Politika

Palata Srbija

Predrag Brajovic RSS / 06.08.2017. u 10:44

BLnuabO.jpg

EGqpbch.jpg?1 



Komentari (316)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 22:04 06.08.2017

Re: Погрешан пример

i društvo će, od svega, imati svoje koristi, ne samo pojedinci.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:29 06.08.2017

Re: Погрешан пример

freehand
i društvo će, od svega, imati svoje koristi, ne samo pojedinci.


Definitivno: funkcionalno si nepismen. Učitavaš, a ne čitaš.

Vežbaj.
angie01 angie01 23:07 06.08.2017

Re: Погрешан пример

Шта тек рећи за овај хорор код Певца?!


znaci, kao seknhend kineska montazna cesma od stiropora,...pri tome su mi ubili zdravo drvece- kome je trebalo vise decenija da onoliko naraste, koje je imalo bujne krosnje, pravilo hlad, kiseonik, cuvalo od prasine, kise,...i bilo kuca nekim drugim vaznim sugradjanima.
freehand freehand 07:49 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Predrag Brajovic
freehand
i društvo će, od svega, imati svoje koristi, ne samo pojedinci.


Definitivno: funkcionalno si nepismen. Učitavaš, a ne čitaš.

Vežbaj.

Drugi put te citiram kako direktno relativizuješ i pravdaš, na ovom tvom blogu, najgrđe pravno i urbanističko nasilje, nasilje nad strukom i naukom, nasilje nad demokratijom i ekonomijom, a ti meni odgovaraš kvalifikacijom.
Čemu, dobri moj i funkcionalno pismeni Brajoviću?
little_radojica little_radojica 08:09 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ако требају сведоци, ево дајем личну карту

Јеси Брајо, све си то правдао штроком и кучећим говањцима. Сећам се добро, на сасвим директна питања о легалности тог подухвата, ти си рекао, нешто у стилу: такав бољитак без корупције не иде. Мислим да си чак лансирао и синтагму "корисна корупција", али може бити и да се не сећам баш толико добро. Исто си певао и кад смо се расправљали око Калемегдана кад је теби онај Вучићев Деспотленд (божесачувајисаклони) био "кул, што да не, туризам, вајдица, уместо псећих говањаца, а и ко јебе струку и заводе за заштиту градитељског наслеђа и природног богатства, они се у бизмис не разумеју". Ок, променио си плочу, сад, али није лепо да се правиш блесав. Мислим, није неки проблем наћи и тачне цитате, али мало витештва у блогованију би било боље решење. Не знам да ли ћеш ме разумети, али верујем да би то (витештво) далеко више помогло по питању псећих говањаца на улици него не знам које арапске паре.
freehand freehand 08:13 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Не знам да ли ћеш ме разумети, али верујем да би то (витештво) далеко више помогло по питању псећих говањаца на улици него не знам које арапске паре.

Na stranu - a to je principijelno gledano sem kao direktan dokaz gorostasnosti čitave laži najmanje važno - što nikakvih arapskih para nema, ali nije li ovo što sam ja citirao, ta jedna rečenica direktno pravdanje svega što je učinjeno i što se čini vajdicom (i) za narod?
Ili mene funkcionalna nepismenost zaista kao koprena sprečava da stvari vidim jasno i čisto?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:22 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Јеси Брајо, све си то правдао штроком и кучећим говањцима. Сећам се добро, на сасвим директна питања о легалности тог подухвата, ти си рекао, нешто у стилу: такав бољитак без корупције не иде. Мислим да си чак лансирао и синтагму "корисна корупција", али може бити и да се не сећам баш толико добро. Исто си певао и кад смо се расправљали око Калемегдана кад је теби онај Вучићев Деспотленд (божесачувајисаклони) био "кул, што да не, туризам, вајдица, уместо псећих говањаца, а и ко јебе струку и заводе за заштиту градитељског наслеђа и природног богатства, они се у бизмис не разумеју". Ок, променио си плочу, сад, али није лепо да се правиш блесав. Мислим, није неки проблем наћи и тачне цитате, али мало витештва у блогованију би било боље решење. Не знам да ли ћеш ме разумети, али верујем да би то (витештво) далеко више помогло по питању псећих говањаца на улици него не знам које арапске паре.

Zgrada narodne skupština Srbije građena je uz afere.
Most na Adi takođe.
To što je deo para otišao na mito i korupciju nije umanjio njihovu lepotu, funkcionalnost i društvenu korisnost.
Tako je u stvarnom životu.
Tako se i sada privatno gradi Hilton oko kojeg se, naprasno, sve gradsko uređuje (slučajno?!) i mnogo koji projekat koji uvezuje korist nekog pojedinca sa onom društvenom.

Dakle, nađi tačne citate.
Ne izmišljaj.

Pravdao nisam, i sebe slabo pravdam, gde ću druge.
Мислим да си чак лансирао и синтагму "корисна корупција"

Naravno, i ovo je izmišljeno.

P.S.
Evo ko je autor sintagme i dokaza da je izmišljeno, onako, usput, pa šta se zalepi zalepi.

freehand freehand 09:07 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Evo ko je autor sintagme i dokaza da je izmišljeno, onako, usput, pa šta se zalepi zalepi.

Odlična je sintagma da opiše tvoje mnogo puta iznete stavove.
Ponosan sam, ako to negde nisam usput pokupio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:22 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Odlična je sintagma da opiše tvoje mnogo puta iznete stavove.

Ma ne radi se o tome, nego da se diskutuje u okviru činjenica.
A kako to ovde izgleda?
Pa, otprilike ovako:
1) emsisi, iz lične pizme, izjavi kako nisam sposoban ni fotografiju da resajzujem, a kačim tabele itsl, na šta mu je pokažem da je fotografija o kojoj je reč već dvaput resajzovana; uzgred, mnoge budaletine se toj njegovoj laži obraduju;
2) svit i dontfirdriper negativno a na osnovu laži Batakovića opišu meni krajnje nesimptične Kariće, ja pokažem da Bataković laže, na šta riper zaključi da ni meni ne treba verovati; i tom su se budalašenju neke budaletine obradovale;
3) LR ispretumba kako ume moje reči, što je i tvoj običaj, nastojeći da ispadne da sam ja rekao nešto što nisam rekao, ja pokažem da nisam rekao to što je on meni pripisao da sam rekao, već ti, na šta ti se obraduješ.

Mislim, ako neko veruje da ovako debata izgleda, hajde lepo da se ispočašćavamo međusobno, ono -- "idiote, kretenu, gade, lažovčino" -- pa da se razilazimo, jer ovo nema smisla.

Mi možemo da imamo različita mišljenja, ali ne i različite činjenice.
Ovde, one su na mojoj strani, što je manje važno, koliko je važno da se u okviru njih razgovara. Drugi put će biti na nečijoj drugoj strani.
freehand freehand 09:29 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ovde, one su na mojoj strani, što je manje važno, koliko je važno da se u okviru njih razgovara. Drugi put će biti na nečijoj drugoj strani.

Činjenice su, Brajoviću, uvek na istom mestu. Razlikuju se pozicije posmatrača i tumača.
Što se ostalog tiče -
Mislim, ako neko veruje da ovako debata izgleda, hajde lepo da se ispočašćavamo međusobno, ono -- "idiote, kretenu, gade, lažovčino" -- pa da se razilazimo, jer ovo nema smisla.

... ovo rešavaj sa Princijem.
2) svit i dontfirdriper negativno a na osnovu laži Batakovića opišu meni krajnje nesimptične Kariće, ja pokažem da Bataković laže, na šta riper zaključi da ni meni ne treba verovati; i tom su se budalašenju neke budaletine obradovale;

Što sse ovoga tiče, to što su Karići nabavili mašine za obradu metala što si ti ilustrovao uopšte ne znači da nisu krenuli od pravljenja držalja. Tako da možda i Bataković bude u pravu ako se hronologija malo dublje razvije.

3) LR ispretumba kako ume moje reči, što je i tvoj običaj, nastojeći da ispadne da sam ja rekao nešto što nisam rekao, ja pokažem da nisam rekao to što je on meni pripisao da sam rekao, već ti, na šta ti se obraduješ.

... a što se ovoga tiče, čestiti moj i prepošteni Brajoviću - kao i sam što sam - na čitavim si blogovima hektare ekrana izarčio pišući kako će narod, uprkos stinim pravnim začkoljicama, od BGH2O imati veliku korist, a o estetici da ne govorimo.
Ne budalesaj oko notornih stvari.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:36 07.08.2017

Re: Погрешан пример

pišući kako će narod, uprkos stinim pravnim začkoljicama, od BGH2O imati veliku korist, a o estetici da ne govorimo.

Opet lažeš. Pisao sam ovo:
a) da, narod će imati korist, to je nesumnjivo: sređene obale, aktivirano centralno gradsko jezgro uz obale, izmešten železnički i autobuski saobraćaj iz centra, utišani splavovi... Pazi, u svetu odraslih, ljudi naučenih da neemotivno sagledavaju svet, van ličnih perspektiva, ovo su činjenice.
b) ne, estetiku nikad nisam hvalio, nit je lep nit je ružan, kopija desetina takvih projekata rasutih po svetu, a davao sam primer da su još Nemci u XVIII veku branili izgradnju visokih kuća na obala Dunava, kako se ne bi zaklanjao vidik gradu.

Pazi, jedno si, ovo drugo, izmislio, a ono prvo iskarikarao, sve namigujući na svoju vrlinu a moju nevrlinu.
I ti zaista misliš da takve rasprave vredi voditi?
pikuc pikuc 09:54 07.08.2017

Re: Погрешан пример

mirelarado
Meni Rajićeva ne izgled loše, da budem iskren. Saobraznija je okolišu, svakako bolje nego BgdH2O.


Оно јес' од савамалског Дубаија у покушају тешко је да нешто буде горе, али мени и ова ружна стакло-метал конструкција на четири улице, попут предимензиониране гљиве уденута међу предратне грађевине делује, у најмању руку, неприлично. А около, гинемо по изломљеним и кривим плочницима, рупама у калдрми и на асфалту коловоза...


Po čemu je izgled BGH2O je bliži Dubaiju nego recimo Menhetnu?
Šta ga to cini da izgleda arapski?
Arapski novac?
niccolo niccolo 10:07 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Koji je to moj blog, ne sećam se?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:15 07.08.2017

Re: Погрешан пример

niccolo
Koji je to moj blog, ne sećam se?

http://blog.b92.net/text/25965/Cifre/
niccolo niccolo 10:38 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Aaa, jeste...svašta ima na tom APRu...
pikuc pikuc 10:50 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Predrag Brajovic
Вероватно је било боље да су онај ужас са Славије ставили баш ту. Када већ прелива, да мало залива и травицу

Ја имам трансфер непријатности сваки пут кад онуда прођем, особито ако звечи музика. Ја разумем да неко направи комбинацију да мазне лову, али, чуда, зар нису могли да дају хиљаду-две еура неком са иоле укуса, да уради то како треба.

Људи у овој власти су људи плитког формата, без широког и бољег образовања. Плитки. Површни. Јурачи малолетница (Фолић) и недојебанци у добрим оделима и с парама.

Дакле, људи без изграђеног укуса.
Но, и за то има решење: треба да будеш свестан тога, па платиš неком да уместо тебе демонстрира тај укус. Но, они ни то...


Ja ne kapiram šta je tu estetski neprihvatljivo ?
Fontana svojim oblikom prati celinu samog trga, prilično je svedena osim u gabaritima i zato se čini da joj tu nije mesto.
Ali zapravo tu mesto nije svim onim kućicama i dvospratnicama.
Slavija po meni treba da prati ono što je započeto zgradom Narodne banke.
Kada bi cela slavija bila uokvirena takvim objektima ona bi izgledala kao jedna celina i fontana bi tada apsolutno bila uklopljena svojim gabaritima u tu jednu novu celinu.
Čak i ta dekorativna rasveta fontane kada bi Slavija bila okružena zgradama u staklu dala bi jedan potpuno drugačiji ambijent Slavije noću.

Mnogi ne vide činjenicu da Slavija nije mesto gde se ljudi zadržavaju, ona je mesto odakle želiš što pre da odeš, i mislim da je dobro napraviti od Slavije mesto na koje će ljudi dolaziti da budu tu, šetaju tu.
E sada uvek će biti ljudi kojima to mesto neće biti zanimljivo ali nekima hoće, ova fontana i taj budući park menjaju Slaviju u tom pravcu da će to dovesti ljude tu.
Ja vidim Slaviju kao jedan moderan trg, poslovnu zonu, možda i kao parče "Vegasa" u Beogradu, što da ne.
Grad treba da bude živ, naklonjen ljudima a ljudi su različiti i to čini grad živim.
Ja nisam za Beograd zarobljen u prošlosti, da bude grad grobnica prošlosti.

Već za Beograd živih ljudi, različitih ljudi, da se na njegovim ulicama vidi život i njegov duh.
Taj duh je veza sa tradicijom, prošlošću i svime onim na šta trebamo biti ponosni i negovati to.

Arhitektura treba da bude u službi života ljudi i da svedoči o životu ljudi i njihovog duha a ne obrnuto.

Imperativ razvoja Beograda je da izvede svoje stanovnike na svoje ulice.
Zato je važno obratiti se svima.
I to je ono što će Beograd staviti na sam vrh gradova sveta.
Ljudi i život!
angie01 angie01 11:00 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ja vidim Slaviju kao jedan moderan trg, poslovnu zonu, možda i kao parče "Vegasa" u Beogradu, što da ne.
Grad treba da bude živ, naklonjen ljudima a ljudi su različiti i to čini grad živim.
Ja nisam za Beograd zarobljen u prošlosti, da bude grad grobnica prošlosti.

Već za Beograd živih ljudi, različitih ljudi, da se na njegovim ulicama vidi život i njegov duh.
Taj duh je veza sa tradicijom, prošlošću i svime onim na šta trebamo biti ponosni i negovati to.

Arhitektura treba da bude u službi života ljudi i da svedoči o životu ljudi i njihovog duha a ne obrnuto.

Imperativ razvoja Beograda je da izvede svoje stanovnike na svoje ulice.
Zato je važno obratiti se svima.
I to je ono što će Beograd staviti na sam vrh gradova sveta.
Ljudi i život!





hebote, gavrilo, ili prestani, ili daj svima to na cemu si.
krkar krkar 11:03 07.08.2017

Re: Погрешан пример

i mislim da je dobro napraviti od Slavije mesto na koje će ljudi dolaziti da budu tu, šetaju tu.


Ne bi li još više zagušili saobraćaj i napravili još veći kolaps.

Najveći saobraćajni problem Slavije su pešački prelazi, i to, redom, onaj u Makenzijevoj, pa onaj na Bulevaru JNA, pa u Nušićevoj, pa u Beogradskoj i konačno onaj u Maršala Tita. Svaki pešak koji krene da prelazi blokira saobraćaj u dubini od 30-200 m, zavisno od situacije i doba dana. Uz loše postavljen tok tramvajskog saobraćaja to na Slaviji stvara potpunu katastrofu.
krkar krkar 11:32 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Super bio onaj neki intervju sa pok Batakovićem kada je opisao Karića rečima da su on i njegova familija u Peći pravili one motike tj drške za motike, aj da su bar onaj metalni deo, nego drvene držalje ...


Bataković je i u tome pokazao koliko je bio politički iskompleksiran, površan i nepouzdan.

Ja sam lično kod karića neke 1987. išao u Peć da pravim neke starinske mačeve koje nigde nismo uspevali da napravimo jer su zahtevi bili vrlo komplikovani, probali i u Sloveniji i u Bosni... pa čuli za neke Kariće u Peći. I vozio se celu noć vozom i došao tamo a njih oduševilo što imaju mogućnost da rade takvu stvar i uradili nam džabe! Rekli "mi volimo istoriju i tradiciju i baštinu i to je za nas sitna lova i evo vam xhabe".

Imali su 130 zaposlenih od toga oko 120 u direktnoj proizvodnji, preko polovone Roma. Samo su metal radili, lopate, pijuke, vile, grabulje... su im bile glavni proizvodi ali bilo je t još koječega, i ne sećam se svega.

Već godinu-dve posle toga bili su Miloševićeve sluge i logičnim putem pretvorili su se u ovo gadno, bizarno, kriminalno, neestetsko i zlo što su sada.

Ali za ONO VREME Bataković sere. Kao i većina Koštuničara koje bilo struke i o čemu god da se govorilo.
krkar krkar 11:41 07.08.2017

Re: Погрешан пример


Kuku, tek sad vidim u šta sam se upustio!
tasadebeli tasadebeli 11:45 07.08.2017

Re: Погрешан пример

mlatisa

Недалеко одатле, према хиподрому уместо кућа дижу стамбено пословне објекте са четири спрата



Хтели су и Хиподром да уклоне, па да ту зидају своје "стамбено-пословне објекте", али смо потписивали петицију да се Хиподром сачува, па се ево ипак и ове године одржавају некакве трке... Какве-такве, али Хиподром ипак ради још увек и у 2017.

А докле ће, не знамо...

И што је за мене највећа загонетка у толикој изградњи зграда у овом делу Бановог брда у којем и ја живим је што не видим какве везе то има са законима тржишта.

Пази, у првој згради која је никла у мојој бившој улици у којој сам се родио и живео до пре 7 година (Мајданска улица између Паштровићеве и Зрмањске, паралелна са њима, пружа се од цркве према Хиподрому) која је завршена још пре 8 година и изашла на Високу улицу као неки огромни брод прамцем према овом новом тржном центру који граде на месту бившег Минела, још увек има непродатих станова јер не могу да се нађу толики купци у овој Србији.

А после те зграде сазидали су читав низ зграда у том крају, у Паштровићевој, Зрмањској, Нодиловој, Владе Радовановића, Мирослављевој, Васе Стајића, које зврје углавном празне.

Мислим, у чему је фора? Који им је интерес?

Перу паре?

Инвеститори тих градњи су углавном FINVEST и BG INVEST (ставили су своју шапу на ту територију, како се то каже, и нико други нема приступ; зна се и како се одвраћају ти потенцијални нови инвеститори од своје намере; видео сам то више пута).

А тај BG INVEST је исти овај који је срушио Михајловац. Они су и сазидали ту прву зграду у мојој бившој улици.

Ко су ти људи уопште када имају такав интерес да зидају читав низ зграда које зврје празне?

Знам само једног од њих... Један од двојице главних у том BG INVESTU је бивша чукаричка бараба којег познајем од детињства, бивша тешка сиротиња са два грама школе за којег знам да нема ни трунке скрупула јер их никада није ни имао. Али, наводно, има нека искуства са грађевином јер је радио својевремено за наше грађевинске фирме у Ираку итд. (у доба СФРЈ).

Ко је уопште таквим људима допустио да зидају по Београду занемарујући било каква урбанистичка правила?

Преко пута тих новосазиданих зграда без паркинга, без зелених површина, без игралишта за децу, са тротоарима толико узаним као да пешаци уопште не постоје у овом граду, стоје зграде зидане почетком седамдесетих, када се рушила парна страна Зрмањске улице, некадашња Преполачка улица и Добриновићева. И оне су најбољи пример колико се тада, пре пола века, водило рачуна о томе да ново насеље не буде дехуманизовано толико као што је то ово што сада праве од овог краја Бановог брда.

Пази када је Жика Муштикла имао више скрупула док је зидао по Брду од ових грађевинских инвеститора који су се појавили после 5. октобра 2000!


Потпуно си у праву када кажеш:


Проблем је у томе што се ова власт не плаши ничега. Има подршку иностранства и огромно поверење бирача. На жалост, уместо да ради нешто корисно, то ће да се заврши суманутим бахаћењем и растурањем свих институција система.

Због ситног ћара се прави вишедеценијски проблем. Боље да краду, али да не кваре ништа.
pikuc pikuc 12:04 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Ja vidim Slaviju kao jedan moderan trg, poslovnu zonu, možda i kao parče "Vegasa" u Beogradu, što da ne.
Grad treba da bude živ, naklonjen ljudima a ljudi su različiti i to čini grad živim.
Ja nisam za Beograd zarobljen u prošlosti, da bude grad grobnica prošlosti.

Već za Beograd živih ljudi, različitih ljudi, da se na njegovim ulicama vidi život i njegov duh.
Taj duh je veza sa tradicijom, prošlošću i svime onim na šta trebamo biti ponosni i negovati to.

Arhitektura treba da bude u službi života ljudi i da svedoči o životu ljudi i njihovog duha a ne obrnuto.

Imperativ razvoja Beograda je da izvede svoje stanovnike na svoje ulice.
Zato je važno obratiti se svima.
I to je ono što će Beograd staviti na sam vrh gradova sveta.
Ljudi i život!





hebote, gavrilo, ili prestani, ili daj svima to na cemu si.


Ja verujem u to da će to tako da bude.
Jer verujem da ovde to ljudi mogu izvesti samo ih treba malo pogurati da im vera ojača.
I verujem da su ljudi to zaslužili ne samo u Beogradu već celoj Srbiji i to ima tako da bude i nikako drugačije.
Ja ti to obećavam, reci deci svojoj da im ja to obecavam, da će biti ponosni što su rodjeni ovde i hodace uzdignutim celom svetom.




niccolo niccolo 12:07 07.08.2017

Re: Погрешан пример

hodace uzdignutim celom svetom

Šta reče?
angie01 angie01 12:09 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ja ti to obećavam, reci deci svojoj da im ja to obecavam, da će biti ponosni što su rodjeni ovde i hodace uzdignutim celom svetom.


gavrilo- ti si izgleda upao u kazance,...

...al ne kapiras uopste u cemu je problem.
pikuc pikuc 12:51 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Ja ti to obećavam, reci deci svojoj da im ja to obecavam, da će biti ponosni što su rodjeni ovde i hodace uzdignutim celom svetom.


gavrilo- ti si izgleda upao u kazance,...

...al ne kapiras uopste u cemu je problem.


Ako ne kapiram ti mi objasni jezikom koji ja mogu razumeti ako ti je važno da te razume.
pikuc pikuc 13:18 07.08.2017

Re: Погрешан пример

krkar
i mislim da je dobro napraviti od Slavije mesto na koje će ljudi dolaziti da budu tu, šetaju tu.


Ne bi li još više zagušili saobraćaj i napravili još veći kolaps.

Najveći saobraćajni problem Slavije su pešački prelazi, i to, redom, onaj u Makenzijevoj, pa onaj na Bulevaru JNA, pa u Nušićevoj, pa u Beogradskoj i konačno onaj u Maršala Tita. Svaki pešak koji krene da prelazi blokira saobraćaj u dubini od 30-200 m, zavisno od situacije i doba dana. Uz loše postavljen tok tramvajskog saobraćaja to na Slaviji stvara potpunu katastrofu.


A zašto misliš da automobili nisu problem pesacima?
Gde to piše da ovaj grad treba biti podredjen ljudima sa automobilima?
Da se svi i sve treba sklanjati sa puta njima?
O zagadjenju da ne govorim.

Pa nije ta fontana zagadjivac Slavije i park i pešaci što će tu dolaziti i ta muzika.

Slavija bi najlepša bila kada tu automobila ne bi ni bilo.
Ali pošto to nije moguće onda se traži kompromis.
Ali ja nisam za kompromis da pešaci idu pod zemlju što je bila ideja ljudi sa automobilima.
Oni bi najviše voleli da ni semafora nema da su pešaci pod zemljom a oni da vladaju nad zemljom. I opet bi svirali jedni drugima i psovali se jer sve bi još bilo brže, još više buke, automobila i smoga.
Pa onda najbolje da tunele ispod zemlje povežemo sa stambenim zgradama pa da pesak iz zemlje odmah u zgradu ulazi.


little_radojica little_radojica 13:33 07.08.2017

Re: Погрешан пример

3) LR ispretumba kako ume moje reči, što je i tvoj običaj, nastojeći da ispadne da sam ja rekao nešto što nisam rekao, ja pokažem da nisam rekao to što je on meni pripisao da sam rekao, već ti, na šta ti se obraduješ.


Ја сам се поштено оградио са "мислим да си рекао" и "ако ме сећање служи" остављајући ти сасвим довољно простора за деманти.

Али читав мој пост је да ти скренем пажњу да није ни битно шта си тачно рекао, већ позиција коју си заступао, која је и врапцима на грани позната, те да је глупо да се сад правиш блесав. Ако истовремено тврдиш: а) да сваки јавни или приватни пројекат мора да буде праћен корупцијом (да не може да не буде праћен истом), и да б) је сваки приватни или јавни пројекат на корист грађанима, онда нужно верујеш да постоји такво нешто као што је "корисна корупција". Назвао је ти тако или некако другачије.

Такође, пошто си ти несумњиво и категорчно био ЗА тај пројекат (онда кад се о њему одлучивало) и поред тога што си знао* каквим правним насиљем је инициран (односно, сасвим експлицитно ти је предочено), онда си опет нужно морао веровати у "корисну корупцију". Главна замена теза коју су ови довољно писмени и више него довољно бахати мазгови на власти успели да потуре је то да је "или БГнВ овако како су га они замислили" или штрока и пцећа говањца. И ти, Брајо, си им у томе помогао, глупости својој захваљујући (ово зато што не верујем да си лош човек).

* а да не помињемо да си, како си сам јавно рекао, у тој бранши и да знаш како ствари са градњом иду, макар угрубо. Па неком неупућеном блиц коментатору и да се отпише 3 бамбија на неупућеност, али теби брате, јок
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:45 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ако истовремено тврдиш: а) да сваки јавни или приватни пројекат мора да буде праћен корупцијом (да не може да не буде праћен истом),

Ne, ne tvrdim. I tačno je -- nema nikakvog dokaza da sam ikad tvrdio.
Такође, пошто си ти несумњиво и категорiчно био ЗА тај пројекат

Ni ovo nije tačno, naravno. Niti ima dokaza da sam tako nešto ikada govorio.

Tako da dalja rasprava na ovaj način -- da mi ti ili neko drugi podmećete reči -- nema nikakvog smisla. Pokazalo se, kada sam tražio da mi se iznesu dokazi da sam rekao to što se tvrdi, da tih dokaza nema, i da se umesto njih samo mogu moje poturiti rečenice u koje se ni na silu ne može učitati ono za šta me optužuju.
freehand freehand 13:50 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Tako da dalja rasprava na ovaj način -- da mi ti ili neko drugi podmećete reči -- nema nikakvog smisla. Pokazalo se, kada sam tražio da mi se iznesu dokazi da sam rekao to što se tvrdi, da tih dokaza nema, i da se umesto njih samo mogu moje poturiti rečenice u koje se ni na silu ne može učitati ono za šta me optužuju.

little_radojica little_radojica 13:58 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Pokazalo se, kada sam tražio da mi se iznesu dokazi da sam rekao to što se tvrdi, da tih dokaza nema, i da se umesto njih samo mogu moje poturiti rečenice u koje se ni na silu ne može učitati ono za šta me optužuju.


ненене, показало се само да ја те доказе не желим да ти пружим, не да их нема, тј. нећу из принципа да копам сад по коментарима на текстове који су имали по 500-600 коментара и то од пре две-три године, да бих те убедио да признаш оно што је већ довољно очигледно: знао си какво правно насиље се врши и био си ЗА тај пројекат (још си се подсмевао онима који су протестовали), а сад се правиш невешт.

Ево овде прилике да ме демантујеш, одговори на два једноставна питања:
1) Да ли си знао да доносе лекс специјалис којим хоће јавно земљиште да поклоне лицу које није то право добило неким јавним надметањем?
2) Да ли си у току јавне расправе о том пројекту подржавао тај пројекат?

angie01 angie01 14:22 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ako ne kapiram ti mi objasni jezikom koji ja mogu razumeti ako ti je važno da te razume.


najkrace-kada se nesto radi u bilo kom grdu- ranovira, dogradjuje, prosiruje, inovira,...bitno je da se ne narusava ambijentalna celina, da se pri tome vodi racuna da je sve uskladjeno i u sluzbi funkcionalnosti, pazi se na spomenike kulture, delove koji su autentnicni i osnovna su karaktera samog grada,...ne prcka se na parcice bez bilo kakvog smila i kvaliteta, kako se gde ukaze prilika da se nesto "prepravi",evo, malo ovde, malo onde- ovde cu da posecem zdravo drvece, bas imam lepu imitaciju necega sto bi trebalo da lici na cesmu, trs...ne rusi se nesto sto se mora cuvati, ne sece se zdravo drvece,kome treba 100 godina da toliko naraste i da svoj neophodan doprinos zivotu u gradu...znaci, ne moze lavabo fontana- koja sem sto prska vodu, nema nikakvu lepotu, smisao,...narusava- zamisili, cak i ovako razdrndanu Slaviju-osnovni ambijent, a pri tome, sem sto niko ne moze tom ruglu da pridje, znacajno smanjuje vidljivost ucesnicima u saobracaju na kruznom toku,

mislim, ne mozes nalepiti Las Vegas- ma sta je to znacilo, u ambijent beogradskog trga,...niti Dubai, na staro jezgro grada, koje ocigledno zahteva sasvim drugacije zahvate da bi sve imalo smila.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:35 07.08.2017

Re: Погрешан пример

тј. нећу из принципа да копам сад по коментарима на текстове који су имали по 500-600

Pošto ti nećeš iz principa da pokazuše šta sam ja to, kao, tvrdio, a što ne tvrdim i danas, ne očekuješ valjda da ću ja tebi da polažem račune? Uglavnom, raspravu smo okončali.
freehand freehand 14:40 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Uglavnom, raspravu smo okončali.

Koju raspravu, Brajoviću?
Ovo gde ti tražiš da ti se predoči dokaz da si govorio/pisao to što si i na ovom blogu govorio/pisao a ti to onda proglasiš nesposobnošću da se vidi očigledno i pročita i shvati napisano?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:47 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ovo gde ti tražiš da ti se predoči dokaz da si govorio/pisao to što si i na ovom blogu govorio/pisao a ti to onda proglasiš nesposobnošću da se vidi očigledno i pročita i shvati napisano?

Đavo je u nijansama, dobri moj i česti Freehande, no vi nikako da mi ih pokažete.
Da, ovaj projekat je koruptivan, to govorim od prvog dana. No, i kao takav, doneće neke benefite društvenoj zajednici.

No, stvarno dosta.
freehand freehand 14:48 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Da, ovaj projekat je koruptivan, to govorim od prvog dana. No, i kao takav, doneće neke benefite društvenoj zajednici.

No, stvarno dosta.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:59 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Da, ovaj projekat je koruptivan, to govorim od prvog dana. No, i kao takav, doneće neke benefite društvenoj zajednici.


Kojoj "drutšvenoj zajednici"? Plemenskoj? Rodovskoj? Lopovskoj?
pikuc pikuc 15:09 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Ako ne kapiram ti mi objasni jezikom koji ja mogu razumeti ako ti je važno da te razume.


najkrace-kada se nesto radi u bilo kom grdu- ranovira, dogradjuje, prosiruje, inovira,...bitno je da se ne narusava ambijentalna celina, da se pri tome vodi racuna da je sve uskladjeno i u sluzbi funkcionalnosti, pazi se na spomenike kulture, delove koji su autentnicni i osnovna su karaktera samog grada,...ne prcka se na parcice bez bilo kakvog smila i kvaliteta, kako se gde ukaze prilika da se nesto "prepravi",evo, malo ovde, malo onde- ovde cu da posecem zdravo drvece, bas imam lepu imitaciju necega sto bi trebalo da lici na cesmu, trs...ne rusi se nesto sto se mora cuvati, ne sece se zdravo drvece,kome treba 100 godina da toliko naraste i da svoj neophodan doprinos zivotu u gradu...znaci, ne moze lavabo fontana- koja sem sto prska vodu, nema nikakvu lepotu, smisao,...narusava- zamisili, cak i ovako razdrndanu Slaviju-osnovni ambijent, a pri tome, sem sto niko ne moze tom ruglu da pridje, znacajno smanjuje vidljivost ucesnicima u saobracaju na kruznom toku,

mislim, ne mozes nalepiti Las Vegas- ma sta je to znacilo, u ambijent beogradskog trga,...niti Dubai, na staro jezgro grada, koje ocigledno zahteva sasvim drugacije zahvate da bi sve imalo smila.


Ambijentalna celina na Slaviji jednim imenom se zove ruglo.
Dakle prema tome se ništa ne može ravnati već se to mora poravnati da bi se napravila ambijentalna celina.

Kada se gradio Menhetn porušene su zgrade, kuće i cele ulice da bi se stvorilo ovo što gledamo danas.Njujork je sravnjen da bi imao danas one bulevare i ovu sredjenost.
Beograd ne treba sravniti ali ni praviti božanstva od kojekakvih starih objekata već dato šansu nečemu novom.

A ovo oko fontane i smanjene vidljivosti vozačima je bez argumenta jer pobogu to je kružni tok, vozači idu ukrug.
Šta im fontana zaklanja?
Pa ne može jer to je kružni tok, svi se vrte oko fontane, fontana je leva strana a desno se uključuju vozila.
Dakle vozač gleda desno i ispred sebe.


sweet64 sweet64 15:21 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Pa ne može jer to je kružni tok, svi se vrte oko fontane, fontana je leva strana a desno se uključuju vozila.
Dakle vozač gleda desno i ispred sebe.


Ako ovako radiš neko će te 100% čuknuti sa leve strane.
pikuc pikuc 16:03 07.08.2017

Re: Погрешан пример

sweet64
Pa ne može jer to je kružni tok, svi se vrte oko fontane, fontana je leva strana a desno se uključuju vozila.
Dakle vozač gleda desno i ispred sebe.


Ako ovako radiš neko će te 100% čuknuti sa leve strane.


Pa hoce ako ako ga ne želiš propustiti i voziš brzo.
Ali to nema veze sa fontanom već kulturom vožnje automobila i odnosom učesnika u saobraćaju.
Pa ako neko krene voziti u rikverc oko fontane jel fontana kriva za sudar?
angie01 angie01 16:40 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ambijentalna celina na Slaviji jednim imenom se zove ruglo.
Dakle prema tome se ništa ne može ravnati već se to mora poravnati da bi se napravila ambijentalna celina.


probala sam najednostavnije,...al ne kapiras da nesto mora da se projektuje i da je to nesto povezano sa celinom- ne tako da delice, kad sta i gde nekome padne na pamet da nesto namontira samo nakalemi, bez da se pri tome brine o postojecem, a ne zna se tacno ni sta ce i kako biti nesto sledece- sve je opsnal:)))


A ovo oko fontane i smanjene vidljivosti vozačima je bez argumenta jer pobogu to je kružni tok, vozači idu ukrug.


je l ti vozis?,...ako si u kruznom toku ti nisi u zatvorenom sistemu, nego on funkcionise sa drugim delovima saobracaja u koji se kruzni tok nadovezuje-ulazi, izlazi-a ti kao deo tog sistema bi trebalo da imas dobru preglednost, narocito u guzvama koje se tu prave, kako bi mogao dobro da procenis, uocis na vreme sve sto treba, ucestvovao sigurno za sebe i druge u saobracaju.

glupo je s tobom pricati, jer ti ne slusas, niti se trudis da razumes, ti samo radis- sve sto treba da odbranis besmislene poteze vlasti.
freehand freehand 17:05 07.08.2017

Re: Погрешан пример

glupo je s tobom pricati, jer ti ne slusas, niti se trudis da razumes, ti samo radis- sve sto treba da odbranis besmislene poteze vlasti.

Pikac je vernik. Od mene ima pozitivno brojanje što to priznaje bez uvijanja. Sad, kako mu se sslažu isus na nebu i Vučić na zemlji nemam pojma, to je već pitanje za njegovog psihoterapeuta i/ili ispovednika.
niccolo niccolo 17:31 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Pikac je vernik. Od mene ima pozitivno brojanje što to priznaje bez uvijanja.

Ma dobro to što je vernik, nego vidiš da budala gleda samo desno i pravo kad se uključuje u kružni tok na Slaviji. Napraviće neki najstrašniji sudar tamo, crni on...
freehand freehand 17:32 07.08.2017

Re: Погрешан пример

niccolo
Pikac je vernik. Od mene ima pozitivno brojanje što to priznaje bez uvijanja.

Ma dobro to što je vernik, nego vidiš da budala gleda samo desno i pravo kad se uključuje u kružni tok na Slaviji. Napraviće neki najstrašniji sudar tamo, crni on...

Pa svaki vernik tako. Nije neko opravdanje, al jebiga.
pikuc pikuc 18:15 07.08.2017

Re: Погрешан пример

freehand
niccolo
Pikac je vernik. Od mene ima pozitivno brojanje što to priznaje bez uvijanja.

Ma dobro to što je vernik, nego vidiš da budala gleda samo desno i pravo kad se uključuje u kružni tok na Slaviji. Napraviće neki najstrašniji sudar tamo, crni on...

Pa svaki vernik tako. Nije neko opravdanje, al jebiga.




Da odgovorim i ovome gore da ja nisam vozac tako da ne brine da ćemo se sudariti
freehand freehand 18:17 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Da odgovorim i ovome gore da ja nisam vozac tako da ne brine da ćemo se sudariti

Ma nisi ti ni vernik, al ok je imidž.
pikuc pikuc 18:34 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Ambijentalna celina na Slaviji jednim imenom se zove ruglo.
Dakle prema tome se ništa ne može ravnati već se to mora poravnati da bi se napravila ambijentalna celina.


probala sam najednostavnije,...al ne kapiras da nesto mora da se projektuje i da je to nesto povezano sa celinom- ne tako da delice, kad sta i gde nekome padne na pamet da nesto namontira samo nakalemi, bez da se pri tome brine o postojecem, a ne zna se tacno ni sta ce i kako biti nesto sledece- sve je opsnal:)))


A ovo oko fontane i smanjene vidljivosti vozačima je bez argumenta jer pobogu to je kružni tok, vozači idu ukrug.


je l ti vozis?,...ako si u kruznom toku ti nisi u zatvorenom sistemu, nego on funkcionise sa drugim delovima saobracaja u koji se kruzni tok nadovezuje-ulazi, izlazi-a ti kao deo tog sistema bi trebalo da imas dobru preglednost, narocito u guzvama koje se tu prave, kako bi mogao dobro da procenis, uocis na vreme sve sto treba, ucestvovao sigurno za sebe i druge u saobracaju.

glupo je s tobom pricati, jer ti ne slusas, niti se trudis da razumes, ti samo radis- sve sto treba da odbranis besmislene poteze vlasti.


Pa ako je tako što onda gledate u fontanu, gledajte u te aute.
Ja mislim da vi automobilisti niste ni pogledali pravo tu fontanu pa zato tako olako i sudite joj.
Ona se gleda iz pozicije pešaka.
Ja inače nisam vozač, možda bih razmišljao kao vi da jesam ali nisam.
Ali zato vi možete da se stavite u moju poziciju pešaka i razumete me ako ostavite auto i pridjete joj iz moje perspektive.

Meni je ta fontana kao pesaku baš tu legla, jedva čekam taj park da proradi pa da sednem na neku klupu i gledam je i slušam je.
Nego smanjili su muziku i sada se slabije čuje, valjda ce to vratiti bar tu u parku neki zvucnik za nas ljubitelje fontane.

I nešto razmišljam da je niža fontana vi automobilisti bi ste nam zaklanjali pogled i smetali ovako je super, ne smetate nam.
Vi se slobodno vozite oko nje a mi ćemo sedeti i gledati. Čak to kruzenje automobila oko nje čini je još velicanstvenijom dok izvodi svoju predstavu.
Na sve su mislili graditelji.

Živela fontana na Slaviji i automobili sto kruže oko nje.
freehand freehand 18:41 07.08.2017

Re: Погрешан пример

neki zvucnik za nas ljubitelje fontane.

Zvonik i mainaret i na njemu zvučnik. Da ima i za vernike i za nevernike, za svakog po nešto.
pikuc pikuc 18:45 07.08.2017

Re: Погрешан пример

freehand
Da odgovorim i ovome gore da ja nisam vozac tako da ne brine da ćemo se sudariti

Ma nisi ti ni vernik, al ok je imidž.


Ja verujem da svaki covek postaje ono u šta veruje tako što izgovara to jezikom svojim i opravdava to delima svojim.




pikuc pikuc 18:52 07.08.2017

Re: Погрешан пример

niccolo
hodace uzdignutim celom svetom

Šta reče?


Tek sad sam uvideo dvosmislenost koju sam napisao

...уздигнутим челом светом.

Sam mislio
angie01 angie01 19:01 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Pa ako je tako što onda gledate u fontanu, gledajte u te aute.





je l ti kapiras, da ona zakljanja vidik,

Vi se slobodno vozite oko nje a mi ćemo sedeti i gledati. Čak to kruzenje automobila oko nje čini je još velicanstvenijom dok izvodi svoju predstavu.
Na sve su mislili graditelji.




nadam se da ti broje poJene za ovoliki trud...koji graditelji su na sta mislili???...ono ko okrugli valov sa prskalicama, jos lepo preliva, bas kao sto se to desava posle poenja,....sa sve onim kocicima naokolo,...covece, sta ti tamo slusas, Majkla Dzeksona:)))...normalno da su smanjili- kada niko nije mogao da spava iz obliznjih zgrada- jer su tvorci, ti koji su na sve mislili, zaboravili na gradjane,...
angie01 angie01 19:10 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ja verujem da svaki covek postaje ono u šta veruje tako što izgovara to jezikom svojim i opravdava to delima svojim.


sve moguce je onom koji vere ima.

(Jevandjelje po Gavrilu 7,6)
freehand freehand 19:13 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Ja verujem da svaki covek postaje ono u šta veruje tako što izgovara to jezikom svojim i opravdava to delima svojim.


sve moguce je onom koji vere ima.

(Jevandjelje po Gavrilu 7,6)

I nemnaj drugog Boga sem mene.

Ne pravi sebi idola niti kakva lika; nemoj im se klanjati niti im služiti.


Jes čuo Pikac, šta ti Vučić kaže?
angie01 angie01 19:19 07.08.2017

Re: Погрешан пример

I nemnaj drugog Boga sem mene.


slusaj me slepo i bice ti lepo!
freehand freehand 19:21 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
I nemnaj drugog Boga sem mene.


slusaj me slepo i bice ti lepo!

Dok mašeš repom
mariopan mariopan 19:25 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Živela fontana na Slaviji i automobili sto kruže oko nje.

angie01 angie01 19:33 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Živela fontana na Slaviji i automobili sto kruže oko nje.



pikuc pikuc 19:40 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Pa ako je tako što onda gledate u fontanu, gledajte u te aute.





je l ti kapiras, da ona zakljanja vidik,

Vi se slobodno vozite oko nje a mi ćemo sedeti i gledati. Čak to kruzenje automobila oko nje čini je još velicanstvenijom dok izvodi svoju predstavu.
Na sve su mislili graditelji.




nadam se da ti broje poJene za ovoliki trud...koji graditelji su na sta mislili???...ono ko okrugli valov sa prskalicama, jos lepo preliva, bas kao sto se to desava posle poenja,....sa sve onim kocicima naokolo,...covece, sta ti tamo slusas, Majkla Dzeksona:)))...normalno da su smanjili- kada niko nije mogao da spava iz obliznjih zgrada- jer su tvorci, ti koji su na sve mislili, zaboravili na gradjane,...


Me razumem šta ti imaš potrebu gledati šta se i ko se vozi sa one strane fontane ?
Da je fontana kvadratasta da ima ćošak pa da još i razumem strah od toga šta će me sačekati iza ćoška ali ona je okrugla i ako se vozi propisanom brzinom sve se vidi ispred sebe.
Uostalom kako vozite pored trolebusa i tramvaja kada su vam sa leve strane ?

A ne slušam Majkla. To mi se zapravo nije dopalo od muzike.
Svideo mi se Pavaroti i onaj deo sa pesmama o Beogradu.
Nego slabo se čuje sada.
To je zbog ovih što se žalili pa sada mi ispastamo.

Možda je rešenje da se zvucnici postave samo u taj park što se pravi tu nema u blizini stambenih zgrada toliko i da se tu pojaca muzika.

I imam jednu ideju glede tog parka.
Da to bude muzički park!

Da se postavi neki dzuboks sa izborom nekih pesama i da ljudi mogu izabrati pesmu koja će svirati u celom parku.
Recimo pesma košta 500 dinara(lupio sam) a novac ide u neku svrhu koju se dogovorimo, nešto što nam je važno.
Eto to nema nigde u svetu i bila bi atrakcija i ljudi bi se zabavljali i svoj novac od toga usmerili na nešto važno društvu.

A uveče svira fontana neki svoj repertoar.

Ja bih Slaviju pretvorio u tako nešto od mesta sa koga se beži napravio potpuno suprotno.


pikuc pikuc 19:55 07.08.2017

Re: Погрешан пример

freehand
angie01
Ja verujem da svaki covek postaje ono u šta veruje tako što izgovara to jezikom svojim i opravdava to delima svojim.


sve moguce je onom koji vere ima.

(Jevandjelje po Gavrilu 7,6)

I nemnaj drugog Boga sem mene.

Ne pravi sebi idola niti kakva lika; nemoj im se klanjati niti im služiti.


Jes čuo Pikac, šta ti Vučić kaže?


Razumem sta želiš reći,
Da,
Ja služim Vucicu
A opet Vučić reko da služi Srbiji
A Srbija se davno opredelila da služi Bogu

Tako da jesi u pravu



angie01 angie01 19:56 07.08.2017

Re: Погрешан пример

pa sada mi ispastamo.



Recimo pesma košta 500 dinara(lupio sam) a novac ide u neku svrhu koju se dogovorimo, nešto što nam je važno.

A uveče svira fontana neki svoj repertoar.


uz ovo mora da se vutra deli dzaba.
angie01 angie01 20:07 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ja služim Vucicu


svako ima pravo da izabere...da l da bude sluga drugome ili godpodar svoj


A opet Vučić reko da služi Srbiji


pre ce biti- ona njemu.


A Srbija se davno opredelila da služi Bogu




Jedino Jevanđelje srpsko, Jevanđelje koje stvara Svetu Srbiju. Celu zemlju pretvara u hram, hram u kome se služi Bogu
pikuc pikuc 20:23 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
pa sada mi ispastamo.



Recimo pesma košta 500 dinara(lupio sam) a novac ide u neku svrhu koju se dogovorimo, nešto što nam je važno.

A uveče svira fontana neki svoj repertoar.


uz ovo mora da se vutra deli dzaba.


Ma pusti vutru, može zabava i bez vutre nekada
Pazi dalje,
Osim dzuboksa postaviti i nekoliko video bimova oko parka recimo, gde će onaj koji naručuje pesmu ostaviti poruku koja će tu stajati dok svira njegova pesma.
Onako ispisati prstom po ekranu dzuboksa.

Piše čovek šta hoće, recimo dosadno mu a nema drustvo i napiše hoće neko samnom na kafu čekam ga kod meka, plava majica.

Ili šta znam, traži cimera i pusti pesmu koja mu je bliska da se kao predstavi njome privuče zvukom tog nekoga da iz busa možda vidi poruku dok prolazi oko Slavije.

Ili klasične ljubavne poruke tipa " Vucicu volim te" u potpisu Miki

Šta će ti vutra na sve ovo.
Ja ti kažem sa tom fontanom mi smo otvorili beskonačno mnogo mugucnosti za celu Slaviji.
Samo treba razmišljati u tom pravcu i ideje dolaze.

Ako se još nečeg setim pisaću.
mariopan mariopan 20:24 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
uz ovo mora da se vutra deli dzaba.

Neee, ovo je nešto žešće!
pikuc pikuc 20:29 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Ja služim Vucicu


svako ima pravo da izabere...da l da bude sluga drugome ili godpodar svoj


A opet Vučić reko da služi Srbiji


pre ce biti- ona njemu.


A Srbija se davno opredelila da služi Bogu




Jedino Jevanđelje srpsko, Jevanđelje koje stvara Svetu Srbiju. Celu zemlju pretvara u hram, hram u kome se služi Bogu


Kada se volimo služimo Bogu.
Što je loše živeti u zemlji u kojoj se ljudi vole.
Pa to bi svaki čovek voleo na planeti.
Da živi u takvoj zemlji.
angie01 angie01 20:45 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Ako se još nečeg setim pisaću.


ne moras, keve mi Nevenke,...

ovo pokriva sve,


Ili klasične ljubavne poruke tipa " Vucicu volim te" u potpisu Miki

angie01 angie01 20:47 07.08.2017

Re: Погрешан пример

Pa to bi svaki čovek voleo na planeti.
Da živi u takvoj zemlji.


sto onda ovi ludi mladi, na hiljade beze iz takve lepote- eto, kad nisu spoznali.
pikuc pikuc 21:43 07.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
Pa to bi svaki čovek voleo na planeti.
Da živi u takvoj zemlji.


sto onda ovi ludi maldi, na hiljade beze iz takve lepote- eto, kad nisu spoznali.


Zato što im treba posao koji donosi vece pare.
Srbija im to sada ne može pružiti.
A neko ide i da se usavršava kao što Tesla išao i Pupin i drugi.
Neko ide da upoznaje svet.
angie01 angie01 23:03 07.08.2017

Re: Погрешан пример

A neko ide i da se usavršava kao što Tesla išao i Pupin i drugi.
Neko ide da upoznaje svet.


znas sta, za sve drugo- mozemo i da se zezamo- mada sustinski nije smesno, vise je tvoj nacin,

a za ovo- sram te bilo- jedni ce kao ti, da se uhlebe ovakvim proseravanjem iz dupeta istog onog koji drugima, koji na takav nacin ne zele da rese egzistenciju, istu osporava, ne da, pa onda oni moraju da napuste svoje porodice, prijatelje, da se navikavaju, bore u okolnostima koje tek treba da savladaju,... jer nisu sise, ljigavci, partijski poltroni i poslusnici, idolopoklonici laznom bogu,...

...ti si aktivni saucesnik...
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:24 08.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
A neko ide i da se usavršava kao što Tesla išao i Pupin i drugi.
Neko ide da upoznaje svet.


znas sta, za sve drugo- mozemo i da se zezamo- mada sustinski nije smesno, vise je tvoj nacin,

a za ovo- sram te bilo- jedni ce kao ti, da se uhlebe ovakvim proseravanjem iz dupeta istog onog koji drugima, koji na takav nacin ne zele da rese egzistenciju, istu osporava, ne da, pa onda oni moraju da napuste svoje porodice, prijatelje, da se navikavaju, bore u okolnostima koje tek treba da savladaju,... jer nisu sise, ljigavci, partijski poltroni i poslusnici, idolopoklonici laznom bogu,...

...ti si aktivni saucesnik...

pikuc pikuc 09:05 08.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
A neko ide i da se usavršava kao što Tesla išao i Pupin i drugi.
Neko ide da upoznaje svet.


znas sta, za sve drugo- mozemo i da se zezamo- mada sustinski nije smesno, vise je tvoj nacin,

a za ovo- sram te bilo- jedni ce kao ti, da se uhlebe ovakvim proseravanjem iz dupeta istog onog koji drugima, koji na takav nacin ne zele da rese egzistenciju, istu osporava, ne da, pa onda oni moraju da napuste svoje porodice, prijatelje, da se navikavaju, bore u okolnostima koje tek treba da savladaju,... jer nisu sise, ljigavci, partijski poltroni i poslusnici, idolopoklonici laznom bogu,...

...ti si aktivni saucesnik...


A koji je pravi Bog za tebe?
Evo da te pitam, veruješ li ti u Boga i kakav je on za tebe?
krkar krkar 09:09 08.08.2017

Re: Погрешан пример

A koji je pravi Bog za tebe?
Evo da te pitam, veruješ li ti u Boga i kakav je on za tebe?


Gavrilo, ne seri više.

Nije ovo mesto gde ćeš izlečiti svoje komplekse ni teološko-ontološko-seksualne nedoumice. Zabole nas kurac sa kime se hefćeš i na koji način. Prestani da gušiš na svaku temu, slugo. Jeftini dobrovoljni slugo.
angie01 angie01 18:05 08.08.2017

Re: Погрешан пример

A koji je pravi Bog za tebe?
Evo da te pitam, veruješ li ti u Boga i kakav je on za tebe?


nisi zasluzio odgovor- jer je najveca jeres proglasavati bogom nekog ko se ni 10 zapovesti ne drzi, nego cini upravo sve suprotno...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:33 08.08.2017

Re: Погрешан пример

Сећам се добро, на сасвим директна питања о легалности тог подухвата, ти си рекао, нешто у стилу: такав бољитак без корупције не иде. Мислим да си чак лансирао и синтагму "корисна корупција", али може бити и да се не сећам баш толико добро.

Vidiš, ovo si slagao, i baš te briga.
Šta da se radi.
little_radojica little_radojica 06:57 09.08.2017

Re: Погрешан пример

Predrag Brajovic
Сећам се добро, на сасвим директна питања о легалности тог подухвата, ти си рекао, нешто у стилу: такав бољитак без корупције не иде. Мислим да си чак лансирао и синтагму "корисна корупција", али може бити и да се не сећам баш толико добро.

Vidiš, ovo si slagao, i baš te briga.
Šta da se radi.


НИшта нисам слагао, што доказује и овај твој пасус доле, не морају ни да се копају цитати од раније, кад ти то и данас тврдиш.

Da, ovaj projekat je koruptivan, to govorim od prvog dana. No, i kao takav, doneće neke benefite društvenoj zajednici.


Заборавио си само да кажеш и да си ти био ЗА тај и такав пројекат, што је све што сам ја и тврдио.

Иначе, пројекат није чак ни коруптиван, корупција је преблага реч за то што су они урадили - на најбахатији и најбуздованскији начин су извршили отимачину јавног добра пар екселанс (у вредности неколико милијарди долара!!) и предали га Вучићевом "брату". Може бити да ти не разумеш шта значи "бенефит друштвеној заједници", што ову расправу (коју сам ја по твојој молби/наређењу без поговора прекинуо, а ти онда и без мене наставио, сер Брајо од Доње Фукаре) враћа на расправу о функционалној (не)писмености, само овај пут - твојој.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:00 09.08.2017

Re: Погрешан пример

сер Брајо од Доње Фукаре

Какав ти је ово речник?

Заборавио си само да кажеш и да си ти био ЗА тај и такав пројекат, што је све што сам ја и тврдио

То му је што му је: родило се, треба га љуљати.
pikuc pikuc 11:12 09.08.2017

Re: Погрешан пример

angie01
A koji je pravi Bog za tebe?
Evo da te pitam, veruješ li ti u Boga i kakav je on za tebe?


nisi zasluzio odgovor- jer je najveca jeres proglasavati bogom nekog ko se ni 10 zapovesti ne drzi, nego cini upravo sve suprotno...

Koga sam ja to proglasio Bogom, gde sam to napisao, citiraj me.

A svakako volja je tvoja da odlucis jesam li dostojan tebe da mi odgovoris.
pikuc pikuc 11:20 09.08.2017

Re: Погрешан пример

krkar
A koji je pravi Bog za tebe?
Evo da te pitam, veruješ li ti u Boga i kakav je on za tebe?


Gavrilo, ne seri više.

Nije ovo mesto gde ćeš izlečiti svoje komplekse ni teološko-ontološko-seksualne nedoumice. Zabole nas kurac sa kime se hefćeš i na koji način. Prestani da gušiš na svaku temu, slugo. Jeftini dobrovoljni slugo.


Ti ne odlucujes šta ću ja pasiti i gde ću ja pisati isto kao što ja to ne odlučujem za tebe.
Ti odlucujes hoćeš li to čitati, hoćeš li to komentarisati i kako ćeš to komentarisati što ja pisem

A isto tako ja odlučujem hoću li čitati šta ti pišeš i da li ću to komentarisati i kako ću to komentarisati.

Da li se slazes da je to fer?
pikuc pikuc 11:23 09.08.2017

Re: Погрешан пример

little_radojica
Predrag Brajovic
Сећам се добро, на сасвим директна питања о легалности тог подухвата, ти си рекао, нешто у стилу: такав бољитак без корупције не иде. Мислим да си чак лансирао и синтагму "корисна корупција", али може бити и да се не сећам баш толико добро.

Vidiš, ovo si slagao, i baš te briga.
Šta da se radi.


НИшта нисам слагао, што доказује и овај твој пасус доле, не морају ни да се копају цитати од раније, кад ти то и данас тврдиш.

Da, ovaj projekat je koruptivan, to govorim od prvog dana. No, i kao takav, doneće neke benefite društvenoj zajednici.


Заборавио си само да кажеш и да си ти био ЗА тај и такав пројекат, што је све што сам ја и тврдио.

Иначе, пројекат није чак ни коруптиван, корупција је преблага реч за то што су они урадили - на најбахатији и најбуздованскији начин су извршили отимачину јавног добра пар екселанс (у вредности неколико милијарди долара!!) и предали га Вучићевом "брату". Може бити да ти не разумеш шта значи "бенефит друштвеној заједници", што ову расправу (коју сам ја по твојој молби/наређењу без поговора прекинуо, а ти онда и без мене наставио, сер Брајо од Доње Фукаре) враћа на расправу о функционалној (не)писмености, само овај пут - твојој.


Kako su ga predali Vuvicevom bratu?
Voleo bih da mi objasnis.
angie01 angie01 15:15 06.08.2017

kada je moj stariji sin bio mali,

glavni crtani je bio Hi Men,...elem, (gomile kojekavih plasticnih igracaka sa njegovim likom i ostalim iz serijala smo nakon nekog vremena izbacili u kesi za djubre, a blesave replike jos neko vreme koristili iz zahebancije u nekoj komunikaciji,...a bas su bile ono nevidjeno glupe),

...i tako se jednom vozimo pored SIV-a, kako se tada inkriminisana gradjevina zvala i pita me dete, a sta je to- ja kazem SIV,...pita on, je l tu onda zive Sive Lubanje Sile?,...kazem- zive sine.
49 41 49 41 21:14 06.08.2017

Tuzan blog, nazalost

Ima toga svuda u svetu - iritira me.
Domaci javasluk najvise.

https://www.pinterest.com/pin/295619163012974417

Nikako ne razumem, svi grade novo ka zapadu, mnoge velelepne stare zgrade na istoku jede zub vremena.
nsarski nsarski 22:29 06.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

Nikako ne razumem, svi grade novo ka zapadu, mnoge velelepne stare zgrade na istoku jede zub vremena.


"Živopisni most" - Moskva. Otvoren ovih dana.


49 41 49 41 22:59 06.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

nsarski
Nikako ne razumem, svi grade novo ka zapadu, mnoge velelepne stare zgrade na istoku jede zub vremena.


"Živopisni most" - Moskva. Otvoren ovih dana.



Nisam mislio globalno, lokalno oko mene u krugu 100 km.

Varshava, je tokom II sv. bila sravnjena sa zemljom od silnih bombardovanja.
Izgradili su je tako reci iz pepela, originalno kao sto je nekada bila.
sweet64 sweet64 00:29 07.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

Varshava, je tokom II sv. bila sravnjena sa zemljom od silnih bombardovanja.
Izgradili su je tako reci iz pepela, originalno kao sto je nekada bila.


Takođe i Drezden i to u toj meri da ga je UNESKO proglasio za svetsku kulturnu baštinu - grad "Feniks", sve na osnovu fotografija. Nažalost je zbog nekog ultramodernog mosta taj status naknadno izgubio.
vcucko vcucko 09:53 07.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

nsarski
[

"Živopisni most" - Moskva. Otvoren ovih dana.


Nije baš otvoren ovih dana, stavljen je u funkciju pre 10 godina. Sada se valjda završava (završena?) prateća infrastruktura u nosećem luku. Npr. navodno je gore postavljena kancelarija matičara (zbog panorame za slike sa venčanja) i ekskluzivni restoran, tako nešto.
nsarski nsarski 11:30 07.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

Nije baš otvoren ovih dana, stavljen je u funkciju pre 10 godina. Sada se valjda završava (završena?) prateća infrastruktura u nosećem luku. Npr. navodno je gore postavljena kancelarija matičara (zbog panorame za slike sa venčanja) i ekskluzivni restoran, tako nešto.


Verujem da si u pravu. Ja temu nisam uopšte pratio, ali sam primetio da se o mostu dosta piše ovih dana - još mi se i vizuelno svideo - pa sam pomislio da je u pitanju nova građevina. Bez obzira, meni se dopada. Thx.
freehand freehand 14:11 07.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

sweet64
Varshava, je tokom II sv. bila sravnjena sa zemljom od silnih bombardovanja.
Izgradili su je tako reci iz pepela, originalno kao sto je nekada bila.


Takođe i Drezden i to u toj meri da ga je UNESKO proglasio za svetsku kulturnu baštinu - grad "Feniks", sve na osnovu fotografija. Nažalost je zbog nekog ultramodernog mosta taj status naknadno izgubio.

ovo nije Drezden, ni Varšava, ni Hirošima, ni Nagasaki.
Ovo je Tokio '45, dan psole "Crnog snega" i potpuno vojnbički i politički nepotrebnog osvetničkog spaljivanja čitavog grada fosfornim bombama.
sweet64 sweet64 15:14 07.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

ovo nije Drezden


Nije, ja to nisam ni rekao, ja sam se samo nadovezao na činjenicu da se ista stvar dogodila gradu Drezdenu, a ako ti je "zasmetala" reč fotografija, odnosi se na to da je gradsko jezgro koje je potpuno srušeno i zbog nedostatka većine projekata koji su uništeni iz istog razloga, ponovo isto napravljeno samo na osnovu fotografija (množina).
freehand freehand 15:18 07.08.2017

Re: Tuzan blog, nazalost

sweet64
ovo nije Drezden


Nije, ja to nisam ni rekao, ja sam se samo nadovezao na činjenicu da se ista stvar dogodila gradu Drezdenu, a ako ti je "zasmetala" reč fotografija, odnosi se na to da je gradsko jezgro koje je potpuno srušeno i zbog nedostatka većine projekata koji su uništeni iz istog razloga, ponovo isto napravljeno samo na osnovu fotografija (množina).

Ama ne, slobodno spusti gard. Samo sam tvoj komentar iskoristio kao šlagvort da ponovo okačim ovu fotografiju, jer je meni ono što se Tokiju dogodilo tako retko pominjano potpuno fascinatno u svojoj jezivoj brutalnosti.

P.S. Pobogu, tek sad vidim da sam kliknuo na "objavi" ne postavljajući fotografiju...
Izvinjavam se.
Dakle,. o ovome je reč:

nsarski nsarski 18:00 08.08.2017

Ne mogu da verujem,

Peggia, da tebe više pogađa neki žut i uvenuo travnjak kao loša reprezentacija države, a manje ti smeta što su predstavnici (reprezenti) države koji obitavaju u toj zgradi uglavnom polupismena šabanija. Oni zaslužuju takav travnjak. Za njih je i štala palata. Koga briga, uostalom?

(Imao sam i mnogo duži komentar (i veoma besan ), sa sve slikama, ali sam odustao).
alselone alselone 18:14 08.08.2017

Re: Ne mogu da verujem,

Koga briga, uostalom?


Mene sve manje briga za sve vezano za drzavu. Valjda je to razocarenje, umor, smor, bes, depresija, nemam pojma, mozda i kombinacija svega toga. Kad vidim ovu sliku samo pomislim - tjah, zabole me.
nsarski nsarski 18:19 08.08.2017

Re: Ne mogu da verujem,

alselone
Koga briga, uostalom?


Mene sve manje briga za sve vezano za drzavu. Valjda je to razocarenje, umor, smor, bes, depresija, nemam pojma, mozda i kombinacija svega toga. Kad vidim ovu sliku samo pomislim - tjah, zabole me.


Ma, da bre. Mislim da bi neki raskošni šator iz Guče najbolje predstavljao what they stand for. Ostalo je šminka. Pa i zeleni travnjak.
Mnogo sam besan, Alse, izvini.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:24 08.08.2017

Re: Ne mogu da verujem,

polupismena šabanija

Сажето и тачно.
alselone alselone 18:25 08.08.2017

Re: Ne mogu da verujem,

Mnogo sam besan, Alse, izvini.


Verujem. Naidje i meni u talasima. Zbog nemoci da se ista promeni.




Pricao sam tvoj vic o Milu danas po firmi. Ljudi su masovno padali od smeha. Dugo nisam cuo bolji fazon.
angie01 angie01 18:53 08.08.2017

Re: Ne mogu da verujem,

polupismena šabanija


zar to nije pleonazam?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:25 08.08.2017

Re: Ne mogu da verujem,

Peggia, da tebe više pogađa neki žut i uvenuo travnjak kao loša reprezentacija države, a manje ti smeta što su predstavnici (reprezenti) države koji obitavaju u toj zgradi uglavnom polupismena šabanija.

a) Проблем што је писмена шабанија искомпромитовала себе.

б) У овој земљи никад неће живети Марсовци или Немци, него увек грађани Србије; ја њих хоћу да учим како да размишљају. Мислим да је травњак већ заливен, но морао бих да проверим.

в) Наравно да ме погађа све и свеопште незнање и шабанија. Данас сам о томе мислио: уолучили су тезге на Каленићу, и олуцима их спојили у целине од 8 тезги заједно, дакле кровове им повезује олук, али су одводну грану ставили тако да купац више од 190 сантиметара има да клепи главом о њега, јер баш туда мора да прође до предњег дела тезге. Дебили дебилни.

г) Пун ми је курац Србије и њених будалаштина, и јавног одобравања тих будалаштина. Но, онда погледам Америку, и дође ми лакше. Јбг. (Јбг, сад сам испратио и неку расправу мог друга Талеба са енглеским интелктуалцима, и каквог ту тек срамотног држања има, и лажи и пренемагaња и превара -- докторка историје са Кембриџа преправља твитове како би опљунула Талеба. Страшно. А расправа личи на оне коју ја овде водим с Фрихендом -- извињавам се, лажем, те су још узорне, витез против витеза -- него пре на оне које водим са некима које не спомињем и њима сличнима: изливи негативних емоција, вређања, подметања, лажи. Ужас, а све, шатро, доктори наука и "интелектуалци".)

д) Све ме погађа. На жалост, овде сам провео своје формативне године, емотивно сам овде укотвљен, заробљен у овој земљи, да попијем с тобом негде пиво и кафу, са сином поједем пицу, да се прошетам по граду и сретнем људе које знам, па сад сам открио да је мој случајни познаник с улице човек коме сам се као предузетнику дивио, но никад га, мислио сам, нисам упознао, до претпрошле недеље, кад смо се нашли на кафи, и после сат и по времена откријем да је он он... А радо бих отишао.

nsarski nsarski 21:23 08.08.2017

Re: Ne mogu da verujem,

a) Проблем што је писмена шабанија искомпромитовала себе.

Ja ne znam ko su ti, ali OK.

б) У овој земљи никад неће живети Марсовци или Немци, него увек грађани Србије; ја њих хоћу да учим како да размишљају.

Dositeju! Želim ti sve najbolje na tom projektu.

в) Наравно да ме погађа све и свеопште незнање и шабанија. Данас сам о томе мислио: уолучили су тезге на Каленићу, и олуцима их спојили у целине од 8 тезги заједно, дакле кровове им повезује олук, али су одводну грану ставили тако да купац више од 190 сантиметара има да клепи главом о њега, јер баш туда мора да прође до предњег дела тезге. Дебили дебилни.

Hiljade primera ove vrste može da se navede. A oni su samo još jedna (i još jedna, i još jedna) potvrda da da je ovde sve u blatu. Znaš, ima kod Andrića ("Drina" ) kad su onog nesrećnika ekserom kroz uvo zakucali za most, a on je ječao i celu noć smišljao nove i nove dokaze protiv Alihodže Mutevelića. Koliko ti dokaza treba da je 2 puta 2 četiri? Da to "još jednom potvrdiš" jer isprve nisi bio siguran. I još jednom, itd. Meni to liči, da prostiš, na mazohizam.

г) Пун ми је курац Србије и њених будалаштина, и јавног одобравања тих будалаштина. Но, онда погледам Америку, и дође ми лакше.

Da, to je utešno, ali i zastrašujuće istovremeno. Such is the world we live in, izgleda.

д) Све ме погађа. На жалост, овде сам провео своје формативне године, емотивно сам овде укотвљен, заробљен у овој земљи, да попијем с тобом негде пиво и кафу, са сином поједем пицу, да се прошетам по граду и сретнем људе које знам, па сад сам открио да је мој случајни познаник с улице човек коме сам се као предузетнику дивио, но никад га, мислио сам, нисам упознао, до претпрошле недеље, кад смо се нашли на кафи, и после сат и по времена откријем да је он он... А радо бих отишао.

Jbg, to je i tebi i meni usud. I skoro svima nama ovde. A mogli smo da budemo rođeni kao Crnci (sve poštovanje za njih!), ili bogalji, ili Kongoanci. Ako to uzmeš u obzir - i nije loše.
Bio danas sa drugom koji je mnogo godina radio kao profesor univerziteta u Engleskoj. Pa došao na kratko, da izvidi. (Sedeli u Le Petit, očekivao sam da se možda pojaviš.)On reče da ga najviše plaši nesigurnost ovde, da je atmosfera nasilna, nije navikao. Ja sam mu rekao da je ovde situacija prilično zeznuta, ali da može da bude divno kao što je i sada meni. Nedostaje samo da imaš dovoljno vremena da sve što želiš ostvariš. Čarobna zemlja Srbija: kao u onoj bajci - ne gledaj ni levo ni desno, ne plaši se, i stići ćeš gde si naumio.

Mislim da ću ipak postaviti onaj "ljutiti" komentar. Zapravo, sličan je onom gore, kraćem, ali je detaljniji.





nsarski nsarski 21:29 08.08.2017

Spas

Iskren da budem, Peggia, meni tvoj lament nad travnjakom ispred ove građevine deluje kao da ga je pisao naki Marsovac. Evo zašto.

Meni je ta zgrada uvek izgledala odvratno, sivo, pandurski sivo, jednoumno, kao neki policijsko-vojni objekat (što je i bila ako uzmemo u obzir njenu istinsku funkciju). Potpuno nemaštovita, kao da su je sekirom pravili (ali takve su mnoge zgrade koje je posleratna vlast izgradila). Što se mene tiče, oni - ti jadni umovi - i zaslužuju takav travnjak, i gore od toga - umesto njega može da bude otpad rashodovanih i zarđalih Trabanta i Lada. Sasvim lepo bi se uklopio u njihov estetski svetonazor.
Zgrada liči više na istražni zatvor umesto na neku reprezentativnu zgradu federacije. Kakva je suštinska arhitektonska razlika između nje i, na primer, CZ-a u Beogradu? A CZ ima još i lepše zelenilo koje ga krasi.


A vidi na primer Lubjanku, sedište KGB-a:


Pandurski um - pandurska arhitektura.

Ako se toliko već sada oslanjaju na braću Arape i njihova arhitektonska dostignuća (BGH2O je napor u tom pravcu), valjda znaju kako su Arapi sebi napravili reprezentativne zgrade.

Diwan Emiri - zgrada parlamenta u kome se mesecima nadgovaraju i ubeđuju (ima i žena!) i onda dođe Emir i kaže kako će da bude. Ali, evo:

Ovako izgleda njihovo Ministrastvo unutrašnjih poslova (tu je i zatvor):


a tek ministarstvo saobraćaja (tu odeš da platiš kaznu za brzu vožnju, na primer)


I svi su travnjaci (u onoj pustinji gde kiša pada tri dana godišnje) zeleni.
A ovaj ispred naše reprezentativne zgrade? Žut i uveo? Pa šta. Ovi "naši" to i ne primećuju. Niti zaslužuju bolje.

Eto, rekoh i dušu spasih...

P.S. Namerno sam izbegao da prikažem reprezentativne zgrade Evropskih zemalja i ostalih starih država. Neka nam samo ovi "prazilukovci" budu uzor pa smo OK.



freehand freehand 21:33 08.08.2017

Re: Spas

Ovako izgleda njihovo Ministrastvo unutrašnjih poslova (tu je i zatvor):

Brate profo, meni ova zgrada izgleda zastrašujuće level sci-fi
nsarski nsarski 21:37 08.08.2017

Re: Spas

freehand
Ovako izgleda njihovo Ministrastvo unutrašnjih poslova (tu je i zatvor):

Brate profo, meni ova zgrada izgleda zastrašujuće level sci-fi


Pa to je i ideja: da impresionira. Kafkin Zamak, mada oni nikad za Kafku nisu čuli.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:48 08.08.2017

Re: Spas

Potpuno nemaštovita,




Zgrada je pratila arhitektonski modernizam onog doba. Ona je njegov odraz, odličan.
nsarski nsarski 22:01 08.08.2017

Re: Spas

Predrag Brajovic
Potpuno nemaštovita,




Zgrada je pratila arhitektonski modernizam onog doba. Ona je njegov odraz, odličan.


Da, enterijer je zanimljiv, lep i impresivan. To ne sporim.
Ali, to je kao što se "oni" voze preskupim automobilima po blatnjavim putevima Srbije, i ne primećuju bilo kakvu kontradikciju celog koncepta koji postoji van tog udobnog automobila. Ima jedna slika koju nikako ne mogu da nađem, kada Tito dolazi da pogleda izgradnju pančevačkog mosta: u blatu, po kiši, oni nesrećnici umazani i iscrpljeni lopataju i krampaju, a Drug pogleda iz svog belog automobila, obučen u belu maršalsku uniformu, mahne im i ode. Pogledaj moj nedavni blog La SAPE.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana