Politika| Porodica

Slučaj Nataše Jeremić

Nebojsa Krstic RSS / 23.03.2017. u 09:40

List "Danas": Kako komentarišete dosadašnje učešće Nataše Jeremić u predsedničkoj kampanji njenog supruga kao i minule događaje koji su je poslednjih dana stavili u fokus javnosti?

 

Nebojša Krstić: Supruga Vuka Jeremića je aktivni učesnik kampanje od trenutka kada je demonstrativno odbila da nastavi da radi na RTS i nadalje, kroz pojavljivanje na bini sa Jeremićem. Pošto je, dakle, bila prisutna na predizbornim tribinama svog supruga, morala je i da čuje salve optužbi i uvreda na račun Vučića i njegovog brata. Takođe, čula je i kako njen suprug Vučića implicitno optužuje za veleizdaju, za šurovanje sa Tačijem i razne druge stvari koje spadaju u udarce ispod pupka nedostojne pristojnih ljudi. Na ono to što je Jeremić izgovarao, svi su gledali blagonaklono, kao na nešto što je socijalno prihvatljivo. Nataša Jeremić je to prećutno odobravala, i list Danas je naširoko o tome izveštavao prenoseći sve te uvrede, lažne optužbe i najgore klevete bez ikakve ograde. Potom je jedan od čelnika SNS izrekao uvredljivu optužbu na račun supruge kandidata Jeremića. To što je uradio vrlo je loše, ružno i neukusno, čak i glupo. A glupo je jer je nerealno i prenaglašeno. Da li je Jovanov želeo da uvredi Natašu Jeremić ili da ukaže na neumesnost onog što Vuk Jeremić govori o Vučiću? Šta god da je povod može biti notirano kao povod, ali ne i prihvatljivo kao manir političkog ponašanja. Dobra je stvar što je Vučić odmah reagovao, distancirao se od uvrede i osudio je izvinivši se. Jeremić se za svoje uvrede nije izvinio.

 

Sad bi bilo pametno da svi učesnici, a i javnost, izvuku pouku. Ne postoje dobre i loše laži u uvrede. Laži kojima napadamo političkog protivnika ne mogu biti prihvatljive ako nam je napadač simpatičan, a žrtva nije. Dupli standardi oko ovih pitanja udaljavaju nas kao društvo od demokratije, a približavaju plemenskom društvu. Ako niko nema pravo da vređa Natašu Jeremić, a nema, onda niko nema pravo ni da vređa Vučićevog brata, suprugu ili decu. Bilo bi dobro da bar intelektalna javnost sačuva principijelnost. Navijačke strasti i govor mržnje ne mogu biti prihvatljivi kada su u pitanju Nataša i Vuk, ali ni kada su u pitanju Vučić i bilo koji član njegove porodice. Da bismo se snašli u svemu ovome, dovoljno je samo da se prisetimo kako su nas vaspitavali naši stari. Ništa manje i ništa više.

 

(Objavljeno u Danasu 23. marta 2017.



Komentari (194)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:10 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

eto da dođemo jednom do čistog stava a ne samo konsultantskog "it depends"

pa pičkamumaterina zašto tako nisi savetovao onog prethodnog?


Otkud znaš da nisam?

nego ste se mirili sa sps, mazili krave, i dopuštali da svako govno sa 2 poslanika ucenjuje?


Esad, imati čvrstu proevropsku ruku ne znači biti debil.

Mirenje i koalicija sa SPS-om je u tom momentu bila najbolja politička opcija. Tad nije postojao nekakav umereni SNS, već antievropski SRS kao alternativa. U tom trenutku, čovek je mogao da bude plačipička i da kaže: "Vera mi ne dozvoljava da budem sa SPS-om", ili da bude lider i uradi to.

Maženje krava, da se ne ponavljam, je nešto što bih ja, da sam kandidat uradio na keca. Kampanju bih počeo iz štale. Uprkos isfoliranim malograđanima, zato što je štala odhranila Srbiju i danas je hrani. Ko se štale stidi, po mom skromnom mišljenju, nek se slobodno tera u Q.

Oko Dinkića si u pravu. Sećaš se da je bio izbačen iz vlade, a onda je naknadnoon izbaćen, a G17 ostao u vladi....To je bio neliderski i funjarski kompromis.
stopalo stopalo 13:04 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nebojsa Krstic

Otkud znaš da nisam?


pa verovatno zato što ništa nije ukazivalo na to. pošto ja nisam insajder, mogao sam da cenim samo preko informacija dostupnih u medijima.

ergo ili to nije bila politika ili si loše radio svoj posao medijskog savetnika.

lepo od tebe što si mi objasnio šta je istina.

Mirenje i koalicija sa SPS-om je u tom momentu bila najbolja politička opcija. Tad nije postojao nekakav umereni SNS, već antievropski SRS kao alternativa. U tom trenutku, čovek je mogao da bude plačipička i da kaže: "Vera mi ne dozvoljava da budem sa SPS-om", ili da bude lider i uradi to.


ovo se nikako ne uklapa sa ovim

Bilo bi dobro da bar intelektalna javnost sačuva principijelnost.


ali jebiga to je izgleda samo do mene i mog shvatanja principijelnosti.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:15 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

pa verovatno zato što ništa nije ukazivalo na to. pošto ja nisam insajder, mogao sam da cenim samo preko informacija dostupnih u medijima.


Što bi medijima bilo dostupno mišljenje savetnika predsednika? Nas je bilo desetak. O svakom pitanju je postojalo toliko mišljenja.

ergo ili to nije bila politika ili si loše radio svoj posao medijskog savetnika.


Ergo, politika je ono što predsednik odluči da mu bude politika.

lepo od tebe što si mi objasnio šta je istina.


Nisam ti ništa objasnio, osim načelnih stvari za koje sam mislio da se podrazumevaju.

Mirenje i koalicija sa SPS-om je u tom momentu bila najbolja politička opcija. Tad nije postojao nekakav umereni SNS, već antievropski SRS kao alternativa. U tom trenutku, čovek je mogao da bude plačipička i da kaže: "Vera mi ne dozvoljava da budem sa SPS-om", ili da bude lider i uradi to.


ovo se nikako ne uklapa sa ovim

Bilo bi dobro da bar intelektalna javnost sačuva principijelnost.


ali jebiga to je izgleda samo do mene i mog shvatanja principijelnosti.



Uklapa se samo ti ne razumeš. Politika je umetnost mogućeg. To je najčešće biranje najmanje loše opcije među ponuđenima koje su najčešće sve loše.

To nema nikakve veze sa principom da ne može uvreda upućena osobi A da bude loša, a uvreda upućena osobi B dobra.
stopalo stopalo 13:26 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina


whatever helps you sleep at night

Ja bih više voleo da me pamte, kako ti reče, kao Tadićevu dvorsku damu nego kao Vučićevog uticajnog tviteraša ili ned'o bog ko "onaj bre, onaj što je đubričevićem bio kod Marića"

Ali kao što rekoh, to je samo do mene.
alselone alselone 14:11 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Svako ko je ikad bio kod Marića vredniji je od svih vas kukavica koji jedino skriveni iza maski smete da napišete uvredu kakvu si ti napisao meni i za koju bi od mene, da si malo hrabriji, dobio preko one stvari što ume da bude zamena za karakter.


Ајде Марић још ђене-ђене, али са Ђубричевићем да делиш емисију, па то је заиста понижавајуће.
gedza.73 gedza.73 14:13 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Alselone


10, 9, 8, 7.....
alselone alselone 14:17 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Kad mogu s tobom da delim blog, sve drugo je mila majčica.


Samo se ti izvuci doskocicom pa idi ponovo sa Djubricevicem u emisiju, tugo.
alselone alselone 14:17 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

gedza.73
Alselone


10, 9, 8, 7.....

stopalo stopalo 14:58 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nebojsa Krstic
Ja bih više voleo da me pamte, kako ti reče, kao Tadićevu dvorsku damu nego kao Vučićevog uticajnog tviteraša ili ned'o bog ko "onaj bre, onaj što je đubričevićem bio kod Marića"


Svako ko je ikad bio kod Marića vredniji je od svih vas kukavica koji jedino skriveni iza maski smete da napišete uvredu kakvu si ti napisao meni i za koju bi od mene, da si malo hrabriji, dobio preko one stvari što ume da bude zamena za karakter.


Evo duboko se izvinjavam za bilo šta što si razumeo kao uvredu. Banovaću sam sebe ako je to odgovarajuća kazna?

Što se tiče "Tadićeve dvorske dame", to si sam objašnjavao kod Marića da nije istina, nego državnički posao. Na kraju krajeva, ako ništa drugo, bio si poverljivi čovek Predesednika Republike.

A sad objašnjavaš da dužina mini suknje ipak predstavlja olakšavajuću okolnost.

Glede Đubričevića, mislim da je pitanje principijelnosti pa i lične kulture da sa tim nazovi čovekom pristojan svet ne sedi nigde. Ni kod Marića, ni u kafani, NIGDE

To što isto to mislim o Vojtehovski, ne menja na stvari.
alselone alselone 15:21 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Kad mogu s tobom da delim blog, sve drugo je mila majčica.


Nego, imam pitanje.

Zbog čega - kada već tako "velikodušno delis blog" obrisa poruku (obaška banova autora u kojoj su te pitali da malo pojasnis u čemu je ta nečuvena uvreda zbog koje bi se fizički razračunavao. Da li je;
***
a) Tadićeva dvorska dama
b) Vučićev uticajni tviteraš
c) onaj što je ... bio kod Marića

ili je pak uvreda u:

d) whatever helps you sleep at night
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:34 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Glede Đubričevića, mislim da je pitanje principijelnosti pa i lične kulture da sa tim nazovi čovekom pristojan svet ne sedi nigde. Ni kod Marića, ni u kafani, NIGDE

To što isto to mislim o Vojtehovski, ne menja na stvari.


Ma ja nisam gadljiv. Evo i s tobom pričam.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 16:48 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

alselone
Kad mogu s tobom da delim blog, sve drugo je mila majčica.


Samo se ti izvuci doskocicom pa idi ponovo sa Djubricevicem u emisiju, tugo.


Sad bez šale: kad bih se viđao samo s ljudima s kojima volim da se vidim, ne verujem da bih uzašao iz kuće više od dva puta godišnje. Tako da ja idem tamo gde mogu da kažem ono što mislim, a ko je tu, sasvim mi je nevažno.

Isti princip imam i ovde na blogu. Ravnodušan sam prema svima. Kad pročitam nešto inteligentno, obradujem se. Agresivne budale blokiram. Jednostavno.
stopalo stopalo 23:17 23.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nebojsa Krstic
Glede Đubričevića, mislim da je pitanje principijelnosti pa i lične kulture da sa tim nazovi čovekom pristojan svet ne sedi nigde. Ni kod Marića, ni u kafani, NIGDE

To što isto to mislim o Vojtehovski, ne menja na stvari.


Ma ja nisam gadljiv. Evo i s tobom pričam.


ok, nekasimigašukno ali obrati pažnju na sledeće

došla baba kod doktora i žali se

doktore imam strašnih problema sa gasovima, non stop prdim ali srećom bez mirisa i nečujno

doktro je pregleda, prepiše lekove i kontrolu za nedelju dana

dođe baba na kontrolu i pta je doktora kako je

nikako doktore. sad je još gore. i dalje prdim sve vreme, nečujno je ali smrdi božesačuvaj

doktor je pogleda i kaže

sinuse smo pročistili. sad da vidimo šta ćemo sa ušima.


tako da bi se ja ovom mestu zahvalio celom konzilijumu a pre svega prof. dr house-brajoviću na dijagnozi i prim. dr Maksi na terapiji

a ti brate, kad me vidiš, ti udri dok te ruka ne zaboli
sugarbaby sugarbaby 21:17 24.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Ja sam za čvrstu ruku i proevropsku politiku.

Šta si onda video u Tadiću?


sugarbaby sugarbaby 21:18 24.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Angela Merkel je, recimo čvrsta proevropska ruka. ...


muška.
predatortz predatortz 21:20 24.03.2017

Re: slučaj propalog spina

sugarbaby
Angela Merkel je, recimo čvrsta proevropska ruka. ...


muška.


Made in DDR!
sugarbaby sugarbaby 21:28 24.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Made in DDR!


Uze mi sve reči i skračenice iz usta!

StEtOc|nA StEtOc|nA 13:27 26.03.2017

Re: slučaj propalog spina

Nebojsa Krstic
Da, jako čvrsta.
Zbog toga kod nje svinjarije tipa "Savamala" ne bi prošle. Ona zna da građanin ne sme da gubi poverenje u institucije države. Ona zna da građanin, u tom slučaju, ume i da kazni. U njenom slučaju na izborima. U našim balkanskim žabokrečinama, ovako neodgovorno ponašanje se može da izmetne u ko zna šta...


Sve se slažem. Ali to i dalje nije vredno histerije koja se oko toga indukuje.


Sve se slažem. Sačkeajmo da noću dođu i sruše tvoju imovinu dok policija ne reaguje. Onda ćemo tek početi da histerišemo, jer je to valjda tako normalno.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:19 23.03.2017

Misao Slobodana Inića:

"Kada se u jednom društvu potisnu slobodni intelektualci, onda preovladjuju nagoni."

Slobodan Inić, sociolog (1946 - 2000)
alselone alselone 11:31 23.03.2017

Re: Misao Slobodana Inića:

"Kada se u jednom društvu potisnu slobodni intelektualci, onda preovladjuju nagoni."


Jebes coveka ako ga puste nagoni dok slobodni intelektualci vladaju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:36 23.03.2017

Ovom raspravom...

... legitimizujete besramlje u kome Nebojša Krstić svojevoljno učestvuje.
A vi u njoj učestvujete izmanipulisano.
Jer, predmet rasprave je: U kojim sve prilikama dopušteno je tući ženu.
Raspravljajući o nečemu o čemu nema rasprave, vi relativizujte snagu zabrane i čvrstinu prethodnog stava.

Aferim.
maksa83 maksa83 11:38 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

... legitimizujete besramlje u kome Nebojša Krstić svojevoljno učestvuje.

Možda nije svojevoljno, možda ga drže tamo.

Nebojša, trepni dvaput ako si zatočen i ne možeš da odgovoriš.
predatortz predatortz 11:41 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

maksa83
... legitimizujete besramlje u kome Nebojša Krstić svojevoljno učestvuje.

Možda nije svojevoljno, možda ga drže tamo.

Nebojša, trepni dvaput ako si zatočen i ne možeš da odgovoriš.


Nemojte tako!
Ja sam više puta isticao da neću izaći na izbore.
Nebojša je promenio taj moj stav, čak ću i klince za basket da ispalim.
Izaći ću i glasati!
Za Jeremića!
Ne verujem da je Nebojši baš ovo bio cilj, ali njegov post je kod mene izazvao takvu reakciju.
alselone alselone 11:42 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Izaći ću i glasati!
Za Jeremića!


Ovo i jeste ideja ovog glupog "napada". Podici rejting Jeremicu i preliti sa Jankovica i Belog na njega, posto je najslabiji od te trojice. Cilj je napraviti tri nule.
predatortz predatortz 11:45 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

alselone
Izaći ću i glasati!
Za Jeremića!


Ovo i jeste ideja ovog glupog "napada". Podici rejting Jeremicu i preliti sa Jankovica i Belog na njega, posto je najslabiji od te trojice. Cilj je napraviti tri nule.


Moguće, u te matematike se nisam upuštao.
Iskreno, ne verujem ni u jednog od ponuđenih kandidata, sem što mi Popović liči na jako pristojnog čoveka.
No, da bar podignem izlaznost.
alselone alselone 11:47 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

sem što mi Popović liči na jako pristojnog čoveka

I meni isto. Kada bi bio nezavisni kandidati ja bih glasao za njega, medju ponudjenim.
alselone alselone 11:47 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...


Moguće, u te matematike se nisam upuštao.

Pa da, zar ti ne lici da je ovo suvise glup napad cak i za njih da bi bio spontan. Ovo je sigurno proracunato da izazove gnev koliko je glupo i donese neke glasove Jeremicu.
predatortz predatortz 11:49 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Pa da, zar ti ne lici da je ovo suvise glup napad cak i za njih da bi bio spontan


Ja "njih" znam još od devedesetih. Moja vera u njihovu glupost je bezgranična.
alselone alselone 11:50 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Moja vera u njihovu glupost je bezgranična.

Vucic uopste nije glup, naprotiv, veoma je politicki lukav i proracunat. Ovo se njemu ne bi slucajno desilo.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:52 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Moguće, u te matematike se nisam upuštao.
Iskreno, ne verujem ni u jednog od ponuđenih kandidata, sem što mi Popović liči na jako pristojnog čoveka.
No, da bar podignem izlaznost.


Meni je, kad je reč o donjem delu tabele, najprijatniji utisak ostavio Parović. Ne slažem se s njim ideološki uopšte, ali je vrlo odmeren, inteligentan i pristojan momak.
predatortz predatortz 11:54 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

alselone
Moja vera u njihovu glupost je bezgranična.

Vucic uopste nije glup, naprotiv, veoma je politicki lukav i proracunat. Ovo se njemu ne bi slucajno desilo.


Vučić nije, ali ima armiju retarda ispod sebe. Nije nemoguće da se jednom retardu, koji se još dokazuje, omaklo u tom ispoljavanju podaništva vođi.
alselone alselone 11:55 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Nije nemoguće da se jednom retardu, koji se još dokazuje, omaklo u tom ispoljavanju podaništva vođi.


U izbornoj kampanji - nema sanse. Tu se tacno zna ko sta i kada prica.

A i zar ti nije dovoljan dokaz da je to plan i podrzava Vucic to sto stoji i dalje na sajtu?
predatortz predatortz 12:03 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

alselone
Nije nemoguće da se jednom retardu, koji se još dokazuje, omaklo u tom ispoljavanju podaništva vođi.


U izbornoj kampanji - nema sanse. Tu se tacno zna ko sta i kada prica.

A i zar ti nije dovoljan dokaz da je to plan i podrzava Vucic to sto stoji i dalje na sajtu?


Rekoh ti, nisam se previše bavio analizom izbora. Sve sam to prilično kulirao, sve do ove pizdarije. Sve opcije su moguće. Ja bih se, recimo, na Vučićevom mestu mnogo više pribojavao Jeremića nego Jankovića.
Mi polazimo od pogrešne pretpostavke da se glasači rukovode nekim dubljim analizama kandidata. Janković je Srbiji prilično nepoznat lik. Za Jeremića su svi čuli, a dobar deo nacije je bio ponosan na njegovu funkciju u UN. Moguće da će to opredeliti određen broj neopredeljenih glasača.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:27 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

maksa83
... legitimizujete besramlje u kome Nebojša Krstić svojevoljno učestvuje.

Možda nije svojevoljno, možda ga drže tamo.

Nebojša, trepni dvaput ako si zatočen i ne možeš da odgovoriš.

, Maksimoviću vrati se u ilegalu, oplakah ovaj blog.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:31 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Nebojsa Krstic
Moguće, u te matematike se nisam upuštao.
Iskreno, ne verujem ni u jednog od ponuđenih kandidata, sem što mi Popović liči na jako pristojnog čoveka.
No, da bar podignem izlaznost.


Meni je, kad je reč o donjem delu tabele, najprijatniji utisak ostavio Parović. Ne slažem se s njim ideološki uopšte, ali je vrlo odmeren, inteligentan i pristojan momak.

, Krlo, ti, s druge strane, nemoj nikad da odeš odavde čoveče. Ovo je isuviše dobro da bi bilo istinito.
mariopan mariopan 20:56 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Predrag Brajovic
... legitimizujete besramlje u kome Nebojša Krstić svojevoljno učestvuje.
A vi u njoj učestvujete izmanipulisano.
Jer, predmet rasprave je: U kojim sve prilikama dopušteno je tući ženu.
Raspravljajući o nečemu o čemu nema rasprave, vi relativizujte snagu zabrane i čvrstinu prethodnog stava.

Aferim.

Svaka cast Brajovicu.
sweet64 sweet64 21:01 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

predatortz
maksa83
... legitimizujete besramlje u kome Nebojša Krstić svojevoljno učestvuje.

Možda nije svojevoljno, možda ga drže tamo.

Nebojša, trepni dvaput ako si zatočen i ne možeš da odgovoriš.


Nemojte tako!
Ja sam više puta isticao da neću izaći na izbore.
Nebojša je promenio taj moj stav, čak ću i klince za basket da ispalim.
Izaći ću i glasati!
Za Jeremića!
Ne verujem da je Nebojši baš ovo bio cilj, ali njegov post je kod mene izazvao takvu reakciju.


Neko je lepo primetio da im je cilj bio da glasove protiv Vučića treba ravnomerno preraspodeliti, ali svejedno neko mora biti drugi.

Ali zar je moguće da je jedna ovako glupa i providna navlaka tebe opredelila da izađeš, a ne tako veliki broj raznovrsnih kandidata, takoreći prava ikebana. Rukovodim se svim tvojim opozicionim oružjem kojim se preko tvojih reči vidi da i te kako imaš razloga da budeš neko ko će da glasa. Šta onda reći za sve apstinente sa opravdanjem, stidljive, neopredeljene, prostodušne, koji baš tad idu kod tetke u Vršac, umorne i u gluposti neumorne.
mariopan mariopan 21:06 23.03.2017

Re: Ovom raspravom...

alselone

Moguće, u te matematike se nisam upuštao.

Pa da, zar ti ne lici da je ovo suvise glup napad cak i za njih da bi bio spontan. Ovo je sigurno proracunato da izazove gnev koliko je glupo i donese neke glasove Jeremicu.

Ma nisu oni tako pametni, precenili ste im inteligenciju.

Ako su na prvi pogled ljigavi i glupi oni su takvi i na drugi i treci pogled, nema potrebe da im ucitavas ono sto nemaju, tu pamet da sve tako lukavo smisle, nemaju oni to, sve tamo je gola sirovina.
sugarbaby sugarbaby 21:23 24.03.2017

Re: Ovom raspravom...

Izaći ću i glasati!
Za Jeremića!


Pišem to mesecima a ti tek sad; pa vau!




nicknaylor nicknaylor 13:11 23.03.2017

Svoj dinar vredi 10x vise nego tudj

Tudje ne boli :) Elem, u jednom normalnom drustvu sve bi bilo tako kao sto je napisano ali....

Vucic je zavrsena prica postao predsednik ili ne. Ja iskreno verujem da je on itekako imao neprospavanih noci jer nije ispunio ono sto je trebalo da ispuni. Bice zanimljivo videti ko ce biti sledeci premijer i sta ce on (a mozda i ona) morati da uradi.

Problem sa demo(n)kratama je sto je citava njihova filozofija (imho) zasnovana na onom Slobinom "a ko ako ne mi" (za sta smo ga uzgred budi receno ismevali). DSovci su kao urbani decaci, urbana gerila, slusaju kul muziku (ne onu seljacku) i znaju fino da pricaju ubace tu i tamo neku duzu rec latinskog porekla, neku in kovanicu, podrze malo LGBT kao super su u sync-u sa modernim svetskim trendovima i onda ocekuju da zasednu na funkcije pozaposljavaju svoje (i sta se tu razlikuje od SNS-a seriously ? kao strucnjaci su ? - ja iskreno nisam video rezultate Djelica, Dinkica, itd.) Te price kako su oni doveli fabrike su cisti bullshit. Jedini maher na tim prostorima ko je dilao ugovore sa Rusima, Francuzima, Amerima je bio pokojni Tile ( a i on je imao podrsku za to). Ne bi niko dobio FIAT da FIATu nije receno da dodje u Srbiju i za to mu bili ponudjeni kolacici od EU.

Dakle Jeremic a i mnogi drugi itekako umeju da daju pausalne opaske, uvrede, klevete al onda kmece kad se pomene zena, majka, sestra, svalerka (ne obavezno itm redom) :)) Jbga. Ne cini drugima ono sto nisi spreman da tebi rade. Haug.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:17 23.03.2017

Re: Svoj dinar vredi 10x vise nego tudj

Dakle Jeremic a i mnogi drugi itekako umeju da daju pausalne opaske, uvrede, klevete al onda kmece kad se pomene zena, majka, sestra, svalerka (ne obavezno itm redom) :)) Jbga. Ne cini drugima ono sto nisi spreman da tebi rade. Haug.


Ne bih mogao da se ne složim s napisanim.
noboole noboole 14:03 23.03.2017

Re: Svoj dinar vredi 10x vise nego tudj

nicknaylor
Tudje ne boli :) Elem, u jednom normalnom drustvu sve bi bilo tako kao sto je napisano ali....

Vucic je zavrsena prica postao predsednik ili ne. Ja iskreno verujem da je on itekako imao neprospavanih noci jer nije ispunio ono sto je trebalo da ispuni. Bice zanimljivo videti ko ce biti sledeci premijer i sta ce on (a mozda i ona) morati da uradi.

Problem sa demo(n)kratama je sto je citava njihova filozofija (imho) zasnovana na onom Slobinom "a ko ako ne mi" (za sta smo ga uzgred budi receno ismevali). DSovci su kao urbani decaci, urbana gerila, slusaju kul muziku (ne onu seljacku) i znaju fino da pricaju ubace tu i tamo neku duzu rec latinskog porekla, neku in kovanicu, podrze malo LGBT kao super su u sync-u sa modernim svetskim trendovima i onda ocekuju da zasednu na funkcije pozaposljavaju svoje (i sta se tu razlikuje od SNS-a seriously ? kao strucnjaci su ? - ja iskreno nisam video rezultate Djelica, Dinkica, itd.) Te price kako su oni doveli fabrike su cisti bullshit. Jedini maher na tim prostorima ko je dilao ugovore sa Rusima, Francuzima, Amerima je bio pokojni Tile ( a i on je imao podrsku za to). Ne bi niko dobio FIAT da FIATu nije receno da dodje u Srbiju i za to mu bili ponudjeni kolacici od EU.

Dakle Jeremic a i mnogi drugi itekako umeju da daju pausalne opaske, uvrede, klevete al onda kmece kad se pomene zena, majka, sestra, svalerka (ne obavezno itm redom) :)) Jbga. Ne cini drugima ono sto nisi spreman da tebi rade. Haug.





Na koje to pausalne opaske, uvrede itd mislis? Radi se o tome da je zemlja opasno dubinski korumpirana, da institucije ne obavljaju svoj posao (slucaj Lima, Savalima, slucaj "ti si ovde jer smo ti mi dali posao , prema tome idi napolje i deli letke", slucaj "premijerova rodbina zastupa strane kvazi-investitore u sumnjivim poslovima (citaj vrsacki vinogradi, ovo je sa dostajebilo sajta). Da li je ovo sve pausalno? Mm?

Tokom celog poslednjeg mandata vlade to nesto respektabilne opozicije prakticno ne postoji u standardnim medijima i ti, a i autor ovog dubioznog bloga stvaljate Natasu Jeremic, sputane ostatke javne kriticke misli i napad osiljenog partijskog aparatchika.

Za kraj, ok, Vucic nije Erdogan, ali samo zato sto ni Srbija (jos) nije Turska.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:05 23.03.2017

Re: Svoj dinar vredi 10x vise nego tudj

citaj vrsacki vinogradi, ovo je sa dostajebilo sajta)


Ono, baš sa tog sajta?
noboole noboole 14:19 23.03.2017

Re: Svoj dinar vredi 10x vise nego tudj

Nebojsa Krstic
citaj vrsacki vinogradi, ovo je sa dostajebilo sajta)


Ono, baš sa tog sajta?


Izvini sto ne mogu da ti dam kompletnu referencu, mozda je bilo pomenuto na jednom od njihovih predstavljanja. A, ako si to podvukao onako posprdno, molim te reci mi , da li lazu? Ucinices uslugu onima koji bi izasli da glasaju ziveci u iluziji da zive u krimogenoj drzavi.
nicknaylor nicknaylor 18:47 23.03.2017

Re: Svoj dinar vredi 10x vise nego tudj

1. Sta je uvreda je vrlo subjektivna stvar tako da o tome sta Vucica vredja ili ne ne mogu da sudim ali mogu da znam sta bi mene vredjalo da je meni receno te ne bih o tome.

2. Vezano za Jeremica, "Vucicu treba dodeliti Oskara za glumu", (uzgred budi receno i Jeremic bi 'ladno mogao da dobije Oskara za sporednu ulogu zbog suzica - opet IMHO ali eto kako te ponese ton dijaloga), dalje, "Da sam bio kandidat NATO-a pobedio bih" (parafrazirano), ali vrh svega je "Vucicu bih u lice rekao sta Srbija zna o njegovom bratu" je vrh populizma. Naravno MENI JESTE tebi ne mora da bude. O njegovom pretencioznom manerizmu tipa vrsi se pritisak na mene blabla cak ne bih ni diskutovao. Kao sto rekoh to je subjektivan stav i nemam vremena da prosirujem pricu na njegovo ponasanje kao ministra spoljnih poslova i izjava raznoraznih o Kosovu, NATU itd. Zaista mi nije interestantna tema.

3. Ali vrh svega je stav da je zemlja dubinski korumpirana. Zemlja je dubinski korumpirana odavno po cemu je Vucic gori ili ne. I naravno da ga treba smeniti al to ne treba da radi Jeremic jer je on isti kao sto je Vucic bio 90ih. Hocu reci Jeremic nikakvu borbu protiv korupcije u DS nije vodio.

I za kraj moje licno misljenje Jeremic je jedan fin deckic koji bi da se ufura na finu poziciju bez odgovornosti pa da i on ganja cipelice po Londonu kao Tomina Pepeljuga Mislim cisto da i Jeremic pokaze kako ume da trosi. Nagovestaj toga je bio dat za vreme njegovog tihotizitija u NYC.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:00 23.03.2017

:

Dobra je stvar što je Vučić odmah reagovao, distancirao se od uvrede i osudio je izvinivši se.



Kako se čovek distancira od uvrede: ako čoveka, koji je izjavio tako nešto, nazove - moj plemeniti prijatelj? Da li se on distancira od dela izjave u kojoj je izrečena uvreda na račun Nataše Jeremić ili od kompletne izjave? Kako se on udaljio od kompletnog narativa (opsa!) tim pozivanjem na nekakve duple standarde i pozivanjem na smirivanje tenzija; ako i on sam smatra da je njegov plemeniti prijatelj to izgovorio u najboljoj nameri?

U svakom slučaju, u ovakvom narativu (opsa i drugi put!) prizemne komunikacije, osoba koju pokušavaš da odbraniš, na isti način na koji i on sebe pokušava da distancira o svega toga, pozivanjem na duple standarde, oseća se kao u majčinoj utrobi. Ovo je njegova komforna zona. Ako se već želi odbraniti narativ (opsta i treći put!) pristojne komunikacije, bilo bi korisno obratiti pažnju i na ovakve anomalije i pokušati izvršiti dekonstrukciju načina na koji se on formira. Dekonstrukcija zakiva! I što bi rekao Karađoz: nema nevinih!
Ribozom Ribozom 17:41 23.03.2017

savetnici suzama ne veruju

Ako sam dobro nakacio, sve je pocelo nakon OVOG

“Godišnji rast BDP-a od 1,16 odsto koji je pomenula kancelarka Merkel nije ista cifra koju pominje premijer Vučić, a on je nije ispravio. Ne znam ko govori istinu“, rekao je Jeremić.


Moguce da je to najslabija tacka Vucicu, tj. da ga EU ne ferma ni 3%. Jos samo potpuno sludjeni mogu da veruju da ih Vucic moze odvesti u Evropu (oksimoron).
Opet je uhvacen u lazi, i mislim da se polako gubi iz slike sveta koji stvara i realnog sveta.
rade.radumilo rade.radumilo 17:55 23.03.2017

Linearna budućnost

NjPV će pre ili kasnije pasti sa vlasti, a onda njemu i braci sleduje optuženička klupa. To je pod uslovom da ne uspeju da šmugnu, poput Slobine porodice, pod zaštitu cara u Moskvi ili pod uslovom da ih se pre toga ne dočepaju razni "kontroverzni biznismeni" iz zemlje i inostranstva čije su "teritorije" i "poslove" oteli.
mlatisa mlatisa 18:08 23.03.2017

A šta je to rekao Jeremić?

Ja tražim po internetu ali ne uspevam da pronađem šta je to Jeremić rekao u vezi Vučića da te toliko tišti. Ako može neki link?

Sa druge strane:

- Dosovska lopuža i iskompleksirani bednik
Damir Zobenica o Jeremiću

- Jeremićev saradnik je humanoidni hemoroid
Milenko Jovanov

- Malović: AV ne želi da se bavi prevarantima i lažovima

- Jovanov: Najveća kriminalna banda je u okruženju Vuka Jeremića, na čelu sa šefom nakro tržišta Natašom Jeremić

- СЛУЖБА ЗА ИНФОРМИСАЊЕ: Саша Радуловић, Саша Јанковић и Вук Јеремић једно те исто, преваранти и лажови, без икаквог плана и програма

Nemam neko visoko mišljenje o Jeremiću, ali dovođenje u istu ravan onoga njegovih izjava sa izjavama druge strane je VEEELIKO preterivanje. Jasno je ko u Srbiji koristi toksičan govor i to bi trebalo da je jasno i svakom iz tvoje struke.

AV je imao priliku da, sa tolikom podrškom koju je imao, uradi nešto korisno za državu i formira i ojača institucije sistema. Na žalost, on je i one male i kržljave koje je formirao Tadić, upropaštavao. Jedina dobra stvar od njega je što nas JOŠ ne gura u nove konflikte.




principessa_etrusca principessa_etrusca 23:04 23.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

Поздравио те и uros_vozdovac и замолио da postav(š) i link di je Jeremiću Vuče vređao porodicu Vođe mu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 08:50 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље



principessa_etrusca
Поздравио те и uros_vozdovac и замолио da postav(š) i link di je Jeremiću Vuče vređao porodicu Vođe mu?


Stavio sam ti gore jedan u kome Jeremić govori o Vučićevom rođenom bratu da je šef Mafije. To otprilike ponavlja na svakij svojoj tribini.

(Ako sad uđete u raspravu da li je brat porodica ili nije porodica nego je familija, tu vrstu spina odradite bez mene.)

Dakle, Jeremić je koncipirao kampanju na blaćenju člana Vučićeve porodice, a onda izigrava francusku sobaricu i lije krokodilske suze kad se to desi njemu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:10 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

Nebojsa Krstic

principessa_etrusca
Поздравио те и uros_vozdovac и замолио da postav(š) i link di je Jeremiću Vuče vređao porodicu Vođe mu?

Stavio sam ti gore jedan u kome Jeremić govori o Vučićevom rođenom bratu da je šef Mafije. To otprilike ponavlja na svakij svojoj tribini.

Ја сам горе питала специфично за жену и децу, али никакав линк ниси ставио.

А о "рођеном брату", Вучићевом Бати, говоре многи. Свашта. Бата ипак никога није тужио, рецимо Вељу Илића или Јеремића.

Наташа је поднела кривичне пријаве после једне изјаве о њој, а Бата после толиких изјава разних људи, ништа. Шта ти мислиш, зашто?

(Ako sad uđete u raspravu da li je brat porodica ili nije porodica nego je familija, tu vrstu spina odradite bez mene.)


Не, само мене занима зашто брат не тужи.

Dakle, Jeremić je koncipirao kampanju na blaćenju člana Vučićeve porodice, a onda izigrava francusku sobaricu i lije krokodilske suze kad se to desi njemu.

Вучић сам пружа вуше него довољно материјала, а "Бата мафиоз" је само шлаг на торти.

Па понављам, Наташа Јеремић је поднела тужбу. Што не поднесе и Бата?
Kazezoze Kazezoze 13:23 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

Па понављам, Наташа Јеремић је поднела тужбу. Што не поднесе и Бата?

Ne može, nema ličnu, ukradoše mu onomad neki Vučkovi mrzitelji.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:38 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

А о "рођеном брату", Вучићевом Бати, говоре многи. Свашта. Бата ипак никога није тужио, рецимо Вељу Илића или Јеремића.

Наташа је поднела кривичне пријаве после једне изјаве о њој, а Бата после толиких изјава разних људи, ништа. Шта ти мислиш, зашто?


Ovo ni su pitanja, već dokaz mentalnog statusa.
Mrzi me da odgovaram.
Prilažem link Basarinog današnjeg teksta iz Danasa, u njemu imaš odgovor:

LINK
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:42 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

Ovo ni su pitanja, već dokaz mentalnog statusa.

У "нормалном свету", ако те неко неосновано блати, а ти си још у позицији да то блаћење може да засмета твом статусу (или статусу твог брата), лепо пресавијеш табак.

И стварно није јасно шта ти је чудно у мом питању (које јесте питање): шта ти мислиш, зашто твој председнички кандидат избегава правна/законска решења?

А свакако је интересантан твој blind spot за све оне доказе менталног статуса свога кандидата (шефа?) који су увелико у јавном домену.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:15 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

У "нормалном свету", ако те неко неосновано блати, а ти си још у позицији да то блаћење може да засмета твом статусу (или статусу твог брата), лепо пресавијеш табак.

И стварно није јасно шта ти је чудно у мом питању (које јесте питање): шта ти мислиш, зашто твој председнички кандидат избегава правна/законска решења?


Vučić je rekao da neće nikog da tuži. To je razumljiva odluka s obzirom da bi to izazvalo sva proseravanja ovog sveta. S druge strane, Jeremićeva tuži da bi to bila tema u kampanji, šatro su ugroženi i šatro im je mnogo teško.
predatortz predatortz 19:19 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље


Vučić je rekao da neće nikog da tuži. To je razumljiva odluka s obzirom da bi to izazvalo sva proseravanja ovog sveta.


Pre sam sklon da poverujem u to da bi suđenja bila jako zanimljiva. Naravno, ako bi bila otvorena za javnosz, i ako sa njih ne bi izveštavali samo "Pink" i "Informer".

Evo, ja preklinjem premijera da čast svog brata odbrani na suđenju otvorenom za javnost.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:38 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

Vučić je rekao da neće nikog da tuži. To je razumljiva odluka s obzirom da bi to izazvalo sva proseravanja ovog sveta. S druge strane, Jeremićeva tuži da bi to bila tema u kampanji, šatro su ugroženi i šatro im je mnogo teško.

Људи иду на суд да сперу љагу са свог имена, ако им љага на имену смета. Некима очито не смета.

На све оптужбе да је криминалац, Бата ћути. Да ли браћа Вучић, поред свих десетки на студијама права, толико не верују у закон и судску власт?

Да ли се сећаш избора за градоначелника када је Вучић, након што је изгубио, рекао да ће помагати брату у компанији? После се испоставило да "никакве компаније у братовом власништу није било", већ је постојала компанија нн лица, отворена са Батином украденом личном картом. And pigs can fly.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:49 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

Људи иду на суд да сперу љагу са свог имена


Mene su razni idioti samo na ovom blogu proteklih godina vređali i optuživali za svašta. Nisam nikog tužio. Ako neko zaključi da nisam zato što sam kriv, reći ću mu da je imbecil.

Ajd zdravo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:30 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

Можеш, али не би имало смисла да водиш на суд пијанца који ти у пролазу каже да си лопов, лажов, убица, педофил итд. Нећу баш да поредим блогере са тим пијанцем, али ствар би била драстично друкчија да нпр. неки главни уредник почне да води упорну кампању против тебе и износи разне неистини. Верујем да би покушао да нађеш неко решење, а сумњам да би ишао да се бијеш. Можда суд не би више изгледао као непотребно смарање.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:54 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

principessa_etrusca
Можеш, али не би имало смисла да водиш на суд пијанца који ти у пролазу каже да си лопов, лажов, убица, педофил итд. Нећу баш да поредим блогере са тим пијанцем, али ствар би била драстично друкчија да нпр. неки главни уредник почне да води упорну кампању против тебе и износи разне неистини. Верујем да би покушао да нађеш неко решење, а сумњам да би ишао да се бијеш. Можда суд не би више изгледао као непотребно смарање.

U novinama su takođe pisali laži o meni. Ali ja nema živaca da se bavim tužbama.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:28 24.03.2017

Re: Питања, поздрави и жеље

U novinama su takođe pisali laži o meni. Ali ja nema živaca da se bavim tužbama.

Зато постоје адвокати.

А сама могућност судског процеса углавном делује подстицајно на објављивање демантија и извињење, а и на постизање лепог вансудског поравнања.
mlatisa mlatisa 06:10 25.03.2017

Beli listići PAŽNJA!

Odlukom RIK više ne postoje beli listići. Ako je neko po njima šarao i crtao ku.čiće to ne čini listić nevažećim. Dovoljno je da neko iz komisije zaokruži našaran listić nekog kandidata, i ako je to jedino što je zaokruženo taj listić se prihvata.

Slutim veliki lopovluk na izborima!

LINKLINKLINK
freehand freehand 10:35 25.03.2017

Tragikomedija

Pa ne znam šta me se više dojmilo: to što se domaćin ne bavi preispoljnom bitangom i lažovom Milenkom Jovanovom i njegovim (citiram) "kolegom i prijateljem" predsednikom vlade koji nije u kampanji Aleksandrom Vučićem već gospođom Jeremić, ili to što su na njega skočili učesnici tihog bojkota i čuvene besramne bljuzge "Narod protiv Krstića" i ponosni nosioci "svi su isti parole".
A sve koristeći argumente o zaštiti institucija, urušavanju pravnog poretka i zaštiti medija usput nešto u bradu mrsomudeći o časti, i etici...
O tempere, o Morales, o Nogales!
Komendija i vašar licemerja...


P.S. Krstiću - samo jako! Ne daj na barabu!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:07 25.03.2017

Re: Tragikomedija

Pa ne znam šta me se više dojmilo: to što se domaćin ne bavi preispoljnom bitangom i lažovom Milenkom Jovanovom


A što bih se njime bavio?

već gospođom Jeremić


Ne bavim se ni gospođom, nego pojavom duplih aršina.
predatortz predatortz 15:39 25.03.2017

Re: Tragikomedija

freehand
Pa ne znam šta me se više dojmilo: to što se domaćin ne bavi preispoljnom bitangom i lažovom Milenkom Jovanovom i njegovim (citiram) "kolegom i prijateljem" predsednikom vlade koji nije u kampanji Aleksandrom Vučićem već gospođom Jeremić, ili to što su na njega skočili učesnici tihog bojkota i čuvene besramne bljuzge "Narod protiv Krstića" i ponosni nosioci "svi su isti parole".
A sve koristeći argumente o zaštiti institucija, urušavanju pravnog poretka i zaštiti medija usput nešto u bradu mrsomudeći o časti, i etici...
O tempere, o Morales, o Nogales!
Komendija i vašar licemerja...


P.S. Krstiću - samo jako! Ne daj na barabu!


Ne razumem!
Nezainteresovani za izbore ne mogu da iznose svoje političke stavove, ili ne smeju da budu protiv Vučića?
Možda ne bi trebalo da razgovaraju sa Krstićem?

Moraš biti malo određeniji, da znamo o šta/koga smo se to ogrešili.
freehand freehand 20:08 25.03.2017

Re: Tragikomedija

Ne razumem!

To je ok.
sugarbaby sugarbaby 11:27 25.03.2017

NNN

vidim da je kolega bloger okačio i zaključao blog, ali moram ovde da citiram, ipak:

Na godišnjicu nato bombardovanja u Srbiju došao vučićev prijatelj gerhard šreder da uveliča spektakl. Tog 24. marta 1999. šreder je bio nemački kancelar

Bravo NNN!

Edit:

Mada, što jes/jes:

"Šreder je tvorac moćne nemačke privrede. Došao je da kaže 'verujemo Aleksandru jer će nastaviti teške reforme'. Beskrajno smo ponosni.
A govorite mi nešto vi koji ste ukinuli presude protiv svih lidera NATO. Solanu ste dočekivali na crvenom tepihu, a solite mi pamet.
Ja ovo radim za dobru sliku i dobar imidž Srbije", kaže Vučić.

odohhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:10 25.03.2017

Re: NNN

vidim da je kolega bloger okačio i zaključao blog, ali moram ovde da citiram, ipak:

Na godišnjicu nato bombardovanja u Srbiju došao vučićev prijatelj gerhard šreder da uveliča spektakl. Tog 24. marta 1999. šreder je bio nemački kancelar


Šreder je bio na konvenciji DS-a, takođe u Areni, da l 2007 ili 08...i ne vidim u tome nikakav problem. Sem za one koji na godišnjici bombardovanja žele da zarade neki bedni lažnopatriotski poen.
sugarbaby sugarbaby 12:17 25.03.2017

Re: NNN

Nebojsa Krstic
vidim da je kolega bloger okačio i zaključao blog, ali moram ovde da citiram, ipak:

Na godišnjicu nato bombardovanja u Srbiju došao vučićev prijatelj gerhard šreder da uveliča spektakl. Tog 24. marta 1999. šreder je bio nemački kancelar


Šreder je bio na konvenciji DS-a, takođe u Areni, da l 2007 ili 08...i ne vidim u tome nikakav problem. Sem za one koji na godišnjici bombardovanja žele da zarade neki bedni lažnopatriotski poen.


pa samo se o tome i radi da Vučić sve vreme radi na zaradjivanju lažnopatriotskih poena, sada i sasvim otvoreno.
BEDA od ČOVEKA.
Skupo će platiti Šredera.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:06 25.03.2017

Re: NNN

pa samo se o tome i radi da Vučić sve vreme radi na zaradjivanju lažnopatriotskih poena, sada i sasvim otvoreno.


Ne razumem. Kako Vučić sad radi na dobijanju ažnopatriotskih poena, kad su sve lažne patriote vrisnule zbog Šredera? Evo ti, na primer.
sugarbaby sugarbaby 20:00 25.03.2017

Re: NNN

3:06 25.03.2017
Re: NNN
pa samo se o tome i radi da Vučić sve vreme radi na zaradjivanju lažnopatriotskih poena, sada i sasvim otvoreno.


Ne razumem. Kako Vučić sad radi na dobijanju ažnopatriotskih poena, kad su sve lažne patriote vrisnule zbog Šredera? Evo ti, na primer.


Uvek vrisnem na licemerje, ovo je još sto puta gore.
Jel se sećaš kad je svako malo vrištao zbog male Milice, baš je plakao i prozivao i Nato i sve živo što ubiše devojčicu na noši? Sad je ponosan na Šredera koji je ponosan na njega!
Vučić je crno/beli horor.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:20 25.03.2017

Re: NNN

Uvek vrisnem na licemerje, ovo je još sto puta gore.
Jel se sećaš kad je svako malo vrištao zbog male Milice, baš je plakao i prozivao i Nato i sve živo što ubiše devojčicu na noši? Sad je ponosan na Šredera koji je ponosan na njega!
Vučić je crno/beli horor.


Ne razumem ljude koji iznova dokazuju meni da je Vučić bio radikal. Pa nije mi svraka popila mozak. Sećam se. Pisao sam o tome i ovde na blogu. Jeremić je, na primer, bio simpatičan momak koji voli Džordža Buša. A sad je demagog najgore kagebeovske vrste. Tadić je bio proevropski predsednik sa vizijom Srbije kao moderne zemlje. Sad je fikus na konvenciji Vuka Jeremića za koga je do juče tvrdio da je najgori šovinista.

Dakle, svi se ljudi menjaju. Vučić se promenio na bolje. Ostali su regredirali do mere da su postali sopstvene karikature.
sugarbaby sugarbaby 22:05 25.03.2017

Re: NNN

Nebojsa Krstic
Uvek vrisnem na licemerje, ovo je još sto puta gore.
Jel se sećaš kad je svako malo vrištao zbog male Milice, baš je plakao i prozivao i Nato i sve živo što ubiše devojčicu na noši? Sad je ponosan na Šredera koji je ponosan na njega!
Vučić je crno/beli horor.


Ne razumem ljude koji iznova dokazuju meni da je Vučić bio radikal. Pa nije mi svraka popila mozak. Sećam se. Pisao sam o tome i ovde na blogu. Jeremić je, na primer, bio simpatičan momak koji voli Džordža Buša. A sad je demagog najgore kagebeovske vrste. Tadić je bio proevropski predsednik sa vizijom Srbije kao moderne zemlje. Sad je fikus na konvenciji Vuka Jeremića za koga je do juče tvrdio da je najgori šovinista.

Dakle, svi se ljudi menjaju. Vučić se promenio na bolje. Ostali su regredirali do mere da su postali sopstvene karikature.


Lepo si ovo napisao, ali ja - iskreno - mislim da se ljudi ne menjaju.


freehand freehand 11:33 25.03.2017

Još dve stvari

Prvo - mene, na primer, baš zabole za privatni život bilo kog selebritija, bez obzira na oblast u kojoj deluje. Ko se kime ženi i sa kime švaleriše, ko šta jede i ko gde letuje, od Cecine dece do Vućićevih žena.
Ali je sa Vučićem tu jedan drugi problem: u ovoj zemlji SVI su njegovi protivnici a bogami i kolege i istomišlčjenici fasovali naslovnice, zajedno sa ženama, decom, kumovima, tetkama iz bulevara Lenjina.
Samo se ono kad se onomad ženi Vučić Aleksandre nigde ni slovo ne pojavi.
kako to, Krstiću? Venčanje, mlada, kumovi, gosti, torte, muzika sa tog iventa nisu interesantni tabloidiima? Ili niko ne sme da šušne?
Pošto sa razloga činjenice da ovde ipak govorimo kao bar prosečno inteligentni ljudi i nećemo da se vređamo idiotskim negiranjima - ostaje da zaključimo da niko nije smeo da da glasa od sebe. E sad me interesuje tvoj komentar: kakav je to čovek, kakav sistem u kakva država u kojoj je to moguće?
I drugo - na stranu stavimo sve što opozicija i politički protivnici govore o Andreju Vučiću.
Znbaš li ti šta o njemu, tiho, osvrćući se i na pola usta govore funkcioneri njegove stranke?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:12 25.03.2017

Re: Još dve stvari

I drugo - na stranu stavimo sve što opozicija i politički protivnici govore o Andreju Vučiću.
Znbaš li ti šta o njemu, tiho, osvrćući se i na pola usta govore funkcioneri njegove stranke?


Ne znam, nit me naročito zanima. Pitao si gore kako se osećam kad Vučić proziva DOS za lopovluke i lopovske privatizacije....Osećam se ravnodušno pošto nijesam ništa privatizovao, niti planiram da to činim.
freehand freehand 20:13 25.03.2017

Re: Još dve stvari

Ne znam, nit me naročito zanima. Pitao si gore kako se osećam kad Vučić proziva DOS za lopovluke i lopovske privatizacije....Osećam se ravnodušno pošto nijesam ništa privatizovao, niti planiram da to činim.

I ti si gore nešto o dvostrukim aršinima promuljao. Inače ni nabrojane ti kolege - inače ono najgore iz tog DOS - nisu ništa privativzovali (kao da je o tome reč). Ni Mali, ni Beba, ni Vesić, ni Čović, ni Dinkić. A bogami ni Milenko Jovanov.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:28 25.03.2017

Re: Još dve stvari

ti si gore nešto o dvostrukim aršinima promuljao. Inače ni nabrojane ti kolege - inače ono najgore iz tog DOS - nisu ništa privativzovali (kao da je o tome reč). Ni Mali, ni Beba, ni Vesić, ni Čović, ni Dinkić. A bogami ni Milenko Jovanov.


Čekaj, ne očekuješ valjda da Vučić danas ide na izbore hvaleći DOS, ili "bivši režim" ili kako god to krstili. Pa ni MI nismo hvalili njih u kampanjama. Dapače, govorili smo o njima sve najgore. To je ideja kampanje: da dokažeš biračima da si bolji od konkurencije. i da će ako ne glasaju za tebe nastupiti smak sveta. To smo radili mi, to sad rade oni. Legitimno.

Međutim, u svermu tome,Vučić danas ume da kaže pohvalu Đinđiću. A mogao bi da o tome ne govori. Naime, pohvala Đinđiću nije nešto što ceni njegov glasač.

I ne samo da kaže pohvalu, već sme da radi stvari koje bi radio Đinđić, dok se svi ostali ponašaju kao krpe i kao demagoški nusprodukti nečega što je nekad bila Demokratska stranka.
freehand freehand 21:38 25.03.2017

Re: Još dve stvari

Čekaj, ne očekuješ valjda da Vučić danas ide na izbore hvaleći DOS, ili "bivši režim" ili kako god to krstili. Pa ni MI nismo hvalili njih u kampanjama. Dapače, govorili smo o njima sve najgore. To je ideja kampanje: da dokažeš biračima da si bolji od konkurencije. i da će ako ne glasaju za tebe nastupiti smak sveta. To smo radili mi, to sad rade oni. Legitimno.

Međutim, u svermu tome,Vučić danas ume da kaže pohvalu Đinđiću. A mogao bi da o tome ne govori. Naime, pohvala Đinđiću nije nešto što ceni njegov glasač.

Ja od njega i njgove bulumente ne očekujem baš ništa, bar ništa normalno.
Od tebe bih, naprotiv, očekivao da znaš da DoS ne postoji 16 godina, sem u najgorem mogućem sastavu a u vučićevom najbližem okruženju i to kao njegov tink tenk.
Takođe bi mi interesantno bilo da razumem govoriš li sad da si ti bio u pravu zbog kritike radikala onomad i Vučić zbog kritike DOS danas ili tu ipak postoji nekakva razlika.
I naročito sa stanovišta činjenice da ako je DOS imao lice i um - to je bio Zoran Đinđić.
Pa kad ga Vučić pomene u bilo kom poziotivnom kontekstu poredeći sebe sa njim (kad se ne poredi sa Titom) to je samo malo manje odvratno od varijante u kojoj ti to njegovo poređenje pomeneš sa tako mnogo razumevanja.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:01 25.03.2017

Re: Još dve stvari

I naročito sa stanovišta činjenice da ako je DOS imao lice i um - to je bio Zoran Đinđić.


Ne. DOS iloi DS je bio leglo bitangi i hulja sakrivenih iza Đinđića, kasnije Tadića. Desetine i desetine likova koji su došli gologuzi, a otišli kao milioneri. kao devizni milioneri, kao vlasnici luksuznih stanova od više stotina kvadrata. Vlasnici zgrada na Vračaru, Starom gradu, Dedinju. A sve po zakonu. U tome i jeste lepota delovanja DOS-a ili DS-a. Sve po zakonu.
freehand freehand 22:07 25.03.2017

Re: Još dve stvari

Nebojsa Krstic
I naročito sa stanovišta činjenice da ako je DOS imao lice i um - to je bio Zoran Đinđić.


Ne. DOS iloi DS je bio leglo bitangi i hulja sakrivenih iza Đinđića, kasnije Tadića. Desetine i desetine likova koji su došli gologuzi, a otišli kao milioneri. kao devizni milioneri, kao vlasnici luksuznih stanova od više stotina kvadrata. Vlasnici zgrada na Vračaru, starom gradu, Dedinju. A sve po zakonu. U tome i jeste lepota delovanja DOS-a ili DS-a. Sve po zakonu.

Pa gde su otišli ti milioneri,. to pokušavam nekako da skapiram?
Koliko vidim, uz pobrojane i Bogoljuba Karića evo i Dejana Mihajlova sad u pobedničkom antikriminalnom i antikorupcionaškom timu ljubitelja pravde i istine.
Uzgred, komentari počinju i rečnikom da ti liče na saopštenja propagandnog š'taba SNS. Ko tu od koga uči nemam pojma, ali je svakako u pitanju regres u sferi komunkacije na političkoj sceni.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:20 25.03.2017

Re: Još dve stvari

Pa gde su otišli ti milioneri,. to pokušavam nekako da skapiram?

Neki su se povukli iz politike i zaboravilo se na njih. Neki vode DS. Neki vode druge stranke opozicije. Neki su uz vlast. Kako ko.
freehand freehand 23:49 25.03.2017

Re: Još dve stvari

Nebojsa Krstic
Pa gde su otišli ti milioneri,. to pokušavam nekako da skapiram?

Neki su se povukli iz politike i zaboravilo se na njih. Neki vode DS. Neki vode druge stranke opozicije. Neki su uz vlast. Kako ko.

Ajde...
Nego si me zamajao ne odgovorivši mi na pitanje: kakve je to država i kakva vlast u kojoj je moguće zabraniti SVIM medijima da o nekom događaju progovore?
Kao o Vučićevom venčanju, na primer?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:13 26.03.2017

Re: Još dve stvari

Ajde...
Nego si me zamajao ne odgovorivši mi na pitanje: kakve je to država i kakva vlast u kome je moguće zabraniti SVIM medijima da o nekom događaju progovore?
Kao o Vučićevom venčanju, na primer?


Oženio se Vučić? Kad?
freehand freehand 00:16 26.03.2017

Re: Još dve stvari

Nebojsa Krstic
Ajde...
Nego si me zamajao ne odgovorivši mi na pitanje: kakve je to država i kakva vlast u kome je moguće zabraniti SVIM medijima da o nekom događaju progovore?
Kao o Vučićevom venčanju, na primer?


Oženio se Vučić? Kad?

Ne znam, mislim da niko ne zna, ali se nešto šuška po čaršiji da ga retko viđaju sa devojkama.
Jel može onako drugarski da pitaš Kseniju pa i nama da javneš?
mariopan mariopan 05:20 26.03.2017

Re: Još dve stvari

Nebojsa Krstic
I naročito sa stanovišta činjenice da ako je DOS imao lice i um - to je bio Zoran Đinđić.


Ne. DOS iloi DS je bio leglo bitangi i hulja sakrivenih iza Đinđića, kasnije Tadića. Desetine i desetine likova koji su došli gologuzi, a otišli kao milioneri. kao devizni milioneri, kao vlasnici luksuznih stanova od više stotina kvadrata. Vlasnici zgrada na Vračaru, Starom gradu, Dedinju. A sve po zakonu. U tome i jeste lepota delovanja DOS-a ili DS-a. Sve po zakonu.

Nesto se ne secam da su ti gologuzi milioneri i cobani sa roleksima smetali dok si sa njima delio privilegije vlasti jer si tada cutao o tome, ali vidim da ti taj lopovluk uzasno smeta otkad je te vlasti nestalo?

O cemu se tu radi?

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:42 26.03.2017

Re: Još dve stvari

Oženio se Vučić? Kad?

Ја живим у земљи где брачне, породичне, здравствене и друге прилике председника владе нису тајна. Наиме, зна се са ким премијер живи, чиме се бави његова жена/њен муж, где раде, где њихова деца иду у школу, а ако нису у земљи, где су и шта раде. Зна се где председник владе живи (у Даунинг Стриту), а зна се и где је живео/живела пре, колико је вредела њихова кућа, за колико је продата (ако јесте) и преко које агенције. Зна се коју одећу председник владе носи, као и његова жена или муж, из које радње и колико та одећа кошта. Зна се где председник владе летује, у ком месту, хотелу или у чијој кући, па се појави и нека слика са летовања. Зна се да ли је здрав/здрава, као и чланови породице.
О Вучићу се зна отприлике колико о Ким Ил Сунгу.
Зашто?
mariopan mariopan 08:28 26.03.2017

Re: Još dve stvari

freehand
Nebojsa Krstic
Ajde...
Nego si me zamajao ne odgovorivši mi na pitanje: kakve je to država i kakva vlast u kome je moguće zabraniti SVIM medijima da o nekom događaju progovore?
Kao o Vučićevom venčanju, na primer?


Oženio se Vučić? Kad?

Ne znam, mislim da niko ne zna, ali se nešto šuška po čaršiji da ga retko viđaju sa devojkama.
Jel može onako drugarski da pitaš Kseniju pa i nama da javneš?

Mozda ne voli devojke?
predatortz predatortz 10:00 26.03.2017

Re: Još dve stvari

О Вучићу се зна отприлике колико о Ким Ил Сунгу.
Зашто?


Zar ne vidiš da mu svi rade o glavi?!
Mora da živi životom ilegalca!


mariopan mariopan 13:23 26.03.2017

Re: Još dve stvari

predatortz
О Вучићу се зна отприлике колико о Ким Ил Сунгу.
Зашто?


Zar ne vidiš da mu svi rade o glavi?!
Mora da živi životom ilegalca!



Juce su ga obezglavili u naselju Stepa Stepanovic.
Bio lep dan i ja setam. Vidim kod prostorija SNS a desetak ljudi i kameru TV snima nekog coveka, on pokazuje kamenicu i vidim na velikom izlogu te stranke Vucica bez glave.

Neko frljnuo kamenicu i odvalio mu samo glavu, ono staklo se drzi jer je jos zalepljeno bilbordom, valjda samolepljivim? Zjapi rupa gde bi mu bila glava.

Ok, idem dalje polako a zaobilazi me grupa zena, neke od njih bile su medju onih desetak okupljenih SNS- ovaca. Zaobilaze me i pricaju..... ulaze u crveni Opel njih OSAM KOMADA?

Gledam gde ce da sednu kad je auto obican putnicki, kad ono - u gepeku jos tri mesta, tri sele na ono sediste iza vozaca + vozac i suvozac = osam komada. Odose put Beograda.

I nije me to zaprepastilo vec nesto drugo.

U onolikom naselju nisu mogli da napabirce tih desetak simpatizera ili clanova stranke nego su ih odnekud DOVEZLI!

Pa ko ce onda da glasa za tog Vucica ako ih u Stepi nema ni za tih desetak?
abraham_linkoln abraham_linkoln 23:19 25.03.2017

Sram vas bilo!

Da li se vi, gospodine Krstiću, bar ponekad stidite samoga sebe?!?

pitanje je, nravno, retoričke prirode
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:21 25.03.2017

Re: Sram vas bilo!

abraham_linkoln
Da li se vi, gospodine Krstiću, bar ponekad stidite samoga sebe?!?

pitanje je, nravno, retoričke prirode


Ne. zašto bih?

U stvari, da, pomalo. Ali samo kad odgovaram maskiranim idiotima.
Milan Karagaća Milan Karagaća 13:28 29.03.2017

Tekst za Informer

Da nisam video ime autora, bio bih siguran da je tekst pisao onaj što uređuje Informer ili nekadašnji voditelj čuvenog "nacionalnog i antievropskog srpskog radio "Fokus-a".
Pa Krle nisi ti kao maloletnik bio u DS 20 godina pa još savetnik predsednika DS i tek sada kada si postao punoletan shvatio da si sve one godine branio pogrešnu i kriminalnu politiku pa sada rešio da budeš glasnogovornik prave državotvorne politike SNS i A.Vučića. Imam daleko manje zamerki na Vučića nego na ponašanje onih koji mu poltronišu na način ispod dostojanstva, a u tome su najrevnosniji zarni Preletačevići iz drugih stranaka.No, aferim, poštujem svačije pravo da misli i menja mišljenje jer čovek se uči dok je živ pa tako eto neki i sa pedeset i koju "nađu pravi put".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana