Umetnost

putuj igumane

antioksidant RSS / 03.07.2017. u 08:42

ne osvrći se i za manastir ne brini, dovoljno si štete učinio...

 

nekoliko postova ispod od srbije se oprašta toni verheijen, dosadašnji šef kancelarije svetske banke u srbiji. srećom odlazi jer je svojim neznanjem značajno doprineo nekvalitetu života ovde. na koje mesto sada odlazi ne znam, ne želim ni da znam, unapred mi žao ljudi. patetično oproštajno pismo je ostavljeno za komentarisanje, ali kao i sve kod drugorazrednih birokrata, nesposobnih za normalne karijere u sopstvenim sistemima koji su se izgradili kao postkolonijalni upravnici, i ta sloboda komentarisanja je fingirana.

 

 

ostavio sam komentar

 

 

 " putuj igumane, ne osvrći se i za manastir ne brini, dovoljno si štete učinio..." i naravno, sujeta nije izdržala, komentar je obrisan. priznajem, bio sam dosadan, odbio sam da razumem poruku da je u pitanju prostor samo za pohvale, nisam blog tretirao kao II dnevnik rts-a i poruku sam ostavio ponovo.

 

ponovo je obrisana.

 

stoga poruka i ovde, mada je ostavljena na originalnom postu ponovo, ali tamo će svakako biti ponovo obrisana, sitnost u pokušajima ljudi ne raste tako brzo, ipak su godine tapšanja po ramenu sa naprednjačkim serdarima  uverile vojvodu verheijena da je on spasio srbiju, mada direktno pozitivno utiče samo na svoj i naprednjački život.

 

jedna od stvari koja je pomenuta u pismu je i ova samohvala

 "Svi smo zdušno radili da pomognemo vladi da se nosi sa posledicama poplava, uključujući i isušivanje Tamnave i njen povratak u proizvodnju tri meseca no što se očekivalo.  "

 

o čemu se tačno radi možete pročitati ovde

 

Ispumpavanje kopa i budžeta 

 

na pitanja koja su tu postavljena svetska banka nikad nije zelela  da odgovori

 

Svetska banka ćuti o detaljima tendera za Tamnavu 

 

ludilo je pravdano ludilom i naš dragi iguman je svesno učestvovao u tome

 

vucic-kolubara-tanjug-Tanja-Valic.jpg

 

 a kako je sve zaokruženo može se videti ovde

 

Polovne pumpe za nove poplave 

 

i stvarno, putuj igumane, oproštajni govor kakav zaslužuješ ipak nećeš dobiti, previše granica postavlja obična pristojnost.

 

 



Komentari (324)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 08:43 03.07.2017

negativni taster

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:15 03.07.2017

Re: negativni taster



sise, bro, mojne se nerviras.

sasaminijature sasaminijature 08:52 03.07.2017

Јашта!

Увек противу лицемера!

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:03 03.07.2017

Daj ti to nama...

... koji ne pratimo pažljivo, pojasni.
Zašto misliš da je on štetan, i to toliko više od drugih štetočina, da ga moraš isprozivati.
Šta je on, izvršni birokrata jedne moćne organizacije, koja ima već unpred utvrđene stavove i pristupe, uradio pa da treba da ga ispratimo s psovkom?
maksa83 maksa83 09:07 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Šta je on, izvršni birokrata jedne moćne organizacije, koja ima već unpred utvrđene stavove i oristupe, uradio pa da treba da ga ispratimo s psovkom?




(Kupio i knjigu pre neki mesec, čeka da dođe na red.)
sasaminijature sasaminijature 09:11 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Predrag Brajovic
... koji ne pratimo pažljivo, pojasni.
Zašto misliš da je on štetan, i to toliko više od drugih štetočina, da ga moraš isprozivati.
Šta je on, izvršni birokrata jedne moćne organizacije, koja ima već unpred utvrđene stavove i oristupe, uradio pa da treba da ga ispratimo s psovkom?



Хех, не наседај на овај оксиморон!
Како Браји објаснити!?! СвеБогу табела, графикона и иних, СвеБогу који све зна и први је до Кркара.
tadejus tadejus 09:16 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Predrag Brajovic
... koji ne pratimo pažljivo, pojasni.
Zašto misliš da je on štetan, i to toliko više od drugih štetočina, da ga moraš isprozivati.
Šta je on, izvršni birokrata jedne moćne organizacije, koja ima već unpred utvrđene stavove i oristupe, uradio pa da treba da ga ispratimo s psovkom?


ja isto ne vidim šta je tačno Holandez kriv..
na stranu što i ovaj članak djeluje kao senzacionalistički.. upade mi oči detalj gdje se tvdi da je ta firma izvođač prekršila ugovor jer je iznajmila opremu od druge firme iako u ugovoru stoji da ne smije uzimati podizvođače koje nije prijavila u tenderu..
pa čekaj, jel se očekuje da čitalac bude moron pa ne primjeti da iznajmiti opremu ne znači angažovati podizvođača..
ako takvo smeće očekuješ da proguam ša li si još nadrobio u tom svom članku..

a Varufakisa što se tiče..
ok, to mogu da ukapiram kao neki stav bunta protiv korumpiranog sistema, ok..
al ne ide da nam je Holandez kriv što nam je Vučić vođa..
jebiga stvarno..
ti ga izbarao nekom urnebesnom većinom i sad ti Holandez kriv..
ajde molim te..
jal si na krivu stranu usmjerio i umjesto da ostaviš utisak progresivnog sljedbenika Varufakisa (što u mojoj knjizi isto dođe debilno) ti ostavljaš utisak klasičnog conspiracy theory third world country loosera kome je zavjera kriva što ne umije da se umije i očešlja (o lovljenju ribe da i ne pričamo)..
jbg..
antioksidant antioksidant 09:17 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Šta je on, izvršni birokrata jedne moćne organizacije, koja ima već unpred utvrđene stavove i oristupe, uradio pa da treba da ga ispratimo s psovkom?

3 linka su ti gore. ne treba previše pažnje. u pitanju je inace "middle management" sloj, koji od izvestaja i prezentacija šefovima živi. a stotine miliona eura kredita za interventne uvoze struje i uglja sasvim lepo izgledaju u izveštaju, čak i kada je postojala mogućnost da sve bude brže i jeftinije ali je tada izveštaj manje lep. a s psovkom ga necu ispracati, pristojnost stoji na putu tome.
tadejus tadejus 09:20 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83

(Kupio i knjigu pre neki mesec, čeka da dođe na red.)


ja sam čitala neke članke u kojima se kao obraća svojoj klinki i objašnjava joj kako ekonomija funkcioniše..
jako je loše napisano..
otada se nisam trudila oko njegovih uradaka ali ako bih baš morala da opkladim na osnovu malo info koje imam opkladila bih se da mu je srce možda i na pravom mjestu ali da je on loš stručnjak i da je to što priča yet another promašena utopistička šarena laža..
jbg pa ima fakin Švedska, ima fakin i Njemačka.. ne mora se topla voda izmišljati, to ljudi već imaju.. dal se tamo stiže tako kako Varufakis i ostali kivni i jalni treće svjetovnici kažu..
sumnjam..
ne zapravo ne sumnjam, sigurna sam..
maksa83 maksa83 09:22 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

jal si na krivu stranu usmjerio i umjesto da ostaviš utisak progresivnog sljedbenika Varufakisa (što u mojoj knjizi isto dođe debilno) ti ostavljaš utisak klasičnog conspiracy theory third world country loosera kome je zavjera kriva što ne umije da se umije i očešlja (o lovljenju ribe da i ne pričamo)..

Jebalomajku Matlab, u taj London osim što nema mesa izgleda nema ni kave (Frankove), Varufakisa sam okačio ja (Brajoviću, pošto znam da voli) a ne domatjin. Aj' na jednu duplu (bez loze!) pa nazad među nas decu.
tadejus tadejus 09:25 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83
jal si na krivu stranu usmjerio i umjesto da ostaviš utisak progresivnog sljedbenika Varufakisa (što u mojoj knjizi isto dođe debilno) ti ostavljaš utisak klasičnog conspiracy theory third world country loosera kome je zavjera kriva što ne umije da se umije i očešlja (o lovljenju ribe da i ne pričamo)..

Jebalomajku Matlab, u taj London osim što nema mesa izgleda nema ni kave (Frankove), Varufakisa sam okačio ja a ne domatjim. Aj' na jednu duplu (bez loze!) pa nazad među decu.


e jbt a evo drugu pijem..
povatala sam da si ti ostavio al ko bi to sve razdvojio..
ja se realno ne probudim do popodne.. ujutro samo ovako nabadam naćoravo..
maksa83 maksa83 09:28 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

povatala sam da si ti ostavio al ko bi to sve razdvojio..

Jasno, mi ovde smo tebi postali svi isti, ko zapadnjacima Kinezi..
tadejus tadejus 09:31 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83
povatala sam da si ti ostavio al ko bi to sve razdvojio..

Jasno, mi ovde smo tebi postali svi isti, ko zapadnjacima Kinezi..


Kinezi kažu da smo i mi njima svi isti.. sklona sam da vjerujem..
anonymous anonymous 09:35 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Predrag Brajovic
... koji ne pratimo pažljivo, pojasni.
Zašto misliš da je on štetan, i to toliko više od drugih štetočina, da ga moraš isprozivati.
Šta je on, izvršni birokrata jedne moćne organizacije, koja ima već unpred utvrđene stavove i oristupe, uradio pa da treba da ga ispratimo s psovkom?


Jbte, još ti dadoh i preporuku.
Ide ruka sama. Ali se ne kajem.Za neke ranije komentare si zaslužio.Taman sam pomislio da si počeo ozbiljno da razmišljaš .....

Ali ovaj komentar .....????
....kao i jedan od prethodnih ( gledaj u svoje dvorište .....)




Izvršni birokrata .....

Brajo, uzmi ponovo u šake Hanu....mnogo toga je napisala o običnim, neupadljivim, izvršnim birokratama.

Osami se , pa dobro razmisli.....

I ne prozivaj druge , za njihovu sramotu, pogledaj prvo u " svoje dvorište "
maksa83 maksa83 09:40 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Kinezi kažu da smo i mi njima svi isti.. sklona sam da vjerujem..

I ja verujem, rekao Džeki Čen u bloperima sa snimanja Rush Hour.



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:46 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

М-Т, исмејах се.
За Јаниса, ниси, ваљда, стварно дао паре на њега?!
Ау...
stotine miliona eura kredita za interventne uvoze struje i uglja sasvim lepo izgledaju u izveštaju

Јесте, била хладна зима. Оно -- баш. Кад бисмо се зезали.

Какве везе с овим увозом, до којег је дошло крајњом, упечатљивом нестручношћу (намером?) људи из ЕПСа и њихових саветника, толиком да би их требало кривочно гонити, имају са СБанком?

Укинуо нам је Photobucket шеровања слика са њихове платформе, па не могу да овде окачим GINI -- најгори у Европи, раст БДПа -- најгори у Европи, не знам да ли је Македонија ипак успела да нас надмаши, нето плате -- опет иста прича. И то поредимо се са нама сличнима, а не с мангупиума.

Мислим, какве везе СБанка с овим има?
antioksidant antioksidant 09:51 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Мислим, какве везе СБанка с овим има?



ludilo je pravdano ludilom i naš dragi iguman je svesno učestvovao u tome
maksa83 maksa83 09:53 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

За Јаниса, ниси, ваљда, стварно дао паре на њега?!

Šta bre, kupio bih dve da sam mogao ali ne može pošto su za Kindle, kaže "ovo već imaš".

Stupid future.

Укинуо нам је Photobucket шеровања слика са њихове платформе

Što ste ikad koristili taj Photobucket da vas čovek pita, pored živog ImgUr...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:53 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ludilo je pravdano ludilom i naš dragi iguman je svesno učestvovao u tome

Бре, он је бележник, ћата.
Не кривиш четног ћата кад војска пострада.
А и боли те дупе -- ионако није твоја војска.
anonymous anonymous 09:57 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Predrag Brajovic
ludilo je pravdano ludilom i naš dragi iguman je svesno učestvovao u tome

Бре, он је бележник, ћата.
Не кривиш четног ћата кад војска пострада.
А и боли те дупе -- ионако није твоја војска.





I ovaj je bio ćata....

( mora izgleda da ti se crta....ili u obliku grafikona....)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:57 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Što ste ikad koristili taj Photobucket da vas čovek pita, pored živog ImgUr...

Tnx.
Надам се да ће Фотобакет да банкротира.
tadejus tadejus 09:59 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83
За Јаниса, ниси, ваљда, стварно дао паре на њега?!

Šta bre, kupio bih dve da sam mogao ali ne može pošto su za Kindle, kaže "ovo već imaš".

Stupid future.


ih, eno gledam sad pa on ima metar objavljenih knjiga.. navali..
btw. kaže neki članak negdje da je prodaja e knjiga u padu a konvencionalnih u porastu..
čudni su putevi gospodnji..
a u Londonu možeš da iznajmiš storade za knjige pa kad ti se neka čita ti im kažeš a oni ti donesu na kućnu adresu..
e i još..
juče s djecom navratimo u Muzej prirodne istorije (muž krivo sraunao kad počinje neka nova izložba) i ajde prođemo jedan dio ponovo kad smo već tu.. i naiđemo na neku mašinu koju ranije nismo spazili.. par metalnih šipki povezanih u sredini koje zavrtiš pa gledaš kako će se uzajamno okretati.. pa ne ponavljaju isti pattern.. a mašina se zove nešto tipa unpredictible change..
kanda bi se tebi svidjela..
freehand freehand 10:17 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ja se realno ne probudim do popodne.. ujutro samo ovako nabadam naćoravo..

Nema veze, bitno je da je Varufakis loš stručnjak.
Mada su meni oni svi isti. Mislim dok se ne probudim.
tadejus tadejus 10:19 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

freehand
ja se realno ne probudim do popodne.. ujutro samo ovako nabadam naćoravo..

Nema veze, bitno je da jeMada su meni oni svi isti. Varufakis loš stručnjak.
Mada su meni oni svi isti. Misdlim dok se ne probudim.


samo nek si ti ljut i u rano jutro a i ukasno popodne..
tadejus tadejus 10:28 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

freehand
ja se realno ne probudim do popodne.. ujutro samo ovako nabadam naćoravo..

Nema veze, bitno je da je Varufakis loš stručnjak.
Mada su meni oni svi isti. Misdlim dok se ne probudim.


al evo da ne bude da te ostavim u jedu..
iako ti se možda tako čini (a ljudi to fakat vrlo često rade) ja nisam samo ispalila uvredu na J.F.-ov račun u stilu ne zna pile šta zna kokoš..
sud sam ipak donjela na osnovu čitanja njegovih redova i svojih 18 godina rada u ekonomiji..
i mogla sam da zaključim da on ima ozbiljne rupe u znanju o stvarima o kojima bi da piše (makroekonomskim problemima prije svega)..
nisam se udubljivala u porjeklo tih rupa, srela sam mnogo ljudi sa zvučnim titulama a velikim rupama..
pa se evo sad pozabavih..
čovjek je prvo završio matiš, pa onda u UK ekonomsku statistiku da bi doktorirao na spoju industrijske organizacije i izgleda teorije igara..
što znači da čova nipošto nije glup..
ali isto znači da nema mnogo formalnog makro obrazovanja a od iskustva ima ministrovanje..
to žoće da ostavi značajne rupe u znanju..
a kad ih imaš onda nemaš šanse da napraviš neku koherentnu ideju.. koliko god bila dobronamjerna.. prosto se mora mnogo više znati (pa i tada će se napraviti mnogo grešaka ali bar će biti konzistentne i lakše za ispraviti)..
te tako..
nije to baš sjajna literatura za obrazovanje na ekonomske teme ali ne sumnjam da ima i zanimljivih ideja..
no s njima treba biti oprezan..
bookez bookez 10:52 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

tadejus
maksa83

(Kupio i knjigu pre neki mesec, čeka da dođe na red.)


ja sam čitala neke članke u kojima se kao obraća svojoj klinki i objašnjava joj kako ekonomija funkcioniše..
jako je loše napisano..
otada se nisam trudila oko njegovih uradaka ali ako bih baš morala da opkladim na osnovu malo info koje imam opkladila bih se da mu je srce možda i na pravom mjestu ali da je on loš stručnjak i da je to što priča yet another promašena utopistička šarena laža..
jbg pa ima fakin Švedska, ima fakin i Njemačka.. ne mora se topla voda izmišljati, to ljudi već imaju.. dal se tamo stiže tako kako Varufakis i ostali kivni i jalni treće svjetovnici kažu..
sumnjam..
ne zapravo ne sumnjam, sigurna sam..


Ja sam odgledao mnoge Varoufakis-ove intervjue/predavanja i za mene su nevovatno dobri, ali to je možda subjektivno. U početku Grčke krize sam bio pobornik vraćanja duga i stroge politike (možda nošen zapadnim izveštavanjem i demonizovanjem lenjih Grka), i onda sam odgledao otvoreni panel sa Varoufakis-om pred nemačkom publikom (youtube, jer ga tada TV/novine nisu volele). Čak i kad ne bi bio "slepi pobornik" Varoufakis-a, mislio bi da nije fer kritikovati stručnost, i "utopističku šarenu lažu" na osnovu "malo info". Produktivnije bi bilo diskutovati šta je uradio dobro/loše i za šta se zalaže i na koji način želi da do toga dodje.

Usput, najnovija knjga je nastala na osnovu tajno snimljenih audio zapisa sa sastanaka na kome se donosila odluka o budućnosti Grčke, a načinjeni su jer, kako kaže sam autor, se nije vodio nikakav zapisnik, iliti "minutes of meeting". Zamislite sastanke (pregovore) od po 10-ak sati, nakon kojih jedan ministar finansija mora da stane pred gradjane Grčke i kaže im šta su i zašto u ime Grka ispregovarali i šta treba sledeće uraditi isključivo iz pamćenja. Knjiga je i na mojoj listi, a ako neko želi da sazna iz prve ruke kako izgledaju tajni pregovori o sudbini jedne države, ova knjiga je najverovatnije jedini relevantan izvor (prvi sledeći bi bila nekakva ultrapopularna knjiga o masonima i teoriji zavere).
tadejus tadejus 11:00 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

bookez

Ja sam odgledao mnoge Varoufakis-ove intervjue/predavanja i za mene su nevovatno dobri, ali to je možda subjektivno. U početku Grčke krize sam bio pobornik vraćanja duga i stroge politike (možda nošen zapadnim izveštavanjem i demonizovanjem lenjih Grka), i onda sam odgledao otvoreni panel sa Varoufakis-om pred nemačkom publikom (youtube, jer ga tada TV/novine nisu volele). Čak i kad ne bi bio "slepi pobornik" Varoufakis-a, mislio bi da nije fer kritikovati stručnost, i "utopističku šarenu lažu" na osnovu "malo info". Produktivnije bi bilo diskutovati šta je uradio dobro/loše i za šta se zalaže i na koji način želi da do toga dodje.

Usput, najnovija knjga je nastala na osnovu tajno snimljenih audio zapisa sa sastanaka na kome se donosila odluka o budućnosti Grčke, a načinjeni su jer, kako kaže sam autor, se nije vodio nikakav zapisnik, iliti "minutes of meeting". Zamislite sastanke (pregovore) od po 10-ak sati, nakon kojih jedan ministar finansija mora da stane pred gradjane Grčke i kaže im šta su i zašto u ime Grka ispregovarali i šta treba sledeće uraditi isključivo iz pamćenja. Knjiga je i na mojoj listi, a ako neko želi da sazna iz prve ruke kako izgledaju tajni pregovori o sudbini jedne države, ova knjiga je najverovatnije jedini relevantan izvor (prvi sledeći bi bila nekakva ultrapopularna knjiga o masonima i teoriji zavere).


a zar tebi ne zvuči malo čudno da se jedan ministar žali kako na sastanku nisu vođene beleške pa je morao tajno da snima..
aman..
pa on je državni ministar..
sa sobom je nesumnjivo poveo asistente.. jel tvrdi da je neko zabranio njegovim asistentima da vode belešle?
o čemu se tu priča?

nemam vremena da te ubjeđujem u svoju pozvanost da komentarišem njegova pisanja..
ako hoćeš o konkretnim stavrima to može..
kao npr. o toj besmislenoj tvrdnji o sastanku bez zapisnika..
tadejus tadejus 11:15 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

bookez
Produktivnije bi bilo diskutovati šta je uradio dobro/loše i za šta se zalaže i na koji način želi da do toga dodje.


ovo je dobro pitanje..

ono što mu ja zamjeram kao tragično (a ne samo loše) je činjnica da je raspravu odvukao od pravog problema - treba li natjerati grčke povjerioce da izgube pare ili ne (apsolutno je trebalo) - na stranputicu rasprave o nekim moćnim velikim i nemoćnim malim, pravdi, krivdi, siromasima i ostalim apstraktnim tricama..
vrlo konkretnu potencijalnu raspravu o grčkim šovjeriocima uspio je da razvodni u uopštenu šuplju priču i unaprijed izgubljen u bitku..
mogu da elaboriram al moram da idem pa će sačekati
freehand freehand 11:19 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

al evo da ne bude da te ostavim u jedu..

Izvini, samo nisam ja taj koji je krmeljiv i neprobuđen čoveka Varufakisovog formata nazvao diletantnom.
ali isto znači da nema mnogo formalnog makro obrazovanja a od iskustva ima ministrovanje..
to žoće da ostavi značajne rupe u znanju..
a kad ih imaš onda nemaš šanse da napraviš neku koherentnu ideju.. koliko god bila dobronamjerna.. prosto se mora mnogo više znati (pa i tada će se napraviti mnogo grešaka ali bar će biti konzistentne i lakše za ispraviti)..
te tako..

Gadan Krkar iz tebe raste.
Pod uslovom i da tvoje visoko mišljenje o sopstvenom (tvom) znanju i stručnosti prihvatim zdravo za gotovo to i dalje nikako ne može da znači da mi teza o tome kako bez specifičnog znanja nema ideja, naročito koherentnih - neće delovati šuplje, kako voliš da kažeš.
Nekad ideja prethodi znanju.
princi princi 12:00 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ih, eno gledam sad pa on ima metar objavljenih knjiga.. navali..

Seko, kad ti budeš mogla da pišeš na engleskom onako kako na njemu Varufakis piše, javi se.

Ma javi se i kad na srpskom mogla da pišeš onako kako on piše na engleskom.
bookez bookez 13:05 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

kao npr. o toj besmislenoj tvrdnji o sastanku bez zapisnika..


Voleo bih da me ubedite u suprotno. Jednom sam potrošio par sati tražeći zapisnike na sajtu eurogrupe. Mogu reći da ima gomila dokumenata, ali dotične zapisnike nisam našao.

Usput, još jedan razlog za snimanje je da je neko iz Evropske troika grupe dostavljao medijima informacije koje po Varoufakis-u nisu bile tačne, i tada se sve svodilo na rekla kazala.

Moje mišljenje je da Varoufakis nije odigrao dobro političku igru, posebno u svojoj vladi. Možemo da nagadjamo šta bi se desilo da mu Tsipras nije okrenuo ledja i da su implementirali rešenja koja su dogovorili: uvodjenje paralelne IOU monete (link), odlaganje (default) plaćanja 2010/2011 ECB obveznica koje su potpadale pod Grčki zakon (link). Usput krenuli su i u mere protiv izbegavanja poreza, ali je to sa njegovim odlaskom stopirano (link). Ovo naravno je Varoufakis-ova strana priče.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:13 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

bookez
kao npr. o toj besmislenoj tvrdnji o sastanku bez zapisnika..


Voleo bih da me ubedite u suprotno. Jednom sam potrošio par sati tražeći zapisnike na sajtu eurogrupe. Mogu reći da ima gomila dokumenata, ali dotične zapisnike nisam našao.

Usput, još jedan razlog za snimanje je da je neko iz Evropske troika grupe dostavljao medijima informacije koje po Varoufakis-u nisu bile tačne, i tada se sve svodilo na rekla kazala.

Moje mišljenje je da Varoufakis nije odigrao dobro političku igru, posebno u svojoj vladi. Možemo da nagadjamo šta bi se desilo da mu Tsipras nije okrenuo ledja i da su implementirali rešenja koja su dogovorili: uvodjenje paralelne IOU monete (link), odlaganje (default) plaćanja 2010/2011 ECB obveznica koje su potpadale pod Grčki zakon (link). Usput krenuli su i u mere protiv izbegavanja poreza, ali je to sa njegovim odlaskom stopirano (link). Ovo naravno je Varoufakis-ova strana priče.

Варуфакис је наш Лазар Крстић, рецимо, тај калибар, али с више година и бољом формом (појавом), те се људи зезну: не слушају, него гледају.
tadejus tadejus 13:13 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

freehand
to i dalje nikako ne može da znači da mi teza o tome kako bez specifičnog znanja nema ideja, naročito koherentnih - neće delovati šuplje, kako voliš da kažeš.
Nekad ideja prethodi znanju.


možda je ideja mogla da prethodi znanju u doba kad je čovjek izumio točak..
danas ne..
tadejus tadejus 13:18 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

princi
ih, eno gledam sad pa on ima metar objavljenih knjiga.. navali..

Seko, kad ti budeš mogla da pišeš na engleskom onako kako na njemu Varufakis piše, javi se.

Ma javi se i kad na srpskom mogla da pišeš onako kako on piše na engleskom.


opet, to što je njegove tekstove prijatno čitati nikako ne znači da je to što on piše tačno ili da je bar koristan način razmišljanja..
ono što sam ja čitala je dobrim dijelom traćenje vremena.. ja ga prosto nikako ne bih odabrala kao izvor informisanja ali ok, ja i nemam potrebe..
ne kažem da je potpuno u krivu i na kraju valja čuti sve strane ali ima mnogo rupa u njegovim stavovima i onda to može da bude opasno..
tako da preporučujem da se njegova pisanja čitaju kao hrabre ideje, nikako kao činjenice..
mariopan mariopan 13:19 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Predrag Brajovic


Ti si se bas nagutao propagande.
bookez bookez 13:21 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

tadejus
...treba li natjerati grčke povjerioce da izgube pare ili ne (apsolutno je trebalo


Grčki poverioci će svakako izgubiti pare i to oni znaju (navodno su privatno to izjavili), pitanje je koliko će izgubiti. Kako su trenutni poverioci razne vlade, njima je od para mnogo bitnije da ne izgube političku podršku.
sugarbaby sugarbaby 13:21 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

(Kupio i knjigu pre neki mesec, čeka da dođe na red.)


pa jao, pa shame on me, zaboravila ga a on lep i pametan i u pravu as always.
tadejus tadejus 13:23 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

bookez
kao npr. o toj besmislenoj tvrdnji o sastanku bez zapisnika..


Voleo bih da me ubedite u suprotno. Jednom sam potrošio par sati tražeći zapisnike na sajtu eurogrupe. Mogu reći da ima gomila dokumenata, ali dotične zapisnike nisam našao.

Usput, još jedan razlog za snimanje je da je neko iz Evropske troika grupe dostavljao medijima informacije koje po Varoufakis-u nisu bile tačne, i tada se sve svodilo na rekla kazala.

Moje mišljenje je da Varoufakis nije odigrao dobro političku igru, posebno u svojoj vladi. Možemo da nagadjamo šta bi se desilo da mu Tsipras nije okrenuo ledja i da su implementirali rešenja koja su dogovorili: uvodjenje paralelne IOU monete (link), odlaganje (default) plaćanja 2010/2011 ECB obveznica koje su potpadale pod Grčki zakon (link). Usput krenuli su i u mere protiv izbegavanja poreza, ali je to sa njegovim odlaskom stopirano (link). Ovo naravno je Varoufakis-ova strana priče.


ali to je još jedno od tih bespotrebnih i besmislenih razvodnjavanja..
čemu natezanje oko priče dal je troika transparentna ili nije kad je bilo mnogo važnijih tema za rapsravu..

piece of trivia..
MMF-u nikada niko nije ostao dužan..
jednom se Zimbabve zaletio da ne plati dug, MMF brzinski skupio glasove da ih izbaci, Mugabe našao pare.. u svom džepu..
o svijete zanimljiv li si..

a gleda zapisnika..
odgledah sinoć Circle..
slabiji malo od knjige (mijenja neke bitne detalje) ali ok film..
pa se tu pominje ideja kako bi sva politička zbivanja morala biti učinjena transparentnim..
nije da nije zanimljivo ali film/knjiga na kraju zaključe kako bi to neminovno vodilo u neku vrstu brave new world-a
nije to lako pitanje al ga nikako nije trebalo vezivati uz grčki dug
maksa83 maksa83 13:26 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Варуфакис је наш Лазар Крстић, рецимо, тај калибар, али с више година и бољом формом (појавом), те се људи зезну: не слушају, него гледају.

Lazar Krstić je ipak pomalo golobradi fazan pripravnik iz McKinseya, a Varufakis je ipak malo duže bio profesor ekonomije na nekoliko Univerziteta (čak i negrčkih). Možda je to bio zato što izgleda dobro u kožnoj jakni na motoru, a možda, dakle mo-žda je za tu zgodu morao tu i tamo nešto i da nauči.

Mimo toga, u karijeri je uspešno izmodelovao bar jedan trgovinski mikro-svet za Valve, što baš nije da je realan život, ali je pri tome bio najbliže nauci od svih ekonomista do sada (nauci u klasičnom smislu te reči, pošto se naučnost nečega ogleda u tome što teorija/hipoteza može biti potvrđena ili opovrgnuta eksperimentom). Stigao je da se igra u jednoj Petrijevoj šolji i gleda u realnom vremenu kako se ljudski ekonomski mikro-sistem ponaša kada mu menjaš pravila.

Nego, osim što nije sa sobom poveo zapisničara i higijeničara (neoprostivo sa stanovišta makroekonomske teorije), ja još uvek ne viđe nijednu konkretnu primedbu na makar njegovo polusatno izlaganje u onom klipu, pošto računam da bi čitanje knjige bilo previše za tražiti.
tadejus tadejus 13:27 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

bookez
tadejus
...treba li natjerati grčke povjerioce da izgube pare ili ne (apsolutno je trebalo


Grčki poverioci će svakako izgubiti pare i to oni znaju (navodno su privatno to izjavili), pitanje je koliko će izgubiti. Kako su trenutni poverioci razne vlade, njima je od para mnogo bitnije da ne izgube političku podršku.


nimalo trivijalna razlika između opcije da se to desi 2010. i u značajnoj/zdravoj mjeri gdje kažnjeni budu investitori svjesni rizika..
ili da se učini 10+ godina kasnije, o leđa poreskih obveznika i na kašičice, dok se ekonomija guši..
tadejus tadejus 13:28 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83

Nego, osim što nije sa sobom poveo zapisničara i higijeničara (neoprostivo sa stanovišta makroekononske teorije), ja još uvek ne viđe nijednu konkretnu primedbu na makar njegovo polusatno izlaganje u onom klipu, pošto računam da bi čitanje knjige bilo previše za tražiti.


kad stignem pogledaću klip pa ćeš biti uredno izvješten o tome šta tu ne štima..

zapoisničarska tema nije trivijalna..
zločin je razvodnjavati raspravu takvim tricama kad su egzistencije miliona (bukvalno) u pitanju..
zločin
maksa83 maksa83 13:34 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

zapoisničarska tema nije trivijalna..
zločin je razvodnjavati raspravu takvim tricama kad su egzistencije miliona (bukvalno) u pitanju..
zločin

Pa onda da prvo pogledaš klip. Evo ako te mrzi, to nije bilo "znate, DA VAM KAŽEM NEŠTO JAKO BITNO - JA SAM MORAO DA SNIMAM!!!", nego ga je voditeljka pitala "zašto ste snimali sastanke?" i čovek kaže "da bih onima koji su me izabrali umeo da kažem šta se tačno desilo, pošto sam u početku računao na to da postoji zapisnik (a ne postoji), i onda nisam umeo precizno da odgovorim na pitanje "šta je rekao Šojble a šta si ti onda rekao?". Kaže i da je odlučio da snima kada su mediji iz Brisela krenuli masovno da falsifikuju razgovore.

Tj. mislim da se ovde ti kačiš za jednu nebitnu stvar, tj. sad ispada da je kreten zato što je snimao, a zapravo bi bio mnogo veći kreten da nije snimao.
tadejus tadejus 13:38 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83

Tj. mislim da se ovde ti kačiš za jednu nebitnu stvar, tj. sad ispada da je kreten zato što je snimao, a zapravo bi bio mnogo veći kreten da nije snimao.


ne, nije krele što je snimao nego što je dozvolio da to postane glavni predmet rasprave a ne dug..

iskustva što se tiče..
gotovo sigurno je u UK predavao kao doktorant.. to je standard i ne znači ništa osim da si tu doktorirao..
poslije toga je predavao u Grčkoj i nigdje se ne može naći nikakava veb strana koja bi navela šta je predavao, kada, gdje bi postojao neki materijal za ta predavanja, njegovi radovi.. a što je standard za svakog ozbiljnog predavača..

a Valve..
ja ne znam dal je za programere svejedno dal programiraju igrice, softver za vojnu industriju ili nešto treće
u ekonomiji su razlike velike..
razlika između makroekonomiste i teoretičara igara/mikroekonomiste su kao razlike izmežu kardiohirurga i recimo dermatologa..
pa sad ako ćeš na operaciju srca kod dermatologa..
mariopan mariopan 13:43 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...


Brajovic
Варуфакис је наш Лазар Крстић, рецимо, тај калибар, али с више година и бољом формом (појавом), те се људи зезну: не слушају, него гледају.


Predraze ne budi ljubomoran sto je covek i lep i pametan. Kad porastes bices i ti.
maksa83 maksa83 13:47 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ne, nije krele što je snimao nego što je dozvolio da to postane glavni predmet rasprave a ne dug..

Ali to je predmet rasprave samo ovde pošto si ti za to zapela. Niti je bitan deo knjige niti klipa.

iskustva što se tiče..
gotovo sigurno je u UK predavao kao doktorant.. to je standard i ne znači ništa osim da si tu doktorirao..

To se bar da lako proveriti. Čovek predavao u Engleskoj, Australiji, Grčkoj, Americi - akademska karijera od 20 godina. Možeš to i sama da proveriš, da ne kopipejstujem.

ja ne znam dal je za programere svejedno dal programiraju igrice, softver za vojnu industriju ili nešto treće

Pa, u osnovi i jeste svejedno, sve su to neki if-den-elsovi.

Razlika je u testiranju i posledicama bagova.
sugarbaby sugarbaby 13:47 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

mariopan
13:43 03.07.2017 / *novo
Re: Daj ti to nama...

Brajovic
Варуфакис је наш Лазар Крстић, рецимо, тај калибар, али с више година и бољом формом (појавом), те се људи зезну: не слушају, него гледају.


Predraze ne budi ljubomoran sto je covek i lep i pametan. Kad porastes bices i ti.




ja od onih površnih, gledam.



sugarbaby sugarbaby 14:15 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Usput, najnovija knjga je nastala na osnovu tajno snimljenih audio zapisa sa sastanaka na kome se donosila odluka o budućnosti Grčke, a načinjeni su jer, kako kaže sam autor, se nije vodio nikakav zapisnik, iliti "minutes of meeting". Zamislite sastanke (pregovore) od po 10-ak sati, nakon kojih jedan ministar finansija mora da stane pred gradjane Grčke i kaže im šta su i zašto u ime Grka ispregovarali i šta treba sledeće uraditi isključivo iz pamćenja. Knjiga je i na mojoj listi, a ako neko želi da sazna iz prve ruke kako izgledaju tajni pregovori o sudbini jedne države, ova knjiga je najverovatnije jedini relevantan izvor (prvi sledeći bi bila nekakva ultrapopularna knjiga o masonima i teoriji zavere).



tadejus tadejus 14:30 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83
ne, nije krele što je snimao nego što je dozvolio da to postane glavni predmet rasprave a ne dug..

Ali to je predmet rasprave samo ovde pošto si ti za to zapela. Niti je bitan deo knjige niti klipa.

iskustva što se tiče..
gotovo sigurno je u UK predavao kao doktorant.. to je standard i ne znači ništa osim da si tu doktorirao..

To se bar da lako proveriti. Čovek predavao u Engleskoj, Australiji, Grčkoj, Americi - akademska karijera od 20 godina. Možeš to i sama da proveriš, da ne kopipejstujem.

ja ne znam dal je za programere svejedno dal programiraju igrice, softver za vojnu industriju ili nešto treće

Pa, u osnovi i jeste svejedno, sve su to neki if-den-elsovi.

Razlika je u testiranju i posledicama bagova.


pa nisam ja nego bookez.. tj. nije bookez nego izdavač koji knjigu reklamira kao "tajni snimci" a ne kao "zašto investitori u rizična sredstva treba da snose rizik u koji su investirali" ili something along those lines..
but wait..
to ne zvuči ni upola tako sexy kao tajni snimci..

akademske karijere što se tiče..
kaži gdje si je našao..
na wikipediji?
jer nema nijednog linka na čak tri prve strane gugl pretrage njegovog imena koje bi vodilo na neku edu stranicu i gdje bi se moglo vidjeti šta je i gdje predavao..
možda ima nešto na grčkom, ne znam, ali da je nekakav slavan profesor to sigurno nije.. prosto bi moralo ostaviti nekog traga, prije svega nekih relevantnih akademskih članaka..

a else if-a što se tiče..
da..
ekonomija tako ne radi..
sličnija je medicini..
uopšte nije svejedno dal si mikro ili makroekonomista ili teoretičar igara ili finansijski strčnjak ili nešto peto..
razlike su baš velike i u tehnikama i u temama, nekad čak i u pristupu..
tako da je njegovo ministrovanje skoro pa političko.. mogao je biti i inžinjer ili doktor..
mariopan mariopan 14:35 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83

To se bar da lako proveriti. Čovek predavao u Engleskoj, Australiji, Grčkoj, Americi - akademska karijera od 20 godina. Možeš to i sama da proveriš, da ne kopipejstujem.

Predavao i mojoj cerki na faksu, u Atini.
mariopan mariopan 14:50 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

tadejus
uopšte nije svejedno dal si mikro ili makroekonomista ili teoretičar igara ili finansijski strčnjak ili


U pravu si, u najuzoj porodici imam i makroekonomistu (dr nauka) veoma cenjen od strrane strucne javnosti, to nije isto....... ali on ipak nije ministar.

Ministar je neko drugi a on radi svoj posao kao zaposleni strucnjak u drzavnoj sluzbi.

Tako isto je mogao i Varufakis da bude ministar a da mu strucnjaci koje Grcka itekako ima - rade strucne analize i proracune?"

Cvetak za ono da ni ti grckim poveriocima ne bi dala...
maksa83 maksa83 14:55 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ekonomija tako ne radi..
sličnija je medicini..

E to mi ima smisla - i kod jednih i kod drugih šta god mrsio subjekat na kraju ipak umre.

Što me opet podseti na treću Three Body Problem knjigu gde pred kraj ... nema veze.

Ma zezam se i ja, nije isto praviti knjigovodstvni softver vs igre vs softver za pilote lovce ili softver za medicinski skener. Ali u osnovi se sve to svede na nešto-tamo-se-desi-pa-ti-onda-nešto-ovde-čač-pa-se-zato-nešto-tamo-desi. Samo je stvar skale i vremena (=para) uloženog u pouzdanost. Ako ti zbog baga gekne igra imaćeš nekoliko nesrećnih tinejdžera, a opet može zbog baga nešto da pusti mnogo jače zračenje nego što treba, ili se zbog izgubljenog znaka vektora lovac okrene naglavačke, ili se pojas automobila ne zategne pri prevrtanju, a sve te četiri stvari su se dešavale. Što me podseti, znajući sve to zavisnost naše civilizacije od ispravnosti softvera me upravo iskreno užasava. Ima i o tome u Three Body Problem, isto pred kraj treće knjige kada... hmda.

tako da je njegovo ministrovanje skoro pa političko.. mogao je biti i inžinjer ili doktor..

Ako nas Varufakisov primer išta uči to je da su politika i ekonomija na tom visokom nivou neodvojivi. On je probao da ih razdvoji i fejlnuo u tome, i to je sav njegov neuspeh.

maksa83 maksa83 14:56 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Cvetak za ono da ni ti grckim poveriocima ne bi dala...

.. vode iz bokala.
antioksidant antioksidant 14:56 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

mariopan
maksa83

To se bar da lako proveriti. Čovek predavao u Engleskoj, Australiji, Grčkoj, Americi - akademska karijera od 20 godina. Možeš to i sama da proveriš, da ne kopipejstujem.

Predavao i mojoj cerki na faksu, u Atini.

ladno si išla na sve roditeljske sastanke
maksa83 maksa83 14:58 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ladno si išla na sve roditeljske sastanke



O bože, ako se nečemu radujem kad prođe to školovanje, to je što više neće biti roditeljskih sastanaka.

Znači svaki minut traje 2 sata, kraja nema...
mariopan mariopan 15:11 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

antioksidant
mariopan
maksa83

To se bar da lako proveriti. Čovek predavao u Engleskoj, Australiji, Grčkoj, Americi - akademska karijera od 20 godina. Možeš to i sama da proveriš, da ne kopipejstujem.

Predavao i mojoj cerki na faksu, u Atini.

ladno si išla na sve roditeljske sastanke

Nisam, ali da sam znala.....
tadejus tadejus 15:12 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83

Ako nas Varufakisov primer išta uči to je da su politika i ekonomija na tom visokom nivou neodvojivi. On je probao da ih razdvoji i fejlnuo u tome, i to je sav njegov neuspeh.



three body ću da pročitam možeš slobodno ruku s interfona..
smorila sam se bila pred kraj i odlučila da ain't worth investirati vrijeme u sva tri dijela ali ako baš insistiraš..

al moj je utisak povodom ove gore ocjene da je on baš naptoiv pokušao da promjeni politiku umjesto da radi na konkretnom problemu kome je ko stvarno dužan pare..
možda jeste podigao svijest o opštoj korumpiranosti sistema ali mi se čini da bi bio mnogo korisniji da je energiju ulagao u problem para..
a kako nije tako grcite sad grcaju i grcaće još solidno neko vrijeme mada tako i nije moralo biti..
to je moja (gruba) ocjena
antioksidant antioksidant 15:12 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Znači svaki minut traje 2 sata, kraja nema...

eh, kad nemas sreće pa da učiteljica nosi seksi košulje i rokersku jaknu
tadejus tadejus 15:14 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83

O bože, ako se nečemu radujem kad prođe to školovanje, to je što više neće biti roditeljskih sastanaka.

Znači svaki minut traje 2 sata, kraja nema...


e sine iz ovog ovde ugla to su bili dani..
izgiboh od obaveza spram dječijih škola..
izgiboh..
antioksidant antioksidant 15:16 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

izgiboh od obaveza spram dječijih škola..
izgiboh..

pričala mi drugarica da vikendom imaju neke hepeninge i svaki put druga mama sprema hranu. a mrko te gledaju ako naručiš. moraš sama da spremaš, da se vidi da se lično ulažeš u tu njihovu zajednicu. jedva su joj oprostili što je jedne godine dovela svoju kevu da pravi neke pitice, moraš recept da uzmeš pa sama :)
njenom muzu je pak znacajno lakse - njegovo je da popije par piva i isprica par viceva
maksa83 maksa83 15:22 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

three body ću da pročitam možeš slobodno ruku s interfona..

Ma dobro to se ja sad prevashodno samo-karikiram, to su knjige za nepreskočiti za ljubitelje SF-a, a špekulativno dotiču i neka šira civilizacijska pitanja. Od sve zajebancije bojim se da sam napumpao očekivanja pa će da bude kao onomad sa filmom Stargate - "vidtrejlerludilo!" a ono bzvz.
možda jeste podigao svijest o opštoj korumpiranosti sistema ali mi se čini da bi bio mnogo korisniji da je energiju ulagao u problem para..

Njegov motiv je ukazivanje na polomljenost sistema, i u tome je uspeo. Ono što ga čini dodatno simpatičnim je što u njegovom narativu nema nikakvog jakog antagonizma (projektovanog sa svih strana u vreme tog kermeza). Po njemu su sve to ljudi koji su radili najbolje što su mogli u zadatom sistemu koji se skopio tako nakaradno da te sve te dobre namere prosto ne vode do proklamovanog cilja. Jako mi je žao što nemam više vremena da čitam i druge njegove knjige.
antioksidant antioksidant 15:24 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ljudi koji su radili najbolje što su mogli u zadatom sistemu koji se skopio tako nakaradno da te sve te dobre namere prosto ne vode do cilja.

ti si bre baš kontramizantrop :)
pa nije se sistem projektovao sam od sebe, ovo je u nekom optimumu za te neke koji mogu nešto da menjaju. ali jer su u optimumu nemaju podsticaja.
tadejus tadejus 15:26 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83

Njegov motiv je ukazivanje na polomljenost sistema, i u tome je uspeo. Ono što ga čini dodatno simpatičnim je što u njeogovom narativu nema nikakvog jakog antagonizma (projektovanog sa svih strana u vreme tog kermeza). Po njemu su sve to ljudi koji su radili najbolje što su mogli u zadatom sistemu koji se skopio tako nakaradno da te sve te dobre namere prosto ne vode do cilja.


a pa imao je on i negativnih autovanja..
bilo skoro kad je podržavo Makarona, u stilu na suprotnoj su strani ideološki al dobar je čovjek, dočim je Švabu opleo momački..
a Švaba i važi za neko naci đubre.. ček da nađem.. neki doktor šta li a ufatio se fotelje ministra finansija i još bio opasno trznuo na kancelarsku fotelju pa mu se izmače..

edit: ipak nije doktor, al profi političar.. tiha jeza..
tadejus tadejus 15:29 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

antioksidant
izgiboh od obaveza spram dječijih škola..
izgiboh..

pričala mi drugarica da vikendom imaju neke hepeninge i svaki put druga mama sprema hranu. a mrko te gledaju ako naručiš. moraš sama da spremaš, da se vidi da se lično ulažeš u tu njihovu zajednicu. jedva su joj oprostili što je jedne godine dovela svoju kevu da pravi neke pitice, moraš recept da uzmeš pa sama :)
njenom muzu je pak znacajno lakse - njegovo je da popije par piva i isprica par viceva



to je individualno, svaka grupa ima svoje preferencije, duga je priča al svede se na to da za obaveze prema dječijim školama vodim poseban kalendar..
a inače uopšte nisam u fazonu kalendara al prosto ubiše..
angie01 angie01 15:42 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Znači svaki minut traje 2 sata, kraja nema...


...a nikakve koristi, sem da oni upisu da su eto odrzali to sto se mora.
maksa83 maksa83 15:59 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

ti si bre baš kontramizantrop :)
pa nije se sistem projektovao sam od sebe, ovo je u nekom optimumu za te neke koji mogu nešto da menjaju. ali jer su u optimumu nemaju podsticaja.

Pa, da. Tako nešto i on kaže. Siže bi bio (za one koji ni to malo klipa neće da odgledaju) da MMF čelnicima te pozicije nisu mesta na kojima treba da urade nešto dobro za civilizaciju, nego isključivo odskočene daske za lokalne političke karijere. I to je to.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:05 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

mariopan
Predrag Brajovic

Ti si se bas nagutao propagande.

Ја не могу тог човека заозбиљно да прихватим. Он ми је, некако, као матори хипик.
Идеје су му, отприлике, следеће:

* сви људи треба да буду срећни;
* јаки не треба да киње слабе;
* они који имају треба да помажу онима који немају;
* нема бесплатног ручка, мада га има, иако га нема, али га има (тако некако);
* људи треба да су осунчани.

Да подсетим, а довољно је сведока: још Јанис није ни био напустио владу, а ја сам био рекао како ће учинити и каква му је будућа судбина: да се, славан, вози мотором по Европи, с предавања на предавање... Све европске левичарске шипарице секу вене на њега. Сасвим разумљиво: он је њихов интелектуални калибар.

Мој идол је, наравно, Шојбле.

ВАРУФАКИС


ШОЈБЛЕ


p.s.
Инче, сваки Шојбле чини систем здравим и могућим, а сваки га Варуфакис урушава, дестабилизује и негира. Без тог ригидног Шојбле-система не би капитал плутао светом свеприсутно као пластични отпад и смеће. И не би 2/3 Африке сад имало веће плате него Срби.
maksa83 maksa83 16:10 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Мој идол је, наравно, Шојбле.

Dobro bre Predraže, sve na stranu, ali kako bre nešto što se zove ŠOJBLE može da bude idol?

Nomen est omen. To u najboljem slučaju može da bude neki deo za neki odvod nečega, kao "rekao mi vodoinstalater da kupim šojblu od 5mm, ali nema nigde, moraću da uzmem onu od 6mm pa da stružem", ili "odštampaću šojblu na 3D printeru, našao sam model na Internetu".
angie01 angie01 16:11 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

* сви људи треба да буду срећни;
* јаки не треба да киње слабе;
* они који имају треба да помажу онима који немају;
* нема бесплатног ручка, мада га има, иако га нема, али га има (тако некако);
* људи треба да су осунчани.


humanizam & renesansa, bre,... a ti bi da je loza daleko izdvojena:).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:17 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Dobro bre Predraže, sve na stranu, ali kako bre nešto što se zove ŠOJBLE može da bude idol?

Има и шубер, и ђунта...
Има лепа српска реч за ђунту: прирубница.
Има и за Шојбле: одговорност.

freehand freehand 17:20 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

tadejus
freehand
to i dalje nikako ne može da znači da mi teza o tome kako bez specifičnog znanja nema ideja, naročito koherentnih - neće delovati šuplje, kako voliš da kažeš.
Nekad ideja prethodi znanju.


možda je ideja mogla da prethodi znanju u doba kad je čovjek izumio točak..
danas ne..

Ne znam kako da ti to nežno saopštim, ali Tadejus - Nobelova se nagrada ne dodeljuje znanju, nego ideji. Ideji kako da se ono primeni na nov način, ili - to su najgenijalnije stvari - kako da se zaboravi na svo "znanje" koje posedujemo, krene ispočetka i problem postavi i reši na nov način.
To su oni momenti kad se dešavaju skokovi u razvoju civilizacije.
antioksidant antioksidant 17:56 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

standing on the shoulders of the giants

ima i link za one sposobne da razumeju a ne samo da papagajski glume "znanje"
princi princi 18:06 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Grčka obalna straža pucala na turske brodove...Jesam li ja stvarno jedini na ovom blogu kome je fakat da Krkar i Budimac rade za istog poslodavca hilarious?
tadejus tadejus 18:25 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

freehand
tadejus
freehand
to i dalje nikako ne može da znači da mi teza o tome kako bez specifičnog znanja nema ideja, naročito koherentnih - neće delovati šuplje, kako voliš da kažeš.
Nekad ideja prethodi znanju.


možda je ideja mogla da prethodi znanju u doba kad je čovjek izumio točak..
danas ne..

Ne znam kako da ti to nežno saopštim, ali Tadejus - Nobelova se nagrada ne dodeljuje znanju, nego ideji. Ideji kako da se ono primeni na nov način, ili - to su najgenijalnije stvari - kako da se zaboravi na svo "znanje" koje posedujemo, krene ispočetka i problem postavi i reši na nov način.
To su oni momenti kad se dešavaju skokovi u razvoju civilizacije.


Ma ja, samo što se ne sporimo oko važnosti ideje nego mogućnosti da se koherentna ideja formira bez iscrpnog znanja..
Ne znam baš dal je nobelova nagrada dobar primjer za dokazivanje tvoje teze da znanje baš i nije bitno da bi se uobločila dobra ideja..
Kanda ti baš i nisi svjestan da si to tvrdio..
Tjah, važno da si ispalio koju otrovnu..
sugarbaby sugarbaby 18:34 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Мој идол је, наравно, Шојбле.






moram se smejem, sta drugo? mislim, koliko problematican na mnogo nacina treba da budes da ti naciSojble bude idol?
da prostite, meni ta izjava cisto tresnuta, ono kako da budem interesantan pa sta kosta.

princi princi 18:35 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Ne znam baš dal je nobelova nagrada dobar primjer za dokazivanje tvoje teze da znanje baš i nije bitno da bi se uobločila dobra ideja..

Pa, pazi, Kahneman je dobio Nobela iz ekonomije, čini mi se za onu njegovu prospect theory, a po sopstvenom priznanju on nema ni tri čiste o ekonomskim modelima, čudima. Dobro, tačno je da je ekonomski Nobel nešto drugo, i da on i nije pravi Nobel, ali ipak...
freehand freehand 18:41 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Ne znam baš dal je nobelova nagrada dobar primjer za dokazivanje tvoje teze da znanje baš i nije bitno da bi se uobločila dobra ideja..
Kanda ti baš i nisi svjestan da si to tvrdio.

I nisam to tvrdio. Ti si tvrdila da od izmišljanja toćka do danas..
Piše gore, ako te interesuje, mada sumnjam da je tvom egu to zaista bitno kad je u naponu dokazivanja sopstvene stručno-volumenske supremacije.
Tjah, važno da si ispalio koju otrovnu..

:)
Vaša preuzvišena ekspertska sveobohvatnosti - molim za oproštaj ako sam na bilo koji način poremetio uzvišeni mir Vaše samodovoljnosti
tadejus tadejus 18:44 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

princi

Pa, pazi, Kahneman je dobio Nobela iz ekonomije, čini mi se za onu njegovu prospect theory, a po sopstvenom priznanju on nema ni tri čiste o ekonomskim modelima, čudima. Dobro, tačno je da je ekonomski Nobel nešto drugo, i da on i nije pravi Nobel, ali ipak...


Pa da ju je dobio za modeliranje ekonomskih problema onda bi ti još bio i u pravu..
Samo što nije..
Nego za analizu racionalnosti ponašanja ljudi.. O čemu je kanda dosta znao.. Ili ti možda držiš da nije?

tadejus tadejus 18:46 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

freehand
Ne znam baš dal je nobelova nagrada dobar primjer za dokazivanje tvoje teze da znanje baš i nije bitno da bi se uobločila dobra ideja..
Kanda ti baš i nisi svjestan da si to tvrdio.

I nisam to tvrdio. Ti si tvrdila da od izmišljanja toćka do danas..
Piše gore, ako te interesuje, mada sumnjam da je tvom egu to zaista bitno kad je u naponu dokazivanja sopstvene stručno-volumenske supremacije.
Tjah, važno da si ispalio koju otrovnu..

:)
Vaša preuzvišena ekspertska sveobohvatnosti - molim za oproštaj ako sam na bilo koji način poremetio uzvišeni mir Vaše samodovoljnosti


Khm daaaaaa...
A nos kakav je u mene? Povelik? Uši klempave?
freehand freehand 18:49 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

A nos kakav je u mene? Povelik? Uši klempave?

Ne znam mada sam uveren da je i tu sve idealno. Drugačije prosto ne mogu ni da zamislim.
tadejus tadejus 19:00 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

freehand
A nos kakav je u mene? Povelik? Uši klempave?

Ne, ynam mada sam uveren da je i tu sve idealno. Druga;ije prosto ne mogu ni da yamislim.


Ma razumijem te, gdje da se i ne najediš..
princi princi 19:02 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Ili ti možda držiš da nije?

Pa, dobro, uopšte nije bitno šta držimo ti ili ja, nego fakta: Kaneman je 2002. dobio Nobelovu nagradu za ekonomske nauke, ne za psihologiju. E, sad, i to je tačno, to smo hiljadu puta prežvakavali da je ekonomija, zapravo i suštinski, bihevioralna nauka.
freehand freehand 19:03 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

tadejus
freehand
A nos kakav je u mene? Povelik? Uši klempave?

Ne, ynam mada sam uveren da je i tu sve idealno. Druga;ije prosto ne mogu ni da yamislim.


Ma razumijem te, gdje da se i ne najediš..

Jel to sad ideja ili znanje?
tadejus tadejus 19:09 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

princi
Ili ti možda držiš da nije?

Pa, dobro, uopšte nije bitno šta držimo ti ili ja, nego fakta: Kaneman je 2002. dobio Nobelovu nagradu za ekonomske nauke, ne za psihologiju. E, sad, i to je tačno, to smo hiljadu puta prežvakavali da je ekonomija, zapravo i suštinski, bihevioralna nauka.


Potpuno je nebitno ko je njemu dodjelio nagradu za njegovu ideju..
Bitno je da je svakako prije formiranja ideje savladao sva dostupna znanja iz oblasti u kojoj je ideju formirao..
Čist je debilizam raspravljati dal je to možda mogao i bez tog znanja pa ćeš mi oprostiti što mi se o tome ne da više raspravljati
mariopan mariopan 19:40 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Predrag Brajovic
Све европске левичарске шипарице секу вене на њега. Сасвим разумљиво: он је њихов интелектуални калибар.


Ne zato sto je zgodan i pametan?


Мој идол је, наравно, Шојбле.


Mogu da vas zamislim u zagrljaju kako osluskujete da li vam sinhronizovano kuca registar kasa u grudima.
maksa83 maksa83 19:52 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Има и за Шојбле: одговорност.

Odgovornost, odgovornost, ali prema Dojče Banci, ali ne i za Dojče Banku koja je kažnjena sa 7.5 mlrd USD zbog plasiranja toksičnih hartija od vrednosti + voli da se kocka više nego Lepa Lukić.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:10 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Има и за Шојбле: одговорност.

Odgovornost, odgovornost, ali prema Dojče Banci, ali ne i za Dojče Banku koja je kažnjena sa 7.5 mlrd USD zbog plasiranja toksičnih hartija od vrednosti + voli da se kocka više nego Lepa Lukić.

Мислим да је очигледно овим потврђено оно што сам рекао: одговорност.
floki floki 21:33 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

bio je deda Sojble i malo drugaciji... CDU donations scandal
zovitemegrunf zovitemegrunf 21:42 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...


Predrag BrajovicИма лепа српска реч за ђунту: [i
прирубница[/i].



Đunta je elastični zglob, sliku prirubnice pogledaj ovde:

https://www.kupindo.com/Automehanika/17071469_Prirubnica-Zastava-750
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

floki
bio je deda Sojble i malo drugaciji... CDU donations scandal

Kako da kažem: odgovornost.

Wolfgang Schäuble resigned from the post as CDU chairman, as well as leader of the parliamentary group in the Bundestag.[30][31][32]
floki floki 22:02 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Hehe, ali tek kad su ga ukebali da je muljao...
cane cane 22:11 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

klasičnog conspiracy theory third world country loosera



classic.

cane cane 22:29 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Grčka obalna straža pucala na turske brodove...Jesam li ja stvarno jedini na ovom blogu kome je fakat da Krkar i Budimac rade za istog poslodavca hilarious?


krkar ekavski ili krkar ijekavski?


nsarski nsarski 22:41 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

voli da se kocka više nego Lepa Lukić.


True statement:

Ja se blefa u pokeru i veliko q*ca nikad nisam plašila. - L. Lukić, na pitanje štajeplašišse?

Neka ostane kao mudrost za buduća pokoljenja.
aureus aureus 22:42 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Ehm...čemu tolike pohvale na račun Šojblea uz omalovažavanje Varufakisa?
Šojble vodi sistem koji se oslanja na moćnu njemačku industriju, a Varufakis je vodio sistem koji se oslanjao na Olimpijakos i Panatinaikos.

Lako je Šojbleu da bude Šojble u zemlji koja ima VW, BMW, Mercedes, Siemens...volio bih da vidim to njegovo znanje i odgovornost da mora da vraća dugove od proizvodnje maslinovog ulja.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:54 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Na Šojbleima ovog sveta počiva bankarski sistem. Levičarski Varufakusi srušili bi ga u roku od dve godine, svojim fantazijama i neodgovornošću. Grčka je stresor sadašnjeg evropskog finansijskog sistema. Ona mu je izazov. Ako on pod njom poklekne, to će biti signal da ulazimo u doba krize i finansijskih ludovanja. Kao u USA, gde se sav teret gubitaka prelio na građane donjeg sloja, a svi međuvremni dobici otišli su onim najbogatijim. Paradoksalno, ludi sotona Šojble štiti sve "nas", небогате грађане, od grčke neodgovornosti. Time nam više dobrog čini nego Janis Vrciguzis. Koji bi da nam ušibicari grčke dugove, pa i apartmane i puteve i plate i bazene -- mi da ih platimo, a kod njih da budu.
aureus aureus 23:15 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Predrag Brajovic
Na Šojbleima ovog sveta počiva bankarski sistem. Levičarski Varufakusi srušili bi ga u roku od dve godine, svojim fantazijams i neodgovornošću. Grčka je stresor sadašnjeg evropskog finansijskog sistema. Ona mu je izazov. Ako on pod njom poklekne, to će biti signal da ulazimo u doba krize i finansijskih ludovanja. Kao u USA, gde se sav teret gubitaka prelio na građane donjeg sloja, a svi međuvrembi dobici otišli su onim najbogatijim.

Šojble nema rješenje za grčki problem.
Ono što gledamo zadnjih osam godina je kažnjavanje Grka (pretpostavljam ostalima za primjer), a tokom tih osam godina BDP je opao za četvrtinu, a mnogi mladi Grci su otišli iz zemlje u potrazi za poslom, što je ljudski gubitak.
Posljedice ove decenije armija nezaposlenih koja je ostala u Grčkoj vjerovatno će osjećati do kraja života i biće dobro ako se ti ljudi ne radikalizuju.



Koja (čija) vlada je vodila Grčku dok je još sve djelovalo da je u redu (2004-2007) i kad je dug počeo sumanuto da raste (2008-2009)?
maksa83 maksa83 23:17 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

Šojble nema rješenje za grčki problem.

Šojble ni nije rešavao grčki problem, nego nemački.
aureus aureus 23:22 03.07.2017

Re: Daj ti to nama...

maksa83
Šojble nema rješenje za grčki problem.

Šojble ni nije rešavao grčki problem, nego nemački.

Naravno.
Ali mislio sam na ovo: niti on iz Njemačke ima iole dobar prijedlog za Grčku, niti bi sa svojim idejama riješio grčki problem da je kojim slučajem ministar u Grčkoj.

Sve to ga, međutim, ne spriječava da stalno nešto predlaže, pritiska, mudruje...
blogov_kolac blogov_kolac 00:06 04.07.2017

Re: Daj ti to nama...

aureus

Koja (čija) vlada je vodila Grčku dok je još sve djelovalo da je u redu (2004-2007) i kad je dug počeo sumanuto da raste (2008-2009)?

Pravo pitanje sa ovog grafikona je ko je to 2012 u Evrozoni udario pesnicom o stol i svima ostalim rekao, u slobodnom prevodu sa engleskog, tacnije nemackog:

Od sada imate da slusate mene ili vas nece biti... Doveli ste firmu do ivice propasti... itd...

pa je uz neke, cesto bolne rezove, u Evropi povracena finansijska disciplina, sto je i bio preduslov da ekonomija u celini krene da se oporavlja.

A grcki problem da je mogao da se resi preko noci, pritiskom na magicno dugme, bio bi tako i resen. Njegovo resenje suprotno od onoga kako je napravljen - pre su Grci trosili mnogo vise nego sto su zaradjivali, a sada trose manje, jer deo odlazi na otplatu dugova. Ogromna svota im je otpisana, ali bi, ma kako to surovo zvucalo, za celu Evrozunu najgore bilo da im je ceo dug otpisan, jer bi bila poslata pogresna poruka da se prezaduzivanje isplati, pa zemlje poput Francuske, Italije, Spanije, Portugala, koju su se takodje opasno priblizavale finansijskom slomu, umesto skretanja u opasni populizam i bankrot, prestrojile su se u hodu za preokret, a po nepopularnom, ali dokazano efektivnom receptu.
aureus aureus 00:38 04.07.2017

Re: Daj ti to nama...

blogov_kolac
aureus

Koja (čija) vlada je vodila Grčku dok je još sve djelovalo da je u redu (2004-2007) i kad je dug počeo sumanuto da raste (2008-2009)?

Pravo pitanje sa ovog grafikona je ko je to 2012 u Evrozoni udario pesnicom o stol i svima ostalim rekao, u slobodnom prevodu sa engleskog, tacnije nemackog:

Od sada imate da slusate mene ili vas nece biti... Doveli ste firmu do ivice propasti... itd...

pa je uz neke, cesto bolne rezove, u Evropi povracena finansijska disciplina, sto je i bio preduslov da ekonomija u celini krene da se oporavlja.

Mogao je da lupi šakom o sto kad su mu 2009. došli bankari i zatražili pare.
"Šta je imam s tim što vi imate nenaplative kredite u periferiji Evrope, a naročito u Grčkoj? Učili ste ekonomiju, je l' tako? Razmišljaš, ulažeš, snosiš rizik: zaradiš - smješkaš se, izgubiš - žao mi je. Na kraju krajeva, što niste ulagali u Njemačku? Šta, veće kamate u Grčkoj? More, nosite mi se s očiju! Pa sledeći put bolje gledajte. Nek vam ovo bude za nauk."

Umjesto toga, novac je uzet od njemačkih građana, u ime čuvene evropske solidarnosti - pomoglo se Grčkoj, a zapravo je novac kroz Grčku samo prošao i vratio se u Njemačku. Čitav proces je poslužio da se spasu pohlepne i nimalo odgovorne njemačke banke, i na kraju se Grcima kao povjerilac pojavila njemačka država, a iza nje njemački građani, spremni da se podrže svoju vladu u kritikovanju i kažnjavanju lijenih i korumpiranih Grka.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana