Biz

An Insight, An Idea with Jack Ma

Spiridon RSS / 25.04.2017. u 19:52
Skoro me neko nije odusevio kao ovaj covek. Sedeo sam danas ispred njega i upijao svaku njegovu rec.
Pricao je o potencijalima razvoja biznisa u nerazvijenim zemljama. Njegova osnovna ideja glasi "sto je zemlja manje razvijena, to su vam vece sanse da napravite dobar biznis". On se definitivno zasniva na internetu. To bar ne treba naglasavati. 
Veliki dasa.
Glupo mi je da ga  dalje prepricavam.
Procenite sami. 
 
 


Komentari (105)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nask nask 20:11 25.04.2017

400

We put 400 people in jail

Ili od godina ili od gena ali cinik u meni nije ostavio ni trunku prostora u mom moždanom centru za divljenje finansijsko/privrednim mastodontima. Pogotovo ako su iz PRC.
Spiridon Spiridon 20:59 25.04.2017

Re: 400

ali cinik u meni


pa ovo nije pozitivna osobina da bi se dalje za njom rukovodio ...
nask nask 23:16 25.04.2017

Re: 400

pa ovo nije pozitivna osobina da bi se dalje za njom rukovodio ...


Zavisi od definicije, a ostajem i dalje cinik kada su u pitanju Džekovi.
aureus aureus 20:43 25.04.2017

No tax

“Jack, you have the benefit of being on both sides the equation: early entrepreneur, scratching and clawing to get things done and now a very successful businessman,” Obama said. “How can both government and larger companies” help people like you?

“Yeah, government is simple,” Ma said taking the pitch. “Just reduce the tax, or no tax for these guys.

(LINK: Fortune)

Eh, što ti je kapitalista, pa makar došao iz Kine: smanji mi poreze ili ih potpuno ukini.



Obama razgovara sa Maom i pokazuje mu zašto je važno imati dovoljno duge čarape.
Spiridon Spiridon 20:57 25.04.2017

Re: No tax

“Yeah, government is simple,” Ma said taking the pitch. “Just reduce the tax, or no tax for these guys.”


po meni je ovo brilijantno, mada zvuci otrcano.
aureus aureus 21:02 25.04.2017

Re: No tax

Spiridon
“Yeah, government is simple,” Ma said taking the pitch. “Just reduce the tax, or no tax for these guys.”

po meni je ovo brilijantno, mada zvuci otrcano.

Ali ako im SVIMA smanje poreze ili im SVIMA ukinu poreze, u SVIM zemljama svijeta - onda će doći do pada cijena robe i usluga, i niko od tih biznismena neće imati nikakvu prednost na tržištu. Drugim riječima, vrlo je vjerovatno da bi se njihov biznis širio jednako brzo kao i sada.
Spiridon Spiridon 21:08 25.04.2017

Re: No tax

Ali ako im SVIMA smanje poreze ili im SVIMA ukinu poreze, u SVIM zemljama svijeta - onda će doći do pada cijena robe i usluga,


pa on covek i nije rekao svima, nego preduzetnicima koji su vec poceli da vrte neku lovu i postali ozbiljniji igraci
alselone alselone 21:04 25.04.2017

Alibaba je drzavni projekat

Isto kao i MS ili IBM sa druge strane bare. Nesporno veoma pametan i inspirisuci covek ali i dalje drzavni projekat.
Spiridon Spiridon 21:20 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

ali i dalje drzavni projekat.


a da li bi ti voleo da tvoja zemlja ima drzavni projekat?

on covek daje formulu kako da se pravi drzavni projekat u kome uspesan preduzetnik biva motivisan od drzave i tu im se poklope interesi ...

ili bi voleo da samo ti cimas lovu, a drugima nista ... !?

Ovde jedino skripi ta jeftina radna snaga u kini ... i katastrofalna zagadjenost
aureus aureus 21:26 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Spiridon

Ovde jedino skripi ta jeftina radna snaga u kini ... i katastrofalna zagadjenost

Meni škripi to što nacija sa istorijom od pet hiljada godina pravi toliku količinu smeća i nimalo se ne potresa zbog te činjenice.
A nije da ne umiju da prave vrhunske stvari.
Spiridon Spiridon 21:28 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Meni škripi to što nacija sa istorijom od pet hiljada godina pravi toliku količinu smeća i nimalo se ne potresa zbog te činjenice.
A nije da ne umiju da prave vrhunske stvari.


ko prvi bude napravio neke masine da zaustave tu zagadjenost, taj ce da vlada svetom...

sta li princi misli o ovome?
Mora da se klipan slaze sa mnom ali ga blam da to javno kaze. Ili je dovoljno pokvaren da udari totalnu kontru samo da bi pokazao kako je on najpametniji.

Madaaa ... ja bih mu savetovao da je bolje da se ne javlje
aureus aureus 21:49 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Spiridon
Meni škripi to što nacija sa istorijom od pet hiljada godina pravi toliku količinu smeća i nimalo se ne potresa zbog te činjenice.
A nije da ne umiju da prave vrhunske stvari.


ko prvi bude napravio neke masine da zaustave tu zagadjenost, taj ce da vlada svetom...

Nisam mislio na zagađivanje svog okoliša, mada ću i o tome sada nešto reći.

Mislio sam na kratak rok planirane zastarjelosti mnogih njihovih proizvoda. Ako ja baš svake godine moram da kupim nove slušalice (može biti nešto drugo u pitanju) - svejedno je što su one jeftine: trošim svoje vrijeme na odlazak do prodavnice, isprobavam... a onda one pokvarene bacam u smeće, smeće završava na deponiji, i zajedno sa njim neki dragocjeni materijali odlaze u zemlju (a po neke od tih materijala siroti ljudi u svojim rudnicima idu tri kilometra ispod tla). Umjesto da taj proizvod (ponavljam - može biti i nešto drugo u pitanju) kupim jednom u pet godina, ja ga kupujem svake godine.

Umjesto jednom u pet godina, imaš situaciju da svake godine neki brod mora da potegne iz Kine da bi tu robu donio - pri tom se troši energija i zagađuje okolina: zagađuje se more, zemlja i vazduh.

A još se pravi grijeh prema znanju. Jer ako imamo znanje da napravimo dobar proizvod koji u prosjeku traje pet godina ili fantastičan proizvod koji traje deset godina, onda je zaista kriminal prema znanju uporno praviti proizvod koji traje samo jednu godinu.
Vidjeli smo da je to grijeh i prema ekologiji.

A što se tiče zagađivanja u procesu proizvodnje i izgradnje zemlje, moramo tu biti pošteni.
I Zapad je zagađivao planetu dok se razvijao i izlazio iz siromaštva.
Nije u redu da sad istu stvar spočitavamo Kini.

Ali...
Ali već je, po meni, došao momenat kad bi čitav razvijeni svijet trebalo da kaže Kini ovo: "Odlično je što ste se razvijali i što ste 800 miliona ljudi izvukli iz siromaštva. Kapa dole za taj poduhvat. Sad je ipak vrijeme da mislite malo i na planetu, pogotovo imajući u vidu stanje u kojem se ona nalazi. Ugradite filtere, koristite najmoderniju tehnologiju, radite sve što znate - samo smanjite to zagađivanje."
Spiridon Spiridon 21:58 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Sad je ipak vrijeme da mislite malo i na planetu, pogotovo imajući u vidu stanje u kojem se ona nalazi. Ugradite filtere, koristite najmoderniju tehnologiju, radite sve što znate - samo smanjite to zagađivanje."


u potpunosti se slazem, a cak i verujem da bi kinezi umeli da poslusaju savet

nadam se samo da ce i Donald umeti da poslusa neki savet.

a meni deluje da slusa ... pomalo ali ipak slusa. Nije on bas glup kao sto izgleda.
aureus aureus 22:54 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Spiridon
Sad je ipak vrijeme da mislite malo i na planetu, pogotovo imajući u vidu stanje u kojem se ona nalazi. Ugradite filtere, koristite najmoderniju tehnologiju, radite sve što znate - samo smanjite to zagađivanje."


u potpunosti se slazem, a cak i verujem da bi kinezi umeli da poslusaju savet

nadam se samo da ce i Donald umeti da poslusa neki savet.

a meni deluje da slusa ... pomalo ali ipak slusa. Nije on bas glup kao sto izgleda.

Cijena intenzivnog razvoja u Kini:



O ovome sam govorio: Od ukupne količine C02 u zadnjih vijek i po - zapadne zemlje su emitovale polovinu.



No, danas su glavni zagađivači Amerika, Kina i EU, s tim što: EU zagađuje mnogo manje na napravljenih 10 000 dolara BDP-a u poređenju sa Amerikom i pogotovo u poređenju sa Kinom. Uz to, EU se po Pariskom sporazumu obavezala da će umanjiti zagađivanje procentualno za najvišu stopu! Paradoksalno. Da bi napravio 10 000 dolara neke vrijednosti - zagađuješ manje od svojih konkurenata i još se obavezuješ se da ćeš smanjiti zagađivanje više od njih.



I Rusi su prilično veliki zagađivači kad se uzme broj stanovnika i snaga ekonomije.
Spiridon Spiridon 23:00 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

I Rusi su prilično veliki zagađivači kad se uzme broj stanovnika i snaga ekonomije.


znaci to je globalan problem koji se resava protokolom, kao Kyoto Protocol iz 1992.

svima je u interesu da ne udisu razna sranja
bladerunner92 bladerunner92 23:05 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


aureus
Mislio sam na kratak rok planirane zastarjelosti mnogih njihovih proizvoda. Ako ja baš svake godine moram da kupim nove slušalice (može biti nešto drugo u pitanju) - svejedno je što su one jeftine


To je iz prostog razloga sto je danas zivotni vek proizvoda veoma kratak zbog konkurencije. Trziste i da najjednostavnije kazem "moda" namece nove proizvode koji se veoma brzo smenjuju i danas je glupo kupiti slusalice koje bi ti da ti traju 5 godina, jer se mozda vec sledece godine pojave slusalice koje mogu da lete na mars i ti budes zeleo da posedujes njih.Kao sto ja imam trpezariju poznatog italjanskog proizvodjaca i ne menjam je jer je bila zaboga skupa i brendirana i sad moram da je gledam i dalje i posle 10 godina. A najradije bih neku jeftinu Formu ideale koju cu da zamenim ako mi dosadi za 2 godine.

Osim toga oni ocigledno idu na obrt , sigurnije im je da prodaju milion pari slusalica od 1 dolara nego da se nadaju da ce naci 10 000 njih koji ce kupiti slusalice od po 100$.
Spiridon Spiridon 23:12 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

slusalice od po 100$.


a i ove neki put ne potraju 2 godine ... desava se ...
aureus aureus 23:17 25.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

bladerunner92

To je iz prostog razloga sto je danas zivotni vek proizvoda veoma kratak zbog konkurencije.

Bila je konkurencija i prije pola vijeka kad su frižideri trajali 30-40 godina (i bili skupi). Došlo je do promjene u ponašanju ljudi i proizvođača. Upravo planeta ispašta zbog toga, a ne mora.
I kao što sam rekao - to je grijeh prema znanju.
Trziste i da najjednostavnije kazem "moda" namece nove proizvode koji se veoma brzo smenjuju i danas je glupo kupiti slusalice koje bi ti da ti traju 5 godina, jer se mozda vec sledece godine pojave slusalice koje mogu da lete na mars i ti budes zeleo da posedujes njih.

Ne mijenjaju se stvari baš toliko brzo kao što proizvođači predstavljaju.
Nego oni, umjesto jednog normalnog koraka, vole da naprave pet sitnih koraka i da na svakom zarade.
alselone alselone 07:51 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

a da li bi ti voleo da tvoja zemlja ima drzavni projekat?


Imali smo, Miskovic, Bogicevic itd. Kakva smo mi Kina, takav je i nas Ma. :)


katastrofalna zagadjenost

Nestvarna zagadjenost. Toliko je zagadjeno da se ne vidi plavo nebo, cak i kad nema oblaka i tada je sivo.

alselone alselone 07:55 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

svima je u interesu da ne udisu razna sranja


Ovo je nacelno, ali konkretno - Kinezima se isplati da disu razna sranja dok razvijaju drzavu. Ima tu jedan problem - "Zapad" se razvio na zagadjivanju i unistavanju zivotne sredine, sa jedne strane, i na pljacki i kolonijama, sa druge strane. I sada kada su zauzeli prvo mesto zele da promene pravila da toga vise nema, pa ih niko ne moze stici.

Znas kako me zabole sto Kinezi kopiraju Britanske kompanije, uf, sve mi puca patka. Sta su ovi njima radili, i koliko su para odatle izvukli pa ni 100 kopira Rovera ne moze nadoknaditi.

To je i Kinezima jasno, pa tako i posluju i tolerisu de fakto kradju, verovatno jos jedno vreme. Kad procene da je egal verovatno ce zaustaviti.
alselone alselone 07:56 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

a i ove neki put ne potraju 2 godine ... desava se ...


Desava se ako otkines kabAl tockicem od stolice, kao ja na primer. Onda kupis JB bezicne za 15 dolara i uzivas. Em jeftine, em dobar zvuk, em nema vise kablova.
aureus aureus 08:33 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

alselone

Ovo je nacelno, ali konkretno - Kinezima se isplati da disu razna sranja dok razvijaju drzavu. Ima tu jedan problem - "Zapad" se razvio na zagadjivanju i unistavanju zivotne sredine, sa jedne strane, i na pljacki i kolonijama, sa druge strane.

Jedan dio Zapada se razvio na pljački i kolonijama, nisu sve zemlje.
U Evropi je četiri-pet zemalja imalo kolonije, možda koja više - zavisi koji period gledamo. Ostale nisu.
SAD su postale najmoćnija zemlja svijeta (na prelazu iz XIX u XX vijek) industrijski i finansijski bez kolonija.
I sada kada su zauzeli prvo mesto zele da promene pravila da toga vise nema, pa ih niko ne moze stici.

Liči da je tako, ali je situacija ipak malo drugačija - broj stanovnika je danas mnogo veći nego prije vijek-dva. Početkom XIX vijeka prvi put smo prešišali milijardu, a vidi koliko nas je sad. Nemam precizne podatke, ali mogu da pretpostavim s obzirom na tehnologiju da danas po stanovniku kao čovječanstvo zagađujemo manje nego na početku industrijske revolucije. (S tim što ličnog smeća pravimo više jer smo veći potrošači.) Samo je stanovnika sedam puta više. Moramo se potruditi da zagađujemo još manje.
Znas kako me zabole sto Kinezi kopiraju Britanske kompanije, uf, sve mi puca patka. Sta su ovi njima radili, i koliko su para odatle izvukli pa ni 100 kopira Rovera ne moze nadoknaditi.

Kinezi kopiraju SVAKOGA, ne samo one koji su ih eksploatisali.
I nas su eksploatisali Turci i Austrougari u nekim krajevima - vijekovima, pa nisam primjetio da smo se dali u besomučno kopiranje turskih i austrijskih proizvoda.
To je i Kinezima jasno, pa tako i posluju i tolerisu de fakto kradju, verovatno jos jedno vreme. Kad procene da je egal verovatno ce zaustaviti.

Krađu bi morali da zaustave odmah, a slično je i sa zagađivanjem gdje moraju početi ubrzano da rade na njegovom smanjenju - i zbog sebe i zbog drugih.
Nemam pravo da govorim u ime drugih, ali možda možemo da kažemo "alal im na ovome (i za krađu i za zagađivanje) samo nek stanu". Usvojili su razna znanja, imaju ogromnu zemlju, imali su tri decenije fantastičnog razvoja i postali su svjetska sila. (Sve predikcije kažu da će polovinom XXI vijeka postojati dvije super-sile, SAD i Kina.) Stvarno im se više neke stvari ne bi smjele tolerisati.
Po meni, postali su punoljetni.
alselone alselone 08:35 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

aureus


Tvoja odmerenost i korektnost u komentarima je toliko fer i na mestu da je iritantno. Daj covece neki ekstrem, nesto da proradi zila glupaca. Covek se sa tobom ne moze ni posvjadjati ko covek.
nsarski nsarski 08:49 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

SAD su postale najmoćnija zemlja svijeta (na prelazu iz XIX u XX vijek) industrijski i finansijski bez kolonija.


Da, na primer, Liberiju su okupirali uglavnom crnci vraćeni iz Amerike, i glavni grad nazvali Monrovia (po predsedniku James Monroe). Danas je to jedna od najsiromašnijih zemalja na svetu. Najgušće naseljeni slum (ili shantytown, ili favela) na svetu je West Point, deo Monrovije, u kome svaki drugi stanovnik ima sidu.

Ovo je u Africi. O kolonijama, zvaničnim ili nezvaničnim, po Centralnoj i Južnoj Americi nećemo ovom prilikom.
aureus aureus 08:58 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

nsarski
SAD su postale najmoćnija zemlja svijeta (na prelazu iz XIX u XX vijek) industrijski i finansijski bez kolonija.


Da, na primer, Liberiju su okupirali uglavnom crnci vraćeni iz Amerike, i glavni grad nazvali Monrovia (po predsedniku James Monroe). Danas je to jedna od najsiromašnijih zemalja na svetu. Najgušće naseljeni slum (ili shantytown, ili favela) na svetu je West Point, deo Monrovije, u kome svaki drugi stanovnik ima sidu.
.
Ovo je u Africi. O kolonijama, zvaničnim ili nezvaničnim, po Centralnoj i Južnoj Americi nećemo ovom prilikom.

Dobro, ima tu nešto. Misliš li da su Liberija i polukolonije u Centralnoj i Južnoj Americi mnogo doprinijele da postanu broj jedan? Po meni, nisu. Amerikanci mnogo više održavaju svoju nadmoć na svjetskoj sceni raznim prljavštinama nego što su se njima koristili dok su postali takva super-sila.
Ne sporim da su nekim nacijama onemogućili ili usporili razvoj.
highshalfbooze highshalfbooze 09:07 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

SAD su postale najmoćnija zemlja svijeta (na prelazu iz XIX u XX vijek) industrijski i finansijski bez kolonija.


SAD su svakako imale koloniju, to je prvo što su imali, oni nisu imali državu, ali su imali Džordža Vašingtona i Aleksandra Hamiltona.
Mi smo imali Vojislava Koštunicu i Borisa Tadića.
aureus aureus 09:19 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

alselone
aureus

Tvoja odmerenost i korektnost u komentarima je toliko fer i na mestu da je iritantno. Daj covece neki ekstrem, nesto da proradi zila glupaca. Covek se sa tobom ne moze ni posvjadjati ko covek.

Ja sam novi i još nisam naučio kako da se svađam na blogu.
Možda će me klipani pokvariti.
aureus aureus 09:21 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Antivirus je počeo da mi reaguje na ovu stranicu nakon komentara Šarskog.
Šarski, da li bi izbrisao tu sličicu iz svog komentara, svakako je ne vidim?
Možda pomogne.
highshalfbooze highshalfbooze 09:29 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Antivirus je počeo da mi reaguje na ovu stranicu


Da, ko je kačio
southworld.net/wp-content/uploads/2013/12/gha5.jpg


umoljava se da ukloni.
vcucko vcucko 09:51 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

aureus

Jedan dio Zapada se razvio na pljački i kolonijama, nisu sve zemlje.
U Evropi je četiri-pet zemalja imalo kolonije, možda koja više - zavisi koji period gledamo. Ostale nisu.

U vreme kad je bilo aktuelna kolonizacija, u Evropi je upravo i bilo toliko zemalja u nekom savremenom smislu.
GB, F, Špa/Por, Hol/Bel, svi su imali kolonije od kojih su se dobrim delom i razvili. I materijalno i - shodno tome - uopšte. I Nemačka je sa državnom stabilizacijom stekla i kolonije (Tanganjika, Namibija). A/H su imale unutrašnje kolonije. Rusija je kolonizovane krajeve jednostavno inkorporirala, što je bilo lakše zbog slabe naseljenosti.
Izuzeci su Skandinavija i Italija (ako ne računamo tragikomičnu abisinsku epizodu). Naravno i istok Evrope koji je uglavnom i sam bio kolonizovan od većih imperijalnih sila.
Tako da se velika većina evropskog stanovništva masno ovajdila od kolonija, direktno ili posredno.
nsarski nsarski 10:08 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Da, ko je kačio

southworld.net/wp-content/uploads/2013/12/gha5.jpg



umoljava se da ukloni.


Izvinjavam se, nije namerno. Mac ne reaguje na viruse. Promenio sliku - nova je iz dailymail.
aureus aureus 10:16 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko
aureus

Jedan dio Zapada se razvio na pljački i kolonijama, nisu sve zemlje.
U Evropi je četiri-pet zemalja imalo kolonije, možda koja više - zavisi koji period gledamo. Ostale nisu.

U vreme kad je bilo aktuelna kolonizacija, u Evropi je upravo i bilo toliko zemalja u nekom savremenom smislu.
GB, F, Špa/Por, Hol/Bel, svi su imali kolonije od kojih su se dobrim delom i razvili. I materijalno i - shodno tome - uopšte. I Nemačka je sa državnom stabilizacijom stekla i kolonije (Tanganjika, Namibija). A/H su imale unutrašnje kolonije. Rusija je kolonizovane krajeve jednostavno inkorporirala, što je bilo lakše zbog slabe naseljenosti.
Izuzeci su Skandinavija i Italija (ako ne računamo tragikomičnu abisinsku epizodu). Naravno i istok Evrope koji je uglavnom i sam bio kolonizovan od većih imperijalnih sila.
Tako da se velika većina evropskog stanovništva masno ovajdila od kolonija, direktno ili posredno.

U vrijeme koje je zaista bitno za ovo što imamo danas, a to su zadnja dva vijeka - postojale su praktično samo dvije kolonijalne super-sile: Britanija i Francuska.
Britanska imperija je 1920. kontrolisala skoro četvrtinu planete (35 miliona kvadratnih kilometara) a odmah iza nje je bila Francuska (skoro 12 miliona kvadratnih kilometara). U poređenju sa ove dvije zemlje sve druge evropske zemlje uključujući Portugal i Holandiju su bile mala maca, a Njemačka je bila ne smijem reći šta.
Španija je popljačkala Južnu i Centralnu Ameriku u XVI i XVII vijeku - silno zlato je stiglo u Španiju, napravili su veličanstvene katedrale, a u XIX vijek su ušli skoro kao siromasi. (Ovu priču rado ponavlja prof. Miodrag Zec kad govori o tome da za jednu zemlju nije dobro da novac stiže džabe: cijene rastu, ne isplati se ništa proizvoditi - jer sve možeš ili dobiti ili kupiti od drugih, i onda te oni marljivi prešišaju, a ti završiš u problemima kad novac prestane da stiže.)

Nije baš nebitno to što su skandinavske zemlje postigle tako puno bez kolonijalizma.
A ni junačka Crna Gora se nije ovajdila od kolonijalizma.
vcucko vcucko 10:20 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

aureus

A ni junačka Crna Gora se nije ovajdila od kolonijalizma.

A čuš, a đe Beograd?
Da ne pominjem Vrbas i Lovćenac, to mu dođe k'o Trinidad i Tobago
aureus aureus 10:26 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko
aureus

A ni junačka Crna Gora se nije ovajdila od kolonijalizma.

A čuš, a đe Beograd?
Da ne pominjem Vrbas i Lovćenac, to mu dođe k'o Trinidad i Tobago

Dobro, bilo je sporadičnih kolonijalizacija po susjedstvu, a najviše tamo gdje je otpor bio najmanji.
Ali to je sve još uvijek unutar Evrope.
vcucko vcucko 10:36 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

aureus

U poređenju sa ove dvije zemlje sve druge evropske zemlje uključujući Portugal i Holandiju su bile mala maca, a Njemačka je bila ne smijem reći šta.

Ne treba potcenjivati doprinos kolonija razvoju NL/B ili Portugala. Važan je i odnos-red veličina matica/kolonije. NL i B su u principu male zemlje. Indonezija ili Kongo, sa svojim prostranstvima, resursima i/ili saobraćajnom važnošću, i te kako su doprineli razvoju matica.
Pogotovo Portugal, većim delom pisane istorije zabita obala na kraju sveta. U odnosu na ogromni i pun resursa Brazil.
aureus aureus 10:41 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko
aureus

U poređenju sa ove dvije zemlje sve druge evropske zemlje uključujući Portugal i Holandiju su bile mala maca, a Njemačka je bila ne smijem reći šta.

Ne treba potcenjivati doprinos kolonija razvoju NL/B ili Portugala. Važan je i odnos-red veličina matica/kolonije. NL i B su u principu male zemlje. Indonezija ili Kongo, sa svojim prostranstvima, resursima i/ili saobraćajnom važnošću, i te kako su doprineli razvoju matica.
Pogotovo Portugal, većim delom pisane istorije zabita obala na kraju sveta. U odnosu na ogromni i pun resursa Brazil.

Ispravna i oštroumna primjedba, g. vcucko.
Prihvatam.
urbana_gerila urbana_gerila 10:48 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko
Ne treba potcenjivati doprinos kolonija razvoju


oseti se da ti je idol onaj lumen što forsira nepostojano j u partizanovom vjesniku.

narcis narcis 11:04 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko
aureus

U poređenju sa ove dvije zemlje sve druge evropske zemlje uključujući Portugal i Holandiju su bile mala maca, a Njemačka je bila ne smijem reći šta.

Ne treba potcenjivati doprinos kolonija razvoju NL/B ili Portugala. Važan je i odnos-red veličina matica/kolonije. NL i B su u principu male zemlje. Indonezija ili Kongo, sa svojim prostranstvima, resursima i/ili saobraćajnom važnošću, i te kako su doprineli razvoju matica.
Pogotovo Portugal, većim delom pisane istorije zabita obala na kraju sveta. U odnosu na ogromni i pun resursa Brazil.

plus što je olandija imala i kolonije po amerigi, južnocentralnoj, surinam, olandski antili, neu zejland u zaćetku.
al nešto ne vidim da kolonije, bar olandske tolko pate kolko vi patite ,, evo sg neka od onih ostrva karibijanskih se podelilo i pola se na referendumu pripojilo olandiji, surovi olanski kolonijalisti su im ostali u lepom sećanju pa sag i posle neželjene nezavisnosti silomsu , naspram olandije, se ponovo kolonijalitzovali pod olandijom. izemti taki kolonijalizami .
vcucko vcucko 11:10 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

urbana_gerila



Samo za tebe:

Svako dobro...
aureus aureus 11:18 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

narcis

al nešto ne vidim da kolonije, bar olandske tolko pate kolko vi patite

Sve i da pate...
Moja poenta*** je u sljedećem:

Moraju li Srbi, Hrvati, Bosanci, Crnogorci, Slovenci, Makedonci, Albanci, Grci,
Bugari, Rumuni, Moldavci, Mađari, Ukrajinci, Bjelorusi, Česi, Slovaci, Poljaci, Austrijanci, Švajcarci, Luksemburžani, Estonci, Letonci, Litvanci, Finci, Šveđani, Norvežani,
Islanđani, Danci, Maltežani pa i Irci i pomenuti Italijani da imaju grižu savjesti

što je nekoliko drugih evropskih nacija imalo tako dobru mornaricu, kvalitetne puške i predatorski instikt pa su pustošili van Evrope?

***) Doduše, počeli smo malo drugačije ovu temu - sa Kinom i zagađenjem, pa odosmo na drugu stranu.
vcucko vcucko 11:19 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

narcis

plus što je olandija imala i kolonije po amerigi, južnocentralnoj, surinam, olandski antili, neu zejland u zaćetku.
al nešto ne vidim da kolonije, bar olandske tolko pate kolko vi patite ,, evo sg neka od onih ostrva karibijanskih se podelilo i pola se na referendumu pripojilo olandiji, surovi olanski kolonijalisti su im ostali u lepom sećanju pa sag i posle neželjene nezavisnosti silomsu , naspram olandije, se ponovo kolonijalitzovali pod olandijom. izemti taki kolonijalizami .

Ne vidim da se iko dotakao patnje. Samo elementarne činjenice da su se zapadnjaci masno ovajdili od kolonija.

To kod tebe biće uslovni refleks još od druga Tite. Tada se polit-korektno govorilo (kada je reč o nekoj "nepoćudnoj" zemlji) da narod stenje po diktaturom tog-i-tog. Ovde niko nije pomenuo stenjanje.
vcucko vcucko 11:35 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

aureus

Moja poenta*** je u sljedećem:

Moraju li Srbi, Hrvati, Bosanci, Crnogorci, Slovenci, Makedonci, Albanci, Grci,
Bugari, Rumuni, Moldavci, Mađari, Ukrajinci, Bjelorusi, Česi, Slovaci, Poljaci, Austrijanci, Švajcarci, Luksemburžani, Estonci, Letonci, Litvanci, Finci, Šveđani, Norvežani,
Islanđani, Danci, Maltežani pa i Irci i pomenuti Italijani da imaju grižu savjesti

što je nekoliko drugih evropskih nacija imalo tako dobru mornaricu, kvalitetne puške i predatorski instikt pa su pustošili van Evrope?

Ne moraju. Mora se samo mreti.
Problem je što navedene slabo ko nešto i pita. A i sami su, uglavnom, bili neka vrsta kolonija. Oni koji se pitaju su imali kolonije.
Tako nekako...
urbana_gerila urbana_gerila 11:40 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko



totikaem, gde nestade "j"?

a, glede naslova - najbolji ste samo u toj paralelnoj stvarnosti iz koje vjesnik priopćava.

svako dobro, takođe...
vcucko vcucko 12:01 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

urbana_gerila

vcucko



totikaem, gde nestade "j"?

a, glede naslova - najbolji ste samo u toj paralelnoj stvarnosti iz koje vjesnik priopćava.

svako dobro, takođe...

Ja se tog "j" ne stidim, naprotiv.

Druga stvar je što se civilizovani ljudi lakše prilagođavaju okolini.
narcis narcis 12:58 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko
narcis

plus što je olandija imala i kolonije po amerigi, južnocentralnoj, surinam, olandski antili, neu zejland u zaćetku.
al nešto ne vidim da kolonije, bar olandske tolko pate kolko vi patite ,, evo sg neka od onih ostrva karibijanskih se podelilo i pola se na referendumu pripojilo olandiji, surovi olanski kolonijalisti su im ostali u lepom sećanju pa sag i posle neželjene nezavisnosti silomsu , naspram olandije, se ponovo kolonijalitzovali pod olandijom. izemti taki kolonijalizami .

Ne vidim da se iko dotakao patnje. Samo elementarne činjenice da su se zapadnjaci masno ovajdili od kolonija.

To kod tebe biće uslovni refleks još od druga Tite. Tada se polit-korektno govorilo (kada je reč o nekoj "nepoćudnoj" zemlji) da narod stenje po diktaturom tog-i-tog. Ovde niko nije pomenuo stenjanje.

urbana_gerila urbana_gerila 13:13 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko
Ja se tog "j" ne stidim, naprotiv.


nemam razloga da ti ne verujem, dapače.


vcucko
Druga stvar je što se civilizovani ljudi lakše prilagođavaju okolini.


čovek se sa vama grobarima edukuje dok je živ:
znači, mimikrija glasila jugoslavenske športske udruge osnovane u bijelom agram gradu iz vjesnika u vesnik - civilizacijski je akt.
vcucko vcucko 13:29 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

urbana_gerila


znači, mimikrija glasila jugoslavenske športske udruge osnovane u bijelom agram gradu iz vjesnika u vesnik - civilizacijski je akt.

Ja sam rođen u bijelom Fiume gradu (Fiume, citta civile; uglavnom). I, za divno čudo, nemam potrebu da se za to pravdam ili manje vrIJednim osJećam. Pa ne vidim ni zašto bi JSD.

A uvek me kopkalo, kako su to mladi četnici na osnivanju uzvikivali:
- kako da se zove?
- zvezda!
- ako je zvezda, onda je crvena!
- uraaa!
narcis narcis 13:49 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

A uvek me kopkalo, kako su to mladi četnici na osnivanju uzvikivali:
- kako da se zove?
- zvezda!
- ako je zvezda, onda je crvena!
- uraaa!

nisu oni čjetnici
oni su rankovićevi udbaši
aureus aureus 13:56 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

narcis
A uvek me kopkalo, kako su to mladi četnici na osnivanju uzvikivali:
- kako da se zove?
- zvezda!
- ako je zvezda, onda je crvena!
- uraaa!

nisu oni čjetnici
oni su rankovićevi udbaši

Crvena Zvezda je 1945. odigrala ukupno 36 utakmica i zabilježila 30 pobjeda, pet remija i samo jedan poraz (od Rumunije u Temišvaru!).
Atipično za novoosnovani klub.
vcucko vcucko 14:08 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

aureus

Crvena Zvezda je 1945. odigrala ukupno 36 utakmica i zabilježila 30 pobjeda, pet remija i samo jedan poraz (od Ruminije u Temišvaru!).
Atipično za novoosnovani klub.

Kad bih bio zlobnik, istakao bih i da je među tih 30 utakmica bilo i gostovanje u bratskoj Albaniji.
A da sam zlonamerno đubre (k'o što nisam) dodao bih: sve to dok je Jasenovac još radio.
Ali nisam. Pa neću da ističem i dodajem
urbana_gerila urbana_gerila 14:15 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko
Pa ne vidim ni zašto bi JSD.


izgleda da ovi tvoji iz kluba nisu tvoji istomišljenici, no, valjda, je i taj dualizam "avangardni" civilizacijski čin.


vcucko
A uvek me kopkalo, kako su to mladi četnici na osnivanju


crvenu zvezdu je, za razliku od vaše samoproklamovane, osnovala istinska avangarda, studenti, uglavnom skojevci - ja sam na to, i te kako, ponosan.
aureus aureus 14:17 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko
aureus

Crvena Zvezda je 1945. odigrala ukupno 36 utakmica i zabilježila 30 pobjeda, pet remija i samo jedan poraz (od Ruminije u Temišvaru!).
Atipično za novoosnovani klub.

Kad bih bio zlobnik, istakao bih i da je među tih 30 utakmica bilo i gostovanje u bratskoj Albaniji.
A da sam zlonamerno đubre (k'o što nisam) dodao bih: sve to dok je Jasenovac još radio.
Ali nisam. Pa neću da ističem i dodajem

Nemoj, nemoj.
Ja sam samo postavio pitanje otkud novoosnovanom klubu odjednom (stadion i) igrači koji tako rasturaju sve na koga nalete?
Gdje je uigravanje, postepen razvoj i proboj na fudbalskoj sceni?
urbana_gerila urbana_gerila 14:22 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko
Kad bih bio zlobnik, istakao bih i da je među tih 30 utakmica bilo i gostovanje u bratskoj Albaniji.


sreća da nisi zlobnik, jer bih ja onda primetio da ste i tvoj klub i ti rođeni u, takođe, bratskoj hrvatskoj, kao i da su vam neke od legendi kluba albanci.


vcucko
A da sam zlonamerno đubre (k'o što nisam) dodao bih: sve to dok je Jasenovac još radio. Ali nisam. Pa neću da ističem i dodajem


sreća, opet, da nisi, jer bih i ja konstatovao da su uniformu "vojske" i reprezentativni dres "države" koja je osnovala jasenovac nosile neke od vaših legendi.
vcucko vcucko 16:47 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

urbana_gerila

sreća, opet, da nisi, jer bih i ja konstatovao da su uniformu "vojske" i reprezentativni dres "države" koja je osnovala jasenovac nosile neke od vaših legendi.

Znaš li, šta je vrhunska, upravo ultimativna pobeda? Svakako ne kad neprijatelja ubiješ. Nego kad ga nateraš da, presvučen u tvoj dres i za tvoj račun, cirkusira po svetu.
To upiši u delije sever manual book, strana i poglavlje 3:1. Može da zatreba
urbana_gerila urbana_gerila 18:11 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko
Nego kad ga nateraš da, presvučen u tvoj dres i za tvoj račun, cirkusira po svetu.



fudbal nije cirkus, bar ne u tom pejorativnom smislu, no kako njegovu i etiku i estetiku objasniti bilo kome ko ga sa cirkusom poredi.
tim pre ako je taj neko navijač avangardne institucije...


vcucko
To upiši u delije sever manual book, strana i poglavlje 3:1. Može da zatreba


e, ovo već jeste cirkus, čak i da zvezda nema tih 12 domaćih trofeja, 30 pobeda i 57 datih golova više - ušati je ono što objašnjava kako nikako nismo i nikada nećemo biti ista dimenzija, ne samo sportska.


nego, kad već pomenuh taj ušati pehar a sledeći tvoju brilijantnu logiku - i ti si od onih avangardnih koji tvrde da je od zvezdinog osvajanja kupa šampiona mnogo veći uspeh partizanov ulazak u grupnu fazu lige šampiona, ono kad u dva navrata nijednom niste uspeli da pobedite, nego prvi put 3 izgubili i 3 igrali nerešeno a drugi put izgubili svih 6 utakmica?
emsiemsi emsiemsi 19:28 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Spiridon
Meni škripi to što nacija sa istorijom od pet hiljada godina pravi toliku količinu smeća i nimalo se ne potresa zbog te činjenice.
A nije da ne umiju da prave vrhunske stvari.


ko prvi bude napravio neke masine da zaustave tu zagadjenost, taj ce da vlada svetom...

sta li princi misli o ovome?
Mora da se klipan slaze sa mnom ali ga blam da to javno kaze. Ili je dovoljno pokvaren da udari totalnu kontru samo da bi pokazao kako je on najpametniji.

Madaaa ... ja bih mu savetovao da je bolje da se ne javlje

Правда за Принција !

emsiemsi emsiemsi 19:31 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

aureus

...
Nisam mislio na zagađivanje svog okoliša, mada ću i o tome sada nešto reći.

Mislio sam na kratak rok planirane zastarjelosti mnogih njihovih proizvoda. Ako ja baš svake godine moram da kupim nove slušalice (može biti nešto drugo u pitanju) - svejedno je što su one jeftine: trošim svoje vrijeme na odlazak do prodavnice, isprobavam...
...

Да не трошиш време на такав начин, само би више смарао.
emsiemsi emsiemsi 19:33 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Spiridon
I Rusi su prilično veliki zagađivači kad se uzme broj stanovnika i snaga ekonomije.


znaci to je globalan problem koji se resava protokolom, kao Kyoto Protocol iz 1992.

svima je u interesu da ne udisu razna sranja

Ма, јебеш климу !
Кога то интересује ?!
Рокај док траје - траје !
emsiemsi emsiemsi 19:36 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

bladerunner92

aureus
Mislio sam na kratak rok planirane zastarjelosti mnogih njihovih proizvoda. Ako ja baš svake godine moram da kupim nove slušalice (može biti nešto drugo u pitanju) - svejedno je što su one jeftine


To je iz prostog razloga sto je danas zivotni vek proizvoda veoma kratak zbog konkurencije. Trziste i da najjednostavnije kazem "moda" namece nove proizvode koji se veoma brzo smenjuju i danas je glupo kupiti slusalice koje bi ti da ti traju 5 godina, jer se mozda vec sledece godine pojave slusalice koje mogu da lete na mars i ti budes zeleo da posedujes njih.Kao sto ja imam trpezariju poznatog italjanskog proizvodjaca i ne menjam je jer je bila zaboga skupa i brendirana i sad moram da je gledam i dalje i posle 10 godina. A najradije bih neku jeftinu Formu ideale koju cu da zamenim ako mi dosadi za 2 godine.

Osim toga oni ocigledno idu na obrt , sigurnije im je da prodaju milion pari slusalica od 1 dolara nego da se nadaju da ce naci 10 000 njih koji ce kupiti slusalice od po 100$.

Ти маш такву, а ја имам буков трпезаријски сто стар преко 50 година.
Ја не морам да мењам ни наредних 50 година.
Заменим мушему сваке године, када буде сва у фронцлама - и терај даље.
Столу не може ништа ни атомска бомба.
Успут --- могу само да замислим шта би кркар дао за овај сто.
emsiemsi emsiemsi 19:40 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

alselone
aureus


Tvoja odmerenost i korektnost u komentarima je toliko fer i na mestu da je iritantno. Daj covece neki ekstrem, nesto da proradi zila glupaca. Covek se sa tobom ne moze ni posvjadjati ko covek.

Сагласан !
Никада од њега блогер !
Кркару - помагај !
narcis narcis 19:48 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

могу само да замислим шта би кркар дао за овај сто.

то што је нешто старо не значи и да је вредно, а пошто кажеш да је тај сто 50 г. стар начи произведен сеамдесет и неке, стил - ништа , изглед ништа
вредност само на основу кубикаже ораховог материјала по тренутној цени.
зачуди би се кад би видео даданас тај сто вреди манје него што си га платио ономад.
vcucko vcucko 20:09 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

urbana_gerila

nego, kad već pomenuh taj ušati pehar a sledeći tvoju brilijantnu logiku - i ti si od onih avangardnih koji tvrde da je od zvezdinog osvajanja kupa šampiona mnogo veći uspeh partizanov ulazak u grupnu fazu lige šampiona, ono kad u dva navrata nijednom niste uspeli da pobedite, nego prvi put 3 izgubili i 3 igrali nerešeno a drugi put izgubili svih 6 utakmica?

Ne znam zaista, ko to tvrdi.
Po svemu mi se ne čini da si tinejdžer i da se na tom nivou prepucavaš po komentarima fudbalskih vesti na b92

Ono što ću uvek da tvrdim, jeste: Partizan je '66. stigao do finala preko prvaka Francuske (Nant), Nemačke (Verder), ČSSR (Sparta) i Engleske (Man. Utd) i izgubio finale jer nije bilo zrelosti, možda ni volje da se to dobije. To jeste bio podvig na nivou Barija '91. Ali i jedno i drugo je samo neka davna i slavna prošlost, zbogom i nema više.

A propos Barija '91:
- Zvezda je bila najozbiljniji, jedini svetski klub u SFRJ;
- kao takva imala je i bolje timove nego '91., ovako odoka svaki tim iz '70-ih je bio bolji;
- ali '91. je sazrela da uzme trofej, uz 4 najvažnija faktora:
Faktor 1: mudra prodaja Piskija, žonglera koji u životu ništa bitno nije osvojio, a nije da nije imao s kim; sa njim kao glavnom zvezdom, doživeli bi samo neki novi Keln.
Faktor 2 je godinu pre toga preplivao Dunav.
Zbog Faktora 3 Ćiro nije pojeo diplomu, iako je obećao.
Faktor 4: sreća, mnogo sreće koja svakako prati hrabre, a od poluvremena revanša protiv Bajerna pa nadalje je rešila da Zvezdi vrati za sva glupo izgubljena četvrtfinala i svašta nešto; ponavljam, zasluženo.

Ovaj grobar je, inaće, ispratio sve te "domaće" utakmice sem Švajcaraca, tamo sa juga rupe, ispod semafora Još bilo normalnih...
milisav68 milisav68 21:02 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko

Kad bih bio zlobnik, istakao bih i da je među tih 30 utakmica bilo i gostovanje u bratskoj Albaniji.
A da sam zlonamerno đubre (k'o što nisam) dodao bih: sve to dok je Jasenovac još radio.
Ali nisam. Pa neću da ističem i dodajem


aureus aureus 21:50 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

milisav68



Dobro, dobro, to smo već svarili: Crvena Zvezda je bila jaka od početka, a ljudi su se posle četiri godine rata zaželjeli i nečeg normalnog.
Svejedno što rat nije još završen - vidjelo se da će biti. Nemojmo ni smetnuti s uma da je Beograd oslobođen s jeseni 1944.

urbana_gerila urbana_gerila 22:24 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko
Ne znam zaista, ko to tvrdi.


gomila, u koju ne ubrajam tinejdžere iako su na sličnom mentalnom nivou.
od onih koje bi mogao da znaš, recimo - nenad bjeković i božo koprivica.


vcucko
Ono što ću uvek da tvrdim, jeste: Partizan je '66. stigao do finala preko prvaka Francuske (Nant), Nemačke (Verder), ČSSR (Sparta) i Engleske (Man. Utd) i izgubio finale jer nije bilo zrelosti, možda ni volje da se to dobije. To jeste bio podvig na nivou Barija '91. Ali i jedno i drugo je samo neka davna i slavna prošlost, zbogom i nema više.


još jedna grobarska zamena teza - ništa ne može da se poredi sa osvajanjem kupa šampiona, najo.
dok se igra fudbal na onom trofeju biće urazano zvezdino ime kao potvrda da ljubav ponekad ume da bude i bajka, a ne samo setna tugovanka u kojoj je eto, malo zafalilo...

što se tvoje ekspertize tiče, uglavnom sam saglasan, osim glede piksija koji je bio najbolja evropska desetka tih godina i jedna od najboljih uopšte, a verovatno i najbolji fudbaler sa ovog prostora od kad se krpenjača zakotrljala.


vcucko
Ovaj grobar je, inaće, ispratio sve te "domaće" utakmice sem Švajcaraca, tamo sa juga rupe, ispod semafora Još bilo normalnih...


normalni grobar - je oksimoron.

ne sećam se kada sam poslednji put bio na vojnom stadionu a da nije igrala zvezda, ali ovaj zvezdaš(može i ciganin) i dalje tvrdi da je gledao više partizanovih utakmica nego mnoge grobarske vođe navijača, pri čemu ne mislim na novokomponovane.
urbana_gerila urbana_gerila 22:37 26.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


milisav68


nešto si, garant, hteo da kažeš, milisave?
trebalo je da puknemo kao partizan, i to ne protiv albanske reprezentacije nego fljamurtarija, to?
jbg, da ste uz fadilja vokrija doveli i sokola kushta - možda bi i prošli, pa, bar, ne bi bilo:
neko ima bari neko fljamurtari!

milisav68 milisav68 06:55 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

urbana_gerila
neko ima bari neko fljamurtari!

Nemaš pojma - neko pamti Bari neko Fljamurtari.

Samo sam dokumentovo cuckovu priču, čuj, prva prijateljska utakmica u inostranstvu, pa sa reprezentacijom Albanije.

Mi smo samo radili svoj posao - stub srpstva.

Partizan je JSD, osnovali ga komunisti (vojska), kao i Zvezdu, i šta sad?

Da se promene imena u Kokarda i Četnik?

Što se mene tiče, mogu slobodno da ih pogase (naročito fudbalske klubove), a trofeji u muzej (da ne kažem - davno prošlo vreme).

I Steaua više ne postoji.

Država treba da pomaže amaterski sport, a ko hoće profesionalnu ligu, nek je osnuje (pod okriljem FIFA/UEFA), i nek sami trpe svoje promašaje/uspehe.

Ovo sad je besmisleno zaluđivanje "naroda", sve zajedno sa "navijačima".
urbana_gerila urbana_gerila 10:32 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


milisav68
Nemaš pojma - neko pamti Bari neko Fljamurtari.


samo da vidim da li pratiš na času.


glede muzeja:
kako javlja beogradska policija, noćas su opljačkani muzeji i zvezde i partizana.
iz zvezdinog - lopovi su, između ostalog, odneli i pehare dobijene za osvajanje i kupa šampiona i interkontinentalnog kupa.
iz partizanovog - nepoznati počinioci su odneli džezvu za kafu.


o promeni imena ne razmišljamo, a ako bi do toga došlo - to više ne bi bio moj klub.
mislim da je isto i kod vas, premda - ko zna, vaš predsednik je već menjao ime vašem starijem bratu zagrebačkom...


što se tiče privatizacije - saglasan, apsolutno!
vcucko vcucko 11:11 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

urbana_gerila


mislim da je isto i kod vas, premda - ko zna, vaš predsednik je već menjao ime vašem starijem bratu zagrebačkom...


Neko je rekao limenke? Železnik? Linija 88?
Ovaj lik?

Lep čovek u pm. Retko lep.
aureus aureus 11:16 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

vcucko

Ovaj lik?

Lep čovek u pm. Retko lep.

Ne prisjedaj mi na muku.
urbana_gerila urbana_gerila 11:18 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


vcucko
Lep čovek u pm. Retko lep.


neko maliciozan bi rekao da te trese stokholmski sindrom, ja neću.
freehand freehand 17:10 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Mi smo imali Vojislava Koštunicu i Borisa Tadića.

Mi smo imali Zorana Đinđića i Vojislava Koštunicu.
@Aureus - SAD su čitave jedna ogromna kolonija. prvo spoljna pa unutašnja. Britanska, francuska, pa onda Jug kolonija SEvera, pa redom i po slojevima. Tek onda dođe ono što je profa pomenuo, Kompanije banana i razne Paname, do Ognjene zemlje i onda na istok i zapad okeanima i morima.
freehand freehand 17:17 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Ja sam samo postavio pitanje otkud novoosnovanom klubu odjednom (stadion i) igrači koji tako rasturaju sve na koga nalete?

Kako otkud? Studenti od stipendija, avangarda od honorara. Koji tih godina nisu bili baš veliki, te je žrtva bila tim značajnija.
freehand freehand 17:19 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

jer bih ja onda primetio da ste i tvoj klub i ti rođeni u, takođe, bratskoj hrvatskoj, kao i da su vam neke od legendi kluba albanci

Šta je ovde tačno problem?
aureus aureus 19:19 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

freehand
Ja sam samo postavio pitanje otkud novoosnovanom klubu odjednom (stadion i) igrači koji tako rasturaju sve na koga nalete?

Kako otkud? Studenti od stipendija, avangarda od honorara. Koji tih godina nisu bili baš veliki, te je žrtva bila tim značajnija.

A da spomenemo i to da je 1945. godine ugašen predratni šampion "Jugoslavija" i da je jedan broj njenih igrača odmah prešao u novoosnovani klub Crvenu Zvezdu i počeo da nastupa za nju i da je Zvezda dobila "Jugoslavijin" stadion takođe?
- Nema šta, dobar početak.
Ja sam zvezdaš, to pominjem čisto faktografski.
Čak je i crveno-bijela boja dresova preuzeta od "Jugoslavije".

E, da - došli su i neki igrači iz drugog predratnog beogradskog velikana BSK-a (takođe ugašenog 1945), među njima Rajko Mitić.
urbana_gerila urbana_gerila 19:46 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat


freehand
Šta je ovde tačno problem?


kao što je lepota u oku, tako je i problem samo u glavi observera.

ako mene pitaš - ne samo da nema problema, nego i žalim za bazom, makar bila i samo sportska.
problem nastaje tek kada se ne samo mimikrija proglasi za civilizacijski akt, nego se odigra i biblijski igrokaz sa trunom i brvnom.

no, kako na neviđeno ne samo tvrdim nego i garantujem da si grobar - razmisli da li ti je do patkognječenja.
freehand freehand 20:54 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

no, kako na neviđeno ne samo tvrdim nego i garantujem da si grobar - razmisli da li ti je do patkognječenja.

Sa tobom se po pravilu sve pretvara u gnječenja i to iz meni nejasnih razloga, ali uvek imam dobre volje. Elem, bio sam grobar od momenta kad mi je objašnjeno da ja, kao, navijam (dakle od druge ili treće godine), do momenta kad su oni balavi mamlazi, jedni pa drugi, dakle fudbaleri pa košarkaši - poskidali dresove da bi pokazali lik narko-dilera koji su (bila bi to olakotna okolnost) bili naterani da nose. Kimi je bio žuti, Mutavi je crveni karton. Vučela mi je, doduše pre toga, taman dobrodošao. Tako da - ne, nisam grobar.
I slažem se za Piksija.
A nikako ne vidim u čemu je problem sa Zagrebom, Prekazijem, Šaljom, Vokrijem.
alselone alselone 21:01 27.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

highshalfbooze highshalfbooze 14:31 28.04.2017

Re: Alibaba je drzavni projekat

Mi smo imali Zorana Đinđića i Vojislava Koštunicu.

Potpuno si u pravu. Hvala što si me ispravio.
narcis narcis 21:58 25.04.2017

ma ja bi

sve te što neće da paćaju porez bacio sa ivice zemlje, pravo u bezdan.
sve to treba da se strelja.
Spiridon Spiridon 22:01 25.04.2017

Re: ma ja bi

sve te što neće da paćaju porez bacio sa ivice zemlje, pravo u bezdan.
sve to treba da se strelja.


ja da sam predsednik srbije, ja bi tebe Dragoljube uglavio negde u ministarstvo kulture

regionalni kulturni atase ... pa te posaljem u bugarsku na more na neki seminar, a tamo piletineee ... kolko ti dusa oce. A ti izadjes posle seksa na hotelsku terasu, sa casom belog vina u ruci i peskirom oko struka i kazes:" leleeee Dragoljobe, sta te snadje za relativno kratko vreme".


narcis narcis 22:17 25.04.2017

Re: ma ja bi

Spiridon
sve te što neće da paćaju porez bacio sa ivice zemlje, pravo u bezdan.
sve to treba da se strelja.


ja da sam predsednik srbije, ja bi tebe Dragoljube uglavio negde u ministarstvo kulture

regionalni kulturni atase ... pa te posaljem u bugarsku na more na neki seminar, a tamo piletineee ... kolko ti dusa oce. A ti izadjes posle seksa na hotelsku terasu, sa casom belog vina u ruci i peskirom oko struka i kazes:" leleeee Dragoljobe, sta te snadje za relativno kratko vreme".



znaš li ti da sam ja samo jednom bio u blgarsku i to na jedan da, i reko nitkad više, pa taman izgubio ministarstvo.
tačnije još jednom sam peške prelazio granicu, blgarski avtobus skoji je moja sestratrebalo da putuje uolandijunije teo da stanjuje uniš pa smo morali da uniđemo sto metra u blgariju, prvo je blgarka carinjkinja drkala moju sestru polasata što joj je dala holandski pasoš kad je srpkinja, nema veze što je holanđanka, pa su ne posle drkali drugi carinici na izlaz, pola sata smo stajali ispred prazan šalter. ma zajebigi, daleko gi ružna zemlja.
Spiridon Spiridon 22:31 25.04.2017

Re: ma ja bi

nema veze što je holanđanka, pa su ne posle drkali drugi carinici na izlaz, pola sata smo stajali ispred prazan šalter. ma zajebigi, daleko gi ružna zemlja.


to vise nece da bude problem kad udjemo u EU, to su direktive koje njima evropa zadaje ... inace niko ne bi hteo da udje u Evropu ako bi vec imali sve na dlanu ...

ok beli sengen je za sada zeleno svetlo, jedino sto te i pored toka ponekad drkaju ... narocito komsije =)) Ali ako udjemo u uniju to nestaje.
bladerunner92 bladerunner92 22:39 25.04.2017

Re: ma ja bi

ja da sam predsednik srbije, ja bi tebe Dragoljube uglavio negde u ministarstvo kulture

regionalni kulturni atase ... pa te posaljem u bugarsku na more na neki seminar, a tamo piletineee ... kolko ti dusa oce. A ti izadjes posle seksa na hotelsku terasu, sa casom belog vina u ruci i peskirom oko struka i kazes:" leleeee Dragoljobe, sta te snadje za relativno kratko vreme".


narcis narcis 22:42 25.04.2017

Re: ma ja bi

Spiridon
nema veze što je holanđanka, pa su ne posle drkali drugi carinici na izlaz, pola sata smo stajali ispred prazan šalter. ma zajebigi, daleko gi ružna zemlja.


to vise nece da bude problem kad udjemo u EU, to su direktive koje njima evropa zadaje ... inace niko ne bi hteo da udje u Evropu ako bi vec imali sve na dlanu ...

ok beli sengen je za sada zeleno svetlo, jedino sto te i pored toka ponekad drkaju ... narocito komsije =)) Ali ako udjemo u uniju to nestaje.

pa za mog života teško da će uniđemo, mada ja više i nemam di da putujem, a i da imam neću.
ostareja dzdnju godinu naglo, sag mi i beograd daleko.
samo kad bi mogo ovako da provodim staros nebi mi teško pala
Spiridon Spiridon 22:42 25.04.2017

Re: ma ja bi

bladerunner92
ja da sam predsednik srbije, ja bi tebe Dragoljube uglavio negde u ministarstvo kulture

regionalni kulturni atase ... pa te posaljem u bugarsku na more na neki seminar, a tamo piletineee ... kolko ti dusa oce. A ti izadjes posle seksa na hotelsku terasu, sa casom belog vina u ruci i peskirom oko struka i kazes:" leleeee Dragoljobe, sta te snadje za relativno kratko vreme".




akcenat je na "za relativno kratko vreme" =)))
narcis narcis 22:45 25.04.2017

Re: ma ja bi

Spiridon
bladerunner92
ja da sam predsednik srbije, ja bi tebe Dragoljube uglavio negde u ministarstvo kulture

regionalni kulturni atase ... pa te posaljem u bugarsku na more na neki seminar, a tamo piletineee ... kolko ti dusa oce. A ti izadjes posle seksa na hotelsku terasu, sa casom belog vina u ruci i peskirom oko struka i kazes:" leleeee Dragoljobe, sta te snadje za relativno kratko vreme".




akcenat je na "za relativno kratko vreme" =)))

eto , još nepostanu minister a već obradova i oraspoloži blogopučanstvo
Spiridon Spiridon 22:45 25.04.2017

Re: ma ja bi

samo kad bi mogo ovako da provodim staros nebi mi teško pala


mislis na ovo?

Good Time Drakče Got The Blues (original version)


Spiridon Spiridon 22:48 25.04.2017

..

sam sebe trolujem

danas me ovo pomerilo. Prejak dokumentarac ... reportaza ...

narcis narcis 23:31 25.04.2017

Re: ..

Spiridon
sam sebe trolujem

danas me ovo pomerilo. Prejak dokumentarac ... reportaza ...


a ja se baš pitam di štuče vlada mutant kad on postao beograđanin.
Spiridon Spiridon 23:33 25.04.2017

Re: ..

a ja se baš pitam di štuče vlada mutant kad on postao beograđanin.


jel me zajebavas da ga znas

pa jel iz Leskovca ili Vlastotinaca?
narcis narcis 23:39 25.04.2017

Re: ..

Spiridon
a ja se baš pitam di štuče vlada mutant kad on postao beograđanin.


jel me zajebavas da ga znas

pa jel iz Leskovca ili Vlastotinaca?

nišlija, kolko ja znam.
zvali smo ga mutant, vlada, svirao od osamdesetih po razne niške grupe, studirao muziku, čelo, pričalo se da ima apsolutan sluh, napustio akademiju što je budala, i tako. ustvari fin dečko.
znam da je kad mu je majka umrla ostao be kinte i bez poslapa svirao u niš u pobedinu, ondak su nešto ostali niški muzičari pomogli, ne znam kako al se sklonio sa ulice.
kad eto ga sag vlada mutant beogradžanin.
pa srećnu mu bilo. dobar je.
Spiridon Spiridon 23:42 25.04.2017

Re: ..

nišlija, kolko ja znam.
zvali smo ga mutant, vlada, svirao od osamdesetih po razne niške grupe, studirao muziku, čelo, pričalo se da ima apsolutan sluh, napustio akademiju što je budala, i tako. ustvari fin dečko.
znam da je kad mu je majka umrla ostao be kinte i bez poslapa svirao u niš u pobedinu, ondak su nešto ostali niški muzičari pomogli, ne znam kako al se sklonio sa ulice.
kad eto ga sag vlada mutant beogradžanin.
pa srećnu mu bilo. dobar je.


Mnogo je dobar lik. Kako su ovde pokidali. Znaci do jajaaaa.

Pera nikad bolji, Vladi srce ko kuca, a ovaj matori ko carli vots (cuti i odradjuje)


narcis narcis 23:55 25.04.2017

Re: ..

Mnogo je dobar lik. Kako su ovde pokidali. Znaci do jajaaaa.

vlada je stvarno lik koji živi za muziku, drago mi je da mu to u beograd uspeva.
highshalfbooze highshalfbooze 07:53 26.04.2017

30/30/30

Ovo na kraju što je rekao je ostavilo utisak na mene, smatram da je duboko u pravu. Ali ko su tridesetogodišnjaci u Srbiji, u kakvoj sredini su oni odrastali, učili, školovali se? Kakvo okruženje trenutno postoji za razvoj i za napredovanje?
Spiridon Spiridon 08:08 26.04.2017

Re: 30/30/30

Kakvo okruženje trenutno postoji za razvoj i za napredovanje?


sigurno isto ako ne i bolje nego vecina zemalja u razvoju ...
highshalfbooze highshalfbooze 09:00 26.04.2017

Re: 30/30/30

sigurno isto ako ne i bolje nego vecina zemalja u razvoju ...

Sličnu zabludu sam imao u pogledu toga da je naše okruženje daleko povoljnije za razvoj u odnosu na Rumuniju, Bugarsku, Poljsku...
Spiridon Spiridon 13:28 26.04.2017

Re: 30/30/30

Sličnu zabludu sam imao u pogledu toga da je naše okruženje daleko povoljnije za razvoj u odnosu na Rumuniju, Bugarsku, Poljsku...



Pitanje za sve!!!

Da li u Srbiji neko moze da proda nesto preko neke e-commerce corporations (tipa alibaba, eBuy, amazon)??

Da li znate da su oni likovi iz Cacka koji su napravili prvu varalicu "ruzno pace" koja je tada bila revolucionarna u svetu, da su oni imali Amazon ili Ebuy, to bi do danas verovatno bili jako ozbiljni igraci u regionu.


jel to moguce danas?
alselone alselone 13:31 26.04.2017

Re: 30/30/30

Da li znate da su oni likovi iz Cacka koji su napravili prvu varalicu "ruzno pace" koja je tada bila revolucionarna u svetu, da su oni imali Amazon ili Ebuy, to bi do danas verovatno bili jako ozbiljni igraci u regionu.


Pa nije bas revolucionarno. Rapala je pravila slicne varalice i ranije.
Ruzno pace jeste dobra varalica ali nije bas bila tolika revolucija.
U svakom slucaju, ti jesi u pravu, mnogi nasi ljudi bi uspeli da su imali izlas u svet.

Za ovo drugo ne znam odgovor. Mozda GC zna.
Spiridon Spiridon 13:35 26.04.2017

Re: 30/30/30

Za ovo drugo ne znam odgovor. Mozda GC zna.


za ovog kineza i njegovu pricu to je najbitnije pitanje na kome treba raditi. Za to platformu nije bitno samo da li postoji ili ne postoji, nego i kako funkcionisu. Da li ima puno zajebancije (provizija u banci, carina ...) da bi se nesto prodalo ili kupilo. Sve te "drkalice" odvracaju potencijalnog kupca na drugu stranu. I tu je mesto drzave da odigra timski kada su u pitanju talentovani MALI preduzimaci. Da se naprave pravne i zakonske regulative koje stimulisu ljude da probaju nesto zasta misle da vredi.

Zamisli provalis u Srbiji neku vrstu jele koje ima na pretek da je dobra za onu prednju plocu na akusticnoj gitari. Da bolje rezonira nego neke druge vrste drveta koje su danas popularne. I krenes samo to da distribuiras ...

lupam ali valjda to tako ide ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana