Budućnost| Filozofija| Sex| Umetnost| Život

Панк се роди!

Srđan Fuchs RSS / 06.01.2017. u 18:46

Beograd -- Na društvenim mrežama objavljena je fotografija teksta iz čitanke za četvrti razred osnovne škole u kojem se opisuje šta je to panker.

IZVOR: B92ČETVRTAK, 5.01.2017. | 16:42
1654916576586e63a95aa25558652670_v4_big.jpgFoto: GettyImages

“Panker – onaj koji pripada muzičkom pank stilu i posebnom stilu oblačenja i ponašanja: ružnog, prljavog, napadnog”, navodi se u tekstu.

“Učimo decu etiketiranju od malih nogu! Šta li piše pod starleta ili političar ili rijaliti”, navodi se u komentaru uz objavljenu fotografiju.

Pank je vrsta rok muzike i pokret koji se pojavio u drugoj polovini sedamdesetih godina u Velikoj Britaniji i SAD sa Ramonsima, Seks pistolsima, grupom Kleš i drugima. 

Jedan je od najvažnijih muzičkih pokreta svog vremena i obeležio je kulturu druge polovine 20. veka. Pank muziku prati i supkulturni pank pokret koji je usmeren protiv establišmenta i namenutih autoriteta, a osnova pokreta je buntovništvo i borba za individualne slobode. 

Pankeri insistiraju na svojoj različitosti, a mnogi se izjašnjavaju i kao anarhisti. 

Ipak, pank je kasnije kroz muziku i određene velike bendove ušao i u mejnstrim pa se tako pank kultura i ono u šta se razvila može pronaći širom sveta, od Južne Amerike do Japana. 

Osim, toga, pank je direktno izrodio pokret "strejt edž", odnosno direktnu suprotnost rizičnom ponašanju karakterističnom za to vreme. 

“Strejt edž” podrazumeva odricanje od alkohola, droga, cigara, promiskuiteta, a često podrazumeva i vegetarijansku ishranu.




Komentari (99)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

uros_vozdovac uros_vozdovac 19:16 06.01.2017

da maznem

#1
Punk is not dead!

Pank muziku prati i supkulturni pank pokret koji je usmeren protiv establišmenta i namenutih autoriteta, a osnova pokreta je buntovništvo i borba za individualne slobode.


ovo boli autora, kako ne slede Vođu jednog, poštenog, na čelu kolone svih nas...
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:33 06.01.2017

Re: da maznem

#1
Punk is not dead!

Yeah, it just smells like that!
antioksidant antioksidant 20:02 06.01.2017

Re: da maznem

dobro je da se pank bar pominje u udzbenicima.
a za ostalo cemo lako.
zemljanin zemljanin 20:08 06.01.2017

Re: da maznem

zato I postoji razlika između muzike I "kulturnih pokreta" ... kao i između umetnika i izvođača ... muzika, ona kvalitetna, nema granice ... ovi povremeni pokreti imaju vrlo specifičnu ciljnu grupu I obično ne prežive vek u kome su nastali ... osim kao fenomen u knjigama I fonotekama ...

nemam ništa protiv panka, kome se sviđa neka ga I sluša ... ali davati mu neku važnost ili kvalitet je nerealno sa aspekta muzike kao umetnosti ...

recimo jedna umetnica tipa Lisa Kelly koja ima tako naštelovan glas da bi mogla da slomi staklo svojom virtuoznošću I bilo koji pank izvođač sa hiljadama W ...

docsumann docsumann 20:55 06.01.2017

Re: da maznem

nemam ništa protiv panka, kome se sviđa neka ga I sluša ... ali davati mu neku važnost ili kvalitet je nerealno sa aspekta muzike kao umetnosti ...


jaoj. stani. nemoj.

pank je dada popularne muzike. čak i u ranoj, neartikuslisanoj fazi, kada je gomila klinaca iz mode uzimala gitare u ruke, jer više nije ni trebalo znati sviratii... čak i tada pank je imao značajne intervencije u muzičkoj tradiciji.
naročito gledano kroz prizmu minimalističkog-ekspresionističkog-noise pristupa.

da ne pričamo o zreloj fazi kada je nekoliko izuzetnih stvaralaca, tekstopisaca ( a što ne reći - pjesnika i pjesnikinja) i muzičara odlučila da svoju kreativnu poruku svijetu iznesu kroz pank.

imaš pankova i pankova.

a imaš i pankčina, i pank-roka, i hardcorea, i postpanka...

lično preferiram pank bez ofarbanih čirokana od 10 inča visine.

nebitno da li ovo ispunjava nečiji formular za pristupanje slavnoj kući umjetnosti. ovo otkida...


zemljanin zemljanin 21:08 06.01.2017

Re: da maznem

nebitno da li ovo ispunjava nečiji formular za pristupanje slavnoj kući umjetnosti. ovo otkida...

pa recimo da je muzika dovoljno širok pojam ali muzika kao umetnost, a ne pokret, je ipak nešto uži pojam ... ne osporavam važnost panka kao fenomena ili pokreta u nekom periodu ...

poenta objektivnosti a ne navijanja je i neosporavanje kvaliteta bez obzira na vrstu muzike koju slušamo ili koja nam se dopada ... ima toliko popularnih izvođača ali daleko od toga da su svi umetnici ...
docsumann docsumann 21:11 06.01.2017

Re: da maznem

poenta objektivnosti


je u ovakvim pitanjima diskutabilna
zemljanin zemljanin 21:19 06.01.2017

Re: da maznem

docsumann
poenta objektivnosti


je u ovakvim pitanjima diskutabilna

pa recimo jedan Cune Gojković je umetnik dok neka NN popularna osoba je izvođać ... objektnivno je da se prizna kvalitet glasa I virtuoznost Cuneta a to što ga neko ne sluša je nebitno ... a ne znam nijednog muzikologa (da uzmemo da su oni objektivni) ko če osporiti muzikalnost Cuneta ...
docsumann docsumann 22:05 06.01.2017

Re: da maznem

pa recimo jedan Cune Gojković


Iggy Pop je umjetnik, Jello Biafra je umjetnik, Pati Smit je umjetnica, Braća Rajt su umjetnici... imaš toga u panku koliko očeš.

pa čak i muzički.

kad jedan nesporni muzički genije kakav je John Zorn ima šta da nađe u panku i hardcoreu (kao najljućem djetetu panka) valjda i mi laici možemo da vjerujemo da je pank umjetnost, i to ne samo umjetnost socijalne pobune, konceptualoških i kurtuloloških iskoraka, već i muzički u onom najrudimentarnijem značenju stvari..



EDIT: a za posmatranje pannka kao likovne umjetnosti - LINK
martin_krpan martin_krpan 22:17 06.01.2017

Re: da maznem

kad jedan nesporni muzički genije kakav je John Zorn ima šta da nađe u panku i hardcoreu (kao najljućem djetetu panka)


Auuu, nemoj, uplašićeš Zemljanina.

emsiemsi emsiemsi 07:51 07.01.2017

Re: da maznem

zemljanin
zato I postoji razlika između muzike I "kulturnih pokreta" ... kao i između umetnika i izvođača ... muzika, ona kvalitetna, nema granice ... ovi povremeni pokreti imaju vrlo specifičnu ciljnu grupu I obično ne prežive vek u kome su nastali ... osim kao fenomen u knjigama I fonotekama ...

nemam ništa protiv panka, kome se sviđa neka ga I sluša ... ali davati mu neku važnost ili kvalitet je nerealno sa aspekta muzike kao umetnosti ...

recimo jedna umetnica tipa Lisa Kelly koja ima tako naštelovan glas da bi mogla da slomi staklo svojom virtuoznošću I bilo koji pank izvođač sa hiljadama W ...


Уз могућност да грешим, но, мени тај панк личи на најобичнију дерњаву.
looping looping 08:05 07.01.2017

Re: da maznem

emsiemsi
zemljanin
zato I postoji razlika između muzike I "kulturnih pokreta" ... kao i između umetnika i izvođača ... muzika, ona kvalitetna, nema granice ... ovi povremeni pokreti imaju vrlo specifičnu ciljnu grupu I obično ne prežive vek u kome su nastali ... osim kao fenomen u knjigama I fonotekama ...

nemam ništa protiv panka, kome se sviđa neka ga I sluša ... ali davati mu neku važnost ili kvalitet je nerealno sa aspekta muzike kao umetnosti ...

recimo jedna umetnica tipa Lisa Kelly koja ima tako naštelovan glas da bi mogla da slomi staklo svojom virtuoznošću I bilo koji pank izvođač sa hiljadama W ...


Уз могућност да грешим, но, мени тај панк личи на најобичнију дерњаву.

Pank je umetnost. Ali dobro, ne mora svako da razume umetnost.

Evo ti, u jednoj pesmi objašnjena suština čovekovog postojanja.


zemljanin zemljanin 08:15 07.01.2017

Re: da maznem

počinje da liči na "da li su grafiti umetnost" ... na kraju neko uvek potegne temu da nije umetnost za svakoga ..
looping looping 08:54 07.01.2017

Re: da maznem

zemljanin
počinje da liči na "da li su grafiti umetnost" ... na kraju neko uvek potegne temu da nije umetnost za svakoga ..

Pa, umetnost nije za onoga ko makar ne pokuša da je razume.
Ni slika ne mora da bude umetnost sama po sebi.
sasaminijature sasaminijature 09:46 07.01.2017

Re: da maznem

Уз могућност да грешим, но, мени тај панк личи на најобичнију дерњаву.


Kao što nije likovna umetnost samo relistični prikazi naše svakodnevnice, postoji kubizam i tako to.

Ni muzika nije samo pevljiva pesma za široke mase da bi bila priznata kao pokret ili umetnost.

Pank je jako bitna stepenica u našem razvoju.
4krofnica 4krofnica 10:21 07.01.2017

Re: da maznem


lično preferiram pank bez ofarbanih čirokana od 10 inča visine.


Mda, ne volim pozere, pank je state of mind.
Podsetio si me na ekipu čirokanaca koji su nabacili friz ne bi li zaradili neku kintu slikajući se sa turistima na Piccadilly Circus-u, London. Jedan se umorio od posla i rasturila mu se frizura pa me je pitao, dok smo sedeli na stepenicama, da li imam češalj da popravi :))

što bi rekli britsi: lejm.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:47 07.01.2017

Re: da maznem

meni je bunt protiv autoriteta i želja za individualnim jedna od ključnih stavki osvešćenja iz komunjarstvom indoktriniranog društva 1980-ih. kako nisam imao ćaleta od najranije faze, a keva nije mogla da se izbori sama s nama trojicom i sa šljakom u propadajućoj skupštini propadajuće države, meni je punk bio i ćale i keva tokom najformativnijih godina... čak mi je i spasao život da ne zaglavim u neke "post"-komunjarske kolektivizme... a da sam bio punk nisam ni znao, dok mi jedna starija cica sa Slavije, u koju sam bio potajno zaljubljen godinama ali mi je bila nedosežna u mojoj glavi (ona '71. ja '75.), rekla kada smo se slučajno sreli u Birčaninovoj, deceniju docnije, a ja došao na nekakav sastanak sa Kapitalizmom poslovno odeven pa naišao na nju - "Srks, tako si lepo odeven... uau, gde je nestao onaj panker"... onda smo razmenili poglede, i zagrlili se... jbte, koji sam šonja bio, ladno me je primećivala iako sam ja smatrao da je nedosežna, i to me je primećivala onakvog kakav jesam! jbga, životna stativa, sve je to punk iscelio...

4krofnica 4krofnica 11:11 07.01.2017

Re: da maznem

"Srks, tako si lepo odeven... uau, gde je nestao onaj panker"...


Ti, ako ja ženski čitam između redova, nisi ni imao šanse tada, njoj se više dopada taj oklop* koji nosiš, mogu da se kladim da se ložila na modse, ono: skrojena odela i vespe. stajliš girl

*odelo i kravata, modna bezličnost modernog čoveka, ko kecelje u osnovnoj:)


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:27 07.01.2017

Re: da maznem

4krofnica


*odelo i kravata, modna bezličnost modernog čoveka, ko kecelje u osnovnoj:)




ne šetam ja nikada odelo i kravatu kada moram na te neke sastanke s glavonjama, više onako široku kragnu izbačenu preko sakoa, u fazonu komotnog Sicilijanca.

zemljanin zemljanin 11:37 07.01.2017

Re: da maznem

looping
zemljanin
počinje da liči na "da li su grafiti umetnost" ... na kraju neko uvek potegne temu da nije umetnost za svakoga ..

Pa, umetnost nije za onoga ko makar ne pokuša da je razume.
Ni slika ne mora da bude umetnost sama po sebi.

ma da, I umetnost je samo pojam koji ima širinu ... fantastična formulacija ... dakle idemo na grafite

na kraju ovakvih polemika utvrdjuje se da je svaka aktivnost - kultura a I umetnost ... uz političku korektnost
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:57 07.01.2017

Re: da maznem

zemljanin


na kraju ovakvih polemika utvrdjuje se da je svaka aktivnost - kultura a I umetnost ... uz političku korektnost


Political correctness is a cunt!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:03 07.01.2017

Re: da maznem

marco_de.manccini
#1
Punk is not dead!

Yeah, it just smells like that!


heh, a ja se čudim zašto mi ljudi stalno poklanjaju dezodoranse?
Milan Novković Milan Novković 12:10 07.01.2017

Re: da maznem

Srđan Fuchs
meni je bunt protiv autoriteta i želja za individualnim jedna od ključnih stavki osvešćenja iz komunjarstvom indoktriniranog društva 1980-ih. kako nisam imao ćaleta od najranije faze, a keva nije mogla da se izbori sama s nama trojicom i sa šljakom u propadajućoj skupštini propadajuće države, meni je punk bio i ćale i keva tokom najformativnijih godina... čak mi je i spasao život da ne zaglavim u neke "post"-komunjarske kolektivizme... a da sam bio punk nisam ni znao, dok mi jedna starija cica sa Slavije, u koju sam bio potajno zaljubljen godinama ali mi je bila nedosežna u mojoj glavi (ona '71. ja '75.), rekla kada smo se slučajno sreli u Birčaninovoj, deceniju docnije, a ja došao na nekakav sastanak sa Kapitalizmom poslovno odeven pa naišao na nju - "Srks, tako si lepo odeven... uau, gde je nestao onaj panker"... onda smo razmenili poglede, i zagrlili se... jbte, koji sam šonja bio, ladno me je primećivala iako sam ja smatrao da je nedosežna, i to me je primećivala onakvog kakav jesam! jbga, životna stativa, sve je to punk iscelio...

Pa kad si se pogrešno bunio

(doduše i ja sam više "teoretičar" nego praktičar)

Potpuno si "neartikulisano" navalio na komunizam, pa ti seme, razno, otišlo na sve strane, a uglavnom u prašinu.

Da si, kao što treba, samo isčitavao Marksa stekao bi više znanja u manje vremena i bez veze razbacane čakre po telu bi ti se vratile na pravo mesto

A Krofnici ništa ne veruj, pogotovo ako je od 15. počela da čita Ničea i uređuje svet, sve su šanse bile tvoje
Milan Novković Milan Novković 12:12 07.01.2017

Re: da maznem

Srđan Fuchs
zemljanin


na kraju ovakvih polemika utvrdjuje se da je svaka aktivnost - kultura a I umetnost ... uz političku korektnost


Political correctness is a cunt!

Cija izmislila, da podjarmi Srbe i pankere, isto kao i konspiracione teorije, gender equality, "slobode" razne, holesterol, alkohol, blogovanje i ostalo
Milan Novković Milan Novković 12:17 07.01.2017

Re: da maznem

Srđan Fuchs
4krofnica


*odelo i kravata, modna bezličnost modernog čoveka, ko kecelje u osnovnoj:)




ne šetam ja nikada odelo i kravatu kada moram na te neke sastanke s glavonjama, više onako široku kragnu izbačenu preko sakoa, u fazonu komotnog Sicilijanca.


Sako je iz raja izašao, pogotovo ako ima 8 džepova, košulja je cool, kravata iz pakla, a dole ... ko te pita, farmerke su idealne ali mogu i pantalone od odela iako onda patiš u cepelama (i njih je neki polupijani lik izmislio za muškarece, dok su žene sa druge planete pa ih ionako ne kapiramo), šorc i apostolke dole, aj, nisam probo al što da ne
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:22 07.01.2017

Re: da maznem

Milan Novković

Cija izmislila, da podjarmi Srbe i pankere, isto kao i konspiracione teorije, gender equality, "slobode" razne, holesterol, alkohol, blogovanje i ostalo


ja po def-ji ne verujem srpskom marksizmu... godinama kenjaju protiv cijasnajkacije, a nikako da urede svoje društvo da bude pristojno - gde je uveliko bilo mesta za kulturni marksizam u višepartijskom sistemu; a ovako, šipak - srpski marksizam je - đana!
emsiemsi emsiemsi 12:23 07.01.2017

Re: da maznem

Milan Novković
... ko te pita, farmerke su idealne ...

Ваистину фармерке !
Више од 30 година нисам обукао другачије панталоне --- чак сам се и венчао у фармеркама.
Milan Novković Milan Novković 12:41 07.01.2017

Re: da maznem

Srđan Fuchs
Milan Novković

Cija izmislila, da podjarmi Srbe i pankere, isto kao i konspiracione teorije, gender equality, "slobode" razne, holesterol, alkohol, blogovanje i ostalo


ja po def-ji ne verujem srpskom marksizmu... godinama kenjaju protiv cijasnajkacije, a nikako da urede svoje društvo da bude pristojno - gde je uveliko bilo mesta za kulturni marksizam u višepartijskom sistem; a ovako, šipak - srpski marksizam je - đana!

Ne treba verovati ni jednom, sve je to, iz Marksove perspektive, "kosmička šala", nači ultimativna (atribucija iz jednog od predgovora u Isaiah Berlinovoj kjnizi o Marksu - da je pročitaš ti bi preko noći posao makrsista, pravi, kladim se

Nači kladim se za prave, on je formidable lik, možda največi istoričar ideja dvadesetog veka, Berlin, i, po mom mišljenju, Marks je imao najveći utican na njega, i ja sam potpuno, ali potpuno "kupiJo" tu njegovu/njihovu ideju, zato je ovaj uticaj i tako jak, da su sve naše civilizacijeske "ideologije" ...

... I PUNK (i zato ja imam pomalo nestabilan stav na tu temu) ...

... zakamuflirane refleksije našeg netrivijalnog, nači značajnog, sebično-samoživog po jednoj dimenziji, pa egoistično-narcisoidno-agresivno-halapljivo-.... po drugoj.

Ali nisu samo to, naravno, u "ideologijama" ima i iskreno ideološkog

A na njega, Berlina, su uticaj imali razni, pa su tu, između ostalo, i Makijaveli, Niče, Joseph de Maistre, ... (tj neću sad potezati Tolstoje razne, Wittgensteinove, Herdere, Kantove i ostalu "boraniju" ... on je u radoznalosti uzduž i popreko nebrojeno puta prepešačio obe strane ulice.
anfieldroad anfieldroad 12:53 07.01.2017

Re: da maznem


... ne osporavam važnost panka kao fenomena ili pokreta u nekom periodu ...



Sve vrste muzike, od bubnja afričke savane do bečkih koncertnih dvorana direktan su rezultat socijalnih prilika i nivoa razvoja tehnologije i naročito arhitekture. Ona uvek predstavlja preciznu sliku trenutnih društvenih potreba.

"Kako radi muzika", David Birn, izdavač Rende, Bgd. 2016.


Pank nije za škole. Pank mrzi školu i škola mrzi njega !

AnfieldRoad, blog 92, Bgd. 2017.


vcucko vcucko 17:14 07.01.2017

Re: da maznem

Milan Novković

Sako je iz raja izašao, pogotovo ako ima 8 džepova, košulja je cool, kravata iz pakla, a dole ... ko te pita, farmerke su idealne ali mogu i pantalone od odela iako onda patiš u cepelama (i njih je neki polupijani lik izmislio za muškarece, dok su žene sa druge planete pa ih ionako ne kapiramo), šorc i apostolke dole, aj, nisam probo al što da ne


Oko 32:30
Porede staru rusku bojarsku odeću, koju je Petar Veliki zabranio, sa "modernom" evropskom koju je nametao.
Jeste bio Veliki, ali ovde je zabrazdio. Ja ne bih izlazio iz ovih kaftana, čakšira, čizama, prelepa krznena kapa - em što je lepo, em je udobno u pm. Dobro, brada manje-više. Za razliku od "jevropskog" stila koji je sprava za mučenje u malom. Što je najlepše, oboje to i konstatuju.
Metafora mnogo šira od odeće.
deset_slukom deset_slukom 21:32 07.01.2017

Re: da maznem

zemljanin
... ali davati mu neku važnost ili kvalitet je nerealno sa aspekta muzike kao umetnosti ...

recimo jedna umetnica tipa Lisa Kelly koja ima tako naštelovan glas da bi mogla da slomi staklo svojom virtuoznošću I bilo koji pank izvođač sa hiljadama W ...


Lisa Kelly ima zaista dobar glas, ali je preterano tvrditi da je baš pesma "The voice" toliko umetnička da je kao od šale zbrisala pank.

Meni ovaj video, sa ogromnom i skupom scenom, sa velikim simfonijskim orkestrom proširenim predimenzioniranim kompletima udaraljki po kojima snažno lupaju mišićavi razdrljeni momci, sa baš onako leeepim solistkinjama, sa repertoarom iz klasične irske starine, predstavlja očigledno podilaženje prisutnoj bogatunskoj malograđanskoj publici sa dovoljno love da plati ulaznicu.

I gde je tu provokacija?
zemljanin zemljanin 01:34 08.01.2017

Re: da maznem

deset_slukom


ma Lisa mi je prva pala na pamet i brza pretraga po Yuotube ... nisam ja obožavalac muzike Lise ali kao I kod Cuneta, ne mogu da negiram apsolutni kvalitet ... a saznao sam da ona postoji jer je gostovala u nekom Klubu I ime me je asociralo na fazon "Lepa Brena" I sl. tako da ništa nisam očikavao niti sam došao da slušam nju ... ali kad je žena pustila glas to je neopisivo ... to nikada nisam čuo I verovatno neću ... muzuikalnost I virtuoznost savršeno naštimovanog ženskog glasa ... nemam pojma šta je pevala niti je bilo bitno ...

moj izbor onog što slušam nema veze sa kvaitetom umetnika koji postoje u muzičkom biznisu ... gledanje rijalitija je jako popularno a učesnici tih programa su bili mega zvezde u UK, barem ja tako bilo ... da li je rijaliti ustvari umetnost ... pokret I fenomen definitivno jeste ... ali umetnost

podseti me na MirJam ... to se nekaf svrstavalo u ljubiće koje su gutale domaćice I bubljičave tinejdžerke ... a danas se snimaju serije sa milionskom gledanošću ... to jeste štampano delo I neka književnost ... ali umetnost
Unfuckable Unfuckable 01:58 08.01.2017

Re: Beeeograde, Beeeograde, ko Sunce sjaš.

a da sam bio punk nisam ni znao, dok mi jedna starija cica sa Slavije, u koju sam bio potajno zaljubljen godinama ali mi je bila nedosežna u mojoj glavi (ona '71. ja '75.), rekla kada smo se slučajno sreli u Birčaninovoj, deceniju docnije,


eto odakle tolika kompleksčina, sad je skoro pa jasno.
anonymous anonymous 07:09 08.01.2017

Re: da maznem

emsiemsi
Milan Novković
... ko te pita, farmerke su idealne ...

Ваистину фармерке !
Више од 30 година нисам обукао другачије панталоне --- чак сам се и венчао у фармеркама.


Јеботе.
Фармер-мен.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:56 08.01.2017

Re: Beeeograde, Beeeograde, ko Sunce sjaš.

Unfuckable


eto odakle tolika kompleksčina, sad je skoro pa jasno.


beskonačno si opterećen.

edit: moram da se pozabavim još ovime, kao bivšom ribom, pošto smo se voleli na počecima bloga, i dok nisi izgubio vlast pa prolupao očito i počeo "ja"-animozitet da širiš kao "mi". nema kompleksa od BG-a. BG je grad koji me je definisao, i osećajno i misaono, čak i moja mala Milja, koja mi je usadila ljubav prema zelenilu i prirodi. to ti svako ko me poznaje može reći, počev od načina na koji govorim sve jezike koje govorim, do atmosfere koja se stvara kada je čovek kod mene u gostima, od Beograda do Siona, od Kopenhagena do Lisabona, od Velingtona do Limana; sve drugo što mi ti (more likely) ili tvoje partijsko saborčestvo (less likely, banovano for good) prikačite, je vaša (DS) čista projekcija, iluzija i laž izazvani vašom ličnom netrpeljivošću, koja se javila, verovatno izazvana iritacijom mojim tekstovima (less likely, ako sam vas ja izazavao, onda ste potpuni moroni) ili nekakvim ličnim životnim haosom (more likely, gubitak identiteta vlasti, važnosti i značaja, te povratak u naše skromne pank redove) kada ste zveknuli (DS) s vlasti 2012. godine. no, kao što si mi rekao pod svojim drugim niknejmom, u trenucima razumne saosećajnosti, pre ove nove šizofrenije - ne može te svako voleti. naravno, nisam to niti očekivao niti želeo. javljam se ovde zato što me je b92 pitala da im prenosim atmsferu iz IL, a ja je (B92-IL atmosferu) voleo pa se odazvao. u međuvremenu, b92 kakvu smo mi poznavali (a i IL, boga mi) je nestala, ili ostala u majušnim naznakama, ja sam iz, nekog razloga ostao ovde. a što se lajanja na vlast tiče, my pleasure, na svaku ću lajati dok je glasa (tipkavosti) u meni. jasnije?
martin_krpan martin_krpan 20:23 06.01.2017

Ahahahahaha

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:17 07.01.2017

Re: Ahahahahaha

da se javim Doksu i tebi, iz Razjedinjenih Srpskih Zemalja ,

baš bili neki dan na Obojenima, sada, bilo možda tristotinjak ljudi, ali su svi, svako na svoj način, bili lepi. sada, nije bilo neke mlađe ekipe od '85. ispod, po mojoj proceni, tako da - jeste; ovi internacionalni racionalizatori su u pravu - Punk stari i nestaje... premda, ko zna! u NS je u srži grada, a ja sam dubokog uverenja da E-nergija samo menja oblike; tako da sa našim klincima možda bude eskalacija neke nove priče - neopunk? kao što ćerka mog burazera - iz ugledne beogradske pankerske kuće; sluša japanski soft hc danas (1998. je godište).



docsumann docsumann 12:40 07.01.2017

Re: Ahahahahaha

japanski soft hc danas


nije loše dok nije zapjevao.

al' isto to krofny kaže za moje metalere



a ti japanci su sve bolji što im je muzički izraz ekstremniji ...

martin_krpan martin_krpan 13:35 07.01.2017

Re: Ahahahahaha

da se javim Doksu i tebi, iz Razjedinjenih Srpskih Zemalja ,

baš bili neki dan na Obojenima, sada, bilo možda tristotinjak ljudi, ali su svi, svako na svoj način, bili lepi.




Kebra je možda jedan od najšarmantnijih likova srpske alter scene ikada. 1997, KSET Banjaluka, 7. razred. Srećom da sam u 4. preskočio lekciju.

docsumann docsumann 20:57 06.01.2017

Punk is red


gedza.73 gedza.73 21:03 06.01.2017

Prilog

za čitanku

sasaminijature sasaminijature 21:15 06.01.2017

Alooooo 2017 je!

Živimo u nekakvoj simulaciji simulacije kakvog lošeg tripa.

Kao da je bitno...

Civilizacija je spala na samo jednu konstantu - PODELA -

Zauzmi busiju u nekoj od grupa i lupaj etikete neistomišljenicima.

To nam je izgleda jedino pogonsko gorivo! Hej haj baš nas briga valjamo se na taljiga!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:56 07.01.2017

education system is a cunt

Civilizacija je spala na samo jednu konstantu - PODELA -


podela koja često skreće pažnju sa osnovnog problema - da je civilizacija (zapadna) u qrcu.




sasaminijature sasaminijature 16:10 07.01.2017

Re: education system is a cunt

Srđan Fuchs
podela koja često skreće pažnju sa osnovnog problema - da je civilizacija (zapadna) u qrcu.


Ne bih se složio.

Ono što nazivamo zapadnom civilizacijom je sam jedan mali delić, možda najagresivniji a takva utiče da je neki doživljavaju kao najbitniju, jedinu. Ona to nije, postoje i druge samo im je priroda drugačija.

Pominjanjem podele mislio sam na momenat našeg masovnog koda.
Kao da nas putem masmedija ponovo kodiraju u pravcu podela. Bilo koju temu da saopštiš ljudi se dele, ko je za ko protiv i kreće režanje. Stalno se provociraju niske strasti.

Pojedinac je postao obogaljen duhovno i kao takav podložan svim tim uticajima. Da nije ne bi bio tako lako instrumentalizovan kroz sve te podele kojima smo bombardovani svaki dan.

Postali smo kao nekakav divlji čopor bilo koja tema da je aktuelna;

Izbor president of USA

Brexit

Rusia

do najbanalnijih tema

fudbalska utakmica, garderoba, muzika....

Više se ne može ni zamisliti da vidiš na okupu pet osoba i da normalno razgovaraju o bilo čemu. Posle par trenutaka kreće da ih vozi strast a ne razum.

Duhovno jaka osoba neče sebi dozvoliti da zbog razlike u mišljenjima narušava odnos sa drugom jedinkom.
Jukie Jukie 22:02 06.01.2017

Ups

Učinilo mi se da je blog sa tagom "obrazovanje" pa sam hteo da okačim novi blog Ljubinke Bobe

Hajde kad sam već kliknuo na Ctrl+C, nek ide život

Физа звао тебе, јер му рекао министар да ме пита да ли ћу да будем болестан у среду?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:50 07.01.2017

Re: Ups

šta obrađuje priča - šta su stvarno dobili direktivu da zovu učenike da proveravaju ko dolazi ko ne - inače je priča dobra savremena satira?!
Jukie Jukie 13:13 07.01.2017

Re: Ups

Srđan Fuchs
šta obrađuje priča - šta su stvarno dobili direktivu da zovu učenike da proveravaju ko dolazi ko ne - inače je priča dobra savremena satira?!

Da, da, roditelji školske dece u školama u Srbiji, očekujte u ponedeljak da vas razredni starešina pozove da pita da li će vam dete biti bolesno u sredu
(recite da upravo seckate krompir da mu privijate na tabančiće)

a vi nastavnici uplatite onaj paket sa besplatnih mesec dana razgovora
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:51 09.01.2017

Re: Ups

Jukie

Da, da, roditelji školske dece u školama u Srbiji,


ne znam za ostatak Voše, NS je na raspustu do 16.1. tako da mi nemamo ovu vrstu problema. a, zašto vam to rade, zašto je sreda toliko bitna - oprosti, nisam se udubio u problematiku sasvim pa mi nije jasno koja je svrha, osim naravno bolesne naprednjačke potrebe da ulazi građanstvu u čakšire - kada smo kod toga, podsetio si me da moram da preduzmem određene korake zastrašivanja pozivara (i onih što popisuju po zgradama ko je pro- a ko vs. napvednjačka stvanka sina Tugomiva) na glasanje za Gvobava, kada mi dođu na vrata (ne zbog agitacije za groboglas već zbog popisavanja "nepodobnih" glasova).
Jukie Jukie 13:45 09.01.2017

Re: Ups

Evo sad je proglašeno da će škole (van Vojvodine) raditi od srede, bez obzira na to što je sneg SADA zavejao sve oko moje zgrade a po prognozama će padati još tri dana, sa temperaturama oko minus desetke, gore-dole, što đaci ne mogu da dođu do škole bez promrzlina a posle će sedeti u učionicama na +5 (jer ne mogu da se zagreju do tada) a upravo su preležali vrlo težak oblik gripa.
A od nedelje stiže slična temperatura ali ovaj put sa ledenom maglom što su kristalići leda koji lebde u vazduhu (?)
milisav68 milisav68 23:30 06.01.2017

Kosijaneri trule u patikama :)

Meni nije jasno - šta nije jasno, i čemu zgražavanje po internetu.

Čuj etiketiranje, a priča je o vremenu kada je etiketa bila najvažnija.

“Panker – onaj koji pripada muzičkom pank stilu i posebnom stilu oblačenja i ponašanja: ružnog, prljavog, napadnog


Pre pojave panka je "vladao" hipi pokret (uz razne žanrove muzike) sa - "Mir brate, mir", a pank je bi o pobuna protiv i tih "autoriteta", koji su trebali da izguraju tu priču pobune kroz RNR.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:43 07.01.2017

Re: Kosijaneri trule u patikama :)

milisav68
Meni nije jasno - šta nije jasno, i čemu zgražavanje po internetu.

Čuj etiketiranje, a priča je o vremenu kada je etiketa bila najvažnija.

“Panker – onaj koji pripada muzičkom pank stilu i posebnom stilu oblačenja i ponašanja: ružnog, prljavog, napadnog


Pre pojave panka je "vladao" hipi pokret (uz razne žanrove muzike) sa - "Mir brate, mir", a pank je bi o pobuna protiv i tih "autoriteta", koji su trebali da izguraju tu priču pobune kroz RNR.

u stvari, nama se odlično poklopio grandž - neka vrsta sinteze panka i hipijstva; sa odrastanjem, pod sankcijama - dress whatever u have.

ps. ja sam se odevao u fazonu postpank, grandžhop.



anamarkana anamarkana 23:55 06.01.2017

pa dobro


kad niko neće da prozove tog autora čitanke za IV razred, daj da preslišamo čoveka zašto je to tako napisao, pa ko mu je sve to odobrio za štampanje, pa za primenu u školama, pa....

umesto toga ajd' da filozofiramo o panku iako ne možemo čuti ništa što već ne znamo




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:30 07.01.2017

Re: pa dobro

daj ovamo tog sina tugomira da ga jebemo!

kad niko neće da prozove tog autora čitanke za IV razred, daj da preslišamo čoveka zašto je to tako napisao, pa ko mu je sve to odobrio za štampanje, pa za primenu u školama, pa....



ajde, prozivam te, đano naprednjačka! na sred bloga, funjare da karamo!
anamarkana anamarkana 13:25 07.01.2017

Re: pa dobro

Srđan Fuchs
daj ovamo tog sina tugomira da ga jebemo!

kad niko neće da prozove tog autora čitanke za IV razred, daj da preslišamo čoveka zašto je to tako napisao, pa ko mu je sve to odobrio za štampanje, pa za primenu u školama, pa....



ajde, prozivam te, đano naprednjačka! na sred bloga, funjare da karamo!



.... i glup i prost!
bladerunner92 bladerunner92 18:03 07.01.2017

Re: pa dobro

anamarkana
.... i glup i prost!


a bogami i s vremena na vreme fenomenalan!
Unfuckable Unfuckable 01:52 08.01.2017

Re: pa dobro

ajde, prozivam te, đano naprednjačka! na sred bloga, funjare da karamo!


a što u množini, što redaljka?
Mislim, tvoj blog, tvoja tema - tvoja patka

(ili bulja)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:59 08.01.2017

Re: pa dobro

Unfuckable
ajde, prozivam te, đano naprednjačka! na sred bloga, funjare da karamo!


a što u množini, što redaljka?
Mislim, tvoj blog, tvoja tema - tvoja patka

(ili bulja)



zaboleo te je poslednji zakač, čim mi taknjuješ ovo. ako, lepo je čuti, zabolelo nedodirljivog Unfa. i to je neko ostvarenje na ovom škart-delu neta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:00 08.01.2017

Re: pa dobro

anamarkana



.... i glup i prost!


глуп нијесам а простаклук, боже мој, што каже чика Унф, то је вечити Миља комплекс у мени.


edit: иначе, глупопрост коментар је синтеза помисли на два уратка:

Савамала: "Шта ћу с тобом, цине Тугомире? Дај овамо да га јебемо."


и БС, Говедина.
"Ајмо сада сви заједно, фуњаре да карамо."


postall: inače, ovo je bila okolina Marakane u moje doba:

9. Fake Madonna’s Underwear: Branka Katić



Pretpostavljam da malo ljudi danas pamti ovaj dragi beogradski gitar-pop bend koji je u prvoj polovini devedesetih imao dosta potencijala i poštovalaca. Bubnjar, Lav je istovremeno svirao i u Darkwood Dub (gde i danas svira) a gitarista, Top je po raspadu FMU (u međuvremenu preimenovanim u Superstar) prešao u Kandu Kodžu i Nebojšu (ovo je i dovelo do raspada, rekao bih). Bilo kako bilo, FMU su svima bili simpatični sa kasetom Scub iz 1991. godine koja je zatalasala vodu na dovoljno medija (pre svega na ime lepe fuzzy obrade Bajagine pesme Godine Prolaze) da njihovo drugo (i poslednje) izdanje iz 1994. godine, album Meatwear bude solidno producirana ploča. Tj. kaseta. No, do tada se dosta mladalačke spontanosti bilo izgubilo i ustupilo mesto profesionalnije pravljenom popu, ali Branka Katić je bio onaj kroše u rebra prekopotreban da tokom slušanja ipak ne zadremate. Ne znam zašto su toliko mrzeli tu ženu, glumicu i kasnije izdajnicu Srbije, ali Aninin je jedan od najboljih ženskih vrisaka ikada zabeleženih na ploči.


dvajes' i kusur godina kasnije sve neki il' samonabeđeni partijci, ili BG-nadrnd (born nervous).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:53 09.01.2017

Re: pa dobro

bladerunner92
anamarkana
.... i glup i prost!


a bogami i s vremena na vreme fenomenalan!



znači da sam opravdao ukazano poverenje i da mogu da se penzionišem polako. 25 godina sa b92, dosta je bilo, brate - mislim, ne ovi političari, nego zapravo...
bladerunner92 bladerunner92 18:22 09.01.2017

Re: pa dobro

ma izvuklo te par poslednjih blogova
anfieldroad anfieldroad 00:02 07.01.2017

čitanke izbaciti iz punka !


...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:39 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

moraju i mali, novi punks, da odrade taj deo škole...

ja kapiram da bi moj sin došao sa knjigom i pitao nas, podsmešljivo, o kakvoj gluposti je reč. kao kada je doneo, prošle godine, nekog Svetog Savu, pa nas je pitao: "ne razumem zašto forsiraju to srboslavlje* kada nas, normalnu decu, to ne zanima."

*njegov termin, a odličan je, ja sam ga preuzeo - da budeš pravoslavni šaban, ili skraćeno - srboslavan. III razred je dečko, ali je po mozgu 'ladno V.
zemljanin zemljanin 11:49 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

ne koristim mnogo Wiki ali evo



nije jedini prevod u smislu muzike ili pokreta pogotovo ako ne živiš u UK
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:05 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

zemljanin



nije jedini prevod u smislu muzike ili pokreta pogotovo ako ne živiš u UK


UK is a cunt!


Victorian ideas, beliefs, etc. are ones considered to be typical of the time when Queen Victoria was queen, such as a belief in strict moral and religious rules and in the importance of family life:
Victorian values
His attitudes to sex were positively Victorian.



docsumann docsumann 12:53 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !


pank je odličan kao polazište.
no, tek ono što je iz njega nastalo, i postpank na jednoj (mekšoj) i hardkor (na tvrđoj strani) je baš baš po mom ukusu.



anfieldroad anfieldroad 13:04 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

moraju i mali, novi punks, da odrade taj deo škole...



Ako će pank učiti u školi, bolje da ga ne uče uopšte !

*njegov termin, a odličan je, ja sam ga preuzeo - da budeš pravoslavni šaban, ili skraćeno - srboslavan. III razred je dečko, ali je po mozgu 'ladno V.



Taman da preskoči idiotsku lekciju o panku iz IV
POZZ za malenca. Ne brini, naučiće sve što njemu bude potrebno. Važni su samo temelji. Na toj osnovi, škola bi trebalo da uči decu kako da misle, ne da im sipa gomile podataka u glavu. To ne znaju ni profani i tu i jeste problem. Kritičko mišljenje, men. Ne podaničko !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:07 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

anfieldroad
Kritičko mišljenje, men. Ne podaničko !



docsumann docsumann 13:11 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

Kritičko mišljenje, men. Ne podaničko !


da, upravo.
ustvari ovo drugo je tek surogat mišljenja.
Jukie Jukie 13:26 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

anfieldroad
škola bi trebalo da uči decu kako da misle, ne da im sipa gomile podataka u glavu. To ne znaju ni profani i tu i jeste problem. Kritičko mišljenje, men. Ne podaničko !

Ne, svrha škole je upravo da ukalupi i uniformiše decu tako da postanu smorna i sebi i drugima, zato je izmišljena (i kasnije su u hodu rađene male prepravke da se poboljša performansa tog cilja) i to sad radi vrlo dobro.

(iz nekog razloga tzv. dobri nastavnici i tzv. dobri roditelji misle da je misija škole da deca postanu mudra i sve da znaju, i da im školovanje pomogne da sutra budu uspešni u onome šta žele da rade, ali to uopšte nije misija škole, inače ne bi bilo zakona da je škola obavezna do x razreda i y godina starosti, a da postoje neopravdani izostanci kojih ako nakupiš dovoljno dobijaš strašne ukore. Škola je instrument of The Man)
anfieldroad anfieldroad 15:13 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

Škola je instrument of The Man)





Šta nije "instrument of The Man"?
Muzika je smišljena da ukalupi ponašanje slušalaca
Crkva je smišljena da ukalupi ponašanje vernika
... je smišljena...da ukalupi...ukalupi...uka..lupi

sve što je uopšte smišljeno je "instrument of The Man"


a ja se u pećinu ne vraćam bez svog daljinca i androida
Jukie Jukie 19:44 07.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

anfieldroad
Škola je instrument of The Man)





Šta nije "instrument of The Man"?
Muzika je smišljena da ukalupi ponašanje slušalaca
Crkva je smišljena da ukalupi ponašanje vernika
... je smišljena...da ukalupi...ukalupi...uka..lupi

sve što je uopšte smišljeno je "instrument of The Man"


a ja se u pećinu ne vraćam bez svog daljinca i androida


Ali škola je baš, baš, najžešći i najosnovniji instrument, jer svi ostali, kao što je specijalna policija bez ikakvog treninga <-(link) deluju tako da narod kada se okuplja u katakombama, ili razmišljajući u svojoj glavi, može i dalje da razmišlja drugačije, a škola direktno deluje na nedovršen dečji um koji, kao tofu, internalizuje ono u šta ga potopiš
kao sopstveni stav, kao oni štenci koje je debeli prasac u Životinjskoj farmi obučio da budu njegova posebna policija
anfieldroad anfieldroad 01:48 08.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

Ali škola je baš, baš, najžešći i najosnovniji instrument,




Naravno, nema sumnje !
Ali, teza da je škola u startu osmišljena sa takvom ( zlom ) namerom ipak mi se čini malo preteranom. Ideja "škole" je da jedan deo ukupnog ljudskog saznanja prenese dalje, na mlađe koji bi se u nedostatku takve ustanove ubrzo i bukvalno vratili u Altamiru. Ne moraju novi ljudi ponovo da uspostavljaju temelje aritmetike ili pravopisa ili muzike, večito od početka iz generacije u generaciju. Čini mi se da je škola uspostavljena kao institucija pre svega zbog toga.

Tek je drugi nivo pitanja kako to škole rade. Moje iskustvo je da kod nas rade pogrešno, uglavnom iz razloga koje smo već gore pomenuli...
blogovatelj blogovatelj 03:10 08.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

tek ono što je iz njega nastalo, i postpank na jednoj (mekšoj)


Takoe!

Jukie Jukie 08:47 08.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

anfieldroad
Ali škola je baš, baš, najžešći i najosnovniji instrument,


Naravno, nema sumnje !
Ali, teza da je škola u startu osmišljena sa takvom ( zlom ) namerom ipak mi se čini malo preteranom. Ideja "škole" je da jedan deo ukupnog ljudskog saznanja prenese dalje, na mlađe koji bi se u nedostatku takve ustanove ubrzo i bukvalno vratili u Altamiru. Ne moraju novi ljudi ponovo da uspostavljaju temelje aritmetike ili pravopisa ili muzike, večito od početka iz generacije u generaciju. Čini mi se da je škola uspostavljena kao institucija pre svega zbog toga. ...


U ovom razmatranju moramo da uzmemo u obzir da govorimo o MASOVNOM sistemu obrazovanja koji obuhvata skoro svu decu, ne na situacije gde postoje samo
-privatni učitelji za bogatu decu
-koledži, kada bogata deca postanu dovoljno zrela da mogu da prate nastavu u grupama

Pogledajmo npr. Kung Fu Pandu. U celoj dolini samo petoro omladinaca, plus panda (koji je bukvalno upao u priču kao padobranac) stiče nivo obrazovanja koji se može nazvati gimnazijskim/fakultetskim. To je onaj nivo na kome su funkcionisali drevni filozofi i njihovo školovanje.

E posle imamo situaciju gde su SVA deca uključena u školski sistem i sede zajedno u jednom prostoru, iako znamo da će mnogi od njih prodavati jabuke na pijaci ili krpiti opanke ako nemaju vezicu za kancelarijski posao tipa serije "Državni posao". To je organizovano školstvo, koje ima svoje ciljeve:
-jednog dana tvoji zaposleni na minimalcu biće pismeni i umeće da pročitaju nalepnicu na kutiji i da znaju šta je unutra, umeće da prime i otpošalju robu, da izračunaju kusur da vas mušterija ne prevari, da izmere robu na vagi
-profiltriraće se malo pametnija deca koja će postati kancelarijski službenici, nastavnici i slična zanimanja gde ti treba poslušan štreber
-dvoje-troje po odeljenju će se istaći kao mali geniji i onda njih usmeriš na studije medicine ili u matematičku gimnaziju (ili u Palatu od žada da vežbaju kung fu sa master Šifuom)
-slobodni mislioci i umetnici će uglavnom ispasti iz školskog sistema jer su bundžije i ne uklapaju se u društvo
-dok su u školi, deca ne lunjaju po ulicama baveći se kriminalnim radnjama (ne pljačkaju prodavnice, kuće bogataša, ne pale beskućnike), to je ekvivalent vezivanja psa čuvara da ne grize prolaznike
-kad ti trebaju mladi vojnici imaš prvo captive audience da indoktriniraš a kasnije kad je stani pani samo izvedeš ceo vod iz učionice i regrutuješ ih
anfieldroad anfieldroad 14:27 08.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

U ovom razmatranju moramo da uzmemo u obzir da govorimo o MASOVNOM sistemu




O masovnom, naravno.
Svaki koncept koji su ljudi osmislili može da se procenjuje na najmanje 2 načina. Kao koristan koncept ili kao dijaboličan, recimo.
Škola je upravo takva- korisna i dijabolična.

Vremenom je postalo korisno da manje-više svi stanovnici znaju da čitaju i pišu, da računaju bez korišćenja prstiju i na kraju možda i najvažnije- da nauče da se ponašaju u komplikovanim socijalnim odnosima. Da li to "škola" radi dobro ? Kako koja i kako gde, a pomalo zavisi i od toga da li je gledamo kao dijabolični scenario Životinjske farme ili korisno mesto gde neuki mogu da nauče veštine preživljavanja u društvu.
Nema jedinstvenog i preciznog odgovora. Svako može da odabere onaj koji mu se čini tačnim...

Po meni, bolje mesto za decu je škola nego ulica ili nedobog manastir !
To naravno ne isključuje ni ulicu ni manastir. Svako s godinama postane slobodan da bira, meša, dopunjuje jedno s drugim ili da nađe svoj- od bilo kakvog učenja oslobođen put...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:46 08.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

anfieldroad
Svako s godinama postane slobodan da bira, meša, dopunjuje jedno s drugim ili da nađe svoj- od bilo kakvog učenja oslobođen put...


The native road, One Road.
anfieldroad anfieldroad 15:37 08.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

The native road, One Road.




bladerunner92 bladerunner92 12:56 10.01.2017

Re: čitanke izbaciti iz punka !

blogovatelj


jao Stranglers
Hju
zaboravila sam na njih...
tasadebeli tasadebeli 09:41 07.01.2017

Читанка

А ја сам у мојим читанкама за основну школу на уводним странама имао слике Маршала Тита и Азема Власија који је у том тренутку био председник омладине СФРЈ.


Одмах се види да смо изашли из тих мрачних једноумних времена и ушли у доба слободе и демократије, засновано на плитким кратким информацијама које се називају знањем.


А све то у циљу стварања идеалне људске заједнице на планети Земљи, једног друштва без предрасуда у којем 99% гладних неће завидети оном 1% пребогатих.


Добро је, на правом смо путу...














П.С. -


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:33 07.01.2017

Re: Читанка

А све то у циљу стварања идеалне људске заједнице на планети Земљи, једног друштва без предрасуда у којем 99% гладних неће завидети оном 1% пребогатих.


meni ovo izgleda kao руска патка. ako si nesposoban, bićeš gladan.




NNN NNN 12:19 07.01.2017

Ružan, pametan i mlad

Zašto bismo se vređali, možda pankerima prija takvo etiketiranje,
uostalom jedan stari panker Konfučije je davno rekao da uvreda pogađa onog ko je izgovara
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:57 07.01.2017

Re: Ružan, pametan i mlad



da l' su ovo terazije ili ns - de je karišik i ta matora ns ekipa, ovo je vrh, ne vidim bend danas koji bi napravio ovakvu zajebanciju?! lud'lo...
docsumann docsumann 13:09 07.01.2017

Re: Ružan, pametan i mlad


po meni dva najbolja (ono iz top 10) albuma yu pop-rock-a dolaze iz uslovno rečeno post panka.

Parafi - Zastave

Dobri Isak - Mi Plačemo Iza Tamnih Naočara

interesantno, da ni jedan ni drugi ne dolaze iz najvećih gradova, već onih malo manje najvećih (gabaritno) - Rijeka i Niš.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:12 07.01.2017

Re: Ružan, pametan i mlad

NNN
Zašto bismo se vređali, možda pankerima prija takvo etiketiranje,
uostalom jedan stari panker Konfučije je davno rekao da uvreda pogađa onog ko je izgovara


Da, upravo htedoh nešto slično da napišem. U onoj definiciji nema ničeg uvredljivog, prosto tako stoje stvari. Može da se vređa samo neko ko o panku pojma nema, već se šminkeriše okolo i folira.

A "ružan, pametan i mlad" je bio faktički pankerski manifest u ex YU.
blogovatelj blogovatelj 03:13 08.01.2017

Re: Ružan, pametan i mlad

Zašto bismo se vređali, možda pankerima prija takvo etiketiranje,


Prvi i osnovni postulat panka je odbacivanje svakog etiketiranja, fora je u ličnoj pobuni.



PS. Takođe, fora je slušati šta je rečeno, a ne kako je rečeno. Nije Čarli budala jer tries godine nosi samo farmerke, nego jer ne vidi potrebu da ma šta promeni u mišljenju, stavu, pa i oblačenju.
emsiemsi emsiemsi 09:12 08.01.2017

Re: Ružan, pametan i mlad

blogovatelj
Zašto bismo se vređali, možda pankerima prija takvo etiketiranje,


Prvi i osnovni postulat panka je odbacivanje svakog etiketiranja, fora je u ličnoj pobuni.



PS. Takođe, fora je slušati šta je rečeno, a ne kako je rečeno. Nije Čarli budala jer tries godine nosi samo farmerke, nego jer ne vidi potrebu da ma šta promeni u mišljenju, stavu, pa i oblačenju.

Ооооо, где си Блоги !?
Може ли се ?
Има ли снега у твом крају (мисли, сигурно има, него, у ствари, колико ?).
Успут --- не носим само фармерке, него носим и кошуље (на посао увек) и сакое (на посао понекада), мајице (увек код куће), као и тренерке (код куће и при шетњи).
Успут 2 --- ваистину се роди !
deset_slukom deset_slukom 14:28 09.01.2017

Re: Ružan, pametan i mlad

Srđan Fuchs
da l' su ovo terazije ili ns


Ovo je jedan skučen izlog u prolazu iza NORK-a u Novom Sadu.
milos_1 milos_1 12:21 07.01.2017

pank se rodi

Ja sam odrastao uz pank muziku.Kasnije rok a sentish.sve to ide sa godinama..nikada nisam imao negativne stavove prema drugim muzickim pravcima.
docsumann docsumann 12:47 07.01.2017

dobar Kojot u emisiji kod Vidojkovića




ima i dio baš o toj podjeli (muzičkoj) iz 90-tih, na corere , pankere i metalce, i o tome kako je krosover ultimativni zvuk potonje decenije prošlog milenijuma, što sam i sam u par navrata tvrdio na blogu. blog mi je svjedok.

a dio o religiji (paralela Etiopija vs. Srbija) je bojicama objašnjavajući
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:12 07.01.2017

Re: dobar Kojot u emisiji kod Vidojkovića

docsumann



ima i dio baš o toj podjeli (muzičkoj) iz 90-tih, na corere , pankere i metalce, i o tome kako je krosover ultimativni zvuk potonje decenije prošlog milenijuma, što sam i sam u par navrata tvrdio na blogu. blog mi je svjedok.

a dio o religiji (paralela Etiopija vs. Srbija) je bojicama objašnjavajući


gleam posle tebru, sada mi je pile popentrano na glavu - njen gaf od juče: "čekaj, bio je Božić Nikola (=kat. božić), pa je bio Božić Bata (=6. januar, badnji, odnosno badin tj. batin dan), znači kada bude dan to je - Božić Anita (praznik po njoj)". srećan ti Božić Anita od nas! posle gledam Ioni Tebru! Irie till Time!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:38 09.01.2017

Re: dobar Kojot u emisiji kod Vidojkovića



rade.radumilo rade.radumilo 21:40 07.01.2017

Ваистину се роди!

nask nask 22:00 07.01.2017

I'm Not Down


If it's true that a rich man leads a sad life
N' that's what they from day to day
Then what do all the poor do with their lives?
On judgment day with nothing to say?

I've been beat up, I've been thrown
Out but I'm not down, I'm not down
I've been shown up, but I've grown up
And I'm not down, I'm not down

On my own I faced a gang of jeering in strange streets
When my nerves were pumping and I
Fought my fear in, I did not run
I was not done

And I have lived that kind of day
When one of your sorrows will go away
It goes down and down and hit the floor
Down and down and down some more
Depression
But I know there'll be some way
When I can swing everything back my way
Like skyscrapers rising up
Floor by floor, I'm not giving up

So you rock around and think that
You're the toughest
In the world, the whole wide world
But you're streets away from where
It gets the roughest
You ain't been there

Autor: THE CLASH

Ovo za novu himnu Srbije:



Ili barem za blog B92
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:14 09.01.2017

Re: I'm Not Down

nask




Ili barem za blog B92


Srbije - pucamo na vrh! Često slušam Kleš dok se vozikam po gradu, prija mi danas, posle svega - kao staro, dobro vino. Ovo izvođenje će se sigurno dopasti mojoj ćeri.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:18 07.01.2017

Sine, kako je ovo dobar album



i onda kažu nije umetnost...
blogovatelj blogovatelj 17:11 08.01.2017

Najbolji pank u srpskom medijskom prostoru

Najbolji pank u srpskom medijskom prostoru je trenutno Tarzanija.
Niko im nije ni blizu. Takvo ujedanje, takvo jebanje malograđanstva niko nema ni blizu. I skriveno drkaju, da se kulovi ne dosete, a i direktno, da tim istim kulovima pokažu besmisao kulovluka.
I nikome ne ostaju dužni. Na meti su im svi. Ne samo Vučić, Dačić, Slina, Vulin, nego i Krlo, Lazanski, Malagurski, Memedović, Istok Pavlović, čak i Nolo lično.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:09 09.01.2017

Re: Najbolji pank u srpskom medijskom prostoru

blogovatelj
Najbolji pank u srpskom medijskom prostoru je trenutno Tarzanija.
Niko im nije ni blizu. Takvo ujedanje, takvo jebanje malograđanstva niko nema ni blizu. I skriveno drkaju, da se kulovi ne dosete, a i direktno, da tim istim kulovima pokažu besmisao kulovluka.
I nikome ne ostaju dužni. Na meti su im svi. Ne samo Vučić, Dačić, Slina, Vulin, nego i Krlo, Lazanski, Malagurski, Memedović, Istok Pavlović, čak i Nolo lično.




pravi duh Prestonice, BG-genijalnost, čisto beogradstvo.

još sada kada krenu partijski aktivisti da ispiraju mozak za koga glasati, najebali smo. pola godine agresivnog drndanja po blogu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:35 11.01.2017

Re: Yugopapir

milisav68
http://www.yugopapir.com/2016/01/koja-je-razlika-izmeu-yu-rokera-pankera.html


Ovo je genijalno! Gde si ovo iskopao, Milisave! Epik, tekst iz 1983!

Rokeri cene i neguju drugarstvo. Do sukoba dolazi izuzetno retko i to samo između svojih družina. Ostale ne diraju, vole da se druže. Nose dugu kosu, farmerke, pomalo kožu, ponekad se oblače klošarski.


Pankeri: U strahu od prosečnosti


Pojava pankera u našoj zemlji vezana je za kraj sedamdesetih godina. Uzrasta su od 13 do 19 godina. Neki su prethodno bili zagovornici hipija, neki su pankeri od početka. Pokretu su se posvetili iz najrazličitijih pobuda: iz dosade, uz brata, zbog ponašanja, odevanja, muzike, iz nezadovoljstva, iz mode.

Najčešće se oblače u kožne jakne, farmerke, zihernadle, nitne i nose neizostavne bedževe. Kosa je bojena, dignuta, specifično ošišana.

Kao najbitnije karakteristike grupe, oni navode veoma različite stvari. Najčešće je to slušanje određene (pank) muzike, agresivnost i lepo oblačenje. I već ovde susrećemo prvu kontradikciju kojih je ovaj pokret prepun.

Iako navode da se lepo oblače, žele da svojim izgledom izazovu odbojnost bilo koga.

Dalje, neki se zalažu za komunizam, neki za anarhiju, a neki barataju kovanicama koje su u svojoj suštini kontradiktorne (anarhokomunizam, anarhofašizam!?).

Tvrde da nisu apolitični, jer dodiruju socijalne teme, ali politika ih ne zanima. Ipak ona je česta tema razgovora. Bune se protiv svega i svakoga. Protiv hipika nemaju ništa, najviše cene rokere (valjda što sy i oni buntovnici), na šminkere gledaju sa blagim potcenjivanjem ili kao na malograđane.

Romantičarima ne predviđaju "dug vek":

- To je samo prolazna moda!

Hevi-metalci se najsličnije obače; ali slušaju različitu muziku.

Najviše vole da razgovaraju o poznanicima, muzici, politici, manje o seksu. Ne idu na utakmice, vole koncerte, bioskope onako, knjige veoma, čitaju Kafku, Ničea, Orvela, Kamija, Hesea, Remarka, Mana, Žida i Bodlera.

Imaju svoj list "Fanzin" koji sami proizvode.

Školu ne vole, ali fakultet - gotovo listom žele! Bliska im je ideja o životu u inostranstvu.

Što se budućnosti tiče, retko predviđaju da će zauvek ostati pankeri. U najboljem slučaju neće biti obični, prosečni ljudi. Mnogi čak pomalo strepe da će se uklopiti u kolotečinu.

U školi postižu osrednji uspeh (dobar, vrlodobar, dovoljan).

Bije ih glas da su agresivni. Mislimo da je to preterano, naše iskustvo je sasvim drugačije, imamo utisak da su to sasvim prijatni momci; u svakom slučaju ni prineti svojim idejnim zapadnim sledbenicima.

Iako su u pank-grupama uglavnom dečaci, do sukoba dolazi samo međusobno i to retko i u prilično naivnim razmerama.

Potiču iz različitih porodica, džeparac (kako čiji) uglavnom je skroman, nemaju kola, motore, poneko ima bicikl.




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana