Politika

Svaki put

niccolo RSS / 13.05.2017. u 09:41

Čitam vest da se srpski ambassador vraća u Francusku, jer su se stvari promenile. Jasno je da je u pitanju još jedan pokušaj srpske politike da se jebe a da nam ne uđe – pošto s jedne strane moramo da izbesnimo kad puste Haradinaja (ili tako nekog), ali nam ne odgovara da stvarno pogoršamo odnose sa državom poput Francuske, 

onda hajde da kao malo povučemo ambasadora, ali tako da ga brže bolje vratimo posle petnaestak dana, čim se pojavi nekakav izgovor tipa izabran je novi predsednik (iako predsednik nema veze sa sudom, a i da ima izabranog predsednika podržava i sadašnji predsednik, pa nije jasno u čemu se promena sastoji).

 

Kada se malo razmisli čitava srpska politika od raspada sfrj je jedan veliki pokušaj da se jebemo, a da nam ne uđe. Od onda kada nismo učestvovali u ratovima u kojima smo učestvovali, preko 5. oktobra tako da se promeni Milošević a da ostane što više od staroga sistema, do i Rusija i SAD i EU i Kina i sličnih politika koje i ne zaslužuju da se posebno pomenu.

 

Ironija je u tome što nam svaki put uđe.

 

 



Komentari (491)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

eloy eloy 09:51 13.05.2017

živeo sexualni pokret otpora

Ironija je u tome što nam svaki put uđe.


Konačno u suštinu stvari. Pederska posla.


G.Cross G.Cross 10:05 13.05.2017

Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Prolazim juce kolima pored ruske ambasade u Bukurestu , a tamo guzva, dolaze ljudi na prijem.
Kad vidim pored mene na autu se viori srpska zastava. U kolima znaci ambasador.

Pogledam, isti mercedes koji sam video u dvoristu ambasade kada sam usao prvi put pre 23 godine. Crna boja izbledela, samo oko tockova premazali novom crnom bojom zahrdjale blatobrane.

Pogledam da vidim ko je sada ambasador, kad na zadnjem sedistu nema nikoga.

Sedi covek pored vozaca. Nas covek znaci, mislim iz naroda.

Ambasador je neki čičica, procelav, sa dugim dlakama nazad na vratu, šišao se znaci pre par meseci.

Nekako me rastuzilo. Doslo mi da otvorim prozor da mu kazem da on predstavlja moju zemlju, da ode da se ošiša, opere kosu, obuće čistu košulju i uzme taksi do ambasade nase brace Rusa.
niccolo niccolo 10:24 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Po ambasadama je stanje izgleda sve tužnije i tužnije. Bilo je sad prepucavanje između Tadića i Dačića povodom pogibije ovog ambasadora u Libiji, pa je sa strane pomenuto i pitanje obezbeđenja naših ambasada i izgleda da nije baš vesela situacija.
G.Cross G.Cross 10:32 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

niccolo
Po ambasadama je stanje izgleda sve tužnije i tužnije. Bilo je sad prepucavanje između Tadića i Dačića povodom pogibije ovog ambasadora u Libiji, pa je sa strane pomenuto i pitanje obezbeđenja naših ambasada i izgleda da nije baš vesela situacija.


Moja baba govorila: "Nije sramota biti siromasan, sramota je biti prljav ".

Mogao je makar da se ošiša;
eloy eloy 11:00 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Sedi covek pored vozaca. Nas covek znaci, mislim iz naroda.



To je ok, Od čoveka iz naroda se očekuje da bude originalan. Pa nije lepo da se lažira izvornost i autentičnost.




Da li se to nekome sviđa ili ne pitanje je referendumsko.
Nego reci mi šta misliš o plavuši desno - ovde blatobrani nisu truli.
zilikaka zilikaka 11:52 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Nekako me rastuzilo. Doslo mi da otvorim prozor da mu kazem da on predstavlja moju zemlju, da ode da se ošiša, opere kosu, obuće čistu košulju i uzme taksi do ambasade nase brace Rusa.


Nekako se bojim da on ne bi ni razumeo u čemu je problem.
niccolo niccolo 11:55 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

"Nije sramota biti siromasan, sramota je biti prljav "

Pa ja i to smatram prljavošću. Mnogi se Srbin bilzak vlasti dovoljno obogatio da bismo baš mogli reći kako je Srbija toliko siromašna da nema za novije vozilo ili da ga barem održava kako treba ili da postavi sistem obezbeđenja.
mirelarado mirelarado 11:57 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

zilikaka
Nekako me rastuzilo. Doslo mi da otvorim prozor da mu kazem da on predstavlja moju zemlju, da ode da se ošiša, opere kosu, obuće čistu košulju i uzme taksi do ambasade nase brace Rusa.


Nekako se bojim da on ne bi ni razumeo u čemu je problem.


Ne bi, druge su njegove preokupacije...


niccolo niccolo 12:13 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

druge su njegove preokupacije...

Zanimljivo da je dan-dva pre nego što su ovog vratili (ako je ovo ambasador u Francuskoj, ne znam ni ko je čovek, ni kako izgleda, ni šta ga je preporučilo za ambasadorsko mesto. Mada ovo poslednje pretpostavljam) bio tekst kako će u Pariz da ide Mrkić, to je onaj što je bio i ministar u nekom momentu. Ne znam samo da li je on nečiji favorit ili je sam sebe preporučivao preko novina...
mirelarado mirelarado 12:17 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

(ako je ovo ambasador u Francuskoj, ne znam ni ko je čovek, ni kako izgleda, ni šta ga je preporučilo za ambasadorsko mesto. Mada ovo poslednje pretpostavljam)


Dobro pretpostavljaš.
eloy eloy 12:33 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Nekako se bojim da on ne bi ni razumeo u čemu je problem.



fascinantno - razvijanje teze do imbecilnosti a pritom možda čovek sa kosicom uopšte nije naš. Šta ako je Rumun ? Ambasador ne sedi do vozača.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:04 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Mogao je makar da se ošiša;


Nisam baš siguran da si video ambasadora - mad amoguće. Jeste ambasador čičica odavno je u pemziji ali em prima pemziju em prima - 5. po redu najvišu ambasadorsku plaću od oko pola mlijuna dinara, šiša se taj tkao što skokne - o državnom trošku - do Pariza ili Ženeve (bio nekad ambasador tamo u UN).

Stari Miloševićev kadar, kojeg su posle 2012. povampirili iz pemzije.

G.Cross G.Cross 13:38 13.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Dont Fear The Reaper
Mogao je makar da se ošiša;


Nisam baš siguran da si video ambasadora - mad amoguće. Jeste ambasador čičica odavno je u pemziji ali em prima pemziju em prima - 5. po redu najvišu ambasadorsku plaću od oko pola mlijuna dinara, šiša se taj tkao što skokne - o državnom trošku - do Pariza ili Ženeve (bio nekad ambasador tamo u UN).

Stari Miloševićev kadar, kojeg su posle 2012. povampirili iz pemzije.



Proverio sam video slike n'a Guglu. Jeste on.

I auto istakne zastavu samo u slucaju ako je ambasador u kolima, jer on, jelte, prdstavlja zemlju.
sven.en sven.en 07:38 14.05.2017

Re: Crtica iz Bukuresta 12/05/2017

Nekako me rastuzilo. Doslo mi da otvorim prozor da mu kazem da on predstavlja moju zemlju, da ode da se ošiša, opere kosu, obuće čistu košulju i uzme taksi do ambasade nase brace Rusa.


---> KLIK
alselone alselone 10:17 13.05.2017

To je objasnjenje zasto nama ide lose

Ironija je u tome što nam svaki put uđe.


LINK.
niccolo niccolo 10:24 13.05.2017

Re: To je objasnjenje zasto nama ide lose

Sam naziv sajta uliva poverenje.
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:07 13.05.2017

Re: To je objasnjenje zasto nama ide lose

Ironija je u tome što nam svaki put uđe

До џаџа
freehand freehand 10:48 13.05.2017

Ne znam

... kako si uspeo da ovako
Kada se malo razmisli čitava srpska politika od raspada sfrj je jedan veliki pokušaj da se jebemo, a da nam ne uđe. Od onda kada nismo učestvovali u ratovima u kojima smo učestvovali, preko 5. oktobra tako da se promeni Milošević a da ostane što više od staroga sistema, do i Rusija i SAD i EU i Kina i sličnih politika koje i ne zaslužuju da se posebno pomenu.

Ironija je u tome što nam svaki put uđe.

... postaviš vremensku odrednicu i šta je to do 1991. na ovamo različito u odnosu na pisanu istoriju Srba na ovom prostoru i njihove(ih) države(a).
Inače se i narodi i države kreću već trasiranim stazama sa kojih se vrlo teško skreće, i to samo u slučaju velike sile sa strane ili velikih džombi na trasiranom putu.
Što se konkretnog događaja tiče - pet godina imaš vlast totalnih diletanata na čelu sa najvećim diletantom među njima, koji ništa ne zna ali se za sve pita.
I takva nam je politika, spoljna i unutrašnja, ekonomija, sve.
niccolo niccolo 11:53 13.05.2017

Re: Ne znam

Ne znam kako si uspeo da ovako postaviš vremensku odrednicu

Vreme od kada se ja sećam pa na ovamo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:10 13.05.2017

Ozbiljne primedbe autoru bloga

Kada se malo razmisli čitava srpska politika od raspada sfrj je jedan veliki pokušaj da se jebemo, a da nam ne uđe.


Iz citiranog stava, bez obzira na lično iskustvo autora, očito je da on nije malo bolje razmislio, ne toliko o politici, koliko o seksu.

Podsetio bih autora, da seks (koitus, polni odnos, jebanje...) označava čin između dve ili više osoba u kojem dolazi do stimulacije polnog organa bar jedne od osoba učesnika i obuhvata: vaginalno-penilni, oralni i analni seks, kao i uzajamnu masturbaciju. Iz ove definicije proizlazi više mogućnosti "jebanja, a da nam ne uđe".

Kako je autor i vrsni pravnik podsetio bih ga, također, na neuspešni pokušaj izvesnog B. Klintona, u pravnoj stvari impičmenta, gde je narečeni Klinton, pred Kongresnom komisijom, neuspešno dokazivao da nije imao seks sa jednom mladom pripravnicom, već da mu je ona samo popušila.

Iz gore navedenog proizlazi da bi daleko vernije bilo srpsku politiku, od raspada SFRJ pa do danas, uporediti sa pušenjem (u smislu da su ga naši političari svaki put, kao i slučaju izručenja Haradinaja, popušili) ili još bolje sa egzibicionističkom masturbacijom pred vlastitim građanima i građankama (u smislu: vidite koliki mi je, moj je veći od njihovog).



eloy eloy 11:39 13.05.2017

Re:C'est la vie Ozbiljne primedbe ..

očito je da on nije malo bolje razmislio, ne toliko o politici, koliko o seksu.


Nije to toliko pitanje tehnike i mašte koliko efikasne završnice. Ovde niko nije pomenuo orgazam (narodski svršavanje ) što bi trebalo da bude poenta.Svršavamo li ili ne - vrlo ozbiljno pitanje sa raznolikim spektrom posledičnosti.

Priča iz naroda;

U sred vratolomnog sexa devojka skoči i zavapi partneru:
Pa ti si svršio ?
Jesam !
A ja,šta je samnom ?
Dušo jesmo li počeli zajedno u istom trenutku ?
Pa jesmo.
I šta oćeš, svako se hebe za sebe !

JBG C'est la vie

vera.nolan2 vera.nolan2 14:44 13.05.2017

Re: Ozbiljne primedbe autoru bloga

Vojislav Stojković
... ... ... ...

... ...
"Iz gore navedenog proizlazi da bi daleko vernije bilo srpsku politiku, od raspada SFRJ pa do danas, uporediti sa pušenjem" ...
da ne elaboriram ovo o pušenju, izvin'te, ispušili smo mi odavno ...
sugarbaby sugarbaby 16:18 13.05.2017

Re: Ozbiljne primedbe autoru bloga

Iz gore navedenog proizlazi da bi daleko vernije bilo srpsku politiku, od raspada SFRJ pa do danas, uporediti sa pušenjem (u smislu da su ga naši političari svaki put, kao i slučaju izručenja Haradinaja, popušili) ili još bolje sa egzibicionističkom masturbacijom pred vlastitim građanima i građankama (u smislu: vidite koliki mi je, moj je veći od njihovog).




Koji su Srbi mazohisti, nije normalno.
Vučić najveći, više voli da mu kažu "pederu" nego leb da jede, prosto čezne za uvredama i ponižavanjima.
Mislim, Srbija - a posebno ova Vučićeva Srbija - svako malo puši pošto se sama tako zgodno namesti.


edit:

još noćas sam komentarisala slučaj povratka francuskog ambasadora, a nisam otvorila ovaj post i tek sad ga pročitala.
pa superrr: ovolicko mi falilo da tražim autorska prava na raširanu pojavu pušenja, kad ono tolki vi brži/pametniji.
tyson tyson 16:24 13.05.2017

Re: Ozbiljne primedbe autoru bloga

Podsetio bih autora, da seks (koitus, polni odnos, jebanje...) označava čin između dve ili više osoba





sugarbaby sugarbaby 19:41 13.05.2017

Re: Ozbiljne primedbe autoru bloga

Iz citiranog stava, bez obzira na lično iskustvo autora, očito je da on nije malo bolje razmislio, ne toliko o politici, koliko o seksu.


Ja samo da iskoristim za još jedan komentar na postu na kome ništa, ali ništa (još) ne kaže aureus. Očima ne verujem.


emsiemsi emsiemsi 07:31 14.05.2017

Re: Ozbiljne primedbe autoru bloga

sugarbaby

...

edit:

još noćas sam komentarisala slučaj povratka francuskog ambasadora, a nisam otvorila ovaj post i tek sad ga pročitala.
pa superrr: ovolicko mi falilo da tražim autorska prava na raširanu pojavu pušenja, kad ono tolki vi brži/pametniji.

На основу чега ти полажеш права на ову раширену појаву ?
Молим појашњење !
nask nask 11:50 13.05.2017

sans vaseline

Ironija je u tome što nam svaki put uđe.


Nije to što nam svaki put uđe, nego što nam uđe tamo gde ne prija.

niccolo niccolo 11:59 13.05.2017

Re: sans vaseline

Nije to što nam svaki put uđe, nego što nam uđe tamo gde ne prija.

Pa najviše je to što iz istih akcija očekujemo različitu rekaciju.
mirelarado mirelarado 12:05 13.05.2017

Re: sans vaseline

nask
Ironija je u tome što nam svaki put uđe.


Nije to što nam svaki put uđe, nego što nam uđe tamo gde ne prija.



Ma, stajemo svaki put na iste grabulje, valjda u nadi da nas drška neće opet klepiti posred čela. I tako čvoruga nikako da nestane.



niccolo niccolo 12:09 13.05.2017

Re: sans vaseline

stajemo svaki put na iste grabulje

Jeste, ali ta paralela priziva manji broj komentatora i čitalaca od ove moje (a ja sam uvek tvrdio da je bitno pisati čitane i komentarisane blogove), pošto ne inspiriše one koji jedva čekaju da se iskažu na polju seksualne filozofije.
mirelarado mirelarado 12:25 13.05.2017

Re: sans vaseline

niccolo
stajemo svaki put na iste grabulje

Jeste, ali ta paralela priziva manji broj komentatora i čitalaca od ove moje (a ja sam uvek tvrdio da je bitno pisati čitane i komentarisane blogove), pošto ne inspiriše one koji jedva čekaju da se iskažu na polju seksualne filozofije.


Saglasna. Sexualna paralela je znatno jebitačnija.
eloy eloy 12:28 13.05.2017

Re: sans vaseline

Nije to što nam svaki put uđe, nego što nam uđe tamo gde ne prija.


demokratija - sloboda izbora mesta prijatnosti ulaznika i domaćina uz prateći konsenzus naravski.
nask nask 13:12 13.05.2017

Re: sans vaseline

niccolo

Pa najviše je to što iz istih akcija očekujemo različitu rekaciju.




... 157 consecutive times and all You can do is play with your food

Nadajući se



na 7:18
docsumann docsumann 18:23 13.05.2017

Re: sans vaseline

koja je to filmčina!
emsiemsi emsiemsi 07:34 14.05.2017

Re: sans vaseline

mirelarado
niccolo
stajemo svaki put na iste grabulje

Jeste, ali ta paralela priziva manji broj komentatora i čitalaca od ove moje (a ja sam uvek tvrdio da je bitno pisati čitane i komentarisane blogove), pošto ne inspiriše one koji jedva čekaju da se iskažu na polju seksualne filozofije.


Saglasna. Sexualna paralela je znatno jebitačnija.

Сагласан са сагласношћу !
Секс - па ако и не уђе сваки пута !
sugarbaby sugarbaby 09:36 14.05.2017

Re: sans vaseline

Секс - па ако и не уђе сваки пута !


zaista bi trebalo da zauvek umukneš na blogu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:58 13.05.2017

Odlično

To nam je to.
Prenemaganje.
Te sveto Kosovo, te kosti iz jama, te majčica Rusija, te kao demokratija ako baš mora, te institucije ali ne baš uvek, te obrazovanje ali da se ne uči, te Evropa i kapitalizam iz perspektive Titovih samoupravljača...

Rezultat?
Zemlja sa najnižim privrednim rastom u Evropi od osamdesetih, sa najnižim platama, sa najvećom društvenom nejednakošću.

Srećom ima i u Africi zemalja, pa na tim relacijama izdominiramo.
niccolo niccolo 12:02 13.05.2017

Re: Odlično

Srećom ima i u Africi zemalja

Ima jedna velika francuska advokatska firma, nekad su imali neke likove koji su pod njihovim brendom radili u Srbiji. E ti su se povukli iz čitavog regiona, ali zato ne izbijaju iz Arfike na raznoraznim kapitalnim projektima, što energija, što rudarstvo, što kojekakva infrastruktura.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:05 13.05.2017

Re: Odlično

Burazeru, ima i tamo zemalja i zemalja. Ja se stalno zezam, da nateram ljude da se zbune kad shvate da su, recimo, 60% parlamenta u Ruandi poslanice, dakle ženskog pola, više nego bilo gde i u Evropi.
G.Cross G.Cross 12:08 13.05.2017

Molba

Hajde bre znanci IT oobjasnite sta se ovo dogadja sa Internetom.

Hakeri blokiraju firme, bolnice, policiju i traze 300 dolara u Bitkoinima da odblokiraju.

300 dolara da se odblokira sajt Renaulta na primer.

Meni to malo cudno.

Podseca me na neka vremena kad su provaljivali u stan ne da ukradu nego da ostave nesto (prislusne uredjaje).

Jel moze neko da napise blog o tome da ne trolujemo ovde?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:20 13.05.2017

Re: Molba

Ja naručio tekst!
Plekiju!!!

Šalim se, ali... mene je u firmi spasao cloud.

Evo, Pleki ovo preporučuje:
http://www.it-klinika.rs/blog/u-toku-je-najveci-ransomware-napad-na-svetu
G.Cross G.Cross 12:39 13.05.2017

Re: Molba

Predrag Brajovic
Ja naručio tekst!
Plekiju!!!

Šalim se, ali... mene je u firmi spasao cloud.

Evo, Pleki ovo preporučuje:
http://www.it-klinika.rs/blog/u-toku-je-najveci-ransomware-napad-na-svetu


Ma ja mislim da razumem sta rade ali ne razumem zasto.

Napadne ceo NHS u UK i trazi 300 dolara ?
Ili ministarstvo u Rusiji i trazi isto 300 dolara?

Iz tvog linka :

i. Pored Rusije i Velike Britanije, teško su pogođene Turska, Kazahstan, Indonezija, Vijetnam, Japan, Španija, Nemačka, Ukrajina i Filipini


A sta je sa USA ? Napadaju li njih ?


jos iz tvog linka :

Ransomware koristi sajber-oružje američke NSA koje se zove EternalBlue koji napada SMB servise za deljenje fajlova.


blogov_kolac blogov_kolac 12:42 13.05.2017

Re: Molba

Ima onaj blogokolega Dragan Pleskonjic kojem je to uza struka (i IT bezbednost i kriptografija), ali ne sumnjam da danas taj covek ne zna sta ce da radi od silnih poziva, jer ga svi panicno cimaju i zovu u pomoc za savet, pa cemo informaciju iz njegovog ugla da dobijemo izgleda sa zakasnjenjem (ako uopste nadje vremena).

A ja kako sam razumeo, to uopste nije tako naivan napad. Na primer, ako uspesno napadnu Reno i zaraze recimo 200 racunara iz njihove mreze - 300 USD je cena odblokiranja svakog pojedinacno, a ne svih odjednom.

Po svemu sudeci ovoga puta su u pitanju pravi ruski hakeri i klasicni IT kriminal, a ne vladini agenti preruseni u njih, pa je zato napad toliko upadljiv i neselektivan. Podseca na one kod nas sto kradu gvozdene poklopce od sahti, pa su napravili sto puta vecu stetu nasem zdravstvenom fondu zbog troskova lecenja povredjenih koji su upadali u te sahte, nego sto su dobili para za otkup tih poklopaca od otkuplivaca starog gvozdja. Jedna od glavnih meta jucerasnjih napada su inace bili bolnicki sistemi.
G.Cross G.Cross 12:47 13.05.2017

Re: Molba

blogov_kolac
Ima onaj blogokolega Dragan Pleskonjic kojem je to uza struka (i IT bezbednost i kriptografija), ali ne sumnjam da danas taj covek ne zna sta ce da radi od silnih poziva, jer ga svi panicno cimaju i zovu u pomoc za savet, pa cemo informaciju iz njegovog ugla da dobijemo izgleda sa zakasnjenjem (ako uopste nadje vremena).

A ja kako sam razumeo, to uopste nije tako naivan napad. Na primer, ako uspesno napadnu Reno i zaraze recimo 200 racunara iz njihove mreze - 300 USD je cena odblokiranja svakog pojedinacno, a ne svih odjednom.

Po svemu sudeci ovoga puta su u pitanju pravi ruski hakeri i klasicni IT kriminal, a ne vladini agenti preruseni u njih, pa je zato napad toliko upadljiv i neselektivan. Podseca na one kod nas sto kradu gvozdene poklopce od sahti, pa su napravili sto puta vecu stetu nasem zdravstvenom fondu zbog troskova lecenja povredjenih koji su upadali u te sahte, nego sto su dobili para za otkup tih poklopaca od otkuplivaca starog gvozdja. Jedna od glavnih meta jucerasnjih napada su inace bili bolnicki sistemi.


Mozda si u pravu. Meni nije struka ali tajming je veoma interesantan. I izgleda ozbiljno.

Sa druge strane svi ti veliki bekapuju sve pa valjda ne bi trebalo da je prevelik problem.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:49 13.05.2017

Re: Molba

Ma već im je uplaćeno 160.000.
G.Cross G.Cross 12:52 13.05.2017

Re: Molba

Predrag Brajovic
Ma već im je uplaćeno 160.000.


I ti tipovi su ukrali NSA cyber oruzje zbog 160.000 ?

Meni ipak cudno.

PS. Cega 160.000 ? Dolara ili Bitkoina ?
zilikaka zilikaka 12:58 13.05.2017

Re: Molba

A ja kako sam razumeo, to uopste nije tako naivan napad.

Neke firme su upravo poslale upozorenja zaposlenima, i to i putem SMS.
Milan Novković Milan Novković 13:05 13.05.2017

Re: Molba

G.Cross
Hajde bre znanci IT oobjasnite sta se ovo dogadja sa Internetom.

Hakeri blokiraju firme, bolnice, policiju i traze 300 dolara u Bitkoinima da odblokiraju.

300 dolara da se odblokira sajt Renaulta na primer.

Meni to malo cudno.

Podseca me na neka vremena kad su provaljivali u stan ne da ukradu nego da ostave nesto (prislusne uredjaje).

Jel moze neko da napise blog o tome da ne trolujemo ovde?

Trolovanje ovde je cool, svašta je moguće iza ovoga.

Prvo, i Francuska je interesantna, vodi se neka vrsta rata na višem nivou, dobre su šanse.

Pre toga - ja se ne slažem sa Niccolom sasvim, tj mislim da su naši nebitni, ionako je igra druge prirode, pa su u njoj i imali, realno, samo jednu opciju, ovu koju su i odigrale - svaka druga bi bila štetnija.

Pa nazad na tvoje pitanje, i što prenosim tuđa pozadinska nagađanja, što nagađam na kvadrat i sam.

1. Sa US izborima počela je neka značajna bitka raznih frakcija DeepGov, recimo, da pojednostavimo, da ih ima dve - "stara", i jedna koja je tihovala i tugovala šta i gde je gramziva NeoCon ekipa povukla US i svet, koja misli da US brže obara svoju hegemoniju radeći na njenom očuvavanju nego da ništa ne radi.

2. Na sumnjive nacionalne dimenzije DeepGov fenomena su neki analitičari nedavno skrenuli pažnju osvrćući se baš na neverovatnu mogućnost manipulisanja medijima ne samo u US, nego i u svetlu Francuskih predsedničkih izbora, gde su munjevito stavili main-stream medije u još poslušniji režim rada. Oni su to primetili još oko prvog kruga izbora, a drugi je, na neki način, mali fenomen od efikasnosti.

3. Ovi hacking tools onomad nisu ukradeni od strane Rusa, hakera, .... sad je već izvesno da je to bio insider job - ti tools, tako na gomili, su odvojeni od sveta uz pomoć "air gap-a", tj nema "žice" između te mreže gde se oni drže i razvijaju i sveta. Nači neki insider, bio to neki novi Snowden ili neka organizovana mnogo viša ekipa - ima dosta svedočanstava.

4. Obim tog posla je sugerisao da će se pre ili kasnije desiti nešto "veliko", kao sada, i u zavisnosti šta i kako se desi da će moći da se procenjuje da li je Snowden the Second ili vipa sila u pitanju - dobre su šanse da je viša sila ovog puta.

5. Ovakav napad može da ima više ciljeva koji su planirani i nisu isključivi:

- Da se uvrće ruka manje poslušnima, jogunastima, da im se preti.

- Da služi kao pokriće za nešto važnije - i videćemo da li će nešto novo i važnije da se pojavi, razbacano u delove, unutar workflowa, u koracima ili po nekom obrascu.

6. Možda nije slučajno, posle FBIa, što se sada dešava, a FBi se desio posle prvog dila Trumpovog i NeoCon tima, sastanka Trampa i McCaina, gde je, nagađa se, ali obrazovano, Trampu dopušteno da zaokruži i smiri Siriju sa Rusima, a NeoCons, da se vratimo na tačku 2., se ostavlja NATO, "za sada", i izgleda da je NATO nexus nadnacionalnog NeoCon rada i te vešte nadnacionalne manipulacije.

7. FBI je nova bitka istog rata, deo NeoCon reketa, zločinačkog, i po nekontrolisanom besu McCaina (demokrate postaju isto polako nebitne u US, pucaju po šavovima sve veselije, sva su jaja stavili u jednu manje promišljenu košaru, Rusku priču koja je, bottom line, so far, "alleged", pa ako je efektivno demantuju (npr Trump sam postavi specijalnog tužioca) demokrate su baš pukli.

8. Sudeći po obimu ovog napada:

8.1 Ja nagađam da uopšte nije napravljen ukradenim alatima, nego da NeoCons frakcija DeepGov to radi tamošnjiom kopijom alata.

8.2 Sudeći po US dobacaju 8.1 dobija još više na verovatnoći, ako tamo ulete u kritičnu infrastrukturu pa ih jednom uhvate rizikuju smrtne kazne.

... puka nagađanja, ne čitam skoro ništa na temu, samo sitnice
niccolo niccolo 13:20 13.05.2017

Re: Molba

pa su u njoj i imali, realno, samo jednu opciju, ovu koju su i odigrale - svaka druga bi bila štetnija.

Pre svega treba imati u vidu da je i u Srbiji i u Francuskoj deklarativno sudstvo odvojeno od izvršne vlasti. Dakle, "odmazda" može da bude u oblasti sudstva, sigurno ima barem jedna francuska firma na sudu u Srbiji pa može naš sud da dosudi protiv njih, najbolje ako je na prvom stepenu predmet.

Drugo, ne sećam se kakav je trenutno status sa suđenjem za Tatona, ali se naši nisu proslavili u tom slučaju, možda je Haradinaj bio prilika da nam vrate i za to (plus što je politički korisno da nas odbiju).

I tu dolazimo do našeg poteza - povlačenje ambasadora na konsultacije ima smisla samo ako optužuješ drugu stranu da se politički umešala u slučaj. Ali onda ne smeš da ga vratiš posle 15 dana, naročito što si u međuvremenu izdao uputstvo državnim službenicima da 3 meseca izbegavaju putovanja u Francusku. Osim ako ti cilj nije da ispadneš banana država.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:25 13.05.2017

Re: Molba

Hajde bre znanci IT oobjasnite sta se ovo dogadja sa Internetom.


Ne znam šta znanci (pa ni znalci ) misle i znaju, ali ja to vidim vako - Tramp - Putin Tandem, Act 2.

Tramp objavi svoju Cyber Obznanu, koja je uvod (Preambula ☻) u Erdogansku kontrolu interneta (to da će da udari na Net Neutraliti sam ovde pominjao još i pre nego je i izabran kao jednu od opasnosti takvog Firera na vlasti), i koliko kroz 2 dana kreće se u masovni Cyber napad.

Posebno je smešno kako je Rusija "jako napadnuta" - ali samo fol, da se Vlasi ne dosete ;>

Ubr, glede Cena prava sitnica, nisam siguran, ali mislim da sam onako u prolazu čuo da od bolnica i firmi traže i po 15 tisuća dolara, a 300 je cena za običan plebs.
blogov_kolac blogov_kolac 13:33 13.05.2017

Re: Molba

G.Cross
Predrag Brajovic
Ma već im je uplaćeno 160.000.


I ti tipovi su ukrali NSA cyber oruzje zbog 160.000 ?

Meni ipak cudno.

PS. Cega 160.000 ? Dolara ili Bitkoina ?
Procitao sam onaj link na koji je ukazao g. Brajovic, i tamo pise da je samo u prvih par sati "zaradjeno" 160.000 dolara, i da je u medjuvremenu cena otkupnina podignuta na 600$ tako da se napadaci nisu uplasili sopstvene uspesnosti, nego su postali drskiji.

A ovi hakeri nisu ukrali od NSA "recept" kako da se iskoristi uoceni Windows bag, nego je to uradila ranije jedna druga politicki angazovana i tehnoloski mnogo potkovanija hakerska grupa, koja je sve ostavila dostupno na internetu. Bilo je samo pitanje vremena kada ce se pojaviti neki dovoljno bezobrazan programer (ovde se sigurno radi o grupi, jer su npr u startu imali poruku ispisana na 26 jezika, pa su zato i napali istovremeno skoro ceo svet) koji ce to da zloupotrebi, jer naknadna zastita koju je napravio Majkrosoft svakako nije pokrila sve racunare na svetu (a uz to mnogi u zatvorenim sistemima imaju i opciju blokiranja automatskog update).
niccolo niccolo 13:39 13.05.2017

Re: Molba

Evo Omega kaže dole kod Alsa da je taj napad ostvarenje nekog od njegovih predviđanja...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:47 13.05.2017

Dobri prorok Omega

niccolo
Evo Omega kaže dole kod Alsa da je taj napad ostvarenje nekog od njegovih predviđanja...

tyson tyson 16:34 13.05.2017

Re: Molba

Pre svega treba imati u vidu da je i u Srbiji i u Francuskoj deklarativno sudstvo odvojeno od izvršne vlasti. Dakle, "odmazda" može da bude u oblasti sudstva, sigurno ima barem jedna francuska firma na sudu u Srbiji pa može naš sud da dosudi protiv njih, najbolje ako je na prvom stepenu predmet.

Drugo, ne sećam se kakav je trenutno status sa suđenjem za Tatona, ali se naši nisu proslavili u tom slučaju, možda je Haradinaj bio prilika da nam vrate i za to (plus što je politički korisno da nas odbiju).

Ma, "našima" u potpunosti odgovara rasplet afere "Haradinaj" u Francuskoj. Ni sami ne bi to bolje izveli.


freehand freehand 16:38 13.05.2017

Re: Molba

tyson
Pre svega treba imati u vidu da je i u Srbiji i u Francuskoj deklarativno sudstvo odvojeno od izvršne vlasti. Dakle, "odmazda" može da bude u oblasti sudstva, sigurno ima barem jedna francuska firma na sudu u Srbiji pa može naš sud da dosudi protiv njih, najbolje ako je na prvom stepenu predmet.

Drugo, ne sećam se kakav je trenutno status sa suđenjem za Tatona, ali se naši nisu proslavili u tom slučaju, možda je Haradinaj bio prilika da nam vrate i za to (plus što je politički korisno da nas odbiju).

Ma, "našima" u potpunosti odgovara rasplet afere "Haradijan" u Francuskoj. Ni sami ne bi to bolje izveli.



Apsolutno.
Ali gledaj sad ovo šizenje sa Vokerom, ove priče o preispitivanju uzroka, šta će EU da kaže, o tome da li je i ko bio u pravu...
Na kraju će sami sebe da ubede da još neko zna ko je američki general koji je i tada, '99 bio u penziji i sasvim nebitan lik, i da će neko sad stvarno da obrati pažnju na njihovu dreku i ludiranje.
sugarbaby sugarbaby 16:40 13.05.2017

Re: Molba

Ma, "našima" u potpunosti odgovara rasplet afere "Haradijan" u Francuskoj. Ni sami ne bi to bolje izveli.


Ovo si ti ( ili neko nalik tebi ) već napisao.
Al pazi odjednom Voker, otkud Voker, pa Tači odozgo, šiptari su fakeri i ja cenim da je u izgledu grubi sex, znači šifra clinton je mala beba.
omega68 omega68 17:24 13.05.2017

Re: Molba

niccolo
Evo Omega kaže dole kod Alsa da je taj napad ostvarenje nekog od njegovih predviđanja...

Да копирам овде

Па после кажу омега луд
'Ајмо овако:

Veliki sajber napad virusom za koji se veruje da je razvijen u američkoj Nacionalnoj bezbednosnoj agenciji (NSA) pogodio je organizacije širom sveta, piše BBC.
Izvor: B92 subota, 13.05.2017. | 08:33


Пре неколико месеци сам рекао :

У проблему ће бити велике државе које немају своје штампарије новца, па ће новац за њих да штампају оне које их имају.
Све постојеће валуте ће бити обезвређене потпуно, остаће само Швајцарски Франак као сигурна, ратна, валута са курсом из последњега дана пре урушавања монетарног система. Тај курс ће послужити и као оријентир у робној размени која ће морати да се примењује.

После тога ситуација се постепено сређује, успостављена граница дели народе, они се организују на најбољи начин, милиони избеглица из ратом погођених подручја тумарају светом, догађају се невиђене хуманитарне катастрофе због глади и болести, сваки припадник неког народа покушава да се врати у матичну земљу, они који су близу успевају у томе, али се на границама стварају велике гужве, јер се прешло само на ручну и визуелну контролу - електронски систем и база податка више нису у функцији.

Они који се затекну у далеким државама деле судбину народа тих држава јер неће моћи да се пребаце у своју постојбину из које су и отишли због новца - алата којим ће се свет увести у стање Апокалипсе.

Србија:

Година је била родна, хвала Господу - хране ће бити довољно, имамо струју, рафинерије, фабрике ђубрива, пијаце и поште…имамо искуство, власти ће морати да постојећу власт поделе са онима који су у могућности да организују помоћне војне и полицијске јединице, ове постојеће ће бити недовољне, како би се ситуација држала под контролом.

Preporuči / Preporuka: 2 / Obavesti moderatora / Link /

ЛИНК


alselone 12:46 04.11.2016
Re: Dakle
Omega, jesi ti nekad uradio analizu unazad sličnih predviđanja? Meni se čini da se ni jedna od sličnih najava koje su se provlačile kroz blogove poslednjih godina nije obistinila.

Preporuči / Preporuka: 4 / Obavesti moderatora / Link /

predatortz 12:48 04.11.2016
Re: Dakle

alselone
Omega, jesi ti nekad uradio analizu unazad sličnih predviđanja? Meni se čini da se ni jedna od sličnih najava koje su se provlačile kroz blogove poslednjih godina nije obistinila.



Pa šta?
Nije se obistinila ni jedna procena visokoplaćenih analitiĆara, pa ih to ne sprečava da nas smaraju na dnevnom nivou novim procenama i analizama.

Preporuči / Preporuka: 7 / Obavesti moderatora / Link /

omega68 13:06 04.11.2016


Re: Dakle

Omega, jesi ti nekad uradio analizu unazad sličnih predviđanja? Meni se čini da se ni jedna od sličnih najava koje su se provlačile kroz blogove poslednjih godina nije obistinila.


Da, mnogo toga se ostvarilo ( Rusi u Siriji ... ) a mnogo toga je u orocecu ostvarivanja ( demisija USrA, proglašavanje arbanaških saveznika za teroriste i džihadiste...).Hajde da vidimo celu prognozu i da pratimo:

Светом управљају езотеристи, они који све што предузимају чине на важне религијске дане хришћанске вере, јер су све њихове мере супротстављања самом Богу – најављује се предузимање мера ради заштите од напада из свемира у наредна четири месеца, свакако до половине или краја фебруара 2017.г.

Тада се навршава 100 година од када су езотеристи уз помоћ атеиста из Русије и света оборили последњег руског цара Николаја Романова, то се догађало у времену од 23-27.2.1917.г. по новом календару.

У то време треба очекивати резултате најаве леворуког америчког цара, Обаме, а сам почетак на 42 дана пре тога, узимајући у обзир да је познато да ће најављивана Апокалипса трајати 42 месеца који се смањују због заслуга неких људи на 42 дана, односно у дане од Божића, по православном календару, до Сретења по истом календару, а то је од 7.1. до 15.2.2017.г.
То стање ће онемогућити примопредају власти старог ка новом изабраном председнику Америке, она ће се пролонгирати па тада Америка неће имати председника - једном је истекао мандат, други није устоличе, сви услови су ту за стање потпуног хаоса.

Америка ће напасти Земљу тако што ће искључити Телекомуникационе сателите преко којих иде интернет и мобилна телефонија – то су алати који ће за само три дана изазвати потпуни хаос на Земљи, изузимајући извесна подручја на у којима су државе и народи који су остали независни од ова два средства којим се управља осталим народима и државама – Пада монетарни и банкарски систем – нестају подаци о дуговима, рачунима, штедним улозима, велики и богати постају у року од три дана сиромаси…

Стање новчаног и сваког другог хаоса се користи за запоседање договорених граница из 2013.г. у Британији.

Запоседнуте границе потом постају границе између источног и западног дела света којим би наставила да управља Британија преко намесника који би управљали овим деловима, а ови би те територије држали под контролом тако што би их изделила на мање територије и њима управљала преко поузданих људи….

Наравно, то је план езотериста, такав план је разрађиван до у детаље пре само неколико дана у време боравка патријарха Кирила код краљице Елизабете.

Са њима су ишле екипе стручњака, а ти договори су прекривани страхом од „скорог атомског рата између Русије и Америке“.

Државе који су све евиденције устројиле у само електронској форми, укључив и управљање фабрика за производњу струје, рафинеријама, евиденције које се тичу здравства, личних документа и свега осталог што се води у свакој држави, упадају у велике проблеме, јер систем неће функционисати, неће бити могуће било какво плаћање, дистрибуција новца је спора и компликована, а мале државе које су задржале и документа на папиру, или ако и оне поседују само електронску евиденцију, у кратком року ће устројити евиденције по основу докумената које грађани поседују, дистрибуција новца ће се вратити на старо, на ручно, направиће се гужве у градовима, али је то све испробавано у Босни пре 15 година и у Србији у време НАТО бомбардовања…

У проблему ће бити велике државе које немају своје штампарије новца, па ће новац за њих да штампају оне које их имају.
Све постојеће валуте ће бити обезвређене потпуно, остаће само Швајцарски Франак као сигурна, ратна, валута са курсом из последњега дана пре урушавања монетарног система. Тај курс ће послужити и као оријентир у робној размени која ће морати да се примењује.

После тога ситуација се постепено сређује, успостављена граница дели народе, они се организују на најбољи начин, милиони избеглица из ратом погођених подручја тумарају светом, догађају се невиђене хуманитарне катастрофе због глади и болести, сваки припадник неког народа покушава да се врати у матичну земљу, они који су близу успевају у томе, али се на границама стварају велике гужве, јер се прешло само на ручну и визуелну контролу - електронски систем и база податка више нису у функцији.

Они који се затекну у далеким државама деле судбину народа тих држава јер неће моћи да се пребаце у своју постојбину из које су и отишли због новца - алата којим ће се свет увести у стање Апокалипсе.

Preporuči / Preporuka: 2 / Obavesti moderatora / Link /



Питао си ме скоро зашто се не остварује, а ја сам одговорио да се мало сачека и да се никад прогнозе не догоде баш у тај дан.

И шта сад?
ЈА и још двоје који ми даваше препоруке бисмо у праву а многи,,учењаци'' међу њима први макса звани стручњак издркаваше се и подсмеваше.
Опет кажем - многи овде губе дане, не читају праву литературу и испадају смешни у свом окружењу али су на блогу Баје...


Sajber napadi u svetu izvedeni virusom NSA?

Iza masovnih hakerskih napada uz traženje otkupa, koji su danas izvedeni na bolnice i kompanije širom Evrope, nazire se navodni procureli sajber virus američke Nacionalne bezbednosne agencije (NSA), tvrdi portal "Politiko" u svom američkom izdanju.

I AFP navodi da su bezbednosni eksperti danas izrazili zabrinutost zbog talasa sajber napada koji se brzi širi po svetu, a u kojem je, izgleda, upotrebljen virus razotkriven u dokumentima koji su procureli iz NSA.

U Španiji je tim za hitan kompjuterski odgovor saopštio da je današnji napad izmenjena verzija virusa "VonaKriptor", koja je bila sadržana u aprilskom onlajn materijalu grupe koja sebe naziva "Šedou brokers" (Posrednici iz senke), a koja je objavila ono za šta tvrdi da su podaci NSA, prenosi "Politiko".


Rojters je preneo da je Nacionalna zdravstvena služba Velike Britanije saopštila da je 16 organizacija iz tog sistema zahvaćeno sajber napadom i da nema informacija da su hakeri uspeli da pristupe podacima pacijenata.


"Dejli telegraf" je objavio da hakeri traže otkup i da, prema do dostupnim informacijama, u bolnicama ne rade telefoni i kompjuteri, a u nekim od bolnica se primaju samo hitni slučajevi, dok je pacijentima poručeno da su sve operacije koje nisu hitne otkazane.

AP je preneo navode "NHS Didžitala", koji se brine o sajberbezbednosti bolnica, da je napad izveden "softverom za traženje otkupa" pod nazivom "Vona dekriptor" koji zaključava kompjuter i drži ga kao "taoca" dok napadači traže novac da bi on mogao ponovo da proradi.


omega68 omega68 17:32 13.05.2017

Re: Molba

Milan Novković

Види овог теоретичара завере!
Господине, Ви сте један од двојице најпаметнијих овде.
Други је , наравно , Шарски
П.С.
У оном предвиђању које сам поставио у новембру, мислило се да ће Хитлери да победи и да ће та екипа , са позиције власти да нападне свет.
Победио је Трамп али ОПЕТ та екипа, само преко дубоке државе, ради то исто.
Многи ће напокон да схвате.
Блогов рацку неће никад.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 18:08 13.05.2017

Re: Molba

omega68
Milan Novković


У оном предвиђању које сам поставио у новембру, мислило се да ће Хитлери да победи и да ће та екипа , са позиције власти да нападне свет.
Победио је Трамп али ОПЕТ та екипа, само преко дубоке државе, ради то исто.


S obzirom da u onome što si gore citirao stoji između ostalog i ovo:

"То стање ће онемогућити примопредају власти старог ка новом изабраном председнику Америке, она ће се пролонгирати па тада Америка неће имати председника - једном је истекао мандат, други није устоличе, сви услови су ту за стање потпуног хаоса."

Mislio si da će Obama odbiti da preda vlast Hilari?
omega68 omega68 18:19 13.05.2017

Re: Molba

Mislio si da će Obama odbiti da preda vlast Hilari?

Да, требало је , у том случају, фингирати да је немогуће предати власт и створити хаос.
За обичне људе то је ван памети али у тим врховима ,,елита'' нису нормални људи
tyson tyson 18:39 13.05.2017

Re: Molba

Na kraju će sami sebe da ubede da još neko zna ko je američki general koji je i tada, '99 bio u penziji i sasvim nebitan lik,

Najbolje je što tip uopšte nije nikakav general, niti je ikada bio, već je karijerni diplomata.


emsiemsi emsiemsi 07:39 14.05.2017

Re: Molba

G.Cross

...

Ma ja mislim da razumem sta rade ali ne razumem zasto.

Napadne ceo NHS u UK i trazi 300 dolara ?
Ili ministarstvo u Rusiji i trazi isto 300 dolara?
...

Скромни људи - нису алави !
emsiemsi emsiemsi 07:48 14.05.2017

Re: Molba

G.Cross
blogov_kolac
Ima onaj blogokolega Dragan Pleskonjic kojem je to uza struka (i IT bezbednost i kriptografija), ali ne sumnjam da danas taj covek ne zna sta ce da radi od silnih poziva, jer ga svi panicno cimaju i zovu u pomoc za savet, pa cemo informaciju iz njegovog ugla da dobijemo izgleda sa zakasnjenjem (ako uopste nadje vremena).

A ja kako sam razumeo, to uopste nije tako naivan napad. Na primer, ako uspesno napadnu Reno i zaraze recimo 200 racunara iz njihove mreze - 300 USD je cena odblokiranja svakog pojedinacno, a ne svih odjednom.

Po svemu sudeci ovoga puta su u pitanju pravi ruski hakeri i klasicni IT kriminal, a ne vladini agenti preruseni u njih, pa je zato napad toliko upadljiv i neselektivan. Podseca na one kod nas sto kradu gvozdene poklopce od sahti, pa su napravili sto puta vecu stetu nasem zdravstvenom fondu zbog troskova lecenja povredjenih koji su upadali u te sahte, nego sto su dobili para za otkup tih poklopaca od otkuplivaca starog gvozdja. Jedna od glavnih meta jucerasnjih napada su inace bili bolnicki sistemi.


Mozda si u pravu. Meni nije struka ali tajming je veoma interesantan. I izgleda ozbiljno.

Sa druge strane svi ti veliki bekapuju sve pa valjda ne bi trebalo da je prevelik problem.


Нормално !
Сада произвођачи бекап сториџа трљају руке, јер ће сада да нуде бекап на бекап, па бекаповог бекапа бекап, затим клаудов клауд и слично.
Па ће произвођачи софтвера за заштиту да нуде систем паблик - прајвит кључева које ће да носи курир Ђоле у ковертама са печатни воском и тек по пријему коверте, почиње трансмисија података.
А о онима који ће пронаћи нове непрејебиве хаш алгоритме криптовања не са 1024 бита, него са 2 на 24 бита да не причамо итд ...
Све је то најобичнији бизнис.
Хакери су ту само извршиоци, често и не знајући за чије интересе раде.
Слично је чика Бил од Мајкрософта зарадио на миленијумском транзиту са хиљаду деветстоте на две хиљадиту ...
emsiemsi emsiemsi 08:05 14.05.2017

Re: Molba

Dont Fear The Reaper
Hajde bre znanci IT oobjasnite sta se ovo dogadja sa Internetom.


Ne znam šta znanci (pa ni znalci ) misle i znaju, ali ja to vidim vako - Tramp - Putin Tandem, Act 2.

Tramp objavi svoju Cyber Obznanu, koja je uvod (Preambula ☻) u Erdogansku kontrolu interneta (to da će da udari na Net Neutraliti sam ovde pominjao još i pre nego je i izabran kao jednu od opasnosti takvog Firera na vlasti), i koliko kroz 2 dana kreće se u masovni Cyber napad.

Posebno je smešno kako je Rusija "jako napadnuta" - ali samo fol, da se Vlasi ne dosete ;>

Ubr, glede Cena prava sitnica, nisam siguran, ali mislim da sam onako u prolazu čuo da od bolnica i firmi traže i po 15 tisuća dolara, a 300 je cena za običan plebs.

Колико неко треба да буде лимитиран да у свему види Русе !?
Како иде она максима из афере вотергејт --- прати трагове новца или слично.
Па не дрмају (ваљда) Руси светским парама ?!
emsiemsi emsiemsi 08:10 14.05.2017

Re: Molba

omega68
niccolo
Evo Omega kaže dole kod Alsa da je taj napad ostvarenje nekog od njegovih predviđanja...

Да копирам овде

Па после кажу омега луд
'Ајмо овако:
...

Ко је то рекао !?
Страшно !
emsiemsi emsiemsi 08:12 14.05.2017

Re: Molba

omega68
Milan Novković

Види овог теоретичара завере!
Господине, Ви сте један од двојице најпаметнијих овде.
Други је , наравно , Шарски
П.С.
У оном предвиђању које сам поставио у новембру, мислило се да ће Хитлери да победи и да ће та екипа , са позиције власти да нападне свет.
Победио је Трамп али ОПЕТ та екипа, само преко дубоке државе, ради то исто.
Многи ће напокон да схвате.
Блогов рацку неће никад.

Ја мислим да је и принци један од тројице најпаметнијих !
Кркару - извини !
emsiemsi emsiemsi 08:14 14.05.2017

Re: Molba

tyson
Na kraju će sami sebe da ubede da još neko zna ko je američki general koji je i tada, '99 bio u penziji i sasvim nebitan lik,

Najbolje je što tip uopšte nije nikakav general, niti je ikada bio, već je karijerni diplomata.



Шта значи то каријерни дипломата ?
Често се среће та синтагма.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:19 14.05.2017

Re: Molba

Шта значи то каријерни дипломата ?
Често се среће та синтагма.

Па то значи да ниси, рецимо, писац, па те онда прогласе за амбасадора, већ си запослен у МИПу па тамо током година напредујеш.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:33 14.05.2017

Re: Molba

Шта значи то каријерни дипломата ?
Често се среће та синтагма.


A šta znači inženjer? Ne znam da l ozbiljno pitaš - sintagma je "samoobjašnjavajuća", ali ajde - elem, bio i Ivo Andrić diplomata, pa to ne znači da mu je to bila _karijera_

A onaj koji se em školovao baš za takve stvari em od starta ili tu neđe bio u diplomatiji - stalno zaposlen u ministarstvu vezanom za diplomatiju (ali ne kao one Mrkićeve striptizete) e to je "karijerni diplomata".

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:05 14.05.2017

Re: Molba

emsiemsi
Dont Fear The Reaper
Hajde bre znanci IT oobjasnite sta se ovo dogadja sa Internetom.


Ne znam šta znanci (pa ni znalci ) misle i znaju, ali ja to vidim vako - Tramp - Putin Tandem, Act 2.

Tramp objavi svoju Cyber Obznanu, koja je uvod (Preambula ☻) u Erdogansku kontrolu interneta (to da će da udari na Net Neutraliti sam ovde pominjao još i pre nego je i izabran kao jednu od opasnosti takvog Firera na vlasti), i koliko kroz 2 dana kreće se u masovni Cyber napad.

Posebno je smešno kako je Rusija "jako napadnuta" - ali samo fol, da se Vlasi ne dosete ;>

Ubr, glede Cena prava sitnica, nisam siguran, ali mislim da sam onako u prolazu čuo da od bolnica i firmi traže i po 15 tisuća dolara, a 300 je cena za običan plebs.

Колико неко треба да буде лимитиран да у свему види Русе !?
Како иде она максима из афере вотергејт --- прати трагове новца или слично.
Па не дрмају (ваљда) Руси светским парама ?!



Ako te mrzi da se informišeš - a onoliki internet (još uvek svima dostupan ;> ) čisto sumnjam (sumLJam) da će išta što napišem da pomogne, ali ajde, makar kratke crtice:

Putin - NAjboGat čovek na planeta, I to samo lično bogatunstvo (tu neđe oko 200 milijardi dolara, 58 aviJona i helikoptera, dvadesetak palaća i resizendcija).

Kada se na to doda da vlada najvećim sveCkim rezervama prirodnog gasa, velikim rezervama nafte - i velikim prostranstvom Arktika koje je voljan da buši, da praktično valda svim velikim ekonomskim resursima Rusije, da ima na raspolaganju bez ikakve kontrole rusku mafiju (onaj deo eks KGBa, plus dobar deo ostalih) i svoje službe za špijanje i zvanične i crne,

onda je to pitanje "ko vrti pare" bespredmetno.

Barem kada na čelu Amerike sedi ova kreatura, koja je okružena maltene sve samim ruskim ljudima.

Pa onda nije čudo da npr. predizborno obećanje da će samo USA čelik biti korišćen za USA poslove, biva koliko odmah prekršeno tako što za KEyston naftovod biva angažovana firma Putinovog čoveka - i tj. ruski čelik.

A to je onako sitnica koliko drugih stvari Putin može da zaradi - i u parama i u strateškom položaju i političkom napretku, doklen god je Tramp na vlasti - em pare, em ovaj udara tercu Putinu u njegovim raznim sveCkim i domatjim sukobima.

Pa će svakako svoje resurse da rado uposli kako bi ojačao svaki Trampov potez koji tome doprinosi.

A kontrola državna nad internetom i mogućost cenzure šta narod može i sme da koristi - kao što rade Kina, Erdogan i ko sve već ne, ne može tek tako da prođe u Americi.

Ali Strah i Definisani Neprijatelj su najbrži i najsigurniji način da se narod odrekne prava zarad "sigurnosti".

Pa se tako, "baš slučajno", odmah nakon Uvoda u tu kontrolu (trampova CybersekJuriti Obznana je daleko još od te kontrole, ali je prvi korak - ako se tamo kreće) pokaže kako je eto ceo svet u Opasnosti, pa treba da se nastavi dalje u VelikoBRatskoj Kontroli Ko i Šta radi i Kako po tom SumLjivom Internetu. Obaška, dodaj na to kraj Net Neutralitija - što je drugi krak, komercijalni, ali takođe pogodan za kontrolu sadržaja i korišćenja interneta, i eto imaš Državnu i Komercijalnu spregu u kontroli - milina jedna! ☻☻

Naravno da su Rusi u tome - veliki deo raznih takvih stvari su u proteklih desetak godina i bili Rusi, a to što su napali i gomilu lokacija po Rusiji, dobar smokescreen, pogotovo što nema Putin nitša protiv da se običnom plebsu i njegovim kritičarima malo pobrlja po kompjuterima, a uostalom šta fali da još malo stegne kontrolu u Rusiji.

emsiemsi emsiemsi 12:19 14.05.2017

Re: Molba

Dont Fear The Reaper
emsiemsi
Dont Fear The Reaper
Hajde bre znanci IT oobjasnite sta se ovo dogadja sa Internetom.


Ne znam šta znanci (pa ni znalci ) misle i znaju, ali ja to vidim vako - Tramp - Putin Tandem, Act 2.

Tramp objavi svoju Cyber Obznanu, koja je uvod (Preambula ☻) u Erdogansku kontrolu interneta (to da će da udari na Net Neutraliti sam ovde pominjao još i pre nego je i izabran kao jednu od opasnosti takvog Firera na vlasti), i koliko kroz 2 dana kreće se u masovni Cyber napad.

Posebno je smešno kako je Rusija "jako napadnuta" - ali samo fol, da se Vlasi ne dosete ;>

Ubr, glede Cena prava sitnica, nisam siguran, ali mislim da sam onako u prolazu čuo da od bolnica i firmi traže i po 15 tisuća dolara, a 300 je cena za običan plebs.

Колико неко треба да буде лимитиран да у свему види Русе !?
Како иде она максима из афере вотергејт --- прати трагове новца или слично.
Па не дрмају (ваљда) Руси светским парама ?!



Ako te mrzi da se informišeš - a onoliki internet (još uvek svima dostupan ;> ) čisto sumnjam (sumLJam) da će išta što napišem da pomogne, ali ajde, makar kratke crtice:

Putin - NAjboGat čovek na planeta, I to samo lično bogatunstvo (tu neđe oko 200 milijardi dolara, 58 aviJona i helikoptera, dvadesetak palaća i resizendcija).

Kada se na to doda da vlada najvećim sveCkim rezervama prirodnog gasa, velikim rezervama nafte - i velikim prostranstvom Arktika koje je voljan da buši, da praktično valda svim velikim ekonomskim resursima Rusije, da ima na raspolaganju bez ikakve kontrole rusku mafiju (onaj deo eks KGBa, plus dobar deo ostalih) i svoje službe za špijanje i zvanične i crne,

onda je to pitanje "ko vrti pare" bespredmetno.

Barem kada na čelu Amerike sedi ova kreatura, koja je okružena maltene sve samim ruskim ljudima.

Pa onda nije čudo da npr. predizborno obećanje da će samo USA čelik biti korišćen za USA poslove, biva koliko odmah prekršeno tako što za KEyston naftovod biva angažovana firma Putinovog čoveka - i tj. ruski čelik.

A to je onako sitnica koliko drugih stvari Putin može da zaradi - i u parama i u strateškom položaju i političkom napretku, doklen god je Tramp na vlasti - em pare, em ovaj udara tercu Putinu u njegovim raznim sveCkim i domatjim sukobima.

Pa će svakako svoje resurse da rado uposli kako bi ojačao svaki Trampov potez koji tome doprinosi.

A kontrola državna nad internetom i mogućost cenzure šta narod može i sme da koristi - kao što rade Kina, Erdogan i ko sve već ne, ne može tek tako da prođe u Americi.

Ali Strah i Definisani Neprijatelj su najbrži i najsigurniji način da se narod odrekne prava zarad "sigurnosti".

Pa se tako, "baš slučajno", odmah nakon Uvoda u tu kontrolu (trampova CybersekJuriti Obznana je daleko još od te kontrole, ali je prvi korak - ako se tamo kreće) pokaže kako je eto ceo svet u Opasnosti, pa treba da se nastavi dalje u VelikoBRatskoj Kontroli Ko i Šta radi i Kako po tom SumLjivom Internetu. Obaška, dodaj na to kraj Net Neutralitija - što je drugi krak, komercijalni, ali takođe pogodan za kontrolu sadržaja i korišćenja interneta, i eto imaš Državnu i Komercijalnu spregu u kontroli - milina jedna! ☻☻

Naravno da su Rusi u tome - veliki deo raznih takvih stvari su u proteklih desetak godina i bili Rusi, a to što su napali i gomilu lokacija po Rusiji, dobar smokescreen, pogotovo što nema Putin nitša protiv da se običnom plebsu i njegovim kritičarima malo pobrlja po kompjuterima, a uostalom šta fali da još malo stegne kontrolu u Rusiji.


Ауууууу, сине - што би рекао Принци !
Па то твоје боље него онај Доксуманов ДМТ ?
Добаци мало !
freehand freehand 13:20 14.05.2017

Re: Molba

Putin - NAjboGat čovek na planeta, I to samo lično bogatunstvo (tu neđe oko 200 milijardi dolara, 58 aviJona i helikoptera, dvadesetak palaća i resizendcija).

Odakle su ovi podaci?
A kontrola državna nad internetom i mogućost cenzure šta narod može i sme da koristi - kao što rade Kina, Erdogan i ko sve već ne, ne može tek tako da prođe u Americi.

sasaminijature sasaminijature 11:35 15.05.2017

Re: Molba

Putin - NAjboGat čovek na planeta, I to samo lično bogatunstvo (tu neđe oko 200 milijardi dolara, 58 aviJona i helikoptera, dvadesetak palaća i resizendcija).

Kada se na to doda da vlada najvećim sveCkim rezervama prirodnog gasa, velikim rezervama nafte - i velikim prostranstvom Arktika koje je voljan da buši, da praktično valda svim velikim ekonomskim resursima Rusije, da ima na raspolaganju bez ikakve kontrole rusku mafiju (onaj deo eks KGBa, plus dobar deo ostalih) i svoje službe za špijanje i zvanične i crne,

onda je to pitanje "ko vrti pare" bespredmetno.


Лебееееее

Да ли би сте нам обзнанили које радио попис имовине, можда је офрље одрађено, сигурно лисац крије и пар острва у свом поседу.

И ја се питам коме су намењене тоне бесмислених кампања што спроведе медији на западу?

Ти и Блогов Колац сте доказ да је испирање мозга итекако могуће. Никакве разлике између вас двојице и редовног читаоца Информера.
tyson tyson 17:09 15.05.2017

Re: Molba

Шта значи то каријерни дипломата ?
Често се среће та синтагма.

Znači da nije tzv. political apointee, da nije neko poslat da bude ambasador (obično samo jednom, i to samo jedan mandat) voljom trenutne vlasti.

Karijerni diplomata je neko ko je stalno zaposlen u ministarstvu inostranih poslova, ko gradi karijeru u diplomatiji (a koja ima neke svoje nepisane tokove i pravila).


predatortz predatortz 07:57 17.05.2017

Re: Molba

Karijerni diplomata je neko ko je stalno zaposlen u ministarstvu inostranih poslova, ko gradi karijeru u diplomatiji (a koja ima neke svoje nepisane tokove i pravila).


I funkcioniše kao vojska i policija - hijerarhijski, gde svaki "čin", odnosno zvanje, iziskuje mnogo rada, truda i vremena.
Bar je tako u uređenim državama.
freehand freehand 14:36 13.05.2017

Kad smo kod terora

blogov_kolac blogov_kolac 15:07 13.05.2017

ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Nisam planirao da se oglasim na ovu temu, posto sam bio sam vec objavio autorski tekst oko francuskih izbora u kojem sam se osvrnuo i na famozne "sankcije" Francuskoj. Ali posto sam se ovde vec javio na temu off-topic jucerasnjeg aktuelnog sajber napada u svetu, da kazem nesto i na temu samog ovog bloga, da ne ispadnem kao padobranac koji se javljao za nesto trece ignorisuci samu temu, kao da je ona nebitna...

Evo sta sam bio napisao povodom nasih "tromesecnih" "sankcija" u uvodnom tekstu pomenutog bloga o francuskim izborima gde sam insistirao da je njihova glavna svrha bila da na dan sudbinskih izbora po buducnost EU bude prisutna vestacki upumpana zla krv prema Francuskoj, pa da se indirektno utice na "nase" glasace sa pravom glasa u Francuskoj.
sa "Vive la France!" bloga
...
Ako je indeferentnost i "neutralnost" naše šire javnosti povodom ovih francuskih izbora začuđujuća, s obzirom na njihove moguće teške i fatalne posledice po našu dugoročnu evropsku perspektivu - ako nam je EU zaista nekakav cilj i odrednica, onda je način na koji se postavila naša zvanična vlast oko svega ispao krajnje degutantan. Dakle, kamo lepe sreće da je i naša vlast uspela da na sličan način opet odglumi svoju nadaleko čuvenu "neutralnost", nego smo ove i za nas istorijske izbore dočekali u atmosferi tromesečnog moratorijuma na srpsko-francuske odnose, sa jasnom porukom između redova našoj dijaspori sa pravom glasa u Francuskoj kako je dosadašnji zvanični Pariz nama neprijateljski raspoložen. Naravno, kao i uvek kada se suprostave iracionalna podrška Rusiji koja iz nekih svojih suludih razloga u ujedinjenoj Evropi vidi svog smrtnog neprijatelja, i sa druge strane racionalna podrška Evropi i našoj budućnosti u njoj, ovde prevladava ono prvo, pogotovo što su neki iz naše vlasti izgleda prepoznali u svemu onome što je zastupala kandidatkinja ekstremne desnice iste one milozvučne melodije koje su i sami na sav glas pevali 90'ih...

A sankcije su ukinute DANAS zbog kako su javili svi mediji:
Beograd -- U Francuskoj su se dogodile promene, izabran je novi predsednik, zbog čega je doneta odluka da ambasador Srbije bude vraćen na dužnost, kaže Ivica Dačić.
Dakle, sankcije se uvode na tri meseca izmedju dva kruga predsednickih izbora, kada se znalo da ce se nekoliko dana kasnije izabrati potpuno novi francuski predsednik, a ukidaju se danas posle oko dve nedelje trajanja, na dan pre inauguracije novog francuskog predsednika, kojoj ce osim naseg povucenog ambasadora prisustvovati i Dacic, Nikolic ili Vucic. Ne treba da se pravimo naivni, i krstimo ovo kao primer nesposobnosti i nekvalifikovanosti nase vlasti, jer su tacno znali sta rade (ili bar njihovi ruski nalogodavci), i koji su efekat zeleli da izazovu iskljucivo na dan drugog kruga izbora, i znali su da cemo vec sutra, 14. maja, poslati svoju visoku delegaciju na inaguraciju novoizabranog francuskog predsednika, jedino smo ceo ovaj od Putina narucen cirkus izveli da za koji promil povecamo sanse da to bude inauguracija Lepenove, a ne Makrona!

A sto se tice slucaja Haradinaj, i odluke odgovarajuceg francuskog apelacionog suda, sve je iskorisceno samo kao zgodan povod da se tempirano upumpa potrebna kolicina zle krvi u francusko-srpske odnose. To je mozda u Srbiji Apelacioni sud sinonim za najozloglaseniju prostitutku vlasti i njenih Sluzbi, u Francuskoj svakako nije. A niko ozbiljan nije ni imao iluzije da bi nam on mogao biti izrucen kada je procurelo da je poternica poslata na osnovu zastarele optuznice iz 2004. na osnovu koje je on vec bio oslobodjen u Hagu, a ne ove nove kojom su nasi naknadno poceli da masu. Takodje, jasno je i da bi na sudu bila lako osporena sposobnost srpskog pravosudja da obezbedi fer sudjenje optuzenom u ovakvom jednom procesu. Podsecam da je Australija desetak godina odbijala da izruci Hrvatskoj Dragana Vasiljkovica (Kapetan Dragan) upravo zbog ulozenih sumnji njegovih advokata da je hrvatsko pravosudje sposobno da obezbedi nezavisno i fer sudjenje, i tek kada je Hrvatska usla u EU, a sudstvo pocelo da hapsi i domace najvise funkcionere poput ex-premijera Ive Sanadera dok je HDZ jos uvek bio na vlasti, dobili su prelaznu ocenu od strane australijskih odgovarajucih sudova da ispunjavaju uslove minimalnih standarda, tako da je Vasiljkovic na kraju izrucen Hrvatskoj tek sredinom 2015. iako je crvena poternica interpola za njim raspisana jos 2005. Uz to, bas iz razloga sto za zlocine OVK jos nije niko odgovarao, Kosovu je nametnuto od strane medjunarodne zajednice (cemu je Francuska participirala) formiranje specijalnog suda za ratne zlocine, sto bi se obesmislilo kada bi se tako krupan slucaj prepustio Srbiji. Koga detaljnije zanimaju proceduralne manjkavosti srpskog zahteva za izrucenje Haradinaja, neka recimo procita ovaj clanak.

Srbija je ovom svojom francuskom epizodom samo demonstrirala ono sto vidi svako ko hoce da vidi, u nasu neiskrenost da postanemo istinski deo porodice evropskih nacija udruzenih u okviru Evropske Unije. Da u tim integracijama ucestvujemo da ne bi bukvalno krepali od gladi, a njihove vrednosti najiskrenije preziremo ili makar ne razumemo, a ako zatreba koliko sutra cemo po komandi (ali dobrovoljno) nastupiti kao (jedine preostale?) ruske kamikaze da se taj zajednicki evropski projekat nekako torpeduje koliko je to u nasoj moci.
freehand freehand 15:21 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Srbija je ovom svojom francuskom epizodom samo demonstrirala ono sto vidi svako ko hoce da vidi, u nasu neiskrenost da postanemo istinski deo porodice evropskih nacija udruzenih u okviru Evropske Unije. Da u tim integracijama ucestvujemo da ne bi bukvalno krepali od gladi, a njihove vrednosti najiskrenije preziremo ili makar ne razumemo, a ako zatreba koliko sutra cemo po komandi (ali dobrovoljno) nastupiti kao (jedine preostale?) ruske kamikaze da se taj zajednicki evropski projekat nekako torpeduje koliko je to u nasoj moci.

Volim kad pročitam ovako izvanrednu analizu nepristrasnog analitičara i obožavaoca NATO-Moloha, u čiji se sud čovek može pouzdati.
Ima samo nekoliko sitnih nejasnoća koje bi valjalo razjasniti da se mi naivni ne bismo dali zbuniti prateći smernice iz paškvile.
Dakle, postajući "istinski deo porodice evropskih nacija" - na koje se tačno vrednosti misli, pa da vidimo hoćemo li krenuti od Mađarske, Bugarske, Rumunije, Hrvatske, Poljske, Španije ili Slovačke.
ovo o krepavanju od gladi je više laksativ, nego povod za odgovor.

niccolo niccolo 16:05 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

da za koji promil povecamo sanse da to bude inauguracija Lepenove, a ne Makrona!

Ne verujem, to bi značilo da smo apsolutno neobavešteni. Cirkus je bio za unutrašnje svrhe.
freehand freehand 16:20 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

niccolo
da za koji promil povecamo sanse da to bude inauguracija Lepenove, a ne Makrona!

Ne verujem, to bi značilo da smo apsolutno neobavešteni. Cirkus je bio za unutrašnje svrhe.

Pa u pitanju su tolike neznalice i levaci da oni nikakav plan i nemaju. Samo Kolac nekog ko se tako besramno i neukusno uvlači Merkelki može nazvati Putinovim pionom.
Kod nih je sve od danas do sutra i sastoji se od praćenja i prigalođavanja trendovima popularnosti.
Uostalom, valjalo bi pogledati koliko smo samo u psolednjih godinu dana imali državnih udara i atentata na Vučića, koliko je naslovnica Informera osvanulo sa rečju RAT u lidu.
To nisu poruke Rusima, to su poruke Amerikancima, Nemcima pa i Francuzima - držite nas (me), bez nas (me) sve ode u propast.
blogov_kolac blogov_kolac 17:46 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

niccolo
Ne verujem, to bi značilo da smo apsolutno neobavešteni. Cirkus je bio za unutrašnje svrhe.
Hoces da kazes da smo 29. aprila kada smo povukli svoga ambasadora i uveli tromesecne "sankcije" Francuzima bili neobavesteni da ce za manje od 10 dana od toga oni posle drugog kruga predsednickih izbora dobiti novog predsednika, a koji ce biti inagurisan vec 14. maja??

Evo da ti dam samo jedan mali, skoro perverzan primer kako u praksi deluje organizovanje spontanih reakcija vaskolikog srbstva na kosmicke nepravde nasih dusmana... Vece pre drugog kruga izbora, u subotu 7. maja u Nantu, igrala se jedna potpuno nebitna kosarkaska utakmica francuskog prvenstva izmedju domaceg Nanta i gostujuceg Limoza, kojeg trenira bivsi dugogodisnji trener Partizana Dule Vujosevic, a koji kolo-dva pre kraja regularnog dela prvenstva nema ni teorijske sanse da se plasira u plej-of, dok je jos ranije obezbedio opstanak. I na taj potpuno nebitni mec, ali vece pred izbore, u Nant organizovano stize grupica Partizanovih navijaca (!?) i rasprostire odgovarajuci pateticni transparent na Taton/Haradinaj temu
koji u prevodu glasi: "240 godina zatvora za smrt jednog Francuza, sloboda za smrt 47 Srba! Jel to pravda?", koji prosecnom Francuzu bez podrobnih dodatnih objasnjenja apsolutno nista ne znaci, ali je zato srpskoj zajednici u Francuskoj koja prati nase srpske medije gde je ovaj transparent sledeceg dana (na dan izbora) "spontano" dobio publicitet sve detaljno pojasnjeno, kao i putem drustvenih mreza preko grupa na kojima se okupljaju Srbi u Francuskoj.
sasaminijature sasaminijature 17:54 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

blogov_kolac


Док сам био млађи код мене у друштву је важило правило, када неком стигне нова дрога да то подели са друштвом. Цицијашење смо брзо изопштавали. Теби видим баш баш добро!

niccolo niccolo 18:10 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

bili neobavesteni da ce za manje od 10 dana od toga oni posle drugog kruga predsednickih izbora dobiti novog predsednika

Ne, nego da je tvoja teorija da smo to uradili na ruski nagovor da bi se pomoglo LePenovoj jedino moguća u slučaju da smo bili potpuno neobavešteni o procentima koji su se u svim anketama davali kandidatima u drugom krugu.
omega68 omega68 18:12 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Никола, не знам шта је чудно?
У дипломатији постоје правила - протестне ноте, позивање амбасадора на консултације, привремено или трајно повлачење ...
Мислиш да није требало чинити било шта од овога у конкретном случају?
Имаш ли нека искуства у политици или дипломатији?
Пишеш ли овако само зато што мрзиш Вучића, што би рекао Крстић, ад хоминем?
Пази, то је легитимно, ја сам тако мрзео Милошевића.
Али сам после схватио да је та мржња била нерационална и реално претерана.
niccolo niccolo 18:15 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

протестне ноте


Edit: Tj. ajde da budem detaljniji. Mogli smo bilo šta od toga što si naveo, ali je suština u tome da se držiš nečega kad odlučiš da kreneš u tom pravcu. Dakle, ako smo već povukli ambasadora i doneli odluku da tri meseca ne idemo u Francusku, ne smemo da se predomislimo posle 15 dana.
omega68 omega68 18:24 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Можда нисам у току, али мислим да враћање амбасадора не мора да буде повезано са 3 месеца не идења у Француску.Враћање амбасадора је показивање да после протеста та земља ипак жели да сарађује.
Неодлазак функционера је такође вид протеста али нижег нивоа.
Да ли је повучена одлука о 3 месечном неодласку функционера?
Опет кажем, то су две ствари различите по нивоима и порукама
niccolo niccolo 18:35 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Враћање амбасадора

A šta je Francuska uradila da bismo mi vratili ambasadora? Pročitaj gore, povlačenje ambasadora ima smisla samo ako smo uvereni da je uticano na sud od strane izvršne vlasti u Francuskoj. I ako smo u to uvereni, šta se promenilo za 15 dana da bismo ga vratili? Suština je da je pozivanje ambasadora na konsultacije bila potpuno neprimerena mera i da je služila pokušaju da se kao napravimo uvređeni i da smo jedva čekali da ga vratimo. Tipično jebanje al' da nam ne uđe.
blogov_kolac blogov_kolac 18:47 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

niccolo
Ne, nego da je tvoja teorija da smo to uradili na ruski nagovor da bi se pomoglo LePenovoj jedino moguća u slučaju da smo bili potpuno neobavešteni o procentima koji su se u svim anketama davali kandidatima u drugom krugu.

Nekoliko nedelja pre FRA izbora iz Makronovog pokreta "En Marche!" i njegovog izbornog staba obznanjeno je da su hakovani, ali u narodnom periodu nikakvi podaci nisu objavljivani, iako se smatralo da iza toga stoje isti Rusi koji su hakovali a potom i objavljivali kompromitujuce mejlove americkih Demokrata tokom USA predsednicke kampanje 2016. Tumacenje je bilo da je Makronov pokret bio potpuno nov pa nije bilo nikakvih narocitih kompromitujucih materjala, a i Makron je njihov neosporni lider i osnivac, pa nema nikakvih podela na struje kao u Klinton/Sanders slucaju, tako da razlog zasto prljav ves iz "En Marche!" hakovanih mejlova nije isplivao preko Vikiliksa ili nekog drugog ruskog posrednickog servisa jer nikakvog narocitog prljavog vesa tamo nije ni moglo biti. Ali upravo u subotu 6. maja, dan pred drugi krug izbora i dok je vladala predizborna cutnja, iako se znalo da sledi ubedljiva pobeda Makrona, Rusi ipak pustaju na uvid sve te mejlove, dopunjene falsifikatima koji Makrona i njegov pokret prikazuju kao marionetu Olanda, mlakonju prema teroristickim pretnjama, i nekome ko ce dozvoliti islamizaciju Francuske... Izmedju ostalog radilo se i o tome da nije bilo svejedno da li ce Lepen u svome porazu dobiti 45%, 40% ili 35%, zbog startnih pozicija pred parlamentarne izbore vec sada u junu. Tako da nemoj da pitas mene cemu ova nasa besmislena akcija nasih vlasti, nego se raspitaj kod njenih narucioce iz Kremlja. A kad stigne direktiva iz Moskve, pa makar da se malo popisas u bunar iz kojeg pijes vode, to se sprovodi bez promisljanja, a u nasem srbskom slucaju i sa narocitim zadovoljstvom, i briga nasu vlast sto su huskali nasu tamosnju emigraciju da glasa za neku izrazito antiemigrantsku opciju od koje bi samo mogli imati stete...
tyson tyson 19:39 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

I na taj potpuno nebitni mec, ali vece pred izbore, u Nant organizovano stize grupica Partizanovih navijaca (!?) i rasprostire odgovarajuci pateticni transparent na Taton/Haradinaj temu

A zašto misliš da su navijači, nužno, organizovano poslati od strane srpskih vlasti?

Misliš da su ekskluzivno pod kontrolom srpske vlasti?

Haha.


omega68 omega68 19:44 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

A šta je Francuska uradila da bismo mi vratili ambasadora? Pročitaj gore, povlačenje ambasadora ima smisla samo ako smo uvereni da je uticano na sud od strane izvršne vlasti u Francuskoj. I ako smo u to uvereni, šta se promenilo za 15 dana da bismo ga vratili? Suština je da je pozivanje ambasadora na konsultacije bila potpuno neprimerena mera i da je služila pokušaju da se kao napravimo uvređeni i da smo jedva čekali da ga vratimo. Tipično jebanje al' da nam ne uđe.

Искрено, ја верујем да је код њих власт извршила утицај на суд.Прва вест је била сасвим другачија од накнадне.
И зато бих ја повукао амбасадора.
Пошто ипак не бих имао конкретних доказа вратио бих амбасадора.
Свом народу бих, лицемерно, како сви политичари света раде, просуо баш овакву причу и тајминг.
Они паметнији који то виде и прогласе неморалним нека иду у цркву што би рекао продавац књига и половних машина из Немачке.
milisav68 milisav68 20:00 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

blogov_kolac
I na taj potpuno nebitni mec, ali vece pred izbore, u Nant organizovano stize grupica Partizanovih navijaca (!?) i rasprostire odgovarajuci pateticni transparent

BIA snajka BIA, zavili su u crno(belo) pola sveta.
bladerunner92 bladerunner92 23:41 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje


niccolo

ali je suština u tome da se držiš nečega kad odlučiš da kreneš u tom pravcu. Dakle, ako smo već povukli ambasadora i doneli odluku da tri meseca ne idemo u Francusku, ne smemo da se predomislimo posle 15 dana.


Ma to je ta seljacka ogranicena inteligencija koja vlada ovim prostorima decenijama a koja se ogleda u -- sace ih zajebemo, ma sace im kazemo, uu al smo ih zajebali ( a oni imaju razradjena nasa 248 moguca poteza unapred sa najpribliznije projektovanom verovatnocom sta cemo da uradimo)a onda zavrsimo spustenih gaca kako si sam opisao .Malo pucanje u sta stignemo bez da nisanimo gde treba kad se metak obicno rikosetira pa okrzne nas. Kao ovo s Haradinajem i Francuskom. Sud koji u normalnoj zemlji nema veze sa vladom presudio u korist Haradinaja a mi se ljutimo na Francusku vladu dakle koja NEMA nikakve veze sa odlukom suda u Colmaru (al to je zato sto KOD NAS u banana drzavi sud ima veze sa vladom i zavisi od onoga sto kaze vlada pa siroma projektujemo mislimo tako svuda).

Pa onda krecu protsetne note, zamrzaavmo odnose , povlacimo ambasadora na 3 meseca ( dok npr. iz Libije gde ima celih 500 gradjana Srbije ne povlacimo ni na dan cak iako ih sve pokokase jer tamo neko ocigledno opasno zaradjuje) jebavamo sojke a Francuzi sine tronuti, u soku! Ne mogu da se saberu od nasih silnih sace-im-pokazemo poteza narocito jer im je u jeku bila predizborna kampanja , teroristicki napadi i sl.Klasicno - naljutilo se seljace sa ogranicenom nacionalistickom intelgencijom na celo selo pa odseklo sebi... A onda posle 15 dana --ee a vi ste dobili novog predsednika?! Otkud to??! I on nas zove na prijem??! Aaaaa pa dolazimo kako to da propustimo- jebes nacionalni ponos i patrijotizam i to sto malo brukamo drzavu sa tim igranjem oce piski nece piski. Mi smo tako ...vrlo ozbiljni i vrlo opasni, odakle to da nas tretirate tako kako nas tretirate ha?

Sto se tice Vokera - takodje cirkus za unutrasnju upotrebu za ove krezube , polupismene i ogranicene.
Kao sto je svaka druga naslovnica u Informeru --bice- rata- a mi ne damo-ne smemo-necemo dozvoliti i sl .bullshit tako se stalno ubacuju novi/stari neprijatelji pa se prica o nekom beznacajnom Vokeru koji je samo odradio deo posla a o pravom nalogodavcu kome je podignut spomenik u Pristini a kome je Vucic ove godine bio na nekakvoj donatorskoj konferenciji- dakle Bilu Klintonu- nista. Mislim ok je otici na tu donatorsku konferenciju - ozbiljna sam, cak i neophodno, ali cemu vise ovo govnarsko vredjanje sopstvenog priglupog naroda sa tim predstavama pa sad i sa tim Vokerom i zastrasivanjem tipa makednoski scenario? Ja razumem da njih nije sramota ipak ima jos da se prostacki drpa ali mi nije jasno kako ovaj narod malo ne ukljuci mozak?

I jos nesto francuski sud je vec izrucivao trazene inostrane gradjane, ima problem sa izrucivanjem svojih ljudi to je lako izguglati. Nasi se nisu potrudili ni da podnesu novu apdejtovanu optuznicu nego je hapsen na osnovu optuznice iz 2004 i koliko sam razumela napravili jos niz proceduralnih propusta a ocigledno je bilo problema i sa dokazima. Da ne govorim da su trazili da ga izruce da mu sudi sud za ratne zlocine koji i nema tuzioca.Pa koliko je to neozbiljno?

a za kraj link na tekst od datuma 06.01.2017 gde pise

Ovom komandantu OVK za oblast Dukađini (Metohija) pomaže i to što su nestali prisluškivani razgovori vođa OVK koje je imao DB Srbije.

- Pregledao sam svu dokumentaciju koju je država Srbija poslala Haškom tribunalu, ali nije bilo prisluškivanih razgovora koji su bili u DB. Takođe mnoga druga dokumenta nisu dostavljena. Ne znam gde je sve to nestalo - kaže za “Blic” Zoran Stijović, nekadašnji pripadnik DB, koji je svedočio u haškom postupku protiv Haradinaja i njegovih pomoćnika Idriza Baljaja i Lahija Brahimaja.

i da, kad pocnete da zapomazete za Kosovom-joooj i time kako su albanci lobirali prisetite se da je za 40 milijardi (MI-LI-JA-RDI) koliko se procenjuje da je izneseno iz ove zemlje ( a izneli, odnosno lopovi su Srbi) moglo da se lobira bar , pa za sicu nekih 4 milijardi npr. Sta mislite kakav bi ishod bio onda i gde nestade bre taj srpski veliki PatriJotizam??

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:58 13.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Sud koji u normalnoj zemlji nema veze sa vladom presudio u korist Haradinaja a mi se ljutimo na Francusku vladu dakle koja NEMA nikakve veze sa odlukom suda


A na koga da se ljutimo?
Na francuski sud?
I ako bismo hteli nekako da reagujemo, šta bismo mogli da uradimo, da tražimo smenu sudije?
Zar to ne bi bilo mešanje u unutrašnje stvari druge države?

U odnosima među državama subjekt kome se jedna država obraća je druga država, a ne neka institucija u drugoj državi.
Francuski sud je institucija francuske države, i reći da ta država nema veze sa svojim sudom je ..hajd da ne preciziram.


Reakcija Srbije jeste bila iznenađujuće oštra, reakcija Francuske je izostala, ako sam ja dobro ispratio.
Moglo bi se to laički protumačiti, ma zabole jednu Francusku za reakcije neka tamo Srbijice, ali ima tu još iznenađujućih stvari koji malo mute tu jednostavnu sliku.

Iznenađujući je i sam postupak kod odlučivanja o Hradinaju, trajao je neuobičajeno dugo, Tači i Čeku su puštani ekspresno iako su hapšeni po istim poternicama.
Od Srbije je traženo i čekano da stignu dodatna obrazloženja i dokazi, pvenstvena odluka suda je bila pozitivna po Srbiju, da bi kasnije bila preinačena, neke sudije su glasale za.
Sve to prilično pobija crnobelu tezu o nebitnoj Srbiji, njenim poternicama, i nezainteresovanoj Francuskoj.

Da li je Srbija trebala da povlači ambasadora?
Ja mislim da ne, ali je malo čudna i objava o vraćanju.
To se može uraditi i na mala vrata, vrati se čovek, ništa se ne objavljuje i sve teče po starom, jer diplomatija je ipak malo zatvorenija oblast.

Šta se htelo objavom, da li su bili pritisnuti da objave ili oni gađaju neke poene time, e to treba odgonetnuti.


bladerunner92 bladerunner92 00:15 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje


A na koga da se ljutimo?
Na francuski sud?


Da, na sud koji jeste institucija te drzave ali nezavisan u odlucivanju, pa su zato sve mere preduzete protiv DRZAVE Francuske bile ocigledno prenaglasena predstava za domacu unutrasnju upotrebu. Preko mere su se zaneli kao po obicaju, mada kad imas klovna ko sto je Vulin to uopste nije problem .Zalosno je i sramota kako obmanjuju i lazu i zastrasuju i huskaju svoj narod.

Iznenađujući je i sam postupak kod odlučivanja o Hradinaju, trajao je neuobičajeno dugo, Tači i Čeku su puštani ekspresno iako su hapšeni po istim poternicama.
Od Srbije je traženo i čekano da stignu dodatna obrazloženja i dokazi, pvenstvena odluka suda je bila pozitivna po Srbiju, da bi kasnije bila preinačena, neke sudije su glasale za.
Sve to prilično pobija crnobelu tezu o nebitnoj Srbiji, njenim poternicama, i nezainteresovanoj Francuskoj.


Ne, to pobija tezu da nam je Francuska kao i ostali mrski zapad neprijatelj.Jer ga je Francuska zadrzala 4 meseca, za to vreme ocekujuci ocigledno da se dostave ispravni papiri i dokazi i da se proceduralno isprati slucaj kako treba.

Šta se htelo objavom, da li su bili pritisnuti da objave ili oni gađaju neke poene time, e to treba odgonetnuti.


nema sta tu da se odgonetne , sve nase vlasti su zapravo lake za citanje i smesno stivo
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:25 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Da, na sud koji jeste institucija te drzave ali nezavisan u odlucivanju,


I kako da pokažemo tu ljutnju, šta da uradimo da stavimo do znanja da se sa tim ne slažemo?

pa su zato sve mere preduzete protiv DRZAVE Francuske


Samo protiv DŽAŽVE i možemo, ni protiv koga drugog.
A da li je trebalo ili nije trebalo, koliko je trebalo ako je trebalo, sve su to druge teme, ali uvek se radi o DRŽAVI, nikad o sudu, jer Srbija nema pravo da protiv francuskog suda bilo šta preduzima, dok protiv DRŽAVE ima prava.
Ne, to pobija tezu da nam je Francuska kao i ostali mrski zapad neprijatelj.Jer ga je Francuska zadrzala 4 meseca, za to vreme ocekujuci ocigledno da se dostave ispravni papiri i dokazi i da se proceduralno isprati slucaj kako treba.


Da, i dostavljani su, i sud je odlučio kako je odlučio.
To pokazuje uvažavanje poternica koje je raspisala Srbija, za razliku od Mađarske i Slovenije koje nisu ništa radile po tim potrenicama, već su odmah postale bez ikakvog suđenja.

nema sta tu da se odgonetne , sve nase vlasti su zapravo lake za citanje i smesno stivo


Pa što su objavljivali u štampi, a nisu morali?
niccolo niccolo 07:11 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

I kako da pokažemo tu ljutnju, šta da uradimo da stavimo do znanja da se sa tim ne slažemo?

Pa ja rekoh gore, može naš sud da donese nekakvu odluku protivu interesa francuskih građana ili kompanija. Recimo da oslobodimo one što su suđeni za ubistvo Tatona. Mada, to smo već učinili barem jedanput, tako da onda možda i nema potrebe raditi bilo šta.

To pokazuje uvažavanje poternica koje je raspisala Srbija

Jašta more. Prvi put neko zaista baci pogled na naša pisanija, a mi na kraju kao popizdimo na njih jer nisu odlučili kako smo mi želeli.*


* Pri tome treba imati u vidi da je Tajson u pravu kad kaže da se idealno završilo po našu vlast
emsiemsi emsiemsi 08:18 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

blogov_kolac
Nisam planirao da se oglasim na ovu temu, posto sam bio sam vec objavio autorski tekst oko francuskih izbora u kojem sam se osvrnuo i na famozne "sankcije" Francuskoj. Ali posto sam se ovde vec javio na temu off-topic jucerasnjeg aktuelnog sajber napada u svetu, da kazem nesto i na temu samog ovog bloga, da ne ispadnem kao padobranac koji se javljao za nesto trece ignorisuci samu temu, kao da je ona nebitna...

Evo sta sam bio napisao povodom nasih "tromesecnih" "sankcija" u uvodnom tekstu pomenutog bloga o francuskim izborima gde sam insistirao da je njihova glavna svrha bila da na dan sudbinskih izbora po buducnost EU bude prisutna vestacki upumpana zla krv prema Francuskoj, pa da se indirektno utice na "nase" glasace sa pravom glasa u Francuskoj.
sa "Vive la France!" bloga
...
Ako je indeferentnost i "neutralnost" naše šire javnosti povodom ovih francuskih izbora začuđujuća, s obzirom na njihove moguće teške i fatalne posledice po našu dugoročnu evropsku perspektivu - ako nam je EU zaista nekakav cilj i odrednica, onda je način na koji se postavila naša zvanična vlast oko svega ispao krajnje degutantan. Dakle, kamo lepe sreće da je i naša vlast uspela da na sličan način opet odglumi svoju nadaleko čuvenu "neutralnost", nego smo ove i za nas istorijske izbore dočekali u atmosferi tromesečnog moratorijuma na srpsko-francuske odnose, sa jasnom porukom između redova našoj dijaspori sa pravom glasa u Francuskoj kako je dosadašnji zvanični Pariz nama neprijateljski raspoložen. Naravno, kao i uvek kada se suprostave iracionalna podrška Rusiji koja iz nekih svojih suludih razloga u ujedinjenoj Evropi vidi svog smrtnog neprijatelja, i sa druge strane racionalna podrška Evropi i našoj budućnosti u njoj, ovde prevladava ono prvo, pogotovo što su neki iz naše vlasti izgleda prepoznali u svemu onome što je zastupala kandidatkinja ekstremne desnice iste one milozvučne melodije koje su i sami na sav glas pevali 90'ih...

A sankcije su ukinute DANAS zbog kako su javili svi mediji:
Beograd -- U Francuskoj su se dogodile promene, izabran je novi predsednik, zbog čega je doneta odluka da ambasador Srbije bude vraćen na dužnost, kaže Ivica Dačić.
Dakle, sankcije se uvode na tri meseca izmedju dva kruga predsednickih izbora, kada se znalo da ce se nekoliko dana kasnije izabrati potpuno novi francuski predsednik, a ukidaju se danas posle oko dve nedelje trajanja, na dan pre inauguracije novog francuskog predsednika, kojoj ce osim naseg povucenog ambasadora prisustvovati i Dacic, Nikolic ili Vucic. Ne treba da se pravimo naivni, i krstimo ovo kao primer nesposobnosti i nekvalifikovanosti nase vlasti, jer su tacno znali sta rade (ili bar njihovi ruski nalogodavci), i koji su efekat zeleli da izazovu iskljucivo na dan drugog kruga izbora, i znali su da cemo vec sutra, 14. maja, poslati svoju visoku delegaciju na inaguraciju novoizabranog francuskog predsednika, jedino smo ceo ovaj od Putina narucen cirkus izveli da za koji promil povecamo sanse da to bude inauguracija Lepenove, a ne Makrona!

A sto se tice slucaja Haradinaj, i odluke odgovarajuceg francuskog apelacionog suda, sve je iskorisceno samo kao zgodan povod da se tempirano upumpa potrebna kolicina zle krvi u francusko-srpske odnose. To je mozda u Srbiji Apelacioni sud sinonim za najozloglaseniju prostitutku vlasti i njenih Sluzbi, u Francuskoj svakako nije. A niko ozbiljan nije ni imao iluzije da bi nam on mogao biti izrucen kada je procurelo da je poternica poslata na osnovu zastarele optuznice iz 2004. na osnovu koje je on vec bio oslobodjen u Hagu, a ne ove nove kojom su nasi naknadno poceli da masu. Takodje, jasno je i da bi na sudu bila lako osporena sposobnost srpskog pravosudja da obezbedi fer sudjenje optuzenom u ovakvom jednom procesu. Podsecam da je Australija desetak godina odbijala da izruci Hrvatskoj Dragana Vasiljkovica (Kapetan Dragan) upravo zbog ulozenih sumnji njegovih advokata da je hrvatsko pravosudje sposobno da obezbedi nezavisno i fer sudjenje, i tek kada je Hrvatska usla u EU, a sudstvo pocelo da hapsi i domace najvise funkcionere poput ex-premijera Ive Sanadera dok je HDZ jos uvek bio na vlasti, dobili su prelaznu ocenu od strane australijskih odgovarajucih sudova da ispunjavaju uslove minimalnih standarda, tako da je Vasiljkovic na kraju izrucen Hrvatskoj tek sredinom 2015. iako je crvena poternica interpola za njim raspisana jos 2005. Uz to, bas iz razloga sto za zlocine OVK jos nije niko odgovarao, Kosovu je nametnuto od strane medjunarodne zajednice (cemu je Francuska participirala) formiranje specijalnog suda za ratne zlocine, sto bi se obesmislilo kada bi se tako krupan slucaj prepustio Srbiji. Koga detaljnije zanimaju proceduralne manjkavosti srpskog zahteva za izrucenje Haradinaja, neka recimo procita ovaj clanak.

Srbija je ovom svojom francuskom epizodom samo demonstrirala ono sto vidi svako ko hoce da vidi, u nasu neiskrenost da postanemo istinski deo porodice evropskih nacija udruzenih u okviru Evropske Unije. Da u tim integracijama ucestvujemo da ne bi bukvalno krepali od gladi, a njihove vrednosti najiskrenije preziremo ili makar ne razumemo, a ako zatreba koliko sutra cemo po komandi (ali dobrovoljno) nastupiti kao (jedine preostale?) ruske kamikaze da se taj zajednicki evropski projekat nekako torpeduje koliko je to u nasoj moci.

Да ли је руситис уведен као болест у каталог обољења у нашем здравственом систему.
Милане (Новоковићу), овај 'завереник' те шије само тако.
emsiemsi emsiemsi 08:26 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

niccolo
Враћање амбасадора

A šta je Francuska uradila da bismo mi vratili ambasadora? Pročitaj gore, povlačenje ambasadora ima smisla samo ako smo uvereni da je uticano na sud od strane izvršne vlasti u Francuskoj. I ako smo u to uvereni, šta se promenilo za 15 dana da bismo ga vratili? Suština je da je pozivanje ambasadora na konsultacije bila potpuno neprimerena mera i da je služila pokušaju da se kao napravimo uvređeni i da smo jedva čekali da ga vratimo. Tipično jebanje al' da nam ne uđe.

Па шта има везе - што су га повлачили и што су га вратили ?
Што је то тако митско и неубичајено у дипломатској пракси !?
Па и од ових, тупавих, какви јесу.
То је најуобичајенији дипломатски језик - и то се догађа сваки дан свуда у свету.
Наравно, као хоћеш да кажеш да је ово што сада представља нашу власт дно дна, у целини и у појединостима (како говоре у скупштини кад причају о законима) - онда тако кажи да ти пошаљем сагласност.
Није ово што су са повлачењем и врађањем амбасадора највећа глупост коју су урадили - то је трунчица од глупости.
emsiemsi emsiemsi 08:44 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

bladerunner92

niccolo

ali je suština u tome da se držiš nečega kad odlučiš da kreneš u tom pravcu. Dakle, ako smo već povukli ambasadora i doneli odluku da tri meseca ne idemo u Francusku, ne smemo da se predomislimo posle 15 dana.


Ma to je ta seljacka ogranicena inteligencija koja vlada ovim prostorima decenijama a koja se ogleda u -- sace ih zajebemo, ma sace im kazemo, uu al smo ih zajebali ( a oni imaju razradjena nasa 248 moguca poteza unapred sa najpribliznije projektovanom verovatnocom sta cemo da uradimo)a onda zavrsimo spustenih gaca kako si sam opisao .Malo pucanje u sta stignemo bez da nisanimo gde treba kad se metak obicno rikosetira pa okrzne nas. Kao ovo s Haradinajem i Francuskom. Sud koji u normalnoj zemlji nema veze sa vladom presudio u korist Haradinaja a mi se ljutimo na Francusku vladu dakle koja NEMA nikakve veze sa odlukom suda u Colmaru (al to je zato sto KOD NAS u banana drzavi sud ima veze sa vladom i zavisi od onoga sto kaze vlada pa siroma projektujemo mislimo tako svuda).

Pa onda krecu protsetne note, zamrzaavmo odnose , povlacimo ambasadora na 3 meseca ( dok npr. iz Libije gde ima celih 500 gradjana Srbije ne povlacimo ni na dan cak iako ih sve pokokase jer tamo neko ocigledno opasno zaradjuje) jebavamo sojke a Francuzi sine tronuti, u soku! Ne mogu da se saberu od nasih silnih sace-im-pokazemo poteza narocito jer im je u jeku bila predizborna kampanja , teroristicki napadi i sl.Klasicno - naljutilo se seljace sa ogranicenom nacionalistickom intelgencijom na celo selo pa odseklo sebi... A onda posle 15 dana --ee a vi ste dobili novog predsednika?! Otkud to??! I on nas zove na prijem??! Aaaaa pa dolazimo kako to da propustimo- jebes nacionalni ponos i patrijotizam i to sto malo brukamo drzavu sa tim igranjem oce piski nece piski. Mi smo tako ...vrlo ozbiljni i vrlo opasni, odakle to da nas tretirate tako kako nas tretirate ha?

Sto se tice Vokera - takodje cirkus za unutrasnju upotrebu za ove krezube , polupismene i ogranicene.
Kao sto je svaka druga naslovnica u Informeru --bice- rata- a mi ne damo-ne smemo-necemo dozvoliti i sl .bullshit tako se stalno ubacuju novi/stari neprijatelji pa se prica o nekom beznacajnom Vokeru koji je samo odradio deo posla a o pravom nalogodavcu kome je podignut spomenik u Pristini a kome je Vucic ove godine bio na nekakvoj donatorskoj konferenciji- dakle Bilu Klintonu- nista. Mislim ok je otici na tu donatorsku konferenciju - ozbiljna sam, cak i neophodno, ali cemu vise ovo govnarsko vredjanje sopstvenog priglupog naroda sa tim predstavama pa sad i sa tim Vokerom i zastrasivanjem tipa makednoski scenario? Ja razumem da njih nije sramota ipak ima jos da se prostacki drpa ali mi nije jasno kako ovaj narod malo ne ukljuci mozak?

I jos nesto francuski sud je vec izrucivao trazene inostrane gradjane, ima problem sa izrucivanjem svojih ljudi to je lako izguglati. Nasi se nisu potrudili ni da podnesu novu apdejtovanu optuznicu nego je hapsen na osnovu optuznice iz 2004 i koliko sam razumela napravili jos niz proceduralnih propusta a ocigledno je bilo problema i sa dokazima. Da ne govorim da su trazili da ga izruce da mu sudi sud za ratne zlocine koji i nema tuzioca.Pa koliko je to neozbiljno?

a za kraj link na tekst od datuma 06.01.2017 gde pise

Ovom komandantu OVK za oblast Dukađini (Metohija) pomaže i to što su nestali prisluškivani razgovori vođa OVK koje je imao DB Srbije.

- Pregledao sam svu dokumentaciju koju je država Srbija poslala Haškom tribunalu, ali nije bilo prisluškivanih razgovora koji su bili u DB. Takođe mnoga druga dokumenta nisu dostavljena. Ne znam gde je sve to nestalo - kaže za “Blic” Zoran Stijović, nekadašnji pripadnik DB, koji je svedočio u haškom postupku protiv Haradinaja i njegovih pomoćnika Idriza Baljaja i Lahija Brahimaja.

i da, kad pocnete da zapomazete za Kosovom-joooj i time kako su albanci lobirali prisetite se da je za 40 milijardi (MI-LI-JA-RDI) koliko se procenjuje da je izneseno iz ove zemlje ( a izneli, odnosno lopovi su Srbi) moglo da se lobira bar , pa za sicu nekih 4 milijardi npr. Sta mislite kakav bi ishod bio onda i gde nestade bre taj srpski veliki PatriJotizam??


Све је то лепо што си ти написала, но, стоји и чињеница на другом тасу те ваге којом важеш, а то је --- једна правда у овим локалним, како је то популарно да се каже - регионским стварима је за Србе, а друга за све остале.
Те правде се непогрешиво држе сви 'независни' судови, укључујући и поменути у Француској.
Занимљиво је да има још много писмених, са свим зубима и неограничних (како би Песник рекао - безобалних) којима то још увек није јасно.
Наравно, то нама, оваквима какви јесмо, само додатно отежава позицију.
sugarbaby sugarbaby 08:45 14.05.2017

Re: ogoljeni u Evropi kao rusko kukavicje jaje

Šta se htelo objavom, da li su bili pritisnuti da objave ili oni gađaju neke poene time, e to treba odgonetnuti.


Srbija je mala, smešna država u kojoj čovek ne može da se zaposli u običnoj firmi bez znanja engleskog al nam zato u stotom mandatu Dačić zna samo ruski. Ministar spoljnih poslova a ne zna engleski, to prevazilazi Riplija ali ne i duo Vučić/Dačić.

U Francuskoj su se dogodile promene, rekao taj isti Dačić u smislu opravdanja, pa zato vraćamo ambasadora. Kao da je Makron ne samo politički oponent Olandu nego i sudija lično, pa je usled promena na političkoj sceni sud promenio i sudiju i veće u slučaju Haradinaj. Time je Dačić, onako olako kako samo on to ume, uvredio u prolazu - u stvari - i Francusku i francusko pravosudje, toliki je diplomata.

Biće pre da pri ovakvoj ministarki pravde, koja je rešila da doktorira upravo na Haradinaju, nije bilo dovoljno pravno relevantnih razloga/dokaza za izručenje. A stoji i ono da nema garancija da bi se Haradinaju u Beogradu pravično sudilo. Jer, naravno da ne bi. Čovek je zlikovac/kriminalac, ali ga vole njegovi i zapretili. Strah se bre to vika. Koj će im još i ta beda sad?
Naravno da se takav rasplet mogao pretpostaviti, ali su Neline ambicije bile jače. I zar ćemo sad o slavnom srpskom pravosudju, sve same brljotine?
Eno ga Skot, još se nada raspletu postupka zvanog paljenje američke ambasade, o slučaju Bitići da ne govorimo, tako da mi nismo baš primer uzornog sistema kome treba poverovati na reč i majkemi.

Mi smo sprdnja od države.
Postalo baš upadljivo ovim diletantskim primerom vraćanja&vraćanja ambasadora.

Opet, Haradinaj je, ajmo blago reći, odvratan na samu pojavu. Toliko da ja lično evo priznajem da mi Tači simpa u odnosu na. A očima ne mogu da ih gledam. Kosovo je zajebano, a Vučić ga prepustio totalnim debilima Djurić/Vulin da tamo/ovde javno brane srpski interes u našoj južnoj pokrajini što ide kretenski dotle da iz nacionalnog dnevnika saznajemo svako veče kakvo će sutra biti vreme u Prištini.
Oni to zovu strategija.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana