtona. Kakvo je stanje ovde bilo pre 8 godina i kakvo je sada, to je kao dupe i oko. To da je Obama nešto pokrenuo na bliskom istoku su gluposti koje lansira Sputnjik i ovi tvoji i Milančetovi "alternativni" ultrakonzervativni mediji, kao i onaj klinac u Makedoniji. Ako je neko tamo nešto zasrao, to je onda bio Buš, a i on samo delimično.

Ali pošto će Putinov minion nažalost biti i moj predsednik, od njega imam samo jedno očekivanje: Trampe, rani prasiće i ne diraj dugmiće!

Aj, srećna i tebi nova godina, bene, ako je vi u Klanu slavite kad i mi ostali.

Ko je reko "Srećna Nova Godina"?!

I od mene - Srećna Nova Godina, iskreno, od srca, da budemo ne samo srećniji nego i veseliji, pa bolje "uvezani"



I da budemo manje nervozni, iako nervoze odlično kapiram - evo sinoć, pred doček, na holiday lokaciji krećemo u šes popodne po hranu - menadžer sve isplanirao, ja vozim kola i klimam gavom bez reči pošto je air-time rasprodan 12 meseci unapred.

Pokušavam da skrenem ka samoposluzi, menadđer kaže "Alo, pa sve je zatvoreno, idemo u XXX" (45 minuta vožnje).

Sve u svemu, 45 minuta od holiday lokacije u 20:00 mi prolazimo kroz "aleju" sa brushalterima da bi kupili oštrač za noževe (btw ovde smo još samo tri dana i noževi su, inače, oštri ko bolje samurajske sablje).

Konačno dođemo i do hrane (jeste, prodavnica je definisana sa 3 tačke - gume za kola, brushalteri, pa hrana (oštrači za noževe su negde u sredini)

... itd, sve u svemu, možda sam malo pravio frku oko pola dvanajs kad sam zamoljen da pomerim comp sa trpezarijskog stola, al sam sa fenomenalnim zen mirom iskulirao i odbio napad pokušaja da se u poslednjem trenutku Mančego jagnjetina (koju su još Sančo Pansa i Don Kihot gajili) zemenini ćuretinom, a UK navike su se već odavno slegne, oni i počinju da dočekuju Novu Godinu relativno kasno, pa je onda slave kad se pojavi, tako da je doček bio cool
Milan Novković Milan Novković 13:00 01.01.2017

Re: Трамп што пре

bene_geserit
Ako Tramp bude ranio prasice i ne dirao dugmice ovde ce stvari da odu prilicno brzo u tri lepe, jer je "magarac u odlasku" napumpao sve moguce dugove do tacke pucanja toliko da su na granici odrzivosti sa federal funds rate 0.25% koji je bio do pre godinu dana (ili 0.5% do pre neki dan).
Naravno njegov pion Yellen-ova dize kamatnu stopu koliko da napravi stvari neodrzivim.

Servisiranja drzavnog duga od 20 triliona postaje daleko skuplje sa vecom kamatnom stopom, cene akcija ce kad tad da puknu jer su naduvane vise nego ikad (a veca kamatna stopa pomaze tome jer kada je stopa ~0 pare nemaju gde da idu nego u stock) i to ce da povuce razne druge stvari sa sobom - npr. koji je % unfounded u raznim penzionim fondovima administracije, a to je osnovni razlog sto razni gradovi bankrotiraju, real estate trziste je uzasno zavisno od kamatne stope takodje.

A za bliski istok, nemojmo se zajebavati. Gadafi se spotakao i sam sebe nabio na bajonet?

On je ubedljivo, ali ubedljivo najgori njihov-vaš predsednik ikad!

Toliko krvi, razaranja, pljačkanja (i Amerike), i pomeranja skoro SVIH strategijskih matrica na gore je bilo teško i zamisliti.

Primer oko ovih 0.25% - "sve" je tamo saterano u ćošak odavno, skok, kao što kažeš na prvi pogled nema smisla, i ne radi se više o recesiji tamo nego "depresiji" (sprski? - depression).

Ali, inflacija beži, pobeže, pa podriva esenciju, kostur rasta GDPja (tamo ne raste, nego uopšte pričam) - produktivnost, pa je 0.25% iznuđeno da bi se osvrnulo na značajno podrivanje strategijske postavkee, gde "mala" ekonomska krizica nije toliko bitna.

Nego iflacija ne sme da se prizna, da bi se nastavilo sa varanjem penzionera onomad zaposlenih na državnim poslovima, čije su penzije index-linked, rast "nakačen" na ZVANIČNU inflaciju.

Tako da će rasta kamata, najverovatnije, biti još - tj kad se zafarbaš u ćošak moraš nešto da uradiš, bez obzira da li se farba brzo ili sporo suši, pogotovo ako ti se ide u klonju.
tasadebeli tasadebeli 13:10 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Имам пар потпитања, Пајке:


Znači dno, očekivao bi da kopaju po kontejnerima i prose po ulicama kao što u Beogradu ljudi rade na svakom ćošku



Ти у Стејтсима живиш у граду величине Београда? Од милион и по становника?


a koje bi i ti video da samo malo razmakneš te krvavice i kobasice i pogledaš kroz prozor)



Ти те у Београду који копају по контејнерима свакако видиш чак одатле?

И сматраш да их има много више него у неком граду у Стејтсима који је величине Београда?

И сматраш да су држава Србија и Срби који остадоше да живе у њој једини и искључиви кривац за то што се број људи који траже храну по контејнерима повећао у односу на оно социјалистичко доба?

Иначе, само да ти кажем, оно што ја видим када размакнем кобасице на тераси јесте да 90% тих који баштрају по контејнерима у Србији имају и званично име - сакупљачи секундарних сировина. И углавном су то Роми.

Да ти не причам што су сакупљачи секундарних сировина проширили делатност, па масовно краду сливнике по улицама, каблове са бандера, спомен-плоче и бисте по парковима и гробљима и вуку све то на отпад.

За сада им држава Србија све то толерише иако би требало да их кажњава због тога.

Ваљда је то неки вид социјалне помоћи који може да пружа држава Србија. Кад већ не може да им даје лову као што је то у Америки са таквима.

А због свих оних других који по контејнерима у Србији данас траже храну, а не секундарне сировине, ја опет сматрам, и поред свега овога што ти рекох, да је мој матори био дубоко у праву када је говорио:

"Можемо да носимо искрпљене гаће, можемо да се сви грејемо на смедеревце, да немамо аутомобиле, али да неко у овој Србији буде гладан! Поред овакве плодне земље! Е, то је стварно срамота!"


Стварно је срамота да неко у оваквој Србији, са оваквим потенцијалом за производњу хране, било ко буде гладан.

А знаш како смо дошли до те срамоте и до оних који усред Србије прекопавају контејнере у стварној потрази за храном?

Па распитај се мало ко држи прехрамбену индустрију у Србији данас у свом власништву... (ЛИНК)





Добар пример за ово што ти причам јесте тржиште млека у Србији.


Blaga kazna za Imlek - monopol ostao, zarada stočara otišla Salfordu (ЛИНК)



Monopol inače nije samo zbog zauzeća veličine tržišta, već i u nametanju tipskog obrasca ugovora kojim stočar prihvata nalaze kvaliteta od čega direktno zavisi cena sirovog mleka. Priznaje se nalaz laboratorije samog "Imleka", a ugovorom se obavezuje da dojavi ponudu rivala otkupljivača. Takođe, prekid saradnje mora najaviti bar dva meseca unapred, dok prerađivač to može u svakom trenutku.

Ovakva pozicija je trajala od samog dolaska investiconog fonda "Salford", vlasnika "Imleka", na ove prostore 2004. godine i omogućavala je pri otkupu da cenu snizi najmanje za nivo državnih subvencija proizvođačima mleka. Tako je samo PIK "Bečeju", čije je stado od 1.100 krava godišnje proizvodilo oko 11 miliona litara, prihod umanjivan za najmanje milion evra.



Да ли сада разумеш зашто је у Србији срамота да неко буде гладан и да тражи храну по контејнерима? Срамота коју смо допустили слушајући медијске лажи разноразних дебилчина о бољем и лагоднијем животу који нас чека одмах ту иза угла, само да усвојимо "западне вредности и друштвени систем".


И до свега тога су и довели исти ови који ти данас преко српских медија поручују како "треба што пре отићи из Србије јер нема живота овде".


Дакле, прво су се посрали по нама наши врли "ослободиоци", па сада показују на нас прстом и запушавају нос када седну поред нас у аутобусу?


Е, мој Пајке... Чијом ти главом размишљаш?


П.С. - Инфо:

И опет, и поред свега овога што ти испричах овде, ти си у предграђу Београда у којем се налази моја школа могао сада за нову годину да купиш цело прасе (од приватника, наравно, не од ових тајкуна), уређено и испечено, 10-15 кила за 2000 динара. Еј, брате, за 2000 динара. 17 долара. 16 еврића. Цело прасе.

И онда се ти појавиш са коментаром о масовношћу изгладнелих међу Русима и Србима?


Е, јбг! До мојега и преко мојега!
tasadebeli tasadebeli 13:55 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Milan Novković

On je ubedljivo, ali ubedljivo najgori njihov-vaš predsednik ikad!



И наш, Милане, и наш! Твој, мој, Кркаров, Емсијев,... Свих нас.

Тако барем каже Колинда Грабар Китаровић. (ЛИНК)


hoochie coochie man hoochie coochie man 17:34 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Ти те у Београду који копају по контејнерима свакако видиш чак одатле?


I ne samo njih, vidi i pse kako na svakom ćošku rastržu trudnice :)

Ma mnogima je ovde Pajić simpatičan, s razlogom, on jeste ok lik, pametan čovek, i hoće da pomogne.
Meni je od sveg srca, videlo se to, pomogao kad sam ga zamolio da mi nešto objasni.

Ali on, kad priča o Srbiji, o Beogradu, ne priča o realnoj Srbiji i relanom Beogradu. On je, očigledno, izmaštao neki Beograd u kome na svakom ćošku ljudi preturaju po kontejnerima tražeći hranu, i sa tim Beogradom iz njegove mašte on polemiše.
Ne pomaže tu priča da to nije tačno, da toga skoro da nema, da i kad se tako nešto vidi to je zaista, zaista retkost.

Slično je i sa Rusijom, on u Rusiji vidi SSSR pre Gorbačova, zatvorenu, bednu jadnu državu, u kojoj je narod potčinjen volji partijske vrhuške koja sa njim komunicira samo zvaničnim saopštenjima, i koja je tačno suprotno od onoga što se smatra zapadom, zapadnim vrednopstima, naročito suprotno od Amerike.

Zato Pajketu smetaju Putinove neformalne slike, sa hokeja, ribolova, džudoa, na motoru....
Nije mu normalno da se ruski predsednik tako slika, on treba, po Pajketovoj šemi, da bude uštogljeni partijac kome je ta vrsta marketinga strana.
To sleduje zapadu, ne Pajketovoj Rusiji.
Ne smataju mu slike američkih predsednika na motorima, konjima, sa bejzbola, ragbija, sa motornim testerama, sa nogama na stolu...kakvih sve nema.
Kad Ameri to rade to je ok, ali Rusima to ne sleduje :)

Valjda će i Pajke jednom shvatiti da se Rusija promenila, da je sad normalno da ruska visoka zvaničnica bude lepa i pametna žena koja igra KALJINKU, da se zeza aluzijama na temu seksa, da ruski zvaničnik ironiše u kontaktu sa drugim državama, da Putin nadigra Obamu i celu mu administraciju tako da im se svet smeje....

A to, u kom smeru su migracije masovnije, to je sasvim druga priča.



alselone alselone 17:36 01.01.2017

Re: Трамп што пре

ne priča o realnoj


Da, pametan covek ali zivi u izmisljenom svetu. Videlo se to i u onoj nasoj polemici oko Klintonke i mejlova. Imao je kompletno formirano misljenje, cak i agresivno ga je branio i nametao a zapravo je situaciju znao samo povrsno, i to sa njegovih omiljenih medija. Nikako siru sliku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:41 01.01.2017

Re: Трамп што пре

pametan covek ali zivi u izmisljenom svetu.


Baš tako.
Čudi me da neće, a može, jasno je, da shvati da svet nije onakakv kako ga on vidi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:56 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Pri tome treba uzeti u obzir da Pajke živi u jednom od najgotivnijih gradova za život u SAD (univerzitetski grad, oko sto soma stanovnika, standard znatno viši od proseka, mlado stanovništvo, okolo lepa priroda, razvijena ekološka svest itd.) pa mu ni problemi onih mukica iz rust belt-a nisu baš bliski.

Jebiga, sit gladnom ne veruje.
tadejus tadejus 18:10 01.01.2017

Re: Трамп што пре

alselone
Da, pametan covek ali zivi u izmisljenom svetu. Videlo se to i u onoj nasoj polemici oko Klintonke i mejlova. Imao je kompletno formirano misljenje, cak i agresivno ga je branio i nametao a zapravo je situaciju znao samo povrsno, i to sa njegovih omiljenih medija. Nikako siru sliku.


ajd ne sernjajte..
363 dana u godini se kuknjavi na katastrofalnu situaciju u Srbiji po svim osnovama (a ekonomskoj valjda najviše) a ona 2 se upljuvaste da ubjedite pajića kako u Srbiji zapravo ruže cvatu a redovi se vataju vratima kancelarije za imigraciju..
nije nego..
od Trampa ćemo još vidjeti šta ćemo dočekati ali ako kao probleme navodite neravnopravnost u USA i beskurpuloznu politiku prema ostatku svijeta.. a pride još i ekonomsku politiku koja pogoduje uskim fin krugovima a šteti većini.. pa stvarno morate biti baš jako optimistični pa da očekujete da će Tramp i pratioci tu nešto da poprave..
a tek teza da je Obama najgori predsjednik ikad..
pliz..
i da ne ostanem dužna literatur, ako već smještamo američke uspjehe i neuspjehe u istorijski kontekst..
uspon i pad američkog rasta
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:18 01.01.2017

Re: Трамп што пре

Три сам земље прелазио,
и три горе прегазио,
и три мора препловио -
док га нисам уловио.
Плавог зеца,
чудног зеца,
јединог на свету!

Овај зец
зна да свира,
овај зец
зна да плете,
овај зец
ручак кува,
овај зец
кућу мете.
Овај зец
плести уме,
овај зец
жети уме,
овај зец
шити, пити,
и француски говорити
- све разуме!
Плави зец,
чудни зец,
једини на свету!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:22 01.01.2017

Re: Трамп што пре

zapravo ruže cvatu a redovi se vataju vratima kancelarije za imigraciju..


Ima li šta između ruža i kontejnera?
E tu negde između treba tražiti istinu, ako nam je do nje.
alselone alselone 19:06 01.01.2017

Re: Трамп што пре

upljuvaste da ubjedite pajića kako u Srbiji zapravo ruže cvatu

ajde ne sernjaj.
cane cane 19:16 01.01.2017

Re: Трамп што пре



bravo taso. odavno nisam procitao bolji i sadrzajniji komentar.
eto zasto jos vredi dolaziti na ovo mesto. ovo sa salfordom i hrvatima u srbiji je dno dna.

a znamo otkad je tako.

iskreni naklon.

pogledaj svoj (bivsi) dom, pajicu.



milisav68 milisav68 21:06 01.01.2017

Re: Трамп што пре

tadejus
kako u Srbiji zapravo ruže cvatu a redovi se vataju vratima kancelarije za imigraciju..

Daj grafikon.

A koliko njih se vrati kad potroši ušteđevinu (od prodate dedovine), koliko njih ćuti i smrdi jer pere sudove/čisti ulice, i koliko njih živi od socijalne pomoći (i takođe ćuti i smrdi, jer ih je sramota da kažu da nisu sposobni ni za šta)?

Pišanje po Srbiji (po difoltu) je omiljen sport, naročito kod pokondirenih tikvi.

Što ne znači da nema razloga i za sranje i za pišanje.

Ali, šaraj(te) malo.
blogovatelj blogovatelj 07:34 02.01.2017

Re: Трамп што пре

Pišanje po Srbiji (po difoltu) je omiljen sport, naročito kod pokondirenih tikvi.

Što ne znači da nema razloga i za sranje i za pišanje.


Pa u čemu je onda problem? Ja kad ti kažem šta ne valja U Srbiji, ti se primiš kao mlad majmun i svrstaš me u pokondirenu tikvu, jer ti tako odgovara.
tasadebeli tasadebeli 10:23 02.01.2017

Re: Трамп што пре

blogovatelj
Pišanje po Srbiji (po difoltu) je omiljen sport, naročito kod pokondirenih tikvi.

Što ne znači da nema razloga i za sranje i za pišanje.


Pa u čemu je onda problem? Ja kad ti kažem šta ne valja U Srbiji, ti se primiš kao mlad majmun i svrstaš me u pokondirenu tikvu, jer ti tako odgovara.



Не, бре Блоги (и Тадејуш)!

Не читате пажљиво.


И Милисав и Алс и Хучи Кучи покушавају да вам кажу да постоји нешто и између "ружа и контејнера" како то лепо рече Хучи.

То јест, оно што и ја рекох Пајкету, да стварност око нас уопште црно-бела, већ је пре у много много нијанси између та два.

Ма колико год се медији и они који су плаћени за то трудили да нас убеде у супротно.

Па кад је већ тако, онда и кад пишамо (а и серемо) по било чему овде, треба мало и да шарамо, како то рече Милисав, не би ли нам комуникација овде имала икаквог смисла, а не да се претвори у пуко испаљивање флоскула набифланих преко медија.


Сећаш се, све је почело од Пајкетовог коментара да је ово протеривање руског дипломатског ( ) особља из Стејтса заправо одлично за забаву "изгладнелих маса у Русији и Србији".


Што је стварно онако клишетизирана медијска слика коју је Пајке створио о свету око себе буљећи у сокоћала или читајући штампу која му је доступна.


Па ако то већ неки раде по задатку, не треба и ми да се поводимо за њима.

Нека и нас плате, па ћемо и ми то да радимо, да гледамо на свет око себе кроз црно-беле наочаре.

Разумеш?


Не знам како ви тамо то издржавате, али нама овде су се очигледно смучиле те поједностављене црно-беле "истине" и медијске слике стварности око нас.






П.С. - И да додам:

Нема то, Блоги, никакве везе са поделом на Срби у Србији и Срби ван Србије.

Не бих се ја никада делио са мојим буразером, Кумом, другарима по свету,...

Не пада ми на памет.

Само, ја и њима кажем исто ово што кажем и теби и Пајкету овде.

И исто то говорим и Србима у Србији.

Или, да избацим паролу у Емсијевом стилу, за мене не постоје Срби у Србији и Срби ван Србије, него Срби сви и свуда.


Први јануар ми је био резервисан за "жипси жаѕ" што би рекли на неком француском радију.







А данас, другог јануара, слушам домаће хитове из осамдесетих, као што видиш.


Овај клип је требало да уђе у основни текст, али ето... Никад није касно.




tasadebeli tasadebeli 10:59 02.01.2017

Re: Трамп што пре

cane

ovo sa salfordom i hrvatima u srbiji je dno dna.



Мени најсвежији последњи апсурдни пример јесте онолико узбуђење српске владе око афере "Чоколинда" (к'о да је Пионир Суботица, то јест Мирољуб Алексић, Алко груп, сама држава Србија - знаш оно: Држава, то сам ја! ).


А при томе се нико из владе Србије не пита зашто потрошачи у Србији плаћају толико за остале прехрамбене производе, чак врло често чувајући на тај начин социјални мир у Хрватској.

(Што Србију опет доводи у статус хрватске економске колоније, исто онако као што је то било и у СФРЈ што је и био главни разлог због чега је уосталом и почела она "игранка" деведесетих у тој Југославији, зар не? И ево, видиш, та "игранка" нам још увек траје и никако да се заврши.)

Сви, од Вучића па наниже, насекираше се онолико око чоколадица, а нико се не секира због цена млека, меса, јестивог уља,... у Србији.

Лицемери, бре!

К'о Марија Антоанета са оним: Нека једу колаче ако немају хлеба.

Тако и српске власти нама поручују овим "затезањем односа са Хрватском" због Пионира Суботица:

Једите чоколадице уместо хлеба.








(Коментар сличан оваквом су ми већ једном обрисали на неком Костином блогу, па сам морао да га поновим овде... )
tasadebeli tasadebeli 14:05 02.01.2017

Re: Трамп што пре

alselone

Nikako siru sliku.



vrabac_u_steni

(univerzitetski grad, oko sto soma stanovnika, standard znatno viši od proseka, mlado stanovništvo, okolo lepa priroda, razvijena ekološka svest itd.)


pa mu ni problemi onih mukica iz rust belt-a nisu baš bliski.









Jebiga, sit gladnom ne veruje.




Јебига...
milisav68 milisav68 19:12 02.01.2017

Re: Трамп што пре

blogovatelj
Pa u čemu je onda problem? Ja kad ti kažem šta ne valja U Srbiji, ti se primiš kao mlad majmun i svrstaš me u pokondirenu tikvu, jer ti tako odgovara.

Ne, problem je što ti ne znaš šta je prioritet od onoga što ne valja.
blogovatelj blogovatelj 05:01 03.01.2017

Re: Трамп што пре

Ne, problem je što ti ne znaš šta je prioritet od onoga što ne valja.


Različitim ljudima su prioriteti različiti. Zašto bi tvoje rangiranje prioriteta bilo jedino merodavno?
milisav68 milisav68 06:43 03.01.2017

Re: Трамп што пре

blogovatelj
Različitim ljudima su prioriteti različiti. Zašto bi tvoje rangiranje prioriteta bilo jedino merodavno?

Nije samo moje, već i ostalih koji žive ovde, jer vidimo probleme iz prve ruke.
blogovatelj blogovatelj 00:05 04.01.2017

Re: Трамп што пре

Nije samo moje, već i ostalih koji žive ovde, jer vidimo probleme iz prve ruke.


I svi baš imate iste probleme?! Nije da je nekome, na primer, najteži problem korupcija u zdravstvu, a nekome drugome u pravosuđu? Svi ste to baš podjednako rangirali, a ti kao glasnogovornik generacije znaš potpun i tačan redosled nedaća srpskog društva?!
U tome i jeste jedna od tvojih najvećih misaonih zabluda, netolerancija izazvana pogrešnom ubeđenošću.
milisav68 milisav68 00:54 04.01.2017

Re: Трамп што пре

blogovatelj
I svi baš imate iste probleme?! Nije da je nekome, na primer, najteži problem korupcija u zdravstvu, a nekome drugome u pravosuđu? Svi ste to baš podjednako rangirali, a ti kao glasnogovornik generacije znaš potpun i tačan redosled nedaća srpskog društva?!
U tome i jeste jedna od tvojih najvećih misaonih zabluda, netolerancija izazvana pogrešnom ubeđenošću.

Da bre, kad rešiš korupciju u zdravstvu, onda će lekar da sudi sudijama.

Ajd sad lepo i polako razmisli šta znači reč prioritet.


blogovatelj blogovatelj 05:55 04.01.2017

Re: Трамп што пре

Da bre, kad rešiš korupciju u zdravstvu, onda će lekar da sudi sudijama.

Ajd sad lepo i polako razmisli šta znači reč prioritet.


Da bre, rešavaš korupciju u sudstvu dvadeset godina, a dok ne rešiš ljudi umiru i umiru.
E moj Milisave, aj' ti sad razmisli i probaj da shvatiš da se ekstremno kompleksni problemi kao što su korupcija zdravstva i sudstva moraju rešavati paralelno jedan sa drugim. Ne postoji drugi način.
Aj sad lepo i polako razmisli da ne mora nešto da bude redno vezano, može i paralelno.
Upravo sam ti o ovome govorio, bezrazložno si ubeđen u svoju ingenioznost, nespreman da razmotriš i drugačija mišljenja.
milisav68 milisav68 10:32 04.01.2017

Re: Трамп што пре

blogovatelj
Da bre, rešavaš korupciju u sudstvu dvadeset godina, a dok ne rešiš ljudi umiru i umiru.

Stvar je u tome što se to ne rešava 20 godina, mislim ako hoćeš to da rešiš.

A drugo, kada središ pravosuđe, onda si završio pola posla, jer dalje možeš da rešavaš ne samo probleme u zdravstvu, već u svim aspektima društva i države.

Ne umiru ljudi samo zbog korupcije u zdravstvu, već i zbog korupcije u prosveti, pa sada imaš gomilu nesposobnih lekara sa lažnim diplomama.

Onda, ljudi umiru i zbog nemaštine i loše ishrane, koja je (ako je ima uopšte na stolu) puna pesticida (korupcija na carini, inspekciji), i zato što je država dozvolila monopol raznim stranim i domaćim kompanijama na recimo proizvodnju mleka (i mlečnih proizvoda), pa su te kompanije ignorisale već potpisane ugovore sa proizvođačima, navodno zbog slabe prodaje, pa su razredili otkup mleka, a onda krenula sa ogromnim uvozom pitaj boga kakvog mleka (i mlečnih proizvoda).

A kad smo već kod monopola, i ne poštovanja zakona (a to je i dalje domen pravosuđa), država je dozvolila, a EU žmuri, na dodelu 6 nacionalnih frekvencija, dva državna kanala, dva Željku Mitroviću (koji duguje silne pare za porez), i dva kanala onom grku.

A ti trubiš o "zapadnim vrednostima", o tome kako je Parada korak napred srpskog društva, a ne vidiš (ili nećeš da vidiš), da se narodu ne dozvoljava bilo kakav javni protest zbog svih mogućih nepravilnosti u društvu.

I psiho je organizovao Paradu, evo vam jebite se, a ja ću da radim i dalje šta ja hoću, i Merkelova će da me tapše po ramenu.

Za vreme Miloševića se živelo teže, ali je narod imao nadu, da će njegovom smenom doći uređenije društvo.

Danas, Srbija živi u beznađu, kada to shvatiš, onda ćeš da deliš i smislenije savete i kritike, a ja neću da te nazivam pokondirenom tikvom, već ću da te poštujem kao sagovornika (jer te inače poštujem na drugim temama).


blogovatelj blogovatelj 17:10 04.01.2017

Re: Трамп што пре

da se narodu ne dozvoljava bilo kakav javni protest


A ti si neki narodni tribun? Ko ti tacno brani? Daj ime coveka, institucije, koga bilo.
I serem ti se u argumentaciju za paradu. Kad ne znas sta ces, onda su krivi pederi. I ja sto ih podrzavam. Zato tebi i Srbiji lose ide. Jer ima pedera i jer ih ja podrzavam.
I da, jos nesto... Kad citiram genijalnog Pajica tj. njegovu misao da ce smorovi ubiti ovo mesto, nekako si mi ti uvek prvi u mislima. Godinama si na ovom blogu. Nit smrdis, nit mirises. Za osam godina koliko sam ovde ne mogu da se setim ni jedne tvoje pametne misli. Ako ce ti biti lakse, ne mogu da se setim ni glupe. Zato te i svrstavam u kategoriju smorova, a ne u grupu u kojoj su Filipi M. i Koste B.
milisav68 milisav68 17:42 04.01.2017

Re: Трамп што пре

blogovatelj

A ti si neki narodni tribun? Ko ti tacno brani? Daj ime coveka, institucije, koga bilo.
I serem ti se u argumentaciju za paradu. Kad ne znas sta ces, onda su krivi pederi. I ja sto ih podrzavam. Zato tebi i Srbiji lose ide. Jer ima pedera i jer ih ja podrzavam.
I da, jos nesto... Kad citiram genijalnog Pajica tj. njegovu misao da ce smorovi ubiti ovo mesto, nekako si mi ti uvek prvi u mislima. Godinama si na ovom blogu. Nit smrdis, nit mirises. Za osam godina koliko sam ovde ne mogu da se setim ni jedne tvoje pametne misli. Ako ce ti biti lakse, ne mogu da se setim ni glupe. Zato te i svrstavam u kategoriju smorova, a ne u grupu u kojoj su Filipi M. i Koste B.



Da, da, tako je to kada ponestane argumenata, onda se pređe na lični nivo.
Черевићан Черевићан 23:41 30.12.2016

nullus effectus sine causa

превирања Светом, лудост
у балансу нешто'с смакло
сваким даном немир буја
дно се ево ... баш примакло
angie01 angie01 00:01 31.12.2016

Eine Ansichtskarte,

za Srecnu Novu Godinu,

docsumann docsumann 09:27 31.12.2016

nova nezgodina

(iliti - help me new year )

ko božićno drvce
u noći svjetluca
srčka puna srče
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:40 31.12.2016

History begins

Novogodišnji tekst urednika u Spiked-u:

Brendan O'Neill-History begins
tasadebeli tasadebeli 11:12 31.12.2016

Ово је јасно од самог почетка

Vašington -- Izabrani američki predsednik Donald Tramp i nova administracija su prava meta niza sankcija, koje je odlazeći američki predsednik Barak Obama uveo Moskvi.

To tvrde Trampove kolege iz Republikanske stranke ocenjujući da su nove antiruske mere preslabe i da su prekasno nastupile, piše Politiko.

Savetnica novoizabranog predsednika Kelijan Konvej rekla je za CNN da čak i oni koji su naklonjeni Obami misle da je delimičan razlog zbog kojih je uveo sankcije Rusiji bio da veže ruke Trampu.

Odluka Obame da uvede sankcije pri kraju svog mandata je "izvanredna", ocenio je bvši gradonačelnik Njujorka Rudolf Đulijani i istakao da "nikad nije video da se jedan predsednik trudi da izazove više problema budućem predsedniku".

Na pitanje da li je Obama pokušao da potkopa Trampa nizom sankcija, Đulijani je rekao "naravno da jeste" istakavši da je Obamin potez usledio posle 18 meseci, a mogao je isto da postupi pre 10 meseci.


ЛИНК



Питање је само докле су спремни да иду.

И колике мишиће заиста имају за то.
Ribozom Ribozom 14:56 01.01.2017

Srecna Nova blogerkama i blogerima



Vest kako je Putin matirao Obamu neproterivanjem konzularnog osoblja je vest na svim zapadnim medijima (U Srbije je preneo DW, ima je na BBC-ju i skandinavskim medijima koje pratim). Komentari su kao i u Srbiji 'proputinovski', sto je malo cudno posle svakodnevne antiputinovske histerije. Ja sam poceo da obracam komentare botova u komentarima ko BS, i mislim da je to pokazuje da se nesto menja.

Naravno, moguce je da su evropski politicari shvatili da je Tramp stvarno pobedio u USofA i da im USofA nece ratovima krciti put do trzista. Moguce je da se sve svodi na novac, onaj stvaran, olicen u energentima potrebnim da se ceo evropski sistem odrzava. Po prognozi strucnjaka cene nafte ce blago rasti u ovoj godini. Problem sa nabavkom gasa je prosle godine bio veliki i skrivan pod tepih.
Ako je mogucnost prolaska gasovod kroz Siriju zatvoren, iskljucn je sa ruske strane direktan za Cesku, Slovacku i vec 2018 isticwe ugovor sa Ukrajinom, manevarski prostor EU se mnogo smanjuje do te mere da prakticno EU vise nece imati nikakve politicke moci.

Ja se nadam da svetu predstoji vise racionalnosti, humanosti i prosvetljenja u sledecoj godini.


little_radojica little_radojica 08:01 02.01.2017

Re: Srecna Nova blogerkama i blogerima

Ako je mogucnost prolaska gasovod kroz Siriju zatvoren, iskljucn je sa ruske strane direktan za Cesku, Slovacku i vec 2018 isticwe ugovor sa Ukrajinom, manevarski prostor EU se mnogo smanjuje do te mere da prakticno EU vise nece imati nikakve politicke moci.


Ма немој да си наиван, саће то Амери допремити бродовима. Има да буде и даље и комликованије, али и јефтиније, само треба затворити очи и снажно веровати

*********

Немам времена, а тако бих, разоноде ради, написао један текстић о геополитици, разне мисли ми се нагомилале о читавој овој ситуацији и новитетима који су на том пољу. Али, превасходно ме мучи она дилема о којој сам писао још 2014. тј. хоће ли Америка ломити ствари силом преко колена док још може (у складу са "you own the finish line" доктрином) или ће прагматично прихватити нову улогу и нови светски поредак? Како ми сад делује, ствари се дешавају исувише брзо да би овај други сценарио уопште био реалан. С једне стране кумулативна привредна моћ, технологије и финансијске полуге су још увек на страни Запада, али је ту Кина већ превелики залогај за увртање руке, а ствари се притом и брзо мењају у њену корист. С друге стране тољага је у Амера неупоредиво већа (а способност увећавања и умножавања исте није опала као неке друге гране привреде, напротив). Трампова решеност да улази у сукобе ме такође брине, мислио сам да је више кењао у кампањи и да ће након тога професионалци преузети (их, какав су му говор написали за посету Мехику, као бубица је био), али изгледа да је спреман и да стане иза неких од тих најава. То може бити далеко неугодније за Путина него све клетве и кухињске судопере које су Обама и Хилари и Саманта Пауер бацили на њега. Наиме, он је успео да наметне своју игру инсистирајући на "заступању националних интереса" и асиметричној конкуренцији уместо на јаловом жаљењу на бројне фаулове против међународног права и принципа које су САД (и европске државе кроз НАТО) направиле (западни медији су се тиме свакако не баве, они имају своју догму да је правда и право увек на њиховој страни). Е сад ако Трамп реши да прихвати ту бачену рукавицу, па са мање лицемерја а више силе крене да притиска савезнике, вазале и робове, може лако испасти и да се Путин заиграо, па да ће суочен са силом морати и он мало да рикверцира. Да би се нешто битније променило у односима величине тољага мора да протекне много више времена, а притом то није ни гарантовано с обзиром на то да је трка у наоружавању Америци омиљени мотив за раст и развој (нисам читао књигу коју је Тадејус препоручила, али ме баш интересује шта каже на ту тему). Хоћу да кажем, можда реше да батале идеју о допремању гаса танкерима у Европу и реше да Сирију заузму силом, а не кроз подршку промени режима или рецимо реше да су се доста натезали са Ираном.

freehand freehand 12:19 02.01.2017

Re: Srecna Nova blogerkama i blogerima

Хоћу да кажем, можда реше да батале идеју о допремању гаса танкерима у Европу и реше да Сирију заузму силом, а не кроз подршку промени режима или рецимо реше да су се доста натезали са Ираном.

Nema od toga ništa. Niti mogu niti smeju da na Siriju krenu direktno, jer to već dosta dugo nije Sirija, već i Sirija, i Rusija, i Iran, a sad već pomalo i Turska u tom novom konglomeratu.
Što se trke u naoružanju tiče - to što govoriš je ok - mada i tu već daleko manje nego pre 20 godina, ali sve dok ne dođe momenat ultimativnih rešenja. A u toj situaciji su pata karte, od pedesetih.
tasadebeli tasadebeli 13:17 02.01.2017

Re: Srecna Nova blogerkama i blogerima

little_radojica

С друге стране тољага је у Амера неупоредиво већа (а способност увећавања и умножавања исте није опала као неке друге гране привреде, напротив.

да је трка у наоружавању Америци омиљени мотив за раст и развој



То и јесте оно што највише забрињава.

Тако нас барем историја учи. А она је учитељица живота.


(Види под "Случај ЏФК версус Бел хеликоптерс и остали" - ЛИНК)


А опет, кад на том пољу кажеш Америка, није баш ни ту све тако монолитно (не знам бољи израз) и немају баш сви исте интересе, зар не?

То је оно што је у сенци и тешко се назире...
little_radojica little_radojica 15:34 02.01.2017

Re: Srecna Nova blogerkama i blogerima

Тако нас барем историја учи. А она је учитељица живота.


Јој немој ми ове пижонизме.
little_radojica little_radojica 15:40 02.01.2017

Re: Srecna Nova blogerkama i blogerima

ali sve dok ne dođe momenat ultimativnih rešenja. A u toj situaciji su pata karte, od pedesetih.


Па ја мислим да је могуће да Трамп нађе неку меру у којој се неће потезати нуклеарке. Као што је, на пример, Путин нашао.

Него кад си већ ту, како се Турска војска нашла у Сирији? Јесу и они позвани као Русија што је или су се сами позвали као велики Асадови пријатељи? Нисам баш детаљно пратио од почетка...
freehand freehand 17:33 02.01.2017

Re: Srecna Nova blogerkama i blogerima

Па ја мислим да је могуће да Трамп нађе неку меру у којој се неће потезати нуклеарке. Као што је, на пример, Путин нашао.

Nema opcije u kojoj Amerikanci, u scenariju koji si pomenuo, frontalno navaljuju na Siriju bez direktnog sukoba sa Rusijom i Iranom, što neminovno vodi ka upotrebi nuklearnog oružja. To nije zezanje i nije proksi rat, i tu su Rusi povukli crvenu liniju, debelu. Bar ja ne vidim opciju nekakvog puškaranja i zezanja.
Него кад си већ ту, како се Турска војска нашла у Сирији? Јесу и они позвани као Русија што је или су се сами позвали као велики Асадови пријатељи? Нисам баш детаљно пратио од почетка...

To pitanje ima dva odgovora: prvo, u delu Sirije koji kontrolišu "demokratski" pobunjenici ima i američkih i drugih trupa. U opticaju poslednjih meseci su i priče o velikom napadu na Raku (ako sam to dobro transkribovao) mada je pitanje da li je to izvodljivo i moguće u situaciji u kojoj amerikanci sa iračkim trupama ne mogu da naprave prelom u Mosulu odakle gotovo da nema informacija iako se tamo vodi "majka svih bitaka" protiv IS.
Što se Turaka, pak, tiče imali su prećutnu saglasnost da počiste PKK sa granice. A sad su u bloku sa Rusijom i sve dalje od Amerikanca, i deo ruskog "tima" za novi mirovni proces u Siriji.
Unfuckable Unfuckable 03:31 03.01.2017

Re: Kuromycin

jebote, bum se ukenjal.

Hoće li neko, unatoč suspiciji kvazi plebsa, ipak pozvati Budimca da objasni par stvari?
freehand freehand 03:37 03.01.2017

Re: Kuromycin

Unfuckable
jebote, bum se ukenjal.

Hoće li neko, unatoč suspiciji kvazi plebsa, ipak pozvati Budimca da objasni par stvari?


Tu je Budimac, bate. A i nije.
Srećna nova, da si na broju, u celini i kompletan.

Unfuckable Unfuckable 03:48 03.01.2017

Re: hvalatakoDJe

Srećna nova, da si na broju, u celini i kompletan.


ma hvala ono:
jebite se vi neotesani blogeri, mamicu vam idiocku
samo nešto kenjate
martin_krpan martin_krpan 08:04 03.01.2017

Re: Kuromycin

Unfuckable
jebote, bum se ukenjal.

Hoće li neko, unatoč suspiciji kvazi plebsa, ipak pozvati Budimca da objasni par stvari?




Evo objasniću ti ja. U trećem činu Gulen shvata da je sam sebi majka a kvazi plebs se napaja na kvazi portalima kvazi informacijama.
tasadebeli tasadebeli 08:31 03.01.2017

Re: hvalatakoDJe

Unfuckable


samo nešto kenjate




Хмммм, да...

Одличан је тај угођај, батице, када дођеш с времена на време на овај блог Б92 и оно...

Истовариш се.

Јел 'да?


Само смрди до неба, у пичку материну!




freehand freehand 10:18 03.01.2017

Re: Kuromycin

Evo objasniću ti ja. U trećem činu Gulen shvata da je sam sebi majka a kvazi plebs se napaja na kvazi portalima kvazi informacijama.

Kad ti se sledeći put javi taj unutrašnji zov koji kaže: "Lupi, Martine, lupi, budi budala Martine, ne moraš da kriješ da si glup!" - ti mu se odupri. Nove godine služe za takve odluke i za takve promene.
Valjda neću biti jedini koji će ti u tome davati snažnu podršku.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:25 03.01.2017

Re: Kuromycin

Unfuckable
jebote, bum se ukenjal.

Hoće li neko, unatoč suspiciji kvazi plebsa, ipak pozvati Budimca da objasni par stvari?



Mada, ponekad treba promeniti i kanal, vidiš kako to Studio B radi, red Slobodne Evrope, red Sputnjika i ispadne gibanica samo takva.

U to ime, Robert Fisk.
tasadebeli tasadebeli 08:31 04.01.2017

Re: Srecna Nova blogerkama i blogerima

little_radojica
Тако нас барем историја учи. А она је учитељица живота.


Јој немој ми ове пижонизме.



Шоооо?

Ша фали?







Немој да ти сад овде испалим сва три латинска цитата која сам научио у гимназији.

У преводу на српски, наравно!
tasadebeli tasadebeli 13:37 02.01.2017

Мушко или женско - питање је сад?

Ово је згодан моменат да, уз захвалност Милану, подсетим на један његов пост од пре неких девет месеци.



Oko Džona Pildžera i “rata koji ne vidimo“ (ЛИНК)



ЛИНК за превод Пилџеровог текста на српски језик: Џон Пилџер: Светски рат је почео



П.С. -


Шта се догодило са великом традицијом директних и непартијских народних акција? Где су храброст, машта и посвећеност, неопходни да би се започело дуго путовање ка бољем, праведнијем и мирнијем свету? Где су дисидентска уметност, филмови, позоришта, литература?

Где су они који ће разбити тишину? Или ћемо чекати да падне прва нуклеарна ракета?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana