Biz| Budućnost| Društvo

ZERO MOMENT OF TRUTH

G.Cross RSS / 05.04.2017. u 21:16
ZMOT.jpg

Evo mojih pet centi na temu.


U online biznisu postoji nešto što se zove “ trenutak istine”. To je onaj momenat kada je kupac napunio svoju korpu popunio sve podatke koji su traženi od njega , uključujući i kreditnu karticu i treba da pritisne “Pay”. ( U stvari postoji više “trenutaka istine, ali da ne davim)


Ali pre toga postoje mnogi drugi koraci takozvanog “customer journey”, kako je kupac čuo za sajt, kako je došao do njega, preko bannera , fejsbuka, direktno , google search, performance marketing itd, kako se ponašao na landing page, da li je pritisnuo nekoliko klikova ili otišao direktno na proizvod koji hoće itd.

Sve to online firme znaju o nama.


Interesatno je da je “abandon rate” ( napuštanje sajta ) veća na svim ovim koracima nego na konačnom koraku kada treba da pritisne “Pay”.

Zašto ovo pričam, ova je priča poznata većini ?


Zato sto su u demokratskom procesu Izbori “Moment of Truth” , ali proces donošenja odluke birača “koje dugme da pritisne” pocinje mnogo ranije, u stvari to je konstantan proces.


Najveca razlika , naravno je da je internet totalno transparentan, mogu se porediti cene, performans, svedočenja drugih kupaca itd, a u našem svetu totalno kontrolisanih medija ( osim delimično istog tog interneta ) stvari stoje mnogo drugačije.


Naravno na Internetu postoji zakonska obaveza prodavca da bez pitanja primi proizvod nazad u roku od 28 dana ako to kupac zatraži.


E ja mislim da to studenti traže.


Naravoučenije je naravno da kupovine ( Glasanja ) ne moze uopšte biti ako ne postoji


  • Transparentost

  • Sloboda protoka informacija o proizvodu

  • Jednaki uslovi za sve proizvode


Bez ovoga treba napustiti sajt na prvom koraku.

Ko je ikada pokušao da vrati proizvod koji je kupio na internetu nazad i dobije pare se namučio.

To jest ako nije kupio od lopova , a u tom slučaju, postoji više rešenja od prostih do prosto proširenih do složenih.



Komentari (265)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 15:07 09.04.2017

Re: Izbori

emsiemsi
tyson
princi
Nikada nikoga nisam čuo od 2001. do 2012. da se iole ozbiljnije požalio na rezultate izbora, osim one tragikomične predstave Vučića i Nikolića pre neku godinu.

I sveopšteg čuđenja kako je Tadić u drugom krugu dobio preko 2.3M glasova 2008.

Ti pričaš kao da je u periodu od 2000. do 2012. bilo na znam koliko izbora, a bilo ih je svega tri, i na svakom od njih su rezultati bili, pa onako, pomalo čudni.

Pa vidi, između sumnje i "DS je krala na izborima" ogromna je razlika.

I mislim da ne treba, i da je jako opasno uzeti tako izrečenu tvrdnju zdravo za gotovo. Naročito sada.

А када ако не сада ?
И зашто не сада ?
Крала је и то масно ! Да није крала, не би сада били овде где јесмо.
Позови доктора Пајтића да помогне око објашњавања - он је испекао занат још ономад пеглајући Неду Арнерић. Ужас ! И након неколико година тај човек је вама постао први човек партије.
Е, видиш Тајсоне --- ја верујем да је овај протест и против вас, а не само против Вучића. Стога, потрудите се да не засерете и овај пута.

Kao što rekoh, bio bih vrlo oprezan sa izricanjem paušalnih tvrdnji da je Demokratska stranka krala na izborima, u trenutku kada je takoreći očigledno da je SNS metodama 1990-ih zaista krala, direktno i indirektno, na ovim izborima. A zbog čega su ljudi danas na ulicama.

Svaka tvrdnja da se išta za šta danas protestanti optužuju Vučića i režim SNS isto kao što je bilo pre njih, u ovom trenutku direktno pomaže opstanku SNS na vlasti i demotivisanju građana (i građanki ) da se pridruže protestima.

Dakle, ne pita se na slavi.

Na stranu to što, kao što rekoh, mislim da je pomalo sumanuto optuživati tadašnju DS za krađu na izborima 2000-ih.

A da je protest i protiv "nas" to je odavno jasno. Ti "mi" su od građana dobili više opomena u proteklih par godina, u vidu (ne)podrške na izborima. Samo još da "im" ta informacija probije koru mozga...

anonymous anonymous 15:25 09.04.2017

Re: Izbori

emsiemsi


Е, видиш Тајсоне --- ја верујем да је овај протест и против вас, а не само против Вучића. Стога, потрудите се да не засерете и овај пута.


Ја бих реко да је дијареја хронична и да се не лечи тако лако.
anonymous anonymous 15:27 09.04.2017

Re: Милан Кампонески


Ужас - дође ми да ја који никада нисам био никакав члан се упишем негде да вам покажем како се то ради.


Упиши се Емси...Гласаћу за тебе.
anonymous anonymous 15:29 09.04.2017

Re: Милан Кампонески


princi
14:18 09.04.2017

Kažem, DS je najgore političko zlo koje je moglo da zadesi Srbiju. Ono podmuklo, pokvareno, smrdljivo zlo.

anonymous anonymous 15:30 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

Антиципација могућих резултата или последица, значајнија је од апостериори анализа.
anonymous anonymous 15:37 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

G.Cross


Demokratija se gradi odozdo,ne odozgo.



anonymous anonymous 15:42 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

anonymous

Ужас - дође ми да ја који никада нисам био никакав члан се упишем негде да вам покажем како се то ради.


Упиши се Емси...Гласаћу за тебе.


....У ишчекивању да одговори :

Сагласан.
Мудро збориш.
alselone alselone 15:54 09.04.2017

Re: Izbori

indirektno

Nema vece indirektne kradje na izborima od "1000 evra od akcija". Ikad.
tyson tyson 16:09 09.04.2017

Re: Izbori

alselone
indirektno

Nema vece indirektne kradje na izborima od "1000 evra od akcija". Ikad.

Hahaha; ja što više o tome razmišljam, to mi je draža. Ogoljava naš mentalitet i srž problema u Srbalja kao magično ogledalo.

Zinulo dupe za 1000 evra, 'leba bi bez motike. I do dana današnjeg mu nisu oprostili što im to nije palo s neba, onako, iskreno ga mrze zbog toga. 1000 evra, jebote... To nam je cena. I posle se čudimo što je Milošević vladao 12 godina, a Vučić navodno dobija skoro 2 miliona glasova...

To je ono Brajovićevo maženje krave; pročitao je Dinkić mentalitet prosečnog Srbina kao otvorenu knjigu i u svom bezobzirnom stilu izvozao ih po sopstvenoj sramoti. Na šta smo spali, da je 1000 evra za dž nedosanjani san Srba...

alselone alselone 16:13 09.04.2017

Re: Izbori

Hahaha; ja što više o tome razmišljam, to mi je draža. Ogoljava naš mentalitet i srž problema u Srbalja kao magično ogledalo.


Znaci smesne su ti i Vuciceve lazi o fabrici cipova, beogradu na vodi i slicno, jer ogoljavaju nas mentalitet?

Meni to nije smesno, ako predsednik i ministar cega god vec u tom momentu nesto obecaju, to nije smesno nigde na svetu - to treba da bude istina.

Sve to na stranu, pricali smo o kradjama. Ovo je jedna od brutalnijih. A bilo je i prvih insinuacija o bugarskim vozicima jos tada, samo se nije znalo kako i koja je fora. Spominjalo se bojazljivo po novinama, da neki ljudi ordiniraju oko birackih mesta, itd.
Milan Novković Milan Novković 16:27 09.04.2017

Re: Izbori

tyson
alselone
indirektno

To je ono Brajovićevo maženje krave; ...

Zar nije Tadićevo, tj Brajović je samo medijum

A i Brajović verovatno zna kako se mazi krava, Tadić nema pojma (kakvi mu saradnici takvo i maženje
Milan Novković Milan Novković 16:29 09.04.2017

Re: Izbori

Zar nije Tadićevo

Da budem iskren uglavnom nemam ppojma o čemu pričate, iako znam da Predrag "petlja" sa Tadićima, kravama, seljacima i ostalim
tyson tyson 16:31 09.04.2017

Re: Izbori

alselone
Hahaha; ja što više o tome razmišljam, to mi je draža. Ogoljava naš mentalitet i srž problema u Srbalja kao magično ogledalo.


Znaci smesne su ti i Vuciceve lazi o fabrici cipova, beogradu na vodi i slicno, jer ogoljavaju nas mentalitet?

Meni to nije smesno, ako predsednik i ministar cega god vec u tom momentu nesto obecaju, to nije smesno nigde na svetu - to treba da bude istina.

Jeste mi smešno. Drugačije mi je od šarenih laža o radnim mestima, putevima itd.

Tragično mi je kako ljudi i dan-danas gnevno zameraju Dinkiću što im nije dao 1000 evra za džabe. Pored svih realnih zamerki koje se mogu imati na njega i celu ekipu političara iz 2000-ih, Srbin i dan-danas kupuje muda za bubrege - fabrike čipova i slično - ali što nije dobio 1000 evra za džabaka e to nikada neće oprostiti... To mi je tragično, taj lezilebovićki mentalitet, taj osećaj da im pripada nešto što treba da im padne s neba, i ta poražavajuća cena jednog čoveka, od 1000 evra. Ljudi su iskreno i danas besni; a karavani prolaze...

A smešno mi je kako jedan bezobzirni Dinkić to konta, i manipuliše.

Mislim, nije im dao nešto što im i onako ne pripada, i izaziva gnev nacije jebote. Dakle prodaje Bruklinski most i onda je nacija gnevna što nema mosta, i dan-danas. Pa tragično.

Sve to na stranu, pricali smo o kradjama. Ovo je jedna od brutalnijih. A bilo je i prvih insinuacija o bugarskim vozicima jos tada, samo se nije znalo kako i koja je fora. Spominjalo se bojazljivo po novinama, da neki ljudi ordiniraju oko birackih mesta, itd.

Ne znam za to. Znam da je dolazilo do smena vlasti na izborima takoreći svaki put, pa mi nešto nema logike da je tada bilo ono što imamo sada sa Vučićem i njegovima.


tyson tyson 16:36 09.04.2017

Re: Izbori

Milan Novković
tyson
alselone
indirektno

To je ono Brajovićevo maženje krave; ...

Zar nije Tadićevo, tj Brajović je samo medijum

A i Brajović verovatno zna kako se mazi krava, Tadić nema pojma (kakvi mu saradnici takvo i maženje

Maženje krave kao sinonim za silaženje u narod, razumevanje naroda, prosečnog Srbina (da ne kažem građanina Srbije).

E pa, razumeo ih je Dinkić savršeno, čini mi se. Toliko da mu nikada nisu oprostili što ih je, pajsad, zajeb'o za 1000 evra. Koje nikad nisu ni imali.

alselone alselone 16:44 09.04.2017

Re: Izbori

Jeste mi smešno. Drugačije mi je od šarenih laža o radnim mestima, putevima itd.


U pravu si, ljudi masovno puse budalastine na izborima. Svasta su i Ameri popusili ove a i prethodnih godina.

Ali ova prica sa 1000 evra nije bila potpuno neutemeljena nego laz. Rekli su da ce prodati javna preduzeca pa nisu. Znaci, to je manja budalastina od Trampovog zida, zapravo.

Ima ona slika sa FB kada dvojica raspravljaju kako ce Vucicev drug seik da pokloni ne znam koliko evra svakom gradjaninu. Ne mogu sad da je nadjem, bila bi savrsena ilustracija ovde.
alselone alselone 16:45 09.04.2017

Re: Izbori

Maženje krave kao sinonim za silaženje u narod


Meni je mazenje krave sinonim za budalesanje, populizam i kampanju koja ne prilici profilu onoga ko se nudi na izborima.

Kao kad bi Vuk Draskovic pokusao da se predstavi kao covek od modernih tehnologija.
milisav68 milisav68 16:45 09.04.2017

Re: Izbori

alselone
Sve to na stranu, pricali smo o kradjama. Ovo je jedna od brutalnijih. A bilo je i prvih insinuacija o bugarskim vozicima jos tada, samo se nije znalo kako i koja je fora. Spominjalo se bojazljivo po novinama, da neki ljudi ordiniraju oko birackih mesta, itd.

Ma ima sve crno na belo - po raznim sudskim fiokama, nego su stručno uradili reformu pravosuđa.
emsiemsi emsiemsi 16:46 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

anonymous
anonymous

Ужас - дође ми да ја који никада нисам био никакав члан се упишем негде да вам покажем како се то ради.


Упиши се Емси...Гласаћу за тебе.


....У ишчекивању да одговори :

Сагласан.
Мудро збориш.

Одљутио сам се пошто је жена направила добар ручак --- тако да ћу политичку активацију оставити за неки други пут.
alselone alselone 16:47 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

добар ручак


Tajson reko - nema o klopi dok ne prodju demonstracije.

tyson tyson 16:54 09.04.2017

Re: Izbori

Ali ova prica sa 1000 evra nije bila potpuno neutemeljena nego laz. Rekli su da ce prodati javna preduzeca pa nisu. Znaci, to je manja budalastina od Trampovog zida, zapravo.

A, nene. Mislim da je Dinkićeva priča bila da će akcije od tih nekoliko preduzeća jednog dana u vrlo bliskoj budućnosti vredeti 1000 evra. Dakle - mada, nisam siguran 100% da je baš takva priča bila, nisam baš tako pomno pratio jebiga; verovatno može da se nađe negde na internetu al' me mrzi - nije čak bilo ni "u trenutku kad ih dobijete vredeće 1000 evra" nego nešto tipa "to su sve dobra preduzeća, i akcije će vredeti 1000 evra".

Pa su zaista i podelili te akcije; čak sam ih i ja upisao na nagovor majke , ali je gvint bio u tome što je cena na tržištu bila ni blizu 1000 evra.

Tako nekako je bilo, čini mi se.

Dakle, jesu ljudi dobili akcije za dž, ali je vrednost bila takoreći mizerna.

tyson tyson 16:56 09.04.2017

Re: Izbori

Maženje krave kao sinonim za silaženje u narod

Meni je mazenje krave sinonim za budalesanje, populizam i kampanju koja ne prilici profilu onoga ko se nudi na izborima.

Zato sam i rekao u Brajovićevom kontekstu Dakle čist simbolizam idealističkog tipa


tyson tyson 16:58 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

Одљутио сам се пошто је жена направила добар ручак

To je to.

Šta je bilo za ručak?

Daj recept!

I fotku obavezno!


emsiemsi emsiemsi 16:59 09.04.2017

Re: Izbori

tyson
alselone
Hahaha; ja što više o tome razmišljam, to mi je draža. Ogoljava naš mentalitet i srž problema u Srbalja kao magično ogledalo.


Znaci smesne su ti i Vuciceve lazi o fabrici cipova, beogradu na vodi i slicno, jer ogoljavaju nas mentalitet?

Meni to nije smesno, ako predsednik i ministar cega god vec u tom momentu nesto obecaju, to nije smesno nigde na svetu - to treba da bude istina.

Jeste mi smešno. Drugačije mi je od šarenih laža o radnim mestima, putevima itd.

Tragično mi je kako ljudi i dan-danas gnevno zameraju Dinkiću što im nije dao 1000 evra za džabe. Pored svih realnih zamerki koje se mogu imati na njega i celu ekipu političara iz 2000-ih, Srbin i dan-danas kupuje muda za bubrege - fabrike čipova i slično - ali što nije dobio 1000 evra za džabaka e to nikada neće oprostiti... To mi je tragično, taj lezilebovićki mentalitet, taj osećaj da im pripada nešto što treba da im padne s neba, i ta poražavajuća cena jednog čoveka, od 1000 evra. Ljudi su iskreno i danas besni; a karavani prolaze...

A smešno mi je kako jedan bezobzirni Dinkić to konta, i manipuliše.

Mislim, nije im dao nešto što im i onako ne pripada, i izaziva gnev nacije jebote. Dakle prodaje Bruklinski most i onda je nacija gnevna što nema mosta, i dan-danas. Pa tragično.

Sve to na stranu, pricali smo o kradjama. Ovo je jedna od brutalnijih. A bilo je i prvih insinuacija o bugarskim vozicima jos tada, samo se nije znalo kako i koja je fora. Spominjalo se bojazljivo po novinama, da neki ljudi ordiniraju oko birackih mesta, itd.

Ne znam za to. Znam da je dolazilo do smena vlasti na izborima takoreći svaki put, pa mi nešto nema logike da je tada bilo ono što imamo sada sa Vučićem i njegovima.



Тајсоне, делујеш ми као озбиљан човек, па сматрам да није долично да се глупираш !
Најзаслужнији за појвау СНС (и свега што то репрезентује) је тзв. демократкси блок који покушаваш да одбраниш, јер - ово није настало само од себе.
Могао бих да се сложом са тобом када говориш о ономе "о чему се не прича на слави" када би ти кратко и јасно рекао --- јесте, јели смо говна, и то - неумерено, а не да се подсмеваш томе како је подлом и лакомом народу зинуло дупе на 1000 евара (за које ја успут, не мислим као ти, да су незарађене, него напротив - да им је отето, и то много пута). Ко зна како сте се том глупом и неуком народу подсмевали смишљајући којекакве подвале - од пута Неде Арнерић из Бодрума и назад ... аууууу, јеботе, ма, боље да не пишем свашта - ужас.
Надам се да нико од вас никада више неће постати никакав политички фактор нити на нивоу месне заједнице.
Онај ко не схвата да се са поштењем, моралом, истином не може поигравати тек тако, нема шта да ради у политици. Онај ко мисли да се вицом досетком, штосом прави држава, је најобичнији - курац. А вас је таквих било преко сваке мере.
Ви сте директни кривац за ово сада, ово што ја нисам у могућности нити да дефинишем --- Принци, Мариопан, Милане Новковићу - помозите !
alselone alselone 16:59 09.04.2017

Re: Izbori

A, nene. Mislim da je Dinkićeva priča bila da će akcije od tih nekoliko preduzeća jednog dana u vrlo bliskoj budućnosti vredeti 1000 evra. Dakle - mada, nisam siguran 100% da je baš takva priča bila, nisam baš tak pomno pratio jebiga; verovatno može da se nađe negde na internetu al' me mrzi - nije čak bilo ni "u trenutku kad ih dobijete vredeće 1000 evra" nego nešto tipa "to su sve dobra preduzeća, i akcije će vredeti 1000 evra".


Moguce, a i mene mrzi da proveravam. Kako god, i smesno i tuzno u isto vreme.

Ali ima tu jos nesto. To sto smo toliko jadni da nam je 1000 evra resavalo sve probleme delom je zasluga i tog prokletog Dinkica.
Milan Novković Milan Novković 17:07 09.04.2017

Re: Izbori

tyson
Milan Novković
tyson
alselone
indirektno

To je ono Brajovićevo maženje krave; ...

Zar nije Tadićevo, tj Brajović je samo medijum

A i Brajović verovatno zna kako se mazi krava, Tadić nema pojma (kakvi mu saradnici takvo i maženje

Maženje krave kao sinonim za silaženje u narod, razumevanje naroda, prosečnog Srbina (da ne kažem građanina Srbije).

E pa, razumeo ih je Dinkić savršeno, čini mi se. Toliko da mu nikada nisu oprostili što ih je, pajsad, zajeb'o za 1000 evra. Koje nikad nisu ni imali.


Znam, šalim se (uglavnom), nego, kao i što sam kažeš za Đinđića, treba znati kako - i krava i seljak odmah prepoznaju amatere (Alse evo odlično ilustrovao).

Pošto sam ja dete sa sela odajem malu tajnu - bolje je pomusti kravu, sve sa belo na crnom dokazom, to će seljake, bar, da potencijalno impresionira pošto oni znaju da nije dovoljno samo vući kravu za sise
emsiemsi emsiemsi 17:11 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

tyson
Одљутио сам се пошто је жена направила добар ручак

To je to.

Šta je bilo za ručak?

Daj recept!

I fotku obavezno!



Остаци ... пиле, кукуруз, грашак, кромпир, ... у термо - кеси итд...



Рецепт је тривијалан ... убаци се пиле, опколи са брдо поврђа, све се то стави у термо-кесу ... и милина.
Повремено бушнеш кесу да не експлодира. Десетак минута, када је при крају, разбуцаш горњи део кесе и пустиш да се мало (ко колико воли) запече.
Мени је феноменална ствар код таквог припремања хране што дистрибуција укуса постане хомогена, изотропна, и донекле - изоморфна ... затвориш очи и забодеш виљушку на ћораво, сваки залогај је једнако укусан, у сваком залогају, осетиш и пиле, и кукуруз итд ...
Оуууу, јеботе - идем да смажем ове остатке.
Женоооооо, о женоооо, направи свеже зелене салате и опери младог лука !
Уморих се држећи ово предавање из демократије.
Ај, здраво Тајсоне --- доста сам ти објашњавао основе демократије, одох да клопам - поновно.
tyson tyson 17:16 09.04.2017

Re: Izbori

Тајсоне, делујеш ми као озбиљан човек, па сматрам да није долично да се глупираш !
Најзаслужнији за појвау СНС (и свега што то репрезентује) је тзв. демократкси блок који покушаваш да одбраниш, јер - ово није настало само од себе.
Могао бих да се сложом са тобом када говориш о ономе "о чему се не прича на слави" када би ти кратко и јасно рекао --- јесте, јели смо говна, и то - неумерено, а не да се подсмеваш томе како је подлом и лакомом народу зинуло дупе на 1000 евара (за које ја успут, не мислим као ти, да су незарађене, него напротив - да им је отето, и то много пута). Ко зна како сте се том глупом и неуком народу подсмевали смишљајући којекакве подвале - од пута Неде Арнерић из Бодрума и назад ... аууууу, јеботе, ма, боље да не пишем свашта - ужас.
Надам се да нико од вас никада више неће постати никакав политички фактор нити на нивоу месне заједнице.
Онај ко не схвата да се са поштењем, моралом, истином не може поигравати тек тако, нема шта да ради у политици. Онај ко мисли да се вицом досетком, штосом прави држава, је најобичнији - курац. А вас је таквих било преко сваке мере.
Ви сте директни кривац за ово сада, ово што ја нисам у могућности нити да дефинишем --- Принци, Мариопан, Милане Новковићу - помозите !

U sine, pa jedva si dočekao da ti kažem da sam nekada bio aktivan u demokratskoj stranci. Mada sam to odavno već rekao.

Ajde idi kod Krstića na blog pa mu se istresaj sa tim "vi" fazonima, a mene zaobiđi ako si za ikakvu iole ozbiljnu priču. Jer, mogu i ja da odgovorim istom merom a onda je normalnom razgovoru kraj.

Gde pokušavam da odbranim "demokratski blok", i gde sam rekao da nisu krivi za pojavu Vučića i SNS kakve imamo sada? Pronađi to i citiraj pa da onda nastavimo na tu temu.

Što se Nede Arnerić i Bodruma tiče, reći ću ti samo jedno: ja sam i bukvalno poslednji kome možeš jedno slovo na tu temu da spočitaš. Osim ako nisi i sam bio umešan u tu muljavinu. Toliko o tome.

Podsmevaću se podlom i lakomom narodu kome je zinulo dupe za 1000 evra, jer mu je kojekakav ološ i šljam 30 godina kao prasetu zavrtao rep, a on i danas u milionskom tiražu veruje i bukvalno istom tom šljamu koji mu na isti način zavrće rep - ali to što nije dobio 1000 evra za dž, e taj zajeb ne prašta.

U krajnjem slučaju taj Dinkić im je te akcije makar i dao, koliko god da su na kraju vredele.

A za Vučića i njegove bitange i dan-danas glasaju, puše njegove laži, podržavaju svojim glasom njegove lopuže, uništavanje državnih institucija kakvo nismo imali od 1990-ih.

Taman čovek pomisli - OK, evo neke lekcije su se naučile, oni iz 2000-ih su dovedeni na rub ili ispod cenzusa, narod je shvatio kakva treba da bude vlast - hoćeš, đavola. Dva miliona ljudi raširenih ruku pohrli pravo u devedesete.

Razumevanje i isusovsku blagost takvi od mene neće dobiti; za to se ide u crkvu.


tyson tyson 17:21 09.04.2017

Re: Izbori

Ali ima tu jos nesto. To sto smo toliko jadni da nam je 1000 evra resavalo sve probleme delom je zasluga i tog prokletog Dinkica.

Iako se nije ni bogznakako Dinkić proslavio, taj strmoglavi pad svih kriterijuma je došao devedesetih. Mislim da su se tada resetovale sve individualne materijalne vrednosti, unazađeni smo tragično kao nacija - kao građani ove nesrećne zemlje - toliko da se još uvek s teškom mukom oporavljamo.

alselone alselone 17:24 09.04.2017

Re: Izbori

Iako se nije ni bogznakako Dinkić proslavio, taj strmoglavi pad svih kriterijuma je došao devedesetih. Mislim da su se tada resetovale sve individualne materijalne vrednosti, unazađeni smo tragično kao nacija - kao građani ove nesrećne zemlje - toliko da se još uvek s teškom mukom oporavljamo.


Ovome se nema sta prigovoriti. Kao one jakne sa dva lica, popularne tada, "izvrnuli" smo se naopako.

E, sad, kad na to razbijeno drustvo dodas posasti modernog doba, otudjenost, nezdravu hranu, suludo skoro pa kastinsko raslojavanje, robovska radna mesta, najgori sljam u svim medijima kao mainstream, dobijemo potpuno sjebano drustvo.
emsiemsi emsiemsi 17:24 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

alselone
добар ручак


Tajson reko - nema o klopi dok ne prodju demonstracije.


Ееее, гладан се не демонстрира !

tyson tyson 17:25 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

у термо - кеси итд...

Termo kesa je keva, obožavam je. Trpi sve greške, a meso ostaje sočno.



EDIT: I mora da se probuši odmah a ne tokom pečenja.

emsiemsi emsiemsi 17:35 09.04.2017

Re: Izbori

tyson
Тајсоне, делујеш ми као озбиљан човек, па сматрам да није долично да се глупираш !
Најзаслужнији за појвау СНС (и свега што то репрезентује) је тзв. демократкси блок који покушаваш да одбраниш, јер - ово није настало само од себе.
Могао бих да се сложом са тобом када говориш о ономе "о чему се не прича на слави" када би ти кратко и јасно рекао --- јесте, јели смо говна, и то - неумерено, а не да се подсмеваш томе како је подлом и лакомом народу зинуло дупе на 1000 евара (за које ја успут, не мислим као ти, да су незарађене, него напротив - да им је отето, и то много пута). Ко зна како сте се том глупом и неуком народу подсмевали смишљајући којекакве подвале - од пута Неде Арнерић из Бодрума и назад ... аууууу, јеботе, ма, боље да не пишем свашта - ужас.
Надам се да нико од вас никада више неће постати никакав политички фактор нити на нивоу месне заједнице.
Онај ко не схвата да се са поштењем, моралом, истином не може поигравати тек тако, нема шта да ради у политици. Онај ко мисли да се вицом досетком, штосом прави држава, је најобичнији - курац. А вас је таквих било преко сваке мере.
Ви сте директни кривац за ово сада, ово што ја нисам у могућности нити да дефинишем --- Принци, Мариопан, Милане Новковићу - помозите !

U sine, pa jedva si dočekao da ti kažem da sam nekada bio aktivan u demokratskoj stranci. Mada sam to odavno već rekao.

Ajde idi kod Krstića na blog pa mu se istresaj sa tim "vi" fazonima, a mene zaobiđi ako si za ikakvu iole ozbiljnu priču. Jer, mogu i ja da odgovorim istom merom a onda je normalnom razgovoru kraj.

Gde pokušavam da odbranim "demokratski blok", i gde sam rekao da nisu krivi za pojavu Vučića i SNS kakve imamo sada? Pronađi to i citiraj pa da onda nastavimo na tu temu.

Što se Nede Arnerić i Bodruma tiče, reći ću ti samo jedno: ja sam i bukvalno poslednji kome možeš jedno slovo na tu temu da spočitaš. Osim ako nisi i sam bio umešan u tu muljavinu. Toliko o tome.

Podsmevaću se podlom i lakomom narodu kome je zinulo dupe za 1000 evra, jer mu je kao prasetu 30 godina zavrtao rep kojekakav ološ i šljam, ali i danas u milionskom tiražu veruje i bukvalno istom tom šljamu koji mu na isti način zavrće rep - ali to što nije dobio 1000 evra za dž, e taj zajeb ne prašta.

U krajnjem slučaju taj Dinkić im je te akcije makar i dao, koliko god da su na kraju vredele.

A za Vučića i njegove bitange i dan-danas glasaju, pupe njegove laži, podržavaju svojim glasom njegove lopuže, uništavanje državnih institucija kakvo nismo imali od 1990-ih.

Taman čovek pomisli - OK, evo neke lekcije su se naučile, oni iz 2000-ih su dovedeni na rub ili ispod cenzusa, narod je shvatio kakva treba da bude vlast - hočeš đavola. Dva miliona ljudi raširenih ruku pohrli pravo u devedesete.

Razumevanje i isusovsku blagost takvi od mene neće dobiti; za to se ide u crkvu.



Земљаче, немој да се љутиш, наши смо !
Сматрај привилегију што разговараш са мном ... овако неозбиљним.
Мени се јебе да ли си био, ниси био, јеси или ниси ... члан.
Не дисквалификује те за разговор са мном спознаја или не да си или да ниси био члан. Ја разговарам у свом окружењеу са свима ... оваквим или онаквим.
Дотакли смо се нечега што ја сматрам узроком овога данас, овога што ни сви стари Грци заједно, не би били у стању да дефинишу.
Надам се да ћеш се овога што ја покушавам да кажем сетити када опет дође "твојих пет минута". Тада можеш да ме замолиш да ти поновим исто или слично - као подсетник.

emsiemsi emsiemsi 17:36 09.04.2017

Re: Милан Кампонески

tyson
у термо - кеси итд...

Termo kesa je keva, obožavam je. Trpi sve greške, a meso ostaje sočno.



EDIT: I mora da se probuši odmah a ne tokom pečenja.


Нормално да се пробуши одмах, но, пошто се из разноразних разлога на "плафону" кесе таложе наслаге, дође до затварања рупа, па није лоше ситуацију држати под контролом, поновно, у случају потребе, боцкањем кесе.
tyson tyson 17:43 09.04.2017

Re: Izbori

Надам се да ћеш се овога што ја покушавам да кажем сетити када опет дође "твојих пет минута". Тада можеш да ме замолиш да ти поновим исто или слично - као подсетник.

Taj film nećemo gledati Nit' sam imao svojih pet minuta, niti sam ih ikada jurio, niti danas imam te ambicije.

Ne smatram sebe ni stručnim ni kvalifikovanim za bilo kakvo učešće, angažman u državnim institucijama (da ne kažem vlasti).


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:15 09.04.2017

Re: Izbori

A i Brajović verovatno zna kako se mazi krava,

Kako da ne: imao sam i krave i svinje i kokoške i jagnjad i magarca. Neke sam i oplakao, kad smo ih pojeli :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:24 09.04.2017

Re: Izbori

Zinulo dupe za 1000 evra, 'leba bi bez motike. I do dana današnjeg mu nisu oprostili što im to nije palo s neba, onako, iskreno ga mrze zbog toga. 1000 evra, jebote... To nam je cena.

Meni nisu dali tih 1000 evra :(
Vodilo me da sam državljanin CG, a mi nismo imali pravo na 1000 evra. Jeste da sаm od 1968. u Bgdu, a pre toga tri godine u Sarajevu, i da nikad nisam živeo u CG, ali... vodilo me tako. Po ocu.
niccolo niccolo 19:43 09.04.2017

Re: Izbori

Zinulo dupe za 1000 evra, 'leba bi bez motike. I do dana današnjeg mu nisu oprostili što im to nije palo s neba, onako, iskreno ga mrze zbog toga. 1000 evra, jebote... To nam je cena.


Zato i obožavaju Vučića. Jer će protivzakonito da zahvati iz budžeta* i radnicima Goše da podeli po 60.000. Što je sasvim u redu, jebo zakone, kmet voli gospodara koji ponekad da koru leba i kmetu.


* Osim ako ne slaže kao sa onima iz Niša kojima je obećao pomoć, pa su ga izduvali.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:02 09.04.2017

Re: Izbori

Zato i obožavaju Vučića.

Da. Jer očekuju da u toj muljačini i oni nešto dobiju, profitiraju, zaposle se i sl. Danas je jedini siguran posao u Srbiji da si -- član stranke.
alselone alselone 20:08 09.04.2017

Re: Izbori

Da. Jer oćekuju da u toj muljačini i oni nešto dobiju, profitiraju, zaposle se i sl.


Temporarily embarrassed vlasnici sto evrica.
nicknaylor nicknaylor 22:19 06.04.2017

Ok ali

Bilo bi fino da neko nekad ko je na vlasti ogranici tu svoju prednost dok je na vlasti. Nije ni BoTa sebe ogranicio kad je onomad izlazio na izbore. Uvek onaj koji je dole cijuce na onog koji je gore i niko kad je na vlasti ne uradi nista da to popravi. Naravno to se jako retko desava u istoriji da sila ogranici samu sebe zarad dugorocnih interesta, stabilnosti, boljitka za slabije, itd. Jbga ljuCki je...tako da .. neka protestvuje ko hoce i kad hoce al; bi prvo trebalo korigovati samog sebe kad imas moc :) Al kao sto jakom rece Vorenko Bafetic u toj borbi za moc se promenis tako da i ako ti je startna ideja bila dobra dok postanes mocan da ucinis nesto izjede te iznutra. Sit gladnom ne veruje :) Haug.
G.Cross G.Cross 22:25 06.04.2017

Re: Ok ali

Naravno to se jako retko desava u istoriji da sila ogranici samu sebe zarad dugorocnih interesta, stabilnosti, boljitka za slabije, itd. Jbga ljuCki je.


Pa zar nije ceo smisao ljudske civilizacije da ogranici mogucnost onog sa topuzom da ubije sve ostale i uzme im zene ?

nicknaylor nicknaylor 12:05 07.04.2017

Re: Ok ali

G.Cross
Naravno to se jako retko desava u istoriji da sila ogranici samu sebe zarad dugorocnih interesta, stabilnosti, boljitka za slabije, itd. Jbga ljuCki je.


Pa zar nije ceo smisao ljudske civilizacije da ogranici mogucnost onog sa topuzom da ubije sve ostale i uzme im zene ?



Ma jeste Gabro dragi ali pitam te da mi das primere u istoriji :) Magna Carta je bila primer toga al na papiru ne verujem da je u praksi to tako lako proslo kao sto bi istorija htela da verujemo. Civilizacija jeste napredovala u tom smislu da ne moze teoretski neko da ti uzme zivot bez da odgovara. U praksi kad dodje do implementacije koliko para toliko i muzike tako da onaj sa tonom para moze da izbegne kaznu blabla. Nebitno.

Htedoh reci da ne videh od 90ih pa na ovamo da je partija na vlasti radila ozbiljno na izbornom sistemu da bude fer. I svuda je tako :) Definicija okruga, broja poslanika, vecinski, proporcionalno, jbga losi smo :))

Ja bih voleo da clanovi DS ili bilo koje stranke iznutra pokrenu inicijative koje bi uravnotezile sansu. Ljudi vole da veruju da kroz porez ujednacavaju sanse dece koja nisu rodjena privilegovana kao njihovo (oprema u skoli, kvalitet nastavnika, da li krov prokisnjava - banalizujem da bih pojasnio) tako da ne kazem .. ima u nama ta zelje ali u praksi... to vise sluzi kao izgovor a sam kapacitet za empatiju je vrlo vrlo mali. I iskreno receno ove nove generacije ce biti jos gore. NJima je bitnije da drkecu telefon nego da pitaju oca ili majku da l im treba nesto :) Kako ce takav sutra da me leci jbe ga se za nas...
cassiopeia cassiopeia 09:02 07.04.2017

Re: Broj glasača


Znači, realno dostupnih birača 10% manje.


Baš me zanima da li će RIK na ovo imati komentar.

Kad su krenuli u protest, prvog dana šetnje, moja prva reakcija (mislim da sam to negde i komentarisala) bila je ko stoji iza protesta, ko je organizator. Bilo me strah da neko ne izmanipuliše celu akciju studenata.
Otpisala sam im razboritost i pravo na pobunu protiv naopakog sistema i društva u kakvom živimo zbog mogućnosti da ih preveslaju neki novi Čeda i ekipa. Grešna mi duša!
Imaju snage da se pokrenu, da se pobune i to je najvažnije. Mnogo smo se ukopali u svoje male svetove i plašimo se da ćemo i to malo što imamo da izgubimo.
emsiemsi emsiemsi 09:05 07.04.2017

Re: Broj glasača

cassiopeia

Znači, realno dostupnih birača 10% manje.


Baš me zanima da li će RIK na ovo imati komentar.

Kad su krenuli u protest, prvog dana šetnje, moja prva reakcija (mislim da sam to negde i komentarisala) bila je ko stoji iza protesta, ko je organizator. Bilo me strah da neko ne izmanipuliše celu akciju studenata.
Otpisala sam im razboritost i pravo na pobunu protiv naopakog sistema i društva u kakvom živimo zbog mogućnosti da ih preveslaju neki novi Čeda i ekipa. Grešna mi duša!
Imaju snage da se pokrenu, da se pobune i to je najvažnije. Mnogo smo se ukopali u svoje male svetove i plašimo se da ćemo i to malo što imamo da izgubimo.

Нормално !
Сагласан !
Успут --- мудро збориш !
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:45 07.04.2017

Re: Broj glasača

Baš me zanima da li će RIK na ovo imati komentar.


Hoce obavezno..

Relativno mali odziv glasaca izmedju ostalog i zato sto se u taj postotak racunaju i glasacki listici koji uporno pristizu preminulima ko zna koliko decenija/plus iseljenika iz drzave ko zna koliko decenija unazad.
cassiopeia cassiopeia 09:54 07.04.2017

Re: Broj glasača

Hoce obavezno..

Relativno mali odziv glasaca izmedju ostalog i zato sto se u taj postotak racunaju i glasacki listici koji uporno pristizu preminulima ko zna koliko decenija/plus iseljenika iz drzave ko zna koliko decenija unazad.


Jasno mi da neće biti ništa od toga, više se pitam onako.

To je neverovatno koliko nepostojećih osoba je dobilo pozive za glasanje. Znam za mnogo slučajeva iz svoje okoline.

Ja sam pitala članove biračkog odbora za osobu koja nije državljanin Srbije, na koju foru je u spisku birača. Oni rekoše da mora lično da se odjavi sa biračkog spiska. Teška glupost!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:06 07.04.2017

Re: Broj glasača

Ja sam pitala članove biračkog odbora za osobu koja nije državljanin Srbije, na koju foru je u spisku birača. Oni rekoše da mora lično da se odjavi sa biračkog spiska. Teška glupost!


Da, ne spada im u opis radnog mesta

Jasta je nego glupost, mozes da se odjavljujes do prekosutra, opet stize.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:03 07.04.2017

*

druže, upišao sam se! Panović održao još jedan kulturni dijalog*





*ovako je on najavio emisiju kao negovanje kulture dijaloga. Od 13 minuta kreće žurka, Anđelković u transu.
princi princi 17:26 07.04.2017

Re: *

Ovo je bolje od bloga.
emsiemsi emsiemsi 17:57 07.04.2017

Re: *

stefan.hauzer
druže, upišao sam se! Panović je održao još jedan kulturni dijalog*





*ovako je on najavio emisiju kao negovanje kulture dijaloga. Od 13 minuta kreće žurka, Anđelković u transu.

Хохохохохо !
Оооо, јеботе патак !

anonymous anonymous 03:29 08.04.2017

Re: *

stefan.hauzer
druže, upišao sam se! Panović održao još jedan kulturni dijalog*

*ovako je on najavio emisiju kao negovanje kulture dijaloga. Od 13 minuta kreće žurka, Anđelković u transu.


Boli ga uvo.
Odradio još jednu tezgu.

A od BIRN-a - sasvim je nesumnjivo može da se dobije jedino - kukavičje jaje.

Donatori su transparentni.
tyson tyson 09:59 09.04.2017

Re: *

A od BIRN-a - sasvim je nesumnjivo može da se dobije jedino - kukavičje jaje.

Donatori su transparentni.

OK, dakle BIRN je qrac.

Šta preporučuješ?

Kakav pristup da imamo prema onom šta pišu, objavljuju, rade?

Gde da se informišemo?


anonymous anonymous 15:51 09.04.2017

Re: *

tyson
A od BIRN-a - sasvim je nesumnjivo može da se dobije jedino - kukavičje jaje.

Donatori su transparentni.

OK, dakle BIRN je qrac.

Šta preporučuješ?

Kakav pristup da imamo prema onom šta pišu, objavljuju, rade?

Gde da se informišemo?



Добар ти је онај дужи пост.

С обзиром да имамо слично искуство, из 96/97 не бих имао много да додам.

А информише се на свим странама.
Само се притом размишља - критички.

Успут

За разлику од твог претпостављам страначког, моје је НВО искуство.
Тако да ми је донаторско финансирање познато - као и дисторзије које може да изазове у можданим ганглијама.



tyson tyson 16:01 09.04.2017

Re: *

За разлику од твог претпостављам страначког, моје је НВО искуство.

Moje je, iz 1990-ih, svakakvo ali nekako najmanje NVO; vrlo ograničeno po tom pitanju.

Тако да ми је донаторско финансирање познато - као и дисторзије које може да изазове у можданим ганглијама.

...no ipak dovoljno da uočim upravo to.

No, vidi; donator daje novac za nešto što je pre svega u njegovom interesu. Sad, ako se donatoru i primaocu donacije interesi poklapaju - baš lepo za oba. A do NVO je da bira da li će se prilagođavati interesima/ciljevima donatora ili ne. Naravno, od donatora, t.j. njegovih predstavnika, zavisi koji pristup i metode postizanja cilja smatra za efikasnije, te onda i vredne finansiranja, a koje ne. Onda ide i favorizacija jednih na račun drugih NVO, to čak u teoriji može da ima smisla, iz ugla donatora. Itd, itsl, da ne širimo temu sada.

Ono što posmatrači sa strane ne vide i često ne razumeju je da ti interesi i ciljevi donatora najčešće nisu ništa mistično ili mračno. Po pravilu su prilično transparentni, nema tu nikakvih tajni i skrivenih motiva.


alselone alselone 16:06 09.04.2017

Re: *

Po pravilu su prilično transparentni, nema tu nikakvih tajni i skrivenih motiva.


Ali u stvari ima. :) Od polovine devedesetih pa do skora "donatori" su gurali svoju agendu skriveno jer su pokupovali opozicione medije i opozicione vodece NVO, i onda su napravili kartel u kom su se medjusobno podrzavali i svaki nagovestaj da se nesto radi zbog para stranih donatora secas se vec kako je bio okarakterisan - u najmanju ruku kao da si direktno klao po Srebrenici. Seti se samo, isti mediji, isti NVO-i, isti gosti u studijima, isti ljudi daju intervjue u novina, prakticno jedan probran i zatvoren krug koji ispoliva najgore svakog ko drugacije misli. A i jako su se ljutili kad im kazes "pare" jer sve je bilo zapravo spontano i iskreno.
tyson tyson 16:22 09.04.2017

Re: *

alselone
Po pravilu su prilično transparentni, nema tu nikakvih tajni i skrivenih motiva.


Ali u stvari ima. :) Od polovine devedesetih pa do skora "donatori" su gurali svoju agendu skriveno jer su pokupovali opozicione medije i opozicione vodece NVO, i onda su napravili kartel u kom su se medjusobno podrzavali i svaki nagovestaj da se nesto radi zbog para stranih donatora secas se vec kako je bio okarakterisan - u najmanju ruku kao da si direktno klao po Srebrenici. Seti se samo, isti mediji, isti NVO-i, isti gosti u studijima, isti ljudi daju intervjue u novina, prakticno jedan probran i zatvoren krug koji ispoliva najgore svakog ko drugacije misli. A i jako su se ljutili kad im kazes "pare" jer sve je bilo zapravo spontano i iskreno.

Znam. To je bilo jako, jako teško penetrirati. Ne znam kako je sada; ono što znam je da je količina novca za NVO od stranih donatora danas u Srbiji prilično mala. Da li će se to promeniti, zbog pariranja radu Rusije i generalno krize demokratije i urušavanja državnih institucija - ne znam.

Moj osvrt je više bio generalan, iz ugla nekoga ko je faktički bio donator (ne u Srbiji) i ko je novac tražio od donatora (takođe ne u Srbiji). Srbija je druga pesma, tu ništa ne može da bude iole normalno...


anonymous anonymous 22:04 09.04.2017

Re: *

alselone
Po pravilu su prilično transparentni, nema tu nikakvih tajni i skrivenih motiva.


Ali u stvari ima. :) Od polovine devedesetih pa do skora "donatori" su gurali svoju agendu skriveno jer su pokupovali opozicione medije i opozicione vodece NVO, i onda su napravili kartel u kom su se medjusobno podrzavali i svaki nagovestaj da se nesto radi zbog para stranih donatora secas se vec kako je bio okarakterisan - u najmanju ruku kao da si direktno klao po Srebrenici. Seti se samo, isti mediji, isti NVO-i, isti gosti u studijima, isti ljudi daju intervjue u novina, prakticno jedan probran i zatvoren krug koji ispoliva najgore svakog ko drugacije misli. A i jako su se ljutili kad im kazes "pare" jer sve je bilo zapravo spontano i iskreno.


Па , не до скоро, већ - још увек.

А и има тога доста.
Како су попиздели и почели да кукумавче кад је новинарка Политике, почела да сабира цифре.
Али није проблем у томе већ у чињеници да се деци испира мозак још у средњој школи, семинарима и радионицама.

alselone alselone 16:52 09.04.2017

RTS dominacija

stefan.hauzer stefan.hauzer 17:03 09.04.2017

Re: RTS dominacija

Pa kad je spin sa Albancima s Kosova propao, daj Sirijce! Očekujem u narednim danima da se pojavi pitanje ćirilice u Hrvatskoj
alselone alselone 17:05 09.04.2017

Re: RTS dominacija

Pa kad je spin sa Albancima s Kosova propao, daj Sirijce! Očekujem u narednim danima da se pojavi pitanje ćirilice u Hrvatskoj


Samo da ne budu Drazine kosti. Siroma Draza nikako da se smiri na onom svetu, kako koje sranje u drzavi, DS otkopavao Drazine kosti.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:20 09.04.2017

Re: RTS dominacija

Samo da ne budu Drazine kosti.


Ja to ne bih još jednom podneo! I prošli put sam napravio pauzu od bloga, kada je krenulo sa tim prebrojavanjem četnika i partizana.
tyson tyson 17:36 09.04.2017

Re: RTS dominacija

Ja to ne bih još jednom podneo! I prošli put sam napravio pauzu od bloga, kada je krenulo sa tim prebrojavanjem četnika i partizana.

Ne brini, uspešno smo pacifikovani. Danas su te rasprave, nekada neizbežne, zamenjene benignim blogovima o kuvanju, gde se eventualno oštro sukobe pristalice tučanog i emajliranog posuđa

milisav68 milisav68 17:54 09.04.2017

Re: RTS dominacija

stefan.hauzer
Samo da ne budu Drazine kosti.


Ja to ne bih još jednom podneo! I prošli put sam napravio pauzu od bloga, kada je krenulo sa tim prebrojavanjem četnika i partizana.

Kukaćeš ti za tim vremenima, ali partizana i četnika više biti neće.
antioksidant antioksidant 08:01 10.04.2017

Re: RTS dominacija

milisav68
stefan.hauzer
Samo da ne budu Drazine kosti.


Ja to ne bih još jednom podneo! I prošli put sam napravio pauzu od bloga, kada je krenulo sa tim prebrojavanjem četnika i partizana.

Kukaćeš ti za tim vremenima, ali partizana i četnika više biti neće.

онај крст на ади би стварно морали да ограде некако, на путу је бициклима, прегазиће га неко

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana