Gradonačelnica

Marko Jevtic RSS / 07.04.2008. u 22:35

Kada je Beograd u pitanju veoma sam subjektivan... Verovatno zato što sam rođen u tom gradu, zato što sam tu završio gimnaziju i diplomirao, ali i zbog toga što svaki dan upadam u saobraćajne gužve na Brankovom ili Pančevačkom mostu, što se nerviram kada vidim da neko baca smeće ili na bilo koji grad upropašćava lepote... Mislim ne možeš nešto iskreno da voliš, a da te onda neke negativne stvari ne nerviraju i da te boli uvo za njih. A volim Beograd.. Baš ga volim. Odem leti u Šansu (Poslednju) na Tašu, zemunske kafane i kej, pivo u Skadarliji, Znak ?, basket na Poštarcu, 25. maj ... Isto tako volim i Borču, vožnju biciklom do Dunava i sl.

Biljana%20Srbljanovic%201.jpg

Elem, na čelu grada koji toliko volim bilo bi predivno kada bi se našla Biljana Srbljanović. Gledao sam je večeras u duelu sa Aleksandrom Popovićem i bio sam oduševljen. Konačno je neko spomenuo jedan od glavnih problema u našem 'PARTIJSKOM' gradu. DS, DSS i G17plus podele UO javnih preduzeća, postavljaju svoje direktore, a to je toliko primetno i u predškolskim ustanovama da je to strašno.. Ej u vrtićima!! Teško je da će stručnost biti primarna, kada u našim strankama i ne postoji toliki broj stručnih ljudi dok pogodnih već ima. Šta je još odlično.. DECENTRALIZACIJA. To je i suština, veća autonomija opština jedina može da omogući da se konkretne stvari rešavaju. Predsednik opštine Palilula i v.d. gradonačelnika juče u Ovči, recimo, otvaraju Dom kulture, dok 2 km dalje (Sebeš) građani koji nemaju kanaliziciju svoje septičke jame isisavaju u Sebeški kanal. Katastrofa, na koju niko ne reaguje. Ili recimo, od Ovče se svaki dan prevoze opasne materije ka gradu.. Cisterne idu Zrenjaninskim putem, kroz gusto naseljena mesta i dužom lokacijom, povećavajući rizik ekološke katastrofe koja bi mogla da nastane nekim sudarom, umesto da se asfaltira (završi) direktan put od rafinerije do Pančevačkog mosta (koji bi značajno skratio relaciju. Mislim, možemo da čekamo i nešto kao juče u Zemunu pa da onda neko razmišlja. Od toliko, naizgled, sitnih problema o kojima niko ne razmišlja, do činjenice da Beograd ima samo jedan most na Dunavu... EJ BRE!!! Pa super, treba Beogradu i opera, i lepo sređene fasade u centru, i velika Arena, i najveći pravoslavni hram, i ... Ali da li je moguće da niko ne vidi potencijal koji Dunav nudi našoj prestonici. Leva obala će nesumnjivo biti veoma interesantna raznim investitorima jer je tako blizu grada, a samo infrastruktura nedostaje. Takođe da bi Beograd postao značajna turistička destinacija mora da koristi i Dunav. Ma i da nema tih potencijala, katastrofalno je što ne postoji most bar zbog Beograđana koji žive na levoj obali i koji samo Pančevački most imaju kao soluciju koja ih povezuje sa gradom. Eto.. Pregršt problema, mali broj rešenja - dok se krajem godine pokušavaju naći razni načini kako da se potroši gradski budžet.

I kako bi bio ponosan na Beograd kada bi stvarno gradonačelnica bila Biljana.. Kulturna, sposobna, pametna, a i lepa. Sve ono što bi idealan gradonačelnik trebao da bude - pa i još više. Mislim da Popović nije mogao ni da sanja da će imati takvog protivnika u duelu, tako da ga ja Biljana skroz pojela. Meni, Popović i nije toliko negativan lik.. možda čak i najmanje negativan od DSS-a. Znam da je bio OK ministar za nauku, a mislim da čovek ima problem u javnim nastupima na mitinzima. Samo se nešto dere i mršti, izgleda skroz neprirodno - možda jer ni on ne veruje u sve ono što priča pa pokušava dranjem da izgleda ubedljivije. Na TV duelima i nije takav..

Nisam neko ko voli da idealizuje političare, više volim da kritikujem. Lakše je, a i više su zaslužili. Ipak, dok je Đinđić bio premijer bio sam ponosan što Srbija ima takvog predsednika vlade. Sada bih bio veoma ponosan da Biljana dođe na čelo (makar grada). E da, još samo da obeća da će se zalagati da leva obala Dunava postane nova opština i da se izdvoji iz Palilule.. Ma i da ne obeća...

A i Biljana nekako stoji Beogradu, tako deluje prirodno za to.. Kao što gradu leži pesma:

On ima čudesnu moć
da svetlom ispuni noć
belinom osmeha svog razgoni tugu
On ljubav svakome da
i vrata otvara sva
k'o stari voljeni drug uvek je on

...

Mislim moguće je da će gradonačelnik biti Vučić ili Popović, ali to je kao kada bi pesma o Beogradu imala ove stihove:

Glavobolja od Vina a nigde ASPIRINA...sinoc bila sam sa tobon pijana....na podu posteljina u sobi punoj dima slika poznata to je prevara....

ili

Iskoristi moje mane sutra pricaj na sve strane da ovakvu nisi imao neka cuje, neka sazna to neka mu bude kazna sto se sa mnom samo igrao

 

I te pesme su deo Beograda, kao i splavovi, kao i ... Ali, o tome drugi put. Kao i o Đilasu.. Kasno je, ujutru se radi, a loše ću spavati ako sada počnem i o tome da mislim...

 

 



Komentari (384)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu Doctor Wu 22:43 07.04.2008

Kako te nije blam da ovako nesto napises?

Elem, na čelu grada koji toliko volim bilo bi predivno kada bi se našla Biljana Srbljanović.

Nema nikakve veze sa Biljanom nego sa tvojim uvlakackim stilom. Stvarno za gadjenje!
Marko Jevtic Marko Jevtic 22:44 07.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Uvlakackim stilom?:)
Doctor Wu Doctor Wu 22:48 07.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

au, zaheba se! izvini, pogresio! sad sam tek procito
Kulturna, sposobna, pametna, a i lepa. Sve ono što bi idealan gradonačelnik trebao da bude - pa i još više.
izviniiiii!
Marko Jevtic Marko Jevtic 22:52 07.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

:) pa dobro... eto nadji u mom uvlakackom stilu jos neke epitete koje sam rekao za biljanu s., mada ih je ona zasluzila jos vise sto je pristala da dodje i da se bori za svoje ideje.

Svidelo mi se i kada je rekla Popovicu da je on placen da nama objasni za NIS.. da, on za to prima platu. I to niko nikada javno tako nije rekao.
AlexDunja AlexDunja 22:59 07.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

izviniiiii!

e, dr , gluple pesme nema!!!
bas.
G r o f G r o f 23:19 07.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

koja je svrha napadati ih, cak i ovako?


Pa da bi da bi zadovoljio svoje egzibicionostičke porive i pravio se pametan.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:47 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Marko Jevtic
Uvlakackim stilom?:)

Ama Marko, nemojte se uznemiravati, doktor kineskog prezimena je poznati kriticar prefinjenog stila, pred njim bi se postideli i Montenj, Svift, Karel Capek ili George Steiner. Jedini problemi sa kojima se suocava jesu (a) da akcije cesto padaju, te (b) nedostatak njegove lepse (i pametnije) polovine, Domazeta, kad se o radi pljuvanju bilo cega sto ima veze sa nasom najistaknutijom dramskom spisateljicom...

Naravno, uvek moze da se vrati i principijelnom i nadasve tehnokratskom nedostatku empatije prema zrtvama, ali i visku simpatija prema iranskim ajatolasima i drugim "umerenim" kreaturama, prema kojima, za razliku od ldp-a, "nije lako" biti cinican.
adam weisphaut adam weisphaut 07:20 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Jedini problemi sa kojima se suocava jesu (a) da akcije cesto padaju, te (b) nedostatak njegove lepse (i pametnije) polovine, Domazeta,


Preporuka kao vrata!
Vračarac Vračarac 07:23 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Pa da bi da bi zadovoljio svoje egzibicionostičke porive i pravio se pametan.

A šta je sa iskrenim uverenjem da LDP zaista nema veze sa životom?
Torpedo Torpedo 07:23 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Naravno, uvek moze da se vrati i principijelnom i nadasve tehnokratskom nedostatku empatije prema zrtvama, ali i visku simpatija prema iranskim ajatolasima i drugim "umerenim" kreaturama, prema kojima, za razliku od ldp-a, "nije lako" biti cinican.


Aha, doktor sa drugorazednog univerziteta se opako naljutio...
Vračarac Vračarac 07:25 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Domazeta, kad se o radi pljuvanju bilo cega sto ima veze sa nasom najistaknutijom dramskom spisateljicom...

Cenim BS, ali od kad je avanzovala u najistaknutiju? Zar nije dovoljno samo reći istaknutu. Izgleda da se i kultura počela deliti po stranačkim afinitetima.
Doctor Wu Doctor Wu 07:26 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Milan The Smor

Ama Marko, nemojte se uznemiravati, doktor kineskog prezimena je poznati kriticar prefinjenog stila, pred njim bi se postideli i Montenj, Svift, Karel Capek ili George Steiner. Jedini problemi sa kojima se suocava jesu (a) da akcije cesto padaju, te (b) nedostatak njegove lepse (i pametnije) polovine, Domazeta, kad se o radi pljuvanju bilo cega sto ima veze sa nasom najistaknutijom dramskom spisateljicom...

Naravno, uvek moze da se vrati i principijelnom i nadasve tehnokratskom nedostatku empatije prema zrtvama, ali i visku simpatija prema iranskim ajatolasima i drugim "umerenim" kreaturama, prema kojima, za razliku od ldp-a, "nije lako" biti cinican.

U, covece, pa ti mene stalkujes ovde po Blogu! Zaboravio si da u svom histericnom zanosu spomenes i francuske vilozove, o kojima ste ti i nasa najistaknutija dramska spisateljica (tebi ne mogu nista da kazem jer znam da te nije blam ni od nelogicnog lupetanja* ni od podilazenja) i buduca gradonacelnica posebno saglasni.

* ne znam da li si to do sada primetio, ali ovaj Blog se bavi Srbljanovickinim menadzerskim a ne spisateljskim sposobnostima.
adam weisphaut adam weisphaut 07:28 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Torpedo
Naravno, uvek moze da se vrati i principijelnom i nadasve tehnokratskom nedostatku empatije prema zrtvama, ali i visku simpatija prema iranskim ajatolasima i drugim "umerenim" kreaturama, prema kojima, za razliku od ldp-a, "nije lako" biti cinican.


Aha, doktor sa drugorazednog univerziteta se opako naljutio...

Wow, interesantno je kako uvek gde je Wu tu je i jedan od njegovih obskurnih nikova da tercira i daje preporuke.
Neka se spremi kapetan Feruggia
doktorka doktorka 07:32 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Vračarac
Pa da bi da bi zadovoljio svoje egzibicionostičke porive i pravio se pametan.A šta je sa iskrenim uverenjem da LDP zaista nema veze sa životom?


sa cijim iskrenim uverenjem?
Torpedo Torpedo 07:41 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Wow, interesantno je kako uvek gde je Wu tu je i jedan od njegovih obskurnih nikova da tercira i daje preporuke.
Neka se spremi kapetan Feruggia

Recimo da i vas ima ima poprilicno po uvlakackim blogovima, i recimo da ste tu medju sampionima... ako kandidatkinja za gradonacelnika dobije tu funkciju imate velike sanse da postanete neko i nesto u gradskoj skupstini. Naravno, sanse za to su i dalje male.
Vračarac Vračarac 07:46 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

sa cijim iskrenim uverenjem?

95% biračkog tela
adam weisphaut adam weisphaut 08:18 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Recimo da i vas ima ima poprilicno po uvlakackim blogovima, i recimo da ste tu medju sampionima... ako kandidatkinja za gradonacelnika dobije tu funkciju imate velike sanse da postanete neko i nesto u gradskoj skupstini. Naravno, sanse za to su i dalje male.

Ja i ne živim u BG, a vi nastavite da se klatite na jarbolu kapetana Feruggie
Torpedo Torpedo 08:29 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Ja i ne živim u BG

Pretpostavljam da bi se zbog karijere u Skupstini Grada rado vratili u Beograd... nesto slicno kao sto radi i kandidatkinja za gradonacelnika Beograda.

a vi nastavite da se klatite na jarbolu kapetana Feruggie

Gled tko se javio... iz dubine u koju ga odvede njegov uvlakacki stav.
adam weisphaut adam weisphaut 08:38 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Torpedo
Ja i ne živim u BG

Pretpostavljam da bi se zbog karijere u Skupstini Grada rado vratili u Beograd... nesto slicno kao sto radi i kandidatkinja za gradonacelnika Beograda.



Da bi se vratio u BG moralo bi da bude da sam ga i napuštao
Gled tko se javio... iz dubine u koju ga odvede njegov uvlakacki stav.

Pa gde me spazi s osmatračkog vrha
Doctor Wu Doctor Wu 08:54 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

kevtavi, pa jos paranoicni
Ja i ne živim u BG

Cenim da to smatras najvecim dostignucem svog bitnog zivota.
Torpedo Torpedo 09:02 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Da bi se vratio u BG moralo bi da bude da sam ga i napuštao

Ali cete rado doci po prvi put u njega kao deo uvlakackog tima, zar ne?
Pa gde me spazi s osmatračkog vrha

Lako je uociti toliko strano telo u rupi u koju se upono uvlaci...

PS. Ne znam sta mi bi da se upustam u ovakav vid komunikacije, pa i sa cika adamom... obecavam da cu se smiriti usprkos njegovom negativnom uticaju.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 11:50 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

lazni doktor lazna kina

U, covece, pa ti mene stalkujes ovde po Blogu! Zaboravio si da u svom
histericnom zanosu spomenes i francuske vilozove, o kojima ste ti i nasa najistaknutija dramska spisateljica
(tebi ne mogu nista da kazem jer znam da te nije blam ni od nelogicnog
lupetanja* ni od podilazenja) i buduca gradonacelnica posebno saglasni.

* ne znam da li si to do sada primetio, ali ovaj Blog se bavi Srbljanovickinim menadzerskim a ne spisateljskim sposobnostima.

Hahaha, sta sad, doktore, niste culi (ja cu malo da ti persiram, iz ociglednog podsmeha) da cinizam ima dva kraja -- sad vam se ne svidja kad se vasa ugledna persona nadje na meti cinizma? I brze bolje daj da skrecemo temu na menadzerske sposobnosti (a niko ovde ne bi imao nista protiv da nam das neki dokaz sopstvene menadzerske (ne)sposobnosti) -- a ti si poceo kavgu prozivanjem *Markovog stila*. Ili ti je pamcenje od pre desetak replika vec ishlapilo?

Da pojasnim (govoris u prozi, sto rek'o Molijer): **Ne znam da li si do sada primetio, ali ovaj Blog se ne bavi stilskom kritikom teksta, vec Srbljanovickinom kandidaturom za gradonacelnicu.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 11:53 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Torpedo
...whatever...

"Torpedo je standardno oruzje kukavica" -- admiral Kaningem (parafraza)
adam weisphaut adam weisphaut 11:56 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Cenim da to smatras najvecim dostignucem svog bitnog zivota.

Jok, najveće dostignuće mi je to što parlam sa vašim Mučanstvom
No vidim da ovde radi uigrana kombinacija Mu-Torpedo
Torpedo Torpedo 12:35 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Vidim palo brisanje uzbudjenog VIP blogera...
Doctor Wu Doctor Wu 12:46 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

Vidim palo brisanje uzbudjenog VIP blogera...

Samo mi nije jasno sto obrisase cestitu Lektorku.
Lektorka Lektorka 12:59 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

kolateralna steta, doktore. u ovom slucaju potpuno beznacajna, zaista, bas kao sto je to i tvoje gadjenje nad tudjim odusevljenjem.

marko, preporuka za post.
Spiridon Spiridon 15:42 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napises?

Doctor Wu
Elem, na čelu grada koji toliko volim bilo bi predivno kada bi se našla Biljana Srbljanović.Nema nikakve veze sa Biljanom nego sa tvojim uvlakackim stilom. Stvarno za gadjenje!


slazem se, totalno dupeuvlakacki

samo nozice vire

gradicevic gradicevic 15:48 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napises?

samo nozice vire


pertle brate,samo pertle
Spiridon Spiridon 16:01 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napises?

Spiri


samo da se ogradim, i ja sam da Biljana bude gradonacelnica
gradicevic gradicevic 16:14 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napises?

samo da se ogradim, i ja sam da Biljana bude gradonacelnica


ma to je sasvim OK, no joj ne treba "vaka" podrska
pnbb pnbb 16:32 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napises?

samo nozice vire

pertle brate,samo pertle


sledeci put da priveze dascicu...
buda milic buda milic 16:34 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

sa cijim iskrenim uverenjem?


95% biračkog tela


Nekada je 95% podržavalo Miloševića.
Pa Koštunicu.
Pa zajedno Koštunicu, Tadića i Nikolića.

Argument mnoštva je prilično bedan argument.
Ђак Ђак 17:31 08.04.2008

Re: Kako te nije blam da ovako nesto napis

pnbb
samo nozice vire

pertle brate,samo pertle


sledeci put da priveze dascicu...


то се каже "пр.ни да се надише ваздуха" :)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:45 09.04.2008

Dr Wu

Marko,

ma nemoj baš toliko pažnje da poklanjaš dr Wu-u,
on je tu čovek na zadatku
to jest odrađuje posao za koji je plaćen.
recept je: ignorisanje.

e, da: preporuka. naravno.

poz.
n.m.
umberto umberto 12:21 12.04.2008

Re: Dr Wu

divim se svim onima koji i posle ovakvih napisa (udvorickih) i komantara (maloumnih) i dalje podrzavaju LDP, koji mi je licno veoma simpatican.
mariopan mariopan 22:48 07.04.2008

Lepe zelje lepi snovi

Kakav impozantan spisak lepih zelja! Zar "Sansa" jos postoji? Odavno sam otisla iz BG ali ga i dalje volim , ne moze se ne voleti grad u kome sma provela detinjstvo , skola .......pa ovo je jako lep spisak zelja daj Boze da se bar deo ostvari. Moramo imati prestonicu dostojnu jedne civilizovane zemlje i ja podrzavam vas spisak i dodoajte mumalo bele boje. Ciste. Malo reda u divljanju graditelja ...ma imala bih i ja svoj spisak ali i vas je dobar.Pa hajde da vidimo sta ce biti ja o tome ne odlucujem ali bih volela da Beograd bude takav.
kenozoik kenozoik 23:15 07.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

mariopan
Moramo imati prestonicu dostojnu jedne civilizovane zemlje i ja podrzavam vas spisak i dodoajte mu malo bele boje. Ciste. Malo reda u divljanju graditelja ...ma imala bih i ja svoj spisak ali i vas je dobar.Pa hajde da vidimo sta ce biti ja o tome ne odlucujem ali bih volela da Beograd bude takav.

Pridruzujem se. Beograd je zasluzio, pored velikog srca koje ima, i ciste rukice i umiveno lice.
Lale Gator Lale Gator 02:22 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

mariopan
Moramo imati prestonicu dostojnu jedne civilizovane zemlje i ja podrzavam vas spisak i dodajte mu malo bele boje. Ciste. Malo reda u divljanju graditelja ...



Vračarac Vračarac 07:45 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Kakav impozantan spisak lepih zelja! Zar "Sansa" jos postoji? Odavno sam otisla iz BG ali ga i dalje volim , ne moze se ne voleti grad u kome sma provela detinjstvo , skola .......pa ovo je jako lep spisak zelja daj Boze da se bar deo ostvari. Moramo imati prestonicu dostojnu jedne civilizovane zemlje i ja podrzavam vas spisak i dodoajte mumalo bele boje. Ciste. Malo reda u divljanju graditelja ...ma imala bih i ja svoj spisak ali i vas je dobar.Pa hajde da vidimo sta ce biti ja o tome ne odlucujem ali bih volela da Beograd bude takav.

Bilo bi lepo da se te želje ostvare ali nešto drugo me kopka, naime juče sam na B92 info gledao BS i pokušaću da je citiram " Kakve kvalifikacije ima onaj dečko ( Vuk Jeremić) pa da bude ministar inostranih poslova" tačno, nema neke jake kvalifikacije ali, po meni , taj posao lepo radi. Sa druge strane ako je V. Jeramić nekvalfikovan za posao koji obavlja kako je onda BS kvalifikovana da bude gradonačelnica Beograda? Ukoliko se ne varam ona se nikada u životu nije bavila bilo kakvim menadžerskim poslom a posao gradonačelnika je pre svega menadžerski. Dakle BS apsolutno ne poseduje minimum kvalifikacija da bi se bavila našim gradom, jer, oprostite, ljubav prema beogradu i nesporni umetnički talenat se na toj poziciji ne traže a to je jedino što BS ima. Dakle Vuk je nekvalifikovan a ona je kvalifikovana! Meni ovo zvuči strašno licemerno i zlonamerno pogotovu što je pola intervjua posvetila pljuvanju DS i Tadića koga je sa jedene strane, prilično direktno, nazvala lažovom. I sve bi to bilo u redu da se njena stranka ne trudi iz petnih žila da se baci u zagrljaj tom istom DS-u! Pa zar je moguće onda da se bilo ko ne zapita šta u stvari LDP hoće? sa jedne strane isključivo se bave DS-om ( SRS ne pominju) blate i vređaju na svakom koraku a kako osnovni zadatak sami su sebi zadali preotimanje birača DS-a, dok sa druge strane svim silama pokušavaju da prave neke postizborne koalicije sa Tadićem i njegovom strankom. I još se nađu u čudu što Tadić ne želi čak ni da razgovara sa njima. Pa nije valjda lud posle svega što LDP govori o njemu. I najfrapantnije od svega je to što stranka koja dobija oko 5% glasova pokušava da postavi uslove stranci koja ima oko 35% glasova. Prepotentno da prepotentnije ne može biti. Nije čak ni sigurno da će preći cenzus a već sastavljaju vladu sa svojim ljudima na značajnim funkcijama. Pa da li je to normalno?
gradicevic gradicevic 07:52 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Dakle BS apsolutno ne poseduje minimum kvalifikacija da bi se bavila našim gradom, jer, oprostite, ljubav prema beogradu i nesporni umetnički talenat se na toj poziciji ne traže a to je jedino što BS ima.


Dovoljno za "pocetak"
gradicevic gradicevic 07:58 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

P.S. & zaboravili ste istaci, kao "ogroman nedostatak" i odsustvo izrazene ljubavi prema novcu i sticanju licne koristi
pozz
Vračarac Vračarac 08:03 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

P.S. & zaboravili ste istaci, kao "ogroman nedostatak" i odsustvo izrazene ljubavi prema novcu i sticanju licne koristi

To već računam kao hobi.
pozz
gradicevic gradicevic 08:16 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

To već računam kao hobi.
pozz


Ma slazem se ja da su sanse BS minimalne(citaj u domenu SF), ali to sto je neko pametan, uspesan, pristojan,
lep i voli svoj grad, ne znaci da je manje dobar kandidat, i da bi bio losiji gradonacelnik, od ruznih i "proverenih" menadzera(citaj sposobnih da napune, pre svega sopstveni dzep).Pa postoje i savetnici. Najvaznija je ljubav i zelja da se uradi nesto dobro, a mislim da ona to sve ima.
pozz
ceda_urosevic ceda_urosevic 08:22 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac
pokušaću da je citiram " Kakve kvalifikacije ima onaj dečko ( Vuk Jeremić) pa da bude ministar inostranih poslova" tačno, nema neke jake kvalifikacije ali, po meni , taj posao lepo radi.

Prelepo, prelepo - malo je reći lepo.

Vračarac
pogotovu što je pola intervjua posvetila pljuvanju DS i Tadića koga je sa jedene strane, prilično direktno, nazvala lažovom. I sve bi to bilo u redu da se njena stranka ne trudi iz petnih žila da se baci u zagrljaj tom istom DS-u! Pa zar je moguće onda da se bilo ko ne zapita šta u stvari LDP hoće? sa jedne strane isključivo se bave DS-om ( SRS ne pominju) blate i vređaju na svakom koraku a kako osnovni zadatak sami su sebi zadali preotimanje birača DS-a, dok sa druge strane svim silama pokušavaju da prave neke postizborne koalicije sa Tadićem i njegovom strankom. I još se nađu u čudu što Tadić ne želi čak ni da razgovara sa njima. Pa nije valjda lud posle svega što LDP govori o njemu.

On i jeste lažov i to onaj najgori - onaj koji te laže, znamo svi da laže, dok se on smeje ili je, s druge strane (obično kad je KIM u pitanju) mrtav ozbiljan. Nisam znao da je Tadić vlasnik DS-a, politike te stranke, rukovodstva i glasača. On mora da razgovara sa svima, kolika god da je kritika druge strane (LDP-ova potpuno opravdana). Ovakvo prepotentno gledanje na stvari mi deluje kao dobar primer za povređenu sujetu. Ko mu je kriv što je neuspešan? Ko mu je kriv što je nasamraio svoje sopstvene birače 100 puta do sad? Kako, kad? Đelić premijer, oštrenje penkala, 100e po hektaru, i Kosovo i EU, olakšan vizni režim.............................
Vračarac
I najfrapantnije od svega je to što stranka koja dobija oko 5% glasova pokušava da postavi uslove stranci koja ima oko 35% glasova. Prepotentno da prepotentnije ne može biti. Nije čak ni sigurno da će preći cenzus a već sastavljaju vladu sa svojim ljudima na značajnim funkcijama. Pa da li je to normalno?

Je l' Vam znači nešto skraćenica DSS?


pufna pufna 08:29 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

pa sta ce joj prikupljanje licnog bogastva?! Iako mnogi vec koji imaju bi jos i jos i jos... evo Djilas na primer.
NJoj treba vozac i kamerman, pa da je Bog vidi. TO je njen san ;-)

Sto se ovde svet po blogu uopste potresa oko toga- DJilas ili ona, kad ce oni sasvim lepo jednog dana saradjivati. Uostalom ne bi ona ''decka'' zvala tako, da ne zna da ga ostali vec tako zovu.
gradicevic gradicevic 08:35 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Sto se ovde svet po blogu uopste potresa oko toga- DJilas ili ona, kad ce oni sasvim lepo jednog dana saradjivati.


Bojim se da su oni dva razlicita svemira, udaljene par miliona svetlosnih godina
schweppes schweppes 08:36 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

gradicevic
Dakle BS apsolutno ne poseduje minimum kvalifikacija da bi se bavila našim gradom, jer, oprostite, ljubav prema beogradu i nesporni umetnički talenat se na toj poziciji ne traže a to je jedino što BS ima.Dovoljno za "pocetak"

Biljana mi je u izvesnom smislu potpuno nejasna. Kao spisateljica koja u svojim delima oslikava različite ljudske karaktere, često prenaglašavanjem postižući efekat apsurda, čudno je da ima ogromnu potrebu da se i sama pretvori u lik drame. Čudno je da bez ikakve realne osnove, bez oklevanja prihvata posao u kom se ni na koji način nije okušala, kamo li postigla rezultat. Povrh toga, izjavljuje da nije iznenadjena ponudom da bude Gradonačelnik. Sam sam se često pitao, a pitao sam i nju, što joj to treba? No, OK. BS nije ni prvi ni poslednji pisac koji se hvatao za poslove kojima ni na koji način nije dorastao.
Ponekad je prijatno, čak autoerotično, kada ste okruženi likovima poput Adama W, Ćirkovića, Doktorke (da ne pominjem ostale iz realnog života)... Kada vas oni hvale, tapšu vam...Kada vam gospodža HAG (bivši nick) govori kako ste veoma pametni, kako svaku vašu predstavu gleda po nekoliko puta... Nažalost, Biljana se dala zavesti, verovatno je "padu bila sklona", odgovaralo joj karakteru, te je ostala potpuno neosetljiva za dubinu iluzije koju su u oku gospodara podanici kadri stvoriti ....
gradicevic gradicevic 08:56 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

schweppes

gradicevicDakle BS apsolutno ne poseduje minimum kvalifikacija da bi se bavila našim gradom, jer, oprostite, ljubav prema beogradu i nesporni umetnički talenat se na toj poziciji ne traže a to je jedino što BS ima.Dovoljno za "pocetak"Biljana mi je u izvesnom smislu potpuno nejasna. Kao spisateljica koja u svojim delima oslikava različite ljudske karaktere, često prenaglašavanjem postižući efekat apsurda, čudno je da ima ogromnu potrebu da se i sama pretvori u lik drame. Čudno je da bez ikakve realne osnove, bez oklevanja prihvata posao u kom se ni na koji način nije okušala, kamo li postigla rezultat. Povrh toga, izjavljuje da nije iznenadjena ponudom da bude Gradonačelnik. Sam sam se često pitao, a pitao sam i nju, što joj to treba? No, OK. BS nije ni prvi ni poslednji pisac koji se hvatao za poslove kojima ni na koji način nije dorastao.Ponekad je prijatno, čak autoerotično, kada ste okruženi likovima poput Adama W, Ćirkovića, Doktorke (da ne pominjem ostale iz realnog života)... Kada vas oni hvale, tapšu vam...Kada vam gospodža HAG (bivši nick) govori kako ste veoma pametni, kako svaku vašu predstavu gleda po nekoliko puta... Nažalost, Biljana se dala zavesti, verovatno je "padu bila sklona", odgovaralo joj karakteru, te je ostala potpuno neosetljiva za dubinu iluzije koju su u oku gospodara podanici kadri stvoriti ....


ma ovde se ne radi o "za" i "protiv" BS konkretno, vec o principu, dali je neko ko nije "menadzer" i provereni kadrovik, partijski disciplinovan, sposoban da bude gradonacelnik ili ne. Pitanje svih pitanja je sta je to sto Vucica ili Djilasa favorizuje u odnosu na BS, i dali je to zaista realno.Cime su to oni vise zasluzili, i cime su tu svoju podobnost dokazali?. Licno mislim da nisu, sto ne znaci da sam u pravu.
mariopan mariopan 09:22 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac
Kakav impozantan spisak lepih zelja! Zar "Sansa" jos postoji? Odavno sam otisla iz BG ali ga i dalje volim , ne moze se ne voleti grad u kome sma provela detinjstvo , skola .......pa ovo je jako lep spisak zelja daj Boze da se bar deo ostvari. Moramo imati prestonicu dostojnu jedne civilizovane zemlje i ja podrzavam vas spisak i dodoajte mumalo bele boje. Ciste. Malo reda u divljanju graditelja ...ma imala bih i ja svoj spisak ali i vas je dobar.Pa hajde da vidimo sta ce biti ja o tome ne odlucujem ali bih volela da Beograd bude takav.

Bilo bi lepo da se te želje ostvare ali nešto drugo me kopka, naime juče sam na B92 info gledao BS i pokušaću da je citiram " Kakve kvalifikacije ima onaj dečko ( Vuk Jeremić) pa da bude ministar inostranih poslova" tačno, nema neke jake kvalifikacije ali, po meni , taj posao lepo radi. Sa druge strane ako je V. Jeramić nekvalfikovan za posao koji obavlja kako je onda BS kvalifikovana da bude gradonačelnica Beograda? Ukoliko se ne varam ona se nikada u životu nije bavila bilo kakvim menadžerskim poslom a posao gradonačelnika je pre svega menadžerski. Dakle BS apsolutno ne poseduje minimum kvalifikacija da bi se bavila našim gradom, jer, oprostite, ljubav prema beogradu i nesporni umetnički talenat se na toj poziciji ne traže a to je jedino što BS ima. Dakle Vuk je nekvalifikovan a ona je kvalifikovana! Meni ovo zvuči strašno licemerno i zlonamerno pogotovu što je pola intervjua posvetila pljuvanju DS i Tadića koga je sa jedene strane, prilično direktno, nazvala lažovom. I sve bi to bilo u redu da se njena stranka ne trudi iz petnih žila da se baci u zagrljaj tom istom DS-u! Pa zar je moguće onda da se bilo ko ne zapita šta u stvari LDP hoće? sa jedne strane isključivo se bave DS-om ( SRS ne pominju) blate i vređaju na svakom koraku a kako osnovni zadatak sami su sebi zadali preotimanje birača DS-a, dok sa druge strane svim silama pokušavaju da prave neke postizborne koalicije sa Tadićem i njegovom strankom. I još se nađu u čudu što Tadić ne želi čak ni da razgovara sa njima. Pa nije valjda lud posle svega što LDP govori o njemu. I najfrapantnije od svega je to što stranka koja dobija oko 5% glasova pokušava da postavi uslove stranci koja ima oko 35% glasova. Prepotentno da prepotentnije ne može biti. Nije čak ni sigurno da će preći cenzus a već sastavljaju vladu sa svojim ljudima na značajnim funkcijama. Pa da li je to normalno?

Eh , Vracarac , ja se nisam ni bavila u mom komentaru Biljanom i njienim kvalifikacijama , za koje zaista ne znam kakve su, samo sam pozelela da Beograd bude lep i uredjen kao svaka prestonica a videla sam neke po Evropi pa mi je dah zastao....eh kada bi Beograd bar krenuo u tom pravcu pa jdnom bi stigao tamo gde mu je mesto , rame uz rame sa drugim gradovima.
Ni tu emisliju nisam gledala pa zato ne komentraisem , ne slazem se sa Biljaninim politickim stavovima i imale smo na njenom blogu raspravu o Kosovu , moje misljenje je sasvim razlicito, njeno je razlicito i tu smo se lepo razisle...to sto je ona odlican pisac zaista joj nije kvalifikacija za menadzera , pa ne znam da li je dovoljno samo da voli Beograd , i ja ga volim ali nemam pojma sta radi jedan gradonacelnik.

A Vuk Jeremic zaista svoj posao radi odlicno i mislim da jos nismo ni imali nekog tako maldog ko se toliko trudi da iz gotovo nemogucih situacija nesto za nasu zemlju postigne i rezultati su tu...pa verujem da je njen napad zapravo odatle sto se ti rezultati vide , to smeta ..ili gresim?

Ne znam ko ce biti gradonacelnik BG, eto neka izadju na izbore pa ce to reci glasaci , to je stanovnistvo BG a ne nas koji smo iz BG otisli odaaaavno...ja samo volim moj grad i zelim da bude lep kao u prici koja je gore. Samo tome dajem podrsku a ne dajem predlog za ili protiv nekoga ..to ce beogradjani da odluce. Pozdrav.
Marko Jevtic Marko Jevtic 09:41 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

A šta je to Vuk Jeremić uradio? Glavni cilj njegove politike bio je očuvanje Kosova.. Naravno nije uspeo.

Zar se nečiji uspeh ne meri rezultatima? U stvari prvo bi dotični minsitar morao da objasni šta je bio njegov cilj, da bi mogli da merimo rezultate.

A povlačenje ambasadora... :) kralj
Dr M Dr M 09:50 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

" Kakve kvalifikacije ima onaj dečko ( Vuk Jeremić) pa da bude ministar inostranih poslova" tačno, nema neke jake kvalifikacije ali, po meni , taj posao lepo radi.


Vuk Jeremic nije Ministar inostranih poslova- on je "mali od palube".
Ministar inostranih poslova je Sergej Lavrov.
Dr M Dr M 09:58 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Pa zar je moguće onda da se bilo ko ne zapita šta u stvari LDP hoće? sa jedne strane isključivo se bave DS-om ( SRS ne pominju)


Nepotrebno je baviti se SRS-om.

Ako na bocici pise "Otrov", znas sta je unutra pa ne uzimas, ili uzimas namerno.

Ako na bocici pise" Siguran lek protiv raka" a unutra secerna vodica...?
Vračarac Vračarac 10:17 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Najvaznija je ljubav i zelja da se uradi nesto dobro, a mislim da ona to sve ima.

Mislim da je to više nego nedovoljno. Dozvolite mi da malo banalizujem. Volim letenje i godinama sam se bavio paraglajdingom ali me to ne kvalifikuje da budem pilot džambo džeta.
Ono oko ljubavi prema novcu i sticanju lične koristi se odnosi na SVE političare.
Vračarac Vračarac 10:24 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

On i jeste lažov i to onaj najgori - onaj koji te laže, znamo svi da laže, dok se on smeje ili je, s druge strane (obično kad je KIM u pitanju) mrtav ozbiljan. Nisam znao da je Tadić vlasnik DS-a, politike te stranke, rukovodstva i glasača. On mora da razgovara sa svima, kolika god da je kritika druge strane (LDP-ova potpuno opravdana). Ovakvo prepotentno gledanje na stvari mi deluje kao dobar primer za povređenu sujetu. Ko mu je kriv što je neuspešan? Ko mu je kriv što je nasamraio svoje sopstvene birače 100 puta do sad? Kako, kad? Đelić premijer, oštrenje penkala, 100e po hektaru, i Kosovo i EU, olakšan vizni režim.............................

Ako je zaista takav kvim ga predstavljate, zbog čege se stalno gurate u okrilje njegove stranke. A pri tom vas niko i ne zove? Posle svega što izgovarate na njegov račun mislim da bi Tadić morao biti mazohista pa da razgovara sa vama. Mislim da LDP ima dovoljno svojih problema i da bi prvo trebao da se pozabavi sobom a ne većim partijama.
Je l' Vam znači nešto skraćenica DSS?

Mislim da mi znači isto kao i vama, Demokratska Stranka Srbije.
Vračarac Vračarac 10:29 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Eh , Vracarac , ja se nisam ni bavila u mom komentaru Biljanom i njienim kvalifikacijama , za koje zaista ne znam kakve su, samo sam pozelela da Beograd bude lep i uredjen kao svaka prestonica a videla sam neke po Evropi pa mi je dah zastao....eh kada bi Beograd bar krenuo u tom pravcu pa jdnom bi stigao tamo gde mu je mesto , rame uz rame sa drugim gradovima.

Želje nam se u potpunosti poklapaju. Ali pitanje je KO može to da izvede. Ja mislim niko. Bar u ovom trenutku.
Vračarac Vračarac 10:31 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

A šta je to Vuk Jeremić uradio? Glavni cilj njegove politike bio je očuvanje Kosova.. Naravno nije uspeo.

Zar se nečiji uspeh ne meri rezultatima? U stvari prvo bi dotični minsitar morao da objasni šta je bio njegov cilj, da bi mogli da merimo rezultate.

A povlačenje ambasadora... :) kralj

A zbog čega onda uporno pokušavate da pravite koaliciju sa takvim likovima?
Vračarac Vračarac 10:33 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vuk Jeremic nije Ministar inostranih poslova- on je "mali od palube".
Ministar inostranih poslova je Sergej Lavrov.

Bez uvrede ali da li bi i BS bila neka "mala od palube" da koji čudom postane gradonačelnica?
Vračarac Vračarac 10:35 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Nepotrebno je baviti se SRS-om.

Dve strane iste medalje. Ekstremno leva i ekstremno desna.
schweppes schweppes 10:52 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

gradicevic

ma ovde se ne radi o "za" i "protiv" BS konkretno, vec o principu, dali je neko ko nije "menadzer" i provereni kadrovik, partijski disciplinovan, sposoban da bude gradonacelnik ili ne. Pitanje svih pitanja je sta je to sto Vucica ili Djilasa favorizuje u odnosu na BS, i dali je to zaista realno.Cime su to oni vise zasluzili, i cime su tu svoju podobnost dokazali?. Licno mislim da nisu, sto ne znaci da sam u pravu.

Mislim da je poređenje menadžerskih sposobnosti Đilasa i Srbljanovićke potpuno izlišno. Bez želje i potrebe da lobiram za DS, Đilas je neko ko u menadžerstvu ima prilično iskustvo. Praktičan je i pragmatičan, ambiciozan, inteligentan. Jedino se može postaviti pitanje motiva i želje da učini nešto za Beograd.
gradicevic gradicevic 11:19 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

i ja, najvaznije ne znaci i dovoljno. Matematicki potreban uslov ne znaci i dovoljan
mariopan mariopan 11:38 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Marko Jevtic
A šta je to Vuk Jeremić uradio? Glavni cilj njegove politike bio je očuvanje Kosova.. Naravno nije uspeo.

Zar se nečiji uspeh ne meri rezultatima? U stvari prvo bi dotični minsitar morao da objasni šta je bio njegov cilj, da bi mogli da merimo rezultate.

A povlačenje ambasadora... :) kralj

Jeremic je uspeo da insistiranjem na medjunarodnom pravu koje je prekrseno zaustavi priznavanje Kosova od strane veceg broja zemalja pa je taj broj sada jadnih 35 iako je SAD , sto ucenama , sto pretnjama ili obecanjima pokusada da to priznavanje izvede kao blickrig. Nije on kriv sto je to Kosovo pozelela SAD da bi instalirala svoju vojnu silu , ko se to jos Americi suprotstavio i kako je prosao to znamo mi a znaju i Iracani....Njegovi rezultati ce tek da se vide , polako nije jos sve gotovo.

Kada ovo tvrdim oslanjam se na pismo Vili Vimera Gerhardu Srederu 2000 te godine kada je ovaj plan za instaliranje vojne sile SAD na nasoj teritoriji i dogovoren i do sada se sve odvijalo po tom planu..tacku po tacku ukljucujuci i piznavanje Kosova koje kao ultimatum postvaljeno zemljama Evrope ( vec u tom pismu ) pa nadalje da se ..citiram : " Srbija ( verovatno zbog obezbedjivanja nesmetanog vojnog prisustva SAD ) TRAJNO MORA DA BUDE ISKLJUCENA IZ EVROPSKOG RAZVOJA" ...kraj citata. Taj deo sam citirala jer je na mene ostavio najveci utisak....dakle za nas je predvidjeno ekonomsko unistenje jer je ova teritorija potrebna SAD da instalira svoju vojnu silu. Intervju g, Vimera povodom ovog pisma imate u "Novostima" clanak pod nazivom " Kosovo zivi pesak" procitajte i tada cete videti da se stavivi LDPa poklapaju sa tim planom. Dakle , za mene LDP ne radi za nase interese kada zastupa stav da Kosovo mora da dobije nezavisnost uprkos medjunrodnom pravu jer u tom pismu na dalje se kaze da medjunarodno pravo , tamo gde smeta u ostvarenju interesa SAD mora biti suspendovano.......

Ako je Jeremic postigao bar to da se neke zemlje vrate medjunarodnom pravu i ne priznaju Kosovo kao nezavisnu drzavu on je dakako zasmetao stavovima LDPa koji su suprotni tome. A zasmetao je i interesima SAD pa ga zato treba napadati sto je moguce vise.

Prica o Evropi je sargarepa na stapu koji na kraju nema nicega samo se to nama ne sme tako reci...nama treba da tupe o Evropi koja nas zeli ali nas na tom putu saplicu nasi nespososbni politicari. Da jesu nespososbni , jesu ali nas ne saplicu oni vec sama Evropa da bi imala alibi za sve sto je vec ionako htela da uradi.
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:48 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac
A zbog čega onda uporno pokušavate da pravite koaliciju sa takvim likovima?



Sa kime ja to pokušavam da uđem u koaliciju?
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:54 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

mariopan

Ako je Jeremic postigao bar to da se neke zemlje vrate medjunarodnom pravu i ne priznaju Kosovo kao nezavisnu drzavu on je dakako zasmetao stavovima LDPa koji su suprotni tome.


Prvo moji stavovi se ne poklapaju baš uvek sa stavovima LDP-a.. Drugo, šta je Jeremić postigao a šta je cena toga što je postigao je najbitnije pitanje. I na kraju, to što mi je neko prebacio da bih ja negde ulazio sa Jeremićem - ne bih, ni u kućni savet sa njim... Ali, niti sam ja političar niti se od mene očekuje da pravim koalicije sa takvim nesposobnjakovićima.
gradicevic gradicevic 11:59 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Mislim da je poređenje menadžerskih sposobnosti Đilasa i Srbljanovićke potpuno izlišno.


slazem se, al pitanje nije Djilas ili BS ili Vucic. Pitanje je kakav nam je profil gradonacelnika potreban?.
Dal je to menadzer i nista drugo, dal je to politicar i nista drugo, ili nekakav treci.
Vračarac Vračarac 12:01 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Sa kime ja to pokušavam da uđem u koaliciju?

Vi (LDP) sa, kako vi to nazivate, Lažovima, kohabitantima, ustavnim lopovima, koštuničinim podrepašima t.j. DS.
Marko Jevtic Marko Jevtic 12:02 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac
Sa kime ja to pokušavam da uđem u koaliciju? Vi (LDP) sa, kako vi to nazivate, Lažovima, kohabitantima, ustavnim lopovima, koštuničinim podrepašima t.j. DS.


Pa nisam ja LDP... Da jesam, verovatno bi više glasova imali :)
Vračarac Vračarac 12:11 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Pa nisam ja LDP... Da jesam, verovatno bi više glasova imali :)

Onda oprostite. Ne vi nego LDP uporno želi da uđe u koaliciju sa gorepomenutima.
gradicevic gradicevic 12:15 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Pa nisam ja LDP... Da jesam, verovatno bi više glasova imali :)


bez lazne skromnosti, bar jedan vise, Vas
Dr M Dr M 12:34 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Bez uvrede ali da li bi i BS bila neka "mala od palube" da koji čudom postane gradonačelnica?


Naravno, bez uvrede.

Nije mi vazno koje ce mesto u brodskoj hijerarhiji da zauzme, vazno mi je da se nas polupotonuli brod dovede do neke sigurne evropske luke.

Uz dosadasnji nacin upravljanja brodom cini mi se da smo na "Titaniku".

P.S. Jos nesto o brodovima:
Da li znate da je "BS" zvanicna skracenica za Battleship(bojni brod)?
Vračarac Vračarac 12:46 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Dr M
Bez uvrede ali da li bi i BS bila neka "mala od palube" da koji čudom postane gradonačelnica?Naravno, bez uvrede.Nije mi vazno koje ce mesto u brodskoj hijerarhiji da zauzme, vazno mi je da se nas polupotonuli brod dovede do neke sigurne evropske luke.Uz dosadasnji nacin upravljanja brodom cini mi se da smo na "Titaniku".P.S. Jos nesto o brodovimaa li znate da je "BS" zvanicna skracenica za Battleship(bojni brod)?

Izvinte, kojim brodom je BS ikada upravljala pa da joj poverimo naš? I ako nam se izbor svodi na razne "male od palube" zbog čega onda uopšte da izlazimo na te izbore? Mali od palube nkada nije postao kapetan a nama je potreban kapetan.
mariopan mariopan 12:54 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Marko Jevtic
mariopan

Ako je Jeremic postigao bar to da se neke zemlje vrate medjunarodnom pravu i ne priznaju Kosovo kao nezavisnu drzavu on je dakako zasmetao stavovima LDPa koji su suprotni tome.


Prvo moji stavovi se ne poklapaju baš uvek sa stavovima LDP-a.. Drugo, šta je Jeremić postigao a šta je cena toga što je postigao je najbitnije pitanje. I na kraju, to što mi je neko prebacio da bih ja negde ulazio sa Jeremićem - ne bih, ni u kućni savet sa njim... Ali, niti sam ja političar niti se od mene očekuje da pravim koalicije sa takvim nesposobnjakovićima.

To za kucni savet ja vam nisam rekla ))

Ne znam za vase opredeljenje i ne kazem za vas nista u tom smislu , odgovarala sam za Biljanin napad na Jeremica jer ona jeste stranacka licnost , nije nestranacka ako zastupa stavove LDPa , a zastupa ih vatreno.
Koja je cena ? Pa mislim da je cena odavno odredjena i da tu Jeremic nije mogao nista mi cemo tu cenu platiti svakako jer su u pitanju interesi velikih sila a znamo nadalje kako to ide....

Opet , ja eto imam to mislljenje i mislim da je ovo mesto da se tako razlicita misljenja negde sretnu nista vise , vec rekoh gore da ja i ne treba da biram gradonacelnika BG jer sam iz BG otisla odavno , zelim samo da onaj deo price o lepom gradu postane stvarnost. Pozdrav i vama.
Dr M Dr M 13:02 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac

Dr MBez uvrede ali da li bi i BS bila neka "mala od palube" da koji čudom postane gradonačelnica?Naravno, bez uvrede.Nije mi vazno koje ce mesto u brodskoj hijerarhiji da zauzme, vazno mi je da se nas polupotonuli brod dovede do neke sigurne evropske luke.Uz dosadasnji nacin upravljanja brodom cini mi se da smo na "Titaniku".P.S. Jos nesto o brodovimaa li znate da je "BS" zvanicna skracenica za Battleship(bojni brod)?Izvinte, kojim brodom je BS ikada upravljala pa da joj poverimo naš? I ako nam se izbor svodi na razne "male od palube" zbog čega onda uopšte da izlazimo na te izbore? Mali od palube nkada nije postao kapetan a nama je potreban kapetan.


Da li je bolje poveriti brod novajliji ili nabedjenim kapetanima koji potope sve sto stignu pa zatim prodaju staro gvozdje?
gradicevic gradicevic 13:04 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Mali od palube nkada nije postao kapetan a nama je potreban kapetan.


pa da rezimiramo sta je u ponudi.
1. "lovac na novac" bez emocija(pragmatican, pametan,sposoban...)
2. "tetkin kauc" zemunski
3." ladja vrancuska" bez kapetana i iskustva

sve u svemu corak
doktorka doktorka 14:17 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac
A šta je to Vuk Jeremić uradio? Glavni cilj njegove politike bio je očuvanje Kosova.. Naravno nije uspeo.Zar se nečiji uspeh ne meri rezultatima? U stvari prvo bi dotični minsitar morao da objasni šta je bio njegov cilj, da bi mogli da merimo rezultate. A povlačenje ambasadora... :) kraljA zbog čega onda uporno pokušavate da pravite koaliciju sa takvim likovima?



Pa zar niste ovde danima kukali da se zaokruzi Tadic na predsednickim izborima. No i ja sam protiv koalicije sa DS . Vi ste ipak nekako kompatibilni sa SPS om.
Vračarac Vračarac 14:52 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Pa zar niste ovde danima kukali da se zaokruzi Tadic na predsednickim izborima. No i ja sam protiv koalicije sa DS . Vi ste ipak nekako kompatibilni sa SPS om.

Oprostite, ali kada sam ja pomenu da treba glasati za Tadića? Nemojte ići đonom. nepristojno je i ne odgovara istini. Ja ne predsedničke izbore nisam ni izašao. Pecao sam u zimovniku.
Vračarac Vračarac 14:53 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

sve u svemu corak

Zato mi opet i sledi nedeljno pecanje.
Vračarac Vračarac 14:55 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Da li je bolje poveriti brod novajliji ili nabedjenim kapetanima koji potope sve sto stignu pa zatim prodaju staro gvozdje?

Čini mi se da i "kapetani" i "novajlije" imaju tu ideju. Osim ukoliko verujete u zvanična saopštenja.
doktorka doktorka 15:04 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac
Pa zar niste ovde danima kukali da se zaokruzi Tadic na predsednickim izborima. No i ja sam protiv koalicije sa DS . Vi ste ipak nekako kompatibilni sa SPS om.Oprostite, ali kada sam ja pomenu da treba glasati za Tadića? Nemojte ići đonom. nepristojno je i ne odgovara istini. Ja ne predsedničke izbore nisam ni izašao. Pecao sam u zimovniku.


nisam mislila samo na vas , nego na pristalice ds.
gradicevic gradicevic 15:11 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Zato mi opet i sledi nedeljno pecanje


el na soma ili stuku?
Vračarac Vračarac 16:01 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

nisam mislila samo na vas , nego na pristalice ds.

ja sam jedino pristalica (navijač) SD Crvena Zvezda Beograd. I to od kad znam za sebe. Imam i člansku kartu navijačke grupe Delije sever. I tu kartu nikada nisam zamenio nekom drugom. Za razliku od mnogih.
Vračarac Vračarac 16:02 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

el na soma ili stuku?

Zimi štuku.
gradicevic gradicevic 16:07 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

ja sam jedino pristalica (navijač) SD Crvena Zvezda Beograd. I to od kad znam za sebe. Imam i člansku kartu navijačke grupe Delije sever. I tu kartu nikada nisam zamenio nekom drugom. Za razliku od mnogih.


pravi covek. RS forever
doktorka doktorka 16:21 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac
nisam mislila samo na vas , nego na pristalice ds. ja sam jedino pristalica (navijač) SD Crvena Zvezda Beograd. I to od kad znam za sebe. Imam i člansku kartu navijačke grupe Delije sever. I tu kartu nikada nisam zamenio nekom drugom. Za razliku od mnogih.


ne mogu da verujem . mislim , poverovala bih da ste kriticni prema ds , pa onako , "ni po babu ni po stricevima.."
nego, sto niste glasali za tadica, bilo vas je blam da to ucinite? mene jeste. podjednako ko i za nikolica.
buda milic buda milic 17:11 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

ja sam jedino pristalica (navijač) SD Crvena Zvezda Beograd. I to od kad znam za sebe. Imam i člansku kartu navijačke grupe Delije sever. I tu kartu nikada nisam zamenio nekom drugom. Za razliku od mnogih.


Vračarac,

Upravo navijački i zvuči svaki tvoj post (siromašan i glasan).

Na zamršenu situaciju gledaš iz ravni koja ne funkcioniše na više od jednog nivoa rasuđivanja i koja ima zacementiranu tendenciju da se svađa sa ljudima.

Imaćeš ovde vazda sagovornike koji će urlati i tapšati zajedno sa tobom, no to ti neće pomoći u razumevanju suštinskih problema sredine u kojoj živiš (i navijaš).

Pozdrav,

Vračarac Vračarac 17:20 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

ne mogu da verujem . mislim , poverovala bih da ste kriticni prema ds , pa onako , "ni po babu ni po stricevima.."
nego, sto niste glasali za tadica, bilo vas je blam da to ucinite? mene jeste. podjednako ko i za nikolica.

ne nego ne želim da glasam PROTIV većZA a ne postoji niko ZA koga bih mogao glasati.
Vračarac Vračarac 17:28 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Vračarac,

Upravo navijački i zvuči svaki tvoj post (siromašan i glasan).

Na zamršenu situaciju gledaš iz ravni koja ne funkcioniše na više od jednog nivoa rasuđivanja i koja ima zacementiranu tendenciju da se svađa sa ljudima.

Imaćeš ovde vazda sagovornike koji će urlati i tapšati zajedno sa tobom, no to ti neće pomoći u razumevanju suštinskih problema sredine u kojoj živiš (i navijaš).

Pozdrav,

Šta ćete, nismo svi te sreće da budemo na tako visokoumnom nivou kao vi. Vama izgleda smeta što se javno izjašnjavam kao navijač. Kanda imate predrasude prema nama ali uporno zaboravljate da je vaš (LDP-ov) koalicioni partner Vladan Batić pokušao da nas (Delije) kolektivno učlani u svoju stranku pošto je primetio da su svi prizivali navijače 5. oktobra kada je bilo gusto. Sećate se vljda tada smo nazivani "pesnicama demokratije" ili " zvezdino divlje demokratsko pleme". I još nešto, za bilo čije predrasude pa i vaše nema leka.
a objašnjenje problema sredine u kojoj živim zavisi od stranačke pripadnosti osobe koja taj problem iznosi. Što je za jedne problem za druge je prihvatljivo. I obratno.
ljuta papricica ljuta papricica 21:32 08.04.2008

Zasto Biljana

Zato sto je novo, sveze, nepotroseno lice na zaparlozenoj, ustajaloj i gnjiloj politickoj flori.

Zato sto je zmaj-zena; šarmantna i elokventna „krljatorka“, kakva odavno nedostaje boljem delu domace politicke scene, a jezicava bas koliko treba da zacepi usta svakom prodavcu hleba od 3 dinara, proizvodjacu ledenog metka ili zastitniku za prava na slobodnu obrazovsku rec.

Zato sto je profesionalno i licno potpuno ostvarena i osvedocenog moralnog integriteta, da je ne mogu ni kupiti, ni zaplasiti.

Zato sto je uvek bila na pravoj strani.

Zato sto hrabro izlazi na crtu nacoskim siledzijama.

Zato sto je spremna da zavuce ruku u nasu „septicku jamu“, umesto da uziva na Jelisejskim Poljima.

Zato sto ima dovoljno pameti, postenja, resenosti, energije i upornosti da pruzi ogroman doprinos u borbi za Srbiju iz koje se nece bezati.

Zato sto istinski voli svoj grad.

Zato sto je pravo evropsko lice Srbije.

Zato sto je njena kandidatura za gradonacelnicu prilika da se mnogo cesce vidi i cuje u medijima, animira uspavani deo birackog tela, te doprinese promociji demokratsko-liberalnih vrednosti.
Dolybell Dolybell 22:20 08.04.2008

Re: Lepe zelje lepi snovi

Mislim da mi znači isto kao i vama, Demokratska Stranka Srbije.


Sam naziv stranke govori da ne može biti demokratska.
Da nema imena Srbija u svom nazivu, možda, ali ograničavati demokratju
na Srbiju, je nešto sasvim drugo i više liči na demokratiju na srpski način,
a tu onda demokratije - nema.
@Andjelija @Andjelija 22:49 07.04.2008

da ne citam sve

ovo sta je problem u dve recenice?
Dragojlo Dragojlo 22:50 07.04.2008

Volim Beograd

Marko, svaka cast.Duel nisam gledao, ali ste tako slikovito opisali potreban profil buduceg gradonacelnika da Vam verujem da ste u pravu sto se tice gdj.Bijlane.Mislim da bi ovaj tekst trebao da procita svko onaj ko zeli da bude gradonaclnik.
Jos vednom, svaka cast!
niki m niki m 22:57 07.04.2008

Re: Volim Beograd

Duel nisam gledao, ali ste tako slikovito opisali potreban profil buduceg gradonacelnika da Vam verujem da ste u pravu sto se tice gdj.Bijlane.


Ja sam gledao, skoro ceo "duel". Moj utisak je da Biljana Srbljanovic ima velike probleme, pre svega, sama sa sobom. Da, A Popovic nije imao jedan od svojih nastupa sirine i tolerancije, neuskladjenost Biljane Srbljanovic sa realnoscu bi bila jos ociglednija.
Marko Jevtic Marko Jevtic 23:01 07.04.2008

Re: Volim Beograd

Pa neuskladjenost Biljane Srbljanovic sa ovim sadasnjim sistemom je ocigledna... Zamisli da imamo gradonacelnika koji javno sme da se suprostavi ministru i da postavi pitanje, odnosno da radi u korist svojih gradjana.

Popovic, naravno, nije odgovorio nista za Gazelu i sl., konkretna pitanja...
ivana23 ivana23 23:01 07.04.2008

Re: Volim Beograd

Na kom programu je bio duel.. da znam gde da sutra tragam za reprizom...
Marko Jevtic Marko Jevtic 23:02 07.04.2008

Re: Volim Beograd

Fox
ivana23 ivana23 23:03 07.04.2008

Re: Volim Beograd

Marko Jevtic
Fox

Hvala!!
trener trener 00:49 08.04.2008

Re: Volim Beograd

Ja sam gledao, skoro ceo "duel". Moj utisak je da Biljana Srbljanovic ima velike probleme, pre svega, sama sa sobom. Da, A Popovic nije imao jedan od svojih nastupa sirine i tolerancije, neuskladjenost Biljane Srbljanovic sa realnoscu bi bila jos ociglednija.

Hm... ja sam razocaran! Kako je tekao duel ocekivao sam krose ili bar direkt Popovicu u facu, kad ono nista
Vračarac Vračarac 07:56 08.04.2008

Re: Volim Beograd

Pa neuskladjenost Biljane Srbljanovic sa ovim sadasnjim sistemom je ocigledna... Zamisli da imamo gradonacelnika koji javno sme da se suprostavi ministru i da postavi pitanje, odnosno da radi u korist svojih gradjana.

Popovic, naravno, nije odgovorio nista za Gazelu i sl., konkretna pitanja...

oprostite ali zašto predsednik njene stranke nije ništa uradio po tom pitanju dok je bio na vlasti? U stvari da li možete da mi kažete šta je bilo ko iz LDP-a bilo kada konkretno uradio (osim hapšenja Miloševića)? Naravno ne očekujem da čujem razne izjave i saopštenja već konkretne, odrađene primere. a sva ta pitanja i priče su najobičnija demagogija, spisak lepih želja koji bi svaki iole normalan čovek želeo da se dese. Ništa drugo. Smatram da bi Popović bio bolji gradonačelnik od Biljane Srbljanović iz jednostavnog razloga- kvalifikovaniji je za taj posao. A i živi u Beogradu pa bolje može da sagleda i probleme i resurse. Sa ljudma koji žive u inostranstvu a rada svoj "posao" ovde imamo samo loša iskustva. Primer Havijer Klemante. U svakom slučaju ni BS ni Popović neće dobiti moj glas. Neće ga dobiti niko.
Torpedo Torpedo 09:41 08.04.2008

Re: Volim Beograd

Sa ljudma koji žive u inostranstvu a rada svoj "posao" ovde imamo samo loša iskustva. Primer Havijer Klemante.


Sa tim sto je Klemente u Srbiju dolazio kad pocnu pripreme za utakmice a "pripreme i utakmica" u Beogradu traju svakodnevno, 24 sata, 365 dana...
Marko Jevtic Marko Jevtic 09:46 08.04.2008

Re: Volim Beograd

Mislim da poređenje sa Klementeom ne stoji... LDP nije uhapsio Miloševića, već vlada dr. Zorana Đinđića..

Popović nije kvalifikovaniji, tj. ne postoji zvanična kvalifikacija za dobrog gradonačelnika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana