Hronika| Politika

И после Тита - ЕУ!

tasadebeli RSS / 09.02.2017. u 23:22

Препричавала ми недавно мангупарија која по цео дан виси овде на ћошку моје улице са флашом пива у руци како је једна од најумнијих наших глава, политичар на великим висинама највише државне хијерархије Републике Србије, изјавио на неком скупу дословце:

 

"Ми ћемо бити на европском путу чак и онда када се Европска унија буде распала!"

 

Ја се одмах разнежио. Дарнула ме је та изјава у најдубља осећања и ударила на носталгију и жал за младос'  јер сам се одмах сетио оног чувеног поклича од пре скоро 37 година:

 

"И после Тита - Тито!" 

 

 

 

 

И неколико горких суза ми кануше у флашу са пивом коју сам држао у руци...

 

 
 
Овај текст и сличица су у потпуности пренети са Политика онлајн од понедељка, 6. фебруара 2017. године:
 
 
Подршка чланству Србије у ЕУ 47 одсто


Проблеме Београда и Приштине требало би решавати независно од тога да ли то тражи ЕУ, сматра 58 процената грађана

 

pol02dSrbijaEU.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уколико би сутра био одржан референдум са питањем „Да ли подржавате учлањење Србије у ЕУ?", 47 одсто грађана Србије гласало би за, њих 29 одсто би гласало против, 15 одсто не би гласало уопште, док девет одсто не зна шта би одговорило на ово питање. Ово је резултат истраживања јавног мњења „Европска оријентација грађана Србије", које је крајем децембра 2016. спровела Канцеларија за европске интеграције.

Најновије испитивање показало је да је подршка чланству у ЕУ порасла у односу на јун исте године (када је било 41 одсто за учлањење), али и да је више оних који се противе уласку земље у ЕУ (с обзиром на то да је шест месеци раније 24 процента анкетираних било против).


И овога пута је, заправо, изнова потврђено правило које се исказује кроз редовна, последњих година шестомесечна, истраживања канцеларије: када је Брисел наклоњенији Србији и грађани су расположенији за чланство у ЕУ.


Пре два месеца ЕУ је, сетимо се, донела одлуку о отварању два нова поглавља са Србијом, 5 и 25, али је с пролећа прошле године, па све до јуна, постојала хрватска блокада поглавља 23, о правосуђу и основним правима, које је, уз поглавље 24, отворено тек у јулу (после испитивања јавног мњења које спроводи канцеларија). У јуну прошле године забележена је (као и у децембру 2012) најмања подршка чланству - 41 проценат.


У децембру 2015. године „за" чланство у ЕУ је, рецимо, било 48 одсто анкетираних. Тада су отворена прва два поглавља са ЕУ, 32 о финансијском надзору и 35, о нормализацији односа Београда и Приштине.


Највећа подршка чланству у ЕУ од 2002 - од када Канцеларија за европске интеграције спроводи ова истраживања - била је новембра 2009, у време када су Србији укинуте визе. Чак 73 одсто грађана је у то време рекло да би подржало чланство, а само 12 процената је било против.


И најновије истраживање је, иначе, показало да је подршка грађана реформама, као и ранијих година, веома висока. Од укупног броја испитаника, 64 одсто сматра да би реформе неопходне за улазак наше земље у ЕУ требало спроводити и мимо тога, због добробити грађана и стварања боље уређене Србије. А реформу здравственог система, реформу правосуђа, борбу против корупције, реформу образовног система и реформу пољопривреде препознају као најзначајније.


Највећи проценат грађана, њих 58 одсто, сматра да би проблеме Београда и Приштине требало решавати независно од тога да ли то тражи ЕУ, односно више од половине испитаника подржава опредељеност владе за наставак дијалога између Београда и Приштине и спремност да се дијалогом дође до одрживих решења.


Испитаници кажу да би чланство у ЕУ за 35 одсто њих била добра ствар, 31 одсто грађана сматра да је то лоше, а 34 одсто мисли да то није ни добра ни лоша ствар. За највећи број грађана, њих 17 одсто, чланство у ЕУ представља више могућности за запошљавање, пут ка бољој будућности младих људи (16 одсто), могућност за слободније кретање унутар граница ЕУ (15 одсто), као и могућност да се уреди стање у нашој држави (11 одсто).


Кад је реч о бесповратној развојној помоћи Србији од 2000. до данас, недовољна информисаност грађана огледа се у томе што 25 одсто испитаника верује да је Русија највећи донатор нашој земљи у последњих 16 година, што није у складу са чињеницама.


Званични подаци говоре да, у периоду од 2000. до 2015. године, ЕУ и њене државе чланице, са око 2,7 милијарди евра донираних средстава представљају највеће донаторе. Са овим податком је упознат 21 проценат испитаника. Исти проценат изјаснио се за Кину, док је на четвртом месту Јапан са 11 процената. У овој анкети, рађеној према стандарду Евробарометра учествовало је 1.054 испитаника старијих од 18 година.


Аутор: Биљана Чпајак, понедељак, 06.02.2017. у 16:42"

 

 

ЛИНК за текст на Политика онлајн: :

 

http://www.politika.rs/scc/clanak/373688/Podrska-clanstvu-Srbije-u-EU-47-odsto

 

 

 

 



Komentari (260)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 06:54 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

tasadebeli
...

Само да известим ТасуДебелог да сам премерио његов коментар --- има тачно 9 ротација кажипрстом точкића на мишу.
tasadebeli tasadebeli 07:08 15.02.2017

Re: Стараћу се, гос'н министре!

emsiemsi
tasadebeli
...

Само да известим ТасуДебелог да сам премерио његов коментар --- има тачно 9 ротација кажипрстом точкића на мишу.





rade.radumilo rade.radumilo 11:11 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

Само да известим ТасуДебелог да сам премерио његов коментар --- има тачно 9 ротација кажипрстом точкића на мишу.


Ja koristim Apple Magic Mouse 2. To je nekih pet "svajpova" srednjim prstom.
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 13:39 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

Ima jedan dobar blog jedne Hrvatske iseljenice u Irsku:

Ako mislite poslovati u civiliziranoj zemlji, ostavite balkanizam na Balkanu.


Ceo tekst gospoje oko utaje poreza. Ne bese neka prica o Apple i poreskim prekrsajima..

Apropo Irske...


emsiemsi emsiemsi 13:40 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

rade.radumilo
Само да известим ТасуДебелог да сам премерио његов коментар --- има тачно 9 ротација кажипрстом точкића на мишу.


Ja koristim Apple Magic Mouse 2. To je nekih pet "svajpova" srednjim prstom.

Због Тасе ћу морати да променим мишји сеттингс.
narcis narcis 13:54 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

rade.radumilo
Само да известим ТасуДебелог да сам премерио његов коментар --- има тачно 9 ротација кажипрстом точкића на мишу.


Ja koristim Apple Magic Mouse 2. To je nekih pet "svajpova" srednjim prstom.

bije po uši taj pacov
rade.radumilo rade.radumilo 16:45 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

Ceo tekst gospoje oko utaje poreza. Ne bese neka prica o Apple i poreskim prekrsajima..


Tekst je o Balkan mind set-u, koji pokušavaju da "proguraju" i u uređenim zemljama. Što se tiče Apple i poreskih prekršaja, veliko je pitanje koliko su to "prekršaji". Republika Irska je uložila žalbu na odluku EU komisije i nema nameru da uzme ni centa od tih 13 milijardi EUR. Njihovo obrazloženje je vrlo jednostavno:
- Oni svim korporacijama, ne samo Apple-u, nude iste uslove. Nikakvih posebnih dilova tu nije bilo. Stepen kojim određene firme koriste te poreske olakšice određen je načinom njihovog poslovanja uopšte, a ne nekakvim posebnim dogovorima sa Irskom Vladom.
Poreska politika u Irskoj je takva da najviše pogoduje IT kompanijama, zbog specifičnog odnosa prihoda, troškova, broja zaposlenih i koječega još. Sve velike IT kompanije su došle u Dublin, Cork, Galway itd. Međutim, isti uslovi važe za bilo koju drugu kompaniju. Da je država povukla pametan potez, govori i činjenica da je Irska odavno izašla iz recesije koja je nastupila 2008, da je nezaposlenost u kontinualnom padu, dug MMF-u je otplaćen. Irska se neće odreći svoje (pokazuje se dobro promišljene) poreske politike ni po cenu konfrontacije sa ostatkom EU.

Takođe, preovlađujuće mišljenje je da imigracija iz Istočne Evrope doprinosi Irskoj ekonomiji. Nema nijednog političkog pokreta koji je uperen protiv doseljenika, a papirologija je za one sa pasošem neke od EU zemalja minimalna. Nije mnogo komplikovana ni za one koji nisu iz EU.

David McWilliams: The Croats are singing about us - we must be doing something right

rade.radumilo rade.radumilo 16:46 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

bije po uši taj pacov


Jeste, al kad se navikneš na "multi touch screen" leđa miša, posle je jako teško vratiti se na "točkić".
narcis narcis 16:59 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

rade.radumilo
bije po uši taj pacov


Jeste, al kad se navikneš na "multi touch screen" leđa miša, posle je jako teško vratiti se na "točkić".

verujem
anonymous anonymous 17:58 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

emsiemsi
tasadebeli
...

Само да известим ТасуДебелог да сам премерио његов коментар --- има тачно 9 ротација кажипрстом точкића на мишу.


Јеботе патак.

Ако си се сам сетио да то урадиш - супер.

А ако си то видео од неког другог- опет супер.



hoochie coochie man hoochie coochie man 18:17 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

emsiemsi
tasadebeli
...

Само да известим ТасуДебелог да сам премерио његов коментар --- има тачно 9 ротација кажипрстом точкића на мишу.


06:54

U sedam ujutru čovek premerava kometare :)

Svaka čast.
tasadebeli tasadebeli 18:55 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

anonymous


hoochie coochie man




Не дирајте ми Емсија!

Откако се Хансел не појављује на овом Блогу Б92, Емси веома успешно игра његову улогу као моја савест.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

Не дирајте ми Емсија!


Ma ne, uopšte.
Stvarno sam se nasmejao kad sam video vreme komentara.

grebostrek.lurker grebostrek.lurker 21:45 15.02.2017

Re: Potpuno je svejedno

epublika Irska je uložila žalbu na odluku EU komisije i nema nameru da uzme ni centa od tih 13 milijardi EUR. Njihovo obrazloženje je vrlo jednostavno:


Ukratko tetka muva irsku drzavu za porez, a irska drzava muva celu uniju za porez. Pitanje razmere sto bi rekao Will Self..

tyson tyson 15:31 10.02.2017

Još mora da se radi

Уколико би сутра био одржан референдум са питањем „Да ли подржавате учлањење Србије у ЕУ?", 47 одсто грађана Србије гласало би за, њих 29 одсто би гласало против, 15 одсто не би гласало уопште, док девет одсто не зна шта би одговорило на ово питање.

Ili, drugačije rečeno, ukoliko bi sutra bio održan referendum sa pitanjem "Da li ste protiv učlanjenja Srbije u EU?" samo 29 odsto građana Srbije bi glasalo 'da'.

Po mom skromnom mišljenju, nedovoljno da odredi strategiju zemlje po bilo kom pitanju.


little_radojica little_radojica 10:19 11.02.2017

Re: Još mora da se radi

Главно је да би резултат референдума о уласку у ЕУ био у сразмери 47:29, тј. 62% према 38%.
Чак и да додамо оних 9% којих "не знају" то би и даље било 55%.
cane cane 23:00 11.02.2017

Re: Još mora da se radi

Главно је да би резултат референдума о уласку у ЕУ био у сразмери 47:29, тј. 62% према 38%.


Испитаници кажу да би чланство у ЕУ за 35 одсто њих била добра ствар, 31 одсто грађана сматра да је то лоше, а 34 одсто мисли да то није ни добра ни лоша ствар.


fascinantno...dal'istrazivanje,. dal' ispitanici... dakle ima i 12% mazohista koji bi glasali za EU iako ne smatraju da bi to bilo dobro za njih...kao i 2% onih koji iako EU ne bi bila dobra za njih ne bi glasali protiv...

blogov_kolac blogov_kolac 15:35 10.02.2017

Taso... sedi 1!!!

EU je nesto ciji su najraniji koreni pusteni tek pre nesto vise od 6 decenija u jednom obicnom energetskom medjudrzavnom ugovoru izmedju Francuske i Nemacke, a u sadasnjoj verziji postoji tek oko 10 godina, od ratifikovanja Lisabonskog sporazuma, ili eventualno za pocetak da uzmemo Mastrihtski ugovor od pre cetvrt veka.

Pod "Evropski put" podrazumevaju se neke civilizacijske vrednosti i principi uredjenja drzave i drustva koji su siri i mnogo stariji od Evropske Unije, a neki cak stariji i od Hrista, pa se eto u samim evropskim temeljima nalaze i takve stvari poput (staro)grcke demokratije i filozofije, i rimskog prava.

Ja znam da za ono sto je alternativa tom evropskom putu ti mozes sada sa lakocom da nadjes jos starije temelje i uzore u ljudskoj istoriji, pa cak i u polu-ljudskoj pra-istoriji (mislim tu na neandretalce), ali to nije ovde tema. Takodje, nije ni sporno da je upravo Evropa kolevka mnogih drzavnih i ideoloskih modela i matrica direktno suprostavljenih onome sto se DANAS u XXI veku podrazumeva pod evropskim putem. Ali postoje debeli razlozi zasto se danas pod evropskim putem podrazumevaju neki sasvim drugaciji standardi i vrednosti, dovoljno dominantni i kada se u Evropu na silu uguraju i neke geografski gledano vise azijske zemlje poput (tvojih uzora?) Rusije, Turske i Kazakhstana.

I na kraju, posto tvoje ovdasnje ismejavanje kljucne recenice
"Ми ћемо бити на европском путу чак и онда када се Европска унија буде распала!"
sadrzi izmedju redova nekakvu neizrecenu konstataciju jer se to valjda prosto samo po sebi podrazumeva, kako postoji navodno u slucaju raspada EU neka mnogo logicnija, prirodnija i zdravorazumskija alternativa za nas od "sledicemo i dalje evropski put" - pa te javno pozivam da se izjasnis na koju to novu devizu mislis (ako je tebi to kristalno jasno i logicno, evo meni nije). Da li je to "Ziveo drug Staljin, i svetska revolucija" ili jednostavno vracanje u neke plemenske varijante, ili ne znam ni sam na sta ti mislis dok se sa visine sprdas sa "evropskim putem". Ali jedno treba da znas, vracanje na ono kako je u Evropi bilo pre pocetka projekta evropskih integracija, i kako je to vekovima funkcionisalo sa stalnim crtanjem i precrtavanjem novih drzavnih, nacionalnih ili verskih granica, postalo je neodrzivo jos sa onim naoruzanjem koje se pojavilo u prvoj polovini XX veka, i sa zrtvama koje su se dva puta u tom periodu bile merile u desetinama miliona.

Dakle Taso, dosta si se smejao ova dva dana na "evropski put i bez EU", sto je uzgred nesto kako bez problema vec duze vreme funkcionisu Norveska, Island i Svajcarska, a uskoro ce i Britanija, pa se deder ti nama sada ovde decidirano izjasni koja to onda treba strategija i alternativa kod nas da se sprovodi - pa da se i mi malo smejemo.

tasadebeli tasadebeli 15:56 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

blogov_kolac

Dakle Taso, dosta si se smejao ova dva dana na "evropski put i bez EU", sto je uzgred nesto kako bez problema vec duze vreme funkcionisu Norveska, Island i Svajcarska, a uskoro ce i Britanija, pa se deder ti nama sada ovde decidirano izjasni koja to onda treba strategija i alternativa kod nas da se sprovodi - pa da se i mi malo smejemo.



Па зар се нисам већ изјаснио?


Ево, и Тајсон лепо рече:


tyson

Po mom skromnom mišljenju, nedovoljno da odredi strategiju zemlje po bilo kom pitanju.





Успут:

И опет ви са глупим питањима и још глупљим захтевима упућеним Таси?

Па зар вам нисам подастро статистику?

А осим Тајсона и Милисава, нико ни да се осврне на статистику из уводног текста.


Маните ви то шта један Таса мисли, то је небитно и самом Таси.

Ове цифре из Канцеларије за европске интеграције су много интригантније за расправу.

Тако да...

Јебеш Тасу, он је као такав сасвим инсигнификантан за ову причу.


П.С. - Не пада ми на памет да се са било киме од вас дописујем и расправљам о томе да ли Србија треба да уђе у ЕУ или не треба да уђе у ЕУ.

Намера ми је била да ви овде водите некакву смислену расправу у коментарима о том питању.


Али ви сви заокупили Тасу као да је Тасина реч о уласку у ЕУ пресудна.


Маните ме тога људи... Нисам вам ја за то.


П.П.С. - Уопште ми и није била намера да пишем толике коментаре на овом мом посту, више ми је намера била да читам шта ви мислите. Али онако лепо речено, без онанисања личним увредама упућеним неистомишљеницима.


Али не вреди.


Нико, бре, да укапира моју племениту идеју.
gedza.73 gedza.73 16:04 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

blogov_kolac
EU je nesto ciji su najraniji koreni pusteni tek pre nesto vise od 6 decenija u jednom obicnom energetskom medjudrzavnom ugovoru izmedju Francuske i Nemacke

Obrati pažnju na spisak zemalja.

Joachim von Ribbentrop:
European confederation

March 21, 1943


The States immediately concerned would be Germany, Italy, France, Denmark, Norway, Finland, Slovakia, Hungary, Rumania, Bulgaria, Croatia, Serbia, Greece and Spain (?). If the Führer should intend to create independent states in the parts of Europe occupied by us, these would be added to the list.

The establishment of a European confederation would have the following political advantages:

It would give the Russians the impression that all Europe was against them, and thus weaken their fighting spirit.

The question of territorial frontiers between the different states should not be dealt with in connection with the Act of Confederation, but must clearly wait until the final peace settlement.

In order to give tangible expression to the common destiny of European peoples and to ensure that wars never again break out among them, the States here represented have for all time established a European Confederation.

The members of the Confederation are sovereign states and guarantee one another’s freedom and political independence. The organization of their internal affairs is a matter for the sovereign decision of each of them.

The member nations of the Confederation will jointly defend the interests of Europe in every direction and protect the European continent against external enemies.

The European economy will be organized by the member States on the basis of a uniform plan arrived at by mutual agreement. Customs barriers among them will be progressively abolished.

While preserving their national character, the States united in the Confederation will conduct intensive cultural exchanges with one another.

The European States which are not founder members of the Confederation are solemnly invited to join it.




ио је учесник Нирнбершког процеса. Проглашен је кривим, осуђен на смрт и први обешен 16. октобра 1946

Последње речи биле су му: „Бог чува Немачку“. Чак и на суђењу и у ћелији, није одустајао од верности Хитлеру.
milanb milanb 16:40 10.02.2017

Re:

Небитно је колика је подршка ЕУ у Србији, јер Србија неће бити примљена у ЕУ у некој блиској будућности, у наредних 10-15 година.

Шта ће бити после 2027/2032 године то је већ далека будућност о којој је излишно расправљати.Ко зна шта ће бити политички приоритет за 10-так година.Пре 100-нак година је најважније политичко питање у Србији било питање Македоније а данас нико то више не помиње.Можда придруживање ЕУ неће бити нарочито битно питање 2027 године.

Политичари ће морати да смисле нешто друго да замајавају бирачко тело.Придруживање ЕУ добро служи за сада, вероватно и ће то бити актуелно још неку годиницу.Како време буде пролазило придуживање ЕУ ће бити све мање ефикасно за масовну индоктринацију бирача.

Други проблем је што ЕУ мора некако решити питање Турске и њене интересне сфере.Турска је важан западни савезник, војно најмоћнија чланица НАТО после САД, и сигурно је да ће Брисел морати да узима у обзир и турске аспирације.Вероватно ће Србија, Косово, БиХ, Албанија, можда и Бугарска и Грчка, бити у некој турској интересној зони.
Пошто ће Турска бити вероватно ван ЕУ, онда ће и ове њене балканске територије бити ван ЕУ.


blogov_kolac blogov_kolac 18:52 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Па зар се нисам већ изјаснио?

Naravno da se opet nisi izjasnio sta je tvoja alternativa "evropskom putu" Srbije, mozda i zato sto si ipak shvatio da to sto tebi deluje najlogicnije i najprirodnije ipak nije nesto sto bi u startu prosto trebalo da se podrazumeva, pa te neka prethodna iskustva sa ovog bloga kada si docekivan ovde uz "toplog zeca" jer si zastupao neke teze koje su se tebi bile cinile najlogicnijim i najispravnijim teraju na opreznost. A evo, ja te i dalje pozivam da se javno izjasnis koja je to tvoja alternativa evropskom putu Srbije, ukljucujuci tu i situaciju da veliki evropski EU eksperiment propadne. Dakle Taso, make my day i izjasni se, a ja obecavam da te necu ismejavati, eventualno cu samo pokusati da ti izracunam koliko si svetlosnih godina daleko od istine.

gedza.73

Obrati pažnju na spisak zemalja.
Bolje ti obrati paznju na datum (mesec dana posle poraza kod Staljingrada) kada je nacisticka Nemacka naprasno pocela da izigrava evropskog mirotvorca i vapi za separatnim mirom i izlaznom strategijom iz rata koji je sama zapocela. Njihovi originalni planovi su pisani 1933. a deset godina kasnije kada je bilo jasno da su propali, ocajnicki su trazili bilo kakav plan-B, i ovo "daj sta das" naglas razmisljanje njihovog ministra spoljnih poslova gde bi njima saveznicke teritorije, i one koje su i te 1943. jos uvek drzali pod svojom okupacijom, od ratnog prerasle u "mirnodopski" savez (kojim bi se u praksi naravno celicnom pesnicom vladalo iz Berlina, nesto slicno kako se stvarno nakon WW2 iz Moskve vladalo zemljama SEV-a). Inace, prvobitno devetoclano jezgro osnivaca EU iz 1973. sa 14-clane liste koju si naveo ukljucivalo je u sebe samo FRA, ITA, DEN i zapadni deo GER, dok danas kada EU ima 28 clanica nema nista senzacionalno u tome sto je 12 od pomenutih 14 obuhvaceno, ukljucujuci tu i 3 koje su se bukvalno zadnje prikljucile EU (BUL, ROU, CRO). Ne vidim nikakvu poentu... mogaso si tako da okacis i mapu Napoleonovih osvajanja, i proglasis ga za prvog osnivaca EU u pokusaju, sto je besmisleno, ali opet ima neuporedivo vise logike u odnosu na Hitlera, s obzirom da su ideje francuske burzoaske revolucije od kojih je mnoge Napoleon sirio na svoj nasilni nacin u samim temeljima onoga sto se danas naziva "evropskim" (a za razliku od fasisticke ideologije, jer je EU prica i pocela da se razvija na osnovama antifasizma).

A da je EU nastala kao evropska kontrateza Sovjetskom Savezu, to tek nema smisla, i tu brkas NATO i EU. Evropska Unija je i procvetala i mogla da primi danasnje obrise tek po raspadu SSSR i zavrsetka Hladnog rata, i zato su njena dva kljucna datuma iz 1992. i 2007.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:11 10.02.2017

Re: Re:

Други проблем је што ЕУ мора некако решити питање Турске и њене интересне сфере.Турска је важан западни савезник, војно најмоћнија чланица НАТО после САД, и сигурно је да ће Брисел морати да узима у обзир и турске аспирације.Вероватно ће Србија, Косово, БиХ, Албанија, можда и Бугарска и Грчка, бити у некој турској интересној зони.
Пошто ће Турска бити вероватно ван ЕУ, онда ће и ове њене балканске територије бити ван ЕУ.


Ne bi to išlo tako glatko, čak da neko i pokuša.
tasadebeli tasadebeli 19:16 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

blogov_kolac

Naravno da se opet nisi izjasnio sta je tvoja alternativa "evropskom putu" Srbije, mozda i zato sto si ipak shvatio da to sto tebi deluje najlogicnije i najprirodnije ipak nije nesto sto bi u startu prosto trebalo da se podrazumeva,



А шта то мени "deluje najlogicnije i najprirodnije"?


'Ајде кажи чика Таси.


Шта си ти то учитао чика Таси?

Јер чика Таса овде ниједном једином речју није рекао нити да зна решење нити шта мисли о уласку Србије у ЕУ, нити како ће "гласовати" на евентуалном референдуму у Србији о уласку Србије у ЕУ, референдуму којег вероватно неће ни бити, а ако га и буде, биће дебело лажиран као и они избори са ћоравом кутијом из 1945.

То сам такође научио исто из искуства.

Мислим, осим тог топлог зеца којег помињеш.

A evo, ja te i dalje pozivam da se javno izjasnis koja je to tvoja alternativa evropskom putu Srbije, ukljucujuci tu i situaciju da veliki evropski EU eksperiment propadne.



Не пада ми на памет.

Што рече ономад Радован Трећи паметно, ја више не одговарам ни на улици кад ме неко пита колико има сати.

Зашто?

Распричаћеш.

Па ће после да буде, Таса рекао те крајње је време, те минут до дванаест...

Србија је ово, брале!


Dakle Taso, make my day i izjasni se, a ja obecavam da te necu ismejavati, eventualno cu samo pokusati da ti izracunam koliko si svetlosnih godina daleko od istine.



А ако те баш толико занима како ће Таса гласовати на том хипотетичком референдуму из Оза о уласку Србије у ЕУ одговорићу ти као и Стипе Месић ономад када је растурао СФРЈ у њеном председништву:

"Ја ћу гласовати за сЈебе!"


П.С. - И ти исто подржаваш Вучића са тим његовим "европским путем Србије чак и онда када се ЕУ буде распала" исто као и Фрихенд, Лајонсгејт, Земљанин,...?

Пих, шта ги вас се накупило!

Ето зашто Вучић тако убедљиво добија изборе. Види само колико вас је прикривених његових гласача (тзв. "спавача" ) само на овом Блогу.


А сви се нешто као јавно у коментарима успијате... Те не знам откуд толика подршка Вучићу у Србији, те овај примитивни народ и није заслужио ништа боље од Вучића и сл.


А овамо... Држите Вучићеву слику увијену у крпе испод гомиле угља у подруму.
gedza.73 gedza.73 19:30 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Bolje ti obrati paznju na datum (mesec dana posle poraza kod Staljingrada) kada je nacisticka Nemacka naprasno pocela da izigrava evropskog mirotvorca i vapi za separatnim mirom i izlaznom strategijom iz rata koji je sama zapocela.

Nemačka nije odustajala od rata do sloma u Berlinu.
Predlog koji je Ribentrop podneo su planovi za budućnost. 'Kad se ratovi završe, okrenuti se ekonomiji i uređenju Evrope...'
Ne vidim nikakvu poentu... mogaso si tako da okacis i mapu Napoleonovih osvajanja

Mog'o sam. Al' nisam.
Pročitaj tačke predloga naciste Ribentropa i nađi mi par razlika od današnjih proklamovanih ciljeva EU. Neko je od nekog prepisivao a u fusnotama se ne vidi ko od koga.

(a za razliku od fasisticke ideologije, jer je EU prica i pocela da se razvija na osnovama antifasizma

Pa je zato savremenu nemačku vojsku ustrojio i kumovao nemački fašistički oficir par godina po izlasku iz zatvora i koja je u tom periodu primljena u NATO.
To bi bilo kao kad bi Šljivančanin postao načelnik generalštaba po povratku iz Haga.

Možda sam ja pesimista ali sa malo propagande, par akcija videćeš kako će fašizam (možda pod drugim imenom) da se pojavi tamo gde bi se ti najmanje nadao.

Pogledaj USA i 'oćunećupustim izbeglice.
Šta misliš koliko treba 'terorističkih' akcija po zgradama, školama bružljivo raspoređenih u šest meseci ida Amerikanci većinom zatraže zatvaranje granica i bombardovanje zemalja iz kojih dolaze 'teroristi' ubijeni 'dok su pružali otpor i kod kojih su nađeni pasoši i lična dokumenta'

A da je EU nastala kao evropska kontrateza Sovjetskom Savezu, to tek nema smisla, i tu brkas NATO i EU. Evropska Unija je i procvetala i mogla da primi danasnje obrise tek po raspadu SSSR i zavrsetka Hladnog rata

Dobro ako ti tako kažeš


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

kako postoji navodno u slucaju raspada EU neka mnogo logicnija, prirodnija i zdravorazumskija alternativa za nas od "sledicemo i dalje evropski put"


Ovo je česta zamka.
Podrazumeva se da je "evropski put" nešto što samo dobro donosi, da tu nema ničeg lošeg, nepovoljnog, zabravlja se da evropski put podrazumeva i ustupke, nekad ne tako prijatne.

Evropski put je spisak uslova, ne spisak dobrih namera. A ti uslovi nekad podrazumevaju i odricanje u korist nekih drugih.
Možda je u konačnom skoru rezultat pozitivan, o tome se može nadugačko, ali sigurno nije idealan.

Idelano bi bilo imati slobodu da se uzme pozitivno a da se negativno odbaci, to evropski put ne dopušta, pa bi stvarno bilo besmisleno i posle EU, ostati na evropskom putu.

koju to novu devizu mislis

Pa dalo bi se smisliti neka ako je baš deviza neophodna.
sugarbaby sugarbaby 20:00 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Нико, бре, да укапира моју племениту идеју.


Pa vidi, do sad čitala Merkelovu o dve i više brzina EU i kako onda da išta shvatim? Žena počela svoju kampanju, niko da pisne, biće kako ona kaže ili EU neće biti, i to bi - otprilike - bilo sve na temu.
Čisto medju nama, ali strogo medju nama, mnogi jedva čekaju da se EU raspadne, nego ne smemo TasoDear o tome u Srbiji, i nama idu izbori a svi se kandidati drže evropskog puta ko pijan plota.

Dobro, onih nekoliko koji NE su i inače za bacanje. Mislim, svi su za bacanje, ali to još nije taj blog.

zemljanin zemljanin 21:03 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

П.С. - И ти исто подржаваш Вучића са тим његовим "европским путем Србије чак и онда када се ЕУ буде распала" исто као и Фрихенд, Лајонсгејт, Земљанин,...?

jel to kraj raspusta pa nervcoza ... niko kao Tito

LOL Vučić pa mene bre aspolutno ne zanima čak i da izglasate da ukidate državu ... Tito je umro
freehand freehand 21:10 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Пих, шта ги вас се накупило!

Pih, šta se tebe nakupilo...
Mislim, valjda je ovo neki kompliment, ne bi jedan takav građanski humanista vučićevske provenijencije tako omalovažavao kolege blogere zbog njihovih izmišljenih stavova?
tasadebeli tasadebeli 23:05 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

zemljanin
П.С. - И ти исто подржаваш Вучића са тим његовим "европским путем Србије чак и онда када се ЕУ буде распала" исто као и Фрихенд, Лајонсгејт, Земљанин,...?

jel to kraj raspusta pa nervcoza ... niko kao Tito

LOL Vučić pa mene bre aspolutno ne zanima čak i da izglasate da ukidate državu ... Tito je umro



А што се онда јављаш овде да кажеш шта имаш о политици и политичарима у Србији, да ли ће Србија у ЕУ или не итд, ако те се то све не тиче?

Разумео бих да си заинтересован, али сам кажеш да те боли уво за то.

Шта те то тера да се онда уплићеш у то ако ти је до тога као до лањског снега?





П.С. - Исто то важи и за Лајонсгејта.

Ако вам је већ лепо тамо где јесте и ако вас је баш брига шта ће бити са Србијом и Србима, одакле та потреба да се јављате овде на Блогу са таквим коментарима са каквима се јављате да бисте свима онима који нису отишли из Србије и којима је стало до Србије и Срба непрестано стављали до знања како су они ружни, прљави, зли,...?

Шта вас нагони на то?

Немојте да се љутите због овога што ћу вам рећи, а то мислим сасвим озбиљно и не зезам се, али такав примитивни порив је за мене само показатељ нечијег неваспитања и егоцентричности.
tasadebeli tasadebeli 23:06 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

freehand
Пих, шта ги вас се накупило!

Pih, šta se tebe nakupilo...
Mislim, valjda je ovo neki kompliment, ne bi jedan takav građanski humanista vučićevske provenijencije tako omalovažavao kolege blogere zbog njihovih izmišljenih stavova?



Рекох ти већ... Немој бити кишна глиста.
tasadebeli tasadebeli 23:30 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

sugarbaby

Pa vidi, do sad čitala Merkelovu o dve i više brzina EU i kako onda da išta shvatim? Žena počela svoju kampanju, niko da pisne, biće kako ona kaže ili EU neće biti, i to bi - otprilike - bilo sve na temu.

Čisto medju nama, ali strogo medju nama, mnogi jedva čekaju da se EU raspadne, nego ne smemo TasoDear o tome u Srbiji, i nama idu izbori a svi se kandidati drže evropskog puta ko pijan plota.

Dobro, onih nekoliko koji NE su i inače za bacanje. Mislim, svi su za bacanje, ali to još nije taj blog.






И ја то мислим, Бејби! Зато и окачих овај пост овде да мало проћакуламо о тој теми о којој се не сме.

Видиш и како неки вешто избегавају да причају о томе све као причајући о учитељу Таси?

Права таблоидиотизирана Србија.

Срећом, те Србија има и много лепших лица од тог таблоидиотизираног.





П.С. - А лепо сам наслутио на неким претходним постовима да си ти права жена за мене овде на Блогу!





Где ли само нађох ову певаљку, везе благе није имала с певањем...

А да! Знам! Ја то због предстојећих избора и Мистер Президента...


Извини, исправљам ствар:


freehand freehand 23:36 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Рекох ти већ... Немој бити кишна глиста.

Ovako to ide domaćine: ni jednom rečju nisam komentarisao ništa od ovog što si pisao sem greške koju si napravio, i koja me je žuvljala zbog toga što je pravi pismen čovek i profesionalac.
Dakle ništa o temi.
našao si za shodno da me pomeneš u još jednom tvom provizornom proscenijumu koji nema veze sa istinom, a takvi postupci već ozbiljno zamaraju.
Mislim na kliše u kome prvo umetneš stav ili mišljenje koje veze sa mozgom nema, a onda se kad ti bude odgovreno patetično uvijaš jer si se, kao, šalio.
pri tom si prozvao trojicu, od kojih se jedan uopšte nije javljao u raspravi (ja),. jedan zastupa svoj stav, a trećem osporavaš pravo da se uopšte javi.

Pa sve to ok, al da pominješ kišne gliste...
Ogledalo, burazeru. ogledalo u šake.
sugarbaby sugarbaby 23:58 10.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

П.С. - А лепо сам наслутио на неким претходним постовима да си ти права жена за мене овде на Блогу!



sugarbaby sugarbaby 00:00 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!


Права таблоидиотизирана Србија.



tasadebeli tasadebeli 00:02 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

freehand

Ovako to ide domaćine: ni jednom rečju nisam komentarisao ništa od ovog što si pisao sem greške koju si napravio,






freehand

Gospodja Klara
И неколико горких суза ми кануше у флашу са пивом коју сам држао у руци...



Prosvetni radnik pije pivo ispred zadruge!


... i nekoliko suza mu kanu(še?!) na tu ljutu prosvetnu ranu



tyson
... i nekoliko suza mu kanu(še?!) na tu ljutu prosvetnu ranu


Muške suze; najteže.




Dabre, al da je bar "nekolikE suze mu kanuše" bilo bi i ok. Ovako i te suze ko da su H2SO4, progorevaju gde kanu kad iz prosvetarskog oka poteku,




Да ли се ово зове сарказам, Фри?

За разлику од Госпа Кларине ироније... На коју нисам одговорио јеr иронија за разлику од сарказма не носи у себи увреду и ноту злобе, па сам се на Госпа Кларин коментар само слатко насмејао.

'Ајмо, Фри, Википедију у шаке да се образујемо:

Ironija (grč. εἰρωνεία, eironeia = hinjeno ignoriranje) jezični je izraz i figura u kome je pravo značenje riječi ili prikriveno ili suprotno doslovnom značenju izraza, upotrijebljenih riječi.

Ironija je forma crnog humora (vidi humor). Od ironije su jači sarkazam i groteska.


Сарказам (грч. σαρκασμός, sarkasmós, sarkazein — гристи усне од бијеса, sarx — месо) је злобна, љута, заједљива, оштра и горка порука („која гризе у месо“); појачана иронија.



Тако ја то објашњавам и клинцима у школи... Исто као што ти пише овде.


Mislim na kliše u kome prvo umetneš stav ili mišljenje koje veze sa mozgom nema, a onda se kad ti bude odgovreno patetično uvijaš jer si se, kao, šalio.



А шта ћемо са клишеом да се ти и још неке дежурне злобне деде на овом Блогу Б92 увек, ама баш увек, када вам нека постављена тема не одговара због ваших политичких убеђења и не желите да чујете онда другачије мишљење, не бавите темом постављеном у том посту него се бавите личношћу аутора поста укључујући у то и све своје предрасуде, најчешће политикантски исконструисане. Обавезно уз саркастично штуцање и подригивање и гомилу малициозности.

(Имаш и малициозност на Википедији.)


Тако је, Фри, у праву си. Огледало у шаке, огледало, демократо мој!
zemljanin zemljanin 01:52 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

tasadebeli

jbt.ostavio sam komemtar od 4 reći I to očite parodije na naslov - I posle EU - Tito ... I ti si iz toga zaključio da podržavam Vučića
I onda bacaš neke anateme okolo naokolo ... kad si nevrozan - ideš, šetaš, gledaš Tv, pleteš, heklaš, čitaš ali ne hvaraš se bloga ...

Немојте да се љутите због овога што ћу вам рећи, а то мислим сасвим озбиљно и не зезам се, али такав примитивни порив је за мене само показатељ нечијег неваспитања и егоцентричности.


pa nemoj da se ljutiš zbog ovoga što ću reći, aki ako ti ne odgovara sredina I blogeri, uvek možeš da otvoriš svoj blog I uvodiš pravila, recimo samo građani sa mestom prebivališta u Srbiji mogu da komentarošu političke teme ... oni sa boravištem u Bg - mogu da komentarišu Savamalu a ovi sa BBrda - McDonalds
tasadebeli tasadebeli 02:01 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

zemljanin

jbt.ostavio sam komemtar od 4 reći I to očite parodije na naslov - I posle EU - Tito ...



Извини, али писало је:

ma I posle EU -Tuto


А ја то "Туто" схватио као Сви! (Сви! Сви! Сви!)

Признаћете и сами, драги колега, да са тим типфелером ова реченица добија сасвим посебне конотације у политичком животу у Србаља у последњих 30 година од онога што сте Ви мислили?

(Зато и поменух Дезмонда Тутуа и председника Боту.)

Сад тек видим да је у питању неспоразум због грешке у куцању и ево, одмах те вадим из те групе потајних обожавалаца Вучића уз искрено извињење.
zemljanin zemljanin 02:11 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

tasadebeli

ma sa "ma" ili bez "ma", realno nemam čak ni predstavu o čemu govoriš tako da preskačem ovaj blog I idem da ručam ...
tasadebeli tasadebeli 08:33 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

zemljanin
tasadebeli

ma sa "ma" ili bez "ma", realno nemam čak ni predstavu o čemu govoriš tako da preskačem ovaj blog I idem da ručam ...



Окет. То је и најпаметније.

Пријатно.
freehand freehand 09:38 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Да ли се ово зове сарказам, Фри?

Ma jok. To se zove nezasluženo fino ukazivanje na - za jednog prosvetara (nacionalno-genetskog) - neoprostivu gramatičku i stilsku grešku.
Ostalo je predosadno.
А шта ћемо са клишеом да се ти и још неке дежурне злобне деде на овом Блогу Б92 увек, ама баш увек, када вам нека постављена тема не одговара због ваших политичких убеђења и не желите да чујете онда другачије мишљење, не бавите темом постављеном у том посту него се бавите личношћу аутора поста укључујући у то и све своје предрасуде, најчешће политикантски исконструисане. Обавезно уз саркастично штуцање и подригивање и гомилу малициозности.

Bavim se čime hoću što i tebi želim.
Nikakvom se "ličnošću" nisam bavio, a naročito ne nepostojćeim "drugačijim političkim ubeđenjima".
Al ti ne daj da te to ometa u tom proizvvođenju sebe u žrtvu zlih i nepravednih mrzitelja.
tyson tyson 11:23 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Joachim von Ribbentrop:
European confederation

March 21, 1943

Nema šta, vizionar.

Eno, i onaj autoput što im je Hitler napravio, još uvek koriste.


tyson tyson 11:26 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

ideje francuske burzoaske revolucije



Posledice višedecnijskog ispiranja mozga i dalje se osećaju.

Mnogo 'leba moramo mi da iz'edemo da bismo dobacili do tih evropskih vrednosti...


gedza.73 gedza.73 11:47 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Eno, i onaj autoput što im je Hitler napravio, još uvek koriste.

Stariji smo od njih. Kod nas su jo' u upotrebi rimski i turske kaldrme.

U Band of brothers ima scena kad američki vojnici posmatraju sa nadvožnjaka zarobljene Nemce kako marširaju autoputem.

tasadebeli tasadebeli 20:47 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

freehand

Bavim se čime hoću što i tebi želim.



Жеља ти је одавно испуњена. Има већ неких 52-53 године...

Па је сада на ред дошао и овај Блог Б92... Да се бавим оним чиме хоћу.

На пример, одавно сам, још откада сам на овом Блогу Б92, хтео да ти кажем то о иронији, сарказму, малициозности, предрасудама и клишеима упакованим у политикантско штуцање о подригивање, па ти ево и рекох.

Све се може... Само ако довољно јако то желиш.
freehand freehand 21:11 11.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Све се може... Само ако довољно јако то желиш.

Pa da. Kad si "ličnost".
anonymous anonymous 06:22 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

tyson
ideje francuske burzoaske revolucije



Posledice višedecnijskog ispiranja mozga i dalje se osećaju.

Mnogo 'leba moramo mi da iz'edemo da bismo dobacili do tih evropskih vrednosti...




Pa, mi nemamo ....toliko snage....a ni vremena ....

Da popalimo i popljačkamo pola sveta....da bismo shvatili da i oni Drugi krvare kada im se poseku glave...

...a onda da bi opravdali te zločine ....a i buduće .....od tog "saznanja" napravili ideologiju ...za one Treće male i nemoćne ....da bi ih držali u Logoru....disciplinovane i pripitomljene...



tasadebeli tasadebeli 07:56 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

freehand
Све се може... Само ако довољно јако то желиш.

Pa da. Kad si "ličnost".



И то каква личност! Од интегритета!


Рецимо, код мене је све ово:


PSIHOPATA

Razvija se u ranim godinama

Nastaje u interakciji između biologije (gena, veza u mozgu) i biologije (napuštanje, zlostavljanje).

Opasniji je u ranijim godinama života

Ne reaguje na kažnjavanje, stres i strah. Sa godinama predstavlja sve manju opasnost po okolinu.

Hladan je i kalkuliše

Vrlo dobro podnosi bilo kakvo neodobravanje okoline. Uklapa se u bilo koju sredinu sve dok mu to odgovara.

Ne poznaje empatiju


SOCIOPATA

Stvara ga okruženje

Razvija se pod uticajem okoline (zlostavljanje), najčešće pre puberteta. Geni imaju malu ulogu.

Često ume da se povuče na duži period

Osetljiv je na stres, strah, sram i neodobravanje u jednakoj meri kao ostali ljudi.

Ljuti gubitnik

Vrlo loše reaguje na negativna iskustva. Nastoji da se svim sredstvima osveti onima koji su ga uvredili.

Može da ima sposobnost saosećanja

Sposoban je za proživljavanje svojih i tuđih emocija. Temperament je sličan kao kod drugih ljudi.


(Извор је један српски таблоид. Овај Блог Б92 је место на којем се воде искључиво озбиљне научне расправе, па зато морамо да имамо и озбиљне, референтне изворе.)


врло срећно измиксовано у једну лепу мешавину која се често и много смеје и задовољна је својим животом и местом које је пронашла за себе у људском друштву. И некако му је најдраже када види насмејана лица других људи око себе.


Тада је најсрећнији.






The Clown (ЛИНК)




А како код тебе стоје ствари?

Смејеш ли се често и много?

Да ли се људи око тебе смеју?
narcis narcis 08:05 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Да ли се људи око тебе смеју?

jok, jasagi izvor besnih frustraci, iz meni nepoznatih razloga sem jednog , dobro mi poznatog uzroka a to je da znam više od nekog i da volim da iznesem činjenice koje pokazuju da tvrdnja dotičnog ima i drugu , suprotnu stra-pogled.
nikako da shvati zašto ljude nervira običan razgovor sa suprotnim mišljenjem ćoveka koj to iznsi beu ikakve želje da bude pametni već samo želi da kaže da ako je jabuka lepa i zdrava iz njegovog ugla gledanja ne znač da je takva i sa druge , njemu nevodljive strane iz njegovog uglaperspektive sagledavanja.
zato me i mrzu,misle dagi napadam.
tasadebeli tasadebeli 09:02 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

narcis

jok, jasagi izvor besnih frustraci,




Јбг!


Не можемо сви ни бити кловнови.

Ко ће да жонглира, ко да се клати на трапезу, ко да јаше слона, ко да кида ланце грудима...?




milisav68 milisav68 09:28 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

tasadebeli
ко да се клати на трапезу,

Pa tetka.

tasadebeli tasadebeli 09:32 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

milisav68
tasadebeli ко да се клати на трапезу,

Pa tetka.






sugarbaby sugarbaby 10:51 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Маните ви то шта један Таса мисли, то је небитно и самом Таси.


sugarbaby sugarbaby 11:57 12.02.2017

Re: Taso... sedi 1!!!

Што рече ономад Радован Трећи паметно, ја више не одговарам ни на улици кад ме неко пита колико има сати.

Зашто?

Распричаћеш.

Па ће после да буде, Таса рекао те крајње је време, те минут до дванаест...

Србија је ово, брале!



uros_vozdovac uros_vozdovac 20:59 10.02.2017

EU pozvala Srbiju

da odmrzne anti korupcijsku borbu.

Stvarno su nacisti i to hoće da nam otmu tako nam srcu i običajima blisku.

Čuj smeta im korupcija u Srbiji, a da ne nabrajam gde im ne smeta. Sve će da nam otmu, dušu, korupciju, nepotizam, sve... Ni rakiju da pečemo...
G.Cross G.Cross 22:03 10.02.2017

Rimski Zakon



Fiat Justitia Ruat Caelum

A maxim referred to, form time to time, by courts in their judgments to signify that though there may be significant or unpopular consequences to their decision, judgment in accordance with the principles of justice will issue regardless.



Kad bi mogla Srbija bez pomoci sa spolja da uradi samo jednu stvar : Da dobije nezavisno sudstvo ja bih pristao da Srbija ostane van EU.

Sa druge strane Rumunija je dokaz da za razbijanje tih udbaskih struktura mafijaske moci ni jedna decenija unutar EU nije dovoljna.

Licno, na zalost mislim , da Srbija nikad ni nece da dobije nezavisno sudstvo.

Nije tome dorasla.

To nije pitanje godina nego decenija.

Ali sto bi rekao Tramp ko jebe sudije.

I tako svet polako ali svet brze ide onome sto je zaslusio.
gedza.73 gedza.73 22:26 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

Saglasan. Od početka do kraja komentara.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:36 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

gedza.73
Saglasan. Od početka do kraja komentara.


Ja sam nesaglasan, ali ne tako sveobuhvatno, odnosno, ima nešto sa čime sam saglasan

To nije pitanje godina nego decenija.


I pitanje borbe, ako na tu borbu nisi spreman, još tri EU ti neće pomoći, a ova jedna može čak i da odmogne ako se ispostavi da su joj neki sitnošičardžijski interesi bitniji.

Ukratko, kada je uspostavljanje normalne države u pitanju, za Srbiju je EU odavno deo problema a ne rešenja.
gedza.73 gedza.73 22:50 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

Ukratko, kada je uspostavljanje normalne države u pitanju, za Srbiju je EU odavno deo problema a ne rešenja.

Ne bih ja rek'o da je EU kriva baš za svaku našu pogrešnu odluku.
jel' ona, na primer, pustila kriminalce da pucaju na vojnim strelištima koristeći vojnu municiju ili naši oficiri?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:51 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

Ne bih ja rek'o da je EU kriva baš za svaku našu pogrešnu odluku.



Molim te, reci mi gde sam ja rekao da je "EU kriva za svaku našu pogrešnu odluku"?

gedza.73 gedza.73 22:58 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

Zaključio sam iz 'EU je deo problema a ne rešenja'
Nemam ja iluzije o EU ali o nju se kače naši političari taman koliko i o Kosovo.
Za svako sranje koje naprave opravdanje im je EU ili Kosovo.
Što nas vraća na Krosov komentar.
milanb milanb 23:02 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

G.Cross


Fiat Justitia Ruat Caelum

A maxim referred to, form time to time, by courts in their judgments to signify that though there may be significant or unpopular consequences to their decision, judgment in accordance with the principles of justice will issue regardless.



Kad bi mogla Srbija bez pomoci sa spolja da uradi samo jednu stvar : Da dobije nezavisno sudstvo ja bih pristao da Srbija ostane van EU.

Sa druge strane Rumunija je dokaz da za razbijanje tih udbaskih struktura mafijaske moci ni jedna decenija unutar EU nije dovoljna.

Licno, na zalost mislim , da Srbija nikad ni nece da dobije nezavisno sudstvo.

Nije tome dorasla.

To nije pitanje godina nego decenija.

Ali sto bi rekao Tramp ko jebe sudije.

I tako svet polako ali svet brze ide onome sto je zaslusio.


Независно судство, онако како се замишља у Србији,нигде не постоји.

Судство је само једна од 3 гране власти, један од 3 вида једне те исте политичке воље.Извршна власт своју политичку вољу изказује кроз предлоге закона, законодавна власт те предлоге усваја, а судство доноси судске одлуке кроз које ту политичку вољу примењује на појединачне ситуације.
Судство је дужно да конзервира поредак, а наше судство то мање-више успешно чини.Не треба приговарати на добро обављен посао.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:09 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

Zaključio sam iz 'EU je deo problema a ne rešenja'


Deo na srpskom znači upravo to - DEO, PARČE, a ne celina.

Što nas vraća na Krosov komentar.


Pusti Krosa, on je "čovek u staklenom dvorcu".
Već neko vreme, kako su svetska zbivanja počela da budu u neskladu sa njegovom vizijom, on je u priči onog čobanina koji se naljutio na selo pa bi sada da odseče sebi onu stvar. No dobro, u izvesnim godinama je teško menjati svoje "vjeruju".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:20 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

milanb
G.Cross


Fiat Justitia Ruat Caelum

A maxim referred to, form time to time, by courts in their judgments to signify that though there may be significant or unpopular consequences to their decision, judgment in accordance with the principles of justice will issue regardless.



Kad bi mogla Srbija bez pomoci sa spolja da uradi samo jednu stvar : Da dobije nezavisno sudstvo ja bih pristao da Srbija ostane van EU.

Sa druge strane Rumunija je dokaz da za razbijanje tih udbaskih struktura mafijaske moci ni jedna decenija unutar EU nije dovoljna.

Licno, na zalost mislim , da Srbija nikad ni nece da dobije nezavisno sudstvo.

Nije tome dorasla.

To nije pitanje godina nego decenija.

Ali sto bi rekao Tramp ko jebe sudije.

I tako svet polako ali svet brze ide onome sto je zaslusio.


Независно судство, онако како се замишља у Србији,нигде не постоји.

Судство је само једна од 3 гране власти, један од 3 вида једне те исте политичке воље.Извршна власт своју политичку вољу изказује кроз предлоге закона, законодавна власт те предлоге усваја, а судство доноси судске одлуке кроз које ту политичку вољу примењује на појединачне ситуације.
Судство је дужно да конзервира поредак, а наше судство то мање-више успешно чини.Не треба приговарати на добро обављен посао.


Tako je, ako te ne mrzi odslušaj ovaj podcast, u trećem delu se bavi sudstvom i zašto ne bi trebalo da preuzima političku funkciju.

edit:
dobro, ne bih se baš složio da dobro obavlja posao koji mu je poveren u smislu vladavine prava. ali da konzervira poredak, to je fakat.
gedza.73 gedza.73 23:52 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

Deo na srpskom znači upravo to - DEO, PARČE, a ne celina.

Gledam seriju pa se brkam.
Znači za jedan deo je kriva EU. Šta ćemo sa ostalim delovima?
Ili nema EU i u Srbiji sve cakum-pakum.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:56 10.02.2017

Re: Rimski Zakon

Ili nema EU i u Srbiji sve cakum-pakum.


Ponovo, gde sam ja to rekao?
(dokle god budeš nastavljao ovako da podmećeš, ja ću ovako da ti odgovaram, što se mene tiče možemo da ujutru, sutra ne radim)
gedza.73 gedza.73 00:00 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

Dobro ajde ovako. Gde je EU u Srbiji napravila problem?

kada je uspostavljanje normalne države u pitanju, za Srbiju je EU odavno deo problema a ne rešenja.
G.Cross G.Cross 00:13 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

vrabac_u_steni
Zaključio sam iz 'EU je deo problema a ne rešenja'


Deo na srpskom znači upravo to - DEO, PARČE, a ne celina.

Što nas vraća na Krosov komentar.


Pusti Krosa, on je "čovek u staklenom dvorcu".
Već neko vreme, kako su svetska zbivanja počela da budu u neskladu sa njegovom vizijom, on je u priči onog čobanina koji se naljutio na selo pa bi sada da odseče sebi onu stvar. No dobro, u izvesnim godinama je teško menjati svoje "vjeruju".


Vrabac, kad vidim ljude koji u nedostatku argumenata predju na licno vredjanje meni uvek dodje nekako zao.

Sto se tice godina ja sam siguran da bi dosao da trazis jos ali kucas na pogresna vrata.

Necu te pozvati na kafu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:16 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

gedza.73
Dobro ajde ovako. Gde je EU u Srbiji napravila problem?


Ukratko, podržavajući uvek one političke strukture koje su u datom trenutku bile spremne da ispunjavaju političke zahteve uz spremnost da zažmuri na oba oka na unutrašnje brljotine.
Recimo, zakon o medijima kod žutih, a kod ovih sadašnjih biraj, više ih hvale nego što ih kude, a mi vidimo kako nam je.

A što se tiče samog potkopavanja sistema, sećaš se 2010. i vraćanja tj prepravljanja rezolucije (prethodno prihvaćene u našoj skupštini, posle dosta teške rasprave) u generalnoj skupštini UN? Pod čijim pritiskom se to desilo? Naravno, ti možeš reči, pa dobro zašto se Tadić nije odupro? To se i ja pitam.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:18 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

Vrabac, kad vidim ljude koji u nedostatku argumenata predju na licno vredjanje meni dodje nekako zao.


Ne mislim da je uvreda u pitanju, već opis, niti je bila želja da uvredim.
No svakako, ako si se našao uvređenim, ja se izvinjavam.
G.Cross G.Cross 00:20 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

vrabac_u_steni
Vrabac, kad vidim ljude koji u nedostatku argumenata predju na licno vredjanje meni dodje nekako zao.


Ne mislim da je uvreda u pitanju, već opis, niti je bila želja da uvredim.
No svakako, ako si se našao uvređenim, ja se izvinjavam.


Dzaba sad, necu te pozvati na kafu.
gedza.73 gedza.73 00:26 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

podržavajući uvek one političke strukture koje su u datom trenutku bile spremne da ispunjavaju političke zahteve uz spremnost da zažmuri na oba oka na unutrašnje brljotine.

Ja bih u tvojoj rečenici podvukao unutrašnje brljotinje.
Te 'brljotine' su napravili naši, ne EU.
Naš unutrašnji sistem smo uredili mi sa svim brljotinama koje smo napravili.
EU ti tutne SSP koji njoj odgovara.
Naši političari, da bi ostali još koju godinu na vlasti, potpišu skoro i ne gledajući ugovor.

G.Cross G.Cross 00:34 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

Duplo
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:40 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

G.Cross
vrabac_u_steni
Vrabac, kad vidim ljude koji u nedostatku argumenata predju na licno vredjanje meni dodje nekako zao.


Ne mislim da je uvreda u pitanju, već opis, niti je bila želja da uvredim.
No svakako, ako si se našao uvređenim, ja se izvinjavam.


Dzaba sad, necu te pozvati na kafu.


E sad, nemoj da si nakraj srca

Ne, bez zezanja, verovali ili ne, nemam ja o tebi uopšte loše mišljenje, nevezano sa kafom :)
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:44 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

gedza.73
podržavajući uvek one političke strukture koje su u datom trenutku bile spremne da ispunjavaju političke zahteve uz spremnost da zažmuri na oba oka na unutrašnje brljotine.

Ja bih u tvojoj rečenici podvukao unutrašnje brljotinje.
Te 'brljotine' su napravili naši, ne EU.
Naš unutrašnji sistem smo uredili mi sa svim brljotinama koje smo napravili.
EU ti tutne SSP koji njoj odgovara.
Naši političari, da bi ostali još koju godinu na vlasti, potpišu skoro i ne gledajući ugovor.


Dobro, mislim da polako "konvergiramo", e sad, ja ipak mislim da su pritisci ponekad bili i prilično neprincipijelni. Ja sam nekada davno od te EU očekivao ipak malo više pravičnosti. Ne monogo, ali bar malkice, a sve zbog vrednosti za koje se deklarativno zalaže.
nask nask 01:06 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

prilično neprincipijelni


Pa što smo ih onda progutali?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 01:11 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

nask
prilično neprincipijelni


Pa što smo ih onda progutali?


Hoćeš kratak odgovor?

Zato što smo govna.

Ja nigde nisam ni rekao da glavni problem nije u nama, samo sam mišljenja da oni nit će da nam pomognu da rešimo taj problem (da prestanemo da budemo govna), a mislim da im ponekad i odgovara da se taj problem ne rešava tj. da im je u interesu da ostanemo govna.
emsiemsi emsiemsi 09:09 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

G.Cross

...

Sto se tice godina ja sam siguran da bi dosao da trazis jos ali kucas na pogresna vrata.

Necu te pozvati na kafu.

Ко о чему, Крос о сексу !
Алал вера, домаћине --- то је права европска вредност.
tasadebeli tasadebeli 09:29 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

emsiemsi
G.Cross

...

Sto se tice godina ja sam siguran da bi dosao da trazis jos ali kucas na pogresna vrata.

Necu te pozvati na kafu.

Ко о чему, Крос о сексу !
Алал вера, домаћине --- то је права европска вредност.



Па кад нико од нас Европљана не зна шта да ради са оних преосталих 23 сата и 45 минута дневно... Барем онда да га помињемо и сећамо га се у тој силној доколици.




gedza.73 gedza.73 09:30 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

uvod

kad su gradovi ili
pokrajine navikli da žive pod vlašću
jednog vladaoca
i kada se njegov rod
zatre, kako su navikli na pokornost, a
svesni da niko iz porodice nekadašnjeg
vladara nije ostao u životu, ne mogu
da se slože da izaberu novoga
vladaoca iz svojih redova, ne umeju
da žive u slobodi.

rayrada
Redovna je pojava
kada moćni tuđin upadne u neku
oblast, svi oni koji su u njoj slabiji,
prilaze njemu puni zlobe prema
onome koji je od njih bio moćniji, i
njihov dosadašnji gospodar, jedva
dočekaju da se dodvore osvajaču,
tako da on nema nikakve teškoće da
ih pridobije. Oni se prosto utrkuju da
sve svoje snage stave u službu vlasti
koju je on tu uspostavio.

a
narod je po prirodi kolebljiv, pa ga je
lako u nešto ubediti, ali ga je teško
učvrstiti u tom ubeđenju

No iz
iskustva znamo da su u današnje
vreme veika dela učinili vladaoci koji
nisu vodili mnogo računa o datoj reči,
koji su vešto znali da obmanjuju ljude
i koji su, najzad, pobeđivali one koji
su se pouzdavali u njihovu časnost.
Treba, dakle, da znate da postoje dva
načina borbe: zakonima i silom. Prvi
je svojstven čoveku, drugi životinjama,
a kako često prvi nije dovoljan,
treba pribeći drugom. Prema tome,
vladalac treba da ume da se ponaša
kao životinja i kao čovek.

zakljucak
mudar vladalac ne treba da bude od
reči kad mu to ne ide u račun i kad se
promene okolnosti u kojima je dao
reč. I da su svi ljudi anđeli, ovo pravilo
ne bi bilo dobro, a pošto su rđavi,
nisu revnosni da ispune obećanje, ne
moraš ni ti biti od reči, a uvek ćeš
naći opravdanje što si prekršio veru.

Makijaveli pre pet vekova


Vrabac
Ja sam nekada davno od te EU očekivao ipak malo više pravičnosti. Ne monogo, ali bar malkice, a sve zbog vrednosti za koje se deklarativno zalaže.

I ja. U principu su pametniji i beskrupulozniji navukli glupe budale na tanak led. Tako je od kad je sveta i veka.
little_radojica little_radojica 11:07 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

Kad bi mogla Srbija bez pomoci sa spolja da uradi samo jednu stvar : Da dobije nezavisno sudstvo ja bih pristao da Srbija ostane van EU.


Пре пар месеци Рама прогурао уставне измене које кажу да ће ЕУ и САД надгледати постављање судија. Тамо је корупција епских размера, а Бериши не могу ништа. Не знам шта да мислим о томе.
sugarbaby sugarbaby 12:06 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

Па кад нико од нас Европљана не зна шта да ради са оних преосталих 23 сата и 45 минута дневно... Барем онда да га помињемо и сећамо га се у тој силној доколици.



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:31 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

little_radojica
Не знам шта да мислим о томе.


Principijelno, baš kao što pare koje "u svom znoju" zaradiš mnogo teže trošiš nego one poklonjene, isto tako stvari za koje si se sam izborio kasnije mnogo srčanije braniš ako budu ugrožene nego kada ti "padnu s neba".
emsiemsi emsiemsi 14:17 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

vrabac_u_steni

...
Principijelno, baš kao što pare koje "u svom znoju" zaradiš mnogo teže trošiš nego one poklonjene, isto tako stvari za koje si se sam izborio kasnije mnogo srčanije braniš ako budu ugrožene nego kada ti "padnu s neba".

Мудро збориш, човече !
У ствари --- ако и преписујеш однекуда, чиниш то ваљано !
gedza.73 gedza.73 16:03 11.02.2017

Re: Rimski Zakon

Ima jedna stara priča koju je pričao moj pradeda.
Otac nadničar jedno veče kaže sinu lezileboviću da od sutra kreće i on na rad.
Otac jutrom porani, sina malo kasnije probudi majka, tutne mu paricu sa ušteđene gomile, ceo dan sedi kod kuće, uveče stigne otac umoran sa posla
-Sine, kako bilo? Jel' se zaradilo štogod?
-Teško. Evo ovoliko.
Otac uzme novac i baci ga u vatru. Sin ništa. Svejedno mu je. Niti se namučio, niti se oznojio.
Tako dan za danom. Jutro na posao, uveče pare u vatru. Ušteđevina sve tanja.
jedno jutro majka probudi sina i kaže mu da mora na posao, nema više novca.

Sreću se otac i sin za stolom, ovog puta i sin umoran od rada.
-Sine pare?
Sin izvadi i da.
Otac krene da ih baci u vatru, ovaj skoči, uhvati ga za ruku
-Ne bacaj to, znaš koliko sam se namučio dok sam zaradio.
anonymous anonymous 06:26 12.02.2017

Re: Rimski Zakon

emsiemsi
vrabac_u_steni

...
Principijelno, baš kao što pare koje "u svom znoju" zaradiš mnogo teže trošiš nego one poklonjene, isto tako stvari za koje si se sam izborio kasnije mnogo srčanije braniš ako budu ugrožene nego kada ti "padnu s neba".

Мудро збориш, човече !
У ствари --- ако и преписујеш однекуда, чиниш то ваљано !


Pa naravno da prepisuje ....od drugarice iz klupe... sa kikicama

nask nask 00:39 11.02.2017

Filmski intermeco

Iliti: Ajd pauza.

Ovo kod nas u bioskopenima pa vi vidite.



Eto vidiš Taso da smo već u Evropi tako da si malkice zakasnio sa blogecom.
tasadebeli tasadebeli 00:46 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

nask

Eto vidiš Taso da smo već u Evropi tako da si malkice zakasnio sa blogecom.



Ма ми смо одувек у Европи.

Али нисмо у Европској унији.

Ми смо ти сада, у ствари, у једној међуфази, прелазном периоду... Који можда мало дуже траје, али је прелазни период.

То ти је као оно што је мој другар Срба говорио још док смо студирали пре 30 и кусур година:

"Прелазни стадијум између социјализма и комунизма је алкохолизам, бре!"

Е, исто то ти је и сада... Мислим, то предворје Европе и те муње...







П.С. - Јбт, којој то таблоидиотизираној будали је пало на памет да онако по холивудском рецепту прави други део Зоне Замфирове?

Сремац се окреће у гробу као пропелер.
narcis narcis 00:56 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

Сремац се окреће у гробу као пропелер.

nit je to sremac nit su to nišlije , a koji su ebemligi.
nask nask 01:08 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

међуфази

jbt, ja pročitao menopauzi
tasadebeli tasadebeli 01:11 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

nask
међуфази

jbt, ja pročitao menopauzi


Па да, може и тако... Узевши у обзир наталитет и природни прираштај у Србији.
nask nask 01:13 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

П.С. - Јбт, којој то таблоидиотизираној будали је пало на памет да онако по холивудском рецепту прави други део Зоне Замфирове?


Nemam neki sud o tome što si napisao ali mi ipak prija da u dva velika grada niskih zemalja prikazuju u bioskopima jedan film na ić.
nask nask 01:15 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

Па да, може и тако... Узевши у обзир наталитет и природни прираштај у Србији.


Ovo je i za i za . Nažalost
tasadebeli tasadebeli 01:24 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

nask
П.С. - Јбт, којој то таблоидиотизираној будали је пало на памет да онако по холивудском рецепту прави други део Зоне Замфирове?


Nemam neki sud o tome što si napisao ali mi ipak prija da u dva velika grada niskih zemalja prikazuju u bioskopima jedan film na ić.



Верујем ти...

Ма не мислим ја ништа лоше што са тим другим делом хоће да мазну неку лову на брзака (као и они са Роки 2,3,4... Рамбо 2,3,4, Умри мушки 2,3,4,... 676), него што ће да ми побркају ову дечурлију у школи, па ћу морати да им објашњавам да Стеван Сремац није написао Зону Замфирову 1,2,3,4,5,...676, него само Зону Замфирову.

Кој' ће мени да плати тај додатни рад?
tasadebeli tasadebeli 01:26 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

narcis
Сремац се окреће у гробу као пропелер.

nit je to sremac nit su to nišlije , a koji su ebemligi.



Срби, чорбаџи Нарцисе, Срби...
nask nask 02:03 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

да им објашњавам да Стеван Сремац није написао Зону Замфирову 1,2,3,4,5,...676, него само Зону Замфирову.


Alternativa je da uopšte ne znaju ko je šta napisao i šta je uopšte napisano.

Ajd Taso još jedan džin-tonik u tvoje zdravlje.
tasadebeli tasadebeli 09:14 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

nask
да им објашњавам да Стеван Сремац није написао Зону Замфирову 1,2,3,4,5,...676, него само Зону Замфирову.


Alternativa je da uopšte ne znaju ko je šta napisao i šta je uopšte napisano.

Ajd Taso još jedan džin-tonik u tvoje zdravlje.



Живели, брате!

У праву си, још је горе да ни то не знају.


Иначе, да допуним оно о међуфазама...


Ја мислим, друже, да смо ми као нација историјски гледано у менопаузи.

(EDIT: Изгледа да отуд и има толико нервозних међу Србима... Хормони раде своје, брате...)

Сетих се и оног дијалога из филма Парада када Србин криминалац пита свог друга и колегу Албанца криминалца да ли он зна шта су то сексуалне мањине.

А Албанац каже:

"Знам, то сте ви Срби."


narcis narcis 18:56 11.02.2017

Re: Filmski intermeco

tasadebeli
narcis
Сремац се окреће у гробу као пропелер.

nit je to sremac nit su to nišlije , a koji su ebemligi.



Срби, чорбаџи Нарцисе, Срби...

majok be bate to neki holivudžani, jebote kolka budala treba da budeš pa da ovako zajebavaš svoj narod, mislim ovakim filmom.
tasadebeli tasadebeli 01:20 11.02.2017

Од Прилика па до Ивањице 12 км

Пошто смо прешли стотку с коментарима, ја бих да искористим овде прилику и да се захвалим свима који су се до сада бавили у својим коментарима статистиком из уводног текста и уопште питањем Србија-ЕУ.

Надам се да ће се и наставити коментарисање у том правцу.

Онима који су се бавили личношћу учитеља Тасе, а не питањем Србија-ЕУ, нећу да се захвалим.



sugarbaby sugarbaby 12:45 11.02.2017

malo da dodam, malo

Za svoju dušu i da zahvalim Tasi na odličnom blogu; ko nije shvatio - a šta ćemo mi?!




what they want


Vallejo writing about
loneliness while starving to
death;
Van Gogh’s ear rejected by a
whore;
Rimbaud running off to Africa
to look for gold and finding
an incurable case of syphilis;
Beethoven gone deaf;
Pound dragged through the streets
in a cage;
Chatterton taking rat poison;
Hemingway’s brains dropping into
the orange juice;
Pascal cutting his wrists
in the bathtub;
Artaud locked up with the mad;
Dostoevsky stood up against a wall;
Crane jumping into a boat propeller;
Lorca shot in the road by Spanish
troops;
Berryman jumping off a bridge;
Burroughs shooting his wife;
Mailer knifing his.
– that’s what they want:
a God damned show
a lit billboard
in the middle of hell.
that’s what they want,
that bunch of
dull
inarticulate
safe
dreary
admirers of
carnivals.

Charles Bukowski


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana