Budućnost| Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Politika| Život

Predizborna anketa

Dragan Pleskonjic RSS / 03.03.2017. u 20:05
 
*****
Napomene:
 
- Ako nije očigledno, glasa se tako što se klikne na ime kandidata. Opcija "Other" omogućava da upišete još neko ime.
 
 
*****
Da začinimo malom zagonetkom:
 
uSFTo2e1bIuPJ2IsI0i8D3Xb7jj4P5FOJqCi9t0KeWlcVHmS9xPcnf3zplUkasctgx/5jUQ7rn1
+WcE3Ts+oYw==
 
Ovo da bude u duhu nekih ranijih nagradnih zagonetki na blogu, sada vezano za temu izbora. Ukoliko ne bude rešenja, onda ćemo ponoviti posle izbora. 
***** 


Komentari (306)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 22:11 03.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

dobrosavljevic_m
jedini način da mi Vučić ne bude predsednik na kraju ovih izbora je da se u međuvremenu odselim

Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 22:27 03.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

princi
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.


Istok Pavlović na Facebooku tvrdi da su odlični.
emsiemsi emsiemsi 22:29 03.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Dragan Pleskonjic
princi
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.


Istok Pavlović na Facebooku tvrdi da su odlični.

Тај, ко год да јесте, мора да је луд !
(Ако то тврди)
highshalfbooze highshalfbooze 22:36 03.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Istok Pavlović na Facebooku tvrdi da su odlični.

Za ciljnu grupu gledača Farme.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:41 03.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.

Kad smo već kod tihe jeze, mene interesuje ko predsednikuje Jankovićevom kampanjom? Je l' se zna ko je, kako bih rekla, mozak operacije?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:41 03.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Dragan Pleskonjic
princi
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.


Istok Pavlović na Facebooku tvrdi da su odlični.

To tvrdim i ja: za profil njegovih glasača verujem da su odlični.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:37 03.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Istok Pavlović na Facebooku tvrdi da su odlični.

ne znam kako je, zašto, i čijom greškom u univerzumu taj čovek postao reper za bilo šta??
glasala sam za "ostale". nema predstavnika mađarske manjine, jbg.
princi princi 00:17 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Dragan Pleskonjic
princi
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.


Istok Pavlović na Facebooku tvrdi da su odlični.

Da, ok, ja kažem za sebe. I inače mislim da su te kampanje samo pespotrebno bacanje para, ogromna većina ljudi ili već zna za koga glasa, ili će se odlučiti u poslednjem trenutku, na osnovu nekog bizarnog razloga. Hillary je u svoju bezmalo trogodišnju kampanju spucala stotine miliona dolara, da bi na kraju tvrdila kako je trku izgubila zbog Comeyjevog dizanja pa odustajanja od optužnice. Pa ako je kampanja odlučena nedelju dana pred izbore, koja je bila svrha trošenja svih tih stotina miliona dolara?
Atomski mrav Atomski mrav 00:22 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Pa ako je kampanja odlučena nedelju dana pred izbore, koja je bila svrha trošenja svih tih stotina miliona dolara?

Pa bitno je da se lova vrti... na taj način raste BDP.

Ten million dollars on a losing campaign...

princi princi 00:22 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Atomski mrav
Pa ako je kampanja odlučena nedelju dana pred izbore, koja je bila svrha trošenja svih tih stotina miliona dolara?

Pa bitno je da se lova vrti... na taj način raste BDP.

Pa da. I da se properu pare. Ja verujem da se dobar deo tih para vrati nazad na privatne račune naručilaca.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:46 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Ja verujem da se dobar deo tih para vrati nazad na privatne račune naručilaca.

Ma jok.
Nego, ti prodavci magle stvarno maglu uspešno prodaju a kupci u tu maglu veruju. Ovi prodavci Vučićevi su skupi, i -- ovo je već perverzno -- specijalizovani su za partije desnog centra.

Naspram AV spotova ceo nastup opozicije delujue amaterski. Ja ta kažem kao neko ko malo s tim svetom ipak ima veze, svetom marketinških agencija, i ko iz sveg srca navija za tu istu opoziciju.

Inače, Vučiću, Vesiću i Malom pare su tamo gde po komandnoj odgvovornosti ih ima najviše. A gde ih ima? Hm... u Beogradu na vodi, tamo oni imaju barem 10% od celog projekta. Ima tu po neko milionče za svakog od njih...
emsiemsi emsiemsi 06:24 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Predrag Brajovic
Ja verujem da se dobar deo tih para vrati nazad na privatne račune naručilaca.

Ma jok.
Nego, ti prodavci magle stvarno maglu uspešno prodaju a kupci u tu maglu veruju. Ovi prodavci Vučićevi su skupi, i -- ovo je već perverzno -- specijalizovani su za partije desnog centra.

Naspram AV spotova ceo nastup opozicije delujue amaterski. Ja ta kažem kao neko ko malo s tim svetom ipak ima veze, svetom marketinških agencija, i ko iz sveg srca navija za tu istu opoziciju.

Inače, Vučiću, Vesiću i Malom pare su tamo gde po komandnoj odgvovornosti ih ima najviše. A gde ih ima? Hm... u Beogradu na vodi, tamo oni imaju barem 10% od celog projekta. Ima tu po neko milionče za svakog od njih...

Пошто видим да се разумеш, полим појашњење за ово о парама.
Како ови побројани добију паре, који су то механизми, па они су само државни чиновници ?!
sugarbaby sugarbaby 07:23 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Istok Pavlović na Facebooku tvrdi da su odlični.

ne znam kako je, zašto, i čijom greškom u univerzumu taj čovek postao reper za bilo šta??


eee, i ja se isto pitam! živ smor.
karabasbarabas karabasbarabas 09:30 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

dobrosavljevic_m
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.

Kad smo već kod tihe jeze, mene interesuje ko predsednikuje Jankovićevom kampanjom? Je l' se zna ko je, kako bih rekla, mozak operacije?

Koliko sam ja cuo kampanju mu vodi Dragoslav Miloicic Kena, konobar iz Smederevske Palanke, ljubitelj starleta i piva o trosku poreskih obveznika. LINK




Ako je istina, gigantski autogo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:27 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Meni su Saša Janković ziloti, jednako odbojni kao i DjB ziloti od prošlih parlamentarnih. Iako neke ljude koje cenim i van ovog virtuelnog sveta (zamisli ima ih) planiraju da glasaju za njega, tako da se slažem sa Brajom kako on ima odličan profil glasača. Meni je svejedno da li neko hoće da glasa za njega ili Vuka Jeremića, smatram da se i jedni i drugi glasači vode istim tokom rasuđivanja.

S druge strane delim i Princijevo mišljenje , samo drugačije rečeno, kako za mene predizborne kampanje pre mogu da izazovu kontraproduktivan efekat nego što zaista privlače glasače.
sugarbaby sugarbaby 11:28 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

karabasbarabas
dobrosavljevic_m
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.

Kad smo već kod tihe jeze, mene interesuje ko predsednikuje Jankovićevom kampanjom? Je l' se zna ko je, kako bih rekla, mozak operacije?

Koliko sam ja cuo kampanju mu vodi Dragoslav Miloicic Kena, konobar iz Smederevske Palanke, ljubitelj starleta i piva o trosku poreskih obveznika. LINK




Ako je istina, gigantski autogo.


Od kog smajlija da počnem, pitanje je sad!

edit:




princi princi 12:31 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

dobrosavljevic_m
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.

Kad smo već kod tihe jeze, mene interesuje ko predsednikuje Jankovićevom kampanjom? Je l' se zna ko je, kako bih rekla, mozak operacije?

Stvarno ne znam ko stoji ni sa parama ni sa tim osmišljavanjem. Gledam jutros na Facebooku, neko okačio snimke, ide jadan čovek (Janković), grli se s nekim babama, dedama, rekao bih ispred nekog Doma zdravlja, pljušte selfiji, on se, jadan, smeška, šta će čovek, i nešto se mislim, jebote, koji će mu to andrak? Ili mu je baš toliko mnogo stalo do Srbije (:)))))))))))))), ili radi posao za nekog moćnog spoznora.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:40 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Ili mu je baš toliko mnogo stalo do Srbije (:))))))))))))))

I ja sam o tome razmišljala kad sam ga videla ono sa Šuletom. Ili pokušava da se predstavi kao pragmatičan i požrtvovan političar, kao "Govna ću zbog Srbije da jedem" (eto ideje za bedž!) ili stvarno ne zna šta radi, na nekom je autopilotu.
princi princi 12:47 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

dobrosavljevic_m
Ili mu je baš toliko mnogo stalo do Srbije (:))))))))))))))

I ja sam o tome razmišljala kad sam ga videla ono sa Šuletom. Ili pokušava da se predstavi kao pragmatičan i požrtvovan političar, kao "Govna ću zbog Srbije da jedem" (eto ideje za bedž!) ili stvarno ne zna šta radi, na nekom je autopilotu.

Ma, meni je manje interesantan on, a mnogo više ova ekipa koja ga, na ovaj ili onaj način propagira i "gura", ti Apeli 100, 102, 103, te Vlade Georgijevi, te Kristine Kovač, Jelene Tinske, Gorani Markovići, Borke Pavićevići, Bisere Veletanlić, ko sve ne. Da li je stvarno moguće da su stvarno toliko glupi i naivni posle svih ovih godina, ili su i oni deo šeme?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:59 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Kristine Kovač, Jelene Tinske, Gorani Markovići, Borke Pavićevići, Bisere Veletanlić, ko sve ne. Da li je stvarno moguće da su stvarno toliko glupi i naivni posle svih ovih godina, ili su i oni deo šeme?

Ta selebriti podrška mi je enigma. Eto i Hilari je samo skupljala šljokice poslednjih dana kampanje, a imala armiju besno plaćenih savetnika koji ništa razumno nisu mogli da smisle. I opet nikad ne znaš šta radi kod birača. Pa koliko se samo ljudi primilo na ovo, ja nisam mogla da verujem:
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:59 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

princi
dobrosavljevic_m
Nije da te nagovaram, ali spotovi su mu tiha jeza.

Kad smo već kod tihe jeze, mene interesuje ko predsednikuje Jankovićevom kampanjom? Je l' se zna ko je, kako bih rekla, mozak operacije?

Stvarno ne znam ko stoji ni sa parama ni sa tim osmišljavanjem. Gledam jutros na Facebooku, neko okačio snimke, ide jadan čovek (Janković), grli se s nekim babama, dedama, rekao bih ispred nekog Doma zdravlja, pljušte selfiji, on se, jadan, smeška, šta će čovek, i nešto se mislim, jebote, koji će mu to andrak? Ili mu je baš toliko mnogo stalo do Srbije (:)))))))))))))), ili radi posao za nekog moćnog spoznora.

Mozak operacije je (bio?) Rade Jeremić, Srebrn Tuš agencija, radio kampanju za DSS-Aleksandar Popović. Ako mene pitate, ja sam očajan tim slepilom koje vlada u tom štabu, jer sam i ja -- kao i svi Srbi -- najpametniji, i sve bih drugačije radio. Ta ložnjava na "građansku, demokratsku" Srbiju (kao da je ona druga nedemokratska, zemlja pećinara Srbija) jeste jedan istrošen i promašen trip. U Srbiji ima 630.000 registrovanih poljoprivrednih gazdinstava, a 5,8M potencijalnih glasača (broj izdatih LK). Vidite koliki je udeo "poljoprivrednih glasača" u celom korpusu.

Za Sašu Jankovića znam samo neke lepe stvari, i to je nešto što me privlači k njemu :) Drugi razlog zašto ću za njega da glasam jeste njegova ideja da je on čovek misije, da on ima poslanje u vezi sa Srbijom -- nije gramuzivi, lažljivi, populistički lopov, mislim da to (još uvek) i ne zna da bude. Njegova misija je da Srbija bude uređena država.
princi princi 13:07 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

dobrosavljevic_m
Kristine Kovač, Jelene Tinske, Gorani Markovići, Borke Pavićevići, Bisere Veletanlić, ko sve ne. Da li je stvarno moguće da su stvarno toliko glupi i naivni posle svih ovih godina, ili su i oni deo šeme?

Ta selebriti podrška mi je enigma. Eto i Hilari je samo skupljala šljokice poslednjih dana kampanje, a imala armiju besno plaćenih savetnika koji ništa razumno nisu mogli da smisle. I opet nikad ne znaš šta radi kod birača. Pa koliko se samo ljudi primilo na ovo, ja nisam mogla da verujem:

Da, Arči! :))))))

Ne, i kako je to sve bilo pitchovano od samog početka. Kao, on sad ima posao, radi i živi u nekoj galaxy far, far away, nego da ga se zamoli, umoli, da on krene, tako dobar, nežan, good husband i još bolji komšija, da spase nekako tu Srbiju (u koju on, opet, ima toliko vere) i onda on tako teatralno daje ostavku, krene, praktično, kao Isus među ljude... koji će na kraju prepobratiti i samog Pontija Pilata. I sve to bez neke jasne ideje, čak i sa parolama koje su, onako, na nivou srednješkolskih mudrolija. Mislim, verovatno sam ja previše ciničan, ali meni stvarno to sve liči na neki loše režiran film.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:22 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

I sve to bez neke jasne ideje, čak i sa parolama koje su, onako, na nivou srednješkolskih mudrolija.

Deluje mi da čovek Saša Janković još uvek ne zna šta je političar Saša Janković. Ja mislim da će to za njega da odrede drugi.
angie01 angie01 13:39 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Da li je stvarno moguće da su stvarno toliko glupi i naivni posle svih ovih godina, ili su i oni deo šeme?


a, sta bi ti?...sta predlazes?

ovo sada nije dobro, znaci mora nesto drugo, to drugo je mahom sastavljeno od nekih od pre, koji su sve vec pokazali i nekih novih likova-uslovno, Radulovic i Jankovic,...kako stvari stoje, najbolje bi bilo da postoji jedna solidna opcija sa dobrim programom i strucnim ljudima i da kao takva animira smoreno gradjanstvo da se ukljuci, ali je situacija drugacija.

pod a)- da se ne lazemo, velikom delu populacije odgovara ovakvo sranje, jer su bazdareni da budu uz vodju, dErektora, da su poslusni, snishodljivi uvlakaci i da na taj nacin iskamce male beneficije samo za sebe, a da pri tome ne moraju nista da rade i jos manje da znaju,...racunaj sve zaposlene po firmama koje primaju budzetske plate, clanove njihovih porodica, + sve privatnike, koji posluju u kombinaciji sa vlascu, u bilo kojoj varijanti i njihove porodice, saradnike,....stranacka ekipica se podrazumeva.

pod b)-imas gomilu potpuno nesvesnih gradjana, koji gutaju dnevnik u pola osam- tako su navikli- da bi imali neko svoje misljenje i furaju na inerciji, kao i do sada.

pod c)-opet gomilu potpuno smorenih ljudi od raznih D dejova, izbora, obecanja, u kojima su jedno vreme aktivno ucestvovali, nadajuci se boljem, a svaki put bivali izigrani- oni su u stanju potpune indolencije i niko ih vise ne zanima, potrosili su zalihe poverenja i energije za takve stvari.

i pod d)-neke koji jos uvek imaju nadu da moze nesto da se promeni, koji su se skupili oko Jankovica, koji fakat, jeste svih ovih godina u nepovoljnoj atmosferi i okolnostima radio u korist gradjana i koji se predstavlja sa programom uredjene drzave-sto onima pod a), nikako ne odgovara.

sta preostaje sjebanom gradjanstvu skenjane zemlje- da se privole jednoj od opcija.
angie01 angie01 13:46 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

ps- pri tome, uzmi u obzir, da niko sem vucica, koji u tom smislu sa svojim podguzasima, radi i na struju i na baterije, nema mogucnostai da se predstavi u medijima, narocito drzavnim, koji imaju najvecu pokrivenost,....tako da podrska javnih licnosti- iako je to uobicajena stvar-dodje kao jedino pomagalo u normalnoj akciji prezentacije javnosti.
princi princi 14:24 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

angie01
Da li je stvarno moguće da su stvarno toliko glupi i naivni posle svih ovih godina, ili su i oni deo šeme?


a, sta bi ti?...sta predlazes?

ovo sada nije dobro, znaci mora nesto drugo, to drugo je mahom sastavljeno od nekih od pre, koji su sve vec pokazali i nekih novih likova-uslovno, Radulovic i Jankovic,...kako stvari stoje, najbolje bi bilo da postoji jedna solidna opcija sa dobrim programom i strucnim ljudima i da kao takva animira smoreno gradjanstvo da se ukljuci, ali je situacija drugacija.

pod a)- da se ne lazemo, velikom delu populacije odgovara ovakvo sranje, jer su bazdareni da budu uz vodju, dErektora, da su poslusni, snishodljivi uvlakaci i da na taj nacin iskamce male beneficije samo za sebe, a da pri tome ne moraju nista da rade i jos manje da znaju,...racunaj sve zaposlene po firmama koje primaju budzetske plate, clanove njihovih porodica, + sve privatnike, koji posluju u kombinaciji sa vlascu, u bilo kojoj varijanti i njihove porodice, saradnike,....stranacka ekipica se podrazumeva.

pod b)-imas gomilu potpuno nesvesnih gradjana, koji gutaju dnevnik u pola osam- tako su navikli- da bi imali neko svoje misljenje i furaju na inerciji, kao i do sada.

pod c)-opet gomilu potpuno smorenih ljudi od raznih D dejova, izbora, obecanja, u kojima su jedno vreme aktivno ucestvovali, nadajuci se boljem, a svaki put bivali izigrani- oni su u stanju potpune indolencije i niko ih vise ne zanima, potrosili su zalihe poverenja i energije za takve stvari.

i pod d)-neke koji jos uvek imaju nadu da moze nesto da se promeni, koji su se skupili oko Jankovica, koji fakat, jeste svih ovih godina u nepovoljnoj atmosferi i okolnostima radio u korist gradjana i koji se predstavlja sa programom uredjene drzave-sto onima pod a), nikako ne odgovara.

sta preostaje sjebanom gradjanstvu skenjane zemlje- da se privole jednoj od opcija.


Da, sve ok, ali, reci mi, i sad, kad imaš takvu situaciju kakvu si opisala pod a, b, c i d, ko normalan i racionalan bi se upuštao u trku koju nema šanse da dobije? Čak i da dobije izbore što je potpuno nemoguće, ne razumem, šta je cilj. Da se Janković žrtvuje? Da se od njega napravi novi stožer opozicije, novi Đinđić ili Čeda?
angie01 angie01 15:32 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

šta je cilj. Da se Janković žrtvuje? Da se od njega napravi novi stožer opozicije, novi Đinđić ili Čeda?


ne znam sto bi to bila ideja?...ja kapiram da je promena.

sta bi ti predlozio?
sugarbaby sugarbaby 20:22 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Deluje mi da čovek Saša Janković još uvek ne zna šta je političar Saša Janković. Ja mislim da će to za njega da odrede drugi.


Zna taj sve, nego me bajno mrzi da mu tražim sad onu fotku u autobusu.
Baš budala. On kao stoji, uvatio se za ono, a kamere slučajno tuka. Ubi me bolje.
emsiemsi emsiemsi 20:44 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

sugarbaby
Deluje mi da čovek Saša Janković još uvek ne zna šta je političar Saša Janković. Ja mislim da će to za njega da odrede drugi.


Zna taj sve, nego me bajno mrzi da mu tražim sad onu fotku u autobusu.
Baš budala. On kao stoji, uvatio se za ono, a kamere slučajno tuka. Ubi me bolje.

Што кажу клинци --- шта ти сереш да сам ја кењо, да он једе говна !
sugarbaby sugarbaby 21:22 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Што кажу клинци


tyson tyson 21:50 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Dragoslav Miloicic Kena

Radoslav.


princi princi 23:24 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

angie01
šta je cilj. Da se Janković žrtvuje? Da se od njega napravi novi stožer opozicije, novi Đinđić ili Čeda?


ne znam sto bi to bila ideja?...ja kapiram da je promena.

sta bi ti predlozio?

Meni je ovaj Beli Preletačević uberkul tip, ali kapiram da je on ipak previše pametan za Srbiju.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 23:34 04.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

princi
Meni je ovaj Beli Preletačević uberkul tip, ali kapiram da je on ipak previše pametan za Srbiju.


Bogami evo ga na drugom mestu u anketi.
sugarbaby sugarbaby 10:33 05.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

tyson
21:50 04.03.2017
Re: Gledam listu i razmišljam
Dragoslav Miloicic Kena

Radoslav.



milisav68 milisav68 11:03 05.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

princi
Meni je ovaj Beli Preletačević uberkul tip, ali kapiram da je on ipak previše pametan za Srbiju.

Ma jok, podmladak G17+.
sugarbaby sugarbaby 11:55 05.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam



Za Sašu Jankovića znam samo neke lepe stvari, i to je nešto što me privlači k njemu :) Drugi razlog zašto ću za njega da glasam jeste njegova ideja da je on čovek misije, da on ima poslanje u vezi sa Srbijom -- nije gramuzivi, lažljivi, populistički lopov, mislim da to (još uvek) i ne zna da bude. Njegova misija je da Srbija bude uređena država.


tek sad videla ovo privlačenje njemu, al najviše volim da je on čovek misije i nije gramuzivi.
sva prava, zato izbori i postoje, ali ovoliko debilna izjava ljubavi stvarno izaziva



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:49 05.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

da je on čovek misije i nije gramuzivi.

Ovo prvo je, u vezi s misijom, njegov trip, i ja mislim da je to -- po nas -- dobro. Ne goni ga vlastohleplje, već lični motiv. Ono drugo ukazuje da ga vlast i moć -- koji su od njega ipak bili daleko -- nisu stigli da pokvare. Da li će -- videćemo.
cane cane 13:54 05.03.2017

Re: Gledam listu i razmišljam

Kad smo već kod tihe jeze, mene interesuje ko predsednikuje Jankovićevom kampanjom? Je l' se zna ko je, kako bih rekla, mozak operacije?


eli gold?

sasaminijature sasaminijature 22:30 03.03.2017

...

Председнички избори 2017...

Опозиција је у толиким говнима да је спала на Маћићку, а чувени маркетинг гуру, Восток, нас убеђује како је Вучић разбио са маркетиншком кампањом.

луд збуњеног
Atomski mrav Atomski mrav 23:56 03.03.2017

No show

Glasao sam da neću izaći na izbore, kao što ni neću.
Tek posle sam video da može da se glasa i za one koji nisu na listi, video sam da je Brajović dobio jedan glas pa sam pomislio da je trebalo da glasam za Maksu i onda se setio da ga ne viđam ovde već sto godina - gde je taj čovek? Da nije slučajno sam sebe stavio u onu svoju skriptu/čaroliju koja "jede" nevaljale blogere?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:14 04.03.2017

Re: No show

gde je taj čovek?

na twitteru, kao i većina ne-viđam-ih-često blogera. Izgleda kako je samo Cerski hc tip, koji i dalje šiba po google+ :)
blogov_kolac blogov_kolac 00:57 04.03.2017

preglomazna anketa

potpuno nepotrebno su ubačeni neki totalni anonimusi za koje je malo ko ovde čuo, i vidim sada posle preko 120 glasova da nijedan od njih nije dobio više od 2% glasova. Ko su to na primer Bratislav Jugović, Vladimir Rajić, Andrej Fajgelj, Aleksandar Vučić, Miroslav Parović... a vidim već po pomenutom 0%-2% broju glasova da ih i slabo ko prepoznaje na ovom našem blogu, odavno legendarnom po svojoj reprezentativnosti javnog mnjenja u Srbiji.

Nego gledam sada i nešto razmišljam kako se sve u politici ponekad izokrene naglavačke. Da krenem prvo od sebe samoga... na prethodnim predsedničkim izborima sam vodio privatni krstaški rat protiv pojave zvane beli listići, a evo već na ovim sledećim (ako izvesni kandidat uspe da prikupi dovoljno potpisa i stvarno se kandiduje kako je najavio) ja ću prvi da glasam ovde "za Beli", i još da agitujem za njega
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 08:10 04.03.2017

Re: preglomazna anketa

blogov_kolac
potpuno nepotrebno su ubačeni neki totalni anonimusi za koje je malo ko ovde čuo, i vidim sada posle preko 120 glasova da nijedan od njih nije dobio više od 2% glasova.


Uzeo sam ih odavde i nisam procenjivao ko ima kakve šanse.
blogov_kolac blogov_kolac 09:37 04.03.2017

Re: preglomazna anketa

Dragan Pleskonjic
Uzeo sam ih odavde i nisam procenjivao ko ima kakve šanse.
Ma dobro bre... ne moraš baš svaku "sugestiju" da uzimaš zdravo za gotovo

To je bio samo moj ironični način da ukažem kako posle 120+ glasova na našem cenjenom blogu izvesni Aleksandar Vučić još uvek nije uspeo da probije granicu od 2%, a vidim sada da isto važi i na 180+
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:40 04.03.2017

Re: preglomazna anketa

blogov_kolac
To je bio samo moj ironični način da ukažem kako posle 120+ glasova izvesni Aleksandar Vučić još uvek nije uspeo da probije granicu od 2%, a vidim sada da isto važi i na 180+


Dokaz koliko je ovo mesto nereprezentativno kao uzorak i koliko smo mi, blogeri koji ovde nešto pišemo/komentarišemo, irelevantni u okvirima zemlje Srbije.
blogov_kolac blogov_kolac 09:54 04.03.2017

Re: preglomazna anketa

Dragan Pleskonjic
blogov_kolac
To je bio samo moj ironični način da ukažem kako posle 120+ glasova izvesni Aleksandar Vučić još uvek nije uspeo da probije granicu od 2%, a vidim sada da isto važi i na 180+


Dokaz koliko je ovo mesto nereprezentativno kao uzorak i koliko smo mi, blogeri koji ovde nešto pišemo/komentarišemo, irelevantni u okvirima zemlje Srbije.
Eto vidiš kako umeš da razumeš kada se potrudiš

Ono što je inače moja prava zamerka ovoj anketi je što nije uvedeno još jedno dodatno pitanje - DA LI ĆE NOVI PREDSEDNIK SRBIJE BITI IZGLASAN U PRVOM ILI U DRUGOM KRUGU?

Znači uopšte ne mora da se pomene ime tog pobednika i nepotrebno uznemiruje članstvo ovog bloga, i tako bi osim ličnih stavova učesnika našeg bloga, saznali i njihovu procenu o pitanju koje je realno glavno na ovim unapred rešenim izborima (da se ne lažemo).
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:58 04.03.2017

Re: preglomazna anketa

blogov_kolac
Eto vidiš kako umeš da razumeš kada se potrudiš


Ih, ti bi da se još i potrudim. Pa ovo je zezanje, ne misliš valjda da sam mislio da pravim ozbiljnu anketu. Ima ovih drugih istraživača koji to rade ozbiljno, prate javno mnjenje i daju prognoze.

Glavna stvar je ona zagonetka na kraju. Ostala je neprimećena i niko ni "a" da kaže na tu temu, pa moram da napomenem.

P.S. I još jedna stvar koju sam hteo da isprobam je kako se ankete sa tog sajtu mogu "ugraditi" (embed) u B92 blog. Izgleda da mogu, a tu leže neke zabavne mogućnosti.
gedza.73 gedza.73 12:08 04.03.2017

Re: preglomazna anketa

Uzeo sam ih odavde i nisam procenjivao ko ima kakve šanse.


Nedostaje


pa da cirkus bude kompletan.

aureus aureus 02:24 04.03.2017

Ponovo isti metod

Zanimljivo je da po drugi put u samo dvadesetak godina opozicija (ovog puta manji dio) legalistom ruši diktatora (stvarnog ili u najavi).

Nije to slučajno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:10 04.03.2017

Re: Ponovo isti metod

aureus
Zanimljivo je da po drugi put u samo dvadesetak godina opozicija (ovog puta manji dio) legalistom ruši diktatora (stvarnog ili u najavi).

Nije to slučajno.

Mi smo, od "komunizma", muvatorsko, klijentilističko, duboko korumpirano društvo.
sugarbaby sugarbaby 07:27 04.03.2017

Re: Ponovo isti metod


legalistom ruši diktatora


beži bre! si našao ovde da vodiš kampanju za čoveka s pištoljem?
NNN NNN 16:00 04.03.2017

Re: Ponovo isti metod

za čoveka s pištoljem




Ono jes' da nije baš čovek, pre bi se reklo da je govno...
sugarbaby sugarbaby 20:25 04.03.2017

Re: Ponovo isti metod

Ono jes' da nije baš čovek,


nesporazum ali ne smeta.
uros_vozdovac uros_vozdovac 09:45 04.03.2017

Spremamo

Aca Jovičić, Nenad i ja ponovo predizbornu anketu, imamo par ideja kako, očekujet oko 7.3. da krenemo
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:50 04.03.2017

Re: Spremamo

uros_vozdovac
Aca Jovičić, Nenad i ja ponovo predizbornu anketu, imamo par ideja kako, očekujet oko 7.3. da krenemo


Ne bih da obeshrabrujem vašu želju i napor, ali mislim da se džaba trudite, kao i ja. Doduše, nisam baš uložio neki specijalan trud da je napravim, ovo je više zezanje, osim one zagonetke na kraju. Za nju ću reći posle izbora, ako niko ne reši pre.

Kao što pomenuh u jednom komentaru gore, ovo mesto je toliko nereprezentativan i irelevantan uzorak (za tu svrhu) da može samo da posluži za zabavu. Jedan od dokaza je da ni "kršteni botovi" ovde ne svraćaju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:03 04.03.2017

Re: Spremamo

Kao što pomenuh u jednom komentaru gore, ovo mesto je toliko nereprezentativan i irelevantan uzorak

Ma, potpuno.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:11 04.03.2017

Re: Spremamo

Predrag Brajovic
Kao što pomenuh u jednom komentaru gore, ovo mesto je toliko nereprezentativan i irelevantan uzorak

Ma, potpuno.

Pa ne baš, i ovo je zajednica pa nije loše da joj izmeimo puls bez aspiracija da je taj puls globalan :)

A i imamo tradiciju, pa da vidimo kako se menja raspoleženje zajednice cenim da će biti iznenađenja ovaj put
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 10:19 04.03.2017

Re: Spremamo

uros_vozdovac
Pa ne baš, i ovo je zajednica pa nije loše da joj izmeimo puls bez aspiracija da je taj puls globalan :)

A i imamo tradiciju, pa da vidimo kako se menja raspoleženje zajednice cenim da će biti iznenađenja ovaj put


Da, to je sasvim OK i može biti zanimljivo.

Usput, ne mogu da ne pomenem promašaj ozbiljne firme koja je između prvog i drugog kruga predsedničkih izbora 2012. rekla:
Za Tadića 58, za Nikolića 42 odsto birača


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:21 04.03.2017

Re: Spremamo

Predrag Brajovic

Mi smo, od "komunizma", muvatorsko, klijentilističko, duboko korumpirano društvo.



Ђе би ми, откуд то? Него, стварна промена ће доћи када Служба промени свој однос према држави. Да ли она то жели?
Зашто би неко, ко има апсолутну моћ у неком систему, пристао да минимализује своју моћ?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:31 04.03.2017

Re: Spremamo

Za Tadića 58, za Nikolića 42 odsto birača

Demantovali su da su zvanično ikad dali takvu prognozu. Reč je o Ipsosu. Oni u ovom trenu daju 52% Vučiću.

Nema mnogo filozofije: AV je favorit, veliki, i jedino čudo može da ga ugrozi. Kako bi ono izgledalo? Tako da napravi koheziju u opozicionom glasačkom telu u drugom krugu, ali istovremeno otkine veliki deo glasova SNS-SPS+/-SRS (2,5M). Prvo je moguće, drugog ni na vidiku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:41 04.03.2017

Re: Spremamo

Predrag Brajovic
Prvo je moguće, drugog ni na vidiku.


Kada nema kohezione priče. Razbijena vojska.

Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 10:44 04.03.2017

Re: Spremamo

Predrag Brajovic
Za Tadića 58, za Nikolića 42 odsto birača

Demantovali su da su zvanično ikad dali takvu prognozu. Reč je o Ipsosu.


Mislim da im je demanti uzaludan. To je svuda po Internetu i dan-danas, a pokušavam da nađem i video u kome upravo čovek iz njihove firme govori tu prognozu. Sećam se da sam ga gledao na TV-u i čudio se.

Brexit i Trump su takođe "gubili" sa otprilike tom razlikom dva dana pre referenduma/glasanja, pa se desi "čudo". Hoću da kažem: nikad se ne zna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:45 04.03.2017

Re: Spremamo

Evo OVDE rezultata izbora iz 2016.

Opozicionih glasača, po partijama, onako kako je to deklarisano u javnosti, nema ni 1M. Moguće je da njihova mnogobrojnost naraste, jer "kakane" stranke nisu iza kandidata, VJ i SJ su relativno čisti, novi, neukaljani kandidati. Hajde da uzmemo da je tako, pa da zamislimo da broj njihovih glasača u drugom krugu bude nadomak 1,5M. Opet, to ne bi bilo dovoljno. Treba otkinuti", odvratiti desetak posto AV glasača da glasaju za njega.
aureus aureus 10:49 04.03.2017

Re: Spremamo

Srđan Fuchs

Зашто би неко, ко има апсолутну моћ у неком систему, пристао да минимализује своју моћ?



Zato što ako ostane predsjednik vlade prije ili kasnije navući će bijes ljudi za loš život i neispunjena obećanja. Ovako želi da kupi još pet godina za sebe i da sa udobnije pozicije pomaže svojima. Kao premijer, ponešto mora i da radi; kao predsjednik republike može da radi ono što i najviše voli - da po cio dan čita šta se piše o njemu i bavi se opozicijom.

Dobro je što se kandidovao, Srbija ima šansu da ga se riješi prije nego što je očekivala.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 04.03.2017

Re: Spremamo

aureus


Dobro je što se kandidovao, Srbija ima šansu da ga se riješi prije nego što je očekivala.



Čisto sumnjam, prilično mi je tršav taj argument; nemamo neophodnu koheziju pobedničkog duha, ne verujemo svi u isti cilj - homogenizacija sa EU; a Acika nam je previše uvezan u multimilionskim dilovima klijentilističkog profila, koji (dilovi) ne prežu previše nešto moralno od toga hoće li ojaditi nekakvu hrvatsku, srpsku ili inu marvu dole u rupi Evrope; s potencijalom finog imanja s personama ranga g. Sanadera ili g. Mamića negde u Latinskoj Americi kao prvim susedima. Ako sam vas uvredio, Aco i Službo, oprostite, ne ostavljaš previše ubedljiv dojam da ne deluješ u tom smeru. Zanimljive su te vojske partijskih sledbenika, koje bespogovorno slede Velikog Fuhrera, da li je to tako i sa HDZ, ili vi imate sreću da je org kudikamo demokratičnija? Vi još i uhapsite kojekoga (doduše, i oslobodite potom, no ipak!).

blogov_kolac blogov_kolac 12:02 04.03.2017

Re: Spremamo

Dragan Pleskonjic
Predrag Brajovic
Za Tadića 58, za Nikolića 42 odsto birača

Demantovali su da su zvanično ikad dali takvu prognozu. Reč je o Ipsosu.


Mislim da im je demanti uzaludan. To je svuda po Internetu i dan-danas, a pokušavam da nađem i video u kome upravo čovek iz njihove firme govori tu prognozu. Sećam se da sam ga gledao na TV-u i čudio se.

Brexit i Trump su takođe "gubili" sa otprilike tom razlikom dva dana pre referenduma/glasanja, pa se desi "čudo". Hoću da kažem: nikad se ne zna.

Ovde treba jako paziti na ogromnu razliku izmedju procena da ce neko u procentima da "dobije glasova" i "da ce da pobedi". Konkretno, ako ankete par dana pred izbore kazu da Hilari ima 2% vecu podrsku od Trampa, to u praksi nikako ne znaci da su njene sanse da ce da pobedi 51%:49%, nego da su joj sanse za pobedu oko 60%, a da je 51:49 najocekivaniji konacni rezultat. Dakle, kada jedan kandidat neposredno pred same izbore ima procenjeni tesni zaostatak od "samo" 2%, uzima se da to i nije toliko tesna borba i da je verovatnoca da ce u samom fotofinisu to uspeti da nadoknadi, ili da ankete grese na njegovu stetu, ili jos dodatno u USA da ce kandidat sa manje dobijenih glasova dobiti vise elektorskih (sto se bas u ovom slucaju desilo, iako se to nijednom nije dogodilo izmedju 1880 i 2000).

Zato je kod BrExita ustvari napravljena neuporedivo grublja greska u proceni, jer opcija kojoj je procenjivana pobeda sa preko 3% razlike je izgubila na kraju sa preko 3%. Ali nikada rezultat ni za BrExit nije procenjivan na 58%/42% nego su sanse da ce biti izglasan ostanak UK u EU bile povremeno procenjivane ne samo na 58% nego cak i na preko 70% kada su ankete prikazivale 5%-6% prednost. Ja licno ne vidim tu neku narocitu zaveru engleskih 2016 anketara, nego se i Britancima dogodio kod nas davno poznati "radikalski" fenomen uocen u Srbiji 90'ih da odredjeni profili ruralnih kao i penzionerskih ispitanika ne zeli da se eksplicitno izjasnjava u anketama, ali zato na sam dan izbora nasTupTupaju kao najdisciplinovanija vojska.
princi princi 12:02 04.03.2017

Re: Spremamo


Usput, ne mogu da ne pomenem promašaj ozbiljne firme koja je između prvog i drugog kruga predsedničkih izbora 2012. rekla:
Za Tadića 58, za Nikolića 42 odsto birača

Mene su i u životu a pogotovu ovde na blogu, i to ne tako davno, ubeđivali neki da postoje neke nove magicorama agencije koje "sve znaju i vide".
blogov_kolac blogov_kolac 12:25 04.03.2017

Re: Spremamo

Sem anketa na blogu B92, i portal je poceo da se popravlja po ovom pitanju... evo upravo sam primetio jednu zanimljivu:



G.Cross G.Cross 11:13 04.03.2017

Jal polkovnik jal pokojnik

A jel moze da se glasa za pokojnike ?

- Kandidati su boljeg kvaliteta nego ovi zivi
- uglavnom imaju vise energije od zivih kandidata
- Ima ih od svih fela , da zadovolje ukuse svih blogera
- Oni su postojani, ne menjaju strane
- Ne kradu
- Ucinili bi manje stete od vecine kandidata
- Ne bi baljezgali po televizorima
- Diplome su im kvailtetnije
- Neki su u stvari nesto radili u zivotu osim tzv politike
- Veoma vazno, ne bi mogli da potpisu predaju Kosova
- Izmedju istoka i zapada oni su vec izabrali nasu zemlju (osim ako su spaljeni)



alselone alselone 11:31 04.03.2017

Predizborno raspolozenije

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:52 04.03.2017

Dakle...

... ovde sve može da prođe:
Kako kažu u SNS-u, "juče je za samo 12 sati prikupljeno 60.000 potpisa", tako da će Vučić već danas predati kandidaturu.

To znači da su na sat prikupljali 5000 potpisa. Nadalje, za svaki potpis, dok se popuni formular, treba jedan i po do dva minuta, jer jednom čoveku treba toliko da ispiše na predviđenom obrascu sve podatke i zavodne brojeve itsl. To znači da jedan čovek može da obradi 30 ljudi na sat. Utoliko, SNS je onda angažovao na tom poslu 170 ljudi koji su neprekidno radili 12 sati, a da bi njih pratila notarska služba trebalo ih je da bude još toliko, još 170 ljudi-notarskih službenika da neprekidno rade 12 sati.

Da li neko veruje u ovo?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 15:15 04.03.2017

Re: Dakle...

Predrag Brajovic
To znači da su na sat prikupljali 5000 potpisa.


To se zove efikasnost. Brže nego klik na anketu.
mirelarado mirelarado 15:17 04.03.2017

Re: Dakle...

Predrag Brajovic
... ovde sve može da prođe:
Kako kažu u SNS-u, "juče je za samo 12 sati prikupljeno 60.000 potpisa", tako da će Vučić već danas predati kandidaturu.

To znači da su na sat prikupljali 5000 potpisa. Nadalje, za svaki potpis, dok se popuni formular, treba jedan i po do dva minuta, jer jednom čoveku treba toliko da ispiše na predviđenom obrascu sve podatke i zavodne brojeve itsl. To znači da jedan čovek može da obradi 30 ljudi na sat. Utoliko, SNS je onda angažovao na tom poslu 170 ljudi koji su neprekidno radili 12 sati, a da bi njih pratila notarska služba trebalo ih je da bude još toliko, još 170 ljudi-notarskih službenika da neprekidno rade 12 sati.

Da li neko veruje u ovo?


Kako sad 12 sati, kad kažu da im je u stvari trebalo svega 6?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:22 04.03.2017

Re: Dakle...

Kako sad 12 sati, kad kažu da im je u stvari trebalo svega 6?!

Zanimljivo.
Je l' video neko te redove, tisku, krkljanac?
blogov_kolac blogov_kolac 15:22 04.03.2017

Re: Dakle...

Predrag Brajovic
Da li neko veruje u ovo?
Ja najiskrenije verujem da ce danas stvarno biti predato 60.000 validnih i vazecih potpisa, u regularnoj formi, ispecatiranih, i sta vec uz to ide na propisan nacin, a da bi u slucaju nekakve kontrole bar 99.9% ispitanih potvrdilo da je svojim potpisom zaista podrzalo kandidaturu naseg novog, tj buduceg preCednika.

Ono sto si apostrofirao samo je dokaz da nema sanse da je sve organizovano i odradjeno na propisan nacin u proceduralnom smislu (tj fizicki je neizvodljivo). Ali drug vodja da misli da je i on tamo nekakav obicni smrtnik koji treba da se pridrzava ama bas svih propisa kao pijan plota se verovatno ne bi ni kandidovao na ovu funkciju, niti bi se armija od 60.000 ljudi tek tako na jedan poziv mobilisala po celoj Srbiji oko tamo nekog obicnog. Inace, zadnji put kada sam citao nesto na tu temu, SNS se hvalila da ima preko 600.000 clanova, i mene oko ovoga ustvari najvise zanima kako se danas oseca onih 540.000 koji nisu bili juce pozvani u prvom talasu (a ispostavice se i poslednjem) da ispune svoju najsvetiju stranacku duznost...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:33 04.03.2017

Re: Dakle...

Inace, zadnji put kada sam citao nesto na tu temu, SNS se hvalila da ima preko 600.000 clanova, i mene oko ovoga ustvari najvise zanima kako se danas oseca onih 540.000 koji nisu bili juce pozvani u prvom talasu (a ispostavice se i poslednjem) da ispune svoju najsvetiju stranacku duznost...

Dogurali su do 800.000, javno, pa se ućutali, shvatili su da to i nije baš za toliku pohvalu. Toliko je članova imao pokojni SKSrbijeBezKosova. No, tad je postojala samo jedna partija, pa su svi išli u nju. (Prosečno, u EU 4,7% glasača aktivno je učlanjeno u neku stranku, taj odnos kod nas bi nagurao na 300.000 aktivnih članova u svim partijama. Sam SNS ima dva i po puta više.)

E, to je ona strašna crta ove vlasti, taj nehat, prezir, bahatost uličnog siledžije -- Šta mi možete, za mene ne važe zakoni, procedure, propisi, to važi samo za vas druge!

To se, posle, preslikava s vrha nadole.
blogov_kolac blogov_kolac 15:46 04.03.2017

Re: Dakle...

Pa poznato je da nekad manji broj ljudi, ali pravilno selektovanih, moze brze da ti obavi posao nego njih vise, pogotovo kada si u prilici da rec drzava koristis u prvom licu. Ja sam recimo ubedjen da juce nije angazovano za potrebe SNS i Vucica da se u rekordnom "pre roka" roku sakupi tih 60K potpisa bas svih 400 ovlascenih notara koliko ih trenutno ima u Srbiji, nego samo njih 380 koji su i sami pristali da daju svoj potpis! I sve je dalje islo ko podmazano...

Srbija brale
NNN NNN 15:48 04.03.2017

Re: Dakle...

Kako sad 12 sati, kad kažu da im je u stvari trebalo svega 6?!

Najbolji rezultat u novijoj istoriji!

Od ove brzine je svakako mnogo veća nebuloza da su prikupili 6 puta više nego što treba!

Ovo je u rangu da treba negde da krenete autom i startujete motor i onda ga starujete još 5 puta (jer ste tako u mogućnosti)!
+ što te potpise overavaju notari, a oni nisu jeftini, a ovi su bacili 6 puta više para za overu nego što treba.
može im se kad nisu njihove pare...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:49 04.03.2017

Re: Dakle...

Procene su da pozicija broj 1 na listi pomogne da 1% glasač presaldumi se na tvoju stranu.
blogov_kolac blogov_kolac 16:01 04.03.2017

Re: Dakle...

Predrag Brajovic
Procene su da pozicija broj 1 na listi pomogne da 1% glasač presaldumi se na tvoju stranu.

Pa s obzirom da je glavno pitanje ovih izbora da li ce ili nece biti okoncani vec u prvom krugu (da se ne lazemo) nije ni taj 1% za potcenjivanje. A takodje, ova prica kako su za samo jedan dan skupili i overili 60.000 potpisa bice propagandno koristena kada oni drugi pocnu da se muce kada treba da se prikupi, pa jos u trazenoj proceduri, 10.000 regularnih potpisa... tipujem na Seselja da ce biti prvi sledeci koji ce ispuniti potrebnu kvotu, mada ce na samim izborima verovatno dobiti manje glasova od Jeremica.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:10 04.03.2017

Re: Dakle...

tipujem na Seselja da ce biti prvi sledeci koji ce ispuniti potrebnu kvotu, mada ce na samim izborima verovatno dobiti manje glasova od Jeremica.

Mislim da je Janković već skupio.
(Ja izgleda na ovim našim izborima imam 50% glasova koliko i Vučić?!)
aureus aureus 16:19 04.03.2017

Re: Dakle...

NNN


Od ove brzine je svakako mnogo veća nebuloza da su prikupili 6 puta više nego što treba!



Ako se dobro sjećam, Milošević je pred izbore 2000. "prikupio" 182 hiljade potpisa iz malene Crne Gore (što je na nivou koliko je dobijao vladajući DPS u to vrijeme).

Ne treba padati na trikove diktatora. Jasno je da oni uvijek žele da sve oko sebe uvjere koliko su moćni. AV još uvijek nije moćan koliko bi mogao biti ako sad pobjedi.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 16:24 04.03.2017

Re: Dakle...

Eh, kad bi neko rešio onu zagonetku gore.
blogov_kolac blogov_kolac 17:18 04.03.2017

Re: Dakle...

Dragan Pleskonjic
Eh, kad bi neko rešio onu zagonetku gore.

koju zagonetku? Imam osecaj da cu uskoro da procerdam dva sata svog zivota gledajuci jedan od najlosijih derbija ikada, pa taman da imam o cemu da razmisljam makar na poluvremenu...
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 17:26 04.03.2017

Re: Dakle...

koju zagonetku?


Ctrl+F "Da začinimo malom zagonetkom"
blogov_kolac blogov_kolac 17:48 04.03.2017

Re: Dakle...

Dragan Pleskonjic
uSFTo2e1bIuPJ2IsI0i8D3Xb7jj4P5FOJqCi9t0KeWlcVHmS9xPcnf3zplUkasctgx

jel ovo treba da se desifruje? Google ne prepoznaje nijedan jezik koji ima ovakvu rec (ako uopste postoji ijedan jezik koji ima ovako dugacku rec)
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 17:54 04.03.2017

Re: Dakle...

blogov_kolac
jel ovo treba da se desifruje?

Da.

Google ne prepoznaje nijedan jezik koji ima ovakvu rec (ako uopste postoji ijedan jezik koji ima ovako dugacku rec)

Ni Google ne zna sve.

blogov_kolac blogov_kolac 18:03 04.03.2017

Re: Dakle...

jednom sam se bio proslavio u brzini desifrovanja zagonetne recenice u grupi prilicno pronicljivih osoba jer sam jedini ukupirao da najcesci znak u srbskom nije "a" nego blanko

ali ovo je ocito neki visi nivo kriptografije, pa cu probati posle utakmice da se obracunam sa njom
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 18:19 04.03.2017

Re: Dakle...

blogov_kolac
pa cu probati posle utakmice da se obracunam sa njom


Super. Baš me zanima ko će uspeti da reši prvi.
uros_vozdovac uros_vozdovac 19:02 04.03.2017

Re: Dakle...

uSFTo2e1bIuPJ2IsI0i8D3Xb7jj4P5FOJqCi9t0KeWlcVHmS9xPcnf3zplUkasctgx

daj pomagaj...

Blowfish?
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 20:19 04.03.2017

Re: Dakle...

uros_vozdovac

daj pomagaj...

Blowfish?


Ne, ali vruće.

Izbori.
niccolo niccolo 20:49 04.03.2017

Re: Dakle...

Ne, ali vruće.

Izbori.

Pa kečiga ljudi, šta drugo...
sugarbaby sugarbaby 21:12 04.03.2017

Re: Dakle...

AV još uvijek nije moćan koliko bi mogao biti


Misliš kao Milo juče, danas, sJutra?
U Mila mi ne diraj!

Lepo je da te interesuju predsednički izbori u Srbiji (vidim nov si ovde), ali aj kaži što.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:15 04.03.2017

Re: Dakle...

Aes nije :) bar nije sa ovim key...

Sumnjam na twofish, ali nemam alata pri ruci
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 22:42 04.03.2017

Re: Dakle...

uros_vozdovac
Aes nije :) bar nije sa ovim key...

Ne reci dvaput da nije. A za ključ, možda je deo.

Sumnjam na twofish

Nije.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:46 04.03.2017

Re: Dakle...

onda se češem u potrazi za key
mirelarado mirelarado 23:26 04.03.2017

Re: Dakle...

niccolo
Ne, ali vruće.

Izbori.

Pa kečiga ljudi, šta drugo...


Možda je i plava riba - kljukana dinastija...
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 09:59 05.03.2017

Re: Dakle...

blogov_kolac
posle utakmice da se obracunam sa njom


Utakmica odavno završena, a rešenja nema.
uros_vozdovac uros_vozdovac 10:11 05.03.2017

Re: Dakle...

Dragan Pleskonjic
blogov_kolac
posle utakmice da se obracunam sa njom


Utakmica odavno završena, a rešenja nema.

ne odustajem samo da uhvatim vremena... Nadam se lazy popodne pa da pogađam ključ
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 10:13 05.03.2017

Re: Dakle...

uros_vozdovac
ne odustajem samo da uhvatim vremena... Nadam se lazy popodne pa da pogađam ključ


Super!

Hint: ima veze sa prognozom pobednika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana