Mediji| Moj grad| Politika| Reč i slika| Život

Bivša supruga Siniše Malog o Savamali:

Filip Mladenović RSS / 13.02.2017. u 01:46

Kolibice, barakice...
Kolibice, barakice...
Bivša supruga gradonačelnika Beograda u intervjuu za "KRIK" (Mreža za istraživanje kriminala i korupcije - https://www.krik.rs) otkriva da joj je Siniša Mali ispričao da je organizovao rušenje „nekih kolibica" u Hercegovačkoj ulici u Savamali.

Dan nakon bespravnog rušenja objekata u Hercegovačkoj ulici, Siniša Mali se pohvalio da je učestvovao u tome, kaže za "KRIK" Marija Mali. Objasnio je, kako ona tvrdi, da je morao da otkloni smetnje izgradnji projekta „Beograd na vodi".

„Ja sam u to vreme bila u Crnoj Gori sa decom koja su bila na raspustu. Izbori su bili 24. aprila, on je odmah sutradan došao avionom. Ispričao je to kao najobičniji događaj. 'Imao sam problem, neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali. Ništa strašno nisam uradio.' To su bile, po njegovim rečima, neke barakice tamo, kolibice", ispričala je Marija Mali za "KRIK".

U tom trenutku, kako je navela, nije se očekivalo da će slučaj „kao bomba" odjeknuti u medijima.

„Uopšte se nije pretpostavilo da iko može da primeti da se rušilo. Valjda dok je trajala izborna euforija, dok se narod radovao pobedi premijera, taj događaj je trebalo da padne u senku. Siniša je imao zadatak da očisti taj prostor, jer je ispregovarao sa Arapima da tu izgradi ʼBeograd na vodiʼ."

Marija Mali kaže da joj je Siniša rekao ime kompanije čijim se bagerima rušilo, ali taj detalj nije želela da iznese u javnost.

Podsetimo, privatni objekti u beogradskoj četvrti Savamala srušeni su bagerima u izbornoj noći prošle godine. Osobe pod fantomkama koje su učestvovale u rušenju lišavale su slobode građane koji su se tu zatekli.

Gradonačelnik je negirao učešće u ovim događajima, dok je premijer Aleksandar Vučić kao odgovorne označio najviše organe gradske vlasti u Beogradu, ali nije želeo da imenuje osobe koje su naložile i koordinisale rušenje.

U intervjuu koji ćemo objaviti 13. 2. 2017, Marija Mali otkriva detalje kako je bila primorana da učestvuje u sumnjivim poslovima bivšeg supruga. Navodno, morala je da mu pomogne da Agenciju za borbu protiv korupcije slaže za 95.000 evra prihoda čije poreklo nije mogao da objasni. Kako tvrdi, postavljao ju je na mesta direktora ofšor kompanija bez njenog znanja, pri čemu nije znala ni čemu neke od tih firmi služe.

Marija Mali u intervjuu otkriva koju imovinu gradonačelnik Beograda ne vodi na svoje ime, otkriva šta joj je rekao o slučaju Savamala i brojnim drugim poslovima. Marija Mali je za većinu tvrdnji pokazala dokaze u vidu prepiski, računa, overenih izjava i drugih dokumenata.

Dragana Pećo, novinarka KRIK-a

LINK: https://www.krik.rs/marija-mali-sinisa-mi-se-pohvalio-da-je-organizovao-rusenje-u-savamali/

P.S. GRADJANSKI PROTEST SUTRA U 15h, ispred Skupštine grada Beograda!

U sredu 15. februara 2017. u 15h ispred Skupštine grada zahtevamo da ostavka bude prvi korak ka krivičnom procesuiranju Siniše Malog i svih umešanih u zločin u Savamali, ali i u serijsku kriminalizaciju javnih funkcija, instrumentalizaciju institucija i pravosuđa i privatizaciju vlasti.

Zahtevamo odgovornost svih onih koji su planirali, organizovali, izvršili, ali i mesecima kasnije zataškavali suspendovanje pravne države u korist interesa male grupe ljudi bliskih vlasti.
Ovo je naš grad i nećemo dozvoliti da nam ga otme bahata grupa nasilnika koja se dokopala vlasti.

Prvo su im smetale urbanističke procedure i zakoni pa su ih uklonili. Smetali su im objekti i ljudi u Savamali pa su ih uklonili. Sada im smetaju građani koji neće da ćute, ali da li ćemo čekati da i nas uklone? Da li ćemo čekati da optužbe da smo strani plaćenici, izdajnici, rušitelji države prerastu u hapšenja? Pretnje i pritisci već prerastaju u tužbe i napade. Novinarima, medijima, građanima se sudi i presuđuje zato što se ne mire sa nepravdom dok tužilaštvo ćuti mesecima o kriminalnim delima gradonačelnika.

OVO JE NAŠ GRAD!
JAVITE SVIMA DA OD NJEGA NE ODUSTAJEMO!

 

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (371)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 04:27 13.02.2017

dilea

pod uslovom da ovo jeste tačno - on je čovek dilea samo takva ... a ovi što su ga na to mesto izabrali - nemam reči .... to je ta stalna boljka prosečnog glasača I izabrane misice - "mir u svetu"
Lionsgate Lionsgate 07:53 13.02.2017

Re: dilea

Covece, nisi valjda na nivou Filipa Mladenovica pa da verujes u sve sto se pojavi na Netu. Prvo pogledaj ko je osnovao KRIK, mozes da se obavestis i kod Pere P. Lukovica kakvi ljudi stoje iza te skracenice, bar je on verziran za tu vrstu ljudi.
highshalfbooze highshalfbooze 09:06 13.02.2017

Re: dilea

Lionsgate
mozes da se obavestis i kod Pere P. Lukovica

Na kom mestu mogu da se pročitaju umotvorine te novinarske gromade?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:07 13.02.2017

Re: dilea

on je čovek dilea samo takva

to si tek sad zaključio?
zemljanin zemljanin 15:05 13.02.2017

Re: dilea

BebaOdLonchara
on je čovek dilea samo takva

to si tek sad zaključio?

ma dilea je jer je u svoje kombinacije uvukao porodicu ... ako praviš sranja pravi ih tako da si samo ti odgovoran a ne da od porodice praviš saučesnike ...

ovo za kriminal i korupcija, to mu dođe kao rizik profesije ... rizik da mogu da te uhvate ... u Srb to rade većinom amateri pa I lakše I brže "padnu" ... svejedno taj deo je do tužilaštva
angie01 angie01 15:15 13.02.2017

Re: dilea

ovo za kriminal i korupcija, to mu dođe kao rizik profesije ... rizik da mogu da te uhvate ... u Srb to rade većinom amateri pa I lakše I brže "padnu" ... svejedno taj deo je do tužilaštva


koji rizik, kada sva sranja pokriva batica, on ne da, on preuzima odgovornost, on ovo/ono,...i nista... zakon ne vazi za odabrane,...


tyson tyson 10:24 13.02.2017

Tragom vođe

Eh bogati; a bili su uzorna porodica...

Siniša Mali: Merićemo se uspehom naše dece
Marija i Siniša Mali ove godine nisu išli na putovanja sa decom Teodorom, Viktorom i Lolom, već su odlučili da praznike provedu kod kuće, proslavivši u prazničnoj atmosferi rođenje svog prvog deteta, i prisećajući se važnih događaja u životu koji upravo u ovo vreme imaju posebnu simboliku.





bladerunner92 bladerunner92 11:59 13.02.2017

Re: Tragom vođe

Kakvi divni ljudi. I on i ona. Baš zaslužuju jedno drugo.
freehand freehand 10:40 13.02.2017

Tako

... smo saznali ono što smo inače već znali. Sad dolaze važnija pitanja: ko je hibernirao policiju i ko je zamrzao tužilaštvo.
Kao da to može biti više od jednog čoveka.
Samo je pitanje kojom će se brzinom, na koju stranu i na koji način ova naprslina širiti i hoće li klin u nju uvaliti domaći, strani mediji ili međunarodni tutori. Ili svi zajedno.
A za klađenje je pitanje ko će sad prvi da trepne. Rekao bih da nema šanse da vučiću sujeta dozvoli da ne istrči razdrljenih grudi pred novinare, mada, po običaju, u strogo kontrolisanom nastupu.

P.S. inače sad pročitah čitav intervju... Sapunica, bez mesa. To što je sinoć objavljeno u tizeru - to mu je, ostalo je rekla-kazala i reč ostavljene žene kojoj su oduzeta deca.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:43 13.02.2017

Re: Tako

reč ostavljene žene kojoj su oduzeta deca.

Јесте.
Контрола штете биће: остављена жена опањкава мужа.

Заиста је необично да старатељство добије отац, а не мајка.

Мислим да ће сам Мали да коментарише, то у овом смислу контроле штете, а остали ће да се праве мртви, као оно при сусрету с медведом.

Некако ми лакше кад знам да је Мали ипак "наш", Мирков човек.
freehand freehand 11:57 13.02.2017

Re: Tako

Некако ми лакше кад знам да је Мали ипак "наш", Мирков човек.

Ne znam ko je Mirko, al ovo sve liči na epopeju sa Čumetovom gospojom. Iz koje je, kao što znamo, proistekao triler sa pevanjem i pucanjem i državnim udarom.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:59 13.02.2017

Kompletan intervju sa Marijom Mali:

„Pošto nije mogao drugačije da objasni poreklo 95 hiljada evra, Siniša i njegov advokat došli su na ideju da prikažu da sam ja našla novac posle smrti pokojnog oca.“

Nakon razvoda od gradonačelnika Beograda, Marija Mali izgubila je starateljstvo nad decom. Prijavu koju je zbog fizičkog napada podnela protiv bivšeg supruga sud je odbacio, a otpuštena je i s posla. Tabloidi su je lažno optuživali, a ona tvrdi da joj bivši suprug Siniša Mali i dalje upućuje preteće poruke, podsećajući je na moć koju ima. Pojavljivanje u javnosti za nju je, kako kaže, poslednja linija odbrane. U intervjuu za KRIK ona govori o ponašanju bivšeg supruga posle razvoda, ali i kako je bila primorana da učestvuje u sumnjivim poslovima u koje ju je tokom braka uključivao. Tako je bila ucenjena da mu pomogne da slaže Agenciji za borbu protiv korupcije o svojim prihodima. Postavljao ju je na mesta direktora predstavništava ofšor kompanija, bez objašnjenja čemu neke od tih firmi služe. Ona sada otkriva detalje o imovini koju Mali ne vodi na svoje ime, o njegovom učešću u slučaju Savamala i drugim sumnjivim poslovima. Marija Mali je za većinu tvrdnji pokazala dokaze u vidu prepiski, overenih izjava, računa i drugih dokumenata.

Piše: Dragana Pećo

Jedna od najneugodnijih situacija, kako je Marija Mali objasnila, bila je kada ju je bivši suprug naterao da potpiše lažnu izjavu o prihodima namenjenu Agenciji za borbu protiv korupcije. Na taj način, Mali je prikrio 95 hiljada evra – novac čije poreklo nije mogao da objasni državnoj instituciji.

„On je kao funkcioner bio dužan da podnosi izveštaje koji se ne tiču samo njega, nego i mene. Agencija je videla razliku u količini novca koji sam trošila i plate koju sam primala u ’Henkelu’.“

Marija je za KRIK objasnila da je to novac koji je Siniša Mali donosio u kešu i davao joj da uplaćuje na svoj račun, a onda ga je ona trošila sa svoje kreditne kartice na potrebe porodice. Razlika od 95 hiljada evra nastala je u periodu od 2013. do 2016. godine. Siniša Mali supruzi nikada nije objasnio odakle mu keš. Deo para joj je predavao u evrima, deo u dinarima.

„Kada god sam zadužila svoju kreditnu karticu, Siniša mi je dao novac kojim sam platila zaduženje i tako se napravila razlika u potrošnji u odnosu na moju zaradu. Ja sam bila majka troje dece i brinula o njima, kući, porodici, dok je on brinuo o finansijama. Ono što je želeo sa mnom da podeli, delio je. Od trenutka kada je počeo da radi za vladu, mislim da je 90 odsto stvari prestao da deli sa mnom. Zato su se naši odnosi pogoršali. Ja više nisam imala uvida u to šta Siniša radi, s kim se viđa. Pretpostavljam da su to bile, ne znam, poslovne tajne, da ne sme supruga da zna. Dok je radio i imao svoju privatnu firmu, koliko-toliko sam i znala.“

Pošto nije mogao da objasni poreklo tih 95 hiljada evra, Siniša Mali je sa advokatom osmislio alibi da zavara Agenciju, kaže Marija. Odlučili su da iskoriste činjenicu da joj je nedavno preminuo otac.

„Siniša i njegov advokat Igor Isailović došli su na ideju da prikažu da sam posle smrti oca pronašla novac koji sam potom koristila za svakodnevne potrebe. Stigla mi je poruka od Isailovića: ’Marija, treba da potpišeš izjavu za Agenciju za borbu protiv korupcije’. Rekla sam: ’Ne dolazi u obzir, ne želim da radim takve stvari’. Imam tu prepisku sa njim. Onda sam otišla kod Siniše u kabinet i rekla mu: ’Nemoj to da radiš’, ali je on upotrebio svoje pregovaračke sposobnosti da mi objasni kako je to jako bitno zbog dece. Da ja time moram da zaštitim decu. Ja sam, naravno, pre svega, majka.“

Novinarima KRIK-a pokazala je izjavu overenu kod notara. Agencija za borbu protiv korupcije, kojoj pokušava da se požali da je izjava pod njenim imenom lažna, mesecima odbija susret sa njom.

„U četvrtak sam poslednji put zvala i rekli su da nikog nema i da zovem u ponedeljak.“

Skrivena imovina

Marija objašnjava da tokom razvoda nije bilo jednostavno podeliti imovinu pošto Mali ne vodi sve na svoje ime.

Podelili su ono što se u papirima vodilo na Sinišu – dva spojena stana u luksuznom beogradskom kompleksu „Oaza“ pripala su Mariji Mali, a stan u Bugarskoj ostao je njemu. Siniša je, međutim, zadržao ostale stanove koji nisu bili upisani na njegovo ime.

Marija Mali je novinarima KRIK-a ukazala na još tri nekretnine kojima raspolaže njen bivši suprug – još jedan stan u „Oazi“ i dva apartmana na Kopaoniku, na atraktivnoj lokaciji u središtu ovog turističkog centra, nedaleko od prvih staza za skijanje. Ovih stanova nema u njegovom imovinskom kartonu na sajtu Agencije za borbu protiv korupcije.

„Za treći stan u „Oazi“ data je kapara od 100 hiljada evra 2009. godine. Stan nije na Sinišino ime, ali on raspolaže tim stanom. Plaćali smo račune za taj stan. Znam samo da je stan bio pod sudskim sporom zbog čega nije u celosti isplaćen pa ne može da se uknjiži i zbog toga nije prijavljeno Agenciji. Isto tako nije prijavio ni stanove na Kopaoniku.“

Pomenuti apartmani na Kopaoniku nisu upisani u katastar i na taj način nije moguće utvrditi u čijem su vlasništvu. Marija je novinarima KRIK-a pokazala račune za komunalije, održavanje i telefon koji se vode na ime Siniše Malog.

„Jedan stan na Kopaoniku se vodi na ime Sinišinog oca i koristili smo ga i pre nego što su se deca rodila, negde 2004. godine. Znam samo da su stizali računi i da smo ih uredno plaćali. Svake zime smo gore provodili po minimum mesec dana. Sve naše stvari i dan danas stoje tamo. Drugi stan na Kopaoniku čak ni ja sama ne znam na koga se vodi. U njegovom vlasništvu je od 2014, kada je postao gradonačelnik. Zato se ne vodi ni na čije ime. Ja sam išla da ga sređujem, krečim, unosim nameštaj. Kada je bila podela imovine, to je Siniša zadržao.“

Kompleks u Bugarskoj u kojem su 24 stana

Marija Mali veruje da Siniša poseduje još nekretnina, za koje ona ne zna. Kaže da je tek nakon KRIK-ove priče saznala da je učestvovao u kupovini 24 apartmana na bugarskom primorju. Znala je za samo jedan od tih stanova u kojem letuju od 2009. godine. Seća se da joj je jednom prilikom rekao da planira da uđe u taj projekat, ali ju je kasnije obavestio da je od toga odustao. Dokumenta do kojih su došli novinari KRIK-a pokazuju da je Mali kao predstavnik dve ofšor kompanije kupio ove luksuzne nekretnine u Bugarskoj vredne oko pet miliona evra od Srđana Dabića sredinom 2012. godine.

„Oni su duže vreme pre toga bili prijatelji. Zajedno su radili u ’Lukoilu’ neko vreme i kada je Srđan Dabić došao na ideju da pravi kompleks na Crnom moru u Bugarskoj, ponudio je Siniši da bude partner u tom projektu. Ono što sam tada čula od Siniše jeste da je on to odbio, lično mi je rekao. To je nešto što ja očigledno nije trebalo da znam. Čim smo se venčali, rekao mi je: ʼPrijatelji su me savetovali da nikada ništa ne stavljam na svoje ime’, da ne bi, između ostalog, pri razvodu morao da imovinu deli sa suprugom. Zato je i stavlja na ofšor kompanije. Nijedna nekretnina koju smo ikada kupili nije bila ni na moje ime“, ispričala je Marija za KRIK.

Siniša Mali sada traži i reviziju podele imovine – da mu se vrati stan u „Oazi“ koji je pre toga ostavio Mariji Mali.

„Pokušava da dokaže da je bio pravno neuk i da to uopšte nije trebalo da deli sa mnom. Pokrenut je postupak i već je bilo prvo ročište.“

Ofšor poslovanje

KRIK je do sada otkrio nekoliko ofšor kompanija i tajnovitih transakcija iza kojih stoji gradonačelnik Beograda. Neke od njih, poput ofšor kompanije „Busby Financial Corp.“ sa Britanskih devičanskih ostrva, povezane su i sa Marijom – bila je direktorka njihovih predstavništava u Srbiji. Marija za KRIK otkriva da je svrha ove firme bila da se izbegne plaćanje poreza na kupovinu automobila.

„Na tu firmu se vodio naš porodični auto koji je bio kupljen u julu 2008. godine. Prema mojim tadašnjim saznanjima, prebačen je na tu firmu da se ne bi platio porez koji plaćate kada kupite automobil. To je skuplji automobil, ‘mercedes’ G klase, sedam sedišta. Postoji rok koji treba da prođe da ne mora da se plati porez. Onog trenutka kad je istekao taj rok, Siniša je automobil prebacio na moje ime. On je prijavljen Agenciji.“

Marijinu priču potvrđuje punomoćje koje je firma „Busby“ izdala Sinišinom advokatu Isailoviću u kom piše da je ovlašćen da obavi „pravne radnje za uvoz automobila.“

Marija je bila i direktorka predstavništva ofšor kompanije „Alessio Investmenst Ltd.“ za koju ne zna čemu je tačno služila.

„To su bile transakcije koje Siniša radi, a u koje se ja nisam razumela. Ja sam tada bukvalno samo potpisivala papire koje su mi on i advokat dali.“

Iako važi za eksperta u oblasti finansija i poslovanja, Siniša Mali je često ostavljao tragove na dokumentima koji ga vezuju za sumnjive poslove.

„Na sebe je najmanje obraćao pažnju, najmanje se možda udubljivao u poslove koji su u vezi sa njim samim. On se drugima više posvećivao, za sebe je mislio da je sve pod kontrolom.“

Čuvar tajni

Za gradonačelnikovog advokata Igora Isailovića kaže da mu je najbliži saradnik i da poznaje sve poslove Siniše Malog.

„Igor je radio kao advokat u ʼGrand kafiʼ i tamo su se upoznali kada je Siniša bio zadužen za pregovore o prodaji te firme. Isailović je tada bio na početku karijere i Siniša ga je uzeo pod svoje i naučio poslu. Isailović je potom izašao iz grupe advokata sa kojima je radio i osnovao svoju firmu. Od tada ne postoji nijedan posao koji je Siniša ikad uradio, a da on nije učestvovao.“

Nakon što je Mali došao na vlast, Isailović je postao blizak Srpskoj naprednoj stranci. Bio je jedan od najistaknutijih koji su, uprkos protestu svojih kolega, podržavali uvođenje notara. Isailović je kompaniju osnivao i sa Anom Brnabić, ministarkom državne uprave i lokalne samouprave, kako je KRIK nedavno otkrio u bazi imovine političara.

Marija kaže i da je upućena u slučaj „Compost Group“. Podsećamo, KRIK je otkrio da je ova firma u vlasništvu porodice Mali nelegalno prisvojila 10 hektara državne zemlje kod Vršca i na njoj pokrenula proizvodnju komposta, materije za uzgoj šampinjona. Čeka se odluka Privrednog suda u Pančevu hoće li se zemlja vratiti državi. Vlasništvo ove firme Mali je sredinom 2013. preneo na Ivicu Đolića, dok Marija tvrdi da je gradonačelnik Beograda i dalje njen vlasnik.

„Firmu je uglavnom vodio Sinišin brat. U nekom periodu se uključio Ivica Đolić kao neko ko je prodavao kompost po Srbiji. Đolić je suprug moje kume – ja sam ga preporučila. On je samo fiktivno vlasnik, ali činjenica je da je to Sinišina firma. Od trenutka kad je ušao u celu ovu priču s politikom, niti je imao vremena više time da se bavi, niti je njegov brat imao vremena. Oni su u potpunosti to zanemarili, ja mislim da je ta firma apsolutno propala. Neki naš interni dogovor bio je da kad on proda ’Compost Group’, da će meni dati pola tog novca. Više se ne nadam da će on to ikada podeliti.“

Savamala

Marija Mali objašnjava da se Siniša Mali veoma promenio od kada je postao gradonačenik i postao politički moćan.

„Nešto se drastično promenilo u tom čoveku. Mene je fizički napao i u istom mesecu je došlo do rušenja grada u Savamali. Neki osećaj dominacije, vlasti i moći verovatno je došao do vrhunca – ’Ja sad mogu sve’.“

Odmah posle bespravnog rušenja objekata u Hercegovačkoj ulici u Savamali, Marija Mali kaže da joj se bivši suprug pohvalio da je učestvovao u rušenju. Uradio je to, navodi, da otkloni smetnje izgradnji kapitalnog projekta.

„Ja sam sa decom u to vreme bila u Crnoj Gori. Imali su nekoliko dana raspusta. Izbori su bili 24. aprila, on je odmah sutradan došao avionom. Ispričao je to kao najobičniji događaj. ’Imao sam problem, neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli su ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali. Ništa strašno nisam uradio, ali eto sve sam ja sâm organizovao, izveo sam akciju’. To su bile, po njegovim rečima, neke barakice tamo, kolibice. U tom trenutku to uopšte nije trebalo da bude nešto što će da odjekne kao bomba u medijima. Uopšte se nije pretpostavilo da može bilo ko da primeti da se rušilo. Valjda dok je trajala ta izborna euforija, dok je narod slavio, radovao se pobedi premijera, taj događaj je trebalo da padne u senku. Meni jeste imenovao firmu koja je to uradila, ali ne bih sada o tome. Siniša je imao zadatak da očisti taj prostor jer je ispregovarao sa Arapima da tu izgrade ‘Beograd na vodi’.“

Kaže da joj je Siniša rekao ime kompanije čijim se bagerima rušilo, ali taj detalj nije želela da iznese u javnost.

„Sudija je moja“

Glavni motiv zbog kog je Marija Mali pristala da za KRIK javno govori o svom bivšem suprugu jeste sudski postupak kojim je ona nakon razvoda izgubila starateljstvo nad njihovom decom.

„Izgubila sam starateljstvo nad troje dece na najbrutalniji način. Obraćala sam se mnogima. Nigde nisam naišla ni na kakvu pomoć, zaštitu, savet. Gde god da odem, ili neće da me prime, ili jednostavno neće niko ni da me sasluša. Obraćala sam se premijeru, Centru za socijalni rad i na još nekoliko adresa.“

Nakon što su se sporazumno razveli novembra 2015, Marija i Siniša Mali nastavili su da se u javnosti predstavljaju kao da su i dalje u braku. Na to je, kako kaže, bila primorana.

„Činjenica je da se on nepunih godinu dana posle razvoda ponašao kao da smo mi u braku. Nisu ni deca smela da znaju. Mi smo u javnosti glumili idealan par“, kaže Marija Mali.

Ona je u međuvremenu protiv bivšeg supruga podnela krivičnu prijavu zbog nasilja, osnosno situacije u kojoj ju je on, kako tvrdi, napao u njenom stanu „pred decom i ženom koja je tada radila kod nas“. U isto vreme, Siniša Mali podneo je i prijavu protiv nje za lažno prijavljivanje. Marijina krivična prijava je odbijena, a nije joj poznato šta je bilo sa njegovom.

„Ne želim da trpim nasilje i obratila sam se Centru za socijalni rad, gde su mi rekli da protiv nasilnika moram da podnesem krivičnu prijavu. I tad je nastavio da preti, da govori: ’Nemoj to da radiš. Ako uradiš, ja ću da te uništim, uzeću ti decu.’ Pošto sam ipak podnela krivičnu prjavu, on je uradio sve, na sve moguće načine, i dobio starateljstvo nad decom…. Da mi se osveti.“

Po rečima bivše supruge beogradskog gradonačelnika, pretnje koje je od njega dobijala bile su „svakakve“.

„Nije tada konkretizovao da će objaviti bilo šta u medijima, ali mi je rekao ’Nemaš šanse. Sudija je moja. Specijalni tužilac mi je dao savete šta da radim.’ Žena koje je prisustvovala nasilju neće da svedoči u moje, nego u njegovo ime, znači nemam svedoka… ’Otići ćeš u zatvor na tri godine za lažne optužbe za nasilje’ i ’Ti nemaš nikakve šanse’.“

Marija Mali kaže da joj je najteže zbog troje zajedničke dece koja više ne žive s njom.

„Tata je najmanje sa njima i ta deca su potpuno, potpuno sama. Ja ih viđam četiri sata nedeljno i svaki drugi vikend. I on odlazi sada u drugu krajnost i sada mi na brutalan način dokazuje koliko je moćan. ’Pa, ja sam ti rekao. Zašto si išla protiv mene? Vidiš šta ti se sada desilo?’ Ali nije svestan da deca preživljavaju velike traume i da radi na njihovu štetu. U stvari, on je decu iskoristio kao sredstvo do cilja. Cilj je bio da uništi mene.“

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali više od godinu dana odbija da pristane na intervju za KRIK.

LINK: https://www.krik.rs/marija-mali-o-poslovima-bivseg-supruga-ofsor-skrivena-imovina-savamala/
angie01 angie01 12:19 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Nakon razvoda od gradonačelnika Beograda, Marija Mali izgubila je starateljstvo nad decom. Prijavu koju je zbog fizičkog napada podnela protiv bivšeg supruga sud je odbacio, a otpuštena je i s posla.


meni je ovo dosta.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:29 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Brutalan odnos prema bivšoj supruzi, kao i prema troje dece!

Pažnju zavredjuje još jedan detalj, vezan za tipično balkansko shvatanje vlasti:

Marija Mali objašnjava da se Siniša Mali veoma promenio od kada je postao gradonačenik i postao politički moćan.

„Nešto se drastično promenilo u tom čoveku. Mene je fizički napao i u istom mesecu je došlo do rušenja grada u Savamali. Neki osećaj dominacije, vlasti i moći verovatno je došao do vrhunca – ’Ja sad mogu sve’.“
bladerunner92 bladerunner92 12:30 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

meni je ovo dosta.

Meni se ipak ne dopada što je ovako opanjkala bivšeg muža.Polazim od sebe i mislim da to ne bih uradila. Mislim.Mada mislim i da tužilaštvo sada mora da reaguje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:55 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

bladerunner92

Meni se ipak ne dopada što je ovako opanjkala bivšeg muža.Polazim od sebe i mislim da to ne bih uradila. Mislim.Mada mislim i da tužilaštvo sada mora da reaguje.

Она је доведена на ивицу када су јој одузета деца и ја је потпуно разумем.

Њен пример показује да су у Србији суспендовани закони, она је очигледно пробала да иде тим путем, и једино што јој је преостало је да се бори дајући овакве интервјуе.

Свака јој част да је смогла снаге и храбрости да проговори и да не буде жртва која трпи у тишини!
bladerunner92 bladerunner92 13:09 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

principessa_etrusca
Свака јој част да је смогла снаге и храбрости да проговори и да не буде жртва која трпи у тишини!

pa kad to postaviš ovako vidim da sam verovatno u krivu. Međutim mislim da je moguće i da su sve to igre i da sada tužilaštvo mora da odreaguje , da je ovo za istragu, tužbu i osudu ako smo normalna zemlja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:12 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

I ovaj slučaj pokazuje da Srbija nije pravna država, već prćija političke klase, čiji se plaćenici smenjuju na tzv. izborima.
Korupcija je rak rana Srbije, a ovo je samo jedna od metastaza!
freehand freehand 13:15 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Filip Mladenović
I ovaj slučaj pokazuje da Srbija nije pravna država, već prćija političke klase, čiji se plaćenici smenjuju na tzv. izborima.
Korupcija je rak rana Srbije, a ovo je samo jedna od metastaza!

Da se ukinu takozvani izbori i da Filip Mladenović bude prosvećeni apsolutista.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:19 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

pa kad to postaviš ovako vidim da sam verovatno u krivu. Međutim mislim da je moguće i da su sve to igre i da sada tužilaštvo mora da odreaguje , da je ovo za istragu, tužbu i osudu ako smo normalna zemlja.

О томе се и ради, закон је суспендован. Видиш да су њене тужбе игнорисане и одбијане.

Ја уопште не сумњам у њену причу, ни у целини, ни у деловима.

Он сада хоће да јој узме и тај стан који је добила при подели имовине, односно тражи ревизију поделе!

Можда си приметила да се "обраћала и премијеру".

Она је притерана уз зид и нема шта да изгуби.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:25 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

freehand
Filip Mladenović
I ovaj slučaj pokazuje da Srbija nije pravna država, već prćija političke klase, čiji se plaćenici smenjuju na tzv. izborima.
Korupcija je rak rana Srbije, a ovo je samo jedna od metastaza!

Da se ukinu takozvani izbori i da Filip Mladenović bude prosvećeni apsolutista.



Ne, nego da se SVI plaćenici političke klase od 1987. do 2017. lustriraju i da se donese i PRIMENI novi Zakon o izborima, kako bi se ili ukinula ili barem ograničila samovolja ovdašnje partokratije!
tyson tyson 13:59 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Она је доведена на ивицу када су јој одузета деца и ја је потпуно разумем.

Iz vremena sreće:

Siniša: Moje poverenje u Mariju je beskrajno. Kad sam je upoznao bila je potpuno samostalna, meni se to dopalo i prepustio sam joj vaspitanje, a za mene je ostalo ono najlepše - maženje. Naravno, iako se oko svega konsultujemo, između nas jednostavno nema neslaganja kada su u pitanju naši mališani.

Siniša: Najviše mi nedostaje vreme koje mogu da provedem sa Teodorom, Viktorom i Lolom. I pre nego što su se rodili želeo sam da budem uključen u sve što je prethodilo tom činu, išao sam sa Marijom na sve ginekološke preglede, na vežbe, i bio na svakom porođaju. Sada jedino uspevam da ih ujutru odvezem u školu i da stignem pre nego što zaspu da ih poljubim. Pokušavamo da bar vikendom budemo malo više zajedno, da odemo na Adu i vozimo bicikl kad je lepo vreme, ili da odvojimo vreme za zajednički ručak.


I onda sud donese odluku kakvu je doneo...


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:18 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

ovo kao u zlatno titovo vreme mraka, kad za neko može sve, a nekome su apsolutno sva vrata zatvorena i ugrožena najosnovnija prava. neki muškarci su stvarno stoka neopevana, rodila mu troje dece, jbt, on je tretira kao govno sa cipele. poželela bih mu svašta lepog, ali ne bih zbog takve gnjide da sjebem karmu.

mene zanima ko je on bio ranije? kako je dolazio do svih tih poslova? jel mu ćale neko mudo u službi? najviše mi liči na to, da je čedo službe.
angie01 angie01 14:42 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Она је доведена на ивицу када су јој одузета деца и ја је потпуно разумем.

Њен пример показује да су у Србији суспендовани закони, она је очигледно пробала да иде тим путем, и једино што јој је преостало је да се бори дајући овакве интервјуе.

Свака јој част да је смогла снаге и храбрости да проговори и да не буде жртва која трпи у тишини!




Meni se ipak ne dopada što je ovako opanjkala bivšeg muža.Polazim od sebe i mislim da to ne bih uradila. Mislim.Mada mislim i da tužilaštvo sada mora da reaguje.


ovo su nenormalne okolnosti, ne znam brutalnije siledzijstvo od oduzimanja dece i ugrozavanja egzistencije, gde se jos promovise sila u najgoroj varijanti- ja mogu sta hocu, a od strane lika, koji ima javnu drzavnu funkciju, koju placaju grajdani, koji otvoreno pokazuje, da za njega zakoni ne vaze- to je prosto nenormalna situacija u kojoj je ona ocajnik, bez prava, saterana uza zid,....pri tome, zar nije premijer rekao da ce doci do smene vlasti, posle slucaja Sava male, koliko ja znam, taj ceo neverovatno kriminalan slucaj i dalje ima tretman u kome odgovorne institucije ne cine nista.

...nama, brate, trebaju Rumuni....zive smo sise. Kenjamo ovako, a nikakvog delovanja nema.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:52 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Pristojan svet beži iz Srbije, a preostali pristojan svet je u manjini, tako da alava i neodgovorna politička klasa može da radi šta hoće, uz korumpirane medije i blokirane i zastrašene institucije!
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:59 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

ovo kao u zlatno titovo vreme mraka, kad za neko može sve, a nekome su apsolutno sva vrata zatvorena i ugrožena najosnovnija prava. neki muškarci su stvarno stoka neopevana,


Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену.

Мене је ово само донекле подсетило на случај из 80-тих моје пријатељице Албанке, уметнице која је одрасла ван КиМ, а онда је живела у Приштини са мужем, Албанцем, тамошњим ВИП-овцем (није био политичар). Он ју је злостављао, физички и психички, и када су се развели, не само да је преко својих веза у корумпираном локалном судству добио старатељство над заједничким дететом, већ је она, по одлуци суда, могла да дете виђа само у присуству социјалног радника.

У једној прилици када социјалног радника није било, а она и дете се нашли у просторијама социјалне службе, пријатељица ју је као у филмској акцији спасавања, са оним што су у том тренутку имали на себи, одвезла на скопски аеродром и на први лет за Београд где су јој живели родитељи.

Е сада, то је била Приштина, ноторно корумпирано друштво.
tyson tyson 15:21 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену.

Čuj, "nije poznat"; da, nisu pisale ondašnje novine o tome... Ma idi bre.

Al' da ne širimo temu.


principessa_etrusca principessa_etrusca 15:42 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Čuj, "nije poznat"; da, nisu pisale ondašnje novine o tome... Ma idi bre.

Al' da ne širimo temu.


Мислим да тада нико није био толико моћан да не страхује да не зглајзне, а суд Тита и партије је био коначан.

Ал'што кажеш, да не ширимо.

ОВДЕ је фотографија документа који је Марија Мали потписала под притиском и у коме је лажно изјавила да је од оца наследила 95000 евра у кешу за које није било покрића.

Жена признаје да је учествовала у мужевљевом прању новца и сада је све у јавном домену!

(Само чекам да се Вучић огласи и каже да "ништа глупље није чуо".)
angie01 angie01 18:11 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

(Само чекам да се Вучић огласи и каже да "ништа глупље није чуо".)


...od totalnog idiota.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:21 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Е сада, то је била Приштина, ноторно корумпирано друштво.

kao srpsko nije.

Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену.

otkud znaš? misliš da smo mi to mogli da saznamo u to vreme? ne bi smela da pisne.
freehand freehand 19:27 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

BebaOdLonchara
Е сада, то је била Приштина, ноторно корумпирано друштво.

kao srpsko nije.

Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену.

otkud znaš? misliš da smo mi to mogli da saznamo u to vreme? ne bi smela da pisne.

Ko ne bi smeo da pisne? To je besmislica.
Nego kad je već priča sa rušenja ustavnog i pravnog poretka okrenula na tu stranu prava žena i porodočnog nasilja - pre nekoliko godina pričam sa prijateljem Albancem. U nekom momentu dotaknemo se Albanije i ja po standardnom klišeu kažem kako je narod tamo baš teško propatio pod Diktaturom Enver Hodže i šta tu već sve spada.
"Znaš" - kaže- "Enver Hodža je Albancima doneo slobodu i prosperitet kakav ne bi mogli da sanjaju još dva veka. Time što je uveo obavezno školovanje za žene (devojčice), i bio dovoljno odlučan da to golom silom sprovede uz cenu koja je u glavama i robiji morala da bude plaćena za deceniju ili dve albansko društvo iz plemenske zajednice napravilo je iskorak ka građanskom (u civilizacijskom smislu) uređenju".
Zapamtio sam to. Od tad o pravima i emancipaciji žena kao merilu emancipacije jednog društva razmišljam kao o prihvatljivoj definiciji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:33 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену


Da je samo pokušao slobodna štampa bi ga rastrgla :)

A i tadašnje (dobre) žene su znale gde im je mesto.




Jbt, pa dokle ide to idealizovanje komunizma, čudo jedno.
sugarbaby sugarbaby 19:58 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Њен пример показује да су у Србији суспендовани закони, она је очигледно пробала да иде тим путем, и једино што јој је преостало је да се бори дајући овакве интервјуе.


BRAVO!
I još jednom
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:10 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:16 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Jbt, pa dokle ide to idealizovanje komunizma, čudo jedno.


Da, da Ujedinjenim Kraljevstvom nisu vladali komunisti, žene bi im i dalje izigravale viktorijanske ukrase po vitrinama.


The National Union of Women's Suffrage Societies, which had always employed 'constitutional' methods, continued to lobby during the war years, and compromises were worked out between the NUWSS and the coalition government.[144] On 6 February, the Representation of the People Act 1918 was passed, enfranchising women over the age of 30 who met minimum property qualifications.[145] About 8.4 million women gained the vote,[145] not only in Britain but also throughout Ireland, the whole of which was part of the United Kingdom. In November 1918, the Parliament (Qualification of Women) Act 1918 was passed, allowing women to be elected into Parliament.[145] Having 30 as the age requirement for women to vote, as opposed to 21 for men, was intended to ensure that men did not become minority voters as a consequence of the huge number of deaths suffered during the First World War.[146] The Representation of the People Act 1928 extended the voting franchise in Great Britain and Northern Ireland to all women over the age of 21, granting women the vote on the same terms as men
sugarbaby sugarbaby 20:18 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

(Само чекам да се Вучић огласи и каже да "ништа глупље није чуо".)


od muke

principessa_etrusca principessa_etrusca 21:20 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

hoochie coochie man
Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену


Da je samo pokušao slobodna štampa bi ga
A i tadašnje (dobre) žene su znale gde im je
Jbt, pa dokle ide to idealizovanje komunizma, čudo jedno.

Далеко од тога да идеализујем титоизам, али у овдашњем руководству није било сличног примера овоме.

(Једина разведена жена из тих кругова за коју није важио ниједан закон и чија људска права нису поштована је била Јованка Броз. Али то је једна сасвим друга прича.)
freehand freehand 21:22 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

principessa_etrusca
hoochie coochie man
Да, али ипак није познат случај да је неки ондашњи "руководилац" смео да помисли да овако прогањања бившу жену


Da je samo pokušao slobodna štampa bi ga
A i tadašnje (dobre) žene su znale gde im je
Jbt, pa dokle ide to idealizovanje komunizma, čudo jedno.

Далеко од тога да идеализујем титоизам, али у овдашњем руководству није било сличног примера овоме.

(Једина разведена жена из тих кругова за коју није важио ниједан закон и чија људска права нису поштована је била Јованка Броз. Али то је једна сасвим друга прича.)

Takoe
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:24 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Далеко од тога да идеализујем титоизам, али у овдашњем руководству није било сличног примера овоме.


još jednom

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:32 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

vrabac_u_steni
Далеко од тога да идеализујем титоизам, али у овдашњем руководству није било сличног примера овоме.


još jednom



i da ne ostane samo na ovome.

lično poznajem čoveka koji je našao svoju majku u lokvi krvi prostreljenu u hodniku kuće u kojoj su živeli. posle mu je partija našla drugu mamu.
on je i dan danas siguran da ju je ćale ubio.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:46 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

vrabac_u_steni
vrabac_u_steni
Далеко од тога да идеализујем титоизам, али у овдашњем руководству није било сличног примера овоме.


još jednom



i da ne ostane samo na ovome.

lično poznajem čoveka koji je našao svoju majku u lokvi krvi prostreljenu u hodniku kuće u kojoj su živeli. posle mu je partija našla drugu mamu.
on je i dan danas siguran da ju je ćale ubio.

Да ли тај ћале има име? У којој деценији се то догодило? И на којој је функцији ћале био?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:49 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

principessa_etrusca
vrabac_u_steni
vrabac_u_steni
Далеко од тога да идеализујем титоизам, али у овдашњем руководству није било сличног примера овоме.


još jednom



i da ne ostane samo na ovome.

lično poznajem čoveka koji je našao svoju majku u lokvi krvi prostreljenu u hodniku kuće u kojoj su živeli. posle mu je partija našla drugu mamu.
on je i dan danas siguran da ju je ćale ubio.

Да ли тај ћале има име? У којој деценији се то догодило? И на којој је функцији ћале био?



pedesetih, dalje ne mogu ništa da kažem.
nadam se da ćeš razumeti.

edit:
da, bio je na funkciji, udbaškoj.
nsarski nsarski 21:55 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Једина разведена жена из тих кругова за коју није важио ниједан закон и чија људска права нису поштована је била Јованка Броз. Али то је једна сасвим друга прича.

Nazalost, setimo se i Danijela Sifera, humaniste i filozofa, koji je razveo Danijelu od svog muza, pa je setao malo po Italiji i Francuskoj, ima s njom dete, pa ga je zavela Goca Bozinovski, pa je najzad zavrsio u zagrljaju izvesne grofice Nadin.



Ta Danijela, na silu razvedena zena, sta je s njom?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:00 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

i da ne ostane samo na ovome.

lično poznajem čoveka koji je našao svoju majku u lokvi krvi prostreljenu u hodniku kuće u kojoj su živeli. posle mu je partija našla drugu mamu.
on je i dan danas siguran da ju je ćale ubio.

Ma, pusti Titoiste.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Далеко од тога да идеализујем титоизам, али у овдашњем руководству није било сличног примера овоме.


Ono što ne znamo nije se ni dogodilo :)

Toliko je privatan život komunističkih moćnika bio zaštićen da je prilično naivno verovati da mi o njemu mnogo znamo.

A nešto se može zaklučiti i po nemoralu koji je vladao među njima.
Kako je npr mogla da se oseća žena Petra Stambolića pored svih tih njegovih švaleracija?
Kakvi su to odnosi vladali među njima kad je sam Tito za nekog ko je krenuo o tome da priča (kažu da je poludeo što su mu maznuli ženu, pa krenuo a priča javno) rekao "hapsite ovu budalu"

Žene su im bilo ko igračke, a ti im upisuješ nekakvo poštovanje.
bolid1 bolid1 22:28 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

hoochie coochie man

Jbt, pa dokle ide to idealizovanje komunizma, čudo jedno.


Bas vala, dokle ide to idealizovanje...da ne veruje covek...specijalno izdanje CK SKJ za zapadno trziste.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:41 13.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Bas vala, dokle ide to idealizovanje...da ne veruje covek...specijalno izdanje CK SKJ za zapadno trziste.



dakle, "duh vremena" bez obzira na sistem, zar ne?
tyson tyson 22:56 13.02.2017

General

Kakvi su to odnosi vladali među njima kad je sam Tito za nekog ko je krenuo o tome da priča (kažu da je poludeo što su mu maznuli ženu, pa krenuo a priča javno) rekao "hapsite ovu budalu"

Čuj "za nekog".

ĐURIĆ Ljubodrag (1917-1988) - Užice, Srbija; učitelj. Član KPJ (1941). Komandant 2. proleterske brigade i divizije (1942/43); zamenik komandanta (Koča Popović) Glavnog štaba Srbije (1944). Prvi komandant oslobođenog Beograda (1944/45); šef kabineta maršala Tita.

Samoubistvo šefa kabineta


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:02 13.02.2017

Re: General

Čuj "za nekog".

ĐURIĆ Ljubodrag


Eto.
Nisam zapamtio ime i položaj, ali sam se setio da sam negde čitao.
Hvala.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:45 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

on je i dan danas siguran da ju je ćale ubio.

ovo ko ona mala ruskinja iz prvog nastavka džejsona borna.

te koje su pisnule su verovatno slično prolazile kao ta žena, a kada nekog hoće da se reše (partijskog) onda mogu da mu napakuju i da je tuko ženu i decu i imao ljubavnice i svašta nešto. zavisi od potrebe. kažu italijani da pod musolinijem ne bi mogli da zamisle da ima terorizma, zato se profašističke stranke polako vraćaju na scenu evrope, jer će običan svet uvek birati sigurnost vs poštovanje sloboda i ljudskih prava. zato ljudi valjda i imaju tu nostalgiju i žal za titovim vremenom. ima nečega u tim diktaturama.
freehand freehand 00:48 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

kažu italijani da pod musolinijem ne bi mogli da zamisle da ima terorizma,

Da gledaš ti XX vek ponovo. I Amarkord.
Čitav sistem je bio terorizam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:58 14.02.2017

Re: General

Ђурић је био у браку и са Славенком - Славком Морић, неуропсихијатром и дугогодишњом директорком Завода за ментално здравље. Након развода од Ђурића, она се поново удала.
Милован Ђилас се развео од Митре Митровић, а градоначелник Бранко Пешић од Загорке Голубовић.
Разводи су углавном непријатни, осветнички пориви нису реткост, али против ових разведених жена није покретана правосудна машинерија.
У случају Малог се ради о бескрупулозној злоупотреби закона и судства.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:32 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

I ovaj slučaj pokazuje da Srbija nije pravna država, već prćija političke klase, čiji se plaćenici smenjuju na tzv. izborima.


Sve, sve, ali ko je meni obrisao komentar i zasto?

Ne znam da li je jos nekome nestao komentar na ovom postu, pretpostavljam da je moj nestao zato sto sam napisala 'kad se ovaj majmun toliko nakrao, koliko li su se nakrali svi zajedno i da je sudski sistem u toj drzavi sprdnja kao i to da je nad tom zenom izvrseno sudsko/pravno nasilje oduzimanjem dece..'?

PS. Sigurna sam da Filip nije obrisao, a za moderaciju - jebala vas politicka cenzura!

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:54 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Ta Danijela, na silu razvedena zena, sta je s njom?

Непознате су ми личности, али не разумем "на силу разведена". Шта то значи?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:18 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Ne znam da li je jos nekome nestao komentar na ovom postu, pretpostavljam da je moj nestao zato sto sam napisala 'kad se ovaj majmun toliko nakrao, koliko li su se nakrali svi zajedno i da je sudski sistem u toj drzavi sprdnja kao i to da je nad tom zenom izvrseno sudsko/pravno nasilje oduzimanjem dece..'?

Андреј Фајгељ, који је у Новом Саду био у једној малој, сасвим локалној странци и не њен први човек, односно један локални политичар нижег/осредњег ранга, говорећи о корупцији као рак-рани, у неком интервјуу рекао је да треба поћи од себе и да је он, за годину дана на некој партијској функцији лично профитирао 50000 евра. Заиста, колико онда профитирају они који су у власти? Људи као Мали, о Вучићу (који 'у власништву има гарсоњеру') и да не говоримо.
sugarbaby sugarbaby 09:50 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:


ОВДЕ је фотографија документа који је Марија Мали потписала под притиском и у коме је



da da, kako ono beše, sapunica bez mesa. e moji mi.

sugarbaby sugarbaby 09:56 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Kako je npr mogla da se oseća žena Petra Stambolića pored svih tih njegovih švaleracija?


Misliš IVANA Stambolića koji nije kresao samo onu koju nije hteo. Bio manijak po tom pitanju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:55 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Заиста, колико онда профитирају они који су у власти? Људи као Мали, о Вучићу


Profitiraju toliko da bi samo od drpanja poslednjih deceniju - dve, da ne zalazimo dublje u proslost, da je ulozeno gde treba Srbija bila u rangu neke osrednje razvijene zemlje.

Ali valjda Srbinu najteza muka samokritika.


hoochie coochie man hoochie coochie man 17:46 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Misliš IVANA Stambolića koji nije kresao samo onu koju nije hteo. Bio manijak po tom pitanju.


Na Petra, ali mnogima je to bio manir.
Dokopalo se to vlasti, pa, naravno, pogubili sve kriterijume.
Ništa iznenađujuće za skorojeviće.

[url=http://www.novosti.rs/%D0%B2%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B8/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%80%D0%B5%D0%BF%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%B0%D0%B6%D0%B5.409.html:622650-%D0%A1%D0%B5%D0%BA%D1%81-%D0%B0%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5-%D0%BA%D0%BE%D1%98%D0%B5-%D1%81%D1%83-%D1%83%D0%BC%D0%B0%D0%BB%D0%BE-%D1%81%D1%80%D1%83%D1%88%D0%B8%D0%BB%D0%B5-%D0%A2%D0%B8%D1%82%D0%B0]Петар Стамболић имао харем туђих супруга?

"Након меденога месеца шеф Титовог кабинета одједном је почео да примјећује ‘црвену буржоазију’ по државним вилама, златни есцајг и дипломатски магазин увезене одеће", стоји у једној анализи Ђурићевог случаја.

Владимир Дедијер

"Као врхунац однарођене потрошње државне имовине, његова жена признала је како већ годинама одржава сексуалну везу с Петром Стамболићем, која је довела до њене трудноће.

Стамболић је представљен као похотник који конзумира повећи харем туђих супруга. [/url]
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:08 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Стамболић је представљен као похотник који конзумира повећи харем туђих супруга.




Петар Стамболић је био Иванов ујак, Иван је узео ујаково презиме.
sugarbaby sugarbaby 18:26 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:


Na Petra, ali mnogima je to bio manir.


vidiš, nisam znala. mada, što kažeš, mnogima je to bio manir. ja skromno mislim da samo vučko ne postizava, štaviše - narod ga i zbog toga ceni.



evo, sad ušla u kuću pa vidim/čujem da će se kandidovati. kel surpriz !

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:14 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

Čitav sistem je bio terorizam.

a ti da se informišeš u čemu je razlika između "terora" i "terorizma"?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:23 14.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

не разумем "на силу разведена". Шта то значи?

pa preti ti da će ti uzeti decu, da će te smestiti u psihijatrijsu ustanovu, da ćeš zaginuti u montiranoj saobraćajki...ako ne potpišeš sporazumni razvod, npr. a može da ti preti jer ga štite partija i "drugari", i ti mu ne možeš ništa.
emsiemsi emsiemsi 06:02 15.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

BebaOdLonchara
не разумем "на силу разведена". Шта то значи?

pa preti ti da će ti uzeti decu, da će te smestiti u psihijatrijsu ustanovu, da ćeš zaginuti u montiranoj saobraćajki...ako ne potpišeš sporazumni razvod, npr. a može da ti preti jer ga štite partija i "drugari", i ti mu ne možeš ništa.

Подршка свим угроженим женама --- јер су жене бољи део света.
Мушкарци који малтретирају жене су наобичнија гамад, ђубрад и (друштвени) талог !
Таква гамад не сме да буде у систему власти икоје државе, јер када могу да раде то што раде женама, шта очекивати да могу (све) да раде осталим грађанима !
Да додам још једном --- талог, ђубрад, гамад и, што не рећи - вашке.
noboole noboole 16:17 15.02.2017

Re: Kompletan intervju sa Marijom Mali:

BebaOdLonchara
ovo kao u zlatno titovo vreme mraka, kad za neko može sve, a nekome su apsolutno sva vrata zatvorena i ugrožena najosnovnija prava. neki muškarci su stvarno stoka neopevana, rodila mu troje dece, jbt, on je tretira kao govno sa cipele. poželela bih mu svašta lepog, ali ne bih zbog takve gnjide da sjebem karmu.

mene zanima ko je on bio ranije? kako je dolazio do svih tih poslova? jel mu ćale neko mudo u službi? najviše mi liči na to, da je čedo službe.


O čemu ti pričaš? Gospodin je uspešan doktor nauka.
freehand freehand 15:35 13.02.2017

I tako

... od Savamale i rušenja ustavnog poretka dođosmo do Danice i "Ako je mogao ženu izdaće i zemlju!"
E moj Mali, koji si ti Čume...
sasaminijature sasaminijature 15:49 13.02.2017

Re: I tako

freehand
... od Savamale i rušenja ustavnog poretka dođosmo do Danice i "Ako je mogao ženu izdaće i zemlju!"
E moj Mali, koji si ti Čume...



...i tako.... vreme teče.....u Sorabiji ništa novo, decenijama sa konja na magarca....

.....sa ćopvaog na Slobicu, sa Slobice na demokratske hijene, došla dečica praznih Đepova pa nisu stigli da nam urede društvo bili zauzeti, da su imali još par godinica da reše svoja egzistencijalna pitanja i oma bi se bacili na uređenje dražave....

....i tako, sa konja na magarca, posle njih stigla ova najnovija ekipa....

Najveća tuga je što nema ko pametan da ih zameni, smeni, samo lopovi.....pametni i mladi beže ili se spremaju..... i tako.....

larisa_bg larisa_bg 20:29 13.02.2017

Re: I tako

sasaminijature

.....sa ćopvaog na Slobicu, sa Slobice na demokratske hijene, došla dečica praznih Đepova pa nisu stigli da nam urede društvo bili zauzeti, da su imali još par godinica da reše svoja egzistencijalna pitanja i oma bi se bacili na uređenje dražave....

....i tako, sa konja na magarca, posle njih stigla ova najnovija ekipa....

Najveća tuga je što nema ko pametan da ih zameni, smeni, samo lopovi.....pametni i mladi beže ili se spremaju..... i tako.....



Skroz sve tačno. Tužno i tačno.
Mene stvarno hvata neki bedak od ovog našeg bezizlaza.
Jeste da deluje OK ovaj Saša Janković, ali ja uopšte ne verujem da on ima ikakve šanse, nažalost.
Ko zna šta ćemo još da doživimo.
sasaminijature sasaminijature 10:49 14.02.2017

Re: I tako

larisa_bg
sasaminijature

.....sa ćopvaog na Slobicu, sa Slobice na demokratske hijene, došla dečica praznih Đepova pa nisu stigli da nam urede društvo bili zauzeti, da su imali još par godinica da reše svoja egzistencijalna pitanja i oma bi se bacili na uređenje dražave....

....i tako, sa konja na magarca, posle njih stigla ova najnovija ekipa....

Najveća tuga je što nema ko pametan da ih zameni, smeni, samo lopovi.....pametni i mladi beže ili se spremaju..... i tako.....



Skroz sve tačno. Tužno i tačno.
Mene stvarno hvata neki bedak od ovog našeg bezizlaza.
Jeste da deluje OK ovaj Saša Janković, ali ja uopšte ne verujem da on ima ikakve šanse, nažalost.
Ko zna šta ćemo još da doživimo.



Tužan sam što uopšte primećujem ludilo oko sebe, sve se nešto nadam da bi mi bilo lakše blaženo ne znanje.

Juče žena od gradonačelnika, sutra neki drugi teži slučaj....

Osnovni problem je što da smo iole normalna zemlja opzicija bi pored ovih budalčina na vlasti bila na slatkim mukama koju aferu da koristi da ih obori sa vlasti.

Eeeej mi smo imali aferu Helikopter i ništa, opozicija je ćutala razbežala se ko i miševi.

Narod sluđen, nema ko da ga povede pa jedino što ima je da se iskali na svim ovim aferama preko socijalnih mreža, fejs, Twidža, komentari na portalima...

Tuga nam je današnjica, ogromna tuga. Po meni možda čak kalibra one koju smo proživljavali kao država tokom Prvog svetskog rata.

Sivilo i ponor se ogleda u tome što je suštinsko pitanje ko će bre ove budalčine da zameni?!?

Svi su u šemama već trie's godina. Samo se menjaju ko na traci.

SPS, DS, SRS, Dosta je bilo, Jankovic kojeg podržava DS, Jeremić !?! Riijaliti traje li traje a učesnici isti.

Desio se peti oktobar bez lustracije pa se SPS vratio. Pao je DS sa sve Dinkićem kao glavnim igračem i jel ih SNS hapsio? Moj tuki su ih dirali...

Ove dileje sa kupljenim diplomama će da sami sebe pošalju u istoriju koliko su tupavi, saamo glavno pitanje je ko će na njihovo mesto.

Ko god dođe neće opet procesuirati nikoga ni iz DS ni iz G17 ni iz SNS i to je naša tuga. Maznute su milijarde u ojrima bukvalno i ništa.

Svi koji su u igri za izbore neće smeti da pipaju predhodne jer su svi debelo gurnuli ruku u teglu i umazali se....
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:27 14.02.2017

Re: I tako

Jeste da deluje OK ovaj Saša Janković, ali ja uopšte ne verujem da on ima ikakve šanse, nažalost.

nema. za neko vreme ćemo imati vučića kao predsednika, a obavljaće i premijersku funkciju, slično kao tadić i cvetković, tako nekako. ono, i posle tadića tadić.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:06 13.02.2017

Evo, konačno se javio i RTS

sugarbaby sugarbaby 20:05 13.02.2017

Jadna žena i namučena majka

da joj skot otme decu JER IMA SUDIJU! Pa to ja stalno pričam.
KORUPCIJA JE POJELA SRBIJU.

Ovde se ne radi o mufljuskim potezima Malog, a radi se, nego o Vučiću koji sve to zna i - (DO)PUŠTA.

Da mi je znati ime te sudije koja je dodelila decu - ocu, pored žive i zdrave majke.
larisa_bg larisa_bg 20:08 13.02.2017

/&&%%$$#%&!!!!!

Evo oglasio se Vučić, slušam malopre na vestima, i kaže "sutra ćete imati iscrpan odgovor na ovo pitanje, ali ne verujem da će vam se taj odgovor dopasti".

sugarbaby sugarbaby 20:20 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

šta, javiće da je bivša supruga - luda?
ime, ime sudije, aj to da saznamo!!
larisa_bg larisa_bg 20:24 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

sugarbaby
šta, javiće da je bivša supruga - luda?
ime, ime sudije, aj to da saznamo!!


Ne sumnjam da će da smisli odgovor. Verovatno da su je neki kompletni idioti nagovorili da to priča. AV će, kao i obično, da brani svoje najbliže saradnike. Jer - mora. Zamislite šta bi bilo da on pusti Malog niz vodu, pa da mali progovori...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:30 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Zamislite šta bi bilo da on pusti Malog niz vodu, pa da mali progovori...


pustiće ga niz vodu, Mali je viđen da bude pušten niz vodu još pre Savamale.
i aj baš da ga vidim da nešto zucne kada ga budu pustili niz vodu.
sugarbaby sugarbaby 20:33 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Ne sumnjam da će da smisli odgovor.


Da, nešto u prazno. Kao za rušenje u Hercegovačkoj. Ali, ovo stvarno boli, jer se o deci radi, i o majci, i o skotu na vlasti koji radi šta hoće, gnjida najveća.

I gde je ministarka pravda da zucne? Strašni su.
larisa_bg larisa_bg 20:33 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

vrabac_u_steni
Zamislite šta bi bilo da on pusti Malog niz vodu, pa da mali progovori...


pustiće ga niz vodu, Mali je viđen da bude pušten niz vodu još pre Savamale.
i aj baš da ga vidim da nešto zucne kada ga budu pustili niz vodu.


Ja sam se tome nadala onda kad je Vučić kazao da je to rušenje naložio "neko iz samog vrha gradske vlasti" - ali onda su se odjednom ućutali i ništa. Ne znam, videćemo da li će i sad da ga brani fazonom "neka organi tužilaštva pravde blablatruć rade svoj posao" ili će nekako da reaguje.
Bojim se da su toliko svi međusobno uvezani da moraju, prosto moraju da se drže zajedno inače će sve da im se raspadne.
larisa_bg larisa_bg 20:37 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

sugarbaby

I gde je ministarka pravda da zucne? Strašni su.


Misliš ona wannabe Amal Clooney?
Ona je neka klinka, ne zna šta je snašlo.
Nedavno kad je morala da daje zvaničnu izjavu za mikrofonom, sva se tresla, ja sam mislila da će da se onesvesti, stvarno...
Ne mogu nju da zamislim da se suprotstavi i sopstvenom ćaletu, a kamo li autoritarnom premijeru.
sugarbaby sugarbaby 20:37 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Bojim se da su toliko svi međusobno uvezani da moraju, prosto moraju da se drže zajedno inače će sve da im se raspadne.


I ja se bojim, pogotovo sad pred izbore!

sugarbaby sugarbaby 20:40 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Misliš ona wannabe Amal Clooney?




Da, i ja primetila da se trese, tek glasić. Tutnuli je, njoj fino. Nego, ime sudije, IME SUDIJE!
Please.
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:39 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

vrabac_u_steni
Zamislite šta bi bilo da on pusti Malog niz vodu, pa da mali progovori...


pustiće ga niz vodu, Mali je viđen da bude pušten niz vodu još pre Savamale.
i aj baš da ga vidim da nešto zucne kada ga budu pustili niz vodu.

Можда и неће, ако је Вучић наговестио да нам се неће свидети његов сутрашњи одговор поводом овог случаја.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

principessa_etrusca
vrabac_u_steni
Zamislite šta bi bilo da on pusti Malog niz vodu, pa da mali progovori...


pustiće ga niz vodu, Mali je viđen da bude pušten niz vodu još pre Savamale.
i aj baš da ga vidim da nešto zucne kada ga budu pustili niz vodu.

Можда и неће, ако је Вучић наговестио да нам се неће свидети његов сутрашњи одговор поводом овог случаја.


aj videćemo, ja imam neke informacije da je viđen za odstrel još ranije.

no, mene više zanima ona priča gore o pravima žena u Titoslaviji.

i da, uopšte nemam utisak ni da je ova "jadna ženica" baš tolika žrtva.

žao mi samo te dece, ništa nisu kriva.
zemljanin zemljanin 21:52 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Можда и неће, ако је Вучић наговестио да нам се неће свидети његов сутрашњи одговор поводом овог случаја.

možda objavi da Mali nikad nije ni bio oženjen ...
freehand freehand 21:54 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

no, mene više zanima ona priča gore o pravima žena u Titoslaviji.

Šta znam, ja sam navikao da takve stvari gledam kroz primere svoje majke, tetaka, strina, ujni, komšiluka. Kroz odrastanje glčeddao sam i njih 'i njihove živote, kroz položaj u društvu.
One koje su bivale tučene nisu tukli partijski funkcioneri nego muževi pijandure i psihopate.
A sve su napredovale, u skladu sa svojim mogućnostima, dometima i željama. Ali baš sve. Govoreći o onome što im je društvo nudilo kao mogućnost i poželjne puteve i uzore.
Što se Malog tiče - nebitan je. Ako ga ovaj pusti niz ovdu- pustiće ga kao Batu Gašića, uz hvalospev i ostavljajući ga negde u blizini.
angie01 angie01 22:17 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

i kaže "sutra ćete imati iscrpan odgovor na ovo pitanje, ali ne verujem da će vam se taj odgovor dopasti".


potpuno je svejedno sta ce da kaze, jer to sto izgovori nikada nije istina, a posle uradi kako 'oce, bez obzira na to,....ovo je samo intriganstka fora, sa unapred zadatim naznakama na razocaranje, ( a u stvari, nista od onoga sto bi bilo normalno da se kaze i uradi, da je drzava uredjena), da pokrije to sto se odmah nije izjasnio.
tyson tyson 22:25 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Evo oglasio se Vučić, slušam malopre na vestima, i kaže "sutra ćete imati iscrpan odgovor na ovo pitanje, ali ne verujem da će vam se taj odgovor dopasti".

Pa, dok smisle njima prihvatljiv način za kontrolu štete.

1) Ispljuvaće KRIK na pasja usta; oni će ispasti glavni krivac i na njih će da usmeri sam gnev.

2) Proglasiće besmislicom, rekla-kazala uvređene žene, sve političke i fiskalne optužbe iz intervjua.

3) Izjaviće da neće da komentariše lične delove intervjua - deca, suđenje, sudija itd. - jer mu vaspitanje tako nalaže.

Delove pod 2) i 3) izjaviće uz pobožno ozbiljan, sahranski izraz lica, "svaki razvod je tragedija, naročito za decu, jako traumatično"; "i ja sam prošao kroz to, na žalost, i znam kako to izgleda"; "i mene i moju porodicu su razvlačili i razvlače po novinama, neka im je na čast, a evo sada i Sinišu" (mora lična nota da se ubaci, to je neizbežno, i naravno uloga žrtve).

Kontrola štete. Razume ženu. Optužbe su nevažne. Novinari su psi. Meta je Vučić.

Hajde baš da vidimo sutra.



nask nask 22:38 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Tysonov skraćeni sistem 20 od 39, šestica zagarantovana .

Ja se kladim na puštanje niz vodu, da ne kažem puštanje niz Orovil.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:38 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Hajde baš da vidimo sutra.


hajde.

spreman je bio da priča o ovome još pre ovog "fantastičnog otkriča krika".

eto, taj intervju se najavljuje unazad već nekoliko dana.

a "jadna ženica" baš danas našla da se oglasi.

rekoh već, žao mi dece.
tyson tyson 22:46 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

principessa_etrusca
vrabac_u_steni
Zamislite šta bi bilo da on pusti Malog niz vodu, pa da mali progovori...


pustiće ga niz vodu, Mali je viđen da bude pušten niz vodu još pre Savamale.
i aj baš da ga vidim da nešto zucne kada ga budu pustili niz vodu.

Можда и неће, ако је Вучић наговестио да нам се неће свидети његов сутрашњи одговор поводом овог случаја.

Sada - nema šanse. Zbog svih onih nabrojanih grehova, iz ženinog intervjua? Pa šanse nema. Preveliki su to gresi za jednog SNS nameštenika, da bi bio kažnjen za njih. Jeste navukao dosta odijuma, ali nije vučićevski da se faktički priznaju onolike finansijske i ostale malverzacije.

Kasnije možda i sleti; Vesić mu odavno radi o glavi. Poslaće ga u neku ambasadu, kao u dobra stara vremena kad se žene nisu maltretirale.

Živi bili pa videli.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

a "jadna ženica" baš danas našla da se oglasi.


I još pobra simpatije.

Ma svašta je moguće, i da prave priču od ovoga i da sve prećute, da ignorišu mrtvi ladni.
Lako im je i jedno i drugo.

Ja ne vidim neki potencijal u ovome, to što se Filip primio, pa to je Filip, lako se prima.
O malverzacijama Siniše Malog se odavno priča, i to o ozbiljnim stvarima, a i tad su bili dovoljni "bugarski grafolozi" da sve stane, a sad će lavina da se pokrene jer je neka žena nešto rekla.

Preživeoje veoma lako i samo rušenje, pa ne vidim problem da lako prepliva i priču neke žene o tome.

Sve u svemu, ništa spektakularno.
Dajbože da grešim, mada.....
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:51 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

tyson
principessa_etrusca
vrabac_u_steni
Zamislite šta bi bilo da on pusti Malog niz vodu, pa da mali progovori...


pustiće ga niz vodu, Mali je viđen da bude pušten niz vodu još pre Savamale.
i aj baš da ga vidim da nešto zucne kada ga budu pustili niz vodu.

Можда и неће, ако је Вучић наговестио да нам се неће свидети његов сутрашњи одговор поводом овог случаја.

Sada - nema šanse. Zbog svih onih nabrojanih grehova, iz ženinog intervjua? Pa šanse nema. Preveliki su to gresi za jednog SNS nameštenika, da bi bio kažnjen za njih. Jeste navukao dosta odijuma, ali nije vučićevski da se faktički priznaju onolike finansijske i ostale malverzacije.

Kasnije možda i sleti; Vesić mu odavno radi o glavi. Poslaće ga u neku ambasadu, kao u dobra stara vremena kad se žene nisu maltretirale.

Živi bili pa videli.



dakle, samo da bude zabeleženo, ti tvrdiš da Siniša neće da leti u neko dogledno vreme, recimo do izbora?

ako sam dobro razumeo?
freehand freehand 22:53 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Poslaće ga u neku ambasadu, kao u dobra stara vremena kad se žene nisu maltretirale.

Ima ljudi od kojih se ovakve pizdarije ne očekuju. Jer prosto traže odgovor poput "i zemalja (Švajcarska, SAD, Norveška pa red linkova na crne hronike i ubistva u braku uz 30 godina decu zatočenu i seksualno zlostavljanu u bečkom podrumu) u kojima se to nikad nije dešavalo".
Ovde se, koliko razumem, govori o tome da li su u pitanju bili eksesi ili pravilo, da li je društvo išlo ka emancipaciji ili regresu.

Jer bi neko neuviđavan na udbaša iz pedesetih mogao da potegne Kenedijeve iz šezdesetih, a čemu to vodi, drugovi?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:56 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

Ovde se, koliko razumem, govori o tome da li su u pitanju bili eksesi ili pravilo, da li je društvo išlo ka emancipaciji


društvo je išlo ka emancipaciji uopšteno gledano, kao i u celoj Evropi.

pa tako i na Balkanu, i u komunističkoj Bugarskoj baš kao i u kapitalističkoj Grčkoj.
freehand freehand 22:59 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

vrabac_u_steni
Ovde se, koliko razumem, govori o tome da li su u pitanju bili eksesi ili pravilo, da li je društvo išlo ka emancipaciji


društvo je išlo ka emancipaciji uopšteno gledano, kao i u celoj Evropi.

pa tako i na Balkanu, i u komunističkoj Bugarskoj baš kao i u kapitalističkoj Grčkoj.

Čemu onda isticanje negativnih primera?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:00 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

tyson
Evo oglasio se Vučić, slušam malopre na vestima, i kaže "sutra ćete imati iscrpan odgovor na ovo pitanje, ali ne verujem da će vam se taj odgovor dopasti".

Pa, dok smisle njima prihvatljiv način za kontrolu štete.

1) Ispljuvaće KRIK na pasja usta; oni će ispasti glavni krivac i na njih će da usmeri sam gnev.

2) Proglasiće besmislicom, rekla-kazala uvređene žene, sve političke i fiskalne optužbe iz intervjua.

3) Izjaviće da neće da komentariše lične delove intervjua - deca, suđenje, sudija itd. - jer mu vaspitanje tako nalaže.

Delove pod 2) i 3) izjaviće uz pobožno ozbiljan, sahranski izraz lica, "svaki razvod je tragedija, naročito za decu, jako traumatično"; "i ja sam prošao kroz to, na žalost, i znam kako to izgleda"; "i mene i moju porodicu su razvlačili i razvlače po novinama, neka im je na čast, a evo sada i Sinišu" (mora lična nota da se ubaci, to je neizbežno, i naravno uloga žrtve).

Kontrola štete. Razume ženu. Optužbe su nevažne. Novinari su psi. Meta je Vučić.

Hajde baš da vidimo sutra.

Ipak, mislim da će mu glavna tema biti da se jedna porodična razmirica, tako reći pasija po razvodu, sada koristi u političke svrhe, i manipuliše sirotom ženom, za koju će pokazati silno razumevanje.

A nju, ne sumnjam, već sada dodatno pritiskaju, i njen trenutni život je pakao. Beogradski centar za socijalni rad dao je preporuku sudu da deca budu kod Malog. Sud ne mora da usvoji tu preporuku, ali načelno je, s malim izuzecima, poštuje. Kako to da je sud plus centar za socijalni rad presudio da deca budu kod oca, koji od funkcije ih baš i ne može viđati redovno, zaista je neobično?! Tako bi bilo da Marija ima neku dijagnozu, nešto tako krupno, da je izjavila da ne želi da se brine o deci. U 95% slučajeva majke dobiju decu.

Ako je sve nameštaljka Mariji, to jeste dokaz koliko su ništavne institucije ove države. One su danas naudile Mariji, sutra će meni ili tebi presuditi po nepravdi. Jer se nekom tako prohtelo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:03 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!


Čemu onda isticanje negativnih primera?


zbog početne tvrdnje, priseti se kako je počelo.
tyson tyson 23:05 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

dakle, samo da bude zabeleženo, ti tvrdiš da Siniša neće da leti u neko dogledno vreme, recimo do izbora?

ako sam dobro razumeo?

Tjah, tako mi se čini.

Mislim da Vučić još uvek nije politički evoluirao do nivoa kada bi ritualno odstrelio nekog svog relativno nepopularnog i neopreznog subašu pred izbore, e da bi pokazao kako su i on i partija pravedni, da ne tolerišu mangupe u svojim redovima, itd.

Milsim da je i dalje na nivou turskog paše, da demonstrira silu, "e ne dam!"

Rekao bih da, što više gubi kontrolu nad sobom - a čini mi se da je na tom putu - dalje je od ovog prvog, a bliži ovom drugom.

Najlakše mu je da se otarasi Malog tako što ga neće kandidovati za gradonačelnika Beograda; neformalno možda i hoće, u smislu dostignuća sadanje gradske vlasti kao stuba kampanje za gradske izbore (tu i nemaju puno izbora, ne mogu protiv sebe, riskantno je eksperimentisati, Beograd je to), ali formalno kada bude došlo vreme da se bira gradonaćelnik u skupštini grada - da isturi nekog drugog.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:09 13.02.2017

Re: /&&%%$$#%&!!!!!

tyson
dakle, samo da bude zabeleženo, ti tvrdiš da Siniša neće da leti u neko dogledno vreme, recimo do izbora?

ako sam dobro razumeo?

Tjah, tako mi se čini.

Mislim da Vučić još uvek nije politički evluirao do nivoa kada bi ritualno odstrelio nekog svog relativno nepopularnog i neopreznog subašu pred izbore, e da bi pokazao kako su i on i partija pravedni, da ne tolerišu mangupe u svojim redovima, itd.

Milsim da je i dalje na nivou turskog paše, da demonstrira silu, "e ne dam!"

Rekao bih da, što više gubi kontrolu nad sobom - a čini mi se da je na tom putu - dalje je od ovog prvog, a bliži ovom drugom.

Najlakše mu je da se otarasi Malog tako što ga neće kandidovati za gradonačelnika Beograda; neformalno možda i hoće, u smislu dostignuća sadanje gradske vlasti kao stuba kampanje za gradske izbore (tu i nemaju puno izbora, ne mogu protiv sebe, riskantno je eksperimentisati, Beograd je to), ali formalno kada bude došlo vreme da se bira gradonaćelnik u skupštini grada - da isturi nekog drugog.




daj bože da si u pravu, onda mu je kraj bliže nego što ja mislim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana