Pederastija u Zabavniku vs. Bedastoca u glavi

Tibor Jóna RSS / 09.04.2008. u 01:32

Dakle, nasu (mentalnu) palanku jos uvek zgrazava nacrtano dupe i namalana soba koja sugerise, bese li, divlju noc! Hit!

A ne, nije TU problem sa pederima, sacuvaj i sakloni, ne, ne i sto puta ne! Pa mi smo ono... tolerantni... multi kulti, sta sve ne. 300 cuda...Tu je problem jer to deca citaju.

I zensko bi dupe bilo problem, principijelno izjavljujem i prisegujem! Dupe je problem, dame i gospodo, sui genneris....Yeah, right....

Inace, sva je prilika da ce se deca po prvi put sresti sa golim dupetom bas kroz Zabavnikov strip. Pre toga deca nece ni imati pojma da na svetu postoje takva cudesa kao sto su gola dupeta, seks ili ne daj boze pederi. Ne, nikako! Jer odakle bi nasi andjeli mogli to da cuju?

Nasa ideja dece, kanda kao da je izasla iz neke stereotipne limunada-matine predstave o maloj plavokosoj Hajdi koja veselo i bezbrizno poskakuje svajcarskim proplancima, jodlujuci u pratnji veselog magarenceta Mage i nestasnog bernandinca Runde, razmisljajuci gde naci najlepsi runolist za pokloniti sutra uciteljici ....

To sto vec u osnovnoj skoli orgijaju i snimaju te orgije mobilnim telefonima, ne bi li posle menjali snimke sa drugarima na velikom odmoru, uz sendvic i cokoladno, svakako da nema veze sa nama odraslima i svetom koji im organizujemo! (Zumbeispiel: U Pancevu je skoro doslo do prilicnog skandala kada su "deca" iz jedne osnovne skole snimila prilicno "odraslu" zabavu desetak decaka i jedne devojcice (sve voljno) i objavljivala po web sajtovima na opstu radost on line porn zajedince).

Sta se dogodilo pa su ta, recimo, deca odjednom dobila poriv da svoje seksualne fantazije ispunjavaju ni manje ni vise nego po grupnjacima izlazeci u susret, na marginama osmoljetne orgije, svojoj ljubavi ka sedmoj umetnosti? Citala su strip u Zabavniku u kojem je bilo golih muskih dupeta u sobi koja je sugerisala divlju noc? Nece biti!

Odite na youtube i pogledajte seriju snimaka iz sportske gimnazije u Beogradu u kojima ucenici ove elitne skole maltretiraju svoje profesore, predlazu im seks u zamenu za vecu ocenu i sl. Jer i to od nacrtanog stripa o dva gola muska dupeta? Jest, al` na Sv. Zivka.

Tuzno je sto neki ocekuju od stripova u Zabavniku ili televizije, pa makar ona bila i Javni servis evropske Srbije, da im vaspitava decu.

Dete vaspitano od strane svojih roditelja – kroz TV pogram ili iz Zabavnika nikako ne moze da dobija poruke zivotnim vrednostima, jer valjda vise veruje svojim roditeljima nego stripu u zabavniku i valjda su mu njegovi roditelji veci autoriteti u zivotu neko TV. Valjda? A i odakle ideja da je preferencija ka ovim ili onim guzama stvar onoga sto su vam roditelji rekli? Ta ideja da se dete da programirati nacrtanim dupetima da bude gay ili str8 je meni mnogo zabavna.

Ko sad – Perica bi bio zecsi prevrtac sukanja i sadzgaditelj ilicevskih razmera da nije jednog dana, avaj, video nacrtano musko dupe! Valjda je Perica strejt jer ga loze zene, kao sto je i Jovica gay jer ga loze muskarci, a Stevica bisex jer mu je sve jedno.

Ali nije problem da nam se deca chereche po video igrama, da na TV gledaju kojekakve grozomorije – to je sve ok jer lakse je danas objasniti zasto je npr. general pobio grad nego sta traze dva tipa gola u krevetu. Ljubav postaje socijalni eksces....

Sacuvaj nas Boze, na posletku, kuge i otvorenog razgovora o seksu sa svojom decom! Zamislite sad taj uzas i perverziju da vam dete pridje sa tim stripom i pita: "Mama sta rade ova dva decka u krevetu?". Nista manje uzasno od ideje da vam pridje i pita vas: "A sta radi sa ovom tetom", jel da? Pa znas, pcelice, cvetici, puzici, travke.... Tretirajte malog ko idiota... Poznata strategija.... Svakako mu zviznite shamarchinu jer postavlja bezobrazna pitanja...

Nikako nemojte posedeti sa njim i pokusati da mu objasnite ono sto i onako ni vama nije jasno. To razvija zdravu licnost, a to nam ne treba. Zamislite da napravite takvog coveka koji ce se druziti sa pederom?!? Danas peder, sutra ciganin, a prekosutra: Mama, ja i Nedzmija se uzimamo.

Primecujem da kod nas preovladjuje ta skola misljenja koja se zalaze da radi odlaganja sopstvene neprijatnosti koju izaziva pricanje o seksu sa radoznalim malcem, decu treba sto je vise preplasiti na tu temu i uveriti ih da se zapravo radi o najprljavijoj raboti u koju covek moze svesno da udje. Pa kom frustracija, kom disfunkcija - sve jedno - bitno da se mene kao roditelja ne smara tom pricom.

I onda se tu pojavi Zabavnik da svojim strpom kvari popodnevnu idilu prosecne srpske domacice i same na smrt preplasene seksom kad je za to bilo doslo vreme. Ne d`o bog da vam pridje cerka sa pricom o seksu... Tri ce te svece pripaliti da se sirota okane kurvanja i postane postena. Opet.

Jel neko nekad pogledao recimo casopise namenjene devojcicama? Jel to manje ili vise skandalozno nego dva muskarca u jednom krevetu pa u Zabavniku? No, treba biti danas pametan, upametse, dobro se udati, a to se ne da danas bez smikanja, silikona, saveta kako da ga zavedete na prvom sastanku (i ako imate svega 9 godina – trebalo bi na vreme poceti, jel), fashion advice 13stogodisnjakinjama, spiskom 10 brendova koje moras imati pre nego napunis 3 godine i tako...

Estradno je najlakse biti zabrinut za sudbinu dece nase kada se bastine neki od omiljenih .rs tabua - pederi i seks...

Ali sad sta je tu je. Koga jos uvek zgrazavaju cinjenice da postoje muskarci koji se loze na muskarce, ko jos uvek nije izasao sa tim na kraj, kome je seks i dalje na nivou ju ju ju slatka, te ko veruje u ko zna kojim godinama posle cetvrte da stvari o kojima se ne prica i koje se zataskavaju i nepostoje, pa ti nek pisu blogove i nek se zgrazavaju... Dao bog blog!

 



Komentari (159)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Time Bandit Time Bandit 02:47 09.04.2008

Tibore jel Boban piso

za Tebe ovaj sastav, il Ti to ipak ozbiljno?
jelenatt jelenatt 03:20 09.04.2008

PREPORUKA!!!

super ti "sastav", Tibore:) mislim da si izneo prave probleme, i tako ne mogu ama bas nikako da svarim one dusebriznike sto su se tako uzbudili oko tog stripa, kao skandalozno...E NIJE!!! ne bih ni znala odakle da pocnem da komentarisem, ali ionako se slazem sa svime sto si rekao...keep up the good work! PREPORUKA!!!
Dejan Stanković Dejan Stanković 18:34 09.04.2008

za one s jeftinijim kartama - ćirilica

Дакле, насу (менталну) паланку јос увек згразава нацртано дупе и намалана соба која сугерисе, бесе ли, дивљу ноц! Хит!
А не, није ТУ проблем са педерима, сацувај и саклони, не, не и сто пута не! Па ми смо оно... толерантни... мулти култи, ста све не. 300 цуда...Ту је проблем јер то деца цитају.
И зенско би дупе било проблем, принципијелно изјављујем и присегујем! Дупе је проблем, даме и господо, суи геннерис....Yеах, ригхт....
Инаце, сва је прилика да це се деца по први пут срести са голим дупетом бас кроз Забавников стрип. Пре тога деца неце ни имати појма да на свету постоје таква цудеса као сто су гола дупета, секс или не дај бозе педери. Не, никако! Јер одакле би наси андјели могли то да цују?
Наса идеја деце, канда као да је изасла из неке стереотипне лимунада-матине представе о малој плавокосој Хајди која весело и безбризно поскакује свајцарским пропланцима, јодлујуци у пратњи веселог магаренцета Маге и нестасног бернандинца Рунде, размисљајуци где наци најлепси рунолист за поклонити сутра уцитељици ....
То сто вец у основној сколи оргијају и снимају те оргије мобилним телефонима, не би ли после мењали снимке са другарима на великом одмору, уз сендвиц и цоколадно, свакако да нема везе са нама одраслима и светом који им организујемо! (Зумбеиспиел: У Панцеву је скоро досло до прилицног скандала када су "деца" из једне основне сколе снимила прилицно "одраслу" забаву десетак децака и једне девојцице (све вољно) и објављивала по wеб сајтовима на опсту радост он лине порн зајединце).
Ста се догодило па су та, рецимо, деца одједном добила порив да своје сексуалне фантазије испуњавају ни мање ни висе него по групњацима излазеци у сусрет, на маргинама осмољетне оргије, својој љубави ка седмој уметности? Цитала су стрип у Забавнику у којем је било голих муских дупета у соби која је сугерисала дивљу ноц? Неце бити!
Одите на yоутубе и погледајте серију снимака из спортске гимназије у Београду у којима уценици ове елитне сколе малтретирају своје професоре, предлазу им секс у замену за вецу оцену и сл. Јер и то од нацртаног стрипа о два гола муска дупета? Јест, ал` на Св. Зивка.
Тузно је сто неки оцекују од стрипова у Забавнику или телевизије, па макар она била и Јавни сервис европске Србије, да им васпитава децу.
Дете васпитано од стране својих родитеља – кроз ТВ пограм или из Забавника никако не мозе да добија поруке зивотним вредностима, јер ваљда висе верује својим родитељима него стрипу у забавнику и ваљда су му његови родитељи веци ауторитети у зивоту неко ТВ. Ваљда? А и одакле идеја да је преференција ка овим или оним гузама ствар онога сто су вам родитељи рекли? Та идеја да се дете да програмирати нацртаним дупетима да буде гаy или стр8 је мени много забавна.
Ко сад – Перица би био зецси превртац сукања и садзгадитељ илицевских размера да није једног дана, авај, видео нацртано муско дупе! Ваљда је Перица стрејт јер га лозе зене, као сто је и Јовица гаy јер га лозе мускарци, а Стевица бисеx јер му је све једно.
Али није проблем да нам се деца цхерецхе по видео играма, да на ТВ гледају којекакве грозоморије – то је све ок јер лаксе је данас објаснити засто је нпр. генерал побио град него ста тразе два типа гола у кревету. Љубав постаје социјални ексцес....
Сацувај нас Бозе, на послетку, куге и отвореног разговора о сексу са својом децом! Замислите сад тај узас и перверзију да вам дете придје са тим стрипом и пита: "Мама ста раде ова два децка у кревету?". Ниста мање узасно од идеје да вам придје и пита вас: "А ста ради са овом тетом", јел да? Па знас, пцелице, цветици, пузици, травке.... Третирајте малог ко идиота... Позната стратегија.... Свакако му звизните схамарцхину јер поставља безобразна питања...
Никако немојте поседети са њим и покусати да му објасните оно сто и онако ни вама није јасно. То развија здраву лицност, а то нам не треба. Замислите да направите таквог цовека који це се друзити са педером?!? Данас педер, сутра циганин, а прекосутра: Мама, ја и Недзмија се узимамо.
Примецујем да код нас преовладјује та скола мисљења која се залазе да ради одлагања сопствене непријатности коју изазива прицање о сексу са радозналим малцем, децу треба сто је висе препласити на ту тему и уверити их да се заправо ради о најпрљавијој работи у коју цовек мозе свесно да удје. Па ком фрустрација, ком дисфункција - све једно - битно да се мене као родитеља не смара том прицом.
И онда се ту појави Забавник да својим стрпом квари поподневну идилу просецне српске домацице и саме на смрт препласене сексом кад је за то било досло време. Не д`о бог да вам придје церка са прицом о сексу... Три це те свеце припалити да се сирота окане курвања и постане постена. Опет.
Јел неко некад погледао рецимо цасописе намењене девојцицама? Јел то мање или висе скандалозно него два мускарца у једном кревету па у Забавнику? Но, треба бити данас паметан, упаметсе, добро се удати, а то се не да данас без смикања, силикона, савета како да га заведете на првом састанку (и ако имате свега 9 година – требало би на време поцети, јел), фасхион адвице 13стогодисњакињама, списком 10 брендова које морас имати пре него напунис 3 године и тако...
Естрадно је најлаксе бити забринут за судбину деце насе када се бастине неки од омиљених .рс табуа - педери и секс...
Али сад ста је ту је. Кога јос увек згразавају цињенице да постоје мускарци који се лозе на мускарце, ко јос увек није изасао са тим на крај, коме је секс и даље на нивоу ју ју ју слатка, те ко верује у ко зна којим годинама после цетврте да ствари о којима се не прица и које се затаскавају и непостоје, па ти нек пису блогове и нек се згразавају... Дао бог блог!
vishnja vishnja 18:53 09.04.2008

Re: za one s jeftinijim kartama - ćirilica

auuuuu :)))

ako moze bez cuske tipa 'tebi se nisam obratio" - da li se ovo veselje iznad odnosi samo na autora ili i na nas, kako neko rece, proste komentatore?
Queeria Queeria 06:51 09.04.2008

Hajdi

Nasa ideja dece, kanda kao da je izasla iz neke stereotipne limunada-matine predstave o maloj plavokosoj Hajdi koja veselo i bezbrizno poskakuje svajcarskim proplancima...


Molim vas da udje u zapisnik da je Hajdi smeđokosa, dok je njena drugarica Klara plavokosa... sve mi diraj ali u Hajdinu kosu NE!!! Osim ako ti nisi mislio na Heidi Klum :)
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:59 09.04.2008

Re: Hajdi

Queeria
Nasa ideja dece, kanda kao da je izasla iz neke stereotipne limunada-matine predstave o maloj plavokosoj Hajdi koja veselo i bezbrizno poskakuje svajcarskim proplancima...

Molim vas da udje u zapisnik da je Hajdi smeđokosa, dok je njena drugarica Klara plavokosa... sve mi diraj ali u Hajdinu kosu NE!!! Osim ako ti nisi mislio na Heidi Klum :)


mea maxima culpa.
vishnja vishnja 08:09 09.04.2008

Re: Hajdi

Molim vas da udje u zapisnik da je Hajdi smeđokosa, dok je njena drugarica Klara plavokosa

ovo je cisto podmetanje. Hajdi je plava i ima dve kikice, a Klara smedja, sa damskom frizurom i velikom masnom u kosi pustenoj niz ramena.
posle cu ono ozbiljno, sad nemam vremena (ovo je pretnja :))
Dawngreeter Dawngreeter 08:13 09.04.2008

Re: Hajdi

Pics or it never happened!

Ne, ozbiljno. Ozbiljne optuzbe su ovde pale i ja zahtevam neku vrstu materijalnog dokaza pre presude o boji kose Hajdi i njene drugarice Klare.
oh la la oh la la 10:04 09.04.2008

Re: Hajdi

evo, evo

vishnja vishnja 10:18 09.04.2008

Re: Hajdi

oh la la
evo, evo

ovo je nekompetentan izvor. japansko kolektivno nesvesno jos nije prometabolisalo detalje Hajdi mita da bi moglo da pravi referentne crtace o njoj.

osim toga, ovde me se uvlaci u trol, a preporuceno mi je da budem analiticna i jos nesto (ne mogu da se setim). idem dole da odgovorim Jeremiji, kao majka ocu. odnosno, kao roditelj roditelju ili vec stagod. upetljah se dibidus.
Jaril Jaril 10:25 09.04.2008

Re: Hajdi

Ко је Хајди? Ко је Клара?
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:40 09.04.2008

Re: Hajdi

Jaril
Ко је Хајди? Ко је Клара?


neke lezbejke. pa nismo mi male djokice da nam pod plastom vesele seljanke sa planine i bolesljive devojcice iz grada serviraju lezbejshtinu....
ubi ubi lezbejku, klaru, hajdi, lezbejku-uuu
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:46 09.04.2008

Re: Hajdi

hajdi i pipi duga carapa su ikone mog detinstva, molim da se ponasate! :)p

Queeria Queeria 20:47 09.04.2008

Re: Hajdi

Još slika

vishnja vishnja 21:09 09.04.2008

Re: Hajdi

Još slika

aj predajem se.
ovo jeste kompetentan izvor.
Nevenana Nevenana 07:40 09.04.2008

potpuno se slazem

sa vasim misljenjem. ni je ne volim kad probleme nevaspitane dece svedu na tv ili dilere drogom. a gde su roditelji u celoj prici? jure za zaradom ili karijerom, ali to nije opravdanje...

preporuka za vas tekst i samo tako nastavite.
Lale Gator Lale Gator 07:40 09.04.2008

A jel?

Jeremija Jeremija 07:49 09.04.2008

Pitanje, al ne mora odgovor

Tibore, koliko ti dece imaš? Pišeš li nam iz ličnog iskustva iz ugla savremenog tate, ili iz ugla savremeno vaspitanog deteta?
izvini, ako je suviše lično.
Tibor Jóna Tibor Jóna 07:54 09.04.2008

Re: Pitanje, al ne mora odgovor

Jeremija
Tibore, koliko ti dece imaš? Pišeš li nam iz ličnog iskustva iz ugla savremenog tate, ili iz ugla savremeno vaspitanog deteta?
izvini, ako je suviše lično.


pitate li Vi iz pozicije savremenog tate ili savremeno vaspitanog deteta?
izvinite, ako je suvise licno.
Jeremija Jeremija 09:47 09.04.2008

Re: Pitanje, al ne mora odgovor

Tibor Jóna

JeremijaTibore, koliko ti dece imaš? Pišeš li nam iz ličnog iskustva iz ugla savremenog tate, ili iz ugla savremeno vaspitanog deteta?izvini, ako je suviše lično.pitate li Vi iz pozicije savremenog tate ili savremeno vaspitanog deteta?izvinite, ako je suvise licno.

Ti si postavio post, ali meni ne smeta da ti odgovorim: ne sećam se kako su me roditelji vaspitali glede problema o kojima pišeš, ali se sećam kako smo supruga i ja odgovarali na pitanja naše dece.
U odnosu na teorijska znanja o vaspitanju u porodici i školi, sve izgleda jasno, a time i jednostavno. Međutim, iz ličnog iskustva gledano i nije baš tako jednostavno.
Zato se nemoj ljutiti, ako ti kažem da problem nije u golom dupetu, bilo ženskom ili muškom, kako ti kažeš - sve je ipak malo složenije. Bar što se mog ličnog iskustva tiče kao roditelja, ali i iskustva stečenog u vaspitno-obrazovnom radu u školskom sistemu Srbije i SFRJ.

Dawngreeter Dawngreeter 08:04 09.04.2008

Dupe!

I zensko bi dupe bilo problem, principijelno izjavljujem i prisegujem! Dupe je problem, dame i gospodo


I ja isto mislim da je dupe problem, cak i ako je zensko. Problem je u tome sto dupe, samo za sebe, ne odaje nikakve znake sekundarnog polnog diformizma te gledalac dupeta, ako je samo dupe uslikano, ne moze znati dal' je zensko ili musko. To znaci da ce na sliku dupeta sva deca pretpostaviti da je u pitanju musko dupe i da im je zbog te slike direktno naredjeno da odu sa drugom kuci i da se odmah pocnu homoseksati.
Jaril Jaril 09:23 09.04.2008

Re: Dupe!

Извини молим те, ја добро правим разлику између женског и мушког дупета и сматрам да је та разлика огромна и уочљива и лаику за дупиће.
Dawngreeter Dawngreeter 09:30 09.04.2008

Re: Dupe!

Mozda sam ja samo guzno ignorantan :(
Jaril Jaril 10:18 09.04.2008

Re: Dupe!

Mozda sam ja samo guzno ignorantan :(
Опасно ти је то. Шта ако побркаш? ))
vishnja vishnja 10:21 09.04.2008

Re: Dupe!

Mozda sam ja samo guzno ignorantan :(

ti si covece totalni hit :)
Dawngreeter Dawngreeter 11:06 09.04.2008

Re: Dupe!

Jaril
Опасно ти је то. Шта ако побркаш? ))

Bicu iznenadjen ujutru :)

vishnja

ti si covece totalni hit :)


Shucks ma'am, I'm blushing.
trener trener 19:12 09.04.2008

Re: Dupe!

Jaril
Извини молим те, ја добро правим разлику између женског и мушког дупета и сматрам да је та разлика огромна и уочљива и лаику за дупиће.


Sneško ili sneška?
Spiridon Spiridon 09:14 09.04.2008

..

Estradno je najlakse biti zabrinut za sudbinu dece nase kada se bastine neki od omiljenih .rs tabua - pederi i seks...


ovo je keyword celog teksta i u potpunosti se slazem.

Kao klinac sam obozavao da citam "Istoriju sveta u stripu" koja je obilovala crtezima slicnim onim o kojima se polemise.


ako se to ikako odrazilo na moju sadasnju licnost onda se to moze videti kroz moju omiljenu strip junakinju Druunu
mikimedic mikimedic 09:52 09.04.2008

Problem je u edukativnom karakteru

Zabavnika, dragi Tibore.

I ako to ne primecujes, nema potrebe da ti crtam.
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:18 09.04.2008

Re: Problem je u edukativnom karakteru

mikimedic
Zabavnika, dragi Tibore. I ako to ne primecujes, nema potrebe da ti crtam.


koji ste vi magazin citali kao dete pa ste postali hetero? mislim, koja je stampana publikacija odigrala kljucnu ulogu u vasem odrastanu u heteroseksualnu jedinku?
mikimedic mikimedic 12:08 09.04.2008

Re: Problem je u edukativnom karakteru

Nijedna publikacija, dragi Tibore. Promasena tema i promaseni komentar. Pornografiji u zabavniku nije mesto, bilo da je homo ili hetero.

Imam isti komentar/problem bilo da zabavnik objavi strip o dva muskarca u krevetu kao i muskarca i zene u krevetu. Nije mesto tome u zabavniku.

A iskreno, nista nemam protiv homo-populacije. Pogotovo zenskog roda, cak stavise volim i da se druzim sa njima...:)
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:48 09.04.2008

Re: Problem je u edukativnom karakteru

mikimedic
Nijedna publikacija, dragi Tibore. Promasena tema i promaseni komentar. Pornografiji u zabavniku nije mesto, bilo da je homo ili hetero. Imam isti komentar/problem bilo da zabavnik objavi strip o dva muskarca u krevetu kao i muskarca i zene u krevetu. Nije mesto tome u zabavniku.A iskreno, nista nemam protiv homo-populacije. Pogotovo zenskog roda, cak stavise volim i da se druzim sa njima...:)


nije svaka gola zena pornografija.
kao sto nije ni svaka gola zena erotika.
kao sto nije ni svaka gola zena sama sebi u svojoj golotinji svrha.

a ovaj strip ne sluzi da uzbudi decu, te nije tu ni da im da ideje kako da u zadihanosti kvalitetnije provedu 5 minuta malog odmora...

tu je da im pokaze da ima ljudi koji truju ljubavnike svojih sinova - ovo cisto da ne idemo dublje...ili da ima ljudi koji bichuju zene... ili da ima decaka koji spavaju sa decacima.... a vrednosne sudove o cinu trovanja sinovljeva ljubavnika deca donose sama... ja sam siguran da ce deca odrasla u jednakim porodicama reci "neka je ubio pederchinu" i skapirati tog Papagala, ili kako se vec zove, kao negativca, a caleta kao rasno svesnog heroja price, bas kao sto sam siguran da ce deca odrasla u drugojakim porodicama reci "pa mozda nije morao da ga ubije" ili deca odrasla u petim porodicama skapirati da je cale negativan junak...

stvar domaceg vaspitanja...
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 14:47 09.04.2008

edukacija, tolerancija, razumevanje

Pravo na izbor i pravo na uvažavanje ličnog (erotskog) ukusa, budi nadu da se percepcija pomalo menja i da je kraj homofobije iza ugla i u ovom delu sveta. Jer, u Beogradu se igrao Edward II. U Zagrebu je bio queer festival, namenjen heteronormativnosti detinjstva i queer umetnosti za decu i mlade. Konkurs za queer bajku podrazumevao je priču u kojoj bi princ svoju sreću mogao pronaći s drugim princom.

Prosto, queer bajka relaksirana je od stereotipa i podrazumeva toleranciju i pravo na rodne, seksualne i druge identitete.

Slikovnica »Kralj i kralj« (autori su L. De Haan i N. Stern), tipičan je primer queer bajke, koja pokazuje da se ljubav i prijateljstvo dogadjaju i ljudima istog pola.

Medjutim, iako retko kome smeta što se u bajkama prinčevi pojavljuju i kao žabe, ili pak stare babe guraju u peć, slikovnice poput »Dodji da ti pokažem svoje roditelje«, u kojoj dečaka usvaja homoseksualni par, izazivaju bes i negodovanje, s obrazloženjem da je to sve prekomplikovano i zbunjujuće, te da »drugačija« seksualnost može da sludi decu.

Zagovornici queer bajki opet, tvrde, da upoznavanje sa istopolnom ljubavlju kroz slikovnice u najranijem detinjstvu, jeste neka vrsta brane da buduće odrasle osobe ne kidaju vezu sa svojim detetom, ako se ispostavi da je ono različito seksualno orijentisano.

mikimedic mikimedic 14:54 09.04.2008

Re: Problem je u edukativnom karakteru

Tibore, kada bih bio nekulturan, rekao bih ti 'odrasti, kazace ti se samo'.

Nije svaki nag muskarac niti zena pornografija, niti je mesto golom muskarcu ili zeni u zabavniku. A o vrednosnim porukama DECI ne treba trositi reci. Kada zabavnik budu citali samo osobe preko 14 godina (dete je do 14.) neka bude sta god zazelis.

Da li bi na primer bio primeren afirmativni tekst o pojavi medju Talibanima u Afgansitanu da kao partnere imaju mladje decake od 14 godina? pa da sedmogodisnje dete samo donese zakljucak da li je to dobro ili ne? Ili na primer, zamisli da su umesto 'Porforito' u stripu napisali 'Tibore' -- pretpostavljkam da ti to ne bi smetalo?

Potrebno je malo vise zivotnog iskustva Tibore da bi se donosili neki vrednosni sudovi. Ja ovde zavrsavam ovu polemiku.

pozdrav, miki
angie angie 15:01 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

ako moze neko da mi odgovori, shta o seksu generalno razume dete od 7 godina, pa da onda nastavimo dalje.

A drugo, u zemlji u kojoj ne postoje ni osnovna prava na zivot, neko hoce da me ubedi da je sexi gej strip u dechijem chasopisu borba za vishi nivo svesti, jer je to edukativno, tolerantno i razumevajuce???

Hocu da kazem da se to ne radi ni u zemljama gde funkcionishu sva prava i gde je gej populacija potpuno ravnopravna, ako ne i zashticena kategorija.

mikimedic mikimedic 15:51 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

Bravo angie
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:53 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

angie, deca od 7 godina traze odgovore na mnoga pitanja, pa tako mogu i da pitaju zasto se dva momka ljube, ili dve tete.

ako je roditelj konsterniran pitanjem, sta onda?

shta o seksu generalno razume dete od 7 godina


pa, razume po nesto, svakako, ali prica o gej ljubavi uopste ne mora da bude prica o seksu, ako te to mori. moze da se svede na info da postoje muskarci koji vole muskarce i zene koje vole zene. cemu kriti, ne razumem?

Hocu da kazem da se to ne radi ni u zemljama gde funkcionishu sva prava i gde je gej populacija potpuno ravnopravna, ako ne i zashticena kategorija

pa, nije im to s neba palo, nit' je bilo bozje nadahnuce, vec su se naradili na tome. 'ocu da kazem, tolerancija se gradi.
angie angie 16:05 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

pa, razume po nesto, svakako, ali prica o gej ljubavi uopste ne mora da bude prica o seksu, ako te to mori. moze da se svede na info da postoje muskarci koji vole muskarce i zene koje vole zene. cemu kriti, ne razumem?


pa nikako me to ne mori, kao shto vec rekoh, te ne razumem sad ovaj kamenchic malicioznosti.

btw- moj mladji sin sada ima 7 godina i svakako ne razume skoro nishta u tom smislu. Ne radi se tu o ljubavi i strip je vrlo konkretan, svakako trazi obajshnjenja, kao shto bi bilo i da su zena i mushkarac sa tim tekstom i scenom, shto se sad pravimo da je drugachije. Pa shkolsko bi gradivo pre svega bilo drugachije usmereno, ako vec roditelji svojom razlichitoshcu mozda neumeju da obajsne- a gradivo je o toj oblasti postavljeno za godine , koje svojom zreloshcu mogu i da konzumiraju materiju.

Ne radi se tu o zatucanosti i skuchenosti- pa ja mojo decei sve najotvorenije- koliko mogu da razumeju, to vam je valjda jsnao. I na primer, moj mali sin u shkoli sada uchi, koji su njegovi privatni delovi tela i da niko ne sme da ih ugrozva, kao i da je verbalno i fizichko maltretiranje kaznjivo, te uredno sva deca u razredu znaju broj telefona koji treba u tom smislu da okrenu.

Roditelje zvanichno oslovljavaju u neodredjenom rodu- jer ima i istopolnih, pa da ne ugrozvaju njihovu razlichitost.

Pri tome dechiji chasopisi i emisije imaju zabrana objavljivanja sexa, golotinje i nasilja-za tako mali uzrast i ne vidim shto bi to sad bilo sporno kod nas.
umberto umberto 16:09 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

evo nama teme da nas angie edukuje. kako je to divan jedan hobi.
bravo angie, najpametnija si od sve dece.
angie angie 16:16 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

umberto
evo nama teme da nas angie edukuje. kako je to divan jedan hobi.
bravo angie, najpametnija si od sve dece.


e stabilo, zaobidji me sa svojim glupostima, na tebe je uzaludno troshiti vreme, a kamo li neshto konkretnije.
umberto umberto 16:21 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

blago potomstvu tako mudre majke.
a mi ostali sve gledamo kako da se ogrebemo za neko znanje.

hvala ti vekikodusna blagorazumna zeno.
mikimedic mikimedic 16:23 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

Recimo na primer - umesto dva muskarca u krevetu, ono u PZ izasla devojcica kako 'obradjuje' decaka... Vesna, sta ako bi roditelji bili konsternirani time? Verovatno je tu PZ da objasni kako i zasto je to dobro, zar ne..... pogotovo ako je zensko dete u pitanju?

Umberto, grow-up... divan je zabavnikov hobi da decu edukuje na nacin koji to cini....
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:00 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

angie, sori, za mori, ne htedoh da budem maliciozna, pu pu i ja zaista ne mislim da se radi o zatucanosti i skucenosti.

ne mogu ni da prosudjujem onaj strip, jer sam videla samo tri crteza, ne znam ni pricu. mada, meni te tri slike nisu neka grande nezgodacija, imam utisak da vise odrasli prave frku, nego sto bi deca tu nesto se, nedajboze, povredila u osecajnosti.

ja prosto zagovaram tezu, ne kazem da je ispravna, ali eto ja verujem da jeste, da i mala deca, ako pitaju (naglasavam, ako pitaju) treba da dobiju info o istopolnoj ljubavi. ne vidim ni razliku doziranja seks informacija prema uzrastu. malom detetu koje radoznalo nesto pita o seksualnosti, niko normalan ne ulazi u detalje, jer je nepotrebno i nesvarljivo i moze da bude frustrirajuce, kako ako je info iz hetero seksualnosti, tako i iz gej.

prosto, informacija da su kroz istoriju neki ljudi, vladari, vojskovodje, sta ja znam, bili gej, nije tajna. kao sto ne treba da bude tajna da gej populacija postoji.

eto, po meni to ne treba du budu ni atrakcije, ni senzacije, ni klasifikovane i etikatirane informacije tipa "normalno", "nenormalno". svako je takav kakav jeste i to je svera njegove privatnosti.

e, to oko privatnosti, isto se uci od malih nogu. pravo na privatnost.

necu da sirim pricu na nasilje i decu, ruzne i homofobicne reci i decu, a moglo bi se...







Spiridon Spiridon 18:41 09.04.2008

Re: Problem je u edukativnom karakteru

koji ste vi magazin citali kao dete pa ste postali hetero? mislim, koja je stampana publikacija odigrala kljucnu ulogu u vasem odrastanu u heteroseksualnu jedinku?


u mom slucaju Mirko i Slavko


angie angie 18:57 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

ne vidim ni razliku doziranja seks informacija prema uzrastu. malom detetu koje radoznalo nesto pita o seksualnosti, niko normalan ne ulazi u detalje, jer je nepotrebno i nesvarljivo i moze da bude frustrirajuce,



pa naravno da ima razloga da se o seksualnosti koristi varjanta koja u odnosu na zrelost moze da se usvoji, pa nisam to ja izmislila, to je jednostavno tachno i veoma se. kazem, u svetu gde su sve sexualne orjentacije ravnopravne, vodi rachuna o tome da deca ne budu u nekoj konfuziji i frustraciji neadekvatnim pristupom za njihove godine. Zakon nalaze rangiranje materijala po zrelosti korisnika, bash zbog toga, da nekim sluchajem ne dodje do toga.

ja samo o tom boldovanom i govorim.
trener trener 18:59 09.04.2008

Re: Problem je u edukativnom karakteru

Spiridon
koji ste vi magazin citali kao dete pa ste postali hetero? mislim, koja je stampana publikacija odigrala kljucnu ulogu u vasem odrastanu u heteroseksualnu jedinku?


u mom slucaju Mirko i Slavko



"Nikad robom" preporuka za podsećanje
angie angie 19:00 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

a mi ostali sve gledamo


stabilo, je l tebi niko nije rekao da nije dozvoljeno imati vishe nikova kao shto si ti registrovao?
umberto umberto 19:02 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

angie, opet lupetas.
trener trener 19:02 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

angie
ako moze neko da mi odgovori, shta o seksu generalno razume dete od 7 godina, pa da onda nastavimo dalje.

A drugo, u zemlji u kojoj ne postoje ni osnovna prava na zivot, neko hoce da me ubedi da je sexi gej strip u dechijem chasopisu borba za vishi nivo svesti, jer je to edukativno, tolerantno i razumevajuce???

Hocu da kazem da se to ne radi ni u zemljama gde funkcionishu sva prava i gde je gej populacija potpuno ravnopravna, ako ne i zashticena kategorija.


mikimedic
Bravo angie

Bravo
angie angie 19:07 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

opet lupetas.


prvo, lako te je prepoznati, a drugo- sam si se hvalio, samo shto nisi pazio gde.

a to bogatstvo jezika , kojim komunicirash, ostavi za one sa kojima si tako vezbao- ja izvini nisam.


Dejan Stanković Dejan Stanković 19:12 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

kakav trust mozgova.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 19:13 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

niko normalan ne ulazi u detalje, jer je nepotrebno i nesvarljivo i moze da bude frustrirajuce

ja samo o tom boldovanom i govorim.


ok, da budem precizna. po meni, sve sto je ok reci detetu u nekom uzrastu za hetero, ok je i za gej. jer je i u jednom i drugom slucaju rec o relaciji, ljubavi izmedju dve persone. angie, da li smo se sad pokapirale?
angie angie 19:30 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

sve sto je ok reci detetu u nekom uzrastu za hetero, ok je i za gej.


ja sam vesna, od pochetka mog ulaska u ovu raspravu, sve shto sam rekla bazirala na tome.

I poshto govorimo o nekom uzrastu- zbavnik jednostavno nije srecan odabir, jer ga chitaju i deca chiji uzrast ne pripada pozeljnoj kategoriji.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 20:37 09.04.2008

Re: edukacija, tolerancija, razumevanje

pederastija u medicinskoj nauci definisana kao bolest,


medicina (vise) ne tretira homoseksualnost kao bolest.
dobronamjeran dobronamjeran 05:26 10.04.2008

Re: Problem je u edukativnom karakteru

Imam isti komentar/problem bilo da zabavnik objavi strip o dva muskarca u krevetu kao i muskarca i zene u krevetu. Nije mesto tome u zabavniku.

Meni prije 40 godina nisu smetali stripovi o Modesti Blejz u Zabavniku.
nikola svilar nikola svilar 20:22 12.04.2008

muholland drive

A iskreno, nista nemam protiv homo-populacije. Pogotovo zenskog roda, cak stavise volim i da se druzim sa njima...:)


a muholland drive davida lyncha, ha miki? :)
pozdrav i preporuka za
komentar za zabavnik sefe!
schweppes schweppes 09:55 09.04.2008

ma super si...

kad je već sve tako kako si opisao, ne ostaje drugo nego da što doslednije i agresivnije reklamiramo homoseksualnost. Sledeći je Bukvar. Zašto da ne?


adam weisphaut adam weisphaut 10:02 09.04.2008

Re: ma super si...

schweppes
kad je već sve tako kako si opisao, ne ostaje drugo nego da što doslednije i agresivnije reklamiramo homoseksualnost. Sledeći je Bukvar. Zašto da ne?



Joj, a šta ako se zaraziš homoseksualnošću samim pisanjem na ovom topicu ?
Jaril Jaril 10:20 09.04.2008

Re: ma super si...

ne ostaje drugo nego da što doslednije i agresivnije reklamiramo homoseksualnost
Као да већ довољно доследно и агресивно не рекламирамо хетеросексуалност. И то се, чини ми се, ради и у буквару и на часовима ликовног и свуда још од предшколског, а и много пре (свадбе, веридбе).

Живели двоструки стандарди!!!
Tibor Jóna Tibor Jóna 11:19 09.04.2008

Re: ma super si...

schweppes
kad je već sve tako kako si opisao, ne ostaje drugo nego da što doslednije i agresivnije reklamiramo homoseksualnost. Sledeći je Bukvar. Zašto da ne?


dakle vi ste hetero samo jer u vase vreme nije bilo stripova sa polugolim muskarcima i sobama koje daju utisak lude zabave? to jest u krevet sa zenama idete samo i jedino jer se u vase vreme nije reklamirala pederastija?
schweppes schweppes 13:28 09.04.2008

Re: ma super si...

adam weisphaut

Joj, a šta ako se zaraziš homoseksualnošću samim pisanjem na ovom topicu ?

Adame, svestan sam da postoji takva opasnost. Posle nekoliko replika razmenjenih sa tobom opazio sam da mi je glas nekako piskutaviji, ruke nežnije, pogled mamljiviji...primećujem i opsednutost idejama građanske šatrosubverzivnosti...
schweppes schweppes 13:38 09.04.2008

Re: ma super si...

Tibor Jóna

dakle vi ste hetero samo jer u vase vreme nije bilo stripova sa polugolim muskarcima i sobama koje daju utisak lude zabave? to jest u krevet sa zenama idete samo i jedino jer se u vase vreme nije reklamirala pederastija?

Tibore koliko su stavovi koje ovde zastupaš "fancy articles" i bez ikakve zasnovanosti, osim samonaizgled logičke, potvrdjuje i činjenica da se medju komentatorima pojavio i na tvoju stranu stavio i Adam W, vazdaprisutni hvatač zjala. Ako već nisi, a trebalo je pre nego li si izabrao ovakvu temu, raspitaj se o procesu formiranja psihoseksualnog identiteta. Naravno, ne kod Adama W i Azdejkovića. Oni su isuviše pristrasni.
Tibor Jóna Tibor Jóna 13:50 09.04.2008

Re: ma super si...

schweppes

Tibore koliko su stavovi koje ovde zastupaš "fancy articles" i bez ikakve zasnovanosti, osim samonaizgled logičke, potvrdjuje i činjenica da se medju komentatorima pojavio i na tvoju stranu stavio i Adam W, vazdaprisutni hvatač zjala. Ako već nisi, a trebalo je pre nego li si izabrao ovakvu temu, raspitaj se o procesu formiranja psihoseksualnog identiteta. Naravno, ne kod Adama W i Azdejkovića. Oni su isuviše pristrasni.


preporucate mi oca Zarka Gavrilovica?
adam weisphaut adam weisphaut 14:00 09.04.2008

Re: ma super si...

Adame, svestan sam da postoji takva opasnost. Posle nekoliko replika razmenjenih sa tobom opazio sam da mi je glas nekako piskutaviji, ruke nežnije, pogled mamljiviji...primećujem i opsednutost idejama građanske šatrosubverzivnosti...

Au Šveps, postoji opasnost da se zaraziš i od sagovornika koji nije gej.
To je već poodmakla faza
adam weisphaut adam weisphaut 14:02 09.04.2008

Re: ma super si...

Adam W, vazdaprisutni hvatač zjala.

Ne možemo svi da budemo profesionalno angažovani na blogu
schweppes schweppes 14:26 09.04.2008

Re: ma super si...

Tibor Jóna
preporucate mi oca Zarka Gavrilovica?

Tibore, ... počeo sam da pišem komentar, al...mrzi me... besmisleno je ulaziti u polemiku. Vaš post treba shvatiti isključivo na način na koji argumentujete stavove. Šarmantno, površno, ideološki motivisano...
umberto umberto 14:32 09.04.2008

Re: ma super si...

Šarmantno, površno, ideološki motivisano...


+ pristrasno i neodgovorno = Tiborovo pisanje.

nekad bude u pravu - u ovom slucaju jeste - nekad ne, ali svih pet gore navedenih karakteristika su uvek primenjljive na Tiborovo pisanje.

Citao, necitao isto ti se hvata.
pnbb pnbb 14:44 09.04.2008

Re: ma super si...

Šarmantno, površno, ideološki motivisano...

+ pristrasno i neodgovorno = Tiborovo pisanje.


ma sta se vi javljate kad mu je rekla bs da je faca
Tibor Jóna Tibor Jóna 14:50 09.04.2008

Re: ma super si...

pnbb
Šarmantno, površno, ideološki motivisano...+ pristrasno i neodgovorno = Tiborovo pisanje.ma sta se vi javljate kad mu je rekla bs da je faca


ja se izvinjavam sto na mojim blogovima ne pronalazite sveti gral saznanja...
schweppes schweppes 15:00 09.04.2008

Re: ma super si...

Jaril
Као да већ довољно доследно и агресивно не рекламирамо хетеросексуалност. И то се, чини ми се, ради и у буквару и на часовима ликовног и свуда још од предшколског, а и много пре (свадбе, веридбе). Живели двоструки стандарди!!!

Jarile, neobično mi je da i sami niste uvideli da u procesu socijalizacije i kulturacije conditio sine cva non predstavlja upravo ono što nazivate "dvostrukim standardima". Naravno da će izvesna ponašanja i stavovi biti dosledno podsticani a neki drugi represirani od strane izvora tih procesa. Potpuno je razumljivo da roditelji, društvo, crkva... pokušavaju da mlade formiraju po svom "obličju". Vaša seksualna orijentacije je vaša lična stvar, meni potpuno neinteresantna. Sa stanovišta društva, posmatrano kroz biološki zasnovane funkcije produženja vrste, sasvim je za očekivati da će biti promovisana i podsticana ona ponašanja koja će obezbediti potomke. To svakako nije razlog da druga ponašanja (koja ne vode produženju vrste) budu sankcionisana, ali zaista ne vidim ni realne argumente za tezu da homoseksualnost treba promovisati.
Takođe, što se tiče dvostrukih standarda, podsećam vas da ste u komentarima na ovom postu navodili kako imate stav da deci ne treba dozvoljavati da gledaju Američko rvanje.Opisivali ste borbu sledećim rečima: "Поред оноликог месишта и пребилдованих "фрајера" који једне друге пенетрирају, али не тамо где је природа рекла и не оним што је природа наменила у ту сврху, некоме сметају сличке на којима се ништа не види (али је све јасно). " Tu ste ipak izneli stav koji je prilično represivan, koji je u suprotnosti sa tezama koje eksplicitno afirmišete. Implicitno, izneli ste još neke stavove...ali, kao što rekoh, to je vaša lična stvar, meni potpuno neinteresantna.
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:01 09.04.2008

Re: ma super si...

tibore, plz, obrisi, imam duplo postiranje, qq

Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:01 09.04.2008

Re: ma super si...

Tibore koliko su stavovi koje ovde zastupaš "fancy articles" i bez ikakve zasnovanosti.., raspitaj se o procesu formiranja psihoseksualnog identiteta[/quote

"psihoseksualni identitet", kako kazete, ne razgradjuje se tek tako. da je to tacno, onda bi mladi homoseksualci izbomardovani heteroseksualnom literaturom, promenili orijentaciju tek tako, citajuci knjige.

umetnost i literatura za decu i mlade u kojoj se pominje, objasnjava homoseksualnost, samo je u funkciji razumevanja drugog. izmedju ostalog, topi i predrasude da je homoseksualnost prelazna, kao influenca.

moja cerka je u naosetljivijim godinama isla sest godina u skolu u holandiji. izmedju ostalog, u obaveznoj literaturi bila je zastupljena i knjiga kojima su glavni junaci homo.

kada sam je pitala kakva je knjiga, rekla mi je - dosadna.

nisam primetila da su ona i njeni drugari postali homoseksualci, zato sto su u obaveznoj skolskoj literaturi imali i knjige sa ovom tematikom. ali sam primetila da su listom tolerantni prema razlicitosti.


Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 15:01 09.04.2008

Re: ma super si...

Tibore koliko su stavovi koje ovde zastupaš "fancy articles" i bez ikakve zasnovanosti.., raspitaj se o procesu formiranja psihoseksualnog identiteta[/quote

"psihoseksualni identitet", kako kazete, ne razgradjuje se tek tako. da je to tacno, onda bi mladi homoseksualci izbomardovani heteroseksualnom literaturom, promenili orijentaciju tek tako, citajuci knjige.

umetnost i literatura za decu i mlade u kojoj se pominje, objasnjava homoseksualnost, samo je u funkciji razumevanja drugog. izmedju ostalog, topi i predrasude da je homoseksualnost prelazna, kao influenca.

moja cerka je u naosetljivijim godinama isla sest godina u skolu u holandiji. izmedju ostalog, u obaveznoj literaturi bila je zastupljena i knjiga kojima su glavni junaci homo.

kada sam je pitala kakva je knjiga, rekla mi je - dosadna.

nisam primetila da su ona i njeni drugari postali homoseksualci, zato sto su u obaveznoj skolskoj literaturi imali i knjige sa ovom tematikom. ali sam primetila da su listom tolerantni prema razlicitosti.


schweppes schweppes 15:03 09.04.2008

Re: ma super si...

Tibor Jóna
ja se izvinjavam sto na mojim blogovima ne pronalazite sveti gral saznanja...

Ma super si ti, ja sam malo zaigrao.
umberto umberto 15:10 09.04.2008

super si, tu nema dileme

ma sta se vi javljate kad mu je rekla bs da je faca


ups, prevideo sam ovaj detalj.
izvinjavam se Tiboru i obecavam da cu ubuduce biti reverentan prema izabranima.
sveti gral saznanja...


a propos, sta znaci sveti gral saznanja? neka metafora?
pnbb pnbb 15:20 09.04.2008

Re: ma super si...

izvinjavam se Tiboru i obecavam da cu ubuduce biti reverentan

tja, bolje reverantan nego penetantan... repentantan...
schweppes schweppes 15:23 09.04.2008

Re: ma super si...

Vesna Knežević Ćosić
nisam primetila da su ona i njeni drugari postali homoseksualci, zato sto su u obaveznoj skolskoj literaturi imali i knjige sa ovom tematikom. ali sam primetila da su listom tolerantni prema razlicitosti.

pretpostavljam da ni vi, pored evidentnog hendikepa u vidu literature koja nije sadržavala homoseksualne vinjete, niste izrasli u homofobičnu osobu.
Ono što ja hoću da kažem je to da je u pojedinim životnim dobima , tzv. tranzitornim razvojnim fazama, čvrstina psihoseksualnog identiteta u značajnom stepenu podložna spoljnim uticajima i da se kao posledice mogu pojavit ozbiljniji psihološki problemi. Ne želeći da na bilo koji način homoseksualnost afirmišem kao bolest napominjem da se kriza u psihoseksualnom identitetu pojavljuje kao jedan od izraženijih simptoma u sindromima težih psihičkih poremećaja.
To što je vaša ćerka odrastajući na lektiri koja u sebi sadrži homoseksualnu tematiku uspela da izgradi i očuva čvrst seksualni identitet nikako ne umanjuje broj onih koji to nisu uspeli niti predstavlja argument za tvrdnju da u Zabavniku, namenjenom čak i veoma ranom uzrastu, treba da se nalaze homoseksualni sadržaji.
Takodje, moram da primetim da preslikavanje modela socijalizacije sa jedne države kakva je Holandija na državu kakva je Srbija, uvažavajući ogromne kulturne razlike koje medju njima postoje, nije baš potpuno razložno sredstvo argumentacije.
umberto umberto 15:27 09.04.2008

Re: ma super si...

nisam primetila da su ona i njeni drugari postali homoseksualci, zato sto su u obaveznoj skolskoj literaturi imali i knjige sa ovom tematikom. ali sam primetila da su listom tolerantni prema razlicitosti.


tacno!

Takodje, moram da primetim da preslikavanje modela socijalizacije sa jedne države kakva je Holandija na državu kakva je Srbija, uvažavajući ogromne kulturne razlike koje medju njima postoje, nije baš potpuno razložno sredstvo argumentacije.


ovo je mnogo jadan argument
Jaril Jaril 15:33 09.04.2008

Re: ma super si...

Ono što ja hoću da kažem je to da je u pojedinim životnim dobima , tzv. tranzitornim razvojnim fazama, čvrstina psihoseksualnog identiteta u značajnom stepenu podložna spoljnim uticajima i da se kao posledice mogu pojavit ozbiljniji psihološki problemi.


Швепс, пошто ова тема мене много (али МНОГО) интересује, ја ево уступам свој блог да код мене објавиш колико год желиш текстова на ову тему .

Нарочито што ми никако није јасно зашто се сматра да су деца по "дифолту" хетеросексуална.

Дакле, јавно упућен позив да се ова тема детаљније обради.
Dejan Stanković Dejan Stanković 15:39 09.04.2008

Re: ma super si...

Нарочито што ми никако није јасно зашто се сматра да су деца по "дифолту" хетеросексуална.


kao otac dvoje dece odgovorno tvrdim

deca su kako ti koje ispadne, kako ti se zalomi takvo moras da ga volis.
sve vise verujem u to da je genetika mnogo jaka i da mi tu samo nesto brusimo i poliramo, al na kraju svako izraste kako mu je bilo sudjeno. vise-manje.

a sto se seksualne orijentacije tice, meni je svejedno. mogu da se yebavaju s kim oce, samo da su mi zivi i zdravi.

mene bi recimo vise nervirali kada bi objaviljavili tekstove a da prethodno nisu proverili ortografiju.
naime sui generis nema dva n.
mikimedic mikimedic 15:56 09.04.2008

Re: ma super si...

Dejane,

:)
Dejan Stanković Dejan Stanković 16:04 09.04.2008

Re: ma super si...

a zamisli da slusaju narodnjake!
to bi bilo pogubno.
Jaril Jaril 16:08 09.04.2008

Re: ma super si...

Potpuno je razumljivo da roditelji, društvo, crkva... pokušavaju da mlade formiraju po svom "obličju".
Разумљиво јесте, али не и оправдано.
Sa stanovišta društva, posmatrano kroz biološki zasnovane funkcije produženja vrste, sasvim je za očekivati da će biti promovisana i podsticana ona ponašanja koja će obezbediti potomke.
Па није баш за очекивати. Опет концепт "дифолта". На једном друштву је избор да ли жели квантитет или квалитет живота својих чланова. Мислим да српско друштво од квантитета не може да профитира у виду бројчане надмоћности над осталим племенима (нема шансе да ће престићи Кину, па ни САД), али зато може да профитира од квалитета. Можемо се спорити око тога шта је квалитетан члан једног друштва, али се надам да се можемо сложити да је у начелу квалитетан онај који има високо развијене сопствене креативне идентитете.
vishnja vishnja 16:18 09.04.2008

Re: ma super si...

deca su kako ti koje ispadne, kako ti se zalomi takvo moras da ga volis

e ovo potpisujem 100%
Tata, kad porastem, biću peder!
Posebno me interesuje kako bi na to pitanje odgovorili oni roditelji, koji nemaju problem sa pederastijom

evo ja.
bilo bi mi malo zao, jer znam da cak i male i nebitne razlicitosti - levorukost, naprimer - ovde otezavaju zivot, ali imao bi moju podrsku bez rezerve. bilo bi ultraglupo da podrzavam svoje gej prijatelje, a rodjeno dete ne.

mislim da bih se mnogo teze izborila sa otkricem da mi je dete samozadovoljno, nedotupavno ili takvo nekakvo.

PS - e, da, prvo bih ga pitala zasto me oslovljava sa "tata"
mikimedic mikimedic 16:26 09.04.2008

Re: ma super si...

A zamislite tek da ona dvojica na slici u stripu, pored toga sto su u krevetu slusaju narodnjake..... kakav li bi onda blog tek bio...:)
ivana23 ivana23 16:29 09.04.2008

Re: ma super si...

mikimedic
A zamislite tek da ona dvojica na slici u stripu, pored toga sto su u krevetu slusaju narodnjake..... kakav li bi onda blog tek bio...:)

Ne mogu da slusaJU, jer je jedan od njih dvojice - mrtav!
vucko vucko 16:31 09.04.2008

Re: ma super si...

Ne mogu da slusaJU, jer je jedan od njih dvojice - mrtav!

Od narodnjaka?
ivana23 ivana23 16:37 09.04.2008

Re: ma super si...

vucko
Ne mogu da slusaJU, jer je jedan od njih dvojice - mrtav!
Od narodnjaka?

Ne, otrovao ga otac od onog drugog.
I to je mozda neka skrivena poruka deci zar ne..?

link
vucko vucko 16:54 09.04.2008

Re: ma super si...


Ne, otrovao ga otac od onog drugog.
I to je mozda neka skrivena poruka deci zar ne..?

On je puštao narodnjake, a otac nije mogao da trpi, pa ga otrovao? :)
Dejan Stanković Dejan Stanković 17:05 09.04.2008

Re: ma super si...

u čast našeg domaćina, društvenopolitički angazovanog engleski govoreće-pišućeg Ugra, evo malo mađarskog angažovanog rapa na engleskom jeziku.

toplo preporucujem. sui generis iskustvo.
ivana23 ivana23 17:09 09.04.2008

Re: ma super si...

vucko
Ne, otrovao ga otac od onog drugog.I to je mozda neka skrivena poruka deci zar ne..? On je puštao narodnjake, a otac nije mogao da trpi, pa ga otrovao? :)

Sad... nesto mi se epoha ne uklapa..
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 18:18 09.04.2008

Re: ma super si...

tja, nisu domace skolske knjige cvece. uopste. skoro je zavrseno ozbiljno istrazivanje, pa se lepo vidi na primer kako su od prvog do osmog razreda muskarci favorizovani, kako su udzbenici puni stereotipa, klishea, patrijarhalnih i machistickih tabua. vrvi od rodne neravnopravnosti. isto vazi i za hendikepiranu decu. ona su tabu. ona ne postoje. ne postoji ni jedna jedina fotografija od prvog do osmog na kojoj je takvo dete. to je sramota.

Tine i Radojka Tine i Radojka 20:12 09.04.2008

stankovicu


jajcemose porokati iti
Beingness Beingness 23:51 09.04.2008

Re: ma super si...

Dejan Stanković


mene bi recimo vise nervirali kada bi objaviljavili tekstove a da prethodno nisu proverili ortografiju.
naime sui generis nema dva n.


Da.. I gospodin Šveps upotrebi sine qua non, al' ga napis'o sine cva non.
Izvinjavam se svima, trudim se da suzbijem svoj kompulsivni poriv da budem niggler što s' kaže, ali gospodin Stanković prvi nač'o, pa eto... jače od mene.
schweppes schweppes 07:47 10.04.2008

Re: ma super si...

Beingness

I gospodin Šveps upotrebi sine qua non, al' ga napis'o sine cva non.

U pravu ste. Primetio sam i sam ali tek nakon objavljivanja, bilo kasno za edit.
Mada nastojim da grešaka u pisanju bude što manje uvek se neke podkradu.
ivana23 ivana23 13:15 10.04.2008

Re: ma super si...

to je sramota.


Sud oslobodio majku koja je ubila svoju hendikepiranu ćerku
Autor: Tanjug | 10.04.2008

Tužilac u francuskom gradu Pontoazu saopštio je danas da neće uložiti žalbu na odluku suda da oslobodi optužbe Lidi Deben, koja je 2005. godine ubila svoju teško hendikepiranu ćerku.

Šezdesetpetogodišnja žena je oslobođena juče, što je izuzetno retka odluka u ovakvim slučajevima. Tokom procesa, priznala je da je svojoj dvadesetšestogodišnjoj mentalno zaostaloj ćerki, čije stanje se pogoršavalo, dala veću količinu umirujućih sredstava i potom je udavila u kadi.
U poslednjih 20 godina, francusko pravosuđe je najčešće izricalo uslovne kazne zatvora za roditelje koji su ubili svoju hendikepiranu decu. U ovom slučaju, tužilac je tražio tri godine uslovnog zatvora.

Zar nije?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:11 10.04.2008

Re: ma super si...

schweppes
kad je već sve tako kako si opisao, ne ostaje drugo nego da što doslednije i agresivnije reklamiramo homoseksualnost. Sledeći je Bukvar. Zašto da ne?



OK, predlazem da se iz svih zabavnih, ali i edukacionih sadrzaja, nemilosrdno cenzurisu i izbace svi sadrzaji vezani za Platona, Aleksandra Velikog, Mikelandjela, Vajlda, Cajkovskog, Vitgenstajna, Alena Tjuringa, itd. isl. jer iz njih izviru zli homo-uticaji. Cak i sama koncepcija ovog interneta, nemoguca bez Tjuringovih rezultata, predstavlja svojevrsnu reklamu homoseksualnosti. Da ukinemo racunare i internet. Doista, zasto da ne?
corn mouth corn mouth 15:40 10.04.2008

Re: schweppes

schweppes
ali zaista ne vidim ni realne argumente za tezu da homoseksualnost treba promovisati.

kakva logika hahahah
ako se ovo odnosi na zabavnik radi se o izolovanom slucaju koji pre konstatuje nego sto promovise


schweppes schweppes 15:42 10.04.2008

Re: ma super si...

Milan M. Ćirković

predlazem da se iz svih zabavnih, ali i edukacionih sadrzaja, nemilosrdno cenzurisu i izbace svi sadrzaji vezani za Platona, Aleksandra Velikog, Mikelandjela, Vajlda, Cajkovskog, Vitgenstajna, Alena Tjuringa, itd. isl. jer iz njih izviru zli homo-uticaji. Cak i sama koncepcija ovog interneta, nemoguca bez Tjuringovih rezultata, predstavlja svojevrsnu reklamu homoseksualnosti. Da ukinemo racunare i internet. Doista, zasto da ne?

Slažem se u vezi sa vašim predlogom zabrane samo bih ga u izvesom smislu dopunio. U situacijama kada cenzurom nije moguće u potpunosti izbaciti sve sadržaje vezane za "Platona, Aleksandra Velikog, Mikelandjela, Vajlda, Cajkovskog, Vitgenstajna, Alena Tjuringa" treba ih ilustrovati grafičkim prikazom eksplicitnog homoseksualnog odnosa. Što je uzrast kome je taj zabavno/edukativni sadržaj namenjen mladji scene homoseksualnog odnosa treba da budu što eksplicitnije. Na taj način će socijalna distanca prema homoseksualno orijentisanima ( homofobija) biti manja a buduće generacije otvorenije za uspostavljanje i upražnjavanje pravih demokratskih vrednosti. Zašto da ne, g. Ćirkoviću? Pretpostavljam da iza vaše potpuno "open minded" mentalne matrice stoji ogromna homoseksualna literatura, bez koje vi svakako ne bi ste izrasli u tako britkog filozofa/promišljaoca .
schweppes schweppes 15:52 10.04.2008

Re: schweppes

corn mouth

kakva logika hahahahako se ovo odnosi na zabavnik radi se o izolovanom slucaju koji pre konstatuje nego sto promovise

CM, da li je tvoj komentar samo čista konstatacija ili iza njega ipak postoji bar minimalan promotivni žar, egzibicionizam "sui generis", kako autor posta jezgrovito iskaza svoje mišljenje o "dupetu" kao izvoru malogradjanske provokacije?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana