Gost autor| Sport

Superbowl LI

docsumann RSS / 05.02.2017. u 19:35

 gost autor: stef

5624.jpg?w=460&q=55&auto=format&usm=12&fit=max&s=8630e473d611c4229b2baf5975dca4b6 

 

Zabava u Teksasu!

Džordž Buš Stariji će baciti novčić, Lejdi Gaga na poluvremenu

i najzanimljivije reklame na tržištu. Pretpostavljam i gomilu piva i

premasne/teške hrane. Između svega toga, biće i nekog fudbala i

naravno Toma Brejdija u njemu;

 

verovatno najveći kvoterbek u istoriji NFL-a, noćas će pokušati i

da postane najtrofejniji! On je kao i uvek na nekoj misiji, kojoj jasnoća

cilja nije uzdrmana kadrovskim problemima. Nema umora i ide se do kraja.

Ovaj put nema Ilaje Meninga sa druge strane, tako da ne bi trebalo da se

i ima problema;

 

ali tu je konekcija Met Rajan-Hulio Džons!

Ako mene pitate Hulio Džons je najbolji igrač u Atlanti.

NIko, ali niko, u plej ofu nije zaustavio nezaustavljivog.

Iako je nagradu MVP-a ove sezone pokupio njegov bacač - Met Rajan,

za mene je Hulio bolji deo ovog dvojca. Način na koji je uništio Sijetl

i posebno Šermana, spektakularan! Ipak, Met je odigrao sezonu života

, nešto kao FLako, i predvodi najbolji napad lige i ima najbolju opciju u napadu

(+ Mohamed Sanu) i opet, igra protiv Patriota;

 

i ko sme da tvrdi da je favorit protiv tima koji predvodi Bil Belčik?

Napočetku sezone se odrekao Čendlera Džonsa, a zatim i Džejmija Kolinsa

i opet je uspeo da stvori snažno defanzivno orjentisan tim. Ovaj put je

iskočio Donta Hajtauer oko kojeg se okupila odbrana i koji je zatvorio igru trčanja

protivničkih timova. Ponekad imam osećaj kako bi Bil Belčik mogao da okupi

 i nekih par entuzijasta sa ulice i sa njima osvoji Superbowl.

S druge strane, njegov protivnik je Den Kvin;

 

bivši defanzivni kordinator Sijetla i čovek koji je unapredio Vika Bizlija.

Bizli je ove sezone sam izneo kompletnu odbranu Falkonsa i sebe

uvrstio kao eltinog vanjskog lajnbejkera. Kvin koji je i samog sebe izgradio kao

čoveka koji pravi dinamičnu odbranu, punu blitz akcija i snažnu udarčku odbranu

ima će na drugoj strani tim;

 

 koji upravo najbolje odgovara na takvu vrstu odbrane. Tom Brejdi ima mogućnost

brzog izvođenja akcije i to bez Gronka ili sa njim, taj tim ide brzo i jako.

Gronka je ove sezone odmenio Martelus Benet i to maestralno. Trkači su visoko

atomski nabrijani i umeju da odgovore udarcom na udarac i što

je najgore, niko nije siguran koji će trkač kojeg dana imati najveću produktivnost

nekad je to Blant, nekad Luis, a nekad Vajt. Meni je ipak trkački par sa druge strane

najvažniji faktor ovog Superbola;

 

Devonta Frimen i Tevin Koleman. Ove sezone najbolji trkački dvojac u ligi i

od njihove produktivnosti važiće ishod meča. Patriote jesu tim koji oduvek dobro

brani trčanje, ali isto tako bez snažnog odgovora po zemlji nema pobede protiv njih.

Endru Lak to najbolje zna u celoj ligi. Devonta Frimen  i jeste razlog

preporoda Meta Rajana, jer se odbrane više ne postavljaju

tako što brane samo konekciju Rajan-Džons.

 

Dakle, ako Atlanta bude uspela da nametne svoje prisustvo na zemlji,

jasno je kako je Hulio Džonsa teško braniti čitav meč - imaju šanse da pobede

inače, biće ovo nova pobeda Patriota.

 

 

+ Tekst je pisan u naletu zbog objektivnog nedostatka vremena,

a ionako su komentari najbolji deo svakog bloga i još nešto; pobednik će biti

suprotan od onog kojeg predvidi Manccini!

Tagovi



Komentari (157)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:42 07.02.2017

Re: super bowl champs!

Ljudi moji, je li to moguće?





Ne postoji logično objašnjenje; da jedan tim u finalu ne odabere najsigurnije rešenje za oticanje vremena, u situaciji u kojoj mu samo treba da sačeka kraj. Šteta za Atlantu, mlad je tim. Nadam se kako će preživeti ovo, samo njihova divizija sigurno nije lagana.
Atomski mrav Atomski mrav 14:37 07.02.2017

Re: super bowl champs!

Nadam se kako će preživeti ovo, samo njihova divizija sigurno nije lagana.

Mislim da će to za njih biti preveliki udarac, baš kao i za San Francisko i Karolinu. Pri tom i Šanahan junior odlazi...
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:10 07.02.2017

Re: super bowl champs!

baš kao i za San Francisko i Karolinu.

San Francisko se i zadržao sezonu-dve pre totalnog raspada. Verovatno i najbolji tim koji nije uzeo Superbol, a da sam ga zaista i gledao; tri godine su sigurno bili u prva dva tima lige (s tim što je jedne godine taj drugi tim bio Sijetl i to je verovatno i razlog zašto ovaj tim nije osvojio tih godina SB).

teška stvar za Atlantu je sigurno to što je Karolina poprilično respektabilan tim i dalje, a Tampa ima potencijal da to bude

+ Saintsi, koji ako protresu dodatno odbranu i izgrade bilo kakav sekundari, mogu da budu tim podjednake snage kao Atlanta. Nimalo lak poraz, s obzirom na okolnosti koje ih čekaju naredne godine, možda i nepremostiv za ovakav tim - ali ko zna, na muci se poznaju junaci:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:22 07.02.2017

Re: super bowl champs!

na muci se poznaju junaci:)


+ ne znam koliko se vas seća, da su i Patriote nakon sezone u kojoj su uzeli svoju prvu SB titulu, pale. Nisu otišli u doigravanje nego Jetsi; koji su te godine predvođeni mojim tadašnjim favoritom Čedom Peningtonom, odbili Indijanapolis 41-0 u borbi za vajldkard i bili nadolazeći tim, a i Majami takođe sa Rikijem Vilijamsom je bio respektabilan tim, i u takvoj diviziji se izgradio tim Patriota koji je naredne dve godine osvojio SB. Dakle, ako Atlanta želi od sebe da stvori snažan tim, nalazi se u savršenoj poziciji i da to uradi, kao i Karolina između ostalog.

Pitzburg je svoje Superbol sezone izgradio iz jake divizije, Sijetl isto, a sada izgleda kao da sledeći veliki tim možda dolazi iz ove divizije. Imaju već dve godine zaredom učesnika SB-a, a sada ćemo i videti koliko je to bio proizvod okolnosti, a koliko realne snage tih timova.


Atomski mrav Atomski mrav 16:04 07.02.2017

Re: super bowl champs!

Pitzburg je svoje Superbol sezone izgradio iz jake divizije, Sijetl isto, a sada izgleda kao da sledeći veliki tim možda dolazi iz ove divizije

Nema jake Zvezde bez jakog Partizana! I obrnuto...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:28 07.02.2017

Re: super bowl champs!

Nema jake Zvezde bez jakog Partizana! I obrnuto...

, da ne poveruješ kako to pravilo zaista i važi u NFL-u. Ne sećam se koji tim je postao šampion iz slabe divizije, osim možda Coltsa:)
svarog svarog 16:37 07.02.2017

Re: super bowl champs!

stefan.hauzer
Nema jake Zvezde bez jakog Partizana! I obrnuto...

, da ne poveruješ kako to pravilo zaista i važi u NFL-u. Ne sećam se koji tim je postao šampion iz slabe divizije, osim možda Coltsa:)


Pa dobro i AFC east je bulja veći deo prethodne decenije. Kapiram da nikome tamo nije baš do ulaganja dok ova dvojica iz NE ne odu u penziju
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:01 07.02.2017

Re: super bowl champs!

Pa dobro i AFC east je bulja veći deo prethodne decenije.

a Reks Rajan u Jetsima? Bila je to odlična ekipa, bez obzira na sve.
I trenutno je to ozbiljno jaka divizija, a i Patriote nisu osvojile SB u jednom dugom periodu / ali kada je nastajala ekipa oko osovine Belčik-Brejdi ono jeste bila strašna divizija. Te godine kada nisu otišli u doigravanje; oni, Majami i Jetsi su imali po 9-7.


+ kod mene je premisao, da mladi timovi koji imaju želju da budu više godina u vrhu, u većini slučajeva nastaju iz jakih divizija. Patriote, Stilersi (doba Big Bena:) i Sijetl su nastali upravo tako.
Atomski mrav Atomski mrav 18:40 07.02.2017

Re: super bowl champs!

+ kod mene je premisao, da mladi timovi koji imaju želju da budu više godina u vrhu, u većini slučajeva nastaju iz jakih divizija. Patriote, Stilersi (doba Big Bena:) i Sijetl su nastali upravo tako.

To je logično jer u tom slučaju svake sezone imaju 4 - 6 jakih utakmica. Mislim da su i Kanzas Siti i Ouklend dobri primeri za ovo. Sever NFC je isto neviđeno jak, tamo čak i Čikago ima potencijala...
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:38 07.02.2017

Re: super bowl champs!

tamo čak i Čikago ima potencijala...


dok god imaju Katlera, taj tim će biti bulja!
Atomski mrav Atomski mrav 09:29 08.02.2017

Re: super bowl champs!

dok god imaju Katlera, taj tim će biti bulja!

Da, ali ostatak tima nije baš toliko očajan koliko njihov ovogodišnji skor pokazuje. Ako se reše Katlera (povredio se, čini mi se, pred kraj sezone) i nabave pristojnog kvoterbeka, možda bude nešto od njih.

Sad kad je Superboul prošao, najzanimljivija tema je - gde će Toni Romo?
svarog svarog 12:46 08.02.2017

Re: super bowl champs!

kada je nastajala ekipa oko osovine Belčik-Brejdi ono jeste bila strašna divizija. Te godine kada nisu otišli u doigravanje; oni, Majami i Jetsi su imali po 9-7.


Slažem se, ali to je bilo pre 15 godina

+ kod mene je premisao, da mladi timovi koji imaju želju da budu više godina u vrhu, u većini slučajeva nastaju iz jakih divizija. Patriote, Stilersi (doba Big Bena:) i Sijetl su nastali upravo tako.


To nije sporno, konkurencija uvek rađa kvalitet.
I NFC east bi mogao biti zanimljiv sledeće godine, kao što je bio i ove. Ne znam da li su na kraju svi bili u plusu. Ja bih samo voleo da se džajantsi reše Ilaja (neće se desiti) i nađu boljeg RB, ostatak ekipe je odličan

edit: sada sam proverio Fila je bila na 7-9 al to je to. Dalas ima ekipu za dugogodišnju dominaciju, ali neće im biti lako sa NYG, redskinsima i eaglsima
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:24 08.02.2017

Re: super bowl champs!

gde će Toni Romo?

svi nešto potenciraju Denver. Izgleda kako je to idealno mesto za rehabilitaciju, samo što Romo nije Pejton:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:30 08.02.2017

Re: super bowl champs!

Slažem se, ali to je bilo pre 15 godina

Da, ali sve posle toga je bio proizvod onoga što se stvorilo pre 15 godina - that's my point
svarog svarog 13:35 08.02.2017

Re: super bowl champs!

A ok, nisam te dobro razumeo. Razumeo sam da kažeš da je potrebna jaka liga da bi se došlo do SB, a u stvari kažeš da je potrebna jaka liga da bi se napravio dobar tim. To je ok :)
Atomski mrav Atomski mrav 13:49 08.02.2017

Re: super bowl champs!

svi nešto potenciraju Denver. Izgleda kako je to idealno mesto za rehabilitaciju, samo što Romo nije Pejton:)

Ma Denver treba da kupi Aleksa Smita a Toni Romo da pređe lepo negde u Kaliforniju - svejedno mu je da li u San Francisko ili Los Anđeles (Remse).
svarog svarog 13:59 08.02.2017

Re: super bowl champs!

Romo i Šanahan bi bili opasan tandem
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:02 08.02.2017

Re: super bowl champs!

a u stvari kažeš da je potrebna jaka liga da bi se napravio dobar tim.

Da, na primer, Indijanapolis je imao potencijal da bude snažan tim - ali očajna divizija ih je usporila, jednostavno prelak posao je bio u toj diviziji biti prvi; ali sada se situacija drastično promenila, s obzirom da je to divizija u kojoj postoji mnogo potencijala (ali pre svega napadački i zato Hjuston već dve godina na svoju defanzivu osvaja prvo mesto).
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:11 08.02.2017

Re: super bowl champs!

svejedno mu je da li u San Francisko ili Los Anđeles (Remse)


Da, a gde će Lignjoslav? Misliš li da je za njega završena ozbiljna NFL karijera i da će od sad postati Met Šaub (što je odavno i trebao da bude, ali neko je procenio da je on oslonac oko kojeg treba graditi tim i sad su Najnersi tamo gde jesu - na dnu).

+ mene zanima šta će biti s Pitzburgom; BigBen, Braun i Bel su slobodni agenti i sva trojica očekuju nove poboljšane ugovore i treba da ih dobiju, to nije diskusija. Mene zanima, koliko ima mesta u Stilersima za tri masna ugovora/ a napad nije taj koji škripi - ne može Harison i naredne sezone da vuče odbranu).
Atomski mrav Atomski mrav 14:30 08.02.2017

Re: super bowl champs!

Da, a gde će Lignjoslav?

Timovi koji bi njega angažovali kao startnog kvoterbeka ne spadaju baš u neki krem lige, moguće je da će biti rezerva negde. Da sam trener ili generalni menadžer, radije bih sreću okušao na draftu nego angažovao Kapernika.

+ mene zanima šta će biti s Pitzburgom; BigBen, Braun i Bel su slobodni agenti i sva trojica očekuju nove poboljšane ugovore i treba da ih dobiju, to nije diskusija. Mene zanima, koliko ima mesta u Stilersima za tri masna ugovora/ a napad nije taj koji škripi - ne može Harison i naredne sezone da vuče odbranu).

Big Ben je dosta uvijeno najavio da će razmisliti i o penziji... sad, ne verujem baš u to, možda samo "tvrdi pazar" pošto dinastija Runi nije poznata po prevelikoj darežljivosti. Bel je najavio da bi voleo da nastavi da igra u Pitsburgu a za Brauna nisam ništa pročitao. Ako zadrže svu trojicu, definitivno im neće ostati previše para da pojačaju odbranu. Opet, Pitsburg nije franšiza koja voli da dovodi zvezde već više da ih stvara, možda bi mogli da dovedu svežu krv u odbrani putem drafta... ali onda te rukije treba uigrati a i to će biti igrači iz nižih rundi drafta...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:49 08.02.2017

Re: super bowl champs!

a za Brauna nisam ništa pročitao.

kao da je najverovatniji scenario da će pustiti Brauna. Od njih trojice, najmanje se gubi njegovim odlaskom. Pustiti ovakvog trkača poput Bela izgleda kao samoubistvo franšize, a i nekako Braun je u najtežoj poziciji; s obzirom na ono otkrivanje stvari iz svlačionice, kada je izbacio na net (nimalo pozitivan) monolog Tomlina o Patriotama.


Samo možda imaju sreće s obzirom da su Rejvensi najstariji tim lige, a Sinsinati ne verujem da ima snage u sebi da prekine pad i nekako izgleda kao da se ovoj diviziji sprema ozbiljan rebuilding u naredne tri godine i pitanje je koji tim će najbolje odgovoriti na to.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:59 08.02.2017

Re: super bowl champs!

pitanje je koji tim će najbolje odgovoriti na to.

Кливленд, наравно.
svarog svarog 15:17 08.02.2017

Re: super bowl champs!

a i nekako Braun je u najtežoj poziciji; s obzirom na ono otkrivanje stvari iz svlačionice, kada je izbacio na net (nimalo pozitivan) monolog Tomlina o Patriotama.


Da uveliko se o tome raspravljalo na mrežama kad je objavio taj snimak. Posebno što Pit ima prilično dobru wr liniju pa se ne bi toliko osetilo
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:36 08.02.2017

Re: super bowl champs!

Кливленд, наравно.


, priča se kako će da draftuju QB-a i verovatno upropaste još jednu mladu karijeru. Neverovatno, taj tim je godinama imao odličnu ofanzivnu liniju (Mack-Thomas osovina) i nikako nisu uspevali da izbace dobrog bacača. A sad kada im je i taj deo igre u rasulu, stvarno ne znam šta može da se dogodi u Klivlendu i taj tim učini iole dobrim.

Ali na narednom draftu imaju šanse da uberu odlične linijaše i stvore dooobru odbranu, a s obzirom kako je tržište prepuno polovnih kvoterbekova mogu da biraju odatle nekog i iskustvo mi govori kako oni to neće uraditi:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:00 08.02.2017

Re: super bowl champs!

Posebno što Pit ima prilično dobru wr liniju pa se ne bi toliko osetilo

i sam to mislim, njima je Braun najmanje potreban od ove trojice. Daleko od toga da je on loš igrač, suprotno od toga - on je odličan hvatač, u pet najboljih. Samo njegov odlazak je najprihvatljiviji.Big Ben se izgradio kao lice franšize, a Bel je jednostavno najbolji igrač na svojoj poziciji i to je to.

svarog svarog 16:27 08.02.2017

Re: super bowl champs!

Ali na narednom draftu imaju šanse


Ja sam iskonstruisao teoriju da vlasnik Klivlenda namerno pravi ove gluposti sa pikovima na draftu a da uzima kintu sa strane od drugih timova
Sad je Pitsburg otpustio CB koji je došao iz Klevlenda u zamenu za pika iz 6 runde. Inače njega je Klivlend 2014. uzeo u prvoj rundi
Isto se priča da hoće da trejduju prvog pika sa drafta 2017 za Garopola koji je bio pik druge runde
It would be hard to imagine the Browns missing out on talent when holding the No. 1 and No. 12 overall picks in the 2017 NFL Draft, but its the Browns so no one is optimistic just yet.
Atomski mrav Atomski mrav 13:48 09.02.2017

Re: super bowl champs!

i sam to mislim, njima je Braun najmanje potreban od ove trojice. Daleko od toga da je on loš igrač, suprotno od toga - on je odličan hvatač, u pet najboljih. Samo njegov odlazak je najprihvatljiviji.Big Ben se izgradio kao lice franšize, a Bel je jednostavno najbolji igrač na svojoj poziciji i to je to.


Ako pogledamo kroz relativno noviju istoriju, Stilersima nije bio problem da se reše svojih najboljih krilnih hvatača - na pamet mi padaju Bares i Holms, dok je Hajnes Vord rešio da u Pitsburgu okonča karijeru iako nisu mogli (tj. hteli) da mu isplate onoliko para koliko je on na početku tražio. Realno, ni ostali krilni hvatači u timu nisu loši a Big Ben je imao dosta dobru saradnju i sa novim TE, Ladariusom Grinom kao i sa Džesijem Džejmsom na istoj poziciji. Dakle, Big Ben ima kome da baca i bez Brauna, tako da i ja mislim da će na Braunu Stilersi da uštede pare a da će probati da zadrže Rotlisbergera i Bela.

Što se Klivlenda tiče, njima treba promena uprave pa tek onda možda i urade nešto... interesantna činjenica i dobar pokazatelj koliko se loše radi u Klivlendu je da su mogli 2004. godine na draftu da izaberu upravo Bena Rotlisbergera koji je inače odrastao u Ohaju - od te godine naovamo, promenili su čak 21 kvoterbeka, sam Rotlisberger (koji ima skor 19-2 protiv Braunsa) je igrao protiv 12 različitih kvoterbekova Klivlenda...
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:30 09.02.2017

Re: super bowl champs!

+ Martelus Brajant, koji se vraća iz suspenzije, koji ako iole uspe da se skoncetriše na igru bi mogao da ima brojke kao Braun (samo tu je puno ako). I tako, sva trojica smo poslali Brauna iz Stilersa.

Nego ste provalili Rejderse, koji su se oprostili od Ouklenda - ali sad Vegas visi o koncu. Luda organizacija, skroz. Biće zanimljivo leto, dva tima u LA, a jebote ako se ne završi i sa tri tima! A do juče, nijedan:))
Atomski mrav Atomski mrav 14:37 09.02.2017

Re: super bowl champs!

Nego ste provalili Rejderse, koji su se oprostili od Ouklenda - ali sad Vegas visi o koncu. Luda organizacija, skroz. Biće zanimljivo leto, dva tima u LA, a jebote ako se ne završi i sa tri tima! A do juče, nijedan:))


Rejdersi i Remsi su već igrali u LA, ali Chargersi će po meni biti pogubljeni tamo.
Nisam ispratio to za Rejderse i Las Vegas, zašto to sad visi o koncu?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:18 09.02.2017

Re: super bowl champs!

Nisam ispratio to za Rejderse i Las Vegas, zašto to sad visi o koncu?

Jedan od glavnih finansijera se povukao iz čitavog plana; a on je trebao da donira trećinu novca. Iako meni, osim novog stadiona, nije jasno šta neki tim može da očekuje od posete u Vegasu? No, dobro.. bilo je i pitanje vremena kada će se neki tim preseliti u Sin City.

Inače i Čardžersi su jednom bili tim iz LA, ovo je neka vrsta povratka korenima. U svakom slučaju ostali su u Kaliforniji i prešli na veće tržište - nije isključeno i da postoji neka određena grupa navijača ovog tima u LA. Samo, LA ne voli gubitničke franšize i meni ne izgleda da Čardžersi imaju tu moć da privuku navijače. Rejdersi i Remsi ipak imaju snažniju povezanost sa gradom, pogotovo Rejdersi koji imaju hc fan bazu u Comptonu i Inglvudu u kojem će se i naći novi stadion.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:22 09.02.2017

Re: super bowl champs!

+ ne znam koji interes postoji sa ulaženjem u posao sa Stenom Kroenkeom, meni on deluje kao ljiga od čoveka. Možda dešim dušu sada, možda je on duša od čoveka kojeg su samo mediji ocrnili..

(ovo se naravno odnosi na Chargerse:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:34 09.02.2017

Re: super bowl champs!

LA ne voli gubitničke franšize

za razliku od New Yorka, tamo čak i Jetsi uspevaju da prežive ili Knicksi sa ogromnom posetom. Neverovatno, izgleda kao da jedna od indetifikacija sa gradom ide kroz podršku luzerskim timovima; Metsi da se nalaze u Denveru i porodice igrača bi odustale odavno od odlaženja na utakmice, a oni 2009. dobili novi stadion i evo ih dve godine zaredom u doigravanju (i ćorava koka zrno ubode:)


Da ne bude zabune, ne pratim bejzbol.
Atomski mrav Atomski mrav 18:51 09.02.2017

Re: super bowl champs!

3 NFL tima, mnogo je to, kume, i za jedan LA... mislim da će ipak biti samo 2. Pa da imaju po 2 tima u NFL, NBA i koja god već da je skraćenica za bejzbol ligu.

Da ne bude zabune, ne pratim bejzbol.

Ne pratim ni ja, ali drugar koji je bio u LA kaže da je mnogo ređe videti nekoga na ulici u dresu Lejkersa nego u dresu Dodžersa... šašavi su ti Ameri.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:44 10.02.2017

Re: super bowl champs!

koja god već da je skraćenica za bejzbol ligu.

MLB (Major League Baseball)

Bejzbol je super. Go Cubs!
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:17 10.02.2017

Re: super bowl champs!

Bejzbol je super. Go Cubs!

koji si bandwagon, Marco
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:30 10.02.2017

Re: super bowl champs!

Не, бре, какав бандвагон, ја сам бурница, све видим годину дана унапред! Ево, прошле године сам почео озбиљније да их пратим и нису победили те године, већ тек ове, први пут после више од 100 година (занимљиво је да је у Back to the Future било прогнозирано да ће победити баш прошле године).

Стварно је било забавно пратити плеј оф. Регуларна сезона је мало дугачка (160 утакмица или тако нешто), али бејзбол релаксира јер је лак за праћење, можеш успут да радиш и нешто друго, коментатори не урлају константно и не ометају те у читању или писању, а лепо погледаш репризу кад се нешто стварно деси.
Atomski mrav Atomski mrav 10:39 10.02.2017

Re: super bowl champs!

али бејзбол релаксира јер је лак за праћење, можеш успут да радиш и нешто друго, коментатори не урлају константно и не ометају те у читању или писању, а лепо погледаш репризу кад се нешто стварно деси.


Otkrio sam da dobro deluje i protiv nesanice.
Komentatori nemaju zbog čega da urlaju, utakmice traju dosta dugo a broj zanimljivih dešavanja je obično prilično mali. Onaj baca, ovaj maši, pa tako nekoliko puta. Ili udarač pogodi lopticu ali je izbaci u aut. I onda, kao na nekom dečijem rođendanu ili nekom drugom okupljanju gde ima dosta dece - jedno vreme (dok se deca ne otkrave) se lepo sedi i priča a onda odjednom (kada onaj sa palicom konačno strefi lopticu kako treba) se svi rastrče na sve strane, nastane opšti haos i ne možeš da uklaviriš šta se dešava.

Mada, nije da nema dobrih poteza i zanimljivih stvari, bude tu bogami i šorke nekad ali cela stvar jednostavno traje predugo pa je sve razvučeno:



Udarač: Did you catch that?
Pitcher: Yes, I did!
Udarač: nevera...

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:08 10.02.2017

Re: super bowl champs!

Otkrio sam da dobro deluje i protiv nesanice.

Ето, лепо кажем да релаксира.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:22 10.02.2017

Re: super bowl champs!

Не, бре, какав бандвагон, ја сам бурница, све видим годину дана унапред!


Znači i ti misliš kako je Minesota novi tim u koji može da ode u Superbol?


Što se tiče bejzbola, čuo sam da još uvek nisu otkrili osobu koja ode na stadion da bi zaista i gledala bejzbol:

JJ Beba JJ Beba 18:34 06.02.2017

gledala

sve u svemu zgodni momci, nema šta

bilo napeto ko mider
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:42 06.02.2017

Re: gledala

ima za svakog po nešt;





(ovaj gif ću postovati dok ne umrem, a i posle toga:)
princi princi 19:01 06.02.2017

Re: gledala

Pa da, to je attitude, a ne ove pičkice.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:15 06.02.2017

Re: gledala

i pazi ovo pobedničko hvatanje, ali zamalo. Umetnički dojam: 10!


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:28 06.02.2017

Re: gledala

i pazi ovo pobedničko hvatanje, ali zamalo. Umetnički dojam: 10!

10 сантиметара је прозор који је постојао да лопта прође. Генијално.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:47 06.02.2017

Re: gledala

Ово је још генијалније:

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:36 06.02.2017

Re: gledala

ovde Devonta Friman nije odradio svoj deo posla, a Hajtauer je iskočio kao i tokom čitave sezone :)
blogov_kolac blogov_kolac 21:00 06.02.2017

kakva poplava "against all odds" trijumfa!

Kada se pre desetak godina u roku od samo godinu dana desilo par toliko neverovatnih sportskih prica za kakve bi se ocekivalo da se desavaju samo jednom u tridesetak godina, bio sam ubedjen da tako zgusnuto desavanje pravih sportskih cuda necu vise doziveti. Ovde govorim samo o zavrsnici najvecih sportskih dogadjaja, a ne o raznim neverovatnim sportskim cudesima kakva su se mozda prekjuce dogodila na nekoj utikmici trece norveske lige u necemu, ili sutra na nekom teniskom fjucersu sa nagradnim fondom od $10K.

Dakle, govorim ovde o trijumfu potpunog autsajdera Grcke na evropskom prvenstvu 2004 u fudbalu, i na finale Lige Sampiona za sezonu 2004/05 kada je trijumfovao tim koji je na poluvremenu gubio sa 0:3 (Liverpul-Milan finale), a vredan pomena iz 2004 je i tadasnji muski kosarkaski olimpijski turnir na kome je jedini put otkad je profesionalcima dozvoljeno da ucestvuju na OI americki (drim)tim ostao bez zlata.

Zadnjih 12 meseci, bar kada je anglo-saksonski deo planete u pitanju, stvari su izgleda jos ludje, kao da brExit i Tramp nisu bili sami po sebi dovoljno nezamislivi, pa se "ludilo" prelilo i na sport. Na proteklom Australijen Openu kao da se otvorio nekakav vremenski portal, i u finalima su zaigrali Federer, Nadal, i sestre Vilijams, iako je pre samo pola godine realnije bilo ocekivati da ce svo cetvoro propustiti ovaj turnir ili se cak potpuno povuci iz tenisa usled godina i velikih problema sa povredama, nego da ce svi doci do finala. Na ostrvu je fudbalsku titulu senzacionalno osvojio Lester, jedan od glavnih favorita za ispadanje iz lige (za potpuni UK delirijum jos je samo falilo i da Vels pobedi na EP, ali su zaustavljeni u 1/2 finalu). A u USA sve sam shock za shockom - prvo je Klivlend osvojio NBA titulu kao prvi tim u istoriji koji je u finalu nadoknadio 3:1 zaostatak, iako im je protivnik bila ekipa koja je iza sebe imala najuspesniju sezonu NBA istorije. Zatim su u bejzbolu posle vise od 100 godina trijumfovali Cikago Kubsi iako su u finalnoj seriji imali protiv sebe takodje taj isti 1:3 zaostatak, kao i najvece prokletstvo u istoriji sporta. I evo sada u NFL finalu pobedjuje tim koji je na manje od 20 minuta pre kraja gubio sa 3:28...

Inace, pre 10ak dana desio se bio jos jedan necuveni preokret, ali u pitanju je bio "samo" mec za bronzanu medalju na svetskom rukometaskom prvenstvu kada su u poslednjoj cetvrtini/petini meca Slovenci protiv Hrvata nadoknadili cak 8 golova razlike. Kad vec pominjem nesto sto podseca na bivsu Jugoslaviju, u njenoj sportskoj istoriji posebno mesto imaju dve neverovatne epske ispale protiv takodje bivse drzave SSSR-a (u oba slucaja nisu u pitanju bila finala, ali su ipak vredni pomena). Na olimpijadi u Finskoj 1952 nismo pobedili Sovjetski Savez iako su fudbaleri Jugoslavije na poluvremenu vodili 3:0, a 15-ak minuta pre kraja cak sa 5:1, a na svetskom kosarkaskom prvenstvu 1986. u Spaniji tadasnja Jugoslavija gubi polufinale u kojem smo u zadnji minut usli sa prednoscu od cak 9 poena razlike.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:24 06.02.2017

Re: kakva poplava "against all odds" trijumfa!

Ово је званични скраћени снимак финала. Сад ћу опет да га одгледам:

svarog svarog 21:52 06.02.2017

Re: kakva poplava "against all odds" trijumfa!

Najveći povratak koji sam dosada gledao u NFL bio je u plejofu 2002. SF 49ers vs Giants kada su fortinajnersi nadoknadili 24 razlike protiv džajantsa (koji su oštećeni sudijskom greškom u poslednjim sekundama meča). Kao da su promenili dresove na poluvremenu, tako je delovalo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:42 06.02.2017

Re: kakva poplava "against all odds" trijumfa!

meni je bio odličan onaj povratak Coltsa protiv Kanzasa; i Endru Lak u ulozi Supermena!




NNN NNN 00:25 07.02.2017

Re: kakva poplava "against all odds" trijumfa!

Zadnjih 12 meseci, bar kada je anglo-saksonski deo planete u pitanju, stvari su izgleda jos ludje,

i kada je srpski deo planete u pitanju, bila je neverovatna godina

Novak konačno uzeo Rolan Garos (kompletirao sve GS) iz 4. finala (8. polufinale)
Teodosić konačno osvojio Evroligu posle 7 fajnal-for-ova
Vaterpolisti konačno uzeli zlato na OI
...
Unfuckable Unfuckable 12:08 10.02.2017

ukazanje Svevišnjeg na NRG stadionu

Nemam mnogo toga da dodam odličnim komentarima (pre svega blogov kolac), sve smo videli i sve što je trebalo da se desi - desilo se.

Falkonsi su doslovno uništili protivnika u prvom poluvremenu - i možda se u neiskusnom shvatanju tog postignuća začela klica buduće katastrofe.
Upravo tu negde je u studio pristiglo pitanje koje je i mene kopkalo: beše li SB gde jedna ekipa nije postigla ni jedan poen, otprilike tu sam se negde kretao s razmišljanjem iako je bilo jasno da Falkonsi ne mogu ovako do veka.

Mom (izvinjavam se zapanjujuće informisanom Hauzeru, uz komplimente za profesionalno poznavanje materije i analizu) amaterskom viđenju cele priče u fokus upada nekoliko detalja:
- u momentu kada imaju ama baš sve, Falkonsi idu da "dotuku" protivnika iako su već u dometu FG: Trofejni plavo beli kit je nasukan i ko bi odoleo da zabode još jedan harpun? Ne želimo samo trofej već i da "zgazimo"?

Edelmanovo "hvatanje": hajde da se ne lažemo ... To što tamo vidite da održava loptu u levitaciji tih pola sekunde, i onda je stavlja sirotom Edelmanu u šake, pored svih onih nadrkanih crnja okolo - to je ono što u Međugorju već decenijama sasvim fino prodaju. Jebeni Blagi Bog.

Brejdijeva veličina nije samo u tome šta je sve do sada postigao, već i u tome šta je sposoban da izvede ako "oseti rupu" (ignorišimo 3/4, tu se samo "igra", ovo je škripac i ko se ne seća SB sa St Louis Rams nije ništa shvatio)
Dakle on je poslednji drajv krenuo iz svoje end zone, umalo sekovan na prvom daunu, čini mi se - nakon cele utakmice u kojoj je bio daleko od briljantnog (što sekovi, što loši pasovi, što td presecanje...)uspeo je da sakupi polupane parčiće i dodatno uveća strah protivnika koji je ličio na grupu građana izvedenu na streljanje (što je kasniji ET pretvorilo u rutinu)
Jedan jedini "prozor" je postojao za Petriotse da se izvuku iz bule i on je ostao nezaštićen.

I pored vidljivog potonuća Falkonsa, opet su sasvim neverovatne dve uspešne uzastopne 2pts konverzije, a opet sasvim logične: drugog izbora nema, a Gorepomenuti je već obznanio prisustvo još tokom Edelman - situacije

I onda će, naravno, novčić u produžetku pasti na Brejdija.

Šta hoću zaista da kažem osim ovog kvaziteističkog bulšita:
Falkonsi su sami sebe demolirali želeći da demoliraju protivnika. Njihov pad u kasnijoj fazi se očekivao ali je mnogo veća dilema bila hoće li to onakvi NEP umeti da iskoriste.

ps: preokreti?
Liverpul, naravno, takođe Ukazanje: Ševčenkov promašaj pred kraj.
I moj omiljeni: Junajted protiv Bajerna.





marco_de.manccini marco_de.manccini 16:15 10.02.2017

Re: ukazanje Svevišnjeg na NRG stadionu

ko se ne seća SB sa St Louis Rams nije ništa shvatio

Ко се не сећа?! Не сећа?!

Ја, бре, имам кошмаре отад, сваку ноћ, онаки The Greatest Show on Turf да пропадне, еее ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:14 10.02.2017

Re: ukazanje Svevišnjeg na NRG stadionu

- u momentu kada imaju ama baš sve, Falkonsi idu da "dotuku" protivnika iako su već u dometu FG: Trofejni plavo beli kit je nasukan i ko bi odoleo da zabode još jedan harpun? Ne želimo samo trofej već i da "zgazimo"?


Rekao bih kako su Falkonsi i napravljeni kao tim koji igra na maksimalnom broju obrtaja; tako ih je Den Kvin izobličio. Što se vidi i po načinu na koji je stvorio Legiju Booma u Sijetlu, koja je jedna izvanredna atomski nabrijana i pre svega udaračka ekipa i čiji krajnji cilje igre je da dotuče protivnika i to mi je apsolutno legitiman pristup igri.

I protiv Sijetla se Tom Brejdi vratio u meč, a Bil Belčik je čovek koji je i sam sklon trik akcijama i predostio je igru pasom i zato je onu kretnju Locketa i pas Vilsona tako dobro anticipirao Malkolm Batler/kojem je tako nešto omogućio Brus Bovner koji je fizičkom igrom neutralisao drugo rešenje ako ne prođe ovaj pas. I zato je američki fudbal sjajna stvar jer nečija dobra igra uvek zavisi od faktora da li je svako u toj akciji, na bilo kojoj strani, odradio posao ( a Tom Brejdi uvek odradi posao:)
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:30 10.02.2017

Re: ukazanje Svevišnjeg na NRG stadionu

a Tom Brejdi uvek odradi posao

Ја кривим Бледсоа за све : )
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:01 10.02.2017

Re: ukazanje Svevišnjeg na NRG stadionu

Ја кривим Бледсоа за све : )


a ne Tuck rule game, kao Rej Luis
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:20 10.02.2017

Re: ukazanje Svevišnjeg na NRG stadionu

kao Rej Luis

Kад смо код тога, сезона 1999/2000, играм неку Јаху фантази лигу, на драфту узмем шта узмем, а после прва два кола мењам, купујем, продајем и тако узмем Ворнера на квотеру (био је јефтин, још није био "примећен" ) и одбрану Балтимора (исто, још непримећени, тек су следеће године сами узели СБ, с дилејом Дилфером као квотером!). Е, који је то тим био, Харисон (Индианаполис) главни хватач, Куртис Мартин (Џетс) главни тркач, Гонзалес (Канзас) тајт, и неки левак, Граматика или тако нешто, из Тампе кикер (узео сам га не зато што је био добар, то уопште није битно у фантази лиги, већ зато што Тампа није никако умела да се угура преко линије за ТД па је мој човек имао по осамнаест покушаја за гол по утакмици и све што погоди мени плус, све што промаши ником ништа), ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana