Astrologija| Filozofija| Sex

Blog B92: Idioti i manijaci

nsarski RSS / 29.01.2017. u 23:29

Čitajući povremeno razne komentare, sukobe i prepirke na blogu B92, setio sam se jednog razmišljanja pokojnog komičara Džordža Karlina (George Carlin) o vozačima u saobraćaju. Kaže Karlin: "da li ste primetili da su svi ljudi koji voze sporije od vas idioti, i da su svi oni koji voze brže od vas manijaci?"

Ovo se može formalno analizirati na sledeći način. Uzmimo, na primer, da vi vozite brzinom od 50km na sat, i sebe smatrate za Umerenog. S druge strane, "brzanjci" voze 70km na sat, vi ih smatrate za manijake, i njih nazovimo Brzima. Najzad "sporaći" voze brzinom od 30km na sat, pa su, stoga, svakako idioti, i mi ćemo ih zvati Spori.

Nevolja je u tome što ćete se vi, Umereni, odlično složiti sa Brzim da je Spori totalni idiot. Takođe, složićete se potpuno u mišljenju sa Sporim da je Brzi neizlečivi manijak. Najzad,  Spori i Brzi nikako neće moći da se usaglase da li ste vi, Umeren i dobar vozač, po njihovim kriterijumima, manijak ili idiot.

Ova mi dilema povremeno smeta da mirno zaspim. Ima li pomoći?

 Pošto imam problem sa postavljanjem youtube klipa u osnovni tekst, postaviću ga kao prvi komentar.

 

 



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Milan Novković Milan Novković 22:17 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Домазет је постарији човек

Čika Domazet

Šala, šala, evo dao sam i ja mlađoj ćerci domaći da mi sprema dancing rutinu za 60. rođendan

Imamo SAMO još vremena koliko u malo produženom vojnom roku, u kom ja moram da smršam još SAMO 17 Kg (5 sam "razbiJo" ko dete zvečku), pa panično jurim blogove na kojima se ubrzano sagorevaju kalorije
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:22 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Imamo SAMO još vremena koliko u malo produženom vojnom roku, u kom ja moram da smršam još SAMO 17 Kg (5 sam "razbiJo" ko dete zvečku), pa panično jurim blogove na kojima se ubrzano sagorevaju kalorije

Na žalost, ništa se ne može uporediti sa trčanjem. I naravno: pravilnom ishranom. Recimo, one tvoje puslice -- nikako u to ne spadaju!!! Kad sam video količinu šećera i putera...
zemljanin zemljanin 22:43 30.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Imamo SAMO još vremena koliko u malo produženom vojnom roku, u kom ja moram da smršam još SAMO 17 Kg (5 sam "razbiJo" ko dete zvečku), pa panično jurim blogove na kojima se ubrzano sagorevaju kalorije

plivanje je tu zakon ... imao sam neki visak ranije ali otkada mi je ocean u dvoristu, nema ni grama ... "ujutro" ~ 1km I predveće jedno 3-4km ... ono izmedju/noću ne racunam ... nekih 10kg koje sam navuko nakon povrede sam skinuo za manje od nedelje I to na manjim distancama ... a krkam kao da mi je poslednje
Domazet Domazet 22:52 30.01.2017

Predrasude o predrasudama...

vrabac_u_steni
Домазет је постарији човек


Jeste, zato i robuje nekim predrasudama karakterističnim za njegovu generaciju, ali mi je i pored toga vrlo simpatičan lik.

...iliti jos dvojica na listi za odstrel

Istorija nije permanentno reverzibilna ali al da postoje reverzibilni periodi, postoje. Setite se samo reformacije i kontrareformacije...Tako da je povratak na Ameriku iz 1950-1970 ono cemu se najvatreniji podrzavaoci Trampa iskreno nadaju. To je bio period blagostanja blue collar white america...

A sto se tice rasne strukture vecih gradova pogledati pod suburban/white flight. Beli jesu manjina ili tu negde u vecini velikih americkih gradova. Inner cities su skoro iskljucivo ne-beli. Uzgred, period suburban flight se gotovo potpuno poklapa sa periodom blagostanja blue collar white America...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:57 30.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

A za to vreme, u Kardifu...



Da, jeste: demonstracije u podršku Trampu. Na jednom Trumparentu piše: LETS FOLLOW TRUMP, na drugom BAN MUSLIMS FROM UK.

P.S.
49 41 49 41 02:01 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

okrugli sto - diskusija.

Kako vi u Arizoni u tom vasem gradu imate tako nisku stopu kriminalitete; pita jedan od uchesnika.

Nema drugih sem "nasih"!
bene_geserit bene_geserit 08:13 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Domazet
mislim da su socijalni identiteti jaci od rodnih. U smislu da je teznja da se sacuvaju drustvene privilegije jaca od rodne solidarnosti. A mislim da je znacajan deo bele populacije u Americi u situaciji, ne nuzno svojom krivicom, da za svoj privilegovani polozaj u drustvu nema drugih argumenata osim boje koze.

A taj "white privilege" bi bio tacno sta?
Ozbiljno pitam, posto ja za ovo godina koliko sam ovde nisam nikakav privilege primetio.

Bogati su naravno privilegovani u odnosu na siromasne (kao i svuda u svetu uostalom), oni koji naslede vise od roditelja su obicno bogatiji i samim tim privilegovaniji od onih koji naslede manje, oni koji zloupotrebe sistem su bogatiji/privilegovaniji od onih postenih, oni koju su pametniji i vredniji opet bolje prodju (uglavnom) u zivotu od lenjih i glupih pa deluju privilegovanije, oni koji su iz stabilnih porodica sa normalnim roditeljima takodje.

Ali da su belci nekako privilegovani zbog boje koze - nema sansi.
Recimo jevreji deluju kao posebno i ekstremno "privilegovana" skupina - da li im je boja koze najbelja od svih? Kinezi imaju prosecna primanja veca od belaca - da li njima pomaze boja koze nekako?
Hilibili iz neke nedodjije ili crnac iz cikaskog/baltimosrskog getoa - kako je to hilibili privilegovan?

Kapiram ja da je liberalni narativ "white privilege", bez te budalastine cela diversity policy ne radi. Jedino sto u stvarnosti to ne moze da se potkrepi bilo cime razumnim.
u toj Great/White America (period 1950-1970?) zena imala dve dominantne uloge, domacice i ukrasa
Ja imam cerku za koju znam da bi bila jako nezadovoljna kada bi njen zivot bio sveden na pomenute dve podfunkcije tako da moram da razmisljam o Melaniji.

Interesantno, i ja imam cerku koja bi takodje bila jako nezadovoljna time, ali ne moram da razmisljam o Melaniji uopste.
A da je Melanija trophy wife - moguce (mada bi ja izbegao da delim etikete o drugima), da je domacica verovatno, ali to ima veze sa tvojom cerkom isto koliko i Bill Klintonove (koji zamalo da bude Prvi dzentlmen) svalerske afere sa tvojim ili mojim sinom. Tj. nikakve.
Ako neko u politicarima trazi roll modele, plasim se da ga ceka razocaranje.
bene_geserit bene_geserit 08:31 31.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Predrag Brajovic
predviđanja kažu da će belci, ovi Trampovi, 2050. pasti na ispod 50% ukupne populacije u Americi. I to je pohvalan proces.

Kakav je neka zemlja zavisi uglavnom od toga kakvo je stanovnsitvo koje u njoj zivi. Onda kada vecina u USA postanu meksikanci i juzno-amerikanci, vrlo brzo ce USA da postane slicna Meksiku i Kolumbiji.

E sad mozda je to tebi pohvalno, meni nije. Jedna zemlja manje u kojoj moze da se zivi.
Mozda mislis makar nece nikaga da maltretiraju po svetu i bombarduju. I tu cu morati da te razocaram - uvek ima nekog ko je najaci i lepi cuske okolo, ako to nije USA bice Kina ili vec neko.

Ali sa druge strane jedna stvar je sigurna - buducnost nece biti ekstrapolacija sadasnjosti. Kakva ce da bude niko ne zna.
bene_geserit bene_geserit 08:41 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

49 41
Kako vi u Arizoni u tom vasem gradu imate tako nisku stopu kriminalitete; pita jedan od uchesnika.
Nema drugih sem "nasih"!

Ne bih da ti kvarim foru, ali 80-90% kriminala se desava medju "nasima" (tj. nisu razlicite rase zrtve i krimilalca, ako si na to mislio).
Mozda je razlog
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:48 31.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

bene_geserit
Predrag Brajovic
predviđanja kažu da će belci, ovi Trampovi, 2050. pasti na ispod 50% ukupne populacije u Americi. I to je pohvalan proces.

Kakav je neka zemlja zavisi uglavnom od toga kakvo je stanovnsitvo koje u njoj zivi. Onda kada vecina u USA postanu meksikanci i juzno-amerikanci, vrlo brzo ce USA da postane slicna Meksiku i Kolumbiji.

E sad mozda je to tebi pohvalno, meni nije. Jedna zemlja manje u kojoj moze dase zivi.
Mozda mislis makar nece nikaga da maltretiraju po svetu i bombarduju. I tu cu morati da te razocaram - uvek ima nekog ko je najaci i lepi cuske okolo, ako to nije USA bice Kina ili vec neko.

Ali sa druge strane jedna stvar je sigurna - buducnost nece biti ekstrapolacija sadasnjosti. Kakva ce da bude niko ne zna.

Bela Amerika koja izglasava Trampa -- moralno sumnjivog čoveka, ksenofoba, narcisa, nezrelu osobu, predsednika "alternativnih činjenica" -- treba da politički bude poražena. To za mene jeste pohvalan proces.

A kakva će biti budućnost, to zaista niko ne zna.
gedza.73 gedza.73 08:58 31.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Braja


USA 1973 Vietnam air bombings



USA 2009 Iraq air bombings




Afganistan
borci za slobodu 197ineke (Sovjeti vs. islamistički pobunjenici)

teroristi 200ineke (USA Vs. Al Kaida)


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:13 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Da, jeste: demonstracije u podršku Trampu


Kako god bilo u Kardifu GB je vecinom glasala za bregzit taman i iz razloga koji na tim transparentima pise..
irvington irvington 10:05 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Predrag Brajovic
Znači, ženama je bila važnija rasna nego gender pripadnost. Jedva čekam sledeću Hararijevu knjig

Белим женама да.
Изгледа да расна идентитетска црта (у том случају) има већу снагу него полна идентитетска црта.

Занимљива је и урбан-рурал подела гласачког тела (плаво-демократе, црвено-републиканци):



Брајовићу, ово је глупа подела. Урбално/рурално у Америци је врло растегљив појам. У градовима већински живи полуписмена или неписмена сиротиња, док они са бољим имовинским стањем и формално образованији живе далеко од урбаних средина.
tasadebeli tasadebeli 10:17 31.01.2017

Re: Naivni realizam

irvington
Predrag Brajovic
Znači, ženama je bila važnija rasna nego gender pripadnost. Jedva čekam sledeću Hararijevu knjig

Белим женама да.
Изгледа да расна идентитетска црта (у том случају) има већу снагу него полна идентитетска црта.

Занимљива је и урбан-рурал подела гласачког тела (плаво-демократе, црвено-републиканци):



Брајовићу, ово је глупа подела. Урбално/рурално у Америци је врло растегљив појам. У градовима већински живи полуписмена или неписмена сиротиња, док они са бољим имовинским стањем и формално образованији живе далеко од урбаних средина.



Браја ваљда мисли да је то као овде код нас где су се они "образовани" и "елита" деценијама тртили да се пошто-пото населе у кругу двојке, па макар и на силу заузимали јеврејске станове по Дорћолу разваљујући врата војничком чизмом?


Ratna zona usred Amerike: Čikago broji mrtve, Tramp preti (ЛИНК)
gedza.73 gedza.73 10:25 31.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Predrag Brajovic
да заједно утврдимо да историја јесте реверзибилна.

Ma jok.
Istorija je statična i umereni ne postoje.
Pogledaj samo američke protestante. Patriotski zakon je u redu, izbeglice nakon američkih bombardovanja su u redu, vređanje žena je u redu ali samo ako to radi njihova 'umerena' grupa.
Kad se potpuno isto ponašaju 'oni' onda je to terorizam, rasizam, ograničavanje stečenih sloboda...

Gledao sam dve SF serije. Dominion (anđeli i ljudi) i The 100 (ljudi i ljudi, uz malo AI). Jesu serije, možda nemaju neku umetničku vrednost, možda su postupci likova prenaglašeni ali ima zanimljivih delova.
Zajedničko im je da ljudi uvek pronađu opravdanje za svoje postupke.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:30 31.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

Kakav je neka zemlja zavisi uglavnom od toga kakvo je stanovnsitvo koje u njoj zivi. Onda kada vecina u USA postanu meksikanci i juzno-amerikanci, vrlo brzo ce USA da postane slicna Meksiku i Kolumbiji.

Десничарска парадигма је је да нација/религија/раса одређују појединца и његове особине, како интелектуалне тако и моралне. Ово што си ти написао одраз је сваког милиметра пута те предрасуде која је, напокон, одвела Јевреје у логоре. Либерална парадигма указује на елементарно тачну чињеницу да су људи најпре индивидуе, да их то одређује, а тек онда припадност различитим социјалним конструкатима: раси, племену, Звезди, шаховском клубу, удружењу риболоваца.

Мислим, то твоје има слабо везе са чињеницама. Писао сам о томе како је Милована Ђиласа, комунистичког дисидента, Удружења риболоваца Југославије својевремено избацило из свог чланства, јер је некомуниста. Тобоже, риболовци су увек комунисти и морални другови.

Шта мислиш, важи ли то, слична нека похвала, за беле Американце, да су морални као риболовци, рецимо, а обрнуто за оне другачије?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:06 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Domazet

Tako da je povratak na Ameriku iz 1950-1970 ono cemu se najvatreniji podrzavaoci Trampa iskreno nadaju. To je bio period blagostanja blue collar white america...


Ma ja sam siguran da među njegovim glasačima ima i KKK simpatizera, nije to sporno, međutim, nisam baš siguran da takvi čine večinu.
To je najobičniji spin (to, da tkvi čine večinu), baš kao što se ova najnovija mera proglašava "antimuslimanskom".
Mera sama po sebi jeste kretenska, ali termin "muslim ban" ne prolazi elementarnu logičku proveru.

Što se tiče same reverzibilnosti, teorijski da, postojali su periodi u istoriji kada se naizgled točak zakotrljao u nazad, ali mislim da teško da tako nešto može da se desi u SAD, bar ako pričamo o poziciji žena u društvu, bez obzira na histerično vrištanje ultrafeministikinja.

Ne izgleda mi čak ni da će se nešto pogoršati i po rasnom pitanju, doduše, sumnjam i da će se poboljšati
Međutim, to je malo dublji problem američkog društva koji ne može da reši jedna administracija.
predatortz predatortz 11:17 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Ne izgleda mi čak ni da će se nešto pogoršati i po rasnom pitanju, doduše, sumnjam i da će se poboljšati
Međutim, to je malo dublji problem američkog društva koji ne može da reši jedna administracija.


Nešto ne videh da je rasno pitanje u US of A bilo sređenije dok je predsednik bio crnac.
Tako da se slažem sa tobom da je to pitanje mnogo kompleksnije od mogućnosti ili volje neke administracije.
Lično, mislim da će se vremenom to pitanje pogoršavati i da to nema previše veze sa Trampom. Pogoršavaće se i u Evropi, prilivom izbeglica i migranata.

Naprosto, to su različite kulture, različite socijalne, društvene, verske i mnoge druge doktrine.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:21 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

predatortz
Lično, mislim da će se vremenom to pitanje pogoršavati i da to nema previše veze sa Trampom. Pogoršavaće se i u Evropi, prilivom izbeglica i migranata.

Јесте.
Тако сте и ви небеограђани искварили Београд.
predatortz predatortz 11:27 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Predrag Brajovic
predatortz
Lično, mislim da će se vremenom to pitanje pogoršavati i da to nema previše veze sa Trampom. Pogoršavaće se i u Evropi, prilivom izbeglica i migranata.

Јесте.
Тако сте и ви небеограђани искварили Београд.


Dve su teorije. Ta tvoja, i ovih drugih.
Ovi drugi kažu da su pridošli rasno čistiji, inteligentniji, sposobniji i da su doneli svežu krv i kapital.
Kako god, poređenje ti je glupavo. To je kao da porediš migracije Nemaca iz bivše DDR u zapadni deo Nemačke.

Ja ni o jednoj teoriji, kao ni o prilivu migranata, nisam dao vrednosni sud. Samo konstatujem činjenice.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:37 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

a ni o jednoj teoriji, kao ni o prilivu migranata, nisam dao vrednosni sud. Samo konstatujem činjenice.

:)
Lično, mislim da će se vremenom to pitanje pogoršavati i da to nema previše veze sa Trampom. Pogoršavaće se i u Evropi, prilivom izbeglica i migranata.

Ђаволу репић увек провири.
Spiridon Spiridon 11:41 31.01.2017

Re: Naivni realizam

BebaOdLonchara
vooožnja





pa ko ovo izmislja ... svaka mu cast!
predatortz predatortz 11:44 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Predrag Brajovic
a ni o jednoj teoriji, kao ni o prilivu migranata, nisam dao vrednosni sud. Samo konstatujem činjenice.

:)
Lično, mislim da će se vremenom to pitanje pogoršavati i da to nema previše veze sa Trampom. Pogoršavaće se i u Evropi, prilivom izbeglica i migranata.

Ђаволу репић увек провири.


I, gde je tu vrednosni sud?

Evo ti tema za razmišljanje:

Tokom minulih ratova na teritoriji ex YU pomereno je preko dva miliona stanovnika. Ja sam jedan od tih. Pomerio sam se pedesetak kilometara, iz Tuzle u mesto u RS. Od prvog dana, pa do danas, postoje netrpeljivosti na relaciji 'domaći' i 'izbeglice'. Što je čovek gluplji, neuspešniji u životu, neobrazovaniji i neostvareniji, to je netrpeljivost prema 'izbeglici' ili 'domaćem' veća. A radi se o jednom narodu, radi se bukvalno i o članovima porodice koji jedni druge ne kapiraju po tom pitanju.
Kako ti očekuješ da ta netrpeljivost ne raste u Evropi, prilivom ljudi sa drugog kontinenta, druge rase, druge vere, drugačijih socijalnih navika?

Ovo nije stav, ovo su činjenice.
Ti ih sad rasteži do mile volje, izvrći, permutuj, igraj se, onaniši...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:46 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

To je kao da porediš migracije Nemaca iz bivše DDR u zapadni deo Nemačke.


Verovali ili ne u avgustu 1990. mi se jedan zapadni Berlinac mnogo žalio na "dođoše" iz istočnog dela. Gorke suze je ronio nad njihovim trabantima koji dime kao parne lokomotive, njihovim ponašanjem, ismejavao to kako su obučeni. Ja ga gledao onako belo, u smislu, o čemu ti drobiš čoveče

No šalu na stranu, najveći problem sa tim mešanjem kultura je brzina kojom se dešava, odnosno, jedna Nemačka je dovoljno velika i bogata da apsorbuje milion migranata za godinu-dve uz kako vidimo dosta problema. Šta bi bilo da ih je na primer bilo pet miliona, ili već neka druga cifra koja bi prouzrokovala "zasićenje"?
Sukobi prouzrokovani kulturološkim i svim drugim razlikama su u takvim situacijama neminovni. Ne zato što su svi Nemci nacisti, niti zato što su svi ti migranti džihadisti već zato što nisi dao dovoljno vremena društvu da amortizuje tako veliki priliv za kratko vreme.
predatortz predatortz 11:48 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Sukobi prouzrokovani kulturološkim i svim drugim razlikama su u takvim situacijama neminovni. Ne zato što su svi Nemci nacisti, niti zato što su svi ti migranti džihadisti već zato što nisi dao dovoljno vremena društvu da amortizuje tako veliki priliv za kratko vreme.


Što bi rek'o Čarli - saglasan!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:57 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Ovo nije stav, ovo su činjenice.
Ti ih sad rasteži do mile volje, izvrći, permutuj, igraj se, onaniši...

:)


Осим ових на слици, сви други у Америци су имигранти. Као и ти. Или ја.
Углавном -- surprise, surprise -- сви су људи имигранти.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:04 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

No šalu na stranu, najveći problem sa tim mešanjem kultura je brzina kojom se dešava, odnosno, jedna Nemačka je dovoljno velika i bogata da apsorbuje milion migranata za godinu-dve uz kako vidimo dosta problema. Šta bi bilo da ih je na primer bilo pet miliona, ili već neka druga cifra koja bi prouzrokovala "zasićenje"?
Sukobi prouzrokovani kulturološkim i svim drugim razlikama su u takvim situacijama neminovni. Ne zato što su svi Nemci nacisti, niti zato što su svi ti migranti džihadisti već zato što nisi dao dovoljno vremena društvu da amortizuje tako veliki priliv za kratko vreme.

Ово је оно што има правог смисла.
Колико је Турака асимиловала Немачка? Колико Срба?
Значи може.
Колико Муслимана има у Америци? Николико. Ни 1%.

Трампова политика је расна, ксенофобна, политика white supremacy шкарта. Она нема утемељење ни у каквим чињеницама. Муслимански имигранти нису за УСА никаква претња.
Spiridon Spiridon 12:17 31.01.2017

Re: Za onaj komentar o treptanju...

A kakva će biti budućnost, to zaista niko ne zna.


zna Karagaca ali nece to ovde da napise nego na posebnom blogu da bi imao najvecu citanost.
vcucko vcucko 12:36 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Predrag Brajovic

Осим ових на слици, сви други у Америци су имигранти. Као и ти. Или ја.
Углавном -- surprise, surprise -- сви су људи имигранти.

И ови на слици су у једном моменту историје били имигранти. Из Сибира. Свака иоле озбиљна теорија то узима као чињеницу. Корјаци са Камчатке:

То у принципу потврђује доњу тврдњу и то није спорно. Али сложићеш се да је милионска имиграција у кратком периоду проблем у најави за сваку државу-народ-људску заједницу уопште. То је просто тако, људи као врста теже линији мањег отпора, боје се промена, криве увек неке друге за своје проблеме и сл.
Ипак смо ми само тамо неки створови са трећег камена од сунца; да смо савршени били би богови, не људи.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:50 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Али сложићеш се да је милионска имиграција у кратком периоду проблем у најави за сваку државу-народ-људску заједницу уопште.

:)
Па где је она, за Америку?
Да ли постоји?
Да ли је реална?
Не, није.
Већ само изговор за расистичку теорију.

Опет, да ли је могуће носити се с њом, с том имиграцијом: Немачка је, рецимо, примила 1М избеглица?
Да, могуће је.

Знаш ли колико је било избеглица у Србији за време деведесетих?
Било их је 600.000.
Њих 300.000 је узело држављанство

Репић.
Увек.
Провири.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:50 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Predrag Brajovic
No šalu na stranu, najveći problem sa tim mešanjem kultura je brzina kojom se dešava, odnosno, jedna Nemačka je dovoljno velika i bogata da apsorbuje milion migranata za godinu-dve uz kako vidimo dosta problema. Šta bi bilo da ih je na primer bilo pet miliona, ili već neka druga cifra koja bi prouzrokovala "zasićenje"?
Sukobi prouzrokovani kulturološkim i svim drugim razlikama su u takvim situacijama neminovni. Ne zato što su svi Nemci nacisti, niti zato što su svi ti migranti džihadisti već zato što nisi dao dovoljno vremena društvu da amortizuje tako veliki priliv za kratko vreme.

Ово је оно што има правог смисла.
Колико је Турака асимиловала Немачка? Колико Срба?
Значи може.
Колико Муслимана има у Америци? Николико. Ни 1%.

Трампова политика је расна, ксенофобна, политика white supremacy шкарта. Она нема утемељење ни у каквим чињеницама. Муслимански имигранти нису за УСА никаква претња.


Pa nije se ni Obama baš pretrgao, od 2011. do 2015. su primili nešto manje od 2000 Sirijaca. Tek prošle godine, pod velikim pritiskom ostatka sveta su primili nešto više od 12000.
Ne baš velik broj za tako veliku i bogatu zemlju predvođenu "nobelovcem za mir".

predatortz predatortz 12:56 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Pa nije se ni Obama baš pretrgao, od 2011. do 2015. su primili nešto manje od 2000 Sirijaca. Tek prošle godine, pod velikim pritiskom ostatka sveta su primili nešto više od 12000.
Ne baš velik broj za tako veliku i bogatu zemlju predvođenu "nobelovcem za mir".


Pa, ne može nobelovac i da proizvodi i da zbrinjava izbeglice. Teško je to za njegova nejaka i pravdoljubiva pleća.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:32 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Pa nije se ni Obama baš pretrgao, od 2011. do 2015. su primili nešto manje od 2000 Sirijaca.

Наравно. Узгред, ја сам један од ретких овде који га је критиковао. (Није ме слушао.)

1М избеглица у Немачкој. Проблем?
Хм.
Рецимо овако: Србија отпочне сваку годину са -2% БДПа јер одсели се 40.000 људи из ње, а они учествују или би учествовали у БДПу. А Меркелова са 1М избеглица ствара тражњу за: новим становима, колима, медицинском услугом, исхраном... Са 1М избеглица креира се потрошња од барем 1 милијарда евра месечно. И то у свету у којем је проблем ко ће да троши, а не ко ће да произведе. То гура привреду.

Избеглице нису терет. Оне доприносе некој економији. Терет су само с почетка, кратко.
Сетите се Србије: дошле си избеглице из ЦРО и Босне, и скочиле су цене изнајмљивања станова и некретнина, појефтинио мануелни рад, загушио се јавни саобраћај... Систему је требало неко време да се прилагоди. И -- готово!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:07 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

... a biće da idu i izbori.
vcucko vcucko 14:13 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Predrag Brajovic
... a biće da idu i izbori.

Znači, i kod nemačkog glasača prolazi ta priča?
Mislim, po dežurnim domaćim korisnim to još uvek prolazi samo kod srpskog glasača, beznadežno srednjevekovnog lika, itd.
Kojekude...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:36 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

vcucko
Predrag Brajovic
... a biće da idu i izbori.

Znači, i kod nemačkog glasača prolazi ta priča?



Prosečan Nemac, baš kao i prosečan Iranac ili Amerikanac se trudi da zadrži svoj način života i kulturni obrazac u kojem je odrastao i na koji je navikao. Nema tu neke velike razlike među ljudima.

Što se tiče Šojblea ima tu i izbora koji slede uskoro, ali ima i toga da su realno malo pogrešili u ekonomskoj proceni po pitanju zapošljavanja i u proceni svoje moći apsorpcije ljudi sa "drugačijim kulturnim bekgraundom", bar kada se radi o broju ljudi koje su prihvatili i strukturi tih imigranata.
Sirijci su pri tome najmanji problem kada je sama integracija u pitanju ali nisu samo njih primali.
tadejus tadejus 14:41 31.01.2017

Re: Naivni realizam

bene_geserit

A taj "white privilege" bi bio tacno sta?Ozbiljno pitam, posto ja za ovo godina koliko sam ovde nisam nikakav privilege primetio.


znaš ti bene onaj vic o muji i hasi..
Sjede Mujo i Haso na klupici u parku i razgovaraju ...
- Mujo je'l ti mogu nešto priznat ... ti si prijatelj ... ti ćeš me razumjet'?
- Ja jaaa ... reci!
- Mujo, ja sam gej!
- Ti gej?
- Jest, ja gej!
- Imaš li ti kakvo odjelo od Dalmanija, Dolche Cabana i to?
- Nemam!
- Nemaš!
- Reci mi ideš li na godišnji na Havaje?
- Ne idem!
- Ne ideš!
- A igraš li golf s ovim šminkerima i to?
- Ne igram ... što?
- Vozaš li Ferarija po Monte Carlu?
- Ne vozam ... što?
- E nisi ti Haso gej ... ti si, bolan, obična pederčina!
e nis ti bolan bene white ti si obični imigrant..
koji mrziš imigrante.. go figure..
nego pročitah nedavno tekst na temu normanskog osvajanja Engleske.. pa vele u tekstu da je i danas statistički značajna razlika polaznika Oxforda i Cambridge-a sa normanskim i neneromanskim prezimenima (u korist normanskih, razumije se).. eto tolika je ta privilidge bila.. i jednom kad se zametne ne meš iskorjenit..

bene_geserit

Ja imam cerku za koju znam da bi bila jako nezadovoljna kada bi njen zivot bio sveden na pomenute dve podfunkcije tako da moram da razmisljam o Melaniji..


možda bi ipak trebalo i o Melaniji da razmišljaš (kolko čujem nije to ni toliko mučno)..
ne mora ajatolah Homeini da zasjedne u vrh stola pa da ženama pođe nizbrdo..
dovoljno je i običan tradicionalista..
pa se tu očas izglasa neka mjera da se ženama obezbjedi duže porodiljsko odsustvo, pa se neformalno odobre blaži kriteriji za produžavanja tih bolovanja, pa se žena očas posla (i vlastitom voljom) nađe van tržišta rada 2, 3, 4 godine.. pa dok se okrene a za nju na tom tržištu mjesta više i nema.. a onda vidi nije ni sama.. a onda počne i priča kako nije tako ni loše da žena ne radi.. djeca su blago.. i za generaciju imaš neko sasvim drugo društvo.. i onda je jako teško nazad..
mogla bih o tome i duže al da ne gušim..
tačno se tako priča odvijala u Srbiji a da čak nikad nije ni rečeno zvanično da je ženi mjesto kraj šporeta..
predatortz predatortz 14:41 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Što se tiče Šojblea ima tu i izbora koji slede uskoro, ali ima i toga da su realno malo pogrešili u ekonomskoj proceni po pitanju zapošljavanja i u proceni svoje moći apsorpcije ljudi sa "drugačijim kulturnim bekgraundom", bar kada se radi o broju ljudi koje su prihvatili i strukturi tih imigranata.


Ima tu jedan sitan zajeb.
Nikako se ta grupa pridošlih ne može posmatrati kao jedan skup.
Ima tu ljudi pridošlih iz ratom zahvaćenih sredina, ima tu ekonomskih migranata, ima tu onih koji beže od zakona, ima terorista...
Niti su svi došli iz istog razloga, niti svi imaju jednake namere.
Tako ni njihova integracija neće ići istim tokovima.
predatortz predatortz 14:43 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Mujo je'l ti mogu nešto priznat ... ti si prijatelj ... ti ćeš me razumjet'?
- Ja jaaa ... reci!
- Mujo, ja sam gej!


Čim ovako kreneš, zajebeš vic!
Gde bi bre Mujo i Haso rekli 'gej'. Zajebi političku korektnost, bar u vicevima da ostanemo slobodni ljudi.
predatortz predatortz 14:44 31.01.2017

Re: Naivni realizam

predatortz
Mujo je'l ti mogu nešto priznat ... ti si prijatelj ... ti ćeš me razumjet'?
- Ja jaaa ... reci!
- Mujo, ja sam gej!


Čim ovako kreneš, zajebeš vic!
Gde bi bre Mujo i Haso rekli 'gej'. Zajebi političku korektnost, bar u vicevima da ostanemo slobodni ljudi.



Edit:

Pročitao do kraja. Potvrda moje teze.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:54 31.01.2017

Re: Naivni realizam

pa se tu očas izglasa neka mjera da se ženama obezbjedi duže porodiljsko odsustvo, pa se neformalno odobre blaži kriteriji za produžavanja tih bolovanja, pa se žena očas posla (i vlastitom voljom) nađe van tržišta rada 2, 3, 4 godine.. pa dok se okrene a za nju na tom tržištu mjesta više i nema..



ovo važi samo u slučaju da je ta žena primorana da koristi to porodiljsko u datoj dužini i da je neko tera da uzima ta bolovanja, u suprotnom je u pitanju njen svestan izbor.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:05 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

Prosečan Nemac, baš kao i prosečan Iranac ili Amerikanac se trudi da zadrži svoj način života i kulturni obrazac u kojem je odrastao i na koji je navikao. Nema tu neke velike razlike među ljudima.


čak je i Korbin revidirao svoje stavove prema imigrantima
tadejus tadejus 15:07 31.01.2017

Re: Naivni realizam

vrabac_u_steni
pa se tu očas izglasa neka mjera da se ženama obezbjedi duže porodiljsko odsustvo, pa se neformalno odobre blaži kriteriji za produžavanja tih bolovanja, pa se žena očas posla (i vlastitom voljom) nađe van tržišta rada 2, 3, 4 godine.. pa dok se okrene a za nju na tom tržištu mjesta više i nema..

ovo važi samo u slučaju da je ta žena primorana da koristi to porodiljsko u datoj dužini i da je neko tera da uzima ta bolovanja, u suprotnom je u pitanju njen svestan izbor.


a brate pa od tebe sam očekivala malo više razumijevanja..
nego da ja krenem izokola..
natjeram prije neko veče djecu da pogledaju film that sugar..
tema štetnost šećera po zdravlje i vrlo ubjedljivo prikazuje kako je nešto što se čini vlastiti izbor za mnoge zapravo sve samo ne izbor, pogotovo ako su siromašni..
ekstreman primjer Aboridžini u nekom pustinjskom mjestašcu na sjeveru Australije koji umiru u 40 i nekoj jer u lokalnoj prodavnici nema da se kupi ništa osim zašećerene industrijske hrane (pride su bili i mjesto sa najvećom potrošnjom kokakole po glavi stanovnika u svijetu)..
da sad ne prepričavam, poučno štivo za klince (mi matori valjda znamo)..
e tako i sa tim porodiljskom kod Srbalja..
ako društvo godinama vergla priču da prava majka dijete ne daje u jasle.. da je za dijete najbolje da je sa mamom.. država nudi 12 mjeseci porodiljskog a doktori ohrabruju i 18.. na poslu je stalno saleću pitanjima pa kad ćeš ti više na porodiljsko.. šta ćeš ovde ženo, bježi kući.. radne zadatke prestaje da dobija čim se počne nazirati stomak..
malo koja će se oduprijeti tome..
a na sve država još ne nudi pola radnog vremena..
epilog.. očajne domaćice..
dok su im mame bile zaposlene i finansijski samostalne žene (a sada i penzionerke) one će biti dokone, besposlene i finansijski ovisne o mužu, kome mora da su tako dokone i besposlene malo i dojadile..
ružan društveni trend koji nije fer svaliti na pleća žena (jer same su birale)..
bogme im se u izboru dobrano pomagalo..
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:44 31.01.2017

Re: Naivni realizam

tadejus


ma razumeo sam ja odmah šta ti hoćeš da kažeš, ali bih ipak prednost dao slobodnom izboru.

ja nemam utisak da se u Srbiji ženama savetuje da ne rade, naprotiv, uglavnom ljudi gledaju da oboje budu zaposleni pošto je prosečnoj porodici teško sastaviti kućni budžet samo sa jednom platom. to je bar ono što ja vidim oko sebe.

a inače mislim da je zbog samog deteta dobro da porodiljsko traje bar 9 meseci, naravno s tim da i očevi mogu da iznesu deo tog perioda (kad prestane dojenje itd.).
no dobro, to je već stvar oko koje bi se moglo diskutovati. svakako ne bih zabranjivao nekome da da dete u jaslice i sa 3 meseca ako smatra da je to u redu.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:23 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Брајовићу, ово је глупа подела. Урбално/рурално у Америци је врло растегљив појам. У градовима већински живи полуписмена или неписмена сиротиња, док они са бољим имовинским стањем и формално образованији живе далеко од урбаних средина.

Уопште не разумем твој коментар.

1) Није Брајовић измислио ту анализу, већ је она стандардна за, мање више, све политичке изборе.
2) У оваквој врсти анализе urban, suburban and rural су ваљано дефинисани, у складу са густином насељености, и немају везе с оним о чему ти говориш. Дакле, ти богати су у urban областима. Овај курац www.cenusus.gov , амерички биро за попис и статистику, има прецизна мерила где је шта, једино што им се, изгледа, сервер распао, па мора преко кашираних страна да се ишчита. (Гуглај: 2010 Urban and Rural Classification - Geography - U.S. Census Bureau)
3) Одакле теби идеја и зашто, да је то глупо, ја заиста не разумем? У ствари, ја не разумем како овако бесмислену примедбу неко уопште може да стави, а онда, надаље, да је уважи читав низ других људи. И, уопште, не разумем шта је она, осим бесмислена потрошња читавог низа електрона који су је пренели и пиксела које је приказују.

Но, биће да је ствар у мени.
emsiemsi emsiemsi 19:58 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Predrag Brajovic
Брајовићу, ово је глупа подела. Урбално/рурално у Америци је врло растегљив појам. У градовима већински живи полуписмена или неписмена сиротиња, док они са бољим имовинским стањем и формално образованији живе далеко од урбаних средина.

Уопште не разумем твој коментар.

1) Није Брајовић измислио ту анализу, већ је она стандардна за, мање више, све политичке изборе.
2) У оваквој врсти анализе urban, suburban and rural су ваљано дефинисани, у складу са густином насељености, и немају везе с оним о чему ти говориш. Дакле, ти богати су у urban областима. Овај курац www.cenusus.gov , амерички биро за попис и статистику, има прецизна мерила где је шта, једино што им се, изгледа, сервер распао, па мора преко кашираних страна да се ишчита. (Гуглај: 2010 Urban and Rural Classification - Geography - U.S. Census Bureau)
3) Одакле теби идеја и зашто, да је то глупо, ја заиста не разумем? У ствари, ја не разумем како овако бесмислену примедбу неко уопште може да стави, а онда, надаље, да је уважи читав низ других људи. И, уопште, не разумем шта је она, осим бесмислена потрошња читавог низа електрона који су је пренели и пиксела које је приказују.

Но, биће да је ствар у мени.

Ооооо, јеботе !
Не разумем ово, не разумем оно, па свеједно - цео чаршаф.
Шта би било да разумеш ?!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 31.01.2017

Re: Predrasude o predrasudama...

ствара тражњу за: новим становима, колима, медицинском услугом, исхраном

Ih bre, ti ko o ekserima da pričaš, a ne o ljudima.

Pa ne svodi se ljudski život na potrošnju da bi ga isključivo kroz to posmatrao.
Recimo, taj koji će kupiti kola, stan i meso, želi i da napravi džamiju i da mu žena ide pokrivena.
A nekome to smeta i eto ti konflikta.
Koliko para je dovoljno da bi se isplatilo uvesti konflikt u državu?

Ili zabraniti ovima da im smetaju džamije i burke?
Ni to ne ide, jel da.
Domazet Domazet 20:02 31.01.2017

Auuuu...

...pa je l'moguce da se covek stvarno zove Akakije Utesiteljevski???
Domazet Domazet 20:18 31.01.2017

Ovaj burazeru ne trepce...

Richie
Kakav je neka zemlja zavisi uglavnom od toga kakvo je stanovnsitvo koje u njoj zivi. Onda kada vecina u USA postanu meksikanci i juzno-amerikanci, vrlo brzo ce USA da postane slicna Meksiku i Kolumbiji.

I sta bi falilo da nam Serif Joe Arpaio postane dozivotni predsednik



Covek je ocigledno drzavnik. A i narandzasta perika bi mu lepo stajala...

Richie
Kinezi imaju prosecna primanja veca od belaca - da li njima pomaze boja koze nekako?

Rasizam burazeru, frasizam. To je samo zato sto su zuti. Ne moze biti da je to zbog toga sto su u proseku bolje obrazovani i vredniji od ostatka Amerika. U vreme kada je America was Great Again, znalo se gde chinks pripadaju. Nego evo ce Trump da ulaze u infrastrukturu pa cemo chinks da vratimo na pruge. zuti da imaju vece plate od nas Belih. I ja sad treba da te ubedjujem da u Americi ima rasizma a tebi ovo normalno...

Richie
A da je Melanija trophy wife - moguce (mada bih ja izbegao da delim etikete o drugima)


Ma gde bi ti? Da se spustis na nivo liberalnog smeca?? Nikada!



PS, je l'imas ti Zeleno kartonce?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:20 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Ооооо, јеботе !
Не разумем ово, не разумем оно, па свеједно - цео чаршаф.
Шта би било да разумеш ?!

Миливоје, друже, ја ни тебе не разумем -- но трпим.

Ih bre, ti ko o ekserima da pričaš, a ne o ljudima.

Сваке године једно Ваљево нестане из Србије. Замисли: празне улице, празни станови, празне продавнице, ником не треба ни грејање ни струја ни кафићи ни река. Пусто. Опустело. Пекар нема коме да продаје хлеб, вишњар коме да продаје вишње.

Јеси ли сад разумео?

.pa je l'moguce da se covek stvarno zove Akakije Utesiteljevski???

Акакије је еписком једине праве МАЈЧИЦЕ ЦРКВЕ.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:24 31.01.2017

Re: Ovaj burazeru ne trepce...

Ne moze biti da je to zbog toga sto su u proseku bolje obrazovani i vredniji od ostatka Amerika.

Ево како се Trumpetizuje бирачко тело:



Виши ниво образовања, виша примања. Виша примања, више пара за стан у добром нејборхуду. У граду.

А ево домаћин из Орегона кренуо да среди стање у земљи. карикатура је с каја 19. века:

Domazet Domazet 20:26 31.01.2017

A sad (potpuno nepotrebno) ozbiljno...

... stoji da nema neke velike razlike u drustvenom statusu izmedju inner city crnaca i Appalachian HillBillies. Zato su Hillbillies i poludeli. A ja precrtao Demokrate...
Domazet Domazet 20:29 31.01.2017

Gresis...

Predrag Brajovic
Ne moze biti da je to zbog toga sto su u proseku bolje obrazovani i vredniji od ostatka Amerika.

Ево како се Trumpetizuje бирачко тело:



Виши ниво образовања, виша примања. Виша примања, више пара за стан у добром нејборхуду. У граду.

...oko podvucenog. Najelitniji krajevi su daleko cesce van gradova.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:31 31.01.2017

Re: A sad (potpuno nepotrebno) ozbiljno...

Domazet
... stoji da nema neke velike razlike u drustvenom statusu izmedju inner city crnaca i Appalachian HillBillies. Zato su Hillbillies i poludeli. A ja precrtao Demokrate...

А пуца ли се, брате Домазете, тамо кад вас, на улицама, дер кажи, љуби те брат?
emsiemsi emsiemsi 20:37 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Predrag Brajovic
Ооооо, јеботе !
Не разумем ово, не разумем оно, па свеједно - цео чаршаф.
Шта би било да разумеш ?!

Миливоје, друже, ја ни тебе не разумем -- но трпим.
...


Успут --- примећујем да ме већ неколико пута прекрштаваш ?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:41 31.01.2017

Re: Gresis...

Najelitniji krajevi su daleko cesce van gradova.


Па, наравно, нисам слепац, али масовка је -- може бити -- на Менхетну, рецимо? Ту су људи. Имућни. Има их више него по селендрама наоколо. Тако каже онај денсити и приход пер капита. А суперич су на имањима, како и потребује.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Сваке године једно Ваљево нестане из Србије.


I taj problem se rešava tako što će se svake godine dovesti po jedno Valjevo stranaca (sve i da ih nakupmo nekako)?
I kroz koliko godina bi Srbija prestala da bude Srbija?
Nekoliko.

Zar zaista ne shavataš svu kompleksnost problema i misliš da je jedino BDP to što se računa?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:12 31.01.2017

Re: Naivni realizam

I kroz koliko godina bi Srbija prestala da bude Srbija?

:)))))))))))))))

Па?
Шта фали Немачкој, Грчкој, Либану?

LIBAN:
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:26 31.01.2017

Re: Naivni realizam

Шта фали Немачкој, Грчкој, Либану?


Ništa :)

Misliš, što ovo oko Morava mora da bude baš Srbija, može da bude i Liban, isto je to.
Domazet Domazet 21:29 31.01.2017

Pa sad...

irvington
Predrag Brajovic
Znači, ženama je bila važnija rasna nego gender pripadnost. Jedva čekam sledeću Hararijevu knjig

Белим женама да.
Изгледа да расна идентитетска црта (у том случају) има већу снагу него полна идентитетска црта.

Занимљива је и урбан-рурал подела гласачког тела (плаво-демократе, црвено-републиканци):



Брајовићу, ово је глупа подела. Урбално/рурално у Америци је врло растегљив појам. У градовима већински живи полуписмена или неписмена сиротиња, док они са бољим имовинским стањем и формално образованији живе далеко од урбаних средина.

...sve zavisi kako shvatas pojmove 'urbano'i 'ruralno'. Tvorci pojma podrazumevaju pod 'ruralnom' Amerikom male gradice po unutrasnjosti. U americi zapravo i nema sela u smislu na koji smo mi navikli. Postoje individualne farme koje zbog velicine i kada su grupisane deluju izolovano. Tako da neces nikada cuti od nekoga da je odrastao na selu, uvek se kaze odrastao na farmi i isao u skolu u obliznjem gradicu. A urbana Amerika je uglavnom Amerika predgradja velikih gradova. Sa izuzetkom (donekle) Nju Jorka i San Franciska. Lepo je Tenesi Vilijams (valjda?) rekao da u Americi postoje samo tri grada, Nju Jork, San Francisko i Nju Orleans a da je sve ostalo Klivlend...
Domazet Domazet 21:41 31.01.2017

Kako gde,

Predrag Brajovic
Domazet
... stoji da nema neke velike razlike u drustvenom statusu izmedju inner city crnaca i Appalachian HillBillies. Zato su Hillbillies i poludeli. A ja precrtao Demokrate...

А пуца ли се, брате Домазете, тамо кад вас, на улицама, дер кажи, љуби те брат?

...u suburbiji u kojoj ja zivim poslednje ubistvo za koje sam cuo je bilo pre vise od deset godina. Nurse koja je bila udata za lekara i koja je fijuknula od straha da nije dovoljno dobra za njega, ubila svo troje dece da mu napakosti. To su ti Pleasantville tragedije. U West Chicago i na jug od 62 uilice gine dvoje ljudi dnevno, inner city tragedies...I kao potpuni paradoks za americke uslove imas potpuno siguran i izuzetno zivahan downtown Chicago.

Neverovatno je koliko je nasilje lokalizovano. Koliko god moze zvucati sumanuto, sasvim je moguce da je granica izmedju dela koji je potpuno potonuo u haos i beznadje i dobrostojeceg dela - jedna ulica. Kao Austin bulevar koji je granica izmedju eklekticnog Oak Park-a i West Chicaga koji je potpuno razoren gang nasiljem...
bene_geserit bene_geserit 06:55 01.02.2017

Re: Ovaj burazeru ne trepce...

Ne moze biti da je to zbog toga sto su u proseku bolje obrazovani i vredniji od ostatka Amerika.

Ево како се Trumpetizuje бирачко тело:
Виши ниво образовања, виша примања. Виша примања, више пара за стан у добром нејборхуду. У граду.

Na tu tvoju tabelu mozes da dodas i da su belaca sa fakultetom ima 47%, crnaca 33%, hispano 23%. A na to treba uzeti u obzir i razne minority kvote i zavrsavanje raznih burger flipping smerova koji su dominantnije procentualno medju crncima i latino - koje se slabo prelivaju u ekonomski boljitak. A treba uzeti u obzir i sklonost ka otvaranju privatnog biznisa kod ljudi bez fakulteta. A i to da je ekonomski uspeh takodje generacijska stvar, puno toga zavisi od toga da li su nam preci nesto ostavili, da li su nam roditelji finansirali studiranje.

Elem, matori al' drzeci gospodin ima sledecu teoriju:
- kada su u pitanju jevreji ili kinezi nije u pitanju jevrejski privilege ili kineski privilege nego su ljudi obrazovaniji i vredniji (vidim pazis se da ne izgovoris i pametniji, slobodno opusti se i reci, ne boli nista), pa shodno tome i ekonomski uspesniji
- a sa druge strane kada su u pitanju belci (minus jevreji), naravno u pitanju je white privilege, jer sta bi drugo bilo; da je makar rekao "white protestant privilege" pa da nesto moze i da se diskutuje, ovako cisto lupetanje
tasadebeli tasadebeli 08:43 01.02.2017

Re: Auuuu...

Domazet
...pa je l'moguce da se covek stvarno zove Akakije Utesiteljevski???



А закај па не?

Ето, ни ја нисам једаред одолео ђаволском искушењу, па сам се регистровао на фејсбуку под именом Пајсије Хаџи Поп-Распоповић.


Додуше, никада нисам после више погледао тај профил.


Шта ћу, грешан сам...

Све као рацунам*, једном к'о ниједном.


EDIT: (*Рац = Србин)





tasadebeli tasadebeli 08:51 01.02.2017

Re: A sad (potpuno nepotrebno) ozbiljno...

Domazet
... stoji da nema neke velike razlike u drustvenom statusu izmedju inner city crnaca i Appalachian HillBillies. Zato su Hillbillies i poludeli. A ja precrtao Demokrate...


















П.С. - Пардонст на оволиким клиповима... Ово су песме које ме у срце дирају.


Лепо је Богдан Тирнанић рекао пре толико година...

Ми Срби смо, дефинитивно најамериканскији народ овде на Балкану.
tasadebeli tasadebeli 09:19 01.02.2017

Re: Naivni realizam

Predrag Brajovic
Naša ocena Trampovog temperamenta ili Hilarijine lažljivosti nam izgleda potpuno realno, i ne razumemo ljude koji se s nama po tim pitanjima ne slažu.








Гледам, Брајо, већ два дана ову твоју мапу коју си окачио и све ми се нешто не слаже с оном мојом мапом из Великог географског школског атласа коју баш гледам. (ЛИНК)







И што се мене тиче, сваки онај ко хоће да црта нове мапе, нека онда и прими избеглице одатле.

Србија је деведесетих хтела да црта нове мапе, па је примила стотине хиљада избеглица са тих територија где су мапе цртане.

Сада је ред на Стејтсе да примају избеглице са тих територија где су хтели да цртају мапе. Није у реду да се овако фуњарски извлаче од те обавезе пребацујући сав терет на своју стару курву Европу.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:33 01.02.2017

Re: Naivni realizam

Ево како је било 1938.

Iz američke štampe je 1938. preneto da se razmatra i predlog da se nova jevrejska država osnuje na Korzici jer se rešenje palestinskog pitanja pokazalo neuspešnim. Po ovom predlogu stanovnici Korzike bi uz naknadu prešli u Francusku i Italiju. Vreme je 1938. izveštavalo o održavanju meñunarodne konferencije u Evijanu koja je trebalo da ublaži sudbinu jevrejskih izbeglica jer se pokazalo da zapadne zemlje, zbog velikog broja izbeglica, ne mogu da primaju nove. Britanski dominioni su otvoreno stavili do znanja „da ne mogu stvoriti u svojim zemljama rasne probleme“ koje su dotle izbegli, a koji bi se sigurno javili ako bi primili prognane Jevreje. Zbog toga je delegacija izbeglica na konferenciji bila „očajna“, nadajući se da će zemlje Latinske Amerike da ih prime. Predstavnik Brazila je izjavio da je njegova zemlja raspoložena da primi prilično veliki broj izbeglih Jevreja, a Argentina, da bi najradije primila poljoprivredne i kvalifikovane radnike. Odlučeno je da se u Parizu stvori meñunarodno telo koje će organizovati odlazak izgnanika.

Domazet Domazet 23:30 01.02.2017

Mali je...

bene_geserit
- a sa druge strane kada su u pitanju belci (minus jevreji), naravno u pitanju je white privilege, jer sta bi drugo bilo; da je makar rekao "white protestant privilege" pa da nesto moze i da se diskutuje, ovako cisto lupetanje

...ovde od skora pa nije ni cudo sto ne razume. Richie ne samo sto je u zabludi da je on beo nego izgleda da ozbiljno misli da su i Irci beli...

Uzgred, i sasvim nevezano (), da li neko zna koji je procenat rodjenih belih amerikanaca na smeru za fiziku, hemiju, engineering... a koliko ih ide na biznis? Posle mozemo da diskutujemo i o graduate studies...
bene_geserit bene_geserit 07:56 02.02.2017

Re: Mali je...

Domazet
koji je procenat rodjenih belih amerikanaca na smeru za fiziku, hemiju, engineering... a koliko ih ide na biznis? Posle mozemo da diskutujemo i o graduate studies...

Pa ako si sad prebacio akcenat na to "rodjeni" beli amerikanci, za njih je veca sansa da su od predaka nesto nasledili - porodican biznis, nekretnine.
Znam da tebi kao liberalu u dusi sam koncept nasledjivanja je gadan, sve bi ti to satro sa death tax. A i koncept porodicnih firmi - uzas, zbog cega uopste ti ljudi otvaraju firme i ostavljaju ih potomcima kada je tu drzava da brine o njima?
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:52 30.01.2017

Idioti i manijaci

Nije tačno da su svi vozači idioti. Za 30 godina vožnje video sam 2-3 manijaka

Ostali su uglavnom idioti.
predatortz predatortz 12:18 30.01.2017

Re: Idioti i manijaci

Milutin Milošević
Nije tačno da su svi vozači idioti. Za 30 godina vožnje video sam 2-3 manijaka

Ostali su uglavnom idioti.


Stari vic:

Vozi Mujo na autobanu, kroz Dočland. Preko radija javljaju da jedan idiot vozi suprotnom stranom i da se upozoravaju svi vozači na toj deonici.
Kaže Mujo: Ma, qrac jedan! Hiljadu, jarane, hiljadu!
Atomski mrav Atomski mrav 14:39 30.01.2017

Re: Idioti i manijaci

Pita Mujo Hasu:
- Zar ti nisi bolan treb'o da se preseliš u Englesku?
- Jesam, ali sam odust'o...
- Zašto, bolan?
- Znaš li ti, bolan, da oni voze lijevom stranom? Prob'o sam da vozim lijevom stranom puta od Sarajeva do Zen'ce za vježbu i zamalo da poginem!
tadejus tadejus 14:29 31.01.2017

Re: Idioti i manijaci

Atomski mrav
Prob'o sam da vozim lijevom stranom puta od Sarajeva do Zen'ce za vježbu i zamalo da poginem!


ja zamal da poginem u po Englske.. možda je ipak trebalo da vježbam do Zen'ce..
predatortz predatortz 14:33 31.01.2017

Re: Idioti i manijaci

tadejus
Atomski mrav
Prob'o sam da vozim lijevom stranom puta od Sarajeva do Zen'ce za vježbu i zamalo da poginem!


ja zamal da poginem u po Englske.. možda je ipak trebalo da vježbam do Zen'ce..


Đe si ti bio za vrijeme rata?
U Londonu.
Đe ti je to?
London, ba, London glavni grad Britanije...
Kol'ko je to od Sarajeva?
Šta znam... Preko 1500 km.
Jebote, koja je to onda vukojebina!

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:19 30.01.2017

.

složićemo se kako je sve promenjivo i da čovek koji veruje u nešto; lako plane u odbranu svog verovanja. I jebeš čoveka koji nikad nije izgoreo.


+ ako već mora da se bira:
myredneckself myredneckself 14:57 30.01.2017

Re: .

stefan
ako već mora da se bira: The Idiot...

Think twice, manijaci su lepši.



49 41 49 41 22:17 30.01.2017

Re: .

myredneckself
stefan
ako već mora da se bira: The Idiot...

Think twice, manijaci su lepši.




Neces verovati, taj sam film tada gledao u avionu preko Atlantika.
DAl' to bese '83. il '86. to tesko kasti?!?
Dal' je to igralo u nasim bioskopima, ne znam.

Takodje mislim, da je Flashdance; radjen po dosta istinitom dogadjaju.

myredneckself myredneckself 00:11 31.01.2017

Re: .

49 41
myredneckself
stefan
ako već mora da se bira: The Idiot...

Think twice, manijaci su lepši.




Neces verovati, taj sam film tada gledao u avionu preko Atlantika.
DAl' to bese '83. il '86. to tesko kasti?!?
Dal' je to igralo u nasim bioskopima, ne znam.

Takodje mislim, da je Flashdance; radjen po dosta istinitom dogadjaju.



Iz 1983. godine, link
Da, prikazivao se film ovde. Bila je to vrsta pomame, te outfit za gym, te trake u kosi, grejači za noge, ihh...znaš nas, sve nam se zalepi.

P.S,
ne znam ništa o tom filmu, sećam se Dženifer Bils, plesa i pesama iz njega.
milisav68 milisav68 08:11 31.01.2017

Re: .

myredneckself
Da, prikazivao se film ovde. Bila je to vrsta pomame, te outfit za gym, te trake u kosi, grejači za noge, ihh...znaš nas, sve nam se zalepi.

Da, tome je doprinelo i to što su postavili posebno ozvučenje u Sava centar gde se prikazivao, pa je ostavljao baš veliki utisak.

Mene je brat od tetke nagovarao da dođem i da ga gledam, i sećam se da su mi posle "zujale uši".

Nešto slično je bilo i sa U2 i "Rattle and Hum" u Odeonu, gde je takđe postavljeno posebno "Bose" ozvučenje, sa tada "revolucionarnim" subwoofer sistemom.
cassiopeia cassiopeia 08:46 31.01.2017

Re: .

milisav68
myredneckself
Da, prikazivao se film ovde. Bila je to vrsta pomame, te outfit za gym, te trake u kosi, grejači za noge, ihh...znaš nas, sve nam se zalepi.

Da, tome je doprinelo i to što su postavili posebno ozvučenje u Sava centar gde se prikazivao, pa je ostavljao baš veliki utisak.



Uopšte se ne sećam ozvučenja tada, ali kasnije na nekim projekcijama je bilo da ogluviš. Znam da sam jedno vreme izbegavala da gledam filmove u SC. A još sam i gluva na jedno uvo.

A pomama je bila takva da je moj dobar drug gledao film jedno 6 puta, ako ne i više.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:03 31.01.2017

Re: .

E hey, mrns, jednom sam izigravao manijaka na blogu i ostao zauvek obeležen kao čovek koji sluša Galiju, a na svadbama onaj koji prvi započinje vozić na Bajagu. Neka hvala, bolje biti idiot:)


anonymous anonymous 15:37 30.01.2017

Kad već pričamo o ....



apacherosepeacock apacherosepeacock 09:09 31.01.2017

Re: Kad već pričamo o ....

America first the Nederlands second


A ovo kao nije bilo i pre Trampa..
49 41 49 41 15:38 30.01.2017

Idiot ili Manijak

svejedno mi je.

Tom deonicom vozim jednom mesecno, nekad cesce.
Manje stresna, nego autoput; sa relativno niskom frekvencijom saobracaja.
Ogranichenje je 70 km/h. prav put vecinom jedna traka.

Vozim brze od dozvoljene, ako je suv kolovoz, vidljivost dobra, nema kamiona teskasa ispred; da me uspore na 50 i manje.

Uvek pratim vozila iza. Ako je usporio i napravio prilicni razmak; siguran sam da se javio na mobilni i da razgovara. Taj isti, kad je zavrsio razgovor; nagazio ga je i pridje mi na par metara iza.

Nedelju dana - nedavno, na istoj deonici; prati me Honda dugo - na propisnom rastojanju i istom brzinom.


Mimoilazim kamion iz suprotnog pravca; kad sam zamakao samo 5 m pored, iza kamiona izlece kombi u velikoj brzini.

"Pogadja" Hondu iza - frontalno. Snazna eksplozija od ceonog udara. Hondi leti hauba, kao komad kartona; kao i sofersajbne od oba u hiljade komada.
Kamion bezi udesno van puta, pokusava da stvori kakav takav prostor.

Slika, koja se pamti; mogao sam biti ja u Hondi.


Kroz otvoren prozor masem rukom, dolazecim vozacima da drasticno uspore.
Put je sa vertikalnim prevojima, vidljivost ogranicena.

U tih 2 sec; bio sam manijak ili idiot?!?
Verovatno su i dolazeci vozaci to isto mislili o meni.

Jedan najnoviji primer medju mnogima; idiotluk ili manijastvo.


Samo u 2 sec, imate ili ne!


49 41 49 41 19:36 30.01.2017

Question

Posto si ziveo u Americi, Evropi, kod nas i jos koje kuda; sto se tice voznje, idiotluka, manijastva...

Opinion, please

Ne statisticki, onako teorijom verovatnoce; hladne glave.
tasadebeli tasadebeli 19:45 30.01.2017

Алоооо! Домаћинееее!

А где је овде секс који си нам обећао у најави?

Ја све чекам, надам се неком тоталном и тоталитарном коитусу интераптусу, кад оно ништа...

Ево већ догурасмо до 90. коментара, а још нисмо ни рукавице са руку скинули.

О скидању нечег другог и да не причамо... Док ми стигнемо до скидања гаћа да бисмо се изљубили, закључаће се овај пост.




Изгледа ми да је овде дошао прави тренутак за Папу Родригеза Шестог...








П.С. - Јебеш га, кад већ нема нигде Ероса, да ударимо онда хиларично и трампично по Танатосу...





nsarski nsarski 09:55 31.01.2017

Re: Алоооо! Домаћинееее!

А где је овде секс који си нам обећао у најави?

G.Cross G.Cross 20:37 30.01.2017

Slow is new Fast







Nevezano sa time...

Stoje dva bika da vrhu brda i gledaju krave u dolini.

Kaze mladi Bik : Hajde da se sjurimo dole i fakujemo po jednu svaki.

Kaze stari Bik: Ne, hajde da odemo dole polako pa da ih fakujemo sve.


N.B. Komentare na moje godine i pijenje kafe primam na PP da ne kvarimo blog profesoru.
zemljanin zemljanin 20:51 30.01.2017

Re: Slow is new Fast

G.Cross


Nevezano sa time...

Stoje dva bika da vrhu brda i gledaju krave u dolini.

Kaze mladi Bik : Hajde da se sjurimo dole i fakujemo po jednu svaki.

Kaze stari Bik: Ne,hajde da odemo dole polako pa da ih fakujemo sve.


N.B. Komentare na moje godine i pijenje kafe primam na PP da ne kvarimo blog profesoru.

a ima I onaj

stoje dve krave u dolini I gledaju bikove na vrhu brda

Atomski mrav Atomski mrav 22:54 30.01.2017

Re: Slow is new Fast

Stoje dva bika da vrhu brda i gledaju krave u dolini.

Kaze mladi Bik : Hajde da se sjurimo dole i fakujemo po jednu svaki.

Kaze stari Bik: Ne, hajde da odemo dole polako pa da ih fakujemo sve


Ima i ona verzija gde četiri bika stoje na vrhu brda i gledaju stado krava koje zavodljivo pasu u dolini. Pa najmlađi bik kaže - hajde da se sjurimo dole i sredimo ih sve! Onaj sledeći po godištu kaže - a što sve, zašto da ne proberemo samo one najbolje? Zatim onaj sledeći po godištu dodaje - a zašto bismo mi silazili s brda, neka one same dođu kod nas? Na kraju onaj najstariji bik povika - jao, evo krenule su da se penju ovamo, bež'mo!

49 41 49 41 23:47 30.01.2017

Re: Slow is new Fast

Nas prvi priznat sexolog Aleksadar Kostic-svojoj enciklopeiji "Polni zivot" kaze:
Posle sexa najsrecnija dva bica su Petao i Zene.

J-bi, ga to je bilo 1933. izdanje u mojoj kuci.

Dal to vazi danas, nesto ne verujem; posle antibiotichke - galofachke torture u ishrani?!?

Svakom treba ispitati hormone, pa da idemo dalje.
49 41 49 41 21:15 30.01.2017

Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

Chris, bio si nekoliko puta tamo; koliko je udaljeno?
Zavisi.
Ako ja vozim, 45 min.
Moj Tast, sat i po.

Chris,
Kad si se vratio iz Tennesija?
Jesi li ti znao da je tamo za svaku prekoracenu milju od dozvoljene - pukne 100-tka?!?

Svak se cheshe, gde ga svrbi.

nsarski nsarski 22:49 30.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

Chris, bio si nekoliko puta tamo; koliko je udaljeno?
Zavisi.
Ako ja vozim, 45 min.
Moj Tast, sat i po.


Mr. Wolf: Koliko je daleko to?
Glas: Pola sata voznje.
Mr. Wolf: OK, bicu tamo za 10 minuta.

Pulp Fiction:

myredneckself myredneckself 01:11 31.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

Koristim kategoriju astrologija i prilažem jedan horoskop, baš o idiotima i manijacima.
Svi profili lepo po znacima, redom, bez dlake na jeziku.
link
I to je za ljude, da pročitaju, nije loše... A i vozači (s bloga, ili s druma) su ljudi.

Nsarski, post ti je iztrampovan, totalno.
Ovo, ovde napisano...
Nevolja je u tome što ćete se vi, Umereni, odlično složiti sa Brzim da je Spori totalni idiot. Takođe, složićete se potpuno u mišljenju sa Sporim da je Brzi neizlečivi manijak. Najzad, Spori i Brzi nikako neće moći da se usaglase da li ste vi, Umeren i dobar vozač, po njihovim kriterijumima, manijak ili idiot.

...je pravi galimatijas, tu čovek ne mož' u ovo doba noći da razluči ko je tu kome šta, šta ko o kome misli, koji, ili čiji je strašni petao đavo, itibožeznaj...
Ovo može da ide pod kategoriju sex, i sad neka mi još neko kaže da ja trolujem.
nsarski nsarski 01:23 31.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

Nsarski, post ti je iztrampovan, totalno.


Ah, let it be! Sastavljam neko predavanje za sutra pa nemam vremena da uletim medju idiote i manijake i hebem svima kevu! Ono, bez padona.

Uzivajte svi, bez obzira.
49 41 49 41 02:09 31.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

nsarski
Nsarski, post ti je iztrampovan, totalno.


Ah, let it be! Sastavljam neko predavanje za sutra pa nemam vremena da uletim medju idiote i manijake i hebem svima kevu! Ono, bez padona.

Uzivajte svi, bez obzira.


Ajd, sto si me nasmejao; da me bole trbushni.
Kako da organizujem akciju na blogu; da ti 10 njih izlupa preporuke.
Mene ovi "samoupravljaci" hebu samo jedamput i ne daju vise.
49 41 49 41 02:18 31.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

nsarski
Chris, bio si nekoliko puta tamo; koliko je udaljeno?
Zavisi.
Ako ja vozim, 45 min.
Moj Tast, sat i po.


Mr. Wolf: Koliko je daleko to?
Glas: Pola sata voznje.
Mr. Wolf: OK, bicu tamo za 10 minuta.

Pulp Fiction:


Ovako moj profa na faxu, svojevremeno komentarise.

Ako ga nagazim do "daske" i stignem 10 min. ranije; ne znam sta da radim sa tim vremenom.
tasadebeli tasadebeli 09:54 31.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

myredneckself


Nsarski, post ti je iztrampovan, totalno.



Е, дакле, моје слутње су се потврдиле.

Стварно си безосећајна. Круела Де Вил.

Уопште не примећујеш те суптилне трептаје душе на високим и ниским фреквенцијама.

Па и они су људи, мајку му. Мислим, ти трампични и хиларични. И импични (од импичмент).


Ево, ја ћу да их утешим... Није у реду да оду незадовољени за овог поста.


Novinarka RT Kirbiju: Smiri živce, popij lek (ЛИНК)



П.С. - Све ми погодило у хороскопу!


Vaga

Narcisoidni šizofrenici, ogledalo im je najbolji prijatelj, potpuno nestabilni, treba im nedelju dana da se odluče hoće li naručiti Coca – Colu ili Pepsi, toliko su lenji da je pravo čudo kako uopšte ustaju iz kreveta.

Bezdušni, bez srca, bez krvi. One znaju voleti samo ako ste finansijski ili položajno istaknuti.

Reč prijatelj ne postoji, koliko god im se otvorite, nećete dobiti ni približno jednako jer one samo pažljivo slušaju vas a svoje karte ne otvaraju.

Draže su im 1000 lepih laži, nego jedna bolna istina, zato su najuspešniji u laganju čak i sebe.



А ова последња реченица је посебно инспиративна и даје ми неку нову енергију за даљи рад на овом Блогу Б92.







EDIT: А погодило понешто и мојој жени у том хороскопу...


Završe sa kretenom u životu jer je njihov izbor partnera užasan
myredneckself myredneckself 11:09 31.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

tasa
П.С. - Све ми погодило у хороскопу!

Što si hrabar, taso!
A ja u svemu pun gas, pa čitala i spojila i znak i podznak. Kad je bal, nek je bal, neka bude što biti ne može...
Sada ne smem da objavim, užas, ćao da mi ne kažeš u prolazu kad me vidiš...
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:46 31.01.2017

Re: Ista meta drugo rastojanje- i po dzepu

Sada ne smem da objavim, užas, ćao da mi ne kažeš u prolazu kad me vidiš...


Ih, arogantna, uobrazena i naporna, narcisoidna, lenja sizofrenicarka koja mora da se obozava i sa razlogom a narocito bez razloga..


Jao, jao i mom muzu isto

Završe sa kretenom u životu jer je njihov izbor partnera užasan



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana