Budućnost| Društvo| Hronika| Putovanja| Religija

Pacifikacija velikosrpstva - Kosovo (nie)je Srbsko

Srđan Fuchs RSS / 14.01.2017. u 22:10

Nema drugog naziva za šamarčinu današnju patetičnom crvenocrnom režimu od - sramotno.

 Za one koji nisu u zemlji, srpska železnica je kupila/dobila novi voz od ruske železnice. Taj voz je trebao da putuje na relaciji Beograd - Kosovska Mitrovica. Spoljašnji okvir ideje je razuman - teška relacija, veliki broj putnika kroz celu zemlju, putovanje od finansijskog centra zemlje ka periferiji, lepo je imati novu mašineriju. Međutim, usledilo je dodavanje krajnje iracionalnih detalja, osobenih za srpsko postkomunističko pseudokolektivno ludilo - voz nije mogao samo tako otputovati u susednu državicu, nekada u sastavu Republike Srbije, voz je morao otputovati odeven u dres pobožnog Velikosrbina: spolja u zastavu Srbije i natpise na raznim jezicima, "Kosovo je Srbija", iznutra ukrašen reprodukcijama srpskih srednjevekovnih fresaka. Na stranu priča o srpskoj megalomanskoj profanaciji ovih, inače lepih slika, računaš, opametiće se država kada izađe iz ovog neofitizma, no prateću gungulu nastalu izgleda bolesnom potrebom režima za pompeznim ispadima, teško je racionalno obrazložiti.

 

Voz je trijumfalno najavio Marko Đurić, šef državnog departmana koji se bavi pitanjem Kosova, ali je bio dovoljno pribran da se u sveopštem državnom ludilu i ne popne lično na taj voz, već da postavi svog zamenika te i novog savetnika, notornog desničara Mišu Vacića iz opskurne organizacije "1389", poznatijeg po tome što preti ženama- kritičarkama na internetu kako će doći na kućnu adresu da ih ugazi. Gospodin savetnik države je, tako, viđen na beogradskoj železničkoj stanici kako gizdavo deli vizitke sa naznačenom novom funkcijom koju obavlja.

 

Kakva država i kakav savetnik,  takva i sudbina pobožne, velikosrpske kompozicije - ništavna. Voz je opozvan blizu kosovske granice, usled navodne dojave o miniranju pruge sa kosovske strane međudržavne granice. Okrenut je natrag za Beograd, utisak je, kao nekakva kera s povijenim repom međ' nogama koja tek što je dobila po labrnji od druge, opasnije kere.

 

Naravoučenije - nemojte slušati Velikosrbe, oni su novoobraćenici u veru pa su samim tim i skloniji fundamentalnim zabludama, posebno kada je reč o politizaciji religije za dnevno-političke potrebe;

ne odevajte voziću Ćiri pobožno-velikosrpsko ruho, njim se voze i nepobožni te i malosrpski, pa čak i nesrpski putnici; možda na taj način voz stigne do krajnjeg odredišta;

 

i, na kraju, uradite nešto sa Vladom Srbije, žalosno je da nas ovakvi predstavljaju. Nismo mi baš toliko notorno loš narod, ipak.

 

 

 



Komentari (370)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:38 15.01.2017

Re: Srki brate moj napaćeni

Suffering is a wisdom, ne volim tu formu. Bio sam u patnji do nekog doba, kada sam ustao i postao produkcija. Znači, ako sam ja mogao, svojim sopstvenim silama, svi možete. Ne volim tu formulaciju, keep it away from me, brother, alright, ha?

sasaminijature sasaminijature 18:48 15.01.2017

Re: Srki brate moj napaćeni

Uh, mislim da si me pogrešno protumačio.

Koristio sam kao sleng, kraj iz kojeg potičem za teška vremena koristi takvu formulaciju kada započinje razgovor. Da ponovim, u duhu teške teme.

Niti se znamo da bih te oslovljavao sa bratom, čist sleng.
Ako te vređa, briši odmah a ja se izvinjam najiskrenije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:07 15.01.2017

Re: Srki brate moj napaćeni

No probs, čovek je čoveku brat.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:07 16.01.2017

Re: Srki brate moj napaćeni

Aha, prevideo sam geopolitičko pitanje - nisam bio na nekim sec-brifinzima, niti kod nas u min. (kada kažem kod nas, ja sam raspolućen tj. Čuka mi tol'ka da se od kuće do posla rasprostire na dva kontinenta, a pošto svi lepo gravitiramo ka Evroaziji, taman je "mi" i odje i tamo - vamos tamos ) turizma, niti ovde u okviru j-Zajednice, tako da znam k'o i svi, iz novina, ali ima prodora na sirijskom frontu za Slobu Miloševića ojačanog tursko-ruskom alijansom. Da l' će se okretati prema Balkanu kada i ako uopšte reše Siriju - ne'am pojma. Ako čujem nešto konkretno, javiću vam, uskoro mi kreće šljaka.
G.Cross G.Cross 21:26 15.01.2017

Zrtva pijuna

To su Rusi , dok preuzimaju vlast u Rumuniji testirali volju i muda Evrope na Balkanu.
Da zna Volodja dokle moze da pritisne Trampavog kad ga sretne.

I zato su ispalili I zrtvovali pijuna AV-a.

Ali naravno ovome u Srbiji to nista ne smeta. Sto je irelevantno.

Jer je to znak da su ga istrosili I pustili niz vodu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:18 16.01.2017

Re: Zrtva pijuna

Thnx na ovoj opservaciji, Серж, kako ti vidiš sa svoje bliske distance, da li Srbija može da se iskobelja s ovog istorijskog dna državnosti svoje, imamo li se rašta nadati, vidiš li kraj agoniji naše zemlje?
anonymous anonymous 05:00 16.01.2017

Постоји ли и ....

великохрватство .....


Или само ...великосрпство ...????

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:24 16.01.2017

Re: Постоји ли и ....

Postoji, kao što postoji i velikoalbanstvo, samo što su bolje organizovani od Srba i bolje se ophode prema svojim zemljama - verovatno zato što imaju mlade države pa ih onda bolje čuvaju - spontano. Mi smo imali dvaput po dvestotinjak godina državu pa valjda ne hajemo danas toliko za nju kao što komšije brinu za svoje.
anonymous anonymous 07:21 16.01.2017

Re: Постоји ли и ....

Srđan Fuchs
Postoji, kao što postoji i velikoalbanstvo, samo što su bolje organizovani od Srba i bolje se ophode prema svojim zemljama - verovatno zato što imaju mlade države pa ih onda bolje čuvaju - spontano. Mi smo imali dvaput po dvestotinjak godina državu pa valjda ne hajemo danas toliko za nju kao što komšije brinu za svoje.


Да ли ти уопште знаш шта значи државност, држава,народ, нација, либерални национализам, право на самоопредељење,.....када се овако олако бавиш овом тематиком, преозбиљном за твоје разумевање ......перманентно трујеш .......овај простор појмом .....великосрпски .....који је лажан и измишљен .....и нема никакво значење ...нигде ...осим у обрачуну са Србима и српским народом....

.....

Успут 2

Приликом распада СФРЈ на штету Србије , нелегитимном силом евроатлантске алијансе, супротно међународном праву и обичајима ....начињена је двострука неправда Србима.

И у Хрватској.... и по питању Косова и Метохије.

А продужава се и у случају БиХ.

Двоструким стандардима.

Ако се то подвлачи и истиче, извини .....али...то нема никакве везе ни са каквим велико....шта год.

Usput 3

Jael Tamir, Jevrejka , autor i kod nas prevedene knjige Liberalni nacionalizam.

....možda bi ti stvari bile jasnije ....


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:52 16.01.2017

Re: Постоји ли и ....

anonymous


Да ли ти уопште знаш шта значи државност, држава,народ, нација, либерални национализам, право на самоопредељење,.....када се овако олако бавиш овом тематиком, преозбиљном за твоје разумевање ......перманентно трујеш .......овај простор појмом .....великосрпски .....који је лажан и измишљен .....и нема никакво значење ...нигде ...осим у обрачуну са Србима и српским народом....






ne znam, tebra, palili smo stalno s časa pokojnog marksizma tj. ustava i prava građana na Marakanu na Zvezdu u Evropi i na Kup Maršala, tako da sam propustio ovu kenjažu. možeš ti da mi sažvaćeš pošto mi je smor tematika - samo, kraćano onako. ne preteruj, previše se gubiš i rasplinjuješ u izrazu. mada, negativna okolnost po tebe je što je ove godine Zvezda dobra u basket-Evroligi, pa ne znam da li ću biti koncentrisan na Tebe ili opet šturnuti sa nastave, druže nastavniče.

ps. u četvrtak gazimo Ponos Izraela u gostima!



btw, pps, ne trujem te ja, ti si se sam otrovao, klasičan primer kada čovek postane zatrovane svesti usled previše literature koju konzumira. knjiški moljac-вандрмољац. samo umereno.
not2old2rock not2old2rock 12:00 16.01.2017

poštena razmena

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:19 16.01.2017

Re: poštena razmena





Bring us PJ, not war!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:02 16.01.2017

sa Insajdera

Nikolić: Ne samo da ćemo slati vojsku, nego će ići svi (VIDEO)

I ovaj predsednik nam je odlepio pred kraj mandata. To izgleda baš ukleta pozicija - Predsednik Srbije. Ne poželeo ni neprijatelju najgorem.
ppool ppool 13:24 16.01.2017

Ало, бре!

О чему причате!? Важније је како воз изгледа и шта има нацртано на себи него то што постоји творевина у Европи која не пушта воз на своју територију и прети да минира пругу?!

Па да ли сте нормални?!
milojep milojep 13:29 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
О чему причате!? Важније је како воз изгледа и шта има нацртано на себи него то што постоји творевина у Европи која не пушта воз на своју територију и прети да минира пругу?!

Па да ли сте нормални?!


Šta pričaš bre ti? Koju to 'svoju' teritoriju? Jel' to Srbija ili nije?
ppool ppool 13:31 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Šta pričaš bre ti? Koju to 'svoju' teritoriju? Jel' to Srbija ili nije?

Шта ти није јасно у речи "окупација"?
ppool ppool 13:35 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Вратиће се војвода поново, ићи ће тенкови том пругом уместо путничког воза.



milojep milojep 13:36 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Šta pričaš bre ti? Koju to 'svoju' teritoriju? Jel' to Srbija ili nije?

Шта ти није јасно у речи "окупација"?


Gde si rekao 'okupacija'? Podmećeš tu tvorevinu sa nekom svojom teritorijom? Srbija je to moj brale! I umesto da kritikuješ vlast što ne oslobodi svoju teritoriju umesto što se sprda sa vozovima koji unapred nisu mogli tamo da prođu! Jel' mašinovođe treba da im oslobađaju teritoriju?
ppool ppool 13:41 16.01.2017

Re: Ало, бре!

А теби треба да се каже да је Косово окупирано, пошто то овако не знаш?

Слушај Србине, причаш глупости. Није машиновођа ослобађао територију него је возио воз. Шиптари му нису дали да прође. И сад смо ми криви јер има нацртане фреске? Па јебем му, сад ће нам Шиптар одређивати који је воз довољно добар да може да прође.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:03 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Miloje je rodoljub. Voleo bih stvarno da vidim kada bi njega neko optužio da nije dovoljno Srbin, razbudio bi sve djedove od Belog Orla naovamo.

Moralno si ti u pravu, no Miloje je racionalan. Da bi oslobodio deo teritorija treba ti kvalitetna vojska, savremeno naoružanje, jaka finansijska situacija, moćna diplomatija, bogat lobi, motivacija naroda; a Srbija je na istorijskom dnu svoje državnosti i nema niti jedan element od navedenih.
milojep milojep 14:04 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
А теби треба да се каже да је Косово окупирано, пошто то овако не знаш?

Слушај Србине, причаш глупости. Није машиновођа ослобађао територију него је возио воз. Шиптари му нису дали да прође. И сад смо ми криви јер има нацртане фреске? Па јебем му, сад ће нам Шиптар одређивати који је воз довољно добар да може да прође.


Sutra nekoj ovdašnjoj budali može da padne napamet da vodi decu na ekskurziju na Kosovo, u Peć recimo! Jel' bi ti pustio svoje dete? Valjda prvo stvoriš uslove pa onda vodiš decu ili šalješ voz a ne ovako idiotski. Zato se ne pravi lud i ne brkaj stvari oko kojih se priča! Lako ćemo se složiti da je Kosovo okupirano ali šta se postiže slanjem vozova za koje se zna da neće stići tamo gde treba.
angie01 angie01 14:05 16.01.2017

Re: Ало, бре!

А теби треба да се каже да је Косово окупирано, пошто то овако не знаш?


pa ti, carli, trebalo je da se potrudis da u tom vozu budes, kao i svi koji misle kao ti,...i ne samo to, da se potrudite da stignete na odrediste i tamo svima kazete ovo sto ovde laprdate, sa sve jaknama na kojim su freske i natpisi, kosovojesrbija.

nisam NIKADA cula, da BILO GDE u svetu, vozovi koji nisu dogovoreni- bez voznog reda, spontano krenu na neko odrediste, na teritoriju koja je pod upravom nekog drugog i da je jos pri tome skockan u politicke parole i da ocekuje da sve bude ok,....jeftina predstava za praznoglavce,...
ppool ppool 14:10 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Da bi oslobodio deo teritorija treba ti kvalitetna vojska, savremeno naoružanje, jaka finansijska situacija, moćna diplomatija, bogat lobi, motivacija naroda; a Srbija je na istorijskom dnu svoje državnosti i nema niti jedan element od navedenih.


Тако је, али то не значи да треба да се предамо. Није први пут да нам је део државе окупиран. И пре смо се враћали, врати ћемо се поново, само треба бити стрпљив и чекати свој моменат. И Израел је чекао, колико, пар хиљада година, па су дочекали.

bladerunner92 bladerunner92 14:10 16.01.2017

Re: Ало, бре!

angie01
pa ti, carli, trebalo je da se potrudis da u tom vozu budes, kao i svi koji misle kao ti,...i ne samo to, da se potrudite da stignete na odrediste i tamo svima kazete ovo sto ovde laprdate, sa sve jaknama na kojim su freske i natpisi, kosovojesrbija.


crkoh
ppool ppool 14:12 16.01.2017

Re: Ало, бре!


Sutra nekoj ovdašnjoj budali može da padne napamet da vodi decu na ekskurziju na Kosovo, u Peć recimo! Jel' bi ti pustio svoje dete? Valjda prvo stvoriš uslove pa onda vodiš decu ili šalješ voz a ne ovako idiotski. Zato se ne pravi lud i ne brkaj stvari oko kojih se priča! Lako ćemo se složiti da je Kosovo okupirano ali šta se postiže slanjem vozova za koje se zna da neće stići tamo gde treba.


Јефтино увођење деце у аргумент. Наравно да не бих пустио децу да иду тамо где се деца убијају. Али то апсолутно никакве везе нема са тим да воз не може да прође. И да, поента са слањм воза који не може да прође је управо то, да се покаже да постоји стока која не да возу да прође.
bladerunner92 bladerunner92 14:12 16.01.2017

Re: Ало, бре!

треба бити стрпљив и чекати ..... пар хиљада година,

ja sam ZA
ppool ppool 14:13 16.01.2017

Re: Ало, бре!

nisam NIKADA cula, da BILO GDE u svetu, vozovi koji nisu dogovoreni- bez voznog reda, spontano krenu na neko odrediste, na teritoriju koja je pod upravom nekog drugog i da je jos pri tome skockan u politicke parole i da ocekuje da sve bude ok,....jeftina predstava za praznoglavce,...


Тетка, не паметуј. Поново пребацујеш кривицу на нас. Еј, они нису пустили воз да прође, о чему дање причамо?!
milojep milojep 14:14 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Јефтино увођење деце у аргумент. Наравно да не бих пустио децу да иду тамо где се деца убијају. Али то апсолутно никакве везе нема са тим да воз не може да прође.


Ma nemoj! A ko treba da se vozi tim vozom? Muškarci od 18 do 65 godina?
Ne lupetaj gluposti
angie01 angie01 14:20 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Поново пребацујеш кривицу на нас. Еј, они нису пустили воз да прође, о чему дање причамо?!


stvarno cudno:))),...ono, krene voz, za koji ne postoji dogovor, sa sve scenografijom za igrokaz, i onda oni tamo voz ne puste- kao sto niko nigde ne bi takav voz pustio- i bez natpsa i smehotresnog enterijera-a nas batica, koji je sve i smislio-dobro, dobro, poslusao mudre savete:))),...izjavi, kako je on voz zaustavio i sprecio rat,...
ppool ppool 14:23 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Ma nemoj! A ko treba da se vozi tim vozom? Muškarci od 18 do 65 godina?


Јеботе што си глуп. Нека иде ко хоће. То је поента. Воз. Уђеш. Возиш се докле хоћеш. Изађеш.

Разумеш?

angie01 angie01 14:28 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Воз. Уђеш. Возиш се докле хоћеш. Изађеш.




pa ti bazicno ne razumes, da ne mozes tek tako da pokrenes bilo gde neki voz, i uputis ga na neko odrediste- bilo koje.

evo- dogovoreni voz, onaj iz Kraljeva, koji je po voznom redu krenuo- bez porblema je na odrediste stigao.
milojep milojep 14:29 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Ma nemoj! A ko treba da se vozi tim vozom? Muškarci od 18 do 65 godina?


Јеботе што си глуп. Нека иде ко хоће. То је поента. Воз. Уђеш. Возиш се докле хоћеш. Изађеш.

Разумеш?



Voz može a ekskurzija ne može? I ti nekome kažeš da je glup!?
ppool ppool 14:30 16.01.2017

Re: Ало, бре!

pa ti bazicno ne razumes, da ne mozes tek tako da pokrenes bilo gde neki voz, na neko odrediste- bilo koje.


А ти знаш да је тек тако покренут? И друго, шта мислиш зашто му нису дозволили да прође?

bladerunner92 bladerunner92 14:30 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Voz može a ekskurzija ne može? I ti nekome kažeš da je glup!?


ppool ppool 14:33 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Voz može a ekskurzija ne može? I ti nekome kažeš da je glup!?


Шта теби фали човече?

Каква бре екскурзија? То си ти увео у причу да би јефтиним "хоће ли неко мислити о деци" аргументом покушао нешто да кажеш. Наравно да деца не треба да иду на Косово. Наравно да воз треба да иде, па да они који желе да путују могу то и да ураде. Шта ти у логици "воз треба да саобраћа како би људи могли да путују АКО ЖЕЛЕ" није јасно?
bladerunner92 bladerunner92 14:34 16.01.2017

Re: Ало, бре!


ppool
А ти знаш да је тек тако покренут? И друго, шта мислиш зашто му нису дозволили да прође?

pogrešili su slažem se
trebalo je da ga puste da stigne na odredište da ga prešaraju sa Kosovo je albansko i vrate u Srbiju
ppool ppool 14:37 16.01.2017

Re: Ало, бре!

pogrešili su slažem se
trebalo je da ga puste da stigne na odredište da ga prešaraju sa Kosovo je albansko i vrate u Srbiju


Ала си досадан/а. ОК, ево, приметио сам те.

Смета ти натпис, схватио сам. Боли ме туки. И треба да пише.
milojep milojep 14:38 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Voz može a ekskurzija ne može? I ti nekome kažeš da je glup!?


Шта теби фали човече?

Каква бре екскурзија? То си ти увео у причу да би јефтиним "хоће ли неко мислити о деци" аргументом покушао нешто да кажеш. Наравно да деца не треба да иду на Косово. Наравно да воз треба да иде, па да они који желе да путују могу то и да ураде. Шта ти у логици "воз треба да саобраћа како би људи могли да путују АКО ЖЕЛЕ" није јасно?






A jel' mogu deca na ekskurziju tim vozom? AKO ŽELE?

ppool ppool 14:39 16.01.2017

Re: Ало, бре!

A jel' mogu deca na ekskurziju tim vozom? AKO ŽELE?


Господе Боже.

Која ретакса, у шоку сам.
angie01 angie01 14:39 16.01.2017

Re: Ало, бре!

А ти знаш да је тек тако покренут? И друго, шта мислиш зашто му нису дозволили да прође?


pa je l si slusao vesti?...objasnjenje je da evo, ide voz iz Kraljeva, pa moze i iz Beograda:))),...s kim je to dogovoreno?....znaci, moralo je, ako se ustanovljuje nova linije, da se ona sa onima koji u odredistu odlucuju o tome to i dogovori, kada bi isao, koliko puta nedeljno, u koje vreme,....i pri tome, cirkus oko politickih natpisa i trenutku zategnutih odnosa i jos skrnavljenje srpskih svetinja lepeci ih po unutrasnjosti voza, je jasna poruka, namera,...sta tu nije jasno?...da bi se sve zavrsilo objasnjenjem, kako je supermen spasao situaciju, koju je sam i zakuvao???...alo bre, cime je ovaj sramotni cirkus doprineo boljem zivotu ljudima koji tamo zive?...sta smo dobili sem lose, ponizavajuce predstave i blesavih objasnjenja.
bladerunner92 bladerunner92 14:40 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
И треба да пише.


e vidiš kad se ovako ponašaš a ne kao odgovorna i ozbiljna država onda ti ne daju da ti prodje smejurija od voza
ppool ppool 14:44 16.01.2017

Re: Ало, бре!

znaci, moralo je, ako se ustanovljuje nova linije, da se ona sa onima koji u odredistu odlucuju o tome to i dogovori, kada bi isao, koliko puta nedeljno, u koje


А значи није успостављена нова линија, него су упалили воз онако и кренули? Ајде да ти верујем. И онда га Шипци не пусте само због тога, јер забога они имају тако сређену државу, све се поштује, од продаје дроге до продаје органа, да воз из Београда не може да прође брзим пругама Косова, јер је гужва на шинама.

ppool ppool 14:46 16.01.2017

Re: Ало, бре!

e vidiš kad se ovako ponašaš a ne kao odgovorna i ozbiljna država onda ti ne daju da ti prodje smejurija od voza


Тако је смору. МИ смо криви јер смо погрешно офарбали воз, као што је и жена крива за силовање ако носи минић.
bladerunner92 bladerunner92 14:47 16.01.2017

Re: Ало, бре!


ppool
Тако је смору




nego junače da te pitam nešto - jel si ti čuo da je dokazni materijal protiv Ramuša Haradinaja u vidu prisluškivanih razgovora vođa OVK nestao iz srpskih službi -DB-a? Nema ga , ispario, tako da nema šta da se dostavi haškom tribunalu ili kome će trebati već
ppool ppool 14:53 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool ppool 14:55 16.01.2017

Re: Ало, бре!

nego junače da te pitam nešto - jel si ti čuo da je dokazni materijal protiv Ramuša Haradinaja u vidu prisluškivanih razgovora vođa OVK nestao iz srpskih službi -DB-a? Nema ga , ispario, tako da nema šta da se dostavi haškom tribunalu ili kome će trebati već


Нисам.

Да и ја тебе смору питам нешто. Да ли знаш да жирафе имају плав језик?
milojep milojep 14:57 16.01.2017

Re: Ало, бре!

МИ смо криви јер смо погрешно офарбали воз


Niko ovde ne tvrdi da je neko kriv jer je ofarbao voz. Kriv je onaj koji je pustio voz da ide negde gde ne može stići zarad samo njemu znanih razloga.
Šiptari jesu okupirali taj deo Srbije i to je jasno svima. Ali za ovakvu idiotariju sa sve naslikanim 'Kosovo je Srbija' vozom, ni tantuzi tvog tipa nemaju odgovor. Zato ti je ovo spinovanje oko krivica suviše botovski-providno da bi čovek sa tobom mogao voditi iole normalnu diskusiju.
bladerunner92 bladerunner92 14:58 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Да ли знаш да жирафе имају плав језик?


stvarno?
što?
i da - molim te malo nežnije ja tebi junače a ti meni smoru , nema smisla
ppool ppool 14:59 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Niko ovde ne tvrdi da je neko kriv jer je ofarbao voz. Kriv je onaj koji je pustio voz da ide negde gde ne može stići zarad samo njemu znanih razloga.
Šiptari jesu okupirali taj deo Srbije i to je jasno svima. Ali za ovakvu idiotariju sa sve naslikanim 'Kosovo je Srbija' vozom, ni tantuzi tvog tipa nemaju odgovor. Zato ti je ovo spinovanje oko krivica suviše botovski-providno da bi čovek sa tobom mogao voditi iole normalnu diskusiju.


Мени је тебе жао. Ниси ти крив. Сурова природа.
ppool ppool 15:00 16.01.2017

Re: Ало, бре!

što?

Као заштита од јаког сунца.
bladerunner92 bladerunner92 15:02 16.01.2017

Re: Ало, бре!


ppool
Као заштита од јаког сунца.


znala sam da si mnogo pametan
a i duhovit si
anonymous anonymous 15:05 16.01.2017

Re: Ало, бре!

milojep
ppool
А теби треба да се каже да је Косово окупирано, пошто то овако не знаш?

Слушај Србине, причаш глупости. Није машиновођа ослобађао територију него је возио воз. Шиптари му нису дали да прође. И сад смо ми криви јер има нацртане фреске? Па јебем му, сад ће нам Шиптар одређивати који је воз довољно добар да може да прође.


Sutra nekoj ovdašnjoj budali može da padne napamet da vodi decu na ekskurziju na Kosovo, u Peć recimo! Jel' bi ti pustio svoje dete? Valjda prvo stvoriš uslove pa onda vodiš decu ili šalješ voz a ne ovako idiotski. Zato se ne pravi lud i ne brkaj stvari oko kojih se priča! Lako ćemo se složiti da je Kosovo okupirano ali šta se postiže slanjem vozova za koje se zna da neće stići tamo gde treba.


Dva Srbina - tri mišljenja.

Stvarno me iznenadjuje diskusija onih koji se oko jednog slažu - da je Kosovo nasilno oteto-zauzeto,tj,pod okupacijom.

A oko svega ostalog prepiru, bez razloga.

Kao što je rat na ovim prostorima bio režirana predstava sa manje - više unapred pripremljenim ishodom, tako je očigledno da se predstava produžava - za još jedan čin.

..ebo vas voz...... ako ne kapirate da je na dnevnom redu .....podela KiM ..... sve ostalo je igra.

Uz pištaljke i vatromet.

Da li je voz ovakav ili onakav , da li je zaustavljen zbog ovoga ili onoga potpuno je nebitno.

Ono što je bitno je da bez obzira na pol.razlika Srbi u trenucima koji dolaze moraju da budu jedinstveni i da slede i podržavaju državnu politiku .

Ona je najmanje definisana od strane onih koji nam se (ne) svidjaju.

Veći igrači vuku konce i to treba da je jasno.

Jedinstveno,....jer je pitanje državno , a ne stranačko.



little_radojica little_radojica 15:06 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Ma nemoj! A ko treba da se vozi tim vozom? Muškarci od 18 do 65 godina?


Јеботе што си глуп. Нека иде ко хоће. То је поента. Воз. Уђеш. Возиш се докле хоћеш. Изађеш.

Разумеш?



Да, нека вози дронове ко где хоће са каквим год хоће банерима
milojep milojep 15:07 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Niko ovde ne tvrdi da je neko kriv jer je ofarbao voz. Kriv je onaj koji je pustio voz da ide negde gde ne može stići zarad samo njemu znanih razloga.
Šiptari jesu okupirali taj deo Srbije i to je jasno svima. Ali za ovakvu idiotariju sa sve naslikanim 'Kosovo je Srbija' vozom, ni tantuzi tvog tipa nemaju odgovor. Zato ti je ovo spinovanje oko krivica suviše botovski-providno da bi čovek sa tobom mogao voditi iole normalnu diskusiju.


Мени је тебе жао. Ниси ти крив. Сурова природа.


Neka je! Nego ti sa svojim 'mašinovođama' lepo po pušku pa da oslobodiš prugu do Kosovske Mitrovice.Da im kažeš takođe da povuku ambasadora iz Francuske zbog Haradinaja , da blokiraju Kosovu saobraćaj prema evropi... a ne da mi Srbuješ po blogovima sa nekim idiotski sklepanim fotografijama
ppool ppool 15:11 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Камо лепе среће да има више њих који хоће да ослобађају а мање оних који оправдавају Шиптаре са блокадама возова, као на дивљем западу.

И хоћу да србујем а ти можеш само да прихватиш...
milojep milojep 15:14 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Камо лепе среће да има више њих који хоће да ослобађају а мање оних који оправдавају Шиптаре са блокадама возова, као на дивљем западу.


Pa to ti kažem vidiš da se slažemo. Mani se ovih seronja što farbaju vozove radi političkih poena. Što oni nisu u vozovima? Čekaju da ih puste šiptari? Jel sada vidiš kolike su to jajare? Pušku bre u ruke a ne četke!
angie01 angie01 15:16 16.01.2017

Re: Ало, бре!

e, i da ja dam preporuku miloju:).

И онда га Шипци не пусте само због тога, јер забога они имају тако сређену државу, све се поштује, од продаје дроге до продаје органа, да воз из Београда не може да прође брзим пругама Косова, јер је гужва на шинама.


pa za takve kao ti je ova glupa prestava i igrana,...pa gde ti u situaciji zategnutih odnosa, gde bi trebalo da se trudis da nesto povoljno dogovoris za sebe, ti u ime onih mucenika odigras sa provokacijom i onda jos uvodis dramsku radnju u tvoj nedozvoljeni potez i pravis se blesav?...al u drugim okolnostima na sigurnoj udaljenosti.

Kosovo je igubljeno losim potezima zlobinim- a i onih pre njega-...ovakve smutljivosti ne dovode ni do kakvog resenja ni boljitka za ljude koji tamo zive, niti se glupim igricama moze promeniti stvar, samo se jos vise zatezu odnosi,....ko hoce rat- nek u rat ide, ostale ostavite na miru.
angie01 angie01 15:19 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Камо лепе среће да има више њих који хоће да ослобађају а мање оних који оправдавају Шиптаре са блокадама возова, као на дивљем западу.


pa ti idi i oslobadjaj, a ne laprdaj ovde o tome,....pa divlji je zapad da pokrenes onakav voz , a ne to sto nije pusten- jer NIGDE ne bi bio pusten, to nikako da shvatis....divlji zapad je kada radis na svoju ruku nesto na teritoriji za koju su zaduzeni neki drugi.
ppool ppool 15:21 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Pa to ti kažem vidiš da se slažemo. Mani se ovih seronja što farbaju vozove radi političkih poena. Što oni nisu u vozovima? Čekaju da ih puste šiptari? Jel sada vidiš kolike su to jajare? Pušku bre u ruke a ne četke!


Мени је јасно да би ти мени да инпутираш како сам за неко срљање, погибељ, рат, итд. Рекао сам горе, глупане, да не треба срљати него треба чекати свој моменат. А моменат може доћи и пре него што се мисли.

Не треба заборавити Косово и треба подсећати људе стално на њега и на окупацију. Воз је један од тих начина. Редовна и лака комуникација ће помоћи народу који је остао тамо да живи, да лакше поднесе окупацију.
ppool ppool 15:25 16.01.2017

Re: Ало, бре!


pa ti idi i oslobadjaj, a ne laprdaj ovde o tome,....pa divlji je zapad da pokrenes onakav voz , a ne to sto nije pusten- jer NIGDE ne bi bio pusten, to nikako da shvatis....divlji zapad je kada radis na svoju ruku nesto na teritoriji za koju su zaduzeni neki drugi.


Није. Онакав воз је кич, а напуштање и претње минирањем пруге су дивљи запад.
milojep milojep 15:28 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Pa to ti kažem vidiš da se slažemo. Mani se ovih seronja što farbaju vozove radi političkih poena. Što oni nisu u vozovima? Čekaju da ih puste šiptari? Jel sada vidiš kolike su to jajare? Pušku bre u ruke a ne četke!


Мени је јасно да би ти мени да инпутираш како сам за неко срљање, погибељ, рат, итд. Рекао сам горе, глупане, да не треба срљати него треба чекати свој моменат. А моменат може доћи и пре него што се мисли.

Не треба заборавити Косово и треба подсећати људе стално на њега и на окупацију. Воз је један од тих начина. Редовна и лака комуникација ће помоћи народу који је остао тамо да живи, да лакше поднесе окупацију.


Ma sve još to i da pređem preko svega toga što kenjaš kada bi malo i po ovim jajarama sa vlasti! Što nisu bili u tom vozu? Što oni nisu prvi koji če podsetiti sve nas na okupaciju?
Jel'da da su jajare?



ppool ppool 15:31 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Jel'da da su jajare?


Апсолутно. СНС власт је само наставак вазалске власти успостављене још са ДОС-ом. Надам се дану када ће да падну, као што је пао ДС пре њих, ДСС пре тога и ДОС пре тога.
G.Cross G.Cross 15:40 16.01.2017

Re: Ало, бре!

nisam NIKADA cula, da BILO GDE u svetu, vozovi koji nisu dogovoreni- bez voznog reda, spontano krenu na neko odrediste,



Kako nisi cula ? A vozovi koji su vodili ucesnike Mitinga Resnice u Ljubljani 1989?

Evo uskoro ce 30 godina a mi se jos uvek igramo iste igrice.

Ili neko zasita veruje, kao tso vidim da neki blogeri veruju, da bi se utakmica raspada Jugoslavije i Srbije zavrsila drugacije da je Rusija bila u drugim okolnostima.

Dobro za blogere pa dobro i za Tomu ali bilo bi krajnje opasno da Vucic poveruje u te price.


angie01 angie01 15:41 16.01.2017

Re: Ало, бре!

напуштање и претње минирањем пруге су дивљи запад.


napustanje cega?....je l si video minirani deo?
milojep milojep 15:42 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Jel'da da su jajare?


Апсолутно. СНС власт је само наставак вазалске власти успостављене још са ДОС-ом. Надам се дану када ће да падну, као што је пао ДС пре њих, ДСС пре тога и ДОС пре тога.


Pa gde si bre Vojo nisam te prepoznao odma'!
ppool ppool 15:43 16.01.2017

Re: Ало, бре!


Ili neko zasita veruje, kao tso vidim da neki blogeri veruju, da bi se utakmica raspada Jugoslavije i Srbije zavrsila drugacije da je Rusija bila u drugim okolnostima.




Па би.

Не би нам усташе протерале комплетно становништво.

Не би нас бомбардовали јер је манијак хтео да скрене пажњу јавности са блудничења на послу.
G.Cross G.Cross 15:45 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool

Ili neko zasita veruje, kao tso vidim da neki blogeri veruju, da bi se utakmica raspada Jugoslavije i Srbije zavrsila drugacije da je Rusija bila u drugim okolnostima.




Па би.

Не би нам усташе протерале комплетно становништво.

Не би нас бомбардовали јер је манијак хтео да скрене пажњу јавности са блудничења на послу.



A ne bi ni ti komentarisao ovde nego bi se lepo izlezavao na Bezaniji.
ppool ppool 15:45 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Pa gde si bre Vojo nisam te prepoznao odma'!


Па где гледаш?
ppool ppool 15:46 16.01.2017

Re: Ало, бре!

A ne bi ni ti komentarisao ovde nego bi se lepo izlezavao na Bezaniji.


Мислиш? Зашто?
milojep milojep 15:50 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Pa gde si bre Vojo nisam te prepoznao odma'!


Па где гледаш?


Pa u pravcu Raške a od Raške unatraške a tebe tamo nema!
ppool ppool 15:52 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Pa u pravcu Raške a od Raške unatraške a tebe tamo nema!


Ниси гледао добро, глава ти је била у шћиптарском дупету.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:55 16.01.2017

O "već viđenom"

Definicija

Posttraumatski stresni poremećaj je psihički poremećaj izazvan zastrašujućim događajem. Simptomi mogu da uključuju flešbek epizode, košmarne snove i tešku anksioznost, kao i nekontrolisane misli o događaju. Većina ljudi koja prolazi kroz traumatična iskustva ima poteškoće da se vrati u svoje uobičajeno stanje nakon toga. Potrebno je da prođe neko vreme, ali većina osoba uspe da vrati u normalu. U nekim slučajevima simptomi mogu da se pogoršaju ili da potraju mesecim,a nekad čak i godinama. Dešava se i da potpuno izmene život osobe. U ovakvim slučajevima možemo reći da osoba ima posttraumatski stresni poremećaj. Važno je potražiti stručnu pomoć čim se uoče simptomi posttraumatskog stresnog poremećaja da bi se sprečilo da on pređe u svoju dugotrajnu formu.


Simptomi

Simtomi posttraumatskog stresnog poremećaja počinju do tri meseca nakon stresnog događaja. U malom broju slučajeva mogu se pojaviti i nekoliko godina posle događaja.

Simptomi PTSP su obično svrstani u tri gupe:

1) ponovno proživljavanje traume kroz snove ili povratne i nametljive misli

2) izbegavanje stimulusa koji podsećaju na traumu

3) povišena nadražljivost i emotivna uzbuđenost.

Simptomi ponovonog proživljavanja traume mogu biti: flešbekovi i ponovno proživljavanje traumatskog događaja u trajanju od nekoliko minuta do nekoliko dana i uznemirujući snovi o traumatskom događaju.

Simptomi izbegavanja stimulusa koji podsećaju na traumu mogu biti: pokušaji da se izbegne razmišljanje ili razgovor o traumatskom događaju, osećaj emotivne obamrlosti, izbegavanje aktivnosti u kojima je osoba nekad uživala, osećaj beznađa, problemi sa pamćenjem, otežana koncentracija i teškoće u održavanju emotivnih veza.

Simptomi povišene nadražljivosti i emotivne uzbuđenosti mogu biti: razdražljivost ili ljutnja, osećaj krivice ili stida, autodestruktivno ponašanje kao što je pretarana konzumacij alkohola, problemi sa spavanjem, opažanje stvari koje ne postoje.

Simptomi posttraumatskog stresnog poremećaja mogu da se pojavljuju i nestaju. Može postojati i više simptoma posttraumatskog stresnog poremećaja kada je osoba u stresnoj situaciji ili je nešto podseti na on što je prošla.
ppool ppool 15:56 16.01.2017

Re: Ало, бре!

napustanje cega?....je l si video minirani deo?

Тек сад видим овај бисер. Да ли сам ја видео минирани део? Шта си ти? Дете? Ако нешто не видиш онда не постоји?

Је л' ти покријеш очи рукама и мислиш да су сви нестали?

Боже...
ppool ppool 15:59 16.01.2017

Re: O "već viđenom"

Sindrom Alise u zemlji Čuda

Nazvana po romanu Luisa Kerola, ova sumanutost utiče na percepciju prostora i vremena. Pacijenti mogu videti neke objekte manjim nego što jesu, a druge većim od svoje prirodne veličine. Takođe im je teško da procenjuju vreme.

Ovo je relativno česta deluzija i ne mora uvek biti povezana sa mentalnom bolešću: ljudi ponekad govore kako su ovo doživeli kao deca ili trenutak pre nego što zaspu. Vrlo često ova deluzija izazvana je migrenama, od kojih je patio i Luis Kerol i koje su mu poslužile kao inspiracija za knjigu.
milojep milojep 16:00 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Pa u pravcu Raške a od Raške unatraške a tebe tamo nema!


Ниси гледао добро, глава ти је била у шћиптарском дупету.


Bedno Vojo bedno! Umesto da se biješ dole sa Haradinajem i Tačijem tebe Kolinda zanima. Preča ti ona stvar od svog naroda. Sramota

p.s. Za Fuchs-a, skloni ovog idiota
ppool ppool 16:02 16.01.2017

Re: Ало, бре!


Bedno Vojo bedno! Umesto da se biješ dole sa Haradinajem i Tačijem tebe Kolinda zanima. Preča ti ona stvar od svog naroda. Sramota


Тебе је неко гадно слагао да имаш смисла за хумор. Само се срамотиш човече.


Fuchs-a

Не знаш ни рођени језик да пишеш.
angie01 angie01 16:03 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Шта си ти? Дете? Ако нешто не видиш онда не постоји?

Је л' ти покријеш очи рукама и мислиш да су сви нестали?





bozemilidragi, pa ti vidis svu "magiju" koju izgovore, a ja se bas sve vreme pitam, koga zamajavaju.

...onaj snimak na studiju B sto svakodnevno ponavljaju sa odusevljenim krsticem na beogradunavodi ima publiku,....a delovao je tako uzaludno.
ppool ppool 16:04 16.01.2017

Re: Ало, бре!

bozemilidragi, pa ti vidis svu "magiju" koju izgovore, a ja se bas sve vreme pitam, koga zamajavaju.


А ти контра. Оправдаваш Шиптаре, чудиш се на могућност да минирају пругу а до јуче су убијали децу из прикрајка.
milojep milojep 16:10 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
bozemilidragi, pa ti vidis svu "magiju" koju izgovore, a ja se bas sve vreme pitam, koga zamajavaju.


А ти контра. Оправдаваш Шиптаре, чудиш се на могућност да минирају пругу а до јуче су убијали децу из прикрајка.


Je li budaletino, kome ti reče malopre da upotrebljava decu? Takva govna kao ti su spremna da podmeću tuđu decu tim istim šiptarima zarad političkih poena, i o tome se radi i sa ovim nesrećnim vozom.
angie01 angie01 16:25 16.01.2017

Re: Ало, бре!

А ти контра. Оправдаваш Шиптаре, чудиш се на могућност да минирају пругу а до јуче су убијали децу из прикрајка.


kako jadno, ja ne opravdavam nasilje ni sa jedne strane, pa ni u vidu politickog skeca, koji je samo naneo vise stete upravo Srbima na Kosovu.
ppool ppool 17:09 16.01.2017

Re: Ало, бре!



Je li budaletino, kome ti reče malopre da upotrebljava decu? Takva govna kao ti su spremna da podmeću tuđu decu tim istim šiptarima zarad političkih poena, i o tome se radi i sa ovim nesrećnim vozom.


Изгледа да ниси прихватио што сам ти рекао.

Добро. Теби рече да употребљаваш децу. У глупим аргументима. То је једно. А друго је да поново настављаш и истом тону са децом са тим "spremna da podmeću tuđu decu tim istim šiptarima zarad političkih poena". Окани се деце, који ти је?!
ppool ppool 17:10 16.01.2017

Re: Ало, бре!

kako jadno, ja ne opravdavam nasilje ni sa jedne strane, pa ni u vidu politickog skeca, koji je samo naneo vise stete upravo Srbima na Kosovu.

Зашто? Зато то ће Шиптари да се наљуте па ће мало да их убијају и гетоизују? Стварно смо стока шта радимо тим Албанцима.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:27 16.01.2017

Re: Ало, бре!

p.s. Za Fuchs-a, skloni ovog idiota


:)
Što si bre puk'o, pusti ga, verovatno se zeza, a ako ne, ako zaista misli ovo što piše, pa ima li smisla o tome uopšte raspravljati?

Ppool, zezaš se jel da?

Mislim na tvoju priču o tome da je to samo običan voz koji treba da preveze ljude iz tačke A u tačku B.
U to ne veruje ni Milovan Drecun, nemoj da si naivan, nije to voz za prevoz putnika, to je politika a ne saobraćaj, shvati.

E sad bi valjalo da kažeš smatraš li ovaj politički potez vlasti pametnim ili glupim, korisnim ili štetnim.

Teza da je dobar jer se njime održava svest kod Srba šta im misle Albanci je plitka jbg, imaš li šta jače?
Ovo Anonimusovo o postavljanju scenografije za podelu Kosova može da pije vodu, ali moralo bi još nešto da ukazuje na to, malo je za to jedan našarani vozić.

Ili će biti da je po sredi onaj najbanalniji razlog, izbori.
Vučiću ovo odgovara a odgovaralo mu bi i da je voz prošao. Šta god da se desilo njemu paše za izbore, možda je zato krenuo, a?

Da je prošao on bi sebe predstavio kao pobednika, ovako sebe predstavlja kao mirotvorca i spasitelja, kako god okreneš on dobija, a izbori samo što nisu?
Ima li logike?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:53 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
И Израел је чекао, колико, пар хиљада година, па су дочекали.



Одлично да си поменуо ово, јер си додирнуо саму срж мојег промишљања на ову тему.

Знаш ли зашто је то чекање потрајало равно 1832 године?

(одговор који спремам је подужи)
ppool ppool 18:56 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Ppool, zezaš se jel da?


Делимично. Не бих се ни јављао, него ме је изнервирало што нико да помене Албанце и њихове претње и блокаде, него само пљују по нашима. Није да наши нису заслужили, јесу, него јесу и ови други.


E sad bi valjalo da kažeš smatraš li ovaj politički potez vlasti pametnim ili glupim, korisnim ili štetnim.

Идеја редовног воза из Београда за Косовску Митровицу је добра идеја, али је цео овај потез дебилан. Није требало овако да се ради.

Ima li logike?

Има. Паметан си ти човек, ниси напаљеник као овај Милоје.
ppool ppool 18:58 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Знаш ли зашто је то чекање потрајало равно 1832 године?



Не знам а и мислио сам да је дуже трајало.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:59 16.01.2017

Re: Ало, бре!

milojep


p.s. Za Fuchs-a, skloni ovog idiota


човек је део Србије.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:23 16.01.2017

Re: Ало, бре!

ppool
Знаш ли зашто је то чекање потрајало равно 1832 године?



Не знам а и мислио сам да је дуже трајало.



Није. Трајало је од 135. до 1967. Ове године прослављамо 50 година уједињења града Јерусалима. Биће свечано, ако имаш прилике, наиђи до града, макар да видиш само Стари Град, који је чудо од микса најразличитијих могућих енергија, преко екстремних религијских појава до складне арт-сцене. Није скупо, може да се одради кратка посета за 400-500 кека, преко Пеште.

Углавном, година 66. Први јудејско-римски рат. Јудеја, као и Србија 1999. године, није исправно проценила моћ Империје и ушла је у директни оружани конфликт са њом, верујући да ће је победити, базирано на својим пређашњим војним, герилским успесима, те на месијанским очекивањима да ће Бог помоћи. Иницијално је Јудеја лешила Рим. Међутим, потом је Рим послао своју најсавршенију оружану силу. Земља је прегажена, од Суботице до Призрена, да тако кажем. Изгубљен је Јерусалим и Јудеја је покорена (Косово). Када се посматра антички свет, обично се узима коефицијент популације 1:10. У Јерусалиму је убијено 40 000 људи (дакле, 400 000, у светлу двадесетпрвовековне анализе). Град је разрушен и православље истребљено, дословно, и мејнстрим јудејство и новија јудејска групација, познатија под називом ханоцрим, назарећани, хришћани. Римска (читај, НАТО) чизма узурпирала је мирне, пасторалне и аграрне крајолике Јудеје. Људи су губили главе будзашто, на сваком кораку, као на Косову 2000. (где сам ја, невезано за причу, али чисто да знаш да нисам равнодушан према проблематици, изгубио дакле свог рођеног брата, Александра).

Уследила је државна агонија и конфузија. Народни лидери су се одлучили на Други јудејско-римски рат, који је трајао cca од 124. до 135. године. У другом рату, Рим је потпуно истребио Јудеју, избрисао је дословно са мапе света. Живот је изгубило 2.5 од 4.5 милиона укупног становништва.

Занима те ли да наставим, да не пишем безвезе ако те не интересује прича?
ppool ppool 19:39 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Занима те ли да наставим, да не пишем безвезе ако те не интересује прича?


Занима ме. Лепо пишеш када се не дрогираш.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Ове године прослављамо 50 година уједињења града Јерусалима.


Još ako Tramp premesti ambasadu... :)
Занима те ли да наставим

Ma ne....
Piši bre, nego šta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:06 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Не мислим да је ограничена конзумација марихуане дрогирање, но добро, навикао сам на ту врсту сумње у претходних 30 година, што од деде, што од кеве, што од других назови-ауторитета. Ганџа је хјуман-френдли, но то ћемо неком другом приликом.

Да се вратим на Јудеју,

период између 70. када је Титус (Тито, како су га преводили предратни класични филолози) урнисао Јерусалим, тако како је Клинтон Косово, до 124. је био дубокотрауматичан. С једне стране су се јављали гласови међу народном интелигенцијом који су тврдили да је дошло Ново Доба, те позивали све на разум, а са друге су биле старе структуре друштва. Владала је дубока неверица да је изгубљен Божји Дом, пресветли Сион, небеска узданица космоса, град Јерусалим.

У земљи је владало сиромаштво, бол, повређени понос, повређена сујета... лидери су пронашли човека, јаког типа, моралног, спартанског карактера, човека по имену Бaр Кохва ( Бар Кохба, син звезде, у савременом српском језику). Човек је повео оружани устанак, освојивиши иницијално Јерусалим. Међутим, тада се читав Рајх сјатио на земљу. Резултат свега је био исход који сам ти приказао у претходном коментару. Ако је губитак Јерусалима (Косова) значио трауму, губитак Јудеје (Шумадије - Геџо ) је значио губљење животне искре, с којом је народ живео кроз хиљаде година, уверен да је баш он, тај народ, одабран да изнесе поруку духовне реалности у познат свет. Шок и конфузија који су уследили потрајали су кроз наредни миленијум. Ударена је срж идентитета и самлевено је срце старе нације.

nastaviće se (ako ima interesovanja) docnije
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:16 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Esi mi dobar, blože?



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:32 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Srđan Fuchs
Esi mi dobar, blože?





ma sve ok, sve je ovo poznata priča, koju si ti, priznajem, lepo ispričao.

samo ne vidim nikakvu vezu za Srbijom i Kosovom danas, sem što bi mogle da se nategnuto povuku neke sladunjavo-poučne paralele koeljovskog tipa.
G.Cross G.Cross 21:59 16.01.2017

Re: Ало, бре!

Srđan Fuchs
milojep


p.s. Za Fuchs-a, skloni ovog idiota


човек је део Србије.


Covek je vecina u Srbiji i to treba postovati.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:29 16.01.2017

Re: Ало, бре!

vrabac_u_steni


ma sve ok, sve je ovo poznata priča, koju si ti, priznajem, lepo ispričao.

samo ne vidim nikakvu vezu za Srbijom i Kosovom danas, sem što bi mogle da se nategnuto povuku neke sladunjavo-poučne paralele koeljovskog tipa.


Koeljo, nisam razmišljao o tome, previše sam orthodox da bih sdelao neku kintu od manipulacije svojih saznanja.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:36 16.01.2017

Re: Ало, бре!

aj da odgovorim i ja sa klipom :)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:22 17.01.2017

Re: Ало, бре!

zvuči za nijansu vedrije nego sa blok autom (evo, pita me sin, "šta ti to slušaš, srđane, u depresiji si?" inače još jedna njegova, nakon što je čuo intervju predsednika nikolića novinarima insajdera, "ne želim da bude rata, želim da budem normalno dete, s normalnim detinjstvom" ). Vrabac, da te pitam, znaš da nisam pička, služio sam u oružanim snagama dve zemlje, imao utoku kao vojni kurir i u NS i kao guard u Jerusalimu, usred palestinske Intifade - ti bi ratovao za Kosovo, u ovom trenutku istorije?

i, stvarno ne vidiš paralelu sa potencijalnim 2. kosovskim ratom? ja mislim da bi to bio fijasko srbije, i to žestoki fijasko.

tako vam nekada nešto izložim, najiskrenije moguće, i dobijam polivanje (srećom, ti si barem kulturan i pitom, za razliku od nekih drugih drugara). a i ja sam debil, šta se uopšte drndam oko Srbije.
anonymous anonymous 15:08 17.01.2017

Re: Ало, бре!

Srđan Fuchs
ja sam debil, šta se uopšte drndam oko Srbije.


Ako je imalo voliš, najbolje za sve bi bilo da je se maneš .....u svojim postovima i komentarima.

To bi bio mali korak za tebe , a veliki za sve Srbe.

Usput 2

Prvi post koji ću uskoro napisati biće o jednom Jevrejinu.
Naravno u pozitivnom svetlu.

angie01 angie01 16:21 17.01.2017

Re: Ало, бре!


Ako je imalo voliš, najbolje za sve bi bilo da je se maneš .....u svojim postovima i komentarima.


:))),..a ko si ti da mu to kazes,...mislim, bilo kome, svako ima pravo da iznese svoje misljenje, pri tome, srks, za razliku od mnogih koji ovde pametuju, nema nikakve huskacke, agitatorske namere, cije posledice bi trebalo da kusaju oni o kojima se svi veliko brinu izdaleka.


ps- procitaj malo sta kazu Srbi koji na Kosovu zive o ovakvom "pomaganju" njima i koliko im je "dobra" donelo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:30 17.01.2017

Re: Ало, бре!

nemam vremena, ali ukratko.

ti bi ratovao za Kosovo, u ovom trenutku istorije?


u ovom trenutku nema smisla dole ratovati za bilo šta sem severa.

1999. sam bio sam bio tu (a nisam uopšte morao, imao sam gde da zbrišem, svesno sam ostao) i uredno se javio na poziv iz odseka.

i, stvarno ne vidiš paralelu sa potencijalnim 2. kosovskim ratom?


ne, blage veze nema.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana