Astrologija| Biz

Zanimljiv slučaj

niccolo RSS / 31.07.2017. u 21:43

neispravnih finansijskih izveštaja. Zahvaljujući Danasu i Miši Brkiću (koji je tekst o ovoj temi objavio sa naslovom «Da li je Er Srbija falsifikovala godišnji izveštaj za 2016?») saznao sam za krajnje zanimljivo Obaveštenje o nedostacima u redovnom godišnjem finansijskom izveštaju, koje je Registar finansijskih izveštaja APRa uputio Air Serbia.

 

Posebno je interesantan opis utvrđenog nedostatka – «Dostavljeni dokument ne može se smatrati Godišnjim izveštajem o poslovanju». Prosto čovek mora da se zapita šta je to Er Srbija, aviokompanija u većinskom državnom vlasništvu i jedan od najvećih korisnika državnih subvencija proteklih godina, dostavio ukoliko se to što je dostavljeno ne može smatrati Godišnjim izveštajem o poslovanju.

 

O problemima u Er Srbiji smo na blogu već govorili, od ukidanja linija do povećanja broja sedišta u avionima, od naknade za ček-in na šalteru (što su doduše i neki drugi uveli) do pogoršanja kvaliteta obroka. Međutim, da jedna aviokompanija ne ume da sačini ispravan finansijski izveštaj tj. da dostavi ko zna šta umesto godišnjeg izveštaja o poslovanju deluje zaista previše.

 



Komentari (237)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lionsgate Lionsgate 17:31 02.08.2017

Re: После...



Zamisli crnogorac da meni nista od toga ne treba, treba mi samo postena igra, treba mi samo drustvo gde se ceni rad i znanje a ne familijarni i partijski odnosi, sve ono na sta ti nisi navikao. Zato ti ovo i normalno, kaficar.

Е, бре, Србијанац,

Uzgred, ja sam rodjen sa druge strane Save i uvek sam ziveo sa te iste strane reke, jel' sam i ja onda po tebi Srbijanac? A mozda se ljudi koji su rodjeni u Sumadiji naljute sto ih zoves Srbijancima, ocekivali su to od brace Hrvata ali kad razmislis vi montenegrini ste sad kao i oni.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 17:40 02.08.2017

Re: После...

svarog
Ima nekih mišljenja da će EP dobijati mnoooogo poslova od države u narednom periodu i da je ovo preuzimanje obavljeno da se "ne rasipaju" pare na male akcionare


Ti kao da ne znaš kako se ti poslovi odrađuju. Tako je nekad Đilas delio poslove određenim firmama - od kojih su skoro sve završile u stečaju (a vlasnici imaju nekoliko firmi "na lageru" spremnih za "sldeće deljenje" ). Jeste, dobiješ posao, ali po "cijena sitnica" a onda moraš da angažuješ podizvođače za ovo i ono, da angažuješ mehanizaciju od određenih firmi - a sve po "cijena Stinica +50%" koji su znasečije, i preko kojih se izvlači keš. Projekat se završi li ne, ali pare se izvuku na privatne račune, a firme koje su tu za žrtvovanje, ili naprave gubitak ili konačno odu u stečaj. ova vlast je to ne samo nastavila, nego i usavršila ;>



Lionsgate Lionsgate 17:55 02.08.2017

Re: После...

Ti kao da ne znaš kako se ti poslovi odrađuju. Tako je nekad Đilas delio poslove određenim firmama - od kojih su skoro sve završile u stečaju (a vlasnici imaju nekoliko firmi "na lageru" spremnih za "sldeće deljenje" ). Jeste, dobiješ posao, ali po "cijena sitnica" a onda moraš da angažuješ podizvođače za ovo i ono, da angažuješ mehanizaciju od određenih firmi - a sve po "cijena Stinica +50%" koji su znasečije, i preko kojih se izvlači keš. Projekat se završi li ne, ali pare se izvuku na privatne račune, a firme koje su tu za žrtvovanje, ili naprave gubitak ili konačno odu u stečaj. ova vlast je to ne samo nastavila, nego i usavršila ;>


Energoprojekat nije firma u tom kalibru, njegove firme, recimo Niskogradnja, se bave krupnijim infrastrukturnim projektima (obilaznicama, deonicama autoputeva, tunelima itd) koje finansira drzava. Verovatnija kombinacija je da ce se novi vlasnik preko Energoprojekta zaduzivati kod banaka i drzave a kesh prebacivati na povezane firme u njegovom vlasnistvu i dalje ka nekoj egzoticnoj destinaciji. Tako su bar do sad radili, tako je on uradio sa Napredom, sto bi covek menjao dobitni sistem.

50%? U jbt, onda je i to poraslo, do nedavno (2-3 godine) je bilo 20-30%, bar na tom nekom nizem nivou koji si opisao gore. E sad mozete misliti na sta lice ti izvedeni objekti (koji su zavrseni) ako se moralo toliko stedeti na materijalu i radovima da bi se napunili neciji dzepovi.
princi princi 18:02 02.08.2017

Re: После...

svarog
Ima nekih mišljenja da će EP dobijati mnoooogo poslova od države u narednom periodu i da je ovo preuzimanje obavljeno da se "ne rasipaju" pare na male akcionare

Znajući lično dotičnog Bjelopoljca (on je inače Milov čovek, to su Milove pare iza njega), njega samo zanima građevinsko zemljište koje je ustupljeno Energoprojektu. Zato je svojevremeno kupio Napred. Ne verujem da on donosi autonomno odluke.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:16 02.08.2017

Re: После...

Energoprojekat nije firma u tom kalibru,


Pa o tome pirčam - postaće pod Novim Svijetlim Rukovodstvom! ☻ A to kao komentar na:

Ima nekih mišljenja da će EP dobijati mnoooogo poslova od države u narednom periodu i da je ovo preuzimanje obavljeno da se "ne rasipaju" pare na male akcionare


Znači Timeo Danaos et - i dalje već kako to ide (u 3PM ;> ) pogotovo kada ni poklona nema ☻☻☻

A to da li do sada nije bila "tog kalibra", jedino stoga što nisu hteli da pristanu na to a ne

njegove firme, recimo Niskogradnja, se bave krupnijim infrastrukturnim projektima (obilaznicama, deonicama autoputeva, tunelima itd) koje finansira drzava


zbog veličine projekata - nemoj da sumnjaš (čak dapače, budi izuzetno siguran ;> ) da se i na tim projektima koje pominješ dešava isto to što ti msiliš da se dešava samo na manjim.

Ubr, od onih nekoliko firmi koje su dobijale sve žive poslove za vreme DS i Đilasa, većina se bavila upravo "putevima, obilaznicama" (i naravno stanovitim mostovima ispod Ratnog ostrva ;> )

50%? U jbt, onda je i to poraslo, do nedavno (2-3 godine) je bilo 20-30%,


ma ja to odokativno - zaokružujem da bude efektno i uočljivo, a ne znam baš prave cifre (osim da ih ima i da su značajne ☻) A i da znam prave, konkrketne, cifre, pa ne bih pričao o tome - OZNA sve Dozna ;>>>>
Lionsgate Lionsgate 18:26 02.08.2017

Re: После...

zbog veličine projekata - nemoj da sumnjaš (čak dapače, budi izuzetno siguran ;> ) da upravo na tim projektima koje pominješ itekako se dešava isto to što ti msiliš da se dešava samo na manjim.

Pa i ja sam radio u toj drzavi i bio deo toga posla i znam da se tako odliva veliki deo ugovorene sume ali u niskogradnji su sad veci i povezaniji igraci (MBA, Putevi, Integral, Strabag Srbija) od EP. Drzava jednostavno nema toliko novca da sama finansira da bi sve njih namirila a sa kreditima spolja dolaze i strani general contractori.

Prepostavljam da je to nedovoljna zarada za glodare i da su pre pucali na hipotekarni kapacitet firme i nekretnine.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:28 02.08.2017

Re: После...

ali u niskogradnji su sad veci i povezaniji igraci (MBA


E pa ubo si je iz prve ;>>>
svarog svarog 21:15 02.08.2017

Re: После...

princi
svarog
Ima nekih mišljenja da će EP dobijati mnoooogo poslova od države u narednom periodu i da je ovo preuzimanje obavljeno da se "ne rasipaju" pare na male akcionare

Znajući lično dotičnog Bjelopoljca (on je inače Milov čovek, to su Milove pare iza njega), njega samo zanima građevinsko zemljište koje je ustupljeno Energoprojektu. Zato je svojevremeno kupio Napred. Ne verujem da on donosi autonomno odluke.


Ko jos misli da mozes da kupis kontrolni paket firme kakva je EP u kojoj jos drzava do tada najveci akcionar bez dozvole

I ti poslovi nisu samo putevi, ima dosta i energetike da se radi

A u tom svetlu ovo je zanimljiva izjava:
Ponavlja da Srbiji treba jedna velika, ozbiljna, građevinska kompanija, sa radnicima i opremom, te da će u septembru početi razgovori na tu temu.Upitana da li će to biti javno preduzeće ona je rekla da ne mora da bude javno preduzeće, čak smatraju da ne treba, već za početak može da bude deoničarsko društvo."Srpske građevinske kompanije su prethodnih 20 godina preživele cunami i nemaju nikakvu mogućnost da imaju prave bankarske garancije, te nam treba kompanija koja će biti jaka", naglasila je ona (Zorana Mihajlovic)


princi princi 21:22 02.08.2017

Re: После...

Ko jos misli da mozes da kupis kontrolni paket firme kakva je EP u kojoj jos drzava do tada najveci akcionar bez dozvole

Ne, Bojović sam je mentol, totalni, nema šaje da on to radi, nema tog bankara koji bi takvom čoveku dao ikakve pare.

Nego mene zanima kako i od koga EBRD nabavlja svoje pare. Moja teza, potpuno neproverena i spekulativna narvno, je da su to sve mahom pare od šverca koje se propiru, baš bi me zanimalo da vidim listu EBRD deponenata.
svarog svarog 21:58 02.08.2017

Re: После...

nema tog bankara koji bi takvom čoveku dao ikakve pare.


Ovaj, greska. AIK, banka znamenitog srpskog biznismena dala je garanciju za kupovinu akcija

Nego mene zanima kako i od koga EBRD nabavlja svoje pare. Moja teza, potpuno neproverena i spekulativna narvno, je da su to sve mahom pare od šverca koje se propiru, baš bi me zanimalo da vidim listu EBRD deponenata.


To je institucija sa AAA rejtingom i zaduzuje se skoro pa dzabe. Kad procitas Evropska banka za obnovu i razvoj mislio bi da je to neka banka Evropske unije, al nije. Sad sa tako kvazizvanicnim statusom ona nastupa u ovim nasim banana drzavama kao konsulktant, savetuje, ucestvuje u kreiranju politika, a s druge strane komercijalno nastupa, daje kredite, kupuje manjinske udele u firmama. Na primer, savetuju kako treba privatizovati Aerodrom, a onda se nude da finansiraju privatizaciju ili savetuju vladu i NBS u resavanju losih kredita a sami imaju NPL jer su davali tajkunima kredite itd.
Skoro su ovi nasi bankari ispizdeli na njih. EPS refinansirao 200 miliona evra kod EBRD.
niccolo niccolo 22:01 02.08.2017

Re: После...

savetuju kako treba privatizovati Aerodrom

Đelin Lazard
Lionsgate Lionsgate 22:33 02.08.2017

Re: После...

Ovaj, greska. AIK, banka znamenitog srpskog biznismena dala je garanciju za kupovinu akcija


Sine ta crnopgorska ekipa iz Vrbasa jase ovu zemlju vec preko 2 decenije, Bozovic, Vucelic, Kostic.. kad im pridodas ekipu sa severa Montenegra zapitas se kako je Srbija sve to izdrzala.

Uzgred, u Novom Sadu prosle godine, u poslasticarnici Vremeplov vidim sedi neki mi poznat stariji covek sa decom i unucima. Jbt, odakle ga znam, klik, klik, a zena mi kaze "vidi, Bozovic". E sine kako sam ja njega mrzeo tamo s pocetka '90-tih u onoj skupstini, zgazio bih da mi je tad naleteo na ulici. No vreme leci sve, gledam ga tamo, on sa unucima, deluje kao dobrodusni deka, niko vise ne obraca paznju na njega.
princi princi 22:53 02.08.2017

Re: После...

To je institucija sa AAA rejtingom i zaduzuje se skoro pa dzabe.

Ma, dobro, rejting je jedna stvar, imaju i HSBC i Soc Gen i Barclays AAA, pa ih to ništa ne sprečava da propiru milijarde dolara. Imala je i Hypo banka ili kako se zove. Mislim, kad se pojavi neki hedge fond sa Bahama ili neka karipska banka, ko tu može da pohvata odakle su pare. Ja mislim da ni sam Milo ne zna gde su mu pare. Kad bi hteo da ih povuče sad, ja mislim da nema šaje da bi on svim svojim parama ušao u trag, to je toliko kompleksna mreža.

I za AIK isto važi. Odakle im pare?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 06:06 03.08.2017

Re: После...

Симпатично ово, како је црногoрска екипа зајахала и упропастила Србију. Узорна denial фаза: Србима је увек неко други крив, а неким Србима баш Црногорци су ти кривци.

Баш, онако, бедно.
И све са неким сновиђењима о мутљавинама са банкама, опраним парама, и сличним стварима -- као деца. Као да банке поклањају паре, а по њима, банкама, седе све идиоти, какви су и сами бизнисмени којима се паре дају. Приватне банке не поклањају ником ништа, другари.

Углавном, наратив underdog појединца.
svarog svarog 09:19 03.08.2017

Re: После...

princi
To je institucija sa AAA rejtingom i zaduzuje se skoro pa dzabe.

Ma, dobro, rejting je jedna stvar, imaju i HSBC i Soc Gen i Barclays AAA, pa ih to ništa ne sprečava da propiru milijarde dolara. Imala je i Hypo banka ili kako se zove. Mislim, kad se pojavi neki hedge fond sa Bahama ili neka karipska banka, ko tu može da pohvata odakle su pare. Ja mislim da ni sam Milo ne zna gde su mu pare. Kad bi hteo da ih povuče sad, ja mislim da nema šaje da bi on svim svojim parama ušao u trag, to je toliko kompleksna mreža.

I za AIK isto važi. Odakle im pare?


Nije EBRD komercijalna banka kao ovi. Mislim da oni ne primaju depozite. Imaju neki osnovački kapital (koji su dale države) i dalje pare za investiranje uzimaju ma fin. tržištu, emituju obveznice sa bednim kamatama i posle to plasiraju
svarog svarog 09:22 03.08.2017

Re: После...

I za AIK isto važi. Odakle im pare?


Prethodna uprava AIK-a je držala dobro banku, puna je kapitala, ili bar tako pokazuju knjige:) Kapiram da će ovaj sada to da izvlači lagano. Već je preko aik kupio Gorenjsku banku u Slo i Alpha banku
tadejus tadejus 09:22 03.08.2017

Re: После...

svarog

Nije EBRD komercijalna banka kao ovi. Mislim da oni ne primaju depozite. Imaju neki osnovački kapital (koji su dale države) i dalje pare za investiranje uzimaju ma fin. tržištu, emituju obveznice sa bednim kamatama i posle to plasiraju



naravno.. kakvi crni deponenti.. jesus..
svarog svarog 09:24 03.08.2017

Re: После...

Sine ta crnopgorska ekipa iz Vrbasa jase ovu zemlju vec preko 2 decenije, Bozovic, Vucelic, Kostic.. kad im pridodas ekipu sa severa Montenegra zapitas se kako je Srbija sve to izdrzala.


jbg to su prednosti plemenskog nad građanskim društvom
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:44 03.08.2017

Re: После...

naravno.. kakvi crni deponenti.. jesus..

А пратиш ли ове приче како је овај Мики Коле купио банку, да је завали, оно, дигне кредит сам код себе, па је стровали у пропаст? Јесте да су то његове паре што ће да пукне, али, ако мали Микица тако замишља, тако ће и да буде. А после му било мало, па купио још две банке, једну у Словенији, и њих ће да стровали.

Кучак црногорски, све ће он то да завали, знају ови овде на блогу, и Carnex, и цео MK Resort Копаоник, који је његов, и онај хотел Кемпински у Порторожу, и свих педесет предузећа из MK Groupe у Србији и Украјини.

Када се овакве будалетине овде оглашавају, није ни чудо да је Вучић председник. Он је таман председник за будале.
svarog svarog 10:06 03.08.2017

Re: После...

Он је таман председник за будале.


Eto, čega se pametan stidi budala se ponosi. AL dobro, svako pa i ti ima pravo da bude nevaspitani mazgov. Samo ima vas puno, baš puno
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:15 03.08.2017

Re: После...

Eto, čega se pametan stidi budala se ponosi. AL dobro, svako pa i ti ima pravo da bude nevaspitani mazgov.


Sine ta crnopgorska ekipa iz Vrbasa jase ovu zemlju vec preko 2 decenije, Bozovic, Vucelic, Kostic.. kad im pridodas ekipu sa severa Montenegra zapitas se kako je Srbija sve to izdrzala.


jbg to su prednosti plemenskog nad građanskim društvom


princi princi 10:29 03.08.2017

Re: После...

svarog
Он је таман председник за будале.


Eto, čega se pametan stidi budala se ponosi. AL dobro, svako pa i ti ima pravo da bude nevaspitani mazgov. Samo ima vas puno, baš puno

Svarog, pusti budale, navrzle se, hvala na razjašnjenju oko EBRD banke, nastavićemo komunikaciju negde drugde.
tadejus tadejus 11:38 03.08.2017

Re: После...

princi
nastavićemo komunikaciju negde drugde.


jel i loptu nosite?
Lionsgate Lionsgate 16:55 03.08.2017

Re: После...

jbg to su prednosti plemenskog nad građanskim društvom


Nemam ja nista protiv Crnogoraca u njihovoj zemlji, nemam nista ni protiv mojih drugova Plamenca, Vujovica, Ivanovica i svih ostalih Crnogoraca koji normalno rade i posteno zive u Srbiji.

Ali imam protiv Djilasa, Dapcevica, Kapicica, Milosevica, Bozovica, Djilasa , Vucelica, Beka, Kostica, Bojovica, Djuraskovica, Zecevica, Terzica, Karadzica, Bate Kan Kana, Arkana, Sarica, Bojovica , Sekulica, Brajovica i svih ostalih neimenovanih politicara, revolverasa i otimaca sa beogradskog/novosadskog asfalta a koji su poreklom odozdo i koji nas usrecuju evo celih 70+ godina. Ukratko, ni manje zemlje (Montenegro) ni vece nacionalne mafije (u Srbiji).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:55 03.08.2017

Re: После...

Ali imam protiv Djilasa, Dapcevica, Kapicica, Milosevica, Bozovica, Djilasa , Vucelica, Beka, Kostica, Bojovica, Djuraskovica, Zecevica, Terzica, Karadzica, Bate Kan Kana, Arkana, Sarica, Bojovica , Sekulica, Brajovica i svih ostalih neimenovanih politicara, revolverasa i otimaca sa beogradskog/novosadskog asfalta a koji su poreklom odozdo i koji nas usrecuju evo celih 70+ godina. Ukratko, ni manje zemlje (Montenegro) ni vece nacionalne mafije (u Srbiji).

Ех, а све би било у реду да си постао директoр лифтова.
За цео Београд, наравно!
Lionsgate Lionsgate 18:28 03.08.2017

Re: После...

Ех, а све би било у реду да си постао директир лифтова.
За цео Београд, наравно!


Nikad nije bilo u redu tu nista, sem za likove tvog formata, svercere i kaficare.
Pazi kad si omanuo oblast kom se bavim, kaficar. Zavrsio sam skolu na kojoj si ti propao na prvoj godini, vec posle prvog semestra. Jbg, zato i ne znas sta se tamo izucava.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:16 04.08.2017

Re: После...

Lionsgate
Ех, а све би било у реду да си постао директир лифтова.
За цео Београд, наравно!


Nikad nije bilo u redu tu nista, sem za likove tvog formata, svercere i kaficare.
Pazi kad si omanuo oblast kom se bavim, kaficar. Zavrsio sam skolu na kojoj si ti propao na prvoj godini, vec posle prvog semestra. Jbg, zato i ne znas sta se tamo izucava.


Ne daj se iznerviravati (nove reči izmišljamo u vidu zanata ) od ovog zabavnog lika (da ga nema...ma, u stvari, odavno su ga izmislili u brojnim romanima i filmovima kao potuljeno negativnog lika koji decenijama leči komplekse iz mladih dana ☻) kojem je izgleda jedini cilj u životu bio da postane Štićenik (Ljubiša Samardžić, 1966) - pa ni to nije znao kako treba ;>

"Out of Time", #1 UK Singles Chart in 1966

G.Cross G.Cross 17:48 01.08.2017

Ne Ume ili nece da ume?

Međutim, da jedna aviokompanija ne ume da sačini ispravan finansijski izveštaj tj. da dostavi ko zna šta umesto godišnjeg izveštaja o poslovanju deluje zaista previše.


A sta je to u izvestaju pogresno? Pise li to u originalnom tekstu?

90% godisnjeg izvestaja su brojevi.

Sad da li su pogresni na strani prihoda ili rashoda ?
Ili pokazuje vise profita da se busaju u grudi ili manje profita da plate manje poreza.

Pa neko je valjda oditovao taj izvestaj?

Ako su brojevi tacni, sta je onda pogresno?

Stilske figure?


niccolo niccolo 20:13 01.08.2017

Re: Ne Ume ili nece da ume?

Pise li to u originalnom tekstu?

Ne, ne zna se šta je tačno problem tj. samo APR to trenutno zna (i valjda AS).
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:22 02.08.2017

Re: Ne Ume ili nece da ume?

A sta je to u izvestaju pogresno? Pise li to u originalnom tekstu?

90% godisnjeg izvestaja su brojevi.



90% izveštaja je tekst Napomena. Koji je obavezan po zakonu.

(6) Napomene uz finansijske izveštaje, koje sadrže opise ili raščlanjavanja stavki obelodanjenih u izveštajima iz podtač. (1)-(5) ove tačke, primenjene računovodstvene politike, kao i informacije o stavkama koje se nisu kvalifikovale za priznavanje u ovim izveštajima, a značajne su za ocenu finansijskog položaja i uspešnosti poslovanja pravnog lica, kao i ostale informacije u skladu sa zahtevima MSFI;

i koji ima svoju formu, tj. niz tačaka koje moraju da se "Objasne". Ne samo cifre, nego da se da objašnjenje i poslovanja - tržišni rizici, načini prihodovanja i finansijskih odluka, dugovanja i potraživanja, naplate, ma...evo ti pa pogledaj kako izgleda FORMALNO ispravan godišnji izveštaj ili nemoj, ali ovako seiriš napamet.

https://www.imlek.rs/sites/default/files/dokumenti/izvestaj/sr/pojedinacnigodisnjiizvestaj2013adimlek.pdf

APR je samo konstatovao da je ono što je Air Buć dostavio FORMALNO manjkavo.

To može biti jer Napomene nisu ili uopšte dostavljene ili da su napisane na pola strane (umesto na dvadesetak i kusur koliko treba),

Možda to znači da neki papir sa brojkama (BU, BS, Gotovina, Promene na kapitalu i sl.) koji imaju propisani obrazac nije popunjen na tom obrascu - što je teško za poverovati, ali ko zna, možda su na mesto kjigovođa zaposlili višak mehaničara ;>

Naravno može biti da je sve dostavljeno kako treba, ali da ili brojke nisu usklađene - zbirovi se ne slažu, pozicije pogrešne, ma štagod, ili da su objašnjenja u Napomenama u neskladu sa brojkama iz obrazaca - ali to po meni nije FORMALNI nedostatak, ali ajde de ;>

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:36 02.08.2017

Re: Ne Ume ili nece da ume?

evo ti pa pogledaj kako izgleda FORMALNO ispravan godišnji izveštaj ili nemoj, ali ovako seiriš napamet.

https://www.imlek.rs/sites/default/files/dokumenti/izvestaj/sr/pojedinacnigodisnjiizvestaj2013adimlek.pdf


Ili evo JATov izveštaj od pre 10 godina - cifre su od str.1 do 13, a od 14 do 53 su Napomene

https://www.airserbia.com/Data/Files/FinancialReports/jat_airways_fi_izvestaj_revizora_2006.pdf
aureus aureus 18:54 01.08.2017

Kakav li je izvještaj Fijata...

Zadnji broj NIN-a se fokusirao na "Fiat automobili Srbija".

Mene glava zaboljela.
niccolo niccolo 20:13 01.08.2017

Re: Kakav li je izvještaj Fijata...

Ima na sajtu?
aureus aureus 20:40 01.08.2017

Re: Kakav li je izvještaj Fijata...

niccolo
Ima na sajtu?

Moraš biti pretplaćen da bi čitao NIN-ove članke, ja sam ovaj o Fijatu pročitao u štampanom izdanju.



Ima dosta stvari u njemu. Recimo, država je vlasnik trećine kompanije, a odrekla se profita.
S druge strane, ona plaća doprinose na plate zaposlenih (tj. Fiat, ali mu država taj iznos refundira) što možda objašnjava zašto se premijerki digla kosa na glavi zbog zahtjeva radnika za većim platama.
S treće strane, plate zaposlenih su nekih 30 miliona evra ili manje, a bar tolike su subvencije.
niccolo niccolo 20:53 01.08.2017

Re: Kakav li je izvještaj Fijata...

Moraš biti pretplaćen da bi čitao NIN-ove članke

E bre kakav je ovo svet, ništa džabe ne možeš da dobiješ

Ima dosta stvari u njemu

A opet Srbi najviše vole kada im političar obezbeđuje radna mesta. Pa da političar zna da obezbedi radna mesta, pravio bi milione na mestu nekakvog uber-mega-giga-CEOa, a ne bi bio političar...
Lionsgate Lionsgate 21:53 01.08.2017

Re: Kakav li je izvještaj Fijata...

Pa da političar zna da obezbedi radna mesta, pravio bi milione na mestu nekakvog uber-mega-giga-CEOa, a ne bi bio političar...


Gledao sam intervju sa Rajkom Grlicem, pita ga voditelj da li ce posle svih njegovih angazmana da se ipak aktivira u nekoj stranci a Rajko sasvim smireno kaze "Sta cu ja tamo, mislim da ja ipak dobro radim svoj posao".
niccolo niccolo 21:58 01.08.2017

Re: Kakav li je izvještaj Fijata...

"Sta cu ja tamo, mislim da ja ipak dobro radim svoj posao".

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana