Društvo| Politika

Satanizacija Aleksandra Vučića

Predrag Azdejković RSS / 27.03.2017. u 12:59

satanizam.19094.jpg 

Izvlačenje broja 6 ni malo ne ide na ruku Aleksandru Vučiću, jer su odmah krenule fore 666 - znak zveri na društvenim mrežama, ali ta satanizacija je već konstantna koja je samo kulminirala pred izbore. Tako je Aleksandar Vučić kriv za Srebrenicu, kriv za ubistvo Slavka Ćuruvije, kriv za atentat na Zorana Đinđića, kriv za NATO bombardovanje... plašim se da će na kraju ispasti da nas je Vučić sve pobio.

Dugo sam razmišljao da li da uopšte napišem ovaj tekst, jer treba uzeti u obzir da će građanska i liberalna Srbija odmah krenuti sa optužbama da sam drugi Nebojša Krstić, da radim za sendviče i botarim u slobodno vreme, čime pre svega guše slobodu mišljenja i govora, ali nakon jednog tvita i fatalizma koji je sve jači, odlučio sam da rizikujem, pa šta bude.

Gospodin Siniša Kovačević se usudio da 12. marta povodom polaganja venca na mestu gde je ubijen Zoran Đinđić od strane članova kabineta Aleksandra Vučića na Tviteru napiše: „Oprosti što to jutro nisam naoštrio sekiru, reče dželat na grobu žrtve, smerno polažući venac. Vrela suza kanu na karanfile. Svi smo plakali." Isprva sam mislio da gospodin Kovačević proziva svog nekadašnjeg najboljeg druga i predsednika partije čiji je član bio, Vojislava Koštunicu, ali ne! Zamislite to licemerje kada nekadašnji najbolji drug Vojislava Koštunice proziva Vučića da je Đinđićev dželat?!

Posle se Šreder pojavio u Beogradu na predizbornoj konvenciji u Areni. Kreće lavina kako Vučić piša po narodu jer zove Šredera koji nas je bombardovao i ubijao i to baš na godišnjicu bombardovanja! Naravno, svi zaboravljamo da je taj isti Šreder govorio i na predizbornoj konvenciji Demokratske stranke 2007. godine. I sve bi to bilo OK, da to nisu zaboravili sadašnji i nekadašnji članovi Demokratske stranke, tako da imamo situaciju da Vuk Jeremić naziva Vučića izdajnikom i NATO plaćenikom što je pozvao Šredera u Beograd. Jeremić koji je te 2007. godine bio član DS! Kad su se setili da su to isto radili, da ne bi li ispali totalni licemeri promenili su pesmu i pričali priču kako im smeta što je baš tog dana došao!

I onda se pojavio spisak 650 bitnih faca koje podržavaju Aleksandra Vučića i među njima Branko Kockica. Istog momenta su se na društvenim mrežama setili kako je Kockica namćor, loš čovek, narkomančina, pedofil... i sve je to išlo do toga da su pojedini pisali da je šteta što se nije overio od dopa! Znate šta, takvim ponašanjem pokazujete samo da ste gori od onih protiv kojih se borite. Što bi rekao Ernest Hemingvej, biti protiv zla, ne čini vas dobrim! Nasilje, diskriminacija, fašizam, homofobija je baš to, bez obzira ko je rekao!
Tako da imamo situaciju da oni koji su podržavali ili ćutali dok je Đitler sa Miškovićem raseljavao Rome sa Novom Beograda i rušio im u sred bela dana naselje, danas u prvim redovima na protestu za odbranu Savamale, oni koji su nekada gušili opozicione i vršili pritisak na medije i zatvorili Borbu, danas u prvom redu da brane Olju Bećković, oni koji su ugasili BKTV i Kariću oteli Telekom danas brane Miškovića...

Principi po kojim deluje politički sistem u Srbiji je isti, samo što imamo druge glavne glumce! Sve je isto, samo vas nema, došli su drugi isti kao i vi. Zato bivša vlast i njene pristalice najviše kritikuju ono što je Vučić radio pre 20 i više godina, što je čist idiotizam!
I za kraj da ostavim fatalizam da ćemo svi izumreti ako Vučić ostane na vlasti. To liči na onaj fatalizam vladajućeg DS-a da ćemo izumreti ako SNS dođe na vlast. Mi imamo na sceni konstantno zastrašivanje, koje meni ide jako na živce, samo iz razloga što vidim ko koristi te metode. Vučić je postao naš Satana koji je za sve kriv i koji je preuzeo ulogu izgovora za sve naše neuspehe. A istina je da bi nam bilo loše bez obzira ko je na vlasti, jer je došlo na naplatu što smo decenijama pravili kardinalne greške. Ne može da se živi lepo kad si decenijama uništavao zemlju u kojoj živiš! Mora malo da se grca i platiš za greške koje si napravio!

I molim vas, smislite originalnije argumente od sendviča!

Atačmenti



Komentari (353)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

predatortz predatortz 21:24 27.03.2017

Re: Satanizacija Aleksandra Vučića

JJ Beba
saće mi krenu ooovooolike suze na oči


Stvarno, bre!
Ovaj narod obraza nema!
Premijer radi 22 sata dnevno, dva spava, i opet se nađu oni koji tvrde da on nije slamka spasa za napaćenu Srbiju.
Pa, ima li vama nešto sveto?!

JJ Beba JJ Beba 21:33 27.03.2017

Re: Satanizacija Aleksandra Vučića

predatortz
JJ Beba
saće mi krenu ooovooolike suze na oči


Stvarno, bre!
Ovaj narod obraza nema!
Premijer radi 22 sata dnevno, dva spava, i opet se nađu oni koji tvrde da on nije slamka spasa za napaćenu Srbiju.
Pa, ima li vama nešto sveto?!


ima

Jeff Beck

ima balada o Stojkovićima Lj. Simovcića

.....
Растржу нас коњма на репове, распињу нас на
-точку,
секу нам главе, руке и ноге – страшно!
Стрељане нас вешају, поклане нас гуше,
не знамо зашто, а није ни важно.
Судијама је већ свега тога доста!
Смењују стрелце, отпуштају војнике,
џелате вешају – они им као криви.
Па опет на нас: те топузином, те топом,
те вешај, те сеци, те кољи!
-А ми живи.
Није ту нешто у реду, шапће народ,
то неко штити судије од греха!
А и нас каткад хвата зебња пред сан:
нисмо бесмртни, неће дуго овако,
доћиће једном и нама крај,
нећемо издржати
-и умрећемо
од смеха.

predatortz predatortz 21:36 27.03.2017

Vi se zajebavate...

A na RTS upravo ide snimak na kom Putin referiše Vučiću o napretku Rusije, crveneći se k'o đačić.
tasadebeli tasadebeli 22:13 27.03.2017

Re: Vi se zajebavate...

predatortz
A na RTS upravo ide snimak na kom Putin referiše Vučiću o napretku Rusije, crveneći se k'o đačić.



Мислим да се то Волођа правда Аци због овога


Bela kuća Rusiji: Odmah oslobodite sve demonstrante (ЛИНК)


и успут му објашњава како би се он врло радо одрекао Крима, али не може због унутрашњеполитичких дешавања у Русији.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 27.03.2017

Re: Vi se zajebavate...

Bela kuća Rusiji: Odmah oslobodite sve demonstrante


Mora da će i kod njih da šire demokratiju i štite građanska prava ako ih ne poslušaju :)
angie01 angie01 22:32 27.03.2017

bilo nekad



Aleksandar Vučić (Tribute to Bugs Bunny), by Predrag Azdejkovic

i pesmica,

Godine su prošle pune muka,
Vršili se zločini nijemo,
Ili s pjesmom umesto jauka,
Gospodaru Vučiću mi ti se kunemo.

Bilbordi se šire na sve strane,
sad Beograd na vodi svi slavimo,
Al' velike pamtićemo makete,
Gospodaru Vučiću mi ti se kunemo.

Narod silazi na obale naše,
u vodu da skače smjelo.
Naše pesme protivnici neka se plaše
Gospodaru Vučiću mi ti se kunemo.

Pedjica
freehand freehand 23:25 27.03.2017

Re: bilo nekad

Pedjica

Derpe, a čkapi...
isti Vučić!
freehand freehand 23:37 27.03.2017

Državnik



Ovome se ne parira. Kukavičje gnezdo je pišvaser.
Ali me brine da nema Krstića.
aureus aureus 23:46 27.03.2017

Re: Državnik

freehand

Ovome se ne parira. Kukavičje gnezdo je pišvaser.
Ali me brine da nema Krstića.

Одлично.
Народ неће знати да ли Вучића подржава Меркел или Путин*, па ће тако збуњен остати код куће.
О-Д-Л-И-Ч-Н-О !

Уз ону Кркобабићеву диверзију...свашта може да се деси.
...................................................................................................................................................

*Ko je још видио да су Нијемци и Руси на истој страни, кад су они то ратовали заједно (?) - ма, дај!
freehand freehand 23:50 27.03.2017

Re: Državnik

aureus
freehand

Ovome se ne parira. Kukavičje gnezdo je pišvaser.
Ali me brine da nema Krstića.

Одлично.
Народ неће знати да ли Вучића подржава Меркел или Вучић, па ће тако збуњен остати код куће.
О-Д-Л-И-Ч-Н-О !

Уз ону Кркобабићеву диверзију..свашта може да се деси.

Šta ja znam, zna se dosta dobro koliko ištu i Klinton, i Bler i Šreder. malo me brine, iskreno, Putinov honorar.
A Jakša i Lazanski su pljuckavice.
anonymous anonymous 02:31 28.03.2017

Re: Državnik

freehand


Ovome se ne parira. Kukavičje gnezdo je pišvaser.
Ali me brine da nema Krstića.


Zato je tu .....Ščekić.

Isti ......drugo pakovanje.
aster_blistok aster_blistok 15:05 29.03.2017

Re: Državnik

...................................................................................................................................................

*Ko je још видио да су Нијемци и Руси на истој страни, кад су они то ратовали заједно (?) - ма, дај!

1813 - Posle Napoleonovog katastrofalnog pohoda u Rusiji i njegovih poraza u ratu u Španiji, stvorena je nova koalicija protiv Napoleona. Šesta koalicija je obuhvatala Veliku Britaniju, Rusiju, Španiju, Portugal, Prusku, Austriju, Švedsku i neke manje nemačke državice. Napoleon je doživeo najodlučniji poraz.
eloy eloy 23:47 27.03.2017

život je lep

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:22 28.03.2017

Sjajan tekst Bojane Maljević

Biračke gomile i Vođina lista

Da bi se pobedio Vođa treba da glasaju svi: oni koji vole i poštuju neke kandidate; oni koji im veruju ali i oni koji ne veruju; oni koji ne razmišljaju mnogo o politici ali i oni koji će “zapušiti nos” dok glasaju. Onaj kritičkog duha, ali i onaj koji je postao “duh koji hoda”


“Biračke gomile, to jest kolektiviteti koji treba da izaberu nosioce nekih funkcija, predstavljaju heterogene gomile. One pre svega ispoljavaju slabu sposobnost zaključivanja, odsustvo kritičkog duha, razdražljivost, lakovernost i sklonost ka pojednostavljivanju.” Gistav Le Bon

Sećate se montipajtonovaca i one filmske epizode kada su proglasili Mesiju, kojeg su krenule da prate horde sledbenika? Mesija je pokušavao da im objasni da prestanu tako da se ponašaju, da se lepo kao ljudi raziđu, a ne da ga prate kao neko stado. Govorio im je: “Vi morate biti drugačiji!” a oni su odgovarali: “Mi moramo biti drugačiji!”… “Svi ste vi pojedinci!” a oni su naglas ponavljali: “Mi smo svi pojedinci!” i nastavljali su da ga prate u stopu. Čuo se samo jedan glas koji se uporno bunio i tiho govorio “JA NISAM!”

Ovu duhovitu scenu detaljno je opisao sociolog Bauman, u knjizi “Fluidni život”, rekavši da je gomila pojedinaca ljutito gledala oko sebe KO je taj disident koji govori “JA NISAM!”. Ti “drugačiji pojedinci” bili su spremni da ga linčuju - ali nisu lako mogli da ga pronađu u masi ljudi koji liče jedni na druge.

Na društvenim mrežama su takođe prisutne osobine gomile: razrdražljivost, povodljivost, preteranost u osećanjima, banalizacija informacija i preovlađujući uticaj vođa. Različitih vođa. Tako možemo zaključiti da biračke gomile liče jedna na drugu, samo da “naša gomila” misli da je sastavljena od “drugačijih pojedinaca”.

Na primer, juče je izašao “Vučićev spisak” intelektualaca, umetnika, sportista i poznatih ličnosti - koji ga podržavaju. Na listi je oko 650 imena. Masa “drugačijih pojedinaca” na društvenim mrežama spremno je dočekala ovaj Vođin “odgovor” na “Apel 100” – spisak 100 javnih ličnosti koje su krajem 2016. godine uputile apel Saši Jankoviću da se kandiduje za predsednika (treba pomenuti da je potom taj apel potpisalo nekoliko hiljada ljudi).

Mnogi “drugačiji pojedinci” pokušavali su juče da objasne razliku između ove dve liste. Kažu, ovih 650 niko nije ni pitao da li žele, niti im je iko ponudio bilo kakav izbor - jer im egzistencija zavisi od Vođe. Dok je “100 ljudi za Jankovića”, misleći svojom glavom, samoinicijativno podržalo svog kandidata. Jedni su, kao, morali - a drugi su sami hteli. Bilo je tu i težih, grubljih ili gorih objašnjenja nekolicine “drugačijih pojedinaca”, a neka se mogu svrstati i u kultur-fašizam. Dakle, ne slažem se sa tim. Mislim da je tih 650 ljudi tu i te kako svojom voljom – što stvar, po svemu sudeći, čini još gorom.

Nisam komentarisala tu listu. Imam potrebu da se osvrnem samo na jedan segment. Smatram skandaloznim da se na listi podrške jednom izvesno autokratskom režimu - koji je duboko zagazio u totalitarizam - nađe toliki broj dekana, profesora, akademika i doktora nauka. Jer obrazovanje je dobro samo kada služi svojoj svrsi i bilo kakav kontekst u kojem je obrazovanje nešto drugo - kontekst u kom dekani i profesori postaju oruđa i alatke – to obrazovanje nužno degradira. Pogotovo imajući u vidu problem plagiranih doktorata i lažnih diploma, o kom ta većina nije zauzela stav.

Naravno, i u “Apelu 100” postoje profesori u penziji, ili oni koji su još nastavnici. Ali nisu stavljeni u taj stravični i “masovni” kontekst niti bi, cenim, dopustili da budu samo alat u bilo čijem radu. Naročito ne oruđe autoritarnog vladara. Zato sa njima nemam problem. A ne zato što su pametniji, bolji, lepši ili zato što među njima ima mojih prijatelja. Dakle to je, za mene, najmučnija stvar na “Vođinoj listi”. Toliko mučna, da su komentari, poređenja i ismevanje “poznatih” suvišni i neretko neukusni. Svako ima pravo da pruži podršku kome god hoće. Svi imaju pravo, ali ja nemam obavezu sve da razumem! To je dovoljno.

Radi izbegavanja svake sumnje – nisam bila potpisnik “Apela 100”. Nisam želela iz nekoliko razloga. Za malobrojne koje zanima, ovaj je možda najvažniji. Bila sam koautor i producent serijala “Moje pravo”, koji govori o pravima građana - kroz primere rada Institucije zaštitnika građana, na čijem je čelu deset godina bio Saša Janković. Smatrala sam da bi bilo neukusno da ja molim ili “apelujem” da se zaštitnik kandiduje za predsednika. To ne bi bilo ni profesionalno, naročito jer su se ti potpisi prikupljali dok serijal nije bio ni emitovan, a odavno je snimljen. Ostaviću po strani druge razloge zbog kojih sam takav apel, u tom trenutku, smatrala pogrešnim.

Ali radi izbegavanja još veće sumnje: nisam “disident” koji viče “JA NISAM”. Glasaću za Sašu Jankovića. Da li je uopšte bilo potrebno da ovo napišem? Sve šta sam u poslednje dve godine rekla i napisala o Jankoviću, uključujući i sve “nacrtano” kroz serijal “Moje pravo” - smatram značajnijim i jačim od mog “prisustva” u kampanji. Takođe, sve šta govorim, uprkos brojnim “neprijatnostima”, o Vođi i “rezultatima” svih njegovih vlada - stav je koji se ne može promeniti. Naprosto, jer mislim da se fašizam ne menja. Nezavisno, nisam nikada učestvovala u političkim kampanjama (ali jesam na svim studentskim i građanskim protestima). Odvojeno od svega, ne bih ni bila korisna u kampanji. Često bih govorila da to nije dobra kampanja i da treba drugačije da se radi. To niko ne voli.

Ali nije ideja da se bavim kritikom, nego da pomognem ponekom neopredeljenom biraču. Sedam dana uoči izbora apatija je i dalje velika. Mnogi su “očekivali više” od Jankovića ili od cele opozicije. Ne znaju da li će izaći na izbore. Nekolicina je još zbunjena kampanjama. Zašto?

Poruke koje sadrže “kvalitetne argumente” (na čemu je zasnovana recimo Jankovićeva kampanja) imaju veći uticaj u uslovima takozvane visoke uključenosti. To je važno kada zaista postoje medijske slobode i otvoren dijalog - tada argumenti imaju značaj. Ljudi učestvuju u debatama, procenjuju iznesene argumente i formiraju stavove kao rezultat svih procesa u kojima primaju različite informacije. Toga nema. Mrak je veliki. U narodu preovlađuje “niska uključenost”.

U uslovima “niske uključenosti” (kakva je u Srbiji bar tri godine), ljudi jednostavno prihvataju ono što im se već dugo “nudi” i u daleko manjoj meri su pod uticajem kvalitetnih argumenata. Mediji su zatvoreni, dijaloga nema, narod je na bensedinima ili na rijaliti programima. U takvim uslovima - veći uticaj imaju površne, zabavne i privlačne poruke ili izvori iz kojih dolaze. Poruke koje se šalju kroz medije “biračkim gomilama” više potvrđuju mišljenja - nego što ih menjaju. I to je naš problem, koji opozicija nije primetila, ili bar nije na vreme.

Zato je Vučićeva kampanja takva, ma koliko se smejali njegovim jezivim spotovima. Zato je Beli “izazvao haos”. Zato su kampanje opozicije mahom pogrešne i zbog toga, pored ostalog, postoji osećaj da “ne rade ništa”, da “nije dovoljno” i da “nemamo izbora”. Naravno, i ono dobro što urade ne može se primetiti u ovolikom medijskom mraku. Uslovi su neravnopravni (već sam govorila o tome da ne razumem što uopšte učestvuju na ovakvim izborima koje, uz sve, niko neće ni kontrolisati).

Rezultati izbora najčešće su recipročni u odnosu na ulaganja u predizborne kampanje. I to je zastrašujuće. Jer Aleksandar Vučić danas ima sve medije. Jedino što nas može spasiti je velika izlaznost i ozbiljna kontrola izbora. Sad bi trebalo da kažem nešto optimistično, puno nade.

Uz izvinjenje Vudiju Alenu što menjam jednu njegovu reč (umesto čovečanstvo pišem Srbija): “Više nego bilo koji drugi put u istoriji Srbija je na raskrsnici. Jedan put vodi do očaja i potpunog beznađa. Drugi, do potpunog istrebljenja…” Pa šta je optimistično u ovim rečima?

“Put očaja i potpunog beznađa” zahteva priznanje opozicije da nije urađeno gotovo ništa. Jedino uz suočavanje sa prošlošću možemo da krenemo od početka. A taj početak, kad god da se desi, jeste pun očaja. Ali pre svega podrazumevam svest da nećemo ni imati priliku da krenemo tim putem - ni da se suočimo, ni da uradimo nešto - ako Vođa pobedi u prvom krugu. Onda imamo samo “Put do potpunog istrebljenja”. Ako se to dogodi, a šanse nisu male, imaćemo priliku da čitamo mnoge “liste” u narednih pet godina, bar.

Alternativa je isuviše loša da bi uopšte ušla u razmatranje? Ne slažem se sa tim! Ništa se ne može meriti sa tim da jedan čovek ima apsolutnu vlast. Bilo koji jedan čovek! Znamo da se u predizbornim kampanjama nije uradilo dovoljno. Znamo da poruke i argumenti nisu doprli do mnogih. Zato pokušajte da objasnite apstinentima koje poznajete da treba da izađu na izbore 2. aprila. Neka glasaju za koga god žele, samo neka izađu. I znate, sećate se, onako kako smo vukli za rukav neke bake i komšinice da ipak ne zaokruže Slobu…. e, to. Nisam zadovoljna ovakvim razmišljanjem, ali ne nalazim bolje rešenje.

Da bi se pobedio Vođa treba da glasaju svi: oni koji vole i poštuju neke kandidate; oni koji im veruju ali i oni koji ne veruju; oni koji ne razmišljaju mnogo o politici ali i oni koji će “zapušiti nos” dok glasaju. Onaj kritičkog duha ali i onaj koji je postao “duh koji hoda”. A takvih je, na svu žalost, mnogo. Biće dobro ako bar neki među njima kažu u sebi “JA NISAM DUH KOJI HODA!”, ako uspeju dođu na izborno mesto i zaokruže kandidata po svojoj savesti. Srećno svima.

(Bojana Maljević je glumica i producentkinja, u slobodno vrijeme "tviteraš, ološ, strani plaćenik'')
ivana23 ivana23 00:47 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

Bojana, zao mi je sto nisam brojala sve one osobe (sa integritetom) koje su na tviter poslale demanti.
Ljudima nije jasno kako se njihovo ime naslo medju onih 650!

Primer:

ivana23 ivana23 00:47 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

Izvinjavam se zbog dupliranja. Mis mi nije u redu.
aureus aureus 01:08 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

"Zato su kampanje opozicije mahom pogrešne i zbog toga, pored ostalog, postoji osećaj da “ne rade ništa”, da “nije dovoljno” i da “nemamo izbora”. Naravno, i ono dobro što urade ne može se primetiti u ovolikom medijskom mraku. Uslovi su neravnopravni (već sam govorila o tome da ne razumem što uopšte učestvuju na ovakvim izborima koje, uz sve, niko neće ni kontrolisati)."
........................................................................................................................................................

Uslovi su toliko neravnopravni da je to strašno.

Uz sve to, opoziciji se non-stop nešto zamjera; kao da je lako u ovakvim uslovima naći novac za kampanju, posjetiti sva mjesta, razgovarati sa svima, pripremiti se da te ne pokradu (eeej, 2017. godine!)... izaći na kraj sa ergelom trojanskih konja...

Vidio sam, na primjer, da ima dosta onih koji su Saši Jankoviću zamjerili što je dopustio da ga podrži Demokratska stranka. Trebalo je, valjda, goloruk da izađe na izbore.
Vuku Jeremiću se zamjera što je negdje našao neki novac, pa je ranije krenuo u kampanju (vjerovatno jedini na vrijeme). Saši Raduloviću se zamjera...što je visok dva metra.
Svakom opozicionom kandidatu se ponešto zamjera - i to na način koji kandidata diskvalifikuje iz trke. (Vučiću se takođe svašta zamjera, ali se njemu, eto, sve može i oprostiti jer su protivkandidati nesposobnjakovići.)
A njihovim pristalicama se prigovara ako su tu i tamo izrazili frustraciju zbog laži i bestijalnosti vladajućeg režima.

To je nehumano. Htjeli bismo da David pobijedi Golijata, a ne damo mu ni praćku.

Ja sam, naprotiv, za to da se ne klone duhom već da se borba vodi energičnije i da se ne zaboravi - ko je s druge strane!



- Prepare for the battle! (Gandalf ne pristaje na defetizam. Gandalf je car.)
anonymous anonymous 02:20 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

Sjajan tekst Bojane Maljević
Biračke gomile i Vođina lista




Još jedna b....,rekao bi Krkar.
( I posle Krkara -Krkar ) Sam ću sebe cenzurisati,

..... i oni koji će “zapušiti nos” dok glasaju.....


Arhaični jezik, kojim su govorile naše " bake i deke"

Kojim ni svoje ukućane neće izvući na glasanje.

I na kraju, naravno, još jedna od onih koje vide vodju, a ne stoglavu aždaju.

Kao da živimo u doba Džingis kana.
anonymous anonymous 02:27 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević


aureus

Uslovi su toliko neravnopravni da je to strašno.


Ne mogu da verujem šta si napisao.....????

Pa još nije svanulo , a ti se zagledo u sunce.

Pazi da ti svetlost ne ošteti vid.

Dobro jutro Kolumbo, Amerika je već prenaseljena....




looping looping 06:12 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

Onaj kritičkog duha ali i onaj koji je postao “duh koji hoda”. A takvih je, na svu žalost, mnogo. Biće dobro ako bar neki među njima kažu u sebi “JA NISAM DUH KOJI HODA!”, ako uspeju dođu na izborno mesto i zaokruže kandidata po svojoj savesti. Srećno svima.

Ali ovo je urnebesno.
Kritički duh je naš neprijatelj? Zaokružite kandidata po svojoj savesti? Da bi se pobedio Vođa.
ako Vođa pobedi u prvom krugu. Onda imamo samo “Put do potpunog istrebljenja”.


Kakva gomila gluposti.
Šta je tu sjajno osim pasjih muda na mesečini, nije mi jasno.
freehand freehand 06:41 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

I ne b.... nego b......, koja pogrešno iščitava intencije svojih poslodavaca.

Bitno je da ti svog poslodavca dobro razumeš i služiš.
Botina.
anonymous anonymous 06:59 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

freehand
I ne b.... nego b......, koja pogrešno iščitava intencije svojih poslodavaca.

Bitno je da ti svog poslodavca dobro razumeš i služiš.
Botina.

Na kolenima si.
Nemaš drugih argumenata osim sendviča...


Usput

Cenzurisaću sebe.
freehand freehand 07:03 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

anonymous
freehand
I ne b.... nego b......, koja pogrešno iščitava intencije svojih poslodavaca.

Bitno je da ti svog poslodavca dobro razumeš i služiš.
Botina.

Na kolenima si.
Nemaš drugih argumenata osim sendviča...

Ovde samo ti pominješ sendvič. A tvoja besmislena kampanja koja traje mesecima a koja ne sadrži ništa drugo sem da je status kvo ok toliko je dosadnai uvredljiva za razum da drugog zaključka nema.
Botina.
anonymous anonymous 08:06 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

freehand
anonymous
freehand
I ne b.... nego b......, koja pogrešno iščitava intencije svojih poslodavaca.

Bitno je da ti svog poslodavca dobro razumeš i služiš.
Botina.

Na kolenima si.
Nemaš drugih argumenata osim sendviča...

Ovde samo ti pominješ sendvič. A tvoja besmislena kampanja koja traje mesecima a koja ne sadrži ništa drugo sem da je status kvo ok toliko je dosadnai uvredljiva za razum da drugog zaključka nema.
Botina.



Nisam važan ja,već jedna prosta činjenica.

Ako kaniš pobediti, ne smeš izgubiti.

A opozicija sve radi - da izgubi.

Ja samo to konstatujem.

Pobedu/promenu, o kojoj ti govoriš, ne možeš postići tako što se u 5 min.do izbora setiš, pa iz svoje udobne malogradjanske fotelje, iz koje su do juče sve druge pljuvao kao nepismene i primitivne,pozivajući se na Konstatinovića, održiš par motivacionih govora, snimiš nekoliko tv priloga, ili odtvituješ nekoliko stotina tvitova....

Politika je vrlo ozbiljna delatnost. U današnjem globalizovanom društvu još kompleksnija.
Nema mesta za amatere.

Da te ne podsećam šta je sve od resursa potrebno za organizaciju koja vodi uspehu / pobedi.

Dakle,u svemu što si u vezi izbora od mene pročitao, intencija je bila samo na ukazivanju diletantizma, kako onih koji učestvuju na izborima, tako i onih koji komentarišu, a gnev im dopire samo do Aleksandra, bez pravog uvida u stvarnu realnu moć koja stoji iza njega.

Ja se nisam svrstao ni na jednu stranu.
A ako te nešto i navelo na suprotno zaključivanje - radilo se o sprdnji sa moje strane.
Jer su izbori besmisleni i jer ovoga puta izbora zaista nema.
Zato što nema realne alternative, koja ima izgleda na uspeh.

Neki to ne mogu da prihvate.
Ili to rade emocionalno, a ne racionalno.

Usput

I sve napisano shvati načelno, ne u vezi sa tvojim komentarom, ili da je upućeno na tvoj račun.
Ako je to moguće....


bocvena bocvena 08:40 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

u čemu je fora sa ostavljanjem stotine komentara po blogovima o izborima - ja neću glasati?

idi pleti čarape.
anonymous anonymous 08:56 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

bocvena
u čemu je fora sa ostavljanjem stotine komentara po blogovima o izborima - ja neću glasati?

idi pleti čarape.


Fora je u tome što da bi skuvao ručak, moraš prethodno da se raspitaš za recept.

Da uključiš ringlu, sa već prethodno dostignutim nivoom znanja.

A ne da praviš bućkuriše ili da ti ručak konstanto zagoreva,a ti se u jednom trenutku setiš:

"Trebalo je da posolim, ne mogu da verujem, ....i da smanjim temperaturu.....sećam se da mi je majka o tome pričala- a ja sam se smejala....."

E, takvi ne treba ni čarape da pletu.

Mogu da se povrede.
bocvena bocvena 09:11 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

ništa ti ja ne razumem te domaćičke metafore.

pokušaj da se prema ženama (a i glasačima) ne ponašaš snishodljivo, kao neki mag koji zna tajnu, ali obični smrtnici nisu dovoljno mudri da je shvate. ništa onda nisi bolji od "građanske elite" koja se gnuša plebsa.

anonymous anonymous 09:17 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević



bocvena
10:11 28.03.2017
Re: Sjajan tekst Bojane Maljević
ništa ti ja ne razumem te domaćičke metafore.

pokušaj da se prema ženama (a i glasačima) ne ponašaš snishodljivo, kao neki mag koji zna tajnu, ali obični smrtnici nisu dovoljno mudri da je shvate. ništa onda nisi bolji od "građanske elite" koja se gnuša plebsa.


Prihvatam.

I svestan sam toga.

Ali su neophodni.... i refleksija i autorefleksija....
freehand freehand 09:30 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

bocvena
ništa ti ja ne razumem te domaćičke metafore.

pokušaj da se prema ženama (a i glasačima) ne ponašaš snishodljivo, kao neki mag koji zna tajnu, ali obični smrtnici nisu dovoljno mudri da je shvate. ništa onda nisi bolji od "građanske elite" koja se gnuša plebsa.


Suština te visoke mudrosti je da su ti opcije ili kuvarski mag ili da jedeš govna dok ne umreš od gladi. Manje se ne računa.
I nema ništa između bukvara i Hegela. Ćutiš i ne talasaš da ti se mudraci ne bi sažaljivo smejali.
anonymous anonymous 09:45 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

freehand
bocvena
ništa ti ja ne razumem te domaćičke metafore.

pokušaj da se prema ženama (a i glasačima) ne ponašaš snishodljivo, kao neki mag koji zna tajnu, ali obični smrtnici nisu dovoljno mudri da je shvate. ništa onda nisi bolji od "građanske elite" koja se gnuša plebsa.


Suština te visoke mudrosti je da su ti opcije ili kuvarski mag ili da jedeš govna dok ne umreš od gladi. Manje se ne računa.
I nema ništa između bukvara i Hegela. Ćutiš i ne talasaš da ti se mudraci ne bi sažaljivo smejali.


Ne znam zašto svaki put kada se postavi pitanje znanja o nečemu, ti osećaš potrebu da reaguješ ...???

Da odredjeni nivo znanja je za sve potrebno.

Pa i za politiku.

A što se tiče "mudraca", ....
escherichije_colic escherichije_colic 09:58 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

Posle čitanja prvih nekoliko pasusa teksta Bojane Maljević, ozbiljno razmiljam da glasam za Vučića.
princi princi 10:12 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

Pa da, baš o ovome pričam: kad se dovoljno spusti prag, onda sve postaje dobro i sjajno. I te priče o komšinicama i neki rambling i rant koji u priču o Vučiću i Jankoviću uglavljuje Monti Pajtona, sve počne da liči na intelektualne bisere. Interesantna je ova teza o povezivanju "profesionalizma" i potpisivanja Apela 100; potpisivanje Apela kao posao.

Pošto nemam ni najmanje želje da se bakćem ovde s vitezovima Kojom i Brajom, do sledećeg Platona, srećan vam aristotelovski Vaskrs.
aureus aureus 10:51 28.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

anonymous

aureus

Uslovi su toliko neravnopravni da je to strašno.


Ne mogu da verujem šta si napisao.....????

Pa još nije svanulo , a ti se zagledo u sunce.

Pazi da ti svetlost ne ošteti vid.

Dobro jutro Kolumbo, Amerika je već prenaseljena....


Е чуј га!
Од човјека који се упрег'о да раскринка (или бар спозна) вишеструку мрежу утицаја на политичку сцену Србије, очекивао би се озбиљан наступ, а оно - доскочице!
Сједи, један! Не пратиш наставу пажљиво.

Ја сам мрак све вријеме и описивао (и овдје и другдје) али сам људе подсјећао да претраже џепове, можда је бар неко у гомили понио батеријску лампу - па да се изађе из ове шуме док зора не сване. Ноћу ти се у шуми свашта може десити.

И не убацуј у игру тврдњу да је Америка пренасељена; то је послије Аустралије најслабије насељен континент.
И шшш, знам шта си мислио, али не може да се користи ријеч "пренасељена".
Atomski mrav Atomski mrav 09:31 29.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

Ljudima nije jasno kako se njihovo ime naslo medju onih 650!

Ni meni nije jasno kako sam se nasao na spisku 651 osobe koje podrzavaju Preletacevica!
sugarbaby sugarbaby 18:20 29.03.2017

Re: Sjajan tekst Bojane Maljević

escherichije_colic
Posle čitanja prvih nekoliko pasusa teksta Bojane Maljević, ozbiljno razmiljam da glasam za Vučića.


bogami DA, mada cu ja za Vuka.
alselone alselone 03:08 28.03.2017

Tjah, kakvo sranje

attention whore
Label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:39 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

alselone
attention whore
Label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter

Ovo je kolumna iz CG Vijesti. Tamo Bojana, na poziv uredništva, redovno piše već neko vreme. Ovo joj je četvrti ili peti tekst, svi su politički. Ni ti ni ovi slični, koji ti se u stavu prema njoj pridružuju, nemate pojma o tome. Ne biste ni sada imali da nije bilo mene.
freehand freehand 07:53 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Ovo je kolumna iz CG Vijesti. Tamo Bojana, na poziv uredništva, redovno piše već neko vreme. Ovo joj je četvrti ili peti tekst, svi su politički. Ni ti ni ovi slični, koji ti se u stavu prema njoj pridružuju, nemate pojma o tome. Ne biste ni sada imali da nije bilo mene.

Džaba to kad nije nivo Platon Država. A i dira Vučića.
Inače - odlična je Bojana.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:57 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Džaba to kad nije nivo Platon Država.

Pa da.
Platon i Isus Hristos.
To su jedina dva valjana kandidata.
Prvi za premijera, drugi za predsednika.
freehand freehand 08:05 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Predrag Brajovic
Džaba to kad nije nivo Platon Država.

Pa da.
Platon i Isus Hristos.
To su jedina dva valjana kandidata.
Prvi za premijera, drugi za predsednika.

Odakle ti ideja sa tim Isusom u multikonfesionalnoj zemlji sa tolikim brojem ateista?
A ne daj Bože da se pojavi na listiću - da vidiš naslovnice tabloida u narednih sedam dana...
A Platon može, ako ga Vučić postavi za ministra. Ionako služi samo da se pravi pametan neko ko mu nijedan citat nije pročitao.
alselone alselone 08:11 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Ne biste ni sada imali da nije bilo mene.

Nismo se razumeli. Ne mislim da je Bojana AW nego Pedja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:16 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Nismo se razumeli. Ne mislim da je Bojana AW nego Pedja.

Tako ispade.
Tako su te i razumeli, budi siguran.
predatortz predatortz 10:01 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Predrag Brajovic
Nismo se razumeli. Ne mislim da je Bojana AW nego Pedja.

Tako ispade.
Tako su te i razumeli, budi siguran.


ja nisam. čak, ne vidim ni naznaku zbog koje bi neko pomislio da se radi o bojani.
highshalfbooze highshalfbooze 11:18 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Predrag Brajovic
Ovo je kolumna iz CG Vijesti. Tamo Bojana, na poziv uredništva, redovno piše već neko vreme. Ovo joj je četvrti ili peti tekst, svi su politički. Ni ti ni ovi slični, koji ti se u stavu prema njoj pridružuju, nemate pojma o tome. Ne biste ni sada imali da nije bilo mene.



Odlična je Bojana.

"Le Bon smatra da u gomili pojedinac gubi identitet, postaje deo proseka i nije u stanju da pristupi delima koja zahtevaju velike intelektualne napore. Ovo delo govori i o duši gomile, osećanju i moralnosti, njenoj imaginaciji i religioznim oblicima koje dobijaju sva ubeđenja gomila. Autor u ovom delu klasifukuje gomilu, progovara i o zločinačkoj gomili, biračkoj gomili, ali i poroti u krivičnom sudu, kao i o parlamentarnoj skupštini. Le Bon je među prvima istakao da se gomile moraju voditi, usmeravati, dajući mnoga rešenja iz psihologije masa koji bi služili ovom cilju. Ovaj autor je obeležio jednu epohu i na području sociologije i psihologije masa, a potreba za tumačenjem gomile čini se da nikada ne prestaje da biva kako neophodna, tako i aktuelna."
tyson tyson 22:56 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Tako ispade.
Tako su te i razumeli, budi siguran.

Ma jok. Zatrčao si se bezveze.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:01 28.03.2017

Re: Tjah, kakvo sranje

Ma jok. Zatrčao si se bezveze.

Bemliga... A zakleo bih se.
eloy eloy 07:53 28.03.2017

knjiga je najbolji drug

problem je što narod nije dovoljno prosvećen

eloy eloy 08:01 28.03.2017

Re: knjiga je najbolji drug


Neke vrednosti imaju civilizacijsko utemeljenje i obrnuto su proporcionalne količini političkog angažovanja.



docsumann docsumann 08:42 28.03.2017

samo heJvi!


bocvena bocvena 09:05 28.03.2017

Re: samo heJvi!

united states of amnesia!

super je stvar!
martin_krpan martin_krpan 09:10 28.03.2017

Re: samo heJvi!

čekaj, kako ćeš zaboraviti Ivicu Čuljka

urbana_gerila urbana_gerila 09:17 28.03.2017

Re: samo heJvi!


bocvena
united states of amnesia! super je stvar!



e, moja bo, pa se posle čudiš što bezuspešno trčkaraš za brajovićem: dok ti prčkaš neku glazbu - njegova drugarica bojana održa besedu na gori.



bocvena bocvena 09:32 28.03.2017

Re: samo heJvi!

stvari nikad nisu jednoznačne, ni u životu ni u literaturi.

braja mi je literarni istomišljenik (a zamoran politički sagovornik), ali je kecman bolji pisac i od njega i od krste.

a bojana je bolja riba od sve trojice:)

HC forever!


predatortz predatortz 09:39 28.03.2017

Re: samo heJvi!


a bojana je bolja riba od sve trojice:)


Definitivno!
urbana_gerila urbana_gerila 09:43 28.03.2017

Re: samo heJvi!


bocvena
a bojana je bolja riba od sve trojice



ne bih ja brajovića tako lako otpisivao...
mirelarado mirelarado 10:04 28.03.2017

Re: samo heJvi!

a bojana je bolja riba od sve trojice:)


Čestita, iskrena, pametna. I citirani članak joj je odličan!
docsumann docsumann 13:13 28.03.2017

Re: samo heJvi!

bocvena
united states of amnesia!

super je stvar!


nepogrešivo prepoznavanje generacije (stasale tjekom) devedesetih ... taj zvuk nam dođe kao biometrijski zapis iz osobne iskaznice

a da ostanem u temi (muzičkoj) evo malo domaćih metalaca, oću reć pravoslavnih satanista... mora im se odati priznanje na svjetski napučen saund.
uz to i naslov pjesme gađa oko teme

docsumann docsumann 13:13 28.03.2017

Re: samo heJvi!

a bojana je bolja riba od sve trojice:)





HC forever!




forever and more

za skupljače kvisko znajnja ( nepotrebnog znanja koje se jedino može upotrebiti za kvizove specijalne temetike) - jedno podsjećanje na kultni album po kojem je hc (kao muzički pravac) dobio ime, a opet se naslanja i na samu temu bloga, bar pobočno (sava mala) ... al i to je sex



docsumann docsumann 15:49 28.03.2017

Re: samo heJvi!

čekaj, kako ćeš zaboraviti Ivicu Čuljka


jeste čuli priču o Satanu Svirepoviću?



ovo je uglavnom smješno novljanima. zbog specifičnog govora i lokalnih fazona, al' mislim da radi i na nekom širem planu.
escherichije_colic escherichije_colic 09:39 28.03.2017

Kolumbo

Predrag Azdejković
I onda se pojavio spisak 650 bitnih faca koje podržavaju Aleksandra Vučića i među njima Branko Kockica. Istog momenta su se na društvenim mrežama setili kako je Kockica namćor, loš čovek, narkomančina, pedofil...


To da se Branko pajdira i izdrkava na decu (u neseksualnom kontekstu) je novost samo za izuzetno neobaveštene.

Nećemo možda izumreti ako Vučić ostane na vlasti ali niko još od Tita nije gradio ovakav kult ličnosti i pokazivao toliko opasne namere da uzurpira vlast što duže može i po svaku cenu.

Zaokruživaće ga i na listićima sa Čiča Glišom (klikni)
predatortz predatortz 09:41 28.03.2017

Re: Kolumbo


Nećemo možda izumreti ako Vučić ostane na vlasti ali niko još od Tita nije gradio ovakav kult ličnosti i pokazivao toliko opasne namere da uzurpira vlast što duže može i po svaku cenu.


Da, i to me veoma plaši.
Istorija nas uči šta biva kada se gomila polusveta okupi oko vođe sa mesijanskim kompleksom.
freehand freehand 09:43 28.03.2017

Re: Kolumbo

predatortz

Nećemo možda izumreti ako Vučić ostane na vlasti ali niko još od Tita nije gradio ovakav kult ličnosti i pokazivao toliko opasne namere da uzurpira vlast što duže može i po svaku cenu.


Da, i to me veoma plaši.
Istorija nas uči šta biva kada se gomila polusveta okupi oko vođe sa mesijanskim kompleksom.

Onaj metadon... Nisi valjda?
predatortz predatortz 09:49 28.03.2017

Re: Kolumbo

Onaj metadon... Nisi valjda?


Šta? Heroinski zavisnik?
Nisam. Hvala na brizi.
freehand freehand 09:51 28.03.2017

Re: Kolumbo

predatortz
Onaj metadon... Nisi valjda?


Šta? Heroinski zavisnik?
Nisam. Hvala na brizi.

Ma jok, nego kao da ti se nešto desilo.
Al šta god da je promena je na bolje, pa da ne remetim.
escherichije_colic escherichije_colic 09:55 28.03.2017

Re: Kolumbo

Metadon su dali Kockici u zamenu za podršku AVu.
nicknaylor nicknaylor 12:53 28.03.2017

I dalje

Ja i dalje ne vidim razliku izmedju Vucica i Jeremica ili bilo koga od njih sem u formi. I da prihvatim argument da su izbori bitni zbog eventualne promene ustava, i zbog osecaja da alternativa postoji itd itd. problem ce ostati da niko od te opozicije nije nista uradio na izdizanju tog "neprosvecenog" duha u narodu koji ih eto kao ne razume.

Da se ne lazemo sustina je u ucescu u budzetskim poslovima i tacka. Svi su iste jajare koje ganjaju da se uhlebe ili da se nakradu. Nigde ne vidoh nikakav vid smokritike. Ja realno nikad ne glasam al ovaj "self-righteousness" tipa cuti tu cobane u Leskovcu ja cu ti iz topline svog pseudointelektualnog salonskog pasivizma objasnim sta je istina i da glasas za mene jer slusam Idole/Lacni Franz/Sarla Akrobatu/EKV (umetni po zelji) a oni su tamo neki papani MI STRASNO IDE NA ... Tako da se ozbiljno razmisljam da odem u konzulat da vidim da l' mogu da glasam. Pa da vidimo koji je to nivo koji ce izazvati pravi politcki aktivizam a ne samo u par nedelja pred izbore.
freehand freehand 13:12 28.03.2017

Re: I dalje

problem ce ostati da niko od te opozicije nije nista uradio na izdizanju tog "neprosvecenog" duha u narodu koji ih eto kao ne razume.

Kako se to radi kad te nigde nema a mediji se svode na Vučića?
Nigde ne vidoh nikakav vid smokritike. Ja realno nikad ne glasam al ovaj "self-righteousness" tipa cuti tu cobane u Leskovcu ja cu ti iz topline svog pseudointelektualnog salonskog pasivizma objasnim sta je istina i da glasas za mene jer slusam Idole/Lacni Franz/Sarla Akrobatu/EKV (umetni po zelji) a oni su tamo neki papani MI STRASNO IDE NA ...

Teza, antiteza... Čovek opiše sebe u dve suprotne rečenice. Sad sinteza: možda i nije dobro da se trudiš pošto posledice svog čina tako iznerviran i zgrožen svakako nećeš ni trpeti ni uživati, a sve ti ide na.
nicknaylor nicknaylor 14:11 28.03.2017

Re: I dalje


1. Pa ajde da vidimo neke cifre a ne pausalne stavove oko ugrozenosti medija. Kad bi mogla uporedna tabela vezano za kolicne para koje su se u vreme DS trosila na DS simpatizere i slicno za SNS, ili broj minuta medijskog prostora itd itd. Ovako zaista ne vidim da je Vucic gori tj. da kontrolise vise nego DS u svoje doba.

2. Ako nista drugo placam porez u Srbiji te imam pravo da glasam a trpecu posledice vezano za cene nekretnina malo li je ? :) O moralno pravu ne bih diskutovao jer je u Srbiji moralni kompas izgubljen davno od strane svih. A posto je to ionako licna kategorija imho po mojim merilima DS uopste nije ni na kakvom pijedestalu u odnosu na SNS. Stavise energiju koja je postojala posle 9. oktobra DS i samo DS je UNISTIO. Slozi se ili ne nebitno mi je to je moje misljenje.

Sa mog stanovista DS masinerija i poslusnici su platili ceh za Djilasa, Djelica, Dinkica i ostale. I dok oni sa svojim wife upgrades 2.0, 3.0. mozda i 4.0 setaju po belom svetu oni koji su izgubili poslove glodju glogov kolac. Al da se razumemo i ovi u SNS ce da plate istu cenu.

Zaista bih voleo da vidim prestanak idolopoklonstva bilo koje vrste i gradjenje sistema. Al Srbija je daleko od toga. Dakle prvo mora da se poradi na narodu pa onda da vidimo. Kako god bilo srecno a svako neka glasa po savesti.
freehand freehand 14:20 28.03.2017

Re: I dalje

Dakle prvo mora da se poradi na narodu

To ti kažem. Devetog oktobra, i samo znalci da se skupe.
aureus aureus 14:26 28.03.2017

Re: I dalje

Pa ajde da vidimo neke cifre a ne pausalne stavove oko ugrozenosti medija. Kad bi mogla uporedna tabela vezano za kolicne para koje su se u vreme DS trosila na DS simpatizere i slicno za SNS, ili broj minuta medijskog prostora itd itd. Ovako zaista ne vidim da je Vucic gori tj. da kontrolise vise nego DS u svoje doba.

Цифре су стравичне. Од 85 до 90% свих политичко-информативних прилога на телевизијама са националном фреквенцијом се односи на владајућу коалицију.
Шефови опозиционих ПАРЛАМЕНТАРНИХ партија се по пола године-годину не могу видјети на РТС-у. Није ли тиме унижен парламент?

Друго, све и ако је тачна тврдња да је исто било у вријеме ДС-а, то не даје одговор на ово питање: па зар смо ДС мијењали да би све било исто? Није ли СНС дошао на власт са хрпом обећања да ће свашта промијенити? Јесу ли имали пет година да нешто промијене? Јесу. И шта су промијенили? - Скоро ништа, а доста тога се погоршало. Е сад - иш! Не може још пет година.

Dakle prvo mora da se poradi na narodu pa onda da vidimo.

И мени се чини да би народ ту и тамо морао код себе да понешто промијени, али народи се мијењају споро. Много је лакше и брже поправити администрацију.

freehand freehand 14:30 28.03.2017

Re: I dalje

Друго, све и ако је тачна тврдња да је исто било у вријеме ДС-а

Kako da nije, pobogu. Treba da si retardiran, da ti je izbrisano pamćenje ili da si interesno spreman da tako nešto kažeš.
pa nije to bilo pre 100 nego pre pet godina, tu je Ju Tjub, tu su novine, tu je Gugl.
aureus aureus 14:54 28.03.2017

Re: I dalje

Kako da nije, pobogu. Treba da si retardiran, da ti je izbrisano pamćenje ili da si interesno spreman da tako nešto kažeš.
pa nije to bilo pre 100 nego pre pet godina, tu je Ju Tjub, tu su novine, tu je Gugl
.


Mediji su i u vrijeme DS-a bili dosta zatvoreni za njihove protivnike.

Pa ipak...

Sjećam se emisije na RTS-u iz 2011. gdje gostuje tadašnji ministar Jeremić (da, ovaj što se sad kandidovao za predsjednika), a šef opozicione partije Jovanović dobija dvije trećine vremena da priča i napada. A Jeremić mu strpljivo odgovara umjesto da ga zgromi. (Situacija koja bar liči na kakvu-takvu normalnost.)
A Vučić dok je bio u opoziciji trčao je na svaki duel gdje ga pozovu, za vrijeme izbora ali i mimo izbora.

Dragan Đilas vs Aleksandar Vučić (tv duel 2005, PINK)
Utisak Nedelje, B92 - duel Aleksandar Vučić i Borko Stefanović, 25.9.2011

Sad mu se ne ide ni na kakav TV duel, osim ako tamo nije neka pjevaljka ili ko zna ko...

Ne bih rekao da je baš sve potpuno isto.
gedza.73 gedza.73 15:20 28.03.2017

Re: I dalje

aureus
не даје одговор на ово питање: па зар смо ДС мијењали да би све било исто? Није ли СНС дошао на власт

Odgovor vrlo jednostavan.
Većina stalnih glasača DS-a tada nije izašla na izbore.
Nisu izašli jer nisu verovali, ili se nisu slagali, sa politikom koju je vodila Demokratska stranka a koja je po gafovima počela opasno da sliči SPS-JUL kojenajjačidasanasvetu politici.

Radikali (SNS) su izašli u skoro istom broju.
Njima si mogao da prodaš priču da su granice Srbije do Čakovca, da je EU najveće zlo, da će hleb da bude 3 dinara a samo par godina (meseci?) kasnije da EU nema alternativu, da su sadašnje granice Srbije one za koje se krnji trijumvirat Vučić-Nikolić-? oduvek zalagao i da Srbi moraju da nauče kako da rade 22 sata dnevno (kao onaj bager u Kolubari sa fakturisanih 25 radnih sati dnevno za vreme onih koji sada kukaju kako se sve pokrade).

Rezultat ovih izbora (Vučić sigurno pobeđuje) i par narednih (SNS pobeđuje sa prilepcima) biće ishod

Јесу ли имали пет година да нешто промијене? Јесу. И шта су промијенили? - Скоро ништа

jer opozicija nije još uvek shvatila u tih pet godina zašto je izgubila.
Ona luta između povećanja penzija, plata, blagostanja, hleba za tri dinara ne shvatajući da su na to ovi već dobili izbore i da u to niko živ više ne veruje.

Mene je jedan (G-17-DS-DJB-Koalicija Šumadija...) pre par dana smarao karikaturama Vučića kao da će tom vudu magijom da smeni čoveka koji je ubeđen da je nov srpski mesija. Totalno pogubljeni i bez ikakvih ideja osim želje da povrate stare pozicije.

zato
Е сад - иш! Не може још пет година.

ima ovi da stoluju duže od pet godina.
Sve dok troma opozicija ne ukapira koliko treba sebe da promeni.

p.s.
Sine, koliko su bolje ispraćeni izbori u Pajićevoj domovini. Bio mnogo jači zez, ovo nekako baš smuljavo.

p.s.s. Gde li je Blogi?
narcis narcis 17:13 28.03.2017

Re: I dalje

p.s.s. Gde li je Blogi?

odmara se od bloga , proverenoinsajderska informacija.
narcis narcis 17:19 28.03.2017

Re: I dalje

gedza.73
aureus
не даје одговор на ово питање: па зар смо ДС мијењали да би све било исто? Није ли СНС дошао на власт

Odgovor vrlo jednostavan.
Većina stalnih glasača DS-a tada nije izašla na izbore.
Nisu izašli jer nisu verovali, ili se nisu slagali, sa politikom koju je vodila Demokratska stranka a koja je po gafovima počela opasno da sliči SPS-JUL kojenajjačidasanasvetu politici.

Radikali (SNS) su izašli u skoro istom broju.
Njima si mogao da prodaš priču da su granice Srbije do Čakovca, da je EU najveće zlo, da će hleb da bude 3 dinara a samo par godina (meseci?) kasnije da EU nema alternativu, da su sadašnje granice Srbije one za koje se krnji trijumvirat Vučić-Nikolić-? oduvek zalagao i da Srbi moraju da nauče kako da rade 22 sata dnevno (kao onaj bager u Kolubari sa fakturisanih 25 radnih sati dnevno za vreme onih koji sada kukaju kako se sve pokrade).

Rezultat ovih izbora (Vučić sigurno pobeđuje) i par narednih (SNS pobeđuje sa prilepcima) biće ishod

Јесу ли имали пет година да нешто промијене? Јесу. И шта су промијенили? - Скоро ништа

jer opozicija nije još uvek shvatila u tih pet godina zašto je izgubila.
Ona luta između povećanja penzija, plata, blagostanja, hleba za tri dinara ne shvatajući da su na to ovi već dobili izbore i da u to niko živ više ne veruje.

Mene je jedan (G-17-DS-DJB-Koalicija Šumadija...) pre par dana smarao karikaturama Vučića kao da će tom vudu magijom da smeni čoveka koji je ubeđen da je nov srpski mesija. Totalno pogubljeni i bez ikakvih ideja osim želje da povrate stare pozicije.

zato
Е сад - иш! Не може још пет година.

ima ovi da stoluju duže od pet godina.
Sve dok troma opozicija ne ukapira koliko treba sebe da promeni.

p.s.
Sine, koliko su bolje ispraćeni izbori u Pajićevoj domovini. Bio mnogo jači zez, ovo nekako baš smuljavo.

p.s.s. Gde li je Blogi?

ni ja ne bi bolje sročio, što i nije za neverovati
pa nek kaže netko da komunisti ne mogu da se slože s ćetnici, ponetkad, retko , i tako to.
freehand freehand 19:42 28.03.2017

Re: I dalje

aureus
Kako da nije, pobogu. Treba da si retardiran, da ti je izbrisano pamćenje ili da si interesno spreman da tako nešto kažeš.
pa nije to bilo pre 100 nego pre pet godina, tu je Ju Tjub, tu su novine, tu je Gugl
.


Mediji su i u vrijeme DS-a bili dosta zatvoreni za njihove protivnike.

Pa ipak...

Sjećam se emisije na RTS-u iz 2011. gdje gostuje tadašnji ministar Jeremić (da, ovaj što se sad kandidovao za predsjednika), a šef opozicione partije Jovanović dobija dvije trećine vremena da priča i napada. A Jeremić mu strpljivo odgovara umjesto da ga zgromi. (Situacija koja bar liči na kakvu-takvu normalnost.)
A Vučić dok je bio u opoziciji trčao je na svaki duel gdje ga pozovu, za vrijeme izbora ali i mimo izbora.

Dragan Đilas vs Aleksandar Vučić (tv duel 2005, PINK)
Utisak Nedelje, B92 - duel Aleksandar Vučić i Borko Stefanović, 25.9.2011

Sad mu se ne ide ni na kakav TV duel, osim ako tamo nije neka pjevaljka ili ko zna ko...

Ne bih rekao da je baš sve potpuno isto.

To si ti meni sve objašnjavao?
tyson tyson 23:01 28.03.2017

Re: I dalje

Ako nista drugo placam porez u Srbiji te imam pravo da glasam

Porez nema veze sa pravom glasa.

A DS, koliko znam, nema svog kandidata iz stranke. Ne razumem toliku fokusiranost na njih kod tebe, u priči o nastupajućim izborima.




gedza.73 gedza.73 07:51 29.03.2017

Re: I dalje

narcis
pa nek kaže netko da komunisti ne mogu da se slože s ćetnici




Dragoljube, zamisli da neko naredi nišlijskim slikarima da svi moraju da slikaju isključivo barokni stil na platnima 90x70 i da slike moraju biti uokvirene pozlaćenim ramovima.
Koliko bi umetnost izgubila jer imaš bar pet slikara koji vrhunski rade akvarele?

Ima neko udruženje četnika sa kojima se raspravljam jer par 'glasnogovornika' bi hteli Tita sa Dražinom bradom, kokardom i lenonkama a udruženje im koristi kao paravan za okupljanje i opijanje.

Od komunista do četnika ima širok spektar političkih ideja pa nije baš svaki antikomunista četnik


Opozicija treba da nađe nekog klinca i pošalje u pećinu van tajkuna, dnevnopolitičkih rijaliti prepucavanja da ga tamo obuči stari, cinični mentor.
Kad prođu par godina a Vule napravi još katastrofalnih gafova (nešto se ne sećam da se oglašavao po pitanju šverca heroina (?) službenim državnim vozilima, dilovanjem po skupštinskim kuloarima) puste klinca superheroja na njega da ga otkine na izborima.

Nešto poput Belog samo da iza ne stoji isključivo zajebancija već dobra politička ideja i neukaljan lik.




narcis narcis 13:48 28.03.2017

baš


angie01 angie01 14:00 28.03.2017

Re: baš

sto nam se Padjica povukao, odradio zadatak, pa zbrissss, nista uobicajeni duoviti odgovori, komunikacija sa masama/narodom, vrcavost, doskocice:))),.... i jos mu dosao koleZa da mu se nadje, podpomogne, odbrani,...ono bas pederski.
sevarlica sevarlica 14:15 28.03.2017

Re: baš

angie01
sto nam se Padjica povukao, odradio zadatak, pa zbrissss, nista uobicajeni duoviti odgovori, komunikacija sa masama/narodom, vrcavost, doskocice:))),.... i jos mu dosao koleZa da mu se nadje, podpomogne, odbrani,...ono bas pederski.


hahaahahaaha carski

Nema vremena covek, znas ti kolike su Vuciceve usne. Treba se za to psihicki pripremiti.
sevarlica sevarlica 14:15 28.03.2017

Re: baš

angie01
sto nam se Padjica povukao, odradio zadatak, pa zbrissss, nista uobicajeni duoviti odgovori, komunikacija sa masama/narodom, vrcavost, doskocice:))),.... i jos mu dosao koleZa da mu se nadje, podpomogne, odbrani,...ono bas pederski.


hahaahahaaha carski

Nema vremena covek, znas ti kolike su Vuciceve usne. Treba se za to psihicki pripremiti.
freehand freehand 14:18 28.03.2017

Re: baš

Nema vremena covek, znas ti kolike su Vuciceve usne. Treba se za to psihicki pripremiti.

Insajderska informacija zlata vredi
narcis narcis 14:45 28.03.2017

Re: baš

angie01
sto nam se Padjica povukao, odradio zadatak, pa zbrissss, nista uobicajeni duoviti odgovori, komunikacija sa masama/narodom, vrcavost, doskocice:))),.... i jos mu dosao koleZa da mu se nadje, podpomogne, odbrani,...ono bas pederski.

angie01 angie01 14:53 28.03.2017

Re: baš

ma jok, ...nije meni ne odgovorio, nego nikom,... ne ponasa uobicajeno.
angie01 angie01 15:35 28.03.2017

Re: baš

Nema vremena covek,


od progonjenog do progonitelja..."Zivot prica".
narcis narcis 17:15 28.03.2017

Re: baš

ma jok, ...nije meni ne odgovorio, nego nikom

nisam mislio na tebe, samo, već se nadovezao, samo.
freehand freehand 19:48 28.03.2017

Re: baš

angie01
ma jok, ...nije meni ne odgovorio, nego nikom,... ne ponasa uobicajeno.

Mislim da sa Krstićem piše saopštenja u četiri ruke

sevarlica sevarlica 07:55 29.03.2017

Re: baš

freehand
Nema vremena covek, znas ti kolike su Vuciceve usne. Treba se za to psihicki pripremiti.

Insajderska informacija zlata vredi


Ti znas najbolje
freehand freehand 08:04 29.03.2017

Re: baš

sevarlica
freehand
Nema vremena covek, znas ti kolike su Vuciceve usne. Treba se za to psihicki pripremiti.

Insajderska informacija zlata vredi


Ti znas najbolje

Ne bih smeo da kažem tako nešto, mada pažljivo čitam i dobro pamtim.
Atomski mrav Atomski mrav 09:39 29.03.2017

Re: baš

ne ponasa uobicajeno

Mozda je pravi Pedja vezan u nekom podrumu pored pravog Krla?

freehand freehand 14:23 28.03.2017

Epidemija

Ovo izgleda ko "Deset ljutih gusara"... Ne znam vodi li neko računicu, šta ostade od 650?

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:01 28.03.2017

О спотовима

Видела сам три Вучићева спота, снимљена у авиону, за баром и у библиотеци.

На страну што није јасно каква је порука нпр. враћања књиге у библиотеку после 35 година, када је тајминг у животу, ако не баш све, онда сигурно много тога, хтела сам о нечем другом.

Вучић у том споту не сноси уобичајене последице (плаћање казне за сваки дан кашњења), већ га строга библиотекарка шаље у ћошак.

У другом споту цео стадион скандира "Вучићу педеру".

Која је психологија иза овог примања казне?
aureus aureus 15:14 28.03.2017

Re: О спотовима

Ono što sam primjetio je da Vučić u zadnje vrijeme (ne samo u spotovima) nosi džemper, a ne košulju-kravatu-i sako; to je vizuelni trik koji se koristi da bi se on što više svidio običnim ljudima. Uz to, mnogi mediji (B92 naročito) rado ga prikazuju kako zabrinut briše znoj sa čela.

Time se želi reći - on je jedan od nas, i teško mu je - ali trudi se, baš se trudi. Zato ga podržite.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:25 28.03.2017

Re: О спотовима

Тачно, мада се он и раније облачио неформално, некада и крајње (кошуља неувучена у панталоне), а и раније је носио фармерке (нарочито ону dress-down-Friday комбинацију фармерки и сакоа).

Слање у ћошак ми је, међутим, посебно занимљиво.

Шта је следећи спот? Можда ће Вучића да бичује нека доминатрикс?
angie01 angie01 15:33 28.03.2017

Re: О спотовима

kako zabrinut briše znoj sa čela.


dobro, taj deo ide uz njegovu uobicajenu dramatiku, stanka pred katarzu, uzdasi, izdasi, zabrinute face, naricanja,....al brate, ne ide mu sa simpaticnim smeskom i blagim/dragim licem- nikako.
aureus aureus 16:04 28.03.2017

Re: О спотовима

On pred ove izbore baš dosta nosi te džempere i baš dosta briše taj znoj s čela.


Na Pinku

Na konferenciji za štampu

U spotu (svakom spotu!)

B92 insistira da je Vučiću teško

Na ručku sa balkanskim državnicima, pogodite ko jedini nosi džemper? I to isti onaj iz aviona, kafane, biblioteke...što govori o skromnosti i poštenju (živi od plate)


Pogledajte samo kako je fin, ljubi ga majka! Pa zar biste njega ostavili bez vlasti i doveli kojekakve lopuže?
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:11 28.03.2017

Re: О спотовима

Било је тога и раније, неформалност до границе непристојности:

docsumann docsumann 18:04 28.03.2017

Re: О спотовима

a Vučić u zadnje vrijeme (ne samo u spotovima) nosi džemper,


ha, džemperaši ponovo jašu... narod.

već duže imam utisak da je Vučiću Milo politički uzor.
ne zbog same politike, nit ideja i ciljeva, koliko zgog neokrnjene dugovječne vladavine.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana