Na današnji dan

Rasturanje normalnosti!

Filip Mladenović RSS / 26.05.2017. u 21:52

Svetski simbol antifašizma
Svetski simbol antifašizma
Lepa Radić, 1943.
Lepa Radić, 1943.
Pod demagoškim plaštom verbalnih onanija o Evropskoj uniji, demokratiji, stabilnosti... u Srbiji se sistematski odvija perfidno rasturanje normalnosti.

Jedan od temelja ovdašnje normalnosti je i antifašistički karakter narodno-oslobodilačke borbe tokom II svetskog rata i činjenica da je Srbija 1945. godine bila na pobedničkoj, a ne na poraženoj strani, sa velikim brojem poginulih boraca-antifašista i civilnih žrtava.
Na poraženoj strani su bili oni koji su zajedno sa hrvatskim ustašama i slovenačkim belogardejcima bežali prema austrijskoj granici te prelomne 1945. godine: nedićevci, ljotićevci i četnici.
Šta su savezničke snage, kao pobednice u II svetskom ratu, mislile o njima, jasno govori naziv britansko-američke akcije za predaju svih tih kvislinških jedinica jugoslovenskim partizanima: ČIŠĆENJE PALUBE.

Pola veka po okončanju II svetskog rata u Srbiji je otpočeo jedan neshvatljivi, neofašistički i anticivilizacijski proces sudskih rehabilitacija kvislinških zločinaca. Taj proces ne samo što je svojevrsni auto-gol po čitav srpski narod, nego je i davanje alibija drugim narodima na Balkanu, koji su takodje tokom II svetskog rata imali svoje nacionalne izrode i sramote, da učine isto: rehabilituju ratne zločince i po drugi put pobiju mnogobrojne žrtve, medju njima i srpske nacionalnosti.

Današnja odluka Višeg suda u Valjevu o rehabilitaciji još jednog četničkog zlikovca dvostruko je neshvatljiva. Najpre zbog ruganja žrtvama i revizije istorijskih činjenica, a zatim što je grad Valjevo simbol borbe protiv nacizma zahvaljući jednom antifašisti, borcu Podrinskog partizanskog odreda - Stjepanu Filipoviću. Slika njegovog pogubljenja vešanjem 22. maja 1942. godine, dok sa uzdignutim rukama psuje Hitlera i naciste i poziva okupljene na otpor fašizmu, jedan je od najveličanstvenijih simbola borbe protiv najvećeg zla XX veka.

- Nemojte samo gledati. Udrite gadove. Vadite zarđale puške. Ako budete samo posmatrali, gadovi će nas jednog po jednog ubijati - govorio je Stjepan Filipović dok su ga sprovodili ka vešalima. Nije prestao ni kad su mu namakli omču na vrat.

- Drugovi i drugarice, srpski narode! Hitlerovske horde prodrle su u tvoja sela i tvoje gradove; one ispijaju krv, muče te zatvorima i koncentracionim logorima, gone te da radiš do iznemoglosti u rudnicima i fabrikama koje snabdevaju fašističke zlikovce... Pljačkaju te, streljaju te u masama, biološki te uništavaju i duhovno satiru - govorio je Stjepan Filipović uzdignutih ruku sa omčom oko vrata, sve dok jedan nemački oficir nije prišao i nogom odgurnuo klupu.

Upravo zbog tog herojskog držanja pred fašistima predsmrtna fotografija Stjepana Filipovića, koju je 22. maja 1942. snimila mlada Slobodanka Vasić, tada šegrt u valjevskoj fotografskoj radnji Kosare Antić, danas se u prirodnoj veličini nalazi na ulazu u zgradu Ujedinjenih nacija na Ist Riveru u Njujorku, kao simbol antifašističke borbe i savezničke pobede.

Ali, ko ovde mari za te činjenice!?

Detalji o Stjepanu Filipoviću: http://www.yugopapir.com/2013/07/stjepan-stevo-filipovic-narodni-heroj.html

Heroizam partizanke Lepe Radić

Potresna nemačka fotografija uslikana neposredno pre pogubljenja Lepe Radić, mlade devojke rođene 19. decembra 1925. godine u selu Gašnici, kod Bosanske Gradiške. Ovo je podsećanje na jednu od mnogobrojnih hrabrih devojaka i žena koje su dale svoje živote u borbi protiv fašizma.

Lepa Radić je završila zanatsku školu u Gradišci, gde je i živela do početka 1941. godine kada su je ustaški zlotvori odveli u obližnji zatvor. Iz njega beži 23. decembra iste godine i stupa u partizane. Kao borac Grbavačke čete Kozarskog odreda učestvovala je u proboju obruča na Kozari, jula 1942, a u avgustu 1942. godine je sa borcima Odreda prešla u Podrgmeč. U kozarskoj ofanzivi su joj poginuli otac Sveto, Milan, 15-godišnji brat jedinac, i stric Vlado, koga je posebno volela.

U Četvrtoj neprijateljskoj ofanzivi, februara 1943. godine bila je zadužena za prenos  ranjenika i organizaciju zbega u Grmeču. Bez predaha je obilazila zbegove i raštrkane grupe promrzlih ljudi, žena i dece, sklanjala ih je u zavetrine, savetovala kako se ponašati prilikom bombardovanja. U nastojanju da održi moral, uveravala je narod da će "naše brigade zaustaviti fašiste!". Snagu svog verovanja uporno je prenosila na ljude oko sebe, a trebalo je mnogo moralne i fizičke snage da se izdrži zima u Grmeču i stalni pritisak neprijatelja koji nije imao milosti. 

Partizane je tada napala nemačka 7. SS divizija „Princ Eugen", opkolivši ih. Na Nemce je ispucala sve metke iz svog oružja i junački se borila do poslednjeg metka hvatajući se u koštac sa nacistima. Nemci su je savladali udarcima kundaka i vezali. Pokušala je, ko zna koliko puta, da zaštiti uhvaćeni narod koga su esesovci zlostavljali na putu prema Bosanskoj Krupi, "Ubijte mene, narod nije kriv!" - vikala je Lepa, posrćući pod udarcima legionara 369. divizije. Posle trodnevnog zlostavljanja, dovedena je pred podignuta vešala, u bagremaru između tunela i železničke stanice u Bosanskoj Krupi. Ruke su joj bile vezane telefonskim kablom, bez cipela, samo u vunenim čarapama, iscrpljena i iznemogla, ali ponosna i prkosna čekajući presudu.

Pre nego su joj natakli omču na vrat, uzviknula je: »Bori se, narode, za svoju slobodu, ne daj se zlikovcima u ruke! Mene neka ubiju, imaće ko da me osveti!«

Na gubilištu su joj govorili da će joj pokloniti život ako kaže ko su rukovodioci i komunisti među zarobljenim narodom i partizanima. Lepa im je odgovorila: »Ja nisam izdajnik svoga naroda. Oni će se sami otkriti kad budu uništavali zlikovce kao što ste vi!«

Imala je svega 17 godina kad su je obesili 11. februara 1943. 

U izveštaju o egzekuciji SS-ovci su napisali: "Banditkinja, obešena u Bosanskoj Krupi, pokazala neviđeni inat."

Nemački vojnik, koji joj je namakao omču na vrat, poginuo je u Zagrebu, na Savskoj cesti. U njegovoj torbi nađena je ova fotografija.

 

Atačmenti



Komentari (494)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 18:35 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Ако те је Драгољупче оплео на Блогу Б92, онда си ти гарантзовано неки жешћи фашиста.

Ma neka oplete slobodno. Mnogi su kučići grizli gedžu.

Fora je što pojedini još uvek binarno gledaju na to vreme smatrajući Titovu biografiju kao jedinu i neprikosnovenu istinu.
I na svaki pomen diskusije viču 'revizija', 'četnici', fašisti'.
To bre ko robot. Samo radi na SUBNOR modu a ako mu ubaciš dodatne informacije počne da zviždi, klikće, bipće i da se puši.

Taj rat na teritoriji Srbije je bio građanski (da je bio antifašistički komunisti bi ga podigli pre kršenja sporazuma koji su sklopili Hitler i Staljin i ne bi pravili diverzije i dezertirali na početku rata).
Ogromne civilne žrtve u prvimn godinama rata su dovele do podele između saveznika partizana i četnika i do bratoubilačkog rata u kome u partizani ubijali četničke porodice, četnici partizanske.

Posleratna palamuđevina je postala istina kad je srpski sitnošićardžijski interes isplivao na površinu.
Pa je broj prvoboraca, partizanskih ranjenika i Mara kurirki počeo sve više da se povećava kako su se godinama udaljavali od kraja rata (prvih godina rata u Šumadiji ih bilo jedva za jednu ozbiljniju četu).

Onda su porodična predanja, boračke penzije, privilegije počeli da opravdavaju izmišljenim bitkama, junaštvima i to je doseglo uspehe 'Otpisanih' u borbama po Beogradu u čijim je epizodama stradalo na hiljade Nemaca (dok je istina drugačija).

Da li neko normalan može da opravda ubistva dece, žena? Ne može.
Da li neko normalan može da opravda ubistva civila tatinom ideologijom?

Da li je moguće opravdati ubistvo francuskog navijača zato što je navijao za drugi klub?
Da li treba da navodim kontraargumente kako su odveli čoveka sa svadbe sina naoružana partizanska trojka i zaklala na raskršću sela?
Kad su ubili predsednika opštine i njegova dva maloletna sina i rekli da će tako da prođe svaki neprijatelj revolucija?

Kako su ubli učiteljicu, pokrali devojačku spremu a nju ostavili izbodenu noževima na panju da je nađu kopači koji su se vraćali uveče iz njive?

Jel' to ta borba protiv Nemaca?

Četnike ne pravdam. U mom selu su zaklali ženu i njenu čerku jer im je glava porodice bila u partizanima. Koji je opet ubio komšiju u voćnjaku jer se plašio da ga ne ocinkari.

To je taj rat. Nije crno-beli. Krvav rat.

Nastavak je sledio posle rata. Ni četnici ne bi bili bolji od partizana.
Komunisti su ubijali, otimali, krali i doveli okupatorski sovjetski sistem u zemlju.

To vam je ta današnja žal za Rusijom, za vođom, državnim poslom, tutorstvom, bezakonjem. Otud državni kriminalci, nadrkane šalteruše, partijski sistem.

Ali ako me zaposliš, daš doživotan posao, malu al' sigurnu platicu, stan ja ću da ti stope ljubim i u zvezde kujem.

Dakle najveće kukumavke nisu ljudi koji bi da nešto menjaju već ljudi koji bi se vratili u prošli vek.

Kaži prosečnom Evropljaninu koga najverovatnije boli tuki za drugi svetski rat 'partizan' ima odobravajuće da klimne glavom i da se nasmeši.
Dodaj 'komunista' u diskusiju biće blago neodređen, dodaj 'Sovjetski Savez i Staljin' ima da te gleda kao budalu. U eks zemljama istočnog bloka možda i ozbiljnije prođeš.


tyson tyson 18:49 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Od toga da je činjenica da je goli otok bio ideološki zatvor na koji su komunisti slali komuniste, a po prvilu sa dobrim razlogom jer su bili spremni da se stave na stranu strane države (SSSR) u potencijalnom ratnom konfliktu ili državnom udaru.

Sramna relativizacija. Sramna.


tyson tyson 18:55 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

znači tebi je istina da kalabić nije odgovoran za klanje nevinih ljudi i dece u selu vranić, on ne snosi nikakvu odgovornost što su njegovi koljači izvršili taj zločin, to je za tebe istina.

Zločin u Vraniću počinili su pripadnici Avalskog korpusa JVuO, a ne Gorske garde čiji je komandant bio Kalabić.


predatortz predatortz 18:57 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности


Zločin u Vraniću počinili su pripadnici Avalskog korpusa JVuO, a ne Gorske garde čiji je komandant bio Kalabić.


A što ti, nekakvim činjenicama, pokušavaš da uneseš zabunu u ovu diskusiju?
narcis narcis 19:08 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

tyson
znači tebi je istina da kalabić nije odgovoran za klanje nevinih ljudi i dece u selu vranić, on ne snosi nikakvu odgovornost što su njegovi koljači izvršili taj zločin, to je za tebe istina.

Zločin u Vraniću počinili su pripadnici Avalskog korpusa JVuO, a ne Gorske garde čiji je komandant bio Kalabić.



juče na netu , blic ili bilo koji drugi izdavač, zaboravio sam, je objavio da je kalabić odgovoran za vranić.
milisav68 milisav68 19:26 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

gedza.73
Dodaj 'komunista' u diskusiju biće blago neodređen,

To je zato što je lepo vaspitan.

A pomeni mu društvenu svojinu, ima da te gleda kao ludaka.

Ne znam kako je to formulisano u trulom kapitalizmu, ali kod nas je nosioc prava vlasništva - Država Srbija, a ti imaš samo pravo korišćenja.

K`o podstanar.
tyson tyson 19:28 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

juče na netu , blic ili bilo koji drugi izdavač, zaboravio sam, je objavio da je kalabić odgovoran za vranić.

Pa velik je internet; zaista nije teško da se proširi znanje, uz odgovarajuću zdravu količinu sumnje u izvor jer je to, ipak, internet.

To što si pročitao jednostavno nije istina.

Kao da Kalabiću nema šta da se stavi na dušu, nego mora da se izmišlja.


uros_vozdovac uros_vozdovac 20:27 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

predatortz

Zločin u Vraniću počinili su pripadnici Avalskog korpusa JVuO, a ne Gorske garde čiji je komandant bio Kalabić.


A što ti, nekakvim činjenicama, pokušavaš da uneseš zabunu u ovu diskusiju?

a to nekako Avalski korpus,iGorska garda nisu isto? Nego ono, baš različito...

freehand freehand 20:29 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

tyson
Od toga da je činjenica da je goli otok bio ideološki zatvor na koji su komunisti slali komuniste, a po prvilu sa dobrim razlogom jer su bili spremni da se stave na stranu strane države (SSSR) u potencijalnom ratnom konfliktu ili državnom udaru.

Sramna relativizacija. Sramna.



Šta je relativizacija u citiranom?
predatortz predatortz 20:32 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

a to nekako Avalski korpus,iGorska garda nisu isto? Nego ono, baš različito...


Ovde govorimo o odgovornosti jednog čoveka.
Kalabić ima na rukama krvi do ramena, ali za Vranić nije kriv.
tyson tyson 22:11 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

a to nekako Avalski korpus,iGorska garda nisu isto? Nego ono, baš različito...

Jel' ti ovo ozbiljno?


tyson tyson 22:17 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

freehand
tyson
Od toga da je činjenica da je goli otok bio ideološki zatvor na koji su komunisti slali komuniste, a po prvilu sa dobrim razlogom jer su bili spremni da se stave na stranu strane države (SSSR) u potencijalnom ratnom konfliktu ili državnom udaru.

Sramna relativizacija. Sramna.

Šta je relativizacija u citiranom?

Da su na Goli Otok slali ljudi "po pravilu sa dobrim razlogom jer su bili da se stave na stranu strane države".

Čak i relativizacija Golog Otoka kao institucije. U zatvoru se ljudi ne ubijaju.

Naprosto je zaprepašćujuće kakvim raspravama se mi ovde bavimo, šta ljudi pišu, kakve "argumente" koriste, koliko iracionalno su u stanju da nastupaju toliko godina posle događaja o kojima se vodi rasprava, kada bi se valjda očekivala kakva-takva obaveštenost i neostrašćenost.

freehand freehand 22:41 27.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Da su na Goli Otok slali ljudi "po pravilu sa dobrim razlogom jer su bili da se stave na stranu strane države".

Затвор „Голи оток“ формиран је 1949. године. Одлука о његовом формирању донета је најужем руководству Комунистичке партије Југославије (КПЈ) са циљем да се ухапшеници, који су подржали Резолуцију Информбироа и били присталице Стаљина и Совјетског Савеза у борби против Југославије, изолују од осталих затвореника. Као предлагачи „изолације информбироваца“ сматрају се Стево Крајачић, шеф УДБЕ за Хрватску и Едвард Кардељ, члан ЦК КПЈ. Врх Партије је рачунао да пета колона броји доста стаљиниста и да ће задавати велике проблеме, посебно ако дође до тада очекиваног напада Совјетског Савеза на Југославију. Зато је одлучено да се та група изолује на неком далеком острву, посебно јер се међу присталицама Информбироа налазио велики број војних лица, као и активних учесника Народноослободилачке борбе, способних за организовање и вођење оружаног отпора. Предлог за далеко и усамљено острво у Кварнерском заливу потекао је од Мирослава Крлеже, који је од вајара Антуна Аугустинчића чуо да постоји „острво мермера“. Према замисли, „Голи оток“ је требало да буде друштвено-поправни затвор, у ком ће се заведени осуђеници брзо поправити и вратити својој Партији.
Изградња затвора започела је почетком 1949. године, а прва група осуђеника из Хрватске, стигла је 9. јула исте године. Убрзо потом стигле су групе затвореника из Србије и Црне Горе. Пре формирања затвора „Голи оток“, један део ухапшеника био је смештен у привременом затвору „Рамски рит“, код Пожаревца. Из разлога безбедности, јер је постојала опасност са СССР брзим упадом ослободи логораше, они су убрзо пребачени у затвор „Забела“, а потом на Голи оток. Ухапшеници из Југословенске армије слати су у затворе у Старој Градишки и Билећи, које је контролисала војска, а само један део ових ухапшеника је био касније пребачен на Голи оток.

Mogao sam ja to, svakako, i malo drugačije da napišem, ali i u tome što piše sadržano je ovo što sam citirao sa Vikipedije. Šta tu nije jasno i nije tačno, sem što je fokus namerno vrlo uzak? Da zatvor nije formiran za staljiniste/političke protivnike iz redova same KP usred krize sa SSSR kad je rat bio gotovo matarijalna stvar? Da je imao služiti prvenstveno da se oni uklone i drže daleko od mogućnosti da potkopaju odbranu i priključe se agresoru?
Čak i relativizacija Golog Otoka kao institucije. U zatvoru se ljudi ne ubijaju.

Pretenciozan ton koji koristiš provocira da sad nabrajam zatvore u kojima se ubija, sa citatima i linkovima, i to u gotovo svim zemljama koje slove kao uzori slobode i pravde. Da takođe nabrajam, citiram i linkujem političke zatvore i kampove za državne neprijatelje, realne i potencijalne, mučilišta po stranim zemljama i drugo kako bih poikazao da objekti i mesta te vrste nisu ni originalna ideja ni specifičnost komunizma, kamoli Jugoslavije.

Naprosto je zaprepašćujuće kakvim raspravama se mi ovde bavimo, šta ljudi pišu, kakve "argumente" koriste, koliko iracionalno su u stanju da nastupaju toliko godina posle događaja o kojima se vodi rasprava, kada bi se valjda očekivala kakva-takva obaveštenost i neostrašćenost.

Ja se retko zaprepastim ali budem iuznenađen zbog ispoljene nadmenosti bez razloga i temelja. Sad imaš ono što sam ja napisao, imaš citat - po mom sudu odličnog - članka sa vikipedije, pa bih voleo da ako imaš ozbiljnijih argumenata da rečeno i icitrano pobiješ to pročitam.
Ako ti argumenti budu jači od gore viđenog stava podrazumevanog autoriteta ne marim ako stil bude nadrndan.


gedza.73 gedza.73 08:10 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности




-Od danas druga Staljina nema.
-Do danas jedini. Najveći. A od danas tek tako nema
...
Nema-ima-nema-ima
...
-Ima. Ima ko što mene ima
-Vi'š da te nema. Bivši druže, nedruže


'nači danas 'oćemo da budemo nesvrstani, sami, originalni. Sve koji su za uspostavljanje ruskog centra u Nišu nabijemo u zatvor?
Ili DS pristalice pohapsimo i oduzmemo im imovinu? Zabranimo Jankovićevu stranku?

Ako je bilo dobro da ponovimo ceo krug.
Nacionalizujemo sva preduzeća, vratimo sve u 'komunu' pa svakome po partijskoj zasluzi i vođinoj volji. Napravimo nove zatvore za političke neistomišljenike, zabranimo stranke... Al' će pojedini blogeri da avanzuju.

I za jedno dvae's, tri's godina nam bude bolje.

(odakle je ova replika, nešto mi poznata)

tasadebeli tasadebeli 08:34 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

gedza.73

Kaži prosečnom Evropljaninu koga najverovatnije boli tuki za drugi svetski rat







Што ја, бре, да кажем просечном Европљанину?

Кажи му ти.

А и тим Русима... Либо ме туки да и њима било шта објашњавам.

Мене мучи то што ми Срби не мож' да се разјаснимо међусобно већ више сто година.


Dakle najveće kukumavke nisu ljudi koji bi da nešto menjaju već ljudi koji bi se vratili u prošli vek.



gedza.73 gedza.73 08:51 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Што ја, бре, да кажем просечном Европљанину?

Кажи му ти.

To sam uopšteno rek'o.

Potezalo se na blogu stajanje na tepihu i parketu, klečanje i nemačko izvinjenje.
Oni pokrali pola Evrope, spaljivali i gušili ljude, imali četiri godine robove iz slovenskih zemalja a posle rata mislim da zbirno imaju manje kaznenih godina nego srpski oficiri rukovodstvo iz poslednjeg SFRJ rata.

Par njih se obesilo, večina je 1955. već bila na slobodi i sarađivala sa savznicima k'o da ništa nije bilo (kao komunisti i ustaše).

Gore su prošli Srbi od 'oslobodioca' nego fašisti od zapadnih saveznika

Pobeg'o kralj? jeste. I norveška vlada je otišla sa sve kraljem u Englesku, posle rata se vratili i zbog saradnje sa Nemcima pohapsili, streljali ispod sto ljudi i kraj.
Francuska,Italija, Austrija.
mislim (nemam linkove i podatke) su manje razbucali, pohapsili, streljali, oteli nego mala Srbija koju su Nemci razbili bombama na početku rata a komunisti sa saveznicma na kraju rata.

Ako je antifašista onda u skladu sa partijskim programom može da ti uđe u stan i uzme sliku sa zida ili burmu sa komode?
Po tome ni Arkan nije zločinac.
freehand freehand 09:02 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

gedza.73
Што ја, бре, да кажем просечном Европљанину?

Кажи му ти.

To sam uopšteno rek'o.

Potezalo se na blogu stajanje na tepihu i parketu, klečanje i nemačko izvinjenje.
Oni pokrali pola Evrope, spaljivali i gušili ljude, imali četiri godine robove iz slovenskih zemalja a posle rata mislim da zbirno imaju manje kaznenih godina nego srpski oficiri rukovodstvo iz poslednjeg SFRJ rata.

Par njih se obesilo, večina je 1955. već bila na slobodi i sarađivala sa savznicima k'o da ništa nije bilo (kao komunisti i ustaše).

Gore su prošli Srbi od 'oslobodioca' nego fašisti od zapadnih saveznika

Pobeg'o kralj? jeste. I norveška vlada je otišla sa sve kraljem u Englesku, posle rata se vratili i zbog saradnje sa Nemcima pohapsili, streljali ispod sto ljudi i kraj.
Francuska,Italija, Austrija.
mislim (nemam linkove i podatke) su manje razbucali, pohapsili, streljali, oteli nego mala Srbija koju su Nemci razbili bombama na početku rata a komunisti sa saveznicma na kraju rata.

Ako je antifašista onda u skladu sa partijskim programom može da ti uđe u stan i uzme sliku sa zida?
Po tome ni Arkan nije zločinac.



Čemu ćutanje o onim budalama sa Cera, Kolubare, Kajmakčalana?
Pobeg'o kralj? jeste. I norveška vlada je otišla sa sve kraljem u Englesku, posle rata se vratili i zbog saradnje sa Nemcima pohapsili, streljali ispod sto ljudi i kraj.

Pomozi mi da se setim - gde su norveški, francuski, italijanski i austrijski Jasenovci, Jastrebarska, Jadovna, Banjice, Šumarice i Kozare?
gedza.73 gedza.73 09:32 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности


Pomozi mi da se setim - gde su norveški, francuski, italijanski i austrijski Jasenovci, Jastrebarska, Jadovna, Banjice, Šumarice i Kozare?


Da li su Srbi imali Jasenovac za Hrvate? Norvežani sto za jednog?
Beše francuski Ford proizvodio kamione za Nemce tokom rata kojima su Jevreji odvođeni u logore? šta se desilo sa tim radnicima? Jesu li ih streljali posle rata? Oduzeli građanska prava? Bombardovali fabriku?
Da li je postojala još negde u Evropi odmazada gde sto dece streljaju za jednog ubijenog Nemca? Kakav čovek treba da budeš i kažeš što veće represalije to bolje za naš pokret?

Čemu ćutanje o onim budalama sa Cera, Kolubare, Kajmakčalana?

Nisam čuo da su gegule posle rata upadali ljudima u kuće, otimali stoku, karuce i čeze, da su tokom rata ubijali socijaliste u svojim redovima, palili arhive, vešali domaćine na trgovima.
Gvozdeni puk se borio za Srbiju, svoju njivu, svog kralja (iako mu je možda bio politički protivnik) ne za Staljina i svetsku revoluciju.
Mačvani su se u tom ratu, prvo i jedino, borili protiv Hrvata, Tita i Austrougara za svoju zemlju ne za Tita i Sovjete.
freehand freehand 09:44 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Da li je postojala još negde u Evropi odmazada gde sto dece streljaju za jednog ubijenog Nemca? Kakav čovek treba da budeš i kažeš što veće represalije to bolje za naš pokret?

Ne znam, znam da nikako ne smeš da budeš čovek da bi ta streljanja pravdao i okupatorske zločine relativizovao.
Evo još jednom za domaćine što ispred avlije sa malom domaćom čekaju oslobodioce:
kurve partizani i strogi ali pravični nacisti.


Nisam čuo da su gegule posle rata upadali ljudima u kuće, otimali stoku, karuce i čeze, da su tokom rata ubijali socijaliste u svojim redovima, palili arhive, vešali domaćine na trgovima.
Gvozdeni puk se borio za Srbiju, svoju njivu, svog kralja (iako mu je možda bio politički protivnik) ne za Staljina i svetsku revoluciju.
Mačvani su se u tom ratu, prvo i jedino, borili protiv Hrvata, Tita i Austrougara za svoju zemlju ne za Tita i Sovjete.

Ni ja nisam čuo da relativizatori odgovore na pitanje. A to je - za koji su se moj gegule uopšte vatale puške, ginuli a Srbijica razarana kad su lepo mogli da sagnu glavu, gledaju svaki svoju kuću i avliju i svaki svoj potok i reku i da se lepo ko ljudi dogovore sa Austrijancima i nemcima?
Koji su isto klali, čerečili i streljali 1000 za jednog?
gedza.73 gedza.73 10:25 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Ne znam, znam da nikako ne smeš da budeš čovek da bi ta streljanja pravdao i okupatorske zločine relativizovao.

Ko relativizovao? nemci su streljali decu u Kragujevcu. Zločinci, zlikovci, fašisti.
Onda neko drugi kaže kako su streljanja koje okupator vrši dobra za njegov pokret.
Šta je taj drugi?

za koji su se moj gegule uopšte vatale puške, ginuli a Srbijica razarana kad su lepo mogli da sagnu glavu, gledaju svaki svoju kuću i avliju i svaki svoj potok

Nisi dobro pročitao moj prethodni komentar, imaš odgovor. Za svoju zemlju ne za Sovjete, Staljina i komunističku (predratna staljinizacija Komunističke partije) revoluciju. Zašto komunisti nisu ostali u jegoslovenskoj vojsci već su kao hrvatski oficiri pobegli i izdali?
Zašto komunisti osuđuju paljene nemačke zastave 27. marta, napad na nemački kulturni centar

free
Evo još jednom za domaćine što ispred avlije sa malom domaćom čekaju oslobodioce:
kurve partizani i strogi ali pravični nacisti.

omunisti objavili 30. marta 1941., koji glasi:“Narodi Jugoslavije dovedeni su u opasnost okrutnim Britancima koji su bilipodstrekaci, i velikosrpskim šovinistima, koji svojim provokacijama vode zemlju u rat.Slucaj sa demoliranjem Nemackog saobracajnog biroa i incidenta sa nemackimambasadorom fon Herenom potvrđuju da mi moramo cvrsto da se odupremo takvimelementima i da sprecimo takve provocirajuce napade. Ne dozvoljavajte ovimneodgovornim elementima i imperijalistickim agentima da izvršavaju svojaprovokatorska dela, a narocito u Srbiji. Ceo narod ce se suprotstaviti onima koji žele dakoriste stanje narodnih masa za cuvanje nezavisnosti, gurajuci ga u rat zaimperijalisticke ciljeve. Mi ne želimo nikakav imperijalisticki rat, mi necemo dabudemo oružje u rukama britanskih imperijalista, dižemo se energicno protivmogucnosti da se naša država uvuce u ovaj rat, vec u samom pocetku imperijalistickograta. Mi kažemo da je ovaj rat ono što u stvari i jeste: imperijalisticki rat, gde seimperijalisticke sile bore za podelu sveta. Mi demaskiramo britanske i francuskeimperijaliste kao ratne podstrekace, koji žele da uvuku druge države u rat, da se bore zanjihove ciljeve


Stvarno znaš da daviš. Šta 'oćeš da kažeš da sam ljotićevac? Fašista?
Ljotićevci su odmah prišli Nemcima. Komunisti su pravili diverzije u jugoslovenskoj vojsci jer su Sovjeti i Nemci bili u savezništvu. Do Bresta nema naznake o komunističkoj borbi protiv okupatora.

Hipotetički. nemci ne napadaju Poljsku, nema drugog svetskog rata.
Ostalo na teritoriji kraljevine Jugoslavije isto. Komunisti šuruju i podržavaju ustaše, Kosovski komitet i ostale nacionalističke pokrete u borbi protiv 'velikosrpske hegemonije'.
Ubijaju policijske službenike, lokalne državne činovnikeu pokušaju da nasilno uvedu tuđ politički poredak.
Da li je u tom trenutku jedini odgovor na terorizam i izdaju svoje zemlje stranom okupatoru (SSSR) otvaranje Golog otoka?


Dokumenti NOVJ - 1941
Dokumenti NOVJ - 1941 - PROGLAS POKRAJINSKOG KOMITETA KPJ ZA
SRBIJU, jun 1941.
SRPSKI NARODE!
RADNICI I SELjACI, RADNE ŽENE, RADNA OMLADINO I RADNA
INTELIGENCIJO!
Dvadeset dve godine krvave pljačkaške vladavine veliko-srpske gospode, pomagane od
hrvatske i slovenačke gospode, nad radnim masama i ugnjetenim narodima, dvadeset dve
godine, a, naročito poslednjih burnih godina, trgovanja sa zemljom na pijaci
imperijalističkih razbojnika (Engleske, Francuske, Amerike, Nemačke i Italije
) — sve se
to krvavo sveti srpskom narodu i ostalim narodima Jugoslavije.
Dvadeset dve godine postojanja Jugoslavije značile su dvadeset dve godine tamnovanja
ugnjetenih naroda. Srpska buržoazija, naslanjajući se_ na imperijaliste,
Sve srpske buržoaske partije su dvadeset dve godine smenjivale jedna drugu na vlasti i
sve su one odbijale da uspostave odnose sa Sovjetskim Savezom. U našoj zemlji su
belogardejske bande dobile povlašćen položaj. Iz naše zemlje su godinama regrutovani
razni agenti-teroristi, koji su slati u SSSR da nanose štetu velikom delu sovjetskog naroda,
tvrđavi radnih masa i ugnjetenih naroda čitavog sveta, velikom delu Lenjina i Staljina
.


Ne čekajte! Udružujte se među sobom, udružujte se sa radnicima u borbi protiv okupatora
i engleskih agenata, u borbi za jedan lepši i pravedniji svet, koji ćemo mi radnici i seljaci
moći da ostvarimo upornom borbom oslanjajući se na domovinu radnika i seljaka —
Sovjetski Savez.


Okupljajte se, radni ljudi i žene grada i sela, oko Komunističke partije, s jedinom nadom i
verom u svoje snage i nesalomljivu silu domovine socijalizma — Sovjetskog Saveza.
Živeo Sovjetski Savez, domovina radnog naroda citavog sveta i jedini zaštitnik
ugnjetenih naroda!
Živeo Josif Visarionovic Staljin, voc svetskog prole-tarijata i celokupnog naprednog
covecanstva!

Četvrti kongres KPJ, održan 1928, pozvao radničku klasu da "svestrano pomaže borbu raskomadanog i ugnjetavanog albanskog naroda za nezavisnu i ujedinjenu Albaniju", dok je Četvrta zemaljska konferencija 1934. godine osudila "okupaciju Hrvatske, Dalmacije, Slovenije, Crne Gore, Makedonije, Kosova, Bosne i Vojvodine od strane srpskih trupa".
freehand freehand 10:43 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

gedza.73
Ne znam, znam da nikako ne smeš da budeš čovek da bi ta streljanja pravdao i okupatorske zločine relativizovao.

Ko relativizovao? nemci su streljali decu u Kragujevcu. Zločinci, zlikovci, fašisti.
Onda neko drugi kaže kako su streljanja koje okupator vrši dobra za njegov pokret.
Šta je taj drugi?

za koji su se moj gegule uopšte vatale puške, ginuli a Srbijica razarana kad su lepo mogli da sagnu glavu, gledaju svaki svoju kuću i avliju i svaki svoj potok

Nisi dobro pročitao moj prethodni komentar, imaš odgovor. Za svoju zemlju ne za Sovjete, Staljina i komunističku (predratna staljinizacija Komunističke partije) revoluciju. Zašto komunisti nisu ostali u jegoslovenskoj vojsci već su kao hrvatski oficiri pobegli i izdali?
Zašto komunisti osuđuju paljene nemačke zastave 27. marta, napad na nemački kulturni centar

free
Evo još jednom za domaćine što ispred avlije sa malom domaćom čekaju oslobodioce:
kurve partizani i strogi ali pravični nacisti.

komunisti objavili 30. marta 1941., koji glasi:“Narodi Jugoslavije dovedeni su u opasnost okrutnim Britancima koji su bilipodstrekaci, i velikosrpskim šovinistima, koji svojim provokacijama vode zemlju u rat.Slucaj sa demoliranjem Nemackog saobracajnog biroa i incidenta sa nemackimambasadorom fon Herenom potvrđuju da mi moramo cvrsto da se odupremo takvimelementima i da sprecimo takve provocirajuce napade. Ne dozvoljavajte ovimneodgovornim elementima i imperijalistickim agentima da izvršavaju svojaprovokatorska dela, a narocito u Srbiji. Ceo narod ce se suprotstaviti onima koji žele dakoriste stanje narodnih masa za cuvanje nezavisnosti, gurajuci ga u rat zaimperijalisticke ciljeve. Mi ne želimo nikakav imperijalisticki rat, mi necemo dabudemo oružje u rukama britanskih imperijalista, dižemo se energicno protivmogucnosti da se naša država uvuce u ovaj rat,


Evo još jednom za domaćine

Stvarno znaš da daviš. Šta 'oćeš da kažeš da sam ljotićevac? Fašista?
Ljotićevci su odmah prišli Nemcima. Komunisti su pravili diverzije u jugoslovenskoj vojsci jer su Sovjeti i Nemci bili u savezništvu. Do Bresta nema naznake o komunističkoj borbi protiv okupatora.

Hipotetički. nemci ne napadaju Poljsku, nema drugog svetskog rata.
Ostalo na teritoriji kraljevine Jugoslavije isto. Komunisti šuruju i podržavaju ustaše, Kosovski komitet i ostale nacionalističke pokrete u borbi protiv 'velikosrpske hegemonije'.
Ubijaju policijske službenike, lokalne državne činovnikeu pokušaju da nasilno uvedu tuđ politički poredak.
Da li je u tom trenutku jedini odgovor na terorizam i izdaju svoje zemlje stranom okupatoru (SSSR) otvaranje Golog otoka?


Dokumenti NOVJ - 1941
Dokumenti NOVJ - 1941 - PROGLAS POKRAJINSKOG KOMITETA KPJ ZA
SRBIJU, jun 1941.
SRPSKI NARODE!
RADNICI I SELjACI, RADNE ŽENE, RADNA OMLADINO I RADNA
INTELIGENCIJO!
Dvadeset dve godine krvave pljačkaške vladavine veliko-srpske gospode, pomagane od
hrvatske i slovenačke gospode, nad radnim masama i ugnjetenim narodima, dvadeset dve
godine, a, naročito poslednjih burnih godina, trgovanja sa zemljom na pijaci
imperijalističkih razbojnika (Engleske, Francuske, Amerike, Nemačke i Italije
) — sve se
to krvavo sveti srpskom narodu i ostalim narodima Jugoslavije.
Dvadeset dve godine postojanja Jugoslavije značile su dvadeset dve godine tamnovanja
ugnjetenih naroda. Srpska buržoazija, naslanjajući se_ na imperijaliste,
Sve srpske buržoaske partije su dvadeset dve godine smenjivale jedna drugu na vlasti i
sve su one odbijale da uspostave odnose sa Sovjetskim Savezom. U našoj zemlji su
belogardejske bande dobile povlašćen položaj. Iz naše zemlje su godinama regrutovani
razni agenti-teroristi, koji su slati u SSSR da nanose štetu velikom delu sovjetskog naroda,
tvrđavi radnih masa i ugnjetenih naroda čitavog sveta, velikom delu Lenjina i Staljina
.


Ne čekajte! Udružujte se među sobom, udružujte se sa radnicima u borbi protiv okupatora
i engleskih agenata, u borbi za jedan lepši i pravedniji svet, koji ćemo mi radnici i seljaci
moći da ostvarimo upornom borbom oslanjajući se na domovinu radnika i seljaka —
Sovjetski Savez.


Okupljajte se, radni ljudi i žene grada i sela, oko Komunističke partije, s jedinom nadom i
verom u svoje snage i nesalomljivu silu domovine socijalizma — Sovjetskog Saveza.
Živeo Sovjetski Savez, domovina radnog naroda citavog sveta i jedini zaštitnik
ugnjetenih naroda!
Živeo Josif Visarionovic Staljin, voc svetskog prole-tarijata i celokupnog naprednog
covecanstva!

Četvrti kongres KPJ, održan 1928, pozvao radničku klasu da "svestrano pomaže borbu raskomadanog i ugnjetavanog albanskog naroda za nezavisnu i ujedinjenu Albaniju", dok je Četvrta zemaljska konferencija 1934. godine osudila "okupaciju Hrvatske, Dalmacije, Slovenije, Crne Gore, Makedonije, Kosova, Bosne i Vojvodine od strane srpskih trupa".

Nikako da skapiram: jel ti misliš da je trebalo (kao kulturna Evropa) potpisati ugovor sa nacisitma ili ne? Da li je trebalo (kao kulturan svet) sa okupatorima sarađivati ili ne?
Da li je trebalo tući se sa okupatorima ili ne?
Da li su partizani krivi za streljanja ili nacisti?
Da li su se za Staljina borile i desetine hiljada nekomunista i hiljade kraljevskih podoficira i oficira u partizanskim jedinicama i štabovima?
I za koga su se četnici borili kad su nastupali sa Nemcima i ustašama od njih naoružavani? Za Hitlera i Pavelića?
Šta hoćeš da kažeš, da si Ljotićevac, fašista?

gedza.73 gedza.73 10:55 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Nikako da skapiram: jel ti misliš da je trebalo (kao kulturna Evropa) potpisati ugovor sa nacisitma ili ne?

Sled loših izbora. Prva i najveća je Jugoslavija.
od nje pošinje nizbrdo.
ne možeš da se boriš protiv nacizma kad ti pola oficirkog kadra prebegne Nemcima, teroristička komunistička organizacija puca sa krova kafane u Kragujevcu u vojnike koji se povlače i kad si okupiran. Gerilski rat koji je koštao u prvoj godini Srbiju ogromne civilne žrtve je morao da promeni pravac delovanja.
Da li je trebalo tući se sa okupatorima ili ne?

Ne znam.
Da li su partizani krivi za streljanja ili nacisti?

Nacisti.
Da li su se za Staljina borile i desetine hiljada nekomunista i hiljade kraljevskih podoficira i oficira u partizanskim jedinicama i štabovima?

Nisu.
I za koga su se četnici borili kad su nastupali sa Nemcima i ustašama od njih naoružavani?

Za sebe.
Šta hoćeš da kažeš, da si Ljotićevac, fašista?

antistaljinista.

A ti?

pre bi da me okupira Evropa nego Sovjetski savez. Nešto mi gulazi, Goli otoci i nočne egzekucije nisu srcu mili. Mada vidim da ima ljudi koji to opravdavaju u ime Titove a božje volje.
gedza.73 gedza.73 10:59 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

A sad ja tebe da pitam
Da li si ti protiv velikosprske hegemonije? Za slobodarski ustaški pokret? VMRO kraljeubistvo? Ujedinjenu Albaniju? protiv mešanja u imperijalističke ratove i za najvećeg druga Staljina zaštitnika radničkih prava? Protiv srpske okupacije Hrvatske, Dalmacije, Kosova, Makedonije, Crne Gore i Vojvodine?
Za ubistva policajaca na dužnosti? Da li su se nekomunisti i kraljevi oficiri borili za komunističku diktaturu, nedemokratski poredak?
freehand freehand 11:07 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

gedza.73
A sad ja tebe da pitam
Da li si ti protiv velikosprske hegemonije? Za slobodarski ustaški pokret? VMRO kraljeubistvo? Ujedinjenu Albaniju? protiv mešanja u imperijalističke ratove i za najvećeg druga Staljina zaštitnika radničkih prava? Protiv srpske okupacije Hrvatske, Dalmacije, kosova, Makedonije, Crne Gore i Vojvodine?
Za ubistva policajaca na dužnosti? Da li su se nekomunisti i kraljevi oficiri borili za komunističku diktaturu, nedemokratski poredak?

Ako nisi pročitaj Ekovo "Klatno". Srž je u snazi besmislenih analogija i tezi da se, uz malo zle volje, bilo šta može iskoristiti kao argument za bilo šta drugo.
"Đavolje sluge", tako Eko zove one koji misle i rasuđuju na taj način.
gedza.73 gedza.73 11:25 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Srž je u snazi besmislenih analogija i tezi da se, uz malo zle volje, bilo šta može iskoristiti kao argument za bilo šta drugo.

nemo pričaš. A tvoja pitanja se uklapaju gde u besmislenim analogijama i zloj volji?

Ako nisi pročitaj Ekovo "Klatno"

čito. zaboravio. sećam se kad je glavni lik uklapao visinu piramide i mere kisoka za štampu u neku zaveru.

"Đavolje sluge", tako Eko zove one koji misle i rasuđuju na taj način

Ogledalce, ogledalce. Samo sam ti pitanja vratio istom merom.

Imam još 'besmislenih analogija' uz malo 'zle volje'.
Jesi li za zabranu političkih stranaka? progon političkih neistomišljenika? NATO ili SSSR okupaciju? Otimanje tuđe imovine? Tajna streljanja? Verbalni delikt?

A stvarno me interesuje, zna li neko, da li je letak partije iz marta četres prve falsifikat.

Da li su stvarno do naredbe Kominterne bili protiv borbe sa nacistima i protiv mešanja u 'imperijalističke ratove'.
Ne znam da li to nešto menja u jednačini ili ostaje sve isto?
princi princi 11:34 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Da li su stvarno do naredbe Kominterne bili protiv borbe sa nacistima i protiv mešanja u 'imperijalističke ratove'.

Pa to je staro nikad odgovoreno pitanje: šta se dešavalo sa stavom KPJ u vezi borbe protivu mrskog nam okupatora u periodu između 6. aprila i 4. jula (ili makar 22. juna) 1941. godine? I nema šanse da se na njega dobije pošten odgovor a da te ne proglase za četnika ili ljotićevca.
gedza.73 gedza.73 14:47 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

I nema šanse da se na njega dobije pošten odgovor a da te ne proglase za četnika ili ljotićevca.

Atavizam.
Čim zucneš protiv partijskog jevanđela proglase te za saradnika okupatora i inkvizicijski spale.
freehand freehand 14:53 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

nemo pričaš. A tvoja pitanja se uklapaju gde u besmislenim analogijama i zloj volji?

Svako se uklapa u neki od tvojih stavova koje ponavljaš u beskrajnoj spirali. I svako ima jasnu analogiju, bez namernog natezanja ili krivljenja izrečenog, sem ponegde malo pojačane metafore koja je tu da bi rečeno bilo jasnije.
čito. zaboravio. sećam se kad je glavni lik uklapao visinu piramide i mere kisoka za štampu u neku zaveru.

Nije uklapao glavni lik, već je grof Alje objašnjavao glavnom liku kako funkcioniše razmišljanje i zaključivanje đavoljih slugu. Šteta što nije neki od tvojih komentara iz ovog niza imao na raspolaganju.
Imam još 'besmislenih analogija' uz malo 'zle volje'.

Ma ne sumnjam uopšte da ih imaš mnogo više od iznetih. Niti ti treba zla volja, majndset je u pitanju.
Da li su stvarno do naredbe Kominterne bili protiv borbe sa nacistima i protiv mešanja u 'imperijalističke ratove'.
Ne znam da li to nešto menja u jednačini ili ostaje sve isto?

Probaj sa analogijom na kralja u rasejanju i četnike u otadžbini i nbjegovu naredbu sa kraja rata. Ta nije besmislena.
gedza.73 gedza.73 15:14 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

freehand
Probaj sa analogijom na kralja u rasejanju i četnike u otadžbini i nbjegovu naredbu sa kraja rata. Ta nije besmislena.

Učešće Engleza u puču 27. marta.
Diverzija na Balkanu, žrtvovanje pijuna (pijuni srpska deca i civili).
Odabir između dve vojske u Srbiji koja se više uklpoila u interese velikih sila bez obzira na žrtve.
Podela Evrope.
kraljeva objava (uz nagovor Engleza) o predaji Srbije komunistima.

Prebijanje Petra Bojovića, pljuvanje majora Gavrilovića od skojevačkih batinaških botova, osuđivanje Žanke Stokić, streljanje glumaca, zatvaranje antikomunista, zabrana rada političkih stranaka.

Rezultati za pohvalu. Al' imali ste slet i štafetu. Sreća, sreća, radost.



upsi. ma mistejka. ovo je iz Severne Koreje.
evo za nostalgičare naša.



edit
već je grof Alje objašnjavao glavnom liku kako funkcioniše razmišljanje i zaključivanje đavoljih slugu. Šteta što nije neki od tvojih komentara iz ovog niza imao na raspolaganju.

Nije imao tebe da mu da ideju. Ja sam na tvoja đavolja odgovorio ti još uvek nisi.
tyson tyson 20:44 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Da li su stvarno do naredbe Kominterne bili protiv borbe sa nacistima i protiv mešanja u 'imperijalističke ratove'.

Generalno, da; jer SSSR - čitaj Staljin - nije želeo ničim da 'provocira' Nemačku i da joj povod za rat, za koji još uvek nisu bili spremni.

Pored toga, ne zaboravi da su sa Nemačkom imali strateški sporazum još od avgusta 1939. godine, čime su praktično sebe hteli-ne hteli svrstali uz jednu stranu u propagandnom delovanju (t.j. naravo da neće verbalno napadati svog faktički saveznika, koji uzgred i dobija rat pa zašto se otvoreno svrstavati uz gubitnike).

U doktrinarnom smislu, temeljno razgrađivanje kapitalističkih država na zapadu komunistima odgovara, makar bile i okupirane od Nemačke; u takvim okolnostima daleko je izglednije preuzimanje vlasti. Vidimo uostalom i na primeru Jugoslavije.

Realpolitika, jebiga.
freehand freehand 20:46 28.05.2017

Re: Тражење нормалне ненормалности

Nije imao tebe da mu da ideju. Ja sam na tvoja đavolja odgovorio ti još uvek nisi.

Nije da nisam hteo, ali odgovarati na takvu gomilu upretenih besmislica, poluistina, konstrukcija i jeftinih fazona stvarno prevazilazi napor koji sam spreman da uložim.
predatortz predatortz 09:11 27.05.2017

Pravda

Slažem se da je Nikola, po više osnova, sporan lik. Nisam ubeđen u ispravnost ove odluke suda. Zapravo, ona je proceduralne prirode. Da se sudilo kako valja, a nije, Kalabić nikad ne bi bio rehabilitovan.

Međutim, pravda ne treba da pravi ideološke razlike.
Šta je sa silnim zločincima pod petokrakom, kojima nikad nije ni suđeno? Ima li potrebe za osudom toga, Filipe?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 27.05.2017

Re: Pravda

i jedna i druga strana je revizionistička:

a) četnaje umanjuju svoj kriminal;
b) partiđani se prave blesavi da su rokali protivnike na ideološkoj osnovi.

to nema šanse da dokažeš, to je pojedinac protiv države... to je kao kada bi sada neko uzeo da dokazuje, bez dokaza, da srpske jedinice jesu po naređenju očistile onu nesrećnu ekonomiju, ili kada bi Hrvati priznali da je Oluja imala zločinački karakter, ili Izraelci da su etnički čistili arapska sela 1948.... nije, što kaže, svet od crkvenog morala sazdan pa da baš svi priznaju svoje greške.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:27 27.05.2017

Re: Pravda

predatortz

Ne vredi bre, ko do sada nije shvatio neće ni od sada. Pusti ih neka uživaju u svojoj crvenoj žurci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:40 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni

Pusti ih neka uživaju u svojoj crvenoj žurci.


meni je interesantno kada bi se otkrilo od strane koga je, zapravo, taj komunizam pušten, i koja mu je namena bila, jer kada pogledaš rezultat posle par generacija - razbijen je nukleus identiteta ličnosti, mnoge porodice su uništene, uništena je ekonomija, a opet, klika opstaje na vlasti već i osmu deceniju. meni je najčudnije da se na partizanskom BU kao prvo intelektualno svojstvo smatra znanje latinskog, katedra za jevrejski je iščezla, dok se grčkom podsmeva. slušaj, pa da je sama Jezuitska Crkva 9. Reda Pakla smišljala takav razvoj događaja u manje od sto godina, ne bi bolje smislila: "razbij ih latinštinom, poturi ideologiju mržnje, pusti sada aveti prošlosti."
tasadebeli tasadebeli 09:42 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
predatortz

Ne vredi bre, ko do sada nije shvatio neće ni od sada. Pusti ih neka uživaju u svojoj crvenoj žurci.







Ма да, у праву си...

Ево, ја ћу да им пуштам музику...







Мени једино малкице засметало што се било који покушај у овој Србији (не причам о рехабилитацији Калабића) да се дође до некакве истине која неће бити једнострана истина, назива "растурање нормалности".
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 09:54 27.05.2017

Re: Pravda

Ево, ја ћу да им пуштам музику...


Јој немој то, ако се досете шта је оригинал могу да схвате као провокацију. А не би било лепо да им кваримо расположење.

freehand freehand 10:07 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
predatortz

Ne vredi bre, ko do sada nije shvatio neće ni od sada. Pusti ih neka uživaju u svojoj crvenoj žurci.

Evo ja, na primer, nikako da shvatim da je Nikola (valjda ovo sa ličnim imenom znači "naš, šta li) bio sporan lik,k da je u pitanju sporna odluka suda ali da je verovatn u pitanju nekakva proceduralna zajebancija.
Ja tu ništa ne razumem, šta se htelo reći.





docsumann docsumann 10:08 27.05.2017

Re: Pravda

da, vrabac je u pravu, većina partizanski pjesama su ustvari bili prepjevi ruskih iz velikog otadžbinskog rata.

kako je moja porodica tipična crnogorska sa sudionicima na obje strane ( čak su se i moj otac i njegov mlađi mu brat ideološki razmimoišli, iako su se voljeli i poštovali do potonje im kapi panslovenske krvi...) imam razumjevanja za emocije i jedne i druges strane, kao što znam da ni jedna ni druga ne polažu tapiju na istinu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:14 27.05.2017

Re: Pravda

imam razumjevanja za emocije i jedne i druges strane, kao što znam da ni jedna ni druga ne polažu tapiju na istinu.



hvala bogu, i to je najprirodniji i najljudskiji odnos prema tom problemu danas, 2017. godine, a ne da se potencira leva ili desna ideološka skupnost zamisli a ne dozvoljava nezavisno istraživanje - kao, recimo, DS što je šutnula onog lika, prof. Bojana Dimitrijevića; ili gurnula u zapećak jednog Boru Pekića (to bi Eloj znao da priča, samo da se ne pravi cvećka ).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:14 27.05.2017

Re: Pravda

freehand

Ja tu ništa ne razumem, šta se htelo reći.


ne sumnjam.
mlatisa mlatisa 10:15 27.05.2017

Re: Pravda

Slažem se da je Nikola, po više osnova, sporan lik. Nisam ubeđen u ispravnost ove odluke suda. Zapravo, ona je proceduralne prirode. Da se sudilo kako valja, a nije, Kalabić nikad ne bi bio rehabilitovan.


Ствар је у томе што је Тито спроводио максиму да судија не треба да се држи закона ко пијан плота. Тиме се он стављао изнад државе, и то је ЈЕДАН од разлога што је држава и пропала. Не може се инсистирати на законитости само за неке случајеве. На жалост, са игнорисањем права се наставља и даље (нпр. Савамала). На додатну жалост, за неко успостављање државе ћемо морати да се изборимо упркос себи и упркос другима.

Узгред, за оне које то занима ево и пописа 59554 жртаве након септембра 1944. ЛИНКЛИНКЛИНК. Изгледа да се и поменути Калабић помиње тамо.

Имало би смисла направити и списак за жртве на СФРЈ подручју након распада, са све потенцијалним (или стварним) починитељима. Мислим да и постоји нека таква иницијатива, али нисам сигуран докле се стигло са тим.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:17 27.05.2017

Re: Pravda

imam razumjevanja za emocije i jedne i druges strane, kao što znam da ni jedna ni druga ne polažu tapiju na istinu.


ma emocije na stranu, i o jednima i o drugima se sada već dovoljno zna.
mislim, ko želi da zna.
predatortz predatortz 10:24 27.05.2017

Re: Pravda

Evo ja, na primer, nikako da shvatim da je Nikola (valjda ovo sa ličnim imenom znači "naš, šta li) bio sporan lik,k da je u pitanju sporna odluka suda ali da je verovatn u pitanju nekakva proceduralna zajebancija.
Ja tu ništa ne razumem, šta se htelo reći.


Rado ću ti pojasniti. Nikola (tako se čovek zvao) jeste činio teške zločine. Sud ga nije proglasio nevinim, niti je ustanovio da krivice nije bilo.
Dakle, Kalabić nije oglašen nevinim. Samo je konstatovano da nije imao valjano suđenje, pa su iz proceduralnih razloga poništene konsekvence koje su proistekle iz neregularnog procesa.
Ostalim je to jasno, ali uvek imam volje i vremena da pojasnim svoje reči onim malo sporijim.
docsumann docsumann 10:28 27.05.2017

Re: Pravda

i o jednima i o drugima se sada već dovoljno zna.
mislim, ko želi da zna.


znanje nije pasivno, ono je intecionalno.

emocije su keva. one uobličuju intenciju.
freehand freehand 10:31 27.05.2017

Re: Pravda

Ostalim je to jasno, ali uvek imam volje i vremena da pojasnim svoje reči onim malo sporijim.

Reč eksperta uvek je dobrodošla, a strpljenje za sporije divna je osobina plemenitih duša.
Obožavam deo o tome kako su oni koji su činili teške zločine "sporni likovi", a sa nesttrpljenjem čekam da u nekoj prilici pomeneš Adolfa.
tasadebeli tasadebeli 10:32 27.05.2017

Re: Pravda

Srđan Fuchs
imam razumjevanja za emocije i jedne i druges strane, kao što znam da ni jedna ni druga ne polažu tapiju na istinu.



hvala bogu, i to je najprirodniji i najljudskiji odnos prema tom problemu danas, 2017. godine, a ne da se potencira leva ili desna ideološka skupnost zamisli a ne dozvoljava nezavisno istraživanje - kao, recimo, DS što je šutnula onog lika, prof. Bojana Dimitrijevića; ili gurnula u zapećak jednog Boru Pekića (to bi Eloj znao da priča, samo da se ne pravi cvećka ).



Не могу, а да не дам препоруку!



vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:44 27.05.2017

Re: Pravda

Obožavam deo o tome kako su oni koji su činili teške zločine "sporni likovi"


I ja onaj deo kada se koljački pir naivno nazove "lijevim skretanjima",

Ma ne vredi, odoh da "teram točak", a ti u međuvremenu uz punu koncentraciju gledaj u ovu sliku:


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 10:46 27.05.2017

Re: Pravda

E da, da ne ostane nezabeleženo:

Who killed Žika Ždrebe?
milanb milanb 10:48 27.05.2017

Re: Pravda

predatortz
Evo ja, na primer, nikako da shvatim da je Nikola (valjda ovo sa ličnim imenom znači "naš, šta li) bio sporan lik,k da je u pitanju sporna odluka suda ali da je verovatn u pitanju nekakva proceduralna zajebancija.
Ja tu ništa ne razumem, šta se htelo reći.


Rado ću ti pojasniti. Nikola (tako se čovek zvao) jeste činio teške zločine. Sud ga nije proglasio nevinim, niti je ustanovio da krivice nije bilo.
Dakle, Kalabić nije oglašen nevinim. Samo je konstatovano da nije imao valjano suđenje, pa su iz proceduralnih razloga poništene konsekvence koje su proistekle iz neregularnog procesa.
Ostalim je to jasno, ali uvek imam volje i vremena da pojasnim svoje reči onim malo sporijim.


То уопште није тачно.Судови никада не установљавају да нема кривице, већ да нема доказа за нечију кривичну одговорност или да се оптужба одбија из процедуралних разлога.У конкретном случају Виши суд у Београду је пресудио да је Калабић невин човек, као и сваки други човек у Србији за кога није доказано да је починио неко кривично дело.

Комунистички судови после Другог светског рата нису били судови у конвенционалном смислу, нити су то била права суђења.По комунистичкој доктрини, судови као независна грана власти уопште не постоје, реч је о извршним органима Партије, и оруђу револуционарног терора.Циљ деловања тих органа-тзв."судова" није утврђивање истине и нечије кривице него вршење револуционарног терора и одржавање комунистичког система(касније) .То се никада није крило, а принцип "јединства власти" је био уграђен у комунистичко законодавство и уставе.

То значи да Калабић и није могао имати правично суђење у комунистичкој Србији, односно он није могао имати било какво суђење у таквом систему .Комунистичка "суђења" нису била никаква суђења већ један административни поступак извршења казне.Данас такав поступак такође постоји, када се заврши кривични поступак, онда се пресуда доставља посебном судском одељењу које одређује у који затвор ће осуђени ићи, да ли ће му се одложити почетак издржавања казне и слично.То није никакво суђење иако суд води поступак, већ управни поступак у којем се ништа суштински не одлучује.Комунистички судови неколико година после Другог светског рата нису никоме судили, већ су само административно извршавали казне које је раније одредио неко други-неки функционер ОЗНЕ или КПЈ.
tetris tetris 11:30 27.05.2017

Re: Pravda

Узгред, за оне које то занима ево и пописа 59554 жртаве након септембра 1944. ЛИНКЛИНКЛИНК. Изгледа да се и поменути Калабић помиње тамо.


Ako su brojevi žrtava na ovom sajtu tačni (ili bar približno tačni) onda su najveće likvidacije bile u Vojvodini; preko dve trećine ubijenih i nestalih.
narcis narcis 12:38 27.05.2017

Re: Pravda

Međutim, pravda ne treba da pravi ideološke razlike.
Šta je sa silnim zločincima pod petokrakom, kojima nikad nije ni suđeno? Ima li potrebe za osudom toga, Filipe?

pa što ne skupite dokaze, ne rekla kazale već dokaz koji su pravovaljani na sudu.
evo ja priznajem da je streljanje onih jadnih glumaca bio zločin, nikakvu krivicu ti glumsi nisu imali po ponome što sam video .
al ne oslobađajte kalabiće i ostale zlotvore samo zbog toga što smatrate , a ne uspevate da dokažete, da su i komunisti činili zločine, pa vi tako činite još veće zločine.
u samom parizu je posle oslobođenja pobijeno oko 7000 ljudi na isto tako nefer suđenjima pa nikom ne pada na mozak da rehabilituje onog njihovog nedića petena, a mi ovog našeg petena nedića rehabilitujemo.
potpuno ista situacija kod jednog i drugog, oboje heroji iz prvog svetskog rata i oboje izdajnici i kolaboracionisti u drugom ratu , e sad francuzima ni na kraj pameti nije da svog nedića-petena rehabilituju a mi našeg petena-nedića proglašavamo za sveca i celu svitu dokazanih koljača, sve u ime istine, jebem vam ja taku istinu.
urbana_gerila urbana_gerila 13:04 27.05.2017

Re: Pravda


tetris
Ako su brojevi žrtava na ovom sajtu tačni (ili bar približno tačni) onda su najveće likvidacije bile u Vojvodini; preko dve trećine ubijenih i nestalih.



sa nekog od prethodnih filipovih blogova, odgovor jednom od relativizatora:

urbana_gerila
ako je "glupost", "nevaspitanost" i "neljudskost" to što je, za razliku od tebe i tebi sličnih, meni i samo jedna jedina nevina žrtva previše - hvala vam dobri moji roditelji na takvom nevaspitanju.

srđan cvetković, blogokolega koji je bio sekretar, glavni organizator i istraživač državne komisije za tajne grobnice ubijenih posle 12. septembra 1944, kaže da se u bazi te komisije nalazi - "59 912 imena, da je od toga oko 35 000 ubijenih bez suđenja, još 2 000 do 3 000 ubijeno je po sudskim presudama, a oko 24 000 likvidirano je ili je umrlo u logorima, i da je mahom reč o folksdojčerima po vojvodini".

iako je i on tebi sličan mamlaz koga takođe boli tuki za žrtve, jer bi da nije tako shvatio da je takva aproksimacija neprimerena a kod njega i zbirno netačna, čak ni on kome kolege istoričari zameraju istorijski revizionizam, kod koga ukazuju na činjenične greške i relativizaciju uloge srpskih kolaboracionista koje je, uključujući i samog nedića, tretirao kao žrtve komunističkog terora?! - čak ni on, dakle, ne govori o "streljanih više stotina hiljada ljudi".

no, ne bi me iznenadilo da kada sledeći put izmiliš ispod tog kamena "činjenično" izjaviš kako je broj streljanih više desetina miliona, jer su u toj smrdljivoj rupi gde ste se formirali(umalo ne napisah kao svesna bića) - ljudi samo jeftina moneta za potkusurivanje.



ponoviću, ne postoje dve istine - postoje partizani, borci protiv okupatora svoje zemlje i domaćih izdajnika, sa jedne i sluge okupatora i domaći izdajnici sa druge.
da li je bilo nevinih žrtava?
jeste, a da je bila i samo jedna - mnogo je!

freehand freehand 13:23 27.05.2017

Re: Pravda

ponoviću, ne postoje dve istine - postoje partizani, borci protiv okupatora svoje zemlje i domaćih izdajnika sa jedne i sluge okupatora i domaći izdajnici sa druge.
da li je bilo nevinih žrtava?
jeste, a da je bila i samo jedna - mnogo je!

Nemoj tako! Pravda za nevino postradale i maltretirane i u Francuskoj i Holandiji, obične i poštene članove naci partije, SS pa i Vermahta u Austriji i Nemačkoj postradale od osvetničkih zločinaca '44 i '45, pa i posle toga!
Preuski su okviri Srbije za ovoliku žeđ za istorijskom pravdom a naročito Istinom.

Ozbiljno govoreći - ono što je u Srbiji najveći problem jeste da nismo samo rat i okupaciju, već i građanski rat i revoluciju. I linija podele išla je sličnim - svakako ne istim - koridorom, kad je trebalo birati između kralja i vlade u Londonu i čekača na oslobodioce sa jedne strane, i onih koji su uzeli oružje i krenuli u borbu protiv okupacije i za promenu izdajničke vlasti sa druge.
I nije prosečno inteligentnom čoveku bez predrasuda i nezasopljenom penom osvetničkog besa teško da shvati da postoje magistrale i devijacije, da nema idealnog i da ih ne treba mešati.
I to uvek i svuda. Ali teško je onima koji se kunu u građanstvo i kapitalziam objasniti da je i taj sistem nastao kao plod krvave i strašne revolucije, a nikako ne pominjati činjenicu da je gotovo svako oteto bogatstvo imalo temelj u nekom prvom milionu za koji se ne pita, i da jugoslovenski komunisti i partizani nisu ni prvi komunisti ni prvi partizani u Evropi, pa i ovde.
Što je razumljivo ako se u obzir uzme da su ti jedni doneli a drugi, na primer. odneli porodično bogatstvo. I da je tvoj deda dobar komesar, za razliku od onih drugih zlih komesara.


freehand freehand 13:27 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
Obožavam deo o tome kako su oni koji su činili teške zločine "sporni likovi"


I ja onaj deo kada se koljački pir naivno nazove "lijevim skretanjima",

Ma ne vredi, odoh da "teram točak", a ti u međuvremenu uz punu koncentraciju gledaj u ovu sliku:



Da mu se Srpski dobrovoljački korpus nikad ne oprosti.
Inače - sam biram koga ću da gledam. zato sam ovde postavio Čupića a ne Drapšina.
Ja tebi, na primer, neću okačiti ničiji portret da u njega gledaš, kao pretpostavljeni adekvatni izbor.
urbana_gerila urbana_gerila 14:14 27.05.2017

Re: Pravda


vrabac_u_steni
Јој немој то, ако се досете шта је оригинал могу да схвате као провокацију. А не би било лепо да им кваримо расположење.


stvarno, bre - na šta to liči i kakvi su to maniri da se na okupatora juriša uz plagiranu glazbu?!
domaći tekst ne umanjuje blam, ni za zeru!

koja beše adresa, vrabac, na koju bih trebalo da uplatim kintu za kršenje autorskih prava umesto mojih dobrih roditelja?
znam da je negde u nemačkoj...


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 16:10 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila

vrabac_u_steni
Јој немој то, ако се досете шта је оригинал могу да схвате као провокацију. А не би било лепо да им кваримо расположење.


stvarno, bre - na šta to liči i kakvi su to maniri da se na okupatora juriša uz plagiranu glazbu?!
domaći tekst ne umanjuje blam, ni za zeru!

koja beše adresa, vrabac, na koju bih trebalo da uplatim kintu za kršenje autorskih prava umesto mojih dobrih roditelja?
znam da je negde u nemačkoj...


Eto znao sam da će se neko sneveseliti...

Vidiš Taso šta si uradio.
urbana_gerila urbana_gerila 16:24 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
urbana_gerila

vrabac_u_steni
Јој немој то, ако се досете шта је оригинал могу да схвате као провокацију. А не би било лепо да им кваримо расположење.


stvarno, bre - na šta to liči i kakvi su to maniri da se na okupatora juriša uz plagiranu glazbu?!
domaći tekst ne umanjuje blam, ni za zeru!

koja beše adresa, vrabac, na koju bih trebalo da uplatim kintu za kršenje autorskih prava umesto mojih dobrih roditelja?
znam da je negde u nemačkoj...


Eto znao sam da će se neko sneveseliti...

Vidiš Taso šta si uradio.



a, adresa - ništa?
obrukao si svoje, oni su se za nemačke interese borili do poslednje pare.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:36 27.05.2017

Re: Pravda

prosto ti bilo
urbana_gerila urbana_gerila 20:38 27.05.2017

Re: Pravda


vrabac_u_steni
prosto ti bilo


fala, đe čuli i đe ne čuli, no sam ja nezgodne naravi, te ti neću uzvratiti.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:29 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila

vrabac_u_steni
prosto ti bilo


fala, đe čuli i đe ne čuli, no sam ja nezgodne naravi, te ti neću uzvratiti.


a da ti meni ipak uzvratiš, ali u četiri oka, a?

ako može, već večeras. evo ako šaljem ti broj telefona na PP, pa da to rešimo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:31 27.05.2017

Re: Pravda

dakle džukeli je poslat broj na PP

očekujem da se javi
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:33 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila

vrabac_u_steni
prosto ti bilo


fala, đe čuli i đe ne čuli, no sam ja nezgodne naravi, te ti neću uzvratiti.


de si majstore?
predatortz predatortz 21:41 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
dakle džukeli je poslat broj na PP

očekujem da se javi


Što bi rekli susjedi, daj se uozbiljiti.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:46 27.05.2017

Re: Pravda

predatortz
vrabac_u_steni
dakle džukeli je poslat broj na PP

očekujem da se javi


Što bi rekli susjedi, daj se uozbiljiti.



znaš kako, meni ljotićevci i nemci streljali familiju, čekam da vidim to herojstvo sa sutjeske i neretve.

pa ne, dosta je bilo, valjda im je onih 50-60 godina bilo dosta, nemam viš živaca.

dakle, urbani nestrpljivo čekam da se javiš.
urbana_gerila urbana_gerila 21:47 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
dakle džukeli je poslat broj na PP

očekujem da se javi


ma, gde smem, ti si neki žestok momak, a ja još sa devojčicama igram lastrež i menjam salvete, i to samo sa onim mlađim.

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:48 27.05.2017

Re: Pravda

e da, nemojte se zaluđivati, to što vam je jednom pošlo za rukom da pobedite u građanskom ratu uopšte ne znači da će vam poći za rukom i sledeči put.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:50 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila
vrabac_u_steni
dakle džukeli je poslat broj na PP

očekujem da se javi


ma, gde smem, ti si neki žestok momak, a ja još sa devojčicama igram lastrež i menjam salvete, i to samo sa onim mlađim.



pa onda pičko nemoj da se kurčiš.

a telefon još uvek stoji da me demantuješ.
predatortz predatortz 21:54 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
e da, nemojte se zaluđivati, to što vam je jednom pošlo za rukom da pobedite u građanskom ratu uopšte ne znači da će vam poći za rukom i sledeči put.


Nije njima ništa pošlo za rukom. Njihovim očevima je. Oni nisu bili u stanju da brane ono za šta su im očevi ginuli. Morali su tetki da nose neki lek.
urbana_gerila urbana_gerila 21:55 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
pa onda pičko nemoj da se kurčiš.

a telefon još uvek stoji da me demantuješ.





familiju ne vređam nikome, zbog toga sam i kurzivom napisao da si obrukao svoje, misleći na istomišljenike, ali sada slobodno to možeš da čitaš i kao - one koji su te vaspitali kako mamlaza i džukelu.

nego, kako se to ti demantuješ?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:57 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila


nego, kako se to ti demantuješ?


lepo nazoveš broj koji sam ti poslao na PP i objasnim ti u četiri oka.
urbana_gerila urbana_gerila 21:58 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
urbana_gerila


nego, kako se to ti demantuješ?


lepo nazoveš broj koji sam ti poslao na PP i objasnim ti u četiri oka.


telefonom?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:59 27.05.2017

Re: Pravda

šta je pičkice?

ne javljaš se?

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:59 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila


nego, kako se to ti demantuješ?


lepo nazoveš broj koji sam ti poslao na PP i objasnim ti u četiri oka.


telefonom?


ne, dimnim signalima
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:00 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila


nego, kako se to ti demantuješ?


lepo nazoveš broj koji sam ti poslao na PP i objasnim ti u četiri oka.


telefonom?


ne, dimnim signalima


urbani, ja mislio da si ti neki ozbiljan baja, čekam poziv.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:01 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
vrabac_u_steni
urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila


nego, kako se to ti demantuješ?


lepo nazoveš broj koji sam ti poslao na PP i objasnim ti u četiri oka.


telefonom?


ne, dimnim signalima


urbani, ja mislio da si ti neki ozbiljan baja, čekam poziv.


nije problem, uplatiću ti kredit ako nemaš love, ali za to prvo treba da se vidimo.
urbana_gerila urbana_gerila 22:05 27.05.2017

Re: Pravda


vrabac_u_steni
čekam poziv.


mnogo si nervozan, ne kapiram da li želiš da pričamo telefonom ili nešto drugo.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:06 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila

vrabac_u_steni
čekam poziv.


mnogo si nervozan, ne kapiram da li želiš da pričamo telefonom ili nešto drugo.




ok sve je jasno.
urbana_gerila urbana_gerila 22:07 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
urbana_gerila

vrabac_u_steni
čekam poziv.


mnogo si nervozan, ne kapiram da li želiš da pričamo telefonom ili nešto drugo.




ok sve je jasno.



šta je jasno?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:09 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila

vrabac_u_steni
čekam poziv.


mnogo si nervozan, ne kapiram da li želiš da pričamo telefonom ili nešto drugo.




ok sve je jasno.



šta je jasno?


da si pičkica
urbana_gerila urbana_gerila 22:12 27.05.2017

Re: Pravda


vrabac_u_steni
da si pičkica



glede čega?
telefoniranja?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:27 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila

vrabac_u_steni
da si pičkica



glede čega?
telefoniranja?


ma ne pičkice, em što si pičkica još si i glup, lepo se javiš da se dogovorimo gde ćemo da se vidimo u četiri oka pa da mi kažeš u oči sve to što si rekao ovde.
dakle, sa nestrpljenjem očekujem tvoj poziv.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:33 27.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila

vrabac_u_steni
da si pičkica



glede čega?
telefoniranja?


ma ne pičkice, em što si pičkica još si i glup, lepo se javiš da se dogovorimo gde ćemo da se vidimo u četiri oka pa da mi kažeš u oči sve to što si rekao ovde.
dakle, sa nestrpljenjem očekujem tvoj poziv.


to što sam rekao ovde - kazaću bilo gde.
ali ako je samo to - to si već čuo, red je da kao neko ko nije pičkica kažeš šta u stvari hoćeš, inače si pičketina.



kao što rekoh, jasno je.
lepo spavaj.

(i nadaj se da ti ne dođem u san)
urbana_gerila urbana_gerila 22:34 27.05.2017

Re: Pravda

vrabac_u_steni
urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila

vrabac_u_steni
da si pičkica



glede čega?
telefoniranja?


ma ne pičkice, em što si pičkica još si i glup, lepo se javiš da se dogovorimo gde ćemo da se vidimo u četiri oka pa da mi kažeš u oči sve to što si rekao ovde.
dakle, sa nestrpljenjem očekujem tvoj poziv.


to što sam rekao ovde - kazaću bilo gde.
ali ako je samo to - to si već čuo, red je da kao neko ko nije pičkica kažeš šta u stvari hoćeš, inače si pičketina.



kao što rekoh, jasno je.
lepo spavaj.

(i nadaj se da ti ne dođem u san)



šteta...
Lionsgate Lionsgate 23:09 27.05.2017

Re: Pravda

Sine, dobra stara blogerska shorka cetnici vs. partizani

Jbt, kako se gase hepo kocke? Mislim i u dalekoj dijaspori su se pomirili cetnici i partizani, nekad odvojene crkve su sad zajednicke, pomrli i jedni i drugi matorani, naslednici cesto i zaboravili srpski jezik, u otadzbinu idu samo kad skrenu sa krstarenja po Mediteranu.. a na blogu b92 fajt iz godine u godinu i dalje traje. No, i tome se mozda vidi kraj, ako blogerski cetnici i partizani vec prirodnom selekcijom ne odumru mozda vec sledece godine ostanu i bez ovog bojnog polja..
blogovatelj blogovatelj 02:23 28.05.2017

Re: Pravda

ma, gde smem, ti si neki žestok momak,


Oplaveo bi te od batina, siso.
blogovatelj blogovatelj 02:25 28.05.2017

Re: Pravda

Nije njima ništa pošlo za rukom. Njihovim očevima je. Oni nisu bili u stanju da brane ono za šta su im očevi ginuli. Morali su tetki da nose neki lek.


Kad vidim ove kao gorila da glume partizane, meni prosto bude žao predaka koji su svi listom bili partizani.
tasadebeli tasadebeli 07:41 28.05.2017

Re: Pravda

Lionsgate
Sine, dobra stara blogerska shorka cetnici vs. partizani

Jbt, kako se gase hepo kocke? Mislim i u dalekoj dijaspori su se pomirili cetnici i partizani, nekad odvojene crkve su sad zajednicke, pomrli i jedni i drugi matorani, naslednici cesto i zaboravili srpski jezik, u otadzbinu idu samo kad skrenu sa krstarenja po Mediteranu.. a na blogu b92 fajt iz godine u godinu i dalje traje. No, i tome se mozda vidi kraj, ako blogerski cetnici i partizani vec prirodnom selekcijom ne odumru mozda vec sledece godine ostanu i bez ovog bojnog polja..



vrabac_u_steni

Vidiš Taso šta si uradio.



Сунце му жарко, имао сам најбоље намере у жељи да помирим непомирљиво и да ујединим све домаће снаге у борби против окупатора овог лета господњег 2017!

А овако испаде да су последице мог деловања овде на Филиповом посту горе од вишедеценијских последица деловања британских војних мисија на Балкану у Другом светском рату!




karabasbarabas karabasbarabas 09:19 28.05.2017

Re: Pravda

urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila
vrabac_u_steni
urbana_gerila

vrabac_u_steni
da si pičkica



glede čega?
telefoniranja?


ma ne pičkice, em što si pičkica još si i glup, lepo se javiš da se dogovorimo gde ćemo da se vidimo u četiri oka pa da mi kažeš u oči sve to što si rekao ovde.
dakle, sa nestrpljenjem očekujem tvoj poziv.


to što sam rekao ovde - kazaću bilo gde.
ali ako je samo to - to si već čuo, red je da kao neko ko nije pičkica kažeš šta u stvari hoćeš, inače si pičketina.



kao što rekoh, jasno je.
lepo spavaj.

(i nadaj se da ti ne dođem u san)



šteta...


Ovo je bila najbolja lolcina od prase naovamo.


Jel vama po dvanaest godina ili ste samo na tom mentalnom uzrastu.

Poslace vas Tasa kod pedagoga da ispricate tuzne zivotne price i zasto ste tako pasivno agresivni.
alselone alselone 10:01 28.05.2017

Re: Pravda

šteta...


A bas si hteo da mu pokazes.

E, al se lepo ismeja kako je od "nezgodne naravi" ostao samo puvanjak u par komentara.

Ovo je najbrutalnije razbijanje blogokurcenja od praskozorja bloga.
urbana_gerila urbana_gerila 12:19 28.05.2017

Re: Pravda


alselone


mukica mala.
tasadebeli tasadebeli 22:59 28.05.2017

Re: Pravda

karabasbarabas

Poslace vas Tasa kod pedagoga da ispricate tuzne zivotne price i zasto ste tako pasivno agresivni.



Не вреди, не ради ПП служба.

Смањио Вучић, на захтев ММФ, број запослених у пратећим службама по школама, па сад вазда закључана врата те канцеларије.

Ја обично онда, у таквим случајевима, пустим да се бију до краја, па ко је јачи...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:10 27.05.2017

drugo nešto

ova Lepa Radić, i ta herojska ekipa, dali su svoje živote, u najcrnjem trenu totalitarnosti, za nekakav lepši, bolji i slobodniji svet;

a ne da bi nekakvi klonovi današnjice sejali ideologiju mržnje bilo koje vrste,
su jedna dimenzija a ovi drugi se nešto sasvim drugo. drugim rečima, ako ima mržnje bilo koje vrste, znači da nema nikakve zajedničke suštine između ideala za kojeg daje život Lepa Radić, i današnje ideologije netrpeljivosti. jedno je mrzeti fašizam, a drugo mrzeti sve što ti je intelektualno sučeljeno i čašćavati ga epitetom "zlog fašiste."

zato ja nisam voleo marksa nikada - ovaj je pujdao ljude (klase - nije ih čak ni doživljavao kao ličnosti već kao oruđa za realizaciju svojih društvenih ideja) jedne na druge ideologije radi, i to je i danas i prisutno i osetno, čak i na ovim našim skromnim mikrotalasima kakvi su blogovski.
tasadebeli tasadebeli 10:34 27.05.2017

Re: drugo nešto

Srđan Fuchs
ova Lepa Radić, i ta herojska ekipa, dali su svoje živote, u najcrnjem trenu totalitarnosti, za nekakav lepši, bolji i slobodniji svet;

a ne da bi nekakvi klonovi današnjice sejali ideologiju mržnje bilo koje vrste,
su jedna dimenzija a ovi drugi se nešto sasvim drugo. drugim rečima, ako ima mržnje bilo koje vrste, znači da nema nikakve zajedničke suštine između ideala za kojeg daje život Lepa Radić, i današnje ideologije netrpeljivosti. jedno je mrzeti fašizam, a drugo mrzeti sve što ti je intelektualno sučeljeno i čašćavati ga epitetom "zlog fašiste."

zato ja nisam voleo marksa nikada - ovaj je pujdao ljude (klase - nije ih čak ni doživljavao kao ličnosti već kao oruđa za realizaciju svojih društvenih ideja) jedne na druge ideologije radi, i to je i danas i prisutno i osetno, čak i na ovim našim skromnim mikrotalasima kakvi su blogovski.




И још једну!





Свака част, Срки!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 27.05.2017

Re: drugo nešto

fala, rode, mojneme fališ , znaš da to ide na sujetu...

Milan Novković Milan Novković 11:25 27.05.2017

Re: drugo nešto

Srđan Fuchs
fala, rode, mojneme fališ , znaš da to ide na sujetu...

Ako pokriješ sebičnost pokrio si ih sve, ne treba više favorit

Falšira i đavo, da manje falšira bio bi Bog, a da ne falšira uopšte bio bi, ... ups, izgleda da sam upao u ćorsokak
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:03 27.05.2017

Kakve veze ima!?

U tehnike i taktike rasturanja normalnosti spadaju i ove perfidne zamene teza o zločinima počinjenim krajem 1944. i tokom 1945. godine i "finese" u vezi sa "pravednošću" komunustičkih sudova po okončanju II svetskog rata.

Kakve veze imaju antifašisti formata Lepe Radić i Stjepana Filipovića (uzgred, jedne Srpkinje i jednog Hrvata) sa nedelima komunističkih (po) ratnih zločinaca?

Kakve veze imaju ovdašnji kvislinzi, formata Nedića, Ljotića, Mihailovića, Kalabića... sa onim što se dešavalo po okončanju II svetskog rata!?

Iz Ukaza kralja Petra od 29. avgusta 1944. godine i govora kralja Petra emitovanog 12. septembra 1944. godine preko radio talasa BBC-a jasno se vidi odnos Vlade u Londonu i samog kralja Petra prema Draži Mihailoviću i njemu potčinjenim oficirima i vojnicima.

SAPIENTI SAT.
predatortz predatortz 12:10 27.05.2017

Re: Kakve veze ima!?

Kakve veze imaju antifašisti formata Lepe Radić i Stjepana Filipovića (uzgred, jedne Srpkinje i jednog Hrvata) sa nedelima komunističkih (po) ratnih zločinaca?


A kakve veze imaju Draža i Kalabić sa svim onim ljudima nad kojim su komunisti počinili zločine?

Ili, još bolje pitanje:
Zašto su zločini komunista, do dan danas, nekažnjeni?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 27.05.2017

Re: Kakve veze ima!?

Zločini komunista do danas nisu kažnjeni zato što nikada do sada nismo živeli i radili u PRAVNOJ, već u PARTIJSKOJ državi.

Ali, to nije tema bloga, već bezočno i nemoralno pravosudno prekrajanje istorije i relativizacija činjenica, čime se po drugi put ubijaju žrtve četnika, ljotićevaca i nedićevaca.

Uzgred, znate li čiji su spomenik u Opuzenu najpre srušili 1991. godine?

Spomenik Stjepana Filipovića!
predatortz predatortz 12:28 27.05.2017

Re: Kakve veze ima!?

e: Kakve veze ima!?
Zločini komunista do danas nisu kažnjeni zato što nikada do sada nismo živeli i radili u PRAVNOJ, već u PARTIJSKOJ državi.


Slažem se. Državi po meri istih tih komunista.

Evo, vidim, dosta vas ovde ne kapira da ta dela treba osuditi baš zbog budućnosti svih nas. Kao što je neophodno razdvojiti komunustički antifašizam i brutalni bratoubilački rat, koji su vidili sa ciljem da preuzmu vlast.
Ne znam za vas ostale, ali po meni, taj antifašizam ih ne "pere" od svih ratnih i poratnih svinjarija koje su počinili. Niti ih pere za izvođenje naroda bivše Juge iz društva slobodnih ljudi i uvođenje u neku lajt verzinu Severne Koreje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana