Društvo| Mediji| Život| Životni stil

Blog B92

tasadebeli RSS / 25.04.2017. u 15:19

Приметио сам у последње време велику жељу неких блогера да кажу шта заиста мисле о овом месту на којем се окупљамо, неки од нас и више од деценије, неки нешто мање...

Та њихова жеља је толика да врло често у својим коментарима пишу на ту тему иако је тема поста на који су се јавили да коментаришу нешто сасвим друго.

 

 

Неки кажу да је Блог Б92 дотакао своје дно, да се страшно срозао, неки кажу да је некада био много квалитетнији него што је то данас, неки кажу да је данас квалитетнији него некада, неки мисле, да је исти и да се није променио, неки мисле да је право медијско и друштвено зло, неки опет да је само једно интернетско кафанче у које се сврати попије, поједе, плати и оде,...

Мишљења су различита и има их много.

Због тога реших да овај свој пост посветим тој теми.

Дакле, главно питање овог поста је:

 

Какав нам је то Блог Б92?

 

Покушајте при томе да одговорите и на још нека питања да би се некако лакше пронашао одговор на ово главно питање.

 

- Зашто долазите на Блог Б92?

- Шта очекујете да ћете ту пронаћи, а шта, у ствари, проналазите?

- Зашто пишете на Блогу Б92, било ауторске постове, било коментаре?

- Шта је то што вас тера да толико свог драгоценог времена (јер ипак нисмо бесмртни, нисмо богови, нећемо живети вечно, нико од нас) трошите на читање онога што је неко други написао ма шта год то било или на писање нечега за шта се надате да ће неко прочитати, уместо што бисте то време могли можда и лепше, чак и корисније да проведете?

- Шта очекујете да ћете добити читањем туђих текстова и коментара?

- Шта очекујете да ћете постићи писањем сопствених текстова и коментара?


И пре него што почне евентуално коментарисање на овом посту, имам једно упозорење, једну молбу и једно извињење.

 

1) Упозорење:

На овом посту важе иста она правила за комуникацију која важе на читавом Блогу Б92.

 

Правила коришћења:

"Pravila korišćenja
Nije dozvoljeno:
• Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: "Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo"), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.
• Objavljivanje materijala koji su zaštićeni autorskim pravom. Prilikom citiranja, potrebno je postaviti link na izvor objavljenog sadržaja.
• Objavljivanje ličnih pisanih zapisa, kao i zapis lika ili glasa (Zakon o javnom informisanju, čl.43). Lični pisani zapisi "ne mogu se objaviti ni bez pristanka onoga kome su namenjeni, odnosno onoga na koga se odnose, ako bi objavljivanjem bilo povređeno pravo na privatnost ili koje drugo pravo tog lica".
• Objavljivanje pornografskih sadržaja.
• Namerno objavljivanje sadržaja koji sadrže viruse ili slične štetne programe.
• Sistematsko i namerno ometanje diskusije i ponavljanje istog komentara.
• Korisnička imena koja su uvredljiva ili su usmerena protiv neke osobe ili grupe, i korisnička imena koja sadrže veb adresu.
• Lažno predstavljanje, odnosno predstavljanje u ime nekog pravnog ili fizičkog lica.
• Koristiti internu komunikaciju (privatne poruke) za slanje pornografskog, uvredljivog ili pretećeg sadržaja.
• Registrovanje više korisničkih naloga.
• Pisanje komentara isključivo velikim slovima, niti objavljivanje izrazito nepismenih komentara.
• Ne preporučujemo davanje ličnih podataka (adresa, telefon, e-mail itd.) drugim korisnicima, a objavljivanje tuđih podataka nije dozvoljeno.


Važne napomene:


Na B92 VIP Blogu se primenjuje postmoderacija sadržaja.
Korisnici koji krše pravila ponašanja biće privremeno ili trajno udaljeni sa Bloga, u zavisnosti od težine ili učestalosti neprimerenog ponašanja.
B92 se NE obavezuje da pojedinačno obrazlaže razloge za uklanjanje objavljenog sadržaja i zadržava pravo da ugasi naloge korisnika bez prethodnog obaveštenja.
Mišljenja objavljena na Blogu ne predstavljaju stavove redakcije B92."

 

http://blog.b92.net/disclaimer/

 


Дакле, сваки коментар написан говором мржње који подстиче верску, расну, националну, културну, полну, сексуалну или сваку другу дискриминацију, биће обрисан.
Исто као и сваки други прекршај дисклејмера Блога Б92.

Личне увреде ћу такође подводити под то и брисати такве коментаре.

Као и откривање идентитета блогера, такозвано аутовање.  


2) Молба:

Покушајте, у својим евентуалним коментарима, да будете искрени.

Најпре према себи самима.

Јер, на крају крајева, маћехино огледалце из Снежане и седам патуљака, или оно огледалце лорда Фарквада из Шрека, престаје да функционише када останемо сами са собом.

 

 

3) Извињење:


Унапред се извињавам свима што нећу одговарати на евентуална питања или обраћања мени јер

Микрофон (тј. тастатура) је ваш...

Tagovi



Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 12:45 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

Takoe.


...kad sam vec pocela...:),

meni je najzanimljiviji fazon,...tj, dva fazona,...prvi, kada se pravis lud, ono, tu si, dolazis, ali se tebe ne tice sto nekog zasipaju slajmarom na tvoje oci, ti mirno i dostojanstveno cvrkuses nesmetano, kao da i ti nisi dao svega toga svojim ignorisanjem,...

...jednom sam na aerodromu u Pekingu, prisustvovala neverovatnoj sceni, kada neka histericna keva Kineskinja, pesnicama vristeci udara malu devojcicu koja cuci ispred nje i place, zaklanjajuci se rukama, a masa ljudi koja ih je opkolila, samo netremice posmatra ovu groznu scenu,...i ova zena u jednom momentu skine cipelu sa stiklom i zamahne da njome udari devojcicu i ja joj tu, kako sam uspela da se probijem, sada vec nevidjeno besna ovom gnusobnom reakcijom pucanstva, uhvatim ruku u tom zamahu i pokazem joj da ne sme da udari dete- ona brate, u soku, krene da nesto mlatara i skici,...a masa pocne da vice na mene, ja reko, alo, sad cu da zovem policiju, pridju mi ljudi iz moje grupe i ovi prestase da vriste, nego jedan po jedan krenu svojim putem k'o da nista nije bilo,...podignem izbezumljenu devojcicu, stize neko obezbedjenje,...i odvedose ih....

tako i ovde, krene krkljanac, neki gledaju, smeskaju se i odu da cvrkucu nekim komentarima, kao da ne stoje u tom istom blatu, koje navodno ignorisu, neki se raduju, lupaju preporuke- dok njih neko ne dokaci, a onda cvile do neba...to je taj drugi fazon...

do juce smo imali slucaj nevidjenog odusevljenja svaki put kada se krki pojavi- sto ne zmeram- bez obzira sto casti naokolo siroke ruke, sve sire, sto je socnije delenje, sve jao, jao, divno, super,...do momenta licnog iskustva sa svemogucim sveznajucim,...sada se on pljuje na sva usta gde god se stigne,...bas ono seljana.

ne znam, nekada, kada je Restak vodio ovo mesto, nekako je bilo normalnije, covek se nama obracao, pricao, dogovarao, imalo je smisla to sto se znalo sta i kako, a u dogovoru sa nama,...sada smo potpuno ignorisani, nit pisma nit razglednice, samo po neka reakcija kojoj nema objasnjenje i to selektivno,...prosto bi mi bilo prirodno, s obzirom koliko je vremena i truda ulozeno u funkcionisanje ove platforme, da postoji neka komunikacija, koja bi stvari dovela u neki red, kada vec mi sami to ne mozemo spontano...ne samo zbog uvredljivih komentara.


arianna arianna 13:26 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

tako i ovde, krene krkljanac, neki gledaju, smeskaju se i odu da cvrkucu nekim komentarima, kao da ne stoje u tom istom blatu, koje navodno ignorisu, neki se raduju, lupaju preporuke- dok njih neko ne dokaci, a onda cvile do neba...to je taj drugi fazon...



Pre jedno dve, tri godine, krene na jednom blogu vredjanje svega što je srpsko. Čitam ja ono smeće, niko ne reaguje, ali niko!! svi nešto preskaču gospodina člana. Obratim se gospodinu pitanjem, da mi kaže šta ima lično protiv Srba i Srpkinja (javno napišem da sam Srpkinja) koje je dotični, sve u kompletu oslovljavao "lopovima i ubicama", da meni konkretno objasni kog sam pokrala i kog ubila, obzirom da smo po njegovim rečima generalno "svi isti" i da smo svi "ista gamad", a ja genetalizaciju ne podnosim nikako. Na moje pitanje, koje je imalo gomilu preporuka (j#&##" vas preporuke), dobih silne uvredljive epitete, od dotičnog gospodina i nikom ništa.

Svi junaci nikom ponikoše. Niko ništa da kaže. Slažu se ljudi, izgleda, sa raznim mentalnim proliferacijama. Milo im da čuju, pročitaju, milozvučno im za uši i moždane centre, tuđe vređenje. Srećni su, valjda, šta li?

Najtuplje mi je kad neko na mišljenje sa kojim se ne slaže, krene na nivo ličnih uvreda, što dobacuje do mentalnog sklopa ličnosti za peti razred osnovne škole. Često mi bude smešno, pa onda baš nekako jadno, kako ljudi, kad im izostanu argumenti ili bar neki pristojan obrazac komunikacija, krenu sa uvredama. Ali i to je slika koju svako za sebe crta i kroz koju se predstavalja.

Da bi lakše podneli ponašanje za koje vam je nespojivo sa civilizacijskim življenjem, evo par rečenica koje često ponavaljam, jer su ih ponavljali i meni:

Kad čoveka šutne konj, to je zato što je KONJ i zato što ne zna drugačije. Jer konj je KONJ, a čovek je ČOVEK. Nelogično i neprirodno bi bilo da se čovek okrene ka konju i uradi to isto. Zašto?
Zato što je čovek, za razliku od konja - ČOVEK.

Isto bi bilo juriti psa koji te ujeo da ga ujedeš. Zašto? Zato što je ujedanje svojstveno psu, a ne čoveku. Po tim karakteristima i socijalni veštinama se razlikujemo, od vrste do vrste. To što su neke vrste evoluirale samo u oblik, a ne mentalno i kroz socijalnu sredninu, to je već drugi problem. Bitno je, niže životne forme, prepaznati i zaobići, kad već priroda nije odradila svoje (u ovom slučaju moderacija).

noboole noboole 17:18 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

angie01
Takoe.


...kad sam vec pocela...:),

....

ne znam, nekada, kada je Restak vodio ovo mesto, nekako je bilo normalnije, covek se nama obracao, pricao, dogovarao, imalo je smisla to sto se znalo sta i kako, a u dogovoru sa nama,...sada smo potpuno ignorisani, nit pisma nit razglednice, samo po neka reakcija kojoj nema objasnjenje i to selektivno,...prosto bi mi bilo prirodno, s obzirom koliko je vremena i truda ulozeno u funkcionisanje ove platforme, da postoji neka komunikacija, koja bi stvari dovela u neki red, kada vec mi sami to ne mozemo spontano...ne samo zbog uvredljivih komentara.





Kliknuo sam na obavesti moderatora. CISTO DA IM SKRENEM PAZNJU NA KOMENTAR :)
Pritom, najneprimerenije slike kao naslovna strana bloga ... sta je tom coveku, nemam pojma. Sta je moderaciji, jos vise nemam pojma.
angie01 angie01 17:53 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

CISTO DA IM SKRENEM PAZNJU NA KOMENTAR :)


he, he,...k'o da ce da dodju da vide ovo tvoje objasnjenje:).




Pritom, najneprimerenije slike kao naslovna strana bloga .


jednom smo se neki bunili, on nesto promenuo- al kao da nije,...ono, bas uziva u nekoj torturi, na ovaj ili onaj nacin.
tasadebeli tasadebeli 19:10 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

noboole
angie01
Takoe.


...kad sam vec pocela...:),

....

ne znam, nekada, kada je Restak vodio ovo mesto, nekako je bilo normalnije, covek se nama obracao, pricao, dogovarao, imalo je smisla to sto se znalo sta i kako, a u dogovoru sa nama,...sada smo potpuno ignorisani, nit pisma nit razglednice, samo po neka reakcija kojoj nema objasnjenje i to selektivno,...prosto bi mi bilo prirodno, s obzirom koliko je vremena i truda ulozeno u funkcionisanje ove platforme, da postoji neka komunikacija, koja bi stvari dovela u neki red, kada vec mi sami to ne mozemo spontano...ne samo zbog uvredljivih komentara.





Kliknuo sam na obavesti moderatora. CISTO DA IM SKRENEM PAZNJU NA KOMENTAR :)
Pritom, najneprimerenije slike kao naslovna strana bloga ... sta je tom coveku, nemam pojma. Sta je moderaciji, jos vise nemam pojma.




Не знам да ли модерација види твоју пријаву модератору, али ја је као аутор поста видим јербо аутори, колико сам схватио, јесу модератори на свом блогу. Одговорни су за дешавања у коментарима испод свог текста.
И могу да обришу коментаре. Могу да обришу и читав пост ако се тако аутору прохте. (Испробао ја. Функционише.)
А за модерацију Блога Б92 нисам сигуран да може да брише читаве постове.
Само поједине коментаре може модерација Блога да брише без сагласности аутора тог поста.
И, наравно, модерација блога може да банује некога привремено или трајно са читавог Блога Б92.
Они са ауторском опцијом могу некога да банују, опет привремено или трајно, само на својим постовима.

Тако сам ја барем то разумео?

Мада опет претпостављам да и модерација Блога Б92, ако већ може да брише поједине коментаре на постовима без сагласности аутора, сигурно има и неку могућност за уклањање читавог поста.

Наравно, не пада ми на памет да бришем овај Енџин коментар.
Нема ниједног разлога за то. Напротив.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:16 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

А за модерацију Блога Б92 нисам сигуран да може да брише читаве постове.

: )))

O, može, može, probao nekoliko puta.
tasadebeli tasadebeli 19:19 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

marco_de.manccini
А за модерацију Блога Б92 нисам сигуран да може да брише читаве постове.

: )))

O, moze, moze, probao nekoliko puta.



Ето , сад знамо.

Успут, да ти не пишем тамо испод оног коментара.

Мислим да се сећам тих твојих фаза самопреиспитивања сопственог постојања на Блогу Б92.

Неки од тих текстова (са све коментарима) су били баш добри.
angie01 angie01 20:34 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

А за модерацију Блога Б92 нисам сигуран да може да брише читаве постове


njao, bre taso,...kada kliknes, obavesti moderatora, pojavi se kod autora bloga i kod moderacije prijava- pa ko hoce da obrise, ako uopste hoce.

moderacija moze da obrise sta hoce i post i komentare i blogere.

nekada je moderacija mogla da ulazi u komentare i da ih menja,....nekada su neki blogeri imali moderatorski panel, pa nocu menjali tudje komentare, brisali tudje blogove,...a boga mi, bilo i vecih karambola, pa je sada ovako.


moj komentar se vise odnosio na neku uzajamnu saradnju i komunikaciju, koja bi nekako bila normalna izmedju nas i onih koji o blogu vode racuna- prosto da se cujemo za zdravlje i dogovorimo oko svega, da znamo sta i kako je sada, jer je na kraju ispalo da se dosta toga ne zna, jer ocigledno je drugacije i to promenljivo, od slucaja do slucaja,...ono, bilo bi lepo i pristojno.

i to ne prevashodno zbog neki losih stvari, vise zbog nekih dobrih,...i uzajamnog uvazavanja.
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:34 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

angie
pa u tom smislu, mogu samo da kazem, kako se pizon uredno zadovoljno keseljio na jednu od najodvratnijih uvreda-ako je to uopste moguce gradirati- koju je krki u alternaciji uputio meni i to kao zeni, ono najbedastiji i najprizemniji sklop bljuvotina, a na ucitani smisao izrecenog- znaci sa ociglednom pocetnom intencijom, ako je to uopste bitno, sem za razumevanje patologije profila.


Otkud ti ta ideja da sam se ja ZADOVOLJNO KESELJIO na uvredu koju je tebi nekada naneo Krkar?

Prvo, nisam to video.
Drugo, ti imaš iskrivljenu sliku o meni, da misliš da se ja radujem kada komšiji krava crkne.

Grešiš. Ja volim da komšija ima debelu i lepu kravu.
pizona, kao nekog ko evo kmeci i proziva kada je on dokacen-


Ne kmečim. Kmeče bebe, a ja sam odrastao i argumentovano sam izneo jedno činjenično stanje.
A ti, umesto da izneseš tvoj slučaj - kada te je Krkar neodgovorno vređao, kao i da se iznesu i drugi slučajevi koji dokazuju da se imenovani previše bahato ponaša u komunikaciji sa drugim blogerima, te se hvataš za mene, te meni deliš lekcije i pripisuješ prizemne izraze kao što su "keseljenje", "kmečanje" i sl.


Da se nešto razumemo.
Uopšte mi nije bila namera da tražim bilo čije sažaljenje.
Ja sam taj moj slučaj, koji se dogodio pre nekoliko dana, izneo ponukan pisanjem dobrog Tase da bi trebalo da se na Blogu B92 svi pridržavamo pravila, kako onih koje je uredništvo bloga propisalo, tako i opštih civilizacijskih pravila.

U isto vreme, shodno onoj narodnoj "Kome šteta njemu i sramota", ja se nelagodno osećam zbog toga što sam ponovo sve to izneo i stavio na videlo, a taman sam počeo da ga guram u stranu i zaboravljam. Hteo ne hteo, ja moram to da otrpim. I preživeću kao što i drugi preživljavaju i gore situacije.

A spontano mi je izletelo ono "Taso, ako si video nisi reagovao", i to samo iz jednog razloga. Negde sam video da je Tasa jednom izjavio da dobro poznaje Krkara, još sa studija, kao i da njemu ne treba mnogo zamerati na oneme što govori.

A sada videh da neko pominje da je on u zavadi s Krkarom, što ja nisam znao niti sam mogao pretpostaviti.

Stoga još jednom moje izvinjenje Tasi ako sam nešto nespretno formulisao i napisao. Stvarno mi je žao.

Da završim. Ovaj primer kako me je Krkar izvređao treba pre da služi njemu na štetu, a ne meni na vajdu. Premda, je činjenica da on bahato nastupa na ovom blogu prema mnogima, pa njemu ne vredi prečati. Treba ga ignorisati.

Ipak, kao dama koja je dugo na ovom blogu, zaslužuješ orhideju:


milisav68 milisav68 20:38 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

arianna
Svi junaci nikom ponikoše. Niko ništa da kaže. Slažu se ljudi, izgleda, sa raznim mentalnim proliferacijama. Milo im da čuju, pročitaju, milozvučno im za uši i moždane centre, tuđe vređenje. Srećni su, valjda, šta li?

Ma ne bre.

Ima tu raznih stvari i razloga.

Nego, suviše se pažnje pridaje tome, a nema razloga.

Takav je posao, ni ja ga ne volim.
angie01 angie01 21:14 26.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

Prvo, nisam to video.


pizone, video si i preneo, mislim na svoj blog kao podrugljivo podsecanje uz odobravanje jednom drugom blogeru, koji je bio autor te gadosti, a krki je sa odusevljenjem podrzao i sve to ponovio, da bi i on isto tako,...uostalom, vec smo to izraspravljali, setices se lagano- stvarno me mrzi sada da trazim i kopiram,....rekla sam ti jos tada i tamo,...i nije ni vazno, sem u delu gde podvlacim, da se na blogu generalno ne reaguje na bljuvotine i stvari koje ovo mesto cine smetlistem, ili se cak i tapse na iste- do momenta kada se to nesto ruzno tice nas licno.

ja protiv tebe nemam nista, te nemam razloga da ti nesto ucitavam,...a to ne radim ni inace.

( jos si me bio i banovao, zbog onoga sto sam ti rekla na tu temu)

hvala za cvet.
emsiemsi emsiemsi 04:57 27.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

vladimir petrovic

...

Otkud ti ta ideja da sam se ja ZADOVOLJNO KESELJIO na uvredu koju je tebi nekada naneo Krkar?
---

Ма, Владимире --- пусти кркара !
Нема ту шта више да се каже, него, ти се држи оне народне ... он теби сердаре, ти њему војводо !
И недај се !
emsiemsi emsiemsi 05:01 27.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

angie01
А за модерацију Блога Б92 нисам сигуран да може да брише читаве постове


njao, bre taso,...kada kliknes, obavesti moderatora, pojavi se kod autora bloga i kod moderacije prijava- pa ko hoce da obrise, ako uopste hoce.

moderacija moze da obrise sta hoce i post i komentare i blogere.

nekada je moderacija mogla da ulazi u komentare i da ih menja,....nekada su neki blogeri imali moderatorski panel, pa nocu menjali tudje komentare, brisali tudje blogove,...a boga mi, bilo i vecih karambola, pa je sada ovako.


moj komentar se vise odnosio na neku uzajamnu saradnju i komunikaciju, koja bi nekako bila normalna izmedju nas i onih koji o blogu vode racuna- prosto da se cujemo za zdravlje i dogovorimo oko svega, da znamo sta i kako je sada, jer je na kraju ispalo da se dosta toga ne zna, jer ocigledno je drugacije i to promenljivo, od slucaja do slucaja,...ono, bilo bi lepo i pristojno.

i to ne prevashodno zbog neki losih stvari, vise zbog nekih dobrih,...i uzajamnog uvazavanja.

Њао, како је то некада било док се знао ред у "златне дане блога" !
Ви просвећени члнаови ЦК се лепо договорите коме ћете да запушите уста - прекрасно, демократкси, лепо и пристојно ...
Јеботе, стварно је онај комуњаризам оставио трајне последице на многима.
tasadebeli tasadebeli 06:27 27.04.2017

Re: Пензионери

"Напољу се чуо цвркут птица и шетња пензионера," што би рекла једна моја другарица из гимназије у писменом задатку.

vladimir petrovic

Tasa jednom izjavio da dobro poznaje Krkara, još sa studija



Не баш толико добро. Имамо много више заједничких познаника из тог доба студирања него што се познајемо.
А студирали смо одавно. Још пре 30 година.
После свако ишао својим путем.
Сад смо обојица већ пред пензијом. То јест, били бисмо да није ових душманских закона у Србији који се усклађују са ЕУ.

П.С. - Наши стари су одлазили у пензију са 55-60 година старости. Замисли мене како улазим у основношколску учионицу са 67-70 година старости...Да смо ми сви живи и здрави дотле, али треба, да се послужим речником о којем овде причамо, имати муда од титанијума и живце к'о конопце за тако нешто.




sven.en sven.en 08:25 27.04.2017

Re: Čemu..

Ne kmečim. Kmeče bebe, a ja sam odrastao i argumentovano sam izneo jedno činjenično stanje.

Bebica. :)

Nije to tako strašno.

Krkar je rekao Tasi da je ljotićevac, tako nekako, grdno mnogo, Taso njemu uzvratio sa klerofašisto i papučaru jedan(!).

Draškali se malo, jel da?

Dočim je meni: fukaro(!), maršnuo me, da se vratim u Bosnu, Srbiju sam njegovu rušiti došla, da sam srbočetnik paljanske kulture.. rekao mi Krkar, Tasi nikad ne znaš šta misli ako nešto misli..

Uzvratih sa: da popuši kurac đeneralu Mladiću i Karadžiću, poslala sam ga zadnji put u pičku materinu jer je manipulisao (tad su me banovali na sedam dana) i rekoh mu par puta da je džuks, a, da, i ustaša..Krkaru, ne Tasi.

Nekad je i simpatičan. Krkar, Taso ne znam kakav je. Romantičan, ovih dana, izgleda.

Elem, simpatičan, (kvit smo sowieso), drag i duhovit, ponekad, kao Truman Kapote u Infamous.



Na samom početku Harper Li (glumi je Sandra B. i mnogo bolja uloga od one za koju je dobila Oskara, one katastrofalne), priča kako se Truman vrtio u krug: u kostimu, pahuljice, čini mi se, i, bio je tužan, nisu mu došli roditelji na fest, ugledao da ih nema i počeo da se vrti u krug.. možda je i Krkar siledžija jer je tužan, u kostimu pahuljice? :)

Za neupućene (ako takvih uopšte ima), Harper i Truman se poznaju od djetinjstva. U vrijeme kad piše Ptice rugalicu, Truman je pozove da zajedno odu u Kanzas - mjesto masakra za koje je saznao slučajno u novinama - i iz tog je nastala njegova knjiga Hladnokrvno ubistvo, nakon tri godine pisanja.

Fascinanta priča dvoje ljudi, slavnih, tj splet okolnosti i dvije knjige.*

Hladnokrvno ubistvo (i Doručak kod Tifanija), ima na Netu..Ptica rugalica (i Idi, postavi stražara), isto, ima na Netu.

Kad sam već tu, godinu dana prije, 2005, za ulogu Trumana u filmu Capote, Filip S. H. dobija Oskara..



Pogledati oba, obavezno, i pročitati knjige, ne bi li imali viziju. :)

.. mislim da je drugi film nepravedno skrajnut radi prvog, npr Sandra B. kao Harper Li - sa bijelim čarapicama i kariranom suknjom, provincijalka sa prvom knjigom - čini se autentičnija. I sam Truman je neodoljiv i spontan i itd.. ali je i elegantan i ekscentričan u prvom. Il Harper kao Francuskinja neka, tiha, u lijepom kaputu. Hm. Dva filma o životu kao dva pogleda na jednog čovjeka.

*) Са њом је остао близак до своје смрти. Капотеу је управо Харпер Ли послужила као модел за стварање лика Идабел у роману Други гласови, друге собе. Са друге стране Харпер је Дила, лика из њеног романа Убити птицу ругалицу, базирала управо на Труману. Коментаришући ово пријатељство Труман је изјавио: „Господин и госпођа Ли живели су јако близу, а Харпер Ли ми је била најбољи пријатељ. Да ли сте читали њен роман Убити птицу ругалицу? Ја сам један од ликова у тој књизи чија се радња одвија у истом градићу у Алабами где смо обоје одрасли. Њен отац је био адвокат, те смо она и ја стално одлазили на суђења када смо били деца. Ишли смо на суђења уместо у биоскоп..“ (Wikipedia)
emsiemsi emsiemsi 09:25 27.04.2017

Re: Čemu..

sven.en
Ne kmečim. Kmeče bebe, a ja sam odrastao i argumentovano sam izneo jedno činjenično stanje.

Bebica. :)

Nije to tako strašno.

Krkar je rekao Tasi da je ljotićevac, tako nekako, grdno mnogo, Taso njemu uzvratio sa klerofašisto i papučaru jedan(!).

Draškali se malo, jel da?

Dočim je meni: fukaro(!), maršnuo me, da se vratim u Bosnu, Srbiju sam njegovu rušiti došla, da sam srbočetnik paljanske kulture.. rekao mi Krkar, Tasi nikad ne znaš šta misli ako nešto misli..

Uzvratih sa: da popuši kurac đeneralu Mladiću i Karadžiću, poslala sam ga zadnji put u pičku materinu jer je manipulisao (tad su me banovali na sedam dana) i rekoh mu par puta da je džuks, a, da, i ustaša..Krkaru, ne Tasi.

...

Ја сам те сваки пута подржао --- снажно и непопустљиво !
arianna arianna 10:31 27.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

milisav68
arianna
Svi junaci nikom ponikoše. Niko ništa da kaže. Slažu se ljudi, izgleda, sa raznim mentalnim proliferacijama. Milo im da čuju, pročitaju, milozvučno im za uši i moždane centre, tuđe vređenje. Srećni su, valjda, šta li?

Ma ne bre.

Ima tu raznih stvari i razloga.

Nego, suviše se pažnje pridaje tome, a nema razloga.

Takav je posao, ni ja ga ne volim.



Prosvetli me, sreće ti :)))))

Koje su to stvari i razlozi, da bi se ljudi, koji se međusobno ne poznaju, i sa čijem se mišljenjem ne slažu, vređali?

Nije li logičnije reći - "ne slažem se", nego: "lopovi","ubico", "debilu", "govedo"...?
eloy eloy 10:53 27.04.2017

Re:vladimir petrovic Čemu ovo sviranje

a ja sam odrastao i argumentovano sam izneo jedno činjenično stanje.
A ti, umesto da izneseš tvoj slučaj - kada te je Krkar neodgovorno vređao, kao i da se iznesu i drugi slučajevi koji dokazuju da se imenovani previše bahato ponaša u komunikaciji sa drugim blogerima, te se hvataš za mene, te meni deliš lekcije i pripisuješ prizemne izraze kao što su "keseljenje", "kmečanje" i sl
.



aureus aureus 11:35 27.04.2017

Re: Пензионери

tasadebeli
"Напољу се чуо цвркут птица и шетња пензионера," што би рекла једна моја другарица из гимназије у писменом задатку.

Više mi se sviđa da penzioneri cvrkuću, a da ptice skakuću.
milisav68 milisav68 12:27 27.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

arianna
Koje su to stvari i razlozi, da bi se ljudi, koji se međusobno ne poznaju, i sa čijem se mišljenjem ne slažu, vređali?

Pa, nekultura, frustracije, kompleksi, privilegije, to im je posao, dosada, nevidljivost (na internetu)...
Nije li logičnije reći

Možeš i da ignorišeš (i vređanje, i tuđe razmišljanje).
sven.en sven.en 12:41 27.04.2017

Re: Čemu..

emsi





karabasbarabas karabasbarabas 12:41 27.04.2017

Re: Čemu..

Elem, simpatičan, (kvit smo sowieso), drag i duhovit, ponekad, kao Truman Kapote u Infamous.


Tudjman Kapote.
FTFY
angie01 angie01 14:53 27.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

Њао, како је то некада било док се знао ред у "златне дане блога" !
Ви просвећени члнаови ЦК се лепо договорите коме ћете да запушите уста - прекрасно, демократкси, лепо и пристојно ...
Јеботе, стварно је онај комуњаризам оставио трајне последице на многима.


pa svako iole razuman, bi shvatio da sam rekla upravo suprotno od ovog tvog zakljucka,...no hajde, barem se vesele neki naokolo.
tasadebeli tasadebeli 19:00 27.04.2017

Re: Čemu..

sven.en

Elem, simpatičan, (kvit smo sowieso), drag i duhovit, ponekad, kao Truman Kapote u Infamous.


Ко?
Кркар или ја?
Ово све остало из читавог коментара сам разумео...

П.С. - Мала исправка, ако допуштате...

Нисам рекао клерофашиста него криптофашиста.

Разлика је ипак значајна...

Али у папучама је свакако. Пази, није папучар, него у папучама. И то је разлика. Значајна.
Чисто зарад истине у реинтерпретацији тог дијалога.

EDIT:
Tasi nikad ne znaš šta misli ako nešto misli..


Ретко и мало. И радо се сећам како то изгледа.
Мислим то... Размишљање и такве ствари... Било некад, моја Свен, било некад...


tasadebeli tasadebeli 19:06 27.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

angie01

njao, bre taso,...kada kliknes, obavesti moderatora, pojavi se kod autora bloga i kod moderacije prijava- pa ko hoce da obrise, ako uopste hoce.

moderacija moze da obrise sta hoce i post i komentare i blogere.


Нисам ја то све знао, Енџи, у почетку... Али, ето, учим полако...


sven.en sven.en 19:45 27.04.2017

Re: Čemu..

Ко? Кркар или ја?

Samo ako si i ti obarao ruke sa H. Bogartom..
П.С. - Мала исправка, ако допуштате...

Naravno..

Iskreno, nisam vidjela kad ti je (il dal?) Krkar rekao da si ljotićevac - Neko jeste, naknadno, pa sam to iskonstruisala kako mi paše tj izmislila prvu vjerovatnoću..

I još iskrenije, nisam pratila blog - dolazila tad - a bilo je nešto, nekih ružnih riječi... ne govorim o mojoj neupućenosti iz čistunstva (ko fol nemam vremena pratiti problemčiće među divnim ljudima), ne, jednostavno se nisam skoncentrisala - kako me napraviše i rodiše bistru, povežem manje informacija nego što je to potrebno prosječnom ljudskom stvoru, da sazna.. - ukratko, ako nešto ne znam to je iz dva razloga: 1. nisam prisutna 2. nisam se skoncentrisala da iz ničeg dobijem nešto..

Kad smo kod ispravke i neistine.
Нисам рекао клерофашиста него криптофашиста.

Da, fino zamislih kako u vatikanskoj loži, sa masonima, kuje zavjeru protiv našeg Roda..rekoh ja, vidiš li.
Разлика је ипак значајна...

Jeste, ni u istu rijeku ne ugaziš dva puta.
Али у папучама је свакако. Пази, није папучар, него у папучама. И то је разлика. Значајна.


Чисто зарад истине у реинтерпретацији тог дијалога.

"Ja ne prikazujem svijet kako ga vidim, već kako ga mislim." Hemingvej
Било некад, моја Свен, било некад.

:)
tasadebeli tasadebeli 20:45 27.04.2017

Re: Čemu..

sven.en

Samo ako si i ti obarao ruke sa H. Bogartom..



Нисам, нисам... Ја сам ипак неколико година млађи, па сам то радио са Пекинпоом...





(Ето видиш колико си у праву када кажеш да сам непоправљиви романтик и драматик...)
sven.en sven.en 09:40 28.04.2017

Re: Čemu..

(Ето видиш колико си у праву када кажеш да сам непоправљиви романтик и драматик...)

:)

mlatisa mlatisa 17:30 29.04.2017

Re: Čemu ovo sviranje

angie01
Imam utisak da više ne pričamo o reagovanju na tuđe vređanje?


pa u tom smislu, mogu samo da kazem, kako se pizon uredno zadovoljno keseljio na jednu od najodvratnijih uvreda-ako je to uopste moguce gradirati- koju je krki u alternaciji uputio meni i to kao zeni, ono najbedastiji i najprizemniji sklop bljuvotina, a na ucitani smisao izrecenog- znaci sa ociglednom pocetnom intencijom, ako je to uopste bitno, sem za razumevanje patologije profila.


Ja prijavljujem moderatoru sve takve nasilnike, ali imam utisak da se mnogo ne uzbuđuju. Ni nasilnici ni moderatori.
Atomski mrav Atomski mrav 22:34 25.04.2017

1000 зашто, 1000 зато

- Зашто долазите на Блог Б92?

Зато што углавном има нешто занимљиво да се прочита.

- Шта очекујете да ћете ту пронаћи, а шта, у ствари, проналазите?

Очекујем да ћу пронаћи занимљиве и инспиративне текстове и коментаре. Углавном и буде тако, додуше измешано са оним што није ни занимљиво ни инспиративно али Боже мој...

- Зашто пишете на Блогу Б92, било ауторске постове, било коментаре?

Зато што понекад желим да учествујем у расправи а понекад из зајебанције. Ово се односи на коментаре, текст нисам написао доста дуго.

- Шта је то што вас тера да толико свог драгоценог времена (јер ипак нисмо бесмртни, нисмо богови, нећемо живети вечно, нико од нас) трошите на читање онога што је неко други написао ма шта год то било или на писање нечега за шта се надате да ће неко прочитати, уместо што бисте то време могли можда и лепше, чак и корисније да проведете?

Понекад је интересантније читати и писати на Блогу Б92 него радити неке објективно корисније ствари... онда има ту и прокстра..., простак..., прокнас... оно што је Пајић рекао - кад ми се не мили баш да се бавим тим кориснијим стварима па Блог буде савршен начин да се убије време... а некад се ето нађе времена и за једно и за друго.

- Шта очекујете да ћете добити читањем туђих текстова и коментара?

Очекујем да ћу прочитати нешто занимљиво, пре свега. Ако је још и корисно, онда срећи нема краја. :)

- Шта очекујете да ћете постићи писањем сопствених текстова и коментара?

Некад желим да се озбиљно укључим у расправу а некад просто желим да се мало зезам.

Иначе сам на Блогу скоро од самог почетка и мислим да је раније било више људи који су писали текстове и да је самим тим било и више добрих текстова. Некада је и модерација била присутнија и активнија. Сад су нека друга времена, јбг. тако је како је.

Споменуо си кафану... мени Блог некада баш личи на кафану. Има музике, распреда се о свему и свачему, има свађа... само нема конобара откако се променио газда кафане.

zilikaka zilikaka 23:40 25.04.2017

Re: 1000 зашто, 1000 зато

само нема конобара откако се променио газда кафане.

Kanda su zato gosti navalili onoliko da sami kuvaju.
narcis narcis 23:48 25.04.2017

Re: 1000 зашто, 1000 зато

zilikaka
само нема конобара откако се променио газда кафане.

Kanda su zato gosti navalili onoliko da sami kuvaju.

misliš vako, blog plus kuvanje
nsarski nsarski 19:28 26.04.2017

Re: 1000 зашто, 1000 зато

narcis
zilikaka
само нема конобара откако се променио газда кафане.

Kanda su zato gosti navalili onoliko da sami kuvaju.

misliš vako, blog plus kuvanje

Smej se smej, samo se smej...

Ali jedan od boljih recepata je tzv. blackened fish koji je propagirao Paul Prudhomme, legendarni kuvar iz Nju Orleansa. (Umro od debljine, nažalost).



Tako može i piletina da se prema (za one koji su vični).

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:07 29.04.2017

Re: 1000 зашто, 1000 зато


Tako može i piletina da se prema (za one koji su vični).

Bacačem plamena?
JJ Beba JJ Beba 00:38 26.04.2017

kako što dolazimo?



noboole noboole 13:06 26.04.2017

Re: kako što dolazimo?

JJ Beba





Ko su sad ovi? Bora Corba i Dejan Cukic?
angie01 angie01 13:21 26.04.2017

Re: kako što dolazimo?

Bora Corba i Dejan Cukic?


boracorba i mali alek.
noboole noboole 14:31 26.04.2017

Re: kako što dolazimo?

angie01
Bora Corba i Dejan Cukic?


boracorba i mali alek.

Ahahahahah, koji sam ja slepac!

Tek sad vidim morfing


EDIT: Jao, pa eno ga i Seselj :)
angie01 angie01 18:57 26.04.2017

Re: kako što dolazimo?

Jao, pa eno ga i Seselj :)


..i toma s alekom:).
docsumann docsumann 19:02 26.04.2017

Re: kako što dolazimo?

Jao, pa eno ga i Seselj :)


znači to je prije povratka u budćnost!

noboole noboole 00:57 26.04.2017

.

Ja sam poceo da dolazim na B92 blog zbog Biljane Srbljanovic. I sada dolazim zbog nje, po navici.


ADDEN-DUM-DUM:

Hajd, da ne budem toliko skrt:

* Knezevic-Cosic

* Cirkovic

* Krugolina Borup

* Dawngreeter

* Jelena Gall

* Predrag Azdejkovic
sasaminijature sasaminijature 06:52 26.04.2017

кјцоењирфх

Блог случајно почео да пратим. Један период пратио свакодневно. Решио да се укључим. Пратио га због доста занимљивих персона које пишу и коментаришу, има свега.
Прикључио се искључиво што тако радим и у приватном животу, Радим потпуно неочекиване ствари, ексцентрик по природи ( круг људи које срећем приватно је дијаметрално супротан овдашњим), проширујем видике.
Заниљиве су ми реакције људи на одређене теме и њихова интеракција. Од тих занимљивих тренутака/феномена ми је колико су људи несигурни у себе, подложни ограничавању себе, лако запаљиви, предвидиви. За сада посматрам интеракцију блогера и мојих речи ( углавном пишем оно што ме никада није интересовало). Све ово радим и због немања времена за live интеракцију, посао.....
sevarlica sevarlica 07:51 26.04.2017

praktikum

-Зашто долазите на Блог Б92?

Kapiram da je prosecan Bloger na B92 inteligentniji od 90% današnjih prenosilaca informacija i stavova (novinara, kolumnista, itd.).

-Шта очекујете да ћете ту пронаћи, а шта, у ствари, проналазите?

Informaciju, različite stavove o temama, neki generalni zaključak, to isto i pronalazim.

-Зашто пишете на Блогу Б92, било ауторске постове, било коментаре?


Postavljanje pitanja u neznanju i iskazivanje stava (u nadi da će mi neko svojim komentarima promeniti stav)

-Шта очекујете да ћете добити читањем туђих текстова и коментара?

-Шта очекујете да ћете постићи писањем сопствених текстова и коментара?


Iz istog razloga kao sa pisanjem komentara.
Verovatno je lična težnja da sumnjam u sve, pa i u svoje stavove i zaključke, pa samim bitisanjem na Blogu B92 očekujem da pročitam nešto novo što će ili potvrditi moje zaključke ili me potaći da ponovo razmotrim moje stavove i mišljenje, posebno što zaista imam visoko mišljenje o načitanosti većine blogera i načinu na koje iznose stavove. Nekada se zapodene i posprdna rasprava bez neke težine ali čak je i ona interesantna.

Jedino što me nervira, ali to me nervira generalno, je ta jednodimenzionalnost i nekada okorelost u stavovima i razmišljanju, što automatski vodi ka onom stavu "sa nama ili protiv nas".
Po meni:
1. Ne postoje teme koje su nedodirljive i o svakoj se može raspravljati.
2. Mislim da bi autorima trebalo oduzeti pravo brisanja komentara koji ne narušavaju pravila komunikacije.
freehand freehand 07:56 26.04.2017

Re: praktikum

2. Mislim da bi autorima trebalo oduzeti pravo brisanja komentara koji ne narušavaju pravila komunikacije.

To pravo ne postoji kao takvo, svodi se na meru i osećaj autora, i to vrlo retki i rade.
sevarlica sevarlica 10:08 26.04.2017

Re: praktikum

freehand
2. Mislim da bi autorima trebalo oduzeti pravo brisanja komentara koji ne narušavaju pravila komunikacije.

To pravo ne postoji kao takvo, svodi se na meru i osećaj autora, i to vrlo retki i rade.


Slažem se, nego govorim o principu.
noboole noboole 13:05 26.04.2017

Re: praktikum

sevarlica

Kapiram da je prosecan Bloger na B92 inteligentniji od 90% današnjih prenosilaca informacija i stavova (novinara, kolumnista, itd.).



Da nije ovo sindrom "tapsimo jedni druge malo po ramenu"?

sevarlica sevarlica 13:49 26.04.2017

Re: praktikum

noboole
sevarlica

Kapiram da je prosecan Bloger na B92 inteligentniji od 90% današnjih prenosilaca informacija i stavova (novinara, kolumnista, itd.).



Da nije ovo sindrom "tapsimo jedni druge malo po ramenu"?



Možda i jeste, ali kad otvorim novine ili pogledam informativni program većine televizija, mislim da ono što sam napisao ne govori mnogo lepo o noma koliko loše o njima.
sugarbaby sugarbaby 08:16 26.04.2017

a ja vala

zbog alsovih trolova pao mi list ispred kuće šta sad da radim i krkarevog mrš u pizdu materinu.
tek iz tvog uvodnog teksta videla da disklejmer ne dopušta trol koji - upravo smo svedoci - odvede u 400 komentara a i psovanje po nacionalnoj osnovi i psovanje uopšte čemu je debeli/pućavi onoliko sklon.

ponekad dolazim slavne srpske politike radi, tog mutljaga bez granica, kada me po pravilu neuporedivo više interesuju komentari nego osnovni post.

i inače su mi DearTaso daleko zanimljiviji komentari, ako uopšte rešim da tako gubim vreme, umesto da šetam šetam šetam.

u stvari, blog mi stara ljubav, a ja sam mu verna, ma koliko se nakupilo užasno glupih i nepismenih, dosta njih sa autorskom opcijom.
mrak.


sven.en sven.en 08:59 26.04.2017

Al da se ne skvasim..

Taso, jesi li razmišljao da se pomiriš sa Krkarom? - kanda si malo romantičan. Melanholičan. Fali vam, dobrim drugarima, fina balerina da pravi pizdarije. Il? - žuta pilad da joj budete, da vas čuva, pazi, mazi..
cassiopeia cassiopeia 09:45 26.04.2017

Re: Al da se ne skvasim..

kanda si malo romantičan


Tasa romantičan?!?

On je samo veliko dete koje živi u zabludi da su svi drugari i fini jedni prema drugima i sad je u fazi da je razočaran i preispituje svoje razloge bivstvovanja na blogu. To ti je ono kad imaš neki problem i kad ga podeliš sa drugim ljudima tvoj se učini manjim i staviš ga realne okvire i guraš dalje. Izvini Taso, morala sam i ja malo da kenjam
sven.en sven.en 10:05 26.04.2017

Re: Al da se ne skvasim..

Tasa romantičan?!?

I dramatičan.
:)

emsiemsi emsiemsi 18:35 26.04.2017

Re: Al da se ne skvasim..

sven.en
Taso, jesi li razmišljao da se pomiriš sa Krkarom? - kanda si malo romantičan. Melanholičan. Fali vam, dobrim drugarima, fina balerina da pravi pizdarije. Il? - žuta pilad da joj budete, da vas čuva, pazi, mazi..

Тако је !
Правда за кркара !
tasadebeli tasadebeli 06:48 27.04.2017

Re: Al da se ne skvasim..

sven.en
kanda si malo romantičan.


I dramatičan.
:)


Да, сасвим на месту. Али, надам се, и поред свега тога, ретко када хектичан и хистеричан.

cassiopeia
On je samo veliko dete koje živi u zabludi


Да знам и то. Чујем то свакога дана. Шта да се ради... С ким си, такав си, каже стара изрека.
Тешим самог себе помишљу да је можда боље бити велико дете него мали човек.



mlekac mlekac 09:12 26.04.2017

Pazi vamo...

Ja sam od onih što se ne sećaju ni šta je juče bio ručak, a nekmoli zašto sam počela da dolazim na Blog?

Doduše, znam zašto još uvek dolazim - prija mi. Sem toga, blogeri su mi pomogli kad sam bila baš, baš potonula i nikada neću moći dovoljno da im se zahvalim na tome.

A pišem jer sam skriboman po prirodi. Pišem i na FB i na TW, al' kad me "nažulja" neka tema onda obavezno pišem na blogu.

Bilo je perioda kad sam ovde obitavala svakodnevno, a bilo je i meseci da me RL toliko zaokupi da blog ni otvarala nisam.

Al' to ti je kao sa kafanom u starom kraju. Pre ili kasnije vratiš se da vidiš ko je od društva pretekao, ko se oženio, šta ima novo i koji su se novi klinci pojavili u "tvojoj" kafani.

expolicajac expolicajac 09:23 26.04.2017

Malko sam glup

Pa mi objasnite zašto se uvek sve što nije pristojno, nije kulturno, nije moralno, a posebno nije "SRBSKI", vezuje za Krkara? "Ću pomislim" da je nedajtigabože on neki strani plaćenik ili što je još gore domaći izdajnik.
myredneckself myredneckself 10:24 26.04.2017

Re: Malko sam glup


Taso, prvo da kažem da sam zapatila neki mali, a grupni crush, čudan, jer me drži evo već devet godina na ovom mestu, iako sam nekad mislila da se tu skupljaju najbezvezniji likovi, da ću tu ostati kratko, onoliko koliko traju ti iznenadni, neobjašnjivi i kratkotrajni zanosi u realnom životu.
U tom periodu bilo je svega. Kao u svakoj kafani tako i u ovoj virtuelnoj, kojoj osnovni šmek naravno ne čini osoblje i enterijer, već gosti koji joj daju i ulivaju dušu, bilo je raznih ponašanja i dešavanja: od svađa, najbezobraznijeg vređanja na ličnom nivou, skandala, sklapanja i rasklapanja virtuelnih prijateljstava, praznih priča, bespotrebnih filozofiranja i pametovanja, raznih podlosti, iznenadnih udara s leva, desna, itd.

Nekad smo se ponašali baš kao poslednje bitange, u poslednjoj kafančini u koju smo svratili da bančimo i lumpujemo, i unapred znali da nam se može, jer ionako ne mislimo da platimo ceh.

A zašto sam još tu, i zašto se vraćam posle pauza?
Pa, meni je blogB92 ipak ostao jedno dobro, toplo mesto, u globalu, s više pametnih, duhovitih i u suštini dobrodušnih ljudi, pomalo razbarušenih, s malom i onom dobrom dozom nekog simpatičnog i potrebnog ludila za ovo mesto, (inače ne bi tolike godine još uvek bilo interesantno) koji su me nekada noću kad tek stignem da se po prvi put dnevno ulogujem, terali da se pitam bože, jesam li ja normalna, soba mi zveči od smeha u ovo doba?! Kako da ove najmilije (c.r. reanimator) objasnim ovim drugim mojim kućnim najmilijima?

Stigli su i novi blogeri od kojih su se mnogi lepo uklopili u zatečenu blogoatmosferu.

Neki od starih među koje spadam i sama, se sve ređe pojavljuju i s postovima, i s komentarima, ali ja to tumačim kao mali umor od previše lepote, sreće i zadovoljstva, jer čovek ne može stalno da podnosi preveliku dozu blogolepote i blogosreće, pa može u svemu tome da uživa samo do određenog nivoa, preko koga bi svako dalje uživanje bilo nezdravo, nepoželjno i suvišno.
Treba nekad i predahnuti, odmoriti, zaželeti se...
Zbog toga, što se mene tiče. Ne valja ni kad je stalno suviše lepo i dobro, ne liči na stvarnost.

Eto, takav mi je ovaj blog B92.
I još ga trpim. A i on mene.
anonymous anonymous 10:54 26.04.2017

Re: Malko sam glup

expolicajac
Pa mi objasnite zašto se uvek sve što nije pristojno, nije kulturno, nije moralno, a posebno nije "SRBSKI", vezuje za Krkara? "Ću pomislim" da je nedajtigabože on neki strani plaćenik ili što je još gore domaći izdajnik.


Strani plaćenik je sigurno,što ne znači da je i domaći izdajnik.

Treba prvo definisati " domaći "
Ustanoviti lokaciju i da li je uopšte ima.
cassiopeia cassiopeia 09:40 26.04.2017

...

Moguće da nisam pažljivo čitala, šta ti u stvari želiš da saznaš?
Mnogo se, bre, raspituješ!

Mnogo dobro zezanje bilo u potpalublju, puštala se super muzika, pričale svakakve priče i smejalo da te stomak zaboli. Onda sam se registrovala jer su me privukli ti divni ljudi i njihove priče. Nekad je izgledalo šašavo, pljuštali komentari kao da smo na grupnom chat-u, skupljala se šarena i vesela ekipa, mnoge od njih sam upoznala u stvarnom životu, toliko smejanja i dobrih priča je vredelo preneti u realnost.

I kad se sve promenilo, neki otišli, drugi došli, ostala navika svraćanja i sad već duže vreme imam osećaj dosade i smaraju me kilometarski komentari u kojima se sve svede na pljuvanje i omalovažavanje sagovornika. Zašto i dalje dolazim? Nije sve propalo, Bocvena napiše dobar blog s vremena na vreme, opet se navučem i dolazim.

bocvena bocvena 10:30 26.04.2017

Re: ...

kas, ljubav za tebe.

meni je blog uvek beg od realnog sveta. kao što sam u "pelena fazi" izlazila samo s drugaricama koje nemaju malu decu ili kad sam položila vožnju sedala u kola samo sa nevozačima:)

čist eskapizam.

problem je što je ovo dominantno politički blog i drugih tema je sve manje, pa je i mene manje. nit imam šta bitno da kažem nit da dodam u komentarima ono što sam već triput prežvakala.
nikvet pn nikvet pn 10:23 26.04.2017

?


Ко највише воли овај блог?

Овај блог нужно мора највише да воли неко ко се овде никад није ни појавио, ни слова није прочитао нити написао.

А то је - Чарлијева лепша половина.
docsumann docsumann 17:38 26.04.2017

Re: ?

А то је - Чарлијева лепша половина.


a ja mislio da je čarli savršeno simetričan.
ono il se šiša skroz kratko, ili nosi razdeljak kao kapetan Miki



a za ljepšu polovinu
narcis narcis 11:23 26.04.2017

evo zašto

eloy eloy 18:05 27.04.2017

Re:narcis ti li si

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:08 26.04.2017

Late arrival

Хајде да одговорим и ја на Тасину анкету.

- Зашто долазите на Блог Б92?
- Шта очекујете да ћете ту пронаћи, а шта, у ствари, проналазите?
- Зашто пишете на Блогу Б92, било ауторске постове, било коментаре?
- Шта је то што вас тера да толико свог драгоценог времена (јер ипак нисмо бесмртни, нисмо богови, нећемо живети вечно, нико од нас) трошите на читање онога што је неко други написао ма шта год то било или на писање нечега за шта се надате да ће неко прочитати, уместо што бисте то време могли можда и лепше, чак и корисније да проведете?
- Шта очекујете да ћете добити читањем туђих текстова и коментара?
- Шта очекујете да ћете постићи писањем сопствених текстова и коментара?

Долазим највише због тога што ме занима шта други људи мисле о стварима о којима и сама размишљам, а генерално волим да размењујем идеје (а понекад и да се расправљам).

Немам нека конкретна очекивања, посебно немам висока очекивања, па скоро никада нисам разочарана оним што затекнем на блогу.

Пишем зато што се надам да ће некога занимати мој угао гледања, али и због себе јер писање обично подстиче јасноћу мисли.

Немам утисак да проводим нездраву количину времена на блогу и трудим се да то буде у неком међувремену, осим када се баш захукта дискусија.

Сви имамо друкчија искуства, образовање, струке, животне ситуације итд, па је моје очекивање да видим други начин гледања на ствари од мог, и обрнуто, надам се да ће мој начин гледања некоме да укаже да може и тако да се посматра.
marco_de.manccini marco_de.manccini 14:29 26.04.2017

виртуелна поморанџа

И сам сам боловао од разних блоговских дечјих болести (кад нисам вакцинисан), укључујући и метаблоговање (блоговање о блоговању), али сад кад сам старији и паметнији (сигуран сам за барем једно од ова два) мислим да је то прилично глупа фаза (глупа у смислу непродуктивна, бескорисна, мучна)**. Желим ти брзо оздрављење.

** Изгледа да у овом периоду болујем од заградитиса (прекомерна употреба коментара у заградама).
noboole noboole 14:39 26.04.2017

Re: виртуелна поморанџа

marco_de.manccini
И сам сам боловао од разних блоговских дечјих болести (кад нисам вакцинисан), укључујући и метаблоговање (блоговање о блоговању), али сад кад сам старији и паметнији (сигуран сам за барем једно од ова два) мислим да је то прилично глупа фаза (глупа у смислу непродуктивна, бескорисна, мучна)**. Желим ти брзо оздрављење.

** Изгледа да у овом периоду болујем од заградитиса (прекомерна употреба коментара у заградама).



("Ja vidim samo ono u zagradama" . noboole/scheme-reader-mode)
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:23 26.04.2017

Re: виртуелна поморанџа

Ти онда волиш да програмираш у лиспу.
niccolo niccolo 20:21 26.04.2017

Re: виртуелна поморанџа

И сам сам боловао од разних блоговских дечјих болести (кад нисам вакцинисан), укључујући и метаблоговање (блоговање о блоговању)

To je onaj period kad pokušavaš sve ovo da definišeš...posle se opustiš i prihvatiš ga kakvo jeste.
alselone alselone 20:55 26.04.2017

Re: виртуелна поморанџа

posle se opustiš i prihvatiš ga

docsumann docsumann 17:15 26.04.2017

nekad su se


ljudi na blogu ljepše oblačili.
imali su stila - nosili kratke rukave na ludačkoj košulji
obavili bi ruke oko sebe i prstima se uhvatili iza leđa


danas je sve drugačije
i sve je isto
angie01 angie01 17:58 26.04.2017

Re: nekad su se

danas je sve drugačije
i sve je isto


pa nije,

neki su se pravili fini dok su uslovi to zahtevali,
onda, kada su se okolnosti promenile u nekom drugacijem pravcu, neki su se pokazali
u pravom svetlu, a neki su zbog toga otisli, a neki dosli.
docsumann docsumann 18:54 26.04.2017

Re: nekad su se

pa nije,


nije isto?

il' nije drugačije?

angie01 angie01 19:00 26.04.2017

Re: nekad su se

nije isto?


nije isto- drugacije je:).
docsumann docsumann 19:06 26.04.2017

Re: nekad su se

angie01
nije isto?


nije isto- drugacije je:).


pa to sam i napisao.

angie01 angie01 20:23 26.04.2017

Re: nekad su se

pa to sam i napisao.


eto, verujem ti, ako kazes.
docsumann docsumann 06:13 27.04.2017

Re: nekad su se

angie01
pa to sam i napisao.


eto, verujem ti, ako kazes.


danas je sve drugačije
Atomski mrav Atomski mrav 22:50 27.04.2017

Re: nekad su se

Kako beše ono - u socijalizmu je bilo otuđenje čoveka od čoveka, a sada je obrnuto?
eloy eloy 09:48 27.04.2017

kako to vide drugi

izvor Vukajlija


blog B92

internet lokacija na kojoj sertifikovani marginalci iz nepoznatog razloga dobijaju titulu VIP blogeri
pre 9 godina



Blog B92

Brlog gde piše moj do mog. Ustvari - njihov do njihovog.
Primer nije neophodan, jer je brlog očigledan.
pre 7 godina



blog B92

Najbolji nacin da se kvalitetno iznerviraš za nanosekundu.
Potpuno idealno mesto za praktikovanje mentalnog mazohizma.

"... Gledam vas bre kako ovde godinama silujete razum sve u zelji da i sebi i drugima potvrdite svoje psihotichne slike sveta i pri tome vatru bljujete na svakog ko se usudi da vam kazhe 'chekaj bre...' Gledaj samo shta radite u poslednjih nekoliko dana. Ti koja se ubi da drugima nametnesh sve moguce evropske vrednosti kao jedine moguce, onog trenutka kada tebi te vrednosti ne odgovaraju kazhesh 'Trt, evropski kulturni imperijalizam...'
....
Ima li kraja vashem ludilu, gluposti, licemerju, bezobrazluku... (raspodeli prema volji, ionako vas je vecina multitalentovana)..."


Milan Novković Milan Novković 10:47 27.04.2017

Re: kako to vide drugi

eloy


blog B92

Najbolji nacin da se kvalitetno iznerviraš za nanosekundu.
Potpuno idealno mesto za praktikovanje mentalnog mazohizma.

"... Gledam vas bre kako ovde godinama silujete razum sve u zelji da i sebi i drugima potvrdite svoje psihotichne slike sveta i pri tome vatru bljujete na svakog ko se usudi da vam kazhe 'chekaj bre...' Gledaj samo shta radite u poslednjih nekoliko dana. Ti koja se ubi da drugima nametnesh sve moguce evropske vrednosti kao jedine moguce, onog trenutka kada tebi te vrednosti ne odgovaraju kazhesh 'Trt, evropski kulturni imperijalizam...'
....
Ima li kraja vashem ludilu, gluposti, licemerju, bezobrazluku... (raspodeli prema volji, ionako vas je vecina multitalentovana)..."



Ima istine u ovom, recimo 35%+

"Fora" je u učenju, evo primera iz života, paralele:

U baštenskoj sobi, gde sam ja baš hrabro uneo 65" TV, pošto su mi oteli sobu do ulice gde je biblioteka, i pretim da ću uneti 85" (tvrde nestručnjaci da je soba premalena i za 65", al zato ih i zovemo nestručnjaci) ulazi žena preksinoć i počinje da priča.

Sve cool, nego ona ume da priča ravnim, visokim glasom, glasno i bez prestanka, bez disanja, i tako na jedno udisanje vazduha prođe desetak minuta.

Vrata poluotvorena, hodnik, druga vrata i tamo se na na potezu kuhinja-trpezarija, pa na trenutke i treća vrata, kreće sin, pušta neku muziku na iPadu - nači njemu su vibracije u vazdušnom pritisku na trenutak prigušene i može da dođe do vazduha na trenutke. Ipak, zalupi vrata od kuhinje i to mu trgne majku i ona zastane da udahne po drugi put.

Pošto je ona tako mogla satima, a ja sam polako počeo da se gušim pošto, i ovo oću da kažem, nisam utreniran i sinhronišem disanje sa sagovornikom, podsvesno, ja joj kažem kako tačno znam zašto je sin tako preagresivno i bučno zatvorio vrata, i ako bi samo spustila visinu za pola oktave (to joj je, btw, prirodni tonalitet, pola oktave niže) i pravila micro-pauze u priči sve bi bilo ... možda ne tickety boo, al hunky dory sasvim sigurno, bio bi i David Bowie ponosan, da nas je ikad upoznao.

Dodatni bonus je što onda dozvoljava i sagovorniku da nešto kaže.

Naravno, ona digne malo nos i ode, ja se vratim reprizi reprize ili nekoj novoj epizodi jedne od 17 serija što paralelno radim, al mi padne na pamet da je problem ipak kod mene, bila to žena u pitanju, blog, ... i ne zato što učestvujem, tu kraj tvog priloga greši 65%-, po mom mišljenju, nego zato što ne umem da dišem

A sitna vežba, samo, je potrebna
eloy eloy 11:16 27.04.2017

Re:Milan Novković


Da interesantno je to.Moram priznati da me fascinira dimenzija tvog ekrana tv - a jesu li uspeli i rezoluciju da prilagode il se malo pixelizacija prejebava po istom ?

I nisam nešto obrađivao uzorak pa sam naknadno izračunao da si tu negde - po mom proračunu su negde oko 37,6% al dođe mu na isto.
I da zaboravih umalo - disanje svakako vrlo važno ali da ne preskočimo i neizostavno gutanje. Dok se ne proguta ništa.

Milan Novković Milan Novković 11:25 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković

eloy

Da interesantno je to.Moram priznati da me fascinira dimenzija tvog ekrana tv - a jesu li uspeli i rezoluciju da prilagode il se malo pixelizacija prejebava po istom ?

Nisu, ovo je stari TV, 7-8 godina, iz onomad pokušaja da se bioskop dovuče kući.

Nemoguća misija, naravno, i naivna, pa već neko vreme, ponovo, sve češće skoknemo do bioskopa.

Kad sam ja bio mali i išao u bioskop skoro svaki dan u nekim periodima meni je govorilo kako je bioskopski ekran oko 4K, pa bi danas 85" i 4K, pa zdrav dinamički opseg, mladima, možda, rešilo problem, al mi stariji volimo da se hvalimo kako smo mudriji, da prostiš, pa znamo kako bioskop ne može da se dovede u kuću, al za prvu pomoć moje pravilo kaže - što veći TV to bolje, veličina sobe nije bitna
eloy eloy 11:33 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković

Ma bioskop je bioskop - dok se ne oženiš.



A kad se oženiš vežbaš disanje.
eloy eloy 11:38 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković


Šta kaže naša bratska dijaspora u kraljevini po pitnju ove oslobađajuće presude Haradinaju. jesu se potresli ? Ili posle Bregzita to više nije in ?
Milan Novković Milan Novković 12:37 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković

eloy

Šta kaže naša bratska dijaspora u kraljevini po pitnju ove oslobađajuće presude Haradinaju. jesu se potresli ? Ili posle Bregzita to više nije in ?

Ne znam, mi smo to retko diskutovali i pre Brexita, pa i sada.

Ja ionako mislim da su na zapadu političari, novinari i tvorci javnog mnjenja, pa tako i većinsko javno mnjenje, kupljeni od strane zapadne, nad-nacionalne vrhuške.

To, velikim delom, misli i moje društvo, i iako je mnogo više pomereno ka S&T diskusijama, plus hrana, deca, ... potresaju se na nepravde, laži, manipulacije i razaranja, Brexit je nebitan, a njega diskutujemo još manje.

Nego su pametni ljudi, i dosta pragmatični, pa nemaju potrebe za nekim "dubinskim" diskusijama, nego kad i gde mogu da pomognu, u radu, novcu ili informacijama, oni to i urade.

Mislim da smo, prosto, previše matori za naivnost kad je u pitanju zapadna, političko-ekonomska vrhuška, pa smo se, prosto i tiho, pomerili ka prvom pravilu, od mnogo njih, korisnog društvenog rada - pomaganjima i uticajima na one neposredno oko nas, po geografskim, rodbinskim ili društvenim vezama.

A ako se ikad bude glasalo za vešanje Tonija Blera, Klintonovih, Čejnija i sličnih 100-centno ćemo svi ići i dati svoj pozitivan glas.
nsarski nsarski 12:41 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković

A ako se ikad bude glasalo za vešanje Tonija Blera, Klintonovih, Čejnija i sličnih 100-centno ćemo svi ići i dati svoj pozitivan glas.


"Ja sam protiv smrtne kazne, ali ako Ivana Ivaniča ikad budu vešali poći ću da gledam." (M. Bulgakov - Samogonsko jezero)
nsarski nsarski 12:54 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković

Ja ionako mislim da su na zapadu političari, novinari i tvorci javnog mnjenja, pa tako i većinsko javno mnjenje, kupljeni od strane zapadne, nad-nacionalne vrhuške.


Pa, za potvrdu ovoga dovoljna je nadrealna vest od pre par dana da je Saudijska Arabija izabrana da vodi UN komisiju za ženska prava u komitetu za ljudska prava. Saudijska Arabija - ženska prava. 47 članica je glasalo za ovaj potez, ali glasanje je bilo tajno iz razumljivih razloga.
aureus aureus 13:03 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković

nsarski

Pa, za potvrdu ovoga dovoljna je nadrealna vest od pre par dana da je Saudijska Arabija izabrana da vodi UN komisiju za ženska prava u komitetu za ljudska prava. Saudijska Arabija - ženska prava. 47 članica je glasalo za ovaj potez, ali glasanje je bilo tajno iz razumljivih razloga.

Eee, ne bi se to desilo da je mlađani Jeremić uspio da postane glavešina Ujedinjenih Nacija.
Ali ga pokvarenjaci skršiše i slijeva i zdesna.
zilikaka zilikaka 15:50 27.04.2017

Re: Re:Milan Novković

nsarski
Ja ionako mislim da su na zapadu političari, novinari i tvorci javnog mnjenja, pa tako i većinsko javno mnjenje, kupljeni od strane zapadne, nad-nacionalne vrhuške.


Pa, za potvrdu ovoga dovoljna je nadrealna vest od pre par dana da je Saudijska Arabija izabrana da vodi UN komisiju za ženska prava u komitetu za ljudska prava. Saudijska Arabija - ženska prava. 47 članica je glasalo za ovaj potez, ali glasanje je bilo tajno iz razumljivih razloga.

Preletela ovaj članak i setila se priče o ženi koja je zaposlena tamo u avio kompaniji kao kapetan aviona.
Dakle, prošla sve obuke, položila, dobila dozvole po medjunarodnim standardima i leti medjunarodne letove, naravno.
Ali!
S obzirom da je žena i da ne sme da vozi tamo auto, na poso i s posla je dovozi muž il neko od muških članova porodice.

Divna zemlja...
predatortz predatortz 11:49 27.04.2017

Какав нам је то Блог Б92?

Taman onakav kakvi smo i sami mi - svakakav!
anonymous anonymous 20:22 27.04.2017

Зашто пишем....???






Да ли сам онда грешио или грешим .....сада ???
eloy eloy 20:54 27.04.2017

jbg

,javascript:;
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:21 28.04.2017

Sve s razlogom biva

Tasadebeli
... Зашто долазите на Блог Б92?


Odgovoriću kratko, ma koliko će to nekima izgledati smešno i naivno.
Na blog dolazim da bih - učio.
Svesno ii nesvesno.

Nije baš da mi je deviza "Aun aprendo", ali mi je bliska u svakom pogledu.

Naime, učim kada čitam tuđe blogove, učim kada čitam komentare, učim kada pišem svoje blogove.
Što se ovog poslednjeg tiče (moji sopstveni blogovi) učim i kada imam vrlo malo komentara od strane blogokolega. Sam čin postavljanja teksta (bloga) jeste u funkciji učenja.

Ne smetaju mi sporadične svađe među blogerima, ali samo ako su - uljudne.
Daleko od toga da treba samo da se hvalimo, verujući da živimo u najboljem svetu koji postoji. A među nama ima pametnih, manje pametnih, krajnje mediokritetnih i glupih ljudi. To je normalno, ali se od svakoga nešto može naučiti.

Nije strašno biti glup, strašno je biti nevaspitan, prepotentan, samouveren, te gaziti preko drugih.

Smatram i da je strašno (i bolesno) biti verbalni kriminalac, a o jednom takvom sam gore već pisao, pošto nikom ne dajem za pravo da me prostački psuje i omalovažava. A opet, učim sebe da budem trpeljiv. Ne bih voleo da je ovo 18. vek pa da takve nitkove izazovem na dvoboj. Drugim rečima, ne bih voleo da ubijam one koji me grozno povrede. Bolje je da otrpim i da ih se klonim, koliko je to moguće.


Eto.

P. S.
Volim i nauku.

eloy eloy 10:00 28.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva


Ti mora da si zvezdaš?


vladimir petrovic vladimir petrovic 12:48 28.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva

Eloy
Ti mora da si zvezdaš?

Nisam zvezdaš.
Premda mogu da budem ako je u pitanju Etoile rouge.
Naime, u frankofonskom svetu postoji poznato pivo pod tim imenom. Crvena zvezda.


P. S.
Usput, da te podsetim da volim vulkane, ali samo pod uslovom da se ne manifestuju na teritoriji Srbije u sledećih nekoliko miliona godina.

Pisao sam poslednji put o tome, i ti se najpre bio aktivan u komentarima, da bi na kraju pukao pa - kakva nepromišljenost . obrisao sve svoje komentare. Pretpostavljam da si bio zažalio što si se uopšte upuštao u komentarisanje tako apstraktne teme kao što su vulkani.
Šteta, jer su vulkani per se veliki fenomen.
eloy eloy 14:12 28.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva


Pisao sam poslednji put o tome, i ti se najpre bio aktivan u komentarima, da bi na kraju pukao


hahaha nisam nego vidim da si fin čovek pa sam se sklonio da ti ne kvarim temu.Da znaš kolko mi se j....i za ovaj blog i vulkane - pa da ne kvarimo vama kojima je bitno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:32 28.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva

Koj' andrak se uključuješ onda:

a) da bi podjebavao ljude jer si sociopata;
b) da bi istresao stres življenja u BG i rada na "Драгише Мишовића";
c) neiskren si, tragaš za ljubavlju i prihvaćenošću?

Oj, Пижоније, има и онај Red Star Paris.

eloy eloy 15:20 28.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva



Koj' andrak se uključuješ onda:


Pitaju Jevreina zašto Jevreji na pitanje odgovaraju pitanjem ?
Odgovara Jevrein a zašto Jevreji na pitanje ne bi odgovarali pitanjem ?

Ponudio si samo a,b i c. Probaj da dođeš do E i tu ga zaokruži. Ne budi površan jer ćeš za kaznu u ćošak biblioteke.

I ko ti je taj Mišović ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:15 29.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva

eloy


I ko ti je taj Mišović ?



Francuski đak, izgleda da je išao na tekme ovog Red Star Paris. Lekar, idealista. U sumrak fašizma uhapsio ga je Regent zbog antidržavnog delovanja. Na putu ka zatvoru automobil koji ga je vozio udario je tramvaj. Možda ga je Sistem sklonio namerno, možda ne. Narod ga je voleo jer nije naplaćivao preglede siromašnima. Na njegovoj sahrani u Čačku 1940. je bilo 15000 ljudi. Da je poživeo još koju godinu, verovatno bi umro od sramote kada bi video našta mu se komunizam izrodio kada je prešao iz ilegale na vlast. Bog da mu plemenitu dušu prosti.
eloy eloy 08:31 29.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva

i rada na "Драгише Мишовића";


Opet si površan, pominješ ga već 2 put ko Palma Betovena. Nisam u rodu i radu s ćovekom. Opusti se sa pretpostavkama pogrešno su te informisali.

Ne ,,radim na njemu.. - radim na tvom precenjenom samoljublju kad se kurobecaš bez potrebe.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:44 29.04.2017

Re: vladimir petrovic Sve s razlogom biva

eloy


Ne ,,radim na njemu.. - radim na tvom precenjenom samoljublju kad se kurobecaš bez potrebe.


О хвала, хвала. Радиш на мом самољубљу а не интересује те блог? Лажеш бре, гари, а што је најгоре, најгоре је када је човек неискрен према себи. Убр, самољубив нисам, однос о не у патолошкој мери. Само не дам да ме гази нико. Тако сам у емиграцији, сам самцијат, стао на ноге, са самопоштовањем, док нисам стао на ноге, финансијски и репутационо узев.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana