Komentari (158)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 11:21 01.03.2017

Re: grobarčetov song

alselone alselone 11:24 01.03.2017

Kul tema za blog

svarog svarog 15:13 02.03.2017

Re: Kul tema za blog

alselone
Gril 13.

Šta? ovo gde je mek? Izem ti globalizaciju i imperijalizam
alselone alselone 18:31 02.03.2017

Re: Kul tema za blog

svarog
alselone
Gril 13.

Šta? ovo gde je mek? Izem ti globalizaciju i imperijalizam


Jap. :)
martin_krpan martin_krpan 12:13 01.03.2017

Spiridone

Vidim da te nostalgija kvalitetno izjeda, pa da priupitam: Šta ćeš u tom alpskom smeću od države gdje ima jedno 99% seljaka koji pričaju kao da ozbiljno govno dismr i gdje crvave jabuke koštaju 15€?
Spiridon Spiridon 13:50 01.03.2017

Re: Spiridone

Spiridone
Vidim da te nostalgija kvalitetno izjeda, pa da priupitam: Šta ćeš u tom alpskom smeću od države gdje ima jedno 99% seljaka koji pričaju kao da ozbiljno govno dismr i gdje crvave jabuke koštaju 15€?


gresis na vise nivoa. Mene generalno zanima fenomen retrospektive koji nema veze sa nostalgijom. Nostalgija je za mene utopija, a ja od toga bezim ko djavo od krsta.
To sto Svajcarsku nazivas alpskim smecem koju nastanjuje 99% seljaka, vise govori i tebi nego o svajcarcima.

nsarski nsarski 13:53 01.03.2017

Re: Spiridone

To sto Svajcarsku nazivas alpskim smecem koju nastanjuje 99% seljaka

"Najveca zemlja na svetu je Svajcarska. Jedino sto je malo zguzvana, ali kad bi se ispravila..." - odgovor jednog djaka na casu geografije.
alselone alselone 14:04 01.03.2017

Re: Spiridone

To sto Svajcarsku nazivas alpskim smecem koju nastanjuje 99% seljaka, vise govori i tebi nego o svajcarcima.


Martin saljivdzija je tu ironican. Ali moram priznati da od kako si postao srbski nacionalista i prezreo utopijski svet u kom zivimo, pises bolje postove.
Spiridon Spiridon 14:26 01.03.2017

Re: Spiridone

Ali moram priznati da od kako si postao srbski nacionalista i prezreo utopijski svet


to je samo faza dobri moj alselone, prolazno stanje ... Ipak, jako se trudim da pronadjem neke neocigledne kulturne vrednosti sa nasih prostora na koje mogu da budem ponosan. Posebno me pale ti nasi umetnici koji su ostali neafirmisani sticajem raznih okolnosti.

moj blog od pre 4 godine o Veljku Kockaru talentovanom strip crtacu koji je streljan 1944 LINK


nsarski nsarski 14:56 01.03.2017

Re: Spiridone

Posebno me pale ti nasi umetnici koji su ostali neafirmisani sticajem raznih okolnosti.

Onda ce te svakako zanimati Borislav Bogdanovic, slikar i muzicar, otac poznatog holivudskog reditelja Pitera Bogdanovica. Kod nas se retko pominjao, posebno u vreme posle II rata. On je 1939 otisao u USA i vise se nije vratio. Ovo je portret Pitera:
tadejus tadejus 15:43 01.03.2017

Re: Spiridone

nsarski
Posebno me pale ti nasi umetnici koji su ostali neafirmisani sticajem raznih okolnosti.Onda ce te svakako zanimati Borislav Bogdanovic, slikar i muzicar, otac poznatog holivudskog reditelja Pitera Bogdanovica. Kod nas se retko pominjao, posebno u vreme posle II rata. On je 1939 otisao u USA i vise se nije vratio. Ovo je portret Pitera:


jbt liči na vučića
kosta.babic kosta.babic 19:09 01.03.2017

Re: tadejus

jbt liči na vučića

sereš i nisi duhovit.
cassiopeia cassiopeia 20:19 01.03.2017

Re: tadejus

kosta.babic



Kosta, spusti loptu, čemu vređanje.

p.s. Tadejus je žensko. Kad se već motaš po blogu nije zgoreg obratiti pažnju na društvo.
tadejus tadejus 13:08 02.03.2017

Re: tadejus

kosta.babic
sereš i nisi duhovit.


dobro de, može da se pročita i kao neka baš ružna uvreda, da ne kažem psovka..
a ne mi bila namjera no mi se iskreno učinilo da sirot čovjek ima tu nevolju da na njega liči onaj drugi čovjek..
nije to zaslužio, sin mu pravi super filmove, nedavno pogledah jedan koji neodoljivo podsjeća na W. Alena, a to nije mala stvar..
ne može bilo ko da napravi film da posmiliš da je W. Alenov
docsumann docsumann 21:04 02.03.2017

Re: tadejus

kosta.babic
jbt liči na vučića

sereš i nisi duhovit.


ne radite drugima ono što ne volite kad krkar radi vama
tyson tyson 15:34 01.03.2017

Nastavite niz ...

Margita je dečak



(nisam siguran da sam pogodio pravu zgradu...)




Spiridon Spiridon 16:01 01.03.2017

Re: Nastavite niz ...

Borislav Bogdanovic



tyson
Margita je dečak



(nisam siguran da sam pogodio pravu zgradu...)






Margita je stanovala u Smiljanicevoj, mi smo stalno visili u br. 3. Ipak nisam siguran gde se grafit nalazio ... to zna Krstic
tyson tyson 16:49 01.03.2017

Re: Nastavite niz ...

Margita je stanovala u Smiljanicevoj, mi smo stalno visili u br. 3. Ipak nisam siguran gde se grafit nalazio ... to zna Krstic

Vrlo moguće da sam omašio za jedan ćošak. Sećanje je zajebana stvar, kad se uđe u određene godine...


Milutin Milošević Milutin Milošević 17:16 01.03.2017

Re: Nastavite niz ...

"Dečaci" je pisalo, mislim, na zgradi pored Studentske poliklinike, u Proleterskih brigada
JJ Beba JJ Beba 19:50 01.03.2017

Re: Nastavite niz ...

Milutin Milošević
"Dečaci" je pisalo, mislim, na zgradi pored Studentske poliklinike, u Proleterskih brigada

ja milim u Marsala Tolbuhina
angie01 angie01 23:26 01.03.2017

Re: Nastavite niz ...

tyson
Margita je dečak



(nisam siguran da sam pogodio pravu zgradu...)








u Njegosevoj,..kada je izbledeo, napisan je novi grafit- Prozor mora pasti.
tyson tyson 15:41 01.03.2017

Nastavite niz ...

Spiridon Spiridon 16:03 01.03.2017

Re: Nastavite niz ...

tyson
Popadići bi samo Bolji život




jbt ja sam pronasao zgradu u kojoj je ziveo Makavejev kao decak, a ti kacis Popadice =))
tyson tyson 16:45 01.03.2017

Re: Nastavite niz ...

jbt ja sam pronasao zgradu u kojoj je ziveo Makavejev kao decak, a ti kacis Popadice =))

A blast from the past


uros_vozdovac uros_vozdovac 16:09 01.03.2017

khm

Milutin Milošević Milutin Milošević 17:21 01.03.2017

Skadarlija

Na ovom uglu, tačno ispred oluka, stajao je semenkar. Iza, u Jevremovoj, ponekad na stepenicama prvog ulaza sa leve strane a nekada na šardinjerama koje blokiraju pešački deo ulice, sedeli smo svako božije veče. Imali bi za semenke i jednu litru Cara Lazara.

Naše "Grlom u jagode", moglo bi se reći.

Skadarlija
mirelarado mirelarado 18:02 01.03.2017

Re: Skadarlija

Milutin Milošević
Na ovom uglu, tačno ispred oluka, stajao je semenkar. Iza, u Jevremovoj, ponekad na stepenicama prvog ulaza sa leve strane a nekada na šardinjerama koje blokiraju pešački deo ulice, sedeli smo svako božije veče. Imali bi za semenke i jednu litru Cara Lazara.

Naše "Grlom u jagode", moglo bi se reći.

Skadarlija


I neizbežne lepinje u pekari "Spasa".
nsarski nsarski 18:26 01.03.2017

Re: Skadarlija


I neizbežne lepinje u pekari "Spasa".

Ma, lepinje, lepinje, OK, nego sa gulasom!
U Titovo vreme je svaka takva pekara obicno imala Titinu sliku na zidu. Bila je i kod "Spase", ali mala. Zato je slika osnivaca pekare, nekog brke, bila tri puta veca, istaknuta na vidnom mestu. To mi se uvek svidjalo. Mislim, jasno je kome su oni zaista zahvalni. A Titinu sliku su drzali jer su takva vremena bila.
princi princi 18:39 01.03.2017

Re: Skadarlija

I neizbežne lepinje u pekari "Spasa".

Meni su super bili oni bureci kod njegovog brata, kod nekadašnjeg bioskopa Balkan. Svi su bili dobri, moja tadašnja darling je cepala uglavnom s mesom (no pun intended) a ja prazan. Kad sam se vratio iz vojske, 1984., već je počeo s onim glupavim twisters, više nije bilo to. A ni darling nije bila više ona stara, :).
mirelarado mirelarado 18:46 01.03.2017

Re: Skadarlija

nsarski

I neizbežne lepinje u pekari "Spasa".

Ma, lepinje, lepinje, OK, nego sa gulasom!
U Titovo vreme je svaka takva pekara obicno imala Titinu sliku na zidu. Bila je i kod "Spase", ali mala. Zato je slika osnivaca pekare, nekog brke, bila tri puta veca, istaknuta na vidnom mestu. To mi se uvek svidjalo. Mislim, jasno je kome su oni zaista zahvalni. A Titinu sliku su drzali jer su takva vremena bila.


Da, lepinje su bile s kajmakom, ljutim sirom i gulašom. Kod muških je ovaj poslednji nadev bio najpopularniji. Mnoga je lacoste majica stradala zbog toga. :)

Danju su se u toj pekari mogle kupiti i vruće puter-kifle, najbolje u gradu.
urbana_gerila urbana_gerila 19:05 01.03.2017

Re: Skadarlija


nsarski
A Titinu sliku su drzali jer su takva vremena bila.


pa, jeste - nabio ih tito pored one česmetine, dobro da nisu neku porodičnu reumu fasovali.

a imali su sreće i što im je lokal bio u skadarliji a ne na nekoj atraktivnoj lokaciji - kakva su vremena bila tito bi im ga garant oteo.
urbana_gerila urbana_gerila 19:09 01.03.2017

Re: Skadarlija

mirelarado
Da, lepinje su bile s kajmakom, ljutim sirom i gulašom. Kod muških je ovaj poslednji nadev bio najpopularniji.


ja nisam voleo taj gulaš, smrdelo mi na bubrege od kojih su ga pravili, ali su tete stekle uslovni refleks i pakovale dve kajmak-ljuti sir kombinejšn čim me ugledaju.
kosta.babic kosta.babic 19:11 01.03.2017

Re: mirelardo

mirelarado
Milutin Milošević
Na ovom uglu, tačno ispred oluka, stajao je semenkar. Iza, u Jevremovoj, ponekad na stepenicama prvog ulaza sa leve strane a nekada na šardinjerama koje blokiraju pešački deo ulice, sedeli smo svako božije veče. Imali bi za semenke i jednu litru Cara Lazara.

Naše "Grlom u jagode", moglo bi se reći.

Skadarlija


I neizbežne lepinje u pekari "Spasa".

A kam gi neko tvoje sećanje?
emsiemsi emsiemsi 19:44 01.03.2017

Re: Skadarlija

princi
I neizbežne lepinje u pekari "Spasa".

Meni su super bili oni bureci kod njegovog brata, kod nekadašnjeg bioskopa Balkan. Svi su bili dobri, moja tadašnja darling je cepala uglavnom s mesom (no pun intended) a ja prazan. Kad sam se vratio iz vojske, 1984., već je počeo s onim glupavim twisters, više nije bilo to. A ni darling nije bila više ona stara, :).

Еееее, јбг, пукне љубав због бурека !
Успут --- питали "Лесковчанина" у чему је тајна квалитета његових пљескавица, а он одговори - Знате, ја правим пљескавице од меса <--- ЛИНАК

JJ Beba JJ Beba 19:51 01.03.2017

Re: Skadarlija

Ma, lepinje, lepinje, OK, nego sa gulasom!

cassiopeia cassiopeia 20:25 01.03.2017

Re: Skadarlija

mirelarado
Danju su se u toj pekari mogle kupiti i vruće puter-kifle, najbolje u gradu.


Prva tura je izlazila već u 6h ujutro. Jutarnja smena, nas četvoro iz informative i vozač, prvo na kifle, a onda vesti. Lepa sećanja.

Mirela, hvala na podsećanju!
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:35 01.03.2017

Re: Skadarlija

nego sa gulasom

Meni je omiljna kombinacija bila gulaš+ljuti sit.

I danas rade. Pre neki dan sam pojeo! Isti kvalitet.
mirelarado mirelarado 21:50 01.03.2017

Re: Skadarlija

cassiopeia
mirelarado
Danju su se u toj pekari mogle kupiti i vruće puter-kifle, najbolje u gradu.


Prva tura je izlazila već u 6h ujutro. Jutarnja smena, nas četvoro iz informative i vozač, prvo na kifle, a onda vesti. Lepa sećanja.

Mirela, hvala na podsećanju!


Baba i deda su živeli u Zetskoj, odmah iza ćoška od "Spase".
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:13 01.03.2017

Re: Skadarlija

neizbežne lepinje u pekari "Spasa".


Za mene, morala je da bude sa gulašem i kajmakom, na Grunfovicino oduševljenje, svaki put :) ... Prošle neke decenije, krenem jednom na roditeljski u Prvu, i put me nanese pored Spase. Pogledam, sve ko nekad. Jedva odolim, nema smisla da širim miomiris oko sebe, ali sam u povratku svratio, prijalo mi je ko nekad. A nekidan sam overio Leskovčanina u Balkanskoj .... standardno doooobar!
docsumann docsumann 18:55 01.03.2017

zeleni zub prezire slavu

Spiridon Spiridon 20:31 01.03.2017

Re: zeleni zub prezire slavu

docsumann

ali voli slavski kolač

cca


ovu lokaciju nisam ukopcao?
docsumann docsumann 20:35 01.03.2017

Re: zeleni zub prezire slavu

Spiridon
docsumann

ali voli slavski kolač

cca


ovu lokaciju nisam ukopcao?


tu je (tu negdje) stajao taj grafit. na jednom balkonu u prizemlju.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:19 01.03.2017

.

nekom mladost još uvek traje


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:38 01.03.2017

Kolaci, virsle,grafiti

Pisemo kao neke detalje/ljude nekog dela grada o BG od ranije?


Knez Mihajlova - Piksi sa trubicom.

Grafit: koliko se secam, na kraju Brankvog mosta - Kad ja tamo, ono medjutim. Malo dalje od mosta dve kucice kao kAd nacrtas kucu,na krovu visespratnicd. Izgradjene kao na sred njive..

"Svi smo mi govna ali neki od nas gledaju u zvezde" nacrtane strelice ka nebu, blizu Brace Grim..

Ej i bile su neke kao super piroske, cuvene, nek valjda expres restoran kmunjarskg tipa blizu hotela Moska, na prozor se izdavale. I one virsle iz onih crvenkastih kioska.I preko puta Politike u poslasticarnici - rum torta. Narucim dve uvek i onda ne moguuuuuu.Probao neko mozda?

Trik pitanje, prva picerija u gradu? Ona iza skupstine, ili ona ugao Proleterskih brigada(Krunske) i Beogradske, ne verujem da je Kosava.


tyson tyson 19:45 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Ej i bile su neke kao super piroske, cuvene, nek valjda expres restoran kmunjarskg tipa blizu hotela Moska, na prozor se izdavale.

"Atina"


Trik pitanje, prva picerija u gradu? Ona iza skupstine, ili ona ugao Proleterskih brigada(Krunske) i Beogradske,

Iza skupštine je "M", a u Beogradskoj "MB". Legenda kaže da je MB starija, ali su takođe jedne od prvih picerija bile "Pod lipom" i PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:09 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Da, da, AtinA.

A ovo sam slusala par puta rasprave da li je M prva ili MB.

PKB znam, za Pod lipom ne mogu da vezem za pice ...bar ne u proslosti.

A poslasticarnica sa super rum tortom, e stao mi mozak kako se zvala, kod takai stanice kod Politike
cassiopeia cassiopeia 20:29 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.


Ovo je prva picerija otvorena u Bg.
emsiemsi emsiemsi 20:35 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

tyson
Ej i bile su neke kao super piroske, cuvene, nek valjda expres restoran kmunjarskg tipa blizu hotela Moska, na prozor se izdavale.

"Atina"



Мени две пирошке у "Атини" биле довољне !
Успут --- онда одем до драгстора, зимчуга само таква, купим грожђе (јбт, која комбинација у јануару месецу), одем у биоскоп "Балкан", увалим се у столицу поред каљеве пећи (десно пећ, а лево одмах стуб), топло, милина, грицкам грожђе - а који је филм, нема везе.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:08 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

emsiemsi
tyson
Ej i bile su neke kao super piroske, cuvene, nek valjda expres restoran kmunjarskg tipa blizu hotela Moska, na prozor se izdavale.

"Atina"



Мени две пирошке у "Атини" биле довољне !
Успут --- онда одем до драгстора, зимчуга само таква, купим грожђе (јбт, која комбинација у јануару месецу), одем у биоскоп "Балкан", увалим се у столицу поред каљеве пећи (десно пећ, а лево одмах стуб), топло, милина, грицкам грожђе - а који је филм, нема везе.



Spiridon Spiridon 21:09 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

cassiopeia
PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.


Ovo je prva picerija otvorena u Bg.


za ovo mesto na Vozdovcu su vezane mnoge legende. Tu je nekada davno bila picerija ...

ako ima neki Vozdovcanin mogao bi da kaze nesto vise

LINK
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:30 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

купим грожђе (јбт, која комбинација у јануару месецу),

Jebote!
Jesi li siguran?
Grožđe usred januara u ondašnjoj Jugoslaviji, u Beogradu???
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:38 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.

Ovo je prva picerija otvorena u Bg.

Upravo tako. Negde 75 - 76.
emsiemsi emsiemsi 21:40 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Milutin Milošević
PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.

Ovo je prva picerija otvorena u Bg.

Upravo tako. Negde 75 - 76.

Пролазим неки дан баш туда.
Јбт. ту сам пицу последњи пута појео негде око 92-ге !
vcucko vcucko 23:13 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Spiridon

za ovo mesto na Vozdovcu su vezane mnoge legende. Tu je nekada davno bila picerija ...

ako ima neki Vozdovcanin mogao bi da kaze nesto vise

LINK

Da, mislim da se zvalo Horoskop (ako nisam pobrkao nešto). To je taj zidić oko bašte.

Davno, početak osamdesetih, srednjoškolac, kasni avgust obavezno u Bg. Ono, svi iz Bg na more, ja u suprotnom pravcu. Usled familijarnih prilika, jedan stric moje godište, brat mu četiri godine stariji. Živeli su u V. Stepe, kao i moja baka. Išli tu redovno.
Pokazivali mi, onako diskretno, neke stolove i likove za njima. Zapamtio onako, na jedno uvo... ništa mi to tada nije značilo. Tek mnogo kasnije, kad sam već prešao ovamo, setio se dva imena, Giška i Beli.

Ponavljam, mislim da se zvalo Horoskop, ali me priznajem buni što je picerija istog imena bila i na Bulevaru, malo dalje od Cvetka. Služio sam vojsku na Zvezdari, u Volginoj, kao stare džombe znali da preko žice zapalimo tamo (alternativa je bila kafana Smederevo, ali ono je baš bila "Krčma-Dno-Života". U tom Horoskopu na Zvezdari je bio valjda prvi pravi mafijaški obračun, ubistvo, upravo u to vreme, 82.-83.
urbana_gerila urbana_gerila 23:18 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

vcucko
mislim da se zvalo Horoskop (ako nisam pobrkao nešto).


tifani, poznatija kao - kod triše.
vcucko vcucko 23:26 01.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

urbana_gerila
vcucko
mislim da se zvalo Horoskop (ako nisam pobrkao nešto).


tifani, poznatija kao - kod triše.

Da, Tifani. Radi krečana, jbg davno je bilo.
Hvala!
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:25 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Ovo je prva picerija otvorena u Bg.

Kad je to?

EDIT. Dobro, dobro, video sam sad i Gazdin odgovor.
angie01 angie01 01:29 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.

Ovo je prva picerija otvorena u Bg.


prva je bila MB, u Borisa Kidrica.
zovitemegrunf zovitemegrunf 09:41 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

angie01

prva je bila MB, u Borisa Kidrica.

I ja tako pamtim ...(što ne znači mnogo )
krkar krkar 10:19 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

angie01
PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.

Ovo je prva picerija otvorena u Bg.


prva je bila MB, u Borisa Kidrica.


Možda PKB i jeste bila prva picerija ali nije bila prava - tamo su se pravile "pice" u plehu, plitkom, okruglom, ali plehu. Ja sam bio jednom i nikad više.

MB je bio prava picerija i pice su se pravile kako treba.

A prva picerija koja je imala otvorenu pripremu pice, okrenutu sali sa staklom između, bila je 42 u Save Kovačevića. Kad je otvorena, u jesen 1981. imala je tapison sa tartan šarom, čudo za tadašnji prilično sivi Beograd.

E sad bi trebalo utvrditi i koja je bila prva picerija sa pravom peći na drva. Ništa mi ne pada na pamet.

Inače, prvi kineski restoran bio je Peking u Vuka Karadžića. Na samom početku, prvih 6 meseci ili godinu, kuvari su bili pravi Kinezi, oni socijalistički, ne emigranti, a materijal je stizao direktno iz Kine.
tyson tyson 10:31 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Inače, prvi kineski restoran bio je Peking u Vuka Karadžića. Na samom početku, prvih 6 meseci ili godinu, kuvari su bili pravi Kinezi, oni socijalistički, ne emigranti, a materijal je stizao direktno iz Kine.

I moglo je da se plaća PKB bonovima





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:55 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

tyson
Inače, prvi kineski restoran bio je Peking u Vuka Karadžića. Na samom početku, prvih 6 meseci ili godinu, kuvari su bili pravi Kinezi, oni socijalistički, ne emigranti, a materijal je stizao direktno iz Kine.

I moglo je da se plaća PKB bonovima







Ne znam za bonove.

Zanimljivo da i ja mislim kao Krkoslav da je prvi kineski bio taj u Vuka Karadzica. Tamo me vodila mama da nesto proslavimo x puta. Hm...ali u nekoj knjizi M.Kapora ( ne davite me sad o njemu i volite li ga, nije poenta uopste) on spominje neki restoran u Bulevaru, da je bio prvi. Mislim da se zvao Hong Kong.

Za picerije, redovno u nekim pricama koja je prva spominjale su se ova kod skupstine i ona na cosku P.brigada. Ne znam kako su oni pekli, ali bile su dobre.Da pisemo malo po starom kad smo u tom vremenu? Svejedno.

Anegdota tog doba. Neko koga znam ne podnosi pecurke. Ulazi u MB valjda i naruci Fungi ali bez pecuraka, molim lepo.

bolid1 bolid1 13:55 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

U tom Horoskopu na Zvezdari je bio valjda prvi pravi mafijaški obračun, ubistvo, upravo u to vreme, 82.-83.


Ziveo sam preko puta Horoskopa, osim par svracanja na picu sa ujakom i mojima ranih 90tih ne pamtim da je tamo iko usao da jede...dobro, mozda da naruci nesrecni slucaj, al' to je to.

Zadnji put su tamo nagazili nekog baju iz HR sto je bio na poternicama raznim, zatvorili oni maskirani bulevar da ga dignu, a tip sedi i pije pice...posle toga je radio jos par godina i uvek je neko od osoblja bio tamo, al gostiju nista. Danas mislim da je komplet zatvoren.


Služio sam vojsku na Zvezdari, u Volginoj


Kad rece Volgina, ovo, ovde sam isao zadnju godinu-dve vrtica, najlepsi vrtic u gradu valjda. Nemam pojma kako je danas, u ono vreme, je desna strana bila vrtic, sobe za spavanje bile na prvom spratu, a sa leve strane je bilo nesto sto nismo bas kapirali sta je i cemu sluzi. Mozda neke sobe za smestaj jer je dugo vremena kod batutove stajao putokaz za "Pionirski gaj" i valjda je bilo misljeno za iste. Posle Oluje su u tu levu stranu pakovali izbeglice.

E, ono cega se jos secam je da nam se JNA uselila sa pocetkom rata iz nepoznatih razloga, odjednom pun vrtic vojske, okupirali sobu sa pisacim masinama, a vojska bila fina, delili nam neke bombone iz sledovanja.

Na kraju, opet kad smo kod Volgine, jel drzi prica da su one cudne siroke rupe na poljani ustvari ukopi za PVO topove, to nam je bila ogroma misterija celo detinjstvo cemu to sluzi, a uz to i ne radi

Godinama kasnije naidjem na neke crno-bele slike PVO vezbe od gore (valjda, jos uvek sa nemackim 88mm) i po fotki i par jako slabih orijentira bi rekao da su to ti ukopi.
vcucko vcucko 15:15 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

bolid1

Na kraju, opet kad smo kod Volgine, jel drzi prica da su one cudne siroke rupe na poljani ustvari ukopi za PVO topove, to nam je bila ogroma misterija celo detinjstvo cemu to sluzi, a uz to i ne radi

Godinama kasnije naidjem na neke crno-bele slike PVO vezbe od gore (valjda, jos uvek sa nemackim 88mm) i po fotki i par jako slabih orijentira bi rekao da su to ti ukopi.

Ukopi su bili za PVO, ali ne topove (preveliko za trocevne dvadesetke) nego za samohotke 30/2 (tzv. Prage).

Mi i Novogradska u Zemunu smo bili PVO grada Beograda, bratske jedinice (koje prve lete u nebo nekog novog daleko bilo 6. aprila). Posle '95. objekat je preuzeo MUP, šta je sad ne znam, nisam bio baš dugo.
princi princi 15:54 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

cassiopeia
PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.


Ovo je prva picerija otvorena u Bg.

Bila je jedna u Zemunu, u stvari pekara, ne baš tako daleko od zemunske sinagoge. Isto su tako valjali pice još tamo negde od 1976.

Bila je i ona, pompezno otvarana, u Borisa Kidriča, koju su otvorili oni manekeni, valjda na uglu sa Proleterskih brigada, ili kako se već zvala ta ulica.
tyson tyson 15:59 02.03.2017

100

Bila je i ona, pompezno otvarana, u Borisa Kidriča, koju su otvorili oni manekeni, valjda na uglu sa Proleterskih brigada, ili kako se već zvala ta ulica.

To je pomenuti "MB", a manekeni su je, mislim, tek kasnije preuzeli kada je postala "Kortina 2".


angie01 angie01 16:24 02.03.2017

Re: 100

tek kasnije preuzeli kada je postala "Kortina 2".


onaj smarac Djoka Kortina,...na kraju je ostao u Kosavi.
princi princi 16:34 02.03.2017

Re: 100

tyson
Bila je i ona, pompezno otvarana, u Borisa Kidriča, koju su otvorili oni manekeni, valjda na uglu sa Proleterskih brigada, ili kako se već zvala ta ulica.

To je pomenuti "MB", a manekeni su je, mislim, tek kasnije preuzeli kada je postala "Kortina 2".



Ne znam, oni su za mene, sa nbg working class council estates, bili totalno druga planeta, to je bio taj svet vračarskog snoberaja i jet seta. Bila je ta ekipa šminkera, koja se muvala po Beogradu, uglavnom valjala skupu ski opremu po onim predsezonskim vašarima ski opreme, posle je to ekipa koja je sačinjavala saziv "Papagaja", sećam se nekog lika koga su zvali Miša Penis. Taj je bio boy around town, gde god je bilo neko muvanje, ono DBoysi, Šarićka i Vejvoda dok su još bili item i valjali Mustafu, tu je bio i on. Onako, plav tip, pomalo nosat, stalno furao neke vespice. U ono doba, koje je još bilo pomalo obeleženo 68aškim zanosom, ti šminkeri i snobovi su imali i soundtrack svoje egzistencije (prvo Goran Milošević, Generacija 5, Dolazim za 5 min, posle, boga mi, i Jakarta) a bili su poseban predmet prezira (El Orgov Zlatni Papagaj, na primer). Taj prezir se posle istopio po onim žurkama s početka 80ih (kad smo svi opet postali jedno i kad je Krle plenio svojim sviranjem zvečke u Idolima).
angie01 angie01 16:52 02.03.2017

Re: 100

Bebica je bila krajnje kul, opasno je pevala, uvrnuta na neki svoj simpa nacin i tada-klinka.

Goran Milosevic je bio opak frajer, sa cudnim ukusom za ribe:).
urbana_gerila urbana_gerila 17:11 02.03.2017

Re: 100

Miša Penis



pogođen organ, ali ne i nadimak - miša kure.
princi princi 17:11 02.03.2017

Re: 100

Meni je Vejvoda bio uber kul lik, totalno. Miško Mihajlovski, Zvonkov brat, tako se zvala smirenija polovina D'Boyza, on je nosio ono gej maramče zadenuto za desni ili levi džep pantalona, stvarno su bili totalno ispred vremena (mada je posle Pedža, mnogo godina kasnije se ispostavilo, stali i olinjali roker iz Kruševca, davao nekakve homofobne izjave). Sine, bili su kao BG Suicide, :))))))))). Kakav je Beograd NY, takvi su i oni Suicide.
angie01 angie01 17:15 02.03.2017

Re: 100

mada je posle Pedža,


Pedza posle o D'bojsima uvek pricao u jednini, kao da Miska nikada nije bilo.
bolid1 bolid1 20:02 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

vcucko
bolid1

Na kraju, opet kad smo kod Volgine, jel drzi prica da su one cudne siroke rupe na poljani ustvari ukopi za PVO topove, to nam je bila ogroma misterija celo detinjstvo cemu to sluzi, a uz to i ne radi

Godinama kasnije naidjem na neke crno-bele slike PVO vezbe od gore (valjda, jos uvek sa nemackim 88mm) i po fotki i par jako slabih orijentira bi rekao da su to ti ukopi.

Ukopi su bili za PVO, ali ne topove (preveliko za trocevne dvadesetke) nego za samohotke 30/2 (tzv. Prage).

Mi i Novogradska u Zemunu smo bili PVO grada Beograda, bratske jedinice (koje prve lete u nebo nekog novog daleko bilo 6. aprila). Posle '95. objekat je preuzeo MUP, šta je sad ne znam, nisam bio baš dugo.


Thanks, mistery resolved! :) Bili ti ukopi zgodni da se sjuris sa bajsom pa da probas da izadjes na drugu stranu.

Sto se kasarne tice mislim da je na nekom odrzavanju zivota, drzali su gore neke BOVove panduri 90tih (i uredno postrojavali na izlazu oko 5. oktobra) i posle bombardovanja dovukli tonu putnickih automobila (bez brava) sa Kosova valjda, cak se i vozali prasinari iz Milana Rakica u njima po kraju...posle 2000te se cela stvar polako gasila.

Ono sto je ostalo je da su '99 iz prvog puta uspeli da gadjaju upaljen sporet, a posle mesec dana (cini mi se) se vratili da ponove vezbu i rastresli ceo komsiluk, mi u dvoristu na bulevaru fasali geler u bastneskoj stolici i popucala stakla, ovi gore sto su ziveli oko kasarne ostali bez krovova i zidova od vazdusnog udara.

Milutin Milošević Milutin Milošević 20:18 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

prva je bila MB, u Borisa Kidrica.

Veruj mi, nije. Sem ako prihvatimo Krkarov stav da ono na Trgu Marxa i EngleZa nije bila pica. U MBu je pice pravila gospođa Spomenka. Mi mo tu dolazili sa društvom iz tog kraja, Cicketom i Đakom, kumovima. Cicke je tako jedno vreme furao sa Mirom, SPomenkonom kćerkom. Bila je baš odlična riba. Raskinuli su, ali je u međuvremenu moj drug Ljuba smuvao njenu sestru Miru. Njima sam bio kum na venčanju. Sve tri, Spomenku i obe kćerke, viđam i danas. A Spomenka i dalje pravi odlične pice!
angie01 angie01 20:53 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Bila je baš odlična riba.


ne znam da l da ti ovo uzmem kao olaksavajucu okolnost.
mirelarado mirelarado 21:10 02.03.2017

Re: 100

angie01
tek kasnije preuzeli kada je postala "Kortina 2".


onaj smarac Djoka Kortina,...na kraju je ostao u Kosavi.


Jeste, ostao je neko vreme. Košava je zatvorena, biće neki fensi-šmensi kafić uskoro.
angie01 angie01 21:15 02.03.2017

Re: 100

Košava je zatvorena, biće neki fensi-šmensi kafić uskoro.


nisam prosla tuda, ne pamtim, a u nekom ranijem periodu-svaki dan,...

...a znas kako ispadne na kraju-kako nam popravljaju, prepravljalju i sve u tom smislu- zalicemo za onim sto smo i kritikovali.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 22:52 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Zanimljivo da i ja mislim kao Krkoslav da je prvi kineski bio taj u Vuka Karadzica. Tamo me vodila mama da nesto proslavimo x puta. Hm...ali u nekoj knjizi M.Kapora ( ne davite me sad o njemu i volite li ga, nije poenta uopste) on spominje neki restoran u Bulevaru, da je bio prvi. Mislim da se zvao Hong Kong.


Nema šta da se misliš - bio je prvi (Peking). Ali što reče Krkar, kada su potrošili zalihe sa otvaranja restorana, postali su kao oni dileri što umesto mare prodaju origano ;>

A ona u Bulevaru (preko puta Vuka, kod depoa) je bio prvi "pravi" kinenski restoran - jeftin, gomila hrane koja se naručuje za na ceo sto i sa baš pravim kinezima koji (osim gazdarice ) ni 2 reči osim kineskog nisu znali. Pa se naručivalo pokazivanjem na jelovnik koji broj se hoće

A i onda je uvek bila lutrija šta će da se dobije - dobiješ minimum pola narudžbina susednih stolova

Ali čini mi se da nije poživeo više od nekoliko godina.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:26 02.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

cassiopeia
PKB na trgu Marksa i Engelsa/Nikole Pašića.


Ovo je prva picerija otvorena u Bg.


Ne bih rekao.

Pod Lipom, u podrumu - prva picerija. (doduše kako se, čini mi se, radi o pitanju ne mesec dana, nego par nedelja - koja je "prvija", razni ljudi - razna sećanja )
krkar krkar 00:15 03.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

Cicke je tako jedno vreme furao sa Mirom, SPomenkonom kćerkom. Bila je baš odlična riba. Raskinuli su, ali je u međuvremenu moj drug Ljuba smuvao njenu sestru Miru. Njima sam bio kum na venčanju.


Sine, ovo ko Dinastija, Mira je Mirina sestra Spomenka!
zovitemegrunf zovitemegrunf 00:42 03.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

vcucko


Služio sam vojsku na Zvezdari, u Volginoj, kao stare džombe znali da preko žice zapalimo tamo (alternativa je bila kafana Smederevo, ali ono je baš bila "Krčma-Dno-Života".


Imao sam teoriju da je Beli bagrem prop'o kad je vojska otišla iz Volgine. Ste zalazili gore?
vcucko vcucko 07:41 03.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti

zovitemegrunf
vcucko


Služio sam vojsku na Zvezdari, u Volginoj, kao stare džombe znali da preko žice zapalimo tamo (alternativa je bila kafana Smederevo, ali ono je baš bila "Krčma-Dno-Života".


Imao sam teoriju da je Beli bagrem prop'o kad je vojska otišla iz Volgine. Ste zalazili gore?

Iskreno, ne.
Ono, jeste bila na spisku na dozvoli kao zabranjena, ali bile su i Smederevo, Hajduk Stanko i Lipov lad (ako se dobro sećam) pa sam tamo bio bar neki put.
U stvari, čini mi se da su tamo išli podoficiri iz kasarne i da zato nije bila target, a i kad si već van žice gledaš da bar dobaciš do tramvajskih šina, dosta ti je šume
zovitemegrunf zovitemegrunf 20:13 03.03.2017

Re: Kolaci, virsle,grafiti


vcucko

U stvari, čini mi se da su tamo išli podoficiri iz kasarne i da zato nije bila target, a i kad si već van žice gledaš da bar dobaciš do tramvajskih šina, dosta ti je šume

Meni je kolega, Slovenac, pričao da je, početkom osamdesetih, služio vojsku u Volginoj i visio u Bagremu. Mimo stereotipa, šuma i slično, čovek je kafanski tip, očigledno mu Bagrem odgovarao.
mlekac mlekac 20:59 05.03.2017

Re: 100

princi
tyson
Bila je i ona, pompezno otvarana, u Borisa Kidriča, koju su otvorili oni manekeni, valjda na uglu sa Proleterskih brigada, ili kako se već zvala ta ulica.

To je pomenuti "MB", a manekeni su je, mislim, tek kasnije preuzeli kada je postala "Kortina 2".



Ne znam, oni su za mene, sa nbg working class council estates, bili totalno druga planeta, to je bio taj svet vračarskog snoberaja i jet seta.


Dobro, ti si možda češće svraćao u prvu novobeogradsku piceriju? (Kažu mi klinci da su je prošle godine zatvorili.)

tyson tyson 14:23 07.03.2017

Re: 100

Dobro, ti si možda češće svraćao u prvu novobeogradsku piceriju? (Kažu mi klinci da su je prošle godine zatvorili.)

Isse, ko je dozvolio podizanje te odvratne konstrukcije na ulazu u restoran?!


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:12 01.03.2017

Kafana

Bitolj

Poslednja ispostava pred open range, mesto gde su se okupljali (i opijali) lovci.

(jebi ga, nije se svakom zalomio krug dvojke, Terazije ili Novi nazovi Beograd...)
docsumann docsumann 20:34 01.03.2017

Re: Kafana


Boka, misim kafana
Spiridon Spiridon 20:43 01.03.2017

Re: Kafana

srdjan.pajic
Bitolj

Poslednja ispostava pred open range, mesto gde su se okupljali (i opijali) lovci.

(jebi ga, nije se svakom zalomio krug dvojke, Terazije ili Novi nazovi Beograd...)


do jaja!!!

dajte jos ovakvih pikanterija

LINK

Zgrada u kojoj su živeli Miloš i Vidosava Crnjanski (Mekenzijeva 81)
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:42 01.03.2017

Re: Kafana

kafana

Prva u kojoj sam ostao do fajronta. Jedno vreme bila neka kockarnica pa su je opravili. Pisao je neko o tome na blogu, mislim Šarski.

Zora
nsarski nsarski 21:48 01.03.2017

Re: Kafana

Pisao je neko o tome na blogu, mislim Šarski.


Nisam sigurno pisao na tu temu, ali moguce da sam komentarisao. Naime, kad su "Zoru" obnovili u kafanu, jedne veceri odem tamo sa Mikeleom i st.jepanom - i razni drugi blogeri su se najavljivali, ali niko vise nije dosao - elem, odemo tamo. Tuga, iskren da budem. Barem je tako meni izgledala. Ona autenticnost "boljeg i starijeg" mesta koje Danojlic zove "birokratska prisnost". "Sa atmosfericom". Ali, zaista, ni nalik.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:35 02.03.2017

Re: Kafana

dajte jos ovakvih pikanterija

U OVOJ (LINK) zgradi na uglu Njegoševe i Ivana Milutinovića (sada Kneginje Zorke) živela je Olivera Katarina. Par ulica niže je Lovac.

P.S. Iza, između zgrada, postojao je betoniran prostor (valjda nad podzemnom garažom?) zgodan za fudbal na male goliće.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:51 02.03.2017

Re: Kafana

dajte jos ovakvih pikanterija


Pikanterija je ne samo što sam se rodio i odrastao u zavetrini ove kafane, u faveli iza nje, nego i što se zamalo ne udah u familiju koja vekovima drži tu lovačku bazu - sve po planu naših davno počivših baba...Tu je i pekara pored, istih vlasnika. Danas to sve pod konac drži moj mlađi drugar iz detinjstva, i nesuđeni šurak, Sale Čokalija. Auh, kako smo se zapili posledni put kad sam tamo bio pre neku godinu. I Sale onda, sa prvim petlovima, odnekud izgura onu mašinu za pravljenje sladoleda koju zajedničkim snagama ispraznismo...

Evo je i himna kafane:

Spiridon Spiridon 08:42 02.03.2017

Re: Kafana

Olivera Katarina.



po meni najseksipilnija zena nase estrade bez konkurencije

da te strah uhvati

nask nask 13:38 02.03.2017

Re: Kafana

bez konkurencije


Definitivno je iz paralelnog univerzuma.
angie01 angie01 16:28 02.03.2017

Re: Kafana

po meni najseksipilnija zena nase estrade bez konkurencije


i to bez plastike,...kada je posle Skupljaca Perja postala glavni hit u Francuskoj i u Pariskoj Olimpiji drzala one silne koncerte u nizu, ceo creme de la creme svetskog dzet seta joj je pao pod noge.
urbana_gerila urbana_gerila 16:35 02.03.2017

Re: Kafana

01
krem dela krem


mikofo-komifo.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:10 02.03.2017

Re: Kafana

urbana_gerila
01
krem dela krem


mikofo-komifo.






Inace sin Olivere, Mane je drzao kafic blizu Pravnog, stao mi mozak, na L pocinje..tu je Olivera povremeno dolazila i caskalA sa ponekim gostom.

Nz da li jos drzi, on je slikar po struci.
krkar krkar 17:43 02.03.2017

Re: Kafana

urbana_gerila



Površan si!

angie01
Skupljaca Perija

princi princi 17:50 02.03.2017

Re: Kafana

Spiridon
Olivera Katarina.



po meni najseksipilnija zena nase estrade bez konkurencije

da te strah uhvati


Malo over the top za moj ukus. Meni je mnogo sexappealniji bio Džo Maričić Maki. Mmmm, kad se setim onih brkova. Hrvatski Marlboro man. Sam Elliott pre Sema sa moga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana