Budućnost| Društvo| Politika

Mi i Oni

freehand RSS / 05.03.2017. u 00:47

... ili: Nismo isti!


Danima pokušavam da napišem tekst o političkoj situaciji i predsedničkim izborima u Srbiji. I ne uspevam. Razlog tome svakako nije inspiracija svakodnevnim zbivanjima i važnošću teme. O ne. Ni nedostatak stava ni materijal za njegovu argumentaciju. Naprotiv. Razlog leži u kristalno jasnoj situaciji, očiglednostima koje mute vid i potpuno ogoljenim pozicijama i političkim životopisima aktera.
Sve bi se u tom tekstu vrtelo oko one koliko idiotske i česte toliko i pogibeljne teze koja svakodnevno zagađuje sve rasprave i javni prostor - Svi su isti!

5e2c927990bc4bca9fc525aa602391eb.png
Ja, na primer, nikako nisam isti. Negde sam gori, negde bolji. Gluplji i pametniji. Deca mi nisu ista. U familiji imamo i bele vrane i crne ovce, intelektualce, kocoše, pijane tetke i lude ujake koji pišaju ne otvarajući šlic. Kumovi su mi isti kao Eskim i Bušman. Imam prijatelje i drugare rasejane na suprotnim polovima po svim afinitetima. Ima lenjih, ima dobrih sinova poput Baneta i onih poput Haklberi Fina. Ima politički neopredeljenih, onih koji su promenili više stranaka nego devojaka, ima nacionalista i esperantista. I sve je to ok. A imamo i debila koji se umudre, značajno klimaju glavom i kad je rasprava za stolom najžešća samo procedi kroz zube: "Ma svi su isti." Debil,. rekoh.
No da se ja ne bih žestio i bavio opisivanjem i objašnjavanjem pomogao mi je niko drugi do - Aleksandar Vučić.

Na sednici Glavnog odbora (Otadžbinske uprave) svoje organizacije koju lažno predstavljaju kao stranku, objavljujući svoju kandidaturu, opisujući bagru sastavljenu od zla oca i još gore majke, s koca i konopca i dna kace kao divjunake patriotizma i demokratije - rekao je - "Ponosan sam jer ste u prethodnom periodu pokazali razliku između Nas i Njih".

Vučićev govor (LINK)


I tako smo, ako mene pitate, na početku kampanje mogli da proglasimo i njen kraj.

Šta god drugi kandidati činili i govorili teško da mogu da zasene ovaj programski i identitetski govor, u kome je sublimirano sve ono što Vučić i njegova koalicija rade od 2012. Beskrajna bujica najneverovatnijih laži, samohvalisanja, mržnje i nipodaštavanja svih drugačije mislećih; fantastično izvrtanje stvarnosti kao rukavice, sa zastrašujućim asocijacima na orvelijanski novogovor i posuvraćenu dirigovanu realnost iz njegove "1984." trebalo bi da budu dovoljan motiv i argument za sve koji nisu Oni - a i za one među njima koji imaju makar trun inteligencije i mrvu morala - da je na ovim izborima u prvom krugu prihvatljivo sve što je neVučić i neŠešelj. 

Nikad više tajkuni! 

aa35753e145743229333664958dead27.png 

Ko se smeje sa NATO agresorima?

jmKktkpTURBXy8yNDNkOGVkN2FmYmQ5NjI4ZTdiZDFmZjhkMmYwY2QwNi5qcGeTlQLNAxQAwsOVAs0B1gDCw5UH2TIvcHVsc2Ntcy9NREFfLzFkNzRjYjQxNzA1OTUwNDM2NjI5Y2FiZDYwNmY1MGY2LnBuZwfCAAJer

stoltenberg%20i%20vuchic%20tanja%20valich_400x0.jpg

hqdefault.jpg

I nikad više snage prošlosti:

417362315_2a66513a70.jpg

 SNS vlast u Srbiji nije politička opcija, nije ideološka grupa, nije čak ni asocijacija istomišljenika. U pitanju je politička i ekonomska, kutlurna, prosvetna i istorijska pošast koja se hrani sadašnjošču i budućnošću ovog društva. 

Za drugi krug kašće se samo. 

 



Komentari (550)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

sasaminijature sasaminijature 18:46 05.03.2017

Re: Pitanje

narcis
sasaminijature

za tvoje obaveštenje pošto si 5 i slovima pet minuta bloger, majo je ovde duže i od mene a ima i određen, da ti kažem onako kako bolje razumeš stanovito i provereno dobar komentator, ima sasvim jasne i dobro odmerene komentare, bez prisustva idiotluka koji su prisutni u tvojim komentrima a o šovinizmu koji je preuzeo tvoju svest da i ne pričamo.
prema tome ne seri


Ако је све тако како тврдиш, чему онда ти у целој причи?

Према твојим речима он је довољно способан да самном комуницира.
freehand freehand 18:50 05.03.2017

Re: Pitanje

Ништа и никога ја не ограничавам али ћу увек реаговати на оно што ми спочитаваш.
Овде је очигледна твоја немогућност да трезвено самоном о било чему дискутујеш јер ме гледаш кроз призму мог става о ДС-у.

У свом маниру си наставио и да ме морално вреднујеш и износиш закључке о мом интелекту.
Хм, какав тип саговорника то ради? Ја то себи никада нисам дозволио.

Sasaminijature: ja sa tobom ne želim da o bilo čemu diskutujem: probao, ne ide, ok.
Moj manir je otprilike ovakav: kad mi se neko lično obraća, usput umećući nekakve pretpostavljene stavove, odgovorim mu kako mislim da zaslužuje. Kad taj neko bez obzira na očigledno ignorisanje nastavi da mi se posredno ili neposredno lično obraća dodatno mu odgovorim kako smatram da je adekvatno.
A kad se sve dešava na mom blogu pa taj još dozvoli sebi da pravi red i postrojava koga i kako on smatra da treba onda se ponašam i kao domaćin. To podrazumeva da takve stvari ne mogu da prođu.
A to šta si ti sebi dozvolio to je tvoja stvar. Za moj ukus previše, ali o tome sam rekao sve što sam imao.
Dakle - komentariši, pričaj, ali nema šovinizma.
Tu je tačka.

P.S. samo usput onako, neobavezno - samnom se piše odvojeno.
narcis narcis 18:58 05.03.2017

Re: Pitanje

Према твојим речима он је довољно способан да самном комуницира.

ne izvrći, on će stobom da komunicira kolko oće a ti nemaš pravo da ga prozivaš za to što je hrvat i da ga teraš sa bloga ili da mu braniš na koje teme će da komentariše.
obrati pažnju da ste samo ti i predators našli za shodno da ga prozivate za nacion i ispali kreteni,
angie01 angie01 19:10 05.03.2017

Re: Pitanje

Шта?
Шта ти имаш да се питаш у вези избора у Србији а у ствари да ми потураш тај ваш усташлук.


ne bih da se mesam, al kada je mayo1 u pitanju, ne mogu da preskocim bespotrebno i nicim izazvano prozivanje i vredjanje finog, korektnog i pametnog clana nase blogozajednice i to na najprimitivniji nacin.

neslaganje i razmena razlicitih misljenja je ok, sovinisticke prozivke i ucitavanja obojena nacionalnom mrznjom su neprihvatljvi.
sasaminijature sasaminijature 19:21 05.03.2017

Re: Pitanje

Пре свега блогоколега mayo1, затим Free, Narcis, Angie, i svi ostali.

Јавно се извињавам блогоколеги mayo1 због речи које сам написао и тона којим сам се обратио!

Свима вама такође!

Немам оправдање за свој коментар, ако бих смео да приложим у своју одбарану било шта онда бих рекао да ми је језик био бржи од памети и да нисам најбоље разумео његов коментар.

Још једном се јавно и искрено извињавам и надам се да ће тако бити и протумачено.

Праштајте.
narcis narcis 19:28 05.03.2017

Re: Pitanje

Праштајте.

ima nade za tebe,
prilog diskusiji
predatortz predatortz 19:29 05.03.2017

Re: Pitanje

obrati pažnju da ste samo ti i predators našli za shodno da ga prozivate za nacion i ispali kreteni,


a gde sam ja to blogokolegu mayo1 prozvao po osnovu nacionalne pripadnosti?

saša je pitao šta to hrvati, ne mayo1, traže od nas. u svetlu poslednjih događaja, ispolavanjem neviđenog šovinizma koji se graniči sa ludilom, rekao sam ono što sam rekao.
budući da je kolega mayo1 osvedočeni antifašista, verujem da mu ne bi smetalo da neko sabije rogove ustašluku koji buja u njegovoj državi. iskreno se nadam da će osobe kao on, a ima ih u hrvatskoj, smoći snage da to same urade i da će naša pomoć biti nepotrebna. ako zatreba, tu smo!
narcis narcis 20:01 05.03.2017

Re: Pitanje

saša je pitao šta to hrvati, ne mayo1

aj sag ćese pravimo tupavi, iako je minijatura bio uopšten sasvim je jasno da je to pitanje bilo postavljeno na mayo-inu atresu, što je potpuno brez vezu svezu jer majo ne mož da odgovara za nikog sem za sebe a svi znamo da nam nije neprijatelj već prijatelj.
ps
ja se uopće neslagam sa njegovim viđenjem onog krelca, čak i po cenu da on objektivno ima više informacija od ja po tom pitanju, što je i normalno,
jasno je da su hadezezovci krenuli sa antisrpskom retorikom ali je milanović prihvatio istu i pojačao je svojim učešćem.
iskreno se nadam da će osobe kao on

pa kad bi pratio tu scenu ozbiljno , a ne samo žutu štampu začudilo bi te koliko ih ima, samo na fejsu sam posmatrao pravi rat između takvih kao mayo i ustaša a i na sajtu kolumne ima ih dosta, da ne spominjem dežulovića ima ih još.
neverovatno, a baš i nije nešto neverovatno no tako se kazuje, je neprisrtajanje nacija da prizna da imeđu ustašama ima kukolja koji ne smatra da su im srbi za sve krivi i ne mrze ih, čak i među ustašama ima i jugoslovena al to nacio neće da vuudu .
ko nije bio na fejsu onomad kad se birao crnimarko propustio je da vidi pravi rat između ustaša i normalnih ljudi u hrvata.
karabasbarabas karabasbarabas 20:15 05.03.2017

Re: Pitanje

Ovo o 'djedu ustaši' neću ni komentirati. Da mu je djed bio i Ante Pavelić - kakve to veze ima sa Zoranom Milanovićem? Svakog određuju njegova djela, a ne roditelja ili još dalje.



Druze, u tome i jeste problem. Milanovic se pred "braniteljima" hvalio da mu je deda bio ustasa. Kapiras. Ne kopam ja po njegovom porodicnom stablu nego je on to sam pricao, hvaleci se.
LINK

Sastao se sa braniteljskim udrugama? Pa...?


Pa pricao kako su CELE NACIJE saka jada i mali ljudi. To ti je kume, fasizam.
Opet si pogresno shvatio sta sam rekao, zaslepljen.

BiH?
Takva otvorena izjava možda nije diplomatska, ali je činjenica da je BiH potpuno nefunkcionalna država.


Kad Mile The Cholesterol Man Dodik to kaze sta onda? Znaci da je Milanovic hrvatski Dodik? Diplomatija "jebo te"?

Napravio je Vucicevski zaokret i pogubio biracko telo, usput se popickaravsi sa svim zemljama okruzenja. Eto to je taj vas genijalac.
angie01 angie01 20:51 05.03.2017

Re: Pitanje

Јавно се извињавам блогоколеги mayo1 због речи које сам написао и тона којим сам се обратио!


lepo, vazi,...onda bi mogao i da obrises taj komentar...

ako si iskreno rekao ovo,


Немам оправдање за свој коментар, ако бих смео да приложим у своју одбарану било шта онда бих рекао да ми је језик био бржи од памети и да нисам најбоље разумео његов коментар.

mayo1 mayo1 21:52 05.03.2017

Re: Pitanje

karabasbarabas


U pravu ste. Kad razmislim, pogriješio sam.
sasaminijature sasaminijature 07:35 06.03.2017

Re: Pitanje

lepo, vazi,...onda bi mogao i da obrises taj komentar...

ako si iskreno rekao ovo,


Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.
freehand freehand 08:28 06.03.2017

Re: Pitanje

sasaminijature
lepo, vazi,...onda bi mogao i da obrises taj komentar...

ako si iskreno rekao ovo,


Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.

A i šta bi sa onih 13 lumena što su poleteli da se sa napisanim slože...
sasaminijature sasaminijature 09:00 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
sasaminijature
lepo, vazi,...onda bi mogao i da obrises taj komentar...

ako si iskreno rekao ovo,


Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.

A i šta bi sa onih 13 lumena što su poleteli da se sa napisanim slože...



Стварно не разумем, да ли би ми појаснио шта си хтео рећи?

Ако ће моје извињење бити уважено тек када избришем коментар онда у реду избрисаћу. Мишљења сам да је боље да остане да би се видело где је превид начињен, не бих да испаднем кукавица и да се кријем тако што ћу избрисати.
Понављам, ако погрешно размишљам реците ја ћу избрисати коментар.
freehand freehand 09:05 06.03.2017

Re: Pitanje

sasaminijature
freehand
sasaminijature
lepo, vazi,...onda bi mogao i da obrises taj komentar...

ako si iskreno rekao ovo,


Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.

A i šta bi sa onih 13 lumena što su poleteli da se sa napisanim slože...



Стварно не разумем, да ли би ми појаснио шта си хтео рећи?

Ако ће моје извињење бити уважено тек када избришем коментар онда у реду избрисаћу. Мишљења сам да је боље да остане да би се видело где је превид начињен, не бих да испаднем кукавица и да се кријем тако што ћу избрисати.
Понављам, ако погрешно размишљам реците ја ћу избрисати коментар.

Tvoj komentar tvoja stvar. Mogao sam i ja da ga obrišem pa nisam. Vrlo sam jasno rekao šta sam hteo, a to je da u svom mišljenju ne da nisi usamljen nego da je to vrlo popularan stav i da bi bila šteta da komentar ne stane i da se to ne vidi.
sasaminijature sasaminijature 09:11 06.03.2017

Re: Pitanje

Мали напредак у нашој комуникацији, коначно се разумемо.

Слажемо се да коментар треба да остане, можда још неко доживи катарзу као и ја.
predatortz predatortz 09:27 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
sasaminijature
lepo, vazi,...onda bi mogao i da obrises taj komentar...

ako si iskreno rekao ovo,


Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.

A i šta bi sa onih 13 lumena što su poleteli da se sa napisanim slože...


Da, ima 13 onih koji smatraju da je Milanović ljiga koja, po potrebi, koketira sa ustaštvom. Zapravo, 14. Ja nisam dao preporuku Sašinom komentaru, ali me upiši naknadno na tu listu.
nikvet pn nikvet pn 09:28 06.03.2017

Re: Pitanje

narcis


Лепо Драгољубе. Дакле са Хрватима треба фино, има их и оваквих и онаквих. Јел тако треба и са Бугарима?
predatortz predatortz 09:30 06.03.2017

Re: Pitanje

nikvet pn
narcis


Лепо Драгољубе. Дакле са Хрватима треба фино, има их и оваквих и онаквих. Јел тако треба и са Бугарима?


Samo preko nišana!

Edit:

To je tako razumljivo. Teško je nekom sa juga Srbije objasniti nepoverenje prema Hrvatima, kao što i ovi koji su zapadnije ne kapiraju jasno to sa Bugarima.
freehand freehand 09:36 06.03.2017

Re: Pitanje

Da, ima 13 onih koji smatraju da je Milanović ljiga koja, po potrebi, koketira sa ustaštvom.

Uopšte nisam sumnjao da ti znaš šta tih 13 misli. Svako ima svog tumača, ti si grupni.
Zapravo, 14. Ja nisam dao preporuku Sašinom komentaru, ali me upiši naknadno na tu listu.

Ne znam kako si to propustio, ali si se javno složio. Doduše - posle si malo kao revidirao ali nije problem da se sad ta slabost ispravi.
Inače, ja nikog ne dodajem, sam ćeš ti to, svakako ti mesto zvrji prazno.
predatortz predatortz 09:44 06.03.2017

Re: Pitanje

Ne znam kako si to propustio, ali si se javno složio. Doduše - posle si malo kao revidirao ali nije problem da se sad ta slabost ispravi.


Ništa ja nisam revidirao, niti je tajna šta sam mislio. Hrvatski ekstremisti su blago kažnjeni za zločine koje su počinili.
Ili ti misliš da nisu?
freehand freehand 09:47 06.03.2017

Re: Pitanje

Ili ti misliš da nisu?


Pogrešnog klena pecaš.
angie01 angie01 10:48 06.03.2017

Re: Pitanje

Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.


izvini- veoma licemerno,...u "mom kraju", kada se pokajes za nesto sto si ucinio, izrekao, obicno usledi trud da se to nesto ispravi, ovako, gde kazes da ti je zao i izvinjavas se za stvarno ruzan komentar upucen blogokolegi,( koji je od pocetka bloga deo ove zajednice i koji je u svom stazu imao mnogo ozbiljnije rasprave na mnogo dramaticnije teme, a sa vise puta jacim sastavom sagovornika, i da aposlolutno nikada nije prelazio granicu pristojnog komuniciranja i uvazavanja),a ladno ostavis taj sovinisticki napad da isijava svoju mrznju i privlaci poklonike takvog stava, jasno pokazujes da iza tih ruznih reci stojis i da ti je drago sto su tu, bez obzira na demagoska objasnjenja, zasto ne bi brisao.

cudan mi je i stav, da bi bilo steta da nestane- na zalost, "popularni otrov"-kako bi se videlo kako on izgleda,....pa znamo, prosto se zagadjenje uklanja, jer truje.
emsiemsi emsiemsi 10:57 06.03.2017

Re: Pitanje

angie01
Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.


izvini- veoma licemerno,...u "mom kraju", kada se pokajes za nesto sto si ucinio, izrekao, obicno usledi trud da se to nesto ispravi, ovako, gde kazes da ti je zao i izvinjavas se za stvarno ruzan komentar upucen blogokolegi,( koji je od pocetka bloga deo ove zajednice i koji je u svom stazu imao mnogo ozbiljnije rasprave na mnogo dramaticnije teme, a sa vise puta jacim sastavom sagovornika, i da aposlolutno nikada nije prelazio granicu pristojnog komuniciranja i uvazavanja),a ladno ostavis taj sovinisticki napad da isijava svoju mrznju i privlaci poklonike takvog stava, jasno pokazujes da iza tih ruznih reci stojis i da ti je drago sto su tu, bez obzira na demagoska objasnjenja, zasto ne bi brisao.

cudan mi je i stav, da bi bilo steta da nestane- na zalost, "popularni otrov"-kako bi se videlo kako on izgleda,....pa znamo, prosto se zagadjenje uklanja, jer truje.

Шта је погрешно --- да ли подсећање да је Милановић кокетирао са усташлуком !?
Успут --- Милановић је ординарно ђубре. Истина, имам ја (и) разумевање за њега ... није лако у Хрватској презивати се Милановић, Петровић, Јовановић ... такви морају да буду рватине, а не само Хрвати.
Успут 2 --- па да је mayo најкоректнији блогер на кугли земаљској (у што ја сумњам).
sasaminijature sasaminijature 11:01 06.03.2017

Re: Pitanje

angie01
Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.


izvini- veoma licemerno,...u "mom kraju", kada se pokajes za nesto sto si ucinio, izrekao, obicno usledi trud da se to nesto ispravi, ovako, gde kazes da ti je zao i izvinjavas se za stvarno ruzan komentar upucen blogokolegi,( koji je od pocetka bloga deo ove zajednice i koji je u svom stazu imao mnogo ozbiljnije rasprave na mnogo dramaticnije teme, a sa vise puta jacim sastavom sagovornika, i da aposlolutno nikada nije prelazio granicu pristojnog komuniciranja i uvazavanja),a ladno ostavis taj sovinisticki napad da isijava svoju mrznju i privlaci poklonike takvog stava, jasno pokazujes da iza tih ruznih reci stojis i da ti je drago sto su tu, bez obzira na demagoska objasnjenja, zasto ne bi brisao.

cudan mi je i stav, da bi bilo steta da nestane- na zalost, "popularni otrov"-kako bi se videlo kako on izgleda,....pa znamo, prosto se zagadjenje uklanja, jer truje.



Прво сам рекао да се изјасните па ћу сходно томе и поступити. Ако хоћете ја ћу га избрисати то ми није проблем.
Фрее се сложио самном и потврдио мој став да треба да остане.

Изнео сам свој став и не видим како из тога мислиш да сам лицемеран?

Написао, јавно се извинуо, рекао ако је потребно да га избришем да ћу то и учинити. Тим редоследом.

Искрено сам изнео како би на мене деловало да га избришем сам би себи личио на кукавицу, дволичну особу.
Овако ми је подсетник јавни, иза којег нема скривања.

Понављам да ако ви хоћете ја ћу га избрисати.

Замолио бих те да ми не спочитаваш да сам овим чињењем лицемеран јер то нисам.
predatortz predatortz 11:05 06.03.2017

Re: Pitanje


Прво сам рекао да се изјасните па ћу сходно томе и поступити. Ако хоћете ја ћу га избрисати то ми није проблем.


Prijatelju, ne volim da se mešam, ali mi nije jasno zašto dozvoljavaš sebi da ti neko morališe sa visina Olimpa.
Izneo si svoj stav, neko je pro, neko contra, tako to uvek biva.
Stani iza njega, zašto bi ga brisao!
emsiemsi emsiemsi 11:08 06.03.2017

Re: Pitanje

predatortz

Прво сам рекао да се изјасните па ћу сходно томе и поступити. Ако хоћете ја ћу га избрисати то ми није проблем.


Prijatelju, ne volim da se mešam, ali mi nije jasno zašto dozvoljavaš sebi da ti neko morališe sa visina Olimpa.
Izneo si svoj stav, neko je pro, neko contra, tako to uvek biva.
Stani iza njega, zašto bi ga brisao!

Ма, волиш да се мешаш --- а ко не воли !?
Зато и јесмо овде.
Успут --- снажно подржавам твој став.
Успут --- не знам да ли сам то већ негде написао, но, да поновим, од вишка глава (не) боли ... Милановић је ординарно ђубре и мрзитељ свега српског.
sasaminijature sasaminijature 11:10 06.03.2017

Re: Pitanje

predatortz

Прво сам рекао да се изјасните па ћу сходно томе и поступити. Ако хоћете ја ћу га избрисати то ми није проблем.


Prijatelju, ne volim da se mešam, ali mi nije jasno zašto dozvoljavaš sebi da ti neko morališe sa visina Olimpa.
Izneo si svoj stav, neko je pro, neko contra, tako to uvek biva.
Stani iza njega, zašto bi ga brisao!



Став који см изнео је мој и ја иза њега стојим и увек ћу ма где био.

Проблем је што сам пренаглио и нисам га требао написати особи којој је упућен.

Нека га нек остане ја га не бих брисао да буде сећање на неспоразум. Избрисаћу га ако сви мисле да га треба склонити.

predatortz predatortz 11:14 06.03.2017

Re: Pitanje


Проблем је што сам пренаглио и нисам га требао написати особи којој је упућен.


Pa, čuj... On relativizuje Milanovićeve 'ustaške ekskurzije', ti si ga pitao razumno pitanje:

Šta hoćete?

Ja tu ne vidim neku uvredu.

Edit:

Pritom se pita kakva je BiH država jer se, zaboga, članovi predsedništva dopisuju, a jedan iz entiteta negira, ni jednog sekunda se ne osvrćući na svinjarije u vlastitom dvorištu koje poprimaju razmere totalnog ludila. Da, bilo je ono nemušto da bi unuk Milanović reagovao na zadomspremaše, kao da smo mi idioti pa ne znamo kako je reagovao na iste dok je bio na vlasti.
sasaminijature sasaminijature 11:18 06.03.2017

Re: Pitanje

predatortz

Проблем је што сам пренаглио и нисам га требао написати особи којој је упућен.


Pa, čuj... On relativizuje Milanovićeve 'ustaške ekskurzije', ti si ga pitao razumno pitanje:

Šta hoćete?

Ja tu ne vidim neku uvredu.



Стоји то Предо, то и јесте био окидач за неке нејасноће....

Опет, пренаглио сам за мој укус и нисам требао да реагујем као што јесам.
freehand freehand 11:23 06.03.2017

Re: Pitanje

Стоји то Предо, то и јесте био окидач за неке нејасноће....

Опет, пренаглио сам за мој укус и нисам требао да реагујем као што јесам.

Ma opusti se, čoveče, vidiš da je narod stao uz tebe.
angie01 angie01 11:25 06.03.2017

Re: Pitanje


Проблем је што сам пренаглио и нисам га требао написати особи којој је упућен.


pa evo, da se zadrzim na ovome, jer mi je prenaporno da se upustam u siru raspravu, jer je jasno u cemu je problem, bez obzira na razne vrste "objasnjenja",...mozda bi najbolje bilo da taj komentar preformulises, izbegnes ruzan i direktan napad na blogokolegu.


ps- ne znam, da l si primetio, da si vise puta istrcao sa neprimerenim izjavama, koje te posle reakcije blogera, teraju da se pravdas i svaki put ispada da nisi hteo, nisi mislio,...,...dobronamerno bih ti savetovala da malo razmislis, pre nego objavis neke jasno neprihvatljive stavove.
predatortz predatortz 11:25 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
Стоји то Предо, то и јесте био окидач за неке нејасноће....

Опет, пренаглио сам за мој укус и нисам требао да реагујем као што јесам.

Ma opusti se, čoveče, vidiš da je narod stao uz tebe.


Doduše, građani malo podprcavaju ali se ne obaziri na to. To je marginalna pojava.
sasaminijature sasaminijature 11:28 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
Стоји то Предо, то и јесте био окидач за неке нејасноће....

Опет, пренаглио сам за мој укус и нисам требао да реагујем као што јесам.

Ma opusti se, čoveče, vidiš da je narod stao uz tebe.



Зашто сада ова мисао мени?

Јесам ли јавно изрекао извињење, јесам ли питао да ли треба да га бришем, јесам ли јавно изнео свој став зашто треба да остане???

Ако мислите да није искрено извињење реците шта треба да урадим.
Ту сам нит се склањам нити бежим.

Овај твој коментар је сувишан и не доприноси помирењу.
freehand freehand 11:32 06.03.2017

Re: Pitanje

predatortz
freehand
Стоји то Предо, то и јесте био окидач за неке нејасноће....

Опет, пренаглио сам за мој укус и нисам требао да реагујем као што јесам.

Ma opusti se, čoveče, vidiš da je narod stao uz tebe.


Doduše, građani malo podprcavaju ali se ne obaziri na to. To je marginalna pojava.

Podprcavaju sa t. Inače, i ti si građanin, koliko god to bilo smešno. Ali to je ta građanska država, ne pravi razliku.
predatortz predatortz 11:33 06.03.2017

Re: Pitanje

Јесам ли јавно изрекао извињење, јесам ли питао да ли треба да га бришем, јесам ли јавно изнео свој став зашто треба да остане???


E, tu si se zajebao!
Tek onda počnu da te čereče.
predatortz predatortz 11:35 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
predatortz
freehand
Стоји то Предо, то и јесте био окидач за неке нејасноће....

Опет, пренаглио сам за мој укус и нисам требао да реагујем као што јесам.

Ma opusti se, čoveče, vidiš da je narod stao uz tebe.


Doduše, građani malo podprcavaju ali se ne obaziri na to. To je marginalna pojava.

Podprcavaju sa t. Inače, i ti si građanin, koliko god to bilo smešno. Ali to je ta građanska država, ne pravi razliku.


Jeste sa t, imaš pravo.

Za ovo drugo, delimično si u pravu.

Република Србија је држава српског народа и свих грађана који у њој живе...
freehand freehand 11:39 06.03.2017

Re: Pitanje

Jeste sa t, imaš pravo.

Za ovo drugo, delimično si u pravu.

Република Србија је држава српског народа и свих грађана који у њој живе...

ma u pravu sam i za građansku državu, al to se od petog uči. Nije dosta poznavanje prirode i društva.
predatortz predatortz 11:42 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
Jeste sa t, imaš pravo.

Za ovo drugo, delimično si u pravu.

Република Србија је држава српског народа и свих грађана који у њој живе...

ma u pravu sam i za građansku državu, al to se od petog uči. Nije dosta poznavanje prirode i društva.


Oooo! Ma ti si uvek u pravu, narod je marva pa te ne razume. Ih, koliko ja znam onih koji su uvek u pravu. Samo, ne bih ti poželeo njihove sudbine.
sasaminijature sasaminijature 11:43 06.03.2017

Re: Pitanje

pa evo, da se zadrzim na ovome, jer mi je prenaporno da se upustam u siru raspravu, jer je jasno u cemu je problem, bez obzira na razne vrste "objasnjenja",...mozda bi najbolje bilo da taj komentar preformulises, izbegnes ruzan i direktan napad na blogokolegu.


Angie, ниси сама у расправи и као што сам ти већ рекао ево поновићу. Ако се сви сложе да треба брисати ја ћу то урадити. Мислим на Free-ja и Narcisa јер сте ви три особе које сте ми указале на штетност коментара.

ps- ne znam, da l si primetio, da si vise puta istrcao sa neprimerenim izjavama, koje te posle reakcije blogera, teraju da se pravdas i svaki put ispada da nisi hteo, nisi mislio,...,...dobronamerno bih ti savetovala da malo razmislis, pre nego objavis neke jasno neprihvatljive stavove.


Ово је моје друго извињење, прво је било код Тасе поводом моје непримерене реакције на коментаре Taube.

Види, то сам што сам да глумим не желим нити хоћу. Барем за разлику од већине знам да се ЈАВНО извиним што је овде реткост коју многи доживљавају као некакву слабост.

Износим своје ставове и понекад ме понесе страст која утиче на моје расуђивање.

Још нисам упознао особу која не греши у комуникацији, ја први сам далеко од тога. Мени битније је да грешку увидим и јавно је признам да би себи одшкринуо врата за неке нове видике.
Верујем да је коментар упућен као савет, добронамеран. Желим да ти кажем да једноставно некада маса детаља који имају утицај на мене одражавају се кроз речи које овде куцкам.
Искрено се надам да ћу успети некада да овладам собом те да задобијем такву врсту самоконтроле.
angie01 angie01 11:44 06.03.2017

Re: Pitanje

da ti neko morališe sa visina Olimpa.


predatore, vec ti jednom rekoh, ako ja ne komentarisem tvoje, vrlo cesto jezive stavove, iz prostog razloga, sto te ne posmatratam crno/belo-verovatno bi sve ovo moglo da se bolje objasni, ali ovo nije vise mesto za tako nesto, a i igubila sam volju za takve price- ne vidim sto bi stalno "opservirao" ono sto sam ja rekla nekom drugom i uoblicavao po potrebi krajnje bezazlene, ( u odnosu na tvoje) izjave.
predatortz predatortz 11:46 06.03.2017

Re: Pitanje

angie01
da ti neko morališe sa visina Olimpa.


predatore, vec ti jednom rekoh, ako ja ne komentarisem tvoje, vrlo cesto jezive stavove, iz prostog razloga, sto te ne posmatratam crno/belo-verovatno bi sve ovo moglo da se bolje objasni, ali ovo nije vise mesto za tako nesto, a i igubila sam volju za takve price- ne vidim sto bi stalno "opservirao" ono sto sam ja rekla nekom drugom i uoblicavao po potrebi krajnje bezazlene, ( u odnosu na tvoje) izjave.


Prvo, smaraš!

Drugo je suvišno, ali ću tio posvetiti još par sekundi pažnje.
Na tvoj komentar se mesecima nisam osvrnuo. Sad te pozivam da me demantuješ, ili da prosto priznaš da si lažov.
Treće, ko si bre ti da ovde deliš ljudima lekcije šta će i kako će da pišu?
Neka higijeničarka?
Nisi, sele, samo si bezobrazna...
angie01 angie01 11:47 06.03.2017

Re: Pitanje

Angie, ниси сама у расправи и као што сам ти већ рекао ево поновићу. Ако се сви сложе да треба брисати ја ћу то урадити. Мислим на Free-ja и Narcisa јер сте ви три особе које сте ми указале на штетност коментара.


pa vidi, ne treba ti da reagujes zbog mene, narcisa ili frija- nego zbog sebe,...ako gomila vice baci, kamen, baci kamen, to jos uvek ne znaci da je to ok.
freehand freehand 11:54 06.03.2017

Re: Pitanje

Oooo! Ma ti si uvek u pravu, narod je marva pa te ne razume

Niti sam ja uvek u pravu, niti si ti narod.
kao što ja nemam ništa protiv naroda ali imam protiv njegove zloupotrebe, kao pojma i kao ljudi. To po pravilu rade protuve koje se populizmom koriste za svoje ciljeve koji nikad nsiu ni časni ni na dobrobit tog naroda.
Isto je sa pojmom građana i građanskog, nego to opet diže lestvicu razumevanja iznad ovog nivoa dobacivanja i zaevanja u školskom dvorištu koji ti nikako da prerasteš.
Nije sramota ne znati, sramota je odbijati da se nešto nauči, a da ne govorim o hvalisanju sopstvenim neznanjem.
Inače narod ne zovem marvom, čak ni kad se tako ponaša, a to na ovom nesrećnom Balkanu čini često.
A ovo što ti radiš je klasično učitavanje, no i to je standardno kad te sujeta u razgovoru gura a znanje ti malo.
sasaminijature sasaminijature 11:56 06.03.2017

Re: Pitanje

angie01
Angie, ниси сама у расправи и као што сам ти већ рекао ево поновићу. Ако се сви сложе да треба брисати ја ћу то урадити. Мислим на Free-ja и Narcisa јер сте ви три особе које сте ми указале на штетност коментара.


pa vidi, ne treba ti da reagujes zbog mene, narcisa ili frija- nego zbog sebe,...ako gomila vice baci, kamen, baci kamen, to jos uvek ne znaci da je to ok.



Шта желиш од мене ?

Јесам ли или нисам увидео грешку није на теби да увидиш, то је моја дубоко лична ствар.

Пошто је лични моменат ја сам сходно томе и упутио извињење.

Изнео сам ти и став зашто не желим да бришем коментар.
Нека га да други виде где је учињена грешка и шта сам после тога рекао.

Зашто тражиш од мене да имам исти поглед на одређени проблем?

Када са споменуо вас троје у вези са брисањем то сам урадио само зато што се разликују виђења, ти мислиш једно, Free друго.

Једино још да се самоспалим.
angie01 angie01 11:56 06.03.2017

Re: Pitanje

znas kako- svakom svoje, svako se svojim recima najbolje opisuje.

...upravo ti rekoh, da mi tvoja takva paznja, u koju skockavas po potrebi neku konstrukciju nije potrebna, tako da nema razloga da se trudis, narocito sto se tebi nisam obratila.
predatortz predatortz 11:58 06.03.2017

Re: Pitanje

Isto je sa pojmom građana i građanskog, nego to opet diže lestvicu razumevanja iznad ovog nivoa dobacivanja i zaevanja u školskom dvorištu koji ti nikako da prerasteš.


Previše se pozivaš na nekakve škole, tuđa dobacivanja i domete. Na stranu to što možeš da se zajebeš u proceni, nego reče li ti neko nekad da to pristojni ljudi ne rade?
angie01 angie01 11:59 06.03.2017

Re: Pitanje

Шта желиш од мене ?


nista,...rekoh ti sta mislim, ti uradi po svom.
freehand freehand 12:01 06.03.2017

Re: Pitanje

Previše se pozivaš na nekakve škole, tuđa dobacivanja i domete. Na stranu to što možeš da se zajebeš u proceni, nego reče li ti neko nekad da to pristojni ljudi ne rade?

Opet izmišljap. Nigde nisam pomenuo ni svoju ni tvoju školu. Pominjem nivo na kome su ti komentari. i to je način na koji pristojni ljudi rade, sve drugo što sam mogao da kažem o glupostima koje pišeš bilo bi daleko nepristojnije.
predatortz predatortz 12:03 06.03.2017

Re: Pitanje

angie01
znas kako- svakom svoje, svako se svojim recima najbolje opisuje.

...upravo ti rekoh, da mi tvoja takva paznja, u koju skockavas po potrebi neku konstrukciju nije potrebna, tako da nema razloga da se trudis, narocito sto se tebi nisam obratila.


Ama, pusti patetisanje. Dokumentuj tu moju pažnju. Ono, tvoj komentar - datum, vreme mog odgovora. Nema!
Ti si bre u tripu da te ljudi proganjaju na ovom mestu! Nisam ja jedini kojem se obraćaš u tom fazonu. Zalud činjenica da me zanimaš kao lanjski sneg, zalud što me nema među odgovorima na tvoje komentare... Bilo je onda kada si ispoljavala podsmeh i prezir prema bosančicama, na takve stvari reagujem. Posle toga...
predatortz predatortz 12:06 06.03.2017

Re: Pitanje

Opet izmišljap. Nigde nisam pomenuo ni svoju ni tvoju školu. Pominjem nivo na kome su ti komentari.


O nivou mog znanja mogu sud donositi samo oni sa 8. stepenom stručne spreme. Jedino oni imaju zakonsko pravo da sude o tome.
Imaš li to, ili se samo guraš u to društvo?
Ako nemaš, nemoj me smarati na tu temu više nikad.
Šta si utripovao? Da dolazimo kod tebe na blog da se edukujemo?
freehand freehand 12:16 06.03.2017

Re: Pitanje

Šta si utripovao? Da dolazimo kod tebe na blog da se edukujemo?

Rekoh već nešto o tim dolascima, na blog i u kafanu. Nikad nije loše edukovati se i svako sebi bira šta će i od koga da nauči. Najgore je ni od koga i ništa.
O nivou mog znanja mogu sud donositi samo oni sa 8. stepenom stručne spreme. Jedino oni imaju zakonsko pravo da sude o tome.
Imaš li to, ili se samo guraš u to društvo?
Ako nemaš, nemoj me smarati na tu temu više nikad.

angie01 angie01 12:30 06.03.2017

Re: Pitanje

Ama, pusti patetisanje.


gde si prepozano patetiku....ovo nije pitanje,...niti sam ja u nekom tripu,...ti si uredno bio u ekipici koja se lepila za moje komentare- da potpaljujes i izvrces,...sada da trazim te blogove i citiram- zabole me,....to za bosancice jeste bio trip, ali bezocnog ucitavanja necega sto nije bilo izreceno- no nije uopste bitno,...meni je apsolutno svejedno sta ti mislis o meni i glupo mi je da uopste imas ideju da razmenjuejs neku isforsiranu ruznu raspravu, sa kako tebi odgovara konstrusinam profilom nepoznate osobe,....to sto je tebi strano insistiranje na korektnoj komunikaciji sa ljudima druge nacionalnosti, kao i potreba da se pristojno razmenjuju misljenja i to podsmesljivo nazivas, higijenicarenjem, moralisanjem sa Olimpa, bezobrazlukom i kako vec ne, pokusavajuci da das legitimitet necemu sto je neprihvatljivo- je tvoja stvar, meni je to normalno,...naprosto, ovo mesto na koje svi dolazimo, bice onakvo kakvim ga mi pravimo.

toliko.
predatortz predatortz 12:34 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
Šta si utripovao? Da dolazimo kod tebe na blog da se edukujemo?

Rekoh već nešto o tim dolascima, na blog i u kafanu. Nikad nije loše edukovati se i svako sebi bira šta će i od koga da nauči. Najgore je ni od koga i ništa.
O nivou mog znanja mogu sud donositi samo oni sa 8. stepenom stručne spreme. Jedino oni imaju zakonsko pravo da sude o tome.
Imaš li to, ili se samo guraš u to društvo?
Ako nemaš, nemoj me smarati na tu temu više nikad.



Hajmo onda malo o tebi.

Priča je krenula ovako:

ti
Eto vidiš, a Vučić i ja ti sasvim nešto drugo govorimo. Ja, na primer, mislim da je većina sveta oko mene pošten svet, kulturan i fino vaspitan, da su to ljudi koji razlikuju dobro i zlo, laž i istinu. I da je to svet koji se pod paljbom strašne propagande povukao i prihvatio da su siledžije, glupaci i beskrupulozni lažovi većina i da im se ne vredi suprotstavljati. ja mislim da si i ti među tim zbunjenim i sluđenim ljudima koji su prihvatili gledanja onih koji po sebi ude pa misle da su svi lopovi i lažovi kao sami što su, da su svi spremni da se jeftino prodaju i udome i uloje, da ljube dupe nadređenom obožavajući vođu, ali uvek spremni da prelete kao pacovi na prvi znak da se brod ljulja.
ja takve stvari, na primer, nikad nisam radio nbiti ću. A verujem da ni ti, Predatorz, nisi, i da si dobar i pošten čovek, kao i ovaj mučeni emsi. I mnoštvo drugih ljudi ovde koji su sebi dozvolili da ne vide razliku između gore i dole, belo i crno, da ne govorimo o nijansama.


ja

Ja sam davno naučio da uočim razliku između onoga što jeste i onoga što bih ja želeo da jeste. Većina onih koje poznajem, a koji su ušli u politiku, brzo su postali gnjide. O njima govorim, ne o narodu.


ti

Vidiš, ja kad čujem za "narod" dobijem dijareju.


Dakle, ja sam umesto tvog "većina sveta", "svet", "ljudi", upotrebio reč "narod" koja u srpskom kolokvijalnom jeziku znači isto što i "svet", "ljudi" i ko zna koliko još desetina sličnih pojmova - i ti si dobiuo proliv zbog toga.

I nisi se zaustavio na toj fekalnoj fazi, nego si zaključio da ja poistovećujem sebe sa narodom, a takvi su:

Niti sam ja uvek u pravu, niti si ti narod.
kao što ja nemam ništa protiv naroda ali imam protiv njegove zloupotrebe, kao pojma i kao ljudi. To po pravilu rade protuve koje se populizmom koriste za svoje ciljeve koji nikad nsiu ni časni ni na dobrobit tog naroda.


E, sad te najljubaznije molim da mi predočiš gde sam ja sebe poistovetio sa narodom, te kao osvedočena protuva to koristio za neke svoje ciljeve koji nisu časni?

Kad smo već kod obrazovanja, znaš šta se radi sa zaključcima donetim na neistinitim premisama? Odbacuju se! Ne maše se njima i ne nazivaju se znanjem.




freehand freehand 12:43 06.03.2017

Re: Pitanje

E, sad te najljubaznije molim da mi predočiš gde sam ja sebe poistovetio sa narodom, te kao osvedočena protuva to koristio za neke svoje ciljeve koji nisu časni?

Kad smo već kod obrazovanja, znaš šta se radi sa zaključcima donetim na neistinitim premisama? Odbacuju se! Ne maše se njima i ne nazivaju se znanjem.

Baš si se potrudio. Ali sem što troluješ naveliko odavno si i doasadan, a ovo što ti sad dogovaram je samo da te ispoštujem. Ali je dosta bilo hranjenja, sad si već sasvim veliki i debeo.
Izbori u Srbiji i podele su tema.
predatortz predatortz 12:47 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
E, sad te najljubaznije molim da mi predočiš gde sam ja sebe poistovetio sa narodom, te kao osvedočena protuva to koristio za neke svoje ciljeve koji nisu časni?

Kad smo već kod obrazovanja, znaš šta se radi sa zaključcima donetim na neistinitim premisama? Odbacuju se! Ne maše se njima i ne nazivaju se znanjem.

Baš si se potrudio. Ali sem što troluješ naveliko odavno si i doasadan, a ovo što ti sad dogovaram je samo da te ispoštujem. Ali je dosta bilo hranjenja, sad si već sasvim veliki i debeo.
Izbori u Srbiji i podele su tema.




Klasika!
Ma da bre, ja sam verlika i debela svinja koju ti hraniš biserima spoznaje.

E baš ti hvala što si se potrudio oko mene, izbori bi i ostali tema samo da ti nisi počeo da sereš o tome kako ljudi i narod nisu isto i kako ti se povraća kada čuješ reč narod.
freehand freehand 12:50 06.03.2017

Re: Pitanje

Ma da bre, ja sam verlika i debela svinja koju ti hraniš biserima spoznaje.

‚Trol, ne svinja.
E baš ti hvala što si se potrudio oko mene, izbori bi i ostali tema samo da ti nisi počeo da sereš o tome kako ljudi i narod nisu isto i kako ti se povraća kada čuješ reč narod.

Iz nekog razloga nisam ni očekivao da obratiš pažnju na sitnicu kao što su navodnici.
No dobro, sad je stvarno dosta.
narcis narcis 13:08 06.03.2017

Re: Pitanje

Стоји то Предо, то и јесте био окидач за неке нејасноће...

kod mene ne, mene boli qrac šta ti misliš o milanoviću ili hrvatima, to je tvoj krst koji ja ne žilm ni da ti otežam ni da ti olakšam, sam se bori s njim.
reagovao sam na tvoje teranje mayo-a sa bloga i zabranu da se meša u naše , srbske stvari.
to nemaš pravo jer je čovek uvek bio pristojan u komentarima a nemaš pravo ni da mu braniš daon brani svoj nacion, naročito što to radi razumno i brani ono što može da se odbrani a ne po svaku cenu i svaku glupost.
tako da mi je samo to teranje sa bloga zasmetalo, niko nema pravo nikog da tera sa bloga ili iz srbije
srbija je moja zemlja, kao čoveka i komuniste kao što je i hučijeva omegina, prvog kao četnika a drugoga kao kvazimoda. a iostalih budala i ponekog pametnog, ja imai poneki i pametni na blogu al su više statistička greška.
mi lepi i pametni i krezubi smo retko cveće
narcis narcis 15:48 06.03.2017

Re: Pitanje

nikvet pn
narcis


Лепо Драгољубе. Дакле са Хрватима треба фино, има их и оваквих и онаквих. Јел тако треба и са Бугарима?

nemo da mi amputiraš ono što nisam reko.
reko sam da sa hrvaćanima koji su nam prijateljski raspoloženi, anije da ih ima previše, treba prijateljski razgovarati, ko sa prijateljima. a to što volite da hrvaćanima nametate kolektivnu krivicu a popizdite kad to nama rade , malo je licemerno , a?
bugari su nešto što ti u svojoj ograničenosti ne možeš da razumeš a neću ni da se trudim, osim jednog podatka kako ja sa njima komuniciram.
daklem ja u dvorištu imam mešovit par, bugarka i srbin. sad ti u toj tvojoj glavudži izgleda misliš da ja jebem majku komšiki bugarki svaki put kad je sretnem, epa zajebo si se, ona meni ništa nije kriva za istoriju nas i bulgara, čak imamo i lep komšijski odnos bez ikakvog licemerstva sa moje strane.
a u blgare kao političko biće nemam ič poverenje a i ne podnosim taj aspekt njihovog bitisanja. u blgarsku državu nitkad neću imati ni poverenje ni simpatiju.
emsiemsi emsiemsi 16:50 06.03.2017

Re: Pitanje

angie01
Не, не бих га брисао. Нека остане па нек људи виде где сам погрешио, ако бих га брисао сам бих себе доживео као неко се крије.


izvini- veoma licemerno,...u "mom kraju", kada se pokajes za nesto sto si ucinio, izrekao, obicno usledi trud da se to nesto ispravi, ovako, gde kazes da ti je zao i izvinjavas se za stvarno ruzan komentar upucen blogokolegi,( koji je od pocetka bloga deo ove zajednice i koji je u svom stazu imao mnogo ozbiljnije rasprave na mnogo dramaticnije teme, a sa vise puta jacim sastavom sagovornika, i da aposlolutno nikada nije prelazio granicu pristojnog komuniciranja i uvazavanja),a ladno ostavis taj sovinisticki napad da isijava svoju mrznju i privlaci poklonike takvog stava, jasno pokazujes da iza tih ruznih reci stojis i da ti je drago sto su tu, bez obzira na demagoska objasnjenja, zasto ne bi brisao.

cudan mi je i stav, da bi bilo steta da nestane- na zalost, "popularni otrov"-kako bi se videlo kako on izgleda,....pa znamo, prosto se zagadjenje uklanja, jer truje.

Удави човека !
Пусти га да узме, макар мало, ваздуха.
nikvet pn nikvet pn 17:48 06.03.2017

Re: Pitanje

narcis
a u blgare kao političko biće nemam ič poverenje a i ne podnosim taj aspekt njihovog bitisanja. u blgarsku državu nitkad neću imati ni poverenje ni simpatiju.


Онда лако прихватиш да Срби западније од тебе могу имати идентичан однос према хрватству и Хрватима. Исто као што ће и они разумети разлоге твог неповерења према истоку.

Иначе кретање просечног Србина Хрватском и Бугарском, осећај и утисак, драстично се разликује. У ХР се пазиш и осврћеш, У БГ је срдачно и опуштено.
freehand freehand 18:32 06.03.2017

Re: Pitanje

У ХР се пазиш и осврћеш, У БГ је срдачно и опуштено.

kad ga ovako, u ovom kontekstu napišeš deluje kao da je to nešto loše čega se treba stideti i što pod hitno treba promeniti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:35 06.03.2017

Re: Pitanje

Zapravo, 14. Ja nisam dao preporuku Sašinom komentaru


Cccc...
Tek danas?
:)

E stvarno preteraste sa ovim.
Izvinio se čovek, a i da nije bože moj, hiljadu puta teže reći su ovde padale pa se niko nije izvinajvao niti se tražilo brisanje.
Što je ovo baš tako važno da se ovoliko telali?
Zato što se radi o Hrvatu?
Pa zar to nije prebrojavanje zrnaca ako je nečija nacionalna pripadnost razlog za drugačiji tretman?
Opalio ga pa bože moj.
Mayo se, vidim, ne izvinajva što je za Milanovićevu konstaatciju da su Srbi šaka jada rekao da je tačna, tj upitao, šta je netačno?

To nije omalovažavanje, to je u redu, jer niti ima izvinjavanja niti brisanja.

I ne treba da bude brisanja, a i ako nema ni izvinjenja nikom ništa.

Čvaknuo ga malo na lično, ujbt, strašno, nikad se to nikom nije desilo pa smo zgroženi.

Od kad to ovaj blog postade tako fina i uviđavna sredina?



nikvet pn nikvet pn 19:22 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
deluje kao da je to nešto loše čega se treba stideti i što pod hitno treba promeniti.


Нисам разумео ко би требало да се стиди и да мења?
cane cane 21:11 06.03.2017

Re: Pitanje

ne izvrći, on će stobom da komunicira kolko oće a ti nemaš pravo da ga prozivaš za to što je hrvat i da ga teraš sa bloga ili da mu braniš na koje teme će da komentariše.
obrati pažnju da ste samo ti i predators našli za shodno da ga prozivate za nacion i ispali kreteni,


evo, i ja cu da prozivam 'regionca'. stara prica o njihovoj opsednutoscu srbijom.


freehand freehand 21:12 06.03.2017

Re: Pitanje

stara prica o njihovoj opsednutoscu

Toliko je opsednut da srpski govori bolje od tebe.
cane cane 21:15 06.03.2017

Re: Pitanje

Јавно се извињавам блогоколеги mayo1 због речи које сам написао и тона којим сам се обратио!


u pravu je free vidi se da si nov ovde

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:18 06.03.2017

Re: Pitanje

Ау, промаче ми ова расправа. Дакле, овако:

1. Милановић је паметан човек и у сваком случају неко с ким бих пре попио пиће у кафани него са нашим премијером, без обзира да ли се слажем или не слажем са њим по неким питањима. А по некима се богами и слажем.

2. Са Хрватима не треба баш преко нишана, али треба врло, врло опрезно. Ту мислим на политичке српско-хрватске односе, што се тиче индивидуалних људских односа, познајем неке Хрвате којима бих одмах дао два литра крви да им не дај Боже затреба, али то су већ лични односи.

3. Мајо се мало проср'о, али добро, то је нажалост хрватски просек. Јебига, не могу боље чак и кад су добронамерни.
cane cane 21:18 06.03.2017

Re: Pitanje

pa kad bi pratio tu scenu ozbiljno , a ne samo žutu štampu začudilo bi te koliko ih ima, samo na fejsu sam posmatrao pravi rat između takvih kao mayo i ustaša a i na sajtu kolumne ima ih dosta, da ne spominjem dežulovića ima ih još.


znas sta, ako si ti opsednut 'tom scenom' isto toliko kao i mayo srpskom pa je pomno pratis, ja nisam.

cane cane 21:21 06.03.2017

Re: Pitanje

A i šta bi sa onih 13 lumena što su poleteli da se sa napisanim slože...


ja sam dakle cetrnaesti

cane cane 21:24 06.03.2017

Re: Pitanje

Uopšte nisam sumnjao da ti znaš šta tih 13 misli. Svako ima svog tumača, ti si grupni.


samo si znao da su svi 'lumeni'.

jedino si ti volumen...

freehand freehand 21:25 06.03.2017

Re: Pitanje

jedino si ti volumen...

Wow!
freehand freehand 21:29 06.03.2017

Re: Pitanje

3. Мајо се мало проср'о, ал добро, то је нажалост хрватски просек. Јебига, не могу боље чак и кад су добронамерни.

Eto, kako odoleti da se ne izvuče neki prosek i neka ofrlje statistika koja pokazuje zajedničke osobine jedne nacije...
Šta će ti ovo?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:35 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
3. Мајо се мало проср'о, ал добро, то је нажалост хрватски просек. Јебига, не могу боље чак и кад су добронамерни.

Eto, kako odoleti da se ne izvuče neki prosek i neka ofrlje statistika koja pokazuje zajedničke osobine jedne nacije...
Šta će ti ovo?


prosto tako je, i ti vrlo dobro znaš šta ja o svemu tome mislim.
ne znam šta će tebi to pitanje "Šta će ti ovo?"
cane cane 21:39 06.03.2017

Re: Pitanje

Opet izmišljap. Nigde nisam pomenuo ni svoju ni tvoju školu.


zasto me ne cudi da ne pominjes svoju skolu...

freehand freehand 21:41 06.03.2017

Re: Pitanje

ne znam šta će tebi to pitanje "Šta će ti ovo?"

To je pitanje koje postavim sagovorniku koga poštujem a za koga mislim da se ozbiljno ulipao nedostojnim stavom i rečima.
No tvoje je pravo dd govoriš ono što misliš a ja ti u tome neću smetati.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:41 06.03.2017

Re: Pitanje

vrabac_u_steni
freehand
3. Мајо се мало проср'о, ал добро, то је нажалост хрватски просек. Јебига, не могу боље чак и кад су добронамерни.

Eto, kako odoleti da se ne izvuče neki prosek i neka ofrlje statistika koja pokazuje zajedničke osobine jedne nacije...
Šta će ti ovo?


prosto tako je, i ti vrlo dobro znaš šta ja o svemu tome mislim.
ne znam šta će tebi to pitanje "Šta će ti ovo?"


i da, ja kada to kritikujem nikada ne govorim o hrvatskoj naciji, ili ne daj bože hrvatskom "narodu", nego kažem "hrvatsko društvo".
a to društvo smatram veoma bolesnim (a pri tome mi je iskreno žao što je to tako).
freehand freehand 21:43 06.03.2017

Re: Pitanje

cane
Opet izmišljap. Nigde nisam pomenuo ni svoju ni tvoju školu.


zasto me ne cudi da ne pominjes svoju skolu...


Onda te valjda neće čuditi ni to što ne podnosim kretene čije se blogovsko bivstvovanje svodi na tupave zajedljive jendorečenične komentare sa adekvatno idiotskim smajlijem i što toga ovde više neće biti.
cane cane 21:43 06.03.2017

Re: Pitanje

mi lepi i pametni i krezubi smo retko cveće


dobar ti selfie, jebote.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:44 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
ne znam šta će tebi to pitanje "Šta će ti ovo?"

To je pitanje koje postavim sagovorniku koga poštujem a za koga mislim da se ozbiljno ulipao nedostojnim stavom i rečima.
No tvoje je pravo dd govoriš ono što misliš a ja ti u tome neću smetati.


u međuvremenu sam i ja malo razjasnio.

i da, time što ćemo zatvoriti oči zarad nekih ideoloških stavova nećemo postići da neke stvari nestanu.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:45 06.03.2017

Re: Pitanje

a za koga mislim da se ozbiljno ulipao nedostojnim stavom i rečima.


ček, ček, tek sad lepo videh ovaj komentar?

ko se bre ovde ulipao?

i šta je koj kurac nedostojno?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:28 06.03.2017

Re: Pitanje

vrabac_u_steni
a za koga mislim da se ozbiljno ulipao nedostojnim stavom i rečima.


ček, ček, tek sad lepo videh ovaj komentar?

ko se bre ovde ulipao?

i šta je koj kurac nedostojno?


pitao sam nešto...

verovatno sam "nedostojan" odgovora?
freehand freehand 22:35 06.03.2017

Re: Pitanje

pitao sam nešto...

Ma ne pada mi na pamet da ulazim u stvari koje se svode na nekakva lična prepucavanja. Sve piše, nemam šta da dodam.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:39 06.03.2017

Re: Pitanje

freehand
pitao sam nešto...

Ma ne pada mi na pamet da ulazim u stvari koje se svode na nekakva lična prepucavanja. Sve piše, nemam šta da dodam.




aj dobro onda.
mayo1 mayo1 00:43 07.03.2017

Re: Pitanje

Na Blogu sam više od deset godina, kada je počeo, Blog B92 je doista bio svjetionik razmjene misli , mjesto kakvog nije bilo nigdje u ''regionu'' – da citiram jednog blogera gore. Teme su bile raznovrsne, ljudi koji su pisali su bili od formata, sa svih strana, a rasprave u stilu engleskog nogometa: žestoke, 'na nož', ali u duhu fair-playa. I uvijek pune duhovitosti. Doista je bio užitak čitati i ponekad učestvovati.

I moram dodati: pitanja i teme koje su se 'vrtile', nerijetko su bile citirane od medija, a i politike ex-Yu.

Naravno, vremena se mijenjaju, puno ljudi je otišlo i danas su teme drugačije. Više su usko srbijanske (mislim na državu Srbiju – nema potrebe za loženjem) što opet ograničava zainteresirane. No, to je jednostavno tako.

U skladu s tim, malo manje zalazim, a još manje komentiram i zato mi je stvarno žao što je razmjena mišljenja oko Milanovića izazvala tolko komentara i još više ružnih riječi.

Osobno, ljude nikada ne doživljavam prvenstveno kao 'Hrvate' ili 'Srbe', a posebno ne volim postupke Države ili Vlade ili nekog političara spuštati na ''općenarodni'' nivo. Za mene je, npr, ''free''- free, a ne 'Srbin' (ako je, nemam pojma) nego čovjek koji se legitimira svojim komentarima, pristupom i načinom razgovora i kroz to stvaramo naš blogerski odnos. Ne moramo se u nečemu slagati, naprotiv, ali sam siguran da jedan drugoga nikada nećemo nazvati ''govnom'', kakvo god razmimoilaženje bilo.

Komično je što su neki komentari i 'komentatori', kao preslikani sa hrvatskih portala, samo sa drugim nacionalnim predznakom. Da nema jezičnih razlika, nemoguće bi bilo reći da li pljuje ''Hrvat'' po ''Srbinu'' ili je obratno Počeo sam 'vaditi' neke citate i namjeravao sam ih ovdje postaviti i upariti sa ovdašnjom 'kremom', ali sam na kraju odustao.
Zapravo nema smisla ; onima koji ne mrze, koji nisu opterećeni i kojima nacija i vjera nisu jedino mjerilo u životu, njima ne treba ništa pokazivati. Onima drugima ionako ne vrijedi pričati.

Naravno, odavde me niko neće otjerati. Našao sam sjajnih ljudi i žena, s nekima sam se vremenom osobno upoznao i sprijateljio i to nikakvi ''ustaše'' i ''četnici'' neće promijeniti.

Isprika zbog plahte, morao sam to napisati.
freehand freehand 00:50 07.03.2017

Re: Pitanje

Komično je što su neki komentari i 'komentatori', kao preslikani sa hrvatskih portala, samo sa drugim nacionalnim predznakom. Da nema jezičnih razlika, nemoguće bi bilo reći da li pljuje ''Hrvat'' po ''Srbinu'' ili je obratno Počeo sam 'vaditi' neke citate i namjeravao sam ih ovdje postaviti i upariti sa ovdašnjom 'kremom', ali sam na kraju odustao.
Zapravo nema smisla ; onima koji ne mrze, koji nisu opterećeni i kojima nacija i vjera nisu jedino mjerilo u životu, njima ne treba ništa pokazivati. Onima drugima ionako ne vrijedi pričati.

To ti je ko haško bratstvo.
emsiemsi emsiemsi 06:18 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1
Na Blogu sam više od deset godina, ...

Нека тебе на блогу још 100 година !
Извини што даље нисам читао, то није због тога што си Хрват, али и јесте.
Није - због тога што ја не читам нити ТасуДебелог када пише трактате (изузетак је Милан Новковић када пише о разним технологијама, Пајић када пише о аналајзеру и када ласерима пече цигле, као и Принци када анализира подземне радове).
Али и јесте - због тога што не читам нити једног Хрвата за којега Домовински рат није био смишљени проусташки план (зашто проусташки, а не усташки, ваљда стога што сам добре воље), те за кога Олуја није није финале тога геноцидног плана.
Ипак ја понешто памтим, а и више сам веровао кривоустом Туђману и човеку задатка Месићу, него овим интерпретацијама потом.
Чуј - усташлук и Демокрација !
Према томе - само ти пиши, то је твоје право које нико не би смео да ти спочитава - колико год је мени то напорно да читам.
Знамо се !
freehand freehand 09:23 07.03.2017

Re: Pitanje

Знамо се !

Bolna istina, kad si ti u pitanju. Jedan od onih koji ne moraju da pišu mnogo da bi ih bilo naporno čitati.
mayo1 mayo1 10:04 07.03.2017

Re: Pitanje

emsiemsi
Извини што даље нисам читао...

Čemu izvinjenje?
Široka je pučina interneta, svako plovi gdje i kamo želi. Mirno ti i dobro more.
"...што не читам нити једног Хрвата за којега Домовински рат није био смишљени проусташки план (зашто проусташки, а не усташки, ваљда стога што сам добре воље), те за кога Олуја није финале тога геноцидног плана."

Kao što rekoh gore, takvih komentara tipa "ne čitam ni jednog Srbina za kojeg prošli rat nije smišljena velikosrpska agresija i plan stvaran desetljećima u SANU sa ciljem uništenja hrvatskog naroda...", ima koliko hoćeš.
Što i ne čudi, ustaše i četnici su se uvijek sjajno slagali.
Tužno je što takvih, i na jednoj i na drugoj strani ima sve više. Ili su barem glasniji.
Знамо се !

Apsolutno sam siguran da se ne znamo.


freehand freehand 10:20 07.03.2017

Re: Pitanje

Apsolutno sam siguran da se ne znamo.

Eh, Čarlija ne znaš... Svi su čarliji isti. Dovoljno je jednog da vidiš, bez obzira na kapu, uniformu, pismo koje koristi.
E oni jesu svi isti.
predatortz predatortz 10:23 07.03.2017

Re: Pitanje

Što i ne čudi, ustaše i četnici su se uvijek sjajno slagali.


Glupost, i to notorna!
Zbog čega onda vi u Hrvatskoj za sve krivite četnike, ako su oni bili toliko složni sa ustašama? I obrnuto...
mayo1 mayo1 10:51 07.03.2017

Re: Pitanje

predatortz

Da ne širimo temu, ionako smo već debelo 'vanka', ali kratko: danas je jednostavno doći do ratnih dnevnika njemačkih jedinica koje su djelovale 1941-45 na području Jugoslavije. Treba samo znati čitati njemački. Ti su se dnevnici vodili svakodnevno, onako pedantno njemački.
Pa se mogu naći, između ostalog, zapisi kako su 'vlasti NDH' opskrbljivale četničke jedinice hranom i odjećom, čak su im odredili i mjesečnu plaću, kako su pod njemačkim pokroviteljstvom, planirali zajednička djelovanja protiv partizana i puno toga sličnoga.
Konačno, zajedno su - u najboljoj ustaško-četničkoj tradiciji - kad je zagustilo brisali prema Austriji krajem rata.
Zbog čega onda vi u Hrvatskoj za sve krivite četnike, ako su oni bili toliko složni sa ustašama?

Prvo, u Hrvatskoj, zakonski, i ustaše i četnici su 'bad guys' i isticanje njihovih simbola je zakonom zabranjeno.
Nažalost, političari u nedostatku znanja, sposobnosti i volje da rješavaju prave životne probleme, populistički nalaze 'neprijatelje' i na kvazi velikim ali praznim riječima, opstaju na vlasti.
Primjera koliko hoćeš. Nažalost, puno ljudi na to 'pada' ili ne razmišlja.
I imamo što imamo.
predatortz predatortz 10:58 07.03.2017

Re: Pitanje

Da ne širimo temu, ionako smo već debelo 'vanka', ali kratko: danas je jednostavno doći do ratnih dnevnika njemačkih jedinica koje su djelovale 1941-45 na području Jugoslavije


Tačno. Ustaše su smatrali saveznicima, a četnike neprijateljima koje treba držati na oku čak i kada ima neke taktičke saradnje sa njima. Otud i činjenica da ni jedan ustaša nikad nije bio interniran u nemačke logore, niti ubijen od istih, a možemo argumentovano govoriti o velikom broju streljanih, obešenih ili interniranih četnika i njihovih simpatizera.

Konačno, zajedno su - u najboljoj ustaško-četničkoj tradiciji - kad je zagustilo brisali prema Austriji krajem rata.


I kako se to završavalo? Tako što su ustaše vršile pokolj čak i nad onim četnicima koji odstupaju na njihovu reč. Slučaj Đurišić i mnogi drugi.




Prvo, u Hrvatskoj, zakonski, i ustaše i četnici su 'bad guys' i isticanje njihovih simbola je zakonom zabranjeno.


Koliko ja to gledam odavde, i ćirilica se u Hrvatskoj smatra četničkim znamenjem, pa je lupaju oni koji se ni latinicom ne služe kako treba. Nekažnjeno!
Za zabranu isticanja ustaških simbola me nisi ubedio, osim ako si rešio da mi baš tako prostački vređaš intelekt pa tvrdiš da se to masovno kažnjava, a ne u nivou statističke greške.

Edit:

I da, kako su to ustaše loši momci, kada pripadnici domobranstva i vojnice primaju penzije?
emsiemsi emsiemsi 11:50 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1

...
Apsolutno sam siguran da se ne znamo.



Хвала Богу !
mayo1 mayo1 13:17 07.03.2017

Re: Pitanje

predatortz

Da nešto odmah raščistimo: NDH je bila marionetska, satelitska kvazi-država postavljena i podržavana od Nijemaca u svrhu ostvarenja njihovih ciljeva, da ne širimo dalje. Ustaše su zločinci, ''došli kao blato na nacističkim čizmama i otišli s njima''.
Alexander Löhr, njemački zapovjednik Jugoistoka je tokom operacije ''Fall Weiss'' 27. veljače 1943. u svom izvještaju Berlinu, između ostalog, napisao: "Vlada /NDH/ i uprava su uslijed promašaja i ustaškog kursa izgubile ne samo u »pravoslavnih« nego i u vlastitom hrvatskom stanovništvu sve pristaše"
Da ponovim, to sve piše ne samo u hrvatskim zakonima, nego i u Ustavu.
Za zabranu isticanja ustaških simbola me nisi ubedio, osim ako si rešio da mi baš tako prostački vređaš intelekt pa tvrdiš da se to masovno kažnjava...

Gdje sam rekao da se kažnjava?
Nažalost, nisam siguran da je itko kažnjen zbog isticanja ustaških simbola, možda prekršajno sa par stotina kuna.
"...ćirilica se u Hrvatskoj smatra četničkim znamenjem, pa je lupaju oni koji se ni latinicom ne služe kako treba. Nekažnjeno!"

O tome sam i pisao – stvaranje klime u kojoj su svi Srbi=četnici, a Hrvati=ustaše. Eno, za emsieja sam ustaša, jer kao Hrvat, što drugo mogu biti, zar ne?
Tu je naravno i forsiranje netočne fiksacije da je latinica hrvatsko, a ćirilica srpsko pismo, da su 'pravi' Hrvati samo katolici, a 'pravi' Srbi samo pravoslavci itd.
U Hrvatskoj se vodi pokušaj brisanja svega prije 1990., prije 'ništa nije valjalo', sada ćemo izmišljati toplu vodu. A to se može samo forsiranjem religije, lažnog tumačenja povijesnih činjenica, pronalaženjem "neprijatelja" itd.


I da, kako su to ustaše loši momci, kada pripadnici domobranstva i vojnice primaju penzije?

To je naravno besprimjerna sramota, ali ne mijenja činjenice o ustašama. Istine radi, treba reći da domobrani ne spadaju u istu ligu sa ustašama.
...četnike neprijateljima koje treba držati na oku čak i kada ima neke taktičke saradnje sa njima.

Malčice relativiziraš činjenicu ("taktička suradnja" da su četnici bili kolaboracionisti koji su se borili rame uz rame sa nacistima i ustašama.


freehand freehand 13:29 07.03.2017

Re: Pitanje

U Hrvatskoj se vodi pokušaj brisanja svega prije 1990., prije 'ništa nije valjalo', sada ćemo izmišljati toplu vodu. A to se može samo forsiranjem religije, lažnog tumačenja povijesnih činjenica, pronalaženjem "neprijatelja" itd.

Kao i ovde. No to ovdašnji pandani smatraju dobrim. Kao što ne smatraju da je problem u ukidanju ćirilice u hrvatskoj nego što se ne ukine latinica u Srbiji. Ta se bratija odlično slaže među sobom, baš kao što masovne ubice igraju ping pong i slave rođendane zajedno u Ševeningenu.
predatortz predatortz 13:44 07.03.2017

Re: Pitanje

mayo1


Dakle, ovako:

U Hrvatskoj je isticanje ustaških simbola kažnjivo, ali se ne kažnjava.
Ustaše su loši momci, kvislinzi, genocidni zlikovci, ali primaju penziju od nove hrvatske države.
Po tebi, Domobrani - "regularna" vojska NDH i nisu bili neko zlo.

Volim posložiti stvari.
freehand freehand 13:51 07.03.2017

Re: Pitanje

predatortz
mayo1


Dakle, ovako:

U Hrvatskoj je isticanje ustaških simbola kažnjivo, ali se ne kažnjava.
Ustaše su loši momci, kvislinzi, genocidni zlikovci, ali primaju penziju od nove hrvatske države.
Po tebi, Domobrani - "regularna" vojska NDH i nisu bili neko zlo.

Volim posložiti stvari.

To je skoro pa kao kad Milan Lukić zvani Repić održi promociju knjige uz pomoć i podršku Ministartva kulture republike Srbije.
Skoro.
predatortz predatortz 13:59 07.03.2017

Re: Pitanje

freehand
predatortz
mayo1


Dakle, ovako:

U Hrvatskoj je isticanje ustaških simbola kažnjivo, ali se ne kažnjava.
Ustaše su loši momci, kvislinzi, genocidni zlikovci, ali primaju penziju od nove hrvatske države.
Po tebi, Domobrani - "regularna" vojska NDH i nisu bili neko zlo.

Volim posložiti stvari.

To je skoro pa kao kad Milan Lukić zvani Repić održi promociju knjige uz pomoć i podršku Ministartva kulture republike Srbije.
Skoro.


Ovo što sam ja napisao?

Zbog čega me porediš sa Milanom Lukićem?
freehand freehand 14:04 07.03.2017

Re: Pitanje

Zbog čega me porediš sa Milanom Lukićem?

Nisam ja tebe poredio sa Milanom Lukićem (to si ti poredio Mayoa sa ustašijom) nego Srbiju sa Hrvatskom, pošto baš insistiraš na posložnjavanju.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana