Budućnost

Hoćete li vi sutra živeti u Srbiji?

Predrag Brajovic RSS / 02.04.2017. u 22:49

    Jedna zanimljiva istorijska anegdota kaže kako je Vinston Čerčil, upozoren od strane vlastitog izaslanika kod partizana Ficroja Maklina, da puna podrška Titu i njegovim borcima našu zemlju - tada Jugoslaviju - gura u komunizam, s njim zapodeo sledeći dijalog:
     - Hoćeš li ti živeti u toj Jugoslaviji posle  rata?
     - Ne.
    - Neću ni ja. Pa zar nije bolje, onda, da ih pustimo da naprave vladu i državu kakvu oni hoće? A nama je jedino važno od koga Nemci više stradaju.

    Jednom je to bilo stradanje Nemaca, kao izgovor za popustljivost spram ideološki totalitarnog režima, drugi put suprostavljanje sovjetskoj Rusiji, treći put to što je naš haški predsednik bio „faktor mira i stabilnosti na Balkanu".
     Četvrti put?
    Pa, četvrti put ta popustljivost spram nedemokratskog režima ima uzrok u potpunoj EU poslušnosti Srbije, u političkoj pacifikaciji njenog javnog mnjenja, u ekonomskoj pacifikaciji takođe. Otuda se, izgleda, dâ progledati kroz prste našem vlastodršcu to što grubo krši zakon i Ustav, zbog čega bi ga s vlasti smenili i u najmanjem nemačkom zaseoku, što širi atmosferu nedijaloga, straha, cenzure i autocenzure, što svojim stavovima verifikuje lažne diplome i prave naučne lopove, što verifikuje korupciju, klijentilizam i dopušta pretnje, a sve zaklinjući se da je čist kao voda.
     Čist kao Beograd na vodi.
    Zbog toga, a imajući na umu sve one moje poznanike i prijatelje koje je SNS mašinerija ovih dana telefonom zvala s pitanjem - Da li ćete glasati za Vučića? - i imajući na umu sve one u političku utakmicu razočarane građane Srbije, umorne da se ozbiljnije suprotstave i odbrane od političkog nasilja, podsećam da ni Čerčil ni Ficroj Maklin, ali ni Angela Merkel, ili onaj Kurc, pa ni džuboks političar Gerhard Šreder, i onaj nasmejani masonski majstor i savetnik Toni Bler, nikada nisu imali nameru da žive u Srbiji. I baš ih briga kako ćemo mi živeti, sve dok im mi, siromašni rođaci iz provincije, ne dosađujemo previše i nismo na smetnji.
     Dakle, hoćete li vi sutra živeti u Srbiji. Ili oni?

     U stvari, samo sam hteo da vas sve podsetim da je u utorak uveče promocija romana mog prijatelja Krste Popovskog.
     Dođite.
     Ako se pre toga ne odselite.

2c43994f-5ed4-41b0-a7e8-2242fca7d014_zpsq5wxzwz9.jpg



Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 11:40 03.04.2017

Re: ova situacija

Zamisli da Merkelova odbije da se viđa sa Vučićem dokle god se on ne promeni? Bio bi to lep pritisak na njega.

Da. Kad bi Merkelova vršila pritisak na osnovu rekla-kazala.
tyson tyson 15:32 03.04.2017

Re: ova situacija

Da. Kad bi Merkelova vršila pritisak na osnovu rekla-kazala.

A misliš da nemačko Ministarstvo inostranih poslova ne dobija izveštaje iz ambasade? Ne budi naivan. Pa ipak nije Srbija neki tamo Surinam za Nemačku.


looping looping 20:59 03.04.2017

Re: ova situacija

tyson
Da. Kad bi Merkelova vršila pritisak na osnovu rekla-kazala.

A misliš da nemačko Ministarstvo inostranih poslova ne dobija izveštaje iz ambasade? Ne budi naivan. Pa ipak nije Srbija neki tamo Surinam za Nemačku.



Dobija, naravno. Ali ne rekla-kazala izveštaje. Da opozicija tuži Vučića ambasadi a onda Merkelova grdi Vučića.
Traže i oni neke dokaze, nisu baš totalni duduci.

vcucko vcucko 21:14 03.04.2017

Re: ova situacija

looping
tyson
Da. Kad bi Merkelova vršila pritisak na osnovu rekla-kazala.

A misliš da nemačko Ministarstvo inostranih poslova ne dobija izveštaje iz ambasade? Ne budi naivan. Pa ipak nije Srbija neki tamo Surinam za Nemačku.



Dobija, naravno. Ali ne rekla-kazala izveštaje. Da opozicija tuži Vučića ambasadi a onda Merkelova grdi Vučića.
Traže i oni neke dokaze, nisu baš totalni duduci.


Druže Tito, mi ti se kunemo... oooj!

Ovo mi liči na to. E kad bi drug Tito znao, šta radi ova rđa Radosav iz opštinskog komiteta, on bi ga... ma, on bi ga ovako zgromio

Da li vi, deco, čujete sami sebe? Šta je sledeće, Vuk ti reče dobro veče
freehand freehand 21:18 03.04.2017

Re: ova situacija

Dobija, naravno.

Pa da. Od Vučića, iz prve ruke.
tyson tyson 21:42 03.04.2017

Re: ova situacija

Traže i oni neke dokaze, nisu baš totalni duduci.

Naravno. I nađu ih, jer ih ne manjka.

A izveštavaju i o glasinama, ništa se ne brini. I to im je u opisu posla.


looping looping 05:52 04.04.2017

Re: ova situacija

tyson
Traže i oni neke dokaze, nisu baš totalni duduci.

Naravno. I nađu ih, jer ih ne manjka.

A izveštavaju i o glasinama, ništa se ne brini. I to im je u opisu posla.



Kako, ne manjka? Hajde dokaze malo da podelimo sa narodom, možda se smanji broj Vučićevih glasača.

Dobar početak bio bi da se ubede ljudi na blogu da AV ne valja, nekim dokazima. Ali ne glasinama. Nisu ljudi baš toliko naivni (barem ne svi).
bene_geserit bene_geserit 08:31 04.04.2017

Re: ova situacija

Predrag Brajovic
blogov_kolac
A što se tiče uvodnog teksta na ovom konkretnom blogu, mogu samo da sa žaljenjem konstatujem da nas je konstantno prebacivanje odgovornosti na Zapad za naše sopstvene neuspehe, loše izbore i brljotine umnogome i dovelo dovde.

Daleko sam ja od toga.
Mi smo kao društvo nezreli i usrani. Tu pelenu ne daju nam da promenimo i ovi iz preka, inostranci. Zamisli da Merkelova odbije da se viđa sa Vučićem dokle god se on ne promeni? Bio bi to lep pritisak na njega.

Posle ovoga definitivno odustajem od daljeg citanja.
Brajovicu, postao si k'o Filip. Uvek na pogresnoj strani sa pogresnim idejama. Pazi ovo "da Merkelova odbije da se vidja sa Vucicem dok se ovaj ne promeni" - potpuno filipovska izjava, bez smisla/logike, utopisticka, nedefinisana.
predatortz predatortz 08:35 04.04.2017

Re: ova situacija

bene_geserit
Predrag Brajovic
blogov_kolac
A što se tiče uvodnog teksta na ovom konkretnom blogu, mogu samo da sa žaljenjem konstatujem da nas je konstantno prebacivanje odgovornosti na Zapad za naše sopstvene neuspehe, loše izbore i brljotine umnogome i dovelo dovde.

Daleko sam ja od toga.
Mi smo kao društvo nezreli i usrani. Tu pelenu ne daju nam da promenimo i ovi iz preka, inostranci. Zamisli da Merkelova odbije da se viđa sa Vučićem dokle god se on ne promeni? Bio bi to lep pritisak na njega.

Posle ovoga definitivno odustajem od daljeg citanja.
Brajovicu, postao si k'o Filip. Uvek na pogresnoj strani sa pogresnim idejama. Pazi ovo "da Merkelova odbije da se vidja sa Vucicem dok se ovaj ne promeni" - potpuno filipovska izjava, bez smisla/logike, utopisticka, nedefinisana.


Ma, ovakve rasprave su svakako besmislene.
Politika se rukovodi interesima. Boli Merkelovu patka kakav je Vučić nama, sve dok je dobar njoj.
Šta, mi se to ne bi mešali u izbore u Nemačkoj da možemo da utičemo da kancelar bude neko ko će da bude pod uticajem srpskih interesa?
Budimo realni...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:37 04.04.2017

Re: ova situacija

Posle ovoga definitivno odustajem od daljeg citanja.
Brajovicu, postao si k'o Filip. Uvek na pogresnoj strani sa pogresnim idejama. Pazi ovo "da Merkelova odbije da se vidja sa Vucicem dok se ovaj ne promeni" - potpuno filipovska izjava, bez smisla/logike, utopisticka, nedefinisana.

Normalno da neće.
Šta nju briga da li je ovde nedemokratska ili demokratska vlast.
Ali, ako već neće da mu odmaže, nemoj da mu pomaže.
Što Evropa radi.
Evropa verifikuje da je ovakav stil vladavine normalan.

A uvek ima težinu ono -- kad neki državnik odbije da se vidi s tobom, ne učestvuje u tvojoj proslavi i slično. (Siroti Toma, onaj bojkot na prijemu za Dan državnosti je bio isto kao kad ti ono mafija pošalje olovku.)
Ali oni -- jok.
Još je i ona Mogerini došla usred kampanje.
A Savamalu mu progledali kroz prste.

Je l' sad razumeš?
tyson tyson 20:34 04.04.2017

Re: ova situacija

Kako, ne manjka? Hajde dokaze malo da podelimo sa narodom, možda se smanji broj Vučićevih glasača

Pa traži ih od nemačke ambasade.


sasaminijature sasaminijature 05:19 03.04.2017

Одговорност!

Да ли ће се неко од опозиције погледати у огледало и покушати да утврди своју одговорност?

50% грађана не интересује шта ради АВ, њих инересује шта треба да се деси да се опозиција промени, коренито промени.

Не постоји одговорност у нашој култури и то нам је нејвећа препрека за неки нови степеник, а хијене само глођу кости и користе овај вакум.
alselone alselone 07:56 03.04.2017

Dobro pitanje

Cudnom koincidencijom bas sam u petak, pred izbore ko da su znali, dobio poziv za intervju za posao od Amazona za njihov centar u Luksemburgu. Posto ne planiram da se selim, odbio sam ih.

Ali, sto bi rekao jedan moj poznanik kada se iseljavao - ja imam veoma dobro radno mesto, i mogu sebi da kupim na primer BMW-a, ali ne mogu da napravim puteve.

Za sada sam ovde, ali to svakim danom postaje sve veci izazov.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:10 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone
Cudnom koincidencijom bas sam u petak, pred izbore ko da su znali, dobio poziv za intervju za posao od Amazona za njihov centar u Luksemburgu. Posto ne planiram da se selim, odbio sam ih.

Ali, sto bi rekao jedan moj poznanik kada se iseljavao - ja imam veoma dobro radno mesto, i mogu sebi da kupim na primer BMW-a, ali ne mogu da napravim puteve.

Za sada sam ovde, ali to svakim danom postaje sve veci izazov.

Pa i meni je malo puklo trpilo... Mi smo zatočeni u devedesetim godinama, još nismo ni do 95. došli.
Amazon? Trebalo je da im tražiš tolike pare da oni tebe odbiju. Ne ti njih. A ako pristanu, eto tebe u Luksemburgu.
alselone alselone 08:15 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Amazon? Trebalo je da im tražiš tolike pare da oni tebe odbiju. Ne ti njih. A ako pristanu, eto tebe u Luksemburgu.


He, he, nisam na ovaj nacin razmisljao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:21 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone
Amazon? Trebalo je da im tražiš tolike pare da oni tebe odbiju. Ne ti njih. A ako pristanu, eto tebe u Luksemburgu.


He, he, nisam na ovaj nacin razmisljao.

Jedan naš drugar s bloga tako je, u situaciji sličnoj tvojoj, završio na pet-šest hiljada kilometara odavde. Jbg, izašli su u susret svim njegovim zahtevima. Ti nikad sa sigurnošću ne znaš koliko je neko drugi spreman da plati, vizure se često mimoilaze.
alselone alselone 08:26 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Jedan naš drugar s bloga tako je, u situaciji sličnoj tvojoj, završio na pet-šest hiljada kilometara odavde. Jbg, izašli su u susret svim njegovim zahtevima. Ti nikad sa sigurnošću ne znaš koliko je neko drugi spreman da plati, vizure se često mimoilaze.


Ovi su izasli sa konkretnom ponudom. Mada, sto kazes, moze tu uvek da se cenka. Ali posto u ovom momentu mi nije interes da se seljakam, nisam ni razmisljao o cenkanju. Jer ipak - svi smo mi kurve, samo treba pogoditi cenu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:27 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Računaj da su, možda, bili spremni na 20-30% više od ponuđenog.
stopalo stopalo 09:20 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Ali, sto bi rekao jedan moj poznanik kada se iseljavao - ja imam veoma dobro radno mesto, i mogu sebi da kupim na primer BMW-a


sad me podseti na jednog drugara koji je nesto slicno rekao

boli mene uvo za XXXXX* ja na liturgiji govorim pomjani gospode johanesa hana

*druga je drzava pa da ne navodimo imena

EDIT: ne zaboravi ni fulea ni rena
emsiemsi emsiemsi 10:34 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone
Jedan naš drugar s bloga tako je, u situaciji sličnoj tvojoj, završio na pet-šest hiljada kilometara odavde. Jbg, izašli su u susret svim njegovim zahtevima. Ti nikad sa sigurnošću ne znaš koliko je neko drugi spreman da plati, vizure se često mimoilaze.


Ovi su izasli sa konkretnom ponudom. Mada, sto kazes, moze tu uvek da se cenka. Ali posto u ovom momentu mi nije interes da se seljakam, nisam ni razmisljao o cenkanju. Jer ipak - svi smo mi kurve, samo treba pogoditi cenu.

Неки ми нисмо !
escherichije_colic escherichije_colic 10:46 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone
Jer ipak - svi smo mi kurve, samo treba pogoditi cenu.


Ima i ona verzija "svi smo mi pederi, samo nema niđe para".
tyson tyson 15:33 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Ali, sto bi rekao jedan moj poznanik kada se iseljavao - ja imam veoma dobro radno mesto, i mogu sebi da kupim na primer BMW-a, ali ne mogu da napravim puteve.

Pa da. Ili da bude koliko-toliko siguran da će tog BMW naći gde ga je parkirao, svaki put kad se parkira.


alselone alselone 17:22 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Неки ми нисмо !


Svaka cast.

Ima i ona verzija "svi smo mi pederi, samo nema niđe para".

Ova je bolja.

Pa da. Ili da bude koliko-toliko siguran da će tog BMW naći gde ga je parkirao, svaki put kad se parkira.

Ili da mu ne ukradu kantu za smece, kao na primer meni. KANTU ZA SMECE?!
tadejus tadejus 17:24 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone
Cudnom koincidencijom bas sam u petak, pred izbore ko da su znali, dobio poziv za intervju za posao od Amazona za njihov centar u Luksemburgu. Posto ne planiram da se selim, odbio sam ih. Ali, sto bi rekao jedan moj poznanik kada se iseljavao - ja imam veoma dobro radno mesto, i mogu sebi da kupim na primer BMW-a, ali ne mogu da napravim puteve. Za sada sam ovde, ali to svakim danom postaje sve veci izazov.


mi imamo i dalje taj neki stav prema emigriranju kakav više priliči iseljavanju lučkih radnika s početka XX vijeka nego današnjim uslovima..
kao kad dotjera voda do nosa, selo gladno, propali usjevi već treću godinu a starješine odluče da pošalju par mladića preko mora pa kako bude.. pa se okupe seljanke da nariču.. sine jovoooooooo, oči materineeeeeeee, jaaaaaaaaaaaaao...
i mi to i danas tako vidimo..
kao ode dijete da se potuca po svijetu a mi jadni jaaaaaaaaaaaaao čemerno li je.. šta će tamo saaaaaaaaaaaaam.. kukuuuuuuj.. prepuće mu srce (a na stranu duša).. lele šaljte rakije (i plazme i smokija)..
brate..
a brat Francuz, Njemac i Danac smatraju nenormalnim da fakultetski obrazovan čovjek nikad nije radio van svoje zemlje (ajde za neobrazovane se samo smatra malo zatucanim da nikad nije putovao ali je ok da radi u svojoj zemlji do kraja života)..
bezveze..
kontrateža tom nerazumnom strahu od emigracije je (pogrešno) vjerovanje da tamo negdje med i mlijeko teku samo treba da dođeš..
a istina je (po običaju) u sredini..
ako si bio donji kod kuće bićeš i drugdje..
ako si mogao kod kuće moći ćeš i drugdje..
e sad koliko tačno dobro ćeš moći zavisi malo od tebe a malo od sreće ali da se ispitati red veličina bez da se ide na slijepo..
pa guglecni prosječnu platu tamo gdje ideš i tu tvoju ponudu, uporedi taj svoj omjer sa onim koji imaš kod kuće i to ti daje solidnu ideju ideš li na gore ili bolje..
pogledaj onda i kakve su razlike u strukturi troškova tamo gdje ideš i tu gdje si..
koliko će te unazaditi nekretnina tu a koliko tamo, koliko ćeš platiti školovanje djece a koliko tamo, pa sravni i to sa onom računicom o prosjeku..
pa vidi..
dosta naših ljudi koči i to što ne mogu oboje da se snađu u drugoj sredini (dosta profesija nije preseljivo npr. pravo, jezik) i to je ok, jer jebeš pare ako će taj bračni partner da ti postane poluludi ovisnik o opijatima dok čeka tebe da dođeš kući s posla (a oće da se desi)..
a onda je tu i porodica i prijatelji pa nekome je i to faktor odustajanja..
a ima i drugih pitanja..
ali nema mjesta tom kontu (ne pripisujem ga tebi, da se ne uvatiš odma) da je emigracija nekakva crna pokora..
blam brate
alselone alselone 17:29 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

kao kad dotjera voda do nosa, selo gladno, propali usjevi već treću godinu a starješine odluče da pošalju par mladića preko mora pa kako bude.. pa se okupe seljanke da nariču.. sine jovoooooooo, oči materineeeeeeee, jaaaaaaaaaaaaao...



Ubola si sustinu, i sam mislim tako, i nerviraju me oni koji se lepe za cifre i gledaju plate u apsolutnom iznosu i jos nedajboze u srpskim proporcijama. Ranije sam imao tu foru da merim u pivo/platama primanja (ah, mlados ludos). Pa kad smo se mi zaposlili imali smo 600 piva po plati, a kolega otisao u severnu Evropu i kurcio se kako ima 3000 eur platu, sto je zapravo kod njega bilo 500 piva po plati.

Ali u necemu gresis. Gresis u tome sto kazes smatras nenormalnim da se nikad nije radilo izvan svoje zemlje. U danasnjoj eri interneta i globanih firmi govoris kako je vazno gde fizicki sedis, u kom kjubikalu. Pa ja mogu da radim u svom selu i da zapravo budem veci kosmopolita od pola radnih mesta koja mogu da uhvatim u Nemackoj ili Francuskoj. Ne upadas u jednu zamku, pravis fore na nju, a do vrata si u narednoj. Onu koju definise novo doba.
narcis narcis 17:50 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone[/quote

bio si kod šabana, od milošte paitja.
vido si kako živi. sem love i ostalog, jebeš ga ne moraš baš u divljinu da ti pume budu komšije na kafi, al njemu život ne zagađuje dnevna politika, njemu ne kradu kantu za džubre.
živećeš bez pritiska koji ovde trpiš i to je u tvom slučaju možda jedino što može da te motiviše da odeš. mene bi to itekako motivisalo.
uostalom gledao sam neki text o tome da počinje sezona branja nekog vege sranja u nemciji i da sam zdraf otma bi otišo, al nisam a i nije bilo kako se odlazi u nemciju po tom pitanju.
u srbiji niko ne može da ostane normalan i jedini razlog nekom da ode je da bar pokuša da tamo negde bude normalan jer živi u normalnoj zemlji, ne mora da znači al mož da bidne.
tadejus tadejus 18:52 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone
Gresis u tome sto kazes smatras nenormalnim da se nikad nije radilo izvan svoje zemlje. U danasnjoj eri interneta i globanih firmi govoris kako je vazno gde fizicki sedis, u kom kjubikalu. Pa ja mogu da radim u svom selu i da zapravo budem veci kosmopolita od pola radnih mesta koja mogu da uhvatim u Nemackoj ili Francuskoj. Ne upadas u jednu zamku, pravis fore na nju, a do vrata si u narednoj. Onu koju definise novo doba.


nažalost je to tako u teoriji ali u praksi nije (nije sada a vjerovatno neće ni biti za naših radnih vijekova - u nekim budućima ko zna)..
ima neke razlike sigurno i po branšama.. u tvojoj je vjerovatno više ljudi koji rade kao hermiti - komuniciraju isključivo sa i preko ekrana i autput im je 100% moguće kodifikovati i izmjeriti..
no većina poslova nije takva i nikada to neće biti..
čak sam sklona da vjerujem da će poslovi budućnosti isključivo i biti poslovi koje nije moguće kodifikovati, precizno mjeriti i pretvoriti u komuniciranje sa ekranom (dosjetićeš se šta će vjerovatno biti sa takvim poslovima)..
za sve ostale od ključne je ipak važnosti taj kontakt uživo..
možeš ti dosta tog kontakta da obaviš i virtuelno (evo i mi ćakulamo a da se nikad ni čuli ni vidjeli nismo) ali ne možeš sve da svedeš na virtuelnu dimenziju..
povjerenje kao najvažnije..
nisam baš saasvim sigurna o kojim se sve tu elementima radi (nisam razmišljala na temu) ali empirijski utvrđujem da se stvari ipak bitno razlikuju zavisno od toga gdje sjediš..
bitno je..
no to nikako ne znači da ti u Novom Sadu ne možeš da postigneš jako mnogo.. samo bi postigao još više u San Francisku..
to samo nikako ti ne treba biti motiv da odeš (ili ostaneš), to je stvar ličnog izbora.. i jedno i drugo mogu biti odlične opcije..
ali razlike ima..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:52 03.04.2017

Silver spoon country

e sad koliko tačno dobro ćeš moći zavisi malo od tebe a malo od sreće ali da se ispitati red veličina bez da se ide na slijepo..

Ispitano!
Evo kako sreća izgleda: u veličini do 60% tvoja primanja zavise od zemlje u kojoj si rođen. Sledećih 20% doprinosi to koliko su ti bogati roditelji.

In other words, if you want to be rich, you’d better be born in a rich country (or emigrate there). You can see that in the figure here, where very poorest people in the United States have an income level which is equal to that of the middle class in China or even upper middle class in India.

So that's very striking. At least half of your income is determined by where you live, which for most people is where you were born. Then about 20 percent is due to the income level of your parents. So, your citizenship plus your parental background explain around two-thirds or even 70 percent of your income.


for 97% of the people in the world, half of their income is decided at the moment when they are born.

On Income Inequality: An Interview with Branko Milanovic
tadejus tadejus 19:01 03.04.2017

Re: Silver spoon country

Predrag Brajovic
At least half of your income is determined by where you live, which for most people is where you were born.


ali ne radi se o tome..
ako ćeš životni vijek provesti u tom Londonu (ili Beogradu) tebi je poprilično nevažno koliko više/manje funti/dinara košta ta tvoja kuća.. ti ćeš u njoj da provedeš život i bitno ti je (možda) samo koliko je veća i bolja kuća tvog komšije Johna/Pere dok za kuću nekog Jua ne mariš..
Milanović poredi nešto što John i Pera nikad neće..
ili dobro.. John se bogme i dosjetio pa poodavno prodaje svoje kućerke diljem hladnjikave Britanije da bi pod starost koskre grijao u vilama diljem Portugala i Španije..
no našeg Peru (kladim se) ne bi u Španiju poćerao taman tamo da ga čeka i mlađahna Portuglaka pride (a nekamoli sa njegovom Bosom)..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:10 03.04.2017

Re: Silver spoon country

ili dobro.. John se bogme i dosjetio pa poodavno prodaje svoje kućerke diljem hladnjikave Britanije da bi pod starost koskre grijao u vilama diljem Portugala i Španije..

:)
Znm čoveka koji iznajmljuje svoj stan u Londonu, valjda negde oko Noting Hila, a živi u Beogradu, od te rente, i super mu je.
Paradoks: srednja srpska firma, od 10-20 zaposlenih, sa ebidom od 100.000€, vredi koliko jedan solidan stančić na tom Noting Hilu.

Svaka engleska babetina* sa pristojnom kućom ili stanom bogatija je od 99% srpskih preduzetnika.

*Tako se kaže.
tadejus tadejus 19:18 03.04.2017

Re: Silver spoon country

Predrag Brajovic
Svaka engleska babetina* bogatija je od 99% srpskih preduzetnika...
*Tako se kaže.


a kad smo kod engeskih babetina.. otkrih (kako je i red) englesku spisateljicu Mjuriel Sparks.. nikad čula (ne znam ti dal si) a žena je odlična..
elem tema su joj baš upravo engleske babetine (dobro i mlađi ali obavezno dobro pomjeren svijet)..
definitivno neki drugi univerzum.. nije ni čudo što se to kod nas ne čita..
kaže babac (radnja se dešava 50 i neke) je u poslednjih recimo 15 godina života recimo 22 puta mijenjala testament..
pa komentarišem s mužem kako bi to kod nas bilo nečuveno.. pa mi muž primjeti kako kod nas nasljedstvo obično biva rijetkost..
al onda se sjetih da je i moja baba pola života razbaštinjavala porodicu.. istina nikad nije otišla advokatu.. a engleska bogme sve u tefter..
emsiemsi emsiemsi 19:27 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

tadejus

...
za sve ostale od ključne je ipak važnosti taj kontakt uživo..
...

Сагласан !
Мени је, такође, контакт уживо, од пресудне важности !
alselone alselone 19:30 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

čak sam sklona da vjerujem da će poslovi budućnosti isključivo i biti poslovi koje nije moguće kodifikovati, precizno mjeriti i pretvoriti u komuniciranje sa ekranom (dosjetićeš se šta će vjerovatno biti sa takvim poslovima)..


Da napravimo paraleli uzmedju EU i US, koliko god nisu jednake. Imamo Maksa i ja zajednickog druga. Zivi negde u bespucima Nebraske, na maloj farmi i imanju milju sa miljom. Tako voli.

A radio je kao Global direktor proaje jedne velike firme. Moras priznati da direktor globalne prodaje jeste pozicija kakvu opisujes.

Mogao bih ti nabrojati jos gomilu ljudi koji zive u pripizdinama a rade globalno. Sa danasnjim tehnologijama i saobracajnom povezanoscu, nema potrebe ziveti u megalopolisima.
tadejus tadejus 19:34 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

alselone
Da napravimo paraleli uzmedju EU i US, koliko god nisu jednake. Imamo Carli i ja zajednickog druga. Zivi negde u bespucima Nebraske, na maloj farmi i imanju milju sa miljom. Tako voli. A radio je kao Global direktor proaje jedne velike firme. Moras priznati da direktor globalne jeste pozicija kakvu opisujes. Mogao bih ti nabrojati jos gomilu ljudi koji zive u pripizdinama a rade globalno. Sa danasnjim tehnologijama i saobracajnom povezanoscu, nema potrebe ziveti u megalopolisima.


ali nije sa farme izgradio tu poziciju zar ne?
naravno da jednom kad je izgradiš onda možeš sebi da priuštiš i da ideš da lunjaš po Perućici (al povremeno ipak da izađeš..
mada je i takvih opet malo..
bješe nedavno članak u Ekonomistu na temu kako osnivači kompanija najčešće ne zanju (ili "ne znaju" kad je vrijeme da odu pa se nerjetko dešava da pandrknu "in office" na šta berza reaguje skokom cijena akcija..
alselone alselone 19:38 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

ali nije sa farme izgradio tu poziciju zar ne?


U njegovom konkretnom slucaju zapravo jeste (poslednjih X radnih mesta mu je sa farme, i imao je rast od obicnog agenta prodaje do direktora globalne prodaje, i to u dve jake firme), mada mi je jasno sta kazes.

Da, postoje radna mesta koja moraju da imaju konstantno face to face, ali gomila radnih mesta koja sada lice da moraju da se rade uzivo se svede na par poseta klijentima svake druge nedelje, gomilu online sastanaka i par uzivo review-ova recimo jednom ili dva puta mesecno. Sa dobrom infrastrukturom ti si tu u najvise dva leta. Sto nije problem ako izaberes takav zivot.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:45 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Sa dobrom infrastrukturom ti si tu u najvise dva leta.

:)))))))))
Beograd-Užice, Užice-Kremna.
Za prvo putovanje treba 3 sata 15 minuta. Za drugo još sat.
Do Kremne, iz Bgda, možeš i preko Bajine Bašte. Tri i po sata za 180 kilometara. U proseku -- brzina ti je oko 50km/h.
alselone alselone 20:10 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Beograd-Užice, Užice-Kremna.
Za prvo putovanje treba 3 sata 15 minuta. Za drugo još sat.
Do Kremne, iz Bgda, možeš i preko Bajine Bašte. Tri i po sata za 180 kilometara. U proseku -- brzina ti je oko 50km/h.


Budalastina nasih puteva. Prosli put kad sam isao u Kremna pre par godina, pogodilo se da sam samo par nedelja pre toga isao u Bratislavu kolima. E, sad kad pogledas kartu sveta, gde je Bratislava od NS a gde su Kremna - i treba jednako vremena.

Isao sam NS - Sabac - Valjevo - Bajina Basta - Kremna.

A sto se tice letova mi uopste nismo losi, prakticno kao bilo ko ko ne zivi na cvoristima. Ujutru za Frankfurt, odatle sledeci let gde hoces na planeti.
tyson tyson 21:46 03.04.2017

Re: Dobro pitanje

Ili da mu ne ukradu kantu za smece, kao na primer meni. KANTU ZA SMECE?!

Pa to ti kažem. BMW, kantu za smeće, bicikl, poštu iz sandučeta, detetu patike... You name it.


predatortz predatortz 08:19 03.04.2017

Proces sazrevanja

Ljudi od drveta, često, ne vide šumu.
Pred našim očima se dešava proces koji i nije toliko loš, kad se čovek malo ozbiljnije unese u celu stvar.

Ok, postoji jak SNS, koji se nama ne dopada. Biće najjači još jedan do dva izborna ciklusa.
U međuvremenu, na opozicionoj sceni se stvari polako kreću sa mrtve tačke. Nazire se nekakav lider koji bi mogao da okupi neku buduću većinu.

Šešelj je pukao k'o zvečka.
Nestaju LDP, Čanak, DSS (čemu se ne radujem, ali je tako).
Sve u svemu, pojavljuju se nekakve konture budućih političkih odnosa.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:25 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Ljudi od drveta, često, ne vide šumu.
Pred našim očima se dešava proces koji i nije toliko loš, kad se čovek malo ozbiljnije unese u celu stvar.

Ok, postoji jak SNS, koji se nama ne dopada. Biće najjači još jedan do dva izborna ciklusa.
U međuvremenu, na opozicionoj sceni se stvari polako kreću sa mrtve tačke. Nazire se nekakav lider koji bi mogao da okupi neku buduću većinu.

Šešelj je pukao k'o zvečka.
Nestaju LDP, Čanak, DSS (čemu se ne radujem, ali je tako).
Sve u svemu, pojavljuju se nekakve konture budućih političkih odnosa.

Da.
Samo, problem je što mi ne živimo kao gavranovi, po dva-tri veka, već nam srpski poltičari traće ovih naših malo života. Mi smo u ovom civilizacijskom obrascu -- dog eat dog državi, lopovisanju, krađi -- još zasigurno barem pet godina. Moj sin će do tada da završi fakultet i tražiće posao. Možda u Londonu ili Briselu?
freehand freehand 08:28 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

predatortz
Ljudi od drveta, često, ne vide šumu.
Pred našim očima se dešava proces koji i nije toliko loš, kad se čovek malo ozbiljnije unese u celu stvar.

Ok, postoji jak SNS, koji se nama ne dopada. Biće najjači još jedan do dva izborna ciklusa.
U međuvremenu, na opozicionoj sceni se stvari polako kreću sa mrtve tačke. Nazire se nekakav lider koji bi mogao da okupi neku buduću većinu.

Šešelj je pukao k'o zvečka.
Nestaju LDP, Čanak, DSS (čemu se ne radujem, ali je tako).
Sve u svemu, pojavljuju se nekakve konture budućih političkih odnosa.


Kad uključiš mozak a isključiš inat ti sasvim mudro zboriš.
Nema šanse da SNS potraje u ovakvom obliku i snazi ni jedan, kamoli dva ciklusa. Trend se promeniuo. kao Sloba u proleće 2000. - osećaju se nekakve vibracije, ništa se ne vidi ali sve podrhtava.
Gledajući rezultat i to da je to rezultat SVIH koji su stali uz i iza Vučića, gledajući potpuno i katastrofalno neregularne medijske uslove, imajući u vidu da sad dolazi priča oko vlade i transfera ja mislim da ovo ne može dugo da potraje.
Sranje je, opet, svaki potrošeni dan na ovo iznurivanje a naročito što opasnost od potencijalnog nasilja raste svakim danom.
pri tom ne mislim da će neko organizovati revoluciju - ni slučajno - ali da varnica mogu, na primer biti izbori u Beogradu, ili nešto slično. A oni će se za svaki delić vlasti boriti zubima i kandžama. Ovo im je sad pa nikad više, i to znaju.
predatortz predatortz 08:32 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Predrag Brajovic
Ljudi od drveta, često, ne vide šumu.
Pred našim očima se dešava proces koji i nije toliko loš, kad se čovek malo ozbiljnije unese u celu stvar.

Ok, postoji jak SNS, koji se nama ne dopada. Biće najjači još jedan do dva izborna ciklusa.
U međuvremenu, na opozicionoj sceni se stvari polako kreću sa mrtve tačke. Nazire se nekakav lider koji bi mogao da okupi neku buduću većinu.

Šešelj je pukao k'o zvečka.
Nestaju LDP, Čanak, DSS (čemu se ne radujem, ali je tako).
Sve u svemu, pojavljuju se nekakve konture budućih političkih odnosa.

Da.
Samo, problem je što mikne živimo kao gavranopvi, po dva-tri veka, već nam srpski poltičari traće ovih naših malo života. Mi smo u ovom civiloizacijskom obrascu -- dog eat dog državi, lopovisanju, krađi -- još zasigurno barem pet godina. Moj sin će do tada da završi fakultet i tražiće posao. Možda u Londonu ili Briselu?


Ovo o čemu govoriš, odlazak dece, je neminovno.
Deca su, čini mi se, pametnija od nas. Oni su prevazišli taj koncept države (a znaš da sam ja balvan koji ću ga negovati do smrti ). Deca traže bolje! Odlaze oni koji imaju šta da ponude, a zauzvrat traže da im se da ono što očekuju.
Taman da sad dođe neka sila i da na vlast postavi mene i tebe, a siguran sam da bi obojica žestoko krenuli protiv korupcije, nepotizma, javašluka... i da nam ta sila obezbedi apsolutno odrešene ruke - teško da bi se proces odlaska zaustavio.
Prosto - nama bi trebale decenije da izgradimo ono što pametna deca mogu dobiti odmah.
Ovo će biti zemlja mediokriteta, staraca i neinventivnih ljudi. Takvim nam treba gledati kako ćemo, a da što manje budemo izdržavana lica.
I nije to samo naša sudbina. To je sudbina većine država slićne veličine i ekonomske moći, bez obzira na vlasti u njima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:37 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Gledajući rezultat i to da je to rezultat SVIH koji su stali uz i iza Vučića, gledajući potpuno i katastrofalno neregularne medijske uslove, imajući u vidu da sad dolazi priča oko vlade i transfera ja mislim da ovo ne može dugo da potraje.

Šešelj plus AV oko 2,1M glasova?
To je zanimljivo, jer, inače, potencijal SNS+SPS+Radikali jeste 2,5M glasova.

Ja sam, inače, zadovoljan svojim predviđanjima. SJ sam dao 15-17%, a za AVa mislio sam da će da ostane na 52-53%, jer ga ankete poguraju: strah je od javnog izjašnjavanja. Potajno sam se nadao da može da padne na 48-49%, da ga ankete dopinguju više od 5-6%.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:39 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Ovo će biti zemlja mediokriteta, staraca i neinventivnih ljudi. Takvim nam treba gledati kako ćemo, a da što manje budemo izdržavana lica.

Da.
Osim naše krivice za to, tu je i ona tuđa, sebična -- Merkelove, Blera, Šredera i sličnih.
alselone alselone 08:40 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

tuđa, sebična -- Merkelove, Blera, Šredera i sličnih.

Drago mi je da si poceo da priznajes i ovu cinjenicu. Sad samo taj nacin razmisljanja malo interpoliraj i po proslosti.
freehand freehand 08:41 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Šešelj plus AV oko 2,1M glasova?
To je zanimljivo, jer, inače, potencijal SNS+SPS+Radikali jeste 2,5M glasova.

AV plus svi ostali sa te strane. Pogledaj binu. mada je bio sam protiv ovih deset.
Ovo je manje, i to znatno od onoga što je imao pre godinu ili dve.
Ali je veća promena sa druge strane. Broj apatičnih se prepolovio a onih koji bi mu davali šanse da proba ovo ili ono je desetkovan. Uostalom pogledaj i po blogu samom.
freehand freehand 08:46 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Predrag Brajovic
Ovo će biti zemlja mediokriteta, staraca i neinventivnih ljudi. Takvim nam treba gledati kako ćemo, a da što manje budemo izdržavana lica.

Da.
Osim naše krivice za to, tu je i ona tuđa, sebična -- Merkelove, Blera, Šredera i sličnih.

Pobogu, Brajoviću: Bler je nebitan potpuno, njega i u Britaniji verovatno čeka suđenje za ratne zločine. Samo potpuni kreten može da ga angažuje i plaća.
Šreder je stendap bivši kancelar sa jasnom tarifom.
Angela Merkel je ključni faktor. Možda neko od Amerikanaca iz nekog nižeg ešalona sa svojim političkim i ekonomskim interesima jer smo vrhu ptopuno nezanimljivi u ovom trenutku.
I Putin koji je "odrađivao", protoklarno primajući Vučića bez ijedne reči direktne podrške. Bar je ja nisam čuo ne računajući ono smeće od SNS saopštenja i upregnutih medija, ali to nije štivo za ozbiljne ljude.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:52 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Drago mi je da si poceo da priznajes i ovu cinjenicu. Sad samo taj nacin razmisljanja malo interpoliraj i po proslosti.

:)
Ima tome jedno -- tom priznanju -- barem tri decenije.
Ako ne veruješ, evo jednog teksta od pre skoro 20 godina.
KAD SU U SRBIJI RASLE MASLINE
Milan Novković Milan Novković 09:50 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Predrag Brajovic
... Moj sin će do tada da završi fakultet i tražiće posao. Možda u Londonu ili Briselu?


Kad se sad nisam šlogir'o - ovo je strašno

Sedimo jednom nas trojica u kafani, sve go hunter-gatherer, i ja odjednom, ne sećam se kojim povodom, al hladnokrvno, zaključim kako bi mi, pod pretpostavkom da nam je osnovna egzistenicja sređena i da ne uzimamo kriminalitete razne u obzir, zaključim kako bi mi ultimativni životni poraz bio da mi dete ode u politiku.

I tu će najpronicljiviji među nama: "A šta ćemo sa Katarinom?!" - još uvek mi tragovi hladne jeze idu uz i niz kičmu, pošto mi je Kat, jelte, mlađa ćerka, tada oko 5-6 godina, ona što ne zaklapa, a vanredno vešto barata jezikom (šta-kako nije mi najjasnije, pošto mi u kući uglavnom parlamo loš Srpski - doduše i žena i ja imamo gen za priču, al po komada-jedan, kod mene latentni, sa majčine strane, a kod žene mi se bori za dominantnost, sa očeve strane).

Kasnije, sa 10 godina je prebacujemo iz nekada fenomenalne štole u tada jednu od najboljih u Londonu i kažu nam kad su je primili da je u Engleskom par godina ispred svoje gneracije, skoče adrenalini kao i svakom hvalisavo-ponosnom tatku, ali nikad nisam zaboravio reči druga koji je već nekoliko godina u tom trenutku lovio po večnim lovištima.

Tu ja zaključim da je za dečje dobro da roditelji koriste maltretiranja, cunning-trickery i agresivna ubeđivanja, pa fičičku silu kad zatreba, lake šamare i slično, da bi, bar malo, pomerili decu, to je za njihovo dobro, jelte, i ja sam danas ponosni otac mlađe ćerke koja 'oće u glumice, i to samo pozorišne

Tako, pamet u glavu, u Italije uvek može da ga preporuči Tetka Mirela, u Londonu Čika Milan, "znamo oca", možemo da kažemo, a poznato je da su u Srbiji i okolini žene lepše i pametnije od muškaraca, ako se galama ne računa

Vic:

Sin: Tata, rešio sam da se bavim organizovanim kriminalom!
Otac: Privatni ili državni sektor?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:38 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Tu ja zaključim da je za dečje dobro da roditelji koriste maltretiranja, cunning-trickery i agresivna ubeđivanja, pa fičičku silu kad zatreba, lake šamare i slično, da bi, bar malo, pomerili decu, to je za njihovo dobro, jelte, i ja sam danas ponosni otac mlađe ćerke koja 'oće u glumice, i to samo pozorišne

Moj sin ima, za razliku od oca, neverovatnu socijalnu inteligenciju, i od malih nogu mi smo se šalili na taj račun -- da će jednom da postane predsednik. Sada studira prava, to ga zanima, a prijatelji su nam u Briselima, Londonima i Vašingtonima (tetka). Da budem iskren, ja navijam da ode... da ne dangubi ovde, kao očeva generacija.
octopus octopus 15:47 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Sin: Tata, rešio sam da se bavim organizovanim kriminalom!
Otac: Privatni ili državni sektor?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:52 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja


baš je dirljivo što toliko voliš ženino dete - nadam se samo da njega boli tuki glede i ovde plasirane tvoje opsesije "drugarima".
ako ode - srećno mu bilo, a bilo bi lepo kada bi se suzdržao da onima koji ostanu počne da objašnjava kako se prave deca.

Samo da obavestim sve da sam zbog ovog džukačkog komentara banovao blogera pod nikom urbana gerila. (Unfa, kaže Srx.)
Milan Novković Milan Novković 15:55 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

octopus
Sin: Tata, rešio sam da se bavim organizovanim kriminalom!
Otac: Privatni ili državni sektor?


Da, tu sam ga i ja video (ti nemaš ikstenziju u linku pa se ne vidi fotka)
sweet64 sweet64 15:56 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Samo, problem je što mi ne živimo kao gavranovi, po dva-tri veka, već nam srpski poltičari traće ovih naših malo života.


Digresija ali ne izdržah.

Pre jedno 40 leta moj ujak u raspravi sa mojom nana Lenkom, odavno pokojnom, reče kako gavranovi jako dugo žive i do preko 200 godina. Jok, nemoguće, nana Lenka ni da čuje, džabe ubeđivanje, džabe enciklopedije.
- Mogli oni da pišu šta oće po te knjige, nego koj to živeo dvesta godine da zna da gaRVan mož da živi tolko!
tyson tyson 16:08 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

"znamo oca", možemo da kažemo

"Iz dobre je kuće, čestite i poštene"


tyson tyson 16:08 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

urbana_gerila urbana_gerila 16:55 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

Predrag Brajovic
Samo da obavestim sve da sam zbog ovog džukačkog komentara banovao blogera pod nikom urbana gerila. (Unfa, kaže Srx.)



šta je džukački:

- to što primećujem da voliš to dete?
- to što se nadam da to dete nije skorojević poput tebe?
- to što sam tom detetu poželeo sreću ako ode?
- to što to dete, kao i sve koji su otišli, molim da se posveti sebi i ne briga o ovdašnjima?

pitanja su, naravno, retorička - bloger urbana_gerila dobro zna koji to deo vaših karaktera žulja i "srxa" i tebe, a zbog banovanja ga, kao i uvek, boli tuki, pitoreskno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:40 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

a zbog banovanja ga, kao i uvek, boli tuki

Kao što vidiš, i mene! :)))))
Ni veće džukce nisam banovao, a gde ću -- dosadnu pudlicu.
emsiemsi emsiemsi 19:29 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

freehand

...

Ok, postoji jak SNS, koji se nama ne dopada. Biće najjači još jedan do dva izborna ciklusa.
U međuvremenu, na opozicionoj sceni se stvari polako kreću sa mrtve tačke. Nazire se nekakav lider koji bi mogao da okupi neku buduću većinu.
...

Молим појашњење !
niccolo niccolo 19:32 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

jeste 2,5M glasova

Ja se zalažem da te krezube sendvičare zamenimo robotima. Japanskim...
aureus aureus 19:37 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja

niccolo
jeste 2,5M glasova

Ja se zalažem da te krezube sendvičare zamenimo robotima. Japanskim...

Да се прво уради студија оправданости а затим и студија изводљивости, па ћемо онда, ако буде све то имало смисла, кренути у кампању прикупљања средстава.
urbana_gerila urbana_gerila 22:31 03.04.2017

Re: Proces sazrevanja


Predrag Brajovic
Kao što vidiš, i mene! :)))))
Ni veće džukce nisam banovao, a gde ću -- dosadnu pudlicu.






brajoviću, kako ti uvek uspe da se iskažeš kao neviđeni tupamaros: kad već, tehnički, ne umeš da banuješ, a želiš da sačuvaš to ništa integriteta drameći širinu shvatanja - nemoj brisati komentar koji te je isfrustrirao.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:30 04.04.2017

Re: Proces sazrevanja

urbana_gerila

Predrag Brajovic
Kao što vidiš, i mene! :)))))
Ni veće džukce nisam banovao, a gde ću -- dosadnu pudlicu.






brajoviću, kako ti uvek uspe da se iskažeš kao neviđeni tupamaros: kad već, tehnički, ne umeš da banuješ, a želiš da sačuvaš to ništa integriteta drameći širinu shvatanja - nemoj brisati komentar koji te je isfrustrirao.

Uzgred, ne brišem ni komentare, kao što ne banujem. Pa tako nijedan ni ovde nije obrisan.
urbana_gerila urbana_gerila 13:27 04.04.2017

Re: Proces sazrevanja


Predrag Brajovic
Uzgred, ne brišem ni komentare, kao što ne banujem. Pa tako nijedan ni ovde nije obrisan.



pokušao si da banuješ, no - numeš.

moj komentar je obrisan - riđi čovek, garant.
martin_krpan martin_krpan 09:26 03.04.2017

Vučić je zlo, ali...

1) Je daleko najbolji političar. Zašto?
2) Zbog: Median voter theorem.



Kako to?

3) Vučić je na grafikonu faktor "B" (dakle radikalni desničar) koji je prigrabio glasače "sredine" - a čak i ljevice.

Pa kojom politikom to?

4) Vučić je za Evropsku Uniju a Briselskim sporazumom je de fakto priznata nezavisnost Kosova. De jure će biti kada bude trebao potpisivati pristup EU.

Na Wikipediji već odavno stoji: 35. Andere Fragen: Beziehungen zum Kosovo (Pflichtige Anerkennung nötig).

Možemo se zezati ovdje manje ili više, ali: Niti je tzv. narod 100% stoka niti je tzv. gospodar budala.


anonymous anonymous 09:46 03.04.2017

Re: Vučić je zlo, ali...

Možemo se zezati ovdje manje ili više, ali: Niti je tzv. narod 100% stoka niti je tzv. gospodar budala.



stefan.hauzer stefan.hauzer 09:42 03.04.2017

.

Nismo bezveze izgradili naše živote na internetu. U ovoj mrežnoj stvarnosti smo svi prelepi, i ti emsiesmi, pogotovo.

No, jedna je Domovina, zar ne brat?





martin_krpan martin_krpan 10:18 03.04.2017

Fitzroy Maclean

Meni je Fitzroy Maclean ostao u sjećanju iz citata iz knjige: Bosnia After Dayton gdje na strani 10 autor knjige - Bose Sumatra citira Macleana iz 1943:

„Bosnia,... was in a sense a microcosm of the century of a whole... It had been fought over repeatedly by Turks, Austrians and Serbs, and most of the national trends and tendencies were represented there, all at their most violent. The population was made up of violently Catholic Croats and no less violently Orthodox Serbs, with a strong admixture of equally fanatical local Moslems. It is hard to imagine the savage intensity of the passions that were aroused of the extremes of bitterness which they engendered. Magnified and revitalized by the war… the latent tradition of violence revived. The lesson we were having was an object lesson, illustrated by burned villages, desecrated churches, massacred hostage and mutilated corpses”.
G.Cross G.Cross 12:00 03.04.2017

Russians are cool

Za prvi April Rusko ministarstvo spoljnih poslova je objavilo sledece:

On Saturday Russian Foreign Ministry published what it said was a new automated answering message for the switchboards of Russian embassies around the world.

"You have reached the Russian embassy, your call is very important to us," the audio message begins.

"To arrange a call from a Russian diplomat to your political opponent, press 1."

"To use the services of Russian hackers, press 2,

" and "to request election interference, press 3."


The message was posted on the official social media accounts of the Russian Foreign Ministry and re-shared by several Russian embassies, including the Russian Embassy in the UK, that tweeted, "Russian MFA developed automated voicemail system - please listen (Russian, then English) and tell us your opinion. Feedback appreciated!"


Cool !

http://edition.cnn.com/2017/04/03/world/russia-prank-voice-message/index.html
narcis narcis 17:52 03.04.2017

Hoćete li vi sutra živeti u Srbiji?

ja nebi al me prisililo.
predatortz predatortz 11:23 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Predrag Brajovic
Kolumna Bojane Maljević

Pošto je pobedio sve ljude, životinje, biljke i stvari, Vođi je preostalo još samo to da u svom predsedničkom mandatu stekne jednu sitnicu: ugled. Pošto lični ugled nema, niti ga je ikada imao, moraće da se zadovolji stečenim ili veštačkim ugledom...


Ugled je prilično nedefinisana stvar. Evidentno je da je Vučić osoba od ugleda za priličan broj glasača. Potcenjivanjem protivnika se ne dobija bitka.
narcis narcis 11:42 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

predatortz


Ugled je prilično nedefinisana stvar. Evidentno je da je Vučić osoba od ugleda za priličan broj glasača. Potcenjivanjem protivnika se ne dobija bitka.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:50 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Ugled jedne Ljiljane Habjanović Đurović ili Vesne Dedić, kao pisca, ili onih drugih pudlica srpske književnostiu, nije isti kao ugled Radoslava Petkovića ili Srđana Valjarevića ili Svetislava Basare.

O ovom potenjem ugledu, izgleda, Bojana govori.
Mislim, ne književnom, naravno, nego o ugledu koji imaju časni i dobri profesionalci u svojim profesijama.

Vučićev problem je što u srpskoj obrazovanijoj javnosti ima ugled jednak onom koji imaju doktorati Siniše Malog i Nebojše Stefanovića.
anonymous anonymous 11:54 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Predrag Brajovic
Ugled jedne Ljiljane Habjanović Đurović ili Vesne Dedić, kao pisca, ili onih drugih pudlica srpske književnostiu, nije isti kao ugled Radoslava Petkovića ili Srđana Valjarevića ili Svetislava Basare.

O ovom potenjem ugledu, izgleda, Bojana govori.
Mislim, ne književnom, naravno, nego o ugledu koji imaju časni i dobri profesionalci u svojim profesijama.

Vučićev problem je što u srpskoj obrazovanijoj javnosti ima ugled jednak onom koji imaju doktorati Siniše Malog i Nebojše Stefanovića.


Čekaj,ko je od pobrojanih književnika/ca sa , a ko bez ugleda ???
predatortz predatortz 11:55 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Ugled jedne Ljiljane Habjanović Đurović ili Vesne Dedić, kao pisca, ili onih drugih pudlica srpske književnostiu, nije isti kao ugled Radoslava Petkovića ili Srđana Valjarevića ili Svetislava Basare


Opet grešiš.
Obožavateljke jeftinih ljubavnih zapleta će te pitati ko su Petković i Basara.
A one imaju jednako pravo glasa.

Opet, rekoh da je ugled prilično nedefinisana kategorija.
Uzmimo za primer Basaru. Volim da ga čitam, ali se ne bih ugledao na njega.

Vučićev problem je što u srpskoj obrazovanijoj javnosti ima ugled jednak onom koji imaju doktorati Siniše Malog i Nebojše Stefanovića


Vučić je shvatio, red je da to shvatimo i mi koji nismo za njega:

Pobedu na izborima ne donosi 'srpska obrazovanija javnost', pobedu donosi većina koja zaokruži nečije ime.
Toj većini se treba obraćati.
looping looping 11:59 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Predrag Brajovic
Kolumna Bojane Maljević

Pošto je pobedio sve ljude, životinje, biljke i stvari, Vođi je preostalo još samo to da u svom predsedničkom mandatu stekne jednu sitnicu: ugled. Pošto lični ugled nema, niti ga je ikada imao, moraće da se zadovolji stečenim ili veštačkim ugledom...

...i nikada neće biti kul.

Ovo je na nivou razmaženog deteta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:07 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Opet grešiš.
Obožavateljke jeftinih ljubavnih zapleta će te pitati ko su Petković i Basara.
A one imaju jednako pravo glasa.

Ne grešim ja. I ne podmeći mi -- meni koji kukam da se mora uvažiti ta prva Srbija -- te budalaštine sa manjim i većim glasom
Vučić, očigledno, ima neki issue u vezi sa priznanjem od uglednih, zaista uglednih ljudi među obrazovanijim svetom.
Potpisnici njegovog Apela to nisu.
To zna i on i oni.
Pobedu na izborima ne donosi 'srpska obrazovanija javnost', pobedu donosi većina koja zaokruži nečije ime.

Znaš, zbog ovkvih stvari meni neki put se ogadi ovo odgovaranje.
Podmećeš.
P-o-d-m-e-ć-e-š.
I ja sad treba da se bavim demantovanjem toga?!
Ispada, dakle, onako kako si ti rekao, da ja mislim suprotno od tebe.
A ja sam, ovde i mnogo puta ranije, objašnjavao da društvo mora uvažiti tu neobrazovanu, bezubu Srbiju. I razumeti je.
Evo, da ti citiram moj komentar:
Ne, ja nisam puno očekivao od ovih izbora, makar od trena kada je moj kandidat odlučio da bojktuje tu bezubu, paorsku i siromašku Srbiju. Izbori se ovde dobijaju tek kad se taj uobičajeni, fiksirani odnos 1,5M liberali:2M konzervativci pomeri na "našu" stranu tako što neko iz magacina konzervativaca završi kod nas. Em slabi tu stranu em snaži našu.

Toga ovde tužno nije bilo. SJ je bio slep i gluv za "prvu" Srbiju.


Nemoj da raspravljaš sa mnom ako misliš na ovaj obmanjivački način da raspravljaš. Meni je dosadno.
freehand freehand 12:07 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Vučić je shatio, red je da to shvatimo i mi koji nismo za njega:

Pobedu na izborima ne donosi 'srpska obrazovanija javnost', pobedu donosi većina koja zaokruži nečije ime.
Toj većini se treba obraćati.

Ovo je još jedna od čudnih a popularnih besmislica koje kruže.
Vučić je shvatio nešto što su neki poput njega shvatili onda kad je nastao jezik, a to je d au nekim društvenim okolnostima kad je moral potpuno razlabavljen a društvo sluđeno laž i jeftina demagodija najbolje prolaze, da ljudi vole da čuju ono što im se dopada više nego ono što je istina i da taj i takav populizam može nekad i dugo da traje.
Šta bi trebalo da urade oni koji mu se suprotstavljaju? Da koriste isto što i on, da lažu, izmišljaju, varaju, podliaze puku? Eto probao je šešelj, al je učenik nadmašio učitelja.
I taj je pokušaj bio tragičan, kao što je tragično i to što pametni ljudi od početka pričaju da su svi isti, pa da ne vredi ni pokušavati, pa da su ti isti koji su pokušali pogrešili što, eto, nisu isti.
Mislim - koji vam je andrak? Ako vam treba lažov i populista, ostap Bender i demagog - eto Vučića. Šta će vam još jedan?
freehand freehand 12:12 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

A ja sam, ovde i mnogo puta ranije, objašnjavao da društvo mora uvažiti tu neobrazovanu, bezubu Srbiju. I razumeti je.

Pa eto, uvažio je Đinđić prvo sa DRaškovićem, pa sa Miloševićem, pa praveći DOS sa nekima sa kojima u isti park ne bi kročio. Pa ond aprihvatajući Ivkovića i njegove. Uvažio je Tadić ulazeći u koaliciju sa Dačićem, da bi dobio neophodnu većinu za formiranje vlade. Ali su obojica zbog toga ispali antihristi. Kako sad, majku mu?
anonymous anonymous 12:17 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

freehand
Vučić je shatio, red je da to shvatimo i mi koji nismo za njega:

Pobedu na izborima ne donosi 'srpska obrazovanija javnost', pobedu donosi većina koja zaokruži nečije ime.
Toj većini se treba obraćati.


Mislim - koji vam je andrak ....Ovo je još jedna od čudnih a popularnih besmislica koje kruže.

?


Pa nama nije nikakav andrak - nego tebi.
Tebi nešto nije po volji.
Valjda to, što u demokratiji odlučuje većina.

Možda bi da uvedemo cenzus.Samo kakav?
Obrazovni,starosni,finansijski,,,???

Potpis
Botina


Ili da osuđuješ na šibanje nas koji nismo glasali, jer smo prozreli da "izbori" nisu izbori, jer na njima nije bilo neizvesnosti u vezi pobednika...i da mu zato nije trebalo izlaskom pružiti legitimitet.


looping looping 12:20 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Vučić, očigledno, ima neki issue u vezi sa priznanjem od uglednih, zaista uglednih ljudi među obrazovanijim svetom.

I ja imam issue sa onima koji se smatraju uglednima i obrazovanijima od ostalih. Oni su uglavnom u BG-u i oni su uglavnom dozvolili da Srbija dođe dokle je došla. Zato mi je pobeda AV neizmerno draga. Upravo zbog te "inteligencije".
predatortz predatortz 12:25 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros


Znaš, zbog ovkvih stvari meni neki put se ogadi ovo odgovaranje.
Podmećeš.
P-o-d-m-e-ć-e-š.
I ja sad treba da se bavim demantovanjem toga?!
Ispada, dakle, onako kako si ti rekao, da ja mislim suprotno od tebe.


Da, ostao mi taj pandurski refleks. Da govorim o opštim mestima, a da nekog fiksiram direktno u oči dok to činim.

Nije mi namera da optužujem tebe za bilo šta. Shvati ovo kao razgovor o fenomenu.

Evo, recimo jedna stvar za razmišljanje:

Lažni elitizam!
Zalepe se tako neki likovi za nekog kandidata, pa krenu na društvenim mrežama, na svoju ruku, da mu "rade kampanju". Pa krenu da zasipaju prijatelje, političkim objavama po njihovim zidovima, pa pozivima na razna okupljanja, pa da padaju u vatru na bilo koji suprotan stav, pa da vređaju ljude...
Elem, takvi fabrikuju ili apstinente, ili one koji će iz inata glasati dijametralno suprotno od nasrtljivog 'prijatelja'.

Stoga, nepoverljiv sam malo prema tom fenomenu 'mi, obrazovana elita'.
niccolo niccolo 12:31 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Ako vam treba lažov i populista, ostap Bender i demagog - eto Vučića. Šta će vam još jedan?

Freehand je u pravu, nije poenta u tome da pobedi neki drugi Vučić, već u tome da većina shvati značaj institucija i vladavine prava (između ostalog). Dokle god neko dobija glasovima krezubih sendvičara (pretpostavljam da ne moram da naglasim da se radi o psihološkom profilu, a ne o tome da li neko stvarno ima ili nema zube), to će biti Murta koji je došao umesto Kurte. E sad, da li će ikada većina shvatiti...videćemo. Što kaže onaj Alsov, ja bolje živim od krezubih sendvičara, koji inače uvek glasaju za vlast, ko god da je na vlasti. Pa ako je njima dobro, meni je još bolje (uporediti sa američkim izborima i ko je većinski glasao za jednog, a ko za drugu).
freehand freehand 12:31 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Zalepe se tako neki likovi za nekog kandidata, pa krenu na društvenim mrežama, na svoju ruku, da mu "rade kampanju". Pa krenu da zasipaju prijatelje, političkim objavama po njihovim zidovima, pa pozivima na razna okupljanja, pa da padaju u vatru na bilo koji suprotan stav, pa da vređaju ljude...
Elem, takvi fabrikuju ili apstinente, ili one koji će iz inata glasati dijametralno suprotno od nasrtljivog 'prijatelja'.

E ovo je skroz tačno. Delimo mišljenje 100%.
Ali to nije odgovornost tog nekog u čije se ime takve stvari rade, a po pravilu smo svedoci kad ih nn kandidat opomene, ukori ili zamoli da to ne rade da se ti isti na njega obrušavaju žestinom nemerljivo većom nego na prethodne neistomišljenike.
Evo upravo to sad rade Raduloviću. Nije da nije zaslužio ali svakako ne od njih a gadno je i za gledati.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:51 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Freehand je u pravu, nije poenta u tome da pobedi neki drugi Vučić, već u tome da većina shvati značaj institucija i vladavine prava (između ostalog

Suština jeste da u svim socijalnim slojevima, u svim obrazovnim slojevima, u svim profesijama postoji jedan deo ljudi koji imaju želju da poštuju zakone i institucije i red, te će im onaj koji to nudi biti politički atraktivan. Jankovićev problem je bio što se nijednog trenutka nije obratio i tim ljudima, tim van "građanske Srbije". To ne bi presudno uticalo na izbore, ali bi, možda, donelo 3-4% glasača više na njegovoj strani. Onaj kome se ne obraćaš za tebe neće, prirodno, ni glasati.
freehand freehand 13:02 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Jankovićev problem je bio što se nijednog trenutka nije obratio i tim ljudima, tim van "građanske Srbije". To ne bi presudno uticalo na izbore, ali bi, možda, donerlo 3-4% glasača više na njegovoj strani. Onaj kome se ne obraćaš za tebe neće, prirodno, ni glasati.

Ama ne lupaj više. janković se obraćao svima podjednako, nikad nigde nije adresirao da se obraća inženjerima, seljacima, bibliotekarkama, gri+obarima ili profesorima.
Problem je što su svi kanali komunkacije zapušeni i što ljudi o kojima govoriš nemaju načina da to čuju jer on nema načina da do njih dopre. Da je kampanja bila duža možda je mogao malo više obilazeći po kućama, al to je isti đavo.
Mislim - meni je neverovatno da neko tako postavi tezu a onda realnost krivi i pegla prema njoj, pa ako se ne pklapaju - jebiga, sa realnošću nešto nije u redu. Ti tu nisi usamljen al bar imaš kapacitet da to skapiraš i da se toga maneš.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:16 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Ama ne lupaj više. janković se obraćao svima podjednako, nikad nigde nije adresirao da se obraća inženjerima, seljacima, bibliotekarkama, gri+obarima ili profesorima.

:)
Prosto mi je fascinantno da ti ne razumeš vrednost simboličkog gesta u politici.
Želiš li da se obratiš seljacima?
Pa, to nećeš uraditi na mitingu, nego na pijaci, na polju, u štali... Šljakerima? Tamo gde rade. Vaterpolistima? Na bazenu, ne u operi. Odande bi se obratio operskim pevačima i horu. Srbija je 40% ruralna zemlja. Ti seoski domaćini drugačije gledaju na dođoše iz grada.

U Jankovićevom spotu ispod ima par urnebesnih scena. Recimo, kad Kokan Mladenović kaže da Srbija ne sme da bude zemlja u kojoj se posao dobija preko partije?! :)))))))))) Pazi, Kokan to kaže, koji je tako postao upravnik??? Ili kad neki drugi pričaju o siromaštvu, bedi, nezaposlenosti. Veruje li običan čovek kad umiveni i doterani "građani" kažu da je i njima teško, da smo svi u istom sosu? Nego, gde iko na ovom spotu, ili bilo kom Jankovićevom spotu, vidi neke obične ljude.

Uglavnom, jedan katastrofalan, izolacionistički medijski nastup -- ne zbog nemogućnosti gde će da se šta objavi, već zbog slabo "odbranjenog" sadržaja poruke i njene pogrešne prezentacije.


urbana_gerila urbana_gerila 13:23 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros


Predrag Brajovic
ugled Radoslava Petkovića ili Srđana Valjarevića ili Svetislava Basare.

Mislim, ne književnom, naravno, nego o ugledu koji imaju časni i dobri profesionalci u svojim profesijama.



profesionalni, neknjiževni, angažman radoslava petkovića i svetislava basare bio je pravi fijasko, lupetaš kao i uvek.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:34 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

profesionalni, neknjiževni, angažman radoslava petkovića i svetislava basare bio je pravi fijasko, lupetaš kao i uvek.

Smaraš.
Lepo piše: njihov profesionalni ugled.
To znači -- u njihovim profesijama.
Oni su pisci, ne smarači -- kao ti.
alselone alselone 13:40 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

adresirao

urbana_gerila urbana_gerila 14:03 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Predrag Brajovic
profesionalni, neknjiževni, angažman radoslava petkovića i svetislava basare bio je pravi fijasko, lupetaš kao i uvek.

Smaraš.
Lepo piše: njihov profesionalni ugled.
To znači -- u njihovim profesijama.
Oni su pisci, ne smarači -- kao ti.



radoslav petković je jedan od najvećih pisaca koje je iznedrila srpska literatura, a svetislav basara, iako već dugo nije prvo dobar a potom ni pisac, autor je dve knjige koje se bez ikakve dileme mogu svrstati u dvadesetak najboljih ostvarenja savremene srpske proze.

no, žovijalan kakav jesi, smetnuo si sa... hm... uma - da su kao kadrovi svojih partija imali i neknjiževni angažman:
petković je bio direktor zavoda za izdavanje udžbenika, a basara je bio ambasador sr jugoslavije na kipru.
o impozantnom fijasku, glede ne samo profesionalnog ugleda, na tim radnim mestima ja govorim.

sad, kada sam završio sa piscima, da se vratim tebi, brajoviću:
lupetaš, kao i uvek!


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:33 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

sad, kada sam završio sa piscima, da se vratim tebi, brajoviću:
lupetaš, kao i uvek!



niccolo niccolo 15:02 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Predrag Brajovic
Freehand je u pravu, nije poenta u tome da pobedi neki drugi Vučić, već u tome da većina shvati značaj institucija i vladavine prava (između ostalog

Suština jeste da u svim socijalnim slojevima, u svim obrazovnim slojevima, u svim profesijama postoji jedan deo ljudi koji imaju želju da poštuju zakone i institucije i red, te će im onaj koji to nudi biti politički atraktivan. Jankovićev problem je bio što se nijednog trenutka nije obratio i tim ljudima, tim van "građanske Srbije". To ne bi presudno uticalo na izbore, ali bi, možda, donelo 3-4% glasača više na njegovoj strani. Onaj kome se ne obraćaš za tebe neće, prirodno, ni glasati.


Pa sad komotno možeš da prozoveš sebe za isto ono što si prozivao Predatortza, pošto činiš istu stvar...Jerbo ja i nisam rekao ono što bi nepažljiviji bloger mogao iz tvog "odgovora" da pomisli. A i razgovor nije bio o tome o čemu sad divaniš, nego o tome da li se treba prilagoditi krezubim sendvičarima zarad osvajanja vlasti ili ne.
freehand freehand 15:43 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

Prosto mi je fascinantno da ti ne razumeš vrednost simboličkog gesta u politici.
Želiš li da se obratiš seljacima?
Pa, to nećeš uraditi na mitingu, nego na pijaci, na polju, u štali... Šljakerima? Tamo gde rade. Vaterpolistima? Na bazenu, ne u operi. Odande bi se obratio operskim pevačima i horu. Srbija je 40% ruralna zemlja. Ti seoski domaćini drugačije gledaju na dođoše iz grada.

Brajoviću: kad se obraćaš seljacima - ti recimo maziš kravu kao Tadić al to radiš pred kamerama. Pa te posle neki razapnu a neki samo slegnu ramenima, al ti NIKAD ne šalješ poruku tom jednom seljaku i njgovoj familiji, što bi bila sudbina Jankovićevog maženja krava. kamere i mediji su ključ, jebeš kravu! Dobro, maziš.
Mislim - trtiš se nešto oko tog poznavanja medija i komunikacija a nisi zapazio ono što sam rekao: kanali komunikacije su zapušeni, poruka ne stižće do onoga kome je poslata. Otkud ti znaš da Janković nije pričao sa seljacima? Nije bilo na RTS? Nije bilo u novinama? Nije ga ispratio Pink?
E pa dobro jutro, Brajoviću moj premudri kao i sam što sam.
anonymous anonymous 15:48 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

freehand
Prosto mi je fascinantno da ti ne razumeš vrednost simboličkog gesta u politici.
Želiš li da se obratiš seljacima?
Pa, to nećeš uraditi na mitingu, nego na pijaci, na polju, u štali... Šljakerima? Tamo gde rade. Vaterpolistima? Na bazenu, ne u operi. Odande bi se obratio operskim pevačima i horu. Srbija je 40% ruralna zemlja. Ti seoski domaćini drugačije gledaju na dođoše iz grada.

Brajoviću: kad se obraćaš seljacima - ti recimo maziš kravu kao Tadić al to radiš pred kamerama. Pa te posle neki razapnu a neki samo slegnu ramenima, al ti NIKAD ne šalješ poruku tom jednom seljaku i njgovoj familiji, što bi bila sudbina Jankovićevog maženja krava. kamere i mediji su ključ, jebeš kravu! Dobro, maziš.
Mislim - trtiš se nešto oko tog poznavanja medija i komunikacija a nisi zapazio ono što sam rekao: kanali komunikacije su zapušeni, poruka ne stižće do onoga kome je poslata. Otkud ti znaš da Janković nije pričao sa seljacima? Nije bilo na RTS? Nije bilo u novinama? Nije ga ispratio Pink?
E pa dobro jutro, Brajoviću moj premudri kao i sam što sam.


Eto ti sad,....novih pametnjakovića.
Morao si da mi udariš konkurenciju....
Nisi izdržao.

urbana_gerila urbana_gerila 15:52 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros


Predrag Brajovic




na laskaj sebi, teško da ćeš ti ikada dobaciti do statusa mog kućnog ljubimca.
no, nastavi da se trudiš, nikad se ne zna - filantrop u meni ume da bude bezrazložno popustljiv.

Milan Novković Milan Novković 15:54 04.04.2017

Re: Mégas Aléxandros

anonymous
freehand
Prosto mi je fascinantno da ti ne razumeš vrednost simboličkog gesta u politici.
Želiš li da se obratiš seljacima?
Pa, to nećeš uraditi na mitingu, nego na pijaci, na polju, u štali... Šljakerima? Tamo gde rade. Vaterpolistima? Na bazenu, ne u operi. Odande bi se obratio operskim pevačima i horu. Srbija je 40% ruralna zemlja. Ti seoski domaćini drugačije gledaju na dođoše iz grada.

Brajoviću: kad se obraćaš seljacima - ti recimo maziš kravu kao Tadić al to radiš pred kamerama. Pa te posle neki razapnu a neki samo slegnu ramenima, al ti NIKAD ne šalješ poruku tom jednom seljaku i njgovoj familiji, što bi bila sudbina Jankovićevog maženja krava. kamere i mediji su ključ, jebeš kravu! Dobro, maziš.
Mislim - trtiš se nešto oko tog poznavanja medija i komunikacija a nisi zapazio ono što sam rekao: kanali komunikacije su zapušeni, poruka ne stižće do onoga kome je poslata. Otkud ti znaš da Janković nije pričao sa seljacima? Nije bilo na RTS? Nije bilo u novinama? Nije ga ispratio Pink?
E pa dobro jutro, Brajoviću moj premudri kao i sam što sam.


Eto ti sad,....novih pametnjakovića.
Morao si da mi udariš konkurenciju....
Nisi izdržao.


Šta vam je, šta je ovo, neki Novosrpski Pijetizam?!
freehand freehand 16:21 04.04.2017

Lošmipanda

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana