Ljudska prava

Zašto su slabi muškarci naporni

Jelica Greganović RSS / 24.07.2017. u 10:49

nasilje-u-porodici.jpg?w=240

 

Naslovu ne fali znak pitanja, sugestivan je baš kao i naslov nad novom tiradom psihoterapeuta na slobodi, Zorana Milivojevića, "Zašto su jake žene naporne?". Čovek je majstor, odlično mu ide podilaženje niskim ljudskim strastima, tvrdnjama da je ono loše u čoveku dobro, čak i preporučljivo. Ono što bi većina volela da može na glas da kaže, al ne sme. Zato on to zine umesto njih, usreći ih i umesto da se bave popravljanjem tog lošeg u sebi, konačno mogu da kažu: „Je l vidite, pa psihoterapeut kaže da je to dobro!“

Kao što je onomad tvrdio da su batine dobre za decu. Moram da kažem da sam ja bila spremna i da ga podržim, pod uslovom da se ta dobrota proširi i na odrasle. Jer, ako su batine dobre za decu, što za odrasle ne bi bile? Što odrasli ne bi mogli da uživaju u blagodetima batina? Uostalom, ako se pogleda oko sebe danas, a i kroz istoriju, odrasli prave mnogo veće probleme i štete. Kad se deca potuku to je ništa u poredjenju sa tim koliko mrtvih i ojadjenih ostaje iza tuče odraslih. Kad deca nešto razbiju, to ne može da se poredi sa time šta sve odrastao čovek može da razbije, čak i države rasturaju u paramparčad. Kad dete kaže ružnu reč ili ne posluša starijeg, šta je to u poredjenju sa odraslima od kojih su mnogi pristojne reči odavno i zaboravili, a ne slušaju baš nikoga pod nebom. Što drugi odrasli ljudi, ali i deca, životima često plaćaju. Shodno tome da se uvedu batine i za odrasle, pa kad neko od odraslih bude neposlušan, nepristojan, nekontrolisan...da se bije, al u skladu sa odraslošću – jače. U skladu sa tim da su batine za decu korisne, da li bi oni koji misle da je takva tvrdnja štetna mogli da biju Zorana Milivojevića i tako ga uteraju u postojeći red onoga što se civilizovanošću smatra? Samo pitam.

E, sad se pojavio sa pričom o jakim ženama, i o podeli na muške i ženske poslove i uloge u društvu. I time da „kultura deformiše polne uloge“. Uloge su, uz navodno oslanjanje na antičke kvalitete, takve da ukratko rečeno žene ima da se bave nežnijim aktivnostima. Tu je kao primer i razmišljanje austrijskog psihijatra Alfreda Adlera, koji je po pitanju razdvajanja ljudskih bića, baš dušu dao da se na njega oslanja. Austrija dvadesetih, tridesetih godina prošlog veka. Taman vreme pivnica i smišljanja kako su ne samo muškarci i žene različiti po pitanju „propisanih“ uloga, nego su i narodi takvi i to toliko da bi neke valjalo istrebiti. Recimo i narod kome pripada Zoran Milivojević. A, što se te „kulture“ koja predvidja podele na muške i ženske sposobnosti i mesta u društvu tiče, to sa kulturom veze nema. To je sve samo kultura i civilizovanost nije.

Da ne bih samu sebe dodatno nervirala, probaću ovo da skratim.

Istorija pamti vremena kada su žene bile boginje, čašćene i cenjene jer su imaju sposobnost da rode, da naprave čudo života. Onda su došla vremena kada su žene prvo tretirane kao slaba bića, pa onda kao greška prirode, djavolove sluge, zlu sklone. Oduzeta su im prava koja su ljudska bića muškog pola imala. Bile su ubijane, mučene, spaljivane, tučene. Iz njih su djavola isterivali, lečili ih vatrom, vodom i batinama. Pisale su pod muškim pseudonimima, nisu smele da se bave naukom, nepoželjno je bilo da uopšte razmišljaju, nisu imale pravo glasa... I tako sve do skoro, mada u suviše velikom delu sveta one i dalje nemaju ljudska prava. I sada se pojavljuje neko ko bi da civilizaciju povuče korak unazad i da opet podeli ljude „predvidjenim“ ulogama. Što je jako opasno.

Onomad su ubijene dve žene, majke. Dve u dugom nizu ubijenih, tučenih, maltretiranih. Tim povodom smo gledali i one koji takva ubistva robijaju. Jedan od njih je ženu ubio jer se nije ponašala kako je on mislio da treba, kad odu negde medju ljude, a ona priča, pita, raspituje se, voli da zna...i ubio je. Nije poštovala svoju ulogu, zapravo sliku njene uloge koju je on u svojoj glavi imao. U stvari, većina žena dobija batine i gubi glave, jer muškarci veruju da se one ne ponašaju kako treba, ne slušaju ih koliko treba.

Zato je tvrdnja da su jake žene naporne jako opasna. Ona sugeriše da žene treba vratiti tamo gde im je mesto. Sredstva se ne pominju, ali dosadašnje iskustvo pokazuje da su takva da ih neke žene ne prežive.

Država koja sada želi da stane na put nasilju u porodici bi morala da obrati pažnju i na stvari koje nisu tako očite kao modrice i rane. Reči su ništa manje opasne. Onaj ko tvrdi da su batine dobre za decu, sada je na korak od toga da ih i za žene preporuči. Jer su neke od njih „naporne“, ne drže se svog mesta.

Pre svega mora da stane iza žena i jasno i glasno ih tretira kao bića ravnopravna sa muškarcima. Da smatra da su ograničeni muškarci naporni baš kao jake žene. Kao što su ograničene žene naporne kao i slabi muškarci.

Što se Milivojevićeve tvrdnje da su ugovoreni brakovi baš dobra stvar tiče, ja tu ne bih mnogo sem da mu poželim da u takvom braku svoj jedini život koji ima preživi. I da pomenem da je i to oblik nasilja.

Ali i da ga podsetim, kud već voli da se poziva na antiku, da antička grčka priča kaže da su bogovi napravili čoveka. Ljudsko biće. Bilo je okruglo, imalo je dve glave, četiri ruke i četiri noge. Vrlo brzo su bogovi shvatili da su napravili stvora jačeg i od njih. Zato su ga podelili na dva  – ženu i muškarca. Od tada polovine jednog bića lutaju svetom i traže se. One koje imaju sreću da se nadju su savršen par jer su zapravo jedno. I tek tada je to biće stvarni božji rad, potpuno.

Ako postoji podela medju ljudskim bićima, ona sigurno nema veze sa polom. Ljudi se dele na dobre i loše. Glavni zadatak bi bio da se loši prepoznaju i oduzme im se mogućnost da lošim tvrdnjama i rečima društvo kvare. 

 A jako jakom ne smeta. Dopunjavaju se. Samo slab muškarac ima problem sa jakom ženom. 

 

 http://kontrapress.com/clanak.php?rub=Dru%C5%A1tvo&url=Upozorenje-strucnjaka-Milivojevic-nije-ni-psiholog-ni-pedagog



Komentari (608)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:39 26.07.2017

Re: opet gengbeng

narcis






zapals, evo stiže ostatak genga.
angie01 angie01 20:49 26.07.2017

Re: opet hajka na ZM

U šolji?





narcis narcis 20:51 26.07.2017

Re: opet gengbeng

Srđan Fuchs
narcis






zapals, evo stiže ostatak genga.

nema nikog, stavljena je tačka na tebe od mene. ovo je zadnji put da ti se obraćam, možeš slobodno da nastaviš da jedeš govna jer za bolje nisi.

edit
ovo bedno prozivanje mene nije zbog bloga već zbog fejzbuka , naime pre skoro mesec dana sam anfrendovao dotičnu kreaturu a ona je sad tek to shvatila pa pošto ne može tamo više da mi priđe, sem kao špijun, ali n to više neće moći jer sam ga posleovog i banovao, e on pokušava da pokrene raspravu ovde, da umeša blog i blogere. laže da je on bio ikad tema bilo čijeg statusa na fejzbuku, o njemu niko ne razgovara a to ga mnogo boli.
tolko tek da znate šta je razlog mog prozivanja ovde.
samo buka i bes , što bi reko neki tamo amer.

mariopan mariopan 21:43 26.07.2017

Re: opet hajka na ZM

predatortz
Nisi u pravu, baš tih 80% Srbije čita Kurir kao sveto pismo.


Kurir je sad svetionuk slobode, bre!



Mala bara mnogo krokodila?
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:00 26.07.2017

Re: opet hajka na ZM

angie01

prica se da je na cudne nacine- kao i posao u Hajatu-dobio i specijalizaciju, ali da je nikada nije zavrsio,....otvorili su mu se drugi putevi:)...

Ти си, Анђо, жива енциклопедија :)
krkar krkar 02:20 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

angie01

I duševna bol tog oca ubice koju je on naveo kao razlog za uistvo, što nije viđao dete


aha,....ista dusevna bol koja ga je navela da svoje dete, za kojim toliko cezne- ubije.
...alo bre, o cemu mi ovde vise raspravljamo,....njegovo dete se bojalo svakog susreta s njim, ta ista socijalna sluzba koja je ta vidjenja odobrila i trebala da ih obezbedi- se zakljucavala kada taj monstrum dolazi...iz svih svedocenja i dokaza koji su posle tragedije isplivali se jasno vidi da propust upravo bio u tome sto su ta vidjenja dopustena i sto se o manijaku nije pobrinulo na drugi nacin,

znaci, zoki-samozvani terapeut-jer kursevi u nekoj ngo internesnel( bas me zanima koliko traju, kakavog su sadrzaja programi, kako se polazu), su u najbolju ruku u rangu diplome na megableji, sebi pravi promociju tako sto podilazi primitivnoj sredini a nad lesevima tragicno nastradalie majke i njenog deteta,....sa dodatnim objasnjenjima da nije mislio ovo, nego,...kao oni gurui na stadionima u americkim provincijama na jugu, koji na razglas prenose svoje istine....

.......da do ovih nesklada dolazi, jer su se zene osilile i postale naporne, zbog romanticnih filmova veruju u ljubav i kada ne dobiju to sto su zamislile-jer to ne postoji- one, izgubivsi vec svoju prirodnu ulogu time sto su se osamostalile, imaju svoja prava, novac,....komplikuju trazeci od muskarca izpunjenje svojih snova i zajednica ne moze da opstane, jer je narusen prirodni sklad, koji je postojao pre, kada su se brakovi ugovarali i nije postojala lazna romanticna slika, kada je muz isao u lov i bio gazda, a zena znala svoje mesto....


Samo da prijavim da sam 101% saglasan sa Anđom.

Doduše, ja bih koristio sva slova ali bar u 25 slova se slažemo.
cassiopeia cassiopeia 08:44 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Angie
jer kursevi u nekoj ngo internesnel( bas me zanima koliko traju, kakavog su sadrzaja programi, kako se polazu), su u najbolju ruku u rangu diplome na megableji,


Na ovo stvarno ne mogu da odćutim.

Ostavila sam link na ITAA da se pročita šta je sve potrebno za sticanje zvanja psihoterapeuta u transakcionoj analizi i da se vidi o čemu se radi. Vidim da ti je lakše da opljuneš i klevećeš nego da pročitaš.

Baš bih volela da mogu da te čuju jedan Mark Widdowson, Richard Erskine, Tony White, Aleksandra Bubera, Maja Stoparić, Anđelka Kolarević, Nataša Cvejić Starčević, Ksenija Popadić Mihailović... i mnogi drugi.


Link za one koji više vole da nešto novo saznaju da se ne bi brukali:

O udruženju ITAA

Ko god želi da prijavi Zorana Milivojevića može to da uradi obraćanjem etičkom komitetu udruženja. Link na dokument gde se objašnjava kome pisati i u kojoj formi: Procedure prijave etičkom komitetu ITAA
angie01 angie01 09:35 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Ostavila sam link na ITAA da se pročita šta je sve potrebno za sticanje zvanja psihoterapeuta u transakcionoj analizi i da se vidi o čemu se radi. Vidim da ti je lakše da opljuneš i klevećeš nego da pročitaš.


pa vidi- kada otvoris sajtove raznih obrazovnih institucija, koje nisu samo ngo, nego su priznate u sistemu obrazovanja raznih zemalja-mozes da procitas sve najbolje, sve skockano, prsti od ozbiljnog pristupa i kvaliteta,....kad ono...

sta ima da se brukam- bruka se zoki onim sto zagovara,...on je valjda pravo ogledalo ITAA.

evo nasla sam orjentaciona ispitna ptanja za kurs itaa,


ORIJENTACIONA ISPITNA PITANJA ZA USMENI ISPIT



l. Šta je to TA i na kojim pretpostavkama je zasnovana? Koja su četiri osnovna područja primene TA?

2. Šta je to REFERENTNI OKVIR (RO), kako nastaje, a kako se održava? Šta su input i autput RO-a? Kakav je odnos BIHEJVIORALNE INKONGURENTNOSTI i RO-a?

3. Šta su EGZISTENCIJALNE POZICIJE? Kako vam ovaj koncept može biti koristan u vašem području rada?



4. Šta su to EGO STANJA i kako se dijagnostikuju? Opišite strukturalnu i funkcionalnu analizu ego stanja. Kako vam ovaj koncept može biti koristan u vašem radu?

5. Opišite PATOLOGIJU EGO STANJA (inkongruentnost, zastoj, kontaminacija, isključenje i dezorganizacija). Kako vam ovi koncepti mogu pomoći u vašem radu?

6. Šta je to TRANSAKCIJA i kako se može analizirati? Koje su vrste transakcija? Dajte primere analize transakcija iz vašeg profesionalnog domena. Šta su TRANSAKCIONE OPCIJE?

7. Šta je to STROUK (stroke)? Koje vrste stroukova poznajete? Kako možete koristiti stroukiranje u vašem profesionalnom radu?

8. U čemu je razlika između STROUKova i DISKAUNTa (discount)? Navedite primere različitih vrsta diskaunta.

9. Šta je to SKRIPT, kako nastaje i kako se održava? Šta je to skript matrica i koji su njeni elementi? Nacrtajte svoju ličnu skript matricu i skript matricu jednog pacijenta/klijenta. Kako se životni skript odražava na aktuelne probleme i/ili poremećaje?

10. Definišite i ilustrujte pojmove ZABRANA, SKRIPTNA ODLUKA i EPISKRIPT.

ll. Šta je to SKRIPTNA ZAPOVEST, a šta je DRAJVER, a šta je SUPERSKRIPT? Definišite pet osnovnih drajvera.

l2. Kako se skriptiraju EMOCIJE? U čemu je razlika između adekvatnih, preteranih i deficitarnih emocija? Koje su unutrašnje (psihičke), a koje spoljašnje (socijalne) funkcije iznuđivačkih emocija "reket-emocija"? Kako vam ovi koncepti mogu koristiti u profesionalnom radu sa ljudima?

l3. Šta je to IGRA u TA i koji su njeni elementi? Kako se sve može analizirati igra? Analizirajte jednu svoju igru i jednu igru koja se ponavlja u vašem profesionalnom radu.

l4. Šta je to SIMBIOZA, kako nastaje i kako se održava? Kako se razrešava simbioza? Navedite jedan primer i nacrtajte simbiozu.

Na ispitu se odgovara na tri kratka pitanja i sam ispit traje nekoliko minuta. Ispit je formalnost koja prisiljava kandidate da se na kraju završenog kursa vrate na početak i da, pripremajući se za ispit, integrišu različite delove gradiva. Preporučujemo da se ispit obavi odmah po završetku uvodnog treninga (može i na poslednjem, desetom sastanku), a svakako u roku od šest meseci nakon završetka bazičnog treninga. Sve dok se ne obavi ispit, može se prisustvovati naprednom treningu samo u svojstvu privremenog člana. Moguće je da na kraju uvodnog treninga polaznici dobiju pismeni test.


dodatak,




Pet su uslova za uspešno završavanje osnovnog treninga:

1. Redovno prisustvovanje seminarima TA (što manje izostanka)!
2. Aktivno učešće u radu seminara (bez pasivnosti)!
3. Usvajanje i pridržavanje etičkih i profesionalnih standarda (profesionalna tajna i diskrecija su obavezan uslov)!
4. Obavezno je učlanjenje u TA Centar - Asocijaciju transakcionih analitičara Srbije (godišnja članarina je 5 evra u dinarima). Redovnim plaćanjem članarine održavate aktivno članstvo. Jednom plaćena članarina omogućuje vam pet godina pasivnog članstva (osim ako posaljete zahtev za ispisivanje). Posle tog roka osoba koja nije plaćala članarinu prestaje da bude član udruženja. Članstvo je obavezno jer Etički komitet udruženja ima nadležnost samo nad aktivnim i pasivnim članovima udruženja.
5. ¨ Uspešno polaganje testa osnovne TA teorije!

freehand freehand 10:02 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

ne znam, ja sam isti kao i oduvek

cassiopeia cassiopeia 10:22 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

angie01
Ostavila sam link na ITAA da se pročita šta je sve potrebno za sticanje zvanja psihoterapeuta u transakcionoj analizi i da se vidi o čemu se radi. Vidim da ti je lakše da opljuneš i klevećeš nego da pročitaš.


pa vidi- kada otvoris sajtove raznih obrazovnih institucija, koje nisu samo ngo, nego su priznate u sistemu obrazovanja raznih zemalja-mozes da procitas sve najbolje, sve skockano, prsti od ozbiljnog pristupa i kvaliteta,....kad ono...

sta ima da se brukam- bruka se zoki onim sto zagovara,...on je valjda pravo ogledalo ITAA.

evo nasla sam orjentaciona ispitna ptanja za kurs itaa,


ORIJENTACIONA ISPITNA PITANJA ZA USMENI ISPIT



l. Šta je to TA i na kojim pretpostavkama je zasnovana? Koja su četiri osnovna područja primene TA?

2. Šta je to REFERENTNI OKVIR (RO), kako nastaje, a kako se održava? Šta su input i autput RO-a? Kakav je odnos BIHEJVIORALNE INKONGURENTNOSTI i RO-a?

3. Šta su EGZISTENCIJALNE POZICIJE? Kako vam ovaj koncept može biti koristan u vašem području rada?



4. Šta su to EGO STANJA i kako se dijagnostikuju? Opišite strukturalnu i funkcionalnu analizu ego stanja. Kako vam ovaj koncept može biti koristan u vašem radu?

5. Opišite PATOLOGIJU EGO STANJA (inkongruentnost, zastoj, kontaminacija, isključenje i dezorganizacija). Kako vam ovi koncepti mogu pomoći u vašem radu?

6. Šta je to TRANSAKCIJA i kako se može analizirati? Koje su vrste transakcija? Dajte primere analize transakcija iz vašeg profesionalnog domena. Šta su TRANSAKCIONE OPCIJE?

7. Šta je to STROUK (stroke)? Koje vrste stroukova poznajete? Kako možete koristiti stroukiranje u vašem profesionalnom radu?

8. U čemu je razlika između STROUKova i DISKAUNTa (discount)? Navedite primere različitih vrsta diskaunta.

9. Šta je to SKRIPT, kako nastaje i kako se održava? Šta je to skript matrica i koji su njeni elementi? Nacrtajte svoju ličnu skript matricu i skript matricu jednog pacijenta/klijenta. Kako se životni skript odražava na aktuelne probleme i/ili poremećaje?

10. Definišite i ilustrujte pojmove ZABRANA, SKRIPTNA ODLUKA i EPISKRIPT.

ll. Šta je to SKRIPTNA ZAPOVEST, a šta je DRAJVER, a šta je SUPERSKRIPT? Definišite pet osnovnih drajvera.

l2. Kako se skriptiraju EMOCIJE? U čemu je razlika između adekvatnih, preteranih i deficitarnih emocija? Koje su unutrašnje (psihičke), a koje spoljašnje (socijalne) funkcije iznuđivačkih emocija "reket-emocija"? Kako vam ovi koncepti mogu koristiti u profesionalnom radu sa ljudima?

l3. Šta je to IGRA u TA i koji su njeni elementi? Kako se sve može analizirati igra? Analizirajte jednu svoju igru i jednu igru koja se ponavlja u vašem profesionalnom radu.

l4. Šta je to SIMBIOZA, kako nastaje i kako se održava? Kako se razrešava simbioza? Navedite jedan primer i nacrtajte simbiozu.

Na ispitu se odgovara na tri kratka pitanja i sam ispit traje nekoliko minuta. Ispit je formalnost koja prisiljava kandidate da se na kraju završenog kursa vrate na početak i da, pripremajući se za ispit, integrišu različite delove gradiva. Preporučujemo da se ispit obavi odmah po završetku uvodnog treninga (može i na poslednjem, desetom sastanku), a svakako u roku od šest meseci nakon završetka bazičnog treninga. Sve dok se ne obavi ispit, može se prisustvovati naprednom treningu samo u svojstvu privremenog člana. Moguće je da na kraju uvodnog treninga polaznici dobiju pismeni test.


dodatak,




Pet su uslova za uspešno završavanje osnovnog treninga:

1. Redovno prisustvovanje seminarima TA (što manje izostanka)!
2. Aktivno učešće u radu seminara (bez pasivnosti)!
3. Usvajanje i pridržavanje etičkih i profesionalnih standarda (profesionalna tajna i diskrecija su obavezan uslov)!
4. Obavezno je učlanjenje u TA Centar - Asocijaciju transakcionih analitičara Srbije (godišnja članarina je 5 evra u dinarima). Redovnim plaćanjem članarine održavate aktivno članstvo. Jednom plaćena članarina omogućuje vam pet godina pasivnog članstva (osim ako posaljete zahtev za ispisivanje). Posle tog roka osoba koja nije plaćala članarinu prestaje da bude član udruženja. Članstvo je obavezno jer Etički komitet udruženja ima nadležnost samo nad aktivnim i pasivnim članovima udruženja.
5. ¨ Uspešno polaganje testa osnovne TA teorije!



Osnovni kurs 101, za koji si postirala uslove i teme, je informacioni kurs koji ti ne daje nikakva prava da radis sa bilo kim. To je početni informativni kurs posle koga kreće obuka za dalje. Taj isti kurs 101 je uslov da ideš dalje. Izvini, čitaj onaj link što sam ti ostavila pa ćeš možda nešto i razumeti. 101 može da završi i ekonomista ako želi da sazna nešto novo. Ne vredi sa tobom razgovarati. Ti čitaš ono što potvrđuje tvoju početnu postavku. Tako se ne diskutuje.

Ne bruka se Zoran već ti. ITAA propisuje taj 101 obavezan za svakoga. Kako nisi otvorila link onda ne možeš da znaš da tek posle odslušanog 301, stotine sati ličnog rada, rada sa mentorom... možeš da primirišeš radu sa klijentima.
Pozdrav!
angie01 angie01 10:48 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Ne bruka se Zoran već ti. ITAA propisuje taj 101 obavezan za svakoga. Kako nisi otvorila link onda ne možeš da znaš da tek posle odslušanog 301, stotine sati ličnog rada, rada sa mentorom... možeš da primirišeš radu sa klijentima.
Pozdrav!


ja necu s tobom da se svadjam- meni je, kao sto vec rekoh ova rasprava mucna, jer se vodi nad lesevima neduznih zena i dece,...i zoki je tu dao svoj svakako sramotan doprinos, a ti mozes da ga branis do prekosutra- sa njegovog sajata se jasno vidi da nije ni o kakvoj gresci rec, vec da je njegovo tumacenje posledica njegove generalne filozofije koju zagovara-sad, tebi ona moze da se svidja- meni je ona opasna i za gnusanje,

sto se sticanja terapeustskog zvanja tice- kako god, radi se o kursevima i to u ngo formatu, ja sam postavila neke info za pocetni, cisto da se vidi kako to izgleda,....takvih slicnih ima za sta god hoces, u novije vreme su se pojavile razne nove teorije, metode i sve imaju neku svoju oboku, sertifikate,...ti mozes da budes fascinirana time, izvini me- ja nisam,...a ono sto je bitno za celu ovu raspravu koja traje danima, je svakako ono sto zoki plasira kao strucno misljenje o vrlo jasnim i na zalost tragicnim stvarima, koje imaju vec konkretno ime i nacine regulisanja, a kojim relativizuje krivicu svih odgovornih ucesnika, stavljajuci d pojnt na zrvu i to je, izvinices- ne dopustivo.


alselone alselone 10:52 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Dodati na onaj Krkarov (Tijanicev) spisak:

- Ljudi koji nemaju pojma o nekoj temi ali ih to ne sprecava da se do koske raspravljaju sa drugima kojima je to profesija.
cassiopeia cassiopeia 10:57 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

sto se sticanja terapeustskog zvanja tice- kako god, radi se o kursevima i to u ngo formatu, ja sam postavila neke info za pocetni, cisto da se vidi kako to izgleda,....takvih slicnih ima za sta god hoces, u novije vreme su se pojavile razne nove teorije, metode i sve imaju neku svoju oboku, sertifikate,...ti mozes da budes fascinirana time, izvini me- ja nisam,


Svaka škola psihoterapije, zvala se ona psihoanalitička psihoterapija, geštalt, kognitivno-bihejvioralna... funksioniše sa obukama i organizacionom strukturom na isti ili sličan način. Proglašavati kursom školu i pravac koji je osnovao Erik Bern, a nastavili Meri i Bob Gulding, Klod Štajner i drugi teoretičari i praktičari TA je kleveta.

Mene u životu može da fascinira priroda i njene moći, a za dostignuća i uspehe drugih ljudi imam poštovanje.

Slažem se da nema mesta daljem razgovoru na temu TA i njenih kompetencija na ovom ili bilo kom drugom mestu sa tobom koja si zacementirala svoje mišljenje... nema svrhe. Vrtimo se u krug.
angie01 angie01 11:30 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Proglašavati kursom školu i pravac koji je osnovao Erik Bern, a nastavili Meri i Bob Gulding, Klod Štajner i drugi teoretičari i praktičari TA je kleveta.


koliko vidim, pise da se radi o treningu kroz kurseve,....


ali i dalje ne kapiram da se zadrzavamo na ovome, kada je sve vreme rec o konkretnom terpautu, koji daje isto tako konkretna objasnjenja,....vrlo diskutabilna i sumnjiva u najmanju ruku...verujem da Erik Bern, nije imao takvu ideju u kreiranju svog pravca i teorije....o tome se radi, o coveku koji pod firmom ITAA, nudi retrogradna tumacenja potrebnih, da ih tako nazovem, podela medju polovima i svega onoga sto iz toga proistice....koliko vidim, on je i predavac za buduce terapeute,...pa sad, hebiga.


al sta god,...vazi se- ti obozavaj, ja necu.




angie01 angie01 11:45 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

alselone
Dodati na onaj Krkarov (Tijanicev) spisak:

- Ljudi koji nemaju pojma o nekoj temi ali ih to ne sprecava da se do koske raspravljaju sa drugima kojima je to profesija.


mogao bi da kazes- ko su ovde ljudi iz profesije, pa se mi ostali brukamo, dokazujuci im da nisu u pravu- na temu o kojoj je strucna javnost vec dala svoj sud, na zalost kasno i bez izgleda da se uskoro nesto konkretnije ispravi.
alselone alselone 11:49 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

mogao bi da kazes- ko su ovde ljudi iz profesije, pa se mi ostali brukamo,


U ovom razgovoru o obrazovanju psihoterapeuta ti si kompletan amater a Cass je pro.
angie01 angie01 11:57 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

U ovom razgovoru o obrazovanju psihoterapeuta ti si kompletan amater a Cass je pro.


ne znam sta je Cass po struci, ali ovde sve vreme nudi kao argument za ona zokijeva lupetanja, da je on sertifikovani teraput ngo internacionalnog centra za obuku TA, pa je valjda samim tim to njegovo misljenje strucno i kao takvo konacno.

jebiga, ja to kao amater, ne mogu da shvatim.
alselone alselone 11:59 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

da je on sertifikovani teraput ngo internacionalnog centra za obuku TA, pa je valjda samim tim to njegovo misljenje strucno i kao takvo konacno.


Na sta ti umesto da kazes bas ovako kako si rekla, kako obrazovanje nije garant da je misljenje strucno i konacno, odlucujes da napadnes to obrazovanje i osporis ga, iako o tome nemas pojma.

Kapiras gresku?
cassiopeia cassiopeia 12:19 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM


alselone
mogao bi da kazes- ko su ovde ljudi iz profesije, pa se mi ostali brukamo,


U ovom razgovoru o obrazovanju psihoterapeuta ti si kompletan amater a Cass je pro.


Ja nisam profesionalac već sam tu istu školu TA pohađala 4 godine. Jedne godine kao član iskustvene grupe u radu na sebi po konceptu TA i Geštalt škole (integrativni prilaz). Tri godine u edukaciji. Nemam sertifikat psihoterapeuta jer nisam polagala ispit iz proceduralnih i privatnih razloga. Pisala sam o edukaciji i školi TA jer smatram da posedujem više informacija od nekoga ko nema znanja i iskustva.


angie01
U ovom razgovoru o obrazovanju psihoterapeuta ti si kompletan amater a Cass je pro.


ne znam sta je Cass po struci, ali ovde sve vreme nudi kao argument za ona zokijeva lupetanja, da je on sertifikovani teraput ngo internacionalnog centra za obuku TA, pa je valjda samim tim to njegovo misljenje strucno i kao takvo konacno.

jebiga, ja to kao amater, ne mogu da shvatim.


Moje pisanje o TA nije argument koji brani Zoranovo mišljenje o konkrektnom slučaju koje je ponukalo celu raspravu, već argument protiv osporavanja njegove stručnosti i onoga što on jeste, kvaliteta škole TA i blaćenja svih onih ljudi koji su tu edukaciju završili i uspešno rade sa ljudima.

narcis narcis 12:24 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Kapiras gresku?

e sad ja nekapiram grešku,po meni zormil je nalupetao za desetku, i da je doktorirao psikolodžiku na sorboni opet bih mu reko da je idiot i da ide da traži pare nazad jer il ga nisu naućili il je idiot koga se ne može naučiti.
dal su te ustanove koje cass brani dobre ili ne ,ne ulazim samo je očigledano da od balvana ne možeš da dobiješ kompujter već samo dasku,ili cepanicu, u ovom slučaju.
i još da ti kažem da je zormil jedanobičan pederljivko koji napada sbije, pošto sam ga vdiedo da to radi na jednom zidu.
naime od svoh elokventnih ljudi koji su se javilii kritikovali nijednom nije odgovorio ali je zato zajebavao par žena sa slabijim rečnikom i moći izražavanja, baš tako samo one koje su se pokazale da su slabije elokvencije su bile njegova meta, one elokventnije je zaobilazio u širokom luku, pravio se da ne vidi.
tolko o zormilovom karakteru.
narcis narcis 12:25 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

narcis
Kapiras gresku?

e sad ja nekapiram grešku,po meni zormil je nalupetao za desetku, i da je doktorirao psikolodžiku na sorboni opet bih mu reko da je idiot i da ide da traži pare nazad jer il ga nisu naućili il je idiot koga se ne može naučiti.
dal su te ustanove koje cass brani dobre ili ne ,ne ulazim samo je očigledano da od balvana ne možeš da dobiješ kompujter već samo dasku,ili cepanicu, u ovom slučaju.
i još da ti kažem da je zormil jedanobičan pederljivko koji napada slabije, pošto sam ga video da to radi na jednom zidu.
naime od svih elokventnih ljudi koji su se javili i kritikovali nijednom nije odgovorio ali je zato zajebavao par žena sa slabijim rečnikom i moći izražavanja, baš tako samo one koje su se pokazale da su slabije elokvencije su bile njegova meta, one elokventnije je zaobilazio u širokom luku, pravio se da ne vidi.
tolko o zormilovom karakteru.

alselone alselone 12:26 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

zormil

Ja njega uopste i ne spominjem.
narcis narcis 12:46 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

alselone
zormil

Ja njega uopste i ne spominjem.

pa da ali on je lajtmotiv cele ove tarapane ovde, za mene uopšte nije bitno da je i kod zigmunda frojda doktoriro psikologiju lično opet bi bio balvan, i to ne od nekog kvalitenog drveta kao recomo drvo kras, ili mahagoni i tako nešto plemenito ne on je od vrbov klin, taj kvalitet karaktera.
angie01 angie01 13:38 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Kapiras gresku?


otvorila sam ponudjeni sajt, videla da se radi o ngo i jos postovala kako ti kursevi izgledaju, dajuci primer pocetnog-samo zato jer se on stalno poturao kao argument, da je doticni lik strucan, pa je valjda ok to sto kaze,...da li je na nekom blogu neko jos postavio link na izjavu i potpise nekih drugih strucnjaka da oni istog nemjaju u svom verifikovanom, etabliranom clanstvu?... mislim ovaj deo nisam ja zapocela-nego branitelji lika i dela,....a jos sam juce rekla da je blesavo da se ovaj razgovor uopste ovako nastavlja, s obzirom na tezinu zlocina koji se dogodio i zokijevo tumacnje istog,...ne znam da li ja sad treba da sam profi- i to u raspravi na blogu- da bih imala pravo da kazem sta mislim o njegovoj ociglednoj podmetacini u pravcu svojih teorija- koje sam isto postovala, kako ne bi bilo zabune, kako ovaj lik posmatra stvari i kako ih koristi u svom terapeutskom radu.

da to ima ocekivani efekat, pokazalo se i na blogovima na ovu temu u razvodnjavanju sustine i skretanja, od strane nekih ucesnika,


angie01 angie01 13:40 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Ja njega uopste i ne spominjem.


pa, hebiga sad- on je glavna tema cele rasprave.

je l kapiras u cemu je trik?
angie01 angie01 13:50 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

već argument protiv osporavanja njegove stručnosti i onoga što on jeste,


pa sad, rezultat njegove obuke je uredno pokazao u svim javnim nastupima, a da ne bi bilo dileme, lepo sam postavila link na njegov sajt, gde se uredno moze procitati sta sve podmece na razne vazne teme- sve smo vec sto puta prezvakali.


blaćenja svih onih ljudi koji su tu edukaciju završili i uspešno rade sa ljudima.


niko nije pomenuo nikog drugog sem tebe- pa u raznim strukama ne mogu neki kvalitetni kadrovi da budu pokrice nekom ko to nije- ne mogu sada da vrsim istrazivanje, sta je sve neko pre te obuke zavrsio, cime se sve bavio i koji stepen razumevanja u konkretnim slucajevima u odnosu na svoje generalne stavove-kako to obicno biva- svi pojedinacno imaju.
cassiopeia cassiopeia 14:33 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

pa u raznim strukama ne mogu neki kvalitetni kadrovi da budu pokrice nekom ko to nije


Izvini, ti imaš problem sa razumevanjem pročitanog.
Blaćenjem struke, škole, edukacije u TA i TA ti blatiš te druge ljude. Nigde nisam napisala da su tri drugi ljudi garant da su Zoranove izjave apsolutno ispravne.
angie01 angie01 18:45 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Izvini, ti imaš problem sa razumevanjem pročitanog.
Blaćenjem struke, škole, edukacije u TA i TA ti blatiš te druge ljude. Nigde nisam napisala da su tri drugi ljudi garant da su Zoranove izjave apsolutno ispravne.


izvini, kas,...al fakat si svesrdno ucestvovala u skretanju sa konkretne price o ispravnosti toga sto zoki nudi, pricom o ngo obuci-lepo sam objasnila na tvoje uporno pominjanje svih tih drugih, da ja ne znam sa kakvim su predispozicijama oni u tu pricu usli, ni kakvi su u svom poslu, sve je to individualno, kao i u bilo kojoj struci, al da za konkretan slucaj o kome pricamo, imamo jasne rezultate.

znaci- niti blatim struku, niti te druge ljude,...a svaka ngo obuka za ovako vazne stvari, mene licno nije pevise dojmila, ali to uopste nije tema, niti je bitno, ( a imam pravo da mi tako deluje) i moguce je i da gresim.

znaci, nemoj sada zamenu teza- eto ja blatim struku i druge terapeute- koje ti sve vreme poturas kao podrska zokijevoj validnosti,...ali zato nisi rekla da su drugi ljudi garant da su zokijeve izjave apsoluno ispravne,...a meni je to jedini fokus- to sto on govori.



(mislim, i za homeopatiju, koja je isto tako na granici diskutabilnosti, postoji koledz- koji izdaje zvanicne diplome, a moze ga upisati svako ko je zavrsio srednju skolu, traje dve godine i ti si kada diplomiras, alternativni terapeut- muckas neke saplemente, navodno vrlo individualno za svakog pacijenta i stvaras mu utisak da ces ga izleciti- sto jeste moguce za neke veoma bezazlene situacije, koje samo podupiru pricu, koja moze da bude veoma opasna, bez zvanicne medicine).


angie01 angie01 21:37 27.07.2017

Re: opet hajka na ZM

moram jos ovo,

saopstenje za javnost iz struke,...potpise nisam kopirala jer su predugacki, a i bili su vec u nekom komentaru- lako se mogu naci na netu koga zanima da ponovo pogleda,




i zanemarite na trenutak mrznju prema BS,

kada opet raspravljate o zoranu milivojeviću, podsećam vas da on nije ni psihijatar, ni psiholog, ni doktor nauka, već lekar opšte prakse i samo svršeni TA edukator, čiji lični lukrativni biznis direktno zavisi od broja klikova i gugl citata, koje izaziva namernim skandaloznim, nestručnim, često rasističkim, ksenofobičnim, mizoginim i priglupim izjavama u dnevnoj štampi.

on je estradna pojava koja zaradjuje tako što ljudi čuju za njega, vide "dr" ispred imena i "zdravorazumski" razumeju njegovo podilaženje najnižim nagonima patrijarhalnog muškarca i onda klikću besomučno, kupuju njegove lajf koučing brošurice i doprinose ličnom bogaćenju jednog tabloidnog smutljivca.

milivojević je odabrao put kojim se, u ovom društvu, najčešće ide: nije mogao da uči, pa da specijalizira psihijatriju, nije mogao da uči, pa da stvarno doktorira, odabrao je trening i "edukaciju", slikanje za TV i izazivanje skandala po novinama, sve prećutkujući jednu ambivalentnu situaciju u kojoj večina misli da je trener psihoterapije isto što i doktor psihijatrije, da je on stvarno neki stručnjak, da stvarno nešto misli i zna, lepeći se uvek za najupečatljivije teme koje vladaju medijima, učestvujući u debati namerno kontroverznim stavovima, da bi izazvao pažnju i zaradio novac.

bolje da vam ona baba na stanici trieskeca kod veterinarskog čita sa dlana, time ćete biti bliže nauci i medicini, nego da pomislite da vam ovaj "dr" ima nešto stručno reći o bilo čemu, a posebno o životu i o smrti onih najranjivijih koje jedno društvo može da ima. milivojević samo pokušava da zaradi još malo pažnje, a sledstveno i proda koju knjigu više, ovog puta na zadavljenom detetu i zaklanoj majci, što ih porodica još ni sahranila nije. blokirajte morodera i u glavi i u novčaniku, to je jedini način.

Biljana Srbljanovic


mariopan mariopan 06:33 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

angie01



I mi to ovde govorimo od prvog vagona.
angie01 angie01 09:49 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

I mi to ovde govorimo od prvog vagona.



jos od prvog vagona prvog bloga na istu temu....


anonymous anonymous 09:59 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

angie01
I mi to ovde govorimo od prvog vagona.



jos od prvog vagona prvog bloga na istu temu....




zoja444 zoja444 10:08 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

jel to ista BS koja je u jednom trenutku pobrisala pola bloga, koja je ulazila u postove svojih kolega i komentatora i menjala njihov sadrzaj, zbog cega su morali da promene softver? ona koja je svakome ko joj nije bio po volji govorila da je nebitan. licno vredjala. ona koja se za svoje brljotine nikada nije izvinila?

meni ona nije nikakav autoritet.
zoja444 zoja444 10:08 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

duplikat, za brisanje
berman berman 10:09 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

EDIT: Dobar primer za korišćenje titule je Dr Radovan Karadžić. Čovek je bio zubar i to blage veze nema s onim čime se inače bavio al mu nisu osporavali pravo da nosi titulu

u sunce ti jebem,,, još malo pa če biti veterinar. Dr Karađić je bio frojdovac psihoterapeut i psihijatar i "ženetna " mu također . Milojević je bernovac (TA) to je light varijanta frojdovaca
Zubar je bio dr Ante Pavelić onaj prvi sa kojim krkar djeli mnoge vrjednosti, onaj drugi je bio fiškal , njima su djelili dr kad položi za advokata ( nešto ko danas pravosudni) otud mnogi fiškale zovu "dotore"
angie01 angie01 10:29 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

meni ona nije nikakav autoritet.


nije problem u tome da li ti je bs autoritet ili ne- niko to ni ne trazi, nego sto u ovom slucaju govori istinu, ( sto potvrdjuje i strucna javnost- za one koji to ne mogu da prepoznaju iz njegovih smutljivih kazivanja), a za sarlatana koji nije bas bezazlen za drustvo- a ko tebi pak jeste autoritet.


ocigledno nisi pratila mizogine pokusaje prevare u politici sa tekstovima izmisljenih strucnjaka, laznih identiteta-nepostojecih uopste- da bi se nekako pokrila bruka oko zokijevog teksta.

( sve ostalo navedeno nema nikakv znacaj za ovu pricu)




zoja444 zoja444 10:34 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

ne citam novine.

edit

i bitno je sta je radila a nije priznala gresku. kad nije sposobna za samokritiku, nema moralno pravo ni da kritikuje.
anonymous anonymous 10:36 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

angie01


( sve ostalo navedeno nema nikakv znacaj za ovu pricu)



angie01 angie01 10:43 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

ne citam novine.


nacicu ti posle, pa cu postovati- sad moram da idem.


i bitno je sta je radila a nije priznala gresku. kad nije sposobna za samokritiku, nema moralno pravo ni da kritikuje.


vidi, niko za nju ne kaze da je bezgrasna- ako je to preduslov da sme da kaze bilo sta:)))...nije niko,....
anonymous anonymous 10:46 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM







zoja444 zoja444 10:48 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

napisala sam: moralno pravo.

svak ima pravo da pise sta hoce, osim govora mrznje.
emsiemsi emsiemsi 12:19 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

angie01
moram jos ovo,

saopstenje za javnost iz struke,...potpise nisam kopirala jer su predugacki, a i bili su vec u nekom komentaru- lako se mogu naci na netu koga zanima da ponovo pogleda,




i zanemarite na trenutak mrznju prema BS,

kada opet raspravljate o zoranu milivojeviću, podsećam vas da on nije ni psihijatar, ni psiholog, ni doktor nauka, već lekar opšte prakse i samo svršeni TA edukator, čiji lični lukrativni biznis direktno zavisi od broja klikova i gugl citata, koje izaziva namernim skandaloznim, nestručnim, često rasističkim, ksenofobičnim, mizoginim i priglupim izjavama u dnevnoj štampi.

on je estradna pojava koja zaradjuje tako što ljudi čuju za njega, vide "dr" ispred imena i "zdravorazumski" razumeju njegovo podilaženje najnižim nagonima patrijarhalnog muškarca i onda klikću besomučno, kupuju njegove lajf koučing brošurice i doprinose ličnom bogaćenju jednog tabloidnog smutljivca.

milivojević je odabrao put kojim se, u ovom društvu, najčešće ide: nije mogao da uči, pa da specijalizira psihijatriju, nije mogao da uči, pa da stvarno doktorira, odabrao je trening i "edukaciju", slikanje za TV i izazivanje skandala po novinama, sve prećutkujući jednu ambivalentnu situaciju u kojoj večina misli da je trener psihoterapije isto što i doktor psihijatrije, da je on stvarno neki stručnjak, da stvarno nešto misli i zna, lepeći se uvek za najupečatljivije teme koje vladaju medijima, učestvujući u debati namerno kontroverznim stavovima, da bi izazvao pažnju i zaradio novac.

bolje da vam ona baba na stanici trieskeca kod veterinarskog čita sa dlana, time ćete biti bliže nauci i medicini, nego da pomislite da vam ovaj "dr" ima nešto stručno reći o bilo čemu, a posebno o životu i o smrti onih najranjivijih koje jedno društvo može da ima. milivojević samo pokušava da zaradi još malo pažnje, a sledstveno i proda koju knjigu više, ovog puta na zadavljenom detetu i zaklanoj majci, što ih porodica još ni sahranila nije. blokirajte morodera i u glavi i u novčaniku, to je jedini način.

Biljana Srbljanovic



Мишљење Биљане Србљановић о овој теми је као и - дупе !
Јер --- је апсолутно некомпетентна да пише овако о било коме о чијој професији зна ништа. Да је поменути само доктор медицине, зна милион пута више о психи него она --- можда би она могла да се такмичи са том бабом врачаром.
У принципу - логореично лупардало.
Више ценим мишљење Енџи него ове сплачине, досетке на нивоу вица, од Биљане Србљановић.
То је архетип жене која мисли да је кул ако је као, нпр. кркар.
angie01 angie01 17:26 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

napisala sam: moralno pravo.


pa ako se bas na moral pozivas i on te sprecava da cujes i razumes izreceno- najvece morlano posrnuce je pokazo zoki, oko cega se sve vreme i raspravljamo.


EVO DRUGE AUTORKE< AKO NE MOZE BS:)
angie01 angie01 17:35 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

nacicu ti posle, pa cu postovati-


POLITIKINI LAZNI STRUCNJACI
zoja444 zoja444 17:44 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

BS je pokazala svoje moralno posrnuce na ovom blogu jos pre deset godina. nikada se nije izvinila osobama koje je povredila. za mene je ona nasilnica, pravdajuci to svojim vrcavim jezikom i inteligencijom. ZM se barem ubrzo ogradio od svojih izjava.
angie01 angie01 17:51 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

ZM se barem ubrzo ogradio od svojih izjava.


gde se ogradio- ono da nije dobro shvacen i da nije tako mislio i da nije znao,...ma nemoj,....sta je to trebalo da zna, a da njegova opSeracija bude drugacija u odnosu na to sto se desilo?!


pri tome, sva njegova retrogradna, mizogina,...ucenja uredno stoje na njegovom sajtu- verovatno isto to pise u publikacijama,....lazni doktor, lazni psihoterapeut, koji zeli da udje u igru opasnim podilazanjem i onako nazadnoj sredini.

zoja444 zoja444 17:55 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

ja sam mislila da ces postovati te clanke, da ih procitam, ali kako sam shvatila, povuceni su. nema veze.
zoja444 zoja444 18:09 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

u kakvu igru? pa osnova TA je osvescivanje i ne igranje igara. igre su zamena za bliskost. neki ne mogu da podnesu bliskost, pa zato i igraju igre. sta mislis da je motivacija ZM? on je uspesan covek, priznat u svetu, ima izdavacku kucu, hiljade klijenata koji bi dobrovoljno isli na terapije kod njega kada bi on imao vremena, porodican covek... kada bi sada morao ili odlucio da napusti Srbiju, snasao bi se bilo gde sa svojim znanjem i iskustvom.

po mom misljenju, ZM je pogresio sto se sam ubacio u masinu i oseca obavezu da sve aktuelne dogadjaje prokomentarise. u njegovim knjigama nema ni trunke mizoginije. jos jednom ponavljam, prvo ih procitajte pa onda sudite. mogu se naci i u biblioteci,
emsiemsi emsiemsi 18:34 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

zoja444
u kakvu igru? pa osnova TA je osvescivanje i ne igranje igara. igre su zamena za bliskost. neki ne mogu da podnesu bliskost, pa zato i igraju igre. sta mislis da je motivacija ZM? on je uspesan covek, priznat u svetu, ima izdavacku kucu, hiljade klijenata koji bi dobrovoljno isli na terapije kod njega kada bi on imao vremena, porodican covek... kada bi sada morao ili odlucio da napusti Srbiju, snasao bi se bilo gde sa svojim znanjem i iskustvom.

po mom misljenju, ZM je pogresio sto se sam ubacio u masinu i oseca obavezu da sve aktuelne dogadjaje prokomentarise. u njegovim knjigama nema ni trunke mizoginije. jos jednom ponavljam, prvo ih procitajte pa onda sudite. mogu se naci i u biblioteci,

Еееее - и ти га сада тупиш !
Шта има Енџи да чита - она, једноставно, зна. А рекла и Биљана Србљановић - приде.
Према томе - нема ту шта више да се прича.
Јеботе !
angie01 angie01 18:44 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

pa osnova TA je osvescivanje i ne igranje igara. igre su zamena za bliskost. neki ne mogu da podnesu bliskost, pa zato i igraju igre. sta mislis da je motivacija ZM? on je uspesan covek, priznat u svetu, ima izdavacku kucu, hiljade klijenata koji bi dobrovoljno isli na terapije kod njega kada bi on imao vremena, porodican covek... kada bi sada morao ili odlucio da napusti Srbiju, snasao bi se bilo gde sa svojim znanjem i iskustvom.


osvescivanje koje on zagovara je vracanje u proslost- vec smo reciklirali, mrzi me sve opet, u svetu ima mnogo takvih kao sto je on, pa nismo mi ekskluziva, ti u sred Totronata na svakih 100 koraka imas registrovanu radnju proricatelja buducnosti, u jednim dnevnim novinama, neka terapeutkinja- neznamvisecega- na osnovu neke poslate razglednice, pisma,...ko Kleopatra, daje svoja tumacenja-...isto svi ti gurui imaju klijente, postovaoce, da ne mogu od toga da zive,( to im je motiv-lova), promenili bi profesiju,....razni prosvetitelji raznih pravaca okupljaju na hiljda sledbenika na stadione i na razglas ih dovode u stanje transa, jer su im otkrili istine,...osvestili ih...
...to sto ima izdavacku kucu nije nikakv stos- mozes da je imas i ti- jer onda prvo ne mora neko da pristane da te publikuje- a kada bi pristao, platio bi ti samo autorski honorar), a posle sam kontrolises prodaju, dostampavanje, a i njegovi klijenti su mu najveci kupci ( sto bi nekom drugom davao procenat)-to skoro svi tako rade.


on se zaigrao, a veoma nepromisljeno u ovom slucaju.


Politika je povukla clanke sa neta, al nije mogla iz stampanih izdanja, tako da ce najverovatnije onaj glumac da ih tuzi- je l kapiras ti uopste dokle to sve ide.


zelim ti sve najbolje.
zoja444 zoja444 18:53 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

i ja tebi.
anonymous anonymous 19:06 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

emsiemsi
zoja444
u kakvu igru? pa osnova TA je osvescivanje i ne igranje igara. igre su zamena za bliskost. neki ne mogu da podnesu bliskost, pa zato i igraju igre. sta mislis da je motivacija ZM? on je uspesan covek, priznat u svetu, ima izdavacku kucu, hiljade klijenata koji bi dobrovoljno isli na terapije kod njega kada bi on imao vremena, porodican covek... kada bi sada morao ili odlucio da napusti Srbiju, snasao bi se bilo gde sa svojim znanjem i iskustvom.

po mom misljenju, ZM je pogresio sto se sam ubacio u masinu i oseca obavezu da sve aktuelne dogadjaje prokomentarise. u njegovim knjigama nema ni trunke mizoginije. jos jednom ponavljam, prvo ih procitajte pa onda sudite. mogu se naci i u biblioteci,

Еееее - и ти га сада тупиш !
Шта има Енџи да чита - она, једноставно, зна. А рекла и Биљана Србљановић - приде.
Према томе - нема ту шта више да се прича.
Јеботе !



Zaboravio si - Patak !
cane cane 21:55 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Zanimljivo da tu titulu uz svoju profesionalnu aktivnost vuce samo u Srbiji i Sloveniji, u Austriji gde takodje radi nema te titule, uredjene zemlje se razlikuju cak i po toj sitnici ( zao mi je Kekeci, daleko ste vi jos od susedne Austrije ).

Jbt, pa bata Krle i Rasim ispadaju po ovome za tog sarlatana face bez kompleksa


jeli a ispadaju face i za ovu sarlatanku, jel da?

[url=http://www.bundestag.de/abgeordnete18/biografien/M/merkel_angela/258788]Dr. Angela Merkel, CDU/CSU
Diplomphysikerin[/url]

kekeci, kazes?



edit: opet ne radi linkovanje.
cane cane 21:57 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

zoki-samozvani terapeut-jer kursevi u nekoj ngo internesnel( bas me zanima koliko traju, kakavog su sadrzaja programi, kako se polazu), su u najbolju ruku u rangu diplome na megableji,


ali zato je turizam na pmfu u rangu harvarda (jel ona sa cvetom u kosi jos predavala dok si ti studirala?).

o a takvoj eminenciji medju univerzitetima kao sto je rajerson da ne pricamo...

cane cane 22:09 28.07.2017

Re: opet hajka na ZM

narcis
i da je doktorirao psikolodžiku na sorboni opet bih mu reko da je idiot


pa kad jedan narcis nekome kaze da je idiot...



zilikaka zilikaka 06:55 29.07.2017

Re: opet hajka na ZM

sunce ti jebem,,, još malo pa če biti veterinar.

Dooobro, rekoh već da sam pogrešila al evo, saću se samospaliti za primer.
Nego, dok ne zaključaju blog, kakva je bitna razlika za delatnost po kojoj će biti upamćen, da li je dr psihijatar il dr veterinar?
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:24 29.07.2017

Re: opet hajka na ZM

jel to ista BS koja je u jednom trenutku pobrisala pola bloga


Неодређено се сећам тог инцидента.

БС не пратим, али када ми се појави на радару као што је сада случај, та жена је бесна, арогантна и искључива, баш као неко коме би добро дошло мало anger management-a.
angie01 angie01 17:56 29.07.2017

Re: opet hajka na ZM

БС не пратим, али када ми се појави на радару као што је сада случај, та жена је бесна, арогантна и искључива, баш као неко коме би добро дошло мало anger management-a.


ako pricas o ovome sto sam postavila vezano za slucaj o kome pricamo- s razlogom je besna i iskljuciva, ( ili moze biti treba da je popustljivija prema ovakvim pojavama:),....a vi sad preko ovakvih komentara upucnih njoj iz ociglednih antipatija, umanjite sustinu onoga sto je rakla i jos lavirajte time nedopustive stvari na koje je ukazala,....pri tome, vi svi niste ni besni ni arogantni, ajos manje iskljucivi, kada praskate na teme i strane u njima koje su vama bitni,....da ne pominjem sada arsenal u tehnologiji tog rada.
maksa83 maksa83 22:50 29.07.2017

Re: opet hajka na ZM

tolko o zormilovom karakteru.

Tip je oštećena budala. Nikakav četvorogodišnji ni stogodišnji kurs to ne može da popravi.

Nije greh biti oštećena budala - šit hepns. Neko je kratkovid, neko ima (rođenjem ili nesrećom stečenu) jednu nogu kraću, a nekog stigne neki drugi spolja nevidljiv usud.

Greh je biti glasna oštećena budala spremna da oblikuje svet prema sopstvenoj oštećenosti, otpr. kao kada bi neko sa jednom nogom kraćom insistirao na tome da svi roditelji treba svojoj deci da skrate jednu nogu.
angie01 angie01 23:08 29.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Greh je biti glasna oštećena budala spremna da oblikuje svet prema sopstvenoj oštećenosti,


...vazi, slazem se,....ali steta nastaje tek kada mu se ukaze paznja, dozvoli da to radi, omoguci mu se prostor delovanja, i stvori mogucnost manipulacije...pri tome, niko ne bi trebalo da sledi tudji skup ponudjenih resenja, jer gde je onda on, sem sto je sledbenik.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:51 30.07.2017

Re: opet hajka na ZM

ako pricas o ovome sto sam postavila vezano za slucaj...

И сада, а и иначе. Не знам коме се она обраћа, али њена перманентна надрканост и искључивост не помажу да је људи озбиљно схвате. Who pisses in her coffee?
predatortz predatortz 13:49 30.07.2017

Re: opet hajka na ZM

principessa_etrusca
ako pricas o ovome sto sam postavila vezano za slucaj...

И сада, а и иначе. Не знам коме се она обраћа, али перманентна надрканост и искључивост не помажу да те људи озбиљно схвате. Who pisses in her coffee?



Ja, takođe, mislim da je Biki prilično isfrustrirana osoba. Na koju god temu sam je slušao, ispoljavala je veliku frustraciju, vređala sagovornike, držala monologe, upadala u reč...

Da skratim, nepristojna i za izbegavati.
angie01 angie01 19:16 30.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Не знам коме се она обраћа,


konkretno ovim se obraca onima koji prate njen fejsbuk- znaci, postovaocima, pa je tako stiglo u medije- iz kojih se, koliko vidim povikla, ali se mediji nisu povukli od nje...ako je to uopste bitno ovako maliciozno pitano- jer sve sto je rekla je tacno,...koliko brojim, ona je prilicno ozbiljno shvacena i van nasih granica, bez obzira sto pokusavas to da omalovazis ovkvim komentarima,...a i ne radi se o bixi, da bi sad bilo ko nastavio da troluje o njoj, sto sam odmah kao naznaku stavila jos u prvi komentar, znajuci da ce sama pojava njenih inicijala da izazove uznemirenost ovakve vreste.:)
zlizlaja zlizlaja 23:12 30.07.2017

Re: opet hajka na ZM

Pre teologije završio je psihologiju,a u komisiji za odbranu doktorota "The Model of Integration of Ethical Management in Institutions of Higher Education" je bio i vladika Porfirije(Perić) ,sve na FTN NS
anonymous anonymous 11:47 24.07.2017

Radi boljeg razumevanja ...

...da li je tema bloga Slabi muškarci- jake žene ili je to Zoran Milivojević .
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:59 24.07.2017

Re: Radi boljeg razumevanja ...

Radi boljeg razumevanja ...
...da li je tema bloga Slabi muškarci- jake žene ili je to Zoran Milivojević .

Radi boljeg razumevanja, pročitaj još jednom. Pažljivije.
anonymous anonymous 05:15 26.07.2017

Re: Radi boljeg razumevanja ...

Jelica Greganović
Radi boljeg razumevanja ...
...da li je tema bloga Slabi muškarci- jake žene ili je to Zoran Milivojević .

Radi boljeg razumevanja, pročitaj još jednom. Pažljivije.



Čitam sve vreme.

I jedino što vidim je - progon Zorana Milivojevića.

Ne - analizu dogadjaja.
Ne - ni analizu teksta.
Ne vidim.

Progon čoveka.

Od onih koji ne razlikuju akademske studije i titule od specijalizacija.

Od onih koji sa sajta na kome piše da je dr medicine i terapeut, ne umeju da pročitaju šta piše ili notorno i smišljeno lažu i obmanjuju / manipulišu.

Od onih koji pronose falš i neproverene informacije da nije član medjunarodne asocijacije AT , te da mu je navodno, članstvo prestalo - što nije tačno.

Od onih koji se kite feminističkim perjem, a veze nemaju o značenju osnovnih feminističkih pojmova, teoriji i praksi pokreta

Od onih koji bi navodno da zaštite od nasilja, a više su nego agresivni, nasilni i isključujući u odnosu prema drugima.

Od onih koje su opisali i Rajh i Niče, malih ljudi , ljudi resentimana, koji napadaju druge, velike , uspešne ljude, ne razumevajući ih , ali spremni da ih linčuju.

Stereotipno mišljenje, predrasude, sklonost prihvatanju neproverenih informacija i manipulaciji , osudjivanje drugih bez uvažavanja racionalne,logične argumentacije, agresivnost, utapanje u bezličnu masu, isključivanje drugih iz komunikativne zajednice i ugrožavanje životne i egzistencijalne situacije drugog .....govori da smo na korak od .....totalitarizma.

Potrebno je samo da neko uperi prstom ....i da lov počne .....do istrebljenja jednih od strane drugih.

Bez razumevanja o čemu se uopšte radi.

Usput

Feminizam je teorija i praksa samoemancipacije ljudskog roda, oba pola , kao i transrodnih osoba.

Ovo što je ovde na delu sušta je suprotnost stvarnom feminizmu, humanizmu i brizi za ljudska prava.

Intimna je isposvest, koja nam govori više o osobama koje pišu , nego o kritikovanom dogadjaju, tekstu ili napadnutoj osobi.

Tako ja to vidim.


mlekac mlekac 12:02 24.07.2017

Iskustveno...

Svaka krpa traži svoju zakrpu.
Nikad nisam razmišljala da li sam slaba ili jaka, ali sam odavno primetila da mi nikada nisu bili privlačni "macho" tipovi koji svojim balezgarijama i k**čenjima pokušavaju da prikriju osećaj nesigurnosti.
E, da... Uvek bilo kiselog grožđa. Pa tako i kod takvih. Čim ne padaš na njegove "macho" fore - tebi mora nešto da fali. Ma, važi.
rade.radumilo rade.radumilo 12:05 24.07.2017

Re: Iskustveno...

E, da... Uvek bilo kiselog grožđa. Pa tako i kod takvih. Čim ne padaš na njegove "macho" fore - tebi mora nešto da fali. Ma, važi.


Tužno je što sam više puta bio u suprotnoj situaciji. Čim ne "otvaraš nogom vrata" i ne "lupaš šakom o astal" onda ti "nešto fali".
mlekac mlekac 12:09 24.07.2017

Re: Iskustveno...

rade.radumilo
E, da... Uvek bilo kiselog grožđa. Pa tako i kod takvih. Čim ne padaš na njegove "macho" fore - tebi mora nešto da fali. Ma, važi.


Tužno je što sam više puta bio u suprotnoj situaciji. Čim ne "otvaraš nogom vrata" i ne "lupaš šakom o astal" onda ti "nešto fali".


Opet kiselo grožđe, druže. Svesna je da ne može da ti parira, pa je svaki izgovor dobrodošao...
emsiemsi emsiemsi 16:59 24.07.2017

Re: Iskustveno...

mlekac
Svaka krpa traži svoju zakrpu.
Nikad nisam razmišljala da li sam slaba ili jaka, ali sam odavno primetila da mi nikada nisu bili privlačni "macho" tipovi koji svojim balezgarijama i k**čenjima pokušavaju da prikriju osećaj nesigurnosti.
E, da... Uvek bilo kiselog grožđa. Pa tako i kod takvih. Čim ne padaš na njegove "macho" fore - tebi mora nešto da fali. Ma, važi.

Сагаласан !
Ја то исто мислим о мачо мушкарцима, као и о мачо женама.
Чим сретнем такву жену, одмах се окренем за 180 степени - и магла.
Мени су најлепше жене оне које су достојанствене на некурчевит начин.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:04 24.07.2017

Jedan li se psihijatar/ starleta

pojavio kod nas poslednjih decenija? Ovaj je samo u skladu sa vremenom i potrebama čitalaca Kurira.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:07 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Nisu njegove priče samo u Kuriru, Kurir je preneo, svuda ga ima i bilo kad se radilo o propagiranju batina za decu.
On se u skladu sa vremenom i potrebama onih koje ceni kao svoju ciljnu grupu i ponaša i priča. Jedino što je šire štetan. Ustav i jednakost polova da ni ne pominjem.
Jukie Jukie 12:21 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Mislim da je kod nas danas sve kao neka dvanaesta sezona serije, kad su svi neobični zapleti ispucani i sad se cedi neki zaplet da bi išla epizoda. Tako i Milivojević priča bilo šta da bi ga uopšte bilo u medijima. Ranije je umeo i nešto pametno da kaže a umešano u psihologičarsko blablatruć, pa onda uzmeš njegov tekst i gluposti precrtaš a ostane ti par pametnih rečenica i njih zaokružiš, kao kad rešavaš osmosmerku. Sad je napisao samo psihologičarsko blablatruć i začinio zatucanim idealima nekih planinskih sela centralne Azije
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:23 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

začinio zatucanim idealima nekih planinskih sela centralne Azije

Bogami i zatucanim periodom Austrije, a i nešto je gnjavio antičku Grčku.
a_olmos a_olmos 12:23 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta


Jedan li se psihijatar/ starleta
pojavio kod nas poslednjih decenija?


E upravo starleta! I drago mi je što Z. M. konačno počinje da se ukazuje kao to što jeste – jedan šarlatan željan pažnje, „stručnjak“ u rangu sekselencije Jovana Marića i sličnih šoumena. Godinama se svađam sa raznim ljudima iz svoje bliže okoline, inače finim, obrazovanim, emancipovanim, i sve što uz to ide, a koji se nekim čudom kunu u Milivojevića i oduševljavaju njegovim uratcima u Politici i šire. Sada konačno počinju da shvataju šta je taj čovek u stvari.
anonymous anonymous 12:39 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Jelica Greganović
Nisu njegove priče samo u Kuriru, Kurir je preneo, svuda ga ima i bilo kad se radilo o propagiranju batina za decu.
On se u skladu sa vremenom i potrebama onih koje ceni kao svoju ciljnu grupu i ponaša i priča. Jedino što je šire štetan. Ustav i jednakost polova da ni ne pominjem.


Jelice,

imam puno poštovanje prema tebi,zato prepručujem i malo uzdržanosti i razmišljanje hladne glave.

Opreza radi - Zoran nije ovaj intervju iz Kurira stavio na svoj Facebook...

Podsetio bih i da je pre nekoliko dana neistinito postirano da nije član asocijacije za TA.

I nije propagirao batine nego se kritički odnosio prema radikalnoj kulturološkoj promeni obrasca odnosa prema deci.

Pazi - podvlačim - radikalnoj , ekstremnoj , koja nosi nove izazove kao takva.

Moje kratko bavljenje ovom temom - dovelo me je do činjenice ( za proveru ) da ni 10 % zemalja u svetu nema tako radikalno zakonodavstvo.

Znači ne branim ga, tekst na koji referiraš kao takav mi izgleda problematičnim,ali samo upozoravam na opušteniji kritički odnos bez jakih emocija.

Jelica Greganović Jelica Greganović 12:43 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta


Opreza radi - Zoran nije ovaj intervju iz Kurira stavio na svoj Facebook...

I?
Da ima problem sa ovim tekstom, on odavno ne bi bio gde još uvek stoji, i ne samo tu.

I nije propagirao batine nego se kritički odnosio prema radikalnoj kulturološkoj promeni obrasca odnosa prema deci.

Jeste, propagirao je kažnjavanje dece koje obuhvata i batine.
Moje kratko bavljenje ovom temom - dovelo me je do činjenice ( za proveru ) da ni 10 % zemalja u svetu nema tako radikalno zakonodavstvo.

Što njemu i dalje nije alibi za sve ono što je napričao.

Znači ne branim ga, tekst na koji referiraš kao takav mi izgleda problematičnim,ali samo upozoravam na opušteniji kritički odnos bez jakih emocija.

On operiše emocijama, teško da može da računa na odgovor bez jakih emocija.
Da ne pominjem kršenje Ustava.
mariopan mariopan 12:55 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

a_olmos



Mene on podseća na vračare i sve one "spasioce" koji se pojave svaki put kada društvo počne da se urušava, bilo ekonomski ili moralno, sluđenom narodu se tada najlakše prodaje čaroban "lek za svaku boljku".

Može i da leči na daljinu, kao medijum, preko Kurira?

ZM misli da ima formulu koja će da reši sva pitanja ljudskog roda, samo da se vratimo par vekova unazad? A mi nećemo.

I ko nam je kriv ako propadnemo, on nam je lepo rekao ...?
Jelica Greganović Jelica Greganović 13:15 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Može i da leči na daljinu, kao medijum, preko Kurira?

Ma, nije on samo preko Kurira "lečio", i u Politici je smatrao. I drugde.
pikuc pikuc 16:16 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Jelica Greganović
...jednakost polova da ni ne pominjem.


Ta reč "jednakost" je zapravo neprihvatljiva i čini upravo da se različitost ne poštuje.
Muskarac i žena nikada neće biti jednaki jer su različiti. Svi ljudi su različiti i nisu jednaki.
Gej ljudi su različiti od str8 ljudi. Odnosi su različiti. Sve je razlicito po svakom osnovu. Cela priroda je takva ništa nije istovetno ali je ravnopravno u svojoj različitosti!

Ravnopravnost priznaje različitost i pravo čoveka da bude različit.
Ravnopravnost obavezuje na odgovornost svaku različitost.
Samo ravnopravnost daje smisao zivotu svakoj različitosti jer u njoj različitost jednoga ne obesmisljava različitost drugoga.
Samo tamo gde je ravnopravnost možemo reći da vlada jedinstvo različitosti i smisao života.

Ta reč jednakost je tako vešto ušla medju borce za ljudska prava pa sada imamo teoretski situaciju da muškarac sa ugradjenom matericom za radjanje dece zahteva da ga zakonski postujes kao majku kroz ostvarivanje njegovih prava.
On želi biti jednak sa majkom, a nije i ne može biti a samim tim nije ni ravnopravan, već je povlašćeni član društva.
Zašto neko ne bi tražio operaciju da bude slon ako ga to čini srećnim, gde je granica? Nema je.

Različitost kao smisao života se ubija težnjom da budemo jednaki umesto ravnopravni.

Malo sam se raspisao ali neće da škodi.


emsiemsi emsiemsi 17:02 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Jelica Greganović
Nisu njegove priče samo u Kuriru, Kurir je preneo, svuda ga ima i bilo kad se radilo o propagiranju batina za decu.
On se u skladu sa vremenom i potrebama onih koje ceni kao svoju ciljnu grupu i ponaša i priča. Jedino što je šire štetan. Ustav i jednakost polova da ni ne pominjem.

Аууууу, само ми Устав не дирај !
Колико поштовалаца устава у поседње време, да не верујеш.
Ма нема друге - преки суд једино може да разреши ову ситуацију.
emsiemsi emsiemsi 17:04 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

a_olmos

Jedan li se psihijatar/ starleta
pojavio kod nas poslednjih decenija?


E upravo starleta! I drago mi je što Z. M. konačno počinje da se ukazuje kao to što jeste – jedan šarlatan željan pažnje, „stručnjak“ u rangu sekselencije Jovana Marića i sličnih šoumena. Godinama se svađam sa raznim ljudima iz svoje bliže okoline, inače finim, obrazovanim, emancipovanim, i sve što uz to ide, a koji se nekim čudom kunu u Milivojevića i oduševljavaju njegovim uratcima u Politici i šire. Sada konačno počinju da shvataju šta je taj čovek u stvari.

Па како су онда паметни, а ти кажеш да се диве будали ?
Нешто је у колизији.
a_olmos a_olmos 17:27 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

mariopan

ZM misli da ima formulu koja će da reši sva pitanja ljudskog roda, samo da se vratimo par vekova unazad? A mi nećemo.


Sad se pojavio onaj Miroljub Petrović sa tezom obnove vrednosti Dušanovog carstva; deluje mi kao da se Z. M. osetio ugroženim što mu neko uzurpira teritoriju, pa je ovih dana izrazito aktivan, sa sve ekstremnijim stavovima.

emsiemsi

Па како су онда паметни, а ти кажеш да се диве будали ?
Нешто је у колизији.


I ja se to pitam sve vreme Ipak, važno je da počinju da uviđaju svoju zabludu, zar ne?
Jukie Jukie 17:33 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

pikuc

Ta reč "jednakost" je zapravo neprihvatljiva i čini upravo da se različitost ne poštuje.
Muskarac i žena nikada neće biti jednaki jer su različiti. Svi ljudi su različiti i nisu jednaki.
Gej ljudi su različiti od str8 ljudi. Odnosi su različiti. Sve je razlicito po svakom osnovu. Cela priroda je takva ništa nije istovetno ali je ravnopravno u svojoj različitosti!

Dosta toga je do semantike. Kad sam bio mali i čitao "Kapije vremena" došao sam do rečenice gde Meg uzvikuje "Isto i jednako nije jedno isto!" što je meni tada bilo sasvim nejasno pa sam pažljivo iščitao celo poglavlje i sve što su likovi rekli jedno drugom da bih na kraju zaključio da ovo "jednako" u tim frazama "mi smo svi jednaki" znači "ravnopravno" a da "isto" znači potpuno isto. U smislu da je 3/6 jednako 2/4 ali nije isto jer ovde imaš tri tanke kriške pice a tamo dve koje izgledaju kao ćošak
emsiemsi emsiemsi 17:33 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

a_olmos
mariopan

ZM misli da ima formulu koja će da reši sva pitanja ljudskog roda, samo da se vratimo par vekova unazad? A mi nećemo.


Sad se pojavio onaj Miroljub Petrović sa tezom obnove vrednosti Dušanovog carstva; deluje mi kao da se Z. M. osetio ugroženim što mu neko uzurpira teritoriju, pa je ovih dana izrazito aktivan, sa sve ekstremnijim stavovima.

emsiemsi

Па како су онда паметни, а ти кажеш да се диве будали ?
Нешто је у колизији.


I ja se to pitam sve vreme Ipak, važno je da počinju da uviđaju svoju zabludu, zar ne?

Чуо сам за тога Мирољуба. Кажу да он има та своја предавања по спортским дворанама.
Недавно сам разговарао са својим дргугаром писхијатром који ми је поменуо да је човек тешка б********.
angie01 angie01 17:35 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Mene on podseća na vračare i sve one "spasioce" koji se pojave svaki put kada društvo počne da se urušava, bilo ekonomski ili moralno, sluđenom narodu se tada najlakše prodaje čaroban "lek za svaku boljku".


kaze,

One mogu da se isprave
....jao, ne znam ni da l da se smejem,...ja bih njega na prinudni rad/zivot u Kenjadu, gde ako udaris dete, dodje socijalno i uzme ga, uzme ga i ako si alkos ili bilo na koji drugi nacin pokazes da nisi sposoban da o deteu brines kako treba- pa dok se ne popravis,( pardon, ispravis:)....ili kada udaris zenu, lepo dodje polis i odvedu te, pa ti zabrane pristup-sve ostane zeni i jos moras da joj placas izdrazavanje, morgidz,...

meni deluje da on svojim predavanjima reciklira licne frustracije- da je to introspektivna terapija,...jer kolicinu retrogranosti koje nudi kao prirodna pravila, koja je novo doba izdalo u svojoj devijaciji nije slucajna.

U islamskom svetu su tradicionalne uloge, zna se ko je žensko, ko muško i teraju ih da odbace atribute koji pripadaju suprotnom polu. Po tom principu on treba da potisne ženske osobine i da ga bude sramota ako ih nosi i obrnuto. Kultura tako deformiše polne uloge. Kod adrogina postoji razmišljanje da ako su muško i žensko njima ne treba žena, ali kad su ljudi komplementarni, onda imaju potrebu za drugom stranom. Takva društva su mnogo skladnija.

mislim, ko normalan moze ovako nesto da pomisli, a ne jos javno da kaze i to kao strucno tumacenje.
a_olmos a_olmos 17:44 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Чуо сам за тога Мирољуба. Кажу да он има та своја предавања по спортским дворанама.
Недавно сам разговарао са својим дргугаром писхијатром који ми је поменуо да је човек тешка б********.


Da, ludak. Ume, međutim, da bude zabavan, zbog načina na koji priča i ludosti koje izgovara. Smešan na način na koji su smešne budale koje lupetaju, naravno. Poprilično je popularan kod klinaca, nadam se samo da ga doživljavaju na ispravan način (kao klovna) i da ne uzimaju njegove ideje za ozbiljno.
angie01 angie01 17:44 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

I ja se to pitam sve vreme


slusala sam ga par puta na teveu, jer ga zovu da na razne teme da svoj strucni komentar- ko naseg krleta:),...i meni on deluje jezivo dok, sa onom umilnim glasom uz smesak izgovara neke krajnje, na prvi, drugi i sve ostale poglede retrogradne dogme upakovane u objasnjenje terapeuta.
...samo fali Vagner iz pozadine kao muzicka podloga.
sweet64 sweet64 18:02 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Jelica Greganović

Opreza radi - Zoran nije ovaj intervju iz Kurira stavio na svoj Facebook...

I?
Da ima problem sa ovim tekstom, on odavno ne bi bio gde još uvek stoji, i ne samo tu.

I nije propagirao batine nego se kritički odnosio prema radikalnoj kulturološkoj promeni obrasca odnosa prema deci.

Jeste, propagirao je kažnjavanje dece koje obuhvata i batine.
Moje kratko bavljenje ovom temom - dovelo me je do činjenice ( za proveru ) da ni 10 % zemalja u svetu nema tako radikalno zakonodavstvo.

Što njemu i dalje nije alibi za sve ono što je napričao.

Znači ne branim ga, tekst na koji referiraš kao takav mi izgleda problematičnim,ali samo upozoravam na opušteniji kritički odnos bez jakih emocija.

On operiše emocijama, teško da može da računa na odgovor bez jakih emocija.
Da ne pominjem kršenje Ustava.


Skoro uvek pratim tvoje blogove sa zanimanjem i poštovanjem i ponekad pročitam neku tvoju knjigu, kraće rečeno poštovalac tvojih uradaka, ali eto, dođe vreme da se u nečemu ne slažemo dibiduz. Ovu temu - tekst sam dvaput pročitao, sve da mi nešto krupno a ni sitno ne promakne.
Brate - sestro, toliko si ga uprostila da može da se kaže da si izvukla iz konteksta svoju temu, a da je suština ostala u tekstu. Tamo nikakvog nasilja nema. Većinu stvari koju čovek ili žena radi -- sebi radi, te tako i žena svojom težnjom za jednakošću kroz istoriju ne samo da je ostvarila nego se preigrala, pa joj se kao bumerang upravo vratilo nezadovoljstvo za posledicu. Trajanje u dvoje (dva,dve) nije jednostavno, ne može se napisati program ni pratiti neki dirigovani oblik ponašanja, te uloge biramo sami, bolje rečeno, formiraju se same. Pročitaj neku knjigu od Dr Jove Toševskog, npr Amonov rog, ili Planeta žena i shvatićeš kojim jezikom priča Milivojević. Svaka žena poseduje biovlast - seksualnost oko koje se formiraju svi muško ženski odnosi i ako se ta ravnoteža bilo kako naruši kreću problemi, najpre (uglavnom) kod žena a posle kao posledica i kod muškarca.

Što se tiče bijenja dece, ono ima strogo kontrolisanu i vaspitnu ulogu, isključivo po turu anatomski potpuno bezopasnu, kao simbol, jer dete zaplače ne zbog bola, već zbog pouke i poruke da zbog ponašanja greši, jer ono se uči i vaspitava baš zbog toga da se ne bi došlo do bilo kakvog fizičkog razračunavanja u odraslom dobu koje ti ovde imputiraš Milivojeviću. Dakle batine nikakve i nigde i ni prema kome.
Taj diskurs ste zauzeli mnogi ovde kao čistu projekciju.

Mnogo pre ustava, a ako treba u ovoj temi da se pozivamo na to, onda je sve otišlo dođavola.


angie01 angie01 18:23 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Pročitaj neku knjigu od Dr Jove Toševskog, npr Amonov rog, ili Planeta žena i shvatićeš kojim jezikom priča Milivojević.


izvini molim te,...bas sam htela da ubacim Tosevskog u svoj prvi komentar- al nisam, jer sama mrzim dugacke carsave,...da bi znala kojim jezikom prica Tosevski, morala bi da znas ko mu je zena:)- al, najozbiljnije...pri tome, kako kruzi trac, ona ga je i terala da te knjige pise- sama je psihijatar, tosevski je antropolog-po ugledu na slicne tres knjoge, ali zato jako popularne u USA i sl...pri tome on nije uopste agresivan, niti se bilo gde gura da nesto obNjasni, ...sem kada ga zove ruska jakic u sparing sa maricem-ono pinkovski estradno, zabave radi...njegova glavna postvaka je da su zene jaci pol, jer svojom seksualnoscu upravljaju, kontrolisu muskarce...mozes misliti
...ni na koji nacin uporedivo sa zm.
sweet64 sweet64 18:36 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

sem kada ga zove ruska jakic u sparing sa maricem-ono pinkovski estradno, zabave radi...njegova glavna postvaka je da su zene jaci pol, jer svojom seksualnoscu upravljaju, kontrolisu muskarce...mozes misliti


Mogu misliti. Evo opet uprošćavanje. Jel si ti pročitala ili si se informisala preko Ruške. Nije jači, samo se mnogo razlikuju i na različite načine funkcionišu. Tema je mnogo kompleksnija i slojevita, ne volim da citirmam delove knjiga, a kako se ovde neprekidno donose kardinalni i paušalni zaključci, lakše je odustati od ćeranja. Nastavite da proklamujete matricu da muževi Balkanci vole da biju žene čak ponekad sa smrtnim ishodom.

Aj, majke ti sad mi ubaci da je ovo što sam napisao prihajalo od Žene su sa Venere a muškarci su sa Marsa.
angie01 angie01 18:58 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Aj, majke ti sad mi ubaci


nemoj da se ljutis,...citala sam Amonov rog i planetu zena,(dosta davno)...i sa sve autorovim objasnjenjima, nisam nesto bila kupljena,...a i znam nesto iz pozadine, delom sam napisla,...nije on meni nesimpatican, kao zm, koji ima licnu misiju tim svojim opasnim opseRacijama,...samo ne bi pridavala neki veci znacaj stivu- do popularnog...cime je ispunjen i pocetni cilj.
sweet64 sweet64 19:20 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta


Dobro neću, ali ipak treba reagovati nekad na drugu loptu, razumem da ovde preovladava prvi utisak i taj predznak, neko posle nosi ko krst šta god da kaže a tema je osetljiva skroz. Milivojević ima te sitne oči i deluje jako i kategorično kad nešto kaže ali svašta mu se potura , treba čitati - slušati pažljivo.

I molim te po stoti put, pokušaj nekad da pišeš sa svim slovima. Ajd pogodi kako sam u brzom preletu pročitao boldovano, sramota me da napišem:

najozbiljnije...pri tome, kako kruzi trac, ona ga je i terala da te knjige pise-


Nisam perverzan, ali i ja imam projekcije
angie01 angie01 19:33 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

ali ipak treba reagovati nekad na drugu loptu,


ja reagujem u ovom slucaju na neku entu,...rekoh sta mislim...znaci, milivojevic, ne, nikako!:).

Tosevski- moze iz zabave.


I molim te po stoti put,


izvini, tesko mi je da saltam tastaturu, ovako sam navikla jer mi vise treba, zao mi je ako smaram na taj nacin- uvazavam i maxine primedbe-al eto, skroz sam nesavrsena...ovde sad treba da trepcem, al ni to nisam naucila...na vreme, pa da me bog vidi:).


Nisam perverzan, ali i ja imam projekcije


eh, sta ti je pdsvest.
zemljanin zemljanin 19:35 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

pikuc


za ovaj komentar sam ti dao preporuku ali za onaj drugi, nesto nize, o nekoj drustvenoj odgovornosti, dao bih ti NE-preporuku da takva mogucnost postoji (barem za ideju sadrzaja).

ovde mnogi mesaju batine I fizicko nasilje koje je posledica namere da se neko povredi i da mu se nanese bol i maltene instiktivne reakcije na neku situaciju ...

svejedno ja obozavam sve tipove zena, u neke se zaljubim, neke zavolim, ali nijednu ne zaboravljam ... za sve zene
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:47 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Raspisivanje ne škodi.


Ta reč "jednakost" je zapravo neprihvatljiva i čini upravo da se različitost ne poštuje.


Jednakost se odnosi na jednakost u ljudskim pravima. To nije reč koja treba da opiše svu poželjnu različitost u ljudskoj sorti.

Uostalom, sam si lepo napisao:
Ravnopravnost priznaje različitost i pravo čoveka da bude različit.
Ravnopravnost obavezuje na odgovornost svaku različitost.
Samo ravnopravnost daje smisao zivotu svakoj različitosti jer u njoj različitost jednoga ne obesmisljava različitost drugoga.
Samo tamo gde je ravnopravnost možemo reći da vlada jedinstvo različitosti i smisao života.


I tamo gde vlada ravnopravnost nema potrebe da se potežu psiholozi iz vremena austrijskih pivnica, i ljudi dele po kvazi predvidjenim ulogama.
pikuc pikuc 21:27 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta

Jelica Greganović
Raspisivanje ne škodi.


Ta reč "jednakost" je zapravo neprihvatljiva i čini upravo da se različitost ne poštuje.


Jednakost se odnosi na jednakost u ljudskim pravima. To nije reč koja treba da opiše svu poželjnu različitost u ljudskoj sorti.

Uostalom, sam si lepo napisao:
Ravnopravnost priznaje različitost i pravo čoveka da bude različit.
Ravnopravnost obavezuje na odgovornost svaku različitost.
Samo ravnopravnost daje smisao zivotu svakoj različitosti jer u njoj različitost jednoga ne obesmisljava različitost drugoga.
Samo tamo gde je ravnopravnost možemo reći da vlada jedinstvo različitosti i smisao života.


I tamo gde vlada ravnopravnost nema potrebe da se potežu psiholozi iz vremena austrijskih pivnica, i ljudi dele po kvazi predvidjenim ulogama.


Jednakost polova i ravnopravnost polova nije isto.
To što ti obrazlazes je ravnopravnost.
Ravnopravnost leži na temeljima pravednosti, ispravnosti, istinitosti.

Daću ti primer zamke jednakosti.
Osoba sa invaliditetom pokušava biti jednaka sa osobom bez invaliditeta na način da oponaša mogućnosti osobe bez invaliditeta.
Ona ne prihvata svoju različitost i samim tim ne pronalazi potencijale svoje različitosti.
Te dve osobe nisu jednake već različite i različitih mogućnosti.
Suština nije postići jednakost izmedju njih, poistovecivanje njih (jednakost je istovetnost), već ravnopravnost koja ima za cilj pružiti mogućnost ličnog ostvarivanja kroz svoju različitost.
Samopoštovanje i postovanje dolaze iz ravnopravnosti različitih.
Moj utisak je da se zbog ideje o jednakosti gleda sa sazaljenjem na osobe sa invaliditetom te ih to lišava pronalaženja samopoštovanja i poštovanja od zajednice.
Isto tako prolazi i gej zajednica.
A sve zbog ideje jednakosti koja je uzela maha na zapadu.
Pa tako gej osobe žele radjati decu.
One žele biti jednake sa str8 ljudima.
To nije ravnopravnost, jer ravnopravnost čuva svaku različitost i njeno pravo da kao takva bude to što jeste RAZLICITA.
Ako gej ljudi počnu radjati decu gde je onda različitost od str8 ljudi?
(Uzeo sam ekstrem da bih istakao suštinu)

Različitost i njeno priznavanje je temelj za lican razvoj i razvoj cele ljudske civilizacije okupljene oko istog cilja.
Različitost se čuva isključivo ravnopravnošću.








Jelica Greganović Jelica Greganović 22:19 24.07.2017

Re: Jedan li se psihijatar/ starleta


Аууууу, само ми Устав не дирај !

Dok nema boljeg, taj nam je. Bar nas mrvu čuva od ovakvih likova koji se oslanjaju na naci-psihologe iz pivnica.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana