Umetnost

putuj igumane

antioksidant RSS / 03.07.2017. u 08:42

ne osvrći se i za manastir ne brini, dovoljno si štete učinio...

 

nekoliko postova ispod od srbije se oprašta toni verheijen, dosadašnji šef kancelarije svetske banke u srbiji. srećom odlazi jer je svojim neznanjem značajno doprineo nekvalitetu života ovde. na koje mesto sada odlazi ne znam, ne želim ni da znam, unapred mi žao ljudi. patetično oproštajno pismo je ostavljeno za komentarisanje, ali kao i sve kod drugorazrednih birokrata, nesposobnih za normalne karijere u sopstvenim sistemima koji su se izgradili kao postkolonijalni upravnici, i ta sloboda komentarisanja je fingirana.

 

 

ostavio sam komentar

 

 

 " putuj igumane, ne osvrći se i za manastir ne brini, dovoljno si štete učinio..." i naravno, sujeta nije izdržala, komentar je obrisan. priznajem, bio sam dosadan, odbio sam da razumem poruku da je u pitanju prostor samo za pohvale, nisam blog tretirao kao II dnevnik rts-a i poruku sam ostavio ponovo.

 

ponovo je obrisana.

 

stoga poruka i ovde, mada je ostavljena na originalnom postu ponovo, ali tamo će svakako biti ponovo obrisana, sitnost u pokušajima ljudi ne raste tako brzo, ipak su godine tapšanja po ramenu sa naprednjačkim serdarima  uverile vojvodu verheijena da je on spasio srbiju, mada direktno pozitivno utiče samo na svoj i naprednjački život.

 

jedna od stvari koja je pomenuta u pismu je i ova samohvala

 "Svi smo zdušno radili da pomognemo vladi da se nosi sa posledicama poplava, uključujući i isušivanje Tamnave i njen povratak u proizvodnju tri meseca no što se očekivalo.  "

 

o čemu se tačno radi možete pročitati ovde

 

Ispumpavanje kopa i budžeta 

 

na pitanja koja su tu postavljena svetska banka nikad nije zelela  da odgovori

 

Svetska banka ćuti o detaljima tendera za Tamnavu 

 

ludilo je pravdano ludilom i naš dragi iguman je svesno učestvovao u tome

 

vucic-kolubara-tanjug-Tanja-Valic.jpg

 

 a kako je sve zaokruženo može se videti ovde

 

Polovne pumpe za nove poplave 

 

i stvarno, putuj igumane, oproštajni govor kakav zaslužuješ ipak nećeš dobiti, previše granica postavlja obična pristojnost.

 

 



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:46 05.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Алал вера што је ланац

Brale, ja ne pričam o diodama -- o njima ne znam ništa, nemoj ti o ovome.

У овом трену Monumenta има 4, ресторана, а било их је и више. Но, рецимо, једно Смедерево или тако нека мање финансијски јакa српска средина то себи не може до приушти, ne može da se zasnuje ekonomija koju takav restorаn zahteva. Мрзи ме сад да проверам шта им је било са njihovim руским и кипарским објектима. У оквиру групе нaлaзи се и још неколико ресторанa, али под другим брендовима: Manufaktura, Coffee Cake, Nacionalna klasa. Vlasništva se svuda prepliću. Uglavnom, jedna sjajna ekipa pristojnih ljudi i poštenih biznismena, ne kao ovi SPS ili SNS bilmezi, koje sam takođe imao prilike da upoznam. (Na sastanku s jednom SPS biznis-veličinom stomak mi se prevrnuo.)
mariopan mariopan 21:08 05.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

mesan

Kolika je verovatnoća da oteraju WizzAir uskoro?


Nece ih lako oterati, koliko vidim avioni su im puni? Isla sam prosle jeseni u Svedsku i sasvim sam zadovoljna WizAir-om a pogotovo cenom.
angie01 angie01 22:00 05.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

ima da se zbratimim sa mađarskim carinicima


:)))- e nema gorih na planeti!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:50 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla


:)))- e nema gorih na planeti!

bugari.
emsiemsi emsiemsi 06:55 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Predrag Brajovic
Алал вера што је ланац

Brale, ja ne pričam o diodama -- o njima ne znam ništa, nemoj ti o ovome.

У овом трену Monumenta има 4, ресторана, а било их је и више. Но, рецимо, једно Смедерево или тако нека мање финансијски јакa српска средина то себи не може до приушти, ne može da se zasnuje ekonomija koju takav restorаn zahteva. Мрзи ме сад да проверам шта им је било са njihovim руским и кипарским објектима. У оквиру групе нaлaзи се и још неколико ресторанa, али под другим брендовима: Manufaktura, Coffee Cake, Nacionalna klasa. Vlasništva se svuda prepliću. Uglavnom, jedna sjajna ekipa pristojnih ljudi i poštenih biznismena, ne kao ovi SPS ili SNS bilmezi, koje sam takođe imao prilike da upoznam. (Na sastanku s jednom SPS biznis-veličinom stomak mi se prevrnuo.)

Ниси ме (добро) разумео - а можда и јеси !
Ја, у принципу, немам ништа против да се скоројевићима у М.... (или било којем другом ресторану) наплати и десетоструко оно малчице на тањиру које кошта као износ за целодневну исхрану четворочлане породице - само шишај овце. Према томе - браво свим власницима којекаквих шупа који направе машину за извачење пара --- свака им част на способностима.
Успут --- што веће тањирчине, то мање садржаја на њему - а скупља цена. Како ти власници успеју да фасцинирају "овце" да им масно плаћају те глупости, није ми јасно. У ствари, јасно ми је - они су прави психолози и профитирају на људској таштини ... "јеботе, био сам на вечери у М......", или било где даље.
Знаш ли ти ишта о томе како им то успева ? Ма, у ствари - док је оваца, биће и шишања.
Успут --- пре неколико година био у неком ресторану у Копенхагену (у близини статуе Мале сирене) и када ми је конобар донео тањир површине пола квадратног метра и на њему неке три пралиничице - ја му тражио да ми донесе и микроскоп. Он се насмејао - и сви Данци за столом. После вечере, приђе ми један и рече --- јеботе, оно уопште није било смешно (добро, није рекао јеботе, то сам ја додао).
sugarbaby sugarbaby 08:39 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Nece ih lako oterati, koliko vidim avioni su im puni? Isla sam prosle jeseni u Svedsku i sasvim sam zadovoljna WizAir-om a pogotovo cenom.


eeee

to mi nezaboravno, iz serije da imam šta da pričam deci: rešim ja da već jednom pogodim taj stokholm pa sta košta i kupim gore u resavskoj - jeftine karte - wizzair za nekih stvarno skromnih 14 hiljada, možda čak i za 11 000. prvi put da letim tako pa juri ranac, torbu da prodje, 209 upozorenja, sve to savladam i dodje dan polaska.
avion poleće u 18h.
polete na vreme, u minut. to me, kao prvo, zaprepastilo, a prošao mi i ruksak/niko ga nešto nije posebno odmeravao, sve je na beogradskom aerodromu bilo ono brzo/brzo/brzo, kažu takav je wizzair. poletesmo. kad, medjutim, treba da sletimo na skavsta aerodrom, ništa arlanda za wizzair, a skavsta u sredini švedske. napolju mrak, sevaju munje, nebo se otvorilo, tresnusmo mi bez milosti na onu tamo neku pistu a avion pun prepun naše, u stvari, sirotinje, koja se vraća iz grčke pa preko srbije i obilaska zavičajnih sela/gradova, back to work. dece koliko hoćeš/nećeš, krcat avion, klinci plaču dok turbulencije razbijaju, horor u najavi.
kad smo pogodili zemlju, aj sad brzo/brzo/brzo ka izlazu, ja naivno očekujem onu tubu i razmišljam da li ću stići u hotel do ponoći, kad vidim isteruju nas negde nasred aerodroma, ali dvesta metara od zgrade, ljudi obmotali klince nečim prvim što imaju, svi inače u bratelicama/šorcevima, ama ljudi s letovanja, svi mokri do gole, i bukvalno do gole kože, pa tako u mrklom mraku i po olujnoj kišurini, dodjosmo nekako do zgrade - kad tamo stop. big stop. ground control u zanosu.

švedjani počnu po nama kao po migrantima, u red, u čošak, u sobicu, udaljite se, sklonite, sve rukama koje kažu "mrš tamo", te tako ubismo nova tri sata na skavsti, prošla ponoć a mi još tamo, sto kilometara od stokholma.

ne, švedska me nije volela.
švedjani su veći naci od nemaca, grozni.

bio je to moj prvi, jedini i poslednji let wizzairom, inače odličnom kompanijom, jedino mi se nije dalo da je zavolim na prvi pogled.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:04 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Ниси ме (добро) разумео - а можда и јеси !

Опет лупеташ глупости, и причаш оно што не знаш.

Monument није никакав фенси ресторан, особито од оних са малим порцијама. Његове су порције уобичајеног стандарда величине (за српске прилике), што значи -- на светским скалама издашне. Такође, Monument није никакав ресторан изузетне класе. Он је, рецимо, радни ресторан. Значи, у средњем сегменту ресторана она висока класа. Такве су му и цене и храна и пиће и кафа и све... Дакле, све је солидно, један поштен и одговоран бизнис, фирма у којој људи махом воле да раде. А то увек говори и о томе како се у њој опходе према људима.

И мораш да разумеш: неки се ложе на диоде, неки на добру храну. Теби нико не брани ово прво, нити га изврће руглу, тако ти не би требало оно друго. Неком је качамак гозба, а неко мисли да постоји понешто и боље од тога.
emsiemsi emsiemsi 09:13 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Predrag Brajovic
Ниси ме (добро) разумео - а можда и јеси !

Опет лупеташ глупости, и причаш оно што не знаш.

Monument није никакав френси ресторан, особито од оних са малим порцијма. Његове су порције уобичајеног стандарда величине (за српске прилике), што значи -- на светским скалама издашне. Такође, Monument није никакв ресторан високе класе. Он је, рецимо, радни ресторан. Значи, у средњем сегменту ресторана она висока класа. Такве су му и цене и храна и пиће и кафа и све... Дакле, све је солидно, један поштен и одговоран бизнис, фирма у којој људи махом воле да раде. А то увек говори и о томе како се у њој опходе према људима.

И мораш да разумеш: неки се ложе на диоде, неки на доберу храну. Теби нико не брани ово прво, нити га изврће руглу, тако ти не би требало оно друго. Неком је качамак гозба, а неко мисли да постоји понешто и боље од тога.

Глупости !
Не причам ја о том конкретном ресторану --- успут, бивао сам ја тамо, но, то ме занима као лањски снег.
Мене у било којој од тих ресторанских прича више занимају људи који су спремни да којешта од хране плате десетоструко више него што то вреди. Но, више им се и не чудим, све ми је одавно јасно.
А власницима тих којекаквих велелепних објеката одајем апсолутно све почасти када успеју да "ошишају овце" тако да исте буду, не само задовољне, него и пресрећне.
Успут --- мени је укусан качамак гозба. Шта да ти радим ако не знаш да уживаш у малим стварима.
Успут 2 --- слободно се ти ругај мојим диодама - а можеш и мени. Но, не би било лоше да читаш оно што ја пишем, а најмање пишем о угоститељима, када већ одговараш --- дакле, да подебљам ... браво браћо угоститељи, само ви шишајте овце и наплаћујте им барем још дупло скупље.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:34 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Мене у било којој од тих ресторанских прича више занимају људи који су спремни да којешта од хране плате десетоструко више него што то вреди

Koliko tih restorana znaš? Nabroj mi bar jedan.
Uzgred, ja -- koji, verovatno, znam veliku većinu bgdskih restorana a naročito onih boljih -- ne znam nijedan ovakvog cenovnog ranga.

Zato prestani da lupetaš više, o nečemu o čemu pojma nemaš.
mariopan mariopan 09:53 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

sugarbaby

jedino mi se nije dalo da je zavolim na prvi pogled.

Ni meni!

Treba opet da odem i pokusam na "drugi pogled" ali mi se nesto ne ide.

emsiemsi emsiemsi 10:06 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Predrag Brajovic
Мене у било којој од тих ресторанских прича више занимају људи који су спремни да којешта од хране плате десетоструко више него што то вреди

Koliko tih restorana znaš? Nabroj mi bar jedan.
Uzgred, ja -- koji, verovatno, znam veliku većinu bgdskih restorana a naročito onih boljih -- ne znam nijedan ovakvog cenovnog ranga.

Zato prestani da lupetaš više, o nečemu o čemu pojma nemaš.

Ти да их не знаш све !? Не могу да верујем !
Страшно - шта се онда копрцаш ?
Ја знам, рецимо, Пролеће, Трандафиловић, Каленић, Џакарта ... то су они у којима сам био последњих месец и по дана ... и то ме ни ти не би видели да нисам морао због других. Иначе су ранга какав и мени приличи ... лепиња, коленица, пљескавица, ребарца ... с тим да ја највише поједем салате.
Успут --- немој да вређаш - и одмах да се извиниш !
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:13 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Ја знам, рецимо, Пролеће, Трандафиловић, Каленић, Џакарта

:))))))

Ово нису "прави" ресторани, него добре кафане.
Нимало скупе.

Утврдили смо: не знаш да набројиш ниједан ресторан ценовног ранга о ком причаш.
А хоћу да ти се извиним, свакако.
Кад набројиш барем један.
freehand freehand 10:14 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Кад набројиш барем један.

Kako se nabraja jedan, pa da ti i ja uputim izvinjenje?
emsiemsi emsiemsi 10:39 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Predrag Brajovic
Ја знам, рецимо, Пролеће, Трандафиловић, Каленић, Џакарта

:))))))

Ово нису "прави" ресторани, него добре кафане.
Нимало скупе.

Утврдили смо: не знаш да набројиш ниједан ресторан ценовног ранга о ком причаш.
А хоћу да ти се извиним, свакако.
Кад набројиш барем један.

Ресторан Жорж у Паризу, Ресторан Сирена у Копенхагену, а ево ти и овај где сам био пре пар месеци ... доминантно сирни ресторан у Стразбуру http://www.lepiciergrandcru.com/
--- убили смо се са сиром који се топио на пршут који би подметнули испод ... као и предјелом где се парчићи тврдог хлеба утапају у растопљени сир итд...
У принципу, то би у овим твојим прчварницама које помињеш коштало десетоструко.
Ајде сада извињење - ма, шалим се, не мораш да се извињаваш, јер како да се извиниш када ја шумом, а ти друмом (или вице - верса), а суштину не дотичеш ... а суштина је ... зашто људи добровољно пристају да буду шишани ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:56 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Ех, по Европи наводиш?
То се не рачуна.
Код нас, то је задатак.
Ја хоћу да укажем на чињеницу да ми скупих ресторана скоро и да немамо. А имамо -- мала примања. Па нам се чини да су ресторани скупи.

У финалној цени обеда у Србији, код просечног ресторана, намирнице учествују од 35 до 45 посто. Код изузетних порција, што су јела скупља, правило је да се она мање маржирају, па намирнице учествују и до 50-55%.

Најскупље неко јело, рецимо у славном Jerry ресторану, коштаће 40-50 евра, нека коматина увозног одлежалог меса. Салон 1905, врхунски ресторан, у згради Геозавода, Београда на води, понудиће ти сјајна јела по најмање упола нижој цени. Све то, у поређењу са светским ценама најбољих ресторана, јесте ништа.
emsiemsi emsiemsi 10:59 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Predrag Brajovic
Ех, по Европи наводиш?
То се не рачуна.
Код нас, то је задатак.
Ја хоћу да укажем на чињеницу да ми скупих ресторана скоро и да немамо. А имамо -- мала примања. Па нам се чини да су ресторани скупи.

У финалној цени обеда у Србији, код просечног ресторана, намирнице учествују од 35 до 45 посто. Код изузетних порција, што су јела скупља, правило је да се она мање маржирају, па намирнице учествују и до 50-55%.

Најскупље неко јело, рецимо у славном Jerry ресторану, коштаће 40-50 евра, нека коматина увозног одлежалог меса. Салон 1905, врхунски ресторан, у згради Геозавода, Београда на води, понудиће ти сјајна јела по најмање упола нижој цени. Све то, у поређењу са светским ценма најбољих ресторана, јесте ништа.

Сагласан !
Свеједно --- док је оваца биће и шишања.
sugarbaby sugarbaby 16:28 06.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

mariopan


ali mi se nesto ne ide


meni bogumi da (pro)šetam opet Djurgårdenom, to mi na buket listi.
onesvestila sam se od lepote, mada sam otsela na Södermalmu pa kad zapucam preko Gamla Stana, onaj moj Haken na recepciji nije verovao da ja to sve by foot.
i inače idem pešice uvek i svuda, jedini način da upoznaš grad, čak i Menhetn.


anonymous anonymous 07:14 07.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

freehand
Кад набројиш барем један.

Kako se nabraja jedan, pa da ti i ja uputim izvinjenje?



anonymous anonymous 07:19 07.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla


Predrag Brajovic
11:56 06.07.2017
Re: Nesnosna lakoća besmisla


У финалној цени обеда у Србији, код просечног ресторана, намирнице учествују од 35 до 45 посто. Код изузетних порција, што су јела скупља, правило је да се она мање маржирају, па намирнице учествују и до 50-55%


Po mojim saznanjima grešiš najmanje 5 - 7 % .


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:36 07.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Po mojim saznanjima grešiš najmanje 5 - 7 % .



Поздрављам те.
predatortz predatortz 09:43 07.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla


Znači, pička vam materina.


Ne, bre!

Ovo je pička, pljačka vam materina! (by Zemunac početnik)
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:43 07.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

ne, švedska me nije volela.


Probaj Island..

Pre neki dan gledam film, based on actual events, o ribaru ciji se brod prevrnuo u burnom severnom Atlantiku; i dok su ostala cetvorica sa posade usahla u roku od 15 minuta na privlacnoj temperaturi vode od 37F - glavni junak je 6 sati plivao ka obali a posle toga jos 2 sata hodao bos i mokar po sneznoj oluji do prvog sela..

Tu je zakucao na prva raspoloziva vrata i neki klinac otvorio i viknuo: mama, neki pijani covek nam je na vratima.

Enivej, posle su ga vodali ko mecku po raznim naucnim laboratorijama da provale dal je covek ili je pak Jeti (big foot i slicno). Pitali ga pa o cemu ste razmisljali sve te sate, on kaze - razgovarao sam sa galebom (stvarno ga galeb pratio neko vreme dok je plivao)

Djúpið (The Deep) 2012 Baltasar Kormakur

sugarbaby sugarbaby 15:09 07.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

apacherosepeacock
ne, švedska me nije volela.


Probaj Island..

Pre neki dan gledam film, based on actual events, o ribaru ciji se brod prevrnuo u burnom severnom Atlantiku; i dok su ostala cetvorica sa posade usahla u roku od 15 minuta na privlacnoj temperaturi vode od 37F - glavni junak je 6 sati plivao ka obali a posle toga jos 2 sata hodao bos i mokar po sneznoj oluji do prvog sela..

Tu je zakucao na prva raspoloziva vrata i neki klinac otvorio i viknuo: mama, neki pijani covek nam je na vratima.

Enivej, posle su ga vodali ko mecku po raznim naucnim laboratorijama da provale dal je covek ili je pak Jeti (big foot i slicno). Pitali ga pa o cemu ste razmisljali sve te sate, on kaze - razgovarao sam sa galebom (stvarno ga galeb pratio neko vreme dok je plivao)

Djúpið (The Deep) 2012 Baltasar Kormakur





Imam vrlo, vrlo pomešana osećanja što se severa Evrope tiče, ali ispade nekako da mi Skandinavija poslednja ljubav. Zašto? Zato! Biće da sam je, zbog Mikkelsena, kasno otkrila, pa sam čas fascinirana, a jeste prelepa, čas thank you no, jer su ljudi tamo, ajmo reći, čudni. Mislim da je čudni prava reč.
Film sam, inače, gledala. Odličan kao toliki drugi iz tog dela sveta.
anonymous anonymous 20:14 07.07.2017

Re: Nesnosna lakoća besmisla

Predrag Brajovic
Po mojim saznanjima grešiš najmanje 5 - 7 % .



Поздрављам те.

I ja tebe.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana