Mediji| Moj grad| Politika| Reč i slika| Život

Bivša supruga Siniše Malog o Savamali:

Filip Mladenović RSS / 13.02.2017. u 01:46

Kolibice, barakice...
Kolibice, barakice...
Bivša supruga gradonačelnika Beograda u intervjuu za "KRIK" (Mreža za istraživanje kriminala i korupcije - https://www.krik.rs) otkriva da joj je Siniša Mali ispričao da je organizovao rušenje „nekih kolibica" u Hercegovačkoj ulici u Savamali.

Dan nakon bespravnog rušenja objekata u Hercegovačkoj ulici, Siniša Mali se pohvalio da je učestvovao u tome, kaže za "KRIK" Marija Mali. Objasnio je, kako ona tvrdi, da je morao da otkloni smetnje izgradnji projekta „Beograd na vodi".

„Ja sam u to vreme bila u Crnoj Gori sa decom koja su bila na raspustu. Izbori su bili 24. aprila, on je odmah sutradan došao avionom. Ispričao je to kao najobičniji događaj. 'Imao sam problem, neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali. Ništa strašno nisam uradio.' To su bile, po njegovim rečima, neke barakice tamo, kolibice", ispričala je Marija Mali za "KRIK".

U tom trenutku, kako je navela, nije se očekivalo da će slučaj „kao bomba" odjeknuti u medijima.

„Uopšte se nije pretpostavilo da iko može da primeti da se rušilo. Valjda dok je trajala izborna euforija, dok se narod radovao pobedi premijera, taj događaj je trebalo da padne u senku. Siniša je imao zadatak da očisti taj prostor, jer je ispregovarao sa Arapima da tu izgradi ʼBeograd na vodiʼ."

Marija Mali kaže da joj je Siniša rekao ime kompanije čijim se bagerima rušilo, ali taj detalj nije želela da iznese u javnost.

Podsetimo, privatni objekti u beogradskoj četvrti Savamala srušeni su bagerima u izbornoj noći prošle godine. Osobe pod fantomkama koje su učestvovale u rušenju lišavale su slobode građane koji su se tu zatekli.

Gradonačelnik je negirao učešće u ovim događajima, dok je premijer Aleksandar Vučić kao odgovorne označio najviše organe gradske vlasti u Beogradu, ali nije želeo da imenuje osobe koje su naložile i koordinisale rušenje.

U intervjuu koji ćemo objaviti 13. 2. 2017, Marija Mali otkriva detalje kako je bila primorana da učestvuje u sumnjivim poslovima bivšeg supruga. Navodno, morala je da mu pomogne da Agenciju za borbu protiv korupcije slaže za 95.000 evra prihoda čije poreklo nije mogao da objasni. Kako tvrdi, postavljao ju je na mesta direktora ofšor kompanija bez njenog znanja, pri čemu nije znala ni čemu neke od tih firmi služe.

Marija Mali u intervjuu otkriva koju imovinu gradonačelnik Beograda ne vodi na svoje ime, otkriva šta joj je rekao o slučaju Savamala i brojnim drugim poslovima. Marija Mali je za većinu tvrdnji pokazala dokaze u vidu prepiski, računa, overenih izjava i drugih dokumenata.

Dragana Pećo, novinarka KRIK-a

LINK: https://www.krik.rs/marija-mali-sinisa-mi-se-pohvalio-da-je-organizovao-rusenje-u-savamali/

P.S. GRADJANSKI PROTEST SUTRA U 15h, ispred Skupštine grada Beograda!

U sredu 15. februara 2017. u 15h ispred Skupštine grada zahtevamo da ostavka bude prvi korak ka krivičnom procesuiranju Siniše Malog i svih umešanih u zločin u Savamali, ali i u serijsku kriminalizaciju javnih funkcija, instrumentalizaciju institucija i pravosuđa i privatizaciju vlasti.

Zahtevamo odgovornost svih onih koji su planirali, organizovali, izvršili, ali i mesecima kasnije zataškavali suspendovanje pravne države u korist interesa male grupe ljudi bliskih vlasti.
Ovo je naš grad i nećemo dozvoliti da nam ga otme bahata grupa nasilnika koja se dokopala vlasti.

Prvo su im smetale urbanističke procedure i zakoni pa su ih uklonili. Smetali su im objekti i ljudi u Savamali pa su ih uklonili. Sada im smetaju građani koji neće da ćute, ali da li ćemo čekati da i nas uklone? Da li ćemo čekati da optužbe da smo strani plaćenici, izdajnici, rušitelji države prerastu u hapšenja? Pretnje i pritisci već prerastaju u tužbe i napade. Novinarima, medijima, građanima se sudi i presuđuje zato što se ne mire sa nepravdom dok tužilaštvo ćuti mesecima o kriminalnim delima gradonačelnika.

OVO JE NAŠ GRAD!
JAVITE SVIMA DA OD NJEGA NE ODUSTAJEMO!

 

 

 

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (371)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:21 14.02.2017

Gradjanski protest sutra u 15h

Siniša Mali ne sme ostati gradonačelnik ni jedan dan više!

U sredu 15. februara 2017. u 15h ispred Skupštine grada zahtevamo da ostavka bude prvi korak ka krivičnom procesuiranju Siniše Malog i svih umešanih u zločin u Savamali, ali i u serijsku kriminalizaciju javnih funkcija, instrumentalizaciju institucija i pravosuđa i privatizaciju vlasti.

Zahtevamo odgovornost svih onih koji su planirali, organizovali, izvršili, ali i mesecima kasnije zataškavali suspendovanje pravne države u korist interesa male grupe ljudi bliskih vlasti.
Ovo je naš grad i nećemo dozvoliti da nam ga otme bahata grupa nasilnika koja se dokopala vlasti.

Prvo su im smetale urbanističke procedure i zakoni pa su ih uklonili. Smetali su im objekti i ljudi u Savamali pa su ih uklonili. Sada im smetaju građani koji neće da ćute, ali da li ćemo čekati da i nas uklone? Da li ćemo čekati da optužbe da smo strani plaćenici, izdajnici, rušitelji države prerastu u hapšenja? Pretnje i pritisci već prerastaju u tužbe i napade. Novinarima, medijima, građanima se sudi i presuđuje zato što se ne mire sa nepravdom dok tužilaštvo ćuti mesecima o kriminalnim delima gradonačelnika.

OVO JE NAŠ GRAD!
JAVITE SVIMA DA OD NJEGA NE ODUSTAJEMO!
tyson tyson 15:25 14.02.2017

Re: Gradjanski protest sutra u 15h

U sredu 15. februara 2017. u 15h ispred Skupštine grada zahtevamo da ostavka bude prvi korak ka krivičnom procesuiranju Siniše Malog i svih umešanih u zločin u Savamali, ali i u serijsku kriminalizaciju javnih funkcija, instrumentalizaciju institucija i pravosuđa i privatizaciju vlasti.

Zašto "ali"? Drugi deo rečenice (i zahteva) nije u suprotnosti sa prvim.

Valjda bi trebalo "kao" umesto "ali". Ovako nema baš previše smisla.

Isto i ovde:

Zahtevamo odgovornost svih onih koji su planirali, organizovali, izvršili, ali i mesecima kasnije zataškavali suspendovanje pravne države u korist interesa male grupe ljudi bliskih vlasti.




freehand freehand 14:31 14.02.2017

Na kraju

... a pre KZŠ, kad se sve objektivno sagleda, šta imamo ovde? Besnu i očajnu ostavljenu ženu i njen intervju u kome od validnih podataka i dokaza nema - gotovo ničega. Insinuacija i "majke mi" koliko hoćeš, materijala za empatiju i emocionalno svrstavanje na njenu stranu takođe koliko hoćeš, ali nečega na čemu tužilac gradi slučaj i novinar karijeru - teško.
Prosuđujući hladnom glavom mogućnost da je žena zaista bolesna ravnopravna je onoj da su je pokvareni antipatični političar i korumpirane institucije sociajalne zaštite i pravosuđa takvom proglasile bez pravog osnova.
Mogućnost da je zaista našla nekakav novac pokojnog oca barabar je sa opcijom da je aterana da to tako prikaže. Potpisala je i jednu i drugu izjavu.
Njeno svedočenje o izjavama bivšeg muža i njeno "jeste" ravnopravno je njegovom "nije".
A i plaćanje računa za komunalije u neprijavljenim nekretninama tek treba dokumentovati i dokazivati kao znak vlasništva.

A šteta, kad je "puklo" onim večernjim tizerom izgledalo je kao da će zaista biti nečeg ozbiljnog. Što se mene tiče - dobro je da je i ovo razdrmalo javnost i Vučiću nanelo tešku političku štetu kako god se slučaj završio, a ionako je Mali smao jedan od lutaka koje vise na koncima usput se bogateći dok rade kako lutkar diriguje.
Jer Savamala ne sme da se završi ćutanjem i zaboravom. A to je tema ovde, ne još jedna bračna melodrama.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:51 14.02.2017

Re: Na kraju

Vi kao da ste prevideli poslednju rečenicu teksta "KRIK-a":
...Marija Mali je za većinu tvrdnji pokazala dokaze u vidu prepiski, računa, overenih izjava i drugih dokumenata.

I novinarka "KRIK-a" Dragana Pećo i Marija Mali imaju još zanimljivih informacija.

Mene najviše zanima firma, čiji su bageri bili angažovani one fantomske aprilske noći 2016. u Savamali.

Kada se to otkrije, klupko će početi ubrzano da se odmotava!
freehand freehand 14:57 14.02.2017

Re: Na kraju

Filip Mladenović
Vi kao da ste prevideli poslednju rečenicu teksta "KRIK-a":
...Marija Mali je za većinu tvrdnji pokazala dokaze u vidu prepiski, računa, overenih izjava i drugih dokumenata.

I novinarka "KRIK-a" Dragana Pećo i Marija Mali imaju još zanimljivih informacija.

Mene najviše zanima firma, čiji su bageri bili angažovani one fantomske aprilske noći 2016. u Savamali.

Kada se to otkrije, klupko će početi ubrzano da se odmotava!

Ništa ja nisam prevideo, sem što te dokumente nisam video, a pažljivo čitajući tekst došao sam do onoga što sam napisao. Slično je i sa mehanizacijom: gospođa Mali zna čija je ali neće da kaže. Što, opet, i nije naročito bitno, jer bi taj podatak samo ukazivao na svedoka koji bi mogao da ukaže na naručioca, inače je u pitanju nebitni mehanizopvani dunđer koji treba da odgovara za sitne prestupe.
Suština je ovde, Filipe, u odgovoru na pitanja KOje naredio da se divljački bez pravnog osnova ruši u centru Beograda, i KO je policiji zabranio da postupa u skladu sa zakonom, i štiti imovinu i građane od nasilja.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:00 14.02.2017

Re: Na kraju

freehand
... a pre KZŠ, kad se sve objektivno sagleda, šta imamo ovde? Besnu i očajnu ostavljenu ženu i njen intervju u kome od validnih podataka i dokaza nema - gotovo ničega. Insinuacija i "majke mi" koliko hoćeš, materijala za empatiju i emocionalno svrstavanje na njenu stranu takođe koliko hoćeš, ali nečega na čemu tužilac gradi slučaj i novinar karijeru - teško.
Prosuđujući hladnom glavom mogućnost da je žena zaista bolesna ravnopravna je onoj da su je pokvareni antipatični političar i korumpirane institucije sociajalne zaštite i pravosuđa takvom proglasile bez pravog osnova.
Mogućnost da je zaista našla nekakav novac pokojnog oca barabar je sa opcijom da je aterana da to tako prikaže. Potpisala je i jednu i drugu izjavu.
Njeno svedočenje o izjavama bivšeg muža i njeno "jeste" ravnopravno je njegovom "nije".
A i plaćanje računa za komunalije u neprijavljenim nekretninama tek treba dokumentovati i dokazivati kao znak vlasništva.

A šteta, kad je "puklo" onim večernjim tizerom izgledalo je kao da će zaista biti nečeg ozbiljnog. Što se mene tiče - dobro je da je i ovo razdrmalo javnost i Vučiću nanelo tešku političku štetu kako god se slučaj završio, a ionako je Mali smao jedan od lutaka koje vise na koncima usput se bogateći dok rade kako lutkar diriguje.
Jer Savamala ne sme da se završi ćutanjem i zaboravom. A to je tema ovde, ne još jedna bračna melodrama.


Upravo tako.

A što se tiče ovog:
materijala za empatiju i emocionalno svrstavanje na njenu stranu takođe koliko hoćeš


Da, čudo je ta skoro pa vojnička vaginalna solidarnost kod žena, baš kao i edipovska potreba da se bude zaštitnik kod muškarca, a sve nemajući pojma šta se u toj melodrami zaista dešavalo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:04 14.02.2017

Re: Na kraju

Linija komandovanja: Aleksandar Vučić - Nebojša Stefanović - Siniša Mali - Goran Vesić - Nikola Ristić:

U postupku kontrole rada Komunalne policije utvrđeno je da su, u noći u kojoj su napadači s fantomkama porušili više objekata u beogradskom naselju Savamala i maltretirali radnike i prolaznike koji su se tu zatekli, građani zaista, kako su u pritužbama Zaštitniku građana tvrdili, zvali i Komunalnu policiju, a da načelnik Komunalne policije Grada Beograda Nikola Ristić nije dao tačnu službenu izjavu Zaštitniku građana kada je odgovorno tvrdio da niko te noći nije zvao njegovu službu, rekao je ombudsman Saša Janković.

“Gradska uprava, odnosno Komunalna policija je pružila niz objašnjenja da je to bilo iz tehničkih i organizacinih razloga, da načelnik kada je razgovarao sa mnom kao Zaštitnikom građana, nije znao da su nekoliko dana ranije njegovi policajci primili taj poziv...", rekao je Saša Janković.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:04 14.02.2017

Re: Na kraju

Njeno svedočenje o izjavama bivšeg muža i njeno "jeste" ravnopravno je njegovom "nije".
A i plaćanje računa za komunalije u neprijavljenim nekretninama tek treba dokumentovati i dokazivati kao znak vlasništva.


Она каже да има рачуне које су плаћали за станове који нису номинално њихови, а нема разлога да то каже ако такве рачуне заиста нема. Такви рачуни су јасан доказ да су те некретнине користили, т.ј. да су имали интерес у њима.

Оно што је такође испливало на видело је да адвокат Малог, који води рачуна о свим његовим пословима, има једну заједничку фирму са министарком Брнабић.

Очигледно је све то један мали, инцестни круг са испреплетаним интересима о којима јавност ништа не зна.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:08 14.02.2017

Re: Na kraju

Suština je ovde, Filipe, u odgovoru na pitanja KOje naredio da se divljački bez pravnog osnova ruši u centru Beograda, i KO je policiji zabranio da postupa u skladu sa zakonom, i štiti imovinu i građane od nasilja.



Kako, ko? Pa lepo kaže "nesretna ženica" u samom intervjuu šta joj je rekao bivši suprug i tlačitelj:

’Imao sam problem, neki nisu hteli da se isele. Organizovao sam akciju raščišćavanja. Došli su ljudi u sred noći, malo tamo nešto polupali. Ništa strašno nisam uradio, ali eto sve sam ja sâm organizovao, izveo sam akciju’.


Dakle Siniša Mali glavom i bradom, bez ičije pomoći i bilo kakvih instrukcija.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:12 14.02.2017

Re: Na kraju

Mene najviše zanima firma, čiji su bageri bili angažovani one fantomske aprilske noći 2016. u Savamali.


То оно што је Марија Мали прећутала јер је то информација највеће поверљивости и вероватно се плаши. Можда се ради о фирми бате Андреја?

А Мали је, осим што је силеџија и покварењак, ужасно аљкав и глуп ако такву информацију није сачувао од бивше жене којој је узео децу.
freehand freehand 15:15 14.02.2017

Re: Na kraju

Da, čudo je ta skoro pa vojnička vaginalna solidarnost kod žena, baš kao i edipovska potreba da se bude zaštitnik kod muškarca, a sve nemajući pojma šta se u toj melodrami zaista dešavalo.

Stavi šlem.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:18 14.02.2017

Re: Na kraju

freehand

Stavi šlem.


Ma kakvi, to je za pussies

A znaš šta je na primer još jedan od nusefekata ove priče?

Na primer to što je konačno isplivalo, za one koji nisu znali, koliko je zakon diskriminatoran prema muškarcima prilikom dodeljivanja dece nakon razvoda.
freehand freehand 15:25 14.02.2017

Re: Na kraju

angie01
https://www.vice.com/rs/article/sta-tuzilastvo-treba-da-uradi-povodom-navoda-marije-mali?utm_source=vicefbsr


cenzolovka

Pa sve smo ovo i mi ovde rekli, i ako obratiš pažnju i to što tu piše svodi se na indicije, sumnje, slutnje, a najbitnije - ovo o Savamali - svedočanstvo je bez drugih dokaznih materijala same Marije Mali.
Marija Mali: "Siniša mi je rekao."
Siniša Mali: "Nisam joj rekao."
I?
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:34 14.02.2017

Re: Na kraju

Ponavljam: Marija Mali je novinarki "KRIK-a" predala kopije više dokumenata kao dokazni materijal.

Na potezu je, dakle, nadležno tužilaštvo!

Inače, zbog Savamale je građanin Dragan Marić već podneo Višem sudu u Beogradu tužbu protiv predsednika Vlade Srbije Aleksandra Vučića.

Kako se navodi u tužbi, premijer Vučić je nekoliko puta obmanuo javnost u Srbiji da su u Savamali srušene "tri ilegalne barake". Kako se dalje ukazuje, nisu srušene "tri ilegalne barake", već legalni zidani objekti od kojih je jedan vlasništvo firme "ISKRA" d.o.o. Beograd, Hercegovačka 4-6, površine 1.057 m2.

"Sravnili su sa zemljom i u pepeo pretvorili jednu od najvećih civilizacijskih tekovina i svetinja: legalnu privatnu imovinu svojih građana", ističe Dragan Marić u tužbi i ukazuje da je krivična prijava firme "ISKRA" d.o.o., podneta 25. aprila 2016. Višem javnom tužilaštvu u Beogradu, dokaz da tri ilegalne barake predstavljaju laž predsednika vlade, "jer iz iste proističe da objekti te firme nisu ilegalne barake, već zidani i legalni objekti, ukupne površine 1.057 m2".

"Predsednik Vlade laž upućenu narodu nije izvršio kao političar, već kao izabrani predstavnik naroda, kome su Ustav i zakoni Republike Srbije poverili da bude nosilac javnog ovlašćenja i da bude predsednik Vlade Republike Srbije. Predsednik Vlade Republike Srbije, sa položenom zakletvom pred poslanicima Narodne skupštine, kao izabrani predstavnik naroda, nema pravo da laže narod, i mene kao tužioca, javno rekavši da su u Savamali srušene tri ilegalne barake. Predsednik Vlade prekršio je Ustav i zakone Republike Srbije i pogazio datu zakletvu kao izabrani predstavnik naroda. Dužan je da govori istinu, i samo istinu", navodi se u Marićevoj tužbi.

Kako se dodaje, predsednik Vlade izvršio je direktan pritisak na organe sudske i izvršne vlasti, posebno tužilaštva, policije i grada Beograda, sa otvorenim pozivom da ne poštuju osnovne postulate vladavine prava, u cilju zaštite svih onih koji su u izbornoj noći srušili pravni poredak Srbije i izvršili tihi državni puč.

U tužbi se, takođe, ističe da je Vučić izvrgao javnom ruglu sve zagovornike vladavine prava, nazvavši ih, na najpogrdniji i najuvredljiviji način, stranim plaćenicima.

"Predsednik vlade izazvao je strah, bespomoćnost, nespokojnost i nesigurnost kod građana Republike Srbije, a što je već dovelo do masovnih protesta u Beogradu, Novom Sadu, Nišu i drugim gradovima", dodaje se u tužbi Dragana Marića. On u tužbi prilaže i dokaze o izjavama Vučića, koje su zabeležili mediji.

freehand freehand 15:35 14.02.2017

Re: Na kraju

Ponavljam: Marija Mali je novinarki "KRIK-a" predala kopije više dokumenata kao dokazni materijal.

Pa gde su ti dokumenti? Što ih ne rknu na sto? Ja bih to rknula.
angie01 angie01 15:38 14.02.2017

Re: Na kraju

ja sam shvatila da ona neke dokaze ima,...kao i da je prijavila slucaj vezan za lovu i malverzacije agenciji za borbu protiv korupcije, a da oni nisu reagovali,...takodje treba tuzilastvo da se pozabavi svim navodima, sto za onaj poznati, o Sava mali- nije uradilo,...ne treba ti i ja da brinemo o verodostojnosti i pronalazenju dokaza,...ovde je indikativno ignorisanje, cutanje,...kao i oduzimanje dece, otkaz,...
anonymous anonymous 15:46 14.02.2017

Re: Na kraju

freehand
Ponavljam: Marija Mali je novinarki "KRIK-a" predala kopije više dokumenata kao dokazni materijal.

Pa gde su ti dokumenti? Što ih ne rknu na sto? Ja bih to rknula.


Ti bi rknula.

Stvarno ?!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:46 14.02.2017

Re: Na kraju

freehand

Pa gde su ti dokumenti? Što ih ne rknu na sto? Ja bih to rknula.


Ma pazi, sigurno ona ima nešto što bi moglo bar da uputi istragu gde da kopa u potrazi za nekim solidnijim dokazima. Samo kada bi neko pustio policiju da radi svoj posao, što bi rekao M. Vasić.

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:46 14.02.2017

Re: Na kraju

Ako je nadležno tužilaštvo do sada ćutalo, kao i Agencija za borbu protiv korupcije, sa već prikupljenim dokazima, dokumentima i podvrdama, svako istrčavanje sa dokumentima Marije Mali bio bi autogol.

Na slučaju rušenja u Savamali, kao na skeneru, jasno se vide sve metastaze države Srbije.

A iza svega toga se krije glavno pitanje: KO U STVARI FINANSIRA I SA ČIJIM PARAMA PROJEKAT "BEOGRAD NA VODI"?
angie01 angie01 15:47 14.02.2017

Re: Na kraju

Siniša Mali
@Sinisa24
Ovo je definitivno poslednji put da ženi kažem kad srušim celu ulicu!
Dragan J. Vučićević
@AleksandarVucic
A lepo sam mu rekao, Siniša ne ženi se! Budala si ako se oženiš!
Aleksandar Vučić
@Alek_Veliki
Ja gluplju optužbu bivše žene u životu nisam čuo!
Siniša Mali
@Sinisa24
I šta je trebalo, da lažem ženu? Je l' to hoćete?! Je l' to hoćete?!
Informer
@VolimoVucica
EKSKLUZIVNO: Lažljiva žena Siniše Malog lagala i u 7. razredu da bi izbegla kontrolni iz hemije! (FOTO, VIDEO)
Siniša Mali
@Sinisa24
@marija_mali Bio sam spreman da ti skinem novogodišnje ukrase s neba, a ti mi ovako vraćaš :/
Tužilaštvo
@SamoBogMozeDaTiSudi
U svetlu najnovijih informacija koje su se pojavile, obećavamo da ćemo ispitati sve navode i do kraja istražiti slučaj slane Plazme
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:47 14.02.2017

Re: Na kraju

anonymous
freehand
Ponavljam: Marija Mali je novinarki "KRIK-a" predala kopije više dokumenata kao dokazni materijal.

Pa gde su ti dokumenti? Što ih ne rknu na sto? Ja bih to rknula.


Ti bi rknula.

Stvarno ?!


hint: Buba Morina
anonymous anonymous 15:48 14.02.2017

Re: Na kraju

principessa_etrusca


Оно што је такође испливало на видело је да адвокат Малог, који води рачуна о свим његовим пословима, има једну заједничку фирму са министарком Брнабић.

Очигледно је све то један мали, инцестни круг са испреплетаним интересима о којима јавност ништа не зна.


freehand freehand 15:51 14.02.2017

Re: Na kraju

Samo kada bi neko pustio policiju da radi svoj posao, što bi rekao M. Vasić.

Ovde je malo drugačije: "Samo kad bi pustili policiju da ne radi svoj posao:"
A ovo što je gospođa navela i što je ovde pomenuto samo su posredne indicije, teško da mogu biti dokazi. ali sasvim je dovoljno toga i na terenu, pobogu. Eto, na primer, Vučić je rekao da zna, red je da to pdoeli sa nadležnim organima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:55 14.02.2017

Re: Na kraju

anonymous



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:57 14.02.2017

Re: Na kraju

pa ja to i rekoh otprilike, indicije koje bi mogle da upute gde i kako sakupljati ozbiljnije dokaze. pri tome, najmanje mislim tu na Savamalu, ima tu još nekih stvari za koje bi Mali mogao da odgovara.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:06 14.02.2017

Re: Na kraju

Šta ako večeras AV obznani svoju kandidaturu za predsednika Srbije, a za ulogu novog premijera najavi Nikolu Selakovića, ministra pravde u vreme rušenja u Savamali!?
tyson tyson 17:33 14.02.2017

Re: Na kraju

Filip Mladenović
Šta ako večeras AV obznani svoju kandidaturu za predsednika Srbije, a za ulogu novog premijera najavi Nikolu Selakovića, ministra pravde u vreme rušenja u Savamali!?

Ništa; onda očekujemo reakciju građanina Nikolića.


Filip Mladenović Filip Mladenović 17:36 14.02.2017

Re: Na kraju

Odnosno njegove frakcije u SNS-u i Dragice Nikolić, sa jednim od dva sina, gradonačelnikom Kragujevca!

Sednica Glavnog odbora SNS, na kojoj će biti doneta konačna odluka, biće održana u petak 17. februara 2017, sa početkom u 17.30 časova u Sava centru. Predsedništvo SNS predlažilo je danas Glavnom odboru stranke da za predsednika Srbije, kao svog kandidata, istakne Aleksandra Vučića. Ta odluka doneta je jednoglasno, navodi se u saopštenju SNS.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:39 14.02.2017

Sa njuz.net

BEOGRAD, 14. februar 2017, (Njuz) – Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da on nema nikakve veze sa rušenjem objekata u Savamali, kao ni sa drugim aferama koje se vezuju uz njegovo ime jer ih je sve prepisao na sada već bivšu suprugu Mariju.

Kako je objasnio prvi čovek srpske prestonice, neke od afera je na bivšu suprugu prepisao još dok su bili u braku, dok su joj neke pripale tokom brakorazvodne parnice.

– Lepo su mi govorili ljudi da ništa, pa ni afere, ne prepisujem na suprugu, ali sam ja verovao u našu ljubav. Ja sam želeo da moje afere ostanu u mom vlasništvu, ali ona to nije htela ni da čuje. Nudio sam joj 24 stana u Bugarskoj, vlasništvo nad ofšor kompanijama, stanove po Beogradu, vikendice na Kopaoniku, ali ona nije htela ni da čuje. Kada mi je zapretila da mi neće dozvoliti da vidim decu, tada sam pristao i prepisao joj bukvalno sve afere – izjavio je Mali.

On je dodao kako se nada da će ovaj slučaj konačno dobiti epilog.

– Sada kada znate ko je pravi vlasnik afere “Savamala” od vas novinara očekujem da budete profesionalni i sve ono što ste mene do sada pitali sada pitate moju bivšu suprugu. Takođe se nadam i da će tužilaštvo imati snage i pokazati nezavisnost u svom radu i da će pozvati na razgovor Mariju Mali – istakao je gradonačelnik Beograda.

Mali je takođe rekao i da će od Fakulteta organizacionih nauka zatražiti da se proveri njegov doktorat jer, kako je istakao, postoje indicije da je njegova sada već bivša supruga plagirala njegov doktorat.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:27 14.02.2017

Re: Sa njuz.net

principessa_etrusca
BEOGRAD, 14. februar 2017, (Njuz) – Gradonačelnik Beograda Siniša Mali izjavio je da on nema nikakve veze sa rušenjem objekata u Savamali, kao ni sa drugim aferama koje se vezuju uz njegovo ime jer ih je sve prepisao na sada već bivšu suprugu Mariju.

Kako je objasnio prvi čovek srpske prestonice, neke od afera je na bivšu suprugu prepisao još dok su bili u braku, dok su joj neke pripale tokom brakorazvodne parnice.

– Lepo su mi govorili ljudi da ništa, pa ni afere, ne prepisujem na suprugu, ali sam ja verovao u našu ljubav. Ja sam želeo da moje afere ostanu u mom vlasništvu, ali ona to nije htela ni da čuje. Nudio sam joj 24 stana u Bugarskoj, vlasništvo nad ofšor kompanijama, stanove po Beogradu, vikendice na Kopaoniku, ali ona nije htela ni da čuje. Kada mi je zapretila da mi neće dozvoliti da vidim decu, tada sam pristao i prepisao joj bukvalno sve afere – izjavio je Mali.

On je dodao kako se nada da će ovaj slučaj konačno dobiti epilog.

– Sada kada znate ko je pravi vlasnik afere “Savamala” od vas novinara očekujem da budete profesionalni i sve ono što ste mene do sada pitali sada pitate moju bivšu suprugu. Takođe se nadam i da će tužilaštvo imati snage i pokazati nezavisnost u svom radu i da će pozvati na razgovor Mariju Mali – istakao je gradonačelnik Beograda.

Mali je takođe rekao i da će od Fakulteta organizacionih nauka zatražiti da se proveri njegov doktorat jer, kako je istakao, postoje indicije da je njegova sada već bivša supruga plagirala njegov doktorat.




mislim, njuz.net.
nekreativni plagijatori.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:54 14.02.2017

Re: Sa njuz.net

mislim, njuz.net.
nekreativni plagijatori.


Ова прича је дибидус депримирајућа. Lighten up са оним што је на располагању.
sugarbaby sugarbaby 19:21 14.02.2017

ako

Mali posle svega ostane na vlasti i, plus, zadrži starateljstvo, pa mi smo vic.
Vučiću, reci.
Zamisli zemlju u kojoj čekaš jednu emisiju i intervju jednog čoveka jer od njega i njegove reči sve zavisi.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:29 14.02.2017

Re: ako

zadrži starateljstvo,


A što je to tako strašno?
Vidim da se kroz ceo blog provlači da joj je oduzeo decu.
Od svega ovoga to sa decom mi je najmanji problem.
Pa to su i njegova deca, nije ih on oduzeo nikome, nije ih prisvojio da bi ih da ih maltretirao, stara se o njima, voli ih, pazi ih.
Problem bi bio da ga ne interesuju, da neće da ih izdržava, ali to što želi da njegova deca budu uz njega, pa zar je to za osudu?


sugarbaby sugarbaby 19:35 14.02.2017

Re: ako

A što je to tako strašno?


Ona je majka a deca mala, to kao prvo. Kao drugo, čovek se ne vraća kući a ona vidja decu par sati nedeljno. I treće, pljunem ti takvo pravosudje.

Deca ostala bez majke, to je tu tako strašno.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:42 14.02.2017

Re: ako

Deca ostala bez majke, to je tu tako strašno.


Kod razvoda bez nekog moraju da ostanu, bez majke ili bez oca (ako to tako formulišemo)
A kad ostanu bez oca, to i nije tako strašno?

angie01 angie01 19:49 14.02.2017

Re: ako

Zamisli zemlju u kojoj čekaš jednu emisiju i intervju jednog čoveka jer od njega i njegove reči sve zavisi.


bas smo o tome pricali, umesto da se oglasi tuzilastvo, da neku analizu i stanje stvari i kaze sta ce preduzeti i kada ce javnost moci da cuje rezultate, svaki put izadje batica i daje izjave nacinom, kao da je njegova rec zakon sam....cela vlada i sve funkcije, kao vostane figure na maketi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:07 14.02.2017

Re: ako

A kad ostanu bez oca, to i nije tako strašno?


Zašto bi bilo strašno, pa mi smo ionako "potrošna roba"
sugarbaby sugarbaby 20:12 14.02.2017

Re: ako

A kad ostanu bez oca, to i nije tako strašno?


Zašto bi bilo strašno, pa mi smo ionako "potrošna roba"




Ovde se o deci radi, u tom dobu majka im je sve.
Prestanite. Ispašće da branite mufljuza i slavno srpsko pravosudje.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:19 14.02.2017

Re: ako

sugarbaby
A kad ostanu bez oca, to i nije tako strašno?


Zašto bi bilo strašno, pa mi smo ionako "potrošna roba"




Ovde se o deci radi, u tom dobu majka im je sve.
Prestanite. Ispašće da branite mufljuza i slavno srpsko pravosudje.


Zašto bi detetu od 4-5 godina majka bila išta više nego otac?

I ne branim, već napadam "slavno srpsko pravosuđe" koje u 95% slučajeva dodeljuje decu majkama.
Ravnopravnost? Da pričajte mi o tome...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:38 14.02.2017

Re: ako

Zašto bi bilo strašno, pa mi smo ionako "potrošna roba"


Tako ispada.
Ništa o toj ženi ne znamo, da li je neka lujka, da li je skot, nemamo pojma ni kakav je Siniša Mali kao otac, da li je pažljiv, da li je brižan otac...
Ništa osim da je on otac ona majka, i samo na osnovu toga presuda je već doneta.
A ubiše se od priče o ravnopravnosti.
angie01 angie01 20:54 14.02.2017

Re: ako

Zašto bi detetu od 4-5 godina majka bila išta više nego otac?


zato sto je ona u tom dobu za njih jos uvek zemlja, utociste, glavna veza,...prosto biologija,...ja apsolutno mislim da su ocevi JEDNAKO vazni, neophodni,...ali kada se radi o situaciji gde mora da se odredi kome ce pripasti deca u slucaju razvoda, kada su mala, bolje je da budu kod majke, to su ipak neke specijalne veze-idelano bi bilo da se roditelji dogovore i saradjuju, da se za decu ne promeni mnogo razvodom roditelja, sem sto jedan od njih nece spavati u istoj kuci, ali na zalost, kada te odnose mora da uredjuje zakon, treba ipak voditi racuna o nekim ne bas lako objasnjivim stvarima, a koje sam ja probala obicnim recima da kazem,....kada deca malo odrastu, vec je lakse, mogu da predju i kod tate, koji u nekom starijem uzrastu postane uzor, idol, oslonac- na opet neki drugi nacin....ovo sve ne znaci, da tata ne ume da spretno kupa, previja, uspavljuje, vodi u parkic, kuva papice, mazi, pazi,...sve....
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:18 14.02.2017

Re: ako

prosto biologija


Biologija?
A društvene norme, emacipacija, civilizacijaki otklon od animalnih poriva?
To se nekad, često, stavlja ispred biologije.

Veoma je upitno da li je biološki opravdana emancipacija žena obzirom na neke biloške prednosti muškaraca (fizička snaga)
Ali tad se o biologiji ni ne razgovara, ili kao se i pomene pominje se u kontekstu da je treba suzbijati, kontrolisati.

Kad emancipacija ide u korist muškaraca, e onda je biologija bitnija.

Ništa lično, ali naprosto vređa odijum kako je normalno da se deca automatski dodeljuju majci, jer će, jadna ,da pati bez njih, kao da otac ne pati.
angie01 angie01 22:08 14.02.2017

Re: ako

jadna ,da pati bez njih, kao da otac ne pati.


nisi me bas otpratio najbolje, ja nisam nigde rekla da otac ne pati, nego sta je bolje za decu kada su mala,

majka je devet meseci nosila bebu u svom stomaku, tu je ona porasla, u njenom telu, ona je rodila, bukvalno je deo nje, naprosto je tako, kako god da sam ja to nespretno izgovorila, i dok je dete malo, vise je vezano za tu zemlju,...cime ne pokusavam da umanjim ulogu i vaznost oca,...nego u neidealnim okolnostima razvoda, kada deca ne mogu da budu sa oba roditelja u istoj kuci, bolje je da dok su mala da su sa majkom, a da otac participira najvise sto moze,...kada postanu veca i samostalnija, kada se prekine i ona nevidljiva pupcana vrpca- koja se, btw, nikkada potpuno ne ukloni:)- mogu i da se zamene uloge....to je prosto stvar nalazenja najoptimalnijeg resanja za dete.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:19 14.02.2017

Re: ako

angie01
jadna ,da pati bez njih, kao da otac ne pati.


nisi me bas otpratio najbolje, ja nisam nigde rekla da otac ne pati, nego sta je bolje za decu kada su mala,

majka je devet meseci nosila bebu u svom stomaku, tu je ona porasla, u njenom telu, ona je rodila, bukvalno je deo nje, naprosto je tako, kako god da sam ja to nespretno izgovorila, i dok je dete malo, vise je vezano za tu zemlju,...cime ne pokusavam da umanjim ulogu i vaznost oca,...nego u neidealnim okolnostima razvoda, kada deca ne mogu da budu sa oba roditelja u istoj kuci, bolje je da dok su mala da su sa majkom, a da otac participira najvise sto moze,...kada postanu veca i samostalnija, kada se prekine i ona nevidljiva pupcana vrpca- koja se, btw, nikkada potpuno ne ukloni:)- mogu i da se zamene uloge....to je prosto stvar nalazenja najoptimalnijeg resanja za dete.


ok, 9 meseci. i sa koliko tih devet meseci treba da se pomnoži?

nisam bezveze pomenuo uzrast od 4-5 godina, mada mislim da je već 3 godine savim dovoljno.
kakve su to "specijalne veze" u tom uzrastu a da nisu "socijalni konstrukt"? namerno koristim taj izraz pošto je veoma omiljen u feminističkom narativu.

edit:
mala ispravka, u narativu radikalnih feministikinja
angie01 angie01 22:19 14.02.2017

Re: ako

zasto se marljivi dere na vostanu, a pripremljenu novinarku i obraca joj se, kao da je ona licno njegova opozicija?
bladerunner92 bladerunner92 22:30 14.02.2017

Re: ako

zasto se marljivi dere na vostanu, a pripremljenu novinarku i obraca joj se, kao da je ona licno njegova opozicija?

pa voli tako da mu ga da malo po drami
nego meni je jedna recenica koju je rekao skandal-SKANDAL!
parafraziram - rekao sam mu -deca treba da budu uz majku - sto implicira da sve jeste istina i da Mali jeste uticao na sudiju i da je ovaj to znao i da mu je zato to i rekao
predomislila sam se
ne da bi ga ocinkarila nego bi ga od ukantavanja spasila samo deca a potrudila bi se da upozna pakao na zemlji
govno malo
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:44 14.02.2017

Re: ako

rekao sam mu -deca treba da budu uz majku


tipičan retrogradni patrijarlhalni narativ
bladerunner92 bladerunner92 22:48 14.02.2017

Re: ako

tipičan retrogradni patrijalhalni narativ

kakogod , bitnije je ono sto se cita iza toga
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:48 14.02.2017

Re: ako

sto implicira da sve jeste istina i da Mali jeste uticao na sudiju i da je ovaj to znao i da mu je zato to i rekao
predomislila sam se


Implicira ono što neko želi da pročita.
Inače, jedna obična frazetina koja ga ništa ne košta.
A što nije pominjao Savamalu, ostrva, račune?
Gađa na sujetu koja je najjeftinija..
bladerunner92 bladerunner92 23:01 14.02.2017

Re: ako

Implicira ono što neko želi da pročita.

rekao sam mu - deca treba da budu uz majku
kada? Kada mu je rekao? Dok je sudija odlucivala u korist njegove zene? Ne bih rekla.Rekao mu je kad je saznao ili video sta ovaj radi odnosno da se bori da dobije decu sto mene ne skandalizuje - nisu ni prvi ni poslednji koji se bore za starateljstvo nad decom - problem nastaje kada se radi o visokopozicioniranom u stranci i u drzavi licu koje tako otvoreno i bezocno koristi svoj uticaj i urusava pravni sistem drzave ne samo rusenjem u Savamali vec i svoje privatne probleme resava bahato i bezocno kao da mu je drzava i sudstvo privatna prcija.Svima njima. Alo bre majstori ne pokazuje se taaaako otvoreno da nam je sudstvo nezavisno i nekorumpirano
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:17 14.02.2017

Re: ako

Rekao mu je kad je saznao ili video sta ovaj radi odnosno da se bori da dobije decu sto mene ne skandalizuje


Pisma Marije Mali sam video dva puta, ali moram da kažem nešto što je loše za mog druga Sinišu – ja sam uvek na ženskoj strani. Iako ne smem u to da se mešam, reći ću nešto što je protiv njega. Mislim da deca uvek treba da su uz majku“,


Možda mu je rekao posle pisma, možda negde na nekoj kafi, možda uz pivo..sve je moguće i zavisi od toga šta ko želi da pročita.
problem nastaje kada se radi o visokopozicioniranom u stranci i u drzavi licu koje tako otvoreno i bezocno koristi svoj uticaj i urusava pravni sistem drzave


A šta ako on zaista ima mogućnot da deci obezbedi bolje uslove nego majka?
Možda nije koristio svoju moć kod sudije, možda je deci stvarno bolje sa njim?
bladerunner92 bladerunner92 23:26 14.02.2017

Re: ako

A šta ako on zaista ima mogućnot da deci obezbedi bolje uslove nego majka?
Možda nije koristio svoju moć kod sudije, možda je deci stvarno bolje sa njim?

pa znam ja da si ti majstor da izokrenes receno ali da li TI sam zaista verujes u ovo sto si rekao (napisao)?
angie01 angie01 23:29 14.02.2017

Re: ako

nisam bezveze pomenuo uzrast od 4-5 godina, mada mislim da je već 3 godine savim dovoljno.
kakve su to "specijalne veze" u tom uzrastu a da nisu "socijalni konstrukt"? namerno koristim taj izraz pošto je veoma omiljen u feminističkom narativu.


ne znam na koj izraz mislis,...ali ja nisam ni feministkinja niti radikalana, krajnje sam dobronamerno i drugarski probala da objasnim, pa mi je bez veze da mi se obracas u drugacijoj intonaciji,...pitaj svoju zenu sta misli o tome....ili majku.
sugarbaby sugarbaby 23:29 14.02.2017

Re: ako

A šta ako on zaista ima mogućnot da deci obezbedi bolje uslove nego majka?
Možda nije koristio svoju moć kod sudije, možda je deci stvarno bolje sa njim?


nemoj se ljutiš al šta je tvoj problem?
mislim, to se ja glasno pitam, ništa drugo i treće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:32 14.02.2017

Re: ako


nemoj se ljutiš al šta je tvoj problem?
mislim, to se ja glasno pitam, ništa drugo i treće.


Ma pusti, veliki problem, nerešiv.

Zamisli, umislio sam da i očevi mogu da vole svoju decu, i da se bore za njih, pa da ih nekada i dobiju na staranje.

Budala, jel da?
bladerunner92 bladerunner92 23:41 14.02.2017

Re: ako

Ma pusti, veliki problem, nerešiv.

Zamisli, umislio sam da i očevi mogu da vole svoju decu, i da se bore za njih, pa da ih nekada i dobiju na staranje.

Budala, jel da?


(ne pitas mene al ja volim da se ubacim)
Naravno da ne . Ali tvrdoglavim insistiranjem na ovom odvlacis paznju od stvari od izuzetne vaznosti koja se desila veceras - a to je da je premijer prakticno priznao da je i sam znao da jedan od njegovih ljudi i najblizih saradnika, utice na sudstvo u drzavi i cini nesto tako necasno i prljavo kao sto je unistavanje jedne zene i majke svoje dece.
sugarbaby sugarbaby 23:50 14.02.2017

Re: ako

Zamisli, umislio sam da i očevi mogu da vole svoju decu, i da se bore za njih, pa da ih nekada i dobiju na staranje.


Tačno sam to tako i shvatila.



Ali, ovde se radi o odredjenoj deci bivše žene aktuelnog gradonačelnika koji joj je decu maznuo u roku od 4 meseca jer ima svog sudiju.
Potucala se od nemila do nedraga, od Centra za soc rad do pisanja Vučiću. I onda, nemoćna, otišla in public.
Samo tako i mora, jednom će skotovi da nauče da istina mora da dopre do ljudi. Mora.

Što se tiče smene Malog, ta priča je paradno večeras rečena i pada u vodu do isteka njegovog mandata iduće godine.
Vučić je, u stvari, rekao da mu neće dozvoliti novi mandat.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:05 15.02.2017

Re: ako

li tvrdoglavim insistiranjem na ovom odvlacis paznju od stvari od izuzetne vaznosti koja se desila veceras - a to je da je premijer prakticno priznao da je i sam znao da jedan od njegovih ljudi i najblizih saradnika, utice na sudstvo u drzavi i cini nesto tako necasno i prljavo kao sto je unistavanje jedne zene i majke svoje dece.


Prvo, nije ništa praktično priznao jer je rekao
reći ću nešto što je protiv njega. Mislim da deca uvek treba da su uz majku“,


Dakle tek će reći, a i izneće samo svoj stav.
A njegov stav je najmnje važan.
Gde ti tu vidiš priznanje da je uticano na sud ja stvarno ne znam.

Drugo, nije mi važno da li će se ovo što pišem shvatiti kao odbrana Siniše Malog, i da li će se skrenuti pažnja sa Vučića, jer ovaj detalj sa starateljstvom zaista nema nikakvu političku težinu.

A pošto je tema razgovora i pravo na strateljstvo, o tome imam veoma tvrd stav da očevi imaju sva prava ovog sveta da se bore za svoju decu, i da je sasvim u redu da ga nekad dobiju.
Zbog toga mi kometari koji idu u pravcu, dobio je decu, mora da je muvao jer nije normalno da očevi dobijaju decu, smetaju.
Smetaju mi zato što smatram da to jeste normalno.

Ne znam da li je muvao, nemam pojma da li je njemu ili njoj trebalo dosuditi decu, a na osnovu čega ti znaš?
Koje činjenice su tebe opredelile za tvoj stav da su deca trebala da pripadnu njoj, osim da je ona žensko a on muško?

Da li je žena koja je pristala da leže za svog mrtvog oca idelna osoba za vaspitanje?

Previše lako nasedate na patetiku o nekoj jadnici kojoj je neki moćnik oteo decu.
Nekako mi se čini da su i on i ona od slične fele.
bladerunner92 bladerunner92 00:12 15.02.2017

Re: ako

Da li je žena koja je pristala da leže za svog mrtvog oca idelna osoba za vaspitanje?

Da li je covek koji je pristao da ucestvuje i izda naredjenje (pretpostavljamo)da se u jednoj civilizovanoj drzavi rusi nesto u sred noci bez odluke suda (tu moras da budes i malo vise glup pa da pristanes na tako nesto osim ako nije njegova genijalna ideja, onda je neko drugi ispao tu glup), covek koji je na volseban nacin stekao 95.000 evra u kesu , zanemari nekretnine, i na kraju covek koji unistava majku svojoj deci covek koji ce biti dobar pedagog i idealna osoba za vaspitanje i na osnovu cega to njemu sud dodeljuje decu narocito ako se zna da je covek koji mnogo radi -po recima premijera? Kad je on uopste kuci da se posveti toj deci i ko cuva tu decu dok on radi?
zilikaka zilikaka 00:22 15.02.2017

Re: ako

Kad je on uopste kuci da se posveti toj deci i ko cuva tu decu dok on radi?

Ovo me podsetilo napriču iz vremena Slobinog uspona.
Kad su počele novine da pišu o njemu i porodici, babe u komšiluku su se silno zabrinule ko njemu kuva kad ima ženu profesorku koja je silno zauzeta poslom.
bladerunner92 bladerunner92 00:28 15.02.2017

Re: ako

samo hocu da kazem da je po vise osnova i zbog dobrobiti dece bilo bolje za tu decu dodeliti ih majci a to nije ucinjeno? Zasto i kako?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:29 15.02.2017

Re: ako

voli ih, pazi ih.

otkud znaš? zar nije rekao da je workaholic i da pati što ne viđa porodicu dovoljno? ko mu čiva decu (i pazi ih i voli ih) dok je on na poslu?
nije problem da se deca dodele ocu, problem je kako su deca dodeljena ocu, a najveći problem je onaj koji ti najstrašnije previđaš - kako je toj deci? o njima se svima ovde, uglavnom, jebe.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:31 15.02.2017

Re: ako

Da li je covek koji je pristao...............................

Nije.
A da li je ona?
Nije.

Kad je on uopste kuci da se posveti toj deci i ko cuva tu decu dok on radi?


A ko će njoj da čuva decu, i kad će da im se posveti, ako i ona bude morala da radi?

I na osnovu čega presuditi kad ništa više ne znamo, a niko od njih nije idelan?

O principu se radi, ne o konkretnom slučaju.
Malo šta konkretno znamo a veoma se odlučujemo, i to smo baš sigurni da smo u pravu.


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:32 15.02.2017

Re: ako

a najveći problem je onaj koji ti najstrašnije previđaš - kako je toj deci?


Pa kako im je?
I kako znaš da im je tako?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:38 15.02.2017

Re: ako

I kako znaš da im je tako?

ne znam. to je bilo pitanje, a ne konstatacija, stavila sam upitnik na kraju. ne znam da li sam bila jasnija? (i ovo je pitanje, na koje uopšte ne moraš da odovoriš)
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:42 15.02.2017

Re: ako

(i ovo je pitanje, na koje uopšte ne moraš da odovoriš)


Već sam odgovorio negde
Lako je svoj ostaloj deci, ovo troje je troje najugroženije dece u Srbiji.

principessa_etrusca principessa_etrusca 01:05 15.02.2017

Re: ako

A šta ako on zaista ima mogućnot da deci obezbedi bolje uslove nego majka?
Možda nije koristio svoju moć kod sudije, možda je deci stvarno bolje sa njim?

Шта су "бољи услови"?

Из линкованог интервјуа из дана породичне идиле је јасно да се мајка бавила децом, а да их је отац једва виђао.

Шта мислиш да је могло да се промени у међувремену?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:07 15.02.2017

Re: ako

Lako je svoj ostaloj deci, ovo troje je troje najugroženije dece u Srbiji.

"lako je svoj ostaloj deci". jbt, ko je sve roditelj danas...

hoochie coochie man hoochie coochie man 01:27 15.02.2017

Re: ako

"lako je svoj ostaloj deci". jbt, ko je sve roditelj danas...



To zbog toga što nisam hteo da poslušam pa da ne odgovaram?

A kako bi bilo da, ako već hoćeš (moraš) da odgovoriš, da makar pokušaš da razumeš šta tamo piše?

Valjda te nešto mnogo dotaklo pa si ovako bedno reagovala.
Ali tvoj problem, tvoja frustracija, gledaj sama šta ćeš sa tim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:50 15.02.2017

Re: ako

O principu se radi, ne o konkretnom slučaju.


Odgovor na pitanje zasto se maloletna deca skoro po automatizmu dodeljuju majci lezi malo kod psihologa (kreiranje takvog zakona ili pravila, nije slucajno da se takav primenjuje) a objasnjava ga praksa iz zivota.

Pa ucesnicima u ovoj raspravi je dovoljno da opisu iz sopstvenog iskustva koliko su vremena do punoletstva proveli sa majkom (i cime se sve ona bavila u vezi sopstvene dece, imala posao ili bila domacica) a koliko su istog tog vremena i sadrzaja proveli sa ocem, radio ili bilo nezaposlen.

U velikoj vecini slucajeva mislim da se odgovor i sam namece.

*pod uslovom da su oba roditelja bila prisutna i u braku ili da su bili u situaciji da im se roditelji razvode.

PS. Ja svog oca volim beskrajno, s njim sam bila uvek bliza nego sa majkom ali on je bilo odsutan (putovao je jako cesto) i sa nama decom se 90% vremena bavila majka. Samo da napomenem da je moj otac aktivno ucestvovao, kad god mu je slobodno vreme dopustalo, od rodjenja mojih sestara i mene - u svemu bez razlike sa majkom.

Da su mi se roditelji kojim nesrecnim slucajem razveli, otac odsutan po 2 nedelje u mesecu minimum nikako ne bi mogao da se aktivno stara o nama deci kao sto bi to majka mogla.

Jednostavno tako u vecini slucajeva stoje stvari sa podelom poslova i ambicija izmedju muskaraca i zena (i bilologija), otud i zakon kao takav, i pravilo osim u izuzetnim slucajevima u oba pravca.

E sad, ako je ovo moralo i da se crta..
tyson tyson 10:12 15.02.2017

Re: ako

odvlacis paznju od stvari od izuzetne vaznosti koja se desila veceras - a to je da je premijer prakticno priznao da je i sam znao da jedan od njegovih ljudi i najblizih saradnika, utice na sudstvo u drzavi i cini nesto tako necasno i prljavo kao sto je unistavanje jedne zene i majke svoje dece.

Ja sam šokiran.


freehand freehand 10:16 15.02.2017

Re: ako

tyson
odvlacis paznju od stvari od izuzetne vaznosti koja se desila veceras - a to je da je premijer prakticno priznao da je i sam znao da jedan od njegovih ljudi i najblizih saradnika, utice na sudstvo u drzavi i cini nesto tako necasno i prljavo kao sto je unistavanje jedne zene i majke svoje dece.

Ja sam šokiran.



Kuda ide ovaj svet?
sugarbaby sugarbaby 10:26 15.02.2017

Re: ako

Previše lako nasedate na patetiku o nekoj jadnici kojoj je neki moćnik oteo decu.


koja si ti mukica, ubi nas.
i ti i onaj na grani.
em veze nemate em očigledno imate upravo neke probleme na temu i sad, ajmo ajmo, svi u napad na žene/majke.
bolje da me ne vučeš za jezik, i ti i tvoj istomišljenik, tupite ga sve u 16 motivisani isključivo ličnim, privatnim gnevom a u vezi sa..



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:19 15.02.2017

Re: ako

angie01
nisam bezveze pomenuo uzrast od 4-5 godina, mada mislim da je već 3 godine savim dovoljno.
kakve su to "specijalne veze" u tom uzrastu a da nisu "socijalni konstrukt"? namerno koristim taj izraz pošto je veoma omiljen u feminističkom narativu.


ne znam na koj izraz mislis,...ali ja nisam ni feministkinja niti radikalana, krajnje sam dobronamerno i drugarski probala da objasnim, pa mi je bez veze da mi se obracas u drugacijoj intonaciji,...pitaj svoju zenu sta misli o tome....ili majku.


dobro bre nemoj da se ljutiš, ukapirao sam da je drugarski, malo provociram auditorijum, ne nužno samo tebe :)

majku nažalost ne mogu da pitam, a za ženu znam šta misli, vrlo je kritična prema tome što se deca skoro po automatizmu dodeljuju majci.

a konkretno u ovom slučaju, ona je bila ta koja je prekjuče (kada smo prvi put pričali o ovome), prva podigla obrvu i dovela u pitanje sliku Marije Mali kao bespomoćne žrtve.

ja sam bio taj koji je u prvi mah onako blentavo nastupio, u stilu, "vidi, šta skot radi jadnoj ženi".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:24 15.02.2017

Re: ako

apacherosepeacock
O principu se radi, ne o konkretnom slučaju.


Odgovor na pitanje zasto se maloletna deca skoro po automatizmu dodeljuju majci lezi malo kod psihologa (kreiranje takvog zakona ili pravila, nije slucajno da se takav primenjuje) a objasnjava ga praksa iz zivota.

Pa ucesnicima u ovoj raspravi je dovoljno da opisu iz sopstvenog iskustva koliko su vremena do punoletstva proveli sa majkom (i cime se sve ona bavila u vezi sopstvene dece, imala posao ili bila domacica) a koliko su istog tog vremena i sadrzaja proveli sa ocem, radio ili bilo nezaposlen.

U velikoj vecini slucajeva mislim da se odgovor i sam namece.

*pod uslovom da su oba roditelja bila prisutna i u braku ili da su bili u situaciji da im se roditelji razvode.

PS. Ja svog oca volim beskrajno, s njim sam bila uvek bliza nego sa majkom ali on je bilo odsutan (putovao je jako cesto) i sa nama decom se 90% vremena bavila majka. Samo da napomenem da je moj otac aktivno ucestvovao, kad god mu je slobodno vreme dopustalo, od rodjenja mojih sestara i mene - u svemu bez razlike sa majkom.

Da su mi se roditelji kojim nesrecnim slucajem razveli, otac odsutan po 2 nedelje u mesecu minimum nikako ne bi mogao da se aktivno stara o nama deci kao sto bi to majka mogla.

Jednostavno tako u vecini slucajeva stoje stvari sa podelom poslova i ambicija izmedju muskaraca i zena (i bilologija), otud i zakon kao takav, i pravilo osim u izuzetnim slucajevima u oba pravca.

E sad, ako je ovo moralo i da se crta..


Sve ovo stoji, međutim, vremena se menjaju pa je sve više slučajeva kada porodice funkcionišu obrnuto, to je i dalje manji procenat, ali ima i toga. Verovatno i sama znaš neki takav slučaj.

Još više je slučaja gde je briga o deci skoro ravnopravno podeljena.

bladerunner92 bladerunner92 11:33 15.02.2017

Re: ako


tyson
Ja sam šokiran.




Pa nisam sokirana samo sam iznenadjena da niko drugi do premijer licno prakticno prizna da se zaista desava to sto ta zena tvrdi .A ako je ovo tacno zasto ne bi bilo tacno i ostalo dato u intervjuu? Imala sam dilemu jer cinkarenje bilo koga a kamoli bivseg muza ne spada u listu stvari koje bih uradila u zivotu cak i po cenu moje patnje i zbog par recenica u intervjuu koje, meni,impliciraju da je intervju dat u trenutku u kom je dat i na nacin na koji je dat i zbog tih par recenica u njemu da bi se premijer oprao od krivice za Savamalu a ovaj glupan, koji tako glup nista bolje i ne zasluzuje- namestio kao jedini krivac.
bladerunner92 bladerunner92 11:36 15.02.2017

Re: ako

Kuda ide ovaj svet?

i tebi
do djavola
bladerunner92 bladerunner92 11:50 15.02.2017

Re: ako

hoochie coochie man
Drugo, nije mi važno da li će se ovo što pišem shvatiti kao odbrana Siniše Malog, i da li će se skrenuti pažnja sa Vučića, jer ovaj detalj sa starateljstvom zaista nema nikakvu političku težinu.


ovo sam ti Hoochie ostala duzna sinoc - ovaj detalj sa starateljstvom ima sve veze sa politikom jer bi politika odnosno ljudi koji se bave njome trebalo da se vode etickim princpima.Da li neko ko cini ovako nesto necasno i nemoralno moze da bude visokopozicionairani politicar koji svojim radom utice na drustveno-politicki zivot u zemlji a samim tim i na zivote gradjana?

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:22 15.02.2017

Re: ako

Sve ovo stoji, međutim, vremena se menjaju pa je sve više slučajeva kada porodice funkcionišu obrnuto, to je i dalje manji procenat, ali ima i toga. Verovatno i sama znaš neki takav slučaj.

Još više je slučaja gde je briga o deci skoro ravnopravno podeljena.



Pa i zakoni se uskladjuju sa promenama, nije problem.

Za sada i jos uvek je pretezno situacija takva da su muskarci i dalje ambiciozniji (verovatno ce zauvek tako i ostati) na poslovnom planu i da se teze odricu karijere na ustrb vremena provedenog sa decom nego zene.

Sto se tice zamerke kako se zene solidarisu po ovom pitanju, nije tesko shvatiti zasto je to tako. Da ne pominjem instinkt i zamisljanje sebe u istoj situaciji.

Ako pogledas nesrazmeru u polozaju zena i muskaraca od kako je ljudskog roda, da je zena bila vlasnistvo oca pa udajom vlasnistvo muza i bez ikakvog prava na imovinu pa samim tim i decu ukoliko nema tutora nad glavom i da se to promenilo (i to ne svuda) tek od pre pedesetak godina, valjda je jasno kolika je tu nepravda ucinjena i to svaka zena ima bar u podsvesti ako ne u svesti kada se o tome raspravlja.

Sto se tice konkretnog slucaja porodice Mali koju niko od nas koji komentarisemo ne poznaje, sama cinjenica da je sam otac izjavio da od obaveza sopstvenu decu i ne vidja, da je uticao na sudiju da presuda bude takva, da je politicki mocnik koji je u situaciji da je zloupotrebljava - meni dovoljno govori da presuda po tom pitanju nije validna ni nepristrasno donesena.

Da zanemarimo sve ostale podatke koje je stampa prenela, sta sve mogu politicki mocnici, politicke konotacije i igre oko tog slucaja, samo sam objasnila zasto je moja reakcija takva kakva jeste.



principessa_etrusca principessa_etrusca 12:28 15.02.2017

Re: ako

vrabac_u_steni
a konkretno u ovom slučaju, ona je bila ta koja je prekjuče (kada smo prvi put pričali o ovome), prva podigla obrvu i dovela u pitanje sliku Marije Mali kao bespomoćne žrtve.

ja sam bio taj koji je u prvi mah onako blentavo nastupio, u stilu, "vidi, šta skot radi jadnoj ženi".


Већина нас ипак доноси закључке на основу свог сопственог ограниченог искуства.

Твоја жена можда мисли да је Мали невинији у брачном сукобу него што у ствари јесте зато што је њој незамисливо да је ти физички нападнеш, да јој претиш, да је уцењујеш и дереш се по кући да ћеш јој узети децу и да имаш судију у џепу (исто као што су већини пристојних људи незамислив ниво лагања којим напредњаци бомбардују грађане из дана у дан, па можда зато неки мисле да понешто од свега тога мора да је ипак истинито).
freehand freehand 12:30 15.02.2017

Re: ako

Твоја жена можда мисли да је Мали невинији у брачном сукобу него што у ствари јесте

Odakle to uverenje da ti znaš šta "u stvari jeste"?
Mislim - fenomenološki me interesuje stav, baš me briga i za malog i za njegovu partnerku
sugarbaby sugarbaby 12:30 15.02.2017

Re: ako

ovo sam ti Hoochie ostala duzna sinoc

Da, i ja. Baš je tresnuo.
sugarbaby sugarbaby 12:35 15.02.2017

Re: ako

Sto se tice konkretnog slucaja porodice Mali koju niko od nas koji komentarisemo ne poznaje, sama cinjenica da je sam otac izjavio da od obaveza sopstvenu decu i ne vidja, da je uticao na sudiju da presuda bude takva, da je politicki mocnik koji je u situaciji da je zloupotrebljava - meni dovoljno govori da presuda po tom pitanju nije validna ni nepristrasno donesena.




jasno ko beli dan al izgleda da nekima fale grafikoni, crteži, neoborivi dokazi/snimci s kućne kamere, jer jbg sad smo našli/našle o deci!

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:40 15.02.2017

Re: ako

Za sada i jos uvek je pretezno situacija takva da su muskarci i dalje ambiciozniji (verovatno ce zauvek tako i ostati) na poslovnom planu i da se teze odricu karijere na ustrb vremena provedenog sa decom nego zene


Naprotiv, situacija je sve manje takva. Kao što rekoh sve je više obrnutih primera, a po svoj prilici biće ih sve više.


Sto se tice zamerke kako se zene solidarisu po ovom pitanju, nije tesko shvatiti zasto je to tako.


Da, nije


Ako pogledas nesrazmeru u polozaju zena i muskaraca od kako je ljudskog roda, da je zena bila vlasnistvo oca pa udajom vlasnistvo muza i bez ikakvog prava na imovinu pa samim tim i decu ukoliko nema tutora nad glavom i da se to promenilo (i to ne svuda) tek od pre pedesetak godina, valjda je jasno kolika je tu nepravda ucinjena i to svaka zena ima bar u podsvesti ako ne u svesti kada se o tome raspravlja.


Prijateljski savet: Pačenićko valjanje u položaju žrtve je uglavnom loše upravo za onog ko to primenjuje.

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:13 15.02.2017

Re: ako

freehand
Твоја жена можда мисли да је Мали невинији у брачном сукобу него што у ствари јесте

Odakle to uverenje da ti znaš šta "u stvari jeste"?
Mislim - fenomenološki me interesuje stav, baš me briga i za malog i za njegovu partnerku

Не знам, али закључујем на основу онога што је у јавном домену.

Можда треба да истакнем да уопште а приори не мислим да је свака мајка бољи родитељ од сваког оца. Јасно је да када се ради о старатељству, то зависи од случаја до случаја.

Овде је чињеница да су деца додељена презаузетом оцу (његове сопствене речи су да је децу једва виђао), а не мајци која се њима до тада скоро искључиво бавила. Свакако је случај у породичним споровима у УК, а колико је мени познато и општи принцип, да се обезбеди да, у оквиру реалних могућности, живот деце по разводу родитеља претрпи што мање потреса када се ради о школи коју похађају, земљи у којој живе, животном стилу, друговима итд. Овде је то прекршено самим тим што деца која су то тада највише времена проводила са мајком, сада мајку виђају 4 сата недељно и сваког другог викенда. Са ким деца проводе време када нису у школи?

Из свега што знамо, мајка је способна да се и даље стара о деци (рецимо, била је сама са децом у ЦГ у време рушења по Савамали). Знамо и да је отац моћна политичка фигура, да је безобзирно лагао у случају Савамале и да је део политичке групе која је позната по непоштовању закона и корупцији. (Жена је рецимо доставила конкретан документ о прању новца и вероватно доказе о другим мутним радњама.)

Мене само фасцинира глупост Малог да себи дозволи да до краја антагонизује жену која има толико муниције и да је притера сасвим уза зид. Баш идиот!
freehand freehand 13:19 15.02.2017

Re: ako

Мене само фасцинира глупост Малог да себи дозволи да до краја антагонизује жену која има толико муниције и да је притера сасвим уза зид. Баш идиот!

Mene, pak, taj seronja uopšte ne interesuje. Nebitan je, sitan šrafić u tom ekvilibrijumu moći.
Ali ovde niko ne pominje Vučićevu sinoćnju izjavu da je on malom seronji rekao "ne intereesuje me ako ćeš da biješ u svoja četiri zida" (parafraziram)
E TO vodi državu, i to ka EU, pozivajući se na Maksa Vebera i evropske vrednosti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:26 15.02.2017

Re: ako

Можда треба да истакнем да уопште а приори не мислим да је свака мајка бољи родитељ од сваког оца. Јасно је да када се ради о старатељству, то зависи од случаја до случаја.


Е то чекам све време!

Сад могу мирне главе да идем данас на протест
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:27 15.02.2017

Re: ako

Naprotiv, situacija je sve manje takva. Kao što rekoh sve je više obrnutih primera, a po svoj prilici biće ih sve više.


Reci sve je vise primera ne znaci da postoji balans u korist niti da ce postojati u bliskoj buducnosti.

Obrnuta srazmera bi spadalo u sf. I to samo u 1/3 sveta ovoj sto zovemo 'zapadna'. A gde su tek ostali po tom pitanju..


Prijateljski savet: Pačenićiko valjanje u položaju žrtve je uglavnom loše upravo za onog ko to primenjuje.


Hvala, hvala, nego da opominjem ja za istu stvar kad se ti (i ostali) uhvatite bilo kog primera iz istorije?
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:31 15.02.2017

Re: ako

freehand
Ali ovde niko ne pominje Vučićevu sinoćnju izjavu da je on malom sronji rekao "ne intereesuje me ako ćeš da biješ u svoja četiri zida" (parafraziram)
E TO vodi državu, i to ka EU, pozivajući se na maksa Vebera i evropske vrednosti.

Скандалозно до границе невероватног! Да ли знаш у ком делу интервјуа? Тај део треба окачити на јутјуб, твитовати, делити на све начине и демонстрирати.

(Мени стварно припада мука од његовог гласа и интонације, о садржају и да не говорим, па нисам ни гледала.)
freehand freehand 13:34 15.02.2017

Re: ako

principessa_etrusca
freehand
Ali ovde niko ne pominje Vučićevu sinoćnju izjavu da je on malom sronji rekao "ne intereesuje me ako ćeš da biješ u svoja četiri zida" (parafraziram)
E TO vodi državu, i to ka EU, pozivajući se na maksa Vebera i evropske vrednosti.

Скандалозно до границе невероватног! Да ли знаш у ком делу интервјуа? Тај део треба окачити на јутјуб, твитовати, делити на све начине и демонстрирати.

(Мени стварно припада мука од његовог гласа и интонације, о садржају и да не говорим, па нисам ни гледала.)

https://twitter.com/MaryPiglet/status/831789659982274564
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:37 15.02.2017

Re: ako

Reci sve je vise primera ne znaci da postoji balans u korist niti da ce postojati u bliskoj buducnosti.


Наравно, али треба радити у том смеру. Имам женско дете и немам намеру да је васпитавам да буде послушна домаћица.
(ако то једног дана одабере сама, то је друга ствар)

I to samo u 1/3 sveta ovoj sto zovemo 'zapadna'.


Па ја сам схватио да причамо о "нашем делу света" не на пример о Саудијској Арабији.

Hvala, hvala, nego da opominjem ja za istu stvar kad se ti (i ostali) uhvatite bilo kog primera iz istorije?


Слободно.
Без зезања, ако ме ухватиш да нешто серем у том фазону, слободно ме подсети на ово.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:51 15.02.2017

Re: ako

jasno ko beli dan al izgleda da nekima fale grafikoni, crteži, neoborivi dokazi/snimci s kućne kamere, jer jbg sad smo našli/našle o deci!



Ne znam ni ja dje zapelo nekima sa elementarnom logikom. (a mora malo i macho sou da zvecka..)

A tek blogokolega advokat sto mu mrsko da procita predmet rasprave.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:52 15.02.2017

Re: ako

principessa_etrusca
freehand


https://twitter.com/MaryPiglet/status/831789659982274564




Да будемо поштени, изјава јесте скандалозна, али није дата у конексту мелодраме породице Мали.



Негде иза педесетог минута, тачније 50:35
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:06 15.02.2017

Re: ako

Слободно.
Без зезања, ако ме ухватиш да нешто серем у том фазону, слободно ме подсети на ово.


Mozda i hocu

ali ne iz razloga sto smatram pogresnim; preciznije receno - sasvim regularna rasprava i pominjanje proslosti u kontekstu neke teme je i korisno a cesto i neizbezno u formiranju stavova.

To sto si je ti prozvao kukumavcenjem (pardon - proseravanjem) da bi svoj stav u diskusiji potkrepio kad ti odgovara, ne znaci da si u pravu..


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:15 15.02.2017

Re: ako

Да будемо поштени, изјава јесте скандалозна, али није дата у конексту мелодраме породице Мали.


Хвала.

Наравно да је скандалозно, физичко насиље је очигледно за њега прихватљиво.

Ех, још да је Малом рекао 'туци је у четири зида', па да Српкиње устану!
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:00 15.02.2017

Re: ako

ovo sam ti Hoochie ostala duzna sinoc - ovaj detalj sa starateljstvom ima sve veze sa politikom jer bi politika odnosno ljudi koji se bave njome trebalo da se vode etickim princpima.


Ajd još jednom da vidimo šta ovde imamo, pa da prosudimo šta je neetikčo u tome.
Imamo razveden brak i parnicu oko starateljstva koju je jedna strana dobila druga izgubila.
To je etički u redu, i to se tako uvek radi.
Da se drugačije podrazumeva. da se podrazumeva da deca pripadaju uvek jednoj strani, ne bi ni bilo parnice, sve bi se dešavalo po automatuizmu.
Šta je neetički do sad?

Drugo, politički je nebitno jer nikakva politička posledica iz ovoga ne može da usledi.
Ne može ni da posluži za diskreditaciju političkog protivnika (što je legitiman cilj)
Zašto ne može?
Zato što nije u redu, nije normlano, nije etički, ako ti je tako milije, diskreditovati oca zbog toga što se borio za svoju decu.

Ti kažeš uticao je na sud.
A ja pitam kako to dokazati, pošto su i za političku diskreditaciju potrebni kakvi takvi dokazi.
Ti kao dokaz navodiš Vučićeve reći da je on na nečijoj strani i da nešto o o tome misli.
A ja opet tebe pitam a kakav je dokaz Vučićevo mišljenje i opredeljivanje za neku stranu?
Mene, da ti pravo kažem, baš nešto zaboli na kojoj je strani Vučić i šta on misli. Vrlo često, uglavnom, sam na suprotnoj strani i od onoga šta misli i od strane za koju se opredeli.
A ako je tebi on etalon pravde i ispravnog stava, kaži pa da znamo na čemu smo.
I da, ako bi sad, posle VUčićeve izjave, sud na neki način promenio odluku, da li bi njegovu izjavu tretirala kao uticaj na sud?
Ne bi jer ti se dopada.
Eto toliko o principijelnosti.

Dakle, nemoguće je bilo kakvu političku korist iz ovoga izvući pa je stoga ova priča o starateljstvu politički apsolutno nevažna.

Može da bude važna kao tema u sporu oko ravnopravnosti ili neravnopravnosti polova, ali politička je nuletina.

(Osim za one što im kapiranje malo teže ide pa im je lako uvaljivati kojekakve igračkice da se zabavljaju, poput ovih što rone krokodilske suze za jadnom dečicom koja rastu verovatno uz guvernante, i sigurno u uslovima koje devedeset posto druge dece ne mogu ni da sanjaju. Muka mi je od tih suza više)






Da, i ja.


I ti?
E dabogda crko rokenrol kad ga svako svira, a i politika kad svako misli da o tome nešto zna.

koja si ti mukica, ubi nas.


Što volim ovo "nas" :)
Vala, mnogo mi je drago što nisam deo tih vas u kome si ti.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:33 15.02.2017

Re: ako

Zato što nije u redu, nije normlano, nije etički, ako ti je tako milije, diskreditovati oca zbog toga što se borio za svoju decu.


Мислим да то уопште није спорно, већ је спорно како се борио, односно да ли је користио политички притисак. Деца су нам свима важна и најважнија, али ја тебе питам да ли је етички поставити се изнад закона и суда у борби за своју децу. Да ли етички "изборити се" за децу иако немаш елементарне услове (време) да се бринеш о њима? Да ли је такво страратељство у интересу деце или само на штету бивше жене?

Како доказати притисак на суд? За почетак би требало знати којим разлозима су се руководили социјални радници да препоруче и суд да оцу додели старатељство. Ми то не знамо, али на основу онога што знамо о том човеку (да лаже, да пере новац, да је нелегално присвојио државно земљиште и ко зна шта још), можемо са великом сигурношћу да претпоставимо да је вршио притисак на суд.

За ово горе побројано о оставка није довољна, већ се за то кривично одговара. А то није посао блогера.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 15.02.2017

Re: ako

можемо са великом сигурношћу да претпоставимо да је вршио притисак на суд.


Možemo mi da pretpostavljamo šta nam drago, niko nam to ne brani, ali u problem bi dospeo onaj ko bi to Malom pokušao da natovari kao politički teret, samo na osnovu neke svoje pretpostavke.

Zamislimo situaciju da Mali i još neko uđu u neki TV duel, i da mu taj neko kaže, ti si uticao na sud.
Ovaj ga pita, a na osnovu čega to tvrdiš, on kaže, pa pretpostavljam.
Napravio bi budalu od sebe taj koji bi pretpostavio i optužio ga na osnovu pretpostavke zasnovane na, "ma znam ja tebe, takav si ti"
Zbog toga tvrdim da je to politički nebitna stvar.

A zanimnjivo je i što se na ovoj veoma klimavoj stvari pokušava dokazati uticanje na sud, a toliko je drugih stvari koje mnogo jasnije pokazuju taj uticaj.
Njegov navodno falsifikovan potpis (bugarski grafolog), gašenje kompletne države, ukidanje svih njenih institucija u Savamali, obrazloženje da policija nije izašla na lice mesta jer se plašila struje, i milion drugih mnogo jačih stvari koje mu se mogu tovariti, a ovde se insistira na starateljstvu, što je priličnolako braniti iz njegove pozicije.
Ide se dotle da se i reč Aleksandra Vučića uzima kao bogom dani dokaz.
Reko Aca, jbt, pa šta još nije jasno.

Otud mi pomisao da oni koji na tome insistiraju ili pojma nemanju o politici, ili neke druge svoje frustracije isteruju ovde, sve žaleći za decom koja su u boljoj poziciji od ogromne većine druge dece.

Ne znamo mi skoro ništa o njihovom braku, i o tome kome su deca zaista trebala da pripadnu, i zauzimati definitivan stav po tom pitanju je prilično lakomisleno.

Ti si, vidim, gore navodila neke razloge koji idu njoju prilog (vodila decu na more, što goovri da je sposobna da se brine o njima)
Ok, možda je tako, ja ne znam, ali zar je nemoguće, zar bi bilo čudno, zar bi trebalo osuditi, ako joj je neko u tome pomagao, ako ona nije sama sa njima bila na moru?
Majka koja sama sa troje male dece ode na more je zaista heroj, ali ako je s njom išla npr dadilja, neka tetka, drugarica, kuma...da li se to onda može zvati, eto nesposobna je da sama brine o deci?
Može i tako, naravno, ako neko hoće.
Ali ništa o tome ne znamo, nemamo pojma ni kakva je ona zaista osoba, a olako se svsrtavamo jer je eto, žena.
Pa meni to ne pije vodu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana