Sex| Sport| Umetnost| Život

BEST DEFENSE EVER!!!

docsumann RSS / 22.07.2017. u 12:55

Kačim ovaj svježe odgledan  film prije nego što se oladim...Koji epski momenat! Ovoga se Holivud nikad neće dosjetiti. Ovo je jebeni život.

Znao sam odranije  za neke momente te priče; Volter Pejton (The Sweetness, pisao blog o njemu ...), Mike Ditka (The Coach) čiveni TV komentaror NFL-a, slušao i čitao o toj legendarnoj odbrani, ...al' tek sad odgledah kompletnu priču, u epizodi odličnog serijala America's Game.

Nevjerovatna storija o NFL  šampionima 1985. Chicago Bearsima. Da se naježe i oni koji ne vole američki fudbal. Toliko je autentično epski.

Plus priča ima gomilu poddomena, podskupova narativnih matrica, sjajnih detalja (preteški linijaš postaje big star igre, slabovidi kvoterbek, autentični rock star,), pa socijalni katovi - američki mega vašar, working klas vs california lajfstajl...

I da, kao osvjedočeni poštovalac igre u odbrani, bez dileme potpisujem  - ovo je najbolja odbrana od Big Benga pa do prekosutra. Odbrana koja je postizala više poena nego što ih je primala.

Ne znam, zato kao što rekoh objavljujem dok sam još pod adrenalinom, vruće glave...prije nego što iskuliram...

 

Sjajna priča!



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 17:05 22.07.2017

М'да !

Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.
docsumann docsumann 19:46 22.07.2017

Re: М'да !


kenjaš, čarli.
svako ko voli sport naći će ovo postignuće izuzetnim. ne moraš da znaš ni pravila američkog fudbala, al ti je jasna ubitačna alhemija u kojoj je sinhronizovan rad tima stavljenog od vrhunskih atleta, pravih zvjerova od ljudi.
i kad čitav taj sistem postigne radnu rezonanciju, onaj povratni osjećaj da si neranjiv. moćno.*

takođe, niko ko voli sportove sa loptom, kakva god da je (otom kasnije), ne može a da ne osjeti divljenje prema eleganciji i čvrstini tračanja Volter Pejtona.

to je jednostavno suvi kvalitet jasan svakome ko se razumje u drago kamenje.



* u američkoj pop-kulturi, sportu, postoji fraza o neprolaznosti linija odbrane, zida, ograde, biko kog sistema... kaže kao Bears Difens '85. to je toliko veliko.
emsiemsi emsiemsi 19:52 22.07.2017

Re: М'да !

docsumann

kenjaš, čarli.
svako ko voli sport naći će ovo postignuće izuzetnim. ne moraš da znaš ni pravila američkog fudbala, al ti je jasna ubitačna alhemija u kojoj je sinhronizovan rad tima stavljenog od vrhunskih atleta, pravih zvjerova od ljudi.
i kad čitav taj sistem postigne radnu rezonanciju, onaj povratni osjećaj da si neranjiv. moćno.*

takođe, niko ko voli sportove sa loptom, kakva god da je (otom kasnije), ne može a da ne osjeti divljenje prema eleganciji i čvrstini tračanja Volter Pejtona.

to je jednostavno suvi kvalitet jasan svakome ko se razumje u drago kamenje.



* u američkoj pop-kulturi, sportu, postoji fraza o neprolaznosti linija odbrane, zida, ograde, biko kog sistema... kaže kao Bears Difens '85. to je toliko veliko.

Па да !
Та америчка опседнутост одбраном је толика да чак и Министарство Рата са поносом називају Министарство ов Дифенс !
docsumann docsumann 20:12 22.07.2017

Re: М'да !


jugoslovenka (srpska, kako kad kuda gdje) filozofija/škola odbrane u košarci i vaterpolu je zacementiralo srbiju kao sportsku silu u tim sportovima.


EDIT:
a nemaš pojma kako će Olimpija (9. Septembar) biti interesantna ove godine,
imam baš dobrih sličica onih tvojih kreatura
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:48 23.07.2017

Re: М'да !

emsiemsi
Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


Šta je bilo, čarli, žena kasni sa prinošenjem šerpe i sipanjem supice u tanjir, pa si sad malo nadrkan?

docsumann docsumann 08:51 23.07.2017

Re: М'да !

ne skinuti kapu Volter Pejtonu... pa to je svetogrđe.

u Čikagu on je velik koliko i leteće visočanstvo MJ.



za 13 godina karijere, pored svih tih nebrojenih udaraca, propustio samo jednu utakmicu i to na trenerovo insistiranje.
plausibel plausibel 08:53 23.07.2017

Re: М'да !

Emsi bi morao provjeriti šećer.
emsiemsi emsiemsi 09:22 23.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
emsiemsi
Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


Šta je bilo, čarli, žena kasni sa prinošenjem šerpe i sipanjem supice u tanjir, pa si sad malo nadrkan?


Ма јок !
Све је опошљено по протоколу како и доликује.
Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.
Да ли то може да се класификује под покондирентост, не могу са сигурношћу тврдим.
emsiemsi emsiemsi 09:31 23.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Emsi bi morao provjeriti šećer.

Проверено - све је како и доликује.
Успут --- јутрос евакуација на северозападну терасу (поподне ћемо на југоисточну), врапчићи цвркућу, мацан се излежава поред ногу након што је смазао пилеће кошчице (како деца глођу поховану пилетину, мачак је потпуно задовољан), наш улични лабрадор (кажем наш зато што га нас неколико комшија тимаримо) добио своју порцију уз замењену воду итд... еееее, онда сам и ја дошао на ред - нормално, проја уз кисело млеко, а потом две крушке са наше крушке ... нек иде живот. Сада ћу још мало да блејим и онда ћу направити ревизију у подруму како бих полако проверио статус пећи за печење паприка, јер ће за цца. месец дана кренути сезона ајвара. И таман док ја будем тако глуварио по сутерену и подруму, стиће време за ужину ... надам се да ће жена тада да ми приреди микс лубенице и диње ... е, да, заборавио сам да кажем да је жена већ јутрос скувала лонац кукуруза, па сам после доручка, а пре ужине, имао и кувани кукуруз ...
Мука - јебо те !
docsumann docsumann 09:53 23.07.2017

Re: М'да !

Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.
Да ли то може да се класификује под покондирентост, не могу са сигурношћу тврдим.


lupetaš.

pa ako je iko pisao o vaterpolu na ovom blogu, postignućima partizanove škole, bokeškim talentima, to sam ja.
pisao i igrao, svojevremeno.

no, brate, ti nisi u sportu zbog sporta, već zbog politike, nacija i drugih sranja.

rekoh, već onaj ko razumje i voli igru, shvatiće izvarednost na koju upućujem u ovom filmu.
no svak pali svoje refleksne okidače po modu po kojem je naštelovan.
neko pljucka i serucka, neko se oduševljava, ko dijete.


PS e da, kladio bih se da kenjaš na neviđeno.
emsiemsi emsiemsi 10:08 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.
Да ли то може да се класификује под покондирентост, не могу са сигурношћу тврдим.


lupetaš.

pa ako je iko pisao o vaterpolu na ovom blogu, postignućima partizanove škole, bokeškim talentima, to sam ja.
pisao i igrao, svojevremeno.

no, brate, ti nisi u sportu zbog sporta, već zbog politike, nacija i drugih sranja.

rekoh, već onaj ko razumje i voli igru, shvatiće izvarednost na koju upućujem u ovom filmu.
no svak pali svoje refleksne okidače po modu po kojem je naštelovan.
neko pljucka i serucka, neko se oduševljava, ko dijete.


PS e da, kladio bih se da kenjaš na neviđeno.

Глупости !
narcis narcis 10:25 23.07.2017

Re: М'да !

Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.
Да ли то може да се класификује под покондирентост, не могу са сигурношћу тврдим.

četkaj, ti zameraš nekom što voli neki sport, ili bilo šta, što ti nerazumeš i ne voliš.
misliš da je to normalan tok svesti?
ja ne volim , čujne volim, ne interesuje me bodi bilding, ni oni snagatori, to mi je sve bezveze, ali ljudi to vole i ko sam ja da im to zameram, docs me čak uverio i da su ti ljudi ponekad i pametni, čak i pametniji od mene, što i nije nešto teško al sam ja mislio da sam pametniji od njih, to je zez

samo mislim da je kod tebe izvor mržnja, mrzim ameriku pa mrzim i američki fuzbal.
jadno
emsiemsi emsiemsi 10:42 23.07.2017

Re: М'да !

narcis
Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.
Да ли то може да се класификује под покондирентост, не могу са сигурношћу тврдим.

četkaj, ti zameraš nekom što voli neki sport, ili bilo šta, što ti nerazumeš i ne voliš.
misliš da je to normalan tok svesti?
ja ne volim , čujne volim, ne interesuje me bodi bilding, ni oni snagatori, to mi je sve bezveze, ali ljudi to vole i ko sam ja da im to zameram, docs me čak uverio i da su ti ljudi ponekad i pametni, čak i pametniji od mene, što i nije nešto teško al sam ja mislio da sam pametniji od njih, to je zez

samo mislim da je kod tebe izvor mržnja, mrzim ameriku pa mrzim i američki fuzbal.
jadno

Глупости !
Ја волим Америку. Чак бих, вероватно, да не волим оволико Србију, тамо и живео (да није преко океана). Амерички концепт је најсличнији српском ... Срби сви и свуда. (за разлику од ових европских шиљокуранских псеудо-нација).
plausibel plausibel 10:56 23.07.2017

Re: М'да !

Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.
Да ли то може да се класификује под покондирентост, не могу са сигурношћу тврдим.


plausibel plausibel 10:56 23.07.2017

Re: М'да !

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:35 23.07.2017

Re: М'да !

jugoslovenka (srpska, kako kad kuda gdje) filozofija/škola odbrane u košarci i vaterpolu je zacementiralo srbiju kao sportsku silu u tim sportovima.


Ono što mene fascinira kod odbrane u američkom fudbalu jeste upravo postulat iz jugoslovesnke filozofije odbrane: igraj odbranu, a napad će doći sam. Tako na primer, defanzivno orjentisani timovi moraju da čekaju svoj napad, a napad će kad tad u utamkmici proraditi s obzirom da igrači u odbrani postaju sve umorniji i umorniji i njihov intezitet opada, tako da jedan pas, onaj bitan pas, uvek može da prođe u poslednjim četvrtinama. Tako da intezitet snažne defanzivne ekipe mora biti u odbrani maksimalan do kraja i to je užasavajuće, a opet, takvi timovi nastanu s vremena na vreme upravo iz takvih inspiracija kao što je slabovidi kvoterbek ili legenda poput Voltera Pejtona. Mora postojati uvek taj akumulativni tag za inspiraciju, s obzirom da kada on ne postoji čak i najbolje odbrane pucaju. Na primer, Kanzas Siti i pored najbolje odbrane u ligi nikad nije imao nekog ko će akumulisati i taj dodatni napor u odbrani, kao što je na primer imao Denver godinu dana ranije u poslednjoj sezoni Pejtona Meninga.
docsumann docsumann 11:49 23.07.2017

Re: М'да !


kapiram da će ljudi koji su se bavili kolektivnim igrama sa loptom najbolje znati da ocjene nemejrljivost osjećaja kad si u kolektivu koji savršeno funkcioniše.
kad znaš da drugi timovi strepe od tvoga. kad igraš na nivou kada sve postaje neopisivo lako, iako samo ti znaš šta je sve bilo potrebno za dostići taj nivo.

par puta sam imao priliku da nosim trenerku sa natpisom Yugoslavi na leđima, u vrijeme kad je Yu vaterpolo škola bila na jednom od svojih mnogobrojnih vrhunaca.
bili smo moćni, praktično nepobjedivi, a tu tamnoplava adidas trenerka sa štraftama u boji tobojke, bio je to poseban osjećaj nositi je na sebi.
docsumann docsumann 12:00 23.07.2017

Re: М'да !

Ја волим Америку


fino ti Dragoljub rasčlanio, objasnio, al ti jok...
jbl te Amerika, o sportu je riječ, ne o nacijama.
emsiemsi emsiemsi 12:17 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann

kapiram da će ljudi koji su se bavili kolektivnim igrama sa loptom najbolje znati da ocjene nemejrljivost osjećaja kad si u kolektivu koji savršeno funkcioniše.
kad znaš da drugi timovi strepe od tvoga. kad igraš na nivou kada sve postaje neopisivo lako, iako samo ti znaš šta je sve bilo potrebno za dostići taj nivo.

par puta sam imao priliku da nosim trenerku sa natpisom Yugoslavi na leđima, u vrijeme kad je Yu vaterpolo škola bila na jednom od svojih mnogobrojnih vrhunaca.
bili smo moćni, praktično nepobjedivi, a tu tamnoplava adidas trenerka sa štraftama u boji tobojke, bio je to poseban osjećaj nositi je na sebi.

Лепо, лепо !
emsiemsi emsiemsi 12:19 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
Ја волим Америку


fino ti Dragoljub rasčlanio, objasnio, al ti jok...
jbl te Amerika, o sportu je riječ, ne o nacijama.

Па о спорту све време и причамо. Одговорио сам само на оно што је написано да мрзим Америку ... јебо те, зар ниси прочитао шта је тај мени написао !?
docsumann docsumann 12:25 23.07.2017

Re: М'да !

Та америчка опседнутост одбраном је толика да чак и Министарство Рата са поносом називају Министарство ов Дифенс !


ma utrpavaš ti svašta, pa se onda praviš uvrijeđen i iznenadjen...

Та америчка опседнутост одбраном је толика да чак и Министарство Рата са поносом називају Министарство ов Дифенс !


Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.


ako ne voliš. prećuti. ne kvari zabavu onima koji vole,

ako voliš, podijeli radost.

simpli es det.
emsiemsi emsiemsi 13:21 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
Та америчка опседнутост одбраном је толика да чак и Министарство Рата са поносом називају Министарство ов Дифенс !


ma utrpavaš ti svašta, pa se onda praviš uvrijeđen i iznenadjen...

Та америчка опседнутост одбраном је толика да чак и Министарство Рата са поносом називају Министарство ов Дифенс !


Оно што мало интригира код ових наших стручњака за амерички фудбал (чуј, футбал, јеботе) је проста чињеница заљубљености у спорт који је од њих хиљадама километара далеко, а не, на пример, заљубљеност у спорт који је њима под носом.


ako ne voliš. prećuti. ne kvari zabavu onima koji vole,

ako voliš, podijeli radost.

simpli es det.

Аууууууу, јебо те !
Као да сам те убо шилом у гузицу !
Ко би рекао да си ти још један од оних који имају амбицију да другима уређеју о чему, те на који начин да разговарају.
Истина, ти то онако, фино, толерантно - када би се зајебавали.
Успут --- мене није лако увредити.
docsumann docsumann 13:43 23.07.2017

Re: М'да !

Ко би рекао да си ти још један од оних који имају амбицију да другима уређеју о чему, те на који начин да разговарају.


otkud ti ta ideja?

pa ne govorim ti ovo prvi put. a ti slobodno aktuj kako te volja.
ono je bio najdobronamjerni savjet.

i ko te vrijeđa uopšte?
oppet dramiš i prenemažeš se i glumiš uvrijeđenu stranu.

ok, ništa novo. stanje redovno
emsiemsi emsiemsi 14:38 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
Ко би рекао да си ти још један од оних који имају амбицију да другима уређеју о чему, те на који начин да разговарају.


otkud ti ta ideja?

pa ne govorim ti ovo prvi put. a ti slobodno aktuj kako te volja.
ono je bio najdobronamjerni savjet.

i ko te vrijeđa uopšte?
oppet dramiš i prenemažeš se i glumiš uvrijeđenu stranu.

ok, ništa novo. stanje redovno

Кад бих био као ти и терао мак на конац, могао би то да кажем за тебе.
Но, нећу, не бих са тобом да се (много) спорим, јер - ти ниси лош човек.
Напротив.
docsumann docsumann 15:34 23.07.2017

Re: М'да !


nbema potrebe za krupnim riječima.
samo elementarna pristojnost u ophođenju. s ovim i ja prekidam.
emsiemsi emsiemsi 15:44 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann

nbema potrebe za krupnim riječima.
samo elementarna pristojnost u ophođenju. s ovim i ja prekidam.

То и ја теби кажем.
Нормално !
4krofnica 4krofnica 15:59 23.07.2017

Re: М'да !

emsiemsi



mislim da je poznata moja ljubav prema kvalitetnom trolu, najviše kod doksa. ali za tebe, emsi, treba izmisliti termin hejttrolovanje. samo se zatrčiš da pokvariš igru, ne zato što ne znaš koja je igra i koja su pravila, nego te zabole krivak da razumeš o čemu se radi, izgleda da tebe jedino zanima besmisleno preganjanje.

moram da presečem sa mjuzom


emsiemsi emsiemsi 16:23 23.07.2017

Re: М'да !

4krofnica
emsiemsi



mislim da je poznata moja ljubav prema kvalitetnom trolu, najviše kod doksa. ali za tebe, emsi, treba izmisliti termin hejttrolovanje. samo se zatrčiš da pokvariš igru, ne zato što ne znaš koja je igra i koja su pravila, nego te zabole krivak da razumeš o čemu se radi, izgleda da tebe jedino zanima besmisleno preganjanje.

moram da presečem sa mjuzom



Глупости !
Теби одговарам на мој стандардизовани начин јер сам баш тебе запазио као некога са таквим особинама које пројектујеш на мене.


docsumann docsumann 17:08 23.07.2017

Re: М'да !

Теби одговарам на мој стандардизовани начин јер сам баш тебе запазио као некога са таквим особинама које пројектујеш на мене.


ko? krofnica

misim stvarno...


emsiemsi emsiemsi 17:36 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
Теби одговарам на мој стандардизовани начин јер сам баш тебе запазио као некога са таквим особинама које пројектујеш на мене.


ko? krofnica

misim stvarno...



Што !?
Чудно ти нешто ?!
docsumann docsumann 18:00 23.07.2017

Re: М'да !

Чудно ти нешто ?!


ne, ništa. upravo liči na tebe.
princi princi 18:21 23.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
emsiemsi
Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


Šta je bilo, čarli, žena kasni sa prinošenjem šerpe i sipanjem supice u tanjir, pa si sad malo nadrkan?


Sine, koji vam je kurac svima sa ovim izdrkavanjem na emsija? Mislim, na blogu ima daleko većih kretena i arogantnih i umišljenih idiota šta ste uhvatili emsija, meni stvarno ovo izdrkavanje skroz, onako, jadno i bedno.
docsumann docsumann 18:28 23.07.2017

Re: М'да !

Mislim, na blogu ima daleko većih kretena i arogantnih i umišljenih idiota šta ste uhvatili emsija


daj listing pa da ćebujemo redom
alselone alselone 18:30 23.07.2017

Re: М'да !

daj listing pa da ćebujemo redom


Sporo je raditi redom, sekvencijalno. To je stari pristup. Treba uparalelizovati. Znaci vise nas cebuje vise njih paralelno. Zavrsimo ocas.
plausibel plausibel 19:37 23.07.2017

Re: М'да !

Проверено - све је како и доликује.

Emsi, šećer je podmukao kao bubrezi. Provjeri malo češće.
emsiemsi emsiemsi 20:01 23.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Проверено - све је како и доликује.

Emsi, šećer je podmukao kao bubrezi. Provjeri malo češće.

Фала на бризи - све је под контролом.
Успут --- замисли шта ми је вечерас пало на памет да чалабрцнем, да не верујеш. Кажем ја тако жени, јеботе, ништа ми се не вечера, сит сам (свега), а опет, ако легнем да сада ништа не чалабрцнем, могао бих да се пробудим током ноћи. Када сам јој то поменуо (ноћ) она каже - па теби је док си раније радио до дубоко у ноћ (да прости алселоне, пројектовао којекакву електронику, програмирао микроконтролере и којешта друго) само било потребно да при руци имаш остарелог хлеба. Ееее, на то ћу ја ... када си већ поменула хлеб, молим те да ми намажеш два парчета хлеба свињском мати. Оћу, оћу, рече она - и би очас.
Аууууу, која је то гозба била уз ону преосталу киселкасту купус салату.
Милина !
emsiemsi emsiemsi 20:08 23.07.2017

Re: М'да !

alselone
daj listing pa da ćebujemo redom


Sporo je raditi redom, sekvencijalno. To je stari pristup. Treba uparalelizovati. Znaci vise nas cebuje vise njih paralelno. Zavrsimo ocas.

Гледај !
Млад си, али сигурно си (макар) чуо да батина има два краја.
Сила није добар принцип односа међу људима - ако смо људи.
alselone alselone 20:09 23.07.2017

Re: М'да !

батина има два краја.


Ima i dildo. Ima cak i onaj sa dva prava kraja.
docsumann docsumann 20:13 23.07.2017

Re: М'да !

alselone
батина има два краја.


Ima i dildo. Ima cak i onaj sa dva prava kraja.


misliš da to nije dobar princip za odnose među ljudima?
emsiemsi emsiemsi 20:19 23.07.2017

Re: М'да !

princi
srdjan.pajic
emsiemsi
Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


Šta je bilo, čarli, žena kasni sa prinošenjem šerpe i sipanjem supice u tanjir, pa si sad malo nadrkan?


Sine, koji vam je kurac svima sa ovim izdrkavanjem na emsija? Mislim, na blogu ima daleko većih kretena i arogantnih i umišljenih idiota šta ste uhvatili emsija, meni stvarno ovo izdrkavanje skroz, onako, jadno i bedno.

Фала ти Принци, одбрани ме само тако --- хехехехе ! Но, ти ионако знаш да мени можеш да кажеш шта год хоћеш.
Зафркавам се --- то је као у оном вицу када Мујо брани Хасу од некога силеџије, па каже том силеџији - ајде удари га још једном !
Овај га удари.
Он потом рече - ајде удари га још једном !
Овај га удари још једном.
На то ће Хасо њему --- немој више да ме браниш, молим те.
Успут --- то што су ови навалили на мене је ефемерно (мислим, ефемеран сам ја у тој причи). Суштина је да су то "чопораши" који увек нађу некога да на њега навале. Данас ја, сутра (можда) ти, прекосутра неко трећи. Но, поред свега тога, није то лоше - нека покажу свој траг. За мене је лако - ја сам навикао на то и такве ... и, замисли, претекао сам. Оно што је занимњљиво је да се само један од њих осмелио да ми јебе матер. Да ли због тога што остали знају елементарни ред или се прибојавају да им не падне ореол. Но, пре ће бити да је нешто треће.
emsiemsi emsiemsi 20:22 23.07.2017

Re: М'да !

alselone
батина има два краја.


Ima i dildo. Ima cak i onaj sa dva prava kraja.

У то се не разумем !
Види то са неким другим.
plausibel plausibel 20:36 23.07.2017

Re: М'да !

Успут --- замисли шта ми је вечерас пало на памет да чалабрцнем, да не верујеш.

Zamisli da tepaš sam sebi. Zamisli da su ti komentari o ženi i ručkiću prožeti emocijama.. da ne verujemo.

:)
alselone alselone 20:39 23.07.2017

Re: М'да !

misliš da to nije dobar princip za odnose među ljudima?


Mislim da je odlican pricip za odnose medju ljudima.
emsiemsi emsiemsi 20:46 23.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Успут --- замисли шта ми је вечерас пало на памет да чалабрцнем, да не верујеш.

Zamisli da tepaš sam sebi. Zamisli da su ti komentari o ženi i ručkiću prožeti emocijama.. da ne verujemo.

:)

Зар нису ?
docsumann docsumann 20:46 23.07.2017

Re: М'да !

Успут --- то што су ови навалили на мене је ефемерно (мислим, ефемеран сам ја у тој причи). Суштина је да су то "чопораши" који увек нађу некога да на њега навале. Данас ја, сутра (можда) ти, прекосутра неко трећи. Но, поред свега тога, није то лоше - нека покажу свој траг. За мене је лако - ја сам навикао на то и такве ... и, замисли, претекао сам. Оно што је занимњљиво је да се само један од њих осмелио да ми јебе матер. Да ли због тога што остали знају елементарни ред или се прибојавају да им не падне ореол. Но, пре ће бити да је нешто треће.


do sad si srao. sad si se prolito.
emsiemsi emsiemsi 20:52 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
Успут --- то што су ови навалили на мене је ефемерно (мислим, ефемеран сам ја у тој причи). Суштина је да су то "чопораши" који увек нађу некога да на њега навале. Данас ја, сутра (можда) ти, прекосутра неко трећи. Но, поред свега тога, није то лоше - нека покажу свој траг. За мене је лако - ја сам навикао на то и такве ... и, замисли, претекао сам. Оно што је занимњљиво је да се само један од њих осмелио да ми јебе матер. Да ли због тога што остали знају елементарни ред или се прибојавају да им не падне ореол. Но, пре ће бити да је нешто треће.


do sad si srao. sad si se prolito.

Шта да ти кажем што ти већ нисам рекао !?
Не мислиш ваљда да ћу користити исту терминологију као ти !?
Ејјјј - то није лепо.
docsumann docsumann 21:02 23.07.2017

Re: М'да !

Не мислиш ваљда да ћу користити исту терминологију као ти !?


možeš slobodno, al bi mašile metu.
nikad ne pišem svinjarije kakvu si ti maloprije okačio.
emsiemsi emsiemsi 21:04 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
Не мислиш ваљда да ћу користити исту терминологију као ти !?


slobodno, al bi mašile metu.
nikad ne pišem svinjarije kakvu si ti maloprije okačio.

То није свињарија - то је тако .
Истина, у праву си - јесте свињарија, али је тако како је написано.
Што би рекао песник --- дон'т кил д месинџер.
docsumann docsumann 21:06 23.07.2017

Re: М'да !


koga bre ti nazivaš čoporašem?

kako te nije sramota. čovjek u tvojim godinama da tako nisko podmeće.

dno.
emsiemsi emsiemsi 21:11 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann

koga bre ti nazivaš čoporašem?

kako te nije sramota. čovjek u tvojim godinama da tako nisko podmeće.

dno.

Не галами !
Ниси кркан, не доликује ти то.
Ко год испуњава оно што сам написао у томе - и не само у томе коментару.
docsumann docsumann 21:14 23.07.2017

Re: М'да !

ok, reci ko, ovdje... krofnica, dragoljub, pajića, ja? ko te čoporiše?

reci do kraja o kome se radi kad već prozivaš.

i ne vičem, otkud ti to?
plausibel plausibel 21:23 23.07.2017

Re: М'да !

Зар нису ?

Jesu, zavisno dal su pisani prije il poslije jela, zato sam skrenula pažnju na šećer..

Hajde zdravo, gledam film.

emsiemsi emsiemsi 21:28 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann
ok, reci ko, ovdje... krofnica, dragoljub, pajića, ja? ko te čoporiše?

reci do kraja o kome se radi kad već prozivaš.

i ne vičem, otkud ti to?

Вичеш, само не чујеш од себе самога.
Многи поменути и непоменути - када већ питаш.
Успут --- себе сврстај где год хоћеш, остављам ти на избор.
Успут 2 --- и не само на овом блогу.
Успут 3 --- да не испадне нешто да се жалим, напротив.
Само да додам да није лепо да се икоме јебе (мртва) матер. То би, ваљда требало да буде неспорно. И да се другоме помињу чланови породице у ружном контексту - као нпр. мени. Јер - то није лепо, јер - то раде пичке, јер - то се не сме. Јер - то ја никада не радим.
docsumann docsumann 21:42 23.07.2017

Re: М'да !


pojma nemam zašto tu priču donosiš ovdje.

ne bavim se svrstavanjem.

nit spominjanjem tuđih porodica.

smorio si me za desetku... odoh spat.
emsiemsi emsiemsi 21:48 23.07.2017

Re: М'да !

docsumann

pojma nemam zašto tu priču donosiš ovdje.

ne bavim se svrstavanjem.

nit spominjanjem tuđih porodica.

smorio si me za desetku... odoh spat.

И ја ћу !
За пар минута почиње Саут Парк ...
Milan Novković Milan Novković 22:00 23.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Зар нису ?

Hajde zdravo, gledam film.

Woody Harrelson, po drugi put ... on je faca, (i) ja ga gotivim

Kad smo već tu, kako mi se učini da Docs počinje da spušta šake ka (re)volverima, ...


anonymous anonymous 22:45 23.07.2017

Re: М'да !


emsiemsi
20:52 22.07.2017



Та америчка опседнутост одбраном је толика да чак и Министарство Рата са поносом називају Министарство ов Дифенс !



princi princi 00:55 24.07.2017

Re: М'да !

немој више да ме браниш, молим те

Druže, ne razumeš, nisam uopšte tebe branio.
emsiemsi emsiemsi 07:16 24.07.2017

Re: М'да !

princi
немој више да ме браниш, молим те

Druže, ne razumeš, nisam uopšte tebe branio.

Разумео сам ја, но, чини ми се (да не будем претенциозан) да нису разумели многи други.
Зато сам и написао остало у оној форми.
emsiemsi emsiemsi 07:16 24.07.2017

Re: М'да !

princi
немој више да ме браниш, молим те

Druže, ne razumeš, nisam uopšte tebe branio.

2 x.
4krofnica 4krofnica 07:37 24.07.2017

Re: М'да !

gledam film.


i ja gledala juče jedan mali, veliki film sa Vudijem, Wilson.
(princi će da zameri možda što ima ocenu 5.8 na IMBD ali nisu oni baš uvek dobar pokazatelj. ili je moj ukus poremećen:)
maestralno je odigrao usamljenog i neurotičnog lika koji je previše iskren i direktan, ima potpuno disfunkcionalne odnose sa okolinom....tekst (tj mrmljanje i naklapanje) u filmu je odličan, kaže on negde:
we all want people to love us exactly for who we are, but that's not really possible because we're all too unbearable
igra i predivna Laura Dern, jedna od mojih ženskih favorita.



plausibel plausibel 07:59 24.07.2017

Re: М'да !

Woody Harrelson, po drugi put ... on je faca, (i) ja ga gotivim

:)
plausibel plausibel 08:02 24.07.2017

Re: М'да !

(princi će da zameri možda što ima ocenu 5.8 na IMBD ali nisu oni baš uvek dobar pokazatelj. ili je moj ukus poremećen:)

Nije poremećen. Tako mu je to.

:)

Pogledaću film.
plausibel plausibel 10:14 24.07.2017

Re: М'да !

Kaže li se pogledam, gledam, odgledam, .. kako je ispravno?

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:00 24.07.2017

Re: М'да !

princi
srdjan.pajic
emsiemsi
Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


Šta je bilo, čarli, žena kasni sa prinošenjem šerpe i sipanjem supice u tanjir, pa si sad malo nadrkan?


Sine, koji vam je kurac svima sa ovim izdrkavanjem na emsija? Mislim, na blogu ima daleko većih kretena i arogantnih i umišljenih idiota


Ja ponekad pomislim da nema.

Mislim, nosi čarlija kući pa ga gaji u vazni, ti si ovde glavni krivac jer si ga, potpuno suprotno tvojoj blogoličnosti i načelima, uzeo pod svoje, kao da je lice sa posebnim potrebama, a bedno je što se i on sam uživeo u tu ulogu, pa se sad osilio i smara apsolutno svakog na svakom blogu! Pri tome, pazi, ja ga ignorišem ovde, konzistentno, mesecima, stvarno imam razumevanja za njegovu situaciju, ali kad je i meni konačno izašao na nos, onda možda to treba nekako tumačiti drugačije nego puko izdrkavanje. I od svih ovde si baš meni našao da prebaciš.
emsiemsi emsiemsi 17:28 24.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
princi
srdjan.pajic
emsiemsi
Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


Šta je bilo, čarli, žena kasni sa prinošenjem šerpe i sipanjem supice u tanjir, pa si sad malo nadrkan?


Sine, koji vam je kurac svima sa ovim izdrkavanjem na emsija? Mislim, na blogu ima daleko većih kretena i arogantnih i umišljenih idiota


Ja ponekad pomislim da nema.

Mislim, nosi čarlija kući pa ga gaji u vazni, ti si ovde glavni krivac jer si ga, potpuno suprotno tvojoj blogoličnosti i načelima, uzeo pod svoje, kao da je lice sa posebnim potrebama, a bedno je što se i on sam uživeo u tu ulogu, pa se sad osilio i smara apsolutno svakog na svakom blogu! Pri tome, pazi, ja ga ignorišem ovde, konzistentno, mesecima, stvarno imam razumevanja za njegovu situaciju, ali kad je i meni konačno izašao na nos, onda možda to treba nekako tumačiti drugačije nego puko izdrkavanje. I od svih ovde si baš meni našao da prebaciš.

Извини што се мешам (ако и нећеш), но видим да си поменуо моју ситуацију, па те молим за појашњење --- шта то значи ?
Видиш, ја за тебе не мислим да си нити кретен, а нити идиот. Ја за тебе не мислим ништа, осим да се у већини ставова разликујемо - и разилазимо. Да сам као ти, ја бих за тебе помислио исто као ти за мене. Пошто нисам, зато то и не мислим.
А ти, ако можеш, промисли зашто је то тако !?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:17 24.07.2017

Re: М'да !

Извини што се мешам (ако и нећеш), но видим да си поменуо моју ситуацију, па те молим за појашњење --- шта то значи ?


Izvini, nisam dovoljno stručan da psihoanaliziram, pružam savete i preporučujem terapiju.

Пошто нисам, зато то и не мислим.


Nije, nego ja, za razlku od tebe, ulažem napor da se ne ponašam kao kreten u apsolutno svakom komentaru koji napišem. Sad, nekad uspem, nekad ne, ali ti se baš nimalo ne trudiš. I to mi ide na živce, jer obesmišljava i moje napore.

Ја за тебе не мислим ништа, осим да се у већини ставова разликујемо - и разилазимо.


Pošto su oba tvoja stava na blogu ikad izneta: "saglasan!" i "gluposti!", onda ova tvoja konstatacija stvarno nema neku veliku težinu.
emsiemsi emsiemsi 19:39 24.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
Извини што се мешам (ако и нећеш), но видим да си поменуо моју ситуацију, па те молим за појашњење --- шта то значи ?


Izvini, nisam dovoljno stručan da psihoanaliziram, pružam savete i preporučujem terapiju.

Пошто нисам, зато то и не мислим.


Nije, nego ja, za razlku od tebe, ulažem napor da se ne ponašam kao kreten u apsolutno svakom komentaru koji napišem. Sad, nekad uspem, nekad ne, ali ti se baš nimalo ne trudiš. I to mi ide na živce, jer obesmišljava i moje napore.

Ја за тебе не мислим ништа, осим да се у већини ставова разликујемо - и разилазимо.


Pošto su oba tvoja stava na blogu ikad izneta: "saglasan!" i "gluposti!", onda ova tvoja konstatacija stvarno nema neku veliku težinu.

Ја се трудим да не квалификујем твоје коментаре на тај начин --- глупости не значи да си кретен, него да је твоју изјаву квалификујем на тај начин.
До кретена је дуг пут. Да ли ћеш стићи тамо само од тебе зависи.
Успут --- то што теби, или било коме иде на живце, није довољно да тиме стекнеш право да мене, или било кога другога вређаш.
Успут 2 --- када некога вређаш, тај други добија право да на увреде одговори.
Ово су тако прости принципи, да може да их схвати свако, а камоли ти. Но, питање је да ли, ако их и схвати, може да обузда свој его. Е, то је оно што је тешко. Сигуран сам да ти знаш када вређаш друге, или мене, но, немаш снаге да одолиш - јер је то јаче од тебе. Са друге стране, уколико се истински будеш трудио, моћи ћеш да надјачаш временом такве пориве.
Но, пред тобом је пут. Ја више да ти помогнем не могу, но, можда се сетиш ових пар редака када се будеш преиспитивао где си грешио.
princi princi 05:49 25.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
princi
srdjan.pajic
emsiemsi
Почео си да се изражаваш као Милан Новковић !
Успут --- тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


Šta je bilo, čarli, žena kasni sa prinošenjem šerpe i sipanjem supice u tanjir, pa si sad malo nadrkan?


Sine, koji vam je kurac svima sa ovim izdrkavanjem na emsija? Mislim, na blogu ima daleko većih kretena i arogantnih i umišljenih idiota


Ja ponekad pomislim da nema.

Mislim, nosi čarlija kući pa ga gaji u vazni, ti si ovde glavni krivac jer si ga, potpuno suprotno tvojoj blogoličnosti i načelima, uzeo pod svoje, kao da je lice sa posebnim potrebama, a bedno je što se i on sam uživeo u tu ulogu, pa se sad osilio i smara apsolutno svakog na svakom blogu! Pri tome, pazi, ja ga ignorišem ovde, konzistentno, mesecima, stvarno imam razumevanja za njegovu situaciju, ali kad je i meni konačno izašao na nos, onda možda to treba nekako tumačiti drugačije nego puko izdrkavanje. I od svih ovde si baš meni našao da prebaciš.


Aha. I, dobro onda, dođeš ovde, uloguješ se, napraviš taj napor, effort, da smisliš i napišeš tih par uvreda na račun emsija, izvređaš ga, išutiraš, i? Jel se super osećaš? Jel ti lepo? Jel si ga naučio pameti? Jel si ti ispao pametan? Šta kažeš sebi?
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:33 25.07.2017

Re: М'да !

Šta kažeš sebi?


Kažem: žali bože izgubljenog vremena, jer feedback kod njega ne radi.

A kako se ti osećaš kad ovako očigledno isfolirano uzmeš da braniš čarlija kad se ovaj ukreteni, pa ga neko malo ćušne zbog toga? I što si mene spopao, pitaj čarlija zašto se ponaša kao dileja na blogu i da li mu možda treba neka pomoć? Mislim, kad već glumiš ovde njegovog staratelja, dobroćudnog blogera, i čoveka sa misijom.
emsiemsi emsiemsi 16:49 25.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
Šta kažeš sebi?


Kažem: žali bože izgubljenog vremena, jer feedback kod njega ne radi.

A kako se ti osećaš kad ovako očigledno isfolirano uzmeš da braniš čarlija kad se ovaj ukreteni, pa ga neko malo ćušne zbog toga? I što si mene spopao, pitaj čarlija zašto se ponaša kao dileja na blogu i da li mu možda treba neka pomoć? Mislim, kad već glumiš ovde njegovog staratelja, dobroćudnog blogera, i čoveka sa misijom.

Помоћ је увек добро дошла, ако је од срца (а не преко оне ствари).
Неки долар не бих одбио.
Успут --- када већ сугеришеш Принцију шта би требало да пита мене, ево да (и) ја сугеришем теби да одговориш њему.
Успут 2 --- ја ћу ипак да проберем речи и да теби кажем (само) да си зелен, тј. недозрео.
Успут 3 --- мислим да си ти ти један од оних који радо насрђе, у чопору, на оне који му се учине слабијим. Но, на твоју жалост, ја се чопораша не бојим - и не само чопораша ... не бојим се силеџија било које врсте.
Но, што бих ја тебе, уопште, подучавао којечему !?
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:21 25.07.2017

Re: М'да !

emsiemsi
srdjan.pajic
Šta kažeš sebi?


Kažem: žali bože izgubljenog vremena, jer feedback kod njega ne radi.

A kako se ti osećaš kad ovako očigledno isfolirano uzmeš da braniš čarlija kad se ovaj ukreteni, pa ga neko malo ćušne zbog toga? I što si mene spopao, pitaj čarlija zašto se ponaša kao dileja na blogu i da li mu možda treba neka pomoć? Mislim, kad već glumiš ovde njegovog staratelja, dobroćudnog blogera, i čoveka sa misijom.

Помоћ је увек добро дошла, ако је од срца (а не преко оне ствари).
Неки долар не бих одбио.
Успут --- када већ сугеришеш Принцију шта би требало да пита мене, ево да (и) ја сугеришем теби да одговориш њему.
Успут 2 --- ја ћу ипак да проберем речи и да теби кажем (само) да си зелен, тј. недозрео.
Успут 3 --- мислим да си ти ти један од оних који радо насрђе, у чопору, на оне који му се учине слабијим. Но, на твоју жалост, ја се чопораша не бојим - и не само чопораша ... не бојим се силеџија било које врсте.
Но, што бих ја тебе, уопште, подучавао којечему !?


Vrtiš, čarli, u krug jednu te istu glupost, i posle se čudiš što nekome ličiš na kretena. Ali ne daj se prekidati, ako ti to pričinjava zadovoljstvo, tebi verovatno pomoći nema, a ja ću da nastavim sa ignorisanjem.
emsiemsi emsiemsi 18:19 25.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
emsiemsi
srdjan.pajic
Šta kažeš sebi?


Kažem: žali bože izgubljenog vremena, jer feedback kod njega ne radi.

A kako se ti osećaš kad ovako očigledno isfolirano uzmeš da braniš čarlija kad se ovaj ukreteni, pa ga neko malo ćušne zbog toga? I što si mene spopao, pitaj čarlija zašto se ponaša kao dileja na blogu i da li mu možda treba neka pomoć? Mislim, kad već glumiš ovde njegovog staratelja, dobroćudnog blogera, i čoveka sa misijom.

Помоћ је увек добро дошла, ако је од срца (а не преко оне ствари).
Неки долар не бих одбио.
Успут --- када већ сугеришеш Принцију шта би требало да пита мене, ево да (и) ја сугеришем теби да одговориш њему.
Успут 2 --- ја ћу ипак да проберем речи и да теби кажем (само) да си зелен, тј. недозрео.
Успут 3 --- мислим да си ти ти један од оних који радо насрђе, у чопору, на оне који му се учине слабијим. Но, на твоју жалост, ја се чопораша не бојим - и не само чопораша ... не бојим се силеџија било које врсте.
Но, што бих ја тебе, уопште, подучавао којечему !?


Vrtiš, čarli, u krug jednu te istu glupost, i posle se čudiš što nekome ličiš na kretena. Ali ne daj se prekidati, ako ti to pričinjava zadovoljstvo, tebi verovatno pomoći nema, a ja ću da nastavim sa ignorisanjem.

Да.
Видим како игноришеш.
Ако.
plausibel plausibel 19:13 25.07.2017

Re: М'да !

Krofnice, film je bolji nego što sam mislila.

Emsi, ne razumijem, da li je tvom eskapizmu potrebna sajentološka podrška, ili ne?

Vidim da imaš temeljne argumente - maltene kodexe* finog i čestitog ponašanja - nakon spremnosti da isprovociraš nekolicinu ljudi. I, vidim da se ta nekolicina ljudi pretvori u čopor koji ti želi zlo, jao, jao, a šta drugo, sve dok se ne pojave Tom il Džon, i pruže ruku spasa..

Da li je vrijeme za preuzimanje odgovornosti? - il se ćeranje radi ćeranja nastavlja?

*) dobro, nisi u milosti direktora B92 kao Bucko i Tyson (od kojeg je Rocky Balboa ionako jači), pa ostavljam prostora da bi te na kondiciju mogli i banovati, što je opet samo tvoj problem, il? - il će Tom il Džon ponuditi da se i njih banuje? - kakva su tvoja iskustav sa tim žrtvama tj podrškama?
emsiemsi emsiemsi 19:24 25.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Krofnice, film je bolji nego što sam mislila.

Emsi, ne razumijem, da li je tvom eskapizmu potrebna sajentološka podrška, ili ne?

Vidim da imaš temeljne argumente - maltene kodexe* finog i čestitog ponašanja - nakon spremnosti da isprovociraš nekolicinu ljudi. I, vidim da se ta nekolicina ljudi pretvori u čopor koji ti želi zlo, jao, jao, a šta drugo, sve dok se ne pojave Tom il Džon, i pruže ruku spasa..

Da li je vrijeme za preuzimanje odgovornosti? - il se ćeranje radi ćeranja nastavlja?

*) dobro, nisi u milosti direktora B92 kao Bucko i Tyson (od kojeg je Rocky Balboa ionako jači), pa ostavljam prostora da bi te na kondiciju mogli i banovati, što je opet samo tvoj problem, il? - il će Tom il Džon ponuditi da se i njih banuje? - kakva su tvoja iskustav sa tim žrtvama tj podrškama?

Молим појашњење !
Магловито ми је ово твоје, мада делимично наслућујем - но ти пишеш поприлично таласасто, тако да је тешко ухватити све нити.
Редослед ти није добар. Ја не провоцирам први. Ти знаш да ја увек реагујем када ђубрад напада мој народ - и знаш да сам у праву. Ја то ђубради и гамади не дозвољавам - ко дозвољава, ја му помоћи не могу.
Успут --- шта значи преузимање одговорности ?
Успут 2 --- ко је Том, а ко је Џон ?
plausibel plausibel 19:26 25.07.2017

Re: М'да !

Tom Kruz i Džon Travolta.
plausibel plausibel 19:27 25.07.2017

Re: М'да !

Ти знаш да ја увек реагујем када ђубрад напада мој народ

princi princi 19:32 25.07.2017

Re: М'да !

srdjan.pajic
Šta kažeš sebi?


Kažem: žali bože izgubljenog vremena, jer feedback kod njega ne radi.

A kako se ti osećaš kad ovako očigledno isfolirano uzmeš da braniš čarlija kad se ovaj ukreteni, pa ga neko malo ćušne zbog toga? I što si mene spopao, pitaj čarlija zašto se ponaša kao dileja na blogu i da li mu možda treba neka pomoć? Mislim, kad već glumiš ovde njegovog staratelja, dobroćudnog blogera, i čoveka sa misijom.

Šta sad ti ovde izigravaš nekog jebenog Janošika ili Betmena političke (ne)korektnosti na blogu koji se najebava majke kome stigne? Čuvaš noć od budnih, ko Slađa Milošević? Uopšte ne štitim emsija, nije on debil da ga bilo ko štiti, nego ti kažem da je to što radiš ružno i neprilično (ako kapiraš koncept). Ne razumem ni zašto zauzimaš taj glupavo condescending i pokroviteljski stav u odnosu na emsija, što živiš u jebenom Koloradu a on u Beogradu, ili što praviš 5 puta više para od njega?
alselone alselone 19:52 25.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Ти знаш да ја увек реагујем када ђубрад напада мој народ




Kakav eklatantan primer kako je nacionalizam utociste hulja.

- Ponasas se kao budala na blogu o sportu.
- Ali ja branim Srbe!


Komendija.
emsiemsi emsiemsi 20:03 25.07.2017

Re: М'да !

alselone
plausibel
Ти знаш да ја увек реагујем када ђубрад напада мој народ




Kakav eklatantan primer kako je nacionalizam utociste hulja.

- Ponasas se kao budala na blogu o sportu.
- Ali ja branim Srbe!


Komendija.

Глупости !
Не знаш ти шта је национализам.
Да ли сам ја хуља или не, то је посебно питање.
Оно што јесте веома вероватно је - да ја теби (и сличнима теби) сметам - и да би ми радо зачепили уста.
Успут --- шта би био мој одговор достојан теби када кажеш да сам еклатантни пример хуље ? Дај, сугериши нешто.
emsiemsi emsiemsi 20:13 25.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Ти знаш да ја увек реагујем када ђубрад напада мој народ


Шта ти није у том једноставном исказу јасно ?
Успут - одговорила си само делимично на моје питање (упућено као протупитање ... као оно када јевреј одговори зашто на питање не би одговарао протупитањем).
Ма, нема везе - одох да гледам утакмицу, нормалан фудбал, јер о фудбалу је реч.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:51 25.07.2017

Re: М'да !

princi

Šta sad ti ovde izigravaš nekog jebenog Janošika ili Betmena političke (ne)korektnosti na blogu koji se najebava majke kome stigne? Čuvaš noć od budnih, ko Slađa Milošević?



izvini, a koji si sad pa ti kurac da odeđuješ ovde ko će šta da štiti, koga da dribla, i u kakvom spendeks kostimu?!


Uopšte ne štitim emsija, nije on debil da ga bilo ko štiti, nego ti kažem da je to što radiš ružno i neprilično (ako kapiraš koncept). Ne razumem ni zašto zauzimaš taj glupavo condescending i pokroviteljski stav u odnosu na emsija, što živiš u jebenom Koloradu a on u Beogradu, ili što praviš 5 puta više para od njega?


E, pa povratiću od ovolikog (lošeg) glumatanja, princi, zaustavi se, jebo te!

Jel stvarno ne vidiš da si upravo ti zauzeo taj zaštitnički i patronizujući stav prema čarliju, odavno, sa sve ohrabrivanjem, kao da je stvarno debilčina, još ti se ovaj i zahvaljivao na tome nebrojeno puta. Ili, prosto, taj glumački poduhvat koji si preuzeo zahteva da se uživiš do kraja, pa ne vidiš sebe, šta li je?

Nema veze gde ja živim i kolika mi ja plata, nego ovo čarlijevo baljezganje i besmislelno trolovanje, ama na svaku temu, iznervira, čak i najtolerantije (dakle, i mene!). A to da sam se uopšte iznervirao je odličan znak da je vreme da se ladi malo od bloga, te vas u to ime, najsrdačnije pozdravljam.


plausibel plausibel 20:52 25.07.2017

Re: М'да !

Emsi, razlozi mojih banovanja nikada nisu bili sukob sa čoporom, prvo to.

Drugo, ima jedan izraz koji bi opisao, kako je nazvaše, benignost.. ali, na koncu banuju samo tebe, eto koliko je bilo nemoguće dobroćudno zezanje i čavrljanje, il?

Tri, šta mislim o nevino-mutavim manipulacijama i Mišo ja se bojim, hm, ovde sam nekoliko puta izrazila kroz psovke, vjeruj mi da nemam živaca.. a i ti si sretno oženjen odrastao čovjek te snosi odgovornost, ne ponašaj se kao dopadljivo maloumna Crvenkapa koju će na kraju priče lovac prvo oženiti, tek zatim dobro istamburati..
alselone alselone 21:22 25.07.2017

Re: М'да !

Дај, сугериши нешто.


Mozes da kazes ovako nesto - Bas mi je zao sto sam dosao da pokvaraim Docsu blog jer voli sport koji ja ne volim i sto voli snagatore koji mene nerviraju. Vi svi sto ste mi zbog toga napunili bulju simikama ste u pravu. Idem da sednem i razmislim i postanem bolji covek. Probaj to.

P.S. Znam da si spoznajno ogranicen, pa jos i uvredjen trenutno pa cu ti objasniti, inace ne bih. Nisam ti rekao da si hulja, to sam naglasio kurzivom, bas da se shvati kako spominjem tu poruku a ne mislim kako si ti konkretno hulja.
alselone alselone 21:23 25.07.2017

Re: М'да !

dopadljivo maloumna Crvenkapa

emsiemsi emsiemsi 04:43 26.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Emsi, razlozi mojih banovanja nikada nisu bili sukob sa čoporom, prvo to.

Drugo, ima jedan izraz koji bi opisao, kako je nazvaše, benignost.. ali, na koncu banuju samo tebe, eto koliko je bilo nemoguće dobroćudno zezanje i čavrljanje, il?

Tri, šta mislim o nevino-mutavim manipulacijama i Mišo ja se bojim, hm, ovde sam nekoliko puta izrazila kroz psovke, vjeruj mi da nemam živaca.. a i ti si sretno oženjen odrastao čovjek te snosi odgovornost, ne ponašaj se kao dopadljivo maloumna Crvenkapa koju će na kraju priče lovac prvo oženiti, tek zatim dobro istamburati..

Види, не жалим се ја поводом бановања, нити то нешто (и) помињем. Нема на овом блогу много зезања. Верујем да ти то можеш да схватиш - и схваташ.
На блогу, као и у животу, постоје људи који, али стварно, могу да прихвате друге, али и они који то не могу.
То се јасно види.
Од тих других, један подскуп су они који то неподношење јасно артикулишу, док се други могу поделити у две подскупине - они који су поводљиви и 'говоре' хорски, но, у основи нису лоши, осим што су недозрели. Други су подмукли.
Што се тиче бајке, није ми јасно у тој подели улога како сам стигао до Црвенкапице - и шта би то у твојој интерпретацији требало да предствавља.
А да - заборавих да ти валидирам ... да, срећно сам ожењен, хвала што си то истакла. Верујем да нисам једини. Наравно, не сматрам да је моја срећа једини начин за бити срећан. Оно што сигурно знам је - срећа је врхунски критеријум и смисао живљења ... што и теби желим.
emsiemsi emsiemsi 04:55 26.07.2017

Re: М'да !

alselone
Дај, сугериши нешто.


Mozes da kazes ovako nesto - Bas mi je zao sto sam dosao da pokvaraim Docsu blog jer voli sport koji ja ne volim i sto voli snagatore koji mene nerviraju. Vi svi sto ste mi zbog toga napunili bulju simikama ste u pravu. Idem da sednem i razmislim i postanem bolji covek. Probaj to.

P.S. Znam da si spoznajno ogranicen, pa jos i uvredjen trenutno pa cu ti objasniti, inace ne bih. Nisam ti rekao da si hulja, to sam naglasio kurzivom, bas da se shvati kako spominjem tu poruku a ne mislim kako si ti konkretno hulja.

Види, не знам да ли сам ти икада рекао да си претенциозан, да се не понављам.
Оно што сам ти рекао неколико пута, и што понављам и овај пута је, да си зелен, односно, недорастао. Увређен нисам, јер ја се никада не вређам, чак и онда када ми појединци јебу матер. Тада, као и сада теби, објасним да то није лепо, да то није у реду, да је такав начин разговора достојан гамади и ђубради.
Изрицати такве квалификације не може озбиљан човек, па те као таквога и схватам.
Мора се знати ред.
Видиш, такви као ти се лако одају и у реалном животу --- јер прихватају људе само над којима могу да доминирају. Видиш, код мене постоји један 'проблем' --- ја такве ствари никада себи нисам дозвољавао и то је разноразним барабамa поприлично сметало.
Што се тиче тога твојега патронизирања у погледу мога коментара о америчком фудбалу --- да, рекао сам да ми је несхватљив термин фудбал у спорту који се углавном игра руком и лоптом која није лопта итд ... То није разлога да ми се јебе матер. Но, многима нити није потребан озбиљан разлог за то.
А сада - ајде здраво, морам да доручкујем, жена ми одгурује тастатуру да стави тањир.
sasaminijature sasaminijature 06:08 26.07.2017

Re: М'да !

Ново поређење, Емси!


Изнад краљине иде милион празних места па на јебеном врху Чарли!


Како вас баја са пар речи разобличи и прикаже вашу суштину, ауууу, ауууу!


Као старци што тихују годинама по пећинама.

Емси, импресиониран сам.
docsumann docsumann 06:11 26.07.2017

Re: М'да !

да, рекао сам да ми је несхватљив термин фудбал у спорту који се углавном игра руком и лоптом која није лопта итд ..


paa, malo si drugačije formuslisao tu "nevinu" neshvatljivost

тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


ak ni to ne bi bilo nikaj "strašno" da ti to nije redovni manir na blogovima o NFL, ali ne čak ni samo o njima,
bilo šta što nije po tvom ukusu, art, muzika, pisanija horheova, bilo-bilo šta, u šta se ne razumješ ne pratiš, nije po tvom ti naiđeš (često kao prvi komentator) da sočno zapljuneš

kakve su ovo gluposti?!

kao što rekoh, nije ti prvi put, i nije prvi put da ti skrećem pažnju da takvo ponašanje ne priliči džentlemenu.
da je tvoj ukus tvoja lična stvar, i ako ti se nešto ne dopada, čak te i nervira, a radi se samo o benignim stvarima ukusa i stilskih opredjeljkenja, ne skrnavi, zaobiđi.
od pljuvačke komunikacije nema nikakve vajde, samo beskorisno natezanje i mazanje govnima (very arty, indid)

i posve svih mojih najdobronamjernih i najstaloženijih pokušaja da te odvratim od toga (nikad da ti zabranim, to mora biti tvoja lična odluka o ispravnosti) ti i dalje gaziš blatnjavim cipelama po domaćinovoj kući.

ok jedno, ok i drugi put, ali tvoj konstantnost u ovakvim reakcijama ne ukazuje na ništa donronamjerno, ma koliko ti trućao o dobroti po blogu.
dobrota je u delanju, u postupcima i ne-postupcim, u malim i velikim stvarima. ne u tiradama i sigurno ne u ovakvim tvojim činjenjima.

... i onda, počne prnemaganje, ja proganjani, mučeni, šikanirani... zabranjujete mi da pričam, ućutkujete me, čoporišete, nije lako nama srbima među vama (...?) ...

i onda se obično uvatiš za neku nebitnu riječ iz tuđeg komentara, pa je je eksploatišeš u samo sebi znanoj raspravi s kim i čim.

smiješno i jadno, ljudi sve vide čarli. i kako se ponašaš i šta bolduješ.


sasaminijature sasaminijature 06:31 26.07.2017

Re: М'да !

Једно питање Докс за тебе. Да ли си у свим тим побројаним ситуацијама са Чарлијем некада размислио приупитао се зашто ти се то догађа баш са њим?
emsiemsi emsiemsi 06:53 26.07.2017

Re: М'да !

docsumann
да, рекао сам да ми је несхватљив термин фудбал у спорту који се углавном игра руком и лоптом која није лопта итд ..


paa, malo si drugačije formuslisao tu "nevinu" neshvatljivost

тај амерички фудбал (чуј, фудбал, а ногом ударе лопту - чуј лопту - неколико пута током утакмице) је ретко глуп спорт.


ak ni to ne bi bilo nikaj "strašno" da ti to ni9je redovni manir na blogovima o NFL, ali ne čak ni samo o njima,
bilo šta što nije po tvom ukusu, art, muzika, pisanija horheova, bilo-bilo šta, u šta se ne razumješ ne pratiš, nije po tvom ti naiđeš (često kao prvi komentator) da sočno zašljuneš

kakve su ovo gluposti

kao što rekoh, nije ti prvi put, i nije prvi put da ti skrećem pažnju da takvo ponašanje ne priliči džentlemenu.
da je tvoj ukus tvoja lična stvar, i ako ti se nešto ne dopada, čak te i nervira, a radi se samo o benignim stvarima ukusa i stilskih opredjeljkenja, ne skrnavi, zaobiđi.
od pljuvačke komunikacije nema nikakve vajde, samo beskorisno natezanje i mazanje govnima (very arty, indid)

i posve svih mojih najdobronamjernih i najstaloženijih pokušaja da te odvratim od toga (nikad da ti zabranim, to mora biti tvoja lična odluka o ispravnosti) ti i dalje gaziš blatnjavim cipelama po diomaćinovoj kući.

ok jedno, ok i drugi put, ali tvoj konstantnost u ovakvim reakcijama ne ukazuje na ništa donronamjerno, ma koliko ti trućao o dobroti po blogu.
dobrota je u delanju, u postupcima i ne-postupcim, u malim i velikim stvarima. ne u tiradama i sigurno ne u ovakvim tvojim činjenjima.

... i onda, počne prnemaganje, ja proganjani, mučeni, šikanirani... zabranjujete mi da pričam, ućutkujete me, čoporišete, nije lako nama srbima među vama (...?) ...

i onda se obično uvatiš za neku nebitnu riječ iz tuđeg komentara, pa je je eksploatišeš u samo sebi znanoj raspravi s kim i čim.

smiješno i jadno, ljudi sve vide čarli. i kako se ponašaš i šta bolduješ.



Ниси у праву !
Макар ја пишем поприлично језгровито, скромним речником - те пократко.
Имам право да ми је амерички фудбал глуп спорт.
Но, оно што је битније да истакнем и теби је - ја никоме не браним да напише испод мога коментара да су глупости, као нити да је са њим сагласан.
Оно што ја не допуштам никоме, наравно, уколико у складу са својим спознајним могућностима уочим, је да ми забрањује да говорим, као нити да ми јебе матер, имплицитно или експлицитно --- реагујем тек толико да таквима кажем да се то не сме, да то није човечански - и да није лепо.
То што ти мене не подносиш, то није мој проблем - но, ја могу да те разумем. Не подносим ни ја свакога.
Оно што никоме не дозвољавам је да ми одређује меру.
И да --- трудим се, готово увек и успевам, да на то када ми други 'јебу матер', на такав начин не узвраћам. А да ћу реаговати - хоћу.
Дакле, да скратим - био то твој или било чији блог, допадало се теби или другима - ја ћу да пишем на свој начин. За то нико, ти или било ко други, не сме да ми 'јебе матер' - јер, то се не сме.
docsumann docsumann 07:11 26.07.2017

Re: М'да !

sasaminijature
Једно питање Докс за тебе. Да ли си у свим тим побројаним ситуацијама са Чарлијем некада размислио приупитао се зашто ти се то догађа баш са њим?


zato što sam jedinstven
Milan Novković Milan Novković 07:37 26.07.2017

Re: М'да !

docsumann
sasaminijature
Једно питање Докс за тебе. Да ли си у свим тим побројаним ситуацијама са Чарлијем некада размислио приупитао се зашто ти се то догађа баш са њим?


zato što sam jedinstven

Nisi gledo Džonija Ingliša (aka Mister Bina), priznaj! E pa ko ti je kriv kad ne gledaš filmove

Milan Novković Milan Novković 07:57 26.07.2017

Re: М'да !

docsumann

zato što sam jedinstven


Kod te jedinstvenosti je "najgore" što ljudi vide samo fensi tuće, i slično, po filmovima, blogovima, ...

A često pojam nemaju koliki su trud i odricanja iza toga

(sam si "kriv", al samo ću još jednu ilustraciju posle ovog staviti, ako je nađem, pošto me podsećaš na dvojicu od onomad najboljih ortaka, sad u večnim lovištima, pošto smem da se kladim ponekad da me zafrkavaju odozgo - to su bili likovi koji kad te dovate po deceniju dve ni ispuštaju, na bilo kakvu "caku". A ovako je počelo - vozim ja jednom, žurim i desi mi se nešto, 1:1000000 šansa da mi se desi, što me uspori, a baš mi se žuri. I onda mi se dese još dve 1:1000000 sitnice što me uspore, sve u pola sata, potpuno neočekivano - ovakve verovatnoće ne možete ni ti, ni Marco, ni Šarski da obajsnite, ovo mora da neko odzgo zeza

I sad me ti podsećaš na njih dvojicu

plausibel plausibel 08:13 26.07.2017

Re: М'да !

Изнад краљине иде милион празних места па на јебеном врху Чарли!


Како вас баја са пар речи разобличи и прикаже вашу суштину, ауууу, ауууу!

Vidi ove babe, ccc..
plausibel plausibel 09:16 26.07.2017

Re: М'да !

Види, не жалим се ја поводом бановања, нити то нешто (и) помињем.

Ok, podnesi muški.

sasaminijature sasaminijature 09:24 26.07.2017

Re: М'да !

docsumann
sasaminijature
Једно питање Докс за тебе. Да ли си у свим тим побројаним ситуацијама са Чарлијем некада размислио приупитао се зашто ти се то догађа баш са њим?


zato što sam jedinstven



Добро то, то стоји...


Падаш Доксе, Чарли ти њему својственим језиком указује да правиш кулу од карата а ти њега кривиш за своју не савладану лекцију.

Ми када забраздимо са нашим блоговским поделама, један од ретких си који позива да се издигнемо изнад страсти, мућнемо главом и увидимо колико су те свађе бесмислене, да смо границе за те поделе нацртали сами у својим главама.

Чарли те је по тој линији својим троловима и тестирао. Да поновим, тестирао те је да се увери у твоју смиреност.

Све пада у воду. Годинама градиш име тако што си увек изнад тих приземних глупости и засереш на почетној степеници. Име се тешко и на много испита гради и штета је да се на "оваквој" лекцији губи.
sasaminijature sasaminijature 09:28 26.07.2017

Re: М'да !

Да да Тесс, Чарли у суштину гађа без разглабања. Сад ... многима чачне живац, боље што га нападају да размисле о упућеним критикама.
plausibel plausibel 09:31 26.07.2017

Re: М'да !

Šta god da kažem biću gruba, hm.. a čini se kao da si preležao nervni slom, nedavno. Nema smisla, ćutim.
sasaminijature sasaminijature 09:46 26.07.2017

Re: М'да !

plausibel
Šta god da kažem biću gruba, hm.. a čini se kao da si preležao nervni slom, nedavno. Nema smisla, ćutim.



Ово мени велиш, или?

Ако може појашњење, ниси никог цитирала, апостофирала. Валави унапред!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana