Astrologija| Film| Hobi| Religija| Sex

Sanitarni otklon

krkar RSS / 31.05.2017. u 21:19

ejXktkqTURBXy8wZGMxOWMxNWFjNmNhNjE5MzlkNWY3ODk2YzNlYmJiZS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Ako su u "ujedinjenoj opoziciji" Sanda Rašković, Boris Tadić, Vuk Jeremić i Boško Obradović onda, što se mene tiče, Šešeljev mali može da vlada još 4000 godina.

Da se ne lažemo.

Ako već nema prave demokratije i slobode onda mi je svejedno koji će fašisti da jašu vlast. A i sevap je da jašu sposobniji. Ovi što se bune - da su umeli da uzmu vlast uzeli bi je. Vojvodino vanbračno klonče umelo pa neka ga. Zaslužio. Bolje krao, lagao, muljao i petljao.

JwQktkqTURBXy8xYjYxMDU0YjMwZGE1NWNiMThmNjM2Mjg4ZGU4OGE3Zi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgAB0tktkqTURBXy9lMDA1OWU0YzliYzNkOTA0OThjMTFlYTA2YjhhOGUyMi5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

Inače, vlast mora da se usrala od ovolike mase demokratskih opozicionara zasanduraškovićborisatadićaboškaobradovićavukajeremića.

VsUktkqTURBXy81NWYzZDg4OWJlMDU0Y2QyMGM1OGUyZDgwMjFmZTVhZC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgAd3nktkqTURBXy9kOGIzODcxNmFiNTdiM2ZjNTYxNDVlMjVhYjYxZmFhMC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA



Nego, šta je sa Vinarom Vračarskim? Ne gu ima u ovu protimbu.

Doduše, nema ni Pastrira Vračarskog. Mora da ima neke veze sa sezonom poljoprivrednih radova



Komentari (375)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 10:07 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
Ja pre svega mislim da je formulacija o slavnoj istoriji CG floskula koja se ponavlja od kad ja znam za sebe

Ima l' ig-de naroda bez mita o slavnoj istoriji? Mislim, ovi na Balkanu jesu posebni po tom pitanju (što manji narod, to veći mit), al' ja ne mogu da se setim trenutno nijednog na planeti čija istorija kao lajtmotiv ima "Koja Smo Mi Kukavičko-Oportunistička Govna I Sve O Tome".

To je nesporno. Poenta je u koje svrhe se koristi floskula o slavnoj istoriji - jeste da nisam napisao, ali je nastavak te rečenice trebalo da bude ono o korišćenju "slavne istorije" radi kritikovanja sadašnje CG.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:09 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ja pre svega mislim da je formulacija o slavnoj istoriji CG floskula koja se ponavlja od kad ja znam za sebe, a bez nekog konkretnog sadržaja


'Slavna istorija' je termin iz epike i mitologije - odnosno knjizevnosti - a ne iz istorije kao naucne discipline. Problem je sto nas skolski sistem uci da je to cinjenica. Tako je to kad se narodna knjizevnost koristi kao istorijski izvor.
princi princi 10:11 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Što mi obrisa komentar?
krkar krkar 10:15 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
Što mi obrisa komentar?


Poslao sam ti PP. Zbog pominjanja drugih blogera i insinuacija na blogere sa nikom.

Napiši ga ponovo bez imena i neću ga dirati. Slobodno piši da je Milo mafijaš i šta god hoćeš.
alselone alselone 10:15 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

'Slavna istorija' je termin iz epike i mitologije - odnosno knjizevnosti - a ne iz istorije kao naucne discipline. Problem je sto nas skolski sistem uci da je to cinjenica.


Kako se neki ljudi napale kada cuju bilo sta "slavno" vezano uz Srbiju ili Crnu Goru.

Slavna istorija nije mit, nego cinjenica.

Slavna istorija je borba za slobodu.
Slavna istorija je pomaganje braci u nevolji.
Slavna istorija je odabir prave strane u ratu.
Slavna istorija je borba protiv fasizma.
... itd. itsl.


I sta je tu cudno?
omega68 omega68 10:18 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Za Mojkovačku bitku su se Srbijanci Crnogorcima zahvalili okupacijom 1918. i zatiranjem svega crnogorskog. Zato je danas u Crnoj gori niko i ne spominje osim kao primer sopstvene glupostio i Nikoline manije veličine i značaja.

Aj ne jedi govna više.
''Zahvalio'' se unuk dedi.Srbi iz Srbije nemaju veze sa tim.
krkar krkar 10:22 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

omega68

Aj ne jedi govna više.
''Zahvalio'' se unuk dedi.Srbi iz Srbije nemaju veze sa tim.


Pa Srbi valjda iovako nisu iz Srbije nego ... kako ono beše, iz Ganga?
maksa83 maksa83 10:22 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Slavna istorija nije mit, nego cinjenica.

Pa, jeste, ali to uvek ima bar dve strane, ako pitaš Turke njihova slavna istorija su otomanska osvajanja, naša slavna istorija je borba protiv otomanskih osvajanja (kad nismo bili poslušni vazali). Ako pitaš Š... ampite (phu, zamalo) njihova slavna istorija je OVK borba za oslobođenje Kosova, kao što je Slavna Istorija vojvođanskih Srba ... nešto čega sad ne mogu da se setim, ali znam da sigurno postoji.

Svi, s-v-i imaju Slavne Istorije, što se najčešće svodi na jednostranu interpretaciju istorijskih događaja i pratećeg konteksta.
krkar krkar 10:22 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Neues aus der Nachbarschaft

'Slavna istorija' je termin iz epike i mitologije - odnosno knjizevnosti - a ne iz istorije kao naucne discipline. Problem je sto nas skolski sistem uci da je to cinjenica. Tako je to kad se narodna knjizevnost koristi kao istorijski izvor.


princi princi 10:23 01.06.2017

Re: Ponovljeno pitanje

krkar
princi
Što mi obrisa komentar?


Poslao sam ti PP. Zbog pominjanja drugih blogera i insinuacija na blogere sa nikom.

Napiši ga ponovo bez imena i neću ga dirati. Slobodno piši da je Milo mafijaš i šta god hoćeš.

Ovo lažeš. Niko nije pominjao nikakve blogere niti je pravio nikakve insinuacije na račun njihovog identiteta. Napisaću ti isto što i u odgovoru: Beba Popović, Nikola Samardžić i Srđan Kusovac su na zvaničnom platnom spisku Mila Đukanovića i to nije nikakva tajna. Uopšte me ne zanima piše li ko od njih kao bloger niti pod kojim se nikom krije.

A nisam te pitao ni da mi tumačiš srpsku i crnogorsku istoriju, ni da mi tumačiš pitanje crnogorskog jezika, nego nešto sasvim deseto: iznosiš li ovde lični moralni stav, ili odrađuješ gig za Mila? Ako išta, trebalo bi da te imponuje što cenim da umeš da praviš razliku između ta dva.
docsumann docsumann 10:24 01.06.2017

Re: The Chewo

krkar
na moje Čevo


Ah, pa sad je sve jasno! I bildovanje, i poezija ... sve.

Čak i vegetarijanstvo: mora si u nečemu bit prvi na Čevo!




viđi, umjetnika i snagatora je bilo i ranije u tim krajevima, zelenaša (mislim na kulinarstvo ) čisto sumnjam.

inače, daleko više sam bokelj no čevljanin. znam da mi se prađedovi sad roštiljaju po grobnica, al' šta ću... dobili me ovi lacmani na klimu
docsumann docsumann 10:28 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Svi, s-v-i imaju Slavne Istorije, što se najčešće svodi na jednostranu interpretaciju istorijskih događaja i pratećeg konteksta.


ne bi tih slavnih istorija ni bilo da nije bilo i onih drugih slavnih istorija, njima suprostavljenih.

slavne istorije se nadopunjuju suprostavljanjem.
maksa83 maksa83 10:29 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ne bi tih slavnih istorija ni bilo da nije bilo i onih drugih slavnih istorija, njima suprostavljenih.


alselone alselone 10:31 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ne bi tih slavnih istorija ni bilo da nije bilo i onih drugih slavnih istorija, njima suprostavljenih.

slavne istorije se nadopunjuju suprostavljanjem.


Bravo, odlicno si ovo rekao. Pisao sam i brisao komentar 5 minuta, i na kraju obrisao, ali ti si ovo super sazeo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:34 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Kako se neki ljudi napale kada cuju bilo sta "slavno" vezano uz Srbiju ili Crnu Goru.


Mozda se NEKI napale meni je svejedno. Nema tu nista cudno. 'Slavno' u 'slavna istorija' je literarni izraz bilo da se vezuje za Britaniju, Madjarsku, Poljsku ili Srbiju. Usput, zanr slavne istorije je daleko razvijeniji kod Britanaca nego kod Srba. Od njih su patetecniji u slavljenju svoje slavne istorije verovatno jedino jos Turci.

Inace, sam izraz nije sporan, sporna je njegova zloupotreba. Dobar je poslednji primer kako ga poljski konzervativcu zloupotrebljavaju da bi bolje manipulisali nezadovoljnim gradjanima.
g.radicevic g.radicevic 10:36 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Meni je strasno kako ti tumacis nasu istoriju, sve suprtono i sve protiv nas*.


ma to je jedan od onih dana ''e sad neću ni kako ja 'oću'', PMS il' šta li je već

P.S. još će do kraja dana vojvođanski Srbi ispasti najveći četnici i fašisti, a ti ondaK gledaj kako ćeš se oprati

alselone alselone 10:39 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

g.radicevic



Jao nemoj samo Garavi Sokak, te splavare sa pesmama i spotovima sto potenciraju blud i nemoral.
maksa83 maksa83 10:39 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

još će do kraja dana vojvođanski Srbi ispasti najveći četnici i fašisti

Dođi Švabo ako smeš
U Srbiju da ideš
Da dobiješ tanjir supe
i kuglu u dupe

I to sam zapamtio od pok. baba Jovanke.
tadejus tadejus 10:42 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Neues aus der Nachbarschaft

zanr slavne istorije je daleko razvijeniji kod Britanaca nego kod Srba. Od njih su patetecniji u slavljenju svoje slavne istorije verovatno jedino jos Turci.

Inace, sam izraz nije sporan, sporna je njegova zloupotreba. Dobar je poslednji primer kako ga poljski konzervativcu zloupotrebljavaju da bi bolje manipulisali nezadovoljnim gradjanima.


not true..
Njemci da imaju istoriju kakvu imaju Englezi od njih se živjeti ne bi moglo..
a kad prođe još koja decenija od II sr počećemo se i uvjeravati kako to izgleda kad njemački, od humora operisani, duh počne (nanovo) da tumači svijetu kako stvari stoje..
Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje.. daleko, daleko su najlakši narod za suživot s obzirom na okolnosti..
a i Turci su OK.. nije lako imati pa nemati..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:42 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Иначе, то да ЦГ "славна историја" није тек књижевно-епски конструкт говори и -- паз' сад! -- тринаестојулски устанак 1941. Из предања о биткама на Чеву, Вучјем Долу, и Мартинићима (за ово сам ја везан) генерације су се научиле некаквој слободарској традицији, и тринаестојулски устанак противу окупатора био је израз најпре тога, а не некакве комунистичке организације.

Никола Први јесте сневао о српском престолу, али... не треба поједностављивати мотиве неких акција више него што их је могуће поједностављивати. Иначе, то је чест обичај, та банализација сложених људских односа и путања.
tadejus tadejus 10:43 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
još će do kraja dana vojvođanski Srbi ispasti najveći četnici i fašisti

Dođi Švabo ako smeš
U Srbiju da ideš
Da dobiješ tanjir supe
i kuglu u dupe

I to sam zapamtio od pok. baba Jovanke.


to vam je očigledno sročio neki prekodrinski došljo.. nema šanse da je Lala..
zilikaka zilikaka 10:44 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Zato je danas u Crnoj gori niko i ne spominje osim kao primer sopstvene glupostio i Nikoline manije veličine i značaja.

Godina 1999. Mi na letovanju u C. Gori.
U toku bila višednevna skupštinska rasprava na temu odnosa u tadašnjoj nam zajedničkoj državi.
Ne sećam se o čemu su tačno trebali da odluče ali znam da je bilo bitno.
Te '99. si na prste mogao da prebrojiš turiste, lokali radili tek po koji te nam je društveni život bio ograničen. Non stop bio uključen neki radio u sobi, il TV, ni ne sećam se. Naravno, to nešto je uglavnom prenosilo tok sednice Skupštine.
Ono po čemu pamtimo i često pominjemo je da je, koliko god bili politički protivnici, obraćanje svih govornika bilo na nivou mesta na kojem su.

(To su, vala, uvek umeli, da pričaju. )


Ono još važnije što pamtimo je da je SVAKI govornik, bez obzira koju opciju zastupao, prvu polovinu izlaganja posvetio Mojkovačkoj bici, sa osvrtom na učešće svojih predaka u njoj.

Nikad ništa slično u Srbiji nisam videla ni čula. Ni blizu.

To se išlo do u sitne detalje i vidiš da nije nakrpljeno za tu priliku nego je deo obavezne porodične istorije. Ono, od pucanja na kamenu ovom do pogibije na onom.

Sad, da li je se to potpuno promenilo od tad, pa te bitke niko neće da se seća, nemam više uvida.
g.radicevic g.radicevic 10:45 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

kao što je Slavna Istorija vojvođanskih Srba ... nešto čega sad ne mogu da se setim, ali znam da sigurno postoji.


Da ti malo ''otpušim'' pamćenje, Matica, SNP, Sremski Karlovci,
jbg, nija slavna istorija samo mač puška, krv....
ima nešto i u jeziku, kulturi
možda nije dovoljno slavno, ali ipak se broji

maksa83 maksa83 10:48 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Njemci da imaju istoriju kakvu imaju Englezi od njih se živjeti ne bi moglo..

Errr... moram da primetim, i bez engleske istorije, od Nemaca se u bar dva navrata nije živeti moglo. Bukvalno.
maksa83 maksa83 10:49 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

to vam je očigledno sročio neki prekodrinski došljo.. nema šanse da je Lala..

Ima, ima.

Da je prekodrinski došlo bilo bi "udupe", ovako je jasno dve reči - "u dupe".
alselone alselone 10:51 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

jbg, nija slavna istorija samo mač puška, krv....


Ma pusti ih, da sremacki partizani nisu otisli u Bosnu da se bore, ko zna kako bi se rat zavrsio.
maksa83 maksa83 10:52 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Da ti malo ''otpušim'' pamćenje, Matica, SNP, Sremski Karlovci,
jbg, nija slavna istorija samo mač puška, krv....

Vid', moje pretke je 'apsilio zato što su Svetozaru Miletiću dali mašinu da štampa letke a pok. deda je gomilu nekih dokumenata zaveštao Matici Srpskoj, izvesni predak Janko M. je dao svoje pare kada se od Marije T. otkupljivao status slobodnog grada, dakle ne manjka te mitomanije ni u mojoj familiji. Ne mora svako da ima mrtvog Turka u korenu svih nedaća i seoba.

tadejus tadejus 10:54 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
to vam je očigledno sročio neki prekodrinski došljo.. nema šanse da je Lala..

Ima, ima.

Da je prekodrinski došlo bilo bi "udupe", ovako je jasno dve reči - "u dupe".


pa to ste vi poslije krivo interpretirali..
alselone alselone 10:55 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Marije T. otkupljivao status slobodnog grada

Kog grada? Novi Sad, Sombor...?

Sombor je prvi koji je otkupio svoju slobodu.
krkar krkar 10:57 01.06.2017

Re: Ponovljeno pitanje

iznosiš li ovde lični moralni stav, ili odrađuješ gig za Mila?


Nikada ništa u životu nisam ni radio ni odrađivao za Mila.

Ali razumem što ti je frka da shvatiš da neko ima i zastupa svoje stavove bez obzira na Mila, Vučića, Peru ili Đoku. Navikao si na jeftin obraz
g.radicevic g.radicevic 10:58 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ne mora svako da ima mrtvog Turka u korenu svih nedaća i seoba.

pa to ti ka'em

u to ime


dok se krkiša nije vrn'o, ima da nas razjuri ko mačke s'je...šta
g.radicevic g.radicevic 11:01 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Kog grada? Novi Sad, Sombor...?

kako kog ?
pa valjade je NS jedini grad u Vojvodini.
....dobro de i Subotica
alselone alselone 11:01 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

pa valjade je NS jedini grad u Vojvodini.


Iju! Naopako. A Veliki Beckerek, Sombor?
tadejus tadejus 11:02 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
dali mašinu da štampa letke

maksa83

gomilu nekih dokumenata zaveštao Matici Srpskoj

maksa83

dao svoje pare


kad ti lijepo kažem ko je piso stihove..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:03 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Иначе, то да ЦГ "славна истпорија" није тек књижевно-епски конструкт говори и -- паз'сад! -- тринаестојулски устанак 1941. Из предања идеја о биткама на Чеву, Вучјем Долу, и Мартинићима (за ово сам ја везан) генерације су се научиле некаквој слободарској традуицји, и тринаестојулски устанак противу окупатора био је израза најпре тога, а не некакве комунистичке организације.


Predanja su predanja i kao takva se mogu tumaciti kako kome odgovara. I krstasi su koristili Bibliju kao izvor svoje istine, Danci svoje sage, nacisti mit o Nibelunzima, Osmanlije mit o Osmanu, ISIS Kuran ... To nije sporno i nije samo po sebi ni lose ni dobro. Svako trazi opravdanje za svoje delovanje. Sporno je kad se ove price prihvate kao istorijske istine, odnosno kad istoricari prihvate ova instrumentalizovana tumacenja kao tacna. Sledeci korak je uvek da ih politicari i drustvena elita koriste u svoje svrhe.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:05 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ne mora svako da ima mrtvog Turka u korenu svih nedaća i seoba.

Неком је Немац Турчин.

Тако да се јаснкије указује суштина: име је небитно, функција јесте битна.
maksa83 maksa83 11:07 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

kad ti lijepo kažem ko je piso stihove..

A, ako impliciraš da nije bilo ratnika nego da je to uvezeno od preko, moguće, mi smo više bili za subverziju pošto je izvesni čukunnešto Žika odbio da bude mobilisan u AU vojsku u WW1, pa je u AU zatvoru podrivao AU imperiju tako što je sadio luk - naopačke. Pričaj šta hoćeš, ali AU imperija se ubrzo potom raspala. Čukun Žika FTW!
mirelarado mirelarado 11:07 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Dođi Švabo ako smeš
U Srbiju da ideš
Da dobiješ tanjir supe
i kuglu u dupe


Varijacije na treći i četvrti stih:

da dobiješ supicu
i kuglu u guzicu (zadnjicu, ljubicu)

da bi tanjir supe srkno
i dobio kuglu u prkno

da dobiješ ručak
i kuglu u šupak...

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:08 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

not true..
Njemci da imaju istoriju kakvu imaju Englezi od njih se živjeti ne bi moglo..
a kad prođe još koja decenija od II sr počećemo se i uvjeravati kako to izgleda kad njemački, od humora operisani, duh počne (nanovo) da tumači svijetu kako stvari stoje..
Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje.. daleko, daleko su najlakši narod za suživot s obzirom na okolnosti..
a i Turci su OK.. nije lako imati pa nemati..



Nisam govorio o mentalitetu Engleza i Turaka nego o heorizaciji istorije u drustvenom i politickom javnom prostoru. Inace, Englezi posebno nemaju istoriju za pohvalu, ali to je druga tema.
g.radicevic g.radicevic 11:12 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

A, ako impliciraš da nije bilo ratnika nego da je to uvezeno od preko, moguće, mi smo više bili za subverziju pošto je izvesni čukunnešto Žika odbio da bude mobilisan u AU vojsku u WW1, pa je u AU zatvoru podrivao AU imperiju tako što je sadio luk - naopačke. Pričaš šta hoćeš, ali AU imperija se ubrzo potom raspala. Čukun Žika FTW!




idi bre Makso
pa tek sad otkrivaš tako znamenit historijski čimbenik o propasti Habzburške imperije

nsarski nsarski 11:13 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

mirelarado
Dođi Švabo ako smeš
U Srbiju da ideš
Da dobiješ tanjir supe
i kuglu u dupe


Varijacije na treći i četvrti stih:

da dobiješ supicu
i kuglu u guzicu (zadnjicu, ljubicu)

da bi tanjir supe srkno
i dobio kuglu u prkno

da dobiješ ručak
i kuglu u šupak...



A moji pod-Kosmajci (Nemenikuće, Ropočevo, Sopot, Babe, Stojnik, Guberevac i slična herojska mesta) smislili:

Došo Švaba sve do Ralje,
al' od Ralje nema dalje!




tadejus tadejus 11:15 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Neues aus der Nachbarschaft

Nisam govorio o mentalitetu Engleza i Turaka nego o heorizaciji istorije u drustvenom i politickom javnom prostoru. Inace, Englezi posebno nemaju istoriju za pohvalu, ali to je druga tema.


dobro de, ja nisam govorila o toj heorizaciji nego o činjenici da slava oće da udari u glavu, kako Ditrihu i Čarlsu tako i Njemačkoj i Engleskoj državi..
te u tom smislu Čarls mora da ima mnogo više smisla za samoironiju od Ditriha kad smišlja kako podmlatku (a i širem populusu) da predstavi (ne)slavnu istoriju..
pride je Ditrihu taj domaći dobrim dijelom urađen od strane drugih..
ne znam sad povatalismo šta smo teli.. slutim da ne.. no dobro, ostaneš li tu gdje jesi vidjećeš već i sam.. samo se malo još strpi..
zilikaka zilikaka 11:25 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

alselone
pa valjade je NS jedini grad u Vojvodini.


Iju! Naopako. A Veliki Beckerek, Sombor?

Samo ih gledam...

Moš misliti, silni gradovi.

Razlika bila samo da li imaju 3 ili 5 ulica u centru koje nisu paorske.
Pričala ovde, kuća drugara, u strogom centru 100m iza Ben Akibe do pre 15 godina imala kotarku. Ostale komšijske samo neku godinu manje. Sve paorski kraj.

vcucko vcucko 11:27 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
Njemci da imaju istoriju kakvu imaju Englezi od njih se živjeti ne bi moglo..

Errr... moram da primetim, i bez engleske istorije, od Nemaca se u bar dva navrata nije živeti moglo. Bukvalno.

Nemcima bi trebalo nekim globalno-galaktičkim ukazom zabraniti svako bavljenje pulitikom. Neka prave ljudi aute i sve moguće mašine i skalamerije, neka grade, neka sve to razvijaju, picane i održavaju i svima dobro. Njima jer im svi drugi masno plaćaju, drugima jer dobiju kvalitetan proizvod. Samo ako počnu nešto da fantaziraju, o'ma bezbolnom palicom po glavi. Jer to nikako ne može da izađe na dobro.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:28 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
Ja pre svega mislim da je formulacija o slavnoj istoriji CG floskula koja se ponavlja od kad ja znam za sebe

Ima l' ig-de naroda bez mita o slavnoj istoriji? Mislim, ovi na Balkanu jesu posebni po tom pitanju (što manji narod, to veći mit), al' ja ne mogu da se setim trenutno nijednog na planeti čija istorija kao lajtmotiv ima "Koja Smo Mi Kukavičko-Oportunistička Govna I Sve O Tome".


Eh, pa kada si se ograničio na ovu planetu, jer van nje naravno da ima - Doctor Who, 6.11, The God Complex, cela planeta upravo takvi ☻

Gibbis: All I want to do is go home and be conquered and oppressed. Is that too much to ask?

Gibbis: I'm in Town Planning. We're lining all the highways with trees so invading forces can march in the shade.

g.radicevic g.radicevic 11:29 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

el ima na ulazu bilbord ''Fala Somborci AV'' , ''Fala Bečkerećani AV''- nema
onda jebiga izvini

Bili Piton Bili Piton 11:30 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

docsumann

ono ko vojnik na odsluženju vojnog roka, lupaju recke po kalendaru.




To se zove sitno, bruka je da ne znaš.

Danas ispaljujem samo besmislene komentare, pošto nema Čarlija.
aureus aureus 11:32 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan.

Čevo ravno, gnijezdo junačko!

A krvavo ljudsko razbojište,
mnoge li si vojske zapamtilo,
mnoge li si majke ojadilo!

Ljudske su te kosti zatrpale,
ljudskom si se krvlju opjanilo...


Strašno bješe jednom ga pogledati kad je sto hiljadah pritislo Turakah.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:35 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje.. daleko, daleko su najlakši narod za suživot s obzirom na okolnosti..


Ček, ti beše (ili beše to neka druga odavde s bloga ☻) ono ne znaš da pronađeš u maleckom kraju Londona di je radnja za meso?

Ma i bez toga, baš lepo što celo Kraljevstvo, i Engleze i Velšane i Škote i Irce (da ne uvodimo u priču i Pakije i Indijce i ove i one i desete i pedesete koji su sada kao Britanci), poznaješ kakvi su. Nije nego! ;>

princi princi 11:35 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Nemcima bi trebalo nekim globalno-galaktičkim ukazom zabraniti svako bavljenje pulitikom. Neka prave ljudi aute i sve moguće mašine i skalamerije, neka grade, neka sve to razvijaju, picane i održavaju i svima dobro.

Boga mi i nek popravljaju zube. Meni je ovde u Torontu zubar neki Švaba (Švabo, što bi rek'o Maksa, pardon, MaksO), Dr Vogl. Čovek je, potpisujem, majstor kakvog nema na kugli zemaljskoj. To sam i rekao: Sad shvatam zašto ljudi toliko kupuju nemačka kola.
princi princi 11:37 01.06.2017

Re: Ponovljeno pitanje

krkar

Nikada ništa u životu nisam ni radio ni odrađivao za Mila.

Verujem ti.

I ja nigde nisam tvrdio da raditi za Mila implicira jeftin obraz. To si ti rekao, for the record.
tadejus tadejus 11:38 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Dont Fear The Reaper
Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje.. daleko, daleko su najlakši narod za suživot s obzirom na okolnosti..


Ček, ti beše ono ne znaš da pronađeš u maleckom kraju Londona di je radnja za meso? A vamo celo Kraljevstvo, i Engleze i Velšane i Škote i Irce i Pakije i Indijce i ove i one i desete i pedesete koji su sada kao Britanci, pozanješ kakvi su. Nije nego! ;>



čime si zapravo htio kasti da više cjeniš njemački smisao za humor (i samoironiju pride) od britanskog? šta li..
docsumann docsumann 11:39 01.06.2017

Re: Čekaj, jel nastupaš u svoje ime

To se zove sitno, bruka je da ne znaš.


nije još sitno, al' biće
vcucko vcucko 11:41 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi

Boga mi i nek popravljaju zube. Meni je ovde u Torontu zubar neki Švaba (Švabo, što bi rek'o Maksa), Dr Vogl. Čovek je, potpisujem, majstor kakvog nema na kugli zemaljskoj. To sam i rekao: Sad shvatam zašto ljudi toliko kupuju nemačka kola.

Pa to je to, u čemu je razlika? Napravi/popravi auto, napravi/popravi zub...
Vrhunska proizvodnja, da ne kažem strogo biblijska zanimanja, Herr Ingenieur!
Sve samo ne mudrovanje i pametovanje.
docsumann docsumann 11:44 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

aureus
docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan.

Čevo ravno, gnijezdo junačko!

A krvavo ljudsko razbojište,
mnoge li si vojske zapamtilo,
mnoge li si majke ojadilo!

Ljudske su te kosti zatrpale,
ljudskom si se krvlju opjanilo...


Strašno bješe jednom ga pogledati kad je sto hiljadah pritislo Turakah.



jeste, GV, PPNjegoš

no meni su kao klincu mnogo strašnije zvučali stihovi ispod jende grafike koja je prikazivala bitku na Vučjem Dolu (ono baš klanje ko iz stripa o Konanu bez Konana)

veli ovako:

da si otkud care bio
na kvavom Vučjem Dolu
ti se ne bi ustavio
ni u svome Stambolu

udariše iznenada
Crnogorci ko varnice
učineiše trista jada
otvoriše svud klanice...

Bili Piton Bili Piton 11:48 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

tadejus
njemački, od humora operisani, duh


Ovo je neinformisano.

Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje..


Ovo je više mit nego što je zbilja istina.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:55 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
Njemci da imaju istoriju kakvu imaju Englezi od njih se živjeti ne bi moglo..

Errr... moram da primetim, i bez engleske istorije, od Nemaca se u bar dva navrata nije živeti moglo. Bukvalno.



Što reče Cigo iz Gaswagena - A bre brate otvaraj ovo, će se pogušimo!

A Gaswagen, tjah, njega napravio (i zdušno rabio) Staljinov NKVD, kao što su konclogore osmislili Britanci za Bure. Brat Nemac lepo video, pa "usavršio" Rusko i Englesko.

Nego, kad pomenuh dušegupke, nisam ni znao da ih je u Beograd poslao Hajdrih. Onaj isti kojeg ubili u Pragu (Englezi, brale, Englezi ☻ poslali Čehe). A moj otac s društvom baš tada našli da pobegnu iz vojnog zarobljeništva u blizini, pa kako su Nemci nadali naširoku potragu za ubicama (pre nego su krenuli da sjebavaju celo Lidice) nalete na njih u nekoj šumi. Trt-Mrt život ili smrt poviče moj otac da su ratni zarobljenici, a Nemci krenuli da ih grle i čašćavaju cigaretama - mislili da su naišli na atentatore, pa da će biti žestoke borbe
tadejus tadejus 11:56 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Bili Piton
tadejus
njemački, od humora operisani, duh


Ovo je neinformisano.

Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje..


Ovo je više mit nego što je zbilja istina.


otkud znaš da je neiformisano?
ja sam se u Njemačkoj školovala.. naravno da nije svaki Njemac operisan od humora, ali u najboljem slučaju solidno ironiše.. ni blizu nije Braitancu kome je svaka druga izjava (bukvalno) solidno dobar humor..

evo npr. prepiske između mojih radnik kolega..
Dear apple lovers,

It's wonderful to find your presence in the office and I am glad we share the same habit of having an apple a day! The reason I sent this email is that, the apples I bought and stored in the fridge have recently seemed to disappear a bit faster than the pace of my consumption.

I buy a pack of four apples every time I go to Marks & Spencer. From now on, I will buy two packs of four apples (eight in total) every time I go. In other word, please do keep sharing the apples and I'd love more people to have the same habit of having an apple a day. Do remember, though, they are from Marks & Spencer - not to mistaken them with other apples in the fridge.

Enjoy rest of the week!

Cheers,
...



Dear ...,

Apologies for unintentionally stealing your apples - I thought they were part of our pooled kitchen resources, much like digestive biscuits and pure fennel infusion. I shall familiarize myself with Sainsbury's fruit section asap!


Dear ...,

I have done an awful lot of soul searching over the weekend and came to the conclusion that, most likely, pears and clementines were also provided by one of quiet heroes among us, rather than being part of our corporate benefits package, as I kept deluding myself up until now.

In a cry for absolution, I have just bought a bunch of fruit of all these types and put them in the fridge - please help yourself!

Best,
...
stream je nepresušan..
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:02 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

tadejus
Dont Fear The Reaper
Britanci pak imaju neprevaziđen smisao za humor i samoispitivanje.. daleko, daleko su najlakši narod za suživot s obzirom na okolnosti..


Ček, ti beše ono ne znaš da pronađeš u maleckom kraju Londona di je radnja za meso? A vamo celo Kraljevstvo, i Engleze i Velšane i Škote i Irce i Pakije i Indijce i ove i one i desete i pedesete koji su sada kao Britanci, pozanješ kakvi su. Nije nego! ;>



čime si zapravo htio kasti da više cjeniš njemački smisao za humor (i samoironiju pride) od britanskog? šta li..


"Rekao" sam upravo ono što piše - samo valjda treba imati, ne samo smisao za humor, nego i nešto što se zove "sposobnost razumevanja" ☻
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:05 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

krkar
omega68

Aj ne jedi govna više.
''Zahvalio'' se unuk dedi.Srbi iz Srbije nemaju veze sa tim.


Pa Srbi valjda iovako nisu iz Srbije nego ... kako ono beše, iz Ganga?


Sve zavisi da l ima pene za brijanje ili ne, ako nema, onda nisu baš iz Ganga, nego tu malo iz okoline ;>
krkar krkar 12:07 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

nego i nešto što se zove "sposobnost razumevanja" ☻


Možda isuviše očekuješ od lipidno insuficijentne Bosanke.
tadejus tadejus 12:08 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

krkar
nego i nešto što se zove "sposobnost razumevanja" ☻


Možda isuviše očekuješ od lipidno insuficijentne Bosanke.


deep..
aureus aureus 12:14 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann

no meni su kao klincu mnogo strašnije zvučali stihovi ispod jende grafike koja je prikazivala bitku na Vučjem Dolu (ono baš klanje ko iz stripa o Konanu bez Konana)

Vučji Do ti je skoro pa Hercegovina, zapravo s obzirom da jedan dio dola prelazi u Hercegovinu (prije spuštanja u Baljke dvjesta metara niže (visinski)) prelažem da se i Hercegovcima zaračuna koji postotak slavne istorije jer je vrlo vjerovatno da je neki Turčin posječen baš s druge strane granice.

No, da ne duljimo puno. Ima mnogo malih mjesta u Crnoj Gori: pitome Rudinice (ušle u gusle), Vidrovan (odmah pored Nikšića), Godinje (dobra lokacija, s pogledom na Skadarsko jezero) ali nisu sva ušla u Gorski vijenac.
A kako je Gorski vijenac preveden na više stranih jezika to je pozicija Čeva odlično osigurana u svjetskoj literaturi.
arcins arcins 12:31 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan


"Čevo ravno gnijezdo junačko", nije ni čudo što se izjašnjavaš kao Srbin. Nažalost, kuća ikone tog kraja, Serdar Janka, je danas prazna, u svakom smislu.
princi princi 12:31 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ovo je više mit nego što je zbilja istina.

Samoispitivanje je sigurno mit. Ali stoji generalno da ako hoćeš preciznost, pefekciju, savršenost izvedbe, onda zovi Nemca. Ako ti trebaju nove ideje, blue sky thinking, budalaština koja se može ispostaviti genijalnom idejom, onda zovi Engleza. U oba slučaja nemoj da gledaš u novčanik- odraće te.
princi princi 12:33 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

No, da ne duljimo puno. Ima mnogo malih mjesta u Crnoj Gori: pitome Rudinice (ušle u gusle), Vidrovan (odmah pored Nikšića), Godinje (dobra lokacija, s pogledom na Skadarsko jezero) ali nisu sva ušla u Gorski vijenac.
A kako je Gorski vijenac preveden na više stranih jezika to je pozicija Čeva odlično osigurana u svjetskoj literaturi.

Najbolji dokaz da su Crnogorci u stvari Srbi je da se oni hvale i slave nešto čega bi, u stvari, trebalo da se stide. U navedenom slučaju, istraga poturica.
aureus aureus 12:42 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

arcins
Nažalost, kuća ikone tog kraja, Serdar Janka, je danas prazna, u svakom smislu.

Svaka kuća je u tom kraju...prilično prazna u odnosu na ono nekad:

ČEVO (godina i br. stanovnika):

1948. 424
1953. 444
1961. 378
1971. 271
1981. 133
1991. 95
2003. 62
tadejus tadejus 12:42 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi

Samoispitivanje je sigurno mit..


ja sam gotovo sigurna da nije no dobro..

njemačka zubarska škola je inače kao i sve ostalo njemačko škola čupaj, reži, vadi, sjeci, zatri.. budi oprezan da ne završiš sa ustima punim implanata, pa onda vještačkih kostiju pa onda ničega..
ako je zubar od njemačke škole..
princi princi 12:43 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Ko tebe obrazom, ti njega statistikom.
princi princi 12:45 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

budi oprezan da ne završiš sa ustima punim implanata, pa onda vještačkih kostiju pa onda ničega..
ako je zubar od njemačke škole..

Ma, to je bound to happen svakom, samo ako poživi dovoljno dugo (i ako ne budu u međuvremenu našli neke self building polimere). Ali Dr Vogla nemoj da mi diraš, majstor kakvog nema. Pogotovu ne u UK (sine, tamo dobrog zubara nema ni svećom da ga tražiš).
Bili Piton Bili Piton 12:46 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga



tadejus

naravno da nije svaki Njemac operisan od humora, ali u najboljem slučaju solidno ironiše.. ni blizu nije Braitancu kome je svaka druga izjava (bukvalno) solidno dobar humor..


Pa ako je tako onda lakše malo s tim sweeping statements.

A ova prepiska koju si kopirala, posle četvrt veka života medju Britancima, izaziva mi samo mučninu, moram ti iskreno reći.
princi princi 12:49 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

tadejus
...

Ne, kapiram je skroz zašto tebi leže Englezi: oni su skroz u tom bosanskom "Ajmo raja", šega fazonu (samo što kod njih ulogu kafića igra pub). Kad god je zajebancija u pitanju oni su tu prvi. Samo nemoj da očekuješ od njih neki težak i predan rad.
princi princi 12:51 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Cijela Anglija, jedna avlija.
tadejus tadejus 12:52 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Bili Piton


tadejus

naravno da nije svaki Njemac operisan od humora, ali u najboljem slučaju solidno ironiše.. ni blizu nije Braitancu kome je svaka druga izjava (bukvalno) solidno dobar humor..


Pa ako je tako onda lakše malo s tim sweeping statements.

A ova prepiska koju si kopirala, posle četvrt veka života medju Britancima, izaziva mi samo mučninu, moram ti iskreno reći.


što, nije valjda da si bio butt of office jokes?
ne stvarno, što?
Bili Piton Bili Piton 12:55 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

tadejus



ne stvarno, što?


Zato što iz nje vrište usiljenost i jalovost, eto zašto.
tadejus tadejus 13:03 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
tadejus
...

Ne, kapiram je skroz zašto tebi leže Englezi: oni su skroz u tom bosanskom "Ajmo raja", šega fazonu (samo što kod njih ulogu kafića igra pub). Kad god je zajebancija u pitanju oni su tu prvi. Samo nemoj da očekuješ od njih neki težak i predan rad.


kako se uzme..
fakat su imigranti skloniji da puno rade, imaju više da igube, negdje je i logično..
fakat je i to da su Englezi možda i u manjini u Sitiju.. tek kad im dodaš sve ostale engslih speaker-e i naturalizovane možda dobace do većine..
a more je nas raznih ostalih..
baš bi bilo zanimljivo vidjeti kako bi Srbi radili da oće neka zlatna žila da nikne pod Šumadijom (mada nama džaba i kad ležimo na zlatu).. pa da nagrnu razni neki orni da rade.. šta bismo mi..
šta ti znam reći da jeste je da recimo moj kolega Englez sa blizu 40 godina radnog iskustva popi neki dan otkaz jer je preskup.. slavi tako što ide da vozi biciklističku trku od 300 km..
ne moram ni reći da je čova spretniji na kompu od cjelokupnog BG Ekonomskog fakulteta (sa sve računarskim im centrom), govori tečno Engleski, Ruski i Švedski (da ja znam) i tako dalje i tako dalje..
i neće u penziju..
i još je super prema meni koja mu praktično otimam lebac..
a ima i još bolje..
tip koji mu je otkaz praktično smjestio.. e taj je od vrste batler i tennis court of his own.. ali je na poslu svaki dan duže od mene.. ni on neće da ide u penziju..
e a Srbin..
razni su stereotipi
princi princi 13:06 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

fakat su imigranti skloniji da puno rade, imaju više da igube, negdje je i logično..
fakat je i to da su Englezi možda i u manjini u Sitiju.. tek kad im dodaš sve ostale engslih speaker-e i naturalizovane možda dobace do većine..
a more je nas raznih ostalih..
baš bi bilo zanimljivo vidjeti kako bi Srbi radili da oće neka zlatna žila da nikne pod Šumadijom (mada nama džaba i kad ležimo na zlatu).. pa da nagrnu razni neki orni da rade.. šta bismo mi..
šta ti znam reći da jeste je da recimo moj kolega Englez sa blizu 40 godina radnog iskustva popi neki dan otkaz jer je preskup.. slavi tako što ide da vozi biciklističku trku od 300 km..
ne moram ni reći da je čova spretniji na kompu od cjelokupnog BG Ekonomskog fakulteta (sa sve računarskim im centrom), govori tečno Engleski, Ruski i Švedski (da ja znam) i tako dalje i tako dalje..
i neće u penziju..
i još je super prema meni koja mu praktično otimam lebac..
a ima i još bolje..
tip koji mu je otkaz praktično smjestio.. e taj je


Ti počela k'o Krkar! Pa ko poredi Srbe i Engleze? Ja poredio Bosance i Engleze. Uključujući i svilene gajtančiće, courting, back stabbing, of kors.
maksa83 maksa83 13:08 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ne moram ni reći da je čova spretniji na kompu od cjelokupnog BG Ekonomskog fakulteta

tadejus tadejus 13:11 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi

Ti počela k'o Krkar! Pa ko poredi Srbe i Engleze? Ja poredio Bosance i Engleze. Uključujući i svilene gajtančiće, courting, back stabbing, of kors.


to na konto neradništva..
na konto prevrtljivosti.. to da.. Njemci to ne rade, kod njih je sve brutalno i u lice, nema mazanja..
a Englezi.. pa jeste.. rade.. da se ne lažemo..
meni valjda ne smeta jer ja oduvijek od ljudi uvijek očekujem zadnje namjere.. taka sam.. pa me ne iznenadi kad ih i nađem..
ni Srbi se nisu proslavili po nemanju zadnjih namjera.. ni Bosanci (ali Krajišnici su recimo tu nešto sličniji Njemcima, u Srbiji to zovu prostodušni a misle glupi)
tadejus tadejus 13:12 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
ne moram ni reći da je čova spretniji na kompu od cjelokupnog BG Ekonomskog fakulteta



zato i dodah računarski centar..
ladno šije i njih kolektivno..
princi princi 13:17 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

tadejus
princi

Ti počela k'o Krkar! Pa ko poredi Srbe i Engleze? Ja poredio Bosance i Engleze. Uključujući i svilene gajtančiće, courting, back stabbing, of kors.


to na konto neradništva..
na konto prevrtljivosti.. to da.. Njemci to ne rade, kod njih je sve brutalno i u lice, nema mazanja..
a Englezi.. pa jeste.. rade.. da se ne lažemo..
meni valjda ne smeta jer ja oduvijek od ljudi uvijek očekujem zadnje namjere.. taka sam.. pa me ne iznenadi kad ih i nađem..
ni Srbi se nisu proslavili po nemanju zadnjih namjera.. ni Bosanci (ali Krajišnici su recimo tu nešto sličniji Njemcima, u Srbiji to zovu prostodušni a misle glupi)

Pa ne, jbt, pričamo o nekim odlikama mentaliteta, opštim crtama. Ne znači to da nema Engleza koji work hard, koji dolaze subotom, nedeljom, ali uglavnom su lenji i ošljare.

edit: na koncu, i ovi izvadci iz mejlova o krađi jabuka iz Marks & Spencera (malo too smug i snobbish, ali dobro) zorno govore na šta ljudi troše vreme u investicijskim bankama. A ne sumnjam da rade long hours, i da najveći deo tog radnog vremena provode upravo smišljajući šta da stave u sledeći mejl.
tadejus tadejus 13:48 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi

edit: na koncu, i ovi izvadci iz mejlova o krađi jabuka iz Marks & Spencera (malo too smug i snobbish, ali dobro) zorno govore na šta ljudi troše vreme u investicijskim bankama. A ne sumnjam da rade long hours, i da najveći deo tog radnog vremena provode upravo smišljajući šta da stave u sledeći mejl.


ako baš oćeš pola prepiske je pisano vikendom..
a sad baš ići u priču kako je neproduktivno u radno vrijeme se zajebavati oko jabuka.. aj ne pretjeruj..
ja mislim da mnogo govori o njima što ljudima pada na pamet da na taj način pišu cijeloj kancelariji (inače su u pitanju Azijat i Poljak)..
maksa83 maksa83 13:53 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ja mislim da mnogo govori o njima što ljudima pada na pamet da na taj način pišu cijeloj kancelariji (inače su u pitanju Azijat i Poljak)..

2004., vozim se sa drugarom negde na relaciji Reading - Basingstoke, pričamo tako, kaže on da retko ide u London, a ako ide ne ide kolima pošto je užasan napor voziti po Londonu. Ja: "pa koliko vidim Englezi nisu kreteni, ne lepe ti se za dupe na autoputu, drže odstojanje, ne seku, pristojni su i civilizovani vozači". On: "Pa da, ali nema više Engleza u Londonu.".
tadejus tadejus 14:03 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83

2004., vozim se sa drugarom negde na relaciji Reading - Basingstoke, pričamo tako, kaže on da retko ide u London, a ako ide ne ide kolima pošto je užasan napor voziti po Londonu. Ja: "pa koliko vidim Englezi nisu kreteni, ne lepe ti se za dupe na autoputu, drže odstojanje, ne seku, pristojni su i civilizovani vozači". On: "Pa da, ali nema više Engleza u Londonu.".


ma dobro to je šupljak priča, u Londonu je naporno voziti jer je star grad i jako su uske ulice, 95% vremena se vozi ulicama sa dve trake a prosječna vožnja je recimo 10km.. pa ti stigni..
ali otkad sam ovde ne pamtim da mi se desilo da me neko isječe.. prosto to niko ne radi..

to na stranu stranaca jeste strahotno mnogo..
ja se njima prosto divim kako oni to stoički podnose..
aureus aureus 14:11 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
Najbolji dokaz da su Crnogorci u stvari Srbi je da se oni hvale i slave nešto čega bi, u stvari, trebalo da se stide.

Брутална критика Срба.
Из написаног се може извући закључак да је национална особина Срба да се хвале стварима којих би требало да се стиде, стога ко год ту особину има - тај мора да је Србин.
Без добрих доказа, одбијам да прихватим да су Срби баш такви.
maksa83 maksa83 14:13 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ja se njima prosto divim kako oni to stoički podnose..

Ne znam jesi čula za nešto što zovu Brexit...
alselone alselone 14:16 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
ja se njima prosto divim kako oni to stoički podnose..

Ne znam jesi čula za nešto što zovu Brexit...

docsumann docsumann 14:21 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

arcins
docsumann

na moje Čevo Turci su boravili svege jedan nepun dan


"Čevo ravno gnijezdo junačko", nije ni čudo što se izjašnjavaš kao Srbin. Nažalost, kuća ikone tog kraja, Serdar Janka, je danas prazna, u svakom smislu.


trebalo bi onda da svratiš u kuću njegovog brata od strica (a mog čukunđeda)...
naša porodična kuća izgleda danas ko mali muzej.
a sasvim je osposobljena za ugodan višednevni boravak, pa čak i svakodnevni nživot.

ajd, ako nađem koju sliku kad se vratim s posla, okačiću .
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:22 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

maksa83
ja se njima prosto divim kako oni to stoički podnose..

Ne znam jesi čula za nešto što zovu Brexit...


Nema to kod nje u kraju, posh kraj Londona, nema čak ni mesara!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:24 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

krkar
nego i nešto što se zove "sposobnost razumevanja" ☻


Možda isuviše očekuješ od lipidno insuficijentne Bosanke.


Ma šta ja znam, softver se stalno unapređuje, rekoh možda su dodali i taj MatLab modul ☻
docsumann docsumann 14:24 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi
No, da ne duljimo puno. Ima mnogo malih mjesta u Crnoj Gori: pitome Rudinice (ušle u gusle), Vidrovan (odmah pored Nikšića), Godinje (dobra lokacija, s pogledom na Skadarsko jezero) ali nisu sva ušla u Gorski vijenac.
A kako je Gorski vijenac preveden na više stranih jezika to je pozicija Čeva odlično osigurana u svjetskoj literaturi.

Najbolji dokaz da su Crnogorci u stvari Srbi je da se oni hvale i slave nešto čega bi, u stvari, trebalo da se stide. U navedenom slučaju, istraga poturica.


istraga poturica se nikad nije ni dogodila.

to je čista Njegoševa literarna fikcija.

interesantno da je još u XIX vijeku moj čukunđed zamjerao Njegošu (ustvari kralju Nikoli koji ga je citirao kad god bi bio rodoljubivo nadahnut) što je uopšte tako nešto napisao.
princi princi 14:25 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ma dobro to je šupljak priča, u Londonu je naporno voziti jer je star grad i jako su uske ulice, 95% vremena se vozi ulicama sa dve trake a prosječna vožnja je recimo 10km.. pa ti stigni..
ali otkad sam ovde ne pamtim da mi se desilo da me neko isječe.. prosto to niko ne radi..

To što se voziš sporo je posledica neadekvatne infrastrukture, ne stranaca. Ne znam koliko se voziš van Londona, ali na severu M25, u Essexu, praktično, ima jedan Bell Common tunel. On je izgrađen početkom 80ih. E sad, kod tih tunela, pogotovu na tako bitnim elementima infrastrukture kao što su major highways, protivpožarna zaštita (PPZ) je velika fora: kad se sudare kamioni, i ako dođe do eksplozije, to može imati katastrofalne posledice, može izazvati i rušenje tunela, zatrpavanje, suffocation, itd, itd. Elem, big deal. E, do pre neku godinu, Englezi su problem PPZ rešavali tako što su na M25 usred tunela ograničavali brzinu na 30mph. Znači, voziš lepo po M25, oćeš da ideš na M10, za Cambridge ili za Felixstowe, dođeš do Bell Common tunela i praktično zaustaviš kola (i ostatak M25 iza sebe). To je stvaralo jezive gužve i jezivo usporavalo protok ljudi i robe. E, tek ih je omražena EU naterala pre 6 godina da uvedu velike fanove i da instaliraju ventilacione tunele.

Jednostavno, za Engleza je jeftin dizajn dobar dizajn. Njih kvalitet ne interesuje kad je u pitanju infrastruktura. I takvi su u svemu, mahom. To što su u pitanju Azijat i Poljak nije rezultat neke superiornosti Engleza, nego, naprotiv, inferiornosti izazvane nedovoljnom školovanošću (ovo opet ne znači da uopšte nema školovanih Engleza, nego da ih nema previše). I to malo što ima i što je htelo da greje klupu, to je po hedge fondovima. Ostalo, po tim investicijskim bankama, popunjavate vi, iz zemalja trećeg sveta. Zato vas ima tako puno u Sitiju.
eloy eloy 14:29 01.06.2017

Re:Srđan Fuchs

ruski marinci, sa ožiljcima i tetovažama po sebi, ćelavi, nabildovani. nije tip ni u jednom trenu uspostavio komunikaciju očima - ja ga gledam u oči a on vrda.


Kakav kroki za scenario filma sa ,,još bez dobrog naslova,, Jel se preznojio Ruky onako dobro od cipela dok si ga streljo pogledom ?

Dakle da te nema trebalo bi te izmisliti.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:32 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

"Pa da, ali nema više Engleza u Londonu.".


Eh, to je priča stara već 40 godina.Još davne 79te sreo sam samo dvoje "praviH" Engleza (ne računajući koknijevce i Eastenderse - ali to su svetovi za sebe) - jednog u prodavnici muzičkih isntrumenata (koji glavu nije podigao kada sam ušao u radnju, no je nastavio da rešava ukrštene reči ) i jednu postariju gospoju koja je cckajući komentarisala "Ah, those Yugoslavs" na autobuskoj stanici blizu Oksford st. dok smo gledali devojku ruku prepunih kesa kako je dovode na našu stranu ulice do stanice - "Evo odavde ide autubsu do tamo i tamo".

Posle toga stvari su krenule nizrbdo ☻☻☻

NB - krajem sedamdesetih, dinar bio jak ubojito, pa su i London i NY bili prepuni "našiH" ;>
tadejus tadejus 14:35 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

princi

To što se voziš sporo je posledica neadekvatne infrastrukture, ne stranaca.

To što su u pitanju Azijat i Poljak nije rezultat neke superiornosti Engleza, nego, naprotiv, inferiornosti izazvane nedovoljnom školovanošću (ovo opet ne znači da uopšte nema školovanih Engleza, nego da ih nema previše). I to malo što ima i što je htelo da greje klupu, to je po hedge fondovima. Ostalo, po tim investicijskim bankama, popunjavate vi, iz zemalja trećeg sveta. Zato vas ima tako puno u Sitiju.


zaboga gdje rekoh da su stranci krivi jer se u Londonu sporo vozi..
rekoh da je kriva činjenica da je jako malo puteva sa više od 2 trake..

ovo drugo isto sam konstruišeš.. naravno da školovanih Engleza nije ništa manje no školovanih Njemaca recimo..
ali oni su sebi prigrabili jedno bar 10 puta veće parče svjetske finansijske industrije no što im po brojnosti pripada..
ako ne i više..
i normalno da to onda sami ne mogu da opsluže..
a ko od stranaca uspjeva da prigrabi veći dio kolača za sebe.. pa uglavnom opet po brojnosti, između ostalog jer sa pasošem donosiš i neko poznavanje tržišta..
tanko prođemo samo mi iz zemalja čija tržišta ne kotiraju nigdje nikako..
mi se spomažemo štapom i kanapom
princi princi 14:35 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

Eastenderse

Mahom Jevreji, doseljeni u London tokom 30-ih godina prošlog veka.
princi princi 14:37 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

ali oni su sebi prigrabili jedno bar 10 puta veće parče svjetske finansijske industrije no što im po brojnosti pripada..
ako ne i više..
i normalno da to onda sami ne mogu da opsluže..
a ko od stranaca uspjeva da prigrabi veći dio kolača za sebe.. pa uglavnom opet po brojnosti, između ostalog jer sa pasošem donosiš i neko poznavanje tržišta..
tanko prođemo samo mi iz zemalja čija tržišta ne kotiraju nigdje nikako..
mi se spomažemo štapom i kanapom

Čitaj, 10 puta su se više leverageovali, :)))))).

Jedno im priznajem: niko bolje od Engleza ne razume da se pare ne prave nego vrte.
aureus aureus 14:37 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

docsumann

trebalo bi onda da svratiš u kuću njegovog brata od strica (a mog čukunđeda)...
naša porodična kuća izgleda danas ko mali muzej.
a sasvim je osposobljena za ugodan višednevni boravak, pa čak i svakodnevni nživot.

ajd, ako nađem koju sliku kad se vratim s posla, okačiću .

То обавезно. Мада ја ни Бокеље не бих потцјењива'. Сигурно и тамо има каквих јунака.
Него, нешто сам размишљао гледајући оне податке...прије шесдесетак година сваки хиљадити становник Црне Горе је био Чевљанин, а данас је Чевљанин тек један у десет хиљада.
А у вријеме Његоша, кад је Црна Гора била још мања вјероватно је једна од петсто глава била са Чева.
princi princi 14:39 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

А у вријеме Његоша, кад је Црна Гора била још мања вјероватно је једна од петсто глава била са Чева.

Ima neka statistika?
princi princi 14:40 01.06.2017

Re: Uključivanje spostvenog mozga

krajem sedamdesetih, dinar bio jak ubojito

Boga mi, mogao si ladno da ga menjaš u bilo kojoj menjačnici za funte. Kao i kunu danas, uostalom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana