Budućnost| Ekonomija| Obrazovanje

z

Goran Nikolić RSS / 12.07.2017. u 14:41

Da 



Komentari (391)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:04 12.07.2017

Re: Hmm..

Znaci Comicka u toj blasti nasla uhlebljenje.

Не.

Она је, фактички, у нашим и међународним институцијама, и наш стални -- с правом -- представник у неким ЕУ телима, OSCE iтд. U stvari, pošto se pokazala kao visoko operativan i sposoban politički funkcioner, na svim pozicijama koje je držala, s njom vole da sarađuju svi -- čak i vlast, ne samo EU. (Treba razumeti da s njom u tim delegacijama budu neki Babići i Dačići i slični, koje, naravno, nemaju evropsku prođu, ne samo s jezikom, već ni manirima i pameću.) Gordana do dosade insistira na merenju svih stvari, na utemeljenim raspravama, a ženska prava tek su joj jedno, ne i najvažnije polje delovanja.

Da, jasno je: ja je izuzetno cenim kao poltičarku, i u ono par navrata što smo se i videli, moje lepo mišljenje o njoj bilo je samo potvrđeno.

P.S.
Najvažnije nisam napisao: mi smo društvo koje gaji i podstiče agresiju. Prema ženama naročito.
Lionsgate Lionsgate 19:21 12.07.2017

Re: Hmm..

Kakvi hvalospevi, vidi se da je to licno

E ja o Comicki mislim sve najgore, moja supruga jos gore. Kad ju je kontaktirala povodom zapostavljanja zena u institucijama NS jos dok je Comicka bila predsednica skupostine 'ladno ju je izignorisala, nije joj ni odgovorila na prijavu iako su njih dve u tom trenutku bile u istoj partiji. Klasican partijski podrepas, najvise Bojanu Pajticu a kol'ko znam iz NS i tezak nepotista. Zbog takvih smo i potegli ovamo, Gospodar Vucic je samo krema na sve.

Edit.
Ipak me nije me mrzelo da izgooglam (nista ne verujem Comicki), 326 ubijene zene u porodicnom nasilju od 2017-2016. Straobalna cifra. U susednoj Hrvatskoj je pak godisnje 12-15 zena ubijeno od svojih bivsih bliskih ili skoro 50% manje na broj stanovnika. A govore da je u Srbiji kriv posttraumatski sindrom...

Edit-edita
2007-2016 godina, hvala chika Braji na uocenoj brljotini.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:29 12.07.2017

Re: Hmm..

Ipak me nije me mrzelo da izgooglam (nista ne verujem Comicki), 326 ubijene zene u porodicnom nasilju od 2017-2016. Straobalna cifra

Nešto si pogrešno prepisao, verovatno za period od 10 godina si našao statistiku.
Evo je, dole, malo starija statistika, i ona potvrđuje Čomićku i mene -- tri mesečno:

Lionsgate Lionsgate 20:39 12.07.2017

Re: Hmm..

Nešto si pogrešno prepisao, verovatno za period od 10 godin si našao statistiku.
Evo je, dole, malo starija statistika, i ona potvrđuje Čomićku i mene -- tri mesečno:

Greska, period je 2007-2016, jedna decenija. Mislim, glupo da delim ljude na decimale ali skoro 33 zene ubijene po godini. No objasnjenje nasih strucnjaka da je u pitanju postraumatski sindrom nema potpunu logiku, u susednoj Hrvatskoj gde je u jednom trenutku cetvrtina svih muskaraca ucestvovalo u ratu, broj ubijenih zena proporcinalno je manji za 50%. Ima znaci i nekih drugih stvari.

Ti i Comicka, dva strebera . Secam se koji je fantom bila ta zena, sprema tekst za blog 2 dana i u ponoc kad dolazi recimo svetski dan borbe za zastitu plavih kitova okaci ona svoj uradak, pun statiostika i linkova. Ali za razliku od tebe nije se ta upustala u dalju raspravu, izduva svoje "znanje" vec u tom inicijalnom tekstu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:47 13.07.2017

Re: Hmm..

Lionsgate
Kakvi hvalospevi, vidi se da je to licno...

E ja o Comicki mislim sve najgore, moja supruga jos gore. Kad ju je kontaktirala povodom zapostavljanja zena u institucijama NS jos dok je Comicka bila predsednica skupostine 'ladno ju je izignorisala, nije joj ni odgovorila na prijavu iako su njih dve u tom trenutku bile u istoj partiji. Klasican partijski podrepas, najvise Bojanu Pajticu a kol'ko znam iz NS i tezak nepotista. Zbog takvih smo i potegli ovamo, Gospodar Vucic je samo krema na sve.

...


stvarno? kakav bedak, ja mislio da je normalan lik.
tadejus tadejus 09:53 13.07.2017

Re: Hmm..

Srđan Fuchs
Lionsgate
Kakvi hvalospevi, vidi se da je to licno...

E ja o Comicki mislim sve najgore, moja supruga jos gore. Kad ju je kontaktirala povodom zapostavljanja zena u institucijama NS jos dok je Comicka bila predsednica skupostine 'ladno ju je izignorisala, nije joj ni odgovorila na prijavu iako su njih dve u tom trenutku bile u istoj partiji. Klasican partijski podrepas, najvise Bojanu Pajticu a kol'ko znam iz NS i tezak nepotista. Zbog takvih smo i potegli ovamo, Gospodar Vucic je samo krema na sve.

...


stvarno? kakav bedak, ja mislio da je normalan lik.


o zaboga žena joj sam nije odgovorila na mejl.. možda ga nije ni vidjela..
kakav povod da za čovjeka/ženu napišeš sve najgore
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:26 13.07.2017

Re: Hmm..

tadejus


o zaboga žena joj sam nije odgovorila na mejl.. možda ga nije ni vidjela..
kakav povod da za čovjeka/ženu napišeš sve najgore



ma dobro, mani besmislice, nego oklen si ti ono beše, BL? imaš uticaja tamo? pravimo ovaj neki trejl za kraj narednog proleća, s IDF-ovim veteranima, s akcentom na ovo:

Она је уписана у специјалним мисијама падобранаца и обучена од стране британске војске. Касније у марту 1944. се спустила падобраном у Југославију. Циљ њене мисије био је да помогне савезничким пилотима, европским Јеврејима и анти-нацистичкогом отпору.
После неколико месеци проведених са југословенским партизанима, прешла је мађарску границу. Убрзо је ухваћена и мучена због њеног радио предајника. У октобру 1944, осуђена је за покушај велеиздаје, а месец дана касније погубљена.


treba mi alternativna i ozbiljna ekipa, po mogućstvu ne-vladina, već iz naroda ljudi, nemuljatori iz BL za organizaciju, sposobni, lepi, simpatični i komunikativni, idemo: SLO, ZG, Srpska, Slavonija, Mađarska. plus, naravno, malo šminka srpske pozicije.



Lionsgate Lionsgate 19:52 13.07.2017

Re: Hmm..

o zaboga žena joj sam nije odgovorila na mejl.. možda ga nije ni vidjela..
kakav povod da za čovjeka/ženu napišeš sve najgore

Ja lepo napisah da moja supruga i ja tako mislimo o njoj, a ima ljudi po NS ( i dalje) koji o njoj misle slicno. Comicku nisam sretao po blogerskim ili DS zurkama pa da imam o njoj lepo/drugarsko misljenje kao nas Srle ili chika Braja.

Objasnjenje da nije videla mail je za ljude malo zaostale u logickom razvoju, mail je dobila na vrlo zvanicnu adresu a pokusan je kontak sa njom i na drugi nacin jer je gospoja u stranci imala zaduzenje za tu oblast, cak je imala i neku svoju nevladinu organizaciju za oblast zenske ravnopravnosti a ako vas secanje sluzi i ovde je nonstop kenjala o toj oblasti.

Problem je sto je u tom trenutku DS u NS pravio koaliciju i morao je prepustiti tu ustanovu kupture koalicionom partneru. Dzaba sto su u celom NS bile samo dve osobe sa kvalifikacijam iz te specificne umetnicke oblasti, dzaba sto je iskljucivo zenski kolektiv dao pisanu podrsku mojoj supruzi, dzaba preporuke ljudi iz branse, na celo je doveden dvorski vajar Hromog Dabe. Comicka je izabrala taktiku podrepaskih apartcika, cuti i ignorisi. Uostalom ko normalan, uljudan, obrazovan i posten moze izdrzati 15+ godina u srpskoj politici, pri tom prelazeci sa funkcije na funkciju.

Uzgred, drugi bloger koji se tad vrteo u politici NS, Milenkovic je povodom svega imao lepu prepisku sa mojom suprugom no covek nije bio u vlasti a n sebi aksnije nije mogao pomoci.

Edit.
U sustini, koji se lozim, to je zivot koji je prosao, mogucnosti koje je neko drugi zatvorio i mi smo vec davno odustali od svega sto je vezano za Srbiju, tamo imamo roditelje i kad oni odu mogu jedino grobovi i uspomene da nas vezuju.
alselone alselone 20:10 13.07.2017

Re: Hmm..

a ima ljudi po NS ( i dalje) koji o njoj misle slicno


Ja, ja, ja!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:13 13.07.2017

Re: Hmm..

alselone
a ima ljudi po NS ( i dalje) koji o njoj misle slicno

Ja, ja, ja!

О људима је лако мислити лоше.
Пробај да мислиш добро.
alselone alselone 20:19 13.07.2017

Re: Hmm..


О људима је лако мислити лоше.
Пробај да мислиш добро.


Nema ti ova filozofija previse smisla. Lako je o ljudima misliti dobro, ako treba da probam i potrudim se da o nekom mislim dobro, tu u startu nesto ne valja.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:25 13.07.2017

Re: Hmm..

Лако је судити.
Лако презирати.
Лако закерати.

Просто, ја тако некако видим ствари... најлакше се исрати, да простиш, по неком, не разумевајући све његове нијансе, муке, проблеме, обавезујуће путеве.

Да цитирам Крлежу: "Човјек је као котач на блатној цести: закотрљао се, али и запрљао."
(Ко зна да ли сам добро упамтио. :))
alselone alselone 20:45 13.07.2017

Re: Hmm..

најлакше се исрати, да простиш, по неком, не разумевајући све његове нијансе, муке, проблеме, обавезујуће путеве.


Ma kakve muke, probleme i obavezujuce puteve. Ja pricam o cistoj politici.
Lionsgate Lionsgate 20:45 13.07.2017

Re: Hmm..

Просто, ја тако некако видим ствари... најлакше се исрати, да простиш, по неком, не разумевајући све његове нијансе, муке, проблеме, обавезујуће путеве.

Pa koji moj se onda ti hvatas cele price? Ah, da, ti si se na nju pozvao kao na autoritet.

Kao po obicaju ti ne razumes sustinu, da se ta spodoba javila, pozvala na razgovor i rekla "Mileso, ne mogu nista da uradim jebem mu majku, pritiska nas Hromi Daba i hoce tu poziciju za svog dvorskog vajara pa po cenu koalicije sa radikalima" i da je i razumemo... ali ovako nemam nikakvo razumevanje za Bojanovu podrepasicu, ovamo se prodajes za nesto a u sustini gledas samo svoje dupe. Znaci ako se uhvatila u to kolo i ako je resila da pravi svoju karijeru na taj nacin imamo sva prava da seremo po njoj, tvoje je da joj se i dalje shlihtas.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:51 13.07.2017

Re: Hmm..

tvoje je da joj se i dalje shlihtas.

И шта кажеш, баш твоја жена требало да добије ту позицију?!
Lionsgate Lionsgate 21:05 13.07.2017

Re: Hmm..

И шта кажеш, баш твоја жена требало да добије ту позицију?!

Kad traze direktora filharmonije a na konkurs se jave jedan dirigent, jedan propali student gradjevine i jedan profesor knjizevnosti a ti izaberes tog zaludnog profesora knjizevnosti zapitas se da li je to moguce u normalnoj drzavi.

No, nisam zbog toga spominjao tvoju drugaricu, spominjao sam je zbog stava i "stava".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:10 13.07.2017

Re: Hmm..

Kad traze direktora filharmonije

Да будем искрен, мислим да је то место за економисту. Никако за диригента.
Lionsgate Lionsgate 21:17 13.07.2017

Re: Hmm..

Да будем искрен, мислим да је то место за економисту. Никако за диригента.


A zasto su onda izabrali zaludnog profesora knjizevnosti? On je skolovan i bolje razume ekonomsko poslovanje neprofitne, budzetske ustanove kulture? Opet si se negde zagubio u koracima.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:19 13.07.2017

Re: Hmm..

A zasto su onda izabrali zaludnog profesora knjizevnosti? On je skolovan i bolje razume ekonomsku poslovanje neprofitne, budzetske ustanove kulture? Opet si se negde zagubio u koracima.

Да ти поновим: то је место за економисту.
То јест -- и несуђени избор твоје жене био би једнако погрешан као онај који је уследио.

То је моје мишљење.
Lionsgate Lionsgate 21:28 13.07.2017

Re: Hmm..

Sine, sto bi rekao Charlie, ti ubijas na upornost.

Jbg, da ti nacrtam (a znam da si sibnuo iz nacrtne geometrije) kad su uslovi konkursa definisani tako da se za rad u ustanovi kulture traze rezultati iz oblasti kojom se ta ustanova bavi onda ne postavljas na taj polozaj ekonomistu koji je vodio firmu za prodaju spiritusa ili nastavnika srpskog jezika iz neke cukaricke osnovne skole.

anonymous anonymous 22:10 13.07.2017

Re: Hmm..

Predrag Brajovic
alselone
a ima ljudi po NS ( i dalje) koji o njoj misle slicno

Ja, ja, ja!

О људима је лако мислити лоше.
Пробај да мислиш добро.



Saglasan.
Na primer o Sartru i Simon.
Milan Novković Milan Novković 22:26 13.07.2017

Re: Hmm..

alselone
a ima ljudi po NS ( i dalje) koji o njoj misle slicno


Ja, ja, ja!

S obzirom da poštujem mišljenje većine vas, tvoje bez rezerve poštujem šta god mislio o njemu, meni je fenomen taj netrivijalni, negativni sentiment prema njoj.

Ne sumnjam da ima mane, ali na mene je ostavila utisak genijalca, pre nego što sam je upoznao uživo u trenutku u kojem sam iza sebe imao bar nekoliko stotina razmenjenih misli i komentara sa njom.

Ajd, čini mi se da bih više voleo da je agresivnijije gurala svoju političku karijeru, iako sam možda malo do ozbiljno naivan u ideji da je tamo moguće sačuvati minimalnu dozu moralnog integriteta, a otići značajno više u politici, ali, ako ona nije dovoljno dobra sa doktoratom u fizici, univerzitetskom karijerom, četvoro dece, neumorna u pametnom i kreativnom radu i strpljenju, gde su ti političari kojima treba dati podršku i koji će izvući Srbiju?

... zar ima neko osim Mirele, Jinksa, Docsa i još nekoliko njih koji su strpljivije blogovali onih prvih godina - a ako bi normalizovao strpljenje po tome kako ti se drugi obraćaju ostaje jedino Jinks nedodirljiv (jel iko njega ikad "primetio" da je popustio u strpljenju) ...

Kapiram, u nečemu sam out-of-sync, pomeren, ali se plašim da smo svi pomereni na temu Gordane, ja možda preterujem sa hvalospevima (ja sam je par puta zamolio za sitnicu i odmah mi je pomogla) ali bih se kladio da ste se vi zaneli poprilično blogovskim silama obaranja cena, kritizerstva, i "nešto" strasti za tučom

Iskreno, meni kad bi ozbiljno zamerali zaborave, nepreciznosti i neurednost ja ne bih imao prijatelja, a imam ih puno, baš iskrenih.

Sve u svemu, ja se vraćam na sad višegodišnji očaj pri pomisli na tu ukorenjenu strast za kritikovanjem i dijagnostikovanjem, dok armija finih ljudi tiho i neprimetno prolazi nepohvaljena i nepodržana, dok svako malo i neko od njih, privučen "magičnom" snagom agresivnih i nestabilnih, ne popusti i isto se upusti u mračniju rabotu, ko u Ratu Zvezda, bude prevučen na mračnu stranu
Lionsgate Lionsgate 22:48 13.07.2017

Re: Hmm..

Ajd, čini mi se da bih više voleo da je agresivnijije gurala svoju političku karijeru, iako sam možda malo do ozbiljno naivan u ideji da je tamo moguće sačuvati minimalnu dozu moralnog integriteta, a otići značajno više u politici, ali, ako ona nije dovoljno dobra sa doktoratom u fizici, univerzitetskom karijerom, četvoro dece, neumorna u pametnom i kreativnom radu i strpljenju, gde su ti političari kojima treba dati podršku i koji će izvući Srbiju?


Opet vi pocinjete sa licnim, vasim drugarstvima sa njom, ponavljam da se ja za razliku od vas sa njom nikad nisam sreo, nikad sa njom nisam komunicirao na blogu ili van njega, jedini kontakt je taj kad je dobila tu prijavu (sa dokumentacijom) od moje supruge. Usprkos svoj svojoj navodnoj posvecenosti reagovala je tako kako sam opisao. Kao sitni politicar koji viri iz Pajticevog dzepa.

Na stranu taj navodni doktorat i navodna univerzitetska karijera, na stranu sto je majka 4 dece to je ne cini boljom od drugih politicara. Jbg, recimo ja licno znam Baneta Ivkovica bivseg socijalistu, covek mi je uradio 2 sitne usluge u zivotu, on ima stvarni doktorat i stvarnu univerzitetsku karijeru ali mislim da je kao politicar govno i da je bolje da se tim nikad nije bavio.




emsiemsi emsiemsi 05:15 14.07.2017

Re: Hmm..

Predrag Brajovic
Kad traze direktora filharmonije

Да будем искрен, мислим да је то место за економисту. Никако за диригента.

Ма јок !
За дипл. менађера !
Оооо, јеботе - какве глупости.
emsiemsi emsiemsi 05:22 14.07.2017

Re: Hmm..

Milan Novković
alselone
a ima ljudi po NS ( i dalje) koji o njoj misle slicno


Ja, ja, ja!

S obzirom da poštujem mišljenje većine vas, tvoje bez rezerve poštujem šta god mislio o njemu, meni je fenomen taj netrivijalni, negativni sentiment prema njoj.

Ne sumnjam da ima mane, ali na mene je ostavila utisak genijalca, pre nego što sam je upoznao uživo u trenutku u kojem sam iza sebe imao bar nekoliko stotina razmenjenih misli i komentara sa njom.

Ajd, čini mi se da bih više voleo da je agresivnijije gurala svoju političku karijeru, iako sam možda malo do ozbiljno naivan u ideji da je tamo moguće sačuvati minimalnu dozu moralnog integriteta, a otići značajno više u politici, ali, ako ona nije dovoljno dobra sa doktoratom u fizici, univerzitetskom karijerom, četvoro dece, neumorna u pametnom i kreativnom radu i strpljenju, gde su ti političari kojima treba dati podršku i koji će izvući Srbiju?

... zar ima neko osim Mirele, Jinksa, Docsa i još nekoliko njih koji su strpljivije blogovali onih prvih godina - a ako bi normalizovao strpljenje po tome kako ti se drugi obraćaju ostaje jedino Jinks nedodirljiv (jel iko njega ikad "primetio" da je popustio u strpljenju) ...

Kapiram, u nečemu sam out-of-sync, pomeren, ali se plašim da smo svi pomereni na temu Gordane, ja možda preterujem sa hvalospevima (ja sam je par puta zamolio za sitnicu i odmah mi je pomogla) ali bih se kladio da ste se vi zaneli poprilično blogovskim silama obaranja cena, kritizerstva, i "nešto" strasti za tučom

Iskreno, meni kad bi ozbiljno zamerali zaborave, nepreciznosti i neurednost ja ne bih imao prijatelja, a imam ih puno, baš iskrenih.

Sve u svemu, ja se vraćam na sad višegodišnji očaj pri pomisli na tu ukorenjenu strast za kritikovanjem i dijagnostikovanjem, dok armija finih ljudi tiho i neprimetno prolazi nepohvaljena i nepodržana, dok svako malo i neko od njih, privučen "magičnom" snagom agresivnih i nestabilnih, ne popusti i isto se upusti u mračniju rabotu, ko u Ratu Zvezda, bude prevučen na mračnu stranu

Милане, држим Лајонсгејтову страну у погледу Чомићке --- код ње је карактеристичан тај прикривено цинички рад који је, док је председавала Скупштином, није разликовао од Маје Гојковић - то тобожње стрпљење и увиђавност, а једини циљ забранити дискутантима да дискутују. Веома често је то радила са оним отегнутим гооооооспооооооодине пооооооооооооосланиче итд, по Пооооословнику .... све са циљем да дискутанта спречи да изнесе шта има. На тај начин је била 'фина и смирена', а, у ствари, на шибицарски начина крала више од педесет процената времена за дискусију.
Такви као она су још гори од ординарних 'сељачина'.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 05:26 14.07.2017

Re: Hmm..

emsiemsi
Ма јок !
За дипл. менађера !
Оооо, јеботе - какве глупости.

Direktor ne svira niti diriguje, direktor organizaciono i finansijski rukovodi firmom. Onda je važnije da to bude neko vešt u tim stvarima, a to je neki ekonomista-menadžer-producent.
emsiemsi emsiemsi 06:23 14.07.2017

Re: Hmm..

Predrag Brajovic
emsiemsi
Ма јок !
За дипл. менађера !
Оооо, јеботе - какве глупости.

Direktor ne svira niti diriguje, direktor organizaciono i finansijski rukovodi firmom. Onda je važnije da to bude neko vešt u tim stvarima, a to je neki ekonomista-menadžer-producent.

Нормално !
Па пошто је општепознато да је основна делатност Филхармоније економија, менаџмент и то треће, онда никако директор не сме да буде диригент.
Оооо, Боже драги - чудом се чудим како то да паметни људи подлегну тезама будалчина.
Успут --- цео свој радни век 'ратујем' са којекаквим који ми објашњавају да ме знање проблематике, у ствари, спутава у послу и да ће они, који, нормално, немају појма о струци, организовати да то што ја знам, а они немају појма, да то обављам још боље.
Успут 2 --- правда за диригенте.
alselone alselone 06:33 14.07.2017

Re: Hmm..

neki ekonomista-menadžer-producent.


Ja imam izrazito negativno misljenje o general-purpose ekonomistima-menadzerima. Jeste da se guraju kako su zavrsili "direktorski" fakultet, ali po meni nemaju sta da traze na direktorskom mestu. Ekonomista moze slobodno u racunovodstvo/nabavku/kontrolu a menadzer moze u neki srednji sloj menadzera da popunjava neke eksele.

Menadzeri opste prakse koji malo vode fabriku okova pa ciglanu, pa malo u politiku, pa onda rudnik itd, su najgora posast modernog doba. Nekad je to bilo drugacije, nekada su ekonomisti kretali od mladjeg referenta nabavke, pa kroz sve slojeve firme do direktora. I to je imalo smisla. Danas - odma, jer boze moze, svaka susa sa diplomom i Dunning-Kruger efektom u guzici misli da je bogom dana da vodi firmu jer su ih to naucili na faksu. Jer "zna sa ljudima" sto se svodi na besomucno ispijanje kafe po gradu itd.

Nema boljeg direktora nego coveka iz struke koji je doucio toliko ekonomije koliko mu treba za direktorsko mesto. Za ostalo ima sluzbu.

Nikad nece ekonomista razumeti softver/energetiku/proizvodnju cigala/muzicku skolu/stagod koliko neko koga je struka izgradila godinama.
alselone alselone 06:39 14.07.2017

Re: Hmm..

Milan Novković


Secam se da sam valjda jednom prilikom u napadu zen miroljubivosti obecao tebi Milane da cu revidirati stavove prema njoj.

Meni ste dragi i ti Milane, i ti Pedja, cenim vase misljenje, ali mi je istina draza.

Pisao sam mnogo i o DS politici ciji je bila integralni deo, i o njoj i kisobranu koji je predstavljala glumeci "intelektualnu elitu" i o MERLJIVOM doprinosu koji je pravila tj. nije itd. Mrzi me ponovo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:05 14.07.2017

Re: Hmm..

Menadzeri opste prakse koji malo vode fabriku okova pa ciglanu, pa malo u politiku, pa onda rudnik itd, su najgora posast modernog doba.

Ово је врло занимљива тема. А ако је склонимо из овог "Досадан си, победићеш на искуство. -- Глупости!" наратива, понешто се укаже:

а) то је свеопшта пракса;
б) коју време не демантује.

Мој пријатељ је један од најцењенијих менаџера у Србији. Други друг је менаџер неких наших највећих компанија. Оба су почела у FMCG сектору, сектору ајкула, турбуленција и сталних напетости и борби. И оба су прешла као GM-и у производњу, једно је фирма од 150, друга од 1500 људи. Онај први, машински инжињер, био је, како ти кажеш, приучио економију. Онај други, економиста, сада је приучио машинство, то јест производњу.

Одликује их смисао за организацију, за реално сагледавање ситуација, за стратегију. Они не могу да осмисле нови сок, али могу да процене да ли су им идеје које су им специјалисти за тако нешто понудили иоле добре. Највжније: обојица су научила да гледају у бројке као показатеље пословања, и то сасвим хладнокрвно, Емотивно и лично заинтересовани управљач томе неће бити склон. Он ће властите могућне омшаје да емотивно забашурује, оправдава...

Заиста мислим да диригент, струка по дефиницији удљена од практични животних и економских ствари (као и књижевност), није погодан да буде директор било чега, па ни саме филхармоније. У издаваштву тачно је подељено -- директор и уредник. Директор и не чита књиге, рецимо.
alselone alselone 07:18 14.07.2017

Re: Hmm..

Онај први, машински инжињер, био је, како ти кажеш, приучио економију. Онај други, економиста, сада је приучио машинство, то јест производњу.


Od ova dva, ako vec moram, ja biram prvo. Direktor treba da razume proces proizvodnje, sta god se to pravilo u tom preduzecu, pa makar to bili i mladi ljudi koji zavrse muzicku skolu. Mora da razume detaljno struku, tziste, konkurenciju, da razume detaljno oblast u kojoj se nalaze i globalne trendove potrosaca.

To verujem da ljudi iz struke mnogo bolje znaju nego ekonomisti opste prakse.

Ali, sve to nema smisla bez toga sto si rekao u sledecem pasusu:
Одликује их смисао за организацију, за реално сагледавање ситуација, за стратегију


Ja bih dodao jos nesto. Direktor mora biti osoba koja zna da resava probleme, bilo kog tipa, od finansijskih, do medjuljudskih, pa i da presudjuje kod tehnolosko-tehnickih.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:23 14.07.2017

Re: Hmm..

Direktor mora biti osoba koja zna da resava probleme, bilo kog tipa, od finansijskih, do medjuljudskih, pa i da presudjuje kod tehnolosko-tehnickih.

И онда одједном се укaже да ће фах стручњаци често бити неадекватни. Ниједан дизајнер или копирајтер не води маркетиншку агенцију.
alselone alselone 07:26 14.07.2017

Re: Hmm..

Ниједан дизајнер или копирјтрер не води маркетиншку агенцију.


Jesi siguran? Ne bih se zaletao sa "nikad i niko" iskazima. Mozda kod nas. Ali koliko kod nas ima ozbiljnih marketinskih agencija? 3, 4? Nije ti neki uzorak. (A i kopirajter nije neko ko bi po prirodi vodio marketinsku agencijiu. To je dizajner ili neko sa rezije, na primer).

Ja bih ti sada mogao davati primere o veoma uspesnim direktorima i menadzerima koji su agronomi, masinci, elektrotehnicari. Ti bi meni kao kontru mogao dati primere uspesnih direktora koji su ekonomisti.

I super.

Ali to je sve mali uzorak, ja mislim da su tvoje izuzeci, ti verovatno mislis da su moji primeri izuzetak. Bolje da se odmah saglasimo da se ne slazemo, pa da idem na dorucak.
maksa83 maksa83 07:28 14.07.2017

Re: Hmm..

Menadzeri opste prakse koji malo vode fabriku okova pa ciglanu, pa malo u politiku, pa onda rudnik itd, su najgora posast modernog doba.

Nemala količina hajtek firmi se sjebala tako - Apple kad im je došao Scully (prodavo pre toga zašećerenu Pepsi vodicu), pa siroti 3COM Palm (koji je mogao biti ono što je danas Apple), pa HP sa svojom nizom profi menadžera na CEO poziciji koji su ih saterali pod beton... A to su samo high profile firme, mogu da ređam ovakve nesreće još 5 Kb...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:45 14.07.2017

Re: Hmm..

Jesi siguran? Ne bih se zaletao sa "nikad i niko" iskazima.

U pravu si, no... sestra mi je ovdašnji direktor zvanično najveće svetske marketinške agencije na svetu. Znaš kako to izgleda, konsultacije s njom -- kad pomažemo drugoj sestri preduzetnici da promoviše svoj biznis. Ja ispišem, osmislim, onda Jeca-direktor pregleda i da krajnji sud, onda Ljilja-preduzetnik pita mene: "Jesi l' video šta kaže Jeca???" -- a ja kažem: "U pravu je, poslušaj je, promeni kako ona kaže." I tako uvek.
Ja bih ti sada mogao davati primere o veoma uspesnim direktorima i menadzerima koji su agronomi, masinci, elektrotehnicari. Ti bi meni kao kontru mogao dati primere uspesnih direktora koji su ekonomisti.

Управо, тако да та идеја да диригент буде трeба да буде директор филхармоније није нужно тачна. У овом случају мислим -- напротив, dirigenti, pisci, slikari i slična fela.

Ovo Maksino je simptomatično, ali, ne verujem da je razlika da li proizvodiš sokove ili mineralnu vodu, isti problemi: transporti, marketiranje, konkurencija, cenovna isplativost, sirovina, distrubutivni centri -- koliko da ih ima, kako da budu organizovani itd. Код хајтека не знам. Уосталом, те компаније брзо пропадају, нестају. Све. Волатилне су. Некaд се Canon чинио вечним. Или Nokia.

Proizvod najbolje kreiraju kreativci (tehnički ili socijalni), nije nužno da ga oni i prodaju, prezentuju, marketiraju.

Maks, je l' ima Nordeus директора са стране?
maksa83 maksa83 08:02 14.07.2017

Re: Hmm..

Proizvod najbolje kreiraju kreativci (tehnički ili socijalni), nije nužno da ga oni i prodaju, prezentuju, marketiraju.

Pa direktorovanje je nešto više od prodaje i prezentacije, ti si onda na mestu gde određuješ strateške dugoročne ciljeve i povlačiš polugice ispod sebe koje opet povlače polugice koje ... dok se to nešto ne desi. Npr. HP je imao serijski dva profi direktora - onog Apothekera i Fiorinu (neverovatno, dok nije počela da se bavi politikom nije se videlo kakav je to zapravo kreten), i oni su odlučili da će HP da prestane da se bavi R&Djem, što je obradovali šerholdere velike i male, pošto to znači da će da pootpaljuju skupe mozgove i smanje troškove, na šta berza po pravilu reaguje skokom akcija, i onda šerholderi srećniii. A HP ode u qrac, ali koga briga - šerholderi iškartali akcije po većoj ceni i pretopili ih u nešto drugo.

Maks, je l' ima Nordeus директора са стране?

Mislim da nema, tj. da tri momka koji su sve započeli još uvek vode celu stvar, ali nisam 100% siguran.

Da primetim još nešto - od 2000. do 2011. za vakta onog blesavog pok. Džobsa Apple je izbacio - iPod, iPhone, iPad i postao najvredniji brend na svetu. Od kad je baba Tim (koji se prethodno bavio logistikom) zaseo - napravili su sat koji je ... onako.

Dok je Bil G. vodio firmu MS se raširio po planeti i postao sinonim za računar umesto IBM-a. Onda je znojavi računoviđa Balmer napravio seriju kapitalnih gluposti i propustio gomilu šansi.
Milan Novković Milan Novković 08:14 14.07.2017

Re: Hmm..

Lionsgate
Ajd, čini mi se da bih više voleo da je agresivnijije gurala svoju političku karijeru, iako sam možda malo do ozbiljno naivan u ideji da je tamo moguće sačuvati minimalnu dozu moralnog integriteta, a otići značajno više u politici, ali, ako ona nije dovoljno dobra sa doktoratom u fizici, univerzitetskom karijerom, četvoro dece, neumorna u pametnom i kreativnom radu i strpljenju, gde su ti političari kojima treba dati podršku i koji će izvući Srbiju?


Opet vi pocinjete sa licnim, vasim drugarstvima sa njom, ponavljam da se ja za razliku od vas sa njom nikad nisam sreo, nikad sa njom nisam komunicirao na blogu ili van njega, jedini kontakt je taj kad je dobila tu prijavu (sa dokumentacijom) od moje supruge. Usprkos svoj svojoj navodnoj posvecenosti reagovala je tako kako sam opisao. Kao sitni politicar koji viri iz Pajticevog dzepa.

Na stranu taj navodni doktorat i navodna univerzitetska karijera, na stranu sto je majka 4 dece to je ne cini boljom od drugih politicara. Jbg, recimo ja licno znam Baneta Ivkovica bivseg socijalistu, covek mi je uradio 2 sitne usluge u zivotu, on ima stvarni doktorat i stvarnu univerzitetsku karijeru ali mislim da je kao politicar govno i da je bolje da se tim nikad nije bavio.

Ja sam se dotakao "teme" zbog ove nekadašnje diskusije sa Alseom, kuju je on spomenuo.

Tvoje (ne moramo da persiramo) mišljenje isto cenim, na mestu je i zameranje na neodgovaranju na email, i ja zamerim ljudima na svemu i svačemu, iako mi to onda, uglavnom, ode u prošlost kao zanemarljive, pa posle zaboravljene sitnice.

Što se tiče asocijacije sa DS-om, ... odgovoriću kod Alsea, pošto ju je on potegao, a nije isključeno da mi je još dublji poriv za komentarisanje, pored te nekadašnje "diskusije" sa Alseom, u njegovom Zen trenutku nerazumevanje nešto šireg i kolektivnijeg lošeg sentimenta prema njoj.

A prosta je činjenica da je ja nisam video u skupšini pa mi je "iskustvo" suženo
alselone alselone 08:16 14.07.2017

Re: Hmm..

određuješ strateške dugoročne ciljeve


Da, upravo o tome pricam. To mnogo bolje razumeju ljudi iz struke.

Dao si primer MS-a sa Bilom i Balmerom, a ja bih dodao i Nadelu, i kako se MS vratio pod upravom strucnjaka.

Puno je dobrih primera kako "hladni profesionalci" sjebu stvar jer ne razumeju oblast i gledaju zapravo kratkorocno, gledaju onako kako su navikli, kroz eksele.

Kod Apple-a je meni fascinantno koliko ranije su oni odlucili da prave telefon i kako su strateski gradili proizvod, svoje znanje, znanje svojih dobavljaca, testiranje i drugo, kroz druge proizvode, prvenstveno iPod.
maksa83 maksa83 08:23 14.07.2017

Re: Hmm..

Puno je dobrih primera kako "hladni profesionalci" sjebu stvar jer ne razumeju oblast i gledaju zapravo kratkorocno, gledaju onako kako su navikli, kroz eksele.

Ima tu i nekompetencije i arogancije (Scully i ekipa), a sa druge strane oni ne služe i ne odgovaraju firmi, nego mitskom Bordu. A Bord čine uglavnom akcionari, koje ne zanima firma kao takva nego akcije i pare, i onda će CEO bez problema kratkoročne ciljeve Borda (da inkasiraju što više u nekom kratkom predstojećem periodu) da nadredi dugoročnim interesima firme. Izlazak na berzu je primamljiva stvar - odjednom dobiješ nesagledivu količinu keša, ali ima taj daunsajd - to više nije tvoja firma.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:25 14.07.2017

Re: Hmm..

Da primetim još nešto - od 2000. do 2011. za vakta onog blesavog pok. Džobsa Apple je izbacio - iPod, iPhone, iPad

... jer oni, do tada, nisu postojali, a nije postojala ni mogućnost da nastanu.
Kao i kod Maska: on je prvi primenio tehnološke mogućnosti koje mu je doba pružilo.

Siroti Tim i nema sad šta da izmisli. Tako kapitalno. Svi formati su popunjeni. Možda... narukvicu?

Primer dva: svi kosmos transporteri, koji se brzinom munje ne prešaltaju na višekratno upotrebljive rakete, odlaze u istoriju. Kao Nokia. Jer Mask već sada komercijalno dominira, 63%.

Nekom dopadne zanimljivo vreme, nekom nezanimljivo -- nema šta da pronađe.


Milan Novković Milan Novković 08:30 14.07.2017

Re: Hmm..

alselone
Milan Novković


Secam se da sam valjda jednom prilikom u napadu zen miroljubivosti obecao tebi Milane da cu revidirati stavove prema njoj.

Meni ste dragi i ti Milane, i ti Pedja, cenim vase misljenje, ali mi je istina draza.

Pisao sam mnogo i o DS politici ciji je bila integralni deo, i o njoj i kisobranu koji je predstavljala glumeci "intelektualnu elitu" i o MERLJIVOM doprinosu koji je pravila tj. nije itd. Mrzi me ponovo.

Da, zbog tog tvog Zen trenutka sam i napisao komentar

DS asocijacija - taj DS se na kraju ispostavio kao jedno od najvećih zala - imali su šansu posle Miloševića, i umesto da je iskoriste i poguraju Srbiju unapred oni su je pljačkali.

Ali Goca je pristupila partiji dok je partija obećavala - ako ona nije učestvovala u pljačkanju nije baš bilo lako izaći i prestrojiti se, gde, kako, pogotovo kako se stvari polako pomeraju. AKo je htela da se bavi politikom šta je trebala da uradi?

A ja mislim, možda grešim, da ona mora da pazi na kintu, ili je morala, kako dođe Septembar, navalili i njeni klinci na univerzitete, niko više neće u Prigrevicu da okopava kukuruz

Tj nagađam dosta, "ovlaš" sam komentarisao, fenomen mi je ta strogoća što nam se uvukla u blogovanje
alselone alselone 08:35 14.07.2017

Re: Hmm..

Siroti Tim i nema sad šta da izmisli.


Uuuu Pedja kakva kapitalna greska, u rangu Kolumbovog jajeta. UVEK ima sta da se izmisli.

Problem je sto je on razmisljao jednako kako ti kazes - u istom formatu. Pa je napravio isti proizvod samo mali i usao prerano na wearables trziste koje jos nije spremno. Izgurali su ga samo na snagu brenda, inace nema sanse da bi prosao.

To je jos jedna odlika velikog CEO-a, tajminga za izbacivanje prozivoda. Postojali su uredjaji sa tac panelom i pre iPhone-a i iPad-a, samo tada jos uvek korisnici nisu bili spremni za njih. Postojao je i Cloud storage i postojale su cloud aplikacije i ranije, samo korisnici nisu bili spremni za njih. Itd.
maksa83 maksa83 08:37 14.07.2017

Re: Hmm..

... jer oni, do tada, nisu postojali, a nije postojala ni mogućnost da nastanu.

O, postojali su. Imao si smartfon i pre ajFona (Microsoftov Windows CE krš), imao si i Microsoftov pokušaj iPada (loše i skupo izveden, zato je i propao), a imao si i MP3 plejere, i u svemu tome neko je seo i rekao "sad ćemo to da napravimo kako treba".
Siroti Tim i nema sad šta da izmisli. Tako kapitalno. Svi formati su popunjeni. Možda... narukvicu?

Pa uvek ima nešto. Epl je do sada uspeo tri puta da napravi tržište briljantnim inžinjeringom koji je bičevala vizija jednog sumanutog tipa. To se ne desi onako iznebuha kao koacervatna kapljica + munja, nego neko mora da smisli i onda ili bičuje ili inspiriše armiju sposobnih da to naprave. To ne može da uradi "profi CEO".

Primer dva: svi kosmos transporteri, koji se brzinom munje ne prešaltaju na višekratno upotrebljive rakete, odlaze u istoriju. Kao Nokia. Jer Mask već sada komercijalno dominira.

Mask je mogao da krcka svoje pare od PayPala, napravi neku firmu da mu je vodi profi CEO a on se vozi gliserom dok se mi davimo u fosilnim gorivima firmi koje imaju profesionalne CEO-e (kad nisu Trumpoovi sekretari of stejt), al' nije. Taj tip (bukvalno) spava u kamperskoj vreći pored 3D printera koji štampa titanijumske prototip delove za Teslu. Koji profi CEO bi to radio?

alselone alselone 08:37 14.07.2017

Re: Hmm..

Prigrevicu


Jesi video sta ti rade od Prigrevice, moj Milane?



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:39 14.07.2017

Re: Hmm..

Sve u svemu, ja se vraćam na sad višegodišnji očaj pri pomisli na tu ukorenjenu strast za kritikovanjem i dijagnostikovanjem, dok armija finih ljudi tiho i neprimetno prolazi nepohvaljena i nepodržana, dok svako malo i neko od njih, privučen "magičnom" snagom agresivnih i nestabilnih, ne popusti i isto se upusti u mračniju rabotu, ko u Ratu Zvezda, bude prevučen na mračnu stranu.


lakše je biti na toj strani, tamo imaš privid moći, a ovde stvarnu moć, pa je samim tim teže i održavati je... drugo, tiranični umovi imaju svi listom neku mračnu ličnu istoriju, da li je to odbačenost od strane roditelja ili društva. no, u nekim situacijama, ako ne pokažeš agresivnost - a svi je imamo, da se ne foliramo - ostaneš pregažen. mene je to život naučio, kada sam sebi gradio sve, sa svoje četiri ruke, dva grama mozga i ovo m'lo duše, bez investicija miloševićeve/đinđićeve/koštuničine/tadićeve/vučićeve, PARTIJSKE srbije. u situaciji ti protiv palog džedaja, moraš da uzmeš mač u ruke, nekada čak i da zadaš smrtonosni udarac pre nego što se ponovo vrate naznake Sile u nj.
Milan Novković Milan Novković 08:40 14.07.2017

Re: Hmm..

alselone
Prigrevicu


Jesi video sta ti rade od Prigrevice, moj Milane?

Jesam, ako znaš nekog dobrog a jeftinog piromana kaži

(Svaki nervozni Laki bi trebao da prepozna ovu prvu rečenicu kao šalu)
plausibel plausibel 08:42 14.07.2017

Re: Hmm..

UVEK ima sta da se izmisli.

Da, ovo su nedavne riječi mlade srpske dobitnice nagrade za inovaciju u FR. Reče da su je roditelji, inovatorili, naučili da razmišlja o onom što još uvijek ne postoji, nije izmišljeno al je tu oko nas.

I ja se zamislih.

:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:43 14.07.2017

Re: Hmm..

alselone
Prigrevicu


Jesi video sta ti rade od Prigrevice, moj Milane?



brate, ovo nije ni Mračna Strana, ovo je Mordor Itself. sirota prigrevica, bog da joj dušu prosti.
alselone alselone 08:45 14.07.2017

Re: Hmm..

Jesam, ako znaš nekog dobrog a jeftinog piromana kaži



Moramo neki piroman IoT dron da napravimo.
alselone alselone 08:46 14.07.2017

Re: Hmm..

nije izmišljeno al je tu oko nas.


Pa da. To je lepota inovacije, zvuci potpuno logicno kada cujes o njoj prvi put i uvek imas onaj osecaj - ovoga je svako mogao da se set. Ali nije. Jebiga.

Doduse, da budemo iskreni, nije Dzobs bio inovator. On je samo uradio ono sto je Maksa spomenuo - prepoznao je sta bi trenutno bio hit proizvod i napravio ga kako treba. Sve sto je on "izmislio" postojalo je i ranije, samo sranje, nedovrseno.
plausibel plausibel 09:10 14.07.2017

Re: Hmm..

:)

tadejus tadejus 10:41 14.07.2017

Re: Hmm..

maksa83
Menadzeri opste prakse koji malo vode fabriku okova pa ciglanu, pa malo u politiku, pa onda rudnik itd, su najgora posast modernog doba.Nemala količina hajtek firmi se sjebala tako - Apple kad im je došao Scully (prodavo pre toga zašećerenu Pepsi vodicu), pa siroti 3COM Palm (koji je mogao biti ono što je danas Apple), pa HP sa svojom nizom profi menadžera na CEO poziciji koji su ih saterali pod beton... A to su samo high profile firme, mogu da ređam ovakve nesreće još 5 Kb...


mislim da sam nekad negdje vidjela statistiku koja je šansa uspjeha firme koju vodi osnivač/stručnjak iz oblasti vs. profesionalni menadžment..
nisam baš sigurna da ona kaže ovo što ti tvrdiš (da profi menadžment upropaštava firme dok ih osnivači vode u zvjezde)..
nego je propadanje firme datost pa je lako naći i ovih i onih primjera
emsiemsi emsiemsi 10:49 14.07.2017

Re: Hmm..

tadejus
maksa83
Menadzeri opste prakse koji malo vode fabriku okova pa ciglanu, pa malo u politiku, pa onda rudnik itd, su najgora posast modernog doba.Nemala količina hajtek firmi se sjebala tako - Apple kad im je došao Scully (prodavo pre toga zašećerenu Pepsi vodicu), pa siroti 3COM Palm (koji je mogao biti ono što je danas Apple), pa HP sa svojom nizom profi menadžera na CEO poziciji koji su ih saterali pod beton... A to su samo high profile firme, mogu da ređam ovakve nesreće još 5 Kb...


mislim da sam nekad negdje vidjela statistiku koja je šansa uspjeha firme koju vodi osnivač/stručnjak iz oblasti vs. profesionalni menadžment..
nisam baš sigurna da ona kaže ovo što ti tvrdiš (da profi menadžment upropaštava firme dok ih osnivači vode u zvjezde)..
nego je propadanje firme datost pa je lako naći i ovih i onih primjera

Слажем се са Максом да економисти и којекакви "менађери" у фирмама имају своје место --- треба генерисати разноразне обавезујеће, великим делом бесмислене извештаје. Треба им доделити заслужено место евидентичара, ћата, диспечера безвезних информација, те, наравно, курира.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:50 14.07.2017

Re: Hmm..

Milan Novković

Jesam, ako znaš nekog dobrog a jeftinog piromana kaži

(Svaki nervozni Laki bi trebao da prepozna ovu prvu rečenicu kao šalu)


imaš kod nas u komšiluku piromana Šimeta - inače, misteriozan biz: tip je godinama radio na RTNS i u filmskoj industriji kao pirotehničar; otvara piromanski dućan u decembru i januaru, od svetog nikole do svetog save, ubije s kintom ta dva meseca, i kada se zatvori sezona vatre, zatvori dućan ponovo do narednog santa 'klasa. malo sam plasirao complain ovde kakav je to način da se mirni porodični i crkveni praznici obeležavaju nasilno, pa je bilo kudikamo mirnije; možda zato što se i Alseov oreol sija s Vjeternika, prvi put to the record da nije rokao Vjeternik Tjelep ove godine božićnim TNT burićima!

tadejus tadejus 11:04 14.07.2017

Re: Hmm..

emsiemsi

Слажем се са Максом да економисти и којекакви "менађери" у фирмама имају своје место --- треба генерисати разноразне обавезујеће, великим делом бесмислене извештаје. Треба им доделити заслужено место евидентичара, ћата, диспечера безвезних информација, те, наравно, курира.


pa to kod nas.. kod nas se uopšte funkcija direktora smatra (i čak zove) foteljom..
kao ti tu sjedneš i onda šalješ djecu po burek a ti uživaš (možda i štipneš koju cicu za dupe ako si baš glavni direktor)..
a dočim u realnom svijetu stvar koliko god da je dobra valja i prodati..
taman da si lijek za ćelavost izmislio chances are ako nema ko to da ti proda mazaćeš samo svoju ćelu..
tu prodavci itekako imaju ulogu i zlata vrijede..
a uz to ide još i planina prepreka u vidu finansiranja proizvodnje tog tvog lijeka protiv ćelavosti, pa upravljanja odnosima sa kupcima, državom, pa sutra akcionarima..
krvav posao..
dal sad No1 treba da bude onaj koji pravi, prodaje ili upravlja tim tvojim izumom.. vjerovatno zavisi i od faze u kojoj je firma a i od toga ima li dobrog čovjeka na ijednom od ta tri mjesta..
ali samo budala podcjenjuje važnost ona druga dva čovjeka..
pride, ja se u njih ne svrstavam i ne znam da radim nijedan od tih poslova.. ali imam poštovanja, posebno za dobre prodavce, izrazito težak posao.. (dobro ovo malo pričam pod utiskom našeg šefa prodaje, negdje pomenutog švedo-korzikanca, koji je tip čista desetka a još izgleda, ladies.. praznik za oči mi napaćene)
alselone alselone 11:55 14.07.2017

Re: Hmm..

pa to kod nas.. kod nas se uopšte funkcija direktora smatra (i čak zove) foteljom..


Pa kad i jeste tako bilo, tolike godine. Direktori su bili ljudi tipa onog Samprasa, glavni kvalitet je bilo "znanje sa ljudima" tj. mogli su kao Marjanovic pola jadnjeta da stave u usta i popiju 15 litara spricera. Glavni moto je bio


- znam ti ja sa Njemcima, ne znaju ti oni da zive, kad dodju, ja ih odvedem na veceru i pice, kad ih dobro napijem, oni samo potpisuju.

Jeste, glupi Nemci.

Postoji urbana legenda za jednog NS politicara koji je dosao na direktorsko mesto posle izbora 2012. Kada je vozac prvog dana odvezao na posao, ovaj se ziv iznenadio jer je mislio da je direktor druge firme, a ne te.
maksa83 maksa83 12:08 14.07.2017

Re: Hmm..

mislim da sam nekad negdje vidjela statistiku koja je šansa uspjeha firme koju vodi osnivač/stručnjak iz oblasti vs. profesionalni menadžment..
nisam baš sigurna da ona kaže ovo što ti tvrdiš (da profi menadžment upropaštava firme dok ih osnivači vode u zvjezde)..

Recimo da ja poštujem statistiku koju si ti nekad negde videla, ali ovo su tvrde činjenice iz industrije koju pomno pratim već nesmemdakažemkoliko godina i o kojoj ponešto tu i tamo znam. Mogu da zamislim da neki npr. Unilever ne treba da vodi poslastičar ili tehnolog koji zna kako se prave sapuni nego profi CEO, ali jbg. to je retail, široka potrošnja, tu je glavna fora da nađeš interes sa Tescom, WalMartom i drugom bratijom koja ima profi CEO-e i utalite se tako da svima bude dobro, to može i profi CEO, i svi srećni i cvetaju ruže.

... do jednog trenutka.

Onda se pojavi neka firma koja prvo krene da prodaje knjige onlajn, pa i CD-je, pa pelene, pa i jaja bogomoljki ... i dođe dotle da ta firma krene da obesmišljava brick & mortar retail i da svi ti profi CEO-i uzimaju kredite od po 2 milijarde da njihov biznis može da pluta. U međuvremenu ta firma krene da isporučuje robu do kuće dronovima, ima skladišta tu iza ćoška i brick & mortar lanci koji su isterale mama&papa radnjice ne znaju više kućeštaće. Tu firmu od koje se sad svi ti profi CEO-i tresu vodi drugi unajmljeni profi CEO... šalim se, ne vodi je, vodi je isti tip koji je osnovao, mikromenadžer drkadžija koji je drndao svoje web developere oko 2 bajta saobraćaja i da l' će linija da bude plava i koliko pixela ispod slike, i da li će arhitektura da bude monolitna ili zasnovana na micro servisima, i tip kome ti - anonimna Matlab iz Londona - ako misliš da firma zajebala u tvom retail iskustvu možeš i dan danas da pišeš na jeff@amazon.com, i ako mu se učini da si u pravu postrojiće četvoricu ispod sebe a onda oni imaju 10 sati da smisle šta da urade da se neka anonimna Matlab iz Londona ne oseti opet zajebano.
alselone alselone 12:14 14.07.2017

Re: Hmm..

Mogu da zamislim da neki npr. Unilever ne treba da vodi poslastičar ili tehnolog koji zna kako se prave sapuni nego profi CEO, ali jbg. to je retail, široka potrošnja, tu je glavna fora da nađeš interes sa Tescom, Wallmartom i drugom bratijom koja ima profi CEO-e i utalite se tako da svima bude dobro, to može i profi CEO, i svi srećni i cvetaju ruže.


Ista stvar i sa marketinskim agencijama koje pomenu Braja. Kod nas su marketinske agencije politicke ispostave i vode ih oni bliski vlasti i tako peru lovu i reketiraju privredu. Jer kako bi igde u ovom svemiru bilo moguce da je Krlo uspesniji menadzerski strucnjak od recimo Dragoljuba Ljubicica.
alselone alselone 12:16 14.07.2017

Re: Hmm..

i da li će arhitektura da bude monolitna ili zasnovana na micro servisima


Sta su izabrali?
maksa83 maksa83 12:22 14.07.2017

Re: Hmm..

Sta su izabrali?

Mikroservise, naravno, i to dosta davno. Pre recimo 15 godina link na neku stvar na Amazonu je izgledao ovako: http://www.amazon.com/prctrt/OBIDOS?rt321321. Ovo "OBIDOS" je bio OBIDOS.EXE, nesagledivi single binary koji je radio SVE, i ako nešto čačneš bilo gde to mora opet da se bilduje. I onda je Bezos (koji čak nije ni hands-on programer, ali jeste tehnički vrlo potkovan) sproću tada vladajuće ideje naredio da se arhitektura rearanžira u galvanski odvojene serivse koji pričaju jedni sa drugim kroz definisane interfejse. Isti taj Bezos je kasnije ukapirao da oni imaju sve te mašine koje ne rade ništa dok ne dođe Božić i pomislio "a što ne bismo mi ovo iznajmljivali nekome?" i tako napravio cloud tržište.
tadejus tadejus 12:27 14.07.2017

Re: Hmm..

maksa83
Isti taj Bezos je kasnije ukapirao da oni imaju sve te mašine koje ne rade ništa dok ne dođe Božić i pomislio "a što ne bismo mi ovo iznajmljivali nekome?" i tako napravio cloud tržište.


a jel i knjiži sam?
maksa83 maksa83 12:27 14.07.2017

Re: Hmm..

a jel i knjiži sam?

Ne, za to unajmi ekonomiste.
tadejus tadejus 12:34 14.07.2017

Re: Hmm..

maksa83
Ne, za to unajmi ekonomiste.


budala
emsiemsi emsiemsi 12:36 14.07.2017

Re: Hmm..

tadejus
emsiemsi

Слажем се са Максом да економисти и којекакви "менађери" у фирмама имају своје место --- треба генерисати разноразне обавезујеће, великим делом бесмислене извештаје. Треба им доделити заслужено место евидентичара, ћата, диспечера безвезних информација, те, наравно, курира.


pa to kod nas.. kod nas se uopšte funkcija direktora smatra (i čak zove) foteljom..
kao ti tu sjedneš i onda šalješ djecu po burek a ti uživaš (možda i štipneš koju cicu za dupe ako si baš glavni direktor)..
a dočim u realnom svijetu stvar koliko god da je dobra valja i prodati..
taman da si lijek za ćelavost izmislio chances are ako nema ko to da ti proda mazaćeš samo svoju ćelu..
tu prodavci itekako imaju ulogu i zlata vrijede..
a uz to ide još i planina prepreka u vidu finansiranja proizvodnje tog tvog lijeka protiv ćelavosti, pa upravljanja odnosima sa kupcima, državom, pa sutra akcionarima..
krvav posao..
dal sad No1 treba da bude onaj koji pravi, prodaje ili upravlja tim tvojim izumom.. vjerovatno zavisi i od faze u kojoj je firma a i od toga ima li dobrog čovjeka na ijednom od ta tri mjesta..
ali samo budala podcjenjuje važnost ona druga dva čovjeka..
pride, ja se u njih ne svrstavam i ne znam da radim nijedan od tih poslova.. ali imam poštovanja, posebno za dobre prodavce, izrazito težak posao.. (dobro ovo malo pričam pod utiskom našeg šefa prodaje, negdje pomenutog švedo-korzikanca, koji je tip čista desetka a još izgleda, ladies.. praznik za oči mi napaćene)

Није без иакаве основе ово што ти тврдиш, но, то су приче које ће се увек причати - специјалисти против општих практичара.
Специјалисти ће причати како су општи практичари хендикепирани јер не виде довољно 'дубоко', а опште практичари ће причати како специјалисти не виде довољно 'широко'.
Ако морам да бирам између директора инжењера и директора економисте, мој избор је увек - директор инжењер.
Наравно, подразумева се да нити један није будалчина.
Успут --- увек се водила расправа између мене и тих који продају како је једино продаја важна - ја сам им увек одговарао ... шта ћеш ти да продајеш, ако ти ја не произведем. У крајњој линији, ако је продаја најважнија, па то је макар лако - нико не мора ништа да производи, само нека економисти купују и препродају.
Но - поставља се питање - шта !?
maksa83 maksa83 12:40 14.07.2017

Re: Hmm..

budala

Nije, to je jedino razumno. Svaki Đoka sa Excelom (koji od milošte zovemo Ekser) ili ekvivalentnim softverom ume da knjiži i priča Bordu bajke i baja nad Powerpoint prezentacijom koju mu je asistent asistsnta asistenta spremio, ali nume svaki Đoka sa Ekserom da otera Macy's, Target i ostale WalMarte u nokdaun.

alselone alselone 12:41 14.07.2017

Re: Hmm..

Mikroservise, naravno, i to dosta davno.

Zvuci super, ali me cudi da je on kao CEO morao da insistira na distrubiranoj arhitekturi, da mu to neki CTO nije ranije predlozio. On stvarno jeste vizionar.

Nego, da te pitam nesto oko cloud-a. Ako njima treba recimo oko Bozica 100 procesing unit-a, a normalnim danima 10, i onda odluce da to iznajmljuju tokom godine pa im pokrivenost bude 60 obicnim danima, umesto 10, sta onda rade ponovo za Bozic? Odakle namaknu onda ponovo 100 samo za sebe + dodatne zahteve za sve ostale kojima je takodje Bozic? Je l' kupe jos 100, sto im onda kasnije ponovo zvrsji ili kako?

Taj deo mi njihove price oko izmisljanja klaud arhitekture nikad nije bio jasan.
tadejus tadejus 12:51 14.07.2017

Re: Hmm..

maksa83
Nije, to je jedino razumno. Svaki Đoka sa Excelom (koji od milošte zovemo Ekser) i ekvivalentnim softverom ume da knjiži, ali nume svaki Đoka sa Ekserom da otera Macy's, Target i ostale WalMarte u nokdaun.


aaaaa znači nešto ipak treba autsorsovati..
ok, već sam misilla da ne treba ništa..
maksa83 maksa83 12:53 14.07.2017

Re: Hmm..

Zvuci super, ali me cudi da je on kao CEO morao da insistira na distrubiranoj arhitekturi, da mu to neki CTO nije ranije predlozio.

On je tip koji se meša u sve.

Inače od 2004. ima CTO-a, Švabu koji je popriličan genije - AllThingsDistributed.

Nego, da te pitam nesto oko cloud-a. Ako njima treba recimo oko Bozica 100 procesing unit-a, a normalnim danima 10, i onda odluce da to iznajmljuju tokom godine pa im pokrivenost bude 60 obicnim danima, umesto 10, sta onda rade ponovo za Bozic? Odakle namaknu onda ponovo 100 samo za sebe + dodatne zahteve za sve ostale kojima je takodje Bozic? Je l' kupe jos 100, sto im onda kasnije ponovo zvrsji ili kako?

Ne znam kako oni to tačno dimenzionišu, verujem da npr. nikad ne izdaju 100% kapaciteta nego imaju neku marginu za gužvu, a možda prosto kad znaju da ide frka dodaju još kutija koje posle zvrje zaludne ili se iznajmljuju dalje. Cela ta cloud stvar već dugo nema veze sa ovim što je na našim stolovima i po običnim ohlađenim server salama - npr. na tim skalama već ihaha deployment unit nije ni rack ni mašina, nego brodski kontejner u kome je sve gotovo i složeno.
maksa83 maksa83 12:56 14.07.2017

Re: Hmm..

aaaaa znači nešto ipak treba autsorsovati..
ok, već sam misilla da ne treba ništa..

Mmmm, uopšte nije bila reč o tome, nego o tome da li, koliko, i kojoj i kakvoj firmi treba "profesionalni CEO" koji ne ume ništa osim da bude CEO.

Meni je još uvek u glavi ona Carly Fiorina - CEO HP-a od 1999. do 2005., za koju se kad je ozrače reflektori ispostavii da ima mentalne kapacitete Jorgovanke Tabaković.
alselone alselone 13:00 14.07.2017

Re: Hmm..

a možda prosto kad znaju da ide frka dodaju još kutija koje posle zvrje zaludne ili se iznajmljuju dalje.


Pa da, prica ima rupu. Jer ako tebi treba jednom u godini 100, obicnim danima 10, pa iznajmis deo (ne 100%), recimo 30%, sve je super dok ne dodje Bozic.

Dan pred Bozic:
Imas trenutno 100.
Trosis trenutno na sebe: 10
Na druge: 30

Bozic:
Imas 100.
Trosis 100 na sebe.
Trosis 60 na ostale.

KAKO? :) Od kako su izbacili tu romantiziranu pricu kako je nastao Cloud ovo mi nije jasno. Ali dobro.
alselone alselone 13:01 14.07.2017

Re: Hmm..

tadejus
maksa83
Nije, to je jedino razumno. Svaki Đoka sa Excelom (koji od milošte zovemo Ekser) i ekvivalentnim softverom ume da knjiži, ali nume svaki Đoka sa Ekserom da otera Macy's, Target i ostale WalMarte u nokdaun.


aaaaa znači nešto ipak treba autsorsovati..
ok, već sam misilla da ne treba ništa..



opet si se naljutila sto diramo ekonomiste pa im ovaj put ne damo im da budu direktori opste prakse?
emsiemsi emsiemsi 13:02 14.07.2017

Re: Hmm..

maksa83
aaaaa znači nešto ipak treba autsorsovati..
ok, već sam misilla da ne treba ništa..

Mmmm, uopšte nije bila reč o tome, nego o tome da li, koliko, i kojoj i kakvoj firmi treba "profesionalni CEO" koji ne ume ništa osim da bude CEO.

Meni je još uvek u glavi ona Carly Fiorina - CEO HP-a od 1999. do 2005., za koju se kad je ozrače reflektori ispostavii da ima mentalne kapacitete Jorgovanke Tabaković.

Ма, та мора да је на ту столицу засела због оне ствари --- како другачије ?
emsiemsi emsiemsi 13:05 14.07.2017

Re: Hmm..

alselone
a možda prosto kad znaju da ide frka dodaju još kutija koje posle zvrje zaludne ili se iznajmljuju dalje.


Pa da, prica ima rupu. Jer ako tebi treba jednom u godini 100, obicnim danima 10, pa iznajmis deo (ne 100%), recimo 30%, sve je super dok ne dodje Bozic.

Dan pred Bozic:
Imas trenutno 100.
Trosis trenutno na sebe: 10
Na druge: 30

Bozic:
Imas 100.
Trosis 100 na sebe.
Trosis 60 na ostale.

KAKO? :) Od kako su izbacili tu romantiziranu pricu kako je nastao Cloud ovo mi nije jasno. Ali dobro.

Јасно је да морају да имају редудансу према некој максимализираној вредности коју морају да опслуже.
А можда мало позајме и од вишестуког бекапа, па смање бекап када је превелика гужва (око Божића и Рамазана) итд....
tadejus tadejus 13:06 14.07.2017

Re: Hmm..

emsiemsi

Специјалисти ће причати како су општи практичари хендикепирани јер не виде довољно 'дубоко', а опште практичари ће причати како специјалисти не виде довољно 'широко'. Ако морам да бирам између директора инжењера и директора економисте, мој избор је увек - директор инжењер.Наравно, подразумева се да нити један није будалчина.Успут --- увек се водила расправ између мене и тих који продају како је једино продаја важна - ја сам им увек одговарао ... шта ћеш ти да продајеш, ако ти ја не произведем. У крајњој линији, ако је продаја најважнија, па то је макар лако - нико не мора ништа да производи, само нека економисти купују и препродају.Но - поставља се питање - шта !?


pa to je nama naš socijalizam dao.. da možemo da se natežemo i svađamo jer svi suštinski živimo (još uvijek) u zaštićenim nišama i monopolima, većina se nikad neće sudariti sa tržištem..
tamo gdje se sudara nema mjesta besmislenoj raspravi ko je važniji..
vrijeme će to lijepo pokazati..
ja sam inače stava da se samo dokona budala prsi da dokaže da je važan raspravom..
arbitar zvani tržište o tome presuđuje bez izrečene riječi..
kako tržište proizvoda tako i rada..
emsiemsi emsiemsi 13:12 14.07.2017

Re: Hmm..

tadejus
emsiemsi

Специјалисти ће причати како су општи практичари хендикепирани јер не виде довољно 'дубоко', а опште практичари ће причати како специјалисти не виде довољно 'широко'. Ако морам да бирам између директора инжењера и директора економисте, мој избор је увек - директор инжењер.Наравно, подразумева се да нити један није будалчина.Успут --- увек се водила расправ између мене и тих који продају како је једино продаја важна - ја сам им увек одговарао ... шта ћеш ти да продајеш, ако ти ја не произведем. У крајњој линији, ако је продаја најважнија, па то је макар лако - нико не мора ништа да производи, само нека економисти купују и препродају.Но - поставља се питање - шта !?


pa to je nama naš socijalizam dao.. da možemo da se natežemo i svađamo jer svi suštinski živimo (još uvijek) u zaštićenim nišama i monopolima, većina se nikad neće sudariti sa tržištem..
tamo gdje se sudara nema mjesta besmislenoj raspravi ko je važniji..
vrijeme će to lijepo pokazati..
ja sam inače stava da se samo dokona budala prsi da dokaže da je važan raspravom..
arbitar zvani tržište o tome presuđuje bez izrečene riječi..
kako tržište proizvoda tako i rada..

Ако си овиме хтела да покажеш и самокритичност - подржавам !
Шалим се (помало) !
Чудновато је да још увек боравиш у свету социјалистичких флоскула како је све једнако важно --- тржиште (и помало Макса) ти јасно доказује шта је важније.
Када спознамо шта је истински важније (јер све не може да буде једнако важно), биће места за све.
Но, места би требало, ипак, да буду дистрибуирана како доликује.
maksa83 maksa83 13:14 14.07.2017

Re: Hmm..

KAKO? :) Od kako su izbacili tu romantiziranu pricu kako je nastao Cloud ovo mi nije jasno.

Sad ću možda da uprostim, ali kad dođeš do tačke da shvatiš da to možeš da prodaješ, onda recimo kažeš:

Stalno mi treba 40 mašina, za božić mi treba 100.
Kupiću 100 mašina, koristiću 40 non stop a resto ću da iznajmljujem. Pošto će i meni da dođe taj Božić staviću još 60 mašina sa strane, hardver je jeftin, kad spavaju 'leba (struje) ne ištu, pa to kad se izvirtualizuje, ihaj. Dodaću još mašina sa strane da spavaju pa kad i mušterije požele za Božić da skaliraju svoje klaud aplikacije, i to ću papreno da im naplatim. Ovo spavanje i lebaneišćenje je ključno za biznis model.

Možda lupam, ali tako nekako to meni izgleda.

Kad se isponaplaćujem od tog iznajmljivanja 2016 samo od toga imam 12 milijardi obrta i od toga 3.5 mlrd pjur profita. Sweet. Ovo ne lupam, ovo su AWS EC činjenice.
alselone alselone 13:17 14.07.2017

Re: Hmm..

Stalno mi treba 40 mašina, za božić mi treba 100.
Kupiću 100 mašina, koristiću 40 non stop a resto ću da iznajmljujem. Pošto će i meni da dođe taj Božić staviću još 60 mašina sa strane, hardver je jeftin, kad spavaju 'leba (struje) ne ištu, pa to kad se izvirtualizuje, ihaj. Dodaću još mašina sa strane da spavaju pa kad i mušterije požele za Božić da skaliraju svoje klaud aplikacije, i to ću papreno da im naplatim. Ovo spavanje i lebaneišćenje je ključno za biznis model.


Verovatno jeste ovako, to je jedino i moguce. Ali to onda nije ona uproscena prica, no da ne davim dalje.
tadejus tadejus 13:22 14.07.2017

Re: Hmm..

alselone

opet si se naljutila sto diramo ekonomiste pa im ovaj put ne damo im da budu direktori opste prakse?


ma ne..
čini mi se rasprava dječijom..
meni se namjestilo (pogledao bog i mene) da mi vlasnik firme ponudi da budem nekakav direktor nekog recimo nosećeg dijela našeg proizvoda..
pa sam došla u situaciju da ne mogu samo da mudrinjam i serinjam iza nekog ekrana nego da će mi sutra zazvoniti telefon u ponoć jer prodaja ne ide kako on hoće..
nisam još potpisala ugovor pa još uvijek mogu da serem i mudrujem al od jeseni kanda više neću moći..
nego će i mene dobro da zaboli ako švedokorzikanac ne proda stvar..
i svi ostali ako ne odrade svoj dio posla..
i potpuno je besmisleno da ja tvrdim kako sam samo ja važna (ja sam u toj priči proizvodnja) kad stvar očigledno neko mora i da kupi..
naravno da je važan i on.. možda je i važniji.. jer te stvari koju pravim ja ima još na tržištu i ne samo da ima, nego stvar hoće i tako funkcioniše da postoji trashold iznad kog se odjednom svi tiskaju da kupe od tebe a ispod kog niko neće da kupi ništa..
a sve to postane jasno kad se nađeš blizu cijele priče..
definitivno su svi važni.. stvar funkcioniše kao simbioza.. ko to ne vidi je prosto budala (ili ok, prosto nije dovoljno blizu da vidi)..
maksa83 maksa83 13:31 14.07.2017

Re: Hmm..

naravno da je važan i on.. možda je i važniji.. jer te stvari koju pravim ja ima još na tržištu i ne samo da ima, nego stvar hoće i tako funkcioniše da postoji trashold iznad kog se odjednom svi tiskaju da kupe od tebe a ispod kog niko neće da kupi ništa..

Mićo, nije to uopšter pitanje, pitanje je da li bi tebe tu i takvu Matlab sa tim bekgraundom neko stavio na tu poziciju u nekom drugom kontekstu, gde to nisu finansijske informacije, nego da brineš o proizvodnji, kvalitetu, strategiji razvoja proizvoda i prodaje jogurta.
maksa83 maksa83 13:32 14.07.2017

Re: Hmm..

Verovatno jeste ovako, to je jedino i moguce. Ali to onda nije ona uproscena prica, no da ne davim dalje.

Ma u suštini je prosto - moraš da imaš ukupni kapacitet koji je većejednak od maksimalne ukupne potrošnje. Cela poenta je da te to imanje tog uglavnom neiskorišćenog kapaciteta košta dovoljno malo da te baš briga.
tadejus tadejus 13:40 14.07.2017

Re: Hmm..

maksa83
Mićo, nije to uopšter pitanje, pitanje je da li bi tebe tu i takvu Matlab sa tim bekgraundom neko stavio na tu poziciju u nekom drugom kontekstu, gde to nisu finansijske informacije, nego da brineš o proizvodnji, kvalitetu, strategiji razvoja proizvoda i prodaje jogurta.


naravno da ne bi..
niti bih se ja gurala da upravljam proizvodnjom jogurta..
niti može tehnolog za proizvodnju jogurta da dođe da upravlja mojim poslom..
ali ja nisam ceo.. a ni coo..
ja sam u svom poslu tehnolog..
i znam da ne želim da prodajem proizvod..
a ne želim ni da budem šef i meni i prodavcu..
i ne mislim da bih to bolje radila od njega (nama je inače šef slučajno inžinjer)..
al ti brate imaš neki gadan kompleks, vjerovatno opet ta socijalistička priča o derektorima..
totalno passe
alselone alselone 13:43 14.07.2017

Re: Hmm..

Ma u suštini je prosto - moraš da imaš ukupni kapacitet koji je većejednak od maksimalne ukupne potrošnje.


Pa naravno, toliko znam. Ja samo kazem da romantizirana verzija koja glasi: Imali smo putno memorije i procesorske snage kooja nam je trebala samo za Bozic i onda smo shvatili da to mozemo da iznajmimo tokom ostatka godine, nema veze sa realnoscu osim ako ne izjamljujes za naredna 364 dana ili ako ponovo 364. dana ne kupis koliko ti treba, pa ponovo ima isti tj. zapravo jos veci visak jer sada cuvas visak i svojih korisnika koji takodje skaliraju za BOzic.

tadejus tadejus 13:47 14.07.2017

Re: Hmm..

alselone
Pa naravno, toliko znam. Ja samo kazem da romantizirana verzija koja glasi: Imali smo putno memorije i procesorske snage kooja nam je trebala samo za Bozic i onda smo shvatili da to mozemo da iznajmimo tokom ostatka godine, nema veze sa realnoscu osim ako ne izjamljujes za naredna 364 dana ili ako ponovo 364. dana ne kupis koliko ti treba, pa ponovo ima isti tj. zapravo jos veci visak jer sada cuvas visak i svojih korisnika koji takodje skaliraju za BOzic.


nemoj sad da mu rušiš snove..
maksa83 maksa83 13:49 14.07.2017

Re: Hmm..

al ti brate imaš neki gadan kompleks, vjerovatno opet ta socijalistička priča o derektorima..

Tako mi i treba kad sam đentlmen pa se ne bavim tvojim kompleksima nego pokušavam normalno da razgovaram.

Malo ću da se odmorim od toga.
maksa83 maksa83 13:50 14.07.2017

Re: Hmm..

nema veze sa realnoscu osim ako ne izjamljujes za naredna 364 dana ili ako ponovo 364. dana ne kupis koliko ti treba, pa ponovo ima isti tj. zapravo jos veci visak jer sada cuvas visak i svojih korisnika koji takodje skaliraju za BOzic.

Pa naravno da se on nije probudio jedno jutro i rekao "hah! imam ideju! od danas - kažem - da-nas! iznajmljujemo!". Moralo je ponešto i da se uradi da se dotle dođe.
tadejus tadejus 14:00 14.07.2017

Re: Hmm..

maksa83
Tako mi i treba kad sam đentlmen pa se ne bavim tvojim kompleksima nego pokušavam normalno da razgovaram. Malo ću da se odmorim od roga.


pa šta je normalno u tome da pljuvakaš ljude pričajući nekakave besmislene anegdote o uspješnim programerima i neuspješnim finansijerima..
ja brate ne znam kako još da dočaram da ja nisam nikakav finansijer, nit imam pretenzija da budem, nit mi je ko u vamiliji finansijer nit se s kojim družim..
nego potpuno neutralno i sa strane konstatujem da je ta praksa pljuvakanja bezveze..
e sad dobro, nije lijepo čuti, slažem se, i ne bih ti ja nešto specijalno ni spočitavala, svi imamo blind spots ali pošto imaš čitav following na blogu onda se eto drznem pa nešto i kažem..
bezeveze žvaka..
možda ti finansijeri i nisu neki jako simpatičan soj ali to kako ti stvar predstavljaš je promašilo fudbal..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:17 14.07.2017

Re: Hmm..

Kod nas su marketinske agencije politicke ispostave i vode ih oni bliski vlasti i tako peru lovu i reketiraju privredu.

Апсолутно.
Зато агенција у којој је моја сестра а није домаће ухлебљена, у Србији није толико велика као у свету, где је највећа. Они не раде на политика шему, па стога.
tsunade tsunade 16:06 14.07.2017

Re: Hmm..

budala


baš vala
emsiemsi emsiemsi 16:45 14.07.2017

Re: Hmm..

tadejus
maksa83
Mićo, nije to uopšter pitanje, pitanje je da li bi tebe tu i takvu Matlab sa tim bekgraundom neko stavio na tu poziciju u nekom drugom kontekstu, gde to nisu finansijske informacije, nego da brineš o proizvodnji, kvalitetu, strategiji razvoja proizvoda i prodaje jogurta.


naravno da ne bi..
niti bih se ja gurala da upravljam proizvodnjom jogurta..
niti može tehnolog za proizvodnju jogurta da dođe da upravlja mojim poslom..
ali ja nisam ceo.. a ni coo..
ja sam u svom poslu tehnolog..
i znam da ne želim da prodajem proizvod..
a ne želim ni da budem šef i meni i prodavcu..
i ne mislim da bih to bolje radila od njega (nama je inače šef slučajno inžinjer)..
al ti brate imaš neki gadan kompleks, vjerovatno opet ta socijalistička priča o derektorima..
totalno passe

Оооо, јебо те !
Страшно !
Каква лакоћа лепљења етикета !
Lionsgate Lionsgate 16:58 14.07.2017

Re: Hmm..

U jbt, al ste se raspisali o menadzerisanju..

Sve je krenulo od pozicije upravnika/direktora ustanove kulture koja ima 9 zaposlenih zena i 1 direktora muskarca, dvorsku budalu Hromog Dabe. Zanimljivo i dan danas je na istoj poziciji jer je Hromi Daba u koaliciji sa svakom vlasti u NS vec stolecima. Mislim, ni plata nije za baciti ali Hromi Daba preko njegove dvorske lude sad ima atraktivan prostor na Tvrdjavi, kancelarije sa fantasticnim pogledom na Ujvidek i krivinu Dunava sa mostom Slobode, plus obezbedjen i dzaba parking prostor pored hotela Leopold ( Alsi care, jel sad znas na sta mislim?). Probao sam chika Braji da objasnim ali njemu nisu uspeli ni matis i mehaniku 1 (o nacrtnoj geometriji ni da pricamo) uspeli da objasne, a poslovanje je ozbiljnija stvar od nauke, sa tim se slazem sa tadejus.

Dakle, ustanova kulture koja je na budzetu i nema drugih prihoda, nema prodaje, nema usluga gradjanima, ne treba da za direktora ima mambo-dzmbo menadzera, treba da ima nekog ko poznaje oblast te specificne umetnicke oblasti. Tadejus koja ima neko znanje iz ekonomije bi takvu ustanovu sjebala za par meseci, ne mislim finansijski, mislim na umetnicki kriterijum. Svugde u svetu se na menadzerske pozicije u takvim neprofitnim organizacijama postavljaju strucnjaci iz tih oblasti.

A nastavak price o vama omiljenoj politicarki je zbog toga sto ona nije odreagovala ni na kakav nacin na (pazi sad) prijavu o nelegitimnosti izbora direktora na osnovu uslova po raspisanom konkursu. Pri tome je ta politicarka bila shef u stranackom odboru za zene, imala neku nevladinu organizaciju za prava zena, bila potpresednica skupstine Srbije i drustveni aktivista za ravnopravnost polova. Fasada sine, teska fasada.

Milance ko zna koji put siri laznu propagandu po blogu, niti je ta zena to sto je napisao o njoj (nista nije tacno sem da ima 4 dece) niti je merodavno sto je ona njemu cinila usluge pa ima odgovarajuci stav o njoj. Rekoh, to je moje iskustvo sa njom a znam jos pristojnih i obrazovanijih novosadjana (pravih PhD) koji nemaju reci hvale o gospodji. Verovatno se ni oni nisu druzili sa njom po blogovskim i DS zurkama


alselone alselone 17:10 14.07.2017

Re: Hmm..

Alsi care, jel sad znas na sta mislim?


Nazalost ne znam. Malo ja znam tih firmi iz oblasti kulture.

Sa tvrdjave znam samo Astronomsko drustvo. :)
Lionsgate Lionsgate 17:19 14.07.2017

Re: Hmm..

Nazalost ne znam. Malo ja znam tih firmi iz oblasti kulture.

Vidi se

Ok, pokusacu da se zaustavim oko te teme (sem ako me chika Braja i tadejus k'o po obicaju ne zaskoce, inace prestao sam da uzimam lekove protiv pritiska - pa da se ne povrati).
alselone alselone 17:24 14.07.2017

Re: Hmm..


Vidi se


Mi smo se podelili, ovo bi bilo pitanje za moju zenu. Ona je zaduzena za kulturna uzdizanja. Ona svira klavir za njima, crta, pravi od plastelina stvari itd.

Ja ih vodim na pecanje, na plivanje, sutamo loptu, vijamo kera itd.

Od umetnosti znam da sviram triangl i da nacrtam cica glisu. :)
Lionsgate Lionsgate 17:37 14.07.2017

Re: Hmm..

Mi smo se podelili, ovo bi bilo pitanje za moju zenu

Jos ako pravi ajvar, dzem i oblaci te onda si se bas uvalio. Charlie se tako uvalio, a da budem iskren nisam ni ja bolji.
alselone alselone 17:39 14.07.2017

Re: Hmm..

Jos ako pravi ajvar, dzem i oblaci te onda si se bas uvalio. Charlie se tako uvalio, a da budem iskren nisam ni ja bolji.


Work in progress.
Kuvanje delimo u odnosu 70% ona i 30% ja, i to na nacin ko sta bolje pravi.

Doduse, ne posluzuje me kao da sam umobolan. Naspem sam kad ona kuva. Tako i ona kad ja kuvam.
Lionsgate Lionsgate 17:47 14.07.2017

Re: Hmm..

Pa tako je i najbolje, kuva onaj ko to jelo ume bolje da spremi. Jbt, i negde dole na istom blogu se raspravlja o klopi, kao da smo iz gladi utekli.
emsiemsi emsiemsi 17:48 14.07.2017

Re: Hmm..

Lionsgate
U jbt, al ste se raspisali o menadzerisanju..

Sve je krenulo od pozicije upravnika/direktora ustanove kulture koja ima 9 zaposlenih zena i 1 direktora muskarca, dvorsku budalu Hromog Dabe. Zanimljivo i dan danas je na istoj poziciji jer je Hromi Daba u koaliciji sa svakom vlasti u NS vec stolecima. Mislim, ni plata nije za baciti ali Hromi Daba preko njegove dvorske lude sad ima atraktivan prostor na Tvrdjavi, kancelarije sa fantasticnim pogledom na Ujvidek i krivinu Dunava sa mostom Slobode, plus obezbedjen i dzaba parking prostor pored hotela Leopold ( Alsi care, jel sad znas na sta mislim?). Probao sam chika Braji da objasnim ali njemu nisu uspeli ni matis i mehaniku 1 (o nacrtnoj geometriji ni da pricamo) uspeli da objasne, a poslovanje je ozbiljnija stvar od nauke, sa tim se slazem sa tadejus.

Dakle, ustanova kulture koja je na budzetu i nema drugih prihoda, nema prodaje, nema usluga gradjanima, ne treba da za direktora ima mambo-dzmbo menadzera, treba da ima nekog ko poznaje oblast te specificne umetnicke oblasti. Tadejus koja ima neko znanje iz ekonomije bi takvu ustanovu sjebala za par meseci, ne mislim finansijski, mislim na umetnicki kriterijum. Svugde u svetu se na menadzerske pozicije u takvim neprofitnim organizacijama postavljaju strucnjaci iz tih oblasti.

A nastavak price o vama omiljenoj politicarki je zbog toga sto ona nije odreagovala ni na kakav nacin na (pazi sad) prijavu o nelegitimnosti izbora direktora na osnovu uslova po raspisanom konkursu. Pri tome je ta politicarka bila shef u stranackom odboru za zene, imala neku nevladinu organizaciju za prava zena, bila potpresednica skupstine Srbije i drustveni aktivista za ravnopravnost polova. Fasada sine, teska fasada.

Milance ko zna koji put siri laznu propagandu po blogu, niti je ta zena to sto je napisao o njoj (nista nije tacno sem da ima 4 dece) niti je merodavno sto je ona njemu cinila usluge pa ima odgovarajuci stav o njoj. Rekoh, to je moje iskustvo sa njom a znam jos pristojnih i obrazovanijih novosadjana (pravih PhD) koji nemaju reci hvale o gospodji. Verovatno se ni oni nisu druzili sa njom po blogovskim i DS zurkama



Та омиљена политичарка је само још једна од политичарки модела 'Горан Свилановић' - ујашљена на стране јасле и која, гле к***а, окрени - обрни, ко год био на власти, она увек на вишехиљада еварским апанажама.
emsiemsi emsiemsi 17:51 14.07.2017

Re: Hmm..

alselone
Jos ako pravi ajvar, dzem i oblaci te onda si se bas uvalio. Charlie se tako uvalio, a da budem iskren nisam ni ja bolji.


Work in progress.
Kuvanje delimo u odnosu 70% ona i 30% ja, i to na nacin ko sta bolje pravi.

Doduse, ne posluzuje me kao da sam umobolan. Naspem sam kad ona kuva. Tako i ona kad ja kuvam.

Ја нисам умоболан, но, обожавам када ми жена успе храну у тањир, а за доручак и постави испред тастатуре, углавном између 5.50 и 5.55.
Lionsgate Lionsgate 17:54 14.07.2017

Re: Hmm..

а за доручак и постави испред тастатуре, углавном између 5.50 и 5.55.

Jbt Charlie, ti teras zenu da ustaje u 5.30, stvarnooo..
aureus aureus 17:59 14.07.2017

Re: Hmm..

emsiemsi

Ја нисам умоболан, но, обожавам када ми жена успе храну у тањир, а за доручак и постави испред тастатуре, углавном између 5.50 и 5.55.

Taman smo zaboravili ono tamanjenje kajsija, kad sad ovo - promocija nezdravih prehrambenih običaja.
Tastatura, bakterije, hrana po tastaturi...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana