Društvo| Gradjanske inicijative

Od 1 do 150,000

G.Cross RSS / 04.02.2017. u 21:10

NIje mi namera da komentarišem političku stranu onog što se dogodilo ove nedelje u Rumuniji.

Siguran sam, na blogu ima mnogo ljudi koji o tome znaju bolje od mene.

Želim da podelim sa vama dve slike.

Prva je od prošlog četvrtka ujutru u 9:05 . Jedan čovek došao da protestvuje na Pjaca Viktorija u Bukureštu. NIje prolaznik. Tuda se ne prolazi. Protestvuje protiv urgentne vladine odluke za koju on veruje da nije dobra.

Druga fotografija je isti četvrtak navece,  150.000 ljudi. Protestvuju protiv iste odluke;

Trenutno je tamo 200.000 ljudi i vlada je upravo objavila da odustaje od urgentne odluke.

 

 

16473575_10154185112932761_9186416749017120608_n.jpg?oh=1c2ac331014a2c553bd49f7d8547d972&oe=5911CB67 

 

 live-stream-piata-victoriei-1-februarie-2017.jpg?w=431&h=239



Komentari (270)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 21:44 04.02.2017

Шта зна дете шта је обојена револуција

Српски медији еуфорично прате догађаје у Румунији – једни тврде да је народ спонтано устао против корупције, а други да су грађани одлучни да кажу “не” НАТО пакту. Ниједно ни друго није истина, већ су у питању протести иза којих стоји Сорош и његови милиони, као и интереси старе америчке администрације, каже за “Победу” Алекс Балан, представник Румуна у Србији.

– Антикорупцијска агенција у Румунији основана је као инструмент притиска одлазеће америчке администрације и служила је за чишћење непослушних и непонизних. Ко год није хтео да буде њихов играч, добијао је велику новчану казну, робију или је био исмеван и нападан у контролисаним медијима до губљења последње трунке достојанства – каже Балан за наш портал и објашњава разлоге укидања овог тела.

Он каже да су проблеми настали када је званична Румунија стала на пут клинтовско-сорошевском плану и увела закон који ће штити грађане, па је тада одлучено да се нападне влада, која је решила да се одупре окупацију.

– Преко 150 хиљада грађана Румуније је на улицама и ближи се тамошњи 5. октобар, додуше у фебруару. Проблем је што је румунски народ политички неписмен, насео на јефтине игре Сорошеваца. Још је већи проблем и што би народ Србије опет насео, други пут у 17 година. Треба о томе мислити – каже Балан, који уједно најављује и скуп подршке испред румунске амбасаде, али и изражава захвалност “Победи” што је једина од српских медија имала храбрости да пренесе аутентичну истину.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:46 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

...
G.Cross G.Cross 22:01 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

omega68
Српски медији еуфорично прате догађаје у Румунији – једни тврде да је народ спонтано устао против корупције, а други да су грађани одлучни да кажу “не” НАТО пакту. Ниједно ни друго није истина, већ су у питању протести иза којих стоји Сорош и његови милиони, као и интереси старе америчке администрације, каже за “Победу” Алекс Балан, представник Румуна у Србији.

– Антикорупцијска агенција у Румунији основана је као инструмент притиска одлазеће америчке администрације и служила је за чишћење непослушних и непонизних. Ко год није хтео да буде њихов играч, добијао је велику новчану казну, робију или је био исмеван и нападан у контролисаним медијима до губљења последње трунке достојанства – каже Балан за наш портал и објашњава разлоге укидања овог тела.

Он каже да су проблеми настали када је званична Румунија стала на пут клинтовско-сорошевском плану и увела закон који ће штити грађане, па је тада одлучено да се нападне влада, која је решила да се одупре окупацију.

– Преко 150 хиљада грађана Румуније је на улицама и ближи се тамошњи 5. октобар, додуше у фебруару. Проблем је што је румунски народ политички неписмен, насео на јефтине игре Сорошеваца. Још је већи проблем и што би народ Србије опет насео, други пут у 17 година. Треба о томе мислити – каже Балан, који уједно најављује и скуп подршке испред румунске амбасаде, али и изражава захвалност “Победи” што је једина од српских медија имала храбрости да пренесе аутентичну истину.



Omega druze,

ja te lepo molim da prekinemo politicku stranu diskusije.

Mene interesuje socijoloska strana dogadjaja.

Narocito tzv Emergent Behavior.

Kako i zasto i kojim nacinom ( narocito gledajuci ulogu online medija ) masa poraste u 10 sati od 1 do 150.000.

Ukoliko nastavis sa svojim pamfletima bicu prisiljen da budes prvi kojeg banujem.


G.Cross G.Cross 22:03 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
...



??
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:04 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
Predrag Brajovic
...



??

editovao je komentar, hvala Brajo :)
escherichije_colic escherichije_colic 22:18 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross


ja te lepo molim da prekinemo politicku stranu diskusije.

Mene interesuje socijoloska strana dogadjaja.

Narocito tzv Emergent Behavior.

Kako i zasto i kojim nacinom ( narocito gledajuci ulogu online medija ) masa poraste u 10 sati od 1 do 150.000.



Pa on je dao svoju verziju odgovora ako sam dobro razumeo: plati Soroš i skupe se ljudi. Sociološka pozadina dešavanja: osnovni matriks koristoljublje + "punilo" u vidu raznih lako manipulisanih grupacija društvenih (omladina u prvom redu) ... pretpostavljam da ima i nekih "navijača", isto kao na Majdanu (kao i kod nas što je bilo) itd itd
G.Cross G.Cross 22:27 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

escherichije_colic
G.Cross


ja te lepo molim da prekinemo politicku stranu diskusije.

Mene interesuje socijoloska strana dogadjaja.

Narocito tzv Emergent Behavior.

Kako i zasto i kojim nacinom ( narocito gledajuci ulogu online medija ) masa poraste u 10 sati od 1 do 150.000.



Pa on je dao svoju verziju odgovora ako sam dobro razumeo: plati Soroš i skupe se ljudi. Sociološka pozadina dešavanja: osnovni matriks koristoljublje + "punilo" u vidu raznih lako manipulisanih grupacija društvenih (omladina u prvom redu) ... pretpostavljam da ima i nekih "navijača", isto kao na Majdanu (kao i kod nas što je bilo) itd itd
*


Posle 23 godine provedene u Rumuniji dozvoli mi da kazem da ovaj put nije bilo organizovano od Sorosa nego malo istocnije.

Sad, ljudi i u Rumuniji i u Srbiji i u Bugarskoj treba da odluce da li su protiv lopova uopste ili samo protiv njihovih lopova a nasi lopovi su OK.

Ali, nazad na moje pitanje, kako to massa poraste od 1 do 150000.

Nemoj da mi kazes da ide SOros okolo i daje 20 eura to 100.000 ljudi ?


princi princi 22:34 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Posle 23 godine provedene u Rumuniji dozvoli mi da kazem da ovaj put nije bilo organizovano od Sorosa nego malo istocnije.

Istočnije od Soroša ili Rumunije?

Meni interesantno da su prvo bili toliko drski i osioni da donesu takvu odluku, a onda da je neko tako brzo i efikasno organizovao toliki narod. Ne verujem u neku posebnu svest Rumuna, odmah da kažem.
G.Cross G.Cross 22:36 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Meni interesantno da su prvo bili toliko drski i osioni da donesu takvu odluku


I meni. Pitanje je zasto ?

a onda da je neko tako brzo i efikasno organizovao toliki narod.


O ovome je blog.Da li je i kako moguce manipulisati, platiti 200000 ljudi u dva dana. ili je to zaista narod ( nova, mlada srednja klasa ) kojoj je pun organ svega. Oni imaju pare radeci za Amazon , Mikrosoft i imaju decu i ne zele da idu da beru maline u Spaniji.

A najmanje da im ponovo Rusi odredjuju buducnost.
princi princi 22:41 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

To obično govori o slaboj državi, onoj koja loše procenjuje sopstvenu snagu i koja nema potpunu kontrolu nad službama bezbednosti. Mislim da je i Erdogan, na primer, u sličnoj poziciji, mada je Turska neuporedivo složenija i kompleksnija država.
nsarski nsarski 22:48 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Meni interesantno da su prvo bili toliko drski i osioni da donesu takvu odluku, a onda da je neko tako brzo i efikasno organizovao toliki narod. Ne verujem u neku posebnu svest Rumuna, odmah da kažem.


Ne znam da li si bio prisutan kad smo se jednom prilikom druzili sa Ivanom Marovicem, otporasem i blogokolegom, u "Kalemegdanskoj terasi" ako me secanje sluzi.
E, posle razgovora s njim - a on te stvari odlicno zna - jasno je da postoje tehnike generisanja takvih buntova. On je tada rekao: "Dajte mi 1000 iskrenih i upornih i posvecenih ljudi, i ja cu organizovati masovnu pobunu". (Tada je aktuelna bila ona buka oko platana u Bulevaru, ljudi se vezivali za drvo, strajkovali gladju, itd.). Okidac uopste nije bitan - to moze da bude i protest protiv lose novogodisnje dekoracije na ulicama. U svakom slucaju, tehnike postoje. Ali, to svi znamo.

O konkretnoj situaciji u Rumuniji ne znam nista, pa ne komentarisem.
anonymous anonymous 22:48 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
omega68
Српски медији еуфорично прате догађаје у Румунији – једни тврде да је народ спонтано устао против корупције, а други да су грађани одлучни да кажу “не” НАТО пакту. Ниједно ни друго није истина, већ су у питању протести иза којих стоји Сорош и његови милиони, као и интереси старе америчке администрације, каже за “Победу” Алекс Балан, представник Румуна у Србији.

– Антикорупцијска агенција у Румунији основана је као инструмент притиска одлазеће америчке администрације и служила је за чишћење непослушних и непонизних. Ко год није хтео да буде њихов играч, добијао је велику новчану казну, робију или је био исмеван и нападан у контролисаним медијима до губљења последње трунке достојанства – каже Балан за наш портал и објашњава разлоге укидања овог тела.

Он каже да су проблеми настали када је званична Румунија стала на пут клинтовско-сорошевском плану и увела закон који ће штити грађане, па је тада одлучено да се нападне влада, која је решила да се одупре окупацију.

– Преко 150 хиљада грађана Румуније је на улицама и ближи се тамошњи 5. октобар, додуше у фебруару. Проблем је што је румунски народ политички неписмен, насео на јефтине игре Сорошеваца. Још је већи проблем и што би народ Србије опет насео, други пут у 17 година. Треба о томе мислити – каже Балан, који уједно најављује и скуп подршке испред румунске амбасаде, али и изражава захвалност “Победи” што је једина од српских медија имала храбрости да пренесе аутентичну истину.



Omega druze,

ja te lepo molim da prekinemo politicku stranu diskusije.

Mene interesuje socijoloska strana dogadjaja.

Narocito tzv Emergent Behavior.

Kako i zasto i kojim nacinom ( narocito gledajuci ulogu online medija ) masa poraste u 10 sati od 1 do 150.000.

Ukoliko nastavis sa svojim pamfletima bicu prisiljen da budes prvi kojeg banujem.




Не видим шта је спорно у Омегином коментару.
То што тебе интересује једна страна догађаја, не мора да интересује и друге.

Омега није искочио из контекста теме.

Ти би заправо да му забраниш да другачије мисли.
Поражавајуће.


anonymous anonymous 22:55 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
Meni interesantno da su prvo bili toliko drski i osioni da donesu takvu odluku


I meni. Pitanje je zasto ?

a onda da je neko tako brzo i efikasno organizovao toliki narod.


O ovome je blog.Da li je i kako moguce manipulisati, platiti 200000 ljudi u dva dana. ili je to zaista narod ( nova, mlada srednja klasa ) kojoj je pun organ svega. Oni imaju pare radeci za Amazon , Mikrosoft i imaju decu i ne zele da idu da beru maline u Spaniji.

A najmanje da im ponovo Rusi odredjuju buducnost.


У целом региону ситуација је таква да и најбезазленији догађај може да буде кап која прелива чашу.

А "цивилно друштво " је у свим постсоцијалистичким државама изникло на Сорошевим парама.

Мрежно је повезано и инфилтрирано у све поре друштва.

Није велики проблем да се изманипулише јавно мњење и изазову нереди.

Они су већ авансирани у ранијем периоду, а смеше се и бонуси уколико се поступа у складу са оним што се процењује да је пожељно.



G.Cross G.Cross 22:56 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

То што тебе интересује једна страна догађаја, не мора да интересује и друге


Ali ovo je moj Blog gde sam ja hteo da govorim o Emergent Behavior, ukoliko vi zelite da govorite o Putinovim stomacnim misicima dok jase polarnog medveda mozete da napravire vas blog. u protivnom vi odbijate moju slobodu da govorim o Emergent Behavior. Obecavam ja necu da kvarim tvoj blog o lepoti Putinovih trbusnih misica.
G.Cross G.Cross 22:57 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

А "цивилно друштво " је у свим постсоцијалистичким државама изникло на Сорошевим парама.


Molim te daj neki ozbiljan link koji dokazuje ovo.
anonymous anonymous 23:00 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
А "цивилно друштво " је у свим постсоцијалистичким државама изникло на Сорошевим парама.


Molim te daj neki ozbiljan link koji dokazuje ovo.


Говорим из личног искуства, не читам Википедију.
G.Cross G.Cross 23:02 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

anonymous
G.Cross
А "цивилно друштво " је у свим постсоцијалистичким државама изникло на Сорошевим парама.


Molim te daj neki ozbiljan link koji dokazuje ovo.


Говорим из личног искуства, не читам Википедију.


Dobar ti argument. Ali da bih te uzeo ozbiljno jel imas jos nesto?
anonymous anonymous 23:07 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
То што тебе интересује једна страна догађаја, не мора да интересује и друге


Ali ovo je moj Blog gde sam ja hteo da govorim o Emergent Behavior, ukoliko vi zelite da govorite o Putinovim stomacnim misicima dok jase polarnog medveda mozete da napravire vas blog. u protivnom vi odbijate moju slobodu da govorim o Emergent Behavior. Obecavam ja necu da kvarim tvoj blog o lepoti Putinovih trbusnih misica.


Ко је поменуо Путина пре тебе.
Омега је дао једну верзију догађаја о којем си писао.
То је по мени сасвим легитимно.

Различита мишљења су у ствари различита тумачења истог.

Ти би да сви у догађају виде само оно што ти хоћеш.
То води једнодимензионалности.
Нико теби не ускраћује слободу, али слободу морају да имају и други , све док пишу у оквиру теме , из било ког аспекта.

Јер оног тренутка када си блог пустио у јавност, он није више само твој.

Он постаје место сусрета и других којима не можеш да ускратиш право да чују и другачија размишљања од твог.
princi princi 23:15 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

nsarski
Meni interesantno da su prvo bili toliko drski i osioni da donesu takvu odluku, a onda da je neko tako brzo i efikasno organizovao toliki narod. Ne verujem u neku posebnu svest Rumuna, odmah da kažem.


Ne znam da li si bio prisutan kad smo se jednom prilikom druzili sa Ivanom Marovicem, otporasem i blogokolegom, u "Kelemegdanskoj terasi" ako me secanje sluzi.
E, posle razgovora s njim - a on te stvari odlicno zna - jasno je da postoje tehnike generisanja takvih buntova. On je tada rekao: "Dajte mi 1000 iskrenih i upornih i posvecenih ljudi, i ja cu organizovati masovnu pobunu". (Tada je aktuelna bila ona buka oko platana u Bulevaru, ljudi se vezivali za drvo, strajkovali gladju, itd.). Okidac uopste nije bitan - to moze da bude i protest protiv lose novogodisnje dekoracije na ulicama. U svakom slucaju, tehnike postoje. Ali, to svi znamo.

O konkretnoj situaciji u Rumuniji ne znam nista, pa ne komentarisem.


Ne, nisam bio, ali poznato mi je da Marović to pokušava da prodaje kao svoj zanat, kao neki know how. Išao je da daje neku podršku i onim Wall St protest, ako se ne varama. Iskreno, ne mislim da je to neki preterano ekspertski mumbo jumbo, poznato je da narodne revolucije retko izvede više od 10 000 dobro organizovanih ljudi. I na masovnim demonstracijama od po više miliona ljudi, tu postoji neko čvrsto jezgro, hijerarhizovano, ostali su tu uglavnom dekor.

I to me baš zanima, ko je organizovao tih 10K ljudi u Bukureštu, ko je taj koji ima tu infrastrukturu. Ako je Putin, to Rumune a i EU može samo da zabrine. Ako je CIA, onda svaka čast ako su ovako obezglavljeni u stanju da sprovedu takvu operaciju. Ako je MI6, i njima svaka čast ako drže toliku infrastrukturu u šaci.
anonymous anonymous 23:16 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
anonymous
G.Cross
А "цивилно друштво " је у свим постсоцијалистичким државама изникло на Сорошевим парама.


Molim te daj neki ozbiljan link koji dokazuje ovo.


Говорим из личног искуства, не читам Википедију.


Dobar ti argument. Ali da bih te uzeo ozbiljno jel imas jos nesto?


Па шта те интересује.

Хоћеш да ти кажем, да је код нас рецимо Центар за антиратну акцију ( Весна Пешић анд цо ) био расадник готово свих будућих / садашњих лидера НВО .

Да се Грађански савез Србије окупљао на конференцијама невладиних организација, иако у том периоду Свилановић није ни знао шта су то НВО, а данас је ....

Да је после пок. Дерета са Грађанским иницијативама обучио и инструирао већину НВО.

Да је Европски покрет у Србији - такође био инкубатор организација из које се испилио и ..... Г 17 .

Да је Соња Лихт сива еминенција НВО сектора, дугогодишњи директор Отвореног друштва, делила донације.Да је један од њених.... Иван Вејвода дас на челу Герман маршал фонда.



На сличан начин можеш да пратиш и развој медија - од Анема .....

Још....


G.Cross G.Cross 23:17 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Јер оног тренутка када си блог пустио у јавност, он није више само твој.


U pravu si, cepaj majstore.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Они су већ авансирани у ранијем периоду, а смеше се и бонуси уколико се поступа у складу са оним што се процењује да је пожељно.


Moguće, teško je pobiti, isto kao što je teško i dokazati.
Ostaje da svako misli šta hoće.

Ali ono što mene uvek tu zbunjuje je što se često desi, kao i uovom slučaju, da je teško dobaciti do toga koji su mu motivi da troši tolike pare kako bi, eto, organizovao neke proteste u Rumuniji.

Šta time dobija, kakvi mu se interesi ostvaruju?
Imaš li makar blagu predstavu o tome?
Pitam jer me stvarno zanima.

Na tom nivou je i Omegin komentar, Soroš, bivša administracija...ok, ali bode oči odsustvo neke logične niti koja to povezuje sa njihovim interesima.
G.Cross G.Cross 23:28 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Да је Соња Лихт сива еминенција НВО сектора, дугогодишњи директор Отвореног друштва, делила донације.Да је један од њених.... Иван Вејвода дас на челу Герман маршал фонда.



На сличан начин можеш да пратиш и развој медија - од Анема .....



A ko placa Vulina ? ili on to radi iz ciste kako da kazem nekako magije da jedan tip kome niko ne bi dao nacrtane ovce da cuva postaje vazan u drzavi Srbiji?

Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?
princi princi 23:29 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?

U Srbiji svaka tajna služba ima svog predsedničkog kandidata.
G.Cross G.Cross 23:30 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

princi
Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?

U Srbiji svaka tajna služba ima svog predsedničkog kandidata.


Kom kandidatu ce da Vulin nosi gajbice piva i ko ce da plati pivo ?


Samo da pokusam da vratim razgovor na originalnu temu.

Rumunski premijer je svoju odluku da odustane od urgentnih odluka objavio nocas preko Fejsbuka ne preko nacionalne televizije. Ovo mene interesuje.
anonymous anonymous 23:32 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

hoochie coochie man
Они су већ авансирани у ранијем периоду, а смеше се и бонуси уколико се поступа у складу са оним што се процењује да је пожељно.


Moguće, teško je pobiti, isto kao što je teško i dokazati.
Ostaje da svako misli šta hoće.

Ali ono što mene uvek tu zbunjuje je što se često desi, kao i uovom slučaju, da je teško dobaciti do toga koji su mu motivi da troši tolike pare kako bi, eto, organizovao neke proteste u Rumuniji.

Šta time dobija, kakvi mu se interesi ostvaruju?
Imaš li makar blagu predstavu o tome?
Pitam jer me stvarno zanima.

Na tom nivou je i Omegin komentar, Soroš, bivša administracija...ok, ali bode oči odsustvo neke logične niti koja to povezuje sa njihovim interesima.


Ја сам већ раније више пута писао, да нажалост нисмо били довољно упућени у латино америчке прилике и догађања, пре свега онога, шта се нама изподешавало.

Да јесмо, многе ствари би нам биле јасније.

Проучи искуство Чилеа.

Прво је постављен од ЦИЕ диктатор Пиноче, а затим је од тих истих рушен.

Чикаго бојси, млада економска интелектуална елита обучена у иностранству,( САД ) преузела је све кључне економско финансијске секторе.

Исто су код нас одрадили Г17. Са свим последицама.

Процес изградње "цивилног друштва " је заправо врбовање младе интелектуалне елите која ће сутра имати одлучујућу улогу у чвориштима моћи и доносити политичке одлуке у складу са интересима својих бивших ментора.

Они се мрежно повезују и изграђују односе и са другима из региона.
И тако се све ставља под контролу страних центара моћи.

Мислиш ли да је СББ, Сорош добио на тендеру легално ?






anonymous anonymous 23:34 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
Да је Соња Лихт сива еминенција НВО сектора, дугогодишњи директор Отвореног друштва, делила донације.Да је један од њених.... Иван Вејвода дас на челу Герман маршал фонда.



На сличан начин можеш да пратиш и развој медија - од Анема .....



A ko placa Vulina ? ili on to radi iz ciste kako da kazem nekako magije da jedan tip kome niko ne bi dao nacrtane ovce da cuva postaje vazan u drzavi Srbiji?

Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?


А да ли је неко тврдио да код нас не вршљају тајне службе свих.

Држава , корпорација, мафије....
anonymous anonymous 23:36 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
princi
Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?

U Srbiji svaka tajna služba ima svog predsedničkog kandidata.


Kom kandidatu ce da Vulin nosi gajbice piva i ko ce da plati pivo ?


Samo da pokusam da vratim razgovor na originalnu temu.

Rumunski premijer je svoju odluku da odustane od urgentnih odluka objavio nocas preko Fejsbuka ne preko nacionalne televizije. Ovo mene interesuje.


Протест се исплатио .

Шта те даље интересује ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:41 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Процес изградње "цивилног друштва " је заправо врбовање младе интелектуалне елите која ће сутра имати одлучујућу улогу у чвориштима моћи и доносити политичке одлуке у складу са интересима својих бивших ментора.

Они се мрежно повезују и изграђују односе и са другима из региона.
И тако се све ставља под контролу страних центара моћи.


To je u redu, na sasvim razumljivim osnovama počiva, ali kako to povezati sa ovim dešavanjima u Rumuniji?
Šta, treniraju, stalo im je da jednu (idiotsku) uredbu sruše, da sruše vladu Rumunije?
Što baš njih, što ne Orbana, imalo bi više smisla?
Mnogo mi je to nategnuto.
ivana23 ivana23 23:44 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Мислиш ли да је СББ, Сорош добио на тендеру легално ?


Nije Soros, vec, Petraeus - a former CIA director.
angie01 angie01 23:45 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

vec, Petraeus


..i ja cula tako.
anonymous anonymous 23:45 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

hoochie coochie man
Процес изградње "цивилног друштва " је заправо врбовање младе интелектуалне елите која ће сутра имати одлучујућу улогу у чвориштима моћи и доносити политичке одлуке у складу са интересима својих бивших ментора.

Они се мрежно повезују и изграђују односе и са другима из региона.
И тако се све ставља под контролу страних центара моћи.


To je u redu, na sasvim razumljivim osnovama počiva, ali kako to povezati sa ovim dešavanjima u Rumuniji?
Šta, treniraju, stalo im je da jednu (idiotsku) uredbu sruše, da sruše vladu Rumunije?
Što baš njih, što ne Orbana, imalo bi više smisla?
Mnogo mi je to nategnuto.


Ја сам покушао да одговорим управо на оно питање које поставља аутор.

Како се може постићи критична маса.

О тренутним политичким приликама у Румунији,као и разлозима протеста- знам мало.

anonymous anonymous 23:47 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

ivana23
Мислиш ли да је СББ, Сорош добио на тендеру легално ?


Nije Soros, vec, Petraeus - a former CIA director.


Пре њега је био Сорош.
G.Cross G.Cross 23:47 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

anonymous
G.Cross
princi
Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?

U Srbiji svaka tajna služba ima svog predsedničkog kandidata.


Kom kandidatu ce da Vulin nosi gajbice piva i ko ce da plati pivo ?


Samo da pokusam da vratim razgovor na originalnu temu.

Rumunski premijer je svoju odluku da odustane od urgentnih odluka objavio nocas preko Fejsbuka ne preko nacionalne televizije. Ovo mene interesuje.


Протест се исплатио .

Шта те даље интересује ?


Isplatio? Kome?

Interesuje me dinamika online generisanja drustvenih kretanja.

Vrlo interesatno za ono cime se bavim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:50 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Ја сам покушао да одговорим управо на оно питање које поставља аутор.


Aha, ok, o različitim stvarima pričamo onda.
A ovo o SBB, i ja sam čuo ovu verziju Ivaninu. Od nekog kakvog takvog insajdera.
G.Cross G.Cross 23:50 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Како се може постићи критична маса.


Upravo to .

Kako ?
anonymous anonymous 23:50 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross




А чиме се бавиш ?
G.Cross G.Cross 23:53 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

anonymous
G.Cross
anonymous
G.Cross
princi
Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?

U Srbiji svaka tajna služba ima svog predsedničkog kandidata.


Kom kandidatu ce da Vulin nosi gajbice piva i ko ce da plati pivo ?


Samo da pokusam da vratim razgovor na originalnu temu.

Rumunski premijer je svoju odluku da odustane od urgentnih odluka objavio nocas preko Fejsbuka ne preko nacionalne televizije. Ovo mene interesuje.


Протест се исплатио .

Шта те даље интересује ?


Isplatio? Kome?

Interesuje me dinamika online generisanja drustvenih kretanja.

Vrlo interesatno za ono cime se bavim.



А чиме се бавиш ?


Online biznisom.
princi princi 23:56 04.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Rumunski premijer je svoju odluku da odustane od urgentnih odluka objavio nocas preko Fejsbuka ne preko nacionalne televizije. Ovo mene interesuje.

Moram priznati da je i ovo totalno blesavo, mada posle ovog Trumpa ništa više nije dovoljno blesavo. Šta, on prvo donese neku odluku koja izazove masovne proteste i onda objavi na FB, "e, u stvari, zezao sam se". I, šta, posle toga će još ostati premijer? Mislim, pa koji je to joke od države....
escherichije_colic escherichije_colic 00:02 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross


Ali, nazad na moje pitanje, kako to massa poraste od 1 do 150000.

Nemoj da mi kazes da ide SOros okolo i daje 20 eura to 100.000 ljudi ?




Ma naravno da ne mislim kako je on lično platio 20e svakome od prisutnih ali da je uložio lovu da se pokrene ona inicijalna grudva snega, to mi uopšte nije teško da poverujem: ne platiš svakom "navijaču" pojedinačno 20e ali platiš vođi, platiš vođi sindikata, platiš vođi studentskog saveza, saveza penzionera, izvrištiš po fejsbuku i tviteru ... Gledali smo već nekoliko puta u poslednjih 4-5 godina kako se to radi. Verujem da je Rumunima objektivno preko glave njihovih korumpiranih političara ali u tu društvenu svest i solidarnost koja spontano od jednog čoveka napravi 150.000 - ne, u to ne verujem. Toga nema čak ni u Americi, savremenoj kolevci slobode izražavanja, a kamo li će biti u postčaušeskuovskoj Rumuniji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:02 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Pa... Trump sve tvituje. Obama je takođe tvitovao. Sva ministarstva i portparoli imaju svoje TW i FB naloge, koji se smatraju zvaničnim kanalom komunikacije. Novo je doba.

Na TW moj drugar ima nalog Pokojna Mileva sa 500.000 pratilaca. Stečenih bez reklamnih kampanja.
arcins arcins 00:05 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
anonymous
G.Cross
princi
Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?

U Srbiji svaka tajna služba ima svog predsedničkog kandidata.


Kom kandidatu ce da Vulin nosi gajbice piva i ko ce da plati pivo ?


Samo da pokusam da vratim razgovor na originalnu temu.

Rumunski premijer je svoju odluku da odustane od urgentnih odluka objavio nocas preko Fejsbuka ne preko nacionalne televizije. Ovo mene interesuje.


Протест се исплатио .

Шта те даље интересује ?


Isplatio? Kome?

Interesuje me dinamika online generisanja drustvenih kretanja.

Vrlo interesatno za ono cime se bavim.


Premijer samo prati trend, Tramp uglavnom "cvrkuce".
Salu na stranu, prenos informacija drustvenim mrezama je neuporedivo brzi nego bilo koji breaking news.
Pre neku godinu sam video podatak da je radiu trebalo tridesetak godina da dostigne 50 miliona korisnika, televiziji 13, a internetu 4.
Takodje, prilikom skoro svake vanredne situacije, privatni video zapisi se objavljuju sa drustvenih mreza, odnosno zapisi ljudi koji su bili na licu mesta.
Najpoznatiji slucaj je bio kada se avion spustio prinudno u reku Hudson, mislim, pre na znam vec ni kada je to bilo i da li je uopste bilo tamo..... to je bio otprilike prvi dogadjaj koji je snimljen od strane prolaznika, a koji je preuzet sa drustvenih mreza od strane vecine medijskih korpooracija.
Jednostavno zivimo u vremenu kada imate nebrojeno "izvestaca" u svakom delu sveta.
escherichije_colic escherichije_colic 00:06 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
Pa... Trump sve tvituje. Obama je takođe tvitovao. Sva ministarstva i portparoli imaju svoje TW i FB naloge, koji se smatraju zvaničnim kanalom komunikacije. Novo je doba.

Na TW moj drugar ima nalog Pokojna Mileva sa 500.000 pratilaca. Stečenih bez reklamnih kampanja.


Fora je u tome što ti fabrikanti obojenih revolucija na spisku svojih tviteraša imaju masu uticajnih imena iz estrade i popkulture, a to ti automatski podrazumeva masovnu mobilizaciju omladine a bez mase omladine nema obojenih revolucija.
G.Cross G.Cross 00:06 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

princi
Rumunski premijer je svoju odluku da odustane od urgentnih odluka objavio nocas preko Fejsbuka ne preko nacionalne televizije. Ovo mene interesuje.

Moram priznati da je i ovo totalno blesavo, mada posle ovog Trumpa ništa više nije dovoljno blesavo. Šta, on prvo donese neku odluku koja izazove masovne proteste i onda objavi na FB, "e, u stvari, zezao sam se". I, šta, posle toga će još ostati premijer? Mislim, pa koji je to joke od države....



Well neko ga je savetovao da upravo to i uradi .

I bilo je upravo to. Imitirati Trampa.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:08 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Hoću da kažem: mislim da ne umete da prepoznajete prave mehanizme društvenog umrežavanja. I Beograd na vodi Patka-protesti bili su isključivo rezultat komunikacije na društvenim mrežama. Kao i uspeh DJB na izborima. U ovom trenu u EU postoje partije bez članstva. Njima se komunikativni motor -- društvene mreže.
princi princi 00:17 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Well neko ga je savetovao da upravo to i uradi .

Da. Neki njegov Krle. To i kažem, joke od države.
nsarski nsarski 00:23 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Išao je da daje neku podršku i onim Wall St protest, ako se ne varama. Iskreno, ne mislim da je to neki preterano ekspertski mumbo jumbo, poznato je da narodne revolucije retko izvede više od 10 000 dobro organizovanih ljudi.


Da, da. Isao i Slavoj Zizek - malo kenjao dok su bile kamere prisutne (pomenuo klasicne filozofe i to), pa posle pobegao jer je bilo hladno, a on zeljan da se vrati u svoj topli krevet sa svojom trophy wife.
I jos, imas pravo, nije nikakav ekspertski trik - stvari su poznate vec od 1915 sa Bernays-ovim taktikama koje su, jasno, upalile. Pa ni 27. mart kod nas se vise ne razume kao spontana "masovna narodna pobuna". Itd, sve do danas.
Naravno, danasnje twitter revolucije su sve ucestalije i prakticnije. (Jbg, nas Filip M. treba da se prilagodi novim trendovima inace ce zastareti kao Sony 8 track player.)
princi princi 00:31 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Ma i ranije. Napad na Bastilju je sprovelo 1000 ljudi, Boston Tea Party, isto nešto 7-8000 ljudi, pa Žuta greda. Jel rat u Bosni počeo na svadbi? To se kasnije, unazad, ispostavi šta je bilo momentous a šta samo vatromet. I taj 5. oktobar je mogao skroz drugačije da se završi da se 5-oro, 6-oro ljudi drugačije dogovorilo.
bladerunner92 bladerunner92 02:47 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Upravo to .

Kako ?


WOMM?
escherichije_colic escherichije_colic 07:54 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
Hoću da kažem: mislim da ne umete da prepoznajete prave mehanizme društvenog umrežavanja. I Beograd na vodi Patka-protesti bili su isključivo rezultat komunikacije na društvenim mrežama. Kao i uspeh DJB na izborima. U ovom trenu u EU postoje partije bez članstva. Njimu se komunikativni motor -- društvene mreže.


Hvala Vam što ste mi tako lepo nacrtali, ja to bez Vaše pomoći sigurno ne bih razumeo (jer inače živim u špajzu i nije mi "patkica" iskakala svako malo iz frižidera na društvenim mrežama) ...
emsiemsi emsiemsi 07:56 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
omega68
Српски медији еуфорично прате догађаје у Румунији – једни тврде да је народ спонтано устао против корупције, а други да су грађани одлучни да кажу “не” НАТО пакту. Ниједно ни друго није истина, већ су у питању протести иза којих стоји Сорош и његови милиони, као и интереси старе америчке администрације, каже за “Победу” Алекс Балан, представник Румуна у Србији.

– Антикорупцијска агенција у Румунији основана је као инструмент притиска одлазеће америчке администрације и служила је за чишћење непослушних и непонизних. Ко год није хтео да буде њихов играч, добијао је велику новчану казну, робију или је био исмеван и нападан у контролисаним медијима до губљења последње трунке достојанства – каже Балан за наш портал и објашњава разлоге укидања овог тела.

Он каже да су проблеми настали када је званична Румунија стала на пут клинтовско-сорошевском плану и увела закон који ће штити грађане, па је тада одлучено да се нападне влада, која је решила да се одупре окупацију.

– Преко 150 хиљада грађана Румуније је на улицама и ближи се тамошњи 5. октобар, додуше у фебруару. Проблем је што је румунски народ политички неписмен, насео на јефтине игре Сорошеваца. Још је већи проблем и што би народ Србије опет насео, други пут у 17 година. Треба о томе мислити – каже Балан, који уједно најављује и скуп подршке испред румунске амбасаде, али и изражава захвалност “Победи” што је једина од српских медија имала храбрости да пренесе аутентичну истину.



Omega druze,

ja te lepo molim da prekinemo politicku stranu diskusije.

Mene interesuje socijoloska strana dogadjaja.

Narocito tzv Emergent Behavior.

Kako i zasto i kojim nacinom ( narocito gledajuci ulogu online medija ) masa poraste u 10 sati od 1 do 150.000.

Ukoliko nastavis sa svojim pamfletima bicu prisiljen da budes prvi kojeg banujem.



Глупости !
emsiemsi emsiemsi 08:03 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

G.Cross
escherichije_colic
G.Cross


ja te lepo molim da prekinemo politicku stranu diskusije.

Mene interesuje socijoloska strana dogadjaja.

Narocito tzv Emergent Behavior.

Kako i zasto i kojim nacinom ( narocito gledajuci ulogu online medija ) masa poraste u 10 sati od 1 do 150.000.



Pa on je dao svoju verziju odgovora ako sam dobro razumeo: plati Soroš i skupe se ljudi. Sociološka pozadina dešavanja: osnovni matriks koristoljublje + "punilo" u vidu raznih lako manipulisanih grupacija društvenih (omladina u prvom redu) ... pretpostavljam da ima i nekih "navijača", isto kao na Majdanu (kao i kod nas što je bilo) itd itd
*


Posle 23 godine provedene u Rumuniji dozvoli mi da kazem da ovaj put nije bilo organizovano od Sorosa nego malo istocnije.

Sad, ljudi i u Rumuniji i u Srbiji i u Bugarskoj treba da odluce da li su protiv lopova uopste ili samo protiv njihovih lopova a nasi lopovi su OK.

Ali, nazad na moje pitanje, kako to massa poraste od 1 do 150000.

Nemoj da mi kazes da ide SOros okolo i daje 20 eura to 100.000 ljudi ?



Сорош је бизнисмен па води рачуна о свакој пари.
Стога, зашто би ишао около и поделио 2 милиона евра (како сам израчунао из твојих цифри), када може правилним семпловањем да подели само 100 хиљада евра добро одабранима ... који ће онда повући за собом колико год стотина хиљада је потребно, а резулта бити исти. Поред тога, правилним инвестирањем у мали број одабраних, знатно се повећава (и поједностављује) контролабилност целога процеса. Није ми јасно да има још било кога коме то није јасно.
То су старе вештине, немој да потцењујеш Сороша.
tasadebeli tasadebeli 08:08 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

princi
Ili u Srbiji postoje tajne sluzbe nekih zemalja koje su OK i nekih drugih koje NIsu ?

U Srbiji svaka tajna služba ima svog predsedničkog kandidata.









У праву је Професор:


nsarski

U svakom slucaju, tehnike postoje.



У један део тих техника свакако спадају и медији.

Качио сам то већ овде на Блогу:


Манипулација свешћу - Карамурза (ЛИНК)



Зато би, Кросе, у тражењу одговора на ово твоје питање (како од 1 доћи до 150 000?) требало проговорити понеку и о медијима у Румунији, њиховом извештавању о овом догађају о којем причамо. И то узевши у обзир и неки период времена пре самог овог догађаја.

Када су овакве ствари у питању, медији су артиљеријска припрема за пешадијски напад.

Верујем да си ти то много боље иоспратио него ја и многи од нас овде, па не би било лоше да се проговори по која и о томе.


Што се мене тиче, ту ти не могу бити од помоћи јер исто као и Професор, нисам ама баш ништа пратио од овога што се догађа у Румунији, па тако немам појма ко то кога, зашто, како, чија мајка курва итд.

Хоћу рећи, не упуштам се у трачеве из комшилука јер и немам прилику за то пошто се медији у Србији, јел'те, никада не баве комшијским трачевима...










Али дај ту медијску слику која је стварала потребну атмосферу за један овакав "спонтани" догађај и "спонтано" окупљање... То је јако важно.


Када кажем медији, онда ту не мислим само на новине, радио и телевизију.

И друштвене мреже на интернету су ту укључене. Сетите се арапског пролећа... Па Украјине итд.

За које су такође помињани отпорашки кноу хау, канвас итд.





escherichije_colic escherichije_colic 08:11 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Btw, čime se danas bave naši "otporaši"? Prodaju knowhow "obojenih revolucija" širom Sveta ... platu im daje korporativni fašista ... a zemlja u kojoj su izveli originalnu "revoluciju" se raspada u besmislu, nije je jebo samo ko nije hteo.

Ja ne znam treba li boljeg dokaza da je cela priča samo dobro razrađen biznis? Nego, mi smo toliko očajni da nemamo izbora nego da verujemo u bajke o nekakvim društvenim pokretima solidarnih građana. Ljudski je sve to.
emsiemsi emsiemsi 08:11 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

hoochie coochie man
Они су већ авансирани у ранијем периоду, а смеше се и бонуси уколико се поступа у складу са оним што се процењује да је пожељно.


Moguće, teško je pobiti, isto kao što je teško i dokazati.
Ostaje da svako misli šta hoće.

Ali ono što mene uvek tu zbunjuje je što se često desi, kao i uovom slučaju, da je teško dobaciti do toga koji su mu motivi da troši tolike pare kako bi, eto, organizovao neke proteste u Rumuniji.

Šta time dobija, kakvi mu se interesi ostvaruju?
Imaš li makar blagu predstavu o tome?
Pitam jer me stvarno zanima.

Na tom nivou je i Omegin komentar, Soroš, bivša administracija...ok, ali bode oči odsustvo neke logične niti koja to povezuje sa njihovim interesima.

Па земљаче, не верујем да ти не видиш логичну нит у поступцима империјалних нација.
Све ти је то у функцији онога "јагма, јагма" које су извикивали Турци при нападу на којекога.
escherichije_colic escherichije_colic 08:32 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

hoochie coochie man


Ali ono što mene uvek tu zbunjuje je što se često desi, kao i uovom slučaju, da je teško dobaciti do toga koji su mu motivi da troši tolike pare kako bi, eto, organizovao neke proteste u Rumuniji.

Šta time dobija, kakvi mu se interesi ostvaruju?
Imaš li makar blagu predstavu o tome?
Pitam jer me stvarno zanima.

Na tom nivou je i Omegin komentar, Soroš, bivša administracija...ok, ali bode oči odsustvo neke logične niti koja to povezuje sa njihovim interesima.


To je drugi deo problema, što sada svaka bitanga (ne mislim na blogera omegu naravno) može da vikne "držte Soroša" i kritična masa glava će se okrenuti na tu stranu.

omega68 omega68 08:44 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Što baš njih, što ne Orbana, imalo bi više smisla?

Pa nema smisla
A ti se po običaju praviš blesunjav
KLIP MALAGURSKI

emsiemsi emsiemsi 08:49 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

escherichije_colic
Predrag Brajovic
Hoću da kažem: mislim da ne umete da prepoznajete prave mehanizme društvenog umrežavanja. I Beograd na vodi Patka-protesti bili su isključivo rezultat komunikacije na društvenim mrežama. Kao i uspeh DJB na izborima. U ovom trenu u EU postoje partije bez članstva. Njimu se komunikativni motor -- društvene mreže.


Hvala Vam što ste mi tako lepo nacrtali, ja to bez Vaše pomoći sigurno ne bih razumeo (jer inače živim u špajzu i nije mi "patkica" iskakala svako malo iz frižidera na društvenim mrežama) ...

Ово волим --- када се људи уљудно захвале на несебичној помоћи.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:21 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Je li, Emsi, 'leba ti, a kog vojnika da 'raniš, da mu daš 30 'iljada platu? Ja, kada prođem kroz svoj nekadašnji garnizon, tuga me skoli: Maršalka se urušava, rečna mornarica ima opremu iz godine mog rođenja, artiljerija i pešadija su istopljeni, e, jedino što je Komanda okrecila kafanu i stavila novu ogradu, tako da nam je lepa kafana sada.
milisav68 milisav68 09:30 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

hoochie coochie man
Na tom nivou je i Omegin komentar, Soroš, bivša administracija...ok, ali bode oči odsustvo neke logične niti koja to povezuje sa njihovim interesima.

Pa logična nit je prodaja informacija i uticaja, za neke buduće poslove u zemljama u kojima se izvrši prevrat.

Sa jedne strane imaš političare (i visoko rangirane državne službenike), sa druge vlasnike velikih kompanija, sa treće imaš kriminalce koji bi da operu pare...i svima njima treba posrednik sa reputacijom (u smislu garantovanja tajnosti) i eto ga neko kao Soroš...kao "rešenje"...

E sad, šta se dešava u Rumuniji - nemam pojma, ali je vidljivo da u svetu "duvaju neki novi vetrovi" i da se menja raspodela "snaga"...

Ono što sam "zakačio" je da je u Moldaviji pobedio proruski kandidat, jer je iz njihovog bankarskog sistema nestala gomila novca, da im je MMF zaledio "pomoć", i da on hoće da raspiše referendum o izlasku Moldavije iz političkog i ekonomskog "saveza" sa EU, i da pokrene proces pridružuvanja Evroazijskoj carinskoj uniji, pa bih u tom smislu tumačio dešavanja u Rumuniji...

nsarski nsarski 09:39 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

I to me baš zanima, ko je organizovao tih 10K ljudi u Bukureštu, ko je taj koji ima tu infrastrukturu. Ako je Putin, to Rumune a i EU može samo da zabrine. Ako je CIA, onda svaka čast ako su ovako obezglavljeni u stanju da sprovedu takvu operaciju. Ako je MI6, i njima svaka čast ako drže toliku infrastrukturu u šaci.


Ne znam za CIA-e i te stvari, ali ja bih mnogo voleo da nadjem neku ozbiljniju studiju fenomena zvanog Pokemon. Ej, to ludilo je trajalo nekih mesec dana na planetarnom nivou, zakrcilo servere, cudo nevidjeno. Odrasli ljudi zombirano setaju ulicama i parkovima i traze neki privid! Sjajno. E, ko je to osmislio, bas me zanima.
escherichije_colic escherichije_colic 09:43 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

nsarski

Ne znam za CIA-e i te stvari, ali ja bih mnogo voleo da nadjem neku ozbiljniju studiju fenomena zvanog Pokemon. Ej, to ludilo je trajalo nekih mesec dana na planetarnom nivou, zakrcilo servere, cudo nevidjeno. Odrasli ljudi zombirano setaju ulicama i parkovima i traze neki privid! Sjajno. E, ko je to osmislio, bas me zanima.


Soroš.
nsarski nsarski 09:46 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Soroš.

E, jbg, u ovo bas ne verujem. Mislim da je u pitanju neka firma (ili vise njih) iz Japana. Kao biznis model i kao socijalni eksperiment je briljantno izvedeno.
mirelarado mirelarado 09:46 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Ne znam za CIA-e i te stvari, ali ja bih mnogo voleo da nadjem neku ozbiljniju studiju fenomena zvanog Pokemon. Ej, to ludilo je trajalo nekih mesec dana na planetarnom nivou, zakrcilo servere, cudo nevidjeno. Odrasli ljudi zombirano setaju ulicama i parkovima i traze neki privid! Sjajno. E, ko je to osmislio, bas me zanima.


Питање је да ли су и сами творци тог чуда очекивали такву помаму.

У том смислу поучна је прича о хула-хопу.


escherichije_colic escherichije_colic 09:49 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

mirelarado

Питање је да ли су и сами творци тог чуда очекивали такву помаму.

У том смислу поучна је прича о хула-хопу.




S tim što je hulahop još i prisutian kudikamo kao nekakav rekvizit u gimnastici, a pokemone sumnjam da će neko ganjati za 30ak 40 godina.
mirelarado mirelarado 09:56 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

S tim što je hulahop još i prisutian kudikamo kao nekakav rekvizit u gimnastici, a pokemone sumnjam da će neko ganjati za 30ak 40 godina.


Da, sada je sve ubrzano i kraće traje.

Bilo je vreme kada su svi nesnosno klepetali ovom besmislicom po ulicama.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:11 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Шта сам хтео да кажем... чак и кад имате 1000/10000 људи, револуционара/трендсетера, није извесно да ћете успети да покренете масе/продате производ. Систем је сувише сложен. Рецимо, да је падала киша, можда се критична маса не би окупила?

Погледајте следеће: Ким Кардашијан је прилично једноставан производ. Пуно меса, мање префињености и интелигенције. И? И - ништа. Не успевају да је опет произведу, довољно добро ископирају, једном речју, направе сличну комерцијалну причу са неким другим.

Спомињао сам другара са 500.000 пратилаца на Твитеру. Он је професионално ангажован да подигне један велики медијски портал, добаци га до комерцијалне одрживости. Нисам сигуран да ће му то поћи за руком. А има довољно велик буџет. И користи, такође, тај свој налог са 500.000. Како год, чим тамо наступи са те нове (комерцијалне) позиције, драстично опадне одзив пратилаца. (Само једно поређење: да бисте на FBu у Србији једнократно рекламом/објавом дошли до 500.000 њених јединствених прегледа, треба да уложите око 5000-7000€. Понављаm: једнократно..)

Други пример: http://lalafo.rs/ Ово је сајт за продају половних ствари. Досадише богу и народу са online рекламама, стровалише брдо пара, мислим да их је било и на телевизији (не гледам, па не знам). Идеја је да преузму тржиште од купујем-продајем сајта, који -- кида већ годинама како добро ради. Када сам имао последње податке пред собом, били су очајно танки по резултатима. Мислим да домаћин има приступ некој бази, да провери да ли Лалафо је успео да скочи.

Хоћу да кажем: ни паре, ни ангажовани утицајни/трендсетери/револуционари нису гарант успеха неке online кампање. Систем је нелинеаран, и у крајњем исходу -- ипак непоуздан. Колико се та мера непоузданости може смањити, ја то не знам. Немају данашње online кампање другачију механику од оних из претходних доба. Оне имају значајно другачије ширење, далеко су брже, динамичније, али - мислим да је (људска) механика остала иста. Утолико се треба сетити и оних гигантских промашаја Pepsija и Coca Cole у својим маркетиншким наступима, иако су све паре света и сва памет света (стотине Маровића) њима стајале на располагању.

Иначе, Маровић и у овом трену ради оно што је радио пре: моделира и манипулише нашим социјалним мрежама. Па се досетите сами шта и за кога.
nsarski nsarski 10:33 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Систем је нелинеаран, и у крајњем исходу -- ипак непоуздан. Колико се та мера непоузданости може смањити, ја то не знам.

Pre 20 godina se ova tema proucavala, u jednom apstraktnijem smislu, pod nazivom "smart matter" ciji je rodonacelnik Bernardo Huberman, tada zaposlen u Xerox-u, a danas profesor na Stanfordu. Naime smart elementi se ne ponasaju kao, na primer, elektroni. Kad elektronima ukljucis elektricno polje, oni svi podju na jednu stranu. Smart matter se ne ponasa tako, vec ima "izbor", zato se i zove "smart".
Pogledati, na primer:
Market Organizations for Controlling Smart Matter
ili
Controlling smart matter

Ti "smart matter" elementi se jos zovu "intelligent agents"
Intelligent agents: theory and practice
Ja sam prestao da pratim razvoj u toj oblasti, ali verujem dase i danas neko time bavi.
milisav68 milisav68 10:40 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

mirelarado
Bilo je vreme kada su svi nesnosno klepetali ovom besmislicom po ulicama.

Ili mlatili rukom gore dole.




escherichije_colic escherichije_colic 10:54 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
Шта сам хтео да кажем... чак и кад имате 1000/10000 људи, револуционара/трендсетера, није извесно да ћете успети да покренете масе/продате производ. Систем је сувише сложен. Рецимо, да је падала киша, можда се критична маса не би окупила?



S tim što valja imati u vidu da Rumunija nije Nemačka i Švajcarska, odnosno pretpostavljam da i u njihovoj varijanti unutrašnjosti postoji masa nezaposlenih i besposlenih ljudi koje je lako pretvoriti u kratkoročne aktiviste neke političke opcije odn nezadovoljne građane na ulicama Bukurešta (Kijeva itd). To je opet dovoljna grudva na koju se lepe svi već jednom pomenuti, da se ne ponavljamo.

Hoću da kažem da kiša verovatno ne bi omela ovo što se dogodilo, osim da nije neki biblijski potop.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:00 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Hoću da kažem da kiša verovatno ne bi omela ovo što se dogodilo, osim da nije neki biblijski potop.

To ne znamo.
Jer nije bilo kiše.
(Takve su to nauke: znaš da nešto radi ili ne radi tek kad radi ili ne radi, pa mu post festum osmisliš narativ koji to ulogiči :)

Inače, mislim da si čitav niz predrasuda o današnjoj Rumuniji istresao gledajući je kao onu nekdašnju Rumuniju. Rumunija je daleko otišla od doba iz kojeg je ti pamtiš.
disident79 disident79 11:07 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Kao i u drugim slučajevima važno je ko su ljudi koji daju podršku određenoj ideji.
U slučaju Rumunije je to ni manje ni više nego Predsednik Republike, sa milionskim glasačkim telom i nizom političkih i nepolitičkih organizacija koje ga podržavaju.

Izbori su u Rumuniji bili skoro i pobedili su "socijalisti" koji su na suprotnoj političkoj strani od Predsednika. Kriza je počela time što mandat za sastav Vlade nije dat onome kome su pobednici želeli, već nekom drugom.

U suštini postoji cilj da Predsednik i njegova politička grupacija preuzme Vladu, a za to se koristi brljotina koju je Vlada uradila, pogotovu uzimajući u obzir da "socijalisti" već imaju optužbe u tom smeru. Protesti će se nastaviti, ali je sad naravno pitanje da li će prerasti u čisto polotičke za skidanje Vlade i nove parlamentarne izbore ili će pak opasti podrška onih kojima to nije bio primarni cilj već stvarno zakon o korupciji.

Dakle cilj Vlade je da "preživi" poput drugih, recimo Orbana. Treba očekivati kontra mitinge i ostalo.. U Ukrajini je dovelo do rata, ali tamo je već godinama tenzija istok-zapad prisutna, samo je trebalo naći ljude koji su spremni da vode zemlju u građanski rat, a sa druge strane da bude neko nesposoban i sebičan, da nije u stanju politički smiri tenzije i napravi širi kompromis.

Da se vratim na temu bloga.
Dakle mehanizam je: imati već unapred pripremljenu ideju. Mobilisati glasnogovornike sa uticajem na ciljnu grupu od interesa. Sačekati trenutak - povod, ili ga samostalno kreirati. Biti uporan bez obzira na inicijalni uspeh - ovo zahteva novac/radne sate.

Zato je za pozitivnu promenu u društvu najvažnija dobro razrađena inicijalna ideja pre implementacije, i doslednost kad se do mogućnosti za promenu dođe(ovo je svakako još teže).
escherichije_colic escherichije_colic 11:47 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic


Inače, mislim da si čitav niz predrasuda o današwoj Rumuniji istresao gledajući je kao onu nekdašnju Rumuniju. Rumunija je daleko otišla od doba iz kojeg je ti pamtiš.


Istina. Upravo se informisah i saznah da zapravo imaju manju stopu nezaposlenosti nego npr Belgija, Švedska, Italija ili Francuska. Da li je u pitanju realni pokazatelj ili kreativna statistika kao kod nas, to neću da nagađam, tek ako je istina - svaka čast i izgleda da ipak nije Soroš nego su se Rumuni transformisali u Nemce i ponašaju se onako kako bih ja očekivao da se ponašaju građani Nemačke kad bi ih neko pljačkao, pravio budalama i držao taocima političke korupcije.

Izgleda da ta tranzicija ipak nije šarena laža.
disident79 disident79 11:59 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Zaboravih u prvom postu..
Ono sto drustvene mreze pruzaju je precizno targetiranje ciljne grupe do nivoa koji je konvencionalnim medijima nemoguc. Godine zivota, pol, navike, inteteresovanja itd. Drustvene mreze prakticno prodaju informacije o navikama korisnika. Sa danasnjom penetracijom FB moze se doci do oko 50 posto ljudi u Srbiji, ne znam koja je penetracija u Rumuniji. Sa druge strane glasnogovornici obezbedjuju kredibilitet..
milisav68 milisav68 12:12 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

escherichije_colic
Istina. Upravo se informisah i saznah da zapravo imaju manju stopu nezaposlenosti nego npr Belgija, Švedska, Italija ili Francuska. Da li je u pitanju realni pokazatelj ili kreativna statistika kao kod nas, to neću da nagađam, tek ako je istina - svaka čast

Istina je uvek negde između, jer je više od dva miliona Rumuna otišlo da živi i radi po EU.
Milan Novković Milan Novković 12:19 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

anonymous
G.Cross
А "цивилно друштво " је у свим постсоцијалистичким државама изникло на Сорошевим парама.


Molim te daj neki ozbiljan link koji dokazuje ovo.


Говорим из личног искуства, не читам Википедију.

Na webu ima jako mnogo dokumenata o Sorošu u Ukrajini i Moldaviji, nešto manje o Rumuniji ali ima i tih dosta, od ekonomski interesa, zlato i ostalo, pa na dalje NGOs sa dirktnom vezom sa "njim", pa indirektnom.

Hackovano je dosta "formalnih" dokumenata vezanih za njega.

On je jeadn od vojnika US deep gov, iako većinskim delom, verovatno, UK čovek, tu je i NATO u Rumuniji u igri, nuklearno naoružanje (deo što se prebacuje iz Turske), ...imaš svašta.

Ne pratim ja tu priču mnogo, nemam ni vremena ni predznanja, pa se ograničavam na opšte obrazovanje glede geopolitike na višem nivou, Evropa, Azija, Evroazija, US, pomalo Južna Amerika i sad jako interesantna Afrika, koga interesuju i "utakmice" koje još nisu ušle u završnicu, a i ako ti niko ne da ozbiljan link ne znači da ne postoji i da ne možeš i sam lako da ga nađeš

Tj ako ti je do precizne slike i imaš malo više vremena imaš na interesntu skoro sigurno informacije koje će ti relativno precizno objasniti šta se i zašto dešava, a "kako" i nije više neki bitan big deal ako samo pođeš od 1,000 baš ozbiljnih interesenata, a NGOs ih imaju mnogo više, pa uposliš geometrijsku progresiju, dovoljno je da ti tih 1,000 donese po 5 sigurnih, u proseku, posle toga geo progresija može da bude i pomalo "šuplja", pa social media, SMS, chats, malo cirkus efekat, 12 sati je večnost, u stvari.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:22 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Istina je uvek negde između, jer je više od dva miliona Rumuna otišlo da živi i radi po EU.

Милисаве, твоје истине су специфичне, на трагу Омегиних, а извор им је, обично, ветар са Ганга.

Иначе, Румунија је hub за америчке фирме у овом делу Европе. На нашу жалост, многа њихова седишта су смештена тамо, у некој конкуренцији у којој смо и ми учествовали, а и сада се нека селе.
omega68 omega68 12:32 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

извор им је, обично, ветар са Ганга.

Da nisi tako jadan i od Boga obeležen, a kao takav i prepoznat od mnogih blogera koji se prema tebi shodno tome tako i ponašaju, rekao bih da si hteo da kažeš kako bi voleo da duvaš ...na Gangu.
Nego, ima li novih dobrih pičaka na blogu i kresnu li šta, časni BraJoviću, kako se onomad pohvali Budimcu?
A?
milisav68 milisav68 12:36 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
Милисаве, твоје истине су специфичне, на трагу Омегиних, а извор им је, обично, ветар са Ганга.

Bolje i to nego iz nečijeg dupeta.
Иначе, Румунија је hub за америчке фирме у овом делу Европе. На нашу жалост, многа њихова седишта су смештена тамо, у некој конкуренцији у којој смо и ми учествовали, а и сада се нека селе.

Nisam tvrdio da je Rumunija zaostala, nego da nije sve bajno i sjajno.

Kada neku zemlju (u ovom slučaju od 20 miliona stanovnika) napusti 2 miliona radno sposobnog stanovništva, onda taj podatak govori nešto o toj zemlji, i još kada se uzme u obzir podatak da su upravo otišli u te Nemačke, Francuske, Italije, Belgije....onda može da se posmatra podatak o zaposlenosti/nezaposlenosti.
princi princi 12:36 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

milisav68
escherichije_colic
Istina. Upravo se informisah i saznah da zapravo imaju manju stopu nezaposlenosti nego npr Belgija, Švedska, Italija ili Francuska. Da li je u pitanju realni pokazatelj ili kreativna statistika kao kod nas, to neću da nagađam, tek ako je istina - svaka čast

Istina je uvek negde između, jer je više od dva miliona Rumuna otišlo da živi i radi po EU.

Da, to je tačno. Brain drain in full swing. Rumuni su tu puno bolje prošli od braće Bugara. Mene je duša bolela prošle zime kad je u Londonu došao da mi čisti stan jedan Bugarin, batke iz Sofije. Ne snalazi se baš sa engleskim, ali srpski mu je skoro, pa k'o Nišliji. Mašinski inženjer iz Sofije, radio je i u Zagrebu, u Radetu Končaru, ostao bez posla u Bugarskoj i došao da čisti londonske stanove za 5 funti na sat (gazda uzima 10). Gazdarica, koju sam pozvao da pregleda da li je zadovoljna očišćenim, Jevrejka iz Golder Greena, sa sve onim kotrljajućim r, dok je on jadan zamuckivo objašnjavajući šta je uradio, onako ga gledala s visine i, dok je oficirski proveravala ima li prašine po skrivenim uglovia, meni onako podsmešljivo uz wink, wink: "What is this? Can he speak any English?" Sine, potpuno mi je u tom trenutku bio jasan i Dostojevski i Raskoljnikov.
omega68 omega68 12:50 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Kako i zasto i kojim nacinom ( narocito gledajuci ulogu online medija ) masa poraste u 10 sati od 1 do 150.000.


Лепо питаш кориснике грантова појединих острвских земаља, нпр. часног и јуначког Брајовића, како их дародавци позову кад треба - да се одуже што су баш они добили те проклете паре, па онда ови контактирају своје пријатеље који користе синекуре, па ови, све геометријском прогресијом, цимну остале стипендисте разних фондација а заправо заврбоване агенте служби који масне стипендије дадоше...
И очас посла 200 000 бесних и правде жедних.
Е сад, неке земље падну на дупе кад виде такве догађаје, предају се и распадну.
Срби имају свест да је орезивање воћке лековито за нове гране и крошњу у целини.
И тако...
Milan Novković Milan Novković 12:51 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
Istina je uvek negde između, jer je više od dva miliona Rumuna otišlo da živi i radi po EU.

Милисаве, твоје истине су специфичне, на трагу Омегиних, а извор им је, обично, ветар са Ганга.

Иначе, Румунија је hub за америчке фирме у овом делу Европе. На нашу жалост, многа њихова седишта су смештена тамо, у некој конкуренцији у којој смо и ми учествовали, а и сада се нека селе.

Omegion prvi komentar, po mom osećaju za feeling, ima najveću verovatnoću da je vrlo blizu istini, i da mi je do klađenja ja bih na njega stavio kintu.

Naravno, ta verovatnoća nije 100%, ne baš ni blizu, ja ne znam dovoljno, i ovo nije betting shop

Ono, grubo, što ja znam:

- Zapadni svet se bori za hegemoniju, koju US na vrhu i dalje ima, ostali su velikim delom marionete, iako je sve to "dinamično", ni rođenja braća nisu baš uvek i beskrajnoj slozi.

- Svi iole značajni ostali se bore za multipolarnost

- Nema jasne linije razdvajanja, pa i neki zapadnjaci mute vodu videći neminovnu multipolarnost.

- US hegemonija velikim delom "sedi" povrh hegemonije dolara, brže je gunbe nego što je potrebno svojom krivicom, a najveći neprijatelji dolaru su Kinezi, Evro, zlato, pa razni "finansijski proizvodi" iz tuđe kuhinje.

- Nači EU je neprijatelj, Kina je neprijatelj, Rusija pogotovo kao neprijateljski COO, pa Evroazijska integracija kao ultimativni neprijatelj - Ameri su daleko, pa kontrolišu mora, a Kinezi navalili ko slepci sa novim putem svile, ima tu i luka i mora, naravno, al te brze pruge su baš napast.

- Pa se Rumunija našla na liniji razdvajanja, jako bitna, gde su onda i Ukrajina, Poljska, Baltičke republike (prati samo "frku" oko njih), pa dole Bugarska i Turska, gde je sad ultimativna frka pošto je Cija pressisala palo u regionu pa sa Pentagonom "odradila" posao ko da je državna agenicja multipolarista, a ne američka.

- A za zlato je otimačina sada, mnogi kasne a ne znaju tačno šta i kako će se dešavati, frenetična je manipulacija papirnim (sve više nepostojećim) zlatom na tršištu, mnoge ne-državne organizacije u zapadnom svetu imaju bukvalno državne licence-to-kill kada je zlato u pitanju, zapad je na ovu temu postao divlji zapad, bukvalno.

A Soroš je vanredno pametan lik, otud tu gde je, jedan od forefront vojnika velikih delova deep-gov.

Malo je na konopcima ovih dana, ali svako ko se kladi protiv njega, a niej u šemi sa kinezima, previše rizikuje, iako ga opkoljavaju, ko osice

svarog svarog 13:03 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Gledao sam sinoć Toni Erdmana, dešava se u Bukureštu, međunarodna (nemačka) korporacija u Rumuniji, ladno bi moglo da bude u Srbiji bez veće razlike. Inače super film.

A što se tiče ovih revolucija. Ja verujem da je u startu reakcija javnosti na neki događaj spontana, a onda interesne grupe prepoznaju priliku i koriste resurse da uskoče za volan, daju zamah i pokušaju da iz toga izvuku neku korist. Na primer, uložiš nekoliko stotina hiljada ili koje milionče u svrgavanje vlade, umesto njih dođu oni u koje si uložio i omoguće ti fantastičan ROI kroz pristup tržištu, resursima, javnim finansijama...
naginata_83 naginata_83 13:04 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

O ovome je blog.Da li je i kako moguce manipulisati, platiti 200000 ljudi u dva dana. ili je to zaista narod ( nova, mlada srednja klasa ) kojoj je pun organ svega. Oni imaju pare radeci za Amazon , Mikrosoft i imaju decu i ne zele da idu da beru maline u Spaniji.


Mozda sam naivna, ali meni se cini da je u ovome sustina. Ocigledno da u Rumuniji postoji bar 200.000 "kupaca" bas te "robe" koju kako neki rekose Soros placa. Ili ne moze se srusiti ono sto nije padu sklono. Sad naravno da postoje interesi da se nesto zaljulja i da oni mogu biti inicijalna kapisla, meni je nekako bitnije da postoji traznja za promenama. Sto neki kazu, nista nije jako kao ideja cije je vreme stiglo. Pa tako i u Rumuniji...
gedza.73 gedza.73 13:14 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Mašinski inženjer iz Sofije, radio je i u Zagrebu, u Radetu Končaru

Indijac (sa još jednim zemljakom), kravata i odelo, pristojan, tih, vraća neki tehnički uređaj.
Prodavac, nadrndan i nakuresan, mu između ostalog kaže
'-Obriši prašinu (iako prašine nigde nema) i ove prljave fleke (uređaj čist kao sunce).
Ovo vam je Evropa.'
I tu nastaje haos.
Lik sa strane (živčano jedno stvorenje) počinje da skida sve sa nebesa prodavcu.
Proziva ga da je neobrazovan, nevaspitan, fašista, hebala ga Evropa, obraća se Indijcu da ako želi da tuži 'kretena' rado će mu biti svedok...
Prvo mi palo na pamet da Indijac skoro sigurno zna engleski, možda je završio fakultet i kako-tako zna da se sporazume sa prodavcem na njegovom maternjem jeziku što će reći da je već u prednosti+vaspitan je.
A sivonja 'oće da mu kaže kako je on 'Evropa'.

Bugari su u lošijoj situaciji od Rumuna. Imaš Rumuna (par zemalja prve A lige Eu ih je puno) koji kaže 'nemam gde da se vratim', neki su se dobro snašli (ako ideš za luksuznijim autom veće kubikaže skoro sigurno su mu tablice RO), neki su ojadili strane ulagače (i svaka im čast na tome) koji su u Rumuniji kupili zemlju za džebe tako što je od hala, mašina ostao samo temelj sa betoniranim šrafovima...

Can he speak any English

Leskovčanin na ispitu
Q:Kako se na engleskom kaže otvoreno?
A:Open.
Q:A zatvoreno?
A:Zaklopen.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:18 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

"О контре, о контре" -- Милане, како би то рекао Дел Бој, изгледа да иза овога делом стоје Руси.

За коментаре Омеге, Милисава и Ђувегије, немам неки нарочит одговор, осим тога да је Румунија далеко, баш далеко отишла од оног доба када је мојој кући спавао Румун који је бежећи, усред зиме, препливао Дунав. Њихов привредни раст, просечна плата, стопа незапослености, развој инфраструктуре -- одоше далеко од нас. Две огромне америчке фирме тамо су сместиле своја седишта, науштрб Београда, а и ова трећа коју знам спрема се тамо да се сели. То је тржиште од 20М људи, са одличним привредним растом и динамичним младим људима.

P.S.
Evo ovde http://www.theglobaleconomy.com/compare-countries/ igračke za radoznale, za upoređivanje zemalja.
princi princi 13:23 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Ne, ali ta žena, ta ex-gazdarica, malo ljudi znam, onako zlih. Valjda se ne krećem dovoljno među ljudima, ja sam, tako, junfer... Znam ih dosta, onako, pokvarenih, trulih, promašenih, dvoličnih, seljački podlih, lukavih, bez ikakvog pokrića sujetnih ali ono, baš zlih, njih znam jako malo, to se ne sreće često. E ta žena, Hana, ona je prava emanacija zla.

I sad, taj dan, baš mi se nešto snuždilo: te ovaj školovani batke koji mi je objašnjavao kako mu je super što stanuje u nekom squatu u Harlowu, sa još 30 sunarodnika (jer, jbg, 5 funti na sat) te ova rospija, koja ni u jednom pametnom i normalnom društvu ne bi batketu mogla ni sveću da nosi, ali je to neko, društvo, bog, sreća, tako podelio karte da ona ima upper hand a da ovaj čemerni jadnik traći tako tu svoju egzistenciju čisteći Hanine stanove.
omega68 omega68 13:31 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

За коментаре Омеге, Милисава и Ђувегије, немам неки нарочит одговор

Ма наравно, шта ћеш ти да се прљаш са нама, тако изузетан
gedza.73 gedza.73 13:36 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

ali je to neko, društvo, bog, sreća, tako podelio karte da ona ima upper hand a da ovaj čemerni jadnik traći tako tu svoju egzistenciju čisteći Hanine stanove.

Pre dve, tri hiljade godina neko je rekao 'kad bi ljudima brige na licu pisale, onima kojima zavidimo mi bi ih sažaljevali'.

jbg, postoji neki ekvilibrijum u prirodi koji to sve stavlja u ravnotežu. Možda je Bugarin daleko srećniji nego zli babac, ko bi ga znao.
neme neke baš sređene misli ali skoro sam razmišljao o dvojici ljudi. Jedan je bogat, vrlo bogat i njegova deca imaju sve što požele. Drugi je siromašan sa puno dece.
Mogao bi da se kladim da će bar dvoje dece siromašnijeg dalje dogurati od komšija vršnjaka koji imaju sve uslove.

Kad bi tog bogatog pitali da li bi se vratio na početak kad je imao skladnu i mirnu porodicu u skromniji život možda bi odgovorio da ne ali sam skoro siguran da bi u sebi mislio drugačije.

Seljak je davno pričao da kad se penješ uz brdo paziš da ne padneš unazad a kad se popneš na brdo onda gledaš da ne padneš ni napred ni nazad.
Milan Novković Milan Novković 13:36 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
"О контре, о контре" -- Милане, како би то рекао Дел Бој, изгледа да иза овога делом стоје Руси.

За коментаре Омеге, Милисава и Ђувегије, немам неки нарочит одговор, осим тога да је Румунија далеко, баш далеко отишла од оног доба када је мојој кући спавао Румун који је бежећи, усред зиме, препливао Дунав. Њихов привредни раст, просечна плата, стопа незапослености, развој инфраструктуре -- одоше далеко од нас. Две огромне америчке фирме тамо су сместиле своја седишта, науштрб Београда, а и ова трећа коју знам спрема се тамо да се сели. То је тржиште од 20М људи, са одличним привредним растом и динамичним младим људима.

Moguće da su Rusi, naravno, kao što rekoh ja jako malo znam. Rusi su vrlo spretni geopolitički igrači. Ljudi se "vrte" oko Putina ali im je spoljno politički OOUR baš genijalan, iako se oni već neko vreme velikim delom ponašaju kao uigrani tim.

Ali nema tajni da su Amerima obojene revolucije "specijalitet", evo, i 50% šanse su da pokušavaju jednu u svojoj kući.

Tj interesantna je i koincidencija da se Rumunija dešava kad se, opet, i Donbas "probudio", tj ti ukronaciji znaju da nemaju šanse tamo pa je interesantno pitanje zašto su u pokretu, nekoherentan i besmilen narativ nekih Trampovih ljudi iako je to, izgleda, deo igre njega i Bannona u "isušivanju vašingtonskih močvara" (ako moraš da se biješ napravi frku i zbunjozu pa žestoko udari prvi po svim linijama).

A 50% šanse su da je sve deo jedne iste i pametnije US igre, tj dep gov je ujedinjen samo pravi good-cop-bad-cop predstavu da bi bili uverljiviji i imali bolju pregovaračku poziciju u pokušaju odvajanja Rusije od Kine.

Čekamo šta će Andrew Korybko reći, on je vanredno dobar (ja sam mu pratio dosta prognoza onomad), napisao je i kjnigu o hibridnim ratovima.

Trivija - on ima i značajne slovenačke krvi, Slovenci "haraju"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:37 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Само једна мала напомена, на тужну инжињерску судбину -- изгледа да успех у животу и социјални статус и имовно стање тек малим делом зависе од техничког образовања и оног шта човек стварно зна, неки кажу тек 15%. Остало је ствар социјалних вештина, изгледа, комуникативности.

Зато је Америка фасцинантна, јер је земља нових богатстава: Гејтс, Брин, Пејџ, Бафет, Маск итд. -- то су људи који пре 30-40 година нису имовно ни постојали, у иоле озбиљном смислу. У Европи није тако, стара богатства владају.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:40 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Rumuni su tu puno bolje prošli od braće Bugara.


Da, pretprošlog leta sam išao iz Banskog na Pirinu do Vlasine dolinom Strume preko Ćustendila pa gore na Bosilegrad. Navikao sam ja na razne vukojebine po Balkanu, ali sam iskreno bio potresen zapuštenošću i nekom depresijom koja prosto izbijala iz ljudi, sela, gradića.

Pazi kada mi je posle toga i sam jugoistok Srbije, koji je i sam užasno zapušten i tužan izgledao nekako ipak sređen i čist.

Rumuni su druga priča, zadnji put sam bio negde 2007. ali se napredak video maltene svake godine od 2001.
Kaže mi ćale koji povremeno svrati do Konstance (ponekad i Bukurešta), čak je i živeo jedno godinu dana tamo pre neku godinu, da je sada još bolje.
Tačno je da im je na početku dosta ljudi zapalilo iz zemlje, ali su se konsolidovali. Možda baš zahvaljujuči i tome (iz više razloga).
princi princi 13:51 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Možda je Bugarin daleko srećniji nego zli babac, ko bi ga znao.
neme neke baš sređene misli ali skoro sam razmišljao o dvojici ljudi. Jedan je bogat, vrlo bogat i njegova deca imaju sve što požele. Drugi je siromašan sa puno dece.
Mogao bi da se kladim da će bar dvoje dece siromašnijeg dalje dogurati od komšija vršnjaka koji imaju sve uslove.

I to je tačno. Sreća je vrlo, vrlo relativan pojam. Ovi večno gladni i nikad žedni stalno misle da je sreća u parama. Uvek im fali tih 20K evra, da ih zavrte, kako vole da kažu. Onda vidiš ove druge, koji su se kao obezbedili, ali vidiš duboko nesrećne ljude, kojima stalno nešto fali u životu. Onda tako zabidže, pa počnu da uživaju u mayhemu, haosu, govancima, prljavštini, šta sve ne rade da se zabave u svojoj dokonoj čemernosti (dobar link sam postavio o Huxleyan i Orwellian distooijama na samom kraju mog bloga, sjajan tekst iz Guardiana).

Ali, što kaže Domazet, nisam ja došao o tome. Pre nego što su zunzare počele sa svojim regularnim obletanjem, mene je stvarno zanimalo šta se dešava u toj Rumuniji i mislio sam da neko ima neke kredibilnije izvore. Sad vidim da nema. Odoh da trošim svoj dan na nešto korisnije, danas je i Super Bowl. Pozdrav, gedžo, s tobom je uvek veliko zadovoljstvo proćaskati.
Milan Novković Milan Novković 14:04 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Predrag Brajovic
Само једна мала напомена, на тужну инжињерску судбину -- изгледа да успех у животу и социјални статус и имовно стање тек малим делом зависе од техничког образовања и оног шта човек стварно зна, неки кажу тек 15%. Остало је ствар социјалних вештина, изгледа, комуникативности.

Зато је Америка фасцинантна, јер је земља нових богатстава: Гејтс, Брин, Пејџ, Бафет, Маск итд. -- то су људи који пре 30-40 година нису имовно ни постојали, у иоле озбиљном смислу. У Европи није тако, стара богатства владају.

Sve je to jako široko i fluidno - Prvo treba da se zašpištaš šta je to "uspeh u životu".

Ja mogu da krenem od svog primera, statistički nebitnog, naravno, nego čisto da izolujem par teza:

- Za mojih formativnih godina u Prigrevici, pa Gimnaziji u Somboru do 18. godine mi smo ti bili ne siromašni, ali da nam sabereš "imovinsko stanje" po nikakvim merilima ne bi moga da kažeš da je bilo "solidno".

- Ali ništa nam nije falilo, tj imali smo svoju kuću ogrev, hranu, odeću i obuću, dovoljno keša za osnovne kupovine, pa onda s malo štednje i tehniku, u prigrevačkom bioskopu svaki dan drugi film, disko, biblioteka, DTD umesto Misisipija.

- I ja iz svoje suve drenovine sad, ili poslednjih n decenija, ne mogu da iscedim više sreće nego što sam je tada imao (da, godišnji sa stricem i familijom na Krku, pa tu oko Plitvica).

- Primer, ja sam tada morao da štedim za sočiva za teleskop, pa ga napravim i srećan sam svo vreme - ovoj mojoj deci ga kupim, pa mikroskop, nit oni nit ja ikad pogledamo kroz njega, recimo ne interesuje ih, ali ih interesuju neke druge, njihove stvari, opet nisu skupe, nekad su bizarno jeftine. Sećam se ja onomad ne baš cmizdrenja ali "nagona" tipa jaokadbihsadmogaoono da kupim, ne preskupo, al ono je bilo bitno i ja nisam mogao da ga kupim.

- Al dobro, svi smo različiti, pa onda i volimo i da cmizdrimo (mi uvek mislimo da ne bismo cmizdrili ako bismo imali ono što nemamo, ali ja mislim da to nije tačno) - evo sad opet cmizdrim što malo putujem, a sad mogu da priušim karte i smeštaje, ali sam natovario mnogo posla (al oko, evo kreće nam IoT), kad prođe posao ili ću natovariti neki novi ili ću onda hteti nešto drugo što ne mogu da imam.

Sve ovo što pričam nema veze sa egzistencijalnim problemima, kad se mučiš za hranu, stan, odeću obuću i deci za troškove, ne pišem o tome, nego pišem o "pogledu" na ove "velikane" što si naveo (Bafet je relativno specifičan, on živi dosta skromno, što, možda, opet potvrđuje neko pravilo da mi više drugima ponekad zavidimo na licima uspeha na koja oni sami ne obraćaju preteranu pažnju).

Uspešan je onaj ko je srećan, ako mene pitaš, i ko čini okolinu oko sebe srećnijom.

Može to da bude kreativnost bilo kog tipa, i uvek ide neka vrsta kreativnosti, ako je tebi društvo srećnije oko svež-hleb-i pašteta piknika 20Km od grada na nekoj sunčanoj poljani, nego moje oko vrhunskog roštinja i vina, ti si kreativniji, pametniji, pa mi džaba i roštilj i vino, pa "znanje" neko ako sam tim znanjem udavio raju pričama o geopolitici i cikličnim uglenim hidratima
princi princi 14:16 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Rumuni su druga priča, zadnji put sam bio negde 2007. ali se napredak video maltene svake godine od 2001.
Kaže mi ćale koji povremeno svrati do Konstance (ponekad i Bukurešta), čak je i živeo jedno godinu dana tamo pre neku godinu, da je sada još bolje.

Ma, Rumuni su, bre, bili zemlja za respekt oduvek. To samo ovi bilmezi koji vreme mere od 1990. imaju neke ideje. Meni sin išao tamo na neke seminare, takmičenja, rumunski matematičari i programeri su tate za nas, i to, izgleda, oduvek bili. I Mađari, isto. To je duga tradicija, koju su ruske škole i disciplina samo ojačale. Ove holandske softver firme, koje u Holandiji drže head office, sve ključne programerske ispostave drže po Rumuniji (i Belorusiji, doduše). I Jevreji, kad im treba ozbiljno programiranje i cracking, izgleda da odu kod majstora Rumuna, Ukrajinaca i Belorusa da im završe posao, oni samo odrade marketing, management i branding.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 14:25 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Ove holandske softver firme, koje u Holandiji drže head office, sve ključne programerske ispostave drže po Rumuniji (i Belorusiji, doduše). I Jevreji, kad im treba ozbiljno programiranje i cracking, izgleda da odu kod majstora Rumuna, Ukrajinaca i Belorusa da im završe posao, oni samo odrade marketing, management i branding.


Dobro, nismo više ni mi tako loši po tom pitanju, a ima šanse da budemo i bolji (pu, pu da ne ureknem i evo kucam o drvo ).

Rumuni su naravno još uvek bolji, ali jebiga i ima ih skoro tri puta više.
Mene samo plaši što je IT sad već prilično "uleteo u radar" našim vrlim vlastodršcima, od toga dobrog sumnjam da može da bude.

EDIT:
Zaboravih.
Naravno, treba istaći i to da je osnovni razlog te "migracije na istok" u stvari jednostavan - jeftiniji smo i to znatno (i mi, i Rumuni i Belorusi...)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:26 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

(Bafet je relativno specifičan, on živi dosta skromno, što, možda, opet potvrđuje neko pravilo da mi više drugima ponekad zavidimo na licima uspeha na koja oni sami ne obraćaju preteranu pažnju).

Бафет доручкује мек бургер свако јутро за столом у канцеларији, чуди ме да је толико поживео поред тога.
http://www.hbo.com/documentaries/becoming-warren-buffett

Наравно, концепт самоостварења личности (среће) сасвим је различит и не у директној релацији са имовним стањем. Ипак, у очима "обичног света" ствар је простија и очигледнија: богат=срећан.

Занимљиво ми је како, опет, довољно се јасно не види да има стотине и хиљаде тих људи које не гони новац ка даљем раду и успесима, већ -- баш због рада. Он је то што их испуњава. Он је то у чему се они остварују. Неки људи се остварују у оговарању, неки у швалерацији, неки у раду. (Вероватно има неких који истовремено упражњавају све троје.)

Наравно, о свим овим неким финим стварима треба причати тек када се пређе тај основни праг "удобности". Родитељ који нема да свом детету омогући образовање или обичан лек, јер напросто нема, на другачији ће начин перципирати све несреће и среће овог света.
uros_vozdovac uros_vozdovac 14:55 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

omega68
За коментаре Омеге, Милисава и Ђувегије, немам неки нарочит одговор

Ма наравно, шта ћеш ти да се прљаш са нама, тако изузетан


kako si napisao ispada da je kresanje po blogu nešto loše nedajbože :)
emsiemsi emsiemsi 16:06 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

uros_vozdovac
omega68
За коментаре Омеге, Милисава и Ђувегије, немам неки нарочит одговор

Ма наравно, шта ћеш ти да се прљаш са нама, тако изузетан


kako si napisao ispada da je kresanje po blogu nešto loše nedajbože :)

Дај линк !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:24 05.02.2017

Re: Шта зна дете шта је обојена револуција

Дај линк !

ЛИНК

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana