Budućnost| Društvo| Politika

Размишљање једног обичног пророка или

alselone RSS / 07.07.2017. u 21:05

како сам наслутио мултиполарност

 

Autor: Omega

 

Drago mi je ugostiti naseg blogokolegu Omegu. Uzivajte:

 "Hariri i Saudijska Arabija su podigli bijelu zastavu i omogućili Nasrallahu i Irancima da u Libanonu nametnu vlastite ciljeve. Vrijeme je da naše zastave zavijore na pola koplja", zaključuje Israel Today svoj komentar o predsjedničkim izborima u Libanonu.

Radio Slobodna Europa komentira predsjedničke izbore u Moldaviji i potvrđuje pobjedu proruskog kandidata Igora Dodona i njegove Socijalističke stranke.

MOLDAVIJA BIRA PREDSEDNIKA Dodon proglasio pobedu na predsedničkim izborima
Agencije | 13. 11. 2016

30. listopada izbori su Moldavci prvi put u posljednjih 20 godina predsjednika birali izravno na općim izborima, a mnogi smatraju da je ovo bio svojevrstan referendum o integraciji s Europskom unijom protiv ili čvršćim vezama s Rusijom.
Igor Dodon je rekao da želi poništiti Sporazum iz Kišinjeva o pridruživanju s EU i pridružiti se Moskvi i Euroazijskoj ekonomskoj uniji

IZBORI U BUGARSKOJ Socijalista Radev pobedio na predsedničkim izborima u Bugarskoj, Borisov najavio ostavku
Agencije | 13. 11. 2016

Тог августовског раног предвечерја седео сам у башти хотела Москва са Госпођицом и још два заједничка пријатеља.Била је 2011. година, видели су се избори у мају следеће године и то је био наш последњи покушај да ујединимо странку коју је основао њен покојни отац и да је убедимо да ће од тог помирења она имати највећу корист.
Нажалост, знали смо још на рампи у Баточини да залуд идемо. Њена кућна пријатељица је, бахато користећи положај, противно свим законима, баш њој дала странку у руке иако је на другој страни било 99% чланства, валидне одлуке легалних органа...Покушао сам да јој објасним да буде следећи посланик, потпредседник, а да председник буде човек кога је покојни Доктор годинама промовисао као свог заменика. Плашила се да је не преваримо. Видела је себе као политичарку, али је гледала краткорочно.
Видевши да је време за збогом и уздравље, поставих последње питање:
-Ко ће да победи на изборима?
Погледала ме је кракто, не толико запањено колико сажаљиво што сам епохално глуп и помало љута на себе што таквима мора да објашњава.
-Па жути.
Имао сам утисак да је то за њу то било толико очигледно и извесно да ју је моје питање просто увредило као атак на здрав разум.
-А шта ако не победе?, провинцијски упорно сам наставио свој трансфер блама. Они пријатељи, знајући да не питам напамет, упиљише се не дишући.
-Ма победиће, одговори толико сигурна у себе као да у свитање сведочи да је у питању нови дан.
То је било последње пред руковање. Постала је посланик ,,жутих" који су ИЗГУБИЛИ, па је била посланик две године код напредњака против којих се борила са ,,жутима", а после тога су је и они обрисали.
Ја сам имао идеју да као целовита странка већ тада истргујемо са будућим победницима, а она би и данас била на власти, можда баш и министарка...
А како сам знао ко ће да победи?
Неколико дана пре тог разговора читао сам текст Жељка Ц. у коме је он тврдио да је Брисел решио да у Београду дође до промене власти.Објашњење је било да им је доста ,,да их проевропска влада стално вуче за рукав када ће да нас приме у ЕУ, јер они нас не желе у ЕУ само не знају како да нам то кажу". Оно што је остало да сами читаоци схвате је да ће евроскептична влада да прекине преговоре са ЕУ, због немогућности да испуни понижавајуће услове, да ћемо ми бити одговорни за то а да ће ЕУ да остане чиста.
Знамо да је нова власт одмах потписала бриселски споразум чиме је извршила највећу ,,издају" од октобра 2000.Порука за ЕУ је била : хоћемо преговоре, шта још треба да урадимо? Урадићемо све само мало да кувамо жабу/народ.
Немачка је подизала летвицу, а наша власт ју је подизала још и више. Следећа порука је била : Учинићемо више него што Вама падне на памет да нам тражите. Само мало да скувамо жабу/народ.
Шта се десило није било јасно ни оном који је предвидео нову власт. Он је, додуше, причао нешто о томе што се зове куповина времена, реал-политика и сл.
Као што постоје обавештајне операције, постоје и контраобавештајне.

Тих дана сам се поново вратио књизи ,,Карађорђе и Милош" и нашао сличан пример. Милош је, када је почео руско-турски рат, поред прозивања од стране присталица Карађорђа и његове доктрине оружаног отпора уз словенску браћу, чак трговао са Турцима, богатио се и продавао им храну. Капетани тих трговачких лађа су били обавештајци који су преко Милоша обавештавали Русе о турским операцијама, Милош је утицао на скадарског везира Мустафа-пашу да под изговором спорог окупљања војске не удари на генерала Дибића и да он на крају примора Порту на једренски мир.Милош је Дибићу у Једрене послао скупоцену сабљу. Карађорђеве војводе су стално тражиле пријем код руског цара да му туже Милоша. Једног дана им је руски цар рекао:,,Нека је Милош и Турчин и тиранин...ја сам с њим задовољан, нек он слуша моје наредбе, ја другог кнеза не признајем нити ћу признати."
А за оне који стално причају да морамо да се определимо и да не можемо да седимо на две столице, ево Милошеве завршне реченице са Скупштине у Крагујевцу 14. маја 1828 год, а поводом руско-турског рата:
,,Нама није за тим стало што се цареви међу собом комешају.Царства се побију и помире, тешко слабијему који се у бој њин меша, па после или од једне или од друге стране буде остављен.Нашој земљи мир је нужан, ми се само миром у целости одржати можемо."
Значи, наша власт се, можда и са руским сагласјем, определила да истера ЕУ на чистац, док се Брисел трудио и мислио да је то готова ствар да Србију на чистац истера он.
Циљ те игре је био да једна страна, пред светском јавношћу, остане чиста а она друга крива за неулазак Србије у ЕУ. Зашто да Србија не уђе у ЕУ ако ЕуРОБска администрација стално прича како жели Србију у свом чланству?
Има много разлога.Међу њима је тај да би Србија била тројански коњ, да не могу да трпе још сиромашних ,,рођака" док им је криза све већа, а можда највећи што су Немци свесни тога да Америци одговара да преко нестабилног Хелма држи Европу у стању перманентног сукоба ниског интензитета. Али ту је због ,,канцелар акта" Немачка још 80 година потпуно немоћна ( осим ако не набави нуклеарне бомбе ). Дакле, мора да слуша.
А то што другачије приче причају сви редом? Пси лају, каравни пролазе...

Опадање америчке моћи су до сиријске кризе примећивали само најобавештенији.

Имао сам једног колегу који ми је за 2012. најављивао ,,друго полувреме".Тај термин је требао да значи војно враћање Косова и Метохије под пуну контролу Србије.Ми смо му се смејали на те приче и још више на приче како свака Империја пропада па ће и САД да се сруши брже него што ико мисли.Говорио је да ће свет ускоро да се уједини у борби против ,,исламског тероризма" и ми ћемо поново бити добри дечаци и на правој страни.На питање а шта ако ми нећемо да гинемо за КиМ на коме би ретко ко пристао да живи он је одговарао да нас нико неће питати да ли ми нешто нећемо и да ће то бити принуда са обећаним поклонима.Стварно смо му се смејали. Ја посебно, јер сам мислио да сам изузетно обавештен пошто сам годинама пратио многе медије.Наравно, читати мејнстрим медије није ништа осим губљење времена.
Зато сам почео да у пуној мери користим све благодети интернета.
На алттернативним сајтовима сам од сјајних коментатора сазнао да креће рат у Сирији и да је позадина свих тих ,,пролећа" тежња Америке да као ударна песница транснационалних корпорација и банака са седиштем у Лондону овладају целим светом преко једне војске ( НАТО ), једне религије ( нове ), једне владе ( УН или нешто слично ), једне валуте ( петро долар, вероватно ).
Налетео сам на сајт Домагоја Маргетића који је објашњавао разлике међу Шћипетарима на КиМ ( бекташије и вехабије ), на Дарка Пејића који је објашњавао код за дешифровање понашања светске масонерије, на текст Владимира Павленка, на геополитичке борбе телуло и таласократије, Дугина, Хазина, Пол Крег Робертса...
Сазнао сам много тога, на пример, да је пад Совјетског Савеза , изгледа, била руска контра игра!!!Зашто?
Зато што су у Кремљу схватили да их трка у наоружању, коју је иницирала САД, гура ка банкроту.Имали су пуно уста, широм варшавског пакта, која су морали да хране.Да не буде забуне, и САД је била пред банкротом али је имала ситуацију да СССР и Кина нису били партнери и да су могли да падом цене нафте додатно исцрпљују Москву.
Такође, у америчкој политици су изолационисти ( традиционалне америчке патриоте ) били никад слабији а глобалисти оличени у неоконзервативцима су проживљавали звездане тренутке.Тада су Руси одлучили да одступе корак назад и да направе блиске контакте са Кином онемогуће следећи нафтни удар.Упоредо је стварано јавно мњење које је целом свету, преко ,,Русија данас" требало да објасни погубност онога што је несрећни Фукујама назвао-Крај историје.
За то јавно мњење је био потребан један владар кога ће либерали да прогласе диктатором, да га бомбардују и донесу тој пресрећној земљи демоНкратију и просперитет. То су пронашли у лику Слободана Милошевића.
Има индиција да је он при својим боравцима у Америци, преко једне банкарке упознао Рокфелера и касније заврбован од једне струје америчке елите.На нашу жалост, та америчко - изолационистичка струја је била слаба па је преко наших леђа и преко њиховог експонента ( Милошевића ) и наших пораза ојачала прво своје савезнике у Русији, оличене у струји која је изнедрила Путина, а касније и дела америчке елите која је изнедрила Трампа. Коме није јасно какве ту везе сад има Путин нека се распита како су Руси доживели бомбардовање Срба и како су се на том примеру отрезнили.
Но, све то је нека већа и шира прича. Чињеница је да је нови светски поредак почео тим бомбардовањем и кажњавањем некооперативног ,,диктатора"
После њега нашли су још понеког, чисто да се утврди градиво и заплаше трагови непослушности.

Писано у Крагујевцу од новембра 2016. до маја 2017.

ЕДИТ:

Mislim da Srbija tek treba da učini glavni doprinos procesu pridruživanja kako bi postala članica EU. Srbija je na dobrom putu i mi želimo da podržimo ovu državu da ispuni kriterijume za članstvo u EU. Iskreno, Srbija mora da se uhvati ukoštac sa ekonomskim izazovima, unapredi svoj politički i pravni sistem, kao i da, naravno, razvije odnose sa susednim državama. Ali, prema mom mišljenju, Srbija će ispuniti ove zadatke i postati nova članica Evropske unije početkom naredne decenije. Ipak, veliki korak u napretku Srbije postignut je 2012, kada je dobijen status države kandidata. To je pokazalo dobru perspektivu za ovu državu u procesu prihvatanja, koji ukupno može da potraje još osam do 10 godina. ( Marijan Vend, poslanik grupe CDU/CSU i član parlamentarnog odbora za unutrašnja pitanja u nemačkom Bundestagu )

Истог дана - ANALITIČAR DEMBIK SUROVO BUDI VUČIĆA I SRBIJU: Jačajte Srbiju i ekonomiju, zaboravite EU, NIKAD vas neće primiti

Дакле, нижу се тестови прага наше издржљивости и тачке кувања жабе/народа од миграната до напада на Премијера у Поточарима, наоружања проусташке владе у Загребу и запаљиве реторике привремене власти у јужној србској покрајини. Оно што је дозвољено Орбану и Маџарима није Вучићу и Србима. А Русија и Кина још увек далеко мада ту иза ћошка...

23:47 20.05.2017. Новости сазнају: Проширење ће бити успорено док се Европска унија не стабилизује. Преговори са Србијом се настављају, али уследиће одуговлачење.

Da kažem jasno: EU pokušava da primora Srbiju na odustajanje od Kosova i učešće u Hladnom ratu protiv Rusije. Pa i onda bi bilo potpuno neizvesno da li bi Srbija zaista pristupila EU - kaže nemačka političarka.Govoreći o ideji EU u više brzina, Dagdalen kaže da ona već postoji i da će se taj trend pojačati i paradoksalno ugroziti zajedništvo u EU.
- On ipak ne znači bolju pristupnu perspektivu za Srbiju. Pod postojećim uslovima je velika opasnost da u slučaju pristupa dođe do dodatnih socijalnih zatezanja. U tom svetlu je euforija oko EU potpuno neprimerena - kaže ona.
Na primeru Grčke se, kako kaže, može videti kako institucije EU i Evropska komisija brutalno doprinose potpunom ruiniranju jedne zemlje i guraju čitavo stanovništvo u bedu i siromaštvo.
Dagdalen smatra i da se EU nalazi u takvom stanju da ako bi sada trebalo sama sebi da pristupi, imala bi velike probleme da ispuni kriterijume, a najveći deficiti na nivou EU postoje upravo u vladavini prava i demokratiji.S jedne strane se u EU ne nazire promena socijalne politike, sa druge se u pitanjima proširenja i susedske politike EU orijentiše na učvršćivanje fronta prema Rusiji i tako stvara nove konflikte u Evropi umesto da otvara perspektive za mirna rešenja.
- Ako se na Balkanu sledi jedino cilj da se države teraju na priključenje sankcijama EU protiv Rusije, onda se te države guraju u nove podele - kaže ona, i dodaje da to nema veze sa socijalnim i demokratskim perspektivama.
Osim toga, kako naglašava, politika proširenja koja prevashodno sledi interese velikih koncerna iz Nemačke i Francuske nema budućnost.
(Tanjug)
Beograd - Austrijski diplomata Volfgang Petrič kaže da je prijem Balkana u EU moguć za deset godina.

Сага се наставља и сви чекамо дан када ће наша политика, ослоњена на оне што су иза ћошка, каже - доста

ВУЧИЋ МОГЕРИНИЈЕВОЈ: ДАЈТЕ НАМ ТАЧАН ДАТУМ УЛАСКА У ЕУ
понедељак, 03 јул 2017 15:20

Опа, значи круг се затворио. И ова влада је почела да вуче за рукав у вези пријема. Шта се у међувремену променило?
Народ у Србији је делимично скуван али је и евидентан пад поверења у ЕУ јер смо, на правди Бога док смо ,,еврофанатично чинили све", остали испаљени.
Као у шаху, преузели смо, као држава, иницијативу и у преговорима око заједнице србских општина и у преговорима око ,,приступања ЕУ".
Бриселским преговорима ипак није признато тзв Косова.Оно што имитира граничне прелазе очас посла може да се поруши.
Нису уведене санкције Русији.
Брнабићка је потез да се још активна дубока држава у САД не узрујава превише али и лака фигура за жртвовање ради добијања квалитета - ловац за топа. 

Пут свиле преко Србије поплочава се парама које нису само западњачке.
За неки дан је судбоносни сусрет Трампа и Путина који ће да нам определи будућих педесетак година.
Док то чекамо стиже вест:
PUTIN I SI PORUČILI TRAMPU : SAD da prekine vojne vežbe
04.07.2017. 17:58h 

 



Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 10:46 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

Predrag Brajovic
Па шта онда чекаш --- заложи се да нас се укине !

O. ne.
Ja sam za demokratiju, i spreman sam zbog nje da trpim.
Pa čak i tebe.

Шта да се ради --- неко је истински демократа, а неко мора да трпи.
Но, време ради за тебе - и временом ћеш да схватиш да су други и њихова права много значајнији од тебе и твојих права. Када то схватиш, нећеш морати друге да трпиш, него ће ти бити драго да постоји, поред себе самога, и неко други.
nsarski nsarski 10:46 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

U čemu je razlika u odnosu na kućne savete iz doba SFRJ? Samo možda u jednoj reči: kod nas su uglavnom bili dokoni vojni penzosi

Svima koji o ovoj temi razmišljaju preporučujem dramu "Smrt predsednika kućnog saveta" Iva Brešana. Dragulj Hrvatske/SFRJ dramaturgije.
tadejus tadejus 11:10 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

emsiemsi
волим да потражим потврду у другим људима..


što bi rekli drugovi Englezi - you have a funny way of doing it..
nikvet pn nikvet pn 13:45 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

alselone
ne vredi, konj bi do sada promenio misljenje, samo ti nastavljas sa zatrpavanjem i zapisavanjem ovog mesta.


У праву си. Отворим малопре - 22 нова коментара. Чарлијевих 8, осталих 14 седморо коментатора. Сви су рекли нешто смислено али Чарли баш ништа. Уобичајено баљезгање ко дрогирани алкос. Пропустио је још да нас извести шта је одјутрос јео, пио и какио. Кад се неко упорно трти у екипу која му културно каже: смрдиш бре брате онда тај треба да оде на купање и пресвлачење па да се врати, или да оде својим путем ако има грама личног достојанства. Не, то се овом приликом не дешава. Никаквог доприноса од њега, само црпљење менталне енергије аудиторијума. Је ли то некаква патологија или тек најобичнији недостатак кућног васпитања - немам одговор.

Чарли је смор. Афффрички удав. Немам ништа лично против њега али против оваквог дебилног понашања имам.

И не, на ово све неће се замислити нити погледати у огледало већ нешто надробити како му и доликује; прескочићу с гађењем.
emsiemsi emsiemsi 14:04 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

nikvet pn
alselone
ne vredi, konj bi do sada promenio misljenje, samo ti nastavljas sa zatrpavanjem i zapisavanjem ovog mesta.


У праву си. Отворим малопре - 22 нова коментара. Чарлијевих 8, осталих 14 седморо коментатора. Сви су рекли нешто смислено али Чарли баш ништа. Уобичајено баљезгање ко дрогирани алкос. Пропустио је још да нас извести шта је одјутрос јео, пио и какио. Кад се неко упорно трти у екипу која му културно каже: смрдиш бре брате онда тај треба да оде на купање и пресвлачење па да се врати, или да оде својим путем ако има грама личног достојанства. Не, то се овом приликом не дешава. Никаквог доприноса од њега, само црпљење менталне енергије аудиторијума. Је ли то некаква патологија или тек најобичнији недостатак кућног васпитања - немам одговор.

Чарли је смор. Афффрички удав. Немам ништа лично против њега али против оваквог дебилног понашања имам.

И не, на ово све неће се замислити нити погледати у огледало већ нешто надробити како му и доликује; прескочићу с гађењем.

Прочитао сам ово твоје без гађење, уз, чак би се могло рећи, разумевање --- типичне тлапње оних који 'припадају' екипи.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:32 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

vcucko
srdjan.pajic

Evo, ja sam juče završio popravku i farbanje poslednjeg zida na kući koji gleda na biciklističku stazu. I onda mi došlo da tamo gde se ukrštaju dekoratvne krovne daske nacrtam, šljaštećom bojom - oko.


Šta ti je totalitarna podsvest

A oko počne da skače i pišti ako locira nekog ko zna ruski


Ustvari nešto ovako (na omegino oduševljenje):



Samo sam zasrao iz prvog puta, sad čekam da se podloga osuši, pa da probam opet. Ne umem iz ruke, pogotovu dok balansiram na merdevinama sedam metara iznad zemlje, moram neki šablon da smislim i isečem na laseru, možda tako ispadne bolje?

A kome Rusi izaberu predsednika, taj se i Maše i medveda boji.




srdjan.pajic srdjan.pajic 17:43 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

emsiemsi

Прочитао сам ово твоје без гађење, уз, чак би се могло рећи, разумевање --- типичне тлапње оних који 'припадају' екипи.


Ozbiljno rizikujući da me fašisti na blogu opet proglase za jednog od njih, moram da primetim da je onih par nedelja dok si ladio jajca u moru, bilo jedno od lepših na blogu.

Ali, mimo toga, čarli, priznajem i da suzbijam instinkt da ti stanem u odbranu, kao slabijem u ovoj maloj diskusiji, i ribanju koje ti je upriličeno. To je da bih poštedeo druge blogere, pošto sam se i sam ovde ozbiljno istakao u davljenju. A i umorio sam se malo, brate, od kontriranja, i guranja glave u šrafstok, samo da bi se isprovicirala dobra šorka na blogu. Tako da si, što se kaže, ovaj put on your own.

(Milisave, jeste moja ogromna sujeta bila povređena, i sam sam napisao da krvarim, jebote, ali ti si ispao običan podmetač, i kvarnjak.)

narcis narcis 17:44 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

odštampaj na samolepljivi tapet, iseci linije, samo moraš da na svakih 5-6 cm ostaviš tapet da spaja sve površine, ima da ispadne oblično, sviđa mi se u kompletu sa piramidom i natpisom.
dobra ideja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:59 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

narcis
odštampaj na samolepljivi tapet, iseci linije, samo moraš da na svakih 5-6 cm ostaviš tapet da spaja sve površine, ima da ispadne oblično, sviđa mi se u kompletu sa piramidom i natpisom.
dobra ideja.


Ima neka folija da se kupi, možeš čak i da naručiš crtež na njoj, da ti iseku (ovo radi dosta kompanija koje kupuju lasere od moje mušterije, jer je laser keva za to), pa to onda koristiš kao šablon. To je moja gospođa koristila za neke crteže po zidovima u kući (dok je bila na birou za zapošljavanje i u dubokoj depresiji zbog toga, takvi su i crteži....). To mi je palo napamet, ali ne znam kako da sprečim podlivanje farbe jer je to malo neravna površina (daska). Tu bi verovatno bolje došla boja u spreju, pa sa tim polako, u nekoliko slojeva. Ajde, videću, ako zakenjam mogu uvek da prefabam, i to u boju koju hoću, jer nemamo HOA!
anonymous anonymous 18:08 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

vcucko
srdjan.pajic

Evo, ja sam juče završio popravku i farbanje poslednjeg zida na kući koji gleda na biciklističku stazu. I onda mi došlo da tamo gde se ukrštaju dekoratvne krovne daske nacrtam, šljaštećom bojom - oko.


Šta ti je totalitarna podsvest



A oko počne da skače i pišti ako locira nekog ko zna ruski




U prevodu na srpski - umirem od smeha .

narcis narcis 18:37 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

To mi je palo napamet, ali ne znam kako da sprečim podlivanje farbe jer je to malo neravna površina (daska).

to se valjda zove mask, odavno sam van grafike pa zaboravljam, traži da ti to naprave na neku samolepivu foliju,ima je sigurno , ili na samolepivi tapet ili nešto tako što tamo ima, a najbolje i jeste da radiš sprejom u oba slučaja . i to mogu da ti urade preko kompa da bude 100% kao na novčanici, da izvuku sve gravure .
ideja ti je fenomenalna što više razmišljam više mise sviđa.
aj pa nam okači fotke sa remekdelom kad oslikaš.
emsiemsi emsiemsi 18:56 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

srdjan.pajic
emsiemsi

Прочитао сам ово твоје без гађење, уз, чак би се могло рећи, разумевање --- типичне тлапње оних који 'припадају' екипи.


Ozbiljno rizikujući da me fašisti na blogu opet proglase za jednog od njih, moram da primetim da je onih par nedelja dok si ladio jajca u moru, bilo jedno od lepših na blogu.

Ali, mimo toga, čarli, priznajem i da suzbijam instinkt da ti stanem u odbranu, kao slabijem u ovoj maloj diskusiji, i ribanju koje ti je upriličeno. To je da bih poštedeo druge blogere, pošto sam se i sam ovde ozbiljno istakao u davljenju. A i umorio sam se malo, brate, od kontriranja, i guranja glave u šrafstok, samo da bi se isprovicirala dobra šorka na blogu. Tako da si, što se kaže, ovaj put on your own.

(Milisave, jeste moja ogromna sujeta bila povređena, i sam sam napisao da krvarim, jebote, ali ti si ispao običan podmetač, i kvarnjak.)


Захваљујем на жељи, додуше потиснутој, да браниш онога једнога којега напада чопор --- ја такве ствари знам да ценим.
Што се тиче дефиницје слаб или јак, ту би могло мало да се продискутује --- јер, углавном јачега нападају у чопору.
У сваком случају, ја знам поприлично добро да се браним када сам угрожен - то доказајуем самим својим трајањем. Можеш да ми верујеш, или не, да сам такав и у приватном животу - не дам се.
Одавно сам научио да дискриминишем (дискриминација не мора нужно да значи негативност) појаве и људе ... односно, да одвајам шкарт од добрих људи.
Поред тога, а то сам истакао мноштво пута - без обзира што необично ценим паметне људе, врхунски критеријум по којем ја валидирам људе је доброта. Не верујем да ће ти нешто значити, посебно, но - ти си за мене добар човек.
Од двојице гласнијих из чопора који је дигао халабуку на мене, један је, такође, добар човек.
alselone alselone 20:47 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

јер, углавном јачега нападају у чопору.


Mislis o sebi kao o ponosnom lavu kog napada copor hijena, jer je jaci, ali zapravo si bodljikavo prase koje smrdi i bode sve ostale pa ga teraju da se dovede u red, pa neka se vrati u savanu.
emsiemsi emsiemsi 20:55 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

alselone
јер, углавном јачега нападају у чопору.


Mislis o sebi kao o ponosnom lavu kog napada copor hijena, jer je jaci, ali zapravo si bodljikavo prase koje smrdi i bode sve ostale pa ga teraju da se dovede u red, pa neka se vrati u savanu.

Глупости !
Можда сам данас смрдио, но, чим сам дошао кући - истуширао сам се.
Успут --- зашто се толико мучиш ?
krkar krkar 20:55 12.07.2017

Hoba

Posle mi Krkar (na FB) otkrije kako se lakse love pomocu flase od soka, decije cucle i rastvora plavog kamena.


Radi li?
alselone alselone 20:59 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

Успут --- зашто се толико мучиш ?


Carli, ti si pero laka.
alselone alselone 21:01 12.07.2017

Re: Hoba

Radi li?


Imao sam samo jos 1 i po dan od kako smo to pricali, pa nisam stigao da napravim aparaturu. Ali sam zapamtio pa cu probati sigurno, posto mi je ronjenje na dah i hvatanje hobotnica glavna zanimacija na moru.
emsiemsi emsiemsi 21:13 12.07.2017

Re: Kraj radne nedelje za radni narod Pacifika

alselone
Успут --- зашто се толико мучиш ?


Carli, ti si pero laka.

Можда !
Ниси једини који тако мисли - а ни једини који се зезнуо.
На жалост, ја не могу да ти помогнем.
anonymous anonymous 01:01 08.07.2017

Bože, blagoslovi ....

tasadebeli tasadebeli 10:02 08.07.2017

Shangri-La in La-La Land

Esvirdunsgegeben! Esvirdunsgegeben!

Крај историје се одлаже до даљњег!

У потпису: Централнa комитеja преко радио Лондона (то јест, пардон, данас се то зове Слободна Еуропа и N 1 телевизија)





Можда је Омега ЛУД.

Не знам то...

Поуздано знам само да сам ја глуп. И да осим тога ништа друго и не знам.

А сасвим је јасно ко је овде од коментатора који се јављају ЗБУЊЕН.








Баш пре неки дан гледам у овом интервјуу како овај гмаз

Charles A. Kupchan, senior fellow at the Council on Foreign Relations (CFR) (ЛИНК)

упорно понавља једно те исту медијску мантру о Русији без изношења било каквих ваљаних доказа за то што говори осим што се непрестано позива на извештаје САД интелиџенс комјунити која нас, јел'те, није уопште никада слагала.

Ни за Садамово оружје за масовно уништење, ни за Рачак, ни за Сребреницу, ни за Либију, ни за Авганистан, ни за Сирију, ни за...

Неозбиљно од некога ко би ипак требало да буде озбиљан у тим стварима.

Поготово што говори о судбини милијарди и милијарди људи.

И што је синиор фелоу у том њиховом Савету.

Или је можда гмаз закључио да мантру треба понављати да бисмо је коначно усвојили и ми глупи, а да они ЗБУЊЕНИ случајно у међувремену не почну да мисле својом главом пошто онима ЛУДИМА већ не вреди да говоре јер им више не верују.






Али очи тог гмаза! Његове очи! Брате рођени!

Нема ништа у њима! Као да није људско биће!

Смрз'о сам се... Не толико од онога што он говори, него од тог његовог погледа...

Гледа ову новинарку к'о што змија гледа жабу.

Да ли баш сви они морају да имају поглед а ла Бжежински, мајку му!







П.С. - Успут!

То су пронашли у лику Слободана Милошевића.
Има индиција да је он при својим боравцима у Америци, преко једне банкарке упознао Рокфелера и касније заврбован од једне струје америчке елите.



Познавао сам човека који је седео за истим столом у једној београдској кафани са Слобом, Иваном и Буцом половином осамдесетих када је Цобе рекао:

"Па добро... Ако нико неће, онда ћу ја!"

Потом је уследило оно Нико не сме да вас бије на КиМ са Ћурувијом и осталим представницима српских надасве слободних гласила да посведоче рађању новог Вожда, барем како нам то слике из тог доба показују.
narcis narcis 20:07 08.07.2017

vreme za smeh

narcis narcis 20:09 08.07.2017

Re: vreme za smeh

propratni text
КАРТА СРБИЈЕ ПРЕ *ЛУЖИЧКОГ БОЈА* КОЈИ СЕ ОДИГРАО 806 ГОДИНЕ ПРЕ ХРИСТА,КАДА ЈЕ ПОГИНУО ПОСЛЕДЊИ СРПСКИ КРАЉ МИЛИДУХ!
СРБИ СУ ИЗГУБИЛИ БИТКУ ОД ФРАНАКА,ПОГИБИЈОМ СРПСКОГА КРАЉА,КРАЉЕВСТВО СЕ РАСПАЛО!
ЛУЖИЧКИ СРБИ ОБЕЛЕЖАВАЈУ СВАКЕ ГОДИНЕ,ГОДИШЊИЦУ БИТКЕ,КАО МИ КОСОВСКИ БОЈ.
КАРТА ЈЕ ИЗВУЧЕНА ИЗ ОКВИРА ДАНАШЊЕ ЕВРОП,НАРАВНО ДА НИСУ ПОСТОЈАЛЕ ПОЈЕДИНЕ ДРЖАВЕ ЕВРОПЕ!
Радак Миленко

G.Cross G.Cross 22:24 08.07.2017

I jopet...

Kad vidim Omegu i Filipa na istoj strani barikade setim se divnih vremena kad su Nacional Socijalisti drmali Jevropom.
tasadebeli tasadebeli 07:54 09.07.2017

Е, мој Омега

Као што и сам видиш овде у коментарима, многи од Фукујаме не видеше Хантингтона ономад када је падао Зид.

Па им је сад тешко да то признају...


IMPLICATIONS FOR THE WEST


THI S ARTICLE DOES not argue that civilization identities will
replace all other identities, that nation states will disappear, that each
civilization will become a single coherent political entity, that groups
within a civilization vdll not conflict with and even fight each other.
This paper does set forth the hypotheses that differences between civilizations
are real and important; civilization-consciousness is
increasing; conflict between civilizations wall supplant ideological
and other forms of conflict as the dominant global form of conflict;
international relations, historically a game played out within Western
civilization, vnll increasingly be de-Westernized and become a game
in which non-Western civilizations are actors and not simply objects;
successful political, security and economic international institutions
are more likely to develop within civilizations than across civilizations;
conflicts between groups in different civilizations will be more
frequent, more sustained and more violent than conflicts between
groups in the same civilization; violent conflicts between groups in
different civilizations are the most likely and most dangerous source
of escalation that could lead to global wars; the paramount axis of
world politics wall be the relations between "the West and the Rest";
the elites in some torn non-Western countries will try to make their
countries part of the West, but in most cases face major obstacles to
accomplishing this; a central focus of conflict for the immediate
future will be between the West and several Islamic-Confucian states.
This is not to advocate the desirability of conflicts between civilizations.
It is to set forth descriptive hypotheses as to what the future
maybe like. If these are plausible hypotheses, however, it is necessary
to consider their implications for Western policy. These implications
should be divided between short-term advantage and long-term
accommodation. In the short term it is clearly in the interest of the
West to promote greater cooperation and unity wdthin its own civi-
lization, particularly between its European and North American
components; to incorporate into the West societies in Eastern
Europe and Latin America whose cultures are close to those of the
West; to promote and maintain cooperative relations with Russia and
Japan; to prevent escalation of local inter-civilization conflicts into
major inter-civilization wars; to limit the expansion of the military
strength of Confucian and Islamic states; to moderate the reduction
of Western military capabilities and maintain military superiority in
East and Southwest Asia; to exploit differences and conflicts among
Confucian and Islamic states; to support in other civilizations groups
sympathetic to Western values and interests; to strengthen international
institutions that reflect and legitimate Western interests and
values and to promote the involvement of non-Western states in
those institutions.

In the longer term other measures would be called for. Western
civilization is both Western and modern. Non-Western civilizations
have attempted to become modern without becoming Western. To
date only Japan has fully succeeded in this quest. Non-Western civilizations
wiU continue to attempt to acquire the wealth, technology,
skills, machines and weapons that are part of being modern. They
will also attempt to reconcile this modernity with their traditional
culture and values. Their economic and military strength relative to
the West will increase. Hence the West vdll increasingly have to
accommodate these non-Western modern civilizations whose power
approaches that of the West but whose values and interests differ
signiflcantly from those of the West. This will require the West to
maintain the economic and military power necessary to protect its
interests in relation to these civilizations. It will also, however, require
the West to develop a more profound understanding of the basic religious
and philosophical assumptions underlying other civilizations
and the ways in which people in those civilizations see their interests.
It will require an effort to identify elements of commonality between
Western and other civilizations. For the relevant future, there will be
no universal civilization, but instead a world of different civilizations,
each of which will have to learn to coexist vsdth the others.



(FOREIGN AFFAIRS, 1993 - ЛИНК)
omega68 omega68 08:27 09.07.2017

Re: Е, мој Омега

kao što rekoh u inicijalnom tekstu, evo potvrde:

Pišе: Brаnkо Pavlović

Do skoro је 4. јul u svеtu biо pоznаt kао Dаn držаvnоsti SАD, аli оd оvоg 4. јulа 2017. gоdinе bićе pоznаt kао dаtum оd kаdа su Kinа i Rusiја pоtpunо usаglаsilе svоје mеđunаrоdnе оdnоsе i еkоnоmskе pоlitikе i оdlučilе dа ubudućе nаstupајu zајеdnо.

Kаdа tаkо sаglеdаmо činjеnicе, оndа је nа dеlu nоvа supеrsilа, kоја u pоtpunоsti mоžе dа pаrirа SАD, а u nеkim sеgmеntimа, kао rеcimо vојnоm, је vеć sаdа dirеktnо mоćniја оd SАD.

Sа tаkо usаglаšеnim pоlitikаmа, čiјi stеpеn је dаlеkо vеći nеgо izmеđu držаvа ЕU (ЕU imа zајеdničku birоkrаtiјu kоја јој је čist bаlаst, аli suštinski nеmа zајеdničkе stаvоvе о vаžnim pitаnjimа, а nаrоčitо nеmа оpеrаtivnе оdgоvоrе zа gоrućе prоblеmе ЕU), Kinа i Rusiја ćе nаstupiti nа sаmitu G 20 u Nеmаčkој.
Umеstо BRICS-а, kојi је izglеdао kао аltеrnаtivа sаmоvоlјi Аmеrikе, mnоgо bržе, funkciоnаlniје i dеlоtvоrniје nаstао је sаvеz Kinе i Rusiје, pоslе kоgа višе ništа niје i nеćе biti istо u svеtu. Nаrаvnо, i sаm BRICS ćе nаstаviti dа rаstе i prеrаstа u еfikаsniјu grupаciјu držаvа, аli vrеmе оptеrеćеnо visоkim rizicimа i vеlikim stеpеnоm аgrеsivnоsti Аmеrikе zаhtеvаlо је brži i оdlučniјi оdgоvоr. Тrаžili stе – dоbili stе.

Strаtеškа grеškа Аmеrikе је biо držаvni udаr u Ukrајini 2014. gоdinе i svе štо је kаsniје iz tоgа slеdilо. Kаdа kаžеm grеškа, оndа mislim pоsmаtrаnо iz uglа оnоg dеlа SАD kојi hоćе dа nеоmеđеnо vlаdа svеtоm.

Nа prvi pоglеd, udаrоm u Kiјеvu је dеstаbilizоvаnа Rusiја i оtvоrеn је nоvi јаz izmеđu ЕU i Rusiје, štо је svе bilо nа ruku SАD, аli је pоtcеnjеnа prоniclјivоst Kinе u dаtој situаciјi. Оčiglеdnо sе mislilо dа ćе sе Kinа pоvеsti zа nеkim dnеvnim kоristimа u sаrаdnji sа Zаpаdоm, nа štеtu Rusiје. Меđutim, Kinа је оd pоčеtkа ukrајinskе krizе strаtеški mudrо pоbоlјšаvаlа оdnоsе sа Rusiјоm, kао priоritеt svоје spоlјnе pоlitikе. Isprаvnо rаzumеvајući dа аkо pаdnе Rusiја, оndа је Kinа slеdеćа zа оdstrеl.
Мukе krоz kоје је Rusiја prоšlа u prеthоdnе tri gоdinе, zlа krv izmеđu ЕU i Rusiје kоја је iz Vаšingtоnа pоsејаnа i istinе rаdi оbеručkе prihvаćеnа i u Nеmаčkој i u Frаncuskој (о Britаniјi nе trеbа trоšiti rеči), su mаlе nаdоknаdе zа uspоstаvlјаnjе оvе i оvаkvе sаrаdnjе Rusiје i Kinе.

Nајgоrа stvаr kоја је vlаdаоcimа iz SАD mоglа dа sе dоgоdi је uprаvо оvо štо im sе dоgоdilо u оdnоsimа Kinе i Rusiје, а štо је dоbilо svојu svеоbuhvаtnu i svеčаnu fоrmu 4. јulа 2017. gоdinе.

Dо izbоrа zа prеdsеdnikа Rusiје u mаrtu 2018. gоdinе јоš ćе sе prаviti i u Vаšingtоnu i u Bеrlinu dа је „svе pоd kоntrоlоm“, а оndа ćе pоčеti dа sе pаrа tа nеprirоdnа vеzа SАD i Nеmаčkе, pа оndа nаsilnо nаmеtnutа dоminаciја Nеmаčkе u оdnоsu nа drugе vоdеćе držаvе ЕU. Zаtо štо im је sаvеzоm sа Rusiјоm Kinа u znаčајnој mеri prеuzеlа vаžnа tržištа u Rusiјi. Kао štо је izgrаdnjа brzih prugа, nа primеr. Ili vеlikоg аviоnа i hеlikоptеrа zа civilni sаоbrаćај.

Kоd žеlеznicе su brzi vоzоvi Nеmаčkе i Frаncuskе оsuđеni nа gubitаk tržišnе utаkmicе sа kinеskim brzim vоzоm, kоd аviоnа ćе tо pоtisnuti vrеmеnоm i Bоing i Еrbаs sа tržištа Kinе, kао dаlеkо nајvеćеg tržištа nоvih vеlikih аviоnа, а kоd hеlikоptеrа su sа Zаpаdа mоgli sа Rusimа dа rаzviјu tај kоncеpt.
Kоd nаs је 4. јul biо Dаn ustаnkа u Drugоm svеtskоm rаtu. Аli, sаdа pоnоvо dоbiјаmо rаzlоg dа slаvimо tај dаtum.

U znаk sеćаnjа nа slаmаnjе аmеričkоg intеrvеnciоnizmа u svеtu kоје је оbnаrоdоvаnо 2017. u Моskvi.


Tako da je sasvim razumljiv očaj koji je zahvatio amrerofile, globalofile, korisne idiote korporacija i banaka i ostalu gamad.
Trolovi su tu da malo zamagle stvari i da skrenu pogled u drugu stranu kako ne bismo videli činjenice.
A one su neumoljive.
P.S.
Nego, nema im ga guru,tzv. gurica, ona drugarica koja kaže ,,idemo na pp da se ne lože drugari'' :)))))
vishnja92 vishnja92 23:44 09.07.2017

sve je isto,

osim sto su neki prestali da glume
(izuzimam Alselonea kao domacina)

prebac iz 31. u naprimer 35.godinu proslog veka. videcemo mi jos svasta, deco.
blogovatelj blogovatelj 07:18 10.07.2017

Re: sve je isto,

prebac iz 31. u naprimer 35.godinu proslog veka. videcemo mi jos svasta, deco.


tasadebeli tasadebeli 07:37 10.07.2017

Re: sve je isto,

Само се мењају боје Канваса кроз поједине "револуције"?

Да, у праву сте. Све је исто...

Па онда опет 5. октобар.

Па опет; Доле тирани, живела демократија!

Само џабе све то... Године нам иду у старост, не иду обратно, у младос'...

(Сад се сетих оних баба и деда на протестима после последњих избора који су дошли да замене унуке који не могу тренутно да протестују због студентског распуста за ускршње празнике.)

Можемо да идемо на стотине пластичних операција... Младос' нећемо вратити.

Нема везе, наћи ће се неке нове Срђе, Ивани, Владе, Ненади,...

И Хомени, наравно, да издају под кирију своје станове у центру Бгд. покрету отпора. То ионако Сорош плаћа, па што да не...

А демократију немамо шта ни да враћамо. Никада нисмо ни дошли до ње, само се фукара у међувремену обогатила продајући нам приче о демократији, приватизацији, транзицији, Европској унији,... све делећи савете около да коме је до морала, нека иде у цркву јер шта фали Макијавелију.







Бизнис је бизнис. Али фер, зар не?






Ова моја православна и патриЈотска.
alselone alselone 15:22 11.07.2017

Fun fact #1

U Nišu na aerodromu ne postoji bankomat.

Jebomamu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:44 11.07.2017

Re: Fun fact #1

alselone
U Nišu na aerodromu ne postoji bankomat.

Jebomamu.


Jebote, ja nisam znao ni da postoji aerodrom u Nišu (osim onog valjda vojnog).
narcis narcis 11:43 12.07.2017

Re: Fun fact #1

srdjan.pajic
alselone
U Nišu na aerodromu ne postoji bankomat.

Jebomamu.


Jebote, ja nisam znao ni da postoji aerodrom u Nišu (osim onog valjda vojnog).

uopšte me ne čudi, šta će nama bankomat.
paitju ne radi aerodrom nego razbija, ako ne ne bonbarduju beogradžani za neku godinu imada budemo vodeći aerodrom na balkanu a i šire.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:50 12.07.2017

Re: Fun fact #1

za neku godinu imada budemo vodeći aerodrom na balkanu a i šire.


Niška braćo, ja vam to od sveg srca želim (bez trunke ironije, ili nedajbože sarkazma)!

I one pijane Ruse da isterate tamo iz onih baraka, ili da im se lepo daju turističke vize na po 30 dana maksimum, pa posle kući, na obnovu, kao ostatku sveta, a na da palamude i špijuniraju pošten svet okolo. Vi ste sad američka gubernija, to je jasno, ostali mogu da ga duvaju!

(zezam se, bre, neka ih, meni ne smetaju ni najmanje).
vcucko vcucko 19:33 12.07.2017

Re: Fun fact #1

narcis

uopšte me ne čudi, šta će nama bankomat.

Pa dobro, mmmjbm, bankomate valjda postavljaju poslovne banke (ili bi tako bar trebalo da bude). U prevodu: ako banka (ili više njih) proceni da joj se isplati, postaviće sokoćalo tamo i obezbediće nekog da dotura novac i traku, radi servis.
Ne mislim nužno na tvoj upis, ali već me ozbiljno nervira taj stav: vidi ne valja ovo, fali ono, ua ne valja ništa, a stvar na nivou rerenta prodaje u Intezi/Rajfajzenu/Zberu bemliga koje banke postoje.
Takvim stavom se samo nameštaju ziceri vlasti. Već vidim AV-a kako onako zadihan i zabrinut organizuje sastanak na pisti aerodroma, viče na šefove filijala banaka u Niš, postavlja rok do sutra ujutro, rtvpink direktno prenosi, a rejting skače.
A (ne nužno) ti ćesepitaš zašto
alselone alselone 20:34 12.07.2017

Re: Fun fact #1

vidi ne valja ovo, fali ono, ua ne valja ništa, a stvar na nivou rerenta prodaje u Intezi/Rajfajzenu/Zberu bemliga koje banke postoje.


Pa nije valjda samo do banke, moze i aerodrom da ih stimulise da stave bankomat. Ovako sletis, treba ti kes za taksi, za klopu, za stagod - e oces stojka, moras da ides tamo do Tempa da podignes pare.

A u Tempu ima 2 bankomata iako primaju kartice. Kakvi su ti referenti, nemaju pojma.
alselone alselone 20:40 12.07.2017

Re: Fun fact #1

narcis
srdjan.pajic
alselone
U Nišu na aerodromu ne postoji bankomat.

Jebomamu.


Jebote, ja nisam znao ni da postoji aerodrom u Nišu (osim onog valjda vojnog).

uopšte me ne čudi, šta će nama bankomat.
paitju ne radi aerodrom nego razbija, ako ne ne bonbarduju beogradžani za neku godinu imada budemo vodeći aerodrom na balkanu a i šire.


Smucao sam se malo po onim tvojim krajevima. Babin zub, Temska, Balta Berilovac itd. Bas lep kraj. Vanredno prijatni domacini. Kao kod rodjaka da smo bili.

A i kraj malo ozivljava sto me je prijatno iznenadilo. Znam da je kraj bio prilicno mrtav, ali sada se lepo gradi. I to samo zbog skijalista koje je napravljeno. Dobar primer kako drzava moze ciljanim ulaganjem da podstakne malu privredu.

Neko mi je spominjao kako su losi putevi, mislim da je Krkar bio. Putevi uopste vise nisu losi, sta vise prilicno su dobri za ovako ruralan kraj. Ima samo jedna deonica losa ali i nju trenutno rade pa ce vec za koju nedelju da buce ceo kraj lepo povezan putevima.
vcucko vcucko 21:14 12.07.2017

Re: Fun fact #1

alselone


Pa nije valjda samo do banke, moze i aerodrom da ih stimulise da stave bankomat.

Opet nivo referenta. Aerodromskog. Za nešto (marketing? finansijsku operativu? uostalom boli me q da razmišljam o sistematizaciji radnih mesta na Aerodromu Niš).
Ponjimaješ?
vcucko vcucko 21:40 12.07.2017

Re: Fun fact #1

alselone

Smucao sam se malo po onim tvojim krajevima. Babin zub, Temska, Balta Berilovac itd. Bas lep kraj. Vanredno prijatni domacini. Kao kod rodjaka da smo bili.

A i kraj malo ozivljava sto me je prijatno iznenadilo. Znam da je kraj bio prilicno mrtav, ali sada se lepo gradi. I to samo zbog skijalista koje je napravljeno. Dobar primer kako drzava moze ciljanim ulaganjem da podstakne malu privredu.

Neko mi je spominjao kako su losi putevi, mislim da je Krkar bio. Putevi uopste vise nisu losi, sta vise prilicno su dobri za ovako ruralan kraj. Ima samo jedna deonica losa ali i nju trenutno rade pa ce vec za koju nedelju da buce ceo kraj lepo povezan putevima.

Pre neku godinu bili u Niš, likvidacija magacina Apelovac, zatim produžili istim poslom za auto-kamp Ljubičevac (to je malo nizvodno od Đerdapa, ko zna, da sad ne objašnjavam). Prešli 700+ km, vratili se obnoć. Ubi me, ako smo posle Niša, a pre Požarevca u povratku sreli i videli 20 ljudi. Od toga desetak u Zaječaru, 5-6 u Negotinu, ostalo negde usput, ono čovek posle 50 km, ura. Radni dan popodne-veče. Sela prazna, kuće zatarabljene, nigde nikog. Ni kučeta da protrči. Pazi kad nije bilo nijedne kafane usput, da potrošimo dnevnicu, nešto pojedemo, dođemo sebi. Ništa.
Ono, naravno da je dobar put kad ga niko ne koristi. A iskreno želim da verujem u ovo što si napisao.
alselone alselone 22:04 12.07.2017

Re: Fun fact #1

A iskreno želim da verujem u ovo što si napisao.

Ko zeli da poseti Staru planinu ja sam vise nego spreman da preporucim gde smo bili. To je najmanje sto mogu za ovoliko gostoprimstvo.

narcis narcis 00:38 13.07.2017

Re: Fun fact #1

Smucao sam se malo po onim tvojim krajevima. Babin zub, Temska, Balta Berilovac itd. Bas lep kraj. Vanredno prijatni domacini. Kao kod rodjaka da smo bili.

dobro to su uglavnom bugarski krajevi , to što si naišo na ljude zahvali tome što je leto pa su došli da ga provedu po svojim selima, znam za selo , šainovi tu je temska i obaj manastir blizu, ono nema nikog da stalno živi, pola živi u beograd pola u niš, tri četiri starca prezime. i to pre deset godine , sad ne verujem da ima ikog zimi.

što se tiče aerodroma, bate kakva nam je uparva i to je dobro, nego sreća da ima mnogo ljudi kojjima e niški aerodrom prihvatljiviji od beogradskog pa su grdni otvorili linije, ovi se fale da je njihova zasluga qrac, samoto što je niš na dobrom mestu , bliži svima od beogrda zato i ima toliki broj putnika a ne zahvaljujući seljacima i - kromanjolcima od političara. ali eto imaš takve propuste, meni je neshvatljivo da nema bankomat, ono baš nerazumno, ali to zavisi od političara zato ga i nema. sad lepo je što kažeš za puteve ja a tu stranu odavno više nemam razlog da jrećem, ni do aviona nisam godinama bio, avion je na ulaz u klisuru sa pirotske strane, ko zna dal još uvek stoji.
alselone alselone 06:00 13.07.2017

Re: Fun fact #1

dobro to su uglavnom bugarski krajevi , to što si naišo na ljude zahvali tome što je leto pa su došli da ga provedu po svojim selima, znam za selo , šainovi tu je temska i obaj manastir blizu, ono nema nikog da stalno živi, pola živi u beograd pola u niš, tri četiri starca prezime. i to pre deset godine , sad ne verujem da ima ikog zimi.


Da, bili smo i u manastiru, kupili smo onaj melem od kom se prica, pa da mazem celu sto je pocela da se guli posle mora pa izgledam kao da sam prelezao tifus posle albanske golgote.

Vidim da su sela bas siromasna i mahom napustena. Cini mi se da su imanja dosta manja nego po zapadnoj Srbiji. Siromasan kraj.

Ali je hrana bila super. Sve domace, sve sveze, meso, mleko, sir. Za bebu su nam svako vece spremali flasicu mleka, pola kozije, pola ovcije. Bas su se trudili. I lepo pricamo, sve ih razumem, dok ne dodje komsija. Onda kada se svicuju na svoj dijalekat, covece, kao da sam se teleportovao u drugu drzavu.

niccolo niccolo 08:10 13.07.2017

Re: Fun fact #1


Ko zeli da poseti Staru planinu ja sam vise nego spreman da preporucim gde smo bili.

Pa preporuči čoveče, šta čekaš, neće se baci...
narcis narcis 09:07 13.07.2017

Re: Fun fact #1

Vidim da su sela bas siromasna i mahom napustena. Cini mi se da su imanja dosta manja nego po zapadnoj Srbiji. Siromasan kraj.

to je oduvek bio siromašan- pečalbarski kraj, plus su ga bugari svako malo satirali. što se tiče jezika, tu se i ja teško snalazim.
sve je to stanovništvo pobeglo po beogradi nišovi i ostale srpske palanće soro su pokazivali neka sela gde više nema nikog ili manje od deset ljudi.
što nije problem jer je i na svvetskom nivou tendencija da se ljudi okupljaju u gradove, skoro pre šes-pet godine je na svetskom nivou postavljeno da je se prelomilo i da više od polovine čovečanstva živi po gradovima, ovde je samo još dodata i naša situacija da se cela južna i istočna srbija prazniu beograd, i iz niš se ljudi sele u beograd, firme se prenose u beograd. uskoro će svi da postanemo beograđani.
a taj istočni deo bi mogo da postane kalifornija organske hrane za srbiju. video si i sam da je taj deo srbije najmanje zagađen industrijalizacijom.
to da ima, ko što nema ko da organizuje pa pošto su to idealni stočarski krajevi i da se proizvodi organsko meso mleko i sirevi, ono ko pre sto godine, pastirče stado s krave, ovce koze, Iphone pod mišku, lap top na leđa i u planinu na ispašu , pare duzmu na one budale što vole da plaćaju porez na budalu. video si prirodu, sa uvedu organski turizam pare da namlatu, a daleko od beograd, kad bi mogli da povuču staru planinu kod borču -ovču to bi bilo puno sa hoteli, al neće stara planina da se sama odvuče
narcis narcis 09:10 13.07.2017

Re: Fun fact #1

Pa dobro, mmmjbm, bankomate valjda postavljaju poslovne banke (ili bi tako bar trebalo da bude)

mabe cucko da vidš kaki buzdovani vode niš sve bi ti bilo jasno. to bre bate i za moj nivo neobrazovano i nepismeno, maju oni svi diplome i svedočanstva al brate kad im uhvatiš pogled tuga te obuzme.
emsiemsi emsiemsi 11:20 13.07.2017

Re: Fun fact #1

narcis
Vidim da su sela bas siromasna i mahom napustena. Cini mi se da su imanja dosta manja nego po zapadnoj Srbiji. Siromasan kraj.

to je oduvek bio siromašan- pečalbarski kraj, plus su ga bugari svako malo satirali. što se tiče jezika, tu se i ja teško snalazim.
sve je to stanovništvo pobeglo po beogradi nišovi i ostale srpske palanće soro su pokazivali neka sela gde više nema nikog ili manje od deset ljudi.
što nije problem jer je i na svvetskom nivou tendencija da se ljudi okupljaju u gradove, skoro pre šes-pet godine je na svetskom nivou postavljeno da je se prelomilo i da više od polovine čovečanstva živi po gradovima, ovde je samo još dodata i naša situacija da se cela južna i istočna srbija prazniu beograd, i iz niš se ljudi sele u beograd, firme se prenose u beograd. uskoro će svi da postanemo beograđani.
a taj istočni deo bi mogo da postane kalifornija organske hrane za srbiju. video si i sam da je taj deo srbije najmanje zagađen industrijalizacijom.
to da ima, ko što nema ko da organizuje pa pošto su to idealni stočarski krajevi i da se proizvodi organsko meso mleko i sirevi, ono ko pre sto godine, pastirče stado s krave, ovce koze, Iphone pod mišku, lap top na leđa i u planinu na ispašu , pare duzmu na one budale što vole da plaćaju porez na budalu. video si prirodu, sa uvedu organski turizam pare da namlatu, a daleko od beograd, kad bi mogli da povuču staru planinu kod borču -ovču to bi bilo puno sa hoteli, al neće stara planina da se sama odvuče

Познајем неколико људи из југоисточне Србије --- и сви до једнога су изузетна техничка интелигенција. На несрећу, мало их се задржало у Србији - сада смо на вези преко Скајпа - на жалост.
g.radicevic g.radicevic 11:38 13.07.2017

Re: Fun fact #1

I lepo pricamo, sve ih razumem, dok ne dodje komsija.


jbg, ja sam privremeni stanovnik Pirota (ponedeljak-petak),( sa manjim i većim pauzama zbog poseta egzotičnim predelima Gruzije), više od četiri godine, i nič ne razbiram pirotski. Njihova tradicionalna škrtost se ogleda i u korišćenju malog broja slova u rečima. Ovde ti je dovoljno da kažeš ''kuo'' i pitao si onog drugog sve što te zanima, a on ti odgovara sa ''e'' i sve ti je odgovorio. Caka je u dužini i akcentovanju tog e. Pored pirotskog jezika, postoje i pirotski saobraćajni propisi, to se sa manje i više muke uglavnom da naučiti.

i peglana kobasica ofkors
g.radicevic g.radicevic 11:41 13.07.2017

Re: Fun fact #1

Babin zub, Temska, Balta Berilovac itd.

posebno su daroviti u davanju imena selima, pa tako ima Crnoklište, Moklište, Poganovo, Dojkinac....
emsiemsi emsiemsi 12:46 13.07.2017

Re: Fun fact #1

g.radicevic
I lepo pricamo, sve ih razumem, dok ne dodje komsija.


jbg, ja sam privremeni stanovnik Pirota (ponedeljak-petak),( sa manjim i većim pauzama zbog poseta egzotičnim predelima Gruzije), više od četiri godine, i nič ne razbiram pirotski. Njihova tradicionalna škrtost se ogleda i u korišćenju malog broja slova u rečima. Ovde ti je dovoljno da kažeš ''kuo'' i pitao si onog drugog sve što te zanima, a on ti odgovara sa ''e'' i sve ti je odgovorio. Caka je u dužini i akcentovanju tog e. Pored pirotskog jezika, postoje i pirotski saobraćajni propisi, to se sa manje i više muke uglavnom da naučiti.

i peglana kobasica ofkors

Мислим да слично причају и Далматинци - ако се она њихова галама може тако дефинисати.
Истина они користе осим слова е и слово а --- ееее, ааааа, еееее, и тако у круг.
alselone alselone 13:23 13.07.2017

Re: Fun fact #1

Ponjimaješ?


Ne, zato sto to nije stvar referenta kako ti potenciras, nego stvar uprave aerodroma. To je medjunarodni aerodrom koji nema bankomat. To je suludo, koliko god ti zeleo da svedes problem na nebitan i na stvar jednog referenta. Normalna uprava bi to morala da primeti i resi.
alselone alselone 13:24 13.07.2017

Re: Fun fact #1

Crnoklište, Moklište, Poganovo, Dojkinac....


Dva sela su nama posebno bila draga, to su Okruglica i Debelica. Tako smo zvali nasu bebu kad je bila bas mala beba.
alselone alselone 13:31 13.07.2017

Re: Fun fact #1

egzotičnim predelima Gruzije


Pisi nekad o ovome, covece.
vcucko vcucko 13:59 13.07.2017

Re: Fun fact #1

alselone
Ponjimaješ?


Ne, zato sto to nije stvar referenta kako ti potenciras, nego stvar uprave aerodroma. To je medjunarodni aerodrom koji nema bankomat. To je suludo, koliko god ti zeleo da svedes problem na nebitan i na stvar jednog referenta. Normalna uprava bi to morala da primeti i resi.

Ama ne želim ja da svedem ništa, ni na šta. Samo primećujem šta bi bilo normalno, u Niš i u Kočabambi.
Referent - uprava, pa zajedno sede par metara jedni od drugih. Ako ne vide problem, znači da su retardirani. Ako vide, a ne mogu ili ne znaju ili ne smeju da reše .ebeni bankomat bez da im neko odozgo to kaže, onda neka se izvole samoubiti. I oni i svi u krugu kilometar oko njih.
Onda i zaslužuju realnost u kojoj žive, svi zajedno.
alselone alselone 14:10 13.07.2017

Re: Fun fact #1

E, tako vec da. :)
narcis narcis 17:23 13.07.2017

Re: Fun fact #1

onda neka se izvole samoubiti. I oni i svi u krugu kilometar oko njih

malo kume kilometar,to ispod 1500 kilometra ne treba se ni priča.
narcis narcis 17:26 13.07.2017

Re: Fun fact #1

Ovde ti je dovoljno da kažeš ''kuo'' i pitao si onog drugog sve što te zanima, a on ti odgovara sa ''e'' i sve ti je odgovorio.

to je osobina svih i južnjaka i jugoistočnih, naglasak je bitan, sadržaj se zna, čemu gubiti vreme na pričanje.
anonymous anonymous 17:39 12.07.2017

Kome smeta .....

.... .Emsiemsi.....

Meni ne .

A ni ostali.... Često prozivani.

Jer jednostavno ....ne prave štetu.

Za razliku od mnogih drugih, ignoranata koji se upuštaju u komentarisanje gotovo svega, sa pola mozga, ubedjeni da nešto znaju o onome o čemu zapravo ništa ne znaju.

Ali i to je njihovo pravo, kao što je i pravo Emsija da napiše :

...Saglasan.

Da je više takvih,to bi možda stvarno bio problem.

Ovako - njegov pristup, kao jedinstven,ostaje podnošljiv i ponekad ....simpatičan.


I na kraju .....Jebote patak.

I ja bih voleo da na blogu ima više ozbiljnijih komentara i sagovornika.

Nažalost, ta vrsta kao da polako izumire.



plausibel plausibel 17:45 12.07.2017

Re: Kome smeta .....

Ne znam, ja volim Garavi sokak.

:)
anonymous anonymous 18:10 12.07.2017

Re: Kome smeta .....

plausibel
Ne znam, ja volim Garavi sokak.

:)


A ja volim ....





link

plausibel plausibel 18:40 12.07.2017

Re: Kome smeta .....

Uporedih skoro nebo nad Srbijom sa spuštenim trudničkim stomakom, a daaleekoo tamo horizont. Ne vidim ga. Sve toplo. Mirisno. Ono nebo blizu. I zemlja ti znana, već viđena, nekad davno.

Mnogo, mnogo dobru emociju mi izaziva taj prelazak granice i ulazak u Srbiju. Graničari neki fini, dostojanstveni. Kažu “Dobro veče”, kao Bajaga.

:)

I Garavi sokak ide uz tu lako izazvanu emociju i geografiju.


p.s. O novom, mutiranom, fašizmu sam pisala ovde prije ca dvije godine..
mesan mesan 21:11 12.07.2017

Re: Kome smeta .....

anonymous

Za razliku od mnogih drugih, ignoranata koji se upuštaju u komentarisanje gotovo svega, sa pola mozga, ubedjeni da nešto znaju o onome o čemu zapravo ništa ne znaju.


anonymous 18:12 20.04.2017

Pojedinac koji se ne vakciniše ne može nikako da ugrozi onog drugog koji ima suprotan stav, već samo onog koji je njegov istomišljenik i sa njim deli isti rizik.


anonymous anonymous 22:15 12.07.2017

Re: Kome smeta .....


mesan
22:11 12.07.2017
Re: Kome smeta .....


Ako si želeo da kažeš da i ja spadam među one koji komentarišu "sa pola mozga" nemam ništa protiv.

Ali time nisi osporio moj prethodni izkaz.
plausibel plausibel 07:04 13.07.2017

Re: Kome smeta .....

Ali time nisi osporio moj prethodni izkaz.



(In the Mouth of Madness - John Carpenter, 1994)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana