Biz| Budućnost| Društvo| Film| Filozofija

Narod o Krstiću

Srđan Fuchs RSS / 12.03.2017. u 11:10

Zaista čovek ne zna šta je jadnije kod kolege Krstića - da li njegova agitacija za kolegu Vučića, da li njegov odvratno nadobudan stav prema kući i porodici kod koje je u gostima a gde je većini pride zabranio da sede u sobi u kojoj je On, o najlepši i najlucidniji i najelitniji Nebojša, te da li ova sada sofistizacija sa izjednačavanjem atributa vlade u kojoj se zaposlio u odnosu na one pređašnje - dakle, mislim da je vreme da mu neko kaže otvoreno - Krstiću, fašista si postao, jadno.


 I to "elite" u Srbiji mi je toliko jadno - kako vas nije sramota da nazivate sebe "elitom"? Možda bahata, arogantna, fašistička elita jeste - a takva elita kakva ste, takva nam je i država, nažalost. Ova defekcija je nešto najgore što se desilo u Beogradu još od prelaska Milka Đurovskog iz Zvezde u Partizan.



Komentari (231)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:12 12.03.2017

bolje s panom neg' sa džebanom

emsiemsi emsiemsi 11:24 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

Srđan Fuchs

Богами код Крлета све пршти од коментарисања.
Крле је професионални бот и он ботује за паре - њега могу да разумем. оскудица је, навикло на вишегодишњу комоцију.
Оно што, ипак, тешко схватам су паметни људи са блога који су себи дозволили луксуз да код њега пишу.
Но, ко сам ја да судим ?
sasaminijature sasaminijature 11:32 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom



Од мене Срки, ако дозвољаваш да се тако обратим, наколон до пода!!!

Није ми јасна политика куће да је дозвољено да сваки аутор понаособ бира кога ће искључити из дискусије. Добро сваки власник бира како ће па тако и Б92 је донео своја правила.

Тек ми нису јасне појаве које не смеју да чују мишљење блогоколеге ма колико било другачије, тешке цаве, са таквима никада нисам желео да проводим време у realtime-u па не бих ни овде.

Није то добра појава и не доприноси квалитету овог места тако често овде помињаном.

Добро је што си ову тему покренуо треба да се чују мишљења свих нас.

Наравно да овде не треба мешати појаве где се прелази граница пристојности и почињу вређања, увреде, то би требао неки админ да решава.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:45 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

emsiemsi
Srđan Fuchs

Богами код Крлета све пршти од коментарисања.
Крле је професионални бот и он ботује за паре - њега могу да разумем. оскудица је, навикло на вишегодишњу комоцију.
Оно што, ипак, тешко схватам су паметни људи са блога који су себи дозволили луксуз да код њега пишу.
Но, ко сам ја да судим ?


slušaj, pazi, ako planiraš da šljakaš nešto s vladom, a on sedi tamo, kod Vučića Pretvorivšeg Se U Đinđića, onda bolje da ne kenjaš mnogo - kada te dočepaju botovi pocepaće te k'o Mengele Ezru Libermana (zamalo)

noboole noboole 11:55 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

sasaminijature


Од мене Срки, ако дозвољаваш да се тако обратим, наколон до пода!!!

Није ми јасна политика куће да је дозвољено да сваки аутор понаособ бира кога ће искључити из дискусије. Добро сваки власник бира како ће па тако и Б92 је донео своја правила.

Тек ми нису јасне појаве које не смеју да чују мишљење блогоколеге ма колико било другачије, тешке цаве, са таквима никада нисам желео да проводим време у realtime-u па не бих ни овде.

Није то добра појава и не доприноси квалитету овог места тако често овде помињаном.

Добро је што си ову тему покренуо треба да се чују мишљења свих нас.

Наравно да овде не треба мешати појаве где се прелази граница пристојности и почињу вређања, увреде, то би требао неки админ да решава.


Cekaj , na kom blogu ti zivis? Ovde je prelazenje granice pristojnosti norma.
sasaminijature sasaminijature 12:06 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

Cekaj , na kom blogu ti zivis? Ovde je prelazenje granice pristojnosti norma.


Од нас долазе, какви смо такви су нам и коментари што је у реду, нисмо савршени. То би некаква модерација требала да решава када се нека граница пређе.

Али тај пад да неког банујеш јел ти се не свиђа шта мисли, туга и жало'с....немам коментар како бих то изразио. Чак се питам да ли појединац може више пасти. Тебра ако немаш кохонес да учествујеш, седи са стране и читај ако нећеш да се прљаш.

Иначе нисам од "чистунаца" и сматрам да је корисно некада ускочити у блато и да је битна фаза у развоју сваког од нас...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:09 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

noboole


Cekaj , na kom blogu ti zivis? Ovde je prelazenje granice pristojnosti norma.



na nebeskom blogu - gde postoji jedno carstvo, gde stanuje drugarstvo... zez,

inače, zanimljivo kako je kompletni javni prostor zatrovan, kao da je neko namerno puštao tu zlost u etar. što zatrovanije i besmislenije bavljenje pljuvanjem u dalj, ljudi se manje bave realnim problemima, otupljuju nekako. zanimljivo sada, stvarno kao da je namerno pušteno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:12 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

sasaminijature

Од нас долазе, какви смо такви су нам и коментари што је у реду, нисмо савршени. То би некаква модерација требала да решава када се нека граница пређе.

Али тај пад да неког банујеш јел ти се не свиђа шта мисли, туга и жало'с....немам коментар како бих то изразио. Чак се питам да ли појединац може више пасти. Тебра ако немаш кохонес да учествујеш, седи са стране и читај ако нећеш да се прљаш.



da, bilo je nekada moderacije dok je bilo kinte da se plati, sada, kako je b92 u opadanju snage, verovatno se nema kinte za to, niti koga da se bavi time, pa smo ostavljeni kao neka vrsta mutiranog programa, u nadi da nećemo postati previše monstruozni. ne znam, pretpostavljam.
Milan Novković Milan Novković 15:11 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

emsiemsi
Srđan Fuchs

Богами код Крлета све пршти од коментарисања.
Крле је професионални бот и он ботује за паре - њега могу да разумем. оскудица је, навикло на вишегодишњу комоцију.
Оно што, ипак, тешко схватам су паметни људи са блога који су себи дозволили луксуз да код њега пишу.
Но, ко сам ја да судим ?

Profesionalni bot nema šanse protiv profesionalnog radnika

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:35 12.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

Milan Novković

Profesionalni bot nema šanse protiv profesionalnog radnika



The stony gaze of the statue upon his executor says it all. Most of the bronze “men” that once watched over Parisian streets and public squares of the French Third Republic met a most undignified end many years ago, snatched from their pedestals and erased from the history books. During the Nazi occupation of France in World War II, the co-operating Vichy government ordered the removal and destruction of all metal monuments and statues for the purpose of remelting, unless considered to be of “historical or artistic interest” to the new regime. In other words, sculptures that symbolised democracy, liberal policies, progression, the avant-garde and generally anything that might have offended the Germans, was deemed “ugly” and radical and sent straight to a hellish grave of twisted metal and fallen statues.
At a scrap metal warehouse previously location at 112 Avenue du Général Michel Bizot in Paris’ 12th arrondissement, the surrealist photographer Pierre Jahan clandestinely captured many of the noble sculptures in their final moments before being melted down. His remarkable photographs were later published in a book La Mort et les Statues (Death and the Statues) combined with John Cocteau’s commentary.
The law calling for the destruction of the statues came in October of 1941. The French had signed the armistice with Germany in 1940 following a decision by the cabinet, dissolving the French Third Republic and establishing an authoritarian regime which moved the governmental seat from Paris to the small spa town of Vichy. The agreement allowed the Nazis to keep two million French soldiers in Germany as prisoners, forced labourers and as hostages to ensure the Vichy government would reduce its military forces and pay a heavy tribute in gold, food, and supplies to Germany.
On the other end of the bargain, France would get to keep its Navy and colonial empire under French control, avoiding a full German occupation and maintaining a certain degree of French independence and integrity (even though by 1942, the free zones were also occupied by Germany, ending any semblance of independence).
The new French government reversed many liberal policies, calling for a “National Regeneration”. The independence of women was reversed, conservative Catholicism, anti-Semitism and Anglophobia became prominent, Paris lost its avant-garde status in European art and culture and the media was tightly controlled. While the French government remained in existence, it was very aware that it had to please Germany.When the Nazis threatened with their plan to recover the bells of all French churches for metal recycling, the Vichy government feared an intensified and problematic resistance to the occupation. So they gave in and offered an alternative. Throughout France during the Second World War, 17,000 statues, both commemorative and decorative, disappeared.
The Vichy government used propaganda to claim the statues were being reduced to their material dimensions for the needs of national agriculture and industry.
In actual fact, much of the non-ferrous metal contributed to German weapons production. Some of it was even used to make copies of famous French works for the Nazis and sent to the Parisian studio of Arno Brecker, the German sculptor best known for his public works in Nazi Germany.
It’s often assumed that Paris made a lucky escape during the invasions and cultural purges of World War II for the most part, but Pierre Jahan’s haunting photographs reveal a somewhat forgotten loss for the city during one of the darkest chapters in French history. As much as one tries to remind themselves that the statues are only lifeless, metallic structures, the images are a distressing portrait of violence and vandalism and remain tragic symbols for the real victims of war.


odličan sajt, Milanče - stradanje Pariza pod nacizmom.

ovo je sledeća faza Vučić/Krstić režima, ako ih ne zaustavimo o Vaskrsu.
loader loader 00:50 14.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

Srđan Fuchs
da, bilo je nekada moderacije dok je bilo kinte da se plati


inače, zanimljivo kako je kompletni javni prostor zatrovan

Ništa čudno. Da, istina je da perfidno emitovanje tog otrova, baš kao što se emitovalo i ono "svi su lopovi" i "svi su isti", postoji i da to forsira jedan te isti "tamni igrač" koji se ovde nije menjao već decenijama. No, od tog planskog prljanja prostora od strane "aparata" ipak je daleko jači (i kao činjenica po nas daleko pogubniji) fakat da se danas dešava vrhunac, tj. kumulativni rezultat jednog dugogodišnjeg procesa degradacije ovdašnjeg stanovništva u svakom smislu - moralnom, obrazovnom, mentalnom, duhovnom, socijalnom ... Dobili smo na kraju stanovništvo koje je žrtva višegeneracijskog nehumanog eksperimenta i stoga je ovde sasvim prirodno, većini, da se poistoveti sa otrovnom pljuvačkom nekog tabloida, ili sa najbanalnijim segmentima estrade, ili da se oduševljava frazama iz rijaliti bljuzgi ... - odnosno, u celosti, da se najudobnije i prisno oseća u atmosferi pomenutog, "zatrovanog prostora".

Ova defekcija je nešto najgore što se desilo u Beogradu još od prelaska Milka Đurovskog iz Zvezde u Partizan

Nemojmo tako - Milko je bio igračina ..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:54 14.03.2017

Re: bolje s panom neg' sa džebanom

loader

Nemojmo tako - Milko je bio igračina ..


da, Milko je odneo deo našeg kolektivnog srca u FK Partizan.


postoji i da to forsira jedan te isti "tamni igrač" koji se ovde nije menjao već decenijama.


kako/zašto nismo kadri da stanemo Tamnom na rep?
angie01 angie01 11:25 12.03.2017

srks,

krstic ne naziva sebe/njih elitom, nego se posprdno tom etiketom obraca svima ostalim, koji bi pod tu kategoriju trebalo da se broje, svojim obrazovanje, znanjem, ucinkom, a pre svega nacinom razmisljanja, etikom, moralom,...znaci, najodabranijim clanovima nekog drustva, po nekoj svojoj izuzetnosti koja se ne uklapa u prosek,...jer se eto upravo ta grupacija nije bas priklonila njegovom gospodaru, pa na sve nacine pokusava da je obezvredi, diskredituje- tome sluzi i najnoviji blog koji je postavio, koji je pak suvise nezan u odnosu na njegove svakodnevne uradke u tom smislu na drugim mestima, zgodama i prigodama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:36 12.03.2017

Re: srks,

angie01
krstic ne naziva sebe/njih elitom, nego se posprdno tom etiketom obraca svima ostalim, koji bi pod tu kategoriju trebalo da se broje, svojim obrazovanje, znanjem, ucinkom, a pre svega nacinom razmisljanja, etikom, moralom,...znaci, najodabranijim clanovima nekog drustva, po nekoj svojoj izuzetnosti koja se ne uklapa u prosek,...jer se eto upravo ta grupacija nije bas priklonila njegovom gospodaru, pa na sve nacine pokusava da je obezvredi, diskredituje- tome sluzi i najnoviji blog koji je postavio, koji je pak suvise nezan u odnosu na njegove svakodnevne uradke u tom smislu na drugim mestima, zgodama i prigodama.



pa, kako ne vidiš da to radi sa jednog pijedestala koji ukazuje da je on, a ne oni elitan... a Cece ako su elita - njih više niko živi u Srbiji ne ferma. da, jeste bio nežan, on je, oh, tako nežan i neshvaćen.

zemljanin zemljanin 11:44 12.03.2017

Re: srks,

odmah da si izbrisao ovaj blog ... nemoj da se ponavljam

I da ostaviš 3 (tri) komentara kod Krleta, za kaznu + preporuku za blog

čekaj dalje instrukcije
angie01 angie01 11:48 12.03.2017

Re: srks,

pa, kako ne vidiš da to radi sa jednog pijedestala koji ukazuje da je on, a ne oni elitan.


ma ne, on je neutralan:),...samo govori svoje misljenje:)))- svakog dana u svakom pogledu- a u svim medijima prozvan, kao vrhunski procenitelj-pored vucicevica:), a eto...on spontano seta BNV i divi se, nema on nista od toga,... umoljava, skrhan nevericom, da se Jankovic i ostali opozicioni kandidati urazume i uzdraze od nasilja- koje im se javno u medijima sa nacionalnom frekvencijom ucitava.... agituje da se uklone karikaturisti, koje optuzuje da su zli i pazi molim te, oni budu uklonjeni,....eto, jos uvek zivi u kuci svoje majke- ne znam sta to treba da dokaze....

njegov gazda se nervira sto ga gradjanska elita ne uvazava, pa se onda on trudi da dokaze kako to i nije neka specijalna grupa ljudi i da nema nikakav kredibilitet,...Cece su u tom smislu vec dugo opsta mesta, jer je Pescanik bio mesto, na kome su okupljali neprijatelji i iznosili svoje stavove.

najlakse je sa Ceacama privuci muve na lepak- svi ce da pritrce da pljunu, tako cisti i bezgresni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:51 12.03.2017

Re: srks,

neću, sklanjam se samo ako se on skloni, ne odstupajmo pred fašizmom. ja sam armed & dangerous, a vi, deco, ne brinite.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:01 12.03.2017

Re: srks,

angie01


njegov gazda se nervira sto ga gradjanska elita ne uvazava, pa se onda on trudi da dokaze kako to i nije neka specijalna grupa ljudi i da nema nikakav kredibilitet,...Cece su u tom smislu vec dugo opsta mesta, jer je Pescanik bio mesto, na kome su okupljali neprijatelji i iznosili svoje stavove.




to tako odiše iz celog nastupa uzdaha Šefovih, i evo sada, protopropagandiste - cela priča je oko toga: "oh, prihvatite nas, mi gradimo, novu i bolju, najbolju srbiju, a vi to ne razumete, napadate nas a nećete da se izvinite, ah, oh, ali ja/mi Vučić/Đinđić/Krstić ćemo stvoriti bolju Srbiju, uprkos svima vama, punim zlobe". i po mogućstvu da se likvidira svaki kritički glas u društvu. još će da vrati Svetlane na medijsku cenu taman kada je delovalo da su marginalizovane.
sasaminijature sasaminijature 12:10 12.03.2017

Re: srks,

angie01
krstic ne naziva sebe/njih elitom, nego se posprdno tom etiketom obraca svima ostalim, koji bi pod tu kategoriju trebalo da se broje, svojim obrazovanje, znanjem, ucinkom, a pre svega nacinom razmisljanja, etikom, moralom,...znaci, najodabranijim clanovima nekog drustva, po nekoj svojoj izuzetnosti koja se ne uklapa u prosek,...jer se eto upravo ta grupacija nije bas priklonila njegovom gospodaru, pa na sve nacine pokusava da je obezvredi, diskredituje- tome sluzi i najnoviji blog koji je postavio, koji je pak suvise nezan u odnosu na njegove svakodnevne uradke u tom smislu na drugim mestima, zgodama i prigodama.



Што му дају легитимитет присуством на блогу? Ето то ми није јасно...

Знају да је спао на гране Вучићевића и појављују се код њега. Да није њихове реакције не би постојаоло његово деловање.

Чуј још су се неки нашли теби да пре неки дан лупају пацке, кукуууу
angie01 angie01 12:12 12.03.2017

Re: srks,

Чуј још су се неки нашли теби да пре неки дан лупају пацке, кукуууу



sasaminijature sasaminijature 12:18 12.03.2017

Re: srks,

angie01
Чуј још су се неки нашли теби да пре неки дан лупају пацке, кукуууу






Једно данас причају сутра друго раде, било ми мука да се укључим када су ти појашњавали колико и како трачариш, нисам имао живаца ионако је већ почела какфонија само бих џаба писао.
zemljanin zemljanin 12:34 12.03.2017

Re: srks,

prateći logiku degradacije, očekujem obraćanje predsedničkog kandidata (ovdašnjeg)

Elita - Narod -JA



PS. a inače samo uravnotežavam broj komentara - nikad se ne zna
angie01 angie01 12:40 12.03.2017

Re: srks,

колико и како трачариш,


kako ja razumem, trac je neka zlonamerno izrecena izmisljotina, nafilovana pikanterijama, koja bi trebalo da nanese neku stetu onome o kome se prica,...ja nisam sklona neistini, sta vise- prezirem laz, zluradost, izvratnje, ucitavanje, nekorektnost, demagogiju,....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:04 12.03.2017

Re: srks,

Лају кере на Енџику, мо'ш мислити, када не могу да парирају њеној искрености онда је најлакше облатити је! Енџи, увек си била узор нама пилићима!
sasaminijature sasaminijature 13:19 12.03.2017

Re: srks,

angie01
колико и како трачариш,


kako ja razumem, trac je neka zlonamerno izrecena izmisljotina, nafilovana pikanterijama, koja bi trebalo da nanese neku stetu onome o kome se prica,...ja nisam sklona neistini, sta vise- prezirem laz, zluradost, izvratnje, ucitavanje, nekorektnost, demagogiju,....



Спочитаване су ти ствари којима се ниси бавила.

Ја и ти смо пар пута сукобили мишљења и то је ок и пожељно али не сме ми бити алиби за акцију која се према теби пар пута већ десила.

Као да је постала нека формула понашања да када се са неким не слажеш то постаје идеја водиља, па ако си са неким било када имао не слагање онда се само чека иза ћошка да се јединка нападне. Бесмислено.

Тако је било и пре неки дан, теби су држали придику а нит си била једина нит је тачно то што су покушали да ти ампутирају.

angie01 angie01 13:26 12.03.2017

Re: srks,



.
.
.
.
.
.
.
.
tyson tyson 11:03 13.03.2017

Re: srks,

Што му дају легитимитет присуством на блогу? Ето то ми није јасно...

Знају да је спао на гране Вучићевића и појављују се код њега. Да није њихове реакције не би постојаоло његово деловање.

Чуј још су се неки нашли теби да пре неки дан лупају пацке, кукуууу

Napravi spisak.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:25 13.03.2017

Re: srks,

tyson
Што му дају легитимитет присуством на блогу? Ето то ми није јасно...

Знају да је спао на гране Вучићевића и појављују се код њега. Да није њихове реакције не би постојаоло његово деловање.

Чуј још су се неки нашли теби да пре неки дан лупају пацке, кукуууу

Napravi spisak.




Wrong, Neba je sada na strani spiskista.

zemljanin zemljanin 15:50 13.03.2017

Re: srks,

nisam uopšte primetio da se na drugom blogu void burna diskusija o nekakvim bojkotima ... stvarno ste ko deca ... pa I mene su banovali po raznim osnovama I bilo je sukoba u diskusiji pa šta sad ... mislim da postoji samo jedan bloger koga sam upamtio u smislu da ne komentarišem njegove postove kao što ni on ne komentariše moje ... a i to je bezveze ... ali organizovani bojkot i likovanje ... kometarisanje ličnosti a ne napisanog
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:23 13.03.2017

Re: srks,

zemljanin
nisam uopšte primetio da se na drugom blogu void burna diskusija o nekakvim bojkotima ... stvarno ste ko deca ... pa I mene su banovali po raznim osnovama I bilo je sukoba u diskusiji pa šta sad ... mislim da postoji samo jedan bloger koga sam upamtio u smislu da ne komentarišem njegove postove kao što ni on ne komentariše moje ... a i to je bezveze ... ali organizovani bojkot i likovanje ... kometarisanje ličnosti a ne napisanog


ja sam komentarisao napisano, nisam ličnost - dobro, možda malo, ali ništa strašno. što se bojkota tiče, ne znam ništa o tome, ali eto, ako ne zna Endži ništa o tome, to je onda neka metablogerska skupina, ne znam o njoj.
zemljanin zemljanin 17:56 13.03.2017

Re: srks,

Srđan Fuchs
zemljanin
nisam uopšte primetio da se na drugom blogu void burna diskusija o nekakvim bojkotima ... stvarno ste ko deca ... pa I mene su banovali po raznim osnovama I bilo je sukoba u diskusiji pa šta sad ... mislim da postoji samo jedan bloger koga sam upamtio u smislu da ne komentarišem njegove postove kao što ni on ne komentariše moje ... a i to je bezveze ... ali organizovani bojkot i likovanje ... kometarisanje ličnosti a ne napisanog


ja sam komentarisao napisano, nisam ličnost - dobro, možda malo, ali ništa strašno. što se bojkota tiče, ne znam ništa o tome, ali eto, ako ne zna Endži ništa o tome, to je onda neka metablogerska skupina, ne znam o njoj.

ma dobro nisam ni ja cvećka ... vi verovatno zbog drugih medija imate I dodatne stimulanse I pozadinu za razna prepucavanja dok je meni blog I napisano jedini izvor ... opušteno
niccolo niccolo 11:45 12.03.2017

Ne podržavam

davanje starletama prostora u medijima (uključujući i blogove).
noboole noboole 11:56 12.03.2017

Re: Ne podržavam

niccolo
davanje starletama prostora u medijima (uključujući i blogove).


One postoje da bi popunile prostor koji bi inace ostao prazan.
niccolo niccolo 13:23 12.03.2017

Re: Ne podržavam

Svejedno ne podržavam.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:54 12.03.2017

Re: Ne podržavam

i to je glas demokratije
Milan Novković Milan Novković 15:08 12.03.2017

Re: Ne podržavam

niccolo
davanje starletama prostora u medijima (uključujući i blogove).

Ja bih svima dao autorsku, mislim da bi se onda Blog smirio i, u proseku, počeli bismo da čitamo samo lepe i kreativne stvari

arcins arcins 12:00 12.03.2017

By N. Krstić, 2009.

Na Voždovcu se već lakše diše
Nebojsa Krstic 16.12.2009. u 07:49



"Posle kratkih i lakih pregovora, dogovorena je nova opštinska vlast između SNS i DSS/NS.
Veoma lepo. Napokon, videćemo šta SNS ume. Jer to je nova stranka na političkoj sceni. Njeni čelnici nemaju veze sa onim rukovodstvom SRS od pre desetak meseci. Nisu oni ti koje je prvih dvadeset godina političkog stasavanja Šešelj slao po burek. Nisu oni bili Miloševićeve štule. Nisu oni obećavali Albancima da će ih sve oterati preko Prokletija, i nisu oni vodili politiku koja je rezultirala bombardovanjem Srbije i Kumanovskim sporazumom. Nisu oni bili ti koji su navodno bili protiv tog sporazuma jer su bili za to da bombardovanje duže traje. Nisu oni potom napustili Vladu na 15 minuta kako bi demonstrirali svoje neslaganje sa potpisivanjem mira. Nisu brate oni krivi što je posle toga srpska država izgubila faktičko pravo da bude prisutna na delu svoje teritorije....Nisu oni one patriote koje su okretale glavu od kolone srpskih izbeglica posle hrvatske Oluje. Nisu bili oni ti koji nisu smeli da pisnu šta se dešava...Nisu oni izbacivali ljude iz stanova, a decu iz zemunskih vrtića jer deca nisu imala srpska prezimena...Nisu oni krivi za mučko prebijanje advokata Barovića...Nisu oni govorili da ne žale zbog ubistva Slavka Ćuruvije...Nisu oni ti. Oni su neki drugi. Neki koji i dalje misle da svršeni srednjoškolac koji zna da peče rakiju treba i može da bude predsednik i/ili premijer Srbije, mada je u slučaju Zorana Živkovića medicinski utvrđeno da je to nemoguće.
I sad će ta nova stranka, zajedno sa starim, dobrim i prepoštenim DSS/NS, da bude vlast na Voždovcu. Pošto su i jedni i drugi pre svega principijelni, očekivao sam da najpre javno pojasne principe svoje saradnje."
angie01 angie01 12:10 12.03.2017

Re: By N. Krstić, 2009.

nemoj sad tako....:))),....zar nije najnoviji deo kampanje protiv opozicionih kandidata, kopanje po njihovoj prljavoj proslosti.
arcins arcins 12:32 12.03.2017

Re: By N. Krstić, 2009.

angie01
nemoj sad tako....:))),....zar nije najnoviji deo kampanje protiv opozicionih kandidata, kopanje po njihovoj prljavoj proslosti.



A ovo je njegova napomena na kraju istog blog-posta.

"Važna napomena:
Tekstovi koje pišem na ovom blogu posledica su mog ličnog misaonog toka i ne reprezentuju stav stranke, niti bilo koje državne institucije. Niko ne stoji iza mene i niko me nije poslao da ovo radim. Zbog toga, oni koje ovde pomenem, ne treba da gube vreme prolivajuči suze i žaleći se na mene "tamo gde treba". Blog je prilično demokratska institucija. Svako može da dobije reć. Zato, samo opušteno!"
angie01 angie01 12:36 12.03.2017

Re: By N. Krstić, 2009.

princi princi 12:55 12.03.2017

Krstiću smeta,

ne smeta, boli ga, ono, do vrištanja, što on nije ta "elita". Zato se i ponaša na blogu ovde kao Vučić na konferencijama za štampu: osiono, bahatao, pičkara se s kime stigne. I privlači i takve ljude oko sebe: osujećene, duboko iskompleksirane, nikad ostvarene.
alselone alselone 13:21 12.03.2017

Re: Krstiću smeta,

Ono sto Krtic ne kapira a ni njegovi slicni zutaci je razlika izmedju podrske vlasti i opoziciji. Krstic siroma uvek pomaze vlasti da ostane tamo gde jeste, pomagao je lopovskoj Tadicevskoj vlasti da se zadrzi, sad pomaze lopovskoj Vucicevskoj. I to je ono sto je jadno, jer tako rade kerovi na lancu, laju oko gazde na sve koji se priblize. Prvi put je mozda i licilo na uverenje, sada se vidi da je karakter u pitanju.

Umesto toga treba podrzavati opoziciju uvek, jer nama trebaju promene i moramo navici politicke elite da su promene jednostavne i ceste i da moraju da rade posteno i u interesu gradjana ako zele da ostanu na vlasti. A i takodje ne dozvoliti im dovoljno vremena na vlasti kako bi stigli da je dovoljno iskrive i prilagode svojim krimi organizacijama. Sto se desilo sa svim prethodnim, nazalost.

Kada se tako pogleda, on je taj koji je promenio misljenje i pravac (nekim volovima je to najvaznije) a ne oni koji podrzavaju nove iznova.
emsiemsi emsiemsi 13:31 12.03.2017

Re: Krstiću smeta,

princi
ne smeta, boli ga, ono, do vrištanja, što on nije ta "elita". Zato se i ponaša na blogu ovde kao Vučić na konferencijama za štampu: osiono, bahatao, pičkara se s kime stigne. I privlači i takve ljude oko sebe: osujećene, duboko iskompleksirane, nikad ostvarene.

На жалост, многи су заборавили да је елита нешто што је саморазумевајуће, нешто што не мора (додатно) да се појашњава.
Да нисам огуглао, била би ме срамота ко се данас у моме народу сматра елитом.
princi princi 14:45 12.03.2017

Re: Krstiću smeta,

Umesto toga treba podrzavati opoziciju uvek, jer nama trebaju promene i moramo navici politicke elite da su promene jednostavne i ceste i da moraju da rade posteno i u interesu gradjana ako zele da ostanu na vlasti. A i takodje ne dozvoliti im dovoljno vremena na vlasti kako bi stigli da je dovoljno iskrive i prilagode svojim krimi organizacijama. Sto se desilo sa svim prethodnim, nazalost.

Ne znam, meni se čini da je u ovom trenutku bilo ko bolji od ovog Vučića. Kao i onomad, 2012., za Tadića. Bilo ko, samo ne on. I nekako čestiti Krstić uvek završi na pogrešnoj strani. Da li je glupost u pitanju, zabidženost, tek, jbg, on uvek na pogrešnoj strani. Što reče onaj Kolar jednom u nekoj emisiji kad je pričao o Idolima: Vlada? On je bio fenomenalan, muzički nadaren, voleo muziku, volela ona njega. Šaper? Nije znap mnogo o muzici ali neverovatno spretan, vešt i pametan čovek. A Krstić? On je nekako uvek bio nezgrapan...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:51 12.03.2017

Re: Krstiću smeta,

princi
I privlači i takve ljude oko sebe: osujećene, duboko iskompleksirane, nikad ostvarene.


pa baš. ne znam zašto mi dopuštamo da zemlja bude u rukama takvih ljudi - valjda niko neće u blato da se bakće njom, te ostaje otvoren prostor za ovakve?

juče sam bio u nekoj kafanici u gostima iz Sarajeva, pa smo opleli malo po domaćem rozeu, i ja krenuo povišenim tonom da tovarim po vlasti - zbog ovoga (elitna, Vučić/Krstić modernodržavna, saobraćajna situacija pred nosem glavne policijske stanice u gradu);
evo i ovako, za one za jačim stomakom, Vučić/Krstić elitna država:



kada su počeli da se dižu pogledi puni prezira prema meni - Vučićevi partijčići; i, oni su vlastela koja izvodi klinkice-starletice po restoranima, uopšte ne vidiš taj neki cool grad, jer nema kinte, ali zato AV-poslušničići su tu, kerberčići da skaču za svog gazdicu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:52 12.03.2017

Re: Krstiću smeta,

Da li je glupost u pitanju, zabidženost, tek, jbg, on uvek na pogrešnoj strani.


kinta, projekti, investicije, ti si prva linija pregovora sa investitorima?
anonymous anonymous 07:37 13.03.2017

Re: Krstiću smeta,

alselone
Ono sto Krtic ne kapira a ni njegovi slicni zutaci je razlika izmedju podrske vlasti i opoziciji. Krstic siroma uvek pomaze vlasti da ostane tamo gde jeste, pomagao je lopovskoj Tadicevskoj vlasti da se zadrzi, sad pomaze lopovskoj Vucicevskoj. I to je ono sto je jadno, jer tako rade kerovi na lancu, laju oko gazde na sve koji se priblize. Prvi put je mozda i licilo na uverenje, sada se vidi da je karakter u pitanju.

Umesto toga treba podrzavati opoziciju uvek, jer nama trebaju promene i moramo navici politicke elite da su promene jednostavne i ceste i da moraju da rade posteno i u interesu gradjana ako zele da ostanu na vlasti. A i takodje ne dozvoliti im dovoljno vremena na vlasti kako bi stigli da je dovoljno iskrive i prilagode svojim krimi organizacijama. Sto se desilo sa svim prethodnim, nazalost.

Kada se tako pogleda, on je taj koji je promenio misljenje i pravac (nekim volovima je to najvaznije) a ne oni koji podrzavaju nove iznova.



Drago mi je da si ovo napisao i milo mi je da ima preporuka.

Instutucije se ucvrscuju samo na nacin na koji si opisao.

A one su vazne.

Sto cesce smene i sto cesce pozivanje na odgovornost.
karabasbarabas karabasbarabas 14:55 12.03.2017

Krlo * expert za Vucicev mikropenis

Emisija od dva sata posvecena sali Ivana Ivanovica o Vucicevom penisu

angie01 angie01 17:16 13.03.2017

Re: Krlo * expert za Vucicev mikropenis

, bozemilidragi, kakva ekipica- odmah da promenis kanal-...pogledala sam pedesetak minuta i stRRRRRasno je, ne mogu dalje.
karabasbarabas karabasbarabas 19:44 15.03.2017

Re: Krlo * expert za Vucicev mikropenis

Pedesetak?
Odlican zeludac. Ja sam izdrzao oko tri minuta.
aureus aureus 15:36 12.03.2017

Šta je elita?

Vrijedilo bi možda prvo raspraviti šta je zapravo elita.

Iako pomalo manjkava, čini mi se da najmanje muke stvara definicija koja elitu vidi prosto kao skup skupova pojedinaca koji su najbolji u svojim profesijama. Shodno tome, ova definicija bi kao elitu vidjela Andrića i Crnjanskog, Makavejeva i Kusturicu, Đorđa Balaševića i Boru Đorđevića, itd...i ne bi tupila zube analizirajući ko kakav karakter ima i koliko je puta u životu bio u pravu.

Muke nastaju kad od tih briljantnih pojedinaca očekujemo čvrst karakter, primjeren temperament, nepogrešivost u uočavanju pokvarenjaka, poštenje i neokrnjen moral.
I kad pretpostavimo njihovu nepogrešivost u analizi aktuelne situacije ili života uopšte, pa se ponadamo da je dovoljno pročitati neki intervju od pripadnika elite da bismo otkrili šta je bilo pogrešno u prošlosti, šta nam se to sada dešava, i šta bi valjalo činiti u budućnosti.
Ne ide to tako.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:30 12.03.2017

Re: Šta je elita?

aureus
Vrijedilo bi možda prvo raspraviti šta je zapravo elita.

Iako pomalo manjkava, čini mi se da najmanje muke stvara definicija koja elitu vidi prosto kao skup skupova pojedinaca koji su najbolji u svojim profesijama. Shodno tome, ova definicija bi kao elitu vidjela Andrića i Crnjanskog, Makavejeva i Kusturicu, Đorđa Balaševića i Boru Đorđevića, itd...i ne bi tupila zube analizirajući ko kakav karakter ima i koliko je puta u životu bio u pravu.

Muke nastaju kad od tih briljantnih pojedinaca očekujemo čvrst karakter, primjeren temperament, nepogrešivost u uočavanju pokvarenjaka, poštenje i neokrnjen moral.
I kad pretpostavimo njihovu nepogrešivost u analizi aktuelne situacije ili života uopšte, pa se ponadamo da je dovoljno pročitati neki intervju od pripadnika elite da bismo otkrili šta je bilo pogrešno u prošlosti, šta nam se to sada dešava, i šta bi valjalo činiti u budućnosti.
Ne ide to tako.


U svakom slučaju, to što stalno neko potencira da je pripadnik nekakve elite govori samo o ovom što je Prinsi gore označio kao iskompleksiranost, neostvarenost čak, u profesionalnom smislu pre svega. Svaki dobar radnik, onaj koji je uspešan, kreativan, produktivan... u svojoj profesiji, od najobičnijih do najprefinjenijih zanimanja, elitna je osoba: da li prerađuje mašinu, ili radi na zemlji, ili muze kravu i pravi sir, ili ima njive konoplje , ili je inženjer i kosmonaut, taj čovek i žena, ako su dobri i kvalitetni u svom zanatu - elitne su osobe i treba ih poštovati.
aureus aureus 20:30 12.03.2017

Re: Šta je elita?

Srđan Fuchs
Svaki dobar radnik, onaj koji je uspešan, kreativan, produktivan... u svojoj profesiji, od najobičnijih do najprefinjenijih zanimanja, elitna je osoba: da li prerađuje mašinu, ili radi na zemlji, ili muze kravu i pravi sir, ili ima njive konoplje , ili je inženjer i kosmonaut, taj čovek i žena, ako su dobri i kvalitetni u svom zanatu - elitne su osobe i treba ih poštovati.


Ako insistiramo da pripadnici elite moraju da imaju neku vrstu elitnog morala i ne dozvoljavaju sebi da se uprljaju (kroz politiku, kroz podršku ovoj ili onoj struji, ili se loše i kukavički ponesu u kriznim vremenima) onda ćemo, bar kad je trusni Balkan u pitanju, doći u jednu zaista ludu situaciju; stalno ćemo iz elite nekoga izbacivati jer je nešto pogrešno rekao ili uradio, a u elitu ćemo gurati svaku malo značajniju osobu čiji nam se stav u datom trenutku sviđa.

Da ne bude zabune - ja sam za moral. (I još kanko, što bi rekao Dundo Maroje!) Zato nemam ništa protiv da postoji, pored raznih elita, i neka moralna elita, u kojoj ne bi bilo mjesta za pokvarenjake, ma kako talentovani bili.

A što se tiče priče o dobrim ljekarima i ratarima, naravno - svi oni mogu imati svoje elite.
Ako postoji elitna prostitucija, zašto da ne postoje elitni uzgajivači krompira?
aureus aureus 15:18 13.03.2017

Re: Šta je elita?

Evo najsvježiji primjer.

Duda Ivković izjavio da Božu Maljkovića na čelo Olimpijskog komiteta postavlja direktno Aleksandar Vučić.

Dakle, proslavljeni košarkaški trener Ivković navodi da postoji politički uticaj oko izbora za mjesto predsjednika Olimpijskog komiteta, a akteri su Vučić i drugi proslavljeni košarkaški trener.

Ko je ovdje prava elita?
Slavni trener Ivković koji je uočio da u Srbiji vlada diktatura i u borbi protiv nje je čak podržao jednog opozicionog kandidata, ili slavni košarkaški trener Maljković kome se baš fućka (Z.M.) za to što je u Srbiji diktatura u trenutku kad je nameračio funkcionersku fotelju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:39 13.03.2017

Re: Šta je elita?

aureus
Evo najsvježiji primjer.

Duda Ivković izjavio da Božu Maljkovića na čelo Olimpijskog komiteta postavlja direktno Aleksandar Vučić.

Dakle, proslavljeni košarkaški trener Ivković navodi da postoji politički uticaj oko izbora za mjesto predsjednika Olimpijskog komiteta, a akteri su Vučić i drugi proslavljeni košarkaški trener.

Ko je ovdje prava elita?
Slavni trener Ivković koji je uočio da u Srbiji vlada diktatura i u borbi protiv nje je čak podržao jednog opozicionog kandidata, ili slavni košarkaški trener Maljković kome se baš fućka (Z.M.) za to što je u Srbiji diktatura u trenutku kad je nameračio funkcionersku fotelju?


to je dilema otkad je sveta i veka: kojoj etici se prikloniti, Faraonovoj, interesnoj i uz sve što uz to ide, ili etici istine, iskrenosti, prosvetljenosti idealom - tako da nema spora ovde, Duda je elita.
aureus aureus 19:24 13.03.2017

Re: Šta je elita?

Srđan Fuchs

to je dilema otkad je sveta i veka: kojoj etici se prikloniti, Faraonovoj, interesnoj i uz sve što uz to ide, ili etici istine, iskrenosti, prosvetljenosti idealom - tako da nema spora ovde, Duda je elita.


Nije to baš tako jednostavno.
U ovoj situaciji Duda je u pravu, ali u nekoj drugoj možda će Maljković biti ispravniji. Obojica međutim imaju respektabilnu trenersku karijeru.

Mi nemamo trenersku košarkašku elitu koja ja u moralnom pogledu potpuno čista. Koje god ime da spomenete, njemu se može naći situacija u kojoj se obrukao propisno.
Recimo, svi ti vrhunski treneri su imali čitavu deceniju (devedesete) da ponešto kažu o tadašnjim vlastima. Umjesto toga, oni su rado izjavljivali da im nije jasno zašto je svijet toliko protiv Srba, što je bio tipičan konformistički stav.

Ili da se vratimo na posljednje događaje.
Duda se usprotivio režimu, i onda su ga prorežimski mediji istamburali po glavi.
U njegovu odbranu je kolegijalno stao davitelj iz Limoža.
Još se nije oglasio Srbin iz Istanbula.
Da li će Kari Pešić išta reći, ili će i on čekati penziju da bi progovorio nešto građanski suvislo?

Ko je ovdje elita?

Pa svi oni. Ali i na Olimpu ima pokvarenih bogova.
tyson tyson 19:49 13.03.2017

Re: Šta je elita?

Ali i na Olimpu ima pokvarenih bogova.

Na Olimpu bogovi su oduvek imali ljudske osobine.


docsumann docsumann 19:59 13.03.2017

Re: Šta je elita?

tyson
Ali i na Olimpu ima pokvarenih bogova.

Na Olimpu bogovi su oduvek imali ljudske osobine.




da Asgard je tu bolji primjer.
i u tom smislu, recimo, Loki.

urbana_gerila urbana_gerila 15:53 12.03.2017

mrš u spolovilo!

ono kada mi je lumen koga sam se tada jedini zgrozio i zbog toga popio debitantsko brisanje pa banovanje sa njegovog bloga, kada ste se svi guzili da budete ortaci sa njim - pošteniji od vas principijelnih?!

pa, jbt, zameraš njemu ono što si prvi ti, prepošteni domaćine, mamonski pragmatično zaključivši da pare ne smrde - ponudio svom "arhineprijatelju"?!


na čast ti bilo, u mom svetu to je nedostojno taman koliko i privatne poruke koje se glede bojkota krstića odašilju blogerima... prijemčivim...
sugarbaby sugarbaby 16:25 12.03.2017

Re: mrš u spolovilo!

ono kada mi je lumen koga sam se tada jedini zgrozio i zbog toga popio debitantsko brisanje pa banovanje sa njegovog bloga, kada ste se svi guzili da budete ortaci sa njim - pošteniji od vas principijelnih?!


upravo.
imao krlo blogove s hiljadu komentara i plus, i to ne davno, svi veliki mislioci koji ga se sada gade, tada piskarali kod njega par stotina komentara, FUJ!
sugarbaby sugarbaby 16:26 12.03.2017

Re: mrš u spolovilo!

na čast ti bilo, u mom svetu to je nedostojno taman koliko i privatne poruke koje se glede bojkota krstića odašilju blogerima... prijemčivim...


sekta.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:32 12.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

urbana_gerila


pa, jbt, zameraš njemu ono što si prvi ti, prepošteni domaćine, mamonski pragmatično zaključivši da pare ne smrde - ponudio svom "arhineprijatelju"?!




na šta ciljaš?

pp: a, pretpostavljam našta ciljaš, ali isprojektovao si se, grešiš. otrovno i objektivna, no nerealna sumnja, to je mission classified. opravdaću se kao miloš obilić što je, skladno, obilićevski rang misije. za ovo treće što si rekao, dobro, kako kome, ugliness is in the eye of beholder, ja ne smatram te poruke kao tajne pošto nema više tajni među nama, a da gmazovima treba pokazivati zube, treba. za prvo što si rekao sam takođe nevin, pošto nisam doživljavao čoveka kao pripalog mamonu, to se tek s vremenom, i njegovim ponašanjem, iskristalisalo.


Владислав Тителбах, око 1900.

inače, enemy attitude, as given at the Galilee Lake:

Love for Enemies
43 “You have heard that it was said, ‘Love your neighbor and hate your enemy.’ 44 But I tell you, love your enemies and pray for those who persecute you, 45 that you may be children of your Father in heaven. He causes his sun to rise on the evil and the good, and sends rain on the righteous and the unrighteous. 46 If you love those who love you, what reward will you get? Are not even the tax collectors doing that? 47 And if you greet only your own people, what are you doing more than others? Do not even pagans do that? 48 Be perfect, therefore, as your heavenly Father is perfect."

e, моја браћо, која волите оне који вас воле...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:32 12.03.2017

Re: mrš u spolovilo!

sugarbaby


sekta.


elita .
sugarbaby sugarbaby 16:37 12.03.2017

Re: mrš u spolovilo!


Srđan Fuchs
16:32 12.03.2017 / *novo
Re: mrš u spolovilo!
sugarbaby


sekta.


elita .




Nije isto?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:59 12.03.2017

Re: mrš u spolovilo!

angie01 angie01 20:43 12.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

nisam ukapirala to sa pp- meni niko nije poslao nikakav apel za bojkot krletovog bloga, niti mislim da je iko takav pp dobio,...eno i Brajovic je pre neki dan objasnio da to savetnik tako misli, opravdavajuci time malu izlaznost,...mislim, ne znam sto niko ne zakuka na malu posecenost izuzetnih blogova recimo horheovih, ili FINAL ROUND ARTa,...svako dodje gde i kada hoce,...mada, bilo je organizovanih i napada i bojkota, u neko vreme, kada su na blogu bile glavne neke grupice, koje su se dogovarale, spletkarile, sa sve ukljucivanjem i onih, koji su nesto konkretno i mogli da sprovedu u (zlo)delo, onima koji se ekipici nisu dopali.
emsiemsi emsiemsi 20:50 12.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

angie01
nisam ukapirala to sa pp- meni niko nije poslao nikakav apel za bojkot krletovog bloga, niti mislim da je iko takav pp dobio,...eno i Brajovic je pre neki dan objasnio da to savetnik tako misli, opravdavajuci time malu izlaznost,...mislim, ne znam sto niko ne zakuka na malu posecenost izuzetnih blogova recimo horheovih, ili FINAL ROUND ARTa,...svako dodje gde i kada hoce,...mada, bilo je organizovanih i napada i bojkota, u neko vreme, kada su na blogu bile glavne neke grupice, koje su se dogovarale, spletkarile, sa sve ukljucivanjem i onih, koji su nesto konkretno i mogli da sprovedu u (zlo)delo, onima koji se ekipici nisu dopali.

Ти блогови су коректни, но, нису изузетни !
Изтузетан је онај блог на коме се поведе квалитетна расправа и "борба мишљења" како су то некада звали комуналци.
Изузетни блогови од неколико коментара су симулакрум.
angie01 angie01 21:17 12.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Ти блогови су коректни, но, нису изузетни !


srecom, ti nisi licencirani procenitelj,...svako ima pravo na svoje misljenje o necemu,...kako i koliko ko ima kapacitet da razume.

...veliki broj komentara, ne mora uvek da znaci potvrdu kvaliteta pocetnog teksta- narocito na ovom blogu, gde je surevnjivost masovna pojava.
emsiemsi emsiemsi 11:04 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

angie01
Ти блогови су коректни, но, нису изузетни !


srecom, ti nisi licencirani procenitelj,...svako ima pravo na svoje misljenje o necemu,...kako i koliko ko ima kapacitet da razume.

...veliki broj komentara, ne mora uvek da znaci potvrdu kvaliteta pocetnog teksta- narocito na ovom blogu, gde je surevnjivost masovna pojava.

Нисам лиценцирани проценитељ, али, пошто сам један од најпаметнијих блогера, био би ред да моје мишљење уважаваш са дужном пажњом.
tyson tyson 11:14 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

niti mislim da je iko takav pp dobio

Promaklo ti.


angie01 angie01 11:17 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Promaklo ti.


sto meni- pa ja sam u teskoj ilegali, ne pripadam nikakvim grupama, pokretima, sta god,...ovo sam rekla krajnje iskreno, skroz bi mi bilo blesavo da se organizuje neki bojkot.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:44 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Neko jeste dobio PP i opomenu zato što je otišao kod Krla na blog; imaš sve kod Stojkovića na blogu. Neki su se zezali, neki su mislili ozbiljno.. u svakom slučaju je jasno da postoji tihi bojkot Krla, neko ga bojkotuje iz jednog ili drugog razloga, ali solidarisanje sa neodlaženjem kod njega na blog postoji. Iako svako od nas; ne ide kod onih blogera kod kojih im se i ne ide i zato mi se čini čitava stvar prenapumpana.
tyson tyson 12:57 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

angie01
Promaklo ti.


sto meni- pa ja sam u teskoj ilegali, ne pripadam nikakvim grupama, pokretima, sta god,...ovo sam rekla krajnje iskreno, skroz bi mi bilo blesavo da se organizuje neki bojkot.

Pa lepo ti kažem - promaklo ti. Rekla žena na nekom od skorijih blogova.


angie01 angie01 13:00 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Neko jeste dobio PP i opomenu zato što je otišao kod Krla na blog;


'naci, prvo je blog bio parazan, pa je neko komentarisao kako niko nije svratio kod krstica, pa su neke dobre duse ganute otisle, pa je tek onda usledila opomena za to, znaci, niko nije organizovao da se tamo ne ide- tako sam shvatila.

ovo je ujedno odgovor i taysonu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:07 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

'naci, prvo je blog bio parazan

Nije bio prazan, bila su tri komentara. I jednom od ta tri komentara je stigao PP. Nakon toga je bilo, ono što je bilo kod Stojkovića na blogu. Ta stvar kod Stojkovića se dogodila nezavisno od ovog PP. S druge strane, niko nije organizovao, ali je strašnija činjenica da postoje blogeri (ljudi?) koji etiketiraju i žele pravo na odobravanje gde će i kako će neko da komentariše. Meni je to užasnija stvar od ovog bojkota.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:13 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

tyson

Usput, Tajsone, ti koji sve nekako znaš; imaš li informacije šta se dešava sa kandidaturom Belog? Video sam da je gužva u RIK-u oko validnosti nekih potpisa. Cult, bivši aktivni, sada pasivni bloger, uzbunio čitav twitter. Takođe, vidi se i tihi rat između pristalica SJ i pristalica Belog (reč pristalica lako pređe u reč agitator). Kao i uvek, šorka oko pravovernosti.
alselone alselone 13:15 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Meni je to užasnija stvar od ovog bojkota.


Da, realno jeste uzasno. Ali bojkot nije uzasan, dok nije organizovan ili prisilan.

Nego, meni je jos zanimljiviji onaj komentar koji je naravno bio kratkog veka, u kom neko pise kako je Krlo bio lekar u Hajatu. Ako je istina to je bas kul a i zanimljivo.

Mene odusevljava kako je kod nas sve uvezano kao da smo pleme od 100 ljudi a ne drzava od 8 miliona. Isti ljudi se pojavljuju gde god pogledas godinama. A ispostavlja se decenijama.
angie01 angie01 13:16 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

ali je strašnija činjenica da postoje blogeri (ljudi?) koji etiketiraju i žele pravo na odobravanje gde će i kako će neko da komentariše. Meni je to užasnija stvar od ovog bojkota.


i meni, zato mi je valjda i toliko neverovatno da se tako nesto dogodilo,...svako nek ide kod koga hoce i nek komentarise po svom.
angie01 angie01 13:18 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Video sam da je gužva u RIK-u oko validnosti nekih potpisa.


:)) i za belog su stajali redovi za potpisivanje,...ispade da bi bio najveci blamaz, da on osvoji neki znacajan procenat glasova.

samo jako!:)))
angie01 angie01 13:20 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Nego, meni je jos zanimljiviji onaj komentar koji je naravno bio kratkog veka, u kom neko pise kako je Krlo bio lekar u Hajatu.


pa to nije nikakva nepoznanica ni tajna, ne znam sto bi to brisao, time samo privlaci negativnu paznju.
arcins arcins 13:20 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Tko ti je poslao pp, hm...
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:42 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Ali bojkot nije uzasan, dok nije organizovan ili prisilan.

Da, meni bojkot kao takav uopšte ne smeta. Ionako svi mi bojkotujemo neke blogere iz ovakih ili onakvih razloga; ali su to makar naši razlozi.


nsarski nsarski 14:23 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Usput, Tajsone, ti koji sve nekako znaš; imaš li informacije šta se dešava sa kandidaturom Belog? Video sam da je gužva u RIK-u oko validnosti nekih potpisa


Beli, ovaj klinac na slici, ima podrsku Djindjica. Postavljao sam i na drugom mestu, ali moze i ovde:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:30 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

nsarski
Usput, Tajsone, ti koji sve nekako znaš; imaš li informacije šta se dešava sa kandidaturom Belog? Video sam da je gužva u RIK-u oko validnosti nekih potpisa


Beli, ovaj klinac na slici, ima podrsku Djindjica. Postavljao sam i na drugom mestu, ali moze i ovde:



чек, која веза је између родитеља и Ђинђића? стварно су сви увезани, одвајкада, фино се зеза Служба, очито.
alselone alselone 14:30 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Beli, ovaj klinac na slici, ima podrsku Djindjica. Postavljao sam i na drugom mestu, ali moze i ovde:


Meni je ovo slicno zanimljivo kao i Krlovo doktorisanje u Hajatu.

Je l' i Beli iz struktura?
alselone alselone 14:32 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

чек, која веза је између родитеља и Ђинђића? стварно су сви увезани, одвајкада, фино се зеза Служба, очито.


Great minds think alike.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:32 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Zezaš da je to on? Ovo je postalo još zanimljivije.
nsarski nsarski 14:58 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Zezaš da je to on? Ovo je postalo još zanimljivije.

Jeste. Slika skinuta sa njegovog fejsbuka. On postavio. Bio Djindjic u Mladenovcu povodom nekog protesta ili kampanje, pa podigao klinca da se slikaju.
Evo ovde: Slika

Fotografija je nastala tokom građanskih protesta, kad su predstavnici koalicije Zajedno posetili Mladenovac. Maksimovićevi roditelji su prišli Đinđiću, lideru DS, i tako je nastala fotografija s malim Lukom. Inače, od novembra 1996. do februara 1997. širom Srbije održavani su protesti protiv režima Slobodana Miloševića.


Zanimljivo da se i Djindjicev sin zove Luka.

EDIT: A mozda je sve zezanje. Mislim od coveka koji kaze da ce sipati so u ono "jezero" kod Mladenovca da od njega napravi more, da stavi unutra ajkule, i da ce Mladenovcani za dve, najvise tri godine mocu da idu na svoje more. Takodje, rekao je da ce od Rakovice napraviti Imperiju koja ce proizvoditi traktore sa Ferarijevim motorima, cim se zavrsi BGH2O. Onda i ovo moze da bude zezanje jer je rekao da mu je Djindjic kum, kao i njegovom ocu i bratu. Sta je od ovoga istina uopste nije bitno. Zivimo u post-truth vremenu.
nsarski nsarski 15:10 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Great minds think alike.

And are paranoid in synchrony
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:22 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Sta je od ovoga istina uopste nije bitno. Zivimo u post-truth vremenu.

Lepo si ovo rekao, sve je istina i sve je laž u post vremenu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:42 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

nsarski
Great minds think alike.

And are paranoid in synchrony



on je kriv jer se vratio od Pajića i ko zna šta mu je ovaj turao u cigarilose - Amer je to!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:45 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

a inače, Jovanović, Jeremić, B. Stefanović su se baš onako slučajno popeli u hijerarhiji, yeah, right!

alselone alselone 15:46 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Srđan Fuchs
a inače, Jovanović, Jeremić, B. Stefanović su se baš onako slučajno popeli u hijerarhiji, yeah, right!



Mislio si verovatno na Jankovica umesto Jovanovica. Jovanovic po svemu sudeci jeste.
docsumann docsumann 17:26 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

alselone
Srđan Fuchs
a inače, Jovanović, Jeremić, B. Stefanović su se baš onako slučajno popeli u hijerarhiji, yeah, right!



Mislio si verovatno na Jankovica umesto Jovanovica. Jovanovic po svemu sudeci jeste.


Janković, Jovanović...Jakovljević, slučajnost je izgovor za naivne
tyson tyson 17:43 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

stefan.hauzer
tyson

Usput, Tajsone, ti koji sve nekako znaš; imaš li informacije šta se dešava sa kandidaturom Belog? Video sam da je gužva u RIK-u oko validnosti nekih potpisa. Cult, bivši aktivni, sada pasivni bloger, uzbunio čitav twitter. Takođe, vidi se i tihi rat između pristalica SJ i pristalica Belog (reč pristalica lako pređe u reč agitator). Kao i uvek, šorka oko pravovernosti.

Ne znam; igrom slučaja nisam baš i na koji način umešan ili povezan ni sa jednom grupom koja nastupa na ovim izborima (nisam nešto bio ni ranije, ali se makar tračarilo).

Pošto se radi o ad hoc prikupljanju potpisa, od strane relativno neorganizovane grupe građana, vrlo je moguće da dobar deo potpisa ili nisu uzeli kako treba - nepotpuni podaci, neovereni, itd. - ili ima dosta duplih potpisa, ljudi koji su već potpisali za kandidaturu nekog drugog (a Beli im je baš onako šega pa su rešili i njega da podrže, neće valjda sve potpise da proveravaju nije ovo nemačka).

A čini mi se da ga ni vlast nešto baš ne gleda s radošću, zbog izlaznosti.

Za SJ mogu samo da pretpostavim da ili imaju neko istraživanje (ne nužno masovno, možda fokus grupe), ili jednostavno veruju da im se do neke mere preklapaju ciljne grupe glasača. Svakom kandidatu pa i Jankoviću nije samo cilj da bude drugog kruga, već naravno da baš on bude u tom drugom krugu, i to je normalno.

sugarbaby sugarbaby 19:40 13.03.2017

Re: bog ti pomogao, junače.

Slika


da, drugi put postovana, i stalno mi nešto smetalo!
sad shvatila: ruke, Zoranove šake/ruke to nisu.
Beli nakalemio Zoranovu glavu na ko zna koga.
sugarbaby sugarbaby 16:40 12.03.2017

call me

fukara!
meni niko ne piše a te pp su oznaka elite.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:53 12.03.2017

Re: call me

sugarbaby
fukara!
meni niko ne piše a te pp su oznaka elite.



velim, još si mlada i neznana blogerka, moraš prevaliti hiljade i hiljade komentara pa da krenemo porukice da ti šaljemo.

emsiemsi emsiemsi 16:54 12.03.2017

Re: call me

sugarbaby
fukara!
meni niko ne piše a te pp su oznaka elite.


Написаћу ти ја !
Одабери тему !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:58 12.03.2017

Re: call me

Ti i ja, i zalazak nad Beogradom na vodi

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana