Kućni ljubimci| Ljubav| Obaveštenja| Religija| Sex

የውስጥ ውይይት

krkar RSS / 02.08.2017. u 06:52

xray-constipated.png

На овом месту у срцу Србије, на Косову Пољу, пре шест векова, пре пуних 600 година догодила се једна од највећих битака онога доба. Као и све велике догађаје и тај прате многа питања и тајне, он је предмет непрекидног научног истраживања и обичне народне радозналости. Стицајем друштвених околности овај велики шестстогодишњи јубилеј Косовске битке догодио се у години у којој је Србија, после много година, после много деценија, повратила свој државни, национални и духовни интегритет. Није нам, према томе данас, тешко да одговоримо на оно старо питање: са чим ћемо пред Милоша. Игром историје и живота изгледа као да је Србија баш ове 1989. године повратила своју државу и своје достојанство да би тако прославила историјски догађај из далеке прошлости који је имао велики историјски и симболички значај за њену будућност.

...

Неслога српских политичара уназађивала је Србију, а њихова инфериорност понижавала је Србију. Нема зато у Србији погоднијег места од поља Косова да се то каже. И нема зато у Србији погоднијег места, од поља Косова, да се каже да ће слога у Србији омогућити просперитет и српском народу и Србији и сваком њеном грађанину, без обзира на националну или верску припадност.

...

Зато је оптимизам који је данас у приличној мери присутан у Србији у погледу будућих дана, реалан утолико што се заснива на слободи која омогућава свим људима да изразе своје позитивне, стваралачке, хумане способности за унапређење друштвеног и сопственог живота.

...

Зато данас изгледа не само неправедно већ и неисторијски и сасвим апсурдно разговарати о припадности Србије Европи. Она је у њој непрекидно, данас као и пре. Разуме се, на свој начин. Али такав који је у историјском смислу није никад лишио достојанства. У том духу ми данас настојимо да градимо друштво – богато и демократско. И да тако допринесемо просперитету своје лепе, и у овом тренутку неправедно напаћене земље. Али и да тако допринесемо напорима свих прогресивних људи нашег доба, које они чине за један нови, лепши свет.

slobodan-milosevic-gazimestan.jpg?w=470 

552072_519656131383980_247600388_n-e1360492752580.jpg 

 

 

170719-nemstova-Serbia-trump-tease_nnfnqw
Vojislav-Seselj-protest-1-1_620x0.jpg

RI_popgraph%202016.bmp KV_popgraph%202016.bmp











titic_vucic.jpg



Komentari (401)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:15 02.08.2017

:))))))))))))))

Косово је Србија
било по уставу СФРЈ.
Више није, него нама суседна држава.
Када је та пукотина раздвајања настала?
Па одмах по његовом припајању, и никад није залечена.
У једној становништвом и политиком руралној земљи огромне разлике, од економских преко цивилизацијских до грађанских, нарушавале су њену политичку структуру.
Као што је Југославија могла опстати да је број Југослевена у њој нарастао на пресудних 25-30% по свим републикама, тако је и Косово могло бити део Србија да се значајан део његових грађана осећао као грађанима Србије.
А никад није.

Срећна држав Косову, што пре, и са српске стране.
emsiemsi emsiemsi 16:09 02.08.2017

Re: :))))))))))))))

Predrag Brajovic
Косово је Србија
било по уставу СФРЈ.
Више није, него нама суседна држава.
Када је та пукотина раздвајања настала?
Па одмах по његовом припајању, и никад није залечена.
У једној становништвом и политиком руралној земљи огромне разлике, од економских преко цивилизацијских до грађанских, нарушавале су њену политичку структуру.
Као што је Југославија могла опстати да је број Југослевена у њој нарастао на пресудних 25-30% по свим републикама, тако је и Косово могло бити део Србија да се значајан део његових грађана осећао као грађанима Србије.
А никад није.

Срећна држав Косову, што пре, и са српске стране.

Грађанима Косова не желим лоше.
Но, не желим им ни најбоље - јер како желети најбоље онима који су протерали мој народ. И не само протерали. Верујем и да би побили (још више) да су могли.
Косово је Србија --- што би рекао Милорад Чавић, а ја свесрдно подржао.
krkar krkar 13:38 03.08.2017

Re: :))))))))))))))

E da mi je da ynam kojih 8 je moglo OVO da preporuči?!
anonymous anonymous 07:18 02.08.2017

Пецарош ...

...је можда бољи термин од ....риболовац.

Онај који пеца....

Да ли је то онај на последњој фотографији ?

И ко је заправо он ?

И шта или кога .....пеца ?

Успут

Можда је лик - Ђуро Шушњић ?
JJ Beba JJ Beba 13:58 02.08.2017

Re: Пецарош ...

Можда је лик - Ђуро Шушњић ?


Ribari ljudskih duša

Divni Djuro

uspela sam da sakupm sve što je objavio
princi princi 13:59 02.08.2017

Re: Пецарош ...

JJ Beba
Можда је лик - Ђуро Шушњић ?


Ribari ljudskih duša

Divni Djuro

uspela sam da sakupm sve što je objavio

Znaš Jelenu? Šta je s njom, gde je?
JJ Beba JJ Beba 14:01 02.08.2017

Re: Пецарош ...

princi
JJ Beba
Можда је лик - Ђуро Шушњић ?


Ribari ljudskih duša

Divni Djuro

uspela sam da sakupm sve što je objavio

Znaš Jelenu? Šta je s njom, gde je?

ne

ne znam tačno na koju misliš. znam više jelena
princi princi 14:34 03.08.2017

Re: Пецарош ...

ne znam tačno na koju misliš. znam više jelena

Đurinu ćerku, Jelenu Šušnjić (ne znam kako je udato i da li je menjala ili dodavala prezime/na).
opetnaistommestu opetnaistommestu 07:19 02.08.2017

...

Bilo je dovoljno prikazati samo starosne piramide...
krkar krkar 07:21 02.08.2017

Re: ...

Bilo je dovoljno prikazati samo starosne piramide...


Tačno. Ostalo je puškica za gluplje i patriotskije
alselone alselone 07:48 02.08.2017

Re: ...

Bilo je dovoljno prikazati samo starosne piramide...


Ma da. Fantastican uspeh jedne plemenske zajednice.



Da smo bili pametni mi bismo njima bacali Sony Play Station i Cosmopolitan umesto bombi, tako bi ih lakse pobedili.
krkar krkar 07:50 02.08.2017

Re: ...

Da smo bili pametni mi bismo njima bacali Sony Play Station i Cosmopolitan umesto bombi, tako bi ih lakse pobedili.


Da je baba imala trolu. A nije, imala je samo hladnjače.

Nego opet si ti loše primenio inženjerski pristup. Pogrešnu piramidu gledaš.
alselone alselone 07:52 02.08.2017

Re: ...

Pogrešnu piramidu gledaš.


Nasa je u kurcu, znam. Ali kao i kod vecine zapadnih zemalja...
alselone alselone 07:59 02.08.2017

Re: ...

Gledam ove piramide, pa razmisljam. Na Kosovu postoji nesrazmerno veci broj decaka od devojcica. Je l' moguce da oni bas u tolikoj meri rade ciljane abortuse?
stopalo stopalo 09:06 02.08.2017

Re: ...

Bilo je dovoljno prikazati samo starosne piramide...


ne razumem zasto je bilo dovoljno prikazati samo piramide?

sta se vidi iz tih piramida? da su albanci (posto su sve ostale manjine zanemarljive) mladji, natalitet veci, pa im je potreban prostor za sirenje?

a da je stanovnistvo srbije (posto tu ipak manjine postoje) starije pa je red da pored brda ustupi i doline? recimo presevsku, a posle srbije, moze i vardarsku?

koja je to filozofija? carske nemacke?

i drugo pitanje za domacina. sta fotografija predstavlja?

kosovo je kancer srbije, pa treba da se odstrani?

milisav68 milisav68 10:00 02.08.2017

Re: ...

alselone
Bilo je dovoljno prikazati samo starosne piramide...


Ma da. Fantastican uspeh jedne plemenske zajednice.

A ima ih između 10 i 160.

EU im nije priznala nijedan popis do sada.

Druga stvar, kad pogledaš tabelu, rast nataliteta (do pre pomenutih 30, odnosno 25 godina) je bio veliki, dok smo ih mi (YU) izdržavali, od kako treba sami da se brinu o sebi, to im slabije ide.
alselone alselone 10:02 02.08.2017

Re: ...

Druga stvar, kad pogledaš tabelu, rast nataliteta (do pre pomenutih 30, odnosno 25 godina) je bio veliki, dok smo ih mi (YU) izdržavali, od kako treba sami da se brinu o sebi, to im slabije ide.


Da, svakako i to (dobro primeceno).

A i verovatno su Amerikanci doneli Sony i Cosmo, pa ih malo emancipovali kako postoje i druge stvari u zivotu.
milisav68 milisav68 10:15 02.08.2017

Re: ...

alselone
A i verovatno su Amerikanci doneli Sony i Cosmo, pa ih malo emancipovali kako postoje i druge stvari u zivotu.

Ima i toga sigurno.

U međuvremenu je stigao i internet.
alselone alselone 10:19 02.08.2017

Re: ...

U međuvremenu je stigao i internet.


A stiglo i rasocarenje. Verovatno su siroti mislili "samo da se Srba resimo, ima da krene med i mleko". Kad ono - medjutim.
martin_krpan martin_krpan 10:23 02.08.2017

Re: ...

mi (YU) izdržavali



Koji "mi" "boktejebo"? Prosjek YU-GDP-ja Srbije - uključujući Vojvodinu i Beograd kao glavni i najveći grad nikad nije prešao 100%. Slovenija je imala 200-240%. Beograd sam je imao 120-140%. Vojvodina je imala 110-120%. Sve osim Beograda i Vojvodine je bilo nivo Kosova i Makedonije.

Briši "MI" jer i ti i tvoji roditelji ste živjeli od redistribucije fiskalnih sredstava od Slovenije i Hrvatske.
narcis narcis 10:25 02.08.2017

Re: ...

alselone
U međuvremenu je stigao i internet.


A stiglo i rasocarenje. Verovatno su siroti mislili "samo da se Srba resimo, ima da krene med i mleko". Kad ono - medjutim.

ili samo da skinemo komuniste u sorabiji pa će procvetamo i popravdimo se kad dovedemo ljotićevce..
alselone alselone 10:27 02.08.2017

Re: ...

ili samo da skinemo komuniste u sorabiji i pa će procvetamo i poravdimo se kad dovedemo ljotićevce..


Pa da. Bili komunisti, pa bio 5. oktobar... Svaki put se ponadali. A ono - hm... kako bih rekao "sve gore" i "isti kurac" u isto vreme?
milisav68 milisav68 10:29 02.08.2017

Re: ...

alselone
A stiglo i rasocarenje. Verovatno su siroti mislili "samo da se Srba resimo, ima da krene med i mleko". Kad ono - medjutim.

Odraslo se, mora da se šljaka.
narcis narcis 10:29 02.08.2017

Re: ...

alselone
ili samo da skinemo komuniste u sorabiji i pa će procvetamo i poravdimo se kad dovedemo ljotićevce..


Pa da. Bili komunisti, pa bio 5. oktobar... Svaki put se ponadali. A ono - hm... kako bih rekao "sve gore" i "isti kurac" u isto vreme?

sad , kad odemo na mars biće nam najbolje, samo da amerikanci naprave tu raketlu, pajitju radi nešto nemo se samo skitaš po roki maunte.
milisav68 milisav68 10:31 02.08.2017

Re: ...

martin_krpan
Briši "MI" jer i ti i tvoji roditelji ste živjeli od redistribucije fiskalnih sredstava od Slovenije i Hrvatske.

Ne lupaj, nađi statističke podatke kako se redistribuirao novac iz savezne kase.
hotchkiss hotchkiss 11:37 02.08.2017

Re: ...

martin_krpan
mi (YU) izdržavali



Koji "mi" "boktejebo"? Prosjek YU-GDP-ja Srbije - uključujući Vojvodinu i Beograd kao glavni i najveći grad nikad nije prešao 100%. Slovenija je imala 200-240%. Beograd sam je imao 120-140%. Vojvodina je imala 110-120%. Sve osim Beograda i Vojvodine je bilo nivo Kosova i Makedonije.

Briši "MI" jer i ti i tvoji roditelji ste živjeli od redistribucije fiskalnih sredstava od Slovenije i Hrvatske.



Neki podatak i izvor? Recimo Zakon o finansiranju federacije? SFRJ je valjda bila jedina zemlja gde najveći izvor prihoda države: porez na promet koji je bio federalni porez nije administrirala federacija već republike, pa su kao deo republičkih doprinosa uplaćivali u savezni budžet (tj. njegovih 50%.)
mariopan mariopan 11:48 02.08.2017

Re: ...

martin_krpan
mi (YU) izdržavali



Koji "mi" "boktejebo"? Prosjek YU-GDP-ja Srbije - uključujući Vojvodinu i Beograd kao glavni i najveći grad nikad nije prešao 100%. Slovenija je imala 200-240%. Beograd sam je imao 120-140%. Vojvodina je imala 110-120%. Sve osim Beograda i Vojvodine je bilo nivo Kosova i Makedonije.

Briši "MI" jer i ti i tvoji roditelji ste živjeli od redistribucije fiskalnih sredstava od Slovenije i Hrvatske.

http://www.newsweek.rs/srbija/80755-cia-dokumenta-otkrivaju-kako-je-tito-prebacio-70-fabrika-iz-srbije-u-sloveniju-i-hrvatsku.html

edit

Šta misliš da li je ovo moglo da utiče na nejednak razvoj pokrajina i republika u SFRJ?

martin_krpan martin_krpan 11:55 02.08.2017

Re: ...

hotchkiss
martin_krpan
mi (YU) izdržavali



Koji "mi" "boktejebo"? Prosjek YU-GDP-ja Srbije - uključujući Vojvodinu i Beograd kao glavni i najveći grad nikad nije prešao 100%. Slovenija je imala 200-240%. Beograd sam je imao 120-140%. Vojvodina je imala 110-120%. Sve osim Beograda i Vojvodine je bilo nivo Kosova i Makedonije.

Briši "MI" jer i ti i tvoji roditelji ste živjeli od redistribucije fiskalnih sredstava od Slovenije i Hrvatske.



Neki podatak i izvor? Recimo Zakon o finansiranju federacije? SFRJ je valjda bila jedina zemlja gde najveći izvor prihoda države: porez na promet koji je bio federalni porez nije administrirala federacija već republike, pa su kao deo republičkih doprinosa uplaćivali u savezni budžet (tj. njegovih 50%.)


Gligorov, Vladimir, 2004: Socialism and the Disintegration of SFR Yugoslavia, u: Mrak, Mojmir/Rojec, Matija/Carlos Silva-Jáuregui (ur.), Slovenia: From Yugoslavia to the European Union, The World Bank, Washington, S. 15-31.


hotchkiss hotchkiss 12:16 02.08.2017

Re: ...

martin_krpan
hotchkiss
martin_krpan
mi (YU) izdržavali



Koji "mi" "boktejebo"? Prosjek YU-GDP-ja Srbije - uključujući Vojvodinu i Beograd kao glavni i najveći grad nikad nije prešao 100%. Slovenija je imala 200-240%. Beograd sam je imao 120-140%. Vojvodina je imala 110-120%. Sve osim Beograda i Vojvodine je bilo nivo Kosova i Makedonije.

Briši "MI" jer i ti i tvoji roditelji ste živjeli od redistribucije fiskalnih sredstava od Slovenije i Hrvatske.



Neki podatak i izvor? Recimo Zakon o finansiranju federacije? SFRJ je valjda bila jedina zemlja gde najveći izvor prihoda države: porez na promet koji je bio federalni porez nije administrirala federacija već republike, pa su kao deo republičkih doprinosa uplaćivali u savezni budžet (tj. njegovih 50%.)


Gligorov, Vladimir, 2004: Socialism and the Disintegration of SFR Yugoslavia, u: Mrak, Mojmir/Rojec, Matija/Carlos Silva-Jáuregui (ur.), Slovenia: From Yugoslavia to the European Union, The World Bank, Washington, S. 15-31.





Niti jednog jednog podatka o redistribuciji fiskalnih sredstava Slovenije i Hrvatske na osnovu kojeg je živeo ostatak SFRJ. Kako je ta redistribucija išla, kojim mehanizmom? Kako je administrirana? Koji su redistribuirani iznosi?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:49 02.08.2017

Re: ...

kosovo je kancer srbije, pa treba da se odstrani?

krki obično dramatično kaki, nemoj da se uzbuđuješ, samo mu dodaj papir da se ne umaže.
krkar krkar 13:41 03.08.2017

Re: ...

.
krkar krkar 13:44 03.08.2017

Re: ...

krki obično dramatično kaki, nemoj da se uzbuđuješ, samo mu dodaj papir da se ne umaže.


Samo ti pevaj, ništa nije dramatično. Bole te pička, ti si umetnica i imaš vizije pa o konkretnim stvarima imaš pravo da sereš bez ikakve odgovornosti.
krkar krkar 13:46 03.08.2017

Zapadna Afrika?

Ali kao i kod vecine zapadnih zemalja...


Zapadnih? Po čemu je to Srbija zapadna zemlja???

Jeste nekad Rumunima i Bugarima bila Zapad ali nije odavno ni to.
krkar krkar 13:48 03.08.2017

Re: ...

i drugo pitanje za domacina. sta fotografija predstavlja?

kosovo je kancer srbije, pa treba da se odstrani?


Molim nekog lekara da rastumači dijagnozu sa snimka.
alselone alselone 13:48 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Zapadnih? Po čemu je to Srbija zapadna zemlja???


Pa u odnosu na plemenske zajednice jeste zapad. Mozda nije finansijski ali Srbija pripada zapadnoj civilizaciji. Ne pripada azijskoj.
krkar krkar 13:51 03.08.2017

Granaplije

EU im nije priznala nijedan popis do sada.


Izvor: Pera zidar ispred tvoje seoske prodavnice, baš neki dan otkrio vam tajnu.


Druga stvar, kad pogledaš tabelu, rast nataliteta (do pre pomenutih 30, odnosno 25 godina) je bio veliki, dok smo ih mi (YU) izdržavali, od kako treba sami da se brinu o sebi, to im slabije ide.


A ovo je već konsenzus granapskih stručnjaka: Šiptari se manje kote jer Srbi više ne plaćaju.

Možda i izumru tako bez srbijanske kinte?
princi princi 13:54 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
Ali kao i kod vecine zapadnih zemalja...


Zapadnih? Po čemu je to Srbija zapadna zemlja???

Jeste nekad Rumunima i Bugarima bila Zapad ali nije odavno ni to.

Živila Rvacka!!!
alselone alselone 13:55 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Živila Rvacka!!!


Ma zajebava Krkar. Ako bismo realno pogledali, sve republike bivse SFRJ su zapad, civilizacijski, osim Kosova i djelomicno Crne Gore. Pa jebote tamo jos uvek krvna osveta postoji. To je civilizacijski srednji vek.
krkar krkar 13:57 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

ali Srbija pripada zapadnoj civilizaciji.


To je veliko pitanje. Srbija nije prošla kroz kulturnu i društvenu evoluciju Zapada. Samo je u jednom trenutku iz društvenog i istorijskog limba preuzela neke forme upravljanja koje su se razvile u zapadnoevropskom društvu ali ne i principe na kojima su te forme zasnovane. Upravo to je suštinski problem Srbije. Baš kao i Rusije gde je još izraženiji i potpuno neizlečiv: Rusija je azijska zemlja.

A Srbija je jedna amorfna istočnoevropska tvorevina koja bi možda uz dorta truda i vremena, sistematskim radom svojih elita, možda i mogla da prevaziđe taj nedostatak kontinuiteta i preumi u zapadni cercle ali za to je prvo neophodna katarza a onda društveni konsenzus. Koji je, naravno, nemoguć uz ovakvu anticivilizacijsku NVO SPC i uz sve lizače ruskih guzica.
princi princi 14:00 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
ali Srbija pripada zapadnoj civilizaciji.


To je veliko pitanje. Srbija nije prošla kroz kulturnu i društvenu evoluciju Zapada. Samo je u jednom trenutku iz društvenog i istorijskog limba preuzela neke forme upravljanja koje su se razvile u zapadnoevropskom društvu ali ne i principe na kojima su te forme zasnovane. Upravo to je suštinski problem Srbije. Baš kao i Rusije gde je još izraženiji i potpuno neizlečiv: Rusija je azijska zemlja.

A Srbija je jedna amorfna istočnoevropska tvorevina koja bi možda uz dorta truda i vremena, sistematskim radom svojih elita, možda i mogla da prevaziđe taj nedostatak kontinuiteta i preumi u zapadni cercle ali za to je prvo neophodna katarza a onda društveni konsenzus. Koji je, naravno, nemoguć uz ovakvu anticivilizacijsku NVO SPC i uz sve lizače ruskih guzica.

Daj, bre, Krkar, ostavi se ovih ispraznih lupetanja, valjda si pametniji od onih terazijskih Crnogoraca koji čitav dan mrsomude ispred "Moskve".
krkar krkar 14:02 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Ako bismo realno pogledali, sve republike bivse SFRJ su zapad, civilizacijski, osim Kosova i djelomicno Crne Gore.


Varaš se, prijatelju. Jedini Srbi koji su ikada bili Zapad su bili oni iz Austrougarske i Austro-Ugarske. Oko kojih se NVO SPC vrlo trudila, da ih vrati u istočnjačko mračnjaštvo i što više ih sputa.

Srbistan ne počiva na zasadima zapadnoevropske civilizacije. Sve zapadno je samo ulje na vodi. Mutnoj vodi pravoslavnoga Istoka gde se sve despotije uvek slizavaju u interesu beskrupuloznog vladanja. Gde nikad nije bilo nikakve Magna Charte ni Univerzalne deklaracije.

Baš zato su Srbi ubijali svakog ko je iskreno i potpuno hteo da ih privede Zapadu, od Obrenovićâ do Đinđića.
krkar krkar 14:04 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Daj, bre, Krkar, ostavi se ovih ispraznih lupetanja, valjda si pametniji od onih terazijskih Crnogoraca koji čitav dan mrsomude ispred "Moskve".


Daj, bre, Wu, ostavi se prosuđivanja o stvarima o kojima nemaš pojma. Bar bi ti morao biti malo pametniji od kojekakvih dijasporlija koji povazdan mantraju interntske mudrosti.
princi princi 14:04 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
Ako bismo realno pogledali, sve republike bivse SFRJ su zapad, civilizacijski, osim Kosova i djelomicno Crne Gore.


Varaš se, prijatelju. Jedini Srbi koji su ikada bili Zapad su bili oni iz Austrougarske i Austro-Ugarske. Oko kojih se NVO SPC vrlo trudila, da ih vrati u istočnjačko mračnjaštvo i što više ih sputa.

Srbistan ne počiva na zasadima zapadnoevropske civilizacije. Sve zapadno je samo ulje na vodi. Mutnoj vodi pravoslavnoga Istoka gde se sve despotije uvek slizavaju u interesu beskrupuloznog vladanja. Gde nikad nije bilo nikakve Magna Charte no Univerzalne deklaracije.

Baš zato su Srbi ubijali svakog ko je iskreno i potpuno hteo da ih privede Zapadu, od Obrenovićâ do Đinđića.


To mi reci!!!


princi princi 14:05 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
Daj, bre, Krkar, ostavi se ovih ispraznih lupetanja, valjda si pametniji od onih terazijskih Crnogoraca koji čitav dan mrsomude ispred "Moskve".


Daj, bre, Wu, ostavi se prosuđivanja o stvarima o kojima nemaš pojma. Bar bi ti morao biti malo pametniji od kojekakvih dijasporlija koji povazdan mantraju interntske mudrosti.

Druže, kad bi ti samo znao koji si ti predmet mog obožavanja.
martin_krpan martin_krpan 14:47 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
ali Srbija pripada zapadnoj civilizaciji.


To je veliko pitanje. Srbija nije prošla kroz kulturnu i društvenu evoluciju Zapada. Samo je u jednom trenutku iz društvenog i istorijskog limba preuzela neke forme upravljanja koje su se razvile u zapadnoevropskom društvu ali ne i principe na kojima su te forme zasnovane. Upravo to je suštinski problem Srbije. Baš kao i Rusije gde je još izraženiji i potpuno neizlečiv: Rusija je azijska zemlja.

A Srbija je jedna amorfna istočnoevropska tvorevina koja bi možda uz dorta truda i vremena, sistematskim radom svojih elita, možda i mogla da prevaziđe taj nedostatak kontinuiteta i preumi u zapadni cercle ali za to je prvo neophodna katarza a onda društveni konsenzus. Koji je, naravno, nemoguć uz ovakvu anticivilizacijsku NVO SPC i uz sve lizače ruskih guzica.


Naravno. Hegel o Srbima u Folozofiji povesti:

U Moldaviji, Vlaškoj i severnoj Grčkoj su Bugari, Srbi i Albanci isto azijskog porekla, pod udarima i protivudarima naroda ostali su ovde kao slomljeni varvarski ostaci. Ovi narodi su doduše stvorili kraljevstva i prošli srčane borbe s različitim narodima; katkada su kao prethodnice, kao posrednik stupali u borbu hrišćanske Evrope i nehrišćanske Azije, Poljaci su čak oslobodili opsednuti Beč od Turaka, a jedan deo Slovena bio je pridobijen za zapadni um. Uprkos tome, cela ta masa ostaje isključena iz naših razmatranja, jer do sada nije nastupila kao samostalan momenat u nizu oblika uma u svetu. Da li će se to dogoditi u budućnosti, to se nas ovde ne tiče, pošto u povesti imamo posla sa prošlošću.

Na žalost to je dijagnoza. Grupa koja je ostala nepridobijena za etiku i estetiku razuma. Ima sjajnih pojedinaca, većih "evropljana" od mnogih "velikih" evropljana, ali kao grupa Srbi su zadržali taj jedan mračni kolektivistički duh. Na tome su se slomili svi srpski prosvjetitelji. Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.


krkar krkar 14:56 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Ima sjajnih pojedinaca, većih "evropljana" od mnogih "velikih" evropljana, ali kao grupa Srbi su zadržali taj jedan mračni kolektivistički duh. Na tome su se slomili svi srpski prosvjetitelji. Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.


Vrlo precizno.

princi princi 14:57 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.

Pa dobro, Hegel jeste imao izrazito rasističku viziju sveta, on je mislio da će Prusi formirati svetsku vladu i praktično urediti čitav svet (tj Evropu) po svom obličju. Ne kažem da nije bio u pravu (posebno iz perspektive današnje EU i sveopšte spremnosti da se poda Nemcima) ali svi smo videli u kakve ćorsokake su taj isti svet odvele takve ideje, pogotovu uz nemačku sklonost ka preranoj ejakulaciji.
krkar krkar 15:05 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

pogotovu uz nemačku sklonost ka preranoj ejakulaciji.




Mada, nije neprecizno. Iako bih rekao da su sad sazreli i tačno znaju kada i gde da svrše.
martin_krpan martin_krpan 15:37 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

princi
Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.

Pa dobro, Hegel jeste imao izrazito rasističku viziju sveta, on je mislio da će Prusi formirati svetsku vladu i praktično urediti čitav svet (tj Evropu) po svom obličju. Ne kažem da nije bio u pravu (posebno iz perspektive današnje EU i sveopšte spremnosti da se poda Nemcima) ali svi smo videli u kakve ćorsokake su taj isti svet odvele takve ideje, pogotovu uz nemačku sklonost ka preranoj ejakulaciji.


O tome se baš radi. Srbi su kroz prosvetiteljsku istoriju ostali uvrijeđeni što je ta ideja Srbe u potpunosti zaobišla, a do dan danas nisu shvatili da se ka prosvjetiteljstvu mora ići a da neće prosvjetiteljstvo doći i Srbe kvazi negdje povesti, pokazati put. To je kolektivistički stari, varvarski zaostao refleks, neokrnjen do dan danas. Tu se u glavama zacementirala ta kompleksaška "mi-oni" dihotomija. Tada je u srpskim intelektualnim krugovima i nastala salva kvazi pogrdnih naziva za "zapadnjake": Latini, varalice, prevaranti, ćifuti (ćifuti su bili u stvari Jevreji). Ono, kad nas nisu prihvatili ko im jebe mater. Daj meni daj njima i pusti onu našu. A Njemački idealizam je nemilosrdan. On ne ostavlja demokratski izbor. Ili prihvataš Aufklärung i radiš i reformišeš ili ostaješ Orient.

A suva suština je ta što Srbi nisu slomili stari duh u sebi i prihvatili razum kao univezralnu/krajnju instancu prosuđivanja (Vernunft als universelle Urteilsinstanz). Ta saznajna/spoznajna instanca je ostala negdje drugdje, u nekoj "duši" u nekoj metafizičkoj kategoriji. To se sada nakon ca. 250 godina ogleda u: Zakonima, sudovima, putevima, školama, gradskom prevozu, medicini, nauci, ne razriješenim imovinskim odnosima,... Totalno neovisno o činjenicama da su "prosvjetljeni" Njemci bacali djecu u gasne komore a da se ceste u Maleziji mogu lizati jezikom.
emsiemsi emsiemsi 15:41 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
Ako bismo realno pogledali, sve republike bivse SFRJ su zapad, civilizacijski, osim Kosova i djelomicno Crne Gore.


Varaš se, prijatelju. Jedini Srbi koji su ikada bili Zapad su bili oni iz Austrougarske i Austro-Ugarske. Oko kojih se NVO SPC vrlo trudila, da ih vrati u istočnjačko mračnjaštvo i što više ih sputa.

Srbistan ne počiva na zasadima zapadnoevropske civilizacije. Sve zapadno je samo ulje na vodi. Mutnoj vodi pravoslavnoga Istoka gde se sve despotije uvek slizavaju u interesu beskrupuloznog vladanja. Gde nikad nije bilo nikakve Magna Charte ni Univerzalne deklaracije.

Baš zato su Srbi ubijali svakog ko je iskreno i potpuno hteo da ih privede Zapadu, od Obrenovićâ do Đinđića.

Каква булажњења !
Страшно !
Не треба се чудити да Срби нису достигли 'достигнућа' Аушвица или Јасеновца.
Срби то никада неће бити у стању - за то је потребна другачија цивилизација.
Е, да - није лако бити Србин!
Јер - свако говно 'запишава у запетке'. Но - претећемо као и сваки пута до сада.
hotchkiss hotchkiss 15:55 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

martin_krpan
krkar
ali Srbija pripada zapadnoj civilizaciji.


To je veliko pitanje. Srbija nije prošla kroz kulturnu i društvenu evoluciju Zapada. Samo je u jednom trenutku iz društvenog i istorijskog limba preuzela neke forme upravljanja koje su se razvile u zapadnoevropskom društvu ali ne i principe na kojima su te forme zasnovane. Upravo to je suštinski problem Srbije. Baš kao i Rusije gde je još izraženiji i potpuno neizlečiv: Rusija je azijska zemlja.

A Srbija je jedna amorfna istočnoevropska tvorevina koja bi možda uz dorta truda i vremena, sistematskim radom svojih elita, možda i mogla da prevaziđe taj nedostatak kontinuiteta i preumi u zapadni cercle ali za to je prvo neophodna katarza a onda društveni konsenzus. Koji je, naravno, nemoguć uz ovakvu anticivilizacijsku NVO SPC i uz sve lizače ruskih guzica.


Naravno. Hegel o Srbima u Folozofiji povesti:

U Moldaviji, Vlaškoj i severnoj Grčkoj su Bugari, Srbi i Albanci isto azijskog porekla, pod udarima i protivudarima naroda ostali su ovde kao slomljeni varvarski ostaci. Ovi narodi su doduše stvorili kraljevstva i prošli srčane borbe s različitim narodima; katkada su kao prethodnice, kao posrednik stupali u borbu hrišćanske Evrope i nehrišćanske Azije, Poljaci su čak oslobodili opsednuti Beč od Turaka, a jedan deo Slovena bio je pridobijen za zapadni um. Uprkos tome, cela ta masa ostaje isključena iz naših razmatranja, jer do sada nije nastupila kao samostalan momenat u nizu oblika uma u svetu. Da li će se to dogoditi u budućnosti, to se nas ovde ne tiče, pošto u povesti imamo posla sa prošlošću.

Na žalost to je dijagnoza. Grupa koja je ostala nepridobijena za etiku i estetiku razuma. Ima sjajnih pojedinaca, većih "evropljana" od mnogih "velikih" evropljana, ali kao grupa Srbi su zadržali taj jedan mračni kolektivistički duh. Na tome su se slomili svi srpski prosvjetitelji. Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.





Hegel o Srbima ili svi Slovenima? Česima i Poljacima npr?
berman berman 16:19 03.08.2017

Re: ...

Nego opet si ti loše primenio inženjerski pristup. Pogrešnu piramidu gledaš

biće kelnera za jadran , ništa više
krkar krkar 16:21 03.08.2017

Re: ...

biće kelnera za jadran , ništa više


Lako za kelnere za Jadran, nego ko će srbijanskim babama i dedama da zarađuje pemzije? Ona jeftina radna snaga iz Jure?

Treba znati čitati piramidu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:15 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

i djelomicno Crne Gore.

Црна Гора је медитеранска цивилизација.
alselone alselone 17:20 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Црна Гора је медитеранска цивилизација.


To mozda oni Docsovi na obali. Onaj gore u brdima na graici sa Albanijom ne deluje previse kao Mletacka republika.

Mada, moram priznati da ne mislim bas tako kako sam napisao za CG, to sam malo Krkija bocnuo, cisto da vidim kako dise.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:30 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Mada, moram priznati da ne mislim bas tako kako sam napisao za CG, to sam malo Krkija bocnuo, cisto da vidim kako dise.

Ma, naravno. Crna Gora ima tri civilizacijske površi: mediteransku, dukljansku, i severnjačku. Od Novog do Kotora ti je ovo prvo, i mentalitet je takav, pitomiji. Severnjaci, to je neka gorštačko-plemenska mentalna struktura. Ne znam šta da kažem: i najbolji ali i najgori, to su i braća Šarići i Bojovići, ali i moji divni prijatelji arhitekte i jedan ogromni čestiti medved Miša. U sredini su Dukljani, oratori, foliranti, civilizatori, kalkulanti.

Moj prvi roman priča o tom srpskom odabiru-usudu civilizacijskih krugova.
mariopan mariopan 17:38 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Predrag Brajovic
i djelomicno Crne Gore.

Црна Гора је медитеранска цивилизација.

Da, uglavnom meditiraju.
niccolo niccolo 17:39 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Da, uglavnom meditiraju.

hotchkiss hotchkiss 17:43 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

martin_krpan
krkar
ali Srbija pripada zapadnoj civilizaciji.


To je veliko pitanje. Srbija nije prošla kroz kulturnu i društvenu evoluciju Zapada. Samo je u jednom trenutku iz društvenog i istorijskog limba preuzela neke forme upravljanja koje su se razvile u zapadnoevropskom društvu ali ne i principe na kojima su te forme zasnovane. Upravo to je suštinski problem Srbije. Baš kao i Rusije gde je još izraženiji i potpuno neizlečiv: Rusija je azijska zemlja.

A Srbija je jedna amorfna istočnoevropska tvorevina koja bi možda uz dorta truda i vremena, sistematskim radom svojih elita, možda i mogla da prevaziđe taj nedostatak kontinuiteta i preumi u zapadni cercle ali za to je prvo neophodna katarza a onda društveni konsenzus. Koji je, naravno, nemoguć uz ovakvu anticivilizacijsku NVO SPC i uz sve lizače ruskih guzica.


Naravno. Hegel o Srbima u Folozofiji povesti:

U Moldaviji, Vlaškoj i severnoj Grčkoj su Bugari, Srbi i Albanci isto azijskog porekla, pod udarima i protivudarima naroda ostali su ovde kao slomljeni varvarski ostaci. Ovi narodi su doduše stvorili kraljevstva i prošli srčane borbe s različitim narodima; katkada su kao prethodnice, kao posrednik stupali u borbu hrišćanske Evrope i nehrišćanske Azije, Poljaci su čak oslobodili opsednuti Beč od Turaka, a jedan deo Slovena bio je pridobijen za zapadni um. Uprkos tome, cela ta masa ostaje isključena iz naših razmatranja, jer do sada nije nastupila kao samostalan momenat u nizu oblika uma u svetu. Da li će se to dogoditi u budućnosti, to se nas ovde ne tiče, pošto u povesti imamo posla sa prošlošću.

Na žalost to je dijagnoza. Grupa koja je ostala nepridobijena za etiku i estetiku razuma. Ima sjajnih pojedinaca, većih "evropljana" od mnogih "velikih" evropljana, ali kao grupa Srbi su zadržali taj jedan mračni kolektivistički duh. Na tome su se slomili svi srpski prosvjetitelji. Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.





A jel možete da date 2 rečenice ispred i nakon citata koji ste postavili? Ili ste internet filozof koliko i internet ekonomista?
mariopan mariopan 17:46 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

martin_krpan
krkar
ali Srbija pripada zapadnoj civilizaciji.


To je veliko pitanje. Srbija nije prošla kroz kulturnu i društvenu evoluciju Zapada. Samo je u jednom trenutku iz društvenog i istorijskog limba preuzela neke forme upravljanja koje su se razvile u zapadnoevropskom društvu ali ne i principe na kojima su te forme zasnovane. Upravo to je suštinski problem Srbije. Baš kao i Rusije gde je još izraženiji i potpuno neizlečiv: Rusija je azijska zemlja.

A Srbija je jedna amorfna istočnoevropska tvorevina koja bi možda uz dorta truda i vremena, sistematskim radom svojih elita, možda i mogla da prevaziđe taj nedostatak kontinuiteta i preumi u zapadni cercle ali za to je prvo neophodna katarza a onda društveni konsenzus. Koji je, naravno, nemoguć uz ovakvu anticivilizacijsku NVO SPC i uz sve lizače ruskih guzica.


Naravno. Hegel o Srbima u Folozofiji povesti:

U Moldaviji, Vlaškoj i severnoj Grčkoj su Bugari, Srbi i Albanci isto azijskog porekla, pod udarima i protivudarima naroda ostali su ovde kao slomljeni varvarski ostaci. Ovi narodi su doduše stvorili kraljevstva i prošli srčane borbe s različitim narodima; katkada su kao prethodnice, kao posrednik stupali u borbu hrišćanske Evrope i nehrišćanske Azije, Poljaci su čak oslobodili opsednuti Beč od Turaka, a jedan deo Slovena bio je pridobijen za zapadni um. Uprkos tome, cela ta masa ostaje isključena iz naših razmatranja, jer do sada nije nastupila kao samostalan momenat u nizu oblika uma u svetu. Da li će se to dogoditi u budućnosti, to se nas ovde ne tiče, pošto u povesti imamo posla sa prošlošću.

Na žalost to je dijagnoza. Grupa koja je ostala nepridobijena za etiku i estetiku razuma. Ima sjajnih pojedinaca, većih "evropljana" od mnogih "velikih" evropljana, ali kao grupa Srbi su zadržali taj jedan mračni kolektivistički duh. Na tome su se slomili svi srpski prosvjetitelji. Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.




Zato onda......trećinu pobiti, trećinu proterati a trećinu pokrstiti?

Sve to je radio taj "civilizovani svet", jedine ispravne, zapadne, katoiličke vere, ne bi li nas istrebio, zato što smo mi necivilizovani?
krkar krkar 18:44 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

mariopan

Zato onda......trećinu pobiti, trećinu proterati a trećinu pokrstiti?

Sve to je radio taj "civilizovani svet", jedine ispravne, zapadne, katoiličke vere, ne bi li nas istrebio, zato što smo mi necivilizovani?




Bako,

Molim te Srbuj i seri na ljotićevskim blogovima, nemoj kod mene.
krkar krkar 18:45 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

mariopan




Ili da uvedem poseban pod-blog gde ćete ti, Čarli i slični da raspravljate o knjigama koje niste pročitali ali imate mišljenje?
martin_krpan martin_krpan 18:46 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Zato onda......trećinu pobiti, trećinu proterati a trećinu pokrstiti?

Sve to je radio taj "civilizovani svet", jedine ispravne, zapadne, katoiličke vere, ne bi li nas istrebio, zato što smo mi necivilizovani?


Fašisti su dosta energije crpili iz filozofskih dijela koja su veličala uzvišenost, apsolutizam duha: Nietzsche, Wagner, Chamberlain, Lagarde a mislim da je Heidegger ca. 1935 u svojim predavanjima oktroisao Ničea i Wagnera kao duhovne jahače nacionalsocijalizma.

Ali kakve to veze ima sa neprosvjetljenim Srbima? Nikakve. Ako imaš fašističko-rasistički cilj lako ćeš naći narativ i sredstvo.



Kako ćeš znati koje je dijete pravoslavno iz mješovitih brakova? Pobacaćemo ih u Vrbas. Ukoliko djete ispliva prevagnuo je pravoslavni element. Ukoliko ne ispliva, prevagnuo je onaj drugi. Radoslav Brđanin
hotchkiss hotchkiss 19:59 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Ajde već kad nam je krenulo sa citiranjem poštenih Nemaca, pardon Austrijanaca.

"Kod Slavonske Požege nalazi se jedan koncentracijski logor, koji nosi ime 'ustaški iseljenički logor'. Zapovjednik ovog logora je bivši katolički svećenik, a sada istaknuti ustaša Klajić... Tijekom jednog uobičajenog mučenja, jedan zarobljenik svom je mučitelju pokušao oteti pušku. Kad su to dojavili zapovjedniku logora Klajiću, on je naredio da se svi logoraši pobiju paljbom iz mitraljeza s dum-dum mecima. Čitav sat je trajala paljba sa ulaza u barake. Izgled baraka poslije ovoga ne može se opisati. Zidovi su bili pošpricani krvlju, s njih su visili komadi mesa i prosutih mozgova, dok su podovi bili prekriveni unakaženim leševima. Barake su ostale u ovom stanju puna dva dana, sve dok nije pristigao novi transport zarobljenika, koji su ih onda očistili."

Edmund Glaise von Horstenau

Mislim da je to bilo hegelovski ispravno, a i ekonomski opravdano jer bi ti Srbi kasnije preraspodelom saveznog budžeta SFRJ uzimali od hrvatskih i slovenačkih usta. I u pravu ste oko narativa, taj "anti-bizantski" stav je generisao taj suptilni odnos Rajha ka Slovenima. Ali i poštenom Austrijancu valjda došla muka o tolike filozofije i hegelovstva.
mariopan mariopan 20:27 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

martin_krpan
Fašisti su dosta energije crpili iz filozofskih dijela koja su veličala uzvišenost, apsolutizam duha: Nietzsche, Wagner, Chamberlain, Lagarde a mislim da je Heidegger ca. 1935 u svojim predavanjima oktroisao Ničea i Wagnera kao duhovne jahače nacionalsocijalizma.

Da, i čovek bi pomislio da će se tog zla rešiti kad već znaju šta je, ali nisu do dan danas?
Ali kakve to veze ima sa neprosvjetljenim Srbima? Nikakve. Ako imaš fašističko-rasistički cilj lako ćeš naći narativ i sredstvo.

Ima veze jer Srbi nisu neprosvećeni i necivilizovani.

Onaj opis gore odgovara onome kako su ih opisivali oni koji su zagovarali njihovo istrebljenje. Srbi su necivilizovani, neprosvećeni, ... a u poslednjem ratu dodato i genocidni zločinački divljaci....od skoro si bloger pa verujem da nisi čitao komentare i gledao slike koje kačili neki blogeri ovde dokazujući da smo baš takvi da nas nije šteta istrebiti. Ubiti Srbina je usluga svetu.

Kako ćeš znati koje je dijete pravoslavno iz mješovitih brakova? Pobacaćemo ih u Vrbas. Ukoliko djete ispliva prevagnuo je pravoslavni element. Ukoliko ne ispliva, prevagnuo je onaj drugi. Radoslav Brđanin

I dobio 30 godina robije. Mogao je i doživotnu što se mene tiče.

Nigde ne kažem da u našem narodu nema zločinaca i izroda, ima kao u svakom, to si valjda primetio?

Ne vidim da je suđeno i presuđeno na tom istom sudu i onima koji su to radili srspkoj deci, ima li nekih podataka o tome?

Navela sam ono što je bila državna politika NDH, što nisu činili pojedinci, i što je sistematski sprovođeno, istrebljenje, pokrštanje i proterivanje, čak i logori za decu čemu nema primera u svetu. Ostalo bez kazne.

I kad da se prosvećuju i čitaju lepe knjige (valjda uz kolače i čaj popodne?), kad su svako malo desetkovani, ubijani, pljačkani, iscrpljivani i čim dignu glavu eto nekog "civilizovanog" pa sve ispočetka? Takva nam sudbina valjda?
emsiemsi emsiemsi 20:42 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
mariopan

Zato onda......trećinu pobiti, trećinu proterati a trećinu pokrstiti?

Sve to je radio taj "civilizovani svet", jedine ispravne, zapadne, katoiličke vere, ne bi li nas istrebio, zato što smo mi necivilizovani?




Bako,

Molim te Srbuj i seri na ljotićevskim blogovima, nemoj kod mene.

Сереш !
emsiemsi emsiemsi 20:43 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

martin_krpan
princi
Sve ovo danas je samo idealna refleksija hirurške Hegelove dijagnoze postavljene 1830.

Pa dobro, Hegel jeste imao izrazito rasističku viziju sveta, on je mislio da će Prusi formirati svetsku vladu i praktično urediti čitav svet (tj Evropu) po svom obličju. Ne kažem da nije bio u pravu (posebno iz perspektive današnje EU i sveopšte spremnosti da se poda Nemcima) ali svi smo videli u kakve ćorsokake su taj isti svet odvele takve ideje, pogotovu uz nemačku sklonost ka preranoj ejakulaciji.


O tome se baš radi. Srbi su kroz prosvetiteljsku istoriju ostali uvrijeđeni što je ta ideja Srbe u potpunosti zaobišla, a do dan danas nisu shvatili da se ka prosvjetiteljstvu mora ići a da neće prosvjetiteljstvo doći i Srbe kvazi negdje povesti, pokazati put. To je kolektivistički stari, varvarski zaostao refleks, neokrnjen do dan danas. Tu se u glavama zacementirala ta kompleksaška "mi-oni" dihotomija. Tada je u srpskim intelektualnim krugovima i nastala salva kvazi pogrdnih naziva za "zapadnjake": Latini, varalice, prevaranti, ćifuti (ćifuti su bili u stvari Jevreji). Ono, kad nas nisu prihvatili ko im jebe mater. Daj meni daj njima i pusti onu našu. A Njemački idealizam je nemilosrdan. On ne ostavlja demokratski izbor. Ili prihvataš Aufklärung i radiš i reformišeš ili ostaješ Orient.

A suva suština je ta što Srbi nisu slomili stari duh u sebi i prihvatili razum kao univezralnu/krajnju instancu prosuđivanja (Vernunft als universelle Urteilsinstanz). Ta saznajna/spoznajna instanca je ostala negdje drugdje, u nekoj "duši" u nekoj metafizičkoj kategoriji. To se sada nakon ca. 250 godina ogleda u: Zakonima, sudovima, putevima, školama, gradskom prevozu, medicini, nauci, ne razriješenim imovinskim odnosima,... Totalno neovisno o činjenicama da su "prosvjetljeni" Njemci bacali djecu u gasne komore a da se ceste u Maleziji mogu lizati jezikom.

Не једи говна !
narcis narcis 21:04 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

emsiemsi
[
Каква булажњења !
Страшно !
Не треба се чудити да Срби нису достигли 'достигнућа' Аушвица или Јасеновца.
Србо то никада неће бити у стању - за то је потребна другачија цивилизација.
Е, да - није лако бити Србин!
Јер - свако говно 'запишава у запетке'. Но - претећемо као и сваки пута до сада.

e zajebi da se javljaš jer će zbog tebe krkar da ispadne upravu, ako ćutiš još imamo neku šamsu da ga ubedimo da nije upravu, zato flaster na usta i lisice na ruke, što dalje od tastature i imamo šamsu.
hotchkiss hotchkiss 21:57 03.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

martin_krpan


Ali kakve to veze ima sa neprosvjetljenim Srbima? Nikakve. Ako imaš fašističko-rasistički cilj lako ćeš naći narativ i sredstvo.


Razlika između srpskog i Vašeg fašizma je što je srpski rudimentaran, prost, neuk, direktan, nesakriven. Srbin te samo zakolje.

Ovaj Vaš posveti nešto više vremena u objašnjavanju da smo horda azijskih plemena koja uzimaju iz usta deci zapadne civilizacije (može i varijacija sa uzimanjem životnog prostora). Onda obično citirate Hegela (ili po izboru već). Onda i vi zakoljete, onako duboko filozofski jer ste upravo objasnili našu neprosvetljenost.
krkar krkar 00:16 04.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Ima veze jer Srbi nisu neprosvećeni i necivilizovani.

Onaj opis gore odgovara onome kako su ih opisivali oni koji su zagovarali njihovo istrebljenje. Srbi su necivilizovani, neprosvećeni, ... a u poslednjem ratu dodato i genocidni zločinački divljaci....od skoro si bloger pa verujem da nisi čitao komentare i gledao slike koje kačili neki blogeri ovde dokazujući da smo baš takvi da nas nije šteta istrebiti. Ubiti Srbina je usluga svetu.


Bako,

ponovo te molim da ne sereš na mom blogu. Ovo je taman materijal za šalter u pošti ili za ladnu trajnu. A ako malo sačekaš sad će sezona pečenja paprika i ajvara pa taman za razmenu ovakvih mudrosti domaćica trećeg doba.

Hvala

mariopan mariopan 07:59 04.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Bako,

Dekice
ponovo te molim

Ajd kad me lepo moliš, civilizovano i vaspitano
da ne sereš


Pozdravljam te.

edit

Hvala


Molim i drugi put.
milisav68 milisav68 08:35 04.08.2017

Re: Granaplije

Izvor: Pera zidar ispred tvoje seoske prodavnice,

A ovo je već konsenzus granapskih stručnjaka



Opusti se, sam si stavio tag - sex.

Neće Šiptarima ništa da fali kao ni nama - ovde.

I nemoj slučajno da se sekiraš što na Kosovu neka deca i neki ljudi idu u školu, prodavnicu (eventualno posao) ili na groblje, uz pratnju vojske i policije.

krkar krkar 08:40 04.08.2017

Re: Granaplije

I nemoj slučajno da se sekiraš što na Kosovu neka deca i neki ljudi idu u školu, na posao ili na groblje uz pratnju vojske i policije.


Neću. Sekirajte se sad malo vi koje je bolela patka što Srbija na Kosovu sprovodi aparthejd.
alselone alselone 09:23 04.08.2017

Re: Granaplije

Sekirajte se sad malo vi koje je bolela patka što Srbija na Kosovu sprovodi aparthejd.


Ju! Ta naopako, nije valjda ovo "a sta su nama oni radili" argument? Idemo, Srebrenica za Kravice?

Cccc, nisam to od tebe ocekivao.
emsiemsi emsiemsi 09:24 04.08.2017

Re: Granaplije

krkar
I nemoj slučajno da se sekiraš što na Kosovu neka deca i neki ljudi idu u školu, na posao ili na groblje uz pratnju vojske i policije.


Neću. Sekirajte se sad malo vi koje je bolela patka što Srbija na Kosovu sprovodi aparthejd.

Када је то било - то са апартхејдом ?
Јел код једнонационалног тровања у школи или код штрајка рудара ?
krkar krkar 09:25 04.08.2017

Re: Granaplije

Srebrenica za Kravice?


A to je isto?

Džaba tebi putovanje po svetu.
alselone alselone 09:30 04.08.2017

Re: Granaplije

A to je isto?


To si ti rekao, ne ja. Ti si iskoristio tu logiku, ne ja.

princi princi 09:30 04.08.2017

Re: Granaplije

krkar
I nemoj slučajno da se sekiraš što na Kosovu neka deca i neki ljudi idu u školu, na posao ili na groblje uz pratnju vojske i policije.


Neću. Sekirajte se sad malo vi koje je bolela patka što Srbija na Kosovu sprovodi aparthejd.

Kenjaš sad k'o grlica. Mrzi koliko hoććeš, ali prestani da lupetaš.
krkar krkar 09:32 04.08.2017

Re: Granaplije

Kenjaš sad k'o grlica. Mrzi koliko hoććeš, ali prestani da lupetaš.



Ni najmanje. Samo vas podsećam. Neke koliki su fašisti (bili) a neke kolika uz to i govna koja su se pravila luda.
alselone alselone 09:33 04.08.2017

Re: Granaplije

Jednostavno, ni jednu dozu empatije prema srpskim zrtvama u HR, BIH i na Kosovu ne mozes da pokazes, nikad, ni u jednom jedinom slucaju.

Evo i ovde kazes - zabole me sto ne mogu deca u skolu, eto im za sve ono nekad.

Pa cak i onda kada smo pricali o masakriranju dece iz zbunja, dao si neki "levi" primer iz HR, umesto da kazes nesto ljudski.
krkar krkar 09:39 04.08.2017

Re: Granaplije

Jednostavno, ni jednu dozu empatije prema srpskim zrtvama u HR, BIH i na Kosovu ne mozes da pokazes, nikad, ni u jednom jedinom slucaju.


Zabole me za nacionalnost pobijenih. Svako prebrojavanje po naciji ili veri je fašizam.

Početna tačka mogućeg izlečenja je da se to spozna. Pri čemu sam ja za uterivanje katarze silom jer milom ne funkcioniše, sasvim očigledno. Denacifikacija.

milisav68 milisav68 09:43 04.08.2017

Re: Granaplije

krkar
Neću. Sekirajte se sad malo vi koje je bolela patka što Srbija na Kosovu sprovodi aparthejd.

Koji mi, ljotićevci?

Ej, nađi novu etiketu, ova se izlazala.

A ti, sigurno nisi mogao da jedeš zbog aparthejda na Kosovu?
docsumann docsumann 09:45 04.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

Dukljani, oratori, foliranti, civilizatori, kalkulanti.


podgoričani?
alselone alselone 09:45 04.08.2017

Re: Granaplije

Zabole me za nacionalnost pobijenih. Svako prebrojavanje po naciji ili veri je fašizam.


Tako je. Ali ti si upravo to uradio gore. Zato sam ti i odgovorio.

I onda ide jos smesniji deo. Ti iskoristis fasisticki narativ opravdavajuci jedan zlocin prema jednoj naciji, zlocinima koji su ranije pocinjeni. Ja ti na to ukazem i dam primer kako to zvuci samo "sa druge strane" i ti meni kazes da sam ja fasista. Znaci, carski.
martin_krpan martin_krpan 09:48 04.08.2017

Re: Granaplije

код штрајка рудара ?


Interesuje me kako se nosiš sa kognitivnom disonancom imajući u vidu činjenicu da je najzaslužniji za rješavanje tog konflikta bio tip koji je poslije promovisan u predsjednikovog ti tjelohranitelja. Za tu akciju mislim da je i odlikovan.

Ali dobro, ćerku si barem poslao na Novosibirsk State University tako da tu držiš kontinuitet.
krkar krkar 09:49 04.08.2017

Re: Granaplije


A ti, sigurno nisi mogao da jedeš zbog aparthejda na Kosovu?


Misliš ko ti od puste brige za Srbe unaokolo? Primio si jedno siroče na konak? vodio si dva Srbčeta na letovanje? Odrekao si se jednog praseta za obnovu jedne škole na Kosovu? Dao gajbu piva za Dom kulture u Vrliki?

Srpska posla. Muljanje sopstvenih govana sve tražeći kome da ih zalepite.

Jedi, Milisave, jedi. Fizika kaže da je količina konačna. Ako ne sereš nanovo povazdan.
milisav68 milisav68 10:05 04.08.2017

Re: Granaplije

krkar
Misliš ko ti od puste brige za Srbe unaokolo?

Ma kakvi, briga me za Srbe i Srbiju, nego samo čačkam po logici, i tražim motiv raznih proseravanja o kosmopolitizmu i mira u svetu.

Kao, sad ću porastem, ako pljujem sve što nosi nacionalni predznak.

To više nije dobronamerna kritika, nego pogrešno lečenje nekog problema u sopstvenoj glavi.


lelemood lelemood 10:42 04.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

krkar
Ali kao i kod vecine zapadnih zemalja...


Zapadnih? Po čemu je to Srbija zapadna zemlja???

Jeste nekad Rumunima i Bugarima bila Zapad ali nije odavno ni to.

Batice,glup si.
krkar krkar 11:04 04.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

lelemood

Batice,glup si.


Da si iza zareza udario razmak, možda bih ti i oprostio. Ovako - potrefila se 2 elementa. Dovoljan uslov.
tsunade tsunade 11:10 04.08.2017

Re: Granaplije

Srbija na Kosovu sprovodi aparthejd.


istina. srbija jeste sprovodila neformalni i nekonvencionalni aparthejd na kosovu, svako ko je tamo bio tokom 90ih (za 80e ne znam) mogao je to svojim očima da vidi.

ali je, što ne reći, taj aparthejd albancima savršeno odgovarao. oni se nisu protiv aparthejda borili. naprotiv. oni su ga hteli što više u skladu sa svojim političim ciljevima i doktrinom: genocide me (što više to bolje) so i can get satisfaction u vidu nezavisne države.

tako da je to nezavisno kosovo bilo srpsko-albanski joint venture, totalno zajednički poduhvat. to što su srbi ispali glupi, pa su nesvesno učestvovali u aranžmanu, druga je priča.
krkar krkar 11:20 04.08.2017

Čopor

ali je, što ne reći, taj aparthejd albancima savršeno odgovarao. oni se nisu protiv aparthejda borili. naprotiv. oni su ga hteli što više u skladu sa svojim političimm ciljevima i doktrinomm: genocide me (što više to bolje) so i can get satisfaction u vidu nezavisne države.


Istina je, majke dece koja su učila po podrumima sa po 40 dece u sobičku bile su oduševljene. Baš kao i domaćini koji su morali da kolju stoku po livadama kad su ih Srbi isterali iz klanica, lekari i veterinari takođe su bili oduševljeni.

Ma čudo su ti Šiptari!

A ti si još ultraliberalna - pa zamisli šta prosečni glupi indoktrinirani Srbin misli, stoka kojoj su najveći strahovi da će se naći van svog krda i biti prisiljena da misli sopstvenom glavom i to mišljenje nedajbože i javno izrekne!

Srblji su zaslužili Vučića. Da vlada još jedno 200 godina, da stoki bude lasno i komotno. Sve od Miloševića do Vučića bila je anomalija, neki truli zapadni individualizam se kao promaljao, neki principi, ideje, samostalno mišljenje... Nazad u čopor i svima lepo.

tsunade tsunade 11:32 04.08.2017

Re: Čopor

Istina je, majke dece koja su učila po podrumima sa po 40 dece u sobičku bile su oduševljene. Baš kao i domaćini koji su morali da kolju stoku po livadama kad su ih Srbi isterali iz klanica, lekari i veterinari takođe su bili oduševljeni.


nisu. ni ti ni ja nismo bili oduševljeni što se rkamo i akamo da izveštavamo po prištinama umesto da izveštavamo o stanju turizma na karibima... ali ko te ljude, ko nas pita... doktrine sastavljaju u našem slučaju budale... u albanskom, istina mnogo manje... ali krvoločnost i spremnost da se prolije tudja krv im je svugde ista.

Srblji su zaslužili Vučića. Da vlada još jedno 200 godina


ako je vučić taj koji će da izvadi tu sekiru i formalno, ustavno i praktično otfikari trulež... možda ga čak nisu ni zaslužili ali će ga kao poklon paket dobiti od merkel, na čemu joj hvala.
berman berman 11:47 04.08.2017

Re: Granaplije

A ovo je već konsenzus granapskih stručnjaka: Šiptari se manje kote jer Srbi više ne plaćaju.

jok more , šiptari umiru mladi, jebiga za njih su Beogradske bolnice i danas klinika Mayo .. jebiga svi znaj ako babo ima novaca od sina medicinske sestre napravi hećima, samo jebiga nije to za lječit čeljad nego da bude hećim paša na mahalu , pa onda od mita,korupcije i europskih para braća odjednom kupuju 3 restorana miliunske vrednosti u Medulin , vile sa bazenima i tako. jebiga Mario Dragi radi ,Medulin se gradi ..
princi princi 12:04 04.08.2017

Re: Granaplije

krkar
Kenjaš sad k'o grlica. Mrzi koliko hoććeš, ali prestani da lupetaš.



Ni najmanje. Samo vas podsećam. Neke koliki su fašisti (bili) a neke kolika uz to i govna koja su se pravila luda.

Na šta podsećaš? Ovo je samo pravdanje i racionalizacija tvoje mržnje prema Srbiji i Srbima, na koju imaš pravo, ali nemaš pravo da lažeš, pogotovu ovako javno. Nikakvog aparthejda na Kosovu nije bilo i nikada nije to bio razlog pobune 1981. godine ni štrajka 1989. a ni potonjih sukoba.
princi princi 12:06 04.08.2017

Re: Granaplije

Uzgred, ovo lupetanje o aparthejdu na Kosovu sam prvo pročitao kod Brajovića u nekom od njegovih "visokoparnih" komentara.
krkar krkar 12:35 04.08.2017

Re: Granaplije

Nikakvog aparthejda na Kosovu nije bilo i nikada nije to bio razlog pobune 1981. godine ni štrajka 1989. a ni potonjih sukoba.


Ni ignorancija ni laganje ne čine te boljim Srbinom. Samo tipičnim.

Bilo ga je itekako, čitaj malo. A možeš i da pitaš okolo, nisu svi baš sve zaboravili.
nikvet pn nikvet pn 12:37 04.08.2017

Re: Čopor

krkar
i veterinari takođe su bili oduševljeni.


Полако, не жури. У Ђаковици '89 попричам са колегом класићем са факса и нешто мало се изненадим. Угојио се дупло па више не игра фудбал, поред њега дечкић петнаестак година носи му торбу, припаљује цигарете, сипа лозу...

Свиње скоро и нема, то не љечим, нумем. Краве семенимо, семе плаћа држава.

Али наплаћујете од народа?

Па да, наравно. Дали нам и семе за бивољиц али то гад упићкуматр, оће убије. Батаљим.

Плата три пута већа од моје, плус додаци. Ја возим крш он лађу. Па ко је овде блесав?

Јесу, закукали су кад је после требало да се плати и семе и лекови; па нема више бонова за гориво, нема више теренски додатак на плату, не дођу више српске колеге да гасе антракс, бруцелозу, слинавку и шап; нема више држава да хитно исплати угинуће фул килажу по фул цени. И како сироти да не кукају?
martin_krpan martin_krpan 13:12 04.08.2017

Re: Čopor

tsunade
Istina je, majke dece koja su učila po podrumima sa po 40 dece u sobičku bile su oduševljene. Baš kao i domaćini koji su morali da kolju stoku po livadama kad su ih Srbi isterali iz klanica, lekari i veterinari takođe su bili oduševljeni.


nisu. ni ti ni ja nismo bili oduševljeni što se rkamo i akamo da izveštavamo po prištinama umesto da izveštavamo o stanju turizma na karibima... ali ko te ljude, ko nas pita... doktrine sastavljaju u našem slučaju budale... u albanskom, istina mnogo manje... ali krvoločnost i spremnost da se prolije tudja krv im je svugde ista.

Srblji su zaslužili Vučića. Da vlada još jedno 200 godina


ako je vučić taj koji će da izvadi tu sekiru i formalno, ustavno i praktično otfikari trulež... možda ga čak nisu ni zaslužili ali će ga kao poklon paket dobiti od merkel, na čemu joj hvala.


Ma to su sve Srbi. Evo šta kaže vođa pokreta otpora Miroslav Šolević ove godine:

Čak mi imamo ovi naši najnoviji neprijatelji ovi čemu naši političari teže i to pod parolom da nema alternativa, ovaj, oni su formirali raznorazne narode na religijskoj osnovi. Kod nas postoje samo Srbi a ima ih tri religije: Mi pravi Srbi Pravoslavci, Srbi Katolici i Muhamedanci. Sve je napravljeno od srpske krvi samo je zapad odnosno naši neprijatelji koji su se trudili na satiranju radi zatiranja....., sad je u postupku formiranja jedna ozbiljna organizacija politička - Preporod, i mi želimo da razvijemo [i]Rodoslov. Pa ako npr. Izetbegović kaže da nije Srbin, daj odmetnuti burazeru da vidimo tvoj rodoslov od kad ti to nisi Srbin? A saće ovi aparati kace geni testiraju biti ko mobilni pa će odmah da se meri. Pa ako krenu ovi da filozofiraju ja izvadim digitron i odmah izmjerim gen. Krv i gen je stariji od svake religije. Krv je krv.[/i] ahahahahahahah. 4:12 - 6:55.



Jbt. dobro je sve ovo i ispalo.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:00 04.08.2017

Re: Zapadna Afrika?

podgoričani?

Па није ми лоша ова карактерологија?!


Ја мислим да ти то најбоље знаш, да Црну Гору чине три барем "цивилизације".
Не знам, можда грешим?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:02 04.08.2017

Re: Granaplije

ali je, što ne reći, taj aparthejd albancima savršeno odgovarao

Необична логика.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana