Budućnost| Mediji| Politika| Život

Šesti oktobar

freehand RSS / 04.04.2017. u 22:13

Bujke, izađi slobodno, nema nikoga

20170404_195242_Copy.jpg

Tu smo samo mi pilići.

Šta hoće pilići? 

Slušajući parole i skandiranje insistiraju na onesvešćivanju, sprečavanju izborne krađe, hapšenju lopova i izvesnom samoubistvu.

Gledajući kako se ponašaju spremni su i na sve vrste subverzija dobrim vaspitanjem, ljubaznošću i veseljem.

Ipak - da sam Aleksandar Vučić bio bih ozbiljno zabrinut.  Može Informer da laje o šačici pijanih huligana, Sorošu i nepprijateljima Srbije, može Pink da laže o uništavanju panoa uništenog još pre mesec dana. Ali mnogo ga ova deca ne vole. I mnogo ih je. A ta deca ne čitaju Informer, ne gledaju Pink, ne gledaju RTS. Njih ne može ni da slaže ni da sludi.

Najgore što može da uradi je da upotrebi bilo kakvu vrstu represije, jer bi mu se o glavu olupala ekspresno.

Ovakvi pokreti imaju nezgodnu tendenciju da rastu sami od sebe, kvasac im je neka čudna i neuhvatljiva energija. a kad dobiju na zamahu umeju baš široko da zahvate. I roditelji, tetke, ujaci, stričevi i strine, babe i dede osetljivi su na svoje mladunce. A ovi su mladunci poleteli na svoje prve šetnje.

Ja sam, opet, mislio da sam pištaljku o klin okačio petog oktobra.  No ne da se, izgleda, i biće još. 

 

20170404_182912_Copy.jpg 

20170404_191734_Copy.jpg 

 

20170404_192739_Copy.jpg 

 

20170404_193448_Copy.jpg 

 

20170404_193851_Copy.jpg 

 

20170404_194013_Copy.jpg 

 

20170404_201415_Copy.jpg 

 

20170404_201717_Copy.jpg 

 

20170404_202007_Copy.jpg 

 



Komentari (383)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 08:33 10.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...

mariopan
Ми смо их пустили.


Ко је изашао на улицу када се обесио радник из Гоше?

Ma to je posledica posledice.

Sad nam nije ništa.
emsiemsi emsiemsi 17:24 10.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...

mariopan
angie01
Хајкула и ја смо ишле на пиво после протеста


puno pozdravi Hajkulu,...pa se vidimo:).

Ако је видим.

Није битно да се тамо видимо него то што смо ту. Много старијих давало је подршку младима аплаузом док пролазе, махали су са прозора зграда ( да и то напишем за оне који нису били тамо) а деца су дивна, узврате махањем, аплаузом за те симпатизере и дуго им машу.

Све у свему дивна атмосвера, пуно оптимизма, културе и лепог понашања, готово заборављеног у овој несрећној земљи.

Теби

За коментаре на блогу и писање о протесту.

Придружујем се оценама и смајлијима које је мариопан упутила Енџи везано за указивање на значај актуелног протеста !
Браво Енџи !
mariopan mariopan 18:48 10.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...

milisav68
mariopan
Ми смо их пустили.


Ко је изашао на улицу када се обесио радник из Гоше?

Ma to je posledica posledice.

Sad nam nije ništa.

Зато је добро да више не ћутимо. Зато су ови протести добри и потребни. Власт треба држати у стању непрекидне контроле и хода по танком леду па ће се нешто ваљда поправити?

Један од начина су и овакве демонстрације.
Мирне, културне, истрајне......
anonymous anonymous 22:11 10.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...


mariopan
19:48 10.04.2017 / *novo

Један од начина су и овакве демонстрације.
Мирне, културне, истрајне......


A шта мислиш Мериопан, када би се ова маса поделила у више група, па један дан очистила паркове, други дан офарбала клупе, трећи дан раскрчила ћубре око зграда. ..... и тд.

....када би оно што очекују да уради држава или Вучић урадили сами...

...па мало обишла стране банке, па комунална предузећа претоварена партијским кадровима...па она предузећа која касне са платама радницима...

....сви се куну у Ђинђића , а нико ништа није схватио од онога на чему је он инсистирао ....

freehand freehand 22:21 10.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...

A шта мислиш Мериопан, када би се ова маса поделила у више група, па један дан очистила паркове, други дан офарбала клупе, трећи дан раскрчила ћубре око зграда. ..... и тд.

A ti u usta pištaljku a u ruku bič pa samo švić! švić! I lepota.
emsiemsi emsiemsi 04:51 11.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...

anonymous

mariopan
19:48 10.04.2017 / *novo

Један од начина су и овакве демонстрације.
Мирне, културне, истрајне......


A шта мислиш Мериопан, када би се ова маса поделила у више група, па један дан очистила паркове, други дан офарбала клупе, трећи дан раскрчила ћубре око зграда. ..... и тд.

....када би оно што очекују да уради држава или Вучић урадили сами...

...па мало обишла стране банке, па комунална предузећа претоварена партијским кадровима...па она предузећа која касне са платама радницима...

....сви се куну у Ђинђића , а нико ништа није схватио од онога на чему је он инсистирао ....


Када се чисти ђубре, мора да се чисти према приоритету.
mariopan mariopan 05:30 11.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...

anonymous

mariopan
19:48 10.04.2017 / *novo

Један од начина су и овакве демонстрације.
Мирне, културне, истрајне......


A шта мислиш Мериопан, када би се ова маса поделила у више група, па један дан очистила паркове, други дан офарбала клупе, трећи дан раскрчила ћубре око зграда. ..... и тд.

....када би оно што очекују да уради држава или Вучић урадили сами...

...па мало обишла стране банке, па комунална предузећа претоварена партијским кадровима...па она предузећа која касне са платама радницима...

....сви се куну у Ђинђића , а нико ништа није схватио од онога на чему је он инсистирао ....




Па ми то управо радимо, чистимо највећу шталу и највеће ђубре у овој земљи. Зар ниси видео да неки демонстранти носе метле? Кад те штале почистимо све друго је лакше очистити.
niccolo niccolo 06:25 11.04.2017

Re: onesveeeesssstiii seeee...

а нико ништа није схватио од онога на чему је он инсистирао ....

Ma dobro, ovde je opšte poznato da si ti jedini koji je sve shvatio.
arianna arianna 22:44 04.04.2017

Kasno...

JJ Beba JJ Beba 22:47 04.04.2017

Re: Kasno...

arianna
Pismo jednog studenta

aham

povratiću
arianna arianna 22:50 04.04.2017

Re: Kasno...

JJ Beba
arianna
Pismo jednog studenta

aham

povratiću




na koji deo?
angie01 angie01 22:52 04.04.2017

Re: Kasno...

Pocepali su Srpski zid plača, i par ljudi je odvojilo malo vremena da sve vrati na svoje mesto i na tome im hvala. To je samo jedan od pokušaja da se diskredituje protest.

ispred zida su stajali roditelji, rodbina nekih od ubijenih, nestalih na Kosovu i rekli su da je sramota sto njihov bol zloupotrebljavaju na ovaj nacin, upravo oni, koji su glavni krivci,...



VICE SERBIA‏ @viceserbia 6h6 hours ago

Momčilo Radojčić, čiji je sin je jedan od nastradalih na Kosovu, danas na protestu podržava #protivdiktature.
angie01 angie01 22:54 04.04.2017

Re: Kasno...

na koji deo?


na dobronamerni.
freehand freehand 22:57 04.04.2017

Re: Kasno...

JJ Beba
arianna
Pismo jednog studenta

aham

povratiću

Nebojša iz Beograda, no sikiriki
JJ Beba JJ Beba 23:43 04.04.2017

Re: Kasno...



na koji deo?

na sve
na taj pizdunski stil
fuj
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:34 05.04.2017

Re: Kasno...

na sve
na taj pizdunski stil
fuj


Vec ga naslov odaje. Lazni tekstovi kao poseban registar su specijalnost fukara iz politicko-bezbednosnih struktura.

highshalfbooze highshalfbooze 12:03 05.04.2017

Re: Kasno...

JJ Beba


na koji deo?

na sve
na taj pizdunski stil
fuj


Što, ne uklapa se u petooktobarski stil?

Pa to je obećavajuće jer uče na tuđim greškama, kad već oni koji su pravili greške ne kapiraju to.
highshalfbooze highshalfbooze 12:05 05.04.2017

Re: Kasno...

Neues aus der Nachbarschaft
na sve
na taj pizdunski stil
fuj


Vec ga naslov odaje. Lazni tekstovi kao poseban registar su specijalnost fukara iz politicko-bezbednosnih struktura.


Pa ti si neki analitičar.
zilikaka zilikaka 23:03 04.04.2017

Ja ne znam

Da li imam snage da opet to prolazim.
Jedino ako nedajbože silom krenu na decu...
aureus aureus 23:13 04.04.2017

Re: Ja ne znam

Da, zbilja je šteta što Srbija nije našla snage da se riješi Vučića na ovim izborima.
Sad valja sve kao prije dvadesetak godina. Osvajanje gradova, protesti ovakvi i onakvi, gubljenje živaca i energije...ali izgleda da nema druge.
freehand freehand 23:37 04.04.2017

Re: Ja ne znam

zilikaka
Da li imam snage da opet to prolazim.
Jedino ako nedajbože silom krenu na decu...

Pa gledaj da proceniš da li ti više mentalne i fizičke snage treba za život pod Vučićem i sve što uz to ide - a metastaza tek dolazi - ili da nešto učiniš. A i ne moraš, ove što vidiš na slikama (ni ovog što je slikao) niko nije naterao, niti će se iko ljutiti na teba i ako odlučiš da nemaš snage.
zovitemegrunf zovitemegrunf 00:09 05.04.2017

Re: Ja ne znam

zilikaka
Da li imam snage da opet to prolazim.
Jedino ako nedajbože silom krenu na decu...


Moja deca opravdano odsutna ostao samo ja da krekećem, k'o onaj tipičan Srbin iz vica. Nego, imam prijatelja, bio držvna služba, javno preduzetje, uplašen, i nikada nisam uspeo da ga izvedem na ulicu. Svašta sam pokšavao, i '96./97. i oko 5. oktobra, uvek se izvuče na finjaka. Sad je penzioner, sa umanjenom penzijom, jeli, možda ću uspeti da ga prevarim
sweet64 sweet64 00:22 05.04.2017

Re: Ja ne znam

A i ne moraš, ove što vidiš na slikama (ni ovog što je slikao) niko nije naterao, niti će se iko ljutiti na teba i ako odlučiš da nemaš snage.


Koliko god neko mogao ili ne mogao, srce je malo punije. Ako nemaš snagu mladosti imaj volju, podrška nađe svoj put.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:23 04.04.2017

"Vratite nam muzeje"

Zanimljiv ovaj transparent "Vratite nam muzeje".

Pa nije im (nam) Vučić oduzeo muzeje.

Doduše, nije se mnogo pretrgao on i njegovi ni da ih osposobe. No dobro, što se njih tiče to je razumljivo, njih muzeji nikada nisu zanimali.
freehand freehand 23:33 04.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

Zanimljiv ovaj transparent "Vratite nam muzeje".

Jeste, i meni je bio jako zanimljiv, zato sam i slikao. Dve devojke su bile u pitanju i meni su i one i paarola delovale apsolutno autentično.
Ali još je interesantnije ako pogledaš i druge slike da je sve pisano rukom, sa štampača, ili farbano na platnu. Takođe je interesantno bilo u pauzama skandiranja, zviždanja i skakanja slušati kako raspravljaju ko koji ispit sutra ima i klinca koji drugaricama objašnjava temu iz sociologije.
milojep milojep 00:06 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

To su deca koja su se samo orgnizovala kada se pomagalo za Obrenovac! Niko ih nije zvao isli su po onim centrima i rintali! Cvet iz betona izraste! Ima nade
milojep milojep 00:09 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

Nije Vucic uzeo muzeje ali to je ta prostota,bezobrazluk,bahatost zbog koje nemamo muzeje decenijama a imamo parove,farme i slicne gluposti
tyson tyson 00:39 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

Zanimljiv ovaj transparent "Vratite nam muzeje".

Pa nije im (nam) Vučić oduzeo muzeje.

E to je bitno, da analiziramo sad transparente, imaju li smisla.

DAJTE IM BRE TE MUZEJE JEBOTE!


freehand freehand 08:31 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

DAJTE IM BRE TE MUZEJE JEBOTE!

A ti ćeš posle da im daš i biblioteke i galerije kad osete da su jaki?
validni validni 10:04 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

Takođe je interesantno bilo u pauzama skandiranja, zviždanja i skakanja slušati kako raspravljaju ko koji ispit sutra ima i klinca koji drugaricama objašnjava temu iz sociologije.


dvoje od mojih troje (ljubi ih tata :) ) studenata su bili na protestu u Novom Sadu, jedno imalo ispit, tako da znam o čemu govoriš.. ekspresno su saznali ime, prezime i saznali gde studira lik koji je provocirao tuču i kasnije pokušavao da isprovocira bacanje kamenica na Gradsku Kuću - iskulirali su ga, nisam siguran da bih ja uspeo..

oni znaju ko je ko i zašto međ njima, znaju i da izdvoje provokatora.. ja sam juče navijao za njih, nisam hteo da smetam, da ih zbunjujem (u NS je organizator bio Savez Studenata).. ali nadam se da će ovo da potraje, pa da i mi ostali uzmemo učešće.. navijam za to barem koliko i free :)
freehand freehand 15:43 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

vrabac_u_steni
Zanimljiv ovaj transparent "Vratite nam muzeje".

Pa nije im (nam) Vučić oduzeo muzeje.

Doduše, nije se mnogo pretrgao on i njegovi ni da ih osposobe. No dobro, što se njih tiče to je razumljivo, njih muzeji nikada nisu zanimali.

Slučajka: Ljubica-Bubica slikala isti transparent ali se vidi i autor.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:24 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

tyson


E to je bitno, da analiziramo sad transparente, imaju li smisla.



ne, nego ću nekrofilno da se ložim na lešine (u smislu ideja).

žao mi te dece, na šta troše mladost.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:48 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

Inače, priča većeras drugarica:

"...i pazi, tražim ja svoju staru pištaljku, i nema je nigde. i tražim, tražim i na kraju je nađem.
i znaš gde sam je našla?
u kutiji sa cuclama!
to me je osvestilo..."
freehand freehand 20:51 05.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

žao mi te dece, na šta troše mladost.

Umesto da... Rade već nešto pametno. Kao što smo mi kad smo bili mladi i pametni.
tyson tyson 23:48 06.04.2017

Re: "Vratite nam muzeje"

ne, nego ću nekrofilno da se ložim na lešine (u smislu ideja).

Koje ideje?

žao mi te dece, na šta troše mladost.

Šta bi im ti predložio da rade u ovom trenutku?

"...i pazi, tražim ja svoju staru pištaljku, i nema je nigde. i tražim, tražim i na kraju je nađem.
i znaš gde sam je našla?
u kutiji sa cuclama!
to me je osvestilo..."

Blago osvešćenima, njihovo je carstvo nebesko.


tyson tyson 23:51 06.04.2017

Re: 21 godinu kasnije

freehand
žao mi te dece, na šta troše mladost.

Umesto da... Rade već nešto pametno. Kao što smo mi kad smo bili mladi i pametni.

Da uče, idu na predavanja, i polažu ispite.

tasadebeli tasadebeli 23:26 04.04.2017

"Šesti oktobar"

А седмог октобра се родио Путин...



angie01 angie01 23:33 04.04.2017

:))))

Slobodan Milošević‏ @sloba_milosevic Apr 3

Za sad je jedino izvesno da decu nisu organizovali Branko Kockica, Leontina i Minja Subota.
petargli petargli 00:31 05.04.2017

konacno ...

GOTOV JE!
tyson tyson 00:37 05.04.2017

MO

Pošto očigledno nemaju nameru da se sklanjaju sa ulica, sledeće što sledi je uvaljivanje agenata provokatora, lomljenje nečega, napad na nekoga, tuča, incident.



petargli petargli 00:40 05.04.2017

Re: MO

izgleda da je informer vec poceo da medijski podupire te diverzivne scenarije ...
tyson tyson 00:46 05.04.2017

Re: MO

petargli
izgleda da je informer vec poceo da medijski podupire te diverzivne scenarije ...

Pročitaj Vučićevu izjavu i sve će ti biti jasno.


petargli petargli 00:54 05.04.2017

Re: MO

tyson

Pročitaj Vučićevu izjavu i sve će ti biti jasno.


Mislis na ovo,
Onaj ko ima vremena uvek je u redu da protestuje dok je to mirno... i nadam se da se neće videti neodgovornost nekih političara koji su ranije pozivali na nasilje, a sve dok neko izražava da li je za ili ne, dok je to na vikanju... to je sve okej", rekao je Vučić.

Vučić je još dodao da će vlada finansijski pomoći organizacijama udruženja sa Kosova "da ponovo naprave onaj zid plača koji su im srušili".


On ih je vec (na neki nacin) okarakterisao kao neradnike/dzabalebarose i jos nasilnike ...
escherichije_colic escherichije_colic 06:56 05.04.2017

Re: MO

petargli



Vučić je još dodao da će vlada finansijski pomoći organizacijama udruženja sa Kosova "da ponovo naprave onaj zid plača koji su im srušili".


On ih je vec (na neki nacin) okarakterisao kao neradnike/dzabalebarose i jos nasilnike ...


Ne samo kao nasilnike, nego kao mrzitelje Srba sa Kosmeta (hint Nataša Kandić).

Svaki komentar suvišan.
docsumann docsumann 06:58 05.04.2017

Re: MO

On ih je vec (na neki nacin) okarakterisao kao neradnike/dzabalebarose i jos nasilnike ..


pa to je taj pogled na mjseto i ulogu običnih građana u društvenim (političkim) dešavanjima, kojeg je i Slobče njegovao, a po kojem samo u vrijeme izbora, oni mogu da postanu politički aktivni
svo ostalo vrijeme nema šta da dižu glavu sa knjige, kompjutera, struga, njive, šporeta...ok, može još i opuštanje uz zabavne tv sadržaje pink produkcije i to je to.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 07:07 05.04.2017

Re: MO

tyson
Pošto očigledno nemaju nameru da se sklanjaju sa ulica, sledeće što sledi je uvaljivanje agenata provokatora, lomljenje nečega, napad na nekoga, tuča, incident.


Mogući scenario:
Ukoliko proresti eskaliraju i postanu masovniji, velike grupe također mladilh ljudi (profil: navijači), organizovane od ZNA SE KOGA, u isto vreme postrojiće se da štite panoe sa imenima žrtava, crkvu Sv. Marka, Hram sv.Save... Provokatori ZNA SE ČIJI ubačeni u redove studenata isprovociraće sukob i tuču, biće povređenih. Iz razloga bezbednosti protesti i okupljanja će biti zabranjeni, AV će se pojaviti u svim medijima i objasniti da je to odlučio da zaštiti živote dece.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 07:45 05.04.2017

Re: MO

izgleda da je informer vec poceo da medijski podupire te diverzivne scenarije ...


Neverovatno koju dozu psihoze i straha siri to djubre. Ovo su informacije sa sa danasnje naslovnice:

Vladimir Putin nas upozorava: Soros hoce rat u Srbiji - sa jedne strane upozorenje koje dolazi od dobronamernog autoriteta a sa druge mitski neprijatelj Srba sa sve odgovarajucim slikama.

Drugi naslovi:

Bivsi sef otpora Ivan Marovic se vraca u Srbiju?!
Jankoviceva zena trazi da se digne buna
Zver iz metroa


I onda malo relaksacije:

Severina se poradja u SAD
Jolica leci Boltov lekar
escherichije_colic escherichije_colic 07:54 05.04.2017

Re: MO

Vojislav Stojković
tyson
Pošto očigledno nemaju nameru da se sklanjaju sa ulica, sledeće što sledi je uvaljivanje agenata provokatora, lomljenje nečega, napad na nekoga, tuča, incident.


Mogući scenario:
Ukoliko proresti eskaliraju i postanu masovniji, velike grupe također mladilh ljudi (profil: navijači), organizovane od ZNA SE KOGA, u isto vreme postrojiće se da štite panoe sa imenima žrtava, crkvu Sv. Marka, Hram sv.Save... Provokatori ZNA SE ČIJI ubačeni u redove studenata isprovociraće sukob i tuču, biće povređenih. Iz razloga bezbednosti protesti i okupljanja će biti zabranjeni, AV će se pojaviti u svim medijima i objasniti da je to odlučio da zaštiti živote dece.


Jedini mogući scenario.

Nažalost, ovi protesti nemaju nikakvu perspektivu. Što ne znači da ih treba osporavati i da se od njih ništa pozitivno ne može zakotrljati nizbrdo u doglednoj budućnosti.

Preletačević, bez obzira što je parodija, rekao je vrlo pametnu stvar: radite lokalno. Kad bi iz svakog "Mladenovca" u Srbiji krenuo po jedan Preletačević, to bi možda konačno napravilo opozicioni politički pokret koji bi bio umrežen horizontalno- po socijalnoj empatiji i solidarnosti, umesto vertikalno- po političkom i poslovnom interesu. Mora se jednom za svagda likvidirati drugosrbijanska politička doktrina "urbani vs krezubi", koja zapravo ne znači ništa drugo nego "beograđani vs seljaci". Drugo, mora se u okviru tog pokreta redefinisati odnos prema nacionalnom vs globalnom. Svet u kojem živimo se menja, najbliži saradnici predsednika USA imaju interese i partnere u Rusiji a kod nas (samozvani?) progresivci i dalje duvaju u Klintonovsku tikvu, jer nam je jednom neko batinom utuvio u glavu da je to po difoltu progresivno i "antifašistički".

Moraju ljudi početi da percipiraju jedan drugog kao braću na istom zadatku, da ovaj solidan komad zemlje učine najboljim mogućim mestom za život, sebi i svojoj deci- a ne večito kao vojnike neke političke ideje ili Ruskog/Nemačkog/Američkog cara ili topovsko meso sudbinski predodređeno da gura prst u oko Vatikanu ili stoku koju strana gospoda moraju korbačem dovoditi u red ... Ugledajmo se malo na Islanđane, zamislimo da živimo na ostrvu usred pičkematerne poput njih, pa onda strpaju bankare na doživotnu robiju i izađu svi kolektivno od 7do77 da kolju kitove i ceo civilizovani svet se zgražava a njima baš seva mudo.

Ovo sve možebiti bljutava demagogija ali je nažalost istina. Dotle smo stigli da nas samo suvi idealizam može spasiti. Idealizam na realnim osnovama, kakogod to zvučalo.
tasadebeli tasadebeli 08:02 05.04.2017

Re: MO

Neues aus der Nachbarschaft
izgleda da je informer vec poceo da medijski podupire te diverzivne scenarije ...


Neverovatno koju dozu psihoze i straha siri to djubre. Ovo su informacije sa sa danasnje naslovnice:

Vladimir Putin nas upozorava: Soros hoce rat u Srbiji - sa jedne strane upozorenje koje dolazi od dobronamernog autoriteta a sa druge mitski neprijatelj Srba sa sve odgovarajucim slikama.

Drugi naslovi:

Bivsi sef otpora Ivan Marovic se vraca u Srbiju?!
Jankoviceva zena trazi da se digne buna
Zver iz metroa


I onda malo relaksacije:

Severina se poradja u SAD
Jolica leci Boltov lekar





anonymous anonymous 08:26 05.04.2017

Re: MO

Vojislav Stojković
tyson
Pošto očigledno nemaju nameru da se sklanjaju sa ulica, sledeće što sledi je uvaljivanje agenata provokatora, lomljenje nečega, napad na nekoga, tuča, incident.


Mogući scenario:
Ukoliko proresti eskaliraju i postanu masovniji, velike grupe također mladilh ljudi (profil: navijači), organizovane od ZNA SE KOGA, u isto vreme postrojiće se da štite panoe sa imenima žrtava, crkvu Sv. Marka, Hram sv.Save... Provokatori ZNA SE ČIJI ubačeni u redove studenata isprovociraće sukob i tuču, biće povređenih. Iz razloga bezbednosti protesti i okupljanja će biti zabranjeni, AV će se pojaviti u svim medijima i objasniti da je to odlučio da zaštiti živote dece.


Sličan mogući scenario vidim i ja.
Verovatno se razilazimo u tome - ko ga može plasirati -....

Podsetio bih na Ukrajinu.
Nekoliko ubačenih agenata , provokatora, hitaca....

A onda ...će i Vučić biti nemoćan i....van igre.

Haos....

mladic mladic 09:17 05.04.2017

Re: MO

anonymous
Vojislav Stojković
tyson
Pošto očigledno nemaju nameru da se sklanjaju sa ulica, sledeće što sledi je uvaljivanje agenata provokatora, lomljenje nečega, napad na nekoga, tuča, incident.


Mogući scenario:
Ukoliko proresti eskaliraju i postanu masovniji, velike grupe također mladilh ljudi (profil: navijači), organizovane od ZNA SE KOGA, u isto vreme postrojiće se da štite panoe sa imenima žrtava, crkvu Sv. Marka, Hram sv.Save... Provokatori ZNA SE ČIJI ubačeni u redove studenata isprovociraće sukob i tuču, biće povređenih. Iz razloga bezbednosti protesti i okupljanja će biti zabranjeni, AV će se pojaviti u svim medijima i objasniti da je to odlučio da zaštiti živote dece.


Sličan mogući scenario vidim i ja.
Verovatno se razilazimo u tome - ko ga može plasirati -....

Podsetio bih na Ukrajinu.
Nekoliko ubačenih agenata , provokatora, hitaca....

A onda ...će i Vučić biti nemoćan i....van igre.

Haos....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5oniUCnzSKI[/youtube]
narcis narcis 10:06 05.04.2017

Re: MO

mladic

FREE BANUJ SKOTA DA NE ŠIRI SMRAD PO BLOGU
petargli petargli 13:27 05.04.2017

Re: MO

docsumann
pa to je taj pogled na mjseto i ulogu običnih građana u društvenim (političkim) dešavanjima, kojeg je i Slobče njegovao, a po kojem samo u vrijeme izbora, oni mogu da postanu politički aktivni svo ostalo vrijeme nema šta da dižu glavu sa knjige, kompjutera, struga, njive, šporeta...ok, može još i opuštanje uz zabavne tv sadržaje pink produkcije i to je to.

Da, to je taj model "partijskog neprijatelja" koji se samo prilagodjavao istorijskim trenucima tokom poslednjih 70 i kusur godina. I nije samo Sloba koristio tu matricu, nego donekle i ovi posle njega (u smislu da nisu uspeli da demontiraju taj sistem), neki od njih su pomogli usponu novog diktatora, pa imas DJ Mila, Putina, Lukasenka ...

P.S. Pre neki dan, jedan simpatican cicica, sada univerzitetski profesor u penziji, cinik inace, :), kaze, izgleda da su Nemci promenili taktiku kako da uniste Slovene, pomazu im da to urade sami ...

petargli petargli 13:33 05.04.2017

Re: MO

anonymous
A onda ...će i Vučić biti nemoćan i....van igre.

Jadan on ...

P.S. Nisi se potpisao kao Botina ...
petargli petargli 13:36 05.04.2017

Re: MO

Neues aus der Nachbarschaft

Da, imas pravo - tesko djubre!

Jbg, 'de smo mi, a 'de su Nemci ...

Nemci povukli nogu: Za lažne vesti kazne do 50 miliona €

Berlin -- Nemačka vlada odobrila je kazne koje idu i do 50 miliona evra za društvene mreže koje ne reaguju i ne uklanjaju sporne sadržaje, "lažne vesti" i govor mržnje.
zilikaka zilikaka 14:57 05.04.2017

Re: MO

Provokatori ZNA SE ČIJI ubačeni u redove studenata isprovociraće sukob i tuču, biće povređenih

Sećam se pametnog saveta iz mog vremena. Ako krenu provokatori da divljaju treba decu naučiti da odmah sednu dole, da se jasno ograde i uzvoje. Sedeći ne možeš da praviš štetu, nema panike, bežanije a i odmah jasno staviš do znanja da nisi od tih koji ruše.
mariopan mariopan 15:29 05.04.2017

Re: MO

zilikaka
Provokatori ZNA SE ČIJI ubačeni u redove studenata isprovociraće sukob i tuču, biće povređenih

Sećam se pametnog saveta iz mog vremena. Ako krenu provokatori da divljaju treba decu naučiti da odmah sednu dole, da se jasno ograde i uzvoje. Sedeći ne možeš da praviš štetu, nema panike, bežanije a i odmah jasno staviš do znanja da nisi od tih koji ruše.

Да, тако се најбоље виде они који руше па их је лако снимити и касније идентификовати.
Ако деца седну доле ови други постају видљивији, нису заклоњени гомилом.
anonymous anonymous 17:54 05.04.2017

Re: MO

petargli
anonymous
A onda ...će i Vučić biti nemoćan i....van igre.

Jadan on ...

P.S. Nisi se potpisao kao Botina ...


Botina

predatortz predatortz 07:26 05.04.2017

Oprezna podrška

Za sad, prema ovim klincima, gajim simpatije.
Iskustvo mi govori da je mnogo bitnije to ko stoji iza nekog protesta, nego šta se na tom protestu zahteva.
Ne, ne sumnjam u ove klince. Ni najmanje! Ne sumnjam u to da im je muka od toga da gledaju ponižene roditelje koji se dovijaju kako da skrpe do prvog, gledajući na sve načine da oni to što manje osete na svojoj koži. Verujem da ne vide perspektivu u državi u kojoj gospodare patetični, bolesno sujetni lik i njegov batica. U državi u kojoj nam mediji pod kontrolom vlasti plasiraju priču kao da smo Severna Koreja - svi su protiv nas, ali se mi, eto, uspešno borimo i živi smo samo zahvaljujući mudrom vođi.

Da skratim, verujem ja ovoj deci.

Odakle oprez?
Pa, ne verujem nama!
Neko stoji iza njih, kao što je neko bio i iza naših silnih protesta. I mi smo, kao i oni, verovali da je sve to iz čista srca proisteklo, da iz toga ne može ništa loše da ispadne, da neće biti zloupotrebljeno.
I prošlo je kako je već prošlo. Mislim, to naše...
Sad smo mi ti koji organizuju, naše generacije, generacije koje su izrodile velika politička govna.

4krofnica 4krofnica 07:42 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

I mi smo, kao i oni, verovali da je sve to iz čista srca proisteklo,



neka vežbaju deca. znaće, umeće.
mi matori da im budemo oslonac,
samo hrabro i pametn(ije od nas)o, bravo klinci!


freehand freehand 07:52 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

4krofnica
I mi smo, kao i oni, verovali da je sve to iz čista srca proisteklo,



neka vežbaju deca. znaće, umeće.
mi matori da im budemo oslonac,
samo hrabro i pametn(ije od nas)o, bravo klinci!



‚Ne znam kako vi ali ja sam juče skakao sa njima.
I imao takvog jednog kao što su Jeremija, Predator i Vrabac koji je stalno zapitkivao - "Ko li ovo organizuje?", "Biće provokatora!", i naročito "Šta sad?".
Pa ništa sad. Na ulici smo, isijavamo poruku. Dosta je etike Maje Gojković i estetike Cece Ražnatović. jeste, hoćemo muzeje, biblioteke i galerije.
Vučiću - lažov si i lopov si. Nema vođa, nema govora, nema čvrste organizacije.
Juče je samo jedan kreten opalio po saobraćajnom znaku na Trgu i desetoro je prišlo da to popravi i namesti.
Iza protesta ne ostaju plastične kese i ambalaža od marende, zastave i transparenti.
Još da RTS progleda kao BK '97.
Da i zaslepljeni progledaju i vide koliko klinci NE VOLE i PREZIRU Vučića i sve čega je on simbol i vođa. I da svi vidimo šta je zaista ispod naizgled mirne površine.
tasadebeli tasadebeli 08:07 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand

Ne znam kako vi ali ja sam juče skakao sa njima.



Извини, само сам радознао...

А колико их (вас?) је било синоћ тамо?


EDIT: И да, овде си потпуно у праву:


Najgore što može da uradi je da upotrebi bilo kakvu vrstu represije, jer bi mu se o glavu olupala ekspresno.
mariopan mariopan 08:18 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

tasadebeli
freehand

Ne znam kako vi ali ja sam juče skakao sa njima.



Извини, само сам радознао...

А колико их (вас?) је било синоћ тамо?

Није важно колико их је било важно је што нас није било.
Ја сам радила до девет увече и била цркнута, и било ми криво што не могу да дођем али долазим вечерас.

Десет година овде пишемо како нам не ваља ништа у овој држави па хајде сад.....доста смо само кукали.

Шта ме брига да ли ће ово успети или неће, већ је успело, види се и чује се, нећу да ћутим и само куцкам по тастатури. Тамо је живот.
freehand freehand 08:27 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Извини, само сам радознао...

А колико их (вас?) је било синоћ тамо?

Ne umem da procenim. Ispred skupštine sam toliko ljudi video na Slobinom "Uhapsićemo ga (Tačija)" mitingu i petog oktobra.
Kolona od Nemanjine do Londona. Eto toliko.
Ako ti je broj važan biraj izvor, ima tih službenih raznih.
Što se mene tiče - više nego dovoljno.
tasadebeli tasadebeli 08:36 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

mariopan
tasadebeli
freehand

Ne znam kako vi ali ja sam juče skakao sa njima.



Извини, само сам радознао...

А колико их (вас?) је било синоћ тамо?

Није важно колико их је било важно је што нас није било.
Ја сам радила до девет увече и била цркнута, и било ми криво што не могу да дођем али долазим вечерас.

Десет година овде пишемо како нам не ваља ништа у овој држави па хајде сад.....доста смо само кукали.

Шта ме брига да ли ће ово успети или неће, већ је успело, види се и чује се, нећу да ћутим и само куцкам по тастатури. Тамо је живот.



Добро, добро, нема љутиш...

Само сам био интересантан знати.

Али није ни важно... То је ионако небитна, споредна чињеница, а из мене то проговара онај неверни Тома (хм, незгодно име) који не верује никада у спонтаност оваквих ствари.

Зна ли се макар данас тачно колика је била излазност на изборе?

Јер онај остатак од тог процента излазности говори о правом незадовољству много више од уличних протеста (не знам колико хиљада људи) у бирачком телу које броји 6,5 милиона бирача.
tasadebeli tasadebeli 08:42 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand

Kolona od Nemanjine do Londona. Eto toliko.



У пробијању кордона на Светог Саву 1997, колона се протезала од Патријаршије до Храма Светог Саве. Заправо, кад је чело колоне стигло до Храма, реп колоне још није ни био кренуо.

Па опет, ево ни 20 година касније не умем да ти кажем колико нас је ту било.


Ne umem da procenim. Ispred skupštine sam toliko ljudi video na Slobinom "Uhapsićemo ga (Tačija)" mitingu i petog oktobra.



Мислиш, Азема Власија?


Небитно... Тривија...
freehand freehand 08:44 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Мислиш, Азема Власија?

Mislim, u pravu si.
Loša koncentracija kad se radi tri stvari odjednom.
tasadebeli tasadebeli 09:00 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
Мислиш, Азема Власија?

Mislim, u pravu si.
Loša koncentracija kad se radi tri stvari odjednom.



Нема везе, није ни толико битно.

Мени су ионако сви Шиптари исти... Још од демонстрација на КиМ 1981.
escherichije_colic escherichije_colic 09:53 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand

Da i zaslepljeni progledaju i vide koliko klinci NE VOLE i PREZIRU Vučića i sve čega je on simbol i vođa. I da svi vidimo šta je zaista ispod naizgled mirne površine.


Da jebote, on je njima isto što je nama bio Slobodan. Mi stariji koji pamtimo njegove početke i razvojni put, ipak ga negde u podsvesti držimo za usranka i zbog toga teško sagledavamo u šta se zapravo pretvorio.
freehand freehand 10:36 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Мени су ионако сви Шиптари исти... Још од демонстрација на КиМ 1981.

Ne čudim se uopšte. Ono do '81 mi je malo neobično.
tyson tyson 11:02 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Извини, само сам радознао...

А колико их (вас?) је било синоћ тамо?

Izađi i proveri.


tyson tyson 11:07 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

У пробијању кордона на Светог Саву 1997, колона се протезала од Патријаршије до Храма Светог Саве. Заправо, кад је чело колоне стигло до Храма, реп колоне још није ни био кренуо.

Taj kordon je probijen, t.j. sklonio se iz Kolarčeve ulice, u sred noći pred litiju. Tu je možda bilo par stotina ljudi, pa je dotrčalo i pridružilo se sa okolnih fakulteta još možda stotinu. Ali je bila odlična šetnja, jedna od najdužih, najbučnijih i najveselijih do tada.


milisav68 milisav68 11:12 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

escherichije_colic
Da jebote, on je njima isto što je nama bio Slobodan. Mi stariji koji pamtimo njegove početke i razvojni put, ipak ga negde u podsvesti držimo za usranka i zbog toga teško sagledavamo u šta se zapravo pretvorio.

I ništa nismo naučili.

Problem je što ni decu ništa nismo naučili.

Ovo je uzaludan posao, i bespotrebno trošenje energije.
freehand freehand 11:20 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Ovo je uzaludan posao, i bespotrebno trošenje energije.

Za razliku od 1000 x ponovljenih mudrih palamuđevina o uzaludnosti svega.
milojep milojep 11:29 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

tasadebeli
freehand

Kolona od Nemanjine do Londona. Eto toliko.



У пробијању кордона на Светог Саву 1997, колона се протезала од Патријаршије до Храма Светог Саве. Заправо, кад је чело колоне стигло до Храма, реп колоне још није ни био кренуо.

Па опет, ево ни 20 година касније не умем да ти кажем колико нас је ту било.


Ne umem da procenim. Ispred skupštine sam toliko ljudi video na Slobinom "Uhapsićemo ga (Tačija)" mitingu i petog oktobra.



Мислиш, Азема Власија?


Небитно... Тривија...


Kolona mi je prolazila maltene ispod prozora (znači nisam bio sa njima<_<
računavši vreme prolaska i prosečni broj prošlih po preseku ulice u sekundi-odokativno naravno) došao sam do broja od nekih cca 30000-40000, juče!
Naravno to su bile 'količine' ljudi koje su ekvivalent onim skupovima kada se tvrdilo da ih ima preko 100000. Jedino što je bilo vidno veće od ove 'mase' je sahrana patrijarha

niko_kao.ja niko_kao.ja 12:04 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Извини, само сам радознао...

А колико их (вас?) је било синоћ тамо?


Šačica jada (nas 50+), ali klinaca puno.
milisav68 milisav68 13:56 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
Za razliku od 1000 x ponovljenih mudrih palamuđevina o uzaludnosti svega.

Ovo i svega se bitno razlikuje.

Palamuđevino.
mariopan mariopan 14:32 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Тасо, ти си ок и знам зашто дуваш и на ладно, само....дођи после часова на предавање које држе деца, да поправимо оног кеца што смо ономад зарадили, знаш кад!
Е, тад.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:44 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
‚Ne znam kako vi ali ja sam juče skakao sa njima.
I imao takvog jednog kao što su Jeremija, Predator i Vrabac koji je stalno zapitkivao - "Ko li ovo organizuje?", "Biće provokatora!", i naročito "Šta sad?".

Za tog tvog jednog, Predatora i Vrabca ne znam, ali ja ništa nisam zapitkivao, meni je jasno zašto su mladi na ulicama i trgovima.
Pitam se samo kako će reagovati AV, a jedan od mogućih scenarija sam naveo.

PS: Večeras ponesi kišobran, ja nosim crni sa drškom boje slonove kosti, pa ako se vidimo, vidimo...
freehand freehand 17:15 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Vojislav Stojković
freehand
‚Ne znam kako vi ali ja sam juče skakao sa njima.
I imao takvog jednog kao što su Jeremija, Predator i Vrabac koji je stalno zapitkivao - "Ko li ovo organizuje?", "Biće provokatora!", i naročito "Šta sad?".

Za tog tvog jednog, Predatora i Vrabca ne znam, ali ja ništa nisam zapitkivao, meni je jasno zašto su mladi na ulicama i trgovima.
Pitam se samo kako će reagovati AV, a jedan od mogućih scenarija sam naveo.

PS: Večeras ponesi kišobran, ja nosim crni sa drškom boje slonove kosti, pa ako se vidimo, vidimo...

Pomenuo sam te jer mi je taj tvoj mogući scenario delovao kao višak, no naravno da ne sporim pravo da svako zna šta su mu prioriteti i kako vrednuje stvari po važnosti.
Što se današnjeg protesta tiče - tvoj je cug. Rečunam da si preuzeo današnju smenu jer ja na žalost ne mogu, ali eto me sutra ponovo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:53 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
Pomenuo sam te jer mi je taj tvoj mogući scenario delovao kao višak,

Verovatno si u pravu da moj scenario deluje kao višak. Doduše, većina mojih scenarija, koje sam radio devedeseih, slično su ocenjeni, ali su se pokazali veoma tačnim.
angie01 angie01 17:54 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Rečunam da si preuzeo današnju smenu jer ja na žalost ne mogu, ali eto me sutra ponovo.


isto.
anonymous anonymous 18:02 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

milisav68
escherichije_colic
Da jebote, on je njima isto što je nama bio Slobodan. Mi stariji koji pamtimo njegove početke i razvojni put, ipak ga negde u podsvesti držimo za usranka i zbog toga teško sagledavamo u šta se zapravo pretvorio.

I ništa nismo naučili.

Problem je što ni decu ništa nismo naučili.

Ovo je uzaludan posao, i bespotrebno trošenje energije.


Naučili smo Milisave.

Budale nisu.







Nekada i on beše student....


milisav68 milisav68 20:17 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

anonymous
Budale nisu.

Ne bih to tako zvao, a mislio sam kao društvo.

Vidiš da kreću etikete čim nisi na liniji,a ovamo se kao šatro zalažemo za slobodu mišljenja.

A Beli dobi 300.000 glasova kroz medijski mrak, i još objašnjava šta je, kako je, i zašto tako radio, ali nema ko da sluša.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:12 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
Rečunam da si preuzeodanašnju smenu jer ja na žalost ne mogu, ali eto me sutra ponovo.

Evo bio sam i uživao zajedno s tim lepim i mladim svetom.
Šta reći: Tako su mladi i krotki, ali znaju protiv koga i protiv čega su - protiv Vučića i diktature.
Njima je je najjača protesna pesma: Vuče, vuče bubo lenja:



Jednom rečju - divni su.

tasadebeli tasadebeli 21:17 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

tyson
Извини, само сам радознао...

А колико их (вас?) је било синоћ тамо?

Izađi i proveri.





Немам времена.

Што би рекао предеседник владе... државе... владе... државе...

Ма чега год, није ни битно.


EDIT: Неко у овој земљи мора и да ради... Децу да вам васпитава...

Пошто ви већ немате времена јер тражите пиштаљке међу цуцлама.

Ко ће вам за 10-15 година опет излазити на уличне протесте ако и ја престанем у овој Србији да радим?
freehand freehand 21:18 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Vojislav Stojković
freehand
Rečunam da si preuzeodanašnju smenu jer ja na žalost ne mogu, ali eto me sutra ponovo.

Evo bio sam i uživao zajedno s tim lepim i mladim svetom.
Šta reći: Tako su mladi i krotki, ali znaju protiv koga i protiv čega su - protiv Vučića i diktature.
Njima je je najjača protesna pesma Vuče, vuče bubo lenja:



Jednom rečju - divni su.


Dakle - nisam slagao i nisam pogrešno preneo jučerašnju atmosferu?
Inače trudio sam se (a sad baš da ne proveravam da li mi se ipak omaklo) da izbegnem tako popularnu reč "energija" u opisivanju.
Ali evo - to se drugačije jednom rečju ne može opisati: ENERGIJA. To je to. I bez obzira na zahteve (koji su tupavi koliko vidim) taj protest tuče po sred oka bikovoga.
Vučiću - jebi se. Mrzimo te, preziremo te.
Mrtva si, kokoško.
tasadebeli tasadebeli 21:31 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
Мени су ионако сви Шиптари исти... Још од демонстрација на КиМ 1981.

Ne čudim se uopšte. Ono do '81 mi je malo neobično.



Па гледај овако...

До тада сам дубоко веровао да у Социјалистичкој Републици Србији живе само Срби, у СР Хрватској само Хрвати, у СР Словенији само Словенци, у СР Македонији само Македонци, у СР Црној Гори само Црногорци.

За СР Босну и Херцеговину не знам шта сам мислио... Заборавио сам... Тко би се па свега и сјећао...

А онда је Тито умро.

Јбг.

Омакло му се.

А за мене то био моменат просветљења.
tasadebeli tasadebeli 22:20 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

mariopan
Тасо, ти си ок и знам зашто дуваш и на ладно, само....дођи после часова на предавање које држе деца, да поправимо оног кеца што смо ономад зарадили, знаш кад!
Е, тад.



Да, стварно, заборавих да ти знаш...


И ти ово све заиста умеш тако лепо да кажеш да могу само да ти узвратим истом мером.


niko_kao.ja

Šačica jada (nas 50+), ali klinaca puno.



milojep

Kolona mi je prolazila maltene ispod prozora (znači nisam bio sa njima<_<
računavši vreme prolaska i prosečni broj prošlih po preseku ulice u sekundi-odokativno naravno) došao sam do broja od nekih cca 30000-40000, juče!
Naravno to su bile 'količine' ljudi koje su ekvivalent onim skupovima kada se tvrdilo da ih ima preko 100000. Jedino što je bilo vidno veće od ove 'mase' je sahrana patrijarha



Хвала вам обојици!

Најозбиљније то кажем.

Коначно неко ко на једноставно питање даје кратак и јасан одговор без непотребног булшитерског муд(р)овања интернетских Википедијиних академика.


New Age Bullshit Generator (ЛИНК)
freehand freehand 22:26 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

До тада сам дубоко веровао да у Социјалистичкој Републици Србији живе само Срби, у СР Хрватској само Хрвати, у СР Словенији само Словенци, у СР Македонији само Македонци, у СР Црној Гори само Црногорци.

Koliko si kečeva imao?
tasadebeli tasadebeli 22:27 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
До тада сам дубоко веровао да у Социјалистичкој Републици Србији живе само Срби, у СР Хрватској само Хрвати, у СР Словенији само Словенци, у СР Македонији само Македонци, у СР Црној Гори само Црногорци.

Koliko si kečeva imao?



Много.

Јбг, тад није било интернета да се образујем, па сам морао да пролазим кроз то мучење звано школа.
freehand freehand 22:29 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Много.

Јбг, тад није било интернета да се образујем, па сам морао да пролазим кроз то мучење звано школа.

Pa vidim da si se baš dobro obrazovao iz Poznavanja prirode i društva, geografije i drugih predmeta koji se bave gradivom vezanim za zemlju kojoj si živeo, po ovome što sam iz nkomentara citirao.
tasadebeli tasadebeli 22:33 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand
Много.

Јбг, тад није било интернета да се образујем, па сам морао да пролазим кроз то мучење звано школа.

Pa vidim da si se baš dobro obrazovao iz Poznavanja prirode i društva, geografije i drugih predmeta koji se bave gradivom vezanim za zemlju kojoj si živeo, po ovome što sam iz nkomentara citirao.



Ма пусти, из Познавања природе и друштва имао сам матору наставницу пред пензијом која нас није ништа ни учила на часу, само нас изводила у двориште да играмо фудбал док она штрика на клупици испод дрвета у 'ладовини.

Али заузврат, живот ми је то надокнадио тако што сам у исто то време имао одличну наставницу српског која ме је научила шта је то иронија.
mariopan mariopan 22:35 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Vojislav Stojković
freehand
‚Ne znam kako vi ali ja sam juče skakao sa njima.
I imao takvog jednog kao što su Jeremija, Predator i Vrabac koji je stalno zapitkivao - "Ko li ovo organizuje?", "Biće provokatora!", i naročito "Šta sad?".

Za tog tvog jednog, Predatora i Vrabca ne znam, ali ja ništa nisam zapitkivao, meni je jasno zašto su mladi na ulicama i trgovima.
Pitam se samo kako će reagovati AV, a jedan od mogućih scenarija sam naveo.

PS: Večeras ponesi kišobran, ja nosim crni sa drškom boje slonove kosti, pa ako se vidimo, vidimo...

Добро мајковићу па што се ниси јавио где си, све гледам кишобране вечерас и мислим ту сте негде ал' ко да вас нађе у оној гомили?

Ја не могу да чучнем и да скачем, то ви млађи момци можете како чујем, ја сам уредно пиштала, кевтала, певала "онесвести сеее" и снимала духовите транспаренте.

Најзад живот и то у Србији!
freehand freehand 22:41 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

Али заузврат, живот ми је то надокнадио тако што сам у исто то време имао одличну наставницу српског која ме је научила шта је то иронија.

Dobro, sokole, bravo za nastavnicu ali se malo čudim ako te je ona zavetovala da stečeno znanje tako vešto i predano kriješ.
Nego te molim samo da ipak ne sklizneš preko granice ličng na kojoj već žongliraš. To se nikad ne završi lepo.
tasadebeli tasadebeli 23:16 05.04.2017

Re: Oprezna podrška

freehand

Dobro, sokole, bravo za nastavnicu ali se malo čudim ako te je ona zavetovala da stečeno znanje tako vešto i predano kriješ.



Напротив, заветовала ме наставница да то знање о иронији преносим даље.

Управо сам ти га демонстрирао у претходном низу коментара почев од оних социјалистичких република...


Nego te molim samo da ipak ne sklizneš preko granice ličng na kojoj već žongliraš. To se nikad ne završi lepo.



Нисам разумео ово "личног"?

Мислиш на оно твоје да ћеш бранити моје право да износим Вучићево мишљење?



Ма уосталом, није ни важно...

Ионако одосмо предалеко са овим лапрдањем у празно ван теме.

Што се мене тиче, орле, прекинуо бих овде ово бесмислено надгорњавање.

Ево, признајем ти.

Лепши си, интелигентнији, бркатији, грлатији и јачи од мене.


Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:22 07.04.2017

Re: Oprezna podrška

mariopan
Добро мајковићу па што се ниси јавио где си, све гледам кишобране вечерас и мислим ту сте негде ал' ко да вас нађе у оној гомили?

Eh, ja mislim da sam te video
Bila si sva u džinsu sa natpisom na leđima kratke jakne: "PROTIV NENORMALNOG". Hteo sam da ti se javim, ali baš si tad sa koleginicama i kolegama sa druge godine Filozofskog pevala: "Onesvesti se, onesvesti seeeeeeeeee..." Svi ste bili tako predani i zaneseni da nisam hteo da poremetim atmosferu.

PS: Moguće, da sam uz sav taj mladi i lepi svet nešto i pobrkao - recimo naše godine ...moje sigurno.
mariopan mariopan 16:26 07.04.2017

Re: Oprezna podrška

Vojislav Stojković
mariopan
Добро мајковићу па што се ниси јавио где си, све гледам кишобране вечерас и мислим ту сте негде ал' ко да вас нађе у оној гомили?

Eh, ja mislim da sam te video
Bila si sva u džinsu sa natpisom na leđima kratke jakne: "PROTIV NENORMALNOG". Hteo sam da ti se javim, ali baš si tad sa koleginicama i kolegama sa druge godine Filozofskog pevala: "Onesvesti se, onesvesti seeeeeeeeee..." Svi ste bili tako predani i zaneseni da nisam hteo da poremetim atmosferu.

PS: Moguće, da sam uz sav taj mladi i lepi svet nešto i pobrkao - recimo naše godine ...moje sigurno.

freehand freehand 17:47 07.04.2017

Re: Oprezna podrška

EDIT: Неко у овој земљи мора и да ради... Децу да вам васпитава...

Пошто ви већ немате времена јер тражите пиштаљке међу цуцлама.

Zato ti tražiš cuclu među pištaljkama.
I to vaspitavanje koje pominješ sad već polako počinje da izaziva laganu nelagodu. Deluje prilično morbidno kao opcija.
Nego nebitno, juče ne stigoh do Beograda, ali tu je i Pančevo.
Evo prizora ispred lokalnog ogranka lopovske akademije.

freehand freehand 17:47 07.04.2017

Re: Oprezna podrška

EDIT: Неко у овој земљи мора и да ради... Децу да вам васпитава...

Пошто ви већ немате времена јер тражите пиштаљке међу цуцлама.

Zato ti tražiš cuclu među pištaljkama.
I to vaspitavanje koje pominješ sad već polako počinje da izaziva laganu nelagodu. Deluje prilično morbidno kao opcija.
Nego nebitno, juče ne stigoh do Beograda, ali tu je i Pančevo.
Evo prizora ispred lokalnog ogranka lopovske akademije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana