Društvo| Kućni ljubimci| Moj grad| Nostalgija| Životinjski svet

Beogradske price o psima - mali osvrt na rase

jednarecfonmoi RSS / 13.04.2017. u 10:39




Oduvek volim pse i vec dugo, od kad nema "mog psa" a mnogi od nas znaju o cemu govorim, vise nista nije isto. Ipak i dalje volim da o njima pricam.

Zanimljiva je popularnost, te nepopularnost odredjenih rasa pasa. Po secanju i pricama, dacu malo uvid u tu, nazovimo je av-av statistiku.

Beograd osamdesetih. Mnogo vucjaka( nemackih ovcara), kokera, pudlica, poneki doberman i jednog rotvajlera spazih, nisu bili cesti, uopste.Secam se, bila sam mala kada sam videla jednu finu gospodju gde seta kod Londona, u blizini Francuskog zabavista psa rase Baset haund! Od tog trenutka sam sanjala da ga i ja imam, i na kraju se i to desilo. To nije pas kojeg spominjem na pocetku kao "mog psa" ali takodje je bio voljen, naravno.Bili su retki, i ljudima smesni. Gomila dobacivanja i komentara na racun izgleda psa, nekih duhoviti neki ne. Vreme kad je jos bilo popularno ime "Dzeki" za pse, posebno mesance. Kasnije ih je nasledilo Rex, Dona, a Dzeki je otisao u zaborav. Provukao se polako tu i neki Cezar. Jos postoje nadimci koji su ostali kroz vreme, prema imenu psa. Kao recimo - Goca Aska.
Ljudi su se okupljali pri setnji i uvek mi je bilo simpaticno da godine tu nisu igrale ulogu. Svako je zeleo da prozbori par rec o svom psu, koji je naravno najlepsi i najpametniji.
Maltezeri su se mozda pojavili pre tridesetak godina, ali tada jos nisu bili popularni kao danas, mogu se videti u filmovima sa Gidrom i Ljubisom Samardzicem i u filmu Jaguarov skok. Jedna od njih je bila cuvena Mimi,  od par njih u Beogradu tog doba.Tada niko zivi nije ni cuo za, a kamoli imao sada veoma popularne bishone, vestije. Ja  jesam, jer sam imala nekoliko enciklopedija pasa koje sam redovno citala. Kazem, ljubav od najranijeg detinjstva. Danas vidjam neke zene sa biglovima, pa cak i jednu sa King Carls Kavalijer spanijelom, te tibetanskim terijerima. Neke od njih dugo znam, jedna od njih, fina i draga me podsetila na to, koliko sam znala o psima i da sam medju prvima u kraju u nasoj generaciji i imala kucu. 
Odjednom je i najezda Jorksir terijera i Dzek rasela raznih varijeteta.Na livadama u to vreme nije bio nijedan, ni po parkovima, ni na setalistima pored reke.Bokser da, ali cak i kasnije vrlo popularan Zlatni retriver -ne. Snaucer tu i tamo.
Polarnih pasa isto nije bilo mnogo, pojavio se Haski, za njim Malamut, onda Akite.Jazavicara, pekinejzera vise nego sada kad na njihovo  mesto dodje poneki Shi-cu ili Mops. Pojavili su se i Cane corso, Brazilske file, Rodezijski ridzbeg, znate li da mu na ledjima raste dlaka na suprotnu stranu.A Shar pej? Nismo li se svi pomalo razocarali sto bebe imaju onaj visak koze koji ipak nije tako izrazen kad porastu. Irskim seterima devedesetih su se prikljucili Gordon seteri. Tad su se vidjali i Puliji.I buldoga ima vise nego ranije, progega cesto neki ulicama Beograda. Uz njega i neki Bostonski terijer.

Raduje me uvek da vidim pse kako trce zajedno i bezbrizno, rasni ili bez rase.

Za kraj, uvek kapa dole za ljude koji uzmu psa sa ulice i pruze mu topao dom. 



Tagovi



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 10:48 13.04.2017

:)


jednarecfonmoi
Za kraj, uvek kapa dole za ljude koji uzmu psa sa ulice i pruze mu topao dom.


fuj to!
džiberi koji ne znaju šta je fensi.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:05 13.04.2017

Re: :)

urbana_gerila

jednarecfonmoi
Za kraj, uvek kapa dole za ljude koji uzmu psa sa ulice i pruze mu topao dom.


fuj to!
džiberi koji ne znaju šta je fensi.



Cccc
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:12 13.04.2017

Re: :)

Za kraj, uvek kapa dole za ljude koji uzmu psa sa ulice i pruze mu topao dom.


Волим београдске луталице, они су као неке осиротеле аристократе добрих манира, али нажалост, ја не могу да им пружим дом.

Иначе, мој рођак је имао ирског сетера кад смо били деца. Тај Дик је стварно био лепо куче и тада су га у Београду доста загледали, па и сликали. Био је међутим, прилично глуп.
urbana_gerila urbana_gerila 11:34 13.04.2017

Re: :)

jednarecfonmoi
urbana_gerila

jednarecfonmoi
Za kraj, uvek kapa dole za ljude koji uzmu psa sa ulice i pruze mu topao dom.


fuj to!
džiberi koji ne znaju šta je fensi.



Cccc



ne zezam se, pojeo me blam kada mi je neki kinološki sudija predložio da moju terijerku dovedem na izložbu pasa.
inače, nađena je kao žgepče od, verovatno, par sati - na sred ulice.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:11 13.04.2017

Re: :)

principessa_etrusca
Za kraj, uvek kapa dole za ljude koji uzmu psa sa ulice i pruze mu topao dom.


Волим београдске луталице, они су као неке осиротеле аристократе добрих манира, али нажалост, ја не могу да им пружим дом.

Иначе, мој рођак је имао ирског сетера кад смо били деца. Тај Дик је стварно био лепо куче и тада су га у Београду доста загледали, па и сликали. Био је међутим, прилично глуп.


Lepa recenica ova o lutalicama.

Nesto si me sad asocirala. Pitam tebe, ali i ostale, da li ste nekad culi izraz "Royalty never wins". Odnosi se na aristokrate koji nemaju nista sem titule..Kroz maglu pokusavam da ukacim pricu koja stoji iza. Neko daleko secanje.


alselone alselone 14:43 13.04.2017

Re: :)

Волим београдске луталице, они су као неке осиротеле аристократе добрих манира, али нажалост, ја не могу да им пружим дом.


Dok ne pojedu neko dete ili trudnicu. Kako me smara ova iznenadna pomodarska odusevljenost lutalicama. Bude frka tri dana i teraj dalje, daj da ih hranimo po ulici da imaju vise snage.

Ovo je heroj. Leo.



Mali jazavicar koji je poginuo spasavajuci komsijsku devojcicu od bulmastifa. Posle su mu podigli spomenik u parku, da gleda na decu dok se igraju.

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:05 13.04.2017

Re: :)

alselone
Волим београдске луталице, они су као неке осиротеле аристократе добрих манира, али нажалост, ја не могу да им пружим дом.


Dok ne pojedu neko dete ili trudnicu. Kako me smara ova iznenadna pomodarska odusevljenost lutalicama. Bude frka tri dana i teraj dalje, daj da ih hranimo po ulici da imaju vise snage.

Ovo je heroj. Leo.

Mali jazavicar koji je poginuo spasavajuci komsijsku devojcicu od bulmastifa. Posle su mu podigli spomenik u parku, da gleda na decu dok se igraju.


Београдске луталице пропуштају пролазнике да прођу и склањају се као да не би да буду на сметњи, а сигурно сваки од београдских луталица памти каталог разног злостављања.

Где ја живим, нема луталица, али има напада паса на децу и људе, некада и са смртним исходом и увек се ради о проблематичном и агресивном газди.

А и тај булмастиф који је напао девојчицу није био луталица, већ пас са власником.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:08 13.04.2017

Re: :)

Pitam tebe, ali i ostale, da li ste nekad culi izraz "Royalty never wins"

Није ми познат тај израз, макар се не сећам, али проџараћу мало меморију.
alselone alselone 15:09 13.04.2017

Re: :)

Београдске луталице пропуштају пролазнике да прођу и склањају се као да не би да буду на сметњи


Do jednom. Onda malo popizde.

А и тај булмастиф који је напао девојчицу није био луталица, већ пас са власником.

Da, ali to ne menja cinjenicu da su lutalice takodje agresivne. Agreaivni su i psi sa vlasnikom, cesto veoma agresivni ako su zlostavljani, vezivani, itd.

Где ја живим, нема луталица,

tako i treba.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 13.04.2017

Re: :)

Београдске луталице пропуштају пролазнике да прођу и склањају се као да не би да буду на сметњи, а сигурно сваки од београдских луталица памти каталог разног злостављања.


Aha, kako da ne. Mene je napao čopor lutalica pored moje zgrade u Beogradu, dok sam bio na bicikli. Pokušao da pobegnem, ali me jedan mali pogani, vođa čopora, stigao i maznuo za nogu, vukao sam ga na pedali jedno dvaes metera, dok mi nije sinulo da treba da stanem i da mu jebem milu majku. I kako sam sišao sa bicikle i sagao se da dovatim neko kamenje, ovaj mali je pobegao, a za njim i ceo čopor. I nekoliko puta me jurili, tamo pored jednog supermarketa gde su uvek pravili sačekušu da laju i grizu na sve što ima točak, ali sam tad bio u punoj brzini pa nisu mogli da me stignu.

Tako isto i na Adi, jedne zime vozio onaj trenažer za langlauf, jer nije bilo para za Kop, i naletim pravo na čopor lutalica tamo kod nudističke. Ali sam tad pravio mnogo buke i imao skijaške štapove, pa su se se na kraju samo malo razmakli i pustili me da prođem. Živ sam se usrao, da su me pojuril ne bih stigao da se iskobeljam iz onih prokletih vezova.

Od tada i ovde kad vidim kera na stazi da nije na povocu, odma silazim sa bajsa i spremam se za borbu.

Jebeš lutalice, i kerove generalno. Mačke caruju.

kosta.babic kosta.babic 18:40 13.04.2017

Re:srđan.paic

Jebeš lutalice, i kerove generalno. Mačke caruju.

Kad te napadne čopor pasa moraš da se ponašaš kao vođa čopora, alfa mužjak.Mačke su suptilnije ali jednako opasne(ako si na primer miš)
alselone alselone 20:51 13.04.2017

Re: :)

Mene je napao čopor lutalica pored moje zgrade u Beogradu,


I moju zenu su jedared vijali po Beogradu (ako se Vidikovac racuna u BG). Sva sreca pa je naletela na neki Maksi i utrcala unutra, inace bi je malo clocnuli. A inace su jako dobri, dusice male, dajte da ih nahranimo i oteramo sintere.
emsiemsi emsiemsi 06:59 14.04.2017

Re: :)

alselone
Mene je napao čopor lutalica pored moje zgrade u Beogradu,


I moju zenu su jedared vijali po Beogradu (ako se Vidikovac racuna u BG). Sva sreca pa je naletela na neki Maksi i utrcala unutra, inace bi je malo clocnuli. A inace su jako dobri, dusice male, dajte da ih nahranimo i oteramo sintere.

Сагласан !
Ја храним два пса редовно.
Поставио сам им чантру код јелке на углу две улице. Понекада им се придружи још један.
Поред тога, у дворишту храним и два мачора за које не знам чији су --- једнога жућка и другога сивка --- главоњу какав се ретко виђа.
Истина, делује да је жућко негде из комшилука, јер чим викнем миц, миц, он се створи брзином муње.
Успут --- један од двојице паса, мања бела кујица, чим отворим дворишну капију, брзином муње утрчи поред мене у двориште да почисти мачију шерпицу.
alselone alselone 09:34 14.04.2017

Re: :)

Сагласан !
Ја храним два пса редовно.


Ti si dokoni penzioner. Ili ih primi u svoje dvoriste pa preuzmi potpunu odgovornost za njih, ili ih nemoj hraniti nego zovi sintere kad ih vidis. Ovako si samo povrsno dobrica, eto dao si im serpicu, kako si dusa i volis zivotinje, ali sa druge strane ne preuzimas odgovornost sto ce mozda dalje da se kote, sto ce mozda nekog da ujedu, da donesu krpelje u park itd. itsl.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:41 14.04.2017

Re: :)

emsiemsi,

Lol. Pogotovo mi smesno i simpa ovo sa boldovanim pa tvoja prica na to.

Iskreno, ja sam stvarmo dala prikaz kako se po BG-u menjala popularniost rasa, prema pomodarstvu ili cemu vec. Jer to sam posmatrala godinama.Mislila sam da je mozda jos nekog to zanimalo..

Jer danas ces da vidis 10 bishona na jednog kokera. Promenio se, cini mi se i svet koji ima pse. Ima i dalje onih kao starih "kuckara" i sad ovih novokompnovanih gde kupe psa kao modni detalj.

Negde se stope u jednu pricu na kraju ipak, jer skoro svaki vlasnik voli da prica o svom psu romane.

Nekad je to zanimljivo, nekad nesto sto si cuo x puta.

Ova prica koju je ispricao deset_sa_lukom mi se svidja, npr. I to sto je uradio, ikako je opisao.

Dobro, ljudi su ispricali svoje price o bezanju od lutalica. Ne deluje prijatno, ali je bar cukundeda nekog od njih, (oniog za koga u kraju kazu - rasa: grupa autora) od strane ljudi bio sutnut na ulicu pa je tamo zasnovao porodicu.

Azili za pse su u redu, sinteri nikako. Uzasavam ih se od detinjstva. Jeziva mi je bila i prica, u Engleskoj sam to cula, kad su biglove koristili za naucne eksperimente, rasecali im glave, aj da ne pisem sad uzase
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:52 14.04.2017

Re: :)

Azili za pse su u redu, sinteri nikako


I ja citam i ne mogu da verujem..
Sinteri?! Alse jesi ti normalan, jbt?
alselone alselone 10:28 14.04.2017

Re: :)

Sinteri?! Alse jesi ti normalan, jbt?


A sta bi ti, da idu okolo i grizu? Posto nema dovoljno azila da ih pustimo? U Holandiji mozda ima dovoljno azila, kod nas nema i imamo pametnije stvari za potrositi pare.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:58 14.04.2017

Re: :)

alselone
Sinteri?! Alse jesi ti normalan, jbt?


A sta bi ti, da idu okolo i grizu? Posto nema dovoljno azila da ih pustimo? U Holandiji mozda ima dovoljno azila, kod nas nema i imamo pametnije stvari za potrositi pare.



Jok, nego ce sinteri da ih tuku do smrti, jebalo te resenje..

Beograd ima vise azila nego Amsterdam kao prvo, kao drugo pare dobijate za tu svrhu (ako ne verujes meni pitaj nikveta). Trece, nemate pametnije stvari nego da skidate lopuze koje kradu pare namenjene za razne svrhe umesto da bes iskaljujete na zivotinjama koje vam nista nisu krive umesto na one koji vas jebu u zdrav mozak.

alselone alselone 11:16 14.04.2017

Re: :)

Jok, nego ce sinteri da ih tuku do smrti, jebalo te resenje..

Sinteri ne tuku do smrti. O cemu pricas?

A ako tuku, onda je to problem do konkretnog sintera, a ne sintera kao sluzbe na nivou grada, koja ima jasnu funkciju.
alselone alselone 11:17 14.04.2017

Re: :)

Trece, nemate pametnije stvari nego da skidate lopuze koje kradu pare namenjene za razne svrhe umesto da bes iskaljujete na zivotinjama koje vam nista nisu krive umesto na one koji vas jebu u zdrav mozak.



Sta ovo uopste znaci? Ako imamo Vucica onda treba i kerovi da nas grizu.

Trebala bi da krenes zdravom logikom od samog vrha, bez jeftinih fora.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:19 14.04.2017

Re: :)

Alse, da li si ikad gledao kako sinteri vataju pse, i da li znas kako se ubijaju u kafilerijama?

Pa nisu to bubasvabe i pacovi koji prenose bolesti, zato se i zovu stetocine.

U Beogradu konkretno mislim da je ipak urodilo plodom ono sto guraju sad vec godinama, sterilizacija plus azil. Mada meni i dosta tih likova ide na zivce, ali to je druga prica. Na NbG,u centru, uopste vise nema toliko lutalica kao pre.Fakat.Ne znam sta je u Mirijevu ili Kaludjerici.

Ali ubiti psa, tek tako, pa gde ce ti dusa ...

Neki pas iz tog copora je mozda sasvim ok naravi, laje jer je u coporu,mozda je mlad, mozda bi ga uzeo neko..

Aj da kazem da znam i neke ljude koji su uzimali starije pse sa ulice, doveli ih kuci. Zeznuto. Ali, verujem da i tu ima ok primera, kao kod deset_salukom.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:38 14.04.2017

Re: :)

alselone
Trece, nemate pametnije stvari nego da skidate lopuze koje kradu pare namenjene za razne svrhe umesto da bes iskaljujete na zivotinjama koje vam nista nisu krive umesto na one koji vas jebu u zdrav mozak.



Sta ovo uopste znaci? Ako imamo Vucica onda treba i kerovi da nas grizu.

Trebala bi da krenes zdravom logikom od samog vrha, bez jeftinih fora.


Pa ja ne znam sta je logicnije od onoga sto sam rekla. Pare dobijate upravo i za tu svrhu, smanjivanje broja lutalica/sterilizaciju, za azile itd, neko te pare krade a ti ovde pozivas da se ti psi poubijaju na sadisticki nacin?

To je logika, a?

Ovo za sintere, ti kao da si pao s Marsa..
gedza.73 gedza.73 11:47 14.04.2017

Re: :)

srdjan.pajic
Od tada i ovde kad vidim kera na stazi da nije na povocu, odma silazim sa bajsa i spremam se za borbu.

Lako je vama. Vi pored zelene karte dobijete i mortal combat paket naoružanja za odlazak u supermarket.
A za pume, B za podivljale rakune, C za Crnce, za naoružane islamiste...
Ovi evropski kučići vam dođu kao napad pobesnelog komarca.



Jebeš lutalice, i kerove generalno. Mačke caruju

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:02 14.04.2017

Re: :)

Alse, da li si ikad gledao kako sinteri vataju pse, i da li znas kako se ubijaju u kafilerijama?


Čekaj, ne razumem. Zar šinter nije onaj koji hvata lutalice? Posle ih voze u azil, ako takav postoji, gde ih drže neko vreme dok ne budu usvojene, ili uspavane. Ni u prošlosti šinteri nisu ubijali pse odma, nego davali šansu vlasnicima da otkupe psa (ovako je bar nekad bilo, jer su mog kera par puta pokupili, zato što nije imao ogrlicu, iako je redovno bio vakcinisan). Sad, moguće da među njima ima psihopata. A možda je kod vas to drugačije organizovano, pa su kafilerije mesta gde se psi (i druge životinje) odma prerađuju u sapun, stvarno ne znam.

Nema ih (toliko) ni u Mirijevu kao što je bilo do pre nekoliko godina. Jebote, meni se ovde na blogu spočitavalo da mrzim Srbiju i Srbe (i Ruse) kad sam pominjao te lutalice, i kad je bila ona navala ujedanja trudnica i osnovaca, dok je DS držao grad, od Frihenda nije moglo da se živi. A ja sam sve iz ličnog iskustva pričao. I sve što je, izgleda, trebalo da se uradi je da se promeni vlast. U svakom slučaju, sad ih više nema, tu i tamo protrči neki ofucani kerić koji juri pacova od pola metra iz kontejnera pored dečjeg igrališta, i to je uglavnom sve. A i ti pacovi nisu pogane zle prokletinje kao neki danski ili engleski, nego su beogradski šmekeri, sa aristokratskim manirima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:39 14.04.2017

Re: :)

Vi pored zelene karte dobijete i mortal combat paket naoružanja za odlazak u supermarket.
A za pume, B za podivljale rakune, C za Crnce, za naoružane islamiste...


Tačno, ali meni kad su videli zemlju porekla ni tupog švajcarca nisu hteli da izdaju. Sve sam morao sam da nabavim, bogu hvala na 2. amandmanu i ebay-u.
urbana_gerila urbana_gerila 15:48 14.04.2017

Re: :)


srdjan.pajic
Tačno, ali meni kad su videli zemlju porekla ni tupog švajcarca nisu hteli da izdaju. Sve sam morao sam da nabavim, bogu hvala na 2. amandmanu i ebay-u.


kad blentavi kauboji ne razlikuju drugosrbijanca od srbina, pa i u jogurt duvaju.

da si srbenda a ne šaban, puma bi ti se prošetala po dvorištu jedino ako ume da preleti minsko polje, i to ako uspe da izbegne dron.
emsiemsi emsiemsi 16:10 14.04.2017

Re: :)

alselone
Сагласан !
Ја храним два пса редовно.


Ti si dokoni penzioner. Ili ih primi u svoje dvoriste pa preuzmi potpunu odgovornost za njih, ili ih nemoj hraniti nego zovi sintere kad ih vidis. Ovako si samo povrsno dobrica, eto dao si im serpicu, kako si dusa i volis zivotinje, ali sa druge strane ne preuzimas odgovornost sto ce mozda dalje da se kote, sto ce mozda nekog da ujedu, da donesu krpelje u park itd. itsl.

Пензионер нисам, а да ли ћу то дочекати, не зна се !
Што се мачака и паса тиче, то колико сам их ја имао, не верујем да ћеш достићи.
На жалост, жена више није у стању да преживљава трауме када нам омиљена животиња умре ... последње су нам била два мачора близанца и један ДОЏ вучјак. Тада је жена рекла - више не.
Не могу да јој замерам јер је она, углавном, водила рачуна о свим нашим љубимцима, а ми смо се, углавном, само играли.
Успут --- аааааа, јбт, био сам у граду па заборавио да однесем храну мацама и куцама. Једна куца је лабрадор а друга без расе. Успут, највише волим псе који немају расу, који су само то - пси.
Успут 2 --- поздрави свог локалног шинтера и реци му да сам му рекао да дува.
Успут 3 --- како ико може да ради посао шинтера ? Каква је то структура личности ?
alselone alselone 16:21 14.04.2017

Re: :)

Ljudi koji vam je vrag? Evo Pajke objasnio. Pa nisu sinteri masovni koljaci kerova. Oni ih uhvate pa ih vide gde treba. Tamo im daju novu sansu, a ako je nema onda je ostalo jedno. A treba da je ima, to je moje misljenje.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:49 14.04.2017

Re: :)

alselone
Ljudi koji vam je vrag? Evo Pajke objasnio. Pa nisu sinteri masovni koljaci kerova. Oni ih uhvate pa ih vide gde treba. Tamo im daju novu sansu, a ako je nema onda je ostalo jedno. A treba da je ima, to je moje misljenje.



Aj ovde da odgovorim i Srdjanu i Alsu.

Srdjane, vidis da je urodilo plodom, sam kazes..koliko znam, i nadam se, nisu ubijali ili uspavljival pse(dodje na isto) nego sterilisali i gradili azile, udomljavali.I manje ih je, je l?

U pravu je emsiemsi. Kakav je to psiholoski profil, sinter.

Iznenadili bi ste se. Mene smara vecina tih ljudi koji preuzeli na sebe taj posao da spasavaju pse i udomljavaju( deset sa lukom, nimalo, njegova prica mi se svidja). To je sad moj neki licni stav, za poentu nebitan.Ali izgleda da dobro to rade, zar ne?Vidi se pomak,

Mislim da je uzasno masovno ubijanje pasa po kafilerijama, samo zbog toga jer su se nasli na ulici.

Ja se ne zentam copora,( plasim se mnogo drugih stvari) jer ima fora da glumis da bacas kamen, uradila x puta...ali da je prijatno nije. Ok.
Skloniti ih sa ulice, ali nikako ubijanjem.Nego ovim nacinom koji ovi ljudi rade vec godinama.

Digresija.Ja sam se prijatno iznenadila u Batersea dog's home da ima ljudi koji uzmu pitbula od 16 godina ili macku od 15 kojoj je umro vlasnik.Zeznuta rabota.
emsiemsi emsiemsi 18:33 14.04.2017

Re: :)

jednarecfonmoi
alselone
Ljudi koji vam je vrag? Evo Pajke objasnio. Pa nisu sinteri masovni koljaci kerova. Oni ih uhvate pa ih vide gde treba. Tamo im daju novu sansu, a ako je nema onda je ostalo jedno. A treba da je ima, to je moje misljenje.



Aj ovde da odgovorim i Srdjanu i Alsu.

Srdjane, vidis da je urodilo plodom, sam kazes..koliko znam, i nadam se, nisu ubijali ili uspavljival pse(dodje na isto) nego sterilisali i gradili azile, udomljavali.I manje ih je, je l?

U pravu je emsiemsi. Kakav je to psiholoski profil, sinter.

Iznenadili bi ste se. Mene smara vecina tih ljudi koji preuzeli na sebe taj posao da spasavaju pse i udomljavaju( deset sa lukom, nimalo, njegova prica mi se svidja). To je sad moj neki licni stav, za poentu nebitan.Ali izgleda da dobro to rade, zar ne?Vidi se pomak,

Mislim da je uzasno masovno ubijanje pasa po kafilerijama, samo zbog toga jer su se nasli na ulici.

Ja se ne zentam copora,( plasim se mnogo drugih stvari) jer ima fora da glumis da bacas kamen, uradila x puta...ali da je prijatno nije. Ok.
Skloniti ih sa ulice, ali nikako ubijanjem.Nego ovim nacinom koji ovi ljudi rade vec godinama.

Digresija.Ja sam se prijatno iznenadila u Batersea dog's home da ima ljudi koji uzmu pitbula od 16 godina ili macku od 15 kojoj je umro vlasnik.Zeznuta rabota.

Где ти је тај хом --- на Дорћолу, Звездари или Батајници ?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:57 14.04.2017

Re: :)

Ej, u Londonu, nazalost.

U pravu si, trebalo je da napisem gde je, ne moraju svi da znaju.

Jedan od najstarijih i najpoznatijih azila za pse u Engleskoj, osnovan 1860.

Odlicno organizovan. Mnogo volontera. Psi su redovno setani, hranjeni. Za macke ima poseban deo.

Imaju prodavnicu suvenira, kafic, u okviru tog mesta.

emsiemsi emsiemsi 21:01 14.04.2017

Re: :)

jednarecfonmoi
Ej, u Londonu, nazalost.

U pravu si, trebalo je da napisem gde je, ne moraju svi da znaju.

Jedan od najstarijih i najpoznatijih azila za pse u Engleskoj, osnovan 1860.

Odlicno organizovan. Mnogo volontera. Psi su redovno setani, hranjeni. Za macke ima poseban deo.

Imaju prodavnicu suvenira, kafic, u okviru tog mesta.


Ма, кога брига за хом у тој селендри од Лондона !?
Можда у Њу Јорку !?

tasadebeli tasadebeli 21:12 14.04.2017

Re: :)

jednarecfonmoi
urbana_gerila

jednarecfonmoi
Za kraj, uvek kapa dole za ljude koji uzmu psa sa ulice i pruze mu topao dom.


fuj to!
džiberi koji ne znaju šta je fensi.



Cccc






Никада нисам имао расног пса.

Увек неки жарковачки гоничи, варпаси (варошки пси), доџови и слично.

Увек нађени. Ја нађем њега/њу, он/она нађе мене. Негде на улици или где год. Све саме љубави на први поглед.

Један, прецизније једна, од њих била члан породице читавих 17 година. Маза. Мешанац поентера, немачког краткодлаког птичара и ко зна чега још (тако ми барем рекоше ови из кинолошког савеза) нађена једног раног јутра на пецању поред реке Јасенице. У том крају Србије махом држе расне ловачке псе, па су изгледа читав накот мешанаца бацили у реку, Маза испливала и тако мокра, са огромним ушима сачекала нас да се појавимо на обали и да се она и ја међусобно заљубимо на први поглед.

Нешто овако, отприлике...





Само на то додајте још и браду, риђу ( ), исту какву сам и ја имао иако црнокос пре него ми је и коса и брада оседела.

Одувек сам знао да сам џукелче. Зато смо се она и ја одмах препознали и заљубили једно у друго.







А имао сам псе откада знам за себе, па све до своје 45. године живота када сам се се из куће са двориштем преселио у стан.

И читам ово доле што кажу Емси и Коста о држању паса у стану, али и ово што каже dj...

И ко зна колико пута ми је у последњих 7 година дошло да покупим неко штенче остављено на улици, али...

Увек помислим како ћемо га онда остављати самог у стану по 10 и више сати дневно. А знам колико пси пате у тим тренуцима.

И не могу сам себи да одговорим шта је већи грех... Оставити га на улици или га оставити самог у стану пола дана.

А грех је свакако. У оба случаја.
emsiemsi emsiemsi 21:23 14.04.2017

Re: :)

tasadebeli

...

Никада нисам имао расног пса.

Увек неки жарковачки гоничи, варпаси (варошки пси), доџови и слично.

Увек нађени. Ја нађем њега/њу, он/она нађе мене. Негде на улици или где год. Све саме љубави на први поглед.
...

Нема бољег пса од доџа !
Мој први пас кога се сећам се звао Борис !
Последњи се звао Пас !
gedza.73 gedza.73 21:43 14.04.2017

Re: :)

srdjan.pajic
Vi pored zelene karte dobijete i mortal combat paket naoružanja za odlazak u supermarket.
A za pume, B za podivljale rakune, C za Crnce, za naoružane islamiste...


Tačno, ali meni kad su videli zemlju porekla ni tupog švajcarca nisu hteli da izdaju. Sve sam morao sam da nabavim, bogu hvala na 2. amandmanu i ebay-u.


Bogu hvala i Patriotskom zakonu sad vam je novi predsednik otvorio novu sezona lova na nove neprijatelje (i neke stare) pa savesni policajci i savesni građani mogu da upucaju crnca koji prebrzo trči ili bradonju u kratkim pantalonama, štirkanim miljeom na glavi i torbicom u ruci.

Ko ih hebe kad su došli iz 'pogrešnih' zemalja.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:19 14.04.2017

Re: :)

Taso

*
tasadebeli tasadebeli 06:10 15.04.2017

Re: :)

jednarecfonmoi
Taso

*






И да додам на оно што већ рекох.

Нисам само ја ИМАО псе.

ИМАЛИ су и они мене.

Тако барем ја гледам на то.


apacherosepeacock apacherosepeacock 09:30 15.04.2017

Re: :)

Evo Pajke objasnio


E, kazi to opet kad pocne da prica o Hilari..
alselone alselone 15:30 15.04.2017

Re: :)

E, kazi to opet kad pocne da prica o Hilari..


Iskreno verujem da smo o zlobabi rekli sve za sva vremena.
alselone alselone 15:32 15.04.2017

Re: :)

Kakav je to psiholoski profil, sinter.


Kakav? Covek uhvati kera koji ide slobodno ulicom, sto ne treba da se desava u uredjenom svetu (eto i Holandija, eto i London) i odvede ga gde treba.

Malo manje prenemaganja ne bi bilo na odmet. Generalno.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 16:28 15.04.2017

Re: :)

alselone
Kakav je to psiholoski profil, sinter.


Kakav? Covek uhvati kera koji ide slobodno ulicom, sto ne treba da se desava u uredjenom svetu (eto i Holandija, eto i London) i odvede ga gde treba.

Malo manje prenemaganja ne bi bilo na odmet. Generalno.



O jbt Alse, stvarno si nekad tezak.

Volis pse, imas psa... Deluje mi kao da je prvi kojeg imas, mozda gresim.

Ne izgleda mi da si bio od onih klinaca koji je hranio lutalice po kraju. Uzas je to kad prepodne se igras sa psom iz kraja a sutradan ga nema jer je neko zvao sintere. A pas umiljat kao tvoj u dvoristu.

Naci cu strip koji je crtao moj cale i slao mi kad sam bila na moru,,o lutalicama iz kraja. Divno detinjstvo, verovao ili ne.

I sad ces opet da pricas o prenemaganju, patetici, kukumavkanju. Lepo ti predoceno da postoji drugi nacin resavanja tog problema, hiljaditi put kazem da su to ljudi koji mi nista posebno nisu simpa, ali pomaka ima. Sve je manje lutalica, kaze i Srdjan na koga si se pozivao.

Je l bi mogao ti da budes sinter da nemas zavrsene visoke skole?




Hvala ti svakako sto nadjoh sad ovo, isekla sam pola stripa,ovo je deo. Akteri su dva psa lutalice iz kraja.

urbana_gerila urbana_gerila 17:02 15.04.2017

Re: :)


jednarecfonmoi
Ja se ne zentam copora,( plasim se mnogo drugih stvari)


ja se plašim jedino gerilice.
premda, nisu bezazleni ni ti čopori - prorade animalni instinkti, pa ljudi tada najčešće i ujedaju.



Jukie Jukie 19:17 15.04.2017

Re: :)

emsiemsi

Успут 3 --- како ико може да ради посао шинтера ? Каква је то структура личности ?

U davna vremena ljudi su generalno bili surovi prema drugim živim bićima (pa i članovima porodice) i nove generacije su onda od malena vaspitavane na taj način. U šintere su išle psihopate kojima je to bio način da legalno zarade za život a ne čine krivična dela protiv drugih ljudi. U tranziciji u 21.vek (postepeno, kako u kojoj zemlji) psihopate se uklanjaju iz šinterske populacije i danas se psi u kavezu ne ubijaju metalnim štanglama u glavu pod naletom adrenalina, nego to rade veterinari injekcijom trudeći se da održe hladnokrvan profesionalan stav (kada sam završavao osmi razred to mi je bio glavni argument da ne idem na ništa veterinarsko).
Mora neko da radi i takve poslove i isfiltriraju se osobe koje po svom psihološkom profilu to mogu da rade, a u populaciji ih uvek ima. Isto kao što su nekada nastavnici mogli detetu da daju malu ocenu i potencijalno mu unište život, i onda ih je grizla savest u određenom obimu.
alselone alselone 09:34 16.04.2017

Re: :)

Lepo ti predoceno da postoji drugi nacin resavanja tog problema, hiljaditi put kazem da su to ljudi koji mi nista posebno nisu simpa, ali pomaka ima.


Gospode boze. Koji je to nacin? Bas me zanima. Molim te opisi mi kako se u Londonu resava problem pasa lutalica.

U medjuvremenu:

London
Stray dogs

We are required under the Environmental Protection Act 1990 to pick up stray dogs reported to us. We will respond by attending the premises where the dog is being held and attempt to locate the owner by checking for dog tags, microchips etc.

If we are unable to locate the owner, we will transport the dog to our nominated kennels. Any dog taken to the kennels will be held for seven days so that the owner can reclaim it and thereafter the legal ownership of the dog is transferred to Bromley Council and we will arrange for it to be rehomed (if suitable for rehoming).


Sta mislis da mu se dogodi ako nije suitable?

NY
Animal Care Centers of NYC (ACC) accepts reports of lost, found, stray, or abandoned animals.

If you have lost your pet or found someone else's pet, you can visit ACC's lost/found pet database to report your lost pet or see if someone has reported their pet lost. You can also visit the Brooklyn, Manhattan, or Staten Island ACC Care Centers to see if your pet is being held there. If you are going to a Care Center to claim your pet, bring proof of ownership such as a photo of your pet or a veterinarian record. There are fees involved in reclaiming a lost pet from the Care Center.

You can also report found stray dogs; ACC will dispatch a team to pick up that dog. When the ACC dispatch center is closed, you should either hold onto the dog or bring it to the nearest ACC Care Center or receiving center.




I drugo, nemoj(te) se toliko baviti mnome, da li imam kera, koliko sam im imao, da li je Carli imao vise kerova od mene itd.

Jako je lako i popularno reci - jao, drage kuce, ja sam jako dobar i ja ih ne bih dirao, jer bas volim zivotinje, ko ne voli zivotinje - ne voli ljude, ja volim zivotinje, volim i ljude, dan je lepi, mladi Berlinci slave zivot na ulicama, itd. Nepopularno je reci - kerovi nisu za ulice i moraju da imaju vlasnika koji preuzima odgovornost za njih. Sasvim je jasna procedura sta se radi na celom svetu sa kerovima lutalicama.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:54 16.04.2017

Re: :)

Xpuctoc bockrece Als!



Tip: rehome, not suitable for rehoming --> objasnim kasnije.Ili ce neko drugi mozda.
alselone alselone 10:00 16.04.2017

Re: :)

Xpuctoc bockrece Als!


Vaistinu stoickov.

objasnim kasnije.Ili ce neko drugi mozda.

OK. Mozes molim te i objasniti kako su se lutalice nasli tu da se razmatra da li su suitable ili ne? Je l' sami usetaju ili ih neko uhvati i dovede tu...
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:18 16.04.2017

Re: :)

Alselone


Ajd ja jos jednu pa da zavrsim, u civilizovanim drzavama ih ne nahvatavaju nikakvi sinteri vec kao sto u citiranom stoji - ko nadje da pozove azil sluzbu, ambulantu za zivotinje i razne organizacije koje reade pri azilima za napustene zivotinje.

To pricamo od prve lopte i ja i jednarec (i jos neko mozda, mrzi me da motam uzbrdo ko je sta rekao).

Dakle - nema sintera tamo, hello.

Sinterska sluzba je nekad (nadam se da su vam za prijem u EU uvrnuli usi i to raspustili) iskljucivo i samo hvatala po ulicama i posle brutalno ubijala te zivotinje.

Znaci kakvi te (i Pajica) sinteri spopali, to se na zapadu radi ko sto rekoh u prvom pasusu.

Sta se dogadja u azilu ako se vlasnik zivotinje ne dodje po nju (ako nema cip) - zivotinja je jednostavno do kraja zivota kandidat za usvajanje.
Ljudi konstantno dolaze u azil i uzimaju zivotinje na usvajanje.

Nema eutanazije osim ako zivotinja nije bolesna a da je ozdravljenje nemoguce cak se i agresivne zivotinje rehabilituju sa dosta dobrim uspehom.

Kako znam - tako sto sam radila nekad volonterski u azilima, i znam cetu ljudi koji su radili takodje.

Jos nesto, ko se plasi ili misli da ce lutalica da ga napadne (tamo kuda prolazite a uvek ima lutalica), najlakse je imati kod sebe malo onih psecih keksica - bacis im na 3 strane dalje od sebe i prodjes, pa nije neka velika mudrost dosetiti se.

I da, naravno da se svi slazemo da na ulici ne treba da bude zivotinja lutalica i napustenih UOPSTE. Zero.

To je sve stvar plana i izvodjenja kao sto je reseno svuda u normalnim drzavama ponavljam vec milioniti put: pare odavno pristizu da se to uradi (i trebalo je odavno vec da bude uradjeno) na najbezbolniji nacin za zivotinje a svima u korist - volonteri ili placeni koji rade - zivotinje se skupljaju sa ulice, sterilisu, vode u azile i odatle nude na usvajanje.

To je cela filozofija - da se sve sterilisu jer onda nema razmnozavanja i broj se smanjuje - nema vise lutalica. Za one koji bacaju zivotinje na ulicu - kazna. Azili su otvoreni da ako se to desi, zivotinja bude smestena na sigurno gde joj se trazi novi vlasnik. Jednostavno i funkcionalno, pare za to Srbija dobija vec deceniju i duze.
(ovo se naravno ne odnosi na uzgajivace i one koji imaju kome podmladak da prodaju ili poklone).

Jos jednom - sinteri su nesto drugo, to ne spada u pricu o civilizovanom odnosu prema zivotinjama.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:20 16.04.2017

Re: :)

alselone
Xpuctoc bockrece Als!


Vaistinu stoickov.

objasnim kasnije.Ili ce neko drugi mozda.

OK. Mozes molim te i objasniti kako su se lutalice nasli tu da se razmatra da li su suitable ili ne? Je l' sami usetaju ili ih neko uhvati i dovede tu...



Als, ima i bolje, neko jutros na cestitanje Uskrsa ---- MHM.

A ovo za pse u Londonu. Zaista ne znam100% da li su to resavali kao mi ovde, sterilizacijom pasa koji su vec na ulici, sklananjem u azile, verujem da jesu, jer mogu da ti ispricam lican dozivljaj pre mozda desetak godina.
Nadjem u L.psa rase Lasa apso...zovem pomenuti Batersea, dezurna telefonistkinja se javi, sve je organizovano neverovatno. Upute me na najblizu policijsku stanicu(!). A tamo.. Doceka me inspektor sa vec spremnim povocem i cinijama za vodu i hranu.Prica sa psom ..gleda da ga ne uplasi.

Sutradan ujutro,,prebacili su ga u Batersea.

Kraj price je da je vlasnik bio od onih sto vole muske, umetnik neki, pas se zvao Today. Srela ih posle na ulici.

Tako da ako su ikad i hvatali pse, ubedjena sam da je to radjeno na najmiroljubiviji moguci nacin.

A non suitable for rehoming je zaista izrazito ageesivan pas - zver koji ne moze da se prevaspita.

Nije li slicno sa ljudima koji su opasni za zajednicu, bivaju odvedeni u zatvor. Znam da sad posl. recenica zvuci kao da pise neko naivan, cvetici, leptirici, ali nema veze. PoJenta je bitna.

Inqce taj Bromli je Bogu iza tregera, predgradje na jugu Londre...

nikvet pn nikvet pn 10:24 16.04.2017

Re: :)

alselone
kerovi nisu za ulice i moraju da imaju vlasnika koji preuzima odgovornost za njih. Sasvim je jasna procedura sta se radi na celom svetu sa kerovima lutalicama.


Алсе је у праву. То су ствари јасне, процедуре чисте и проверено функционишу.

Самилост без одговорности је лажна и води у комунални проблем кога неко тамо треба да решава. Добро је док је само комунални, док не пређе у опасност за јавно здравље. Заборавило се како изгледа кад у ваш град дође нежељени гост - бесан пас. Онда сви гракну где сте комуналци, шинтери, ловци, ветеринари; шта ви радите, како сте ово дозволили?

Уживање без одговорности лошим се враћа. Увек. Пса или чувај како треба или немој никако.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:25 16.04.2017

Re: :)

Sve se slazem sa apache, velo lepo napisano i objasnjeno.
Non suitable for rehoming - da, i jako bolesni psi kojima nema spsa.

A ovo za agresivne, to citav tim posmatra vrlo dugo i detlajno i mislim da se retko desi da nema pomoci, ono sto rekoh za zver.

Ovo onako kroz maglu pisem, ne smem da tvrdim sto posto, ali apache mozda ima svezije secanje.

alselone alselone 10:26 16.04.2017

Re: :)

To pricamo od prve lopte

I ja pricam od prve lopte da kerovi treba da se sklanjaju sa ulice a ne brutalno ubijaju, a vi se navadili na rec "sinter" pa samo o tome, a ja o necemu drugom. Naravno da ne mislim ih treba tuci do smrti ili brutalno ubijati, majku mu. Ako ti je lakse od sada cu koristiti termin "azil sluzba".
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:27 16.04.2017

Re: :)

Nik,

molim te da procitas sta je pisala apache, eto i ja, konkretne primere.

Srecan Uskrs svima!
alselone alselone 10:27 16.04.2017

Re: :)

Самилост без одговорности је лажна и води у комунални проблем кога неко тамо треба да решава. Добро је док је само комунални, док не пређе у опасност за јавно здравље. Заборавило се како изгледа кад у ваш град дође нежељени гост - бесан пас. Онда сви гракну где сте комуналци, шинтери, ловци, ветеринари; шта ви радите, како сте ово дозволили?

Уживање без одговорности лошим се враћа. Увек. Пса или чувај како треба или немој никако.


Hvala profesore, konacno glas razuma pored ovih neznih dusa.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:34 16.04.2017

Re: :)

A ovo za agresivne, to citav tim posmatra vrlo dugo i detlajno i mislim da se retko desi da nema pomoci, ono sto rekoh za zver.

Ovo onako kroz maglu pisem, ne smem da tvrdim sto posto, ali apache mozda ima svezije secanje.


Ja gledam povremeno americku seriju pit bull & o timu koji uzima iskljucivo pse koji su odgajani od onih mentola za borbe pasa..

I rehabilituju ih u velikom broju, dolaze ljudi i usvajaju ih.
Kod njih cesto volontiraju i rehabilitovani robijasi :)

Da, na trulom zapadu ima i policija za psihopate koja im oduzima zivotinje koje maltretiraju, ima i ambulanta i sl. (znas i sama)

Pare dolaze delom od drzave, gradskih opstina i dobrovoljnih donacija.

Zato nema lutalica, tj ima ih ali se zbrinjavaju odmah, i tako treba da bude.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:41 16.04.2017

Re: :)

alselone
Самилост без одговорности је лажна и води у комунални проблем кога неко тамо треба да решава. Добро је док је само комунални, док не пређе у опасност за јавно здравље. Заборавило се како изгледа кад у ваш град дође нежељени гост - бесан пас. Онда сви гракну где сте комуналци, шинтери, ловци, ветеринари; шта ви радите, како сте ово дозволили?

Уживање без одговорности лошим се враћа. Увек. Пса или чувај како треба или немој никако.


Hvala profesore, konacno glas razuma pored ovih neznih dusa.



Pa to svi pricamo, uhh

Ej sinter sluzba je nesto drugo, sasvim drugo oni se ne bave time sto si ti mislio da kazes. Ja i jednarec ti odmah objasnile zasto (a ti nastavio da se gicas) je to tako a ne pricamo zabadava o terminima i vaznosti upotrebe termina.

Eto razjasnili smo najzad.




nikvet pn nikvet pn 10:44 16.04.2017

Re: :)

apacherosepeacock


Да, пара има. Из донација споља мањи део, већи је из законске обавезе сваке локалне самоуправе да из свог буџета годишње издвоји одређени проценат (не желим да сазнам колики, нећу да се додатно нервирам). Те парице оду у политику а ти народе глођи се међусобно ко је гнусни шинтерољубац а ко је добрица хранитељ испред зграде.
alselone alselone 10:48 16.04.2017

Re: :)

Pa to svi pricamo, uhh


Pa nije bas tako.

Razgovor je i krenuo tako sto sam ja rekao Carliju da ne nosi serpice napolje nego da prijavljuje lutalice. A vama je bilo bitno da ne treba prijavljivati lutalice nego da postoje drugi nacini. Ja sam pitao koji ali mi nije objasnjeno.

I po vama sinteri besomucno ubijaju, psihopate su i slicno, sto je meni potpuno ludilo.


Setite se samo akcije zimus - nosite serpice i pravite kuce za pse napolju, umesto da se uhvate i odvedu gde treba. Ja o toj logici pricam.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:52 16.04.2017

Re: :)

alselone
Pa to svi pricamo, uhh


Pa nije bas tako.

Razgovor je i krenuo tako sto sam ja rekao Carliju da ne nosi serpice napolje nego da prijavljuje lutalice. A vama je bilo bitno da ne treba prijavljivati lutalice nego da postoje drugi nacini. Ja sam pitao koji ali mi nije objasnjeno.

I po vama sinteri besomucno ubijaju, psihopate su i slicno, sto je meni potpuno ludilo.


Setite se samo akcije zimus - nosite serpice i pravite kuce za pse napolju, umesto da se uhvate i odvedu gde treba. Ja o toj logici pricam.



Pa kako nije objasnjeno koji su drugi nacini??

Zivota ti, za cije babe zdravlje apache i ja ispisasmo xy redova.

nikvet pn nikvet pn 10:53 16.04.2017

Re: :)

Људи, годинама сањам да у својој општини направим азил под конац. Ставио сам све на папир као елаборат, нашао иностране донаторе, волонтере... Азил за дику, јачи од Палминог зоомучилишта. И то стоји у општинској фиоци ево пета година, скупља прашину. А тотално приватни азил не може по закону.

Добро, доста.

Срећан празник свима.
emsiemsi emsiemsi 10:54 16.04.2017

Re: :)

alselone
Самилост без одговорности је лажна и води у комунални проблем кога неко тамо треба да решава. Добро је док је само комунални, док не пређе у опасност за јавно здравље. Заборавило се како изгледа кад у ваш град дође нежељени гост - бесан пас. Онда сви гракну где сте комуналци, шинтери, ловци, ветеринари; шта ви радите, како сте ово дозволили?

Уживање без одговорности лошим се враћа. Увек. Пса или чувај како треба или немој никако.


Hvala profesore, konacno glas razuma pored ovih neznih dusa.

Ух !
И мени сада лакнуло !
Добро да сте ме подсетили да одем да нахраним ону двојицу уличних паса, а потом и репоња --- тако сам одувек звао мачоре.
Успут --- шта ћу кад сам самилосно неодговоран !
alselone alselone 10:57 16.04.2017

Re: :)

Добро да сте ме подсетили да одем да нахраним ону двојицу уличних паса, а потом и репоња --- тако сам одувек звао мачоре.


Gledaj i guzice usput, pa onda dodji ovde da to ispricas, malo bali po komentarima, pricaj o vaginama i slicno, pa onda u sledecem komentaru reci kako imas najbolju zenu na svetu. Molim te, ne mogu da zamislim Uskrs bez toga.
alselone alselone 10:58 16.04.2017

Re: :)

Zivota ti, za cije babe zdravlje apache i ja ispisasmo xy redova.


Ne znam, ali dobro, cini mi se da smo se razumeli, pa da ne insistiramo na finesama.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:01 16.04.2017

Re: :)

alselone
Pa to svi pricamo, uhh


Pa nije bas tako.

Razgovor je i krenuo tako sto sam ja rekao Carliju da ne nosi serpice napolje nego da prijavljuje lutalice. A vama je bilo bitno da ne treba prijavljivati lutalice nego da postoje drugi nacini. Ja sam pitao koji ali mi nije objasnjeno.

I po vama sinteri besomucno ubijaju, psihopate su i slicno, sto je meni potpuno ludilo.


Setite se samo akcije zimus - nosite serpice i pravite kuce za pse napolju, umesto da se uhvate i odvedu gde treba. Ja o toj logici pricam.


Pa rekao si sintere da zovu, mi ti objasnili sta su sinteri.
Mogao si odmah da primetis razliku jer je ocigledna i da kazes da nisi mislio na utamanjivanje pa bi prica isla drugim tokom.

Ostalo sam objasnila - bice da zapinje kod pokradenih para pa samim tim i lose izvodljivosti ko treba da se pozove u takvim situacijama a i da ljudi znaju da ce ta zivotinja zaista otici i biti zbrinuta.

Tako da mozes da shvatis onda osnovno nepoverenje gradjana zasto ili ne znaju ili nemaju koga da zovu jer nam je organizacija slaba tacka, nema dovoljno obavestenja a najmanje poverenja u nase sluzbe. Zato one kucice i opste snalazenje u javasluku od drzave.

Pa osnovna logika treba da ti kaze da ljubitelji zivotinja i oni koji ih hrane sigurno su prvi koji bi najvise voleli da se te zivotinje negde udome i budu sigurne a ne na ulici.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:06 16.04.2017

Re: :)

Emsiemsi, to, to.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:08 16.04.2017

Re: :)

И то стоји у општинској фиоци ево пета година, скупља прашину. А тотално приватни азил не може по закону.


E nik, da u Srbiji vlada razum ne bi bila tu gde jeste..
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:13 16.04.2017

A ovako?

Sto se ne bi organizovali jedared, kupimo negde hranu za pse, da koliko ko moze, nbt, i odnesemo u neki azil gde je najpotrebnije.

Je l bi isao Als, ili da ponesemo kalasjikove pa da zavrsimo jednom sa tim problemom groznih dzukela koji nisu tvoj pas.

Ovo za hranu i da se skupimo, meni ta akcija skroz okic.
alselone alselone 11:18 16.04.2017

Re: :)

Pa rekao si sintere da zovu, mi ti objasnili sta su sinteri.
Mogao si odmah da primetis razliku jer je ocigledna i da kazes da nisi mislio na utamanjivanje pa bi prica isla drugim tokom.


Pa i jesam, i to dva puta (Brena je Brena):

Sinteri ne tuku do smrti. O cemu pricas?

A ako tuku, onda je to problem do konkretnog sintera, a ne sintera kao sluzbe na nivou grada, koja ima jasnu funkciju.



Pa nisu sinteri masovni koljaci kerova. Oni ih uhvate pa ih vide gde treba. Tamo im daju novu sansu, a ako je nema onda je ostalo jedno. A treba da je ima, to je moje misljenje.
alselone alselone 11:20 16.04.2017

Re: A ovako?

Je l bi isao Als, ili da ponesemo kalasjikove pa da zavrsimo jednom sa tim problemom groznih dzukela koji nisu tvoj pas.


Ah. Naravno da ne, sad hoces jos da mi imputiras da bih ubijao kerove?

okic

apacherosepeacock apacherosepeacock 12:18 16.04.2017

Re: :)

alselone
Pa rekao si sintere da zovu, mi ti objasnili sta su sinteri.
Mogao si odmah da primetis razliku jer je ocigledna i da kazes da nisi mislio na utamanjivanje pa bi prica isla drugim tokom.


Pa i jesam, i to dva puta (Brena je Brena):


Pa i nisi..

Medju ubicama jedan se malo zaneo? Mora da je to.

Nije problem konkretnog sintera nego sluzbe i cemu su sluzili kao takvi & po definiciji

Ne marim ja da ponovim x puta ako treba i kad se mora.





apacherosepeacock apacherosepeacock 12:22 16.04.2017

Re: A ovako?

jednarecfonmoi
Sto se ne bi organizovali jedared, kupimo negde hranu za pse, da koliko ko moze, nbt, i odnesemo u neki azil gde je najpotrebnije.

Je l bi isao Als, ili da ponesemo kalasjikove pa da zavrsimo jednom sa tim problemom groznih dzukela koji nisu tvoj pas.

Ovo za hranu i da se skupimo, meni ta akcija skroz okic.


Ja saljem odavde kad god stignem za BG azile. Ako se organizujete racunajte i na mene.
alselone alselone 12:24 16.04.2017

Re: :)

Pa i nisi..

Sta nisam?

Vidi:

1. Kazes mi da sam trebao da kazem kako nisam mislio na utamanjivanje pa bi prica isla drugim tokom.
2. Ja dam primer gde sam jasno rekao da nisam mislio na utamnjivanje, dam dva primera.
3. Ti kazes ponovo da nisam rekao.

Ovo je sad vec smesno. Bas si se zainatila. Ako, vikend, zabava, odmor...
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:43 16.04.2017

Re: :)

Ovo je sad vec smesno. Bas si se zainatila. Ako, vikend, zabava, odmor...


Nisam se zainatila nego iako ti je objasnjeno sta je sinter sluzba i cemu je jedino sluzila ti i dalje nastavljas da pricas 'ako je jedan nisu svi takvi'.

Pa ti meni reci da se ja inatim, vikend i zajebancija?

Nije mi jasno sta tebi jos nije jasno posle ovol'ko teksta. (osim ako ne mislis da greske ne pravis)


alselone alselone 12:45 16.04.2017

Re: :)

Nisam se zainatila nego iako ti je objasnjeno sta je sinter sluzba i cemu je jedino sluzila ti i dalje nastavljas da pricas 'ako je jedan nisu svi takvi'.


Poenta razgovora nije da samo nalazis delove komentara na koje mozes da se nadovezes kako bi tvoja bila poslednja, nego da zaista razgovaramo. Da odgovorim na glavni tok razgovra, ponovo, jer cemo opet skrenuti u nadgornjavanje:

1. Kazes mi da sam trebao da kazem kako nisam mislio na utamanjivanje pa bi prica isla drugim tokom.
2. Ja dam primer gde sam jasno rekao da nisam mislio na utamnjivanje, dam dva primera.
3. Ti kazes ponovo da nisam rekao.

Je l' ovo nije inat i cedjenje umesto razgovora?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:54 16.04.2017

Re: A ovako?

apacherosepeacock
jednarecfonmoi
Sto se ne bi organizovali jedared, kupimo negde hranu za pse, da koliko ko moze, nbt, i odnesemo u neki azil gde je najpotrebnije.

Je l bi isao Als, ili da ponesemo kalasjikove pa da zavrsimo jednom sa tim problemom groznih dzukela koji nisu tvoj pas.

Ovo za hranu i da se skupimo, meni ta akcija skroz okic.


Ja saljem odavde kad god stignem za BG azile. Ako se organizujete racunajte i na mene.



apache

Ja sam jednom isla samo, odnele drugarica i ja dzak hrane, nije mi bila nesto ta osoba koja to drzi(duga prica) ali mi bilo drago da smo odnele tada to. Neka kuca je sigurno bila zadovoljna
alselone alselone 12:58 16.04.2017

Re: A ovako?

Ja sam jednom isla samo, odnele drugarica i ja dzak hrane, nije mi bila nesto ta osoba koja to drzi(duga prica) ali mi bilo drago da smo odnele tada to.


Baš si okić.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:59 16.04.2017

Re: :)

Sinteri ne tuku do smrti. O cemu pricas?

A ako tuku, onda je to problem do konkretnog sintera, a ne sintera kao sluzbe na nivou grada, koja ima jasnu funkciju.



1. Kazes mi da sam trebao da kazem kako nisam mislio na utamanjivanje pa bi prica isla drugim tokom.
2. Ja dam primer gde sam jasno rekao da nisam mislio na utamnjivanje, dam dva primera.
3. Ti kazes ponovo da nisam rekao.

Je l' ovo nije inat i cedjenje umesto razgovora?


Ja ti na sve kazem da nije jedan, da im je funkcija bila utamanjivanje i samo utamanjivanje ali ti nastavljas da to koristis kao argumentaciju da ti nisi nikako za ubijanje i da si to obrazlozio ('a ako tuku onda je to jedan..')i da ne vidis gde je nesporazum?

Dakle ko se inati i ko cedi drenovinu i ko ne kapira gresku?
(retoricko)



alselone alselone 13:00 16.04.2017

Re: :)

Dakle ko se inati i ko cedi drenovinu i ko ne kapira gresku?
(retoricko)


Ja do upravo sad.

Zelim ti prijatan ostatak praznika.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:00 16.04.2017

Re: A ovako?

alselone
Ja sam jednom isla samo, odnele drugarica i ja dzak hrane, nije mi bila nesto ta osoba koja to drzi(duga prica) ali mi bilo drago da smo odnele tada to.


Baš si okić.


Izvini, a sto nju gnjavis ako te ja nerviram, a?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:03 16.04.2017

Re: :)

alselone
Dakle ko se inati i ko cedi drenovinu i ko ne kapira gresku?
(retoricko)


Ja do upravo sad.

Zelim ti prijatan ostatak praznika.


Takodje.
alselone alselone 13:04 16.04.2017

Re: A ovako?

Izvini, a sto nju gnjavis ako te ja nerviram, a?


Prosto je - nervira me i ona.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:07 16.04.2017

Re: :)

alselone
Zivota ti, za cije babe zdravlje apache i ja ispisasmo xy redova.


Ne znam, ali dobro, cini mi se da smo se razumeli, pa da ne insistiramo na finesama.



Da li moze ovako? Sinteri, kafilerije, nek ostanu u dalekoj proslosti i tmurnim secanjima iz detinjstva.

Zaista ne zelim da znam da li je kadilerija u Ovci spaljivala pse a pre toga su hvatani bez imalo humanosti. To sam slusala stalno nekad davno.A istina je da su se orgwnizovali ljudi iz komsiluka tada pa isli da "vade" neke lokalne ljubimce koji su na pravdi Boga tamo zavrsili.

Ljudi naravno i dalje neka hrane pse u kraju, vodeci racuna da ne zasmetaju nikome. Nije to neki problem uopste.

Sterilizacija koju godinama rade valjda Orca i nz ko jos, kao i udomljavanje ocigledno donosi velik pomak. Ne pamtim skoro da sam videla vise od jedne lutalice, kamoli copora.

Pse nikako ne voditi u kafilerije nego u azile.

Samo u krajnjoj nuzdi, tamo gde izlaza nema, a navedeno je koji su to slucajevi primeniti eutanaziju.
Meni licno, eto nek ispadnem opet "nezna dusica, prenemagusa" sta god,je i to tuzno. Ali vrv da ima situacija kad je to jedini izlaz.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:08 16.04.2017

Re: A ovako?

alselone
Izvini, a sto nju gnjavis ako te ja nerviram, a?


Prosto je - nervira me i ona.


Aj nemoj da si nadzak baba, nas 2 smo nevidjeno fine sagovornice..
alselone alselone 13:11 16.04.2017

Re: A ovako?

Aj nemoj da si nadzak baba, nas 2 smo nevidjeno fine sagovornice..


Zezam se. Stvarno jeste, uspeli smo da se ne posvadjamo a razmenili smo toliko komentara.

Sad stvarno odo, u tazbini sam, moram da jedem sedmi put danas, da mi se tasta ne uvredi.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:15 16.04.2017

Re: A ovako?

apacherosepeacock
alselone
Izvini, a sto nju gnjavis ako te ja nerviram, a?


Prosto je - nervira me i ona.


Aj nemoj da si nadzak baba, nas 2 smo nevidjeno fine sagovornice..


Apache

Ma meni je smesno i suludo kako nas Als dozivljava. Tebe valjda kao Amazonku ratnicu sa izrazito netacnim stavovima a mene kao pateticnu ili kako vec.

Nemoguce je mravu objasniti da je svemir beskrajan.

U ovoj sad prici me ne nervira nista posebno, nekako ne uvidja o cemu nas dvd pisemo da ne bi trebslo da bude tako. Ima drugih situacija kad mi ide na zivce. Ne mogu se sad setim. Seticu se ako bude trebalo.

apacherosepeacock apacherosepeacock 13:54 16.04.2017

Re: A ovako?

Ma meni je smesno i suludo kako nas Als dozivljava. T




Ma als misli da smo alapace, a nismo..

Sace i da se najede u nase ime.

Nego, grdna sam ti ja amazonka kad sam od jutros uz kvocanje na blogotemu zasadila kupus, mirodjiju, sitno cvece, skuvala rucak, na'ranila stoku, oprala ves, okacila ves, skuvala kafu a sad cu i da odhrcem malo (muz je vec ugurao vosak u usi da moze bez stresa da pere sudove)..


(ps. nema nikakve patetike i prenemaganja, sasvim dobro obrazlozeno)


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:06 16.04.2017

Re: A ovako?

apacherosepeacock
Ma meni je smesno i suludo kako nas Als dozivljava. T




Ma als misli da smo alapace, a nismo..

Sace i da se najede u nase ime.

Nego, grdna sam ti ja amazonka kad sam od jutros uz kvocanje na blogotemu zasadila kupus, mirodjiju, sitno cvece, skuvala rucak, na'ranila stoku, oprala ves, okacila ves, skuvala kafu a sad cu i da odhrcem malo (muz je vec ugurao vosak u usi da moze bez stresa da pere sudove)..


(ps. nema nikakve patetike i prenemaganja, sasvim dobro obrazlozeno)






Hahahhahaha, sjajno. Svaka cast sta sve uradi!

Sad si me i nasmjala.

Jaoooo, sve probah kroz zivot da se zastitim od hrkanja i ne vredi.Drmaj,zvizdi, okreci, specijalni avionski cepovi, svasta! I nista ne urodi plodom. Ni nocne tuche hahaah.

Odoh ja da dzofnem jedno pola sata.


srdjan.pajic srdjan.pajic 14:50 16.04.2017

Re: :)

Znaci kakvi te (i Pajica) sinteri spopali, to se na zapadu radi ko sto rekoh u prvom pasusu.

Sta se dogadja u azilu ako se vlasnik zivotinje ne dodje po nju (ako nema cip) - zivotinja je jednostavno do kraja zivota kandidat za usvajanje.
Ljudi konstantno dolaze u azil i uzimaju zivotinje na usvajanje.

Nema eutanazije osim ako zivotinja nije bolesna a da je ozdravljenje nemoguce cak se i agresivne zivotinje rehabilituju sa dosta dobrim uspehom.


O, još kako ima šintera, samo se ovde zovu Animal Control, imaju vozila i uniforme, plaćaju se od poreza, i vataju kerove sa onim štapovima sa omčom. I ne deluju kao psihopate. Njih zovu ljudi kad spaze lutalicu koja deluje opasno, ili oni sami stanu i pokupe. Pri tome provere da li ima čip, i onda kompanija za čipove zove vlasnike da im kažu u kom šelteru (azilu) je njihov ljubimac. Na stranu to što ovde i nema pravih lutalica, nego kad vidiš psa ili mačku kako lunja okolo, moš biti siguran da je utekao vlasniku.

Kad su moju mačku Megi rastrgli komšijski psi, onda je baba koja ju je u zadnjem trenutku spasla tako što je ušla u komšijino dvorište i oterala pse, pa zvala šintere, oni su došli, i preneli mačku u tom jadnom stanju u dežurnu veterinarski kliniku, gde su je ovi stabilizovali, i onda nas je zvala kompanija za čipove da nam kaže gde nam je mačka.

I naravno da se psi (i sve druge životinje sa ulice) uspavljuju ako ih niko ne uzme. Sad, koliko je to vreme, zavisi od lokacije (dakle, $). U mom kauntiju ih poslednjih godina ne uspavljuju, jer nemaju problema sa udomljavanjem, ljudi ih prosto razgrabe. To ide dotle da se životinje transportuju ovamo iz drugih krajeva države, prosto jer su ljudi imućniji, a zapatilo se to uverenje da je plemenitije uzeti džukca bez rase iz šeltera, nego kupiti rasnog. I to ljudi rade. Ovde kod nas ako ker nije labrador ritriver, onda je mešanac iz šeltera.

I kad sam se raspisao, meni se i ovde desilo da je neka rasna keretina (staford terijer ako se ne varam, ne razlikujem ih od pitbulova) nasrnula na mene na bicikli, srećom da je bio na povocu (to je obavnezno na stazi) i da je vlasnik uspeo da ga zaustavi, jedva. Inače bi me pojeo kao ništa.
emsiemsi emsiemsi 14:56 16.04.2017

Re: :)

alselone
Добро да сте ме подсетили да одем да нахраним ону двојицу уличних паса, а потом и репоња --- тако сам одувек звао мачоре.


Gledaj i guzice usput, pa onda dodji ovde da to ispricas, malo bali po komentarima, pricaj o vaginama i slicno, pa onda u sledecem komentaru reci kako imas najbolju zenu na svetu. Molim te, ne mogu da zamislim Uskrs bez toga.

Чему вређање на овај ускршњи дан !? Ко диро ?
Успут --- гузице сам гледао прекјуче.
Успут 2 --- моја жена је најбоља жена на свету, без обзира на све гузице света.
Успут 3 --- немој више да балиш, леба ти. Дај мало респекта за жене.
emsiemsi emsiemsi 14:58 16.04.2017

Re: :)

srdjan.pajic

...

Kad su moju mačku Megi rastrgli komšijski psi, onda je baba koja ju je u zadnjem trenutku spasla tako što je ušla u komšijino dvorište i oterala pse, pa zvala šintere, oni su došli, i preneli mačku u tom jadnom stanju u dežurnu veterinarski kliniku, gde su je ovi stabilizovali, i onda nas je zvala kompanija za čipove da nam kaže gde nam je mačka.
...

Распричао си, а остало је нејасно како је прошла Меги --- опоравила се ?
emsiemsi emsiemsi 15:02 16.04.2017

Re: A ovako?

jednarecfonmoi

...
Nemoguce je mravu objasniti da je svemir beskrajan.
...

Јеботе патак !
alselone alselone 15:02 16.04.2017

Re: :)

Дај мало респекта за жене.

alselone alselone 15:05 16.04.2017

Re: :)

O, još kako ima šintera, samo se ovde zovu Animal Control, imaju vozila i uniforme, plaćaju se od poreza, i vataju kerove sa onim štapovima sa omčom.


Skoro smo bili u bioskopu da gledamo Tajni svet kucnih ljubimaca, pa se tamo bore sa sinterima. A i glavni negativac, neki mali beli zeka, jako podseca na moju cerku po karakteru, ona te prvo namami slatkocom, pa kad joj pridjes ogrebe te.

emsiemsi emsiemsi 15:08 16.04.2017

Re: :)

alselone
O, još kako ima šintera, samo se ovde zovu Animal Control, imaju vozila i uniforme, plaćaju se od poreza, i vataju kerove sa onim štapovima sa omčom.


Skoro smo bili u bioskopu da gledamo Tajni svet kucnih ljubimaca, pa se tamo bore sa sinterima. A i glavni negativac, neki mali beli zeka, jako podseca na moju cerku po karakteru, ona te prvo namami slatkocom, pa kad joj pridjes ogrebe te.


Ако наставиш овако, тебе ћемо да делегирамо за следећи филм !

alselone alselone 15:15 16.04.2017

Re: A ovako?

emsiemsi
jednarecfonmoi

...
Nemoguce je mravu objasniti da je svemir beskrajan.
...

Јеботе патак !


Carli, Miro, svemir nije beskrajan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:23 16.04.2017

Re: :)

emsiemsi
srdjan.pajic

...

Kad su moju mačku Megi rastrgli komšijski psi, onda je baba koja ju je u zadnjem trenutku spasla tako što je ušla u komšijino dvorište i oterala pse, pa zvala šintere, oni su došli, i preneli mačku u tom jadnom stanju u dežurnu veterinarski kliniku, gde su je ovi stabilizovali, i onda nas je zvala kompanija za čipove da nam kaže gde nam je mačka.
...

Распричао си, а остало је нејасно како је прошла Меги --- опоравила се ?


Jeste, spasli su je veterinari. Imala je polomljena rebra i probušenu plućnu maramicu, ali su joj srećom unutrašnji organi ostali čitavi. Dakle, minus dva života. I sad malo više pazi gde ulazi kad odluta. Posle se i vlasnik tih kerova koju su je napali raspitivao (preko šintera) kako je, i da se izvinjava zbog tog nemilog događaja, mi zapravo nikad nismo saznali gde se to desilo.

Btw, Megi je mačka iz šeltera koju su šinteri našli kako luta pored nekog dampstera, pa je pokupili i odveli u lokalni azil. Nije se znao prethodni vlasnik (čip su joj ugradili u azilu).
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:31 16.04.2017

Re: A ovako?

alselone
emsiemsi
jednarecfonmoi

...
Nemoguce je mravu objasniti da je svemir beskrajan.
...

Јеботе патак !


Carli, Miro, svemir nije beskrajan.


...Tako je govorio Provincijski mrav pod imenom Als.

Za Miru, molim za originalnost, budi Alfa( mozes li?) muzjak. To je lupetao Unfuckable.Zasto cesto samo sledis druge?

Eto, to me kod tebe nervira, sad se setih,

Jedem tortu sto napravih i kuckam.

A za pse, valjda se nadjosmo negde, ili nista i dalje?




alselone alselone 15:37 16.04.2017

Re: A ovako?

jednarecfonmoi


...Tako je govorio Provincijski mrav pod imenom Als.

Za Miru, molim za originalnost, budi Alfa( mozes li?) muzjak. To je lupetao Unfuckable.Zasto cesto samo sledis druge?

Eto, to me kod tebe nervira, sad se setih,

Jedem tortu sto napravih i kuckam.

A za pse, valjda se nadjosmo negde, ili nista i dalje?



Izvini sto sam te naljutio, ali svemir zaista nije beskrajan. Ja verujem da se tebi cini kako jeste, posto mu ne vidis kraj, ali veruj da ima kraj. Postoje mnoge teorije o tome da li se kraj udaljava, priblizava, oscilira ili stoji stabilno. Najverovatnije je da se udaljava. Pogledaj malo po blogu, pisao sam o tome, kao i profa N, Docs i drugi.

Ne srdi se kad te neko ispravi, to nije okica.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:52 16.04.2017

Re: A ovako?

alselone
jednarecfonmoi


...Tako je govorio Provincijski mrav pod imenom Als.

Za Miru, molim za originalnost, budi Alfa( mozes li?) muzjak. To je lupetao Unfuckable.Zasto cesto samo sledis druge?

Eto, to me kod tebe nervira, sad se setih,

Jedem tortu sto napravih i kuckam.

A za pse, valjda se nadjosmo negde, ili nista i dalje?



Izvini sto sam te naljutio, ali svemir zaista nije beskrajan. Ja verujem da se tebi cini kako jeste, posto mu ne vidis kraj, ali veruj da ima kraj. Postoje mnoge teorije o tome da li se kraj udaljava, priblizava, oscilira ili stoji stabilno. Najverovatnije je da se udaljava. Pogledaj malo po blogu, pisao sam o tome, kao i profa N, Docs i drugi.

Ne srdi se kad te neko ispravi, to nije okica.


Ti se nasrdis, (tako ja vidim) pa me vredjas, pa samo vratim, to je to

A za svemir, cital sam ovde blogove o tome, da.Mislim da je tvoj, ako se ne varam mi bio v zanimljiv. Ne smem da tvrdim sad..maglaaaa opet.

To mi je bila omiljena tema celo detinjstvo ( uz pse i dinosauruse)

Mislim da bioo sta da pisemo o svemiru je zeznuta rabota jer ne mozemo da zamislimo dve osnovne komponente da bi mogli da ga pojmimo. Beskraj i Nista. Jednom je neko rekao ovde meni na to, dosta dobru opasku. Odakle znas sta je recimo Tesla mogao da zamisli.

Kraj svemira oduvek zamisljam kao hiljade ogledala koja se ogledaju u drugim ogledalima.

Volela bih ako bi neko napisao blog o crnim rupama, ali na neki poseban nacin, da nije ono sto smo vec citali po rqznim casopisima, enciklopedijama. Crvotocine. Da li bi zaista teorijski mogle da budu kapije za put kroz vreme.

Av,av!

Okic? :)
emsiemsi emsiemsi 15:57 16.04.2017

Re: A ovako?

alselone
emsiemsi
jednarecfonmoi

...
Nemoguce je mravu objasniti da je svemir beskrajan.
...

Јеботе патак !


Carli, Miro, svemir nije beskrajan.

Сагласан !
Нормално да свемир није бескрајан - није спорно !
Успут --- ко ти је тај Миро ?
urbana_gerila urbana_gerila 17:14 16.04.2017

Re: A ovako?


emsiemsi
Нормално да свемир није бескрајан - није спорно !


ti si, čarli, glavni junak sentence:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana