Društvo| Kultura| Lingvistika| Literatura| Mediji

Tišina tamo!

tasadebeli RSS / 09.07.2017. u 00:00

Прво смо живели у добу прећуткивања.

Па смо онда ушли у доба ућуткивања.

Да ли смо сада, када смо све видели и чули, омирисали и куснули, додирнули и осетили, дошли до доба ћутања?

Није ли можда дошло доба у којем треба слушати другог и још више ослушкивати самог себе уместо да говоримо или тек производимо буку оглашавајући се?

Само... Да једна ствар овде буде јасна.

Ћутање и тишина никако нису исто. Никако.

 


"У крајњој линији, можемо се запитати шта је стварно опасно и претеће у потенцијалном ћутању, које се будући препознато као право, представља као привилегија оних који имају слободу да га користе? Можемо ли се на трагу Дериде запитати зар само утемељење овог права не упућује истовремено не само на његово ограничење, већ и на парадоксалну позицију онога који га установљује али би некако више волео да се оно не упражњава?

Коначно, стављање у погон права на ћутање као интегралног или чак централног дела политичке праксе у демократском друштву, може представљати директан изазов политичарима на власти и друштвеној елити уопште, ненавиклим на слушање и потпуно фамилијаризованим са привилегованом позицијом свог дискурса."

„Коначно, није ли ћутање као избор, имајући у виду обесмишљеност јавног простора, једини начин да се не учествује у својеврсној производњи буке? Није ли оно, упркос хорским оптужбама за дефетизам и неодговорност интелектуалаца, управо последња одбрана могућности отпора свеопштој културној патологији која, упркос својеврсној принуди умрежавања, опозива концепт заједнице као хоризонт смисла?"

 


 

 

 

 knjiga_o_cutanju_v.jpg 


Садржај:
I део
1. Гласно доба
2. Проблем буке
3. Тишина и ћутање
4. Елоквентна ћутња
5. Димензије ћутања
6. Неизрециво
7. Прећутно
8. Ћутање, молитва и медитација

II део
1. Комуникација, моћ и утицај
2. Комуникација и насиље
3. Право на ћутање
4. Политике ућуткивања
5. Аутоцензура, цензура и политичка коректност
6. Спољашњи и унутрашњи модуси ућуткивања
7. Инструменти ућуткивања
8. Индустрија трача
9. Остракизам
10. Ћутање, памћење, заборављање
11. Ућуткани

 



Komentari (101)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

tasadebeli tasadebeli 00:02 09.07.2017

Тастер

amika amika 07:33 09.07.2017

Ћутање народа

- Шта се ради у народу?
- Гунђају.
- Гунђају? Добро је.

- Шта има ново у народу?
- Нема ништа. Ћуте.
- Ћуте?
- Вала, баш ћуте... Више ни не гунђају.
- Не гунђају? Аух! Попуштај, одмах попуштај!

"Да ли ће се и најмудрији глас чути када сви лармају? Има ли смисла очекивати да ћете бити саслушани када сви верују да имају шта да кажу?"
tasadebeli tasadebeli 07:48 09.07.2017

Re: Ћутање народа

amika

Ћутање народа
- Шта се ради у народу?
- Гунђају.
- Гунђају? Добро је.

- Шта има ново у народу?
- Нема ништа. Ћуте.
- Ћуте?
- Вала, баш ћуте... Више ни не гунђају.
- Не гунђају? Аух! Попуштај, одмах попуштај!




Коџо, Коџо, мудри Коџо!



А кажу нам, Коџа био неписмен...

Бити образован, интелигентан и обавештен никако није исто што и бити мудар.

То сам ја закључио са ових моји 53 године гледајући сав овај лепи, весели, шарени свет око себе.

Шта ти мислиш о томе, друже мој Амика?


"Да ли ће се и најмудрији глас чути када сви лармају? Има ли смисла очекивати да ћете бити саслушани када сви верују да имају шта да кажу?"






То и јесте циљ толике ларме.

Да се не чује она права реч у свему овоме у чему живимо, а која нем је изгледа сада већ постала неопходна.
eloy eloy 10:38 09.07.2017

Re: Ћутање народа


Jedno je sigurno. Vučić jako dobro zna kako se igra ova igranka i polazi mu za rukom. ,,Dobru školu je izučio,, pa i učitelje prevazišao što se i očekuje od učenika - jel tako prosvetni ?

Ovo je ipak samo kinematografija i umetničke slobode.





Sve što je valjalo otišlo je po belom svetu i jave nam se često ovde na blogu da nas ukore

eloy eloy 11:00 09.07.2017

Re:carstvo zemaljsko vs nebesko


Коџо, Коџо, мудри Коџо!
А кажу нам, Коџа био неписмен...
Бити образован, интелигентан и обавештен никако није исто што и бити мудар.




tasadebeli tasadebeli 19:32 09.07.2017

Re: Ћутање народа

eloy


Dobru školu je izučio,, pa i učitelje prevazišao što se i očekuje od učenika - jel tako prosvetni ?



Јес, добро му иде...

Ал' има тај још да учи, није до сада стигао ни до мале матуре.


"Ka budućem ustavu Srbije" - ЛИНК



eloy eloy 20:06 09.07.2017

Re: Ћутање народа



Јес, добро му иде...

Ал' има тај још да учи, није до сада стигао ни до мале матуре.


Ne znam do koje mature je ko stigo al svaki dan gledam na Savi i Dunavu ove što im loše ide. Toliko napaćenog sveta na jahtama da te srce zaboli. A tek u džipovima, na splav-kućicama, u kafićima. Dođi jedan dan da ih zajedno sažaljevamo. U tišini naravno.

Ps Ne kaže se tišina tamo nego tihuj tamo.



tasadebeli tasadebeli 20:13 09.07.2017

Re: Ћутање народа

eloy

Ne znam do koje mature je ko stigo al svaki dan gledam na Savi i Dunavu ove što im loše ide. Toliko napaćenog sveta na jahtama da te srce zaboli. A tek u džipovima, na splav-kućicama, u kafićima. Dođi jedan dan da ih zajedno sažaljevamo. U tišini naravno.



Је л' смем ја само једном да изговорим оно што је рекао Љуба Поповић гледајући Београџане како џогирају по Ушћу:

"Ц, ц, ц, шта све неће људи да ураде само да би умрли здрави!"


Ne kaže se tišina tamo nego tihuj tamo.





То!

Права реч!
eloy eloy 20:24 09.07.2017

Re: Ћутање народа

Је л' смем ја само једном да изговорим оно што је рекао Љуба Поповић гледајући Београџане како џогирају по Ушћу:

"Ц, ц, ц, шта све неће људи да ураде само да би умрли здрави!"


Najkraće moguće. Živi se ovde još uvek dobro. Zato je tišina.
tasadebeli tasadebeli 20:33 09.07.2017

Re: Ћутање народа

eloy
Је л' смем ја само једном да изговорим оно што је рекао Љуба Поповић гледајући Београџане како џогирају по Ушћу:

"Ц, ц, ц, шта све неће људи да ураде само да би умрли здрави!"


Najkraće moguće. Živi se ovde još uvek dobro. Zato je tišina.



Да, слажем се.

Али ово је блог пре свега о ћутању.

А рекох већ у уводу:

Само... Да једна ствар овде буде јасна.
Ћутање и тишина никако нису исто. Никако.

eloy eloy 20:54 09.07.2017

Re: Ћутање народа


Али ово је блог пре свега о ћутању.


tasadebeli tasadebeli 22:44 09.07.2017

Re: Ћутање народа

eloy

Али ово је блог пре свега о ћутању.








Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:20 10.07.2017

Re: Ћутање народа

Sve što je valjalo otišlo je po belom svetu i jave nam se često ovde na blogu da nas ukore


evo, ja sam polu-ođe, ali mi idete na živce, pa je moguće da i ja zapalim. ako kiksne eu prospekt, definitivno te i ja napuštam, Leute moj... samo, ja da sam Rusija, pustio bih Srbiju i u EU i u NATO, kao svog subagenta. tako da se još nadam da su Rusi ljukav ljisic kao ja.

freehand freehand 16:10 10.07.2017

Re: Ћутање народа

Srđan Fuchs
Sve što je valjalo otišlo je po belom svetu i jave nam se često ovde na blogu da nas ukore


evo, ja sam polu-ođe, ali mi idete na živce, pa je moguće da i ja zapalim. ako kiksne eu prospekt, definitivno te i ja napuštam, Leute moj... samo, ja da sam Rusija, pustio bih Srbiju i u EU i u NATO, kao svog subagenta. tako da se još nadam da su Rusi ljukav ljisic kao ja.


Begaj more, evo Krkara!
Besan kažu, ne pita sa kojim je višim ciljem ukradena rakija.
tasadebeli tasadebeli 16:33 10.07.2017

Re: Ћутање народа

freehand
Srđan Fuchs
Sve što je valjalo otišlo je po belom svetu i jave nam se često ovde na blogu da nas ukore


evo, ja sam polu-ođe, ali mi idete na živce, pa je moguće da i ja zapalim. ako kiksne eu prospekt, definitivno te i ja napuštam, Leute moj... samo, ja da sam Rusija, pustio bih Srbiju i u EU i u NATO, kao svog subagenta. tako da se još nadam da su Rusi ljukav ljisic kao ja.


Begaj more, evo Krkara!
Besan kažu, ne pita sa kojim je višim ciljem ukradena rakija.



А ти, море, немој да потпаљујеш и да их задеваш!

Таман почињемо лепо да заборављамо на то...

А време ћутања и треба да нам послужи да поразмислимо о гадостима које чинимо у својим животима и да се због њих макар мало постидимо.
zilikaka zilikaka 16:55 10.07.2017

Re: Ћутање народа

Али ово је блог пре свега о ћутању.

E, onda koristim priliku da svim Beogradjanima, naročito onima koji dobacuju, čestitam produžetak rada muzičke fontane.

Sad će do ponoći svakog dana da uživate.

Jedino šteta što se nisu setili da tamo stave ringišpil.
freehand freehand 17:13 10.07.2017

Re: Ћутање народа

А ти, море, немој да потпаљујеш и да их задеваш!

Hoćeš da kažeš - tišina ovamo?
Nema problema, mada me živo interesuje gde je i čija je rakija i gde nestade onaj mentalni kurcšlus od bloga.
tasadebeli tasadebeli 19:15 10.07.2017

Re: Ћутање народа

freehand

Hoćeš da kažeš - tišina ovamo?



Е, то!!! Тако је!

Али немој да заћутиш... То није исто, рекосмо већ...

Nema problema, mada me živo interesuje gde je i čija je rakija i gde nestade onaj mentalni kurcšlus od bloga.


Па не мораш ни ти (ја, сви ми) увек баш све да знамо... Важно је да је нестао, зар не? Зато што је био баш то што кажеш - курцшлус. Који никоме није служио на част, ни аутору, ни ономе који је био тема, а ни било коме од свих нас овде.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:54 11.07.2017

Re: Ћутање народа

eloy
Је л' смем ја само једном да изговорим оно што је рекао Љуба Поповић гледајући Београџане како џогирају по Ушћу:

"Ц, ц, ц, шта све неће људи да ураде само да би умрли здрави!"


Najkraće moguće. Živi se ovde još uvek dobro. Zato je tišina.


naučili tito i milošević, i raznorazni stambolići, čkrebići i draže markovići - bolje da se ima 20-30 iljada dindži sigurica nego da se bude u egzistencijalnoj neizvesnosti, zato ćuti i trpi ugnjetavanje, da barem posao zadržiš... s tim modelom, udba može da vlada nad srpskim pukom još narednih sto godina. gurni malo nekakve kvazinacoše da pričaju mitologiju, nagudriraj ih duhom iluzorne veličine, malo pokoškaj i - ništa od demokratije i vladavine zakona, otvorenog i nemonopolskog trejdinga. stari dobri muljatorski sistem i za xxi vek.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:09 11.07.2017

Re: Apsurdistan

Па не мораш ни ти (ја, сви ми) увек баш све да знамо... Важно је да је нестао, зар не? Зато што је био баш то што кажеш - курцшлус. Који никоме није служио на част, ни аутору, ни ономе који је био тема, а ни било коме од свих нас овде.


Aljoša, brate, šta si ti prolupao kada počinješ sve češće da pričaš u prvom licu množine a sebi da se obraćaš u trećem licu? Šta si svilen brate, kao da si odrastao pod staklenim zvonom FF a ne na asfaltu?! Iznervirao me glavonja, pokazao mu zube, Supermod me zamolio učtivo da mu učinim i skinem taj post, i to je to, poštujem momka i skinuo sam to sranje. Da si Velikosrbin kao ja i da si pokazivao zube svuda i svagda kada je trebalo, danas bi bio uspešan Evropljanin... Ovako, moraš s devojčicama da se objašnjavaš zašto није српски ћутати.

PS. Nisam razumeo ono tvoje prebacivanje za jevrejstvo - kada to kod mene nije moglo kritički da se priča o Izraelu? Šta izmišljaš sada? To je još jedna faza sazrevanja blogerske autorske ličnosti, to "mi", i da govoriš samome sebi "nisi čuo šta je govorio Tasa". Ja tebe volim kao Aleksandra, zato što me podsećaš na mog pokojnog burazera (plaćenog Srbiji, majci bičerki komunjarskoj kao danak u krvi), zato što je to ta neka mangupska, bezobrazna i prkosna BG samosvojnost duha, a ne kao "mi" i kao "tako je govorio Tasa" (samome sebi ). Kako god, proći će i ove male boginje, pa će ti biti krivo posle. Brat prašta, Zajon je stvoren na kvalitetu opraštanja braći.
freehand freehand 09:14 11.07.2017

Re: Ћутање народа

Зато што је био баш то што кажеш - курцшлус. Који никоме није служио на част, ни аутору, ни ономе који је био тема, а ни било коме од свих нас овде.

Onaj ko je bio tema niti se javljao niti je imao veze sa kreševima i fleševima, a znajući modus operandi onog ko je bedu napravio smeo bih, i to rekoh, da se kladim da je Krkar bio prvo onemogućen da se javi, ili bi bio banovanb posle drugog komentara a sve uredno pobrisano, po starom dobrom demokratskom metodu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:55 11.07.2017

Re: Ћутање народа

freehand
Зато што је био баш то што кажеш - курцшлус. Који никоме није служио на част, ни аутору, ни ономе који је био тема, а ни било коме од свих нас овде.

Onaj ko je bio tema niti se javljao niti je imao veze sa kreševima i fleševima, a znajući modus operandi onog ko je bedu napravio smeo bih, i to rekoh, da se kladim da je Krkar bio prvo onemogućen da se javi, ili bi bio banovanb posle drugog komentara a sve uredno pobrisano, po starom dobrom demokratskom metodu.


nonsens tvojih animoziteta, po običaju.

pa, vi ste, zapravo, odrasli po diktatu SSOJ - ja sam odrastao već kada su se te "vrednosti" počele raspadati, nisu imale više vlast nad realnošću, ali me je inspirisao nikada zaživeli SDOJ, koji se pojavio skupa sa pričama distopije različite vrste - zbog čega je Bora mardeljao pa posle zapalio za Londru, pošto su tvoji drugari iz SSOJ nastavili da mu malerišu rad; tako da ova tvoja projekcija ostaje u domenu samo onog što jeste - projekcija. nije se javljao jer je bio na šljaci ili na brodu ili kod maminih na otoku, a i prvo javljanje deluje kao da je pod dejstvom alkohola bilo, tako da je verovatnije na barci, ili na otoku. inače, da ti razbijem stari strah, ja se zanimam za ljude koji me mrze privatno, ne zato što me je nešto strah - preboleo sam strahove uglavnom s Drugom Intifadom, kada je sve eksplodiravalo naokolo a i ja, kao pripadnih oružanih snaga, bio legitimna meta Arafatovim momcima... kada me nije tu roknulo, neće još pola veka, Alahu Ekbar... zanimam se privatno jer me interesuje kako dolazi do fenomena mržnje kod inteligentnih ljudi.
freehand freehand 10:08 11.07.2017

Re: Ћутање народа

Srđan Fuchs
freehand
Зато што је био баш то што кажеш - курцшлус. Који никоме није служио на част, ни аутору, ни ономе који је био тема, а ни било коме од свих нас овде.

Onaj ko je bio tema niti se javljao niti je imao veze sa kreševima i fleševima, a znajući modus operandi onog ko je bedu napravio smeo bih, i to rekoh, da se kladim da je Krkar bio prvo onemogućen da se javi, ili bi bio banovanb posle drugog komentara a sve uredno pobrisano, po starom dobrom demokratskom metodu.


nonsens tvojih animoziteta, po običaju.

pa, vi ste, zapravo, odrasli po diktatu SSOJ - ja sam odrastao već kada su se te "vrednosti" počele raspadati, nisu imale više vlast nad realnošću, ali me je insiprisao nikada zaživeli SDOJ, koji se pojavio skupa sa pričama distopije različite vrste - zbog čega je Bora mardeljao pa posle zapalio za Londru, pošto su tvoji drugari iz SSOJ nastavili da mu malerišu rad; tako da ova tvoja projekcija ostaje u domenu samo onog što jeste - projekcija. nije se javljao jer je bio na šljaci ili na brodu ili kod maminih na otoku, a i prvo javljanje deluje kao da je pod dejstvom alkohola bilo, tako da je verovatnije na barci, ili na otoku. inače, da ti razbijem stari strah, ja se zanimam za ljude koji me mrze privatno, ne zato što me je nešto strah - preboleo sam strahove uglavnom s Drugom Intifadom, kada je sve eksplodiravalo naokolo a i ja, kao pripadnih oružanih snaga, bio legitimna meta Arafatovim momcima... kada me nije tu roknulo, neće još pola veka, Alahu Ekbar... zanimam se privatno jer me interesuje kako dolazi do fenomena mržnje kod inteligentnih ljudi.

Realno me tvoja bulažnjenja ič ne interesuju. Ali ovo što i ovde radiš - autovanje blogera i iznošenje detalja iz njegovog privatnog života a tako karakteristično za hulje i gnjide sitnodušne jedan je od odblika zagađivanja javnog prostora, pa i ovog mesta.
No to je već pitanje za autora i moderaciju.
Ono što mene interesuje jeste - ko je ukrao rakiju i iz čijeg frižidera?
A što se Intifade tiče i i tvog učešća kao pripadnih oružanih snaga - to mora da je bila opet neka podrumsko-pobeguljska jedinica?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:12 11.07.2017

Re: Ћутање народа

dobro, noske, aj' paljba onda ako te ne interesuje.
freehand freehand 10:15 11.07.2017

Re: Ћутање народа

Srđan Fuchs
dobro, noske, aj' paljba onda ako te ne interesuje.

Dobro, i klempav sam, i plašim se lifta, visine, vode i promaje.
Nego, ko je ukrao rakiju?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:24 11.07.2017

Re: Ћутање народа

dobro, ne razumem stvarno šta me gnjaviš, ovamo te interesujem a ovamo me smaraš i boduckaš. odluči šta hoćeš, znam da je tekma u glavi posle propasti skojevskog identiteta - gde ću sada, kuda ću, ko su sada moje "mi"? jesmo sada anarhisti, komunisti, ds, sds, boris, janković, ko je moje "mi" ... al' nemoj me gnjaviti samo sujete radi, poslao si me u q, ja tebe, i ajd' ćao. onaj buzdovan dole je barem dosledan, kada te pošalje u q, poslao te je. a ne kao omega i ti, da me šaljete pa me vijate posle. ja tebe ne vijam po blogu pa se mani i ti mene, okemoke, skojanko?

freehand freehand 10:26 11.07.2017

Re: Ћутање народа

Srđan Fuchs
dobro, ne razumem stvarno šta me gnjaviš, ovamo te interesujem a ovamo me smaraš i boduckaš. odluči šta hoćeš, znam da je tekma u glavi posle propasti skojevskog identiteta - gde ću sada, kuda ću, ko su sada moje "mi"? jesmo sada anarhisti, komunisti, ds, sds, boris, janković, ko je moje "mi" ... al' nemoj me gnjaviti samo sujete radi, poslao si me u q, ja tebe, i ajd' ćao. onaj buzdovan dole je barem dosledan, kada te pošalje u q, poslao te je. a ne kao omega i ti, da me šaljete pa me vijate posle. ja tebe ne vijam po blogu pa se mani i ti mene, okemoke, skojanko?


Ovo je zrelo za "Jošjošjoš trave II".
Ali sve je to nebitno u odnosu na pitanje - čija je rakija, čiji frižider, ko uzeo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:29 11.07.2017

Re: Ћутање народа

freehand
Srđan Fuchs
dobro, ne razumem stvarno šta me gnjaviš, ovamo te interesujem a ovamo me smaraš i boduckaš. odluči šta hoćeš, znam da je tekma u glavi posle propasti skojevskog identiteta - gde ću sada, kuda ću, ko su sada moje "mi"? jesmo sada anarhisti, komunisti, ds, sds, boris, janković, ko je moje "mi" ... al' nemoj me gnjaviti samo sujete radi, poslao si me u q, ja tebe, i ajd' ćao. onaj buzdovan dole je barem dosledan, kada te pošalje u q, poslao te je. a ne kao omega i ti, da me šaljete pa me vijate posle. ja tebe ne vijam po blogu pa se mani i ti mene, okemoke, skojanko?


Ovo je zrelo za "Jošjošjoš trave II".
Ali sve je to nebitno u odnosu na pitanje - čija je rakija, čiji frižider, ko uzeo.


pa ništa, to je cenu koju plaćaš sa izborima da zgaziš čoveka - ne čuješ više od njega posle. ajd, Prvoborac, voljno sada.

Aleksandre, očekujem da mi kažeš zašto si ispalio onu izmišljotinu juče da sa mnom ne možeš kritički da pričaš o Jevrejima.
freehand freehand 13:49 11.07.2017

Re: Ћутање народа

pa ništa, to je cenu koju plaćaš sa izborima da zgaziš čoveka - ne čuješ više od njega posle. ajd, Prvoborac, voljno sada.

"Čovek" svakako ne bi bio prvi izbor reči koju bih upotrebio uz tvoj nick
Šta je to, u stvari, što te goni da pominješ tuđ fizički izgled i fizičke osobine, poreklo, prebivalište, imovinu?
Da ne pitam opet ko je kome i odakle krao rakiju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:58 11.07.2017

Re: Ћутање народа

freehand
pa ništa, to je cenu koju plaćaš sa izborima da zgaziš čoveka - ne čuješ više od njega posle. ajd, Prvoborac, voljno sada.

"Čovek" svakako ne bi bio prvi izbor reči koju bih upotrebio uz tvoj nick
Šta je to, u stvari, što te goni da pominješ tuđ fizički izgled i fizičke osobine, poreklo, prebivalište, imovinu?
Da ne pitam opet ko je kome i odakle krao rakiju.


шта хоћеш ти, тачно? помињање долази када, ничим изазвано, ниподаштавате... значи, прво ти газиш, а онда мали бураз одговори као little beast. да други пут промислиш пре него што кренеш да газиш... но, ја не мислим и даље да сте лоши људи суштински - мало су, вам, очито газили его када сте били клинци па сте ви сада постали девијантне личности и газите другим људима его, без разлога икаквога. пошто сте нафурани егои, морам мало нечим да вас пецнем, да стане распомамљени его. реко'- паљба, и ти се опет враћаш и враћаш? ајд' иди опет смишљај нешто да, докони злоћко, да ми одбрусиш. палиша.
alselone alselone 06:17 12.07.2017

Re: Ћутање народа

Besan kažu, ne pita sa kojim je višim ciljem ukradena rakija.

mada me živo interesuje gde je i čija je rakija

Ono što mene interesuje jeste - ko je ukrao rakiju i iz čijeg frižidera?

Nego, ko je ukrao rakiju?

Ali sve je to nebitno u odnosu na pitanje - čija je rakija, čiji frižider, ko uzeo.

Da ne pitam opet ko je kome i odakle krao rakiju.


Vidi ga bolesnik sto se nasladjuje. Sta tebe boli kurac ko je ukrao kome rakiju? Da li je tvoja rakija? Da li je tvoj frizider? Da li je tvoja kuca? Da li ti ikakve veze imas sa tim pa da ti to bude najvaznije pitanje? Osim sto se nasladjujes, sto si docekao da padne, pa si pritrcao kao gnjida da sutiras.

Ovo si ti napisao:
iznošenje detalja iz njegovog privatnog života a tako karakteristično za hulje i gnjide sitnodušne

A sta je ovo tvoje, sitna duso, nego zadiranje u privatno? Sta tebe briga sta se privatno desilo izmedju Krkara i Srdjana? Da li ih znas privatno, drusis se sa njima, radis poslove sa njima? Da li ikako imas, cak i preko 6 stepeni slobode, veze sa ovim?

Ili je sve ovo samo jedno nasladjivanje sitne duse koja je docekala svojih 5 minuta.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:01 12.07.2017

Re: Ћутање народа

ma nije se ništa desilo, bro, popizdeo je na mene pošto mu je kuma rekla da sam joj maznuo neku radžu iz fridža, a nisam je maznuo uopšte - i nije bila Dečanka nego od nekog Milovog rođaka, Mira Đukanovića, koji je inače sasvim kulturan i prosrpski orijentisan lik; nego smo iznosili ćeps svako veče, i u tom iznošenju vamo-tamo se prolila, baš kada smo bili na šiptarskoj granici. inače, mislio sam da mu dam dečansku lozu-vutraricu, ali pošto je kenjao protiv mene javno, neće dobiti, dok se ne izvini, ne mora javno - eto, toliko ću biti obziran prema njegovom egu. inače, poslovno, super je sve isfunkcionisalo - krka je super organizovao, kuma mu je odlično i požrtvovano vodila ali je malo smarala sa titoizmom - što je logično i razumljivo, obitelj joj je bila najprosperitetnija kada je deda bio admiral JNA kod Ćopavog; no na kraju sam ja sa par nekih baka-mafijašica (irkinje/keltkinje/siclijanke) okrenuo na šalu - "pričaj nam malo o Titu ako su iscrpljene sve teme", a kuma čalapri i brejnvošingovala o ćopavom 75 odsto vremena . super su impresionirane bile bake iz Mineapolis Muzeja. ja sam super odradio na prezentaciji srpske strane priče i na prezentaciji netitoističke (i nevučićevske) strane građanskog društva u zemlji i okruženju - posebno na kosovu i u hrvatskoj, BiH sam prećutao jer sam tamo saosećao sa slovenima-muslimanima, i kako smo ih nečasno ispeglali a dobra raja. inače, ameri/irci su bili impresionirani da na srpskim manuskriptima iz XII-XV stoleća u riznici cetinjske mitropolije dominira - keltski crtež?! u svakom slučaju, izmenili smo joj/amer'ki perspektivu iz klinton ere o tome da smo zveri i demoni.

inače, odlična destilerija je na putu od peći ka prizrenu. srki petrović, srpsko selo, jedno od retkih preostalih, sjajna porodica, duhovita i gostoljubiva koliko to samo srbi, kada su u elementu, umeju biti. on drži i čuva, pored vinograda, srpsku srednjevekovnu crkvicu iz XIII-XIV stoleća, pa ako imaš neke poslovne partnere na proputovanju dole, vodi ih. inače, u tirani sam se iznenadio koliko je pravoslavnih albanaca, i koliko imaju veću čežnju za time da ih mi prihvatimo nego za teritorijom u prištini.

ps. ne mislim da sam pao, sa smradovima agresivna igra. sa mirnim ljudima - miroljubivo, pokajno i lepršavo. kao šampioni u basketu sa Limana!
freehand freehand 07:18 12.07.2017

Re: Ћутање народа

bro

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:19 12.07.2017

Re: Ћутање народа

Srđan Fuchs
sorry, pogrešan gumbić

za Frikija song


alselone alselone 08:25 12.07.2017

Re: Ћутање народа

bro,



Ko je na ovom mestu nalo duze lako ce se setiti price oko neplacanja poreza i tvog skicanja do neba zbog ugrozenosti privatnosti.

Sto i jeste bilo ugrozavanje privatnosti i nije trebalo da bude objavljeno ovde.

Zasto tebe onda zanimaju privatni detalji u ovom slucaju? Pogotovo ovako javno, da svi citaju. Ako te zanima iskreno, pozovi Srdjana, pozovi Krkara, pitaj, pa ako hoce, neka ti objasne.

Zaroni u sebe, neces mnogo dobrog naci, pa ces mozda promeniti ponasanje.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:50 12.07.2017

Re: Ћутање народа

ma bre, čovek ima nakupljeni lični animozitet prema meni, pa koristi svaku moguću priliku da se šutira sa mnom - situacija s Blogijem, situacija sada s Crnogorcem... a šta, jesam taj porez beše ja objavio? nisam valjda?!

alselone alselone 08:59 12.07.2017

Re: Ћутање народа

a šta, jesam taj porez beše ja objavio? nisam valjda?!

ma kakvi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:14 12.07.2017

Re: Ћутање народа

a bio me je iznervirao u jednom momentu do te mere da sam pomislio, pa je ipak anđeo sprečio demona da to i učinim... onda sam mu objavio fotku iz 80-ih koje se on stidi a meni je super - s nekim budućim Đikijevim ministrima, s onim likom Wagnerom što se uključivao ranije, superfotka, k'o iz Tajvanske Kanaste, s onim likom što je pisao onu "filosofiju palanke", kapitalno post-titoističko delo... čak i tamo, na toj fotografiji je delovao kao duboko tužan čovek.



ps. brate, mojne se kurčiš ako nemaš clean sheet... pritom, svi na fejsu zvuče superkulturno, samo ovde glume ludilo.
freehand freehand 16:40 12.07.2017

Re: Ћутање народа

onda sam mu objavio fotku iz 80-ih koje se on stidi a meni je super - s nekim budućim Đikijevim ministrima, s onim likom Wagnerom što se uključivao ranije, superfotka, k'o iz Tajvanske Kanaste, s onim likom što je pisao onu "filosofiju palanke", kapitalno post-titoističko delo... čak i tamo, na toj fotografiji je delovao kao duboko tužan čovek.

Ukratko, suština je sledeća: iz onoga što se čita čovek ti napravi veliku privatnu sulugu. Ti ga namagarčiš. On ti to na blogu kaže, pretpostavaljvam zato što u RL za to nije imao prilike. Ti ne odgovoriš, ne izviniš se, nego napraviš blog u kome sad ti njega izvređaš na najprimitivniji način usput ga autujući po nekoliko osnova.
Opet, mene pokušavaš da uvrediš zbog mog fizičkog izgleda a onda pominješ svoje žbirovske podvige u kojima si objavljivao tuđe privatne fotografije prošpijane van bloga.
šta li bi fuksa samo dala da je mogla da priviri među ljude sa tih fotografija, a sad joj je grožđe tako kiselo?
Bro ti je adekvatno društvo i par, intelektualno i moralno, držite se vi samo.
plausibel plausibel 08:00 09.07.2017

Bog i tišina

Ee, kraj kakvih sam zlatnih pšeničnih polja jutros prošla.
Prozujala.
I suncokretovih.
Biciklom.

No, nisam mislila o tome nego ono ćutanje što zlata vrijedi? :)



p.s. čitam Jezik, misao i stvarnost.
p.p.s. i Alice Munro je na kuhinjskom stolu pisala priče..
emsiemsi emsiemsi 08:15 09.07.2017

Re: Bog i tišina

plausibel
Ee, kraj kakvih sam zlatnih pšeničnih polja jutros prošla.
Prozujala.
I suncokretovih.
Biciklom.

No, nisam mislila o tome nego ono ćutanje što zlata vrijedi? :)

p.s. čitam Jezik, misao i stvarnost.
p.p.s. i Alice Munro je na kuhinjskom stolu pisala priče..

Хехехехе --- ја сунцокрете имам у дворишту.
tasadebeli tasadebeli 08:21 09.07.2017

Re: Bog i tišina

plausibel

čitam Jezik, misao, stvarnost.



Ворфа?





Права ствар на летњим врућинама!


Кад прочиташ, да ударимо у дискусију? Да ли нам језичке структуре одређују путеве и начине размишљања или је ствар ту ипак обрнута?

(Brzo, brže, najbrže - ЛИНК)




Ee, kraj kakvih sam zlatnih pšeničnih polja jutros prošla.
Prozujala.
I suncokretovih.
Biciklom.






Јутро је одувек било паметније од вечери... Тако кажу наши стари...

Ово је, иначе, моја колегиница из школе...





Да знаш да ћу те ипак послушати за ту пшеницу и те сунцокрете...


У тужном оку сунцокрета,
Што немо прати неба блудње,
Ту су све жеђи овог света,
Сва неспокојства и све жудње.
Шуме у страху свом од мрака:
"Бог је помало све што зари;
И светлости је једна зрака
Мера и цена свију ствари!...

Све је што живи на дну тмине
С проклетством немим на свет пало -
Све што не гледа у висине,
И није једном засијало!..."

С истока краљи, обучени
У тешко злато, стоје плачни;
И жреци сунца, наспрам сени
Просјачки вапе у час мрачни.

Те тужне очи сунцокрета
У мом су срцу отворене -
Али су сунца накрај света,
И тихо слазе мрак и сене.

Помреће ноћас широм врти,
Двореди сјајних сунцокрета,
Али ће бити у тој смрти
Сва жарка сунца овог света.



П.С. на П.П.С.


p.p.s. i Alice Munro je na kuhinjskom stolu pisala priče..



И Мирослав Јосић Вишњић је Одбрану и пропаст Бодрога у седам бурних годишњих доба писао седећи на ниској шамлици са писаћом машином у крилу док се око њега у сиротињској кућици играла гомила деце.
plausibel plausibel 08:36 09.07.2017

Re: Bog i tišina

Ворфа?

Da, opsesivno i hrabro se bavim.
Да ли нам језичке структуре одређују путеве и начине размишљања или је ствар ту ипак обрнута?

I razmišljam..
Јутро је одувек било паметније од вечери...

Znam za pametnije noći. I maglovita jutra.
Ово је, иначе, моја колегиница из школе...

Dominantan glas.
Да знаш да ћу те ипак послушати за ту пшеницу и те сунцокрете...

Zar osluškivanje nije tema?
И Мирослав Јосић Вишњић је Одбрану и пропаст Бодрога у седам бурних годишњих доба писао седећи на ниској шамлици са писаћом машином у крилу док се око њега иу сиротињској кућици играла гомила деце.

Eto, vidiš.
Hm, Višnjića je Brajović preporučio, nekad jednom, davno.

Dobro jutro.

:)

plausibel plausibel 08:37 09.07.2017

Re: Bog i tišina

Хехехехе --- ја сунцокрете имам у дворишту.

Des, Emsi..
tasadebeli tasadebeli 08:51 09.07.2017

Re: Bog i tišina

plausibel

Zar osluškivanje nije tema?



Тако је! Ослушкивање и других, а још и више самог себе.

Али не да би се то што се ослушне достављало Службама, него због нас самих...


EDIT:
Znam za pametnije noći. I maglovita jutra.


Да, у праву си.

Изем ти живот у којем нема и тога...


emsiemsi emsiemsi 08:52 09.07.2017

Re: Bog i tišina

plausibel
Хехехехе --- ја сунцокрете имам у дворишту.

Des, Emsi..

Ево - доручковао баш !
А нисам качамак - да прости Брајовић. Чувам се за поподне - неки рођендански крканлук.
А где си ти ? Може ли се у страњском свету на овој врућини !?
Успут --- одох да наручим још једну НЕС кафу код жене, а док се кафа хлади, пустићу црево са водом да залијем сунцокрете, јагоде, јабуке, крушке, брескве, тикве, парадајз, руже, шљиве, коприву и цвеће.
Успут 2 --- коприве узгајамо како би увек имали природни препарат за прскање другог биља.
plausibel plausibel 08:59 09.07.2017

Re: Bog i tišina

Тако је! Ослушкивање и других, а још и више самог себе.

:)
plausibel plausibel 09:00 09.07.2017

Re: Bog i tišina

Успут 2 --- коприве узгајамо како би увек имали природни препарат за прскање другог биља.

Ovo je u rangu onog kad jedeš ti trešnje, jedu i ptičice. Kul. :)
emsiemsi emsiemsi 09:16 09.07.2017

Re: Bog i tišina

plausibel
Успут 2 --- коприве узгајамо како би увек имали природни препарат за прскање другог биља.

Ovo je u rangu onog kad jedeš ti trešnje, jedu i ptičice. Kul. :)

Па да !
Птице су феноменалне животињице, а вране, наравно, држе примат у памети ... паметније него неки блогери.
Врана уредно долазила на наш орах да се послужи.
Када сам први пута покупио орахе - и ставио их на терасу да се мало суше, није прошло ни десетак минута, ето ти вране на терасу да се послужи. Ја сав хепи зовем жену да јој покажем - жена мени, нормално, како нисам нормалан и да отерам врану. Занимљиво да док год је ораха било на тераси, није слетала на дрво, него се, како и доликује, послуживала на тераси.
Нормално да је нисам отерао него сам је посматрао сваки пута када је угледам са уживањем - нама орах ионако не служи за колаче, него највише за хладовину. За колаче набавимо у продавници.
plausibel plausibel 09:28 09.07.2017

Re: Bog i tišina

"Jedan od mitova vezanih za vrane propoveda da su one dužne da vode duše na njihov konačni put kroz mrak, u svet mrtvih. Ali, dešavalo se da vrana ponekad prenese u svet živih dušu punu bola zbog nepravde koja joj je naneta, da bi ispravila tu nepravdu i pronašla mir u svetu mrtvih.

Indijanci su vrane smatrali inteligentnim pticama i simbolom otpornosti, lukavosti, nezavisnosti i preživljavanja u najtežim uslovima, kao i simbolom drevne mudrosti i magije."

emsiemsi emsiemsi 09:47 09.07.2017

Re: Bog i tišina

plausibel
"Jedan od mitova vezanih za vrane propoveda da su one dužne da vode duše na njihov konačni put kroz mrak, u svet mrtvih. Ali, dešavalo se da vrana ponekad prenese u svet živih dušu punu bola zbog nepravde koja joj je naneta, da bi ispravila tu nepravdu i pronašla mir u svetu mrtvih.

Indijanci su vrane smatrali inteligentnim pticama i simbolom otpornosti, lukavosti, nezavisnosti i preživljavanja u najtežim uslovima, kao i simbolom drevne mudrosti i magije."


Па да !
Знао сам да има нешто мистично, а нисам знао шта.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:12 09.07.2017

Re: Bog i tišina

мистично


And the Raven, never flitting, still is sitting, still is sitting
On the pallid bust of Pallas just above my chamber door;
And his eyes have all the seeming of a demon's that is dreaming,
And the lamplight o'er him streaming throws his shadow on the
floor;
And my soul from out that shadow that lies floating on the floor
Shall be lifted- nevermore!
Milan Novković Milan Novković 15:15 09.07.2017

Re: Bog i tišina

emsiemsi
...
Нормално да је нисам отерао него сам је посматрао сваки пута када је угледам са уживањем - нама орах ионако не служи за колаче, него највише за хладовину. За колаче набавимо у продавници...

Born to be alive

Milan Novković Milan Novković 15:19 09.07.2017

Re: Bog i tišina

emsiemsi
plausibel
"Jedan od mitova vezanih za vrane propoveda da su one dužne da vode duše na njihov konačni put kroz mrak, u svet mrtvih. Ali, dešavalo se da vrana ponekad prenese u svet živih dušu punu bola zbog nepravde koja joj je naneta, da bi ispravila tu nepravdu i pronašla mir u svetu mrtvih.

Indijanci su vrane smatrali inteligentnim pticama i simbolom otpornosti, lukavosti, nezavisnosti i preživljavanja u najtežim uslovima, kao i simbolom drevne mudrosti i magije."


Па да !
Знао сам да има нешто мистично, а нисам знао шта.

One su dosta pametne, ima mnogo YouTube klipova.

plausibel plausibel 18:15 09.07.2017

Re: Bog i tišina

Па да !
Знао сам да има нешто мистично, а нисам знао шта.

Osjetio si, Emsi, osjetio..

:)
emsiemsi emsiemsi 20:45 09.07.2017

Re: Bog i tišina

plausibel
Па да !
Знао сам да има нешто мистично, а нисам знао шта.

Osjetio si, Emsi, osjetio..

:)

Да - може и тако да се каже.
Осећања су 'знања' вишега реда.
Стога ми је много жао људи који не могу да воле.
pikuc pikuc 09:51 09.07.2017

Dobar dan

Ako je čovek prinudjen da bude u prostoriji sa ljudima koji prave buku u jednom momentu on mora da je zaustavi jer u tom nadvikivanju buka stalno raste.
Taj može da pusti da ga ubiju bukom, ali buka će se nastaviti i poubijace se medjusobno, zato je odluka toga da ustane i izdere se "Dosta vise", da i sam napravi buku, mora ih nadvikati da bi ga čuli i obratili pažnju na njega.
I onda da ih sasluša zašto viču jedni na druge i pokuša da izmiri, da nauče razgovarati bez buke.
To neće zaustaviti buku jer buka će od mnogih biti usmerena na njega ali svakako proces je pokrenut dovoljnim brojem onih koji žele razgovor.
emsiemsi emsiemsi 09:53 09.07.2017

Re: Dobar dan

pikuc
Ako je čovek prinudjen da bude u prostoriji sa ljudima koji prave buku u jednom momentu on mora da je zaustavi jer u tom nadvikivanju buka stalno raste.
Taj može da pusti da ga ubiju bukom, ali buka će se nastaviti i poubijace se medjusobno, zato je odluka toga da ustane i izdere se "Dosta vise", da i sam napravi buku, mora ih nadvikati da bi ga čuli i obratili pažnju na njega.
I onda da ih sasluša zašto viču jedni na druge i pokuša da izmiri, da nauče razgovarati bez buke.
To neće zaustaviti buku jer buka će od mnogih biti usmerena na njega ali svakako proces je pokrenut dovoljnim brojem onih koji žele razgovor.

Нормално !
Принцип позитивне повратне спреге --- па док ти срце не пукне.
tasadebeli tasadebeli 09:57 09.07.2017

Re: Dobar dan

pikuc

Taj može da pusti da ga ubiju bukom

zato je odluka toga da ustane i izdere se "Dosta vise", da i sam napravi buku,



Или да напустимо просторију?

Имамо и ту опцију на располагању осим само да се надвикујемо са неким или да пустимо да нас други потпуно пониште као људско биће том својом буком.





pikuc pikuc 12:11 09.07.2017

Re: Dobar dan

tasadebeli
pikuc

Taj može da pusti da ga ubiju bukom

zato je odluka toga da ustane i izdere se "Dosta vise", da i sam napravi buku,



Или да напустимо просторију?

Имамо и ту опцију на располагању осим само да се надвикујемо са неким или да пустимо да нас други потпуно пониште као људско биће том својом буком.



Nije joj moguće pobeći.
Imaš svadju u kući i odeš u svoju sobu, pitanje je trenutka kada će ti pokucati na vrata.
Imaš rat na jednom delu planete, pitanje je dana kada će ti pokucati na vrata.
Nije moguće pobeći buci koja je u progresu.

Pobeći na drugu planetu?
Ma vijaće te do kraja svemira :)


anonymous anonymous 11:11 09.07.2017

Ćutanje .....


....... JE OBLIK OTPORA POTLAČENIH.

Franz Fanon, aktivista alžirske revolucije
sugarbaby sugarbaby 16:45 09.07.2017

Re: Ćutanje .....


anonymous
11:11 09.07.2017 / *novo
Ćutanje .....

....... JE OBLIK OTPORA POTLAČENIH.

Franz Fanon, aktivista alžirske revolucije


ma da, gandi bas onoliko pričao tako da..

zemljanin zemljanin 11:55 09.07.2017

Agape

što se Zorice tiče, ne znam šta joj bi, verovatno prodaja loše ide kad je spala na to da je reklamira u "jelovniku" ... a stara srpska mudrost kaže "dok se jede - ne priča se" još of Perunovog doba
sugarbaby sugarbaby 16:47 09.07.2017

Re: Agape

što se Zorice tiče, ne znam šta joj bi,



koje, da prostis, neobicno pitanje.



tasadebeli tasadebeli 19:05 09.07.2017

Re: Agape

sugarbaby
što se Zorice tiče, ne znam šta joj bi,



koje, da prostis, neobicno pitanje.






Ма то мом пријатељу Земљанину већ од самог назива емисије Агапе (= трпеза) изађу неке оспице по телу и јеждрвица на језику...

Мора да је алергичан на онај један хлеб или можда на ону једну рибу од које се толике хиљаде њих нахранише.

Већ смо он и ја причали о том називу емисије Агапе, па он, будући изгледа алергичан, ни тада није хтео да гледа и слуша о чему су то Томићка и Гајшек причали (у читавој емисији), али се побунио против назива емисије.

Надам се да због његове алергије нећемо морати опет овде да понављамо читаву причу од тада о називу Агапе за ту емисију?

Или, што би рекли они БитлИси, како их је већ све заједно називала моја баба:

Ол ви нид из лав!





zemljanin zemljanin 20:43 09.07.2017

Re: Agape

али се побунио против назива емисије.

poenta je na propagaciji religije u svakoj emisiji tako da je sam naziv religijske podružnice totalno nebitan ... što se Zorice tiče, očekivao sam da ona, kao kulturolog I sociolog, ipak ima neki nivo čak I kada je reklama u pitanju ...

I Taso, račuanaj da sam ti gost, jedan od hiljadu, čom napraviš taj jedan hleb I spremiš tu jednu ribu ...

sugarbaby

koje, da prostis, neobicno pitanje.

to je konstatacija, obična
tasadebeli tasadebeli 21:59 09.07.2017

Re: Agape

zemljanin

I Taso, račuanaj da sam ti gost, jedan od hiljadu, čom napraviš taj jedan hleb I spremiš tu jednu ribu ...



Ти си мени увек драг гост и, као и сви остали, добродошао гост за трпезу.

Поделићемо то што има...


Него, можда ниси у могућности да пратиш Агапе редовно, па онда и не знаш да се ту не воде само разговори о религији?

Били су у тој емисији гости и многи други који су говорили о књижевности, превођењу, педагогији, филму, ... И међу њима много оних за које сам сигуран да и ти мислиш исто тако лепо о њима као што имаш високо мишљење и о Зорици томић.

Ево, рецимо у једном циклусу емисија (Агапе траје од 2006. године, мислим) Марко Бабац је говорио о филму... Бергману, Саши Петровићу, Чаплину, Лени Рифенштал... Изузетно занимљиво је било...





У правој поплави најниже врсте забаве у телевизијској понуди кроз естрадне и политикантске емисије (кад само помислим на Марића и његову Ћирилицу, а испред њега на столу зејтин и шећер јер тако рекламира спонзора емисије... ), ово нам овде дође као неко освежење... (Има Студио Б и Вељу Павловића са његовом емисијом Ниво 23. Па емисија Мој Београд...)

Зато та Агапе и има поприличан углед у Београду и у Србији. И код оних који верују и код оних који не верују.

А ако мислиш да емисија служи искључиво и само "пропагацији религије"... Мислим да је аудиторијум те емисије исувише искусан у тим стварима да не би умео да препозна нешто тако ниско као што је пропаганда.

Мало ми је онако... Па без увреде, али звучи крајње ружно ово твоје:

poenta je na propagaciji religije u svakoj emisiji



То би било као када бих ја рекао да ми не пада на памет да гледам Српску научну телевизију (која је ушла и у понуду кабловске СББ) и да је то јефтина пропаганда науке јер сам, боже мој, некакав верник.

СРПСКА НАУЧНА ТЕЛЕВИЗИЈА - ЛИНК

А то ми, наравно, не пада на памет...

Баш не разумем ту твоју искључивост...


Немој ми рећи, друже, да мислиш да такве позитивне вибрације не треба да се шире овом Србијом, да не треба да чујемо шта имају да кажу сви ти сјајни људи које од свеопште естрадно-политикантске ларме и не чујемо и да коначно потисну све оне Фарме, Парове и слично?



zemljanin zemljanin 01:35 10.07.2017

Re: Agape

Него, можда ниси у могућности да пратиш Агапе редовно, па онда и не знаш да се ту не воде само разговори о религији?

Cenim da smo dovoljno odrasli I ozbiljni kada ulazimo u diskusije pa se, a smatram neophodnim, podrazumeva da se stavovi o bilo kojoj temi, donose na bazi informisanosti, struke, interesovanja, čitanja ili gledanja I na druge načine koji nisu puko prepričavanje I guglanje I reko mi Pera ...

ako to jeste tako, podrazumeva se da je I moj stav o toj emisiji zasnovan na relevantnim podacima ... kako jesam odgledao barem dvadesetak tih emisija.potaknut pre svega gostima, moj konačni stav je onaj koji sam I naveo ... a I autor se jasno odredio po tom pitanju
tasadebeli tasadebeli 09:52 10.07.2017

Re: Agape

zemljanin
Него, можда ниси у могућности да пратиш Агапе редовно, па онда и не знаш да се ту не воде само разговори о религији?

Cenim da smo dovoljno odrasli I ozbiljni kada ulazimo u diskusije pa se, a smatram neophodnim, podrazumeva da se stavovi o bilo kojoj temi, donose na bazi informisanosti, struke, interesovanja, čitanja ili gledanja I na druge načine koji nisu puko prepričavanje I guglanje I reko mi Pera ...

ako to jeste tako, podrazumeva se da je I moj stav o toj emisiji zasnovan na relevantnim podacima ... kako jesam odgledao barem dvadesetak tih emisija.potaknut pre svega gostima, moj konačni stav je onaj koji sam I naveo ... a I autor se jasno odredio po tom pitanju



Ма поштујем ја то што ти кажеш, помислио да можда ниси пратио... Али ако јеси, у реду.

EDIT: Ипак мислим да се из овога што говориш више види твој став не толико према вери (не верујеш у Бога, у реду, поштујем) него према онима који верују.

Рекао би човек, да те не познаје, као да таквима поричеш право на постојање.

А та времена су ипак иза нас.

Зашто би ти сметала "пропагација религије" ако се у појединим деловима разних емисија ипак говори о веома занимљивим стварима које би требало да интересују и оне који не верују, а не само оне који верују?


Зорица Томић, иста ова емисија Агапе на 18:17 - ЛИНК


Мени није јасна та твоја искључивост... Откуд она? Страх од вере и верника као да се бојиш да ћеш и сам постати верник? Као они хомофоби који мрзе хомосексуалце јер се, у ствари, боје да ће постати и сами хомосексуалци?

Свет око нас ипак има много више нијанси, није никаква црно-бела слика.

Али добро... Ако ти сматраш да не вреди гледати Агапе ни због тих занимљивих делова и прича о разним темама, поштујем то као твој став о тој емисији.


Једино не поштујем када почнеш са својих висина некакве умишљене Куле од слоноваче да вређаш некога ко то баш и не заслужује

što se Zorice tiče, ne znam šta joj bi, verovatno prodaja loše ide kad je spala na to da je reklamira u "jelovniku" ...





Мени тај цинични и малициозни тон према некоме и нечему пре засмета код људи који су, како сам кажеш

dovoljno odrasli I ozbiljni kada ulazimo u diskusije pa se, a smatram neophodnim, podrazumeva da se stavovi o bilo kojoj temi, donose na bazi informisanosti, struke, interesovanja, čitanja ili gledanja I na druge načine koji nisu puko prepričavanje I guglanje I reko mi Pera ...



него сам њихов став или мишљење о било чему.


EDIT: И ниси ми одговорио на оно кључно из тог мог коментара на који си се сада јавио!

А питао сам те:


Немој ми рећи, друже, да мислиш да такве позитивне вибрације не треба да се шире овом Србијом, да не треба да чујемо шта имају да кажу сви ти сјајни људи које од свеопште естрадно-политикантске ларме и не чујемо и да коначно потисну све оне Фарме, Парове и слично?
emsiemsi emsiemsi 09:53 10.07.2017

Re: Agape

tasadebeli
zemljanin
Него, можда ниси у могућности да пратиш Агапе редовно, па онда и не знаш да се ту не воде само разговори о религији?

Cenim da smo dovoljno odrasli I ozbiljni kada ulazimo u diskusije pa se, a smatram neophodnim, podrazumeva da se stavovi o bilo kojoj temi, donose na bazi informisanosti, struke, interesovanja, čitanja ili gledanja I na druge načine koji nisu puko prepričavanje I guglanje I reko mi Pera ...

ako to jeste tako, podrazumeva se da je I moj stav o toj emisiji zasnovan na relevantnim podacima ... kako jesam odgledao barem dvadesetak tih emisija.potaknut pre svega gostima, moj konačni stav je onaj koji sam I naveo ... a I autor se jasno odredio po tom pitanju



Ма поштујем ја то што ти кажеш, помислио да можда ниси пратио... Али ако јеси, у реду.

Ипак мислим да се из овога пто говориш више види твој став према вери (не верујеш у Бога, у реду, поштујем) него што се види твој став о емисији.

Зашто би ти сметала "пропагација религије" ако се у појединим деловима разних емисија ипак говори о веома занимљивим стварима које би требало да интересују и оне који не верују, а не само оне који верују?


Зорица Томић, иста ова емисија Агапе на 18:17 - ЛИНК


мени није та твоја искључивост...

Свет око нас ипак има много више нијанси, није никаква црно-бела слика.

Али добро... Ако ти сматраш да не вреди гледати Агапе ни због тих занимљивих делова и прича о разним темама, поштујем то као твој став о тој емисији.


једино не поштујем када почнеш да вређаш некога ко то баш и не заслужује

što se Zorice tiče, ne znam šta joj bi, verovatno prodaja loše ide kad je spala na to da je reklamira u "jelovniku" ...



са својих висина умишљене Куле од слоноваче.

Мени тај цинични и малициозни тон према некоме и нечему пре засмета код људи који су, како сам кажеш

dovoljno odrasli I ozbiljni kada ulazimo u diskusije pa se, a smatram neophodnim, podrazumeva da se stavovi o bilo kojoj temi, donose na bazi informisanosti, struke, interesovanja, čitanja ili gledanja I na druge načine koji nisu puko prepričavanje I guglanje I reko mi Pera ...



него сам њихов став или мишљење о било чему.

Тасо, немаш искључивијих људи од неверника. Према томе, џаба покушаваш да дискутујеш.
emsiemsi emsiemsi 11:07 10.07.2017

Re: Agape

zemljanin
što se Zorice tiče, ne znam šta joj bi, verovatno prodaja loše ide kad je spala na to da je reklamira u "jelovniku" ... a stara srpska mudrost kaže "dok se jede - ne priča se" još of Perunovog doba

Зорица је ретко паметна жена. Као, уосталом, и сестра (јој) Мирјана.
anonymous anonymous 13:06 10.07.2017

Re: Agape

emsiemsi
zemljanin
što se Zorice tiče, ne znam šta joj bi, verovatno prodaja loše ide kad je spala na to da je reklamira u "jelovniku" ... a stara srpska mudrost kaže "dok se jede - ne priča se" još of Perunovog doba

Зорица је ретко паметна жена. Као, уосталом, и сестра (јој) Мирјана.

SAGLASAN.
zemljanin zemljanin 15:22 10.07.2017

Re: Agape

Мени није јасна та твоја искључивост... Откуд она? Страх од вере и верника као да се бојиш да ћеш и сам постати верник? Као они хомофоби који мрзе хомосексуалце јер се, у ствари, боје да ће постати и сами хомосексуалци?

e svaka ti dala
tasadebeli tasadebeli 15:38 10.07.2017

Re: Agape

zemljanin
Мени није јасна та твоја искључивост... Откуд она? Страх од вере и верника као да се бојиш да ћеш и сам постати верник? Као они хомофоби који мрзе хомосексуалце јер се, у ствари, боје да ће постати и сами хомосексуалци?

e svaka ti dala



Па шта га знам... Нема љутиш, али тако мени изгледа сваки пут твоје реаговање и на најмањи помен религије... Некако превише нетрпељиво и нервозно... Шта год да је тема било ког поста...

Баш к'о хомофоби на помен хомосексуалаца...
zemljanin zemljanin 16:54 10.07.2017

Re: Agape

tasadebeli

Па шта га знам... Нема љутиш, али тако мени изгледа сваки пут твоје реаговање и на најмањи помен религије... Некако превише нетрпељиво и нервозно... Шта год да је тема било ког поста...

Баш к'о хомофоби на помен хомосексуалаца...

jeste, svaki pomen religije u institucionalnom smislu ... a šta ko veruje me apsolutno ne zanima niti dotiče ... problem tumača je u poistovećivanju ta dva pojma ... da pojednostavim, tvoja privatna stvar ili verovanje je samo tvoja I nema potrebe da je ikome dokazuješ niti da se pravdaš I niko nema prava da te zbog toga proziva ili omalovažava ... tvoja privatna stvar ... elem kad počneš da vršiš propagandu I da se institucionališeš onda bato mora da se suočiš sa realnošću I kritikom ... a sve ovo napisah na stotine puta ali nekako uvek promakne

ne postoji loš trenutak, mali motiv ili nebitan povod za osudu laži I maniplacija ovaploćenih u instutcionalizovanoj religiji I njenim glasnogovornicima kao gore spomenuti ...

tako da bi tvoja teza bila dosta preciznija ukoliko bi mi pripisao strah of izbora za prvosveštenika aka poglavar ... I šta su te spopali homoseksulaci, pusti ljude da žive svoj život
emsiemsi emsiemsi 19:07 10.07.2017

Re: Agape

zemljanin
tasadebeli

Па шта га знам... Нема љутиш, али тако мени изгледа сваки пут твоје реаговање и на најмањи помен религије... Некако превише нетрпељиво и нервозно... Шта год да је тема било ког поста...

Баш к'о хомофоби на помен хомосексуалаца...

jeste, svaki pomen religije u institucionalnom smislu ... a šta ko veruje me apsolutno ne zanima niti dotiče ... problem tumača je u poistovećivanju ta dva pojma ... da pojednostavim, tvoja privatna stvar ili verovanje je samo tvoja I nema potrebe da je ikome dokazuješ niti da se pravdaš I niko nema prava da te zbog toga proziva ili omalovažava ... tvoja privatna stvar ... elem kad počneš da vršiš propagandu I da se institucionališeš onda bato mora da se suočiš sa realnošću I kritikom ... a sve ovo napisah na stotine puta ali nekako uvek promakne

ne postoji loš trenutak, mali motiv ili nebitan povod za osudu laži I maniplacija ovaploćenih u instutcionalizovanoj religiji I njenim glasnogovornicima kao gore spomenuti ...

tako da bi tvoja teza bila dosta preciznija ukoliko bi mi pripisao strah of izbora za prvosveštenika aka poglavar ... I šta su te spopali homoseksulaci, pusti ljude da žive svoj život

Можда код тебе, ипак, има још неки додатни разлог, а не само да ти смета пропагирање религије. То се у предметној емисији не ради нешто посебно, а ти се узбуди онолико (на сваки помен религије - у било каквом контексту).
У емисији Агапе се прича и о религији.
tasadebeli tasadebeli 19:37 10.07.2017

Re: Agape

zemljanin

I šta su te spopali homoseksulaci, pusti ljude da žive svoj život



Ма ја их, бре, и не дирам (да простиш), него ми згодно поређење: хомофоб - верофоб (не знам да ли постоји научни термин за оне који осећају страх од религије; али познајем неке који су падали и у несвест када треба да уђу у цркву; не кажем да си ти један од њих).

Ево, Емси ти лепо одговорио у моје име:

Можда код тебе, ипак, има још неки додатни разлог, а не само да ти смета пропагирање религије. То се у предметној емисији не ради нешто посебно, а ти се узбуди онолико (на сваки помен религије - у било каквом контексту).
У емисији Агапе се прича и о религији.


Између осталог и о религији... А ти, ево колико ја памтим, већ други пут бурно реагујеш када сам ја поменуо емисију Агапе у неким контекстима.

Па та твоја реакција очигледно не збуњује само мене, него сада и Емсија.

Али се слажем се с тобом у једном:


ne postoji loš trenutak, mali motiv ili nebitan povod za osudu laži I maniplacija ovaploćenih u instutcionalizovanoj religiji I njenim glasnogovornicima kao gore spomenuti ...



и разумем твоју муку.

Ево, и ја се упљувах и запених доказујући овим бившим Титовим пионирима на Блогу Б92 да Тито и Југославија нису били никаква добробит за овај наш напаћени народ, него да су све те мантре типа "е, некада смо под Титом у Југославији много боље живели" баш у рангу лажи и манипулација оваплоћених у тој институционалној "религији" и њеним гласноговорницима који нам се редовно и свакодневно пропагирају по медијима.

Али џабе им ја причам, не верују ми.

К'о што ни теби хришћани не верују.


tako da bi tvoja teza bila dosta preciznija ukoliko bi mi pripisao strah of izbora za prvosveštenika aka poglavar ..



Ево, ја ћу те именовати једним од поглавара једне "религије" која је мени необично драга (заједно са свим осталим религијама и "религијама" ) јер је мој живот са њом неупоредиво лепши и оплемењенији (као и са свим оним осталим религијама и "религијама" ).

У склопу церемоније док те будем прогклашавао једним од поглавара, обавезно се изговара ова молитва:







П.С. - Хоћеш ли ми већ једном одговорити на оно о позитивним вибрацијама у Србији чији је само један делић, врло мали делић, емисија Агапе?

Ево ти још једна која је мени (будући да радим у школи са клинцима) заиста била од велике користи:



zemljanin zemljanin 20:30 10.07.2017

Re: Agape

П.С. - Хоћеш ли ми већ једном одговорити на оно о позитивним вибрацијама у Србији чији је само један делић, врло мали делић, емисија Агапе?

I pored najbolje volje moj uvid u dešavanja u Srbiji je vrlo površan da bih mogao da dam ikakav relevantan odgovor ... u globalu, Vi ste tamo pa radite nešto da vam bude bolje ... ako vama Agape postaje svetli primer I uzdanica, šta reći - moje je da je okarakterišem onakvu kakva jeste a ne kakva bi mogla biti (spekulacija imaginarnog) ... greota onoliko pametnog naroda koji u toj emisiji gostuje
Можда код тебе, ипак, има још неки додатни разлог,

pojasni
eloy eloy 08:48 10.07.2017

Akademik Dušan Teodorović

iz intrvjua akademika Dušana Teodorovića

Nisam ni najmanje osetio bilo koju vrstu političkog oportunizma tokom kampanje. Ta energija je prilikom stvaranja pokreta počela da nestaje, neki ljudi su se sklonili, pojavili su se neki novi ljudi i sve je postajalo drukčije. Čini mi se da je polako bledela ideja "jedan od nas" i sve više se pretvarala u ideju "jedan". Isto tako, mislim da nije bilo dovoljno hrabrosti da se uđe u žešće proteste zbog izborne krađe i da se ide na direktnu konfrontaciju sa režimom Aleksandra Vučića. Nismo podržali aktivno studentske demonstracije, nismo bili zajedno sa protestantima u 10.00 prilikom polaganja zakletve čoveka koji je pokrao drugi izborni krug, iako smo u predsedničkoj kampanji javno obećavali da nećemo da dozvolimo krađu nijednog glasa. Samim tim, ja tu nisam imao šta da tražim. Pokretu želim svaku sreću u nadi da ja možda negde grešim u procenama.Ako ste na političkoj sceni više od dve decenije i niste ostvarili značajnije rezultate, ljudi su umorni od vas. Pristojno je da se sklonite i da vođstvo stranaka prepustite nekim novim ljudima. Problemi nastaju i zbog činjenice da je mnogima u strankama bavljenje politikom osnov egzistencije.Aktuelni režim je uzeo deo penzija u cilju stabilizacije državnog budžeta, dodelio plodnu zemlju svojim arapskim prijateljima, ponizio arhitekturu, pravo i urbanizam divljačkom i nasilnom gradnjom "Beograda na vodi", razorio obrazovni sistem, uništio deo medija prikazujući na televizijama sa nacionalnom frekvencijom pornografiju i obezbedio stranim investitorima najjeftiniju moguću radnu snagu. U situaciji kada se povećava broj korisnika javnih kuhinja, gospodin Vučić sa svojim dvorjanima propagira gradnju nepotrebnih budalaština kao što su fontane i jarboli.Nova vlada je stara vlada lažnih diploma, lažnih biografija i promešanih resora. Ja ovoj, kao ni prethodnoj vladi ništa ne verujem. Kako mogu da verujem, na primer, gospodinu Vulinu. Da bih počeo bar malo da mu verujem, gospodin Vulin bi morao javnosti da objasni kada je upisao fakultet, kojim danima je boravio u Kragujevcu, kakve su mu ocene na kolokvijumima, ko ga je ispitivao, kada je diplomirao i slično. Da li će nova vlada da zabrani svom novom-starom potpredsedniku da peva prilikom diplomatskih aktivnosti? Diplomatija nije kafana na Ibarskoj magistrali i neko bi jednom već morao da to objasni gospodinu Dačiću. Ne verujem Vladi Srbije sve dok nastavljaju sa pevanjem! Nažalost, jasno je da je gospođi Brnabić vladu sastavio gospodin Vučić. Većina onih u Skupštini koji su prisilno glasali za njen izbor su presvučeni radikali, homofobi i najžešći rusofili. Siguran sam da ja, kao kritičar režima, više uvažavam gospođu Brnabić nego pola miliona članova Srpske napredne stranke.
Prvu grupu čine ljudi koji jedino imaju ideju kako da prežive današnji dan a da ne umru od gladi. U drugoj grupi su Vučićevi sledbenici, poluobrazovani, moralno problematični, željni vlasti i privilegija. Oni danas vladaju Srbijom. Manji broj ljudi je u trećoj grupi. Tu sam negde i ja. Mi pružamo otpor Vučićevom režimu na razne načine. U četvrtoj grupi su ljudi koji vode salonsku politiku, privatno kritikuju, a javno paze da se ne zamere vlasti i što je posebno licemerno, često kritikuju nas koji smo u živom blatu u kome pokušavamo da se izrvemo sa Vučićevim režimom. Ljudi četvrte grupe čuvaju pozicije, proračunati su, gledaju sa okolnih brda bitku u dolini i čekaju da se priključe pobednicima, kao i uvek. To je moja Srbija danas, a ja ću da nastavim dok dišem da se borim za građansko, pristojno društvo, uređenu državu i predsednika koji se ne ponaša kao faraon nego na posao dolazi biciklom.
emsiemsi emsiemsi 09:04 10.07.2017

Re: Akademik Dušan Teodorović

eloy
iz intrvjua akademika Dušana Teodorovića

Nisam ni najmanje osetio bilo koju vrstu političkog oportunizma tokom kampanje. Ta energija je prilikom stvaranja pokreta počela da nestaje, neki ljudi su se sklonili, pojavili su se neki novi ljudi i sve je postajalo drukčije. Čini mi se da je polako bledela ideja "jedan od nas" i sve više se pretvarala u ideju "jedan". Isto tako, mislim da nije bilo dovoljno hrabrosti da se uđe u žešće proteste zbog izborne krađe i da se ide na direktnu konfrontaciju sa režimom Aleksandra Vučića. Nismo podržali aktivno studentske demonstracije, nismo bili zajedno sa protestantima u 10.00 prilikom polaganja zakletve čoveka koji je pokrao drugi izborni krug, iako smo u predsedničkoj kampanji javno obećavali da nećemo da dozvolimo krađu nijednog glasa. Samim tim, ja tu nisam imao šta da tražim. Pokretu želim svaku sreću u nadi da ja možda negde grešim u procenama.Ako ste na političkoj sceni više od dve decenije i niste ostvarili značajnije rezultate, ljudi su umorni od vas. Pristojno je da se sklonite i da vođstvo stranaka prepustite nekim novim ljudima. Problemi nastaju i zbog činjenice da je mnogima u strankama bavljenje politikom osnov egzistencije.Aktuelni režim je uzeo deo penzija u cilju stabilizacije državnog budžeta, dodelio plodnu zemlju svojim arapskim prijateljima, ponizio arhitekturu, pravo i urbanizam divljačkom i nasilnom gradnjom "Beograda na vodi", razorio obrazovni sistem, uništio deo medija prikazujući na televizijama sa nacionalnom frekvencijom pornografiju i obezbedio stranim investitorima najjeftiniju moguću radnu snagu. U situaciji kada se povećava broj korisnika javnih kuhinja, gospodin Vučić sa svojim dvorjanima propagira gradnju nepotrebnih budalaština kao što su fontane i jarboli.Nova vlada je stara vlada lažnih diploma, lažnih biografija i promešanih resora. Ja ovoj, kao ni prethodnoj vladi ništa ne verujem. Kako mogu da verujem, na primer, gospodinu Vulinu. Da bih počeo bar malo da mu verujem, gospodin Vulin bi morao javnosti da objasni kada je upisao fakultet, kojim danima je boravio u Kragujevcu, kakve su mu ocene na kolokvijumima, ko ga je ispitivao, kada je diplomirao i slično. Da li će nova vlada da zabrani svom novom-starom potpredsedniku da peva prilikom diplomatskih aktivnosti? Diplomatija nije kafana na Ibarskoj magistrali i neko bi jednom već morao da to objasni gospodinu Dačiću. Ne verujem Vladi Srbije sve dok nastavljaju sa pevanjem! Nažalost, jasno je da je gospođi Brnabić vladu sastavio gospodin Vučić. Većina onih u Skupštini koji su prisilno glasali za njen izbor su presvučeni radikali, homofobi i najžešći rusofili. Siguran sam da ja, kao kritičar režima, više uvažavam gospođu Brnabić nego pola miliona članova Srpske napredne stranke.
Prvu grupu čine ljudi koji jedino imaju ideju kako da prežive današnji dan a da ne umru od gladi. U drugoj grupi su Vučićevi sledbenici, poluobrazovani, moralno problematični, željni vlasti i privilegija. Oni danas vladaju Srbijom. Manji broj ljudi je u trećoj grupi. Tu sam negde i ja. Mi pružamo otpor Vučićevom režimu na razne načine. U četvrtoj grupi su ljudi koji vode salonsku politiku, privatno kritikuju, a javno paze da se ne zamere vlasti i što je posebno licemerno, često kritikuju nas koji smo u živom blatu u kome pokušavamo da se izrvemo sa Vučićevim režimom. Ljudi četvrte grupe čuvaju pozicije, proračunati su, gledaju sa okolnih brda bitku u dolini i čekaju da se priključe pobednicima, kao i uvek. To je moja Srbija danas, a ja ću da nastavim dok dišem da se borim za građansko, pristojno društvo, uređenu državu i predsednika koji se ne ponaša kao faraon nego na posao dolazi biciklom.

Сагласан !
sugarbaby sugarbaby 18:11 10.07.2017

tomic zorica

je folirantkinja, ali vrlo vrlo skupa, niko nije sporio njenu pamet.
emsiemsi emsiemsi 19:04 10.07.2017

Re: tomic zorica

sugarbaby
je folirantkinja, ali vrlo vrlo skupa, niko nije sporio njenu pamet.

Зашто је фолиранткиња ?
tasadebeli tasadebeli 19:50 10.07.2017

Re: tomic zorica

sugarbaby
je folirantkinja, ali vrlo vrlo skupa, niko nije sporio njenu pamet.



Зорица?

Као и све Београђанке, моја Бејби, као и све Београђанке... Живим ја са таквима од када сам се родио, па знам то из искуства...

Знаш већ онај стари виц да је та београдска кошава, заправо, прави узрок због којег све Београђанке имају тако бистре окице...








П.С. - Јуче сам баш по хиљадити пут гледао (на прескоке, више слушао музику) подсећање на оно о чему овде причамо... ЛИНК
sugarbaby sugarbaby 20:24 10.07.2017

Re: tomic zorica

Као и све Београђанке, моја Бејби, као и све Београђанке.


mislila sam, naravno, na onih 7 i po hiljada evra mesecno za stan u elitnom delu pariza, poklon od ex decka i uz ful podrsku ministra mu/ex učenika.
ladno je otisla, bila 4 godine (valjda 4?) i kostala srbiju stotine hiljade evra - for what?

mikica bobic je moralna gromada za nju.
tasadebeli tasadebeli 20:38 10.07.2017

Re: tomic zorica

sugarbaby
Као и све Београђанке, моја Бејби, као и све Београђанке.


mislila sam, naravno, na onih 7 i po hiljada evra mesecno za stan u elitnom delu pariza, poklon od ex decka i uz ful podrsku ministra mu/ex učenika.
ladno je otisla, bila 4 godine (valjda 4?) i kostala srbiju stotine hiljade evra - for what?

mikica bobic je moralna gromada za nju.



Ех... Колико њих је коштало Србију по амбасадама милионе и милионе евра, а нису ништа радили корисно за Србију док су чучали по амбасадама.

Па њих ипак не именујемо јавно... А успут су ти типови који су нас коштали милионе и милионе били потпуно непродуктивни и за углед Србије у свету, за културу у Србији, за образовање,... За било шта друго у Србији. Нити су урадили било шта што би српском друштву било од користи.

(EDIT: Сад се сетих оног кретена који нам је био амбасадор у Паризу деведесетих и који је, када је предавао акредитиве, на питање какви су му циљеви док је амбасадор Србије у Француској, одговорио мртав 'ладан да ће те своје 4 године искористити да напише докторску дисертацију коју ће после бранити у Бгд. Мислим да је био историчар уметности...)

А њих опет нико није јавно разапињао по медијима.

Титове каријерне дипломате. Ух, мо'ш мислити! Познајем на гомиле тих паразита. Ено их сада, још уживају и у високим пензијама које им држава Србија даје, а ништа, ама баш ништа, за ту Србију нису урадили.

Пре ће бити, Бејби, да је некоме у том тренутку одговарало да се по медијима распреда колико то Зорица Томић кошта Србију за те 4 године у Паризу због неке политичке позадине свега тога. Онако таблоидно да се распреда...

Не бих ја ту њену епизоду (Париз) стављао у исти контекст са њеном каријером научника и универзитетског професора... То ме помало подсећа на оне приче како је Душко Ковачевић лош писац и морална нула јер је узаптио кућу Исидоре Секулић. Али џабе те приче. Радован Трећи, Маратонци, Сабирни центар,... оповргавају ту тезу да Ковачевић онда нема никаквих заслуга за српску културу.


Уосталом, и сама си то рекла:


niko nije sporio njenu pamet.



Можда је то био покушај да у нашу дипломатију коју смо, руку на срце, наследили такву каква је од оне Титославије, коначно уђе и неко интелигентан и да мало поправи просек памети. Па макар био споран када је морал у питању јер нам они себични, грамзиви, а глупи у тој нашој дипломатији нису донели баш много користи.

Није ни чудо... Велики број њих и данас не сматра Србију својом државом, него кукумавчи за покојном Југославијом.


П.С. - Препоручујем за читање као мали приручник-упутство какву би то дипломатију требало Србија да прави данас поштујући своју традицију од пре Титославије:





emsiemsi emsiemsi 20:56 10.07.2017

Re: tomic zorica

sugarbaby
Као и све Београђанке, моја Бејби, као и све Београђанке.


mislila sam, naravno, na onih 7 i po hiljada evra mesecno za stan u elitnom delu pariza, poklon od ex decka i uz ful podrsku ministra mu/ex učenika.
ladno je otisla, bila 4 godine (valjda 4?) i kostala srbiju stotine hiljade evra - for what?

mikica bobic je moralna gromada za nju.

А то она сам бирала такав стан - није тај стан коришћен раније.
Него она рекла - хоћу стан изнад 7 хиљада и шлус.
Јеботе --- а и Коштуница воли мачке и има старог југа.
tasadebeli tasadebeli 21:01 10.07.2017

Re: tomic zorica

emsiemsi

а и Коштуница воли мачке и има старог југа.



То и ја кажем Бејби.

Биће пре да је та прича у медијима око Зоричиног стана од 7000 евра у Паризу била мотивисана чисто политичким (политикантским) обрачунима на домаћој сцени.
emsiemsi emsiemsi 21:11 10.07.2017

Re: tomic zorica

tasadebeli
emsiemsi

а и Коштуница воли мачке и има старог југа.



То и ја кажем Бејби.

Биће пре да је та прича у медијима око Зоричиног стана од 7000 евра у Паризу била мотивисана чисто политичким (политикантским) обрачунима на домаћој сцени.

Јок и није !
sugarbaby sugarbaby 21:46 10.07.2017

Re: tomic zorica

Пре ће бити, Бејби, да је некоме у том тренутку одговарало да се по медијима распреда колико то Зорица Томић кошта Србију за те 4 године у Паризу због неке политичке позадине свега тога. Онако таблоидно да се распреда...


pa nije tabloidno, dakle lažno.
samo je mesecna kirija bila sedam i po hiljada evra, dakle samo stan, navodno da gosti imaju sta da vide - Srbija je to bila, Tadiceva Srbija - plus svi ostali troskovi mesecno.
izabrala je sama i lokaciju i gajbu, pri tom nije ni bila pravi ambasador nego pri unesku a vuk jeremic kod olje govorio, sve mu bale bile posle koliko se nervirao, da joj niko nije ravan i da je bolja od svih ambasadora.
ama, pusti me s njom.

Izvini Taso.



over&out
tasadebeli tasadebeli 22:13 10.07.2017

Re: tomic zorica

sugarbaby

Srbija je to bila, Tadiceva Srbija

a vuk jeremic kod olje govorio, sve mu bale bile posle koliko se nervirao, da joj niko nije ravan i da je bolja od svih ambasadora.

ama, pusti me s njom.



Ма све у реду, немој се нервираш. Све знам. Онај први профа из Прве гимназије, овај други такође ученик Прве београдске, Тадић му такоЏе био профа (псиохологије, је л'тако?).

Мислим да је и Крле био у генерацији са Зорицом у Првој.

Била и моја кума, јбг, па све то знам.

Све стоји што си рекла.

Само не видим какве везе то има са њеном научном и професорском каријером?

И са Књигом о ћутању?

И не видим зашто бисмо само њу осуђивали за то поред толиких других који су то исто радили деценијама пре ње, раде то још увек богами и данас, а при томе нису никакав други траг у Србији оставили осим што су се гребарили о државу.

(Највише ме боли када у директним контактима са њима видим колико они уопште не признају Србију за своју државу, него ми кукумавче и плачу на рамену за Титославијом, јебала их та Титославија! Паразити!)

Волео бих да видим и та имена да се повлаче такође по медијима.

Али их не видимо...

Вероватно због тог њиховог јавног и гласног кукумавчења за том јебеном Југославијом/Титославијом што је основни правац српских мејнстрим медија још од распада и упокојења исте те творевине почетком деведесетих.
eloy eloy 19:15 10.07.2017

preporuka


Za nas oldtimere na ovu vrućinu i u tišini......





eloy eloy 08:58 11.07.2017

sugarbaby/Shakin'baby


Као и све Београђанке, моја Бејби, као и све Београђанке. Pрави узрок због којег све Београђанке имају тако бистре окице je što slušaju Jazz. ( neke bogami i Idole )



Razbijamo tišinu. Long Live Rock 'n' Roll....









eloy eloy 09:27 11.07.2017

samo za tasmanijskog džavola


i mene....

maksa83 maksa83 15:27 12.07.2017

Agape

Ovo "Agape" u klipu me podsetilo.

Oćemo da oćutimo i ove mlade srpske vitezove:

eloy eloy 16:21 12.07.2017

Re: Agape

vitezove

?
gedza.73 gedza.73 17:49 12.07.2017

Re: Agape

.
maksa83

Oćemo da oćutimo i ove mlade srpske vitezove:



naučilo to po Srbiji kako može bez kazne čoporativno da maklja jednog na zemlji. 'nisu dostupni policiji' a sud šalje pozive na 'nepoznatu adresu'. pa prođu tako nekoliko puta do ubistva kad se pojavi vest 'odranije poznati policiji'

sad će da budu pokazna vežba. 'ako' i 'treba'.
eloy eloy 18:18 12.07.2017

Re: Agape

naučilo to po Srbiji kako može bez kazne čoporativno da maklja jednog na zemlji. 'nisu dostupni policiji' a sud šalje pozive na 'nepoznatu adresu'. pa prođu tako nekoliko puta do ubistva kad se pojavi vest 'odranije poznati policiji'


Da,sad je jasnije šta si mislio. Podržavam
g.radicevic g.radicevic 09:52 13.07.2017

Re: Agape

Oćemo da oćutimo i ove mlade srpske vitezove:


poznati ''srBski viteški metod'' 10:1 u obrnutoj varijanti

g.radicevic g.radicevic 09:57 13.07.2017

Re: Agape

naučilo to po Srbiji kako može bez kazne čoporativno da maklja jednog na zemlji. 'nisu dostupni policiji' a sud šalje pozive na 'nepoznatu adresu'. pa prođu tako nekoliko puta do ubistva kad se pojavi vest 'odranije poznati policiji'

sad će da budu pokazna vežba. 'ako' i 'treba'.


jbga, kad kod kuće nema ko da vaspitava,
...moraju komšije.

eloy eloy 18:40 12.07.2017

aj pa sad budi pametan

Радници Фијата „замрзавају” штрајк на 24 сата ради преговора.
Druga smena ne odustaje: Nastavak štrajka u Fijatu
Radnici druge smene jednoglasno su odbili da prekinu štrajk, rekao je novinarama predsednik sindikata Nezavisnost Zoran Stanić.
Dve trećine zaposlenih u prvoj smeni je za prekid štrajka.
Odluka o prekinu štrajka doneta je posle razgovora predstavnika sindikata s ministrom privrede Goranom Kneževićem.


Objašnjenje - talijani ne pregovaraju dok traje štrajk. Ajde.
Idu na referendumsko izjašnjavanje radnika pojedinačno o štrajku.
Ko koga ovde zahebava.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana