Budućnost| Mediji| Politika| Život

Šesti oktobar

freehand RSS / 04.04.2017. u 22:13

Bujke, izađi slobodno, nema nikoga

20170404_195242_Copy.jpg

Tu smo samo mi pilići.

Šta hoće pilići? 

Slušajući parole i skandiranje insistiraju na onesvešćivanju, sprečavanju izborne krađe, hapšenju lopova i izvesnom samoubistvu.

Gledajući kako se ponašaju spremni su i na sve vrste subverzija dobrim vaspitanjem, ljubaznošću i veseljem.

Ipak - da sam Aleksandar Vučić bio bih ozbiljno zabrinut.  Može Informer da laje o šačici pijanih huligana, Sorošu i nepprijateljima Srbije, može Pink da laže o uništavanju panoa uništenog još pre mesec dana. Ali mnogo ga ova deca ne vole. I mnogo ih je. A ta deca ne čitaju Informer, ne gledaju Pink, ne gledaju RTS. Njih ne može ni da slaže ni da sludi.

Najgore što može da uradi je da upotrebi bilo kakvu vrstu represije, jer bi mu se o glavu olupala ekspresno.

Ovakvi pokreti imaju nezgodnu tendenciju da rastu sami od sebe, kvasac im je neka čudna i neuhvatljiva energija. a kad dobiju na zamahu umeju baš široko da zahvate. I roditelji, tetke, ujaci, stričevi i strine, babe i dede osetljivi su na svoje mladunce. A ovi su mladunci poleteli na svoje prve šetnje.

Ja sam, opet, mislio da sam pištaljku o klin okačio petog oktobra.  No ne da se, izgleda, i biće još. 

 

20170404_182912_Copy.jpg 

20170404_191734_Copy.jpg 

 

20170404_192739_Copy.jpg 

 

20170404_193448_Copy.jpg 

 

20170404_193851_Copy.jpg 

 

20170404_194013_Copy.jpg 

 

20170404_201415_Copy.jpg 

 

20170404_201717_Copy.jpg 

 

20170404_202007_Copy.jpg 

 



Komentari (383)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:51 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2
nemoj da ti sada pišem pesme izneverenih generacija starih koliko i čovečanstvo ...

Prvo da kažem da sam na svaki tvoj komentar udario preporuku, a kad si već spomenula pesme evo jedne Miljkovićeve iz zbirke "Vatra i Ništa". Mislim, nije u vezi s temom, ali jeste i lepa i duboka.

Tin
S druge strane groba živa zvezda kuca
I zapaljeni vetar na početku dana sniva
Noć u mome glasu više ne doziva
prostore izgubljene koje poseduju sunca.

Krv moja zaspala pod kamenom ne bunca
zbog pakla iz zemlje iskopanog ko živa
Ovde kamenje peva i ptica se skameni siva
Ovde su svi prvi put mrtvi iza poslednjeg sunca

O zašto smo tako sami i slabi i krti
Dok se zemlja okreće oko svoje smrti
negde ispod zemlje zri tišina zla

Najzad sam dovoljno mrtav ništa me ne boli
Drvo se naginje nad zaboravom nema šta da se voli
Neka niče cveće iz prokletog tla.

U pozadini treba zamisliti odgovarajuću muzičku podlogu:



anonymous anonymous 18:09 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

Teško da se u istoriji išta desilo samo od sebe, bez pripreme i bez prethodnih pokušaja.
Ako sada Srbija zaćuti, vrlo je vjerovatno da će ćutati i 2022.



I ko će za to biti kriv ....???

Što će u nevreme ispumpati energiju za sledećih x godina???


anonymous anonymous 18:12 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2
Evo mladež može,

... evo, pa videćemo, svaki uspeh želim, ... samo, ko ne vidi realnost i kuda svet globalno stremi i mesto malih i perifernih, ima samo vidike srca lako manipulišuće, razum tu izostaje ...





Blog vri od argumenata i analize neuspeha....
anonymous anonymous 18:15 05.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?


vera.nolan2
12:49 05.04.2017
Re: Ima li spasa demokratiji ?
Nije dobro biti protiv budućnosti, ...

istorija se ponavlja i dok si mlad ideš srcem, sve hoćeš odmah i sada, ali često - tuđom glavom,




vera.nolan2 vera.nolan2 07:15 06.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

evo jedne Miljkovićeve iz zbirke "Vatra i Ništa".

Hvala Vojislave za Miljkovića
Godinama sam nosila u torbi sa sobom zbirku "Vatra i Ništa" ... često sam
sagovornicima odgovarala na pitanja stihovima, posebno Miljkovića ... a volim i Popu, posebno ...
evo kako jedan pesimist ( ovo frihendu ) sanja o lepšem čovečanstvu :
...
ali jednoga dana
tamo gde je bilo srce stajaće sunce
i neće biti u ljudskom govoru takvih reči
kojih će se pesma odreći
poeziju će svi pisati ...
vera.nolan2 vera.nolan2 07:45 06.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

Дајмо мало ведрине !

he, emsiemsi, kako vidim tebe odmah se i nasmejem i razvedrim !

Zlo doba - 20.vek ( pridružuje mu se i 21.) kako reče divni, zaboravljeni "crnotalasni"
Živojin Pavlović... i on me je učio istini o našim paralelnim realnostima, uvek će biti manje više - "mi" i "oni" ...
Evo, baš za tebe preporuka da pročitaš:
"Ispljuvak pun krvi", dnevnik o "lepim nesrećnim danima" protesta ′68. u Beogradu, ...
tasadebeli tasadebeli 10:34 06.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

freehand

Studentske demonstracije - sada !? su kao loše napisana drama, nema jedninstva radnje, mesta i vremena ... kada se uočila medijska blokada, a pre izbora možda bi imalo i svrhu, cilj i smisao, ovako - samo je (ne)namerna farsa i jalov posao ...

Kad god da se desilo i sa kojim god makar banalnim povodom - ovo generacijsko pokazivanje prezira i odjebavanje vučića ne da ima smisao nego ovo društvo pokazuje i u boljem setlu nego što ono jeste.
Valja dobro paziti oko zauzimanja strana. Nije dobro biti protiv budućnosti, koliko god to ovde bilo uobičajeno i normalno.



Све се слажем и са Вером и са тобом у овом низу коментара.

Онако оптимистичко/песимистички.

И једино што бих додао на ову вашу причу јесте захтев да се у свему томе сачува право свакога појединца да се запита каква ће та будућност бити.

Можда би и то требало додати на листу захтева протестаната?

И знам да тај захтев да се сачува право сваког појединца да се запита каква ће нам та будућност бити у овом тренутку звучи као нешто периферно и небитно.

Ипак...

Мали је то можда корачић за сваког појединца, али велики за човечанство.
vera.nolan2 vera.nolan2 10:54 06.04.2017

Re: Nečitak je svet

Онако оптимистичко/песимистички.

Eh, Taso, za pesme Vojislav me oraspoloži, evo i za frija dok skače, pišti, buni se i peva sa decom i bez njih ...

ZAJEDNIČKA PESMA

Odveć smo mladi pa nam peva znanje
Odveć zaljubljeni da bismo živeti znali
Odveć maštoviti za svetlosti danje
Jedemo sve što leti nismo pali
Sve smo bogatiji što imamo manje

Nepravda ima pesničkoga dara
Istina je lepa al dok ne ostari
Pesme nam nemaju pameti al imaju žara
Ptica ko dosetka nad njima krstari
Pogrešno uzeta reč jedna čuda stvara
Nečitak svet

Pevamo ne brinući za smisao i red
Bolest našu leče poređenja smela
I tako pobeđujemo gorčinu i jed
Dok smešan cvet i neoprezna pčela
Pretvaraju vreme u opori med

Ne trebaju nam misli da život ublaže
Ko plivač niz stravu verni smo neveri
Od pravog puta lutanje nam draže
Ne merimo jer noć zakida na meri
I jasnost više nema šta da kaže
Nečitak je svet

Mi pevamo da se postide roboti
Tupoglavci dovršeni za nameru svesnu
Protiv svega smo što hoće da kroti
I mada više voli borbu nego pesmu
Naše nas srce još ne osramoti.

( P.S.
u poverenju da došapnem,
ma sumnje nema da bih i ja izašla, uz sve znanje zaludnosti ...)
freehand freehand 11:02 06.04.2017

Re: Nečitak je svet

( P.S.
u poverenju da došapnem,
ma sumnje nema da bih i ja izašla, uz sve znanje zaludnosti ...)

Daj ti meni Levi marš, pusti ove tanane emocije slutnje i smutnje!
vera.nolan2 vera.nolan2 11:28 06.04.2017

Re: “Sve laži sveta”

Daj ti meni Levi marš, pusti ove tanane emocije slutnje i smutnje!

Ah, kako je lako asocijativno, od prkosnog doći i do drugog, nežnog Vladimira i prave njegove "nebeske teme"


freehand freehand 11:46 06.04.2017

Re: “Sve laži sveta”

vera.nolan2
Daj ti meni Levi marš, pusti ove tanane emocije slutnje i smutnje!

Ah, kako je lako asocijativno, od prkosnog doći i do drugog, nežnog Vladimira i prave njegove "nebeske teme"



Pazi - u filipovskoj sam fazi!
Evo počeo već u glavi da rimujem elegije, bukagije i bestragije.
tasadebeli tasadebeli 19:22 06.04.2017

Re: Nečitak je svet

vera.nolan2

( P.S.
u poverenju da došapnem,
ma sumnje nema da bih i ja izašla, uz sve znanje zaludnosti ...)



А да ли смо икада другачији и били и да ли ћемо икада другачији и бити?

Хвала за песму.


П.С. - Тривија:

Ономад пред Скупштином, пре 17 година, увалили ми задатак да водим рачуна о групи ратоборних бакута из комшилука.

Леле, кад је кренуо онај сузавац и стрка!

Промукао сам начисто урлајући испред оних баба:"За мном!!!"

(Ништа "јуриш" и те форе. Само "за мном". То сам у војсци научио.)

А све покушавајући да бакуте ишчупам из таласа који је кренуо према Скупштини и даље, све до полицијске станице у Кеве Јевросиме.

И успело ми је.

Сачувао сам у оној гунгули све бакуте на броју, живе и здраве, и одвео их у безбедност једног стана у Народног фронта лажући их успут како ће оне да нам буду логистичка подршка и да прате медије док смо ми напољу на улицама јер су оне хтеле барабар са оним Вељинима у тренеркама и патикама да упадну у Скупштину.

Једва сам револуционарке одговорио од тога.

И дан-данас се поносим што ми је тада успело да обавим задатак и сачувам ратоборне бакуте од белаја.

Надам се само да ће се неки мој бивши ученик данас сетити свега доброг што сам учинио за њега док ми је био у школи, па да ће он мене тако сачувати у неком јуришу на Скупштину и одвести ме негде на безбедно место.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:32 07.04.2017

Re: “Sve laži sveta”

Pazi - u filipovskoj sam fazi!
Evo počeo već u glavi da rimujem elegije, bukagije i bestragije.

Malo u čitanju naleteh i na, uvek mi otrežnjujuće podsećanje na FBR, opaska

"na jednu zaboravljenu misao iz vremena Francuske revolucije koju je izrekao Sen-Žist, na misao koja bi danas odvažnim i pametnim glavama u ovoj zapušteno-napuštenoj državi mogla biti poučna, bez i jedne pomisli da je zakasnela: "Ko ne sprovede revoluciju do kraja, kopa sebi grob." ...

... uz intervju sa sve komentarma: " Tadić: Imamo obavezu da ispunimo 6. oktobar "
emsiemsi emsiemsi 11:06 09.04.2017

Re: Ima li spasa demokratiji ?

vera.nolan2
Дајмо мало ведрине !

he, emsiemsi, kako vidim tebe odmah se i nasmejem i razvedrim !

Zlo doba - 20.vek ( pridružuje mu se i 21.) kako reče divni, zaboravljeni "crnotalasni"
Živojin Pavlović... i on me je učio istini o našim paralelnim realnostima, uvek će biti manje više - "mi" i "oni" ...
Evo, baš za tebe preporuka da pročitaš:
"Ispljuvak pun krvi", dnevnik o "lepim nesrećnim danima" protesta ′68. u Beogradu, ...

Види !
Ја немам времена да жваћем те ствари од некада, а пред носом ми се догађа стварност.
Поред тога, не волим да читам штива огорчених људи, шта ће ми то ? Коме то, уопште, користи ?! Не волим огорчене људе ни на филму, а камоли у књигама, а да не помињем у животу.
Ту сам веома резервисан --- што даље од озлојеђених.
petargli petargli 13:59 05.04.2017

neverovatno

Prvi izlazak na ulicu protiv diktature Vucica i odmah ste krenuli - od ovih otvoreni ljubitelja diktatora do ovih u plakaru i rezigniranih pesimista koji, eto tako u prolazu, konstatuju da Srbi nisu za bolje i da vole vodje (citaj: jaku diktatorsku ruku) - da "seruckate i pljuckate" na protestante. Sram vas bilo, i ko vas jebe!
emsiemsi emsiemsi 15:47 05.04.2017

Re: neverovatno

petargli
Prvi izlazak na ulicu protiv diktature Vucica i odmah ste krenuli - od ovih otvoreni ljubitelja diktatora do ovih u plakaru i rezigniranih pesimista koji, eto tako u prolazu, konstatuju da Srbi nisu za bolje i da vole vodje (citaj: jaku diktatorsku ruku) - da "seruckate i pljuckate" na protestante. Sram vas bilo, i ko vas jebe!

Јеботе патак !
Скоро да си у потпуности у праву, но, нема потребе за жестину ... само културно и на фињака !
karabasbarabas karabasbarabas 20:27 05.04.2017

Re: neverovatno

petargli
Prvi izlazak na ulicu protiv diktature Vucica i odmah ste krenuli - od ovih otvoreni ljubitelja diktatora do ovih u plakaru i rezigniranih pesimista koji, eto tako u prolazu, konstatuju da Srbi nisu za bolje i da vole vodje (citaj: jaku diktatorsku ruku) - da "seruckate i pljuckate" na protestante. Sram vas bilo, i ko vas jebe!


petargli petargli 21:34 05.04.2017

Re: neverovatno

karabasbarabas

Ma samo da si ti nama izasao iz plakara!

Ljubi brat!
freehand freehand 15:12 05.04.2017

Izgleda

... da je ovo zemlja rđavih kuraca.
A oko nas same dlake.
petargli petargli 15:37 05.04.2017

Re: Izgleda

freehand
... da je ovo zemlja rđavih kuraca.
A oko nas same dlake.

ima ona stara, krivom kurcu i dlake smetaju
freehand freehand 15:38 05.04.2017

Re: Izgleda

petargli
freehand
... da je ovo zemlja rđavih kuraca.
A oko nas same dlake.

ima ona stara, krivom kurcu i dlake smetaju

Ne zezaj?
petargli petargli 15:59 05.04.2017

Re: Izgleda

freehand
petargli
freehand
... da je ovo zemlja rđavih kuraca.
A oko nas same dlake.

ima ona stara, krivom kurcu i dlake smetaju

Ne zezaj?

emsiemsi emsiemsi 16:02 05.04.2017

Re: Izgleda

petargli
freehand
... da je ovo zemlja rđavih kuraca.
A oko nas same dlake.

ima ona stara, krivom kurcu i dlake smetaju

Ниси у праву --- не кривом, него рђавом.
Успут --- чуо сам да неки кажу да је криви бољи.
petargli petargli 16:50 05.04.2017

Re: Izgleda

emsiemsi

jebote te patak !

free je sugerisao da kriv=rdjav
i ja se slozem sa ovom upotrebom sinonima.

Usput: valjda necemo vise o tome ?!
aureus aureus 17:20 05.04.2017

Re: Izgleda

petargli
freehand
... da je ovo zemlja rđavih kuraca.
A oko nas same dlake.

ima ona stara, krivom kurcu i dlake smetaju

Можете ли ви мушки да не псујете овдје пред женама?!
anonymous anonymous 19:23 05.04.2017

Re: Izgleda

emsiemsi
petargli
freehand
... da je ovo zemlja rđavih kuraca.
A oko nas same dlake.

ima ona stara, krivom kurcu i dlake smetaju

Ниси у праву --- не кривом, него рђавом.
Успут --- чуо сам да неки кажу да је криви бољи.


Mudro zboriš.
Što krivlji , to bolji.


angie01 angie01 16:45 05.04.2017

,

angie01 angie01 18:01 05.04.2017

:P

Jelena Karleuša‏Verified account @karleusastar 6h6 hours ago

Drage kolege, molim vas da javno podržite protest studenata! Oni su snaga i budućnost ove zemlje.
(Apel se naravno ne odnosi na Nanogicu)
aureus aureus 18:14 05.04.2017

Re: :P

Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...
predatortz predatortz 18:29 05.04.2017

Re: :P

aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.

escherichije_colic escherichije_colic 19:55 05.04.2017

Re: :P

predatortz
aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.



Brate, to ti je sve isto ko kad rahmetli Sale Mutavi pređe sa Zvezdine tribine da navija za Partizan.

Oprostili joj ružnu prošlost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:03 05.04.2017

Re: :P

Iste su one!


Ma kakvi...:)

Bem te Srbijo i demokratijo ako Karleuša treba da te brani.
freehand freehand 20:06 05.04.2017

Re: :P

predatortz
aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.


Poslovnu.
Izvini.
predatortz predatortz 20:57 05.04.2017

Re: :P

Poslovnu.
Izvini.


U pravu si.
Radna i poslovna sposobnost su različite kategorije.
Priznajem grešku.
anonymous anonymous 20:59 05.04.2017

Re: :P

hoochie coochie man
Iste su one!


Ma kakvi...:)

Bem te Srbijo i demokratijo ako Karleuša treba da te brani.


Стварно си у праву.
Кад већ имамо једну ....Ангие.
freehand freehand 21:11 05.04.2017

Re: :P

predatortz
aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.


Pa neće baš biti da je tako. meni se, na primer, digne kosa na glavi kad tako kažu da su svi Bosanci isti i da su svi panduri isti.
Nisu, bogami, ni pevaljke iste. Ceca je sa Vučićem, Palmom, Dačićem, Koštunicom, Arkanom, Slobom (mada je Sloba držao distancu u odnosu na šoder, mora se priznati).
Karleuša sad podržava klince.
E pa - bravo Karleuša. Klinci su u pravu.
predatortz predatortz 08:53 06.04.2017

Re: :P

freehand
predatortz
aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.


Pa neće baš biti da je tako. meni se, na primer, digne kosa na glavi kad tako kažu da su svi Bosanci isti i da su svi panduri isti.
Nisu, bogami, ni pevaljke iste. Ceca je sa Vučićem, Palmom, Dačićem, Koštunicom, Arkanom, Slobom (mada je Sloba držao distancu u odnosu na šoder, mora se priznati).
Karleuša sad podržava klince.
E pa - bravo Karleuša. Klinci su u pravu.



Da, ali kakvi su to klinci koji su spremni da prihvate njenu podršku?
escherichije_colic escherichije_colic 09:54 06.04.2017

Re: :P

I Velja Ilić sada podržava diplomca sa Kembridža i bivšeg potpredsednika GSUN (jel?) dakle Bravo Velja Ilić?

Tako će sutra da bude "bravo Karić, Vulin, Krkobabić, Palma" kad okrenu ćurak, a mi pametni ćemo opet da razbijamo glavu nama nerešivom enigmom- zašto smrdi pita od govana?
freehand freehand 10:50 06.04.2017

Re: :P

predatortz
freehand
predatortz
aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.


Pa neće baš biti da je tako. meni se, na primer, digne kosa na glavi kad tako kažu da su svi Bosanci isti i da su svi panduri isti.
Nisu, bogami, ni pevaljke iste. Ceca je sa Vučićem, Palmom, Dačićem, Koštunicom, Arkanom, Slobom (mada je Sloba držao distancu u odnosu na šoder, mora se priznati).
Karleuša sad podržava klince.
E pa - bravo Karleuša. Klinci su u pravu.



Da, ali kakvi su to klinci koji su spremni da prihvate njenu podršku?

Izvanredni. Sad, pošto sam siguran da si pažljivo čitao i komentare onih koji su bili na licu mesta i druge medije gde se uopšte probila neka informacija o ovim događanjima - siguran sam i da znaš da ti klinci nemaju nikakvo telo koje se izjašnjava o prihvatanju podrške organizacija i pojedinaca, niti da ljude deli na poželjne i nepoželjne.
Te da ovo što pičaš činiš samo onako, da ti prođe vreme.
angie01 angie01 11:02 06.04.2017

Re: :P

Стварно си у праву.
Кад већ имамо једну ....Ангие.


ono, bas se mucis, anonimni,...stvarno mi je zao.
aureus aureus 17:49 06.04.2017

Re: :P

predatortz
aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.

Ако неко лопова назове лоповом, онда је то тачно без обзира да ли је тај ко прозива и сам лопов.
Нешто сам друго апострофирао у свом посту: како то да ниједан поштени естрадни дјевојчурак (ни фрајер) нема херца да за Цецу каже оно што сви знамо? Недостатак херца и лицемјерје доводи до тога да госпођа Ражнатовић ужива практично неокрњени углед, а то даље доводи до тога да све вријеме па и дан-данас постоји армија дјевојака која за њену прошлост не зна или не хаје, или зна али у њој не види ништа чудно - па и оне би се забављале са кримосима и за кримосе удавале, у чему је проблем?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:04 06.04.2017

Re: :P

Ако неко лопова назове лоповом, онда је то тачно без обзира да ли је тај ко прозива и сам лопов.


Jeste, ali time onaj ko proziva ne zaslužuje poštovanje jer je..lopov.
predatortz predatortz 18:24 06.04.2017

Re: :P

aureus
predatortz
aureus
Карлеуша је ваљда једина особа на естради која Светлану Ражнатовић редовно зове како би и требало: мафијашка удовица, Наногица и сл.
Остали је зову дивом, другарицом, естрадном умјетницом...


Koliko znam, i Diva je bila devojčurak ubijenog mafioze. Iste su one! Ko to ne konta, treba mu oduzeti radnu sposobnost, a sa njom i pravo glasa.

Ако неко лопова назове лоповом, онда је то тачно без обзира да ли је тај ко прозива и сам лопов.
Нешто сам друго апострофирао у свом посту: како то да ниједан поштени естрадни дјевојчурак (ни фрајер) нема херца да за Цецу каже оно што сви знамо? Недостатак херца и лицемјерје доводи до тога да госпођа Ражнатовић ужива практично неокрњени углед, а то даље доводи до тога да све вријеме па и дан-данас постоји армија дјевојака која за њену прошлост не зна или не хаје, или зна али у њој не види ништа чудно - па и оне би се забављале са кримосима и за кримосе удавале, у чему је проблем?


Lopovi odlično znaju ostale lopove, kurve znaju za druge kurve. No, to je za mene isti svet. Ne može mi neko od njih biti prihvatljiv, a neko ne. Ili si protiv polusveta, ili nisi. Polovično ne može. Ja tako razmišljam.
No, ako vi hoćete da se napajate mudrosti sa Karleušinog pojila, ja vam tu slobodu neću uskraćivati.
freehand freehand 22:45 06.04.2017

Re: :P

Lopovi odlično znaju ostale lopove, kurve znaju za druge kurve. No, to je za mene isti svet. Ne može mi neko od njih biti prihvatljiv, a neko ne. Ili si protiv polusveta, ili nisi. Polovično ne može. Ja tako razmišljam.
No, ako vi hoćete da se napajate mudrosti sa Karleušinog pojila, ja vam tu slobodu neću uskraćivati.

Jebiga... Meni se opet nekako nakostreši dlaka na vratu kad neko sa nipodaštavanjem kaže "dođoš", "Bosanac", "Krajišnik", "seljak" ili "pandur".
Znam da je to samo moj problem, onako usput kažem.
predatortz predatortz 06:12 07.04.2017

Re: :P

freehand
Lopovi odlično znaju ostale lopove, kurve znaju za druge kurve. No, to je za mene isti svet. Ne može mi neko od njih biti prihvatljiv, a neko ne. Ili si protiv polusveta, ili nisi. Polovično ne može. Ja tako razmišljam.
No, ako vi hoćete da se napajate mudrosti sa Karleušinog pojila, ja vam tu slobodu neću uskraćivati.

Jebiga... Meni se opet nekako nakostreši dlaka na vratu kad neko sa nipodaštavanjem kaže "dođoš", "Bosanac", "Krajišnik", "seljak" ili "pandur".
Znam da je to samo moj problem, onako usput kažem.


Ma, ne kažeš usput. A ne vidim ni vezu. Ako je tebi Bosanac, pandur, dođoš... isto što i ove dve, pa si kao fin i ne zoveš me tako - nemoj se suzdržavati. A nemaš ni razlog. Jesam rođen u BiH, bio sam pandur i došao sam ovde. Šta s tim?
freehand freehand 07:13 07.04.2017

Re: :P

Ma, ne kažeš usput. A ne vidim ni vezu. Ako je tebi Bosanac, pandur, dođoš... isto što i ove dve, pa si kao fin i ne zoveš me tako - nemoj se suzdržavati. A nemaš ni razlog. Jesam rođen u BiH, bio sam pandur i došao sam ovde. Šta s tim?

Tako je ne kažem usput. Pokušavam da ti na najplastičniji način dočaram koliko ti je stav glup, al eto, ne ide.
predatortz predatortz 07:17 07.04.2017

Re: :P

freehand
Ma, ne kažeš usput. A ne vidim ni vezu. Ako je tebi Bosanac, pandur, dođoš... isto što i ove dve, pa si kao fin i ne zoveš me tako - nemoj se suzdržavati. A nemaš ni razlog. Jesam rođen u BiH, bio sam pandur i došao sam ovde. Šta s tim?

Tako je ne kažem usput. Pokušavam da ti na najplastičniji način dočaram koliko ti je stav glup, al eto, ne ide.


Dobro, moj stav je glup. Glupo je nepristajanje na to da je ok favorizovati jednu kalašturu, jer ta kalaštura priča ono što tebi trenutno odgovara.
Ok, glup sam.
freehand freehand 21:00 07.04.2017

Re: :P

Dobro, moj stav je glup. Glupo je nepristajanje na to da je ok favorizovati jednu kalašturu, jer ta kalaštura priča ono što tebi trenutno odgovara.
Ok, glup sam.

Ne, bezobrazan si jer izmišljaš i podmećeš. Niko nije pričao ni o kakvom favorizovanu već si ti insistirao na ograđivanju.
A stav ti je glup jer te niko nije ni pitao ni terao da pristaješ na bilo šta. nebitan si tu.
Kao i ja, uostalom.
tyson tyson 17:18 08.04.2017

Re: :P

Da, ali kakvi su to klinci koji su spremni da prihvate njenu podršku?

El može neki savet kako da 10000 'klinaca' na ulici izrazi spremnost ili nespremnost da prihvate nečiju tviter podršku?


predatortz predatortz 17:35 08.04.2017

Re: :P

tyson
Da, ali kakvi su to klinci koji su spremni da prihvate njenu podršku?

El može neki savet kako da 10000 'klinaca' na ulici izrazi spremnost ili nespremnost da prihvate nečiju tviter podršku?



Duhovitim transparentom. Recimo, "Divina" fotka sa nekog koncerts, a ispod natpis:

Iš, kokoško!
freehand freehand 18:34 08.04.2017

Re: :P

predatortz
tyson
Da, ali kakvi su to klinci koji su spremni da prihvate njenu podršku?

El može neki savet kako da 10000 'klinaca' na ulici izrazi spremnost ili nespremnost da prihvate nečiju tviter podršku?



Duhovitim transparentom. Recimo, "Divina" fotka sa nekog koncerts, a ispod natpis:

Iš, kokoško!

Strava! A što bi to radili i mučili se kad su svi ionako isti?
Ili si ti podvojena ličnost?
predatortz predatortz 18:42 08.04.2017

Re: :P

Ili si ti podvojena ličnost


Nisam bato, ali si ti konfliktna.
Mislim, ako ćemo da se igramo doktora.
Ako ćeš da uključiš mozak, a verujem da možeš, prokontaćeš da se to moje "svi su isti" odnosi na aktere sa političke scene, a ne na ovu decu.

Man' se bednog podmetanja!
freehand freehand 18:49 08.04.2017

Re: :P

predatortz
Ili si ti podvojena ličnost


Nisam bato, ali si ti konfliktna.
Mislim, ako ćemo da se igramo doktora.
Ako ćeš da uključiš mozak, a verujem da možeš, prokontaćeš da se to moje "svi su isti" odnosi na aktere sa političke scene, a ne na ovu decu.

Man' se bednog podmetanja!

Znao sam da je nešto do mene i do protestanata.
predatortz predatortz 19:12 08.04.2017

Re: :P


Znao sam da je nešto do mene i do protestanata.


Šta, imenovali te za vođu?

freehand freehand 19:16 08.04.2017

Re: :P

predatortz

Znao sam da je nešto do mene i do protestanata.


Šta, imenovali te za vođu?



Ne znam kako al ti uspevaš da se prevaziđeš iz komentara u komentar.
Al nema veze, ako tebe ne boli.
predatortz predatortz 19:30 08.04.2017

Re: :P


Ne znam kako al ti uspevaš da se prevaziđeš iz komentara u komentar.
Al nema veze, ako tebe ne boli.


Ma, boli me!
Boli me za tvoje poistovećivanje sa ovom decon. Boli me za tvoju sujetnu prirodu, boli me za tvoju potrebu da si stalno u nekom konfliktu...
Boli me patka, ali ne ona žuta.
freehand freehand 19:34 08.04.2017

Re: :P

predatortz

Ne znam kako al ti uspevaš da se prevaziđeš iz komentara u komentar.
Al nema veze, ako tebe ne boli.


Ma, boli me!
Boli me za tvoje poistovećivanje sa ovom decon. Boli me za tvoju sujetnu prirodu, boli me za tvoju potrebu da si stalno u nekom konfliktu...
Boli me patka, ali ne ona žuta.

To sigurno nema veze sa tim što si glupi prostak?
Ako ima onda je dobro, ako nema onda je za lekara.
emsiemsi emsiemsi 19:40 08.04.2017

Re: :P

freehand
predatortz

Ne znam kako al ti uspevaš da se prevaziđeš iz komentara u komentar.
Al nema veze, ako tebe ne boli.


Ma, boli me!
Boli me za tvoje poistovećivanje sa ovom decon. Boli me za tvoju sujetnu prirodu, boli me za tvoju potrebu da si stalno u nekom konfliktu...
Boli me patka, ali ne ona žuta.

To sigurno nema veze sa tim što si glupi prostak?
Ako ima onda je dobro, ako nema onda je za lekara.

Смараш !
Јеботе !
predatortz predatortz 19:43 08.04.2017

Re: :P


To sigurno nema veze sa tim što si glupi prostak?
Ako ima onda je dobro, ako nema onda je za lekara.


Umem da budem prostak, kad mi se natovari neki sujetni smor. To priznajem.
freehand freehand 19:44 08.04.2017

Re: :P

Смараш !
Јеботе !

jesi li ti preduzeo nešto da se protest ogradi od karleuše'
emsiemsi emsiemsi 19:53 08.04.2017

Re: :P

freehand
Смараш !
Јеботе !

jesi li ti preduzeo nešto da se protest ogradi od karleuše'

Не пратим активности таквих уметница, тако да не могу да ти помогнем.
freehand freehand 20:13 08.04.2017

Re: :P

emsiemsi
freehand
Смараш !
Јеботе !

jesi li ti preduzeo nešto da se protest ogradi od karleuše'

Не пратим активности таквих уметница, тако да не могу да ти помогнем.

Pitaj kolegu, vidiš da on prati.
mlatisa mlatisa 18:43 05.04.2017

Poruke iz inostranstva - badava se trudite

Rusija LINKLINK

Miks EU, NATO LINKLINK



mlatisa mlatisa 18:47 05.04.2017

Zbog ovoga se niko ne buni?


Bošnjački nadzor nad izborom jezika LINKLINK
angie01 angie01 21:23 05.04.2017

Sarajevo, trag krvi

escherichije_colic escherichije_colic 10:06 06.04.2017

Kanzas, najveće klupko kanapa na Svetu

freehand freehand 12:52 06.04.2017

Zahtevi

Eto, konačno postoje i zahtevi protesa.
I iz njih se mogu pročitati dve stvari: ovim klincima zaista niko nije ni pomagao ni suflirao, ni oko organizacije ni oko sastavljanja liste zahteva. Toliko su naivni.
A vidi se i ta želja da se pobegne od uplitanja politike i stranaka. Sa jedne strane to je potpuno ok jer dokazuje "nevinost" bunta u smislu nnjegove autentičnosti. Sa druge, opet, pokazuje političku metastazu koja ide od ludizma belih listića ka ukidanju stranaka. Blaženopočivši Mihhajlo Marković radovao bi se ovakvom razvoju političkog (ne)mišljenja.
Da vidimo kako će se stvar odvijati, ali ima tu još jedna trivija: Aleksandar vučić otkrio je ve stvari na protestu. prva je da je u utorak Beogradom šetalo 4.700 ljudi. Ok, možda ne znam koliko je 10.000 milijardi koje pominju Vučlićevi akademici i ministri, niti kako izgledaju arapske milijarde koje on pominje - ali znam i kako izgleda 20+ hiljada ljudi na ulici.
I to je verovatno u bliskoj korealciji sa njegovim drugim otkrićem i konstatacijom: protest vodi lična mržnja prema njemu. A to je već nešto sa čime će on morati da se nosi. Ja bih mu rekao da je to bitka u kojoj ne može da pobedi, a nikako mu ne bih bio u koži. Uostalom - da ne ponavljamo kakav je čovek koga mrzi budućnost.
freehand freehand 13:07 06.04.2017

Siesta

Medijski magovi i nezavisni analitičari.
Fale DJV, Mitrović, Vučela i počasni gost - Dragoljub Milanović.
I onda eto kompletne postave.

milojep milojep 20:16 06.04.2017

Re: Siesta

ne pratim Panovića u zadnje vreme ,kako se on našao u ovom društvu?

p.s. ima li danas novosti bio sam van događanja popodne...
freehand freehand 21:09 07.04.2017

Dan šesti

A sutra se diže ulog. Brojem i učešćem sindikata policije i vojske.
vučić i banda zafarbani u ćošku mogu samo da se prave mrtvi. Jer, kako ono beše - možeš neke ljude da lažeš sve vreme; možeš sve ljude da lažeš neko vreme. Ali ne možeš sve ljude da lažeš sve vreme.
kad je pomislio da mu je moć na vrhuncu - ispod površine pojavila se neman sa hiljadu glava kojoj ništa ne može.
Sad da vidimo ko će prvi da trepne i da se nadamo da mu neće pasti na pamet da upotrebi silu.
Večeras je ispred lokalnog SNS u pančevu bila postrojena velika grupa pripadnika navijačke grupe "Sparta", MMA borci, i drugi kurci-palci a u stvari siledžije, kao u stara dobra Slobina vremena. Ovog puta su od kolone u protestu popili mošu, ali će do susreta, neminovno, doći, kad-tad. E tog se momenta valja plašiti.
aureus aureus 21:35 07.04.2017

Re: Dan šesti

Dan ranije:



Mada je omladine najviše, vidi se da to više nije samo protest omladine. Ali drugačije i ne može biti. Studentima se pridružuju njihovi roditelji, a zatim i znatiželjnici i protestima skloni pojedinci (plus Borko Stefanović koji je na proteste pozivao kad je Maja Gojković suspendovala skupštinu).
aureus aureus 21:40 07.04.2017

Re: Dan šesti

I Marko Somborac počeo sa spekuliše ko stoji iza protesta.
Obratiti pažnju na ladovinu Sašu Jankovića. Srkkkk...samo da popijemo kaficu.
(Opušten položaj, obučen u košulju, lijeva ruka iza stolice. Dok pije kaficu mali prst drži kao Mister Bin.)



Mislim da je Somborac suptilno izuzeo opoziciju iz grupe koja bi mogla biti organizator.
freehand freehand 21:56 07.04.2017

Re: Dan šesti

aureus
Dan ranije:



Mada je omladine najviše, vidi se da to više nije samo protest omladine. Ali drugačije i ne može biti. Studentima se pridružuju njihovi roditelji, a zatim i znatiželjnici i protestima skloni pojedinci (plus Borko Stefanović koji je na proteste pozivao kad je Maja Gojković suspendovala skupštinu).

Nema tu ničeg spornog. Sam sam dokaz.
aureus aureus 22:15 07.04.2017

Re: Dan šesti

Zato sam i napisao: Ali drugačije i ne može biti.
Domazet Domazet 17:11 08.04.2017

Мени је све сасвим јасно...

...мислим то око плаћања!

У Србији је све толико ОКеј и у реду да је сасвим јасно да је једини разлог што су ови такозвани студенти на улицама то што их Сорош плаћа! Шта друго!?

А сасвим је јасан и једини разлог за то што Китабашвалабаш и његови раде ово што овде раде. 'Оће људи да помогну! Да не испадне баш да у земљи Србији раде само Вучић и његов буразер! Да се види да се и они труде колико год могу да одрже постојеће благостање...

zadnjapetoletka zadnjapetoletka 05:37 09.04.2017

A na kraju...

Nažalost, neredovno dolazim ovde tako da blogove najčešće čitam kada su već zatvoreni za komentare. Došao sam do mesta gde se priča o tome kako će se ovo završiti, vratiću se na to mesto, samo da ostavim zabelešku o tome šta će biti. Ona smlata će izaći pred kamere sa gomilom zombija iza sebe i saopštiti da, eto, on sluša mladost, žrtvuje se za njih i - RASPISAĆE IZBORE. Ne za predsednika, naravno. One ostale.
freehand freehand 07:15 09.04.2017

Re: A na kraju...

zadnjapetoletka
Nažalost, neredovno dolazim ovde tako da blogove najčešće čitam kada su već zatvoreni za komentare. Došao sam do mesta gde se priča o tome kako će se ovo završiti, vratiću se na to mesto, samo da ostavim zabelešku o tome šta će biti. Ona smlata će izaći pred kamere sa gomilom zombija iza sebe i saopštiti da, eto, on sluša mladost, žrtvuje se za njih i - RASPISAĆE IZBORE. Ne za predsednika, naravno. One ostale.

Možda, i verovatno. Samo što ti izbori neće moći da budu održani u istim uslovima i na način kao prethodni. Od medijskih uslova, preko REM, izbornih komisija do njegovog ličnog pojavljivanja. A to je već drugi par opanaka.
Usuđujem se da prognoziram da bi mu stranka bila sa prepolovljenim rezultatom.
emsiemsi emsiemsi 08:24 09.04.2017

Re: A na kraju...

zadnjapetoletka
Nažalost, neredovno dolazim ovde tako da blogove najčešće čitam kada su već zatvoreni za komentare. Došao sam do mesta gde se priča o tome kako će se ovo završiti, vratiću se na to mesto, samo da ostavim zabelešku o tome šta će biti. Ona smlata će izaći pred kamere sa gomilom zombija iza sebe i saopštiti da, eto, on sluša mladost, žrtvuje se za njih i - RASPISAĆE IZBORE. Ne za predsednika, naravno. One ostale.

Ево да и ја додам своје мишљење - колико год ефемерно и небитно било.
Шта год да је циљ, како год да се заврши - екстремно битна ствар је да су људи почели да излазе из мишјих рупа у које су сатерани.
Ја сам поприлично искусан (еуфемизам за број година) да не препознајем ситуацију у којој се народ налази - то смо прошли већ неколико пута.
Посматрам људе око себе и видим да, једноставно речено, нису слободни.
Еј, човече, у 21. веку видим око себе већину уплашених људи који кетманишу пред ситним барабама.
Демократија подразумева два основна састојка --- институционалну уређеност и слбодно исказивање мишљења, укључујући и протестно.
Ако нет, тј. чисти резултат протеста, буде то да људи без икакве резерве исказују своја мишљења, тада је све решено.
Онда ни сто Вучића (и оних пре Вучића, и оних пре пре Вучића, ...) представљају баналан проблем.
Према томе - млади напред, матори у групе за подршку (сокови, вода, итд...).
freehand freehand 08:30 09.04.2017

Re: A na kraju...

emsiemsi
zadnjapetoletka
Nažalost, neredovno dolazim ovde tako da blogove najčešće čitam kada su već zatvoreni za komentare. Došao sam do mesta gde se priča o tome kako će se ovo završiti, vratiću se na to mesto, samo da ostavim zabelešku o tome šta će biti. Ona smlata će izaći pred kamere sa gomilom zombija iza sebe i saopštiti da, eto, on sluša mladost, žrtvuje se za njih i - RASPISAĆE IZBORE. Ne za predsednika, naravno. One ostale.

Ево да и ја додам своје мишљење - колико год ефемерно и небитно било.
Шта год да је циљ, како год да се заврши - екстремно битна ствар је да су људи почели да излазе из мишјих рупа у које су сатерани.
Ја сам поприлично искусан (еуфемизам за број година) да не препознајем ситуацију у којој се народ налази - то смо прошли већ неколико пута.
Посматрам људе око себе и видим да, једноставно речено, нису слободни.
Еј, човече, у 21. веку видим око себе већину уплашених људи који кетманишу пред ситним барабама.
Демократија подразумева два основна састојка --- институционалну уређеност и слбодно исказивање мишљења, укључујући и протестно.
Ако нет, тј. чисти резултат протеста, буде то да људи без икакве резерве исказују своја мишљења, тада је све решено.
Онда ни сто Вучића (и оних пре Вучића, и оних пре пре Вучића, ...) представљају баналан проблем.
Према томе - млади напред, матори у групе за подршку (сокови, вода, итд...).

Emsi, zašto ne prestaneš da se glupiraš sa onim besmislenim komentarima od jedne ili dve reči kad evo - umeš da pišeš?
Bez obzira da li se slažemo ili ne.
Inače ovde si u krivu u jednom: od dvehiljadite naovamo makar da ništa drugo nije učinjeno bila je osvojena ta sloboda da se se misli i govori. Ni prethodna vlast, ni ona pre nje, ni ona pre nje - nisu sputavale slobodu mišljenja i govora. i da - nije bilo krađe na izborima.
A to su dva ugaona kamena slobodnog društva i države koja se voli i poštuje.
emsiemsi emsiemsi 08:55 09.04.2017

Re: A na kraju...

freehand
emsiemsi
zadnjapetoletka
Nažalost, neredovno dolazim ovde tako da blogove najčešće čitam kada su već zatvoreni za komentare. Došao sam do mesta gde se priča o tome kako će se ovo završiti, vratiću se na to mesto, samo da ostavim zabelešku o tome šta će biti. Ona smlata će izaći pred kamere sa gomilom zombija iza sebe i saopštiti da, eto, on sluša mladost, žrtvuje se za njih i - RASPISAĆE IZBORE. Ne za predsednika, naravno. One ostale.

Ево да и ја додам своје мишљење - колико год ефемерно и небитно било.
Шта год да је циљ, како год да се заврши - екстремно битна ствар је да су људи почели да излазе из мишјих рупа у које су сатерани.
Ја сам поприлично искусан (еуфемизам за број година) да не препознајем ситуацију у којој се народ налази - то смо прошли већ неколико пута.
Посматрам људе око себе и видим да, једноставно речено, нису слободни.
Еј, човече, у 21. веку видим око себе већину уплашених људи који кетманишу пред ситним барабама.
Демократија подразумева два основна састојка --- институционалну уређеност и слбодно исказивање мишљења, укључујући и протестно.
Ако нет, тј. чисти резултат протеста, буде то да људи без икакве резерве исказују своја мишљења, тада је све решено.
Онда ни сто Вучића (и оних пре Вучића, и оних пре пре Вучића, ...) представљају баналан проблем.
Према томе - млади напред, матори у групе за подршку (сокови, вода, итд...).

Emsi, zašto ne prestaneš da se glupiraš sa onim besmislenim komentarima od jedne ili dve reči kad evo - umeš da pišeš?
Bez obzira da li se slažemo ili ne.
Inače ovde si u krivu u jednom: od dvehiljadite naovamo makar da ništa drugo nije učinjeno bila je osvojena ta sloboda da se se misli i govori. Ni prethodna vlast, ni ona pre nje, ni ona pre nje - nisu sputavale slobodu mišljenja i govora. i da - nije bilo krađe na izborima.
A to su dva ugaona kamena slobodnog društva i države koja se voli i poštuje.

Делимично сагласан !
Видиш, посао којим се бавим је веома утицао на то да се рационално односим према себи и другима. Зашто се расписивати када је сагласан и глупости довољно дескриптивно.
Слобода није слобода ако смо слободни само ја и мени слични, како ти посматраш - него сви. Ја нисам политички острашћен па ме то не спутава да посматрам све људе.
Ја, углавном, и у ресторану не узимам јеловник, него сачекам да чујем шта ће остали да наруче - па онда кажем, ја ћу то исто што и Пера, или Јова, или Јелена, или ...
Успут --- видиш, ја не делим твој став о достигнућима двехиљадите, из простог разлога, ту није потребна нека велика памет - демантује те стварност. Да је било тако како ти кажеш, тада не би имали ово што сада влада, што тешко може и да се дефинише. Не би имали ове протесте, него би Дејвис куп организовали, нпр. на Маракани - и 80 хиљада људи од јуче било тамо да бодри нашега Нола. Према томе, Слобода тек треба да се осваја. Ја то видим као нуклеус у овим протестима --- а како се буде развијала слобода, тада неће бити проблема, тада ће Немци долазити у Србију да живе, а не обратно. Ја у то верујем. Верујем да су млади много бољи од нас. Ми смо се доказали да смо пичке - од Тите, па надаље.
freehand freehand 09:00 09.04.2017

Re: A na kraju...

emsiemsi
freehand
emsiemsi
zadnjapetoletka
Nažalost, neredovno dolazim ovde tako da blogove najčešće čitam kada su već zatvoreni za komentare. Došao sam do mesta gde se priča o tome kako će se ovo završiti, vratiću se na to mesto, samo da ostavim zabelešku o tome šta će biti. Ona smlata će izaći pred kamere sa gomilom zombija iza sebe i saopštiti da, eto, on sluša mladost, žrtvuje se za njih i - RASPISAĆE IZBORE. Ne za predsednika, naravno. One ostale.

Ево да и ја додам своје мишљење - колико год ефемерно и небитно било.
Шта год да је циљ, како год да се заврши - екстремно битна ствар је да су људи почели да излазе из мишјих рупа у које су сатерани.
Ја сам поприлично искусан (еуфемизам за број година) да не препознајем ситуацију у којој се народ налази - то смо прошли већ неколико пута.
Посматрам људе око себе и видим да, једноставно речено, нису слободни.
Еј, човече, у 21. веку видим око себе већину уплашених људи који кетманишу пред ситним барабама.
Демократија подразумева два основна састојка --- институционалну уређеност и слбодно исказивање мишљења, укључујући и протестно.
Ако нет, тј. чисти резултат протеста, буде то да људи без икакве резерве исказују своја мишљења, тада је све решено.
Онда ни сто Вучића (и оних пре Вучића, и оних пре пре Вучића, ...) представљају баналан проблем.
Према томе - млади напред, матори у групе за подршку (сокови, вода, итд...).

Emsi, zašto ne prestaneš da se glupiraš sa onim besmislenim komentarima od jedne ili dve reči kad evo - umeš da pišeš?
Bez obzira da li se slažemo ili ne.
Inače ovde si u krivu u jednom: od dvehiljadite naovamo makar da ništa drugo nije učinjeno bila je osvojena ta sloboda da se se misli i govori. Ni prethodna vlast, ni ona pre nje, ni ona pre nje - nisu sputavale slobodu mišljenja i govora. i da - nije bilo krađe na izborima.
A to su dva ugaona kamena slobodnog društva i države koja se voli i poštuje.

Делимично сагласан !
Видиш, посао којим се бавим је веома утицао на то да се рационално односим према себи и другима. Зашто се расписивати када је сагласан и глупости довољно дескриптивно.
Слобода није слобода ако смо слободни само ја и мени слични, како ти посматраш - него сви. Ја нисам политички острашћен па ме то не спутава да посматрам све људе.
Ја, углавном, и у ресторану не узимам јеловник, него сачекам да чујем шта ће остали да наруче - па онда кажем, ја ћу то исто што и Пера, или Јова, или Јелена, или ...
Успут --- видиш, ја не делим твој став о достигнућима двехиљадите, из простог разлога, ту није потребна нека велика памет - демантује те стварност. Да је било тако како ти кажеш, тада не би имали ово што сада влада, што тешко може и да се дефинише. Не би имали ове протесте, него би Дејвис куп организовали, нпр. на Маракани - и 80 хиљада људи од јуче било тамо да бодри нашега Нола. Према томе, Слобода тек треба да се осваја. Ја то видим као нуклеус у овим протестима --- а како се буде развијала слобода, тада неће бити проблема, тада ће Немци долазити у Србију да живе, а не обратно. Ја у то верујем. Верујем да су млади много бољи од нас. Ми смо се доказали да смо пичке - од Тите, па надаље.

Gluposti, smaraš.
emsiemsi emsiemsi 09:10 09.04.2017

Re: A na kraju...

freehand
emsiemsi
freehand
emsiemsi
zadnjapetoletka
Nažalost, neredovno dolazim ovde tako da blogove najčešće čitam kada su već zatvoreni za komentare. Došao sam do mesta gde se priča o tome kako će se ovo završiti, vratiću se na to mesto, samo da ostavim zabelešku o tome šta će biti. Ona smlata će izaći pred kamere sa gomilom zombija iza sebe i saopštiti da, eto, on sluša mladost, žrtvuje se za njih i - RASPISAĆE IZBORE. Ne za predsednika, naravno. One ostale.

Ево да и ја додам своје мишљење - колико год ефемерно и небитно било.
Шта год да је циљ, како год да се заврши - екстремно битна ствар је да су људи почели да излазе из мишјих рупа у које су сатерани.
Ја сам поприлично искусан (еуфемизам за број година) да не препознајем ситуацију у којој се народ налази - то смо прошли већ неколико пута.
Посматрам људе око себе и видим да, једноставно речено, нису слободни.
Еј, човече, у 21. веку видим око себе већину уплашених људи који кетманишу пред ситним барабама.
Демократија подразумева два основна састојка --- институционалну уређеност и слбодно исказивање мишљења, укључујући и протестно.
Ако нет, тј. чисти резултат протеста, буде то да људи без икакве резерве исказују своја мишљења, тада је све решено.
Онда ни сто Вучића (и оних пре Вучића, и оних пре пре Вучића, ...) представљају баналан проблем.
Према томе - млади напред, матори у групе за подршку (сокови, вода, итд...).

Emsi, zašto ne prestaneš da se glupiraš sa onim besmislenim komentarima od jedne ili dve reči kad evo - umeš da pišeš?
Bez obzira da li se slažemo ili ne.
Inače ovde si u krivu u jednom: od dvehiljadite naovamo makar da ništa drugo nije učinjeno bila je osvojena ta sloboda da se se misli i govori. Ni prethodna vlast, ni ona pre nje, ni ona pre nje - nisu sputavale slobodu mišljenja i govora. i da - nije bilo krađe na izborima.
A to su dva ugaona kamena slobodnog društva i države koja se voli i poštuje.

Делимично сагласан !
Видиш, посао којим се бавим је веома утицао на то да се рационално односим према себи и другима. Зашто се расписивати када је сагласан и глупости довољно дескриптивно.
Слобода није слобода ако смо слободни само ја и мени слични, како ти посматраш - него сви. Ја нисам политички острашћен па ме то не спутава да посматрам све људе.
Ја, углавном, и у ресторану не узимам јеловник, него сачекам да чујем шта ће остали да наруче - па онда кажем, ја ћу то исто што и Пера, или Јова, или Јелена, или ...
Успут --- видиш, ја не делим твој став о достигнућима двехиљадите, из простог разлога, ту није потребна нека велика памет - демантује те стварност. Да је било тако како ти кажеш, тада не би имали ово што сада влада, што тешко може и да се дефинише. Не би имали ове протесте, него би Дејвис куп организовали, нпр. на Маракани - и 80 хиљада људи од јуче било тамо да бодри нашега Нола. Према томе, Слобода тек треба да се осваја. Ја то видим као нуклеус у овим протестима --- а како се буде развијала слобода, тада неће бити проблема, тада ће Немци долазити у Србију да живе, а не обратно. Ја у то верујем. Верујем да су млади много бољи од нас. Ми смо се доказали да смо пичке - од Тите, па надаље.

Gluposti, smaraš.

Сагласан !
anonymous anonymous 17:45 09.04.2017

Re: A na kraju...

emsiemsi
Сагласан !


Moja preporuka za sve prethodne postove , osim poslednjeg.

U vezi njega

Jebote patak.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana