Filozofija| Hobi| Muzika| Putovanja| Sex

Napred u srednji vek

krkar RSS / 19.04.2017. u 14:30

witchdance.jpg


Uzmite zmijsku košuljicu (mora biti od otrovnice), suvo krilo slepog miša, grudvicu dlaka od vuka (najbolje sa vrata ili leđa ali ako nemate može bilo kakva, samo da je vučja), nekoliko zrna pšenice koja je dve godine bila zakopana ispod kućnog praga i šaku suve koprive. Treba vam još i crep sa crkve (sa istočne strane) i jedan detetov odsečeni nokat koji je odležao 7 dana u svetoj vodici. Sve sastojke dobro istucajte ili sameljite i razmutite u maloj šoljici mleka od prvorotke (najbolje da bude iz familije ali ako nema može od bilo koje krštene i udate prvorotke). Prethodnog dana se pričestite i ujutru ono dajte detetu da popije našte srca i dok držite dete izmolite 7 očenaša. Nastojte da ne bude utorak a bolje je i ako nije trapava sedmica.

Ako ste sve uradili tačno po receptu - detetu ne treba nikakva vakcinacija.

Witchcraft.jpg


Te su vakcinacije ionako izmislili Zapad, masoni, NATO, katolici, iluminati, vojno-industrijski kompleks i ko zna ko sve ne. Da rasrbe našu decu i udalje ih od vere pravoslavne. I da ih zaglupe, da budu taman toliko poluinteligentni da mogu da obavljaju razne jednostavnije radnje ali da slučajno ne misle samostalno (doduše, ovo je u Srbiji postignuto i bez vakcinacije).

witchcraft-11.jpg


Hteo sam odmah u nedelju da postavim tekst mog dragog prijatelja i jednog od najlucidnijih ljudi koje poznajem, Jurice Pavičića, objavljen u zagrebačkom Jutarnjem listu (LINK) ali nisam stigao. Svejedno, nije kasno, tekstu se nema šta ni dodati ni oduzeti. Samo gde piše Hrvatska čitajte Srbija, umesto Hrvati - Srbi, umesto kardinal Bozanić - patrijarh Irinej, umesto Plenković - Vučić. Dalmatinskoj kuharici Dike Radice u potpunosti je pandan Moj kuvar Spasenije - Pate Marković. Iste su godine izdati, isto mitsko mesto imaju (zasluženo). Samo da napomenem da valja imati oba!

Napomena: cijepljenje je vakcinacija a cjepivo vakcina.

prosvjed-cijepljenje4-090417.jpg

Netom što je 1. svjetski rat završio, jedan mladi Slavonac s diplomom bečke medicine imenovan je šefom higijenskog odjela tek osnovanog ministarstva zdravlja Kraljevine SHS. Ime tog čovjeka bilo je Andrija Štampar.

Štampar će biti šef tog higijenskog odjela narednih 11 godina, a s te će funkcije voditi jedan od najvećih prosvjetiteljskih pothvata u našoj povijesti. Tijekom tih 11 godina, Štampar i njegov tim formirali su 250 ustanova, higijenskih zavoda i škola narodnog zdravlja koje su udarile temelj medicinskoj prevenciji na Balkanu. Kao zagovornik prevencije, Štampar je koristio i medijske novotarije za odgoj nepismenih seljaka, pa je - kao usputnu korist u tom edukativnom radu - zasnovao i prvu javnu kinematografiju u Hrvatskoj. Osim toga, Štampar je zasnovao i principe onog što danas zovemo socijalna medicina.

Andrija_%C5%A0tampar_1970_Yugoslavia_stamp.jpg

 

Danas - 99 godine nakon Štamparova imenovanja - zanimljivo je čitati tih Štamparovih deset principa. Iz današnje perspektive, naime, oni zvuče gotovo kao neki radikalni politički program. Zdravlje je - veli Štampar - tema kojoj se imaju “baviti svi”. U zdravlju je “obavještavanje naroda važnije od zakona”. Socijalna je terapija važnija od individualne, a glavno mjesto liječenja mjesto gdje se živi, a ne ordinacija. Liječnik ne smije biti ekonomski ovisan o bolesniku, a medicina mora biti jednaka bogatom i siromašnom. A među deset točaka Štamparovih načela kao osmo po redu se “sakrilo” i jedno koje naizgled zvuči kao ljupka, prazna fraza. Ono glasi “liječnik treba biti narodni učitelj”.

Andrija Štampar - rođen 1888. - pripada generaciji u kojoj je obrazovanje bilo rijetkost, i samim tim privilegij. Ujedno, on pripada generaciju u kojoj se podrazumijevalo da onaj tko je stekao pravo na taj privilegij svojim znanjem vraća dug zajednici s kamatama. Za Štamparov naraštaj, obrazovani je čovjek bio i morao biti “narodni učitelj”.

Zlokovic_Klinika-u-Tirsovoj_o.jpg?pismo=lat

 

Dramu tog prosvjetiteljskog ideala secirat će približno istih godina Krleža u svom “Vučjaku”. No, koliko nam god danas Krležin pesimizam bio razumljiv, ideja obrazovanog tehnokrata kao “narodnog učitelja” bitno je obilježila nekoliko hrvatskih generacija, od mletačkih fiziokrata do socijalističkih inženjera. Nekako u isto ono doba kad Štampar iskorjenjuje malariju i uči seljake da peru ruke, ampelograf Stjepan Bulić u nizu će članaka, predavanja i letaka učiti dalmatinske seljake kako da raspoznaju sorte, kako se mora održavati higijena te zračiti i popločavati podrum. Približno u to doba, žena pod imenom Dika Marjanović Radica obilazi mala dalmatinska mjesta i uči žene kuhanju i konzerviranju hrane. Usput piše svoju kanonsku “Dalmatinsku kuharicu” (1939.) - najrasprostranjeniju, a rekao bih i najvažniju knjigu Dalmacije 20. stoljeća - knjigu koja je postala popularna baš zato što nije bila buržujski fensi-šmensi cookbook, nego prosvjetiteljski narodni priručnik. Upravo zato danas ta knjiga živi poprskana šalšom u tisućama obiteljskih kuhinja.

moj_kuvar_unutrasnja.jpg

 

Taj ideal prosvjetiteljske tehnokracije kao “učiteljice naroda” nastavio se i nakon rata. Često su i akteri bili isti - među inim, i Štampar i Radica. Dio te kulture prosvjetiteljske tehnokracije su i socijalistički tehnološki inovatori, od izumiteljice Vegete Zlate Bartl, preko tvorca neretvanske kulture mandarina Živka Gattina, do tvoraca azitromicina iz zagrebačke Plive. Nekoliko generacija “tehnokrata” i “struke” izvelo je naciju musavih, malaričnih seljaka iz nezamislive, primitivne bijede i naučilo ih napraviti TV prijemnik, frižider, PVC prah, ciklotron, naučilo ih operirati srce, planirati grad i izvesti umjetnu oplodnju. Taj trud par generacija danas postoji oko nas. Taj trud mi obitavamo, u tom trudu radimo, u njemu se liječimo, taj je trud danas izlistan na burzi. Sve je to stvorila neka “struka”, neka tehnokratska elita.

Kako bi danas toj tehnokratskoj eliti izgledala Hrvatska 2017.? Što bi danas Andrija Štampar rekao na to da u Hrvatskoj 2017. nanovo vodimo rasprave oko nečeg tako temeljnog kao što je - cijepljenje?

Pred koji dan bratova me žena upozorila na nešto što mi je, kao i većini vas, promaklo. Ove godine, naime, u Hrvatskoj ni u jednom mediju nije bilo prvoaprilske šale. A i njeno i moje mišljenje je da je nije bilo zato što se cijelo društvo pretvorilo u cjelogodišnji prvi april. U ovom trenutku, vi u Saboru imate zastupnika Bunjca koji na internetu objavi “recept” cjepiva za djecu u kojem jedino što još fali su šišmiševa krila i mišja žuč. Drugi saborski zastupnik - Pernar - u Sabor je doveo nikoga drugog nego Davida Ickea, britanskog teoretičara zavjere koji poučava da je britanska kraljica gušter koji pije krv male djece. Tek koji dan nakon što je takav osebujni mislilac pohodio hrvatski parlament, u Splitu su se na trgu pred kazalištem u velikom broju sakupili srodni teoretičari zavjere. Nakon što su lokalne vlasti uvjetovale upis u gradski vrtić obaveznim cijepljenjem, stotine su se roditelja okupile na protest na kojem su - manje-više - poručili da “struci” ne vjeruju. Ne vjeruju svojim pedijatrima, ne vjeruju njihovim profesorima na medicini, ne vjeruju bijelim kutama, laboratorijima, menzuri i epruveti.

undefined

 

Točno 99 godina nakon što je Andrija Štampar preuzeo u Beogradu ured ministarstva narodnog zdravlja, svijet koji je on zasnovao u temeljitoj je krizi. Narod - izgleda - “narodnim učiteljima” više ne vjeruje. Hrvatska, ne samo Hrvatska (ali - pogotovo Hrvatska) suočava se s porazom racionalizma. Mi ovdje ne govorimo o porazu ideja trećeg siječnja, porazu ideja 1990. ili 1945. Mi ovdje govorimo o porazu 1776. i 1789., porazu američke i francuske revolucije, porazu prosvjetiteljstva.

U tim okolnostima bljutavo je i odbojno slušati čovjeka koji je jedan od najvećih krivaca za tu kulturu - Josipa Bozanića - kako u uskrsnoj poslanici zdvaja nad “razgradnjom hrvatskih vrednota”. Još je bljutavije iščekivati bijeli dim pravorijeka od Plenkovićeva “Povjerenstva za suočavanje s posljedicama nedemokratskih režima”. Jer, dokle smo došli, možda bi doista - kako je predložio Boris Rašeta - bilo bolje da Plenković osnuje komisiju za suočavanje s posljedicama režima - ali onih demokratskih. Ta bi komisija, naime, lako uočila do kojih smo sve “posljedica” nakon 27 godina “demokratskog režima” došli. Osim što, naime, više ne proizvodimo ni TV prijemnike, ni PVC, ni ciklotron, osim što više ne planiramo gradove, jedna je od tih posljedica i ta da se u 21. stoljeću u Hrvatskoj gasi bazična, prosvjetiteljska stečevina moderniteta: a to je cijepljenje. Evazija od cijepljenja više od ičeg drugog govori o potpunom civilizacijskom fijasku suvremene Hrvatske. Hrvatske, koja se - čini se - vraća korak po korak prema svijetu Fuisova “Zakone rieke” ili Tanhoferova “Nije bilo uzalud”. Dakle, svijetu predmodernih, malaričnih seljaka koji ne vjeruju doktoru ni “narodnom učitelju”, ali vjeruju kužnim isparenjima, vračari, usmenoj predaji i Davidu Ickeu.

Bilo bi lako - naravno - identificirati tri očita, prvoloptaška krivca za ovu upalnu infekciju iracionalizma. Prvi od njih je internet, koji je izoliranim idiotima dao oruđe da se lakše povežu, te demokratizirao “istinu” na način da su i pravorijek tehnokrata i “alternative truth” tek artikli na Googleovoj polici. Drugog krivca predvodi upravo prije spomenuti Bozanić. Riječ je o hrvatskoj katoličkoj hijerarhiji, jednoj moralno indiferentnoj, sebičnoj i otupjeloj oligarhiji umjesto koje se mi moramo stidjeti, jer se ona sama očito ne stidi ničega. Treća je - naravno - vladajuća ideologija koja je tu oligarhiju smjestila na položaj duhovnog politbiroa: pri tom - da se razumijemo - ta “vladajuća ideologija” nipošto ne podrazumijeva samo HDZ.

Ali, svim tim kontekstualnim faktorima sigurno je pomogla i sama “struka”. Štamparovski ideal obrazovane tehnokracije kao “učitelja naroda” sigurno ne bi ovako s treskom propao da tome nije pripomogla i sama tehnokracija. Ona je - nažalost - u ovih 27 godina profesionalno znanje koje joj je kroz besplatno školstvo zajednica platila zajednica prečesto koristila tako što bi ga okretala protiv svoje zajednice. Nepovjerenje u prosvijećenu tehnokraciju raslo je, krupnilo i kvasalo, svaki put kad bi se to dogodilo: svaki put kad bi diplomirani arhitekt podvalio urbanistički plan koji maskira klijentizam, svaki put kad bi biolog potpisao studiju utjecaja koja ide na ruku onom ili ovom, svaki put kad bi novinari prešutjeli temu jer iza nje stoji oglašivač, ili kad liječnici dobiju poklon od firme čiji lijek prepisuju. To je točka na kojoj građanin prvo prestane vjerovati arhitektima, pa biolozima, pa prestane vjerovati novinarima i novinama, a onda prestane vjerovati i liječniku. To je trenutak kad se društvo opet transformira u močvaru iz “Zakona rieke”.

Taj se pomak, međutim, nije dogodio sam po sebi. Nisu obrazovani ljudi iz čista mira postali gori i gramziviji, nisu iz čistog, apstraktnog razvrata potonuli u kal moralne erozije. Taj krah prosvijećene tehnokracije rezultat je sustavnog “rada” ideologije, koja nas je naprosto ustrajno učila da su javno dobro i javni interes socijalističke floskule, da smo svi akteri na tržištu i da djelujemo u svom partikularnom interesu. “There is no such a thing as a society”, rekla je davno mama roditeljica svijeta u kom živimo, Margaret Thatcher. Jednom, kad tu ideologiju dovedete do kraja, onda dobijete ovo. Dobijete trijumf praznoglavog iracionalizma.

Ali, kako se ništa u životu ne dešava slučajno, eto jutros i u Srbiji u novinama veliki tekst o vakcinaciji. Majka Srpskog Narodnog Sveznanja. MBM i nekaka doktorka Grujičić (izvinjavam se ako bi trebalo da je znam) takođe su govorile o vakcinama i vakcinisanju u Srbalja (LINK) no ja nisam iz novinskih izveštaja uspeo da utvrdim jesu li ZA ili su PROTIV no vidim da Bobićka opljunu mrski Zapad tako da pretpostavljam da bi eventualno mogla biti samo za ruske i severnokorejske vakcine.

Pa sad, braćo i sestre, volja vam pravoslavni i neutralni slepi miš, volja vam mrske NATO vakcine. A možete i to što zagovara Bobićka, šta god da je. Molim prvoga koji shvati šta ona u stvari predlaže da to svakako podeli na blogu.



Komentari (587)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 20:45 22.04.2017

Re: Pomenuo sam gore



dobar zmajli, dobar
ephemeris ephemeris 06:39 20.04.2017

Glas "stručnjaka"



Za pričest istom kašikom ni lekari nemaju šta da kažu osim da rizik postoji, ali adekvatno objašnjenje zašto se niko ne razboli posle pričešća ne postoji.

I lekari bez objašnjenja

Poznati epidemiolog prof. dr Bratislav Tiodorović u razgovoru za "Blic" objasnio je da se on ne seća da je imao slučaj da se neko na ovaj način razboleo.

- Religiju se ne bih usudio da menjam niti komentarišem, a način pričešća je jasno definisan - istom kašikom. Postoje stvari u nauci koje se ne mogu objasniti, a to je upravo ovaj slučaj. E sad, da li je u pitanju vera ili imunitet ljudi, to ne znam - kaže poznati epidemiolog.

On dodaje da je veoma važno to što je kašičica na pričešću metalna, pa su, kako objašnjava, šanse da se bakterije zdrže na njoj veoma male, što nije slučaj sa plastičnim priborom.

- Ako mene pitate i ja se sutra pričešćujem, i mogu slobodno da kažem da među lekarima ima mnogo onih koji veruju. Rizik uvek postoji, kao što postoji rizik da je neko ko je bolestan u kafiću pre vas pio iz iste šolje koja nije dobro oprana - objašnjava Tiodorović.


(LINK)
krkar krkar 08:44 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"


- Ako mene pitate i ja se sutra pričešćujem, i mogu slobodno da kažem da među lekarima ima mnogo onih koji veruju. Rizik uvek postoji, kao što postoji rizik da je neko ko je bolestan u kafiću pre vas pio iz iste šolje koja nije dobro oprana - objašnjava Tiodorović.


S time što postoji nekakav higijenski propis koji ZAHTEVA da se šolje u kafiću peru i ako se ne peru dobro postoji zakonska odgovornost. A za kašičicu za pričest (i ikone koje se celivaju (ližu, bale) propis se ne primenjuje... dok god se nešto ne desi a onda ćemo da se molimo da se zaraženi izleče. A molićemo se celivajući ikone...

Uostalom, ni u Hlandaru nisu osećali nužnost da se pridržavaju električarskih propisa i prakse ... pa eto...

Crkva očito ne potpada pod zakone mada ima indicija da pod fiziku i biologiju ipak potpada
zilikaka zilikaka 08:46 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

objašnjenje zašto se niko ne razboli posle pričešća ne postoji.

Bez namere da negiram bilo šta, samo bih pitala šta se pidrazumeva pod ovim?
Koliko posle pričešća, od čega, ko sve?

Da li se zna da je iko radio istraživanje na ovu temu? I šta su rezultati?
ephemeris ephemeris 08:51 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"


Uz napomenu da pomenuti podržavalac principa jedne jedine kašičice nije svešteno lice, nego baš epidemiolog (!!??)

Možda ni hirurške instrumente ne treba sterilisati pre operacije, i oni su od metala?

Lepo je govorio moj profesor u gimnaziji, ne vredi ni ćoravom namigivati, ni gluvom šaputati...
NNN NNN 14:06 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

postoji nekakav higijenski propis koji ZAHTEVA da se šolje u kafiću peru


sad sam se setio nekog ad hoc istraživanja (u inozemstvu, ali to je potpuno nebitno, kod nas verovatno ne bi bilo bolje) da su u nekoj kafani gde na šanku stoje ćase sa kikirikijem, na kikirikiju pronašli tragove urina od 17 različitih ljudi
(od tad verujem Danajcima ni kad je kikiriki donose)

bottom line:
džabe propisi, kad su ljudi stoka
zilikaka zilikaka 14:25 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

Ajmo polako.
Uz napomenu da pomenuti podržavalac principa jedne jedine kašičice nije svešteno lice, nego baš epidemiolog (!!??)

Poznati epidemiolog prof. dr Bratislav Tiodorović u razgovoru za "Blic" objasnio je da se on ne seća da je imao slučaj da se neko na ovaj način razboleo.

Religiju se ne bih usudio da menjam niti komentarišem, a način pričešća je jasno definisan - istom kašikom. Postoje stvari u nauci koje se ne mogu objasniti, a to je upravo ovaj slučaj. E sad, da li je u pitanju vera ili imunitet ljudi, to ne znam - kaže poznati epidemiolog.


Kažeš da epidemiolog podržava princip jedne kašičice.
Gde on uopšte išta podržava u dostupnom tekstu?

Princip jedne kašičice se odnosi na način koji je propisan crkvenim pravilima i tu se epidemiolozi ne pitaju niti se on po tom pitanju izjašnjavao.

Čovek nigde ne ističe lični stav, jedino kaže da ne zna i nema objašnjenje.
Upravo tim povodom i zbog te formulacije "ne zna da je imao slučaj" sam postavila ona pitanja.

Inače, čovek je vrlo obazriv i odmeren u izjavama i ako ga čitaš kako je napisano nema prostora nikakvoj senzaciji. Opet, taj tekst bi mogao poslužiti i kao provera funkcionalne pismenosti, jer se lako može pogrešno protumačiti, upravo prema ličnim afinitetima.


Lepo je govorio moj profesor u gimnaziji, ne vredi ni ćoravom namigivati, ni gluvom šaputati...


Jedino se nadam da pomenuti profesor nije predavao logiku, jerbo se taj neki nije proslavio.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:30 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

Poznati epidemiolog prof. dr Bratislav Tiodorović u razgovoru za "Blic" objasnio je da se on ne seća da je imao slučaj da se neko na ovaj način razboleo.


Ene de, vid budale!

Koji licemer (mora biti da je taj onaj isti koji je nešto laprdnjao oko "grip vakcine iz 2013. ;> )

Kao "ne seća se". Pa kao da je pitao bolesnike - a otkud ste vi fasovali - grip, boginje, kašalj, herpes i šta već ne.

Pojavi se herpes posle 6 meseci, i Dr. genije odmah priupita - da lis te bili pre 6 meseci na pričešću!

Ili deca dobiju kašalj,prehladu, boginje, proliv, šta god, naravno, to svi odmah krenu da viču na pričešće - pa trče na TV da se bunu na Crkvu! Nije nego!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:33 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

Čovek nigde ne ističe lični stav, jedino kaže da ne zna i nema objašnjenje.


Ne pričaj koješta - itekako ističe svoj stva - licemerno, i "naivno" (ko francuska sobarica) pa umesto da pokaže muda - čovek od nauke, ulaguje se Crkvi.

Poznati epidemiolog prof. dr Bratislav Tiodorović u razgovoru za "Blic" objasnio je da se on ne seća da je imao slučaj da se neko na ovaj način razboleo.

- Religiju se ne bih usudio da menjam niti komentarišem, a način pričešća je jasno definisan - istom kašikom. Postoje stvari u nauci koje se ne mogu objasniti, a to je upravo ovaj slučaj

Bulshit! Koja hrpa (toplih) govana! ☻
alselone alselone 15:05 20.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

sad sam se setio nekog ad hoc istraživanja (u inozemstvu, ali to je potpuno nebitno, kod nas verovatno ne bi bilo bolje) da su u nekoj kafani gde na šanku stoje ćase sa kikirikijem, na kikirikiju pronašli tragove urina od 17 različitih ljudi
(od tad verujem Danajcima ni kad je kikiriki donose)

bottom line:
džabe propisi, kad su ljudi stoka

mlekac mlekac 12:42 22.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

ephemeris

Uz napomenu da pomenuti podržavalac principa jedne jedine kašičice nije svešteno lice, nego baš epidemiolog (!!??)

Možda ni hirurške instrumente ne treba sterilisati pre operacije, i oni su od metala?

Lepo je govorio moj profesor u gimnaziji, ne vredi ni ćoravom namigivati, ni gluvom šaputati...


Usput, da li je gospodinu epidemiologu palo na pamet da se pričešće vrši vinom? Koje je, ipak, alkohol. A još ako je malo prokislo - pa sirće je odlično za dezinfekciju.

Ne kažem da je 100% sigurno, ali, to sigurno ima uticaja.

Moj pokojni ćale stalno citirao onu narodsku o deljenju čaše - Rakiju pij za svakim, vino za ponekim a vodu ni za kim.

narcis narcis 15:01 22.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

Ne kažem da je 100% sigurno, ali, to sigurno ima uticaja.

Jok, izvini oprosti al Jok.
gledo davno neku promo reportažu povodom istrebljenja sifilisa koji su zli titini komunisti sproveli u istočnoj srbiji da bi napakostili narodu,
daklem ti zli titovčići komunisti su napravili ifilm oprenošenju sifilisa kod naroda pa je u jednoj sceni pokazano to kako se on prenosi i deljenjem rakiske flaše,
u pripratnom komentaru navode da iako ameba sifilisa ne može da živi duže od par sekundi van tela ipak je i tih par sekundi njenog boravka na grliću vlaše dovoljno da zarazi čoveka.
šta su nam ti zli komunisti uradili, uništiše nam onako dragu boles.

mlekac mlekac 22:24 22.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

narcis

u pripratnom komentaru navode da iako ameba sifilisa ne može da živi duže od par sekundi van tela ipak je i tih par sekundi njenog boravka na grliću vlaše dovoljno da zarazi čoveka.



Narcise, nemam ja ništa protiv suprotnog mišljenja, ali, čoveče, AMEBA sifilisa?

Prvo, on je bakterijska infekcija, drugo... Ne, stvarno ne mogu. Odoh da čitam nešto normalnije.
narcis narcis 22:43 22.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

ali, čoveče, AMEBA sifilisa?

jebiga , ako i tebi treba da crtam kad se zajebavam ondak je ovaj blog stvaro otišo u qrac.
mlekac mlekac 23:08 22.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

narcis
ali, čoveče, AMEBA sifilisa?

jebiga , ako i tebi treba da crtam kad se zajebavam ondak je ovaj blog stvaro otišo u qrac.


Naravoučenije - ne izlaziti na blog posle predvečene drevmke pre nego što popiješ kafu i potpuno se razbudiš!

Za tebe -
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:31 23.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

Uostalom, ni u Hlandaru nisu osećali nužnost da se pridržavaju električarskih propisa i prakse ... pa eto...


Izgleda da je tad Bog uzeo slobodan dan.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:35 23.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

Princip jedne kašičice se odnosi na način koji je propisan crkvenim pravilima i tu se epidemiolozi ne pitaju niti se on po tom pitanju izjašnjavao.


Čekaj, jel ovo istina da svi moraju da žvalave istu kašiku, jer je to nekakvo crkveno Pravilo Službe?!
krkar krkar 21:56 23.04.2017

Re: Glas "stručnjaka"

Čekaj, jel ovo istina da svi moraju da žvalave istu kašiku, jer je to nekakvo crkveno Pravilo Službe?!


Mala je kašičica, ne staje tu mnogo bacila.
martin_krpan martin_krpan 10:18 20.04.2017

Pitanja

1) Da li u Srbiji postoji plan vakcinisanja sa kompletnim informacijama koji se svake godine apdejtuje? U Austriji je to urađeno savršeno - LINK.



Na slici se vidi kada se vakciniše i za šta. Crvena polja pokriva osiguranje a plava idu o svom trošku. U legendi jasno i strogo piše: PREPORUČENO - ne i OBAVEZNO. Pametni ljudi se ne igraju gospodara života i smrti.

2) Na linku iznad od Bundesministerium für Gesundheit und Frauen (BMGF) su za sva pitanja postavljeni mailovi i telefoni a manjine mogu bez problema pitati i na Turskom, Srpskom, etc. Nema: Stoka i maloumnik je ko se ne vakciniše, radite kako "mi" kažemo. Jasno se stavlja do znanja da nema glupih pitanja. Da li to ima u Srbiji?

3) U BiH vakcinišu i protiv tuberkoloze. Ima raznoraznih drugačijih vakcina a na pitanja kakve su to vakcine daju se odgovori za šamarčinu na licu mjesta. Kakvo je stanje u Srbiji? Vakciniše li se prema nekim međunarodnim standardima ili to određuju lokalni mafijaši/ministri?

4) Daju li pedijatri u Srbiji mali međunarodni "pasoš" za vakcinacije da roditelji mogu imati kompletnu evidenciju u slučaju da odu u drugu zemlju, i sl.?

ZAKLJUČAK: Imam utisak da je u Srbiji kao i u BiH odnos prema mladim roditeljima po ovom pitanju veoma bahat i bezobrazan. Takva komunikacija je put u srednji vijek. Tema vakcinacije je veoma kompleksna. Nove vakcine, za nove kojekakve bolesti, nova istraživanja i nove informacije,... to sve zahtjeva znanje, rad, poštenje i organizaciju.

Sudeći po dizajnu sajtova ministarstava, po dostupnim informacijama, po komunikaciji,... ta bahatost prema odnosu za-protiv vakcinisanja je kompezacija za slabu školovanost. Poreski obaveznici plaćaju servis i imaju demokratsko pravo da pitaju. Ako pedijatri ne znaju o vakcinama ništa, trebaju da upute na adresu ko zna. Dihotomija "ZA - pametni, PROTIV - polusvijet" je upadanje u živo blato.


looping looping 11:49 20.04.2017

Ili, ili

Dža ili Bu.

jooscout jooscout 13:01 20.04.2017

Re: Ili, ili

looping
Dža ili Bu.


LINK
jooscout jooscout 13:02 20.04.2017

Re: Ili, ili

jooscout
looping
Dža ili Bu.


LINK

Izvini, citirala na pogrešnom mestu :) A ko citira Sladjanu Velkov " Sunce je hladno"...nadam se da se šališ.
narcis narcis 14:57 20.04.2017

Re: Ili, ili

looping
Dža ili Bu.


ovo treba da se spali javno na trg
anonymous anonymous 11:53 20.04.2017

Ko još veruje nauci .....



i kojoj.....???


Kad je sve relativizovano i pod udarom politike, kapitala , moći, korupcije....




Otišao Albert Ajnštajn pred Boga na onaj svijet, te pita ga:

- "Bože, ja sam na zemlji izmislio najveću formulu za sva vremena,
ali ne znam formulu sa kojom si ti stvorio čovjeka?!

Bog mu da jedan papirić i kaže:
- "Evo ti je!"

Ajnštajn čita formulu te zamišljeno kaže:
- "Ali ovdje ima greška?!"
- "Naravno da ima!", kaže Bog.
sevarlica sevarlica 12:29 20.04.2017

:D

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9gku93laoec[/youtube]

Šta reći, kakvu posluku porati...

Čak i da neko debelo zarađuje na toj vakcinaciji, ja bi ipak radije da je odradim
narcis narcis 12:37 20.04.2017

Re: :D



izbriši s iz https:// da bi link radio
sevarlica sevarlica 15:31 20.04.2017

Re: :D

nja , vec si to obavio
svarog svarog 16:26 20.04.2017

Opet Srbi najgori

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:42 20.04.2017

"Špricajte marvu!"

Antivakseri se bore za pravo da njihova deca ne budu vakcinisana. Naravno da bi ih uhvatla prpa da takvo ponašanje postane norma. Da se vakcine ukinu potpuno i da se nevakcinisana deca njih tako umivenih i prosvećenih mešaju sa nevakcinisanom decom nekih nedostojnih štrokavaca, pa prvi bi vrištali: "Špricajte marvu!".

Oni bi da voze pogrešnom stranom ulice računajući na to da će o njihovoj bezbednosti voditi računa drugi učesnici u saobraćaju.
anonymous anonymous 17:24 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

dobrosavljevic_m
Antivakseri se bore za pravo da njihova deca ne budu vakcinisana. Naravno da bi ih uhvatla prpa da takvo ponašanje postane norma. Da se vakcine ukinu potpuno i da se nevakcinisana deca njih tako umivenih i prosvećenih mešaju sa nevakcinisanom decom nekih nedostojnih štrokavaca, pa prvi bi vrištali: "Špricajte marvu!".

Oni bi da voze pogrešnom stranom ulice računajući na to da će o njihovoj bezbednosti voditi računa drugi učesnici u saobraćaju.


Postoje verovatno antivakseri i anti vakseri.

Ono u šta sam siguran je to da se neki zalažu samo za lično pravo izbora, a ne protiv ili za vakcinisanje, on general....

zilikaka zilikaka 17:37 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

za lično pravo izbora,

Odrastanjem čovek nauči da pravo povlači i obavezu. To bi trebalo da je blisko baš pravnicima.
Dakle, ono što rekoše, ne mora vakcina al onda ne može ni u bilo koju vrstu kolektiva, u najmanju ruku.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:07 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

da se neki zalažu samo za lično pravo izbora

Da, za lično pravo dok god se podrazumeva da će ostali da se vakcinišu
vishnja92 vishnja92 18:33 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

je to da se neki zalažu samo za lično pravo izbora

osim sto sve ovo nema veze sa licnim pravom izbora, jer je uporedivije s tvojim pravom izbora da vozis pijan dok racunas da su svi drugi ucesnici u saobracaju trezni pa ce sacuvati i sebe i tebe.

ja razumem pitanja i strepnju onih koji su nedovoljno informisani, ali ovakve kao sto si ti i dobar broj samouverenih, lupetanjima sklonih zamagljivaca i mutivoda po blogu ne da ne razumem, nego bih vas kaznila zbog izazivanja opste opasnosti. tebe ne, ti i nemas bas neki dobac, ali ove koji glume informisanost prosipajuci pitaj boga gde pokupljenu terminologiju (o kojoj pojma nemaju) samo u cilju da zvuce pametno - e njih i po dzepu i po sujeti, i ako bi moglo da na tabli 100 puta napisu "ja sam mali bedni stetocina". to je jedino sto bi ih zabolelo.

ako neko zaista ima pitanja, ali se stidi da ih ovde postavi zbog zategnutih okolnosti, evo jednog odlicnog teksta

za ostale - avaksi su piramidalna organizacija (tipa jezda i dafina) orijentisana na zgrtanje novca. kod njih ne postoji nijedna druga pobuda.
na Balkanu je na vrhu te piramide Velkov, ispod nje ide par nevoljnika iz struke (tipa onog Sladovljeva), estrade (Volk) i politike (Pernar), pa sira lepeza operativaca (Terzicka i kojekakvi admini po grupama koji pobiraju najveci kajmak) a onda sirok front sitnih dilera varikine, purpurnih ploca i srebrne vode.
anonymous anonymous 19:00 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

vishnja92
je to da se neki zalažu samo za lično pravo izbora

osim sto sve ovo nema veze sa licnim pravom izbora, jer je uporedivije s tvojim pravom izbora da vozis pijan dok racunas da su svi drugi ucesnici u saobracaju trezni pa ce sacuvati i sebe i tebe.



A šta ti i svi ostali o svemu znate ?

Iz kog izvora ?

Iz kojeg iskustva ?


Prepričavate medijski posredovane informacije ubivši se da dokažete da ste u pravu.

Vakcina jeste u jednom periodu istorije značajno unapredila zdravlje.Značajna je i danas.

Ali ko može da ospori da može da bude i ubojiti sredstvo za određeni deo birane populacije.

I ko može da ospori da nema takvih koji bi i to uradili. I koji su nešto slično i radili.

I ko onda na kraju, u ovakvom svetu, može nekog da obaveže , da bespogovorno , bez kritičkog i racionalnog pristupa, svaki put i u svakoj sledećoj konkretnoj situaciji, podanički prihvata diktat.

Bilo koje vrste.

I zašto neko ko ima suprotan stav ne bi smeo da ga iznosi i za njega se zalaže.

Civilizacija koju grčeviti branite, se razvijala rušenjem ustaljenih normi,običaja i tabua, a ne njihovim milenijumskim obožavanjem.

Danas se i psihijatrijski bolesnici (?) puštaju iz ustanova, a vi biste neke druge leprozne i nevakcinisane - u logore i azile.
vishnja92 vishnja92 19:12 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

ahahahahaaaa, sinko, pa ti ne da ne rusis ustaljene norme, obicaje i tabue nego ih branis iz korena svojih noznih prstiju

znas, da bi se srusilo ono zastarelo i prevazidjeno, treba da posedujes

1) kvalitet da bi spoznao problem
2) malicak pameti, da bi odredio strategiju
3) bilo kakvu ideju o bilo cemu na svetu, o cemu si vec zauzeo stav.

aj sad lepo priznaj teta visnji da imas 14 godina, da si procitao nula knjiga, da boravis na snepcetu 15 sati dnevno i da u porodici nemas koga da pitas o stvarima koje te tiste.
sevarlica sevarlica 20:28 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

anonymous
dobrosavljevic_m
Antivakseri se bore za pravo da njihova deca ne budu vakcinisana. Naravno da bi ih uhvatla prpa da takvo ponašanje postane norma. Da se vakcine ukinu potpuno i da se nevakcinisana deca njih tako umivenih i prosvećenih mešaju sa nevakcinisanom decom nekih nedostojnih štrokavaca, pa prvi bi vrištali: "Špricajte marvu!".

Oni bi da voze pogrešnom stranom ulice računajući na to da će o njihovoj bezbednosti voditi računa drugi učesnici u saobraćaju.


Postoje verovatno antivakseri i anti vakseri.

Ono u šta sam siguran je to da se neki zalažu samo za lično pravo izbora, a ne protiv ili za vakcinisanje, on general....



Nem' js ništa protiv toga, kad bi se odlučivalo o svom životu a ne tuđem.
Bez obzira što je dete nečije, taj dečji život pripada samo i isključivo detetu.
Elem, s' tim u vezi, da dozvolio bih svačiji izbor uz određene konsekvnce:
1. uplata u zdravstveno osiguranje za takve osobe x2
2. u sučaju smrti deteta od zaraza protiv koje je trebalo da bud vakcinisano, oba roditelja u zatvor za ubistvo ili bar saučesništvo.


Da se razumemo, nisu mi jasni ni degenerici na drugoj strani štapa koji "ne žele da njihova deca budu sa nevakcinisanom". Pa ako je tvoje dte vakcinisano, neće se razboleti. Kakva je šteta???
zilikaka zilikaka 20:45 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

Da se razumemo, nisu mi jasni ni degenerici na drugoj strani štapa koji "ne žele da njihova deca budu sa nevakcinisanom". Pa ako je tvoje dte vakcinisano, neće se razboleti. Kakva je šteta???



Koliko puta treba da se ponovi?
Primljena vakcina ne garantuje imunitet. Nema te vakcine koja daje željeni efekat u 100% slučajeva. Zato oni koji prime vakcinu ali nisu razvili imunitet ne treba da dođu u kontakt sa virusom.
Jedini način kako neće doći je da sredina u kojoj su ima ogroman procenat jedinki koje imaju razvijen imunitet.
Zato priča o kolektivnom ili imunitetu krda, o proboju imuniteta u nekim okolnim zemljama, jer nisu imali dovoljan procenat vakcinisanih.

Znači, pošto nemamo pojedinačne podatke kome jeste ili nije "uspela" vakcinacija, svako nevakcinisan je potencijalna opasnost za one koji nisu uspeli da razviju imunitet.

...eto...
mesan mesan 21:14 20.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

sevarlica
Nem' js ništa protiv toga, kad bi se odlučivalo o svom životu a ne tuđem.

Normalno.

Da se razumemo, nisu mi jasni ni degenerici na drugoj strani štapa koji "ne žele da njihova deca budu sa nevakcinisanom". Pa ako je tvoje dte vakcinisano, neće se razboleti. Kakva je šteta???

Netačno. Prvo, vakcinacija osobe nije 100% garancija njenog imuniteta. Drugo, postoje osobe koje iz raznih razloga ne mogu da razviju imunitet, ne mogu da se vakcinišu, i takve osobe su zaštićene samo zahvaljujući većini populacije oko njih koja jeste imuna. Za neke zaraze poželjno je 90% imune populacije da bi rizik epidemije bio pod kontrolom.

Svi bismo želeli da nuspojava nema i da lekari razumeju savršeno svačije dete, ali to je na frontu istraživanja i za sada možemo samo oprezno birati konkretne brendove vakcina u prodaji, plus možemo podržati istraživače.

Antivakseri jednostavno žele da prebace sa svog deteta manji rizik nuspojava na svu decu veći rizik dramatičnijih posledica. Samoživo, antisocijalno, obogaćeno lažima i širenjem panike.

Onaj ko je nestripljiv prema istraživanju a veruje baba Vandi da će baš njega vakcina da uništi, OK, ali da ne luči na mene u gradskom prevozu nego da odjebe u neku vukojebinu.
mlekac mlekac 12:53 22.04.2017

Re: "Špricajte marvu!"

sevarlica



Da se razumemo, nisu mi jasni ni degenerici na drugoj strani štapa koji "ne žele da njihova deca budu sa nevakcinisanom". Pa ako je tvoje dte vakcinisano, neće se razboleti. Kakva je šteta???


Evo, ja ću ti objasniti ličnim primerom. Nisam vakcinisana protiv rubeola. Jbg, u moje vreme te vakcine nije bilo. Prvi put sam ležala rubeolu u petom razredu. Drugi put u osmom. Treći put sam je zakačila kad sam bila u 5. nedelji trudnoće i izgubila sam bebu zbog toga.

Objašnjenje? Tvoj imuni sistem, zbog nečega, ne pamti da treba da se brani od rubeole. Trebalo bi uraditi (nabroja neka silna testiranja) al' to bi, možda, samo pokazalo zašto je to tako.

A nije rubeola jedina bolest koju sam dva puta ležala. Isto mi se dogodilo i sa šarlahom.

Suma sumarum - jedino što znam je da sam, u slučaju bilo kakve epidemije, osoba koja će vrlo verovatno da oboli od toga nečega. Taki mi imuni sistem. Zaboravan.

alselone alselone 18:16 20.04.2017

Mislim da na blogu

nema ni jedna osoba koja ne bi vakcinisala decu. Kao sto nema nikog ko veruje da je britanska kraljica guster.

Zato mi se cini da je ceo blog zapravo postavljen pogresno i pretvorio se u veliku svadju umesto u konstruktivnu raspravu.
narcis narcis 18:37 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

nema ni jedna osoba koja ne bi vakcinisala decu. Kao sto nema nikog ko veruje da je britanska kraljica guster.

nisam baš siguran, ovde ima bar jedan koji ozbiljno misli da je jelizabeta akone gušter onobar zmija , da ga ne imentujem svi znami koije.a još nekolicina , više no prstiju jedne ruke sa verojatnoćom od 99,999 %

inače da ti kažem na temu vakcine protiv gripa, ja se ne vakcinišem , mada bi voleo da jesam ove zime, zbog iskustva.elem vakcinisao sam se jedno 2-3 puta ranie i imao problem da nit sam bolestan nit zdrav, ono kao nikako ne može da mi izbije temperatura i da se pošteno razbolim od gripa već me muči onoliko, pa sam se preračunao da mi se više isplati da budem nedelju dana bolestan nego da se mesec dana mučim ni živ ni mrtav.
jedino našta nisam računjao ove zime da ću da idem da mi hirurgi sređuju hardver i da ću prvo tamoda navučem neki virus pa da posle duge borbe s njim i sa zarašćivanjem hardvera dobijem i grip pa se uz oslabljeni organizam to pretvorilo u dvomesečno maltretiranje uz stalno vraćanje bolesti.
pokajao sam se što nisam primio vakcinu, možda ne bih dobio grip, virus iz bolnice nije bilo šamse da izbegnem.
vishnja92 vishnja92 18:37 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

nema ni jedna osoba koja ne bi vakcinisala decu.

ali ih ima dovoljno koji bi savetovali drugima da svoju ne vakcinisu.
vise nego dovoljno.
anonymous anonymous 18:41 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

alselone
nema ni jedna osoba koja ne bi vakcinisala decu. Kao sto nema nikog ko veruje da je britanska kraljica guster.

Zato mi se cini da je ceo blog zapravo postavljen pogresno i pretvorio se u veliku svadju umesto u konstruktivnu raspravu.






Usput

Pogrešno ?


Zavisi iz koje perspektive gledaš.
vishnja92 vishnja92 18:44 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

vi anoni ste bas dupeuvlakaci
anonymous anonymous 19:03 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

vishnja92
vi anoni ste bas dupeuvlakaci


A ja bih tebe kaznio - jednom junećom šniclom napumpanom antibioticima.


vishnja92 vishnja92 19:16 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

to je zato sto si jedan mali, nedorasli, isfrustrirani siledzija i tupan.
dobio si dovoljno moje paznje, sad slobodno pali.
karabasbarabas karabasbarabas 19:20 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

anonymous
vishnja92
vi anoni ste bas dupeuvlakaci


A ja bih tebe kaznio - jednom junećom šniclom napumpanom antibioticima.



No, ope ja, sta rece, jesi li ti svog klinca vakcinisao ili ne (ako ga ima)?
Jukie Jukie 19:22 20.04.2017

Re: Mislim da na blogu

anonymous
vishnja92
vi anoni ste bas dupeuvlakaci


A ja bih tebe kaznio - jednom junećom šniclom napumpanom antibioticima.

"Au kakvo divljaštvo!
A pa to je preterano čak i za Vučka"
(farmer Nikola Simić)

Jukie Jukie 19:26 20.04.2017

400

400.

Krkare pravi novi blog
narcis narcis 19:59 20.04.2017

niko ni da nabaci aluziju

RIP
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:12 20.04.2017

Nemo' se ljutiš (1)

Ja ću samokritično da budem budala iz istočnjačke priče po kojoj, kada mudrac pokazuje prstom na mesec, on (budala) vidi samo - prst.

Naime, u celom ovom tvom dugom pisaniju, odnosno prenošenju tuđeg teksta, ja sam video samo ovo

da postavim tekst mog dragog prijatelja i jednog od najlucidnijih ljudi koje poznajem, Jurice Pavičića, objavljen u zagrebačkom Jutarnjem listu

(Podvlačenje je moje).

Tako znači. Ti si nam hteo reći da je tamo neki Jurica Pavičić tvoj dragi prijatelj, kao i da je ekstra lucidan u koječemu.

Bojim se da ćeš idući put ustvrditi ovom smušenom blogočitateljstvu na B92 kako je Andrej Plenković tvoj stari poznanik, s kojim povremeno igraš golf u Kamiži na Visu (ili sam te pobrkao sa nekim) ili na Brijunima.

Preterivanja, čemu?

A sve te priče PRO ET CONTRA vakcinacija su tebi verovatne samo usputne, pošto je ta tema sada IN, pa se može do sutra divaniti i ne reći ništa, svako će ostati na svome.

I još nešto. Iskoristio si priliku i da opljuneš MBM. To nije lepo.
U pitanju je fina dama, i kada bih ja morao da biram između Mirjane i tebe, za odlazak na pićence, bez dvoumljenja bih izabrao nju. Believe me!

(Sledi nastavak o tom tzv. lucidnom novinaru Pavičiću)
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:28 20.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

Taj Jurica Pavičić je nedavno objavio članak "Pred našim očima upravo počinje novi, pernarovski svijet", u kome je pljuvao uzduž i popreko po mlađanom Ivanu Pernaru, jednom od markantnih zastupnika u Hrvatskom saboru.

Pored ostalog, u stilu pamfletiste, Pavičić, uz patetičnu trivijalizaciju koju on spočitava Pernaru, piše i ovo:

Ivan Pernar i po svojoj je biografiji, a i po svom političkom djelovanju čovjek kojeg se treba kloniti. Bilo tko da ima mrvu znanja, građanske odgovornosti i intelektualne ozbiljnosti ne može a ne biti užasnut nad činjenicom da je taj neobrazovani, arogantni klinac u Hrvatskoj postao ozbiljna politička činjenica. Jer, Ivan Pernar doista je po svemu antipod onom što bi u ozbiljnoj, odgovornoj predstavničkoj demokraciji narodni predstavnik trebao biti. Pernar je čovjek bez ozbiljne škole i s malo loše popabirčenog znanja. On je zamorni i logorejični troler koji zloupotrebljava i Sabor i TV gostovanja za smišljene protestne performanse. Riječ je o bezidejnom klincu koji je počeo karijeru u Mladeži HDZ-a, da bi potom koristeći Fejs za alat postao lider antihadezeovskih protesta. Ivan Pernar je čovjek lider male, ali groteskne političke družine u kojoj ključnu ulogu igraju ljudi koji su krivotvorili vlastite biografije, lagali o završenim školama, svoje bližnje ostavili u dugovima, kriomice osnivali paralelne stranke, a oko postojećih se natezali sa suradnicima kao da je stranka teća arambašića. Ivan Pernar je - nažalost - i političar koji jedva i o čemu nešto zna, ali zato o svemu ima izguglano mišljenje, bilo to nešto status Palestine, politika u Ukrajini, masoni ili bankarstvo. Pri tome Pernar ta mišljenja kreira po jednom jedinom, turobno predvidivom obrascu - moje će mišljenje biti upravo ono koje je oprečno mišljenju mainstreama. Takva intelektualna profilacija Pernara će dovesti u živopisne i uzajamno proturječne kontekste, pa će jedan dan sjediti u Živom zidu braneći deložaciju, a drugi dan sa srpskim fašistima iz Dveri divaniti o zlu zvanom Amerika. U takvim okolnostima sve za što se Pernar zalaže postaje u intelektualnom smislu inficirano. Čak i kad je rijetko u pravu - kao što je po mom mišljenju u pravu kad je riječ o Palestincima - Pernar ono za što se zalaže uroni u kupku petparačke trivijalizacije.
Pored svih tih političkih manjkavosti Ivan Pernar je - k tomu - nemio karakter.


A Ivan Pernar je fini tip. Mlad političar with guts, sa idejama i lepom budućnošću pred sobom.



Nedavno je bio, zapaženo, i u Beogradu.

P.S.
Jurici Pavičiću bi bilo bolje da se bavi Davorom Ivom Štierom, koji "ima više putera na glavi" (naročito oko staromodnog stajališta po ljudskim pravima, a da ne pominjemo navodnu vezu sa Opus Dei-em) nego Ivan Pernar.
narcis narcis 20:55 20.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

A Ivan Pernar je fini tip. Mlad političar with guts, sa idejama i lepom budućnošću pred sobom.

ma govnjivko ko i ostali političari, gledao sam neki njegov intervju i još neku emisiju sa ostalim govnjarima.ništa tu od ćoveka nema.
plus bilo na N1 kako napušta emisije, onako pubertetski uvređeno.
vishnja92 vishnja92 20:57 20.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

ti Pizone i dalje nisi bas normalan.
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:14 20.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

Hi, Višnja.
Long time no see!
Nedostajala si!





vishnja92 vishnja92 21:16 20.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

"normalno" ima razna znacenja.
ovo moje je bilo u smislu necinjenja stete, ali ti to prosto ne umes.
jooscout jooscout 21:25 20.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

vladimir petrovic


A Ivan Pernar je fini tip. Mlad političar with guts, sa idejama i lepom budućnošću pred sobom.


Nedavno je bio, zapaženo, i u Beogradu.

Majko mila.
Sa Icketom
O Židovima
O raku i kanabisu
O evoluciji
O ekonomiji i PDV
I tako, antivakcinašenje mu dodje još i ponajbolji deo javnog nastupa.
krkar krkar 22:33 20.04.2017

Zavidni trećerazredni debilu

Bojim se da ćeš idući put ustvrditi ovom smušenom blogočitateljstvu na B92 kako je Andrej Plenković tvoj stari poznanik, s kojim povremeno igraš golf u Kamiži na Visu (ili sam te pobrkao sa nekim) ili na Brijunima.



Prvo, jebem ti mater debilnu.

Drugo, Andrej Plenković jeste moj poznanik. Znamo se od kraja oktobra 1993.

Interesantno je da sam Andreja Plenkovića upoznao zajedno sa Zoranom Milanovićem i Kolindom Grabar Kitarović. Tačnije, Milanovića sam od nekih mesec-dva ranije znao isključivo preko telefonskog kontakta. Trebalo je da zajedno učestvujemo na nekoj konferenciji pa smo se tako upoznali. I dogovorili da se i lično upoznamo prvi put kad budem u Zagrebu. I kad sam došao ja mu se javim, on kaže dođi kod mene na posao. Tada je radio u ministarstvu spoljnih poslova, na Zrinjevcu, i odem kod njega i on me upozna sa kolegama iz kancelarije: Andrejem i Kolindom. Zajedno su sedeli*.

Sa Milanovićem sam postao dosta dobar prijatelj, Plenkovića sam video otad više puta, poslednji put pre 2 godine u Briselu. A Kolindu možda samo još jednom ali me nije ni zanimala, njih dvojica su vrlo inteligentni i lucidni a ona je glupa površna kokoš. U stvari, taman je najbolje definiše ono što jeste: kćerka provincijskog mesara koja je matursku godinu provela na razmeni u nekoj vukojebini u Nju Meksiku.

A tebi sad ponovo jebem mater debilnu, sad iz drugog razloga.

Inače Jurica Pavičić je jedini nejedriličar, potpuni antitalenat za jedrenje, koji je kod mene uvek dobrodošao na svaku regatu iako ne samo da je vrhunski beskoristan nego je i gašinski štetan. Jednom je u regati, u nekoj situaciji kad smo odlično stajali i lokalno se utrkivali za poziciju sa nekim od starih rivala, dok smo pokušavali da izvučemo maksimum iz jedara, na moje nategni podigač glavnog jedra Jurica - otpustio kočnicu podigača i glavno jedro je spalo. Skliznulo nadole s jarbola!

Ali ja njega i pored svega toga volim i drago mi je da sam s njim.

A ti si beslovesni majmun i teška budala pa ti zato jebem mater debilnu još jednom.

*) Prošlog leta sam dobio opkladu sa jednim od najboljih poznavalaca hrvatske politike, čovekom koji je po profesiji politički savetnik (inače, poslednjih evo skoro 10 godina mnogo više posla ima u Srbiji nego u Hrvatskoj, razvija izborne strategije za velike pare). Kad sam u nekom razgovoru na plaži spomenuo kako sam Milanovića, Plenkovića i Kolindu upoznao u istoj kancelariji on je tvrdio da je to nemoguće i da se nije desilo. Pa smo se kladili u večeru i kad smo utvrdili činjenice on je izgubio. Kolinda je bila upravo došla iz ministarstva obrazovanja i u ministarstvu vanjskih poslova provela ukupno 3 nedelje. Od kojih je nepune 2 sedela u toj kancelariji sa njima dvojicom.

Pa ti i zato jebem mater kretensku, gušteru jedan punjeni. Ovozemaljski.
krkar krkar 22:34 20.04.2017

Jebo te Pernar a i ti njega

A Ivan Pernar je fini tip. Mlad političar with guts, sa idejama i lepom budućnošću pred sobom.



Taman kreten koji imponuje kretenima kao što si ti. Ideeealno si izabrao, taman prema sebi, predlažem da se parite.

narcis narcis 23:52 20.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

vishnja92
"normalno" ima razna znacenja.
ovo moje je bilo u smislu necinjenja stete, ali ti to prosto ne umes.



aureus aureus 05:33 21.04.2017

Re: Nemo' se ljutiš (2)

Dijelim Pavičićevo mišljenje o Pernaru.

Jeste li pogledali neki Pernarov intervju?
(Ja sam pogledao pet do deset komada.)

On dođe pa u Bosni počne objašnjavati da je dug isključivo posljedica toga ko štampa novac.
U Hrvatskoj ga voditelj pita: "A zašto ste bili u HDZ-u (protiv koga toliko pričate)?", on odgovori: "To je stvarno glupo pitanje, i nemojte me prekidati jer ću napustiti emisiju".
U Srbiji mu je pajtaš Boško Obradović...

Zna da privuče pažnju: govori samouvjereno, ima one specifične pokrete rukama, zgodan je, visok i lijepo obučen momak - kao skrojen da postane popularan i uvede ljude u nevolju.

Utoliko je važnije detektovati ga na vrijeme.

Mislim da ga je Pavičić dobro skenirao. Pogotovo to njegovo poluznanje. Pernaru je jednom pošlo za rukom da primjeti da su u Jasenovcu ubijani Jevreji, ali nije bio siguran jesu li i Srbi tamo ubijani. (Boško, šta kažeš na ovo?)
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:43 21.04.2017

Re: Zavidni trećerazredni debilu

Prvo, jebem ti mater debilnu.

A tebi sad ponovo jebem mater debilnu, sad iz drugog razloga.


A ti si beslovesni majmun i teška budala pa ti zato jebem mater debilnu još jednom.


Pa ti i zato jebem mater kretensku, gušteru jedan punjeni. Ovozemaljski.




Eto.

Lepo sam te, u naslovu, zamolio da se ne ljutiš, ali tebi ne vredi.
Ponašaš se prostački, jer ne voliš da ti se kaže ono što tebi ne paše.

Gde je tu smisao za polemiku? Za opću civiliziranost?

Opet, znao sam ja da ćeš ti biti bezobrazan, ali me je neki mazohistički impuls terao da ti kažem da u proceni ljudi često grešiš (MBM, Pernar i ini).

emsiemsi emsiemsi 09:10 21.04.2017

Re: Zavidni trećerazredni debilu

krkar

...

Drugo, Andrej Plenković jeste moj poznanik. Znamo se od kraja oktobra 1993.


Sa Milanovićem sam postao dosta dobar prijatelj, Plenkovića sam video otad više puta, poslednji put pre 2 godine u Briselu. A Kolindu možda samo još jednom ali me nije ni zanimala, njih dvojica su vrlo inteligentni i lucidni a ona je glupa površna kokoš. U stvari, taman je najbolje definiše ono što jeste: kćerka provincijskog mesara koja je matursku godinu provela na razmeni u nekoj vukojebini u Nju Meksiku.

Pa ti i zato jebem mater kretensku, gušteru jedan punjeni. Ovozemaljski.

Ја нисам ни сумњао да ти знаш Пленковића.
Успут --- то што те Колинда није занимала, него ова два шиљокурана, си ме баш разочарао.
Успут 2 --- немам нешто много времена, али када га пронађем одржаћу ти бесплатан курс одвикавања од псовања. Претерујеш, брате мили, али баш !
krkar krkar 09:50 21.04.2017

Sise, sise, sise a može i veliko dupe

Успут --- то што те Колинда није занимала, него ова два шиљокурана, си ме баш разочарао.


Čarli,

Uopšte ne sumnjam da otkidaš na Kolindu. Jasno je od prvog vagona da su tvoj tip i tvoj nivo pevaljke sa Ibarske. Da sise prelivaju preko grudnjaka a dupe da se trese bar 5 sekundi kad vrcne onako.

Ja, sa druge strane, volim isključivo pametne žene. Mozak je jedini seksualni organ, sve ostalo su samo ekstenzije.

Ne očekujem ni da shvatiš ni da se promeniš. Samo te podsećam da imaš dve kćeri, po svemu sudeći pametne, i da bi tvoje ponašanje i laprdanje morao da uskladiš sa tom činjenicom. Da ne brukaš decu. Žena je, siguran sam, od tebe davno digla ruke.
krkar krkar 09:51 21.04.2017

Tri mentalna druga

Opet, znao sam ja da ćeš ti biti bezobrazan, ali me je neki mazohistički impuls terao da ti kažem da u proceni ljudi često grešiš (MBM, Pernar i ini).


Želim ti da što više vremena provedeš sa Pernarom i MBM. Može i utroje. Vi jedni druge baš zaslužujete.
Atomski mrav Atomski mrav 09:57 21.04.2017

Re: Sise, sise, sise a može i veliko dupe

dupe da se trese bar 5 sekundi kad vrcne onako.

Pričaju Englez, Nemac i Crnogorac o svojim ženama. Kaže Englez:
- Kad zagrlim svoju Džejn, mogu svojom rukom da dodirnem svoje rame - ali ne zato što su mi ruke dugačke već zato što je moja Džejn veoma vitka.
Kaže na to Nemac:
- Kad zagrlim svoju Hajdi, ne mogu da dodirnem ni njena ramena - ne zato što su mi ruke kratke već zato što moja Hajdi ima veoma bujne grudi.
Na to će Crnogorac:
- Ja kad krenem ujutru na posa', pljesnem svoju Grozdanu po dupetu. A kad se vratim s posla, njeno dupe se još uvijek trese - nema ona toliko elastično dupe, no je meni kratko radno vrijeme!
emsiemsi emsiemsi 10:07 21.04.2017

Re: Sise, sise, sise a može i veliko dupe

krkar
Успут --- то што те Колинда није занимала, него ова два шиљокурана, си ме баш разочарао.


Čarli,

Uopšte ne sumnjam da otkidaš na Kolindu. Jasno je od prvog vagona da su tvoj tip i tvoj nivo pevaljke sa Ibarske. Da sise prelivaju preko grudnjaka a dupe da se trese bar 5 sekundi kad vrcne onako.

Ja, sa druge strane, volim isključivo pametne žene. Mozak je jedini seksualni organ, sve ostalo su samo ekstenzije.

Ne očekujem ni da shvatiš ni da se promeniš. Samo te podsećam da imaš dve kćeri, po svemu sudeći pametne, i da bi tvoje ponašanje i laprdanje morao da uskladiš sa tom činjenicom. Da ne brukaš decu. Žena je, siguran sam, od tebe davno digla ruke.

Види, паметан си човек, то је моје мишљење, без обзира што многи кажу да си тешки идиот и будалчина. Ја се са њима не слажем, ја сматрам само да си ти неизживљен и много чиме фрустриран.
Стога бих те молио да, ипак, останеш на граници коју није препоручљиво прелазити --- односно, мени можеш да кажеш шта год хоћеш (добићеш достојан одговор), но, моју фамилију немој да помињеш.
Успут --- свака жена, сисата или не, са Ибарске или не, у мојим очима више вреди него било који други кркан.
Успут 2 --- никада у животу нисам стао нити у једној кафани на ибарској магистрали. Пардон, да се исправим - само неколико пута у Овчар бањи на лепињи са кајмаком и киселим млеком. Кафанчине, или како ја то зовем - прчварнице, уопште никада не посећујем. Успут - изузетак су ресторани, но, и то ретко - недавно био у Ханан ресторану у Светогорској.
Дакле, сиже --- немој да ми помињеш фамилију, нема потребе за то.
NNN NNN 13:24 21.04.2017

Re: Sise, sise, sise a može i veliko dupe

Mozak je jedini seksualni organ


sevarlica sevarlica 08:44 22.04.2017

Re: Sise, sise, sise a može i veliko dupe

NNN
Mozak je jedini seksualni organ




Zato se udade za Duška "prazan pogled" Tošića
49 41 49 41 20:46 20.04.2017

Ona rece - napisa

Link: http://ivonazivkovic.net/UZASI-VAKCINACIJE.html

Ja, se secam; iako je trebalo da me opici "skleroza"; al' nije.

Dr. Primarijus V.L. - deciji lekar
(ljudi prichahu, nije bilo nadaleko takvog dobrog decijeg lekara kao nje).
Znamo se od davnih dana.

Svog sina V.L. i kcerku G.L. niposto nije htela da vikcinise. Secam se kad nam je pricala u njihovoj kuci.

Njen sin V.L. "pregazio" medicinu sa visokim prosekom u BG. Sad je poznati ginekolog, na nekoj beograskoj klinici.
Njena kcerka G.L. studirala u BG, ali zbog "zensko - hormonske" stiske se udala za nekog u NS.


zilikaka zilikaka 21:25 20.04.2017

Re: Ona rece - napisa

Ona rece - napisa
Link: http://ivonazivkovic.net/UZASI-VAKCINACIJE.html

Ja, se secam; iako je trebalo da me opici "skleroza"; al' nije.

Dr. Primarijus V.L. - deciji lekar
(ljudi prichahu, nije bilo nadaleko takvog dobrog decijeg lekara kao nje).
Znamo se od davnih dana.

Nezgodno da se mašinac petlja, nego ja otvorila i počela da čitam to štos okačio i jako me zbunjije jedna stvar. Kaže doktorka na više mesta:

ubacivanje patogenih bakterija ili samo njihovih delova (što valjda jeste funkcija vakcine) znači ubacivanje proteinskih formi života koje se u organizmu lako prime čim dođu u kontakt sa krvlju tj. sa hranjivom podlogom


Manje više ceo tekst je oslonjen na priču o istoriji vakcinacije i kravljim boginjama.
Dakle, moje pitanje bi glasilo: "Bakterija ili virus?"

A uopšte, ceo tekst je pisan daleko ispod nivoa jednog medicinski obrazovanog stvora. Nemam objašnjenje nego me iskreno čudi. Sve uz pokušaj da stil protumačim željom da se na popularan nečin nešto kaže, način prezentovanja me jako podseća na ravnozemljaše.
narcis narcis 21:02 20.04.2017

vakcina ili ...

49 41 49 41 22:16 20.04.2017

Moja Baba - polupismena i svet medicine.

Koju godinu unazad procitah tekst.

U svetu se izmisli oko hiljadu NOVH bolesti, kako bi Pharmaceutska Industrija odrzala visok profit.

Baba nas lechila svojim prirodnim melemima godinama u detinjstvu.

Jel' trebam da ponavljam opet; da je zalechila posekotinu na peti 3-5 cm dugu do petne kosti duboku?!?

Zalechena rana na peti zinuta ko zenska p... posle 3-4 dana ZALECHENA?!?
Nema oziljka, iako ostalo secanje u I osn. i da je bila desna peta posecenena na slomljenoj - bachenoj pivskoj flashi u ulici.

Jel treba da pricham, da je mog techickog direktora na prvom poslu; kao dete lechila u svojoj kuci kao malog dechaka od teshke anemije i malaksalosti - bledunjavosti; jer svi lekari nisu mogli da mu pomognu?!?

Majka me je pitala dal' mi je taj isti; koga sam pitao za raniji izlazak sa posla zbog smrti moje Babe?!?

Jel' ti izjavio sauchesce zbog smrti nje?!?
NE!
Sram ga bilo, zaboravio je ko ga je spasao od teshke anemije i malaksalosti u ranom detinjstvu; rece majka tom prilikom.

...
aureus aureus 08:37 21.04.2017

Re: Moja Baba - polupismena i svet medicine.

Твоја баба је очигледно знала шта је исправно.

Многе друге бабе лијече тако да ти буде још горе.

Збиља, шта су све људи морали да пробају да би установили бар једну ствар која дјелује на бар једну повреду или болест. Превиј ову травку, превиј ону - ааа, боквица значи дјелује!

Некад људи кад су болесни пробају свашта - и ништа не помаже. На крају их сопствени имунолошки систем врати у нормалу, али они би се заклели да је то до посљедњег чаја који су пробали.
narcis narcis 09:28 21.04.2017

Re: Moja Baba - polupismena i svet medicine.

Baba nas lechila svojim prirodnim melemima godinama u detinjstvu.

i znači tvoja baba će da izleči meningitis, kliničku depresiju, rak pankreasa,rak dojke,razrookost,vezana creva,šećer , devojačko ludilo i šizofreniju onako đuture.
ako ti je baba reper za lečenje bolesti ondak bolje da ćutiš i nemešaš se kad stariji pričaju.
koja je baba izlečila dete od malih boginja, života ti aj kaži, imaligu taka.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:47 21.04.2017

Re: Moja Baba - polupismena i svet medicine.

devojačko ludilo



narcis narcis 10:02 21.04.2017

Re: Moja Baba - polupismena i svet medicine.

apacherosepeacock
devojačko ludilo




vrlo gadna bolest, prava nesreća.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:10 21.04.2017

Re: Moja Baba - polupismena i svet medicine.

vrlo gadna bolest, prava nesreća.


C, c, sta su ti muskarci krhke psihe..
narcis narcis 13:42 21.04.2017

Re: Moja Baba - polupismena i svet medicine.

apacherosepeacock
vrlo gadna bolest, prava nesreća.


C, c, sta su ti muskarci krhke psihe..

taka vrsta psike ne postoji u muškim a
49 41 49 41 15:55 21.04.2017

ZEČJA (salata) SOCA Oxalis acetosella

http://www.plantea.com.hr/zecja-soca/

Bio je julski praznik. Naterali su me da idemo na planinarenje nekoliko dana, iako mi je plan bio drugaciji.

Na dugoj, ne ostroj uzbrdici; poceo sam da se osecam vrlo malaksalo, da zaostajem.
Poznanik je primetio ispred sacekao me je.

Uzmi zeciju salatu - sazvaci nekoliko listica.
Nikad nisam cuo, niti znao kako izgleda.
Nasao je na par metara gde smo zastali.

Nikada necu zaboraviti efekat sazvakanih nekoliko kiselkastih listica.
Babe mi nije davno bilo, poznanik je to znao.

Da mi nestane malaksalosti, zmarci po glavi... u roku od 5-10 min. ?!?
krkar krkar 19:02 21.04.2017

Još jedan moj prijatelj o vakcinaciji


Ono kad krene pa zaređa: još jedan moj prijatelj ovih dana pisao o vakcinacijama, Ante Tomić (LINK).


Na rubovima naših cesta iz trave izviruju spomenici poginulima u prometnim nesrećama, u granitu urezani portreti, većinom muškaraca, bez izuzetka vrlo mladih. Nose jakne od džinsa i fudbalerke. Obično je tu i kratka pjesma, jer našem narodu nema prave tuge bez lirike, nekoliko rimovanih stihova kojima majka i otac opisuju očaj i besmisao življenja bez svojih sinova.

Potresni su ti mali crni miljokazi, osobito ako i sami imate dijete. No, po duši govoreći, mnogo ih je poginulo baš krivicom majke i oca. Pustite li maturanta za upravljač snažnog automobila, nije sasvim neočekivano da vas u bliskoj budućnosti usred noći probudi policija. Razveselite li šesnaestogodišnjeg krizmanika motociklom, možete mu ustvari napraviti i legitimaciju darovatelja organa.

Ima roditelja koji su totalni idioti, ali to nikad ne shvate. Čak ni kad naprave sranje. Na groblju uplakani i raščupani trgaju sa sebe odjeću, do neba vapijući: "Zašto? O, zašto, milostivi i veliki Bože? Zašto je moj mali zauvijek otišao? Tko je to mogao i pomisliti kad sam mu na kraju sedmog osnovne kupio BMW Z4 Roadster sa širokim felgama, automatskim mjenjačem i tri stotine četrdeset konjskih snaga?"

Ludosti s fejsa

Oni su svome djetetu, naravno, željeli sve najbolje. Upravo kao i očevi i majke koji ne žele da se njihovi mališani cijepe tvrdeći da je to za njihovo dobro. Roditelj ima pravo odlučivati o sudbini svoga djeteta, viču protivnici vakcinacije, blaženo nesvjesni da ponavljaju argument kojim se opravdavao do jedan obiteljski nasilnik.

Kao da je jednom bilo da je ćaća malome izbio bubrege, a kasnije se iskreno naljutio ako bi tkogod posumnjao u njegove najplemenitije namjere, vičući da ga cijela policijska stanica čuje: "Ne moreš ti, čoviče, moje dite volit više od mene."

Tragična je istina da se za rađanje i podizanje djece ne traži nikakva dozvola, potvrda o duševnom zdravlju i nekažnjavanju, već je pušteno da to radi tko god hoće. I debili i geniji, i razumni i manijaci, i turbo folk pjevači i starčevićanci, svi uživaju jednako pravo na produžetak ljudske vrste. Srećom, ipak, s potomstvom ne možete činiti što vas je volja, već će se država sa svojim institucijama i zakonima umiješati procijeni li da je dobrobit maloljetnika ugrožena.

Pomisli li tkogod, na primjer, da njegovi ne trebaju tablicu množenja i velika i mala pisana slova, nadležni će se potruditi da djeca svejedno pođu u školu. Vlast će se suprotstaviti ocu koji drži da njegov dječak može sasvim dobro upravljati motornim vozilima, kao i onome koji snažno vjeruje u pedagoški potencijal desnog krošea.

Kako god vam grubo i bezdušno zvučalo, niti očevi i matere znaju što je za njihovo dijete najbolje, niti bi oni trebali o tome presuđivati. Dapače, mnogo bi djece, u njihovom najboljem interesu, valjalo izolirati od budala što su ih donijele na svijet.

Ta pogledajte samo demonstrante protiv obaveznog cijepljenja. Što oni zaista znaju o tome? Koliko se njih informiralo barem o dugotrajnim i bolnim komplikacijama što obično dođu s ospicama, ili o čeličnim plućima u kojima katkad nepovratno završe oboljeli od dječje paralize, oduzeti od vrata nadolje, nesposobni i disati?

Stoljeća su nam trebala da pobijedimo strašne bolesti. Najbolji među nama neumorno su učili i trudili se, posrtali i dizali se, ciglu po ciglu gradeći znanstveno djelo koje je svijet spasilo od zaraza, a sada bi to veličanstveno naslijeđe svih ljudi valjalo cijeloga odbaciti - zbog čega? Zbog nekakve ludosti koju je na fejsu nadrljao napušeni Ivan Pernar?

Ljekovitost mokraće

Uvredljivo je to slušati, naročito ako živite u jednoj zemlji gdje je srednji vijek zapravo trajao sve do pedesetih godina prošlog stoljeća, gdje su neuhranjena i nečista čeljad umirala poput muha i dobrim se prosjekom smatralo ako bi vam od sedmero djece preživjelo troje.

Tko zna koliko nas postojanje duguje herojskom podvigu onih liječnika koji su seljake naučili kako valja prati ruke i prokuhavati mlijeko, i kako mokraća, suprotno raširenom vjerovanju, nema nikakvih ljekovitih svojstava, i koji su te nepismene, zapuštene jadnike, važnije od ičega, cijepili.

Da se oni tada nisu cijepili, nas bi danas bilo mnogo manje. Ne bi nas vjerojatno bilo ni da se okupimo na demostracijama protiv cijepljenja.

U apsurdnom obratu, seljaci su preživjeli da bi se danas neodgovorno zaigrali sa životima svoje djece, uskratili im civilizacijsku pogodnost u kojoj su sami uživali i naposljetku možda na crnom granitu prikladno, osjećajno sastavili:

Otišao si, sine mili,
nisu te cijepili roditelji debili.
narcis narcis 20:55 22.04.2017

Re: Džaba

krkar

Pametan čovek, mudro zbori. Ali - nema kome.

i nema, džaba troši glas na gluve.
aureus aureus 21:01 22.04.2017

Re: Džaba

krkar

Pametan čovek, mudro zbori. Ali - nema kome.

Море, пуно прича овај Костић у задње вријеме.
Могло би се десити да се власт изнервира па да Информер открије да је 1996. док је био директор клинике под неразјашњеним околностима из лабораторије нестало шест епрувета. Ни то није било довољно него је Костић постао матори критичар иако као предсједник Академије ужива боговску апанажу. Незахвалник један смутљиви.
Додатно, сви се добро сјећамо да је 2015. рекао да се боји да је дошло вријеме да се Србија са неким елементима достојанства некако повуче са Косова. Слабо је реаговао и наставио по свом чак и након укора предсједника Србије који је добронамјерно поручио да би предсједник Академије требало да размишља главом народа а не да користи своју.
aureus aureus 09:35 25.04.2017

Re: Džaba

A evo ga jedan koji je napravio prigodan video klip, a ispod napisao:

Apel za hapšenje Vladimira Kostića predsednika SANU zbog izdaje Kosova



Baš sam se pitao ko će prvi ovako nešto da napravi.
Ispostavilo se da je u pitanju Marfi Edić, umjetnik i Srbenda iz Los Aranđelovca.
Pažljivo je odabrao tri fotografije, a slajdove je obogatio dramatičnom muzikom koja suptilno sugeriše da je Kostić strašan izdajnik i da je samo pitanje dana kad će biti uhapšen.
Zasad je njegov uradak vidjelo 211 ljudi, ali izgleda da je Kostić danas najnormalnije došao na posao.
krkar krkar 13:58 25.04.2017

Re: Džaba

Ispostavilo se da je u pitanju Marfi Edić, umjetnik i Srbenda iz Los Aranđelovca.


Da, to je jedna od posledica širenja modernih komunikacija: svaka budala ispred zadruge danas ima planetarni domet.
narcis narcis 20:56 22.04.2017

aj nešto lepo za oko

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana