Budućnost| Društvo| Porodica| Život

Да ли је заиста некада све било боље?

tasadebeli RSS / 20.01.2017. u 06:42

Гост аутор: Омега 68

 

 

Јесте!

 

Овај свет ускоро мора да стрефи нека катаклизма, неки потоп, промена полова, нешто што се већ дешавало више пута.Уништење Атлантиде, Содоме и Гоморе, фосили слатководних организама у Црном мору или отисак воде на пирамидама Египта су докази да ће бити оно што је већ било.

 

 

А зашто?

Кажу да је то све због људи који временом поблесаве толико да изазивају бес Бога/Богова.

Ових дана сам озбиљно забринут за судбину нашег извитопереног рода.Наиме, негде у сатанистичкој Џамахирији званој УСранија, организују прво светско првенство у лепоти чмара или политички коректније - ануса.

Зашто, шта је циљ?Поента?Корист?Естетика или поробљавање умова?

Или оно у Сан Франнциску - ко је имао ту несрећу да види како изгледа ,,парада поноса" коју ће ускоро да пресликају код нас.Само полако, све тако раде.У почетку бенигно, док се скувамо, па онда оно право...

Купио мој ћале неки телевизор, најмодернији, са оним веееликим екраном ( који неће да уђе у моју кућу, узгред ) и цео кућни труст мозгова не може данима да га програмира.Не можеш да пребациш са канала на канал, као код мог ускоро пунолетног Самсунга, већ мораш да му нађеш фрекфенцију и онда је укуцаш на жељени канал.

Нема осветљење него неких петнаестак параметара који дају осветљење!Забога!(Извињавам се свима који разумеју само WTF ).

Кажу да више не дају упутства јер има све објашњено на ТВ.Да, али не може свако да запамти неколико корака који се препоручују за неку операцију.

А све је било боље, некад, кад је постојало штампано упутсвто па су могли и они који нису чланови МЕНСЕ да програмирају телевизор или рикордер.

Све је било боље када су љубитељи лешева, шупка, секса са животињама или децом били изван закона и уместо борбе за своја права и ,,различитост" били изложени бојкоту и због страха од истог своје аномалије крили као потписник бриселског споразума да је издајник пар екселанс.

Боље је било у учионицама у којима ђаци нису могли да се шетају, пале цигарете, повремено опиче кокавац профану или ошамаре учитељицу. Постојале су специјалне школе за такве.Поправни домови су многе поправили (знам примере), у затвор се није ишло селективно нити могла да купи слобода наногицом.

Боље је било у болницама када су лекари били лекари.Кад су они опште праксе лечили и само изузетно писали упуте за специјалисте.Шта, немају добре плате?Ма немојте.А како се зове оно кад не умеју да убоду тастатуру и пребаце се на електронско здравство?

Све је било боље.И полиција и тужилаштво и васпитање и морал и све што падне на памет.

Било је боље и оно што је најважније: Женидба и удаја нису остављани на слободан избор онима којима је количина полних хормона увек обрнуто прпорционална дубини можданих бразди.Породица која је основ живота и постојања није препуштана на извољевање неиживљених и хедонистички егоцентричних.Јок море. Налазили су свакој врећи закрпу, онда се врећа и закрпа сроде, заволе и на крају кажу да им је живот био тежак али леп.:)

Ја сам имао среће, за сада, иначе сам могао да прођем као многи око мене.Кроз болан развод, још болније одвајање деце од родитеља, брата од сестре (о коме тек не смем ни да помислим ).

То што сам имао среће није гаранција да ће је и моја деца имати . Да се разумемо - у своју децу улажемо доста. Многи на нашем месту и са нашим приходима би гледали да имају само за храну. Ми се много чега одричемо да би деца била социјални типови, да би знали неке вештине, да се лепо развијају тренирајући како тело тако и ум.Екскурзије, настава у природи, тренинзи, школице и кампови уопште нису у основној понуди развоја једне личности.Све је то надградња коју смо ми, као друштво, почели да својатамо као нормално.Није нормално, посебно за ону породицу која живи са мало стотина евара месечно.

И сад, зар да све то баци у воду неко ко то није зарадио и не зна да цени?

Зато бих волео да се врати оно време и да се деца узимају како је ред и како слична интересовања, слично породично порекло и сродне навике и обичаји налажу.

Нисам расположен да моје женско дете све оне вештине, знања или породичне вредности које су уткане у њу, раслине уз неког насилника, овејаног мангупа и робијаша или васпитаног као вагабунда и полусвет.

Сви знамо шта девојачко лудило може да донесе.

Или да мој наследник, дика и понос читавог братства, године музичког образовања, бављења спортом и разне дипломе протраћи на неку која би накнадно открила да је спонзоруша, на емигранткињу сумњивог порекла или на никоговићку која, у односу на друге, од квалитета има само неки степен температуре више у једном делу тела.

А сви знамо како та ствар може да залуди мушки мозак и где се он налази.

Неки недобронамерни глобалиста ће, чисто злобе ради, да се подсмехне и да помисли како оваквима као ја треба да се деси све оно чега се такви плаше.Неће бити у праву јер ће онда њима, тако толерантнима, да се деси још горе.Тада неће рећи да је баш добро ако им је снаја мушко или ћерка решила да се не порађа.Ћутаће али ће тровати свет преко своје НВО како смо ја и мени слични неонацисти, ултрадесничари, мрзитељи и расисти и узимаће на благајни уредно зарађен и још уредније спакован новац.

Биће неког чуда, ја вам кажем. Браниће се оружјем тековине патријархалног живота који траје тисућама година, а који се на наше очи разара и на најгори начин гази од стране шачице илуминизираних и све веће гомиле њихових корисних идиота све мање плаћених а све више дебилизованих ,,модерним технологијама" и ,,угодним " животом.

Не брините, има нас Чворовића, ма мајку му јебем, да разбуцамо та говна.

 

October 22, 2016
Milan 



Komentari (452)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:13 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

niti bilo koga diskriminišem.


pa sad ne znam kako da to objasnim, da stav koji si postovao sa neta i koji podrzavas, diskriminise jednu grupaciju ljudi drugacije sexualne orijentacije.
sama ta "teorija" je diskriminatorska u svojoj postavci.

verijem da nemas lose namere, ali ocigledno ne razumes sta to sto govoris znaci i ima za posledicu.

ps, ovde cu da se pridruzim zemljaninu.


sasaminijature sasaminijature 21:22 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

pa sad ne znam kako da to objasnim, da stav koji si postovao sa neta i koji podrzavas, diskriminise jednu grupaciju ljudi drugacije sexualne orijentacije.
sama ta "teorija" je diskriminatorksa u svojoj postavci.

verijem da nemas lose namere, ali ocigledno ne razumes sta to sto govoris znaci i ima za posledicu.

ps, ovde cu da se pridruzim zemljaninu.



Pričamo o dve različite kategorije.

Ti spominješ njihova prava i da ih neko diskriminiše.

Ja od početka pričam o duhovnoj lestvici.

Koje pravo i zakon samo spominjao? Vi ste te kategorije uveli ne ja.

Koja instanca ili instintucija je zadužena za ketegorisanje duhovnog? Imaš milion religija i teorija.
Zato sam ti i rekao da mi stavljaš nešto što nisam ni tvrdio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara



a Angie je gore navella I razloge


Ono o disklejmeru?
Pa njega, tog disklejmera, treba prvog kazniti


Vid šta piše
ili zbog njihove seksualne opredeljenosti,


Opredeljenost, a homoseksualnost je valjda prirodan poriv, za to se valjda ne opredeljuje, s tim se rađa, a ako je to stvar opredeljenja, pa pobogu, svačije opredeljenje sme biti predmet neslaganja i kritike.

Eto tako je to kad se namerno rigidno tumače reči, kao što često rade pravoverci novog člana 133.
zilikaka zilikaka 22:57 20.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ja ne bih da se upuštam celokupnost problema, to prevazilazi moje kapacitete, al ako može objašnjenje ovog.

Ako ste i nakon četrdeset druge godine zainteresovani za seks, nešto nedostaje.


Pa dalje kaže nešto detaljnije:

u dobi od četrnaeste postajete zaista seksualni, spremni da rodite dete, postanete majka ili otac. Potrebno je četrnaest godina da se pripremite. Nakon sledećih četrnaest godina, u dobi od dvadeset osam, vi ste na vrhuncu seksualnosti. Nakon sledećih četrnaest godina, u dobi od četrdeset dve, vraćate se nazad. Krug se zatvara. Jung je rekao: "Ko god je prešao četrdesetu i dođe kod mene, ima religijski problem." Ako ste u dobi od četrdeset dve još uvek seksualno zbunjeni i u problemu, nešto ste propustili u životu.
Nakon narednih četrnaest godina, u dobi od pedeset šest, naprosto bi trebali biti slobodni od seksa. Narednih četrnaest godina, od pedeset šeste do sedamdesete, opet sledi detinjstvo.

Ako sam ja dobro razumela ovo uputstvo za upotrebu, šta uvatiš od 14. do 42., to ti je. Posle 42. još koju godinu možeš da gredaš sličice i filmove, da popričaš sa drugarima il drugaricama o tome, al i to sve manje, do 56. kad dostižeš apsolutnu nulu. Ono, apsolutno ništa, jok, totalna nirvana.

No, ne treba ovo da obeshrabri, jer narednih godina počinju obnovljena interesovanja, pa je prihvatljivo da se korisnik povremeno poigra sopstvenom pišom, i tako sve intenzivnije, željno čekajući svojih punih 70, kad otvara novi ciklus.
...mislite o tome
zemljanin zemljanin 01:50 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

čini se da se malo pravimo ludi po ovom pitanju ... svi se radjamo kao jedinke iste vrste ali je svako individualno jedinstven ... kada na to dodamo I mozak koji se razvija apsolutno jedinstvenim I neponovljivim procesima jasno je da unifikacije nema ... I to je osnova za sva prava o različitostima ...

za one kojima je to razgraničenje nejasno ili nisu spremni da prihvate dokaze ili im se to baš i ne sviđa - postoji zakon i povelja UN koje definišu ljudska prava ...

navedeni tekst sa svojim "ne osuđujem" ali "zakržljali duhovni aspekt" ili "niža duhovna lestvica" ili štagod, je samo osuda u oblandi, pored toga što je nebuloza po svim drugim aspektima ...

da li se neko rodio kao homo/hetero/bi ili aseksualan ili za to opredelio nije od uticaja na njegovo pravo na život bez osude ili tumačenja ...

to što su ljudi zajedljivi, podmukli i skloni traćarenjima i vođenju tuđih života je samo obrazac ponašanja koji se menja ... što je sredina manja to je i uticaj tih "vrednosti" veći a prmene sporije ... a na internetu se uvek mogu naći tekstovi koji potvrđuju baš to "nešto" ...

što se mene tiče, potrošio sam dovoljno vremena na diskusiju i priložio sam istraživanja koja tu obast definišu ... na sve to dolazi I zakon koji pokriva tu oblast ... tako da je teško dodati nešto novo u diskusijama o "ispravnom" životu, duhovnosti ili višim sferama pojmovnog ... što se mene tiče, osim za prava dece, nisam nikakav borac za prava ove ili one grupe, punoletni su pa neka se bore za njih, ali neistine, poluistine i manupulacije ne podnosim ...

PS. I moraću da izbacim ove moje tri tačke jer svaki komentar ispada mnogo duži nego što stvarno jeste ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:04 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Navodi na pogrešne zaključke ovo što si napisao, jer ovi talibani-teletabisi kad pročitaju da je homoseksualnost "promašaj" za razmnožavanje ljudske vrste, odmah učvrste ocenu i da je "štetna".
A zapravo bi bilo čudno da evolucija gaji nešto što je "promašaj":
Evo ti istraživanje o tome da je ženska grana porodice u kojoj postoji muški homoseksualac značajno plodnija od one gde je muškarac heteroseksualac. Time je "reproduktivni ćorak" kompenzovan.
NB: nisam stručan za to istraživanje, ali nisam ni uspeo da nađem da je akademski oboreno.

to jeste zanimljivo, jer homoseksualnost jeste "greška prirode", jer da nije, homoseksualci bi mogli međusobno da se razmnožavaju. međutim, to ne znači da homoseksualnost nije normalna, ili da je bolest. prosto je takva. to je kao kad se neko rodi sa po šest prstiju, ili tri sise. pa jel treba da mu ga sečemo? ili ako se žena rodi i reproduktivni organi joj se ne razviju, i ona ne može da rodi decu. jel da je spalimo na lomači ili zatvorimo u ludaru, zabranimo da se bavi nekim profesijama? ne kapiram.

Kreator, kreacija priroda, koko god da ti je prihvatljivo, ona je definisala određene stvari.

postoje gay delfni, ili tačnije bisexualni. šta ćemo sad?

ps. mislim da sasaminijature ima veliki problem minijaturne veličine, pa peni ovoliko.
little_radojica little_radojica 08:11 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

@sasaminijature

Да ли ти то опет вршиш неки експеримент са блогерима?

Ако је хипотеза била да је могуће призвести низ од стотинак непотребних коментара тако што ћеш написати бесмислену и ничим поткрепљену тврдњу на тараби и онда инсистирати да је она валидна само зато што ти је зајамчена слобода говора, онда је експеримент успео. Честитам, доказао си да је могуће троловати на интернету. Ако није то у питању, већ стварно мислиш оно што тврдиш -- да је хомосексуалност неприродна и тиме погрешна -- онда стварно мораш понудити неки проверљив доказ осим своје (и ауторове) часне пионирске да би био схваћен озбиљно.

Још да подвучем да није споран твој негативан став о хомосексуалности, ти свакако имаш право на такав став (и на друге бесмислене ставове, догод не позиваш на насиље и дискриминацију других), спорно је то што ти тврдиш да је он рационалан и аргументован, не нудећи нити доказе нити логички валидне аргументе*.

*види под Appeal to Nature, то је само једна од логичких грешака које правиш.
emsiemsi emsiemsi 08:49 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

BebaOdLonchara

...

ps. mislim da sasaminijature ima veliki problem minijaturne veličine, pa peni ovoliko.

Еееее, јбг, мислим да ти ово није у реду !
Шта би сада Саша требало да уради --- да ти понуди да дођеш да му премериш величину или ... ?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:14 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Да ли ти то опет вршиш неки експеримент са блогерима?


Da, da, samo se malo nasalio pa tako vise puta na razlicite teme..

Btw. ceo komentar ti je samo da se potpise ispod, nista dodati ili oduzeti.
sasaminijature sasaminijature 10:29 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

little_radojica
@sasaminijature

Да ли ти то опет вршиш неки експеримент са блогерима?

Ако је хипотеза била да је могуће призвести низ од стотинак непотребних коментара тако што ћеш написати бесмислену и ничим поткрепљену тврдњу на тараби и онда инсистирати да је она валидна само зато што ти је зајамчена слобода говора, онда је експеримент успео. Честитам, доказао си да је могуће троловати на интернету. Ако није то у питању, већ стварно мислиш оно што тврдиш -- да је хомосексуалност неприродна и тиме погрешна -- онда стварно мораш понудити неки проверљив доказ осим своје (и ауторове) часне пионирске да би био схваћен озбиљно.

Још да подвучем да није споран твој негативан став о хомосексуалности, ти свакако имаш право на такав став (и на друге бесмислене ставове, догод не позиваш на насиље и дискриминацију других), спорно је то што ти тврдиш да је он рационалан и аргументован, не нудећи нити доказе нити логички валидне аргументе*.

*види под Appeal to Nature, то је само једна од логичких грешака које правиш.



Ako je vaša odluka da civilizacija treba da živi u fašističkom društvenom uređenju ja to poštujem ali zadržavam pravo da imam stav da je to pogrešno.

Imali smo periode kada je domet nauke bio takav da je opšte prihvaćeno mišljenje bilo da je Zemlja ravna, mislilo je društvo i da se Sunce okreće oko Zemlje.
Kako bismo danas živeli da se te "činjenice" nisu osporavale?

Isto tako je vaše pravo da mislite da su sva pitanja rešena.

Ja i mnogi drugi mislimo da kao i naši pretci imamo obavezu da i dalje preispitujemo.
sasaminijature sasaminijature 10:35 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

ps. mislim da sasaminijature ima veliki problem minijaturne veličine, pa peni ovoliko.


Tvoje je lično pravo da misliš i ja ga uvažavam. Uvaži i ti moje pravo da ja mislim sam za sebe.

Možda ti moje mišljenje deluje primereno XIX veku, ali ti to ne daje za pravo podsmevanje.

Ja nikada ne bih doveo sebe u situaciju da na osnovu tvog nick-a pomislim da si ti isfrustrirana ženturača od šerpi i lonaca. Osećao bih se sam sebi jadno. To je moj stav kao što ti imaš svoj i neka ga imaš, svako treba da ga ima. Bilo bi nenormalno da svi mislimo istom glavom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:43 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

isfrustrirana ženturača od šerpi i lonaca. Osećao bih se sam sebi jadno. To je moj stav kao što


E, a kako se osEcas kad pricas o duhovno nizim ljudima?
sasaminijature sasaminijature 11:00 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

apacherosepeacock
isfrustrirana ženturača od šerpi i lonaca. Osećao bih se sam sebi jadno. To je moj stav kao što


E, a kako se osEcas kad pricas o duhovno nizim ljudima?


Kao osoba koja promišlja o ljudima.

Donoseći odluke kroz svoj život mi na njega i utičemo. Kao što se možemo fizički zapustiti ili dovesti u kondiciju, možemo se i materijalno isto zaustiti pa biti siromašni ili suprotno biti bogati.

Fizički aspekt našeg bića je jedan a duhovni drugi deo priče. Ako se jedinka ravnomerno fizički razvija to bi isto trebala da radi i na duhovnom planu.

Svi koji se bave duhovnim razvojem i tome su posvetili svoj život ( monasi, mistici, jogini, fakiri ....) su kroz svoje bavljenje temom došli do tačke gde se slažu povodom umnog ovladavanja nad fizičkim nagonima, uzdržavanje od jela, pića, od seksa, tihovanje, meditacija... Svi oni iskustveno proučavaju seksualnu energiju i njen uticaj na čoveka. Nisam ja izmislio celibat.
little_radojica little_radojica 11:44 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Вид'сад ово, цео коментар ти је заснован ан логичким грешкама!

Ako je vaša odluka da civilizacija treba da živi u fašističkom društvenom uređenju ja to poštujem ali zadržavam pravo da imam stav da je to pogrešno.

Ово се зове учитавање илити замена теза тј. на енглеском red herring (конкретније straw man fallacy).

Imali smo periode kada je domet nauke bio takav da je opšte prihvaćeno mišljenje bilo da je Zemlja ravna, mislilo je društvo i da se Sunce okreće oko Zemlje.
Kako bismo danas živeli da se te "činjenice" nisu osporavale?


Оспораване су проверљивим доказима, конкретно новим мерењима и стриктном применом логике. Где је то код тебе? Оно што је изконфабулирао неки "аутор"? "Позивање на ауторитет"?

Иначе, као бонус, ово подвучено је занимљив и редак, али школски, пример логичке грешке Chronological snobbery, када се имплицира да је нешто што је општеприхваћено погрешно само зато што је и нешто што је било оопштеприхваћено у прошлости такође било погрешно.

Isto tako je vaše pravo da mislite da su sva pitanja rešena.

Још једно учитавање, опет "сламнати чоек". Нико није рекао да су сва питања решена, а камоли ја.

Ja i mnogi drugi mislimo da kao i naši pretci imamo obavezu da i dalje preispitujemo.


Па преиспитујте, ти и твоји преТци, гледајте само да не булазните као досад тј. да покушате да дате неки доказ и аргумент, а да притом мислите логички кохерентно. Знам, није то сваком лако, зато је толеранција добра ствар.

Успут, позивање на већину (или множину) и позивање на традицију су познате логичке грешке за које је досад требало да знаш.
sasaminijature sasaminijature 12:01 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ako je vaša odluka da civilizacija treba da živi u fašističkom društvenom uređenju ja to poštujem ali zadržavam pravo da imam stav da je to pogrešno.


Ово се зове учитавање илити замена теза тј. на енглеском red herring (конкретније straw man fallacy).


To nije zamena teza.
Vi me terate da moram da se povinujem vašem mišljenju a ne ja vas. Ja sam izneo tezu sa kojom se slažem i nikoga ne teram da joj se povinujem već pozivam na prispitivanje.

Оспораване су проверљивим доказима, конкретно новим мерењима и стриктном применом логике. Где је то код тебе? Оно што је изконфабулирао неки "аутор"? "Позивање на ауторитет"?


MILIONI ljudi koji proučavaju vekovima duhovna pitanja to rade tako što to rade ISKUSTVENO. Čitav svoj život posvećuju traganjem za odgovorima, promatraju kakve uticaje na naš organizam imaju određeni načini življenja.
Iz ličnog iskustva daju primere šta se dešava kada se jedinka bavi ovladavanjem nad fizičkim nagonima i kakav to uticaj ima na tu osobu.
Naučni milje to radi na pokusnim životinjama.

Још једно учитавање, опет "сламнати чоек". Нико није рекао да су сва питања решена, а камоли ја.


U redu zašto je onda problem preispitivati stav na temu seksualnosti ako sam kažeš da nisu sva pitanja rešena?


Па преиспитујте, ти и твоји преТци, гледајте само да не булазните као досад тј. да покушате да дате неки доказ и аргумент, а да притом мислите логички кохерентно. Знам, није то сваком лако, зато је толеранција добра ствар.

Успут, позивање на већину (или множину) и позивање на традицију су познате логичке грешке за које је досад требало да знаш.


Hvala na dozvoli!

To što se ne baviš određenom materijom ne znači da ona nepostoji i da je tvoj pogled jedini.
Možda sam prevideo, loše se izrazio pa bih te zamolio da mi navedeš gde se pozivam na tradiciju? Hvala.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:42 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Usamljeni glas razuma u sveopštoj buci:

vcucko
Insistiranje na celodnevnom grupnom držanju za ruke i mantranju "gej je super, mi vas volimo, vi ste najbolji" je totalno kontraproduktivno. I direktno dovodi na vlast Trampa ili u perspektivi Marinu ili AFD.
Još samo da isprani mozgovi to shvate...


little_radojica little_radojica 12:52 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

To nije zamena teza.

Јесте, а ти си, изгледа, функционално неписмен.

MILIONI ljudi koji proučavaju vekovima duhovna pitanja to rade tako što to rade ISKUSTVENO.


Сад "помераш голиће" (moving the goalposts). Питање сексуалности није питање духовности него физиологије, a у физиологији важи научни метод. Просто, хомосексуалност је само варијација сексуалности која се спонтано појављује у природи и није ствар избора, већ је последица био-хемијских реакција у организму. Ти сад уводиш у причу духовност, лично искуство и субјективност да би релативизовао нешто што је у потпуности објашњено много стриктнијим, научним, методом.

U redu zašto je onda problem preispitivati stav na temu seksualnosti ako sam kažeš da nisu sva pitanja rešena?

Ти си стварно функционално неписмен. Рекао сам да није проблем преиспитивати, али да то не иде без прилагања доказа и логички валидних аргумената.

Možda sam prevideo, loše se izrazio pa bih te zamolio da mi navedeš gde se pozivam na tradiciju?


Ja i mnogi drugi mislimo da kao i naši pretci imamo obavezu

То ти је још и најмањи фаул, јер иако ти је премиса невалидна, закључак (да је преиспитивање обавезно) није нужно погрешан.

Морам сад и нешто лично да ти кажем, надам се да ме нећеш разумети погрешно. Одавно нисам видео на овом блогу некога ко има тако катастрофално лоше когнитивне способности као ти. А разни су овуда прошли.
angie01 angie01 12:59 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

vrabac_u_steni
Usamljeni glas razuma u sveopštoj buci:

vcucko
Insistiranje na celodnevnom grupnom držanju za ruke i mantranju "gej je super, mi vas volimo, vi ste najbolji" je totalno kontraproduktivno. I direktno dovodi na vlast Trampa ili u perspektivi Marinu ili AFD.
Još samo da isprani mozgovi to shvate...




samo sto ja ne vidim nista od ovoga sto kazete,...koliko ja citam, ovde se sporimo oko citiranog "ucenje" gurua:), u kome se spori jednaki (ispravni) razvoj homoseksualaca u odnosu sa hetero osobe...

...pri cemu je odbrana prilicno konfuzna, digresivna i bez ociglednog razumevanja sustine problema.
sasaminijature sasaminijature 13:26 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Сад "помераш голиће" (moving the goalposts). Питање сексуалности није питање духовности него физиологије, a у физиологији важи научни метод. Просто, хомосексуалност је само варијација сексуалности која се спонтано појављује у природи и није ствар избора, већ је последица био-хемијских реакција у организму. Ти сад уводиш у причу духовност, лично искуство и субјективност да би релативизовао нешто што је у потпуности објашњено много стриктнијим, научним, методом.


Ne pomeram goliće.

Seksualnosti ima svoju fiziološku stranu kao što ima i duhovnu stranu. Celibat.
Pitaj bilo kog monaha, pa će ti to potvrditi ličnim primerom.

Kao što i hrana ima i jednu i drugu stranu.
Post.
Kao što i govor ima obe strane. U hrišćanstvu tihovanje, bezmolvije, isihazam, na istoku meditacija ( grubo rečeno da sada ne ulazimo dublje u tematiku).

Sam način živoa gde se pokušava ovladati fizičkim nagonima je tačka gde fizičko postaje i duhovno.
U inicijalnom postu je to i objašnjeno.

Ти си стварно функционално неписмен. Рекао сам да није проблем преиспитивати, али да то не иде без прилагања доказа и логички валидних аргумената.


Hvala.
Tvoj pristup metoda je strogo naučna.
Ja sam ti naveo sličnu gde se do zaključaka dolazi iskustveno na svom telu. Tačka gde se mi razilazimo u poimanju je da nisu svi odgovori u labaratorijama i hemijskim procesima.

То ти је још и најмањи фаул, јер иако ти је премиса невалидна, закључак (да је преиспитивање обавезно) није нужно погрешан.

Морам сад и нешто лично да ти кажем, надам се да ме нећеш разумети погрешно. Одавно нисам видео на овом блогу некога ко има тако катастрофално лоше когнитивне способности као ти. А разни су овуда прошли.


Mene prozivaš za kognitivne sposobnosti a pogledaj sebe, kako pogrešno izvodiš zaključke.

Pa navodiš da se pozivam na tradiciju.

Kada sam napisao (preTci, gde sam napravio grešku u kucanju) sam hteo da kažem da su naši preci imali obavezu da stalno preispituju i ostave nam u nasleđe što bolji svet to isto imamo i mi i svi potonji.
To nam je obaveza i nikada se ona nesme zanemariti.

Zašto uvodiš u priču kategoriju "tradicije" kada to nije rečeno u tom kontekstu?

Evo tvoj citat.


Успут, позивање на већину (или множину) и позивање на традицију су познате логичке грешке за које је досад требало да знаш.


Da pojasnim tu tradiciju.
Ja sam naveo pretke ne u smislu da moramo poštovati njihovo viđenje problematike.

Njih sam naveo u kontekstu da su oni preispitivali svoja i predhodna saznanja i da mi takođe imamo tu obavezu prema generacijama koje tek dolaze.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:26 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
vrabac_u_steni
Usamljeni glas razuma u sveopštoj buci:

vcucko
Insistiranje na celodnevnom grupnom držanju za ruke i mantranju "gej je super, mi vas volimo, vi ste najbolji" je totalno kontraproduktivno. I direktno dovodi na vlast Trampa ili u perspektivi Marinu ili AFD.
Još samo da isprani mozgovi to shvate...




samo sto ja ne vidim nista od ovoga sto kazete,...koliko ja citam, ovde se sporimo oko citiranog "ucenje" gurua:), u kome se spori jednaki (ispravni) razvoj homoseksualaca u odnosu sa hetero osobe...

...pri cemu je odbrana prilicno konfuzna, digresivna i bez ociglednog razumevanja sustine problema.


"Guru" se nasrao ko foka, to je jasno. I meni je kao i Zili prvo zapalo za oko ovo

Ako ste i nakon četrdeset druge godine zainteresovani za seks, nešto nedostaje.


moš' mislit!

Ali ovde je bilo i nekog etiketiranja i zapušavanja usta, koliko vidim i HCM je to primetio.

U to ime najnovije od Toma Vokera



little_radojica little_radojica 13:53 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Da pojasnim tu tradiciju.
Ja sam naveo pretke ne u smislu da moramo poštovati njihovo viđenje problematike.


Да појасним сад ја - уопште их ниси морао помињати, не мења ништа о сврсисходности преиспитивања која је очигледна.
И сасвим ми је јасан контекст у којем си их поменуо зато сам ти и написао:

То ти је још и најмањи фаул, јер иако ти је премиса невалидна, закључак (да је преиспитивање обавезно) није нужно погрешан.


Seksualnosti ima svoju fiziološku stranu kao što ima i duhovnu stranu.

Немаш доказ за ову тврдњу, у томе је проблем с твојом дискусијом. Можеш да се сексаш и да немаш никакве трансцеденталне мисли. Па све и да духовност има икакве везе са сексуалношћу (за извођење тог доказа морао би прво да једнозначно дефинишеш духовност и већ ту би запао у ћорсокак), то би онда, по теби, значило да свако има своје јединствено искуство и опет не би имао основа да успоставиш никакво "референтно искуство" тј. "правилан" облик духовности и сексуалности. Једноставно је читава та идеја крајње небулозна, са које год стране да гледаш, осим ако не направиш брдо грешака у резоновању као што си их ти направио или имаш кашу уместо мозга у лобањи. Моје је било да ти на те грешке укажем, а ти сад настави да се духовно уздижеш кроз бламирање.
sasaminijature sasaminijature 13:53 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara


"Guru" se nasrao ko foka, to je jasno. I meni je kao i Zili prvo zapalo za oko ovo

Ako ste i nakon četrdeset druge godine zainteresovani za seks, nešto nedostaje.



moš' mislit!


Ako je vama koncept celibata stran i nikada niste došli u dodir sa tematikom to nije povod za sprdanje.
Koliko cenim naučnike koji su svoj život podredili laboratoriji, teoriji i sve ostalo zapostavili da bi svu svoju energiju kanalisali ka određenom cilju, isto tako cenim i osobe kojima je tema seks celibat i druge borbe sa fizičkim nagonima.

Sam Tesla ga je praktikovao i smatrao da mu ta vrsta energije može zasmetati na njegovom putu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:02 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Sam Tesla ga je praktikovao i smatrao da mu ta vrsta energije može zasmetati na njegovom putu.


Znaš kako, koliko mi je poznato Ajnštajn, Hajzenberg, Pauli...itd. nisu smatrali da im ta vrsta energije smeta a opet su imali malo veća naučna dostignuća od Tesle.

Ili na primer, Leonard Ojler.

Što bi rekao moj profa matiša na faksu: "Ojler je bio veliki matematičar, imao je šesnaestoro dece i... ovaj...sve u svemu, Ojler je bio veliki matematičar"
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:02 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Kao osoba koja promišlja o ljudima.


Bosiljak sadis a pelen ti nice..
sasaminijature sasaminijature 14:11 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Једноставно је читава та идеја крајње небулозна, са које год стране да гледаш, осим ако не направиш брдо грешака у резоновању као што си их ти направио или имаш кашу уместо мозга у лобањи. Моје је било да ти на те грешке укажем, а ти сад настави да се духовно уздижеш кроз бламирање.


Šta god ti napisao i kakve god zaključke donosio, nikada ne bih sebe doveo u situaciju da ti napišem da imaš u lobanji kašu umesto mozga.

Možemo se imati različite stavove što je dobro ali vređati je van mog dijaloga.


To što ti prepoznaješ samo jedan pristup i pogled na problem je tvoj lični izbor.

Postoje i drugi.

Da ih nema ne bi postojale religije, metafizičari, filozofi.

Isključiv si i nedozvoljavaš drugačiji pristup.

Seksualnosti ima svoju fiziološku stranu kao što ima i duhovnu stranu.


Немаш доказ за ову тврдњу, у томе је проблем с твојом дискусијом. Можеш да се сексаш и да немаш никакве трансцеденталне мисли.


Ako je to tvoj stav onda živiš u nekom paralelnom univerzumu gde ne postoji ni jedan monah (hrišćanski, hindu ili budistički), ni jedan fakir, jogin, mistik. Svi oni su došli do zaključka da je seksualna energija i fizičke i duhovne prirode. Do tih spoznaja su došli iskustveno. Pre njih na hiljade ljudi, takođe postoje na hiljade tekstova gde su detaljno prenosili svoja zapažanja i iskustva.

Realnost je drugačija od one koju ti pojmiš.
sasaminijature sasaminijature 14:14 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara


Znaš kako, koliko mi je poznato Ajnštajn, Hajzenberg, Pauli...itd. nisu smatrali da im ta vrsta energije smeta a opet su imali malo veća naučna dostignuća od Tesle.

Ili na primer, Leonard Ojler.

Što bi rekao moj profa matiša na faksu: "Ojler je bio veliki matematičar, imao je šesnaestoro dece i... ovaj...sve u svemu, Ojler je bio veliki matematičar"


Naveo sam primer, nigde se ne može iščitati da sam isključiv po tom pitanju već da postoje i drugačiji pristupi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:19 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

apacherosepeacock

Bosiljak sadis a pelen ti nice..



E al zato, znaš kakav je med od pelina!

Doneo mi ortak iz Crne Gore pre neki dan 10 kila, domaćeg.
zilikaka zilikaka 15:24 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Naveo sam primer, nigde se ne može iščitati da sam isključiv po tom pitanju već da postoje i drugačiji pristupi.



Msm, ne bih da prozivam, al ovde na blogu nas ima poprično koji smo prevalili tu 42.
Ako neko baš nije spreman da se odrekne svoje seksualnosti, smatram da bi bar trebalo nešto učiniti da se ona pravilno usmeri, ne bi li polako odumrla, kako dolikuje.

Imam nekih ideja kako bi se to moglo realizovati, al mi je svakako potrebna pom9ć kolega.
Možda bi ovo (s obzirom na širinu i kompleksnost problema) mogla da bude i tema posebnog bloga.


angie01 angie01 15:39 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ako je to tvoj stav onda živiš u nekom paralelnom univerzumu gde ne postoji ni jedan monah (hrišćanski, hindu ili budistički), ni jedan fakir, jogin, mistik. Svi oni su došli do zaključka da je seksualna energija i fizičke i duhovne prirode


kakve sad ovo veze ima sa postavkom o nizim duhovnim, ili kakvim god nivoima, vrednostima, homoseksualca?...kao i celibat?...da li ti mislis da medju njima nema onih drugacije sexualne orijentacije?

pa razni "ucitelji" promovisu neke svoje opservacije u kojima daju neke "istine", "resenja" i "spasenja",... a svakako je neprihvatljivo obelezavanje bilo koga na ovaj nacin- samo u tome je pojnt, nema tu nikakvog opravdanja, duhovnosti, tihovanja, nejm it,...pa i neki nasi svestenici propovedaju protiv homoseksualaca, a sa druge strane stite pedofile u svojim redovima,...

EDIT: e, da,...ulazem i protest na prozivku zenetina sa serpama i loncima i to frustriranim?, ne znam tacno zbog cega bi bile,....ali bez svih tih zena, lonaca i serpi, niko ne bi niti odrastao, niti opstajao posle,...mada ne podrzavam ni naznaku na koju je ovim mizoginim sastavom replicirano.
vcucko vcucko 16:05 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

angie01
vrabac_u_steni
Usamljeni glas razuma u sveopštoj buci:

vcucko
Insistiranje na celodnevnom grupnom držanju za ruke i mantranju "gej je super, mi vas volimo, vi ste najbolji" je totalno kontraproduktivno. I direktno dovodi na vlast Trampa ili u perspektivi Marinu ili AFD.
Još samo da isprani mozgovi to shvate...




samo sto ja ne vidim nista od ovoga sto kazete,...koliko ja citam, ovde se sporimo oko citiranog "ucenje" gurua:), u kome se spori jednaki (ispravni) razvoj homoseksualaca u odnosu sa hetero osobe...


To se vi (neki) sporite oko nekakvog učenja nekakvog gurua, ja sigurno ne.

Ukratko: budi Čajkovski (ostavi svetu delo kakvo je ostavio Pjotr Iljič) pa uveče na štrafti (ne nužno na prajdu!) vrckaj u šarenom miniću - reći ću OK, genije, ima neke svoje minute pa šta.

A imam valjda pravo da o nečemu imam mišljenje i da komentarišem. Ili nemam?
I da se razumemo (dokle više, mein Gott!): svaka agresija, nasilje ili poziv na isto potpada (kao što i potpada) pod KZ i tačka.

E, ali postoji ogromna i moćna bulumenta koja samo vrckanje u šarenom miniću spinuje kao suštinu, što je samo po sebi nonsens. I da, ta bulumenta svojim agresivnim nastupom i delovanjem bukvalno priziva (vidimo i uspeva, polako ali sigurno) neke rigidnije političke i sve ostale odgovore.

I da se razumemo 2: potpuno isto i gore bih komentarisao svakodnevno medijsko bombardovanje spodobama ovog tipa:

Gore, upravo jer se valjda očekuje da, kao muškarac i kao takav u potpunosti određen i u vlasti samo i isključivo svog seksualnog nagona (definicija ljudskog bića izneta u više oblika i na ovom blogu), beslovesno balavim za tim.

Javnu i potpuno otvorenu seksualnost poznaju samo neka izolovana plemena zarobljena u kamenom dobu na mestima tipa Irijan.
A kad je Rimsko carstvo izgubilo sve kočnice u tome, urušilo se i Evropom su zavladali varvari. Hiljadu i kusur godina mraka, neki bi rekli da još uvek traju.


angie01 angie01 16:16 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

A imam valjda pravo da o nečemu imam mišljenje i da komentarišem. Ili nemam?


ne znam u cemu je problem- ja rekoh na to tvoje misljenje, da ga ne vidim u desavanju na blogu i jos dodah, sta ja kapiram da se desava.

meni to prenemaganje, ne date mi da kazem- ne stoji.

ostali deo komentara nisam bas pohvatala u cemu je rec,...ali mi je deplasirano da se raspljava na ovaj nacin o necemu sto smo se vec kao drustvo dogovorili, bez obzira na licno misljenje, ( nekome je i kradja, npr, prihvatljiva, ali se u jednoj zajednici tolerise ono kako je za to nesto, drustvo uspostavilo dogovor i po njemu uspostavilo delovanje zakona), a to je da je diskriminacija neprihvatljiva, u ovom slucaju za ljude drugacije sexualne orijentacije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:35 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

I da, ta bulumenta svojim agresivnim nastupom i delovanjem bukvalno priziva (vidimo i uspeva, polako ali sigurno) neke rigidnije političke i sve ostale odgovore.


Kriva je silovana žena, jer je nosila minisuknju i provocirala optuženog. Upravo je spin ovo što ti radiš.

Javnu i potpuno otvorenu seksualnost poznaju samo neka izolovana plemena zarobljena u kamenom dobu na mestima tipa Irijan.
A kad je Rimsko carstvo izgubilo sve kočnice u tome, urušilo se i Evropom su zavladali varvari. Hiljadu i kusur godina mraka, neki bi rekli da još uvek traju.


Včučko, jel nisi ti onomad kod Snežane na blogu podelio sa nama neke prilično perverzne misli i porive? Ne sećam se tačno, u vezi sa decom što su nevino trikortritovala pored tebe, a ti maštao da im ponudiš da te dodiruju za spolovilo (bundevu)? Nisu tu ni kod tebe baš čista posla.


vcucko vcucko 17:01 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

srdjan.pajic

Včučko, jel nisi ti onomad kod Snežane na blogu podelio sa nama neke prilično perverzne misli i porive? Ne sećam se tačno, u vezi sa decom što su nevino trikortritovala pored tebe, a ti maštao da im ponudiš da te dodiruju za spolovilo (bundevu)? Nisu tu ni kod tebe baš čista posla.

Da li bi ti voleo da si normalan?
Skroz si prolup'o posle inauguracije?
Oće narandžasti da gradi zid pa nema više mladijeh Mehikanki jevtinoća, pa sad kriza, udri grizi gde stigneš?!
Budi Bog s nama...
sasaminijature sasaminijature 17:12 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

EDIT: e, da,...ulazem i protest na prozivku zenetina sa serpama i loncima i to frustriranim?, ne znam tacno zbog cega bi bile,....ali bez svih tih zena, lonaca i serpi, niko ne bi niti odrastao, niti opstajao posle,...mada ne podrzavam ni naznaku na koju je ovim mizoginim sastavom replicirano.


I tako sve ode u nesporazum, a treba samo shvatiti pročitano a ne tupiti besomučno jer sve shvataš bukvalno.

Bebu sam pitao da li bi bilo uredu da o njoj i njenom stanju izvodim zaključke na osnovu njenog nick-a, pošto je to ona to uradila u svom komentaru.

Kakve prozivke, da li ti išta možeš da shvatiš ili mora sve da ti se pojasni nekoliko puta?

Dao sam joj primer koliko bi to bilo neprimereno.

zemljanin zemljanin 18:21 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sasaminijature


da li razumeš u čemu je problem ... Omega je postavio tekst i to je OK, neko se slaže, neko ne, malo se troluje i idemo dalje ... ali tekst je autorski, njegovo mišljenje o seksualnim slobodama i još ponešto ... ali ti si krenuo da dokazuješ, da se pozivaš na neki tekst i da kreiraš privid činjenica ... a činjenica nema ... niko ti ne osporava da upražnjavaš ili veruješ u mistiki, fakire i sl. ... ali ti skoro svi osporavamo da se to proglašava za istinito bez ikakve argumentacije ...

tako propagiraš neku "vrednost" ... jelte, možeš da napišeš da veruješ u to, boga ili makarone i meni je to OK, tvoj život, tvoje verovanje, ako je tebi lepo - meni je super ... kada kreneš da citiraš "svete" tekstove - to je sasvim druga priča

PS. i to je isključivo kako ja reagujem na takve situacije, da ne generalizujem
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:23 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

vcucko
srdjan.pajic

Včučko, jel nisi ti onomad kod Snežane na blogu podelio sa nama neke prilično perverzne misli i porive? Ne sećam se tačno, u vezi sa decom što su nevino trikortritovala pored tebe, a ti maštao da im ponudiš da te dodiruju za spolovilo (bundevu)? Nisu tu ni kod tebe baš čista posla.

Da li bi ti voleo da si normalan?
Skroz si prolup'o posle inauguracije?
Oće narandžasti da gradi zid pa nema više mladijeh Mehikanki jevtinoća, pa sad kriza, udri grizi gde stigneš?!
Budi Bog s nama...


Bogami si ti tamo ostavio prilično nenormalan komentar, pa me sad malo čudi ovo tvoje moralisanje. A ustvari me ne čudi.
angie01 angie01 18:24 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

I tako sve ode u nesporazum, a treba samo shvatiti pročitano a ne tupiti besomučno jer sve shvataš bukvalno


izvini, al ti izgleda ne razumes sta sam napisala,...a ni sta si ti:),

ti kazes bebi,


Ja nikada ne bih doveo sebe u situaciju da na osnovu tvog nick-a pomislim da si ti isfrustrirana ženturača od šerpi i lonaca.


smatrajuci da bi to bio pandan uvrede koju ti je ona uputila, znaci ona daje zluradi komentar sa insinuacijom, a ti ne bi nikada nju gadjao insinuacijom da je frustrirana zenturaca sa serpama i loncima- je l tako?!...tako je!:)

a ja kazem, zasto bi generalno bilo koja zena sa serpama i loncima- prvo bila frustrirana, pa jos zenturaca, a drugo, sve to zajedno uvredljivo i kao takvo, odgovarajuci ogovor- koji ti ne bi ni uputio, ali hipoteticki- na ono sto je ona tebi rekla....je l sada kapiras?!

znaci ja sam reagovala na samo misljenje o paketu zenturaca, serpe, lonci, frustrirana,... sto bi kao takvo trebalo da bude neki negativan stereotip.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:42 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Ali ovde je bilo i nekog etiketiranja i zapušavanja usta, koliko vidim i HCM je to primetio.


Da, to mi uvek zasmeta.
Te povike, ćuti, zakon, disklejmer, korektno, homofob, klinac palac, e to neću da prihvatim.

A tekstić, pa mnogo tanko da bi išta dokazao.
A da može da se razmišlja o njemu, može.
Samo ono da može do pedeset šest posle ništa, e to mu nikako ne valja :)

Milsim, deliti nešto tako komplikovano kao što je razvoj žive jedinke, koja je svaka za sebe jedinstvena, na matematički određene periode je skroz pogrešno.
angie01 angie01 19:15 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Te povike, ćuti, zakon, disklejmer, korektno, homofob, klinac palac, e to neću da prihvatim.


posto sam sve nabrojano ja pomenula,(sem da cuti), ali ne u kontekstu kako je prikazano, cisto da ponovim- sumnjivi tekst koji je postavljen, pod opravdanjem da je to neko ucenje,( nismo jos sve dokucili, drugacije misljenje i sl), sadrzi i sovinisticke i homofobne jasne poruke- na koje sam pak ja alergicna, kao i na bilo kakvo ugrozavanje bilo koga-, koje su se posle kroz bezbroj komentara branile na razlicte nacine, pa su moji pokusaji- eno lepo i dalje stoje- imali za cilj da pokazu- vrlo dobronamerno, kako takve stvari nisu za diskusiju ovakve vrste, jer porsto nekom bazicno negiraju parava, sto je i zakonom pokriveno,...iz prostog razloga da se to ne radi, jer nije prihvatljivo.


sasaminijature sasaminijature 19:23 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

izvini, al ti izgleda ne razumes sta sam napisala,...a ni sta si ti:),

ti kazes bebi,


Ja nikada ne bih doveo sebe u situaciju da na osnovu tvog nick-a pomislim da si ti isfrustrirana ženturača od šerpi i lonaca.




Jel ti vidiš šta pišeš i šta je napisano ???

Evo ponovo

Ja nikada ne bih doveo sebe u situaciju da na osnovu tvog nick-a pomislim da si ti isfrustrirana ženturača od šerpi i lonaca.



Kako sam započeo misao? Sa ( Ja nikada ne bih)

Šta ti još nije jasno?

Rekao sam da nikada ne bih Bebu tako nazvao aludirajući maliciozno na njen nick.

Koga više braniš i koje Drine ispravljaš?
angie01 angie01 19:38 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

( Ja nikada ne bih)


pa jasno, na to nisam ni replicirala,...molim te pokusaj da razumes sta sam napisala u poslednjem objasnjenju- stvarno me mrzi ponovo.
sasaminijature sasaminijature 19:55 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara


da li razumeš u čemu je problem ... Omega je postavio tekst i to je OK, neko se slaže, neko ne, malo se troluje i idemo dalje ... ali tekst je autorski, njegovo mišljenje o seksualnim slobodama i još ponešto ... ali ti si krenuo da dokazuješ, da se pozivaš na neki tekst i da kreiraš privid činjenica ... a činjenica nema ... niko ti ne osporava da upražnjavaš ili veruješ u mistiki, fakire i sl. ... ali ti skoro svi osporavamo da se to proglašava za istinito bez ikakve argumentacije ...

tako propagiraš neku "vrednost" ... jelte, možeš da napišeš da veruješ u to, boga ili makarone i meni je to OK, tvoj život, tvoje verovanje, ako je tebi lepo - meni je super ... kada kreneš da citiraš "svete" tekstove - to je sasvim druga priča

PS. i to je isključivo kako ja reagujem na takve situacije, da ne generalizujem


Zemljanine ako mi dozvoliš pozvao bih na razum sebe i sve vas, da malo smirimo loptu.
Ja sam na Blogu malo više od pola godine i sve što sam do sada pisao je moj lični stav, iskren. Nekada su ga prihvatali nekada ismevali, kao i svi ostali.

Iskreno mislim da si razuman čovek pa da tako i odgovorim.

Moje skromno mišljenje, koje može biti potpuno pogrešno je trenutno ovakvo i pokušaću da ti plastično pojasnim kako to kod mene funkcioniše.

Razmišljao sam o čitavoj diskusiji koju sam vodio juče i danas te pokušao da vidim srž problema. Zašto je sve proteklo kao da smo se igrali gluvih telefona.

Svi vi kao i ja teme koje vas interesuju izučavate. Zanima te kako radi npr. mikrotalasna peć. Ti koristiš dostupna saznanja i gradiš neko svoje znanje. Uvek će doći do sukoba mišljenja i biće pojedinaca koji se sa nečim ne slažu. Postoje teme koje su da kažem opipljive a koje to nisu.

Tema homoseksualnosti je veoma vruća i među doktorima koji imaju ozbiljna istraživanja na tu temu.

Ja namerno nisam hteo da ih potežem u diskusiji već sam izneo mišljenje osobe koja se tom temom bavi sagledavajući je kroz prizmu duhovnosti.

Sve religije sveta se tim problemom bave.

Kroz komentare sam navodio da ih ne osuđujem da imam zdrav odnos sa takvim osobama i ne pozivam na nasilje, kao ni sam tekst što to ne čini.

Skrenuo sam pažnju zašto mislim da problem nije čisto fizičke prirode već je i duhovne.

Tu je glavna tačaka sporenja.

Traži mi se argumentacija naučnoistraživački rad a ja uporno govorim da to nije čisto fizičke prirode.

Mesan, Radojica, Angie su bili nepristojni i prelazili su granicu u komunikaciji i vređali me pomalo. Ostao sam smiren i uopšte im ne zameram, pozvao sam ih da to ne čine kao što sam to i Bebi napomenuo.

Ja se sa nečim slažem to sam sa vama i podelio ovde, nisam tražio da vi verujete već izneo svoj stav. Šta ćete vi da verujete vaš lični izbor.

Kao što je većini populacije neshvatljivo da postoje Amiši ( koristim ih kao primer jer su poznati), njihov način života i poimanje sveta. Isto postoje osobe koje imaju drugačiji stav na ovu temu. Da ponovim ni lekarska struka nije ujedinjena.

Ako grešim što imam ovakav stav onda bi ste morali da izbrišete iz postojanja i sve monahe, bogoslovske fakultete, filozofe, jer eto ne mogu da vam daju opipljive dokaze za svoje tvrdnje.

Na kraju, ako sam koga uvredio ja mu se javno izvinjavam, najiskrenije bez trunke cinizma, sarkazma.
angie01 angie01 20:07 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Mesan, Radojica, Angie su bili nepristojni i prelazili su granicu u komunikaciji i vređali me pomalo.


gde sam te ja vredjala, bila nepristojna i prelazila granicu u komunikaciji?

za ostalo, vezano za ovu diskusiju, nemam vise sta da kazem- jer ocigledno ne vredi- nije stvar razlicitog misljenja, vec ti ne kapiras u cemu je problem i sta je sustina na koju ti je vecina blogera ovde pokusala da ukaze.

pozdrav
vcucko vcucko 20:38 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

srdjan.pajic

Bogami si ti tamo ostavio prilično nenormalan komentar, pa me sad malo čudi ovo tvoje moralisanje. A ustvari me ne čudi.

Ako se dobro sećam (a setio sam se) u pitanju je bilo nešto oko nošenja izdubljenih bundeva i maskiranja u veštice na Sv. Luku, ovde u Beogradu.

Ne smatram se nekim prilježnim i ne znam kakvim vernikom, ali jedan zaista predivan drugar, koji je preminuo pre nekoliko godina u ranim pedesetim, je slavio Sv. Luku. Taj 31. (odnosno 18. po Juliju) oktobar i slava kod počivšeg drugara na Miljakovcu je 20-ak godina bila jedna od najlepših konstanti mog bitisanja u Beogradu. Veće i fluktuirajuće društvo potpuno različitih po geografskom poreklu, socijalnoj, obrazovnoj, dobnoj itd. pripadnosti (.ebenoj političkoj orijentaciji), nekad u kontaktu i inače, poneke godine bogami samo tad na slavi, nebitno. Poslednja slava, kad ga je prokleta rakčina već izobličila, svima sve jasno, ali sve po redu i sve lepo, pozitivno, toplo, ljudski u najlepšem značenju te reči.
Eto zato sam osetljiv na Sv. Luku.

Pominješ neki izraz "trikortritovala" (?-ako sam dobro napisao), evo priznajem da nemam pojma šta to znači. Ako sam zbog toga pećinski čovek, hvala neka sam. Ako će neko zbog toga da dođe ovde i sa puškom u ruci i NATO-m iza leđa da me uči šta znači "trikortritovati", da se bar pripremim.

Inače, tamo gde sam rođen i odrastao, pokladni običaji i nihovi glavni protagonisti izgledaju ovako:

Osete se na vino sa kilometra, idu svuda, urlaju, lupaju na kapije, plaše decu i kučiće, oće i da u'vate neko zgodno žensko doope. Imam neki blagi osećaj da bi u Beogradu bilo potezanja utoka na njih, samo tako.
I onda sam ja problem, madre de dios...
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:33 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Eto zato sam osetljiv na Sv. Luku.


Pa je zato ok da maloj deci pod maskama ponudiš da te vataju za "bundevu"? I to ni manje ni više nego o Sv. Luki, čestiti svetac sad štuca na nebu.

E, ćuti, vcucko, jer samo se dublje ukopavaš. Umesto lepo da kažeš, jeste, jeo sam govna, baš tim rečima pa da ti oprostim taj ispad. I da ostaviš pedere na miru da se šetaju i drže za ruke kad god im se oće. Ili promeni brate nik, pa da ne mogu ovako lako da te sobalim.
vcucko vcucko 21:57 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

srdjan.pajic
Eto zato sam osetljiv na Sv. Luku.


Pa je zato ok da maloj deci pod maskama ponudiš da te vataju za "bundevu"? I to ni manje ni više nego o Sv. Luki, čestiti svetac sad štuca na nebu.

E, ćuti, vcucko, jer samo se dublje ukopavaš. Umesto lepo da kažeš, jeste, jeo sam govna, baš tim rečima pa da ti oprostim taj ispad. I da ostaviš pedere na miru da se šetaju i drže za ruke kad god im se oće. Ili promeni brate nik, pa da ne mogu ovako lako da te sobalim.

Vo imja oca...
Pa ko im brani? Lepo sam napisao: neka rade kako hoće, ako ih neko dira to potpada pod KZ. A ja imam pravo da komentarišem i napose da mislim šta hoću, moja stvar i u krajnjem moj problem.
Znači, imaš problem ne samo sa rečima nego i sa mislima? I to je mainstream u Land Of The Free? Ma super ste vi... Samo udrite po demonstracijama. Evo predlog: da uvedete izazov "Ja imitiram Jana Pallacha". Što masovnije, to bolje. Može i kolektivno. Ako treba, šaljem doznaku za benzin.
A ovo za malu decu je posebno nisko. Kakva deca te spopala, o čemu pričaš?
Bože sačuvaj.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:17 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

A ovo za malu decu je posebno nisko. Kakva deca te spopala, o čemu pričaš?
Bože sačuvaj.


A, sad se opet kao ne sećaš?
Komentar iznad:

vcucko
Ako se dobro sećam (a setio sam se) u pitanju je bilo nešto oko nošenja izdubljenih bundeva i maskiranja u veštice na Sv. Luku, ovde u Beogradu.



A ovo je sasvim ok:

A ja imam pravo da komentarišem i napose da mislim šta hoću, moja stvar i u krajnjem moj problem.


Slažem se, ti zaista imaš problem i to se vidi na kilometar. Možda nije loše da poradiš na tome, umesto što ovde vrtiš gluposti koje su ti uvalili oni kojima zaista smeta to da peder sme da se prošeta ulicom sa dečkom, a koji imaju isti takav problem, samo što vole i da udare. Korisnije je nego da morališeš o tome ko sme a ko ne sme da vrcka dupetom i čija je to zavera. A sad ti slobodno nastavi da iznosiš svoje misli i stavove, ništa ti ja ne branim, pogotovu ne iz Land of Free. Samo se seti nekad da si i ti mogao da se rodiš kao homoseksualac, i da onda slušaš nekog koji metaniše kao ti sad, i kako bi na to gledao.
anonymous anonymous 22:24 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

srdjan.pajic
ništa ti ja ne branim, pogotovu ne iz Land of Free.



zemljanin zemljanin 23:01 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

sasaminijature


u sredini u kojoj živim ima mešanog i matrijarhata i patrijarhata i još ponešto ... ali se ljudi ne opterećuju stručnim podelama već žive svoj život I ne smeta im što ovi do njih žive drugačije ...

ne možeš ljubav da definišeš čistom naukom jer je to osećaj i jako je individualan ... ali nauka nam govori šta se dešava u tom procesu ... i dan danas ljudi koriste srce da bi iskazali emociju bez obzira što već stotinama godina znamo da srce nije mesto gde se nalazi "duša" ... neurologija poslednjih decenija pravi fantastične pomake u razumevanju procesa ... i rezultat tih saznanja je da je svako of nas apsolutno specijalan i apsolutno drugačiji od bilo koga ... stege društvenog, morala, religije i sl. socijalnih nameta polako padaju pred novim paradigmama koje nauka kreira ...

ta različitost u svim sferama je ono što nas definiše i na tom putu saznavanja sopstvenog, biće mnogo lutanja ali idemo ka jednom slobodnijem biću koje se neće stideti svoje različitosti i koje će je istraživati do krajnih granica ...

nama je danas skoro neshvatljivo i neprimereno to istraživanje sopstvene seksualnosti ... verovatno neću doživeti ali pretpostavljam da budućnost nosi i tu slobodu ma kako nam ona danas izgledala sumanuto ... možda je to pogrešan put ali to niti ja niti bilo ko drugi ne može da tvrdi ... a pošto je to tabu ja sam za da se demistifikuje i postane normalno ...

to subjektivno iskustvo mistika i ostalih - nije realno iskustvo ... to su lična razmišljanja na temu sa ili bez halucinogenenih stimuulansa ... ili preciznije samohipnoza ... naš mozak je šampion u samohipnozi, neverovatno koje sve relnosti mozak ume da projektuje ... nisu nikakve devijacije već sindromi ... i ovako je dugačko pa da ne širim i tu temu ...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:13 21.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

dobro, hoće li neko da da link na taj strašni komentar pa da vidimo koliki je perverznjak taj vcucko?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:10 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

vrabac_u_steni
dobro, hoće li neko da da link na taj strašni komentar pa da vidimo koliki je perverznjak taj vcucko?


Nemoj, nije suitable for children. A i neću posle da me zajebavaju kao Frihenda da vodim nekakvu arhivu ispada ovde na blogu.
vcucko vcucko 00:49 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

srdjan.pajic
A ovo za malu decu je posebno nisko. Kakva deca te spopala, o čemu pričaš?
Bože sačuvaj.


A, sad se opet kao ne sećaš?
Komentar iznad:

vcucko
Ako se dobro sećam (a setio sam se) u pitanju je bilo nešto oko nošenja izdubljenih bundeva i maskiranja u veštice na Sv. Luku, ovde u Beogradu.



A ovo je sasvim ok:

A ja imam pravo da komentarišem i napose da mislim šta hoću, moja stvar i u krajnjem moj problem.


Slažem se, ti zaista imaš problem i to se vidi na kilometar. Možda nije loše da poradiš na tome, umesto što ovde vrtiš gluposti koje su ti uvalili oni kojima zaista smeta to da peder sme da se prošeta ulicom sa dečkom, a koji imaju isti takav problem, samo što vole i da udare. Korisnije je nego da morališeš o tome ko sme a ko ne sme da vrcka dupetom i čija je to zavera. A sad ti slobodno nastavi da iznosiš svoje misli i stavove, ništa ti ja ne branim, pogotovu ne iz Land of Free. Samo se seti nekad da si i ti mogao da se rodiš kao homoseksualac, i da onda slušaš nekog koji metaniše kao ti sad, i kako bi na to gledao.

Evo, potrudio sam se da nađem, pa copy/paste to od Sv. Luke:

Baš sam sinoć izašao da prošetam po kraju (Stari Merkator) i pade mi nešto na pamet. Ako naiđem na nekog tako unakarađenog, da ga/ju pitam: sine/ćero, bil' bio/bila tako dobar/dobra da me povučeš. Mislim za bundevu

Ali dobar je ovo kraj, nikog takvog ni na vidiku. Pametna ova omladina


Gde se tebi ovde priviđaju mala deca, ne znam. Možda bi dobar psiholog znao, ali to već na tvoju savest.

A da, mogao sam, ali nisam. Mislim, svašta je moglo da bude pa nije. Mogao si npr. ti da se rodiš kao mali Sergej iz Voronježa. Pa ti to ne smeta da ovde redovno prosipaš mnogo veća govna po svim malim Sergejima nego je meni ikad palo na pamet da kažem za bilo koga.
Ali, iskreno, i ne očekujem da to razumeš. Najelo se, sad je veći Amer nego unuk Džebedaje Simpsona i tokmutaka. Standard procedure, step 3.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:32 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara


Baš sam sinoć izašao da prošetam po kraju (Stari Merkator) i pade mi nešto na pamet. Ako naiđem na nekog tako unakarađenog, da ga/ju pitam: sine/ćero, bil' bio/bila tako dobar/dobra da me povučeš. Mislim za bundevu

Gde se tebi ovde priviđaju mala deca, ne znam. Možda bi dobar psiholog znao, ali to već na tvoju savest.




Koji si ti moron, vcucko, ja ti još ostavim ovde malo mesta da se izvučeš, kao ne pamtim baš dobro, mrzi me da tražim, itd. Pazi, ovo kad sam ponovo pročitao, i tvoj prethodni komentar, sad sam uveren da sa tobom nešto ozbiljno nije u redu. I još se na Svetog Luku vadiš, i mrtve prijatelje, kako te nije, bre, sramota?

Male Sergeje nikad nisam dirao, niti im nudio da me vataju u mraku za bundevu, ja ovde isključivo pljujem na rusku vlast, koja je tamo uzurpirala zamlju i pravi sranja, a bogami ih i širi i okolo. A ako je tebi svaki Rus isto što i Putin ili oligarh-pljačkaš sa kojim se ovaj uortačio, onda ne znam šta ti kažem...
blogovatelj blogovatelj 07:26 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Homoseksualnost je devijacija iste prirode kao i pedofilija sa drugačijim ishodištem,


Sasaminijature, ovo su priče toliko puta prežvakavane po kojekakvim blogovima, da stvarno nemam snage.
Jedino što bih želeo da ti kažem je marš u pizdu lepu materinu.
sasaminijature sasaminijature 10:23 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

zemljanin
sasaminijature


u sredini u kojoj živim ima mešanog i matrijarhata i patrijarhata i još ponešto ... ali se ljudi ne opterećuju stručnim podelama već žive svoj život I ne smeta im što ovi do njih žive drugačije ...

ne možeš ljubav da definišeš čistom naukom jer je to osećaj i jako je individualan ... ali nauka nam govori šta se dešava u tom procesu ... i dan danas ljudi koriste srce da bi iskazali emociju bez obzira što već stotinama godina znamo da srce nije mesto gde se nalazi "duša" ... neurologija poslednjih decenija pravi fantastične pomake u razumevanju procesa ... i rezultat tih saznanja je da je svako of nas apsolutno specijalan i apsolutno drugačiji od bilo koga ... stege društvenog, morala, religije i sl. socijalnih nameta polako padaju pred novim paradigmama koje nauka kreira ...

ta različitost u svim sferama je ono što nas definiše i na tom putu saznavanja sopstvenog, biće mnogo lutanja ali idemo ka jednom slobodnijem biću koje se neće stideti svoje različitosti i koje će je istraživati do krajnih granica ...

nama je danas skoro neshvatljivo i neprimereno to istraživanje sopstvene seksualnosti ... verovatno neću doživeti ali pretpostavljam da budućnost nosi i tu slobodu ma kako nam ona danas izgledala sumanuto ... možda je to pogrešan put ali to niti ja niti bilo ko drugi ne može da tvrdi ... a pošto je to tabu ja sam za da se demistifikuje i postane normalno ...

to subjektivno iskustvo mistika i ostalih - nije realno iskustvo ... to su lična razmišljanja na temu sa ili bez halucinogenenih stimuulansa ... ili preciznije samohipnoza ... naš mozak je šampion u samohipnozi, neverovatno koje sve relnosti mozak ume da projektuje ... nisu nikakve devijacije već sindromi ... i ovako je dugačko pa da ne širim i tu temu ...



Još jedna molba ako može?

Molio bih te da moje odgovore ne shvatiš tako da pomisliš da želim da odgovaram samo da bih postavio zadnji odgovor, to mi nije namera već želim još nešto da dodam. Hvala.

Niko pa ni ja ne osporava postojanje nauke i način na koji ona dolazi do rezultata, naprotiv.

Isto tako naučni milje ima problem ograničenosti i to nije moj stav već se decenijama lome koplja na svim teološkim fakultetima i diskusijama.

Zašto ovo tvrdim?

Nauka rešava hemijsko-fizičke procese i u tom segmentu je ovladala svim parametrima, od načina istraživanja kako se postavlja teza i kako se dobijaju validni istraživački podaci. Tu ništa nije sporno.

Problem nauke je što ona sva ostala pitanja koja po prirodi stvari nisu i ne mogu biti tretirana alatima koje ona koristi ne uzima za relevantna i izbegava raspravu o njima. Takođe smatra da svi koji se tim pitanjima bave nemaju dokaze za svoje tvrdnje iz razloga što ih ne dobijaju na isti način kao i oni.

U labaratoriji se ne mogu sva pitanja rešiti.

Da, nauka čini proboj i dolazi do otkrića hemijskih procesa u mozgu i šta se dešava u njemu prilikom odrećenih radnji. To su i dalje samo fizičko-hemijski procesi. Samo deo celokupne priče.

Duhovni aspekt se tako ne može promatrati, ja ne tvrdim da je nađen najbolji način za njihova izučavanja ali smo kao civilizacija trenutno na stepenu razvoja da ih izučavamo tako kako ih izučavamo.

Ljudski organizam je najsofisticiraniji organizam koji je nama trenutno znan, veoma složen i ne sastoji se samo od električnih impulsa.
Misao, ako se posmatra nučnim metodama se prepoznaje i izučava kao reakcija u mozgu, fizička reakcija, sinapse, impulci... To je jedan aspekt postoji i metafizički.
Kroz hiljade godina se skupljaju iskustva i spoznaje na temu duhovnog lica čovečijeg.
Da li si ikada imao priliku da pročitaš šta su monasi mistici i svi koje sam nabrajao sve uradili i kako su dolazili do zaključaka? Smrzao bi se kada bi video koliko su religije slične a ne različite.
Da li znaš koliko je kroz našu istoriju provedeno vremena posvećeno izučavanju duhovnosti?
Isti principi kao i labaratoriska istraživanja. subjekat se načinom života podvrgava istraživanjima.
Da li znaš koliko ima dokumentovanih primera u hrišćanstvu i budizmu gde su subjekti toliko ovladali svojim fizičkim da su trenutak smrti ušli kroz meditaciju ili tihovanje?
Kao i u nauci bilo je eksperimenata gde su bili rezultati suprotnih očekivanjima. Bezbroj pokušaja.
To su hiljade godina i milioni ispitanika i svi oni se suštinski slažu da ljudski organizam nije samo fizičke prirode već i duhovne i da je jako bitna njihova simbioza i pravilno negovanje svih elemenata.

Sva ta znanja se moraju uzeti u obzir u donošenju odluke za ovako bitnu temu.

Religija prihvata naučna saznanja, a ta ista nauka ne želi da uzme u obzir religijska saznanja.
Iz naučnog miljea imaš psihijatre, sociologe, filozofe koji takođe smatraju da homoseksualnost nije prirodno stanje čoveka.

Veoma opasna vremena živimo. Danas je svet ustrojen tako da novac kroji sudbinu skoro svim aspektima naših života.
Da li sa sigurnošću smeš da tvrdiš da interesne grupe razni lobiji nisu u ime kapitala progurali priznavanje homoseksualnosti kao zdravog stanja?


apacherosepeacock apacherosepeacock 10:58 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

vrabac_u_steni
apacherosepeacock

Bosiljak sadis a pelen ti nice..



E al zato, znaš kakav je med od pelina!

Doneo mi ortak iz Crne Gore pre neki dan 10 kila, domaćeg.


Med zvani gorcica?
Ma ima i pelinkovac, samo nije to poJenta sto je tuzna Kata jedno sadila a drugo joj izniklo..
emsiemsi emsiemsi 19:30 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

apacherosepeacock
vrabac_u_steni
apacherosepeacock

Bosiljak sadis a pelen ti nice..



E al zato, znaš kakav je med od pelina!

Doneo mi ortak iz Crne Gore pre neki dan 10 kila, domaćeg.


Med zvani gorcica?
Ma ima i pelinkovac, samo nije to poJenta sto je tuzna Kata jedno sadila a drugo joj izniklo..

Шта је то Ката садила ?!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:56 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

Seksualnosti ima svoju fiziološku stranu kao što ima i duhovnu stranu. Celibat.
Pitaj bilo kog monaha, pa će ti to potvrditi ličnim primerom.

nije valjda da ti ne znaš da je više od pola monaha sa svete gore - gay?! jbt, ne verujem šta čitam!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:02 22.01.2017

Re: Izvinjavam se zbog dužine komentara

bih postavio zadnji odgovor

reci mi, molim te, kako ti idu prednji odgovori?
zemljanin zemljanin 09:53 20.01.2017

a tema je?

Čim u uvodu pročitam "Atlántida, Sodoma," itd., u većini slučajeva odustanem al rekoh Omega je to, daj da vidimo šta dalje ...
Неки недобронамерни глобалиста ће,

deca imaju svoj život I apsolutno pravo da ga žive kako ona to žele, znaju i umeju ... da li će grešiti? - apsolutno DA ali to je i apsolutno normalno ... naše je da im pomognemo da razumeju da će grešiti ali i da se greške ispravljaju I da se na njima uči ...

ovo, porodica, brak i sl. jeste važno ali nije bitno ... kao i nacija, vera i sl ...
тако толерантнима, да се деси још горе

ne može meni ništa da se desi ... mogu da se ne slažem sa izborima koje su doneli ali to je moj problem koji se rešava suoćavanjem sa problemom ... predrasude su uvek tabui koje treba rušiti

PS. evolutivno najbitnije karakteristike, koje daju vrsti premoć, su posedovanje skeleta (internog ili eksternog), život na kopnu i sposobnost parazitiranja ... I mi kao vrsta posedujemo te kvalitete ... mogu da nam se sviđaju ili ne ali naše mišljenje je nebitno ... apropo nekih "svetih" vrednosti I "zapovesti" ... nekima je to bitno ali ne I na realnoj skali ...

A homoseksualnost, abortus, eutanazija I sl kontroverzne teme za "branioce vrednosti" spadaju u apsolutna prava pojedinca
anonymous anonymous 10:15 20.01.2017

Re: a tema je?


ovo, porodica, brak i sl. jeste važno ali nije bitno ... kao i nacija, vera i sl ...



У праву си ванземаљац.

Породица,брак.....нација,вера.....да додам идеологија, морал, да ли си мушко или женско, бео или црн, висок или низак, здрав или болестан,да ли волиш Звезду или Партизан, Нолета или Федерера, .....ништа није битно ....ако си .....ванземаљац.

Ако ниси, ако живиш на овој планети - идентитет још увек нешто значи.

А њега нема без културне димензије, атрибута, одредница.....

А да деца треба да имају свој живот и да треба да га живе како она желе, са тим ће се свако сложити.

Проблем је ....што је њима живот већ скоро потпуно ускраћен још пре него су се родили, што избора готово да и немају....

...као што га ни ми нисмо имали ....кад су нас осиромашили, изманипулисали, па нахушкали једне на друге.

Да ли смо ми имали свој живот ?

Не бих рекао ... Да ли смо имали избор и да ли га имамо сада .....???

Готово да не .

Намеће нам се једнодимензионално друштво и безалтернативни поредак ...

Врата су још само мало отворена. Узак је пролаз ....



omega68 omega68 10:15 20.01.2017

Re: a tema je?

@zemljanin
ne slažem se, što je valjda vama liberalnima ok.
Ili treba da me razapnete, da mi se uzme autorska kad pišem protiv liberalnih načrtanija, ili Trampa treba da uklone dobromisleći svetu sa sve parama madžarskog hazara...?
zemljanin zemljanin 10:26 20.01.2017

Re: a tema je?

omega68
@zemljanin
ne slažem se, što je valjda vama liberalnima ok.
Ili treba da me razapnete, da mi se uzme autorska kad pišem protiv liberalnih načrtanija, ili Trampa treba da uklone dobromisleći svetu sa sve parama madžarskog hazara...?

te odrednice "liberal, ateista, anarhista, utopista, komunista, demokrata, neo ovo I neo ono" slabo kapiramo ali LOL, gde si ti otišao ... ja sam samo komentarisao tvoj tekst ... ako se zalažem za slobodu izbora onda to podrazumeva I slobodu da se misli I ponaša drugaćije ...
zemljanin zemljanin 10:41 20.01.2017

Re: a tema je?

anonymous
Проблем је ....што је њима живот већ скоро потпуно ускраћен још пре него су се родили, што избора готово да и немају....

generalno DA ... naš mozak se formira u interakciji sa okolinom ... svaka interakcija daje određenu sinapsu/vezu ... tako da smo mi proizvod svih tih interakcija I ono što zovemo slobodna volja je vrlo sužena oblast "izbora" srodnih rešenja ... tu dolazimo I da je interakcija koju imamo sa decom I naši postupci a ne samo moralne i kulturne "vrednosti" od krucijalnog značaja ... poznajem masu ljudi koji iskreno pričaju jedno ali onda rade nešto drugo ... ono protiv sam nekulure I tračeva ali na stolu tabloid a povremene se pusti i rijaliti čisto da se vidi šta se dešava ...

nikada nisam postavljao deci uslove i aksiome života ... šta god da je pričali smo o tome ... svi zajedno ... jedino što smo ikada tražili od dece je da nikada ne izgube sebe ... da budu svoji bez obzira da li se to okolini dopada ili ne ... da stanu iza stava a da taj stav budu oni sami a ne naučene "vrednosti" ...

EDIT. neću da prepravljam, ali je pozivanje na moj slučaj/decu bez svrhe, ubuduće samo teorija
emsiemsi emsiemsi 11:52 20.01.2017

Re: a tema je?

zemljanin
anonymous
Проблем је ....што је њима живот већ скоро потпуно ускраћен још пре него су се родили, што избора готово да и немају....

generalno DA ... naš mozak se formira u interakciji sa okolinom ... svaka interakcija daje određenu sinapsu/vezu ... tako da smo mi proizvod svih tih interakcija I ono što zovemo slobodna volja je vrlo sužena oblast "izbora" srodnih rešenja ... tu dolazimo I da je interakcija koju imamo sa decom I naši postupci a ne samo moralne i kulturne "vrednosti" od krucijalnog značaja ... poznajem masu ljudi koji iskreno pričaju jedno ali onda rade nešto drugo ... ono protiv sam nekulure I tračeva ali na stolu tabloid a povremene se pusti i rijaliti čisto da se vidi šta se dešava ...

nikada nisam postavljao deci uslove i aksiome života ... šta god da je pričali smo o tome ... svi zajedno ... jedino što smo ikada tražili od dece je da nikada ne izgube sebe ... da budu svoji bez obzira da li se to okolini dopada ili ne ... da stanu iza stava a da taj stav budu oni sami a ne naučene "vrednosti" ...

EDIT. neću da prepravljam, ali je pozivanje na moj slučaj/decu bez svrhe, ubuduće samo teorija

Ја никада нисам гледао реалити нити читао таблоиде.
Успут --- слобода је велика обавеза. Толико велика да многи не могу да се изборе са њом.
angie01 angie01 10:52 20.01.2017

koliki tekst i

dugacki komentari,...ne mogu sad da citam,...

Srecna ti slava, Omega,...drago mi je da si dobro.
omega68 omega68 11:06 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Srecna ti slava, Omega,...drago mi je da si dobro.

Hvala
Nego, zamalo da mi ovo bude POSLEDNjI tekst
angie01 angie01 11:08 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Nego, zamalo da mi ovo bude POSLEDNjI tekst


sto, ako nije indiskretno pitanje?
omega68 omega68 11:18 20.01.2017

Re: koliki tekst i

angie01 angie01 11:29 20.01.2017

Re: koliki tekst i

dobro, citala sam,...nego je l sada sve ok?
omega68 omega68 11:35 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Kao nekad, čekam goste i blogujem na SVOM tekstu
angie01 angie01 11:41 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Kao nekad, čekam goste i blogujem na SVOM tekstu


SUPER,...eto i lepih vesti.


u medjuvremenu sam procitala tvoj tekst, brate slatki, kod tebe ne prolazi vreme:))).
omega68 omega68 12:17 20.01.2017

Re: koliki tekst i

prolazi, ali baš zato što prolazi dolazim do saznanja da je uvek sve novo lošije od starog i proverenog.
Konzervativac, jbg
omega68 omega68 12:19 20.01.2017

Re: koliki tekst i

A dokaz tome je što danas inauGURišu Donalda
gedza.73 gedza.73 12:23 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Srećna slava, domaćine.

saznanja da je uvek sve novo lošije od starog i proverenog.

Ni pećine nisu ono što su bile, moj Omega.

omega68 omega68 12:41 20.01.2017

Re: koliki tekst i

'de si zemo?
Će pravimo ''Jaku Šumadiju''?
gedza.73 gedza.73 12:48 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Će pravimo ''Jaku Šumadiju''?

Samo da ubedimo Vojvođane duzmu Beograd.




'na bosiljak mirišu joj grudi'
angie01 angie01 13:23 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Konzervativac, jbg


predlog za nova radna mesta- provodadzija:))....svaka ulica da ima bar jednog, da poznaje svoj reJon i da brine o kandidatima:))).
vcucko vcucko 13:29 20.01.2017

Re: koliki tekst i

gedza.73

Samo da ubedimo Vojvođane duzmu Beograd.

Nema šta Vošisti duzimaju ili ne. Novi Beograd je fizička, bogom dana Voša. Ono preko neka vidi šta će.
Tamo ionako odem ili poslom ili kao potrošač. Takve valjda neće da love bolom po ulicama. Bar neće još
Atomski mrav Atomski mrav 13:46 20.01.2017

Re: koliki tekst i

predlog za nova radna mesta- provodadzija:))....svaka ulica da ima bar jednog, da poznaje svoj reJon i da brine o kandidatima:))).

Može i na nivou opštine, vidi kako Palma provodadžiše sve u šesnaest.
A ako ni provodaždija na pomogne, nije ni to problem koji ne može da se reši sa par 'iljada evra:

Atomski mrav Atomski mrav 13:47 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Samo da ubedimo Vojvođane duzmu Beograd.

Ma nemoj, pa da naši novci opet idu u Beograd?!
angie01 angie01 14:09 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Atomski- hvala na konstruktivnoj doradi.

potrebni skilsi,

kuva, zna gde joj je mesto i dobra je za dusu
zemljanin zemljanin 14:15 20.01.2017

Re: koliki tekst i

dobra duša pa mogu da zbrinem kandidatkinje dok ne legne odgovarajuća ponuda
tasadebeli tasadebeli 15:19 20.01.2017

Re: koliki tekst i

gedza.73

Će pravimo ''Jaku Šumadiju''?


Samo da ubedimo Vojvođane duzmu Beograd.




Немојте, људи, к'о бога вас молим да бацате више у мој бунар...

Докле ја треба да чистим?


У ствари може, боли ме уво... Нека њима Београд, кој' ће ми мој то чудо...


Али без Бановог брда!


Баново брдо република!



tasadebeli tasadebeli 15:22 20.01.2017

Re: koliki tekst i

gedza.73
Srećna slava, domaćine.

saznanja da je uvek sve novo lošije od starog i proverenog.

Ni pećine nisu ono što su bile, moj Omega.










omega68 omega68 15:27 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Ma to je neka interna fora, ceo gradski odbor i skoro svi odbornici žutih u KG su se izdvojili i napravili odborničku grupu ,,Jaka Šumadija'' sa namerom da osnuju i istoimenu stranku, a tu će da bude jedan Gedžin rođak , pa ja tako...
Atomski mrav Atomski mrav 15:41 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Немојте, људи, к'о бога вас молим да бацате више у мој бунар...


E moj Taso, šta voz povuče, vojska obuče i ti objaviš ovde...
tasadebeli tasadebeli 15:55 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Atomski mrav
Немојте, људи, к'о бога вас молим да бацате више у мој бунар...


E moj Taso, šta voz povuče, vojska obuče i ti objaviš ovde...



Нисам овде мислио баш на све. У конкретном случају узимања београда, само на Пречане... Само на Пречане...



mirelarado mirelarado 17:53 20.01.2017

Re: koliki tekst i

У ствари може, боли ме уво... Нека њима Београд, кој' ће ми мој то чудо...


Али без Бановог брда!


Баново брдо република!


И Стрми ДорЧол (Република Стари Град) изузима се из ових вештачких равничарских унија.

Шумадија, брале!

Омега, срећна слава!
milisav68 milisav68 19:04 20.01.2017

Re: koliki tekst i

mirelarado
У ствари може, боли ме уво... Нека њима Београд, кој' ће ми мој то чудо...

Али без Бановог брда!

Баново брдо република!


И Стрми ДорЧол (Република Стари Град) изузима се из ових вештачких равничарских унија.

Шумадија, брале!

Vidi ih sad.

Preselite vladu u zgradu SIV-a, i ondaK možemo da pregovaramo.
mirelarado mirelarado 20:56 20.01.2017

Re: koliki tekst i

Preselite vladu u zgradu SIV-a, i ondaK možemo da pregovaramo.



Atomski mrav Atomski mrav 00:31 21.01.2017

Re: koliki tekst i

Нисам овде мислио баш на све. У конкретном случају узимања београда, само на Пречане... Само на Пречане..

A ja sam mislio na to kakve sve tekstove objavljuješ...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 03:24 21.01.2017

Re: koliki tekst i

Novi Beograd je fizička, bogom dana Voša. Ono preko neka vidi šta će.

tasadebeli tasadebeli 08:25 21.01.2017

Re: koliki tekst i

Atomski mrav
Нисам овде мислио баш на све. У конкретном случају узимања београда, само на Пречане... Само на Пречане..

A ja sam mislio na to kakve sve tekstove objavljuješ...



Па види овако, друже... Нема ту неке велике мудрости...


Човек ме замоли да му окачим текст (не бих сада овде зашто је и како Омеги на Блогу Б92 одузета ауторска опција јер је то стара прича и о томе ако жели, треба да прича Омега) и ја му објавим текст.


И није то случај само са Омегом... Док могу да качим текстове других, сви су добродошли.

Не сматрам себе неким "великим уредником" са хипер развијеном сујетом, па да страхујем због тога шта ће други учесници Блога Б92 мислити о мени јер, боже мој, објављујем текстове са којима се они не слажу.


О томе нека брину комесарски умови носећи се са својом сујетом истовремено.



Него, пусти то...


Нисам ти прецизно рекао оно за Пречане, па да не будем погрешно схваћен.

Немам ја ништа против Пречана (Срби сви и свуда што би неки рекли)...

Имам само против неких Пречанки. Неких Пречанки...

Наиме, верујем да си и ти, као и ја, од малих ногу научио да је разлика између Сремице и болести у томе што болест може бит' доброћудна.


Зато, за све Сремице у мом животу, наздравље и живели, препуштам им цео Београд осим Бановог брда.







П.С. - Јбт, када Ђоле у овој песми каже 'Ајде, Ацо, да видим јел' знаш још штогод... Син га материн!, ја имам утисак као да се мени лично обраћа...
little_radojica little_radojica 09:09 21.01.2017

Re: koliki tekst i

Atomski mrav
Samo da ubedimo Vojvođane duzmu Beograd.

Ma nemoj, pa da naši novci opet idu u Beograd?!


Све је то последица слабог познавања хисторије, ја да вам кажем. Постојала је ономад (пре него што су Немци поубијани и протерани из Војводине, али псссст) Дунавска бановина>>>>ЛИНАК, главни град је био Нови Сад (отуд име за Банску палату или Бановину, зграду данашњег Извршног већа аутономне покрајине Војводине), а Београд је био енклава-дистрикт, тзв. "управа града Београда". Не знам колика су била овлашћења бановина, вероватно само козметичка, ипак је то била омиљена диктатура пре омражене диктатуре.



Али морам да ускликнем: КрагујевЧе ко нас посвађа, бре?



После су границе драстично промењене услед стварања бановине Хрватске (Цветковићу, какав си ти тек био Вучић), а потом НДХ, а онда је и административни центар пребачен у Смедерево, ваљда да бан буде на краћој узици демократске Недићеве власти.

И наравно да су (крња) Шумадија и Војводина упарене иако то географски и организационо нема много смисла зато што су тако некако пребацили да у националном саставу апсолутна већина буду Срби . После, кад су Немци поубијани и протерани (али, псссст) за тим више није било потребе и Шумадија се отцепила од "матице".

Гарантујем да за ових неколико простих чињеница (независно од мог малкице провокативног наратива) не зна 99.9% свршених средњошколаца и 100% оних који озбиљно дебатују о некаквом отцепљењу Војводине.
gedza.73 gedza.73 09:51 21.01.2017

Re: koliki tekst i

Дунавска бановина

...
Радојица
Не знам колика су била овлашћења бановина, вероватно само козметичка

Nisu samo kozmetička.

Žaleći se na ponašanje lokalne vlasti u jednom malom mestu žalba je, na dve pisane strane sa potpisima molilaca, poslata iz centra Šumadije u Novi Sad, sedište Dunavske banovine.
Na odgovor se čekalo. Čekalo... I čekalo...


Радојица
Шумадија се отцепила од "матице".



Крајем 13. века, целокупно подручје Шумадије је у саставу српских држава

У 14. веку, већи део Шумадије (изузев Београда са околином, којим управља Угарска) улази у састав Душановог српског царства, а потом и у састав државе кнеза Лазара, да би у 15. веку цела Шумадија (укључујући и Београд) ушла у састав Српске деспотовине.

У време Османске управе, подручје Шумадије је било у саставу Смедеревског санџака односно Београдског пашалука. Између 1718. и 1739. године, подручјем Шумадије управља Аустрија и оно је у саставу Аустријске провинције под називом Краљевина Србија.

Сломом Првог српског устанка 1813. године, Шумадија долази под непосредну Османску власт последњи пут. Већ 1815. године подигнут је Други српски устанак, чији је резултат било стварање аутономне Кнежевине Србије (централни део ове кнежевине чинила је Шумадија), која постаје независна држава 1878. године, да би 1882. године била трансформисана у Краљевину Србију.








gedza.73 gedza.73 10:12 21.01.2017

Bruka i sramota

Amidžin konak u Kragujevcu

Зграда је 28.10.1947. године одлуком Скупштине СР Србије добила статус споменика културе од великог значаја.

Pogled na levo (u pozadini se vidi zgrada muzeja).

Pogled na desno


Narodni muzej arhitektonski tako skladno uklopljen između konaka i zgrade kragujevačke gimnazije
muzej

gimnazija


pojašenjenje prve dve fotografije.


Preko puta konaka se nalazi stara gradska tržniaca sa đubrištem, kontejnerima, kolima i kombijima jer ima adekvatan zid za zapišavanje.

U užem gradskom jezgru stara vojna fabrika, konak, gimnazija, tržnica.
Sve zgrade zajedno sa parkom ne liče ni na šta.

Jedna istorijska celina koju bi svaka ozbiljna država iskoristila, održavala je svedena na... tezge.
omega68 omega68 11:34 21.01.2017

Re: koliki tekst i

Хвала Мирела
little_radojica little_radojica 12:00 21.01.2017

Re: Bruka i sramota

Preko puta konaka se nalazi stara gradska tržniaca sa đubrištem, kontejnerima, kolima i kombijima jer ima adekvatan zid za zapišavanje.

U užem gradskom jezgru stara vojna fabrika, konak, gimnazija, tržnica.
Sve zgrade zajedno sa parkom ne liče ni na šta.

Jedna istorijska celina koju bi svaka ozbiljna država iskoristila, održavala je svedena na... tezge.


Па вратите се матици и има да уопште више немате тргове као Новосађани

Шалим се, јесте вам ово накарадно, не знам шта је горе.

Не дајте се браћо, кад тад ћемо се ујединити поново!
gedza.73 gedza.73 17:03 21.01.2017

Re: Bruka i sramota

Шалим се, јесте вам ово накарадно, не знам шта је горе.

Cirkus. Od stare Karađorđeve kasarne u Topoli, konfiskovana by FNRJ, su napravili autobusku stanicu.

Dosadan jesam al' je jače od mene

Pored Amidžinog konaka, do samog parka prolazi tranzit od Batočine ka Kraljevu-Čačku.
Gradsko jezgro, centar, istorijski objekti a pored njega džipče šleperi.

Da je Srbija bila normalna zemlja, kao što nije, i da nije stucala pare u kojekakve 'grandiozne' soc-projekte danas bi pored (iznad) Kragujevca prolazio autoput, grad bi imao podzemne parkinge a ne da se parkira kako ko stigne po dvorištima oduzetih i upropašćenih zadužbina.

Ako je nešto upropastilo na duže staze Šumadiju to je bila 'Crvena Zastava'.
To što je utucalo neki nakaradan pogled na svet, sumnjam da bi bolje mogla severnokorejska medijska propaganda.

Ja sinoć nisam mogao da verujem da bivši radnici propalih kragujevačkih državnih firmi tvrde kako je kec (zastava 101) bio auto a ne ovi današnji 'krševi od audija, niti u njega možeš da sedneš, kad sedneš bubrege ti odvali a ni uz brdo po snegu ne ide'

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana