Budućnost| Društvo| Religija| Život

AMERICAN GODS

G.Cross RSS / 08.08.2017. u 22:56

Ljudi se dele na one koji :

 

Vole Ameriku

Ne vole Ameriku

I manjinu koja bi da razume o čemu se radi

 

Takodje,

 

Ljudi se dele na ne koji :

Veruju u Bogove

Ne veruju u Bogove

I manjinu koja, kao, zna da se Bogovi radjaju, stare i po neki umire ako dovoljno ljudi ne veruju u njega.

 

Isto tako

 

Ljudi se dele na one koje :

Vole Neil Gaimana

Ne vole Neil Gaimana

I velika većina koja nije čula za njega


Ja sam voleo Neila-a zbog svih njegovih knjiga koje sam čitao svojoj deci ali i sebi.

Neverwhere

Smoke and Mirros

Stardust

Coraline

The Ocean at the End of the Lane

Su sve knige koje sam rado delio sa svojom decom i u njima sam uživao.

Plus jedna knjiga koja je bila , oh, kako da kažem, van skale dali je za decu ili za odrasle nego je bila za one koji su spremni za nju.


American Gods.


I onda negde 20 ( verujem ) 11 , jave u školi mog klinca u Varšavi da tip koji se zove Neil Gaiman dolazi da potpisuje knige za klince u knjižari u shoping mallu.

I ja odem sa svojim sinom od 6 godina;
I on se pojavi, srednjovečni veoma poznati pisac i kaže “ ovo je moja devojaka”. I predstavi tinejdzerku koja počne da svira ukulele i peva “ Aj em frik, aj em faking frik”, pesma koju inače volim ali nisam bio siguran da je moj 6 godina star sin bio spreman da je čuje.

Enivej, posle toga sam bio malo manje fan Neila ali sam procitao The Ocean at the end of the lane kad se pojavo. Opet lepo.


Ali čarolija se izgubila i jedino po čemu sqm zaista pamtio Neila je bila knjiga “American Gods”.


Carobna knjiga.

 

Knjiga pre svega o dve stvari: Americi i Bogovima.
Starim Bogovima i mladoj Americi.

I mnogo toga se promenilo od kada je knjiga izasla.
Niti je Amerika toliko mlada, niti su Bogovi ( u proseku) toliko stari.


I pre par nedelja mi sin kaze dq je medju late teen omladinom veoma popularna serija “American Gods”.


Oh , kazem ja hajde da vidimo. I on skine sa torenta i u 4 dana odgledamo celu prvu sezonu.
Koja uglavnom prati knjigu.
Kamera je odlicna i glumci veoma dobri.

Odlicna muzika.


Sve u svemu vrlo dobra serija, moj savet, prvo pročitajte knigu , ako već niste.


Knjiga/serija otvara polje za slobodne asocijacije ko su naši Bogovi, koliko su stari, je su li zaista ono sto verujemo da jesu .


Bogovi su isti kao mi samo malo arogantniji.


QUOTES

“I can believe things that are true and things that aren't true and I can believe things where nobody knows if they're true or not.

I can believe in Santa Claus and the Easter Bunny and the Beatles and Marilyn Monroe and Elvis and Mister Ed. Listen - I believe that people are perfectable, that knowledge is infinite, that the world is run by secret banking cartels and is visited by aliens on a regular basis, nice ones that look like wrinkled lemurs and bad ones who mutilate cattle and want our water and our women.

I believe that the future sucks and I believe that the future rocks and I believe that one day White Buffalo Woman is going to come back and kick everyone's ass. I believe that all men are just overgrown boys with deep problems communicating and that the decline in good sex in America is coincident with the decline in drive-in movie theaters from state to state.

I believe that all politicians are unprincipled crooks and I still believe that they are better than the alternative. I believe that California is going to sink into the sea when the big one comes, while Florida is going to dissolve into madness and alligators and toxic waste.

I believe that antibacterial soap is destroying our resistance to dirt and disease so that one day we'll all be wiped out by the common cold like martians in War of the Worlds.

I believe that the greatest poets of the last century were Edith Sitwell and Don Marquis, that jade is dried dragon sperm, and that thousands of years ago in a former life I was a one-armed Siberian shaman.

I believe that mankind's destiny lies in the stars. I believe that candy really did taste better when I was a kid, that it's aerodynamically impossible for a bumble bee to fly, that light is a wave and a particle, that there's a cat in a box somewhere who's alive and dead at the same time (although if they don't ever open the box to feed it it'll eventually just be two different kinds of dead), and that there are stars in the universe billions of years older than the universe itself.

I believe in a personal god who cares about me and worries and oversees everything I do. I believe in an impersonal god who set the universe in motion and went off to hang with her girlfriends and doesn't even know that I'm alive. I believe in an empty and godless universe of causal chaos, background noise, and sheer blind luck.

I believe that anyone who says sex is overrated just hasn't done it properly. I believe that anyone who claims to know what's going on will lie about the little things too.

I believe in absolute honesty and sensible social lies. I believe in a woman's right to choose, a baby's right to live, that while all human life is sacred there's nothing wrong with the death penalty if you can trust the legal system implicitly, and that no one but a moron would ever trust the legal system.

I believe that life is a game, that life is a cruel joke, and that life is what happens when you're alive and that you might as well lie back and enjoy it.”




Komentari (243)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 12:55 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Druga stvar koja izdvaja prvu sezonu je svakako i režija (Cary Joji Fukunaga).

Da. Ima ljudi koji kažu da je ta prva sezona bila tako dobra zbog njega, a ne zbog Picike. Posebno onaj epohalni kraj E04.

princi princi 13:02 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Charlie

Sad bi ja, u emsijevom stilu, trebalo da pitam: ko je Charlie?
silver silver 13:27 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

princi


Oh, da, ne može se osporiti da je Nic P izuzetno težak i arogantan, baksuz sa gotovo tunnel vision, mešajući se i u režiranje što je sigurno doprinelo odlasku Fukunage posle prve sezone. Već u drugoj sezoni se i sam zapleo malo sa ubacivanjem tolikih referenci, prva sezona je bila u odnosu na drugu u tom smislu daleko više streamlined i organic. Zato je sad u 3. sezoni, ako se realizuje, HBO insistirao da pored Picike tu bude i drugih pisaca :)))

"HBO recruited “Deadwood’s” David Milch to collaborate with “True Detective” creator Nic Pizzolatto on the third installment. Pizzolatto was said to have settled on a concept for Season 3 earlier this year, and began working on scripts in March." (LINK)

Inače i Fukunaga je imao svoju viziju karaktera u 1. sezoni i uspevao je da nešto od toga ostvari, na sreću (LINK)
princi princi 13:35 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Deadwood

Pokušao da gledam, nije išlo, mada sam video raving reviews. Izgleda da mi taj IanMcShane ne leži nikako.

Da, htedoh da pitam, šta radi sad Fukunaga? On je u jednom trenutku bio great (more or less) white hope, ali nešto ga nema na TV u zadnje vreme.
princi princi 13:42 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Breaking Bad, bez premca. Najbolja serija ikada napravljena.

Da, ona 13. i 14. epizoda 5. sezone, verovatno nešto najbolje što je ikada snimljeno, ukupno uzevši. Ne verujem da će iko ikada nešto bolje snimiti.
silver silver 13:48 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Ja nisam ni pokušavala "Deadwood", nekako nije stizalo na red od drugih serija ali očigledno nisam ni ja jurila da gledam.

Re; Fukunaga, pravo da ti kažem, poslednje što sam gledala je bio njegov film iz 2015. "Beast of no nation"; to je čini mi se radjeno za Netflix i sad vidim da režira neku 'dark comedy' Maniac isto za Netflix. Volela bih da je malo prisutniji, veliki je talenat, samo da ne bude squandered.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:50 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

silver


Da, ali razlika u sezonama je drastična. U drugoj sezoni ima i četvrti glavni lik Vince Vaughn i jedna ozbiljna radnja i dok su oni nama pružili odnose između svih njih, njih samih i odnosa prema slučaju, sam slučaj je postao nevažan, a u prvoj sezoni upravo to što slučaj urušava njihove živote i jeste odraz njihovih ranijih karaktera, a ne obrnuto. U drugoj sezoni je postavljeno da uloga, na primer, Rachel McAdams oslikava radnju, a ne da radnja nama pruža uvid u lik koji igra Rachel McAdams. I tu se kvalitet sezona razdvaja. U prvoj nije usiljen destruktivizam glavnih likova, a u drugoj sezoni destruktivizam glavnih likova jeste jedini bitan i to prenaglašeno. Mislim slučaj korupcije i seksualnog zlostavljanja rešavaju korumpirani pandur, zlostavljana osoba i gay bivši vojnik kojem to što je gay i vojnik pomaže da reši slučaj. To je preveliki nivo slučajnosti, čak i za fikciju. Mislim da je druga sezona baš iz tih razloga pretenciozna i prenaglašena, dok u prvoj je jednostavno kliknulo i sa temom i sa lokacijom i sa glumcima, to teško biva ponovkjeno dva put. Da ne bude zabune, meni je i druga sezona ok, ali mogao sam i da je ne odgledam i da ništa nisam značajno propustio - taj stav prema sezoni imam.
alselone alselone 14:01 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

princi
Breaking Bad, bez premca. Najbolja serija ikada napravljena.

Da, ona 13. i 14. epizoda 5. sezone, verovatno nešto najbolje što je ikada snimljeno, ukupno uzevši. Ne verujem da će iko ikada nešto bolje snimiti.


BB su potpuno usrali na kraju.
Najbolja serija snimljena je Sopranos. I kraj je fantastican.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:08 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

ustvari meni ta Rachel McAdams mnogo nedopadljiva, da naspram toga i imam takav stav prema seriji. Nekad sam teško govedo.
silver silver 14:16 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Stefane, ne sporim da je prva sezona u kategoriji za sebe (za mene je Rust Cohle neprevazidjen). Samo sam htela da iznesem svoje mišljenje u vezi sa drugom sezonom, dugo sam u true detecitve fandomu i čula sam i pročitala toliko kritike, nešto opravdane ali mnogo toga je bilo i neopravdano, zbog antologijskog formata serije malo mi smeta to konstantno poredjenje; tj. kritika druge sezone kod mnogih se svodila na oštru kritiku u odnosu na prvu sezonu a ne na kritiku druge sezone same po sebi. Druga sezona ima propusta i preambiciozno je postavljena od početka. Ne znam, meni nisu smetali likovi iz 2. sezone kao takvi, sa sve svojim traumama, niti sam to posmatrala kao nemoguć scenario, ali poštujem tvoje mišljenje. I ja mislim da je prva sezona neponovljiva.
princi princi 14:16 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

BB su potpuno usrali na kraju.

Da, iako je kraj, tj E15, i meni bio malo underwhelming, ipak bih birao reči kad je BB u pitanju. Što se tiče Sopranosa, da, taj kraj je seriji dao potpuno drugi smisao, kao, uostalom, i samoj stvari. Sad je vidim kao neku kvintesencijalnu stvar koja opisuje US kapitalizam, te nepregledne strip mallove, ulice koje su pravljene za kola ali ne i ljude, suburbiju... Skoro pa prava antička tragedija sabijena u cca 4 minuta.





alselone alselone 14:18 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

ipak bih birao reči kad je BB u pitanju.



Super je serija, nema sta. Za mene druga najbolja. Ali je kraj sranje, izvini na recniku, ali je tako. Ono kad masinke izlaze iz kola, on ko Rambo ubija okolo, je totalna tragedija, kao neki skart film sa Kurtom Raselom.
princi princi 14:22 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Ali je kraj sranje, izvini na recniku, ali je tako. Ono kad masinke izlaze iz kola, on ko Rambo ubija okolo, je totalna tragedija, kao neki skart film sa Kurtom Raselom.

Obavestio moderatora!
floki floki 14:28 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

meni je kraj konceptualno sasvim ok... mozda su ga u detaljima mogli bolje izvesti ali nema veze...
a ona epizoda, ne znam koja redom, kad su u pustinji pa im se ne da da upale ono vozilo da se vrate kuci je mnogo dobra... i gustavo fring je strava dobar lik, bas mi je bilo super kad sam ga video ponovo u better call saul
alselone alselone 14:30 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

meni je kraj konceptualno sasvim ok... mozda su ga u detaljima mogli bolje izvesti ali nema veze...


Meni nije ni konceptualno ni izvedbeno.
On je morao da umre. To je prirodan kraj takvog zivota i svega sto se desavalo.

Eventualno da prezivi ali ne na nacin da ko Rambo ide redom i ubija, pobije sve i nastavi happily ever after, nego malo realnije.

alselone alselone 14:31 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

princi

Obavestio moderatora!



stefan.hauzer stefan.hauzer 14:33 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Znam silver, inače odlični komentari i jesu me podsetili na one dobre stvari u seriji, a bilo ih je.

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:34 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

alselone
princi

Obavestio moderatora!




Samo se ti smej, ali moderacija te sada vreba. Na oku si im.
alselone alselone 14:35 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Samo se ti smej, ali moderacija te sada vreba. Na oku si im.


Ko placa pivo ako obrisu?
floki floki 14:38 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

alselone
meni je kraj konceptualno sasvim ok... mozda su ga u detaljima mogli bolje izvesti ali nema veze...


Meni nije ni konceptualno ni izvedbeno.
On je morao da umre. To je prirodan kraj takvog zivota i svega sto se desavalo.

Eventualno da prezivi ali ne na nacin da ko Rambo ide redom i ubija, pobije sve i nastavi happily ever after, nego malo realnije.



jebes mi sve, davno sam gledao, zar nije Walter umro na kraju? bar sam ja tako razumeo da je umro...
alselone alselone 14:41 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni


jebes mi sve, davno sam gledao, zar nije Walter umro na kraju? bar sam ja tako razumeo da je umro...


jelil?
onda sam se ja zabagovao. kod mene u mozgu stoji da je ziveo srecno i dugovecno.

pardoniram ako je tako.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:42 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

alselone
Samo se ti smej, ali moderacija te sada vreba. Na oku si im.


Ko placa pivo ako obrisu?

ti kao Piroćanac, stegao se da ne platiš to pivo
silver silver 14:42 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Stefane i meni je zadovoljstvo da diskutujemo o dobrim serijama, ovo je zaista 'the golden age of tv'
floki floki 14:54 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

alselone

jebes mi sve, davno sam gledao, zar nije Walter umro na kraju? bar sam ja tako razumeo da je umro...


jelil?
onda sam se ja zabagovao. kod mene u mozgu stoji da je ziveo srecno i dugovecno.

pardoniram ako je tako.


ima sigurno neko ko se bolje seca...
ali ja koliko se secam, super je bilo kad je priznao da je pravio met jer je voleo to da radi, kad je sredio preko onih bogatasa da mu skoluju decu, zastitio onog dzesija i onda je na kraju umro u onoj laboratoriji ili tako nesto...

nego, jel gledao neko The Handmaid's Tale? Nije ni tako lose... Makso?
tadejus tadejus 15:33 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

princi
BB su potpuno usrali na kraju.

Da, iako je kraj, tj E15, i meni bio malo underwhelming, ipak bih birao reči kad je BB u pitanju. Što se tiče Sopranosa, da, taj kraj je seriji dao potpuno drugi smisao, kao, uostalom, i samoj stvari. Sad je vidim kao neku kvintesencijalnu stvar koja opisuje US kapitalizam, te nepregledne strip mallove, ulice koje su pravljene za kola ali ne i ljude, suburbiju... Skoro pa prava antička tragedija sabijena u cca 4 minuta.


ja bb nisam gledala..
a slažem se da je Sopranos najbolja serija ikada (a Žica joj je dostojan konkurent s tim da je Seinfeld van kategorije)..
e sad meni je zadnja scena Sopranosa, ono kad on okreće glavu ka vratima dajnera ali ipak ulazi samo neki običan lik, zaista fenomenalan kraj.. nisu mogli smisliti bolji..
ali ne mislim da su tada predgrađe prikazali kao kategoriju koju je ubio Amazon.. mislim da to tada još nisu znali..
mislim da je to samo trebalo da ilustruje kako se ispod naizgled obične američke svakodnevice predgrađa krije brutalan svijet T Soprana.. i ništa više od toga..
danas bi mogao da širiš priču i u pravcu Amazona i budućnosti predgrađa, ali i kupujmo lokalno ideje i green marketa, i budućih (da li) driverless vozila, i potencijalnog The road apokaliptičnog kraja civilizacije u kom je i dijete brutalnije od Soprana..
ali mislim da to tada nije bila ideja..
zato je i super.. što ne pretjeruje s ambicijom a realističan je..
emsiemsi emsiemsi 15:38 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

princi
Charlie

Sad bi ja, u emsijevom stilu, trebalo da pitam: ko je Charlie?

То је овај папучар !


princi princi 15:47 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

mislim da je to samo trebalo da ilustruje kako se ispod naizgled obične američke svakodnevice predgrađa krije brutalan svijet T Soprana.. i ništa više od toga..
danas bi mogao da širiš priču i u pravcu Amazona i budućnosti predgrađa, ali i kupujmo lokalno ideje i green marketa, i budućih (da li) driverless vozila, i potencijalnog The road apokaliptičnog kraja civilizacije u kom je i dijete brutalnije od Soprana..
ali mislim da to tada nije bila ideja..
zato je i super.. što ne pretjeruje s ambicijom a realističan je..

Pa kao i kod hrane i ukusa, lepota je uvek u oku posmatrača. Serija je refleksija, tj nju ne stvara samo Gilligan ili Pizzolato, nju stvara i gledalac sa svojim iskustvom. Evo ti Silver, kao primer, ona kad gleda seriju vidi sasvim druge stvari od mene, tebe ili steve hauzera (samo jednog čoveka na ovom blogu znam koji u svemu vidi samo jednu stvar).

Jednom sam se vraćao kolima sa Manhattana u New Jersey po nekoj odvratnoj kišurini, i bili zatvorili GW bridge zbog rekonstrukcije i pošto mi hotel bio u NJ, a nisam imao GPS, totalno sam se pogubio i vozio gore dole po NJu. Sve vreme kako sam prolazio pored onih silnih redova picerija i benzinskih pumpi taj kraj iz Sopranosa nije mogao da mi izađe iz glave. Totalna depresiva, to je slika koja mi je stalno pred očima kad vidim tog Gandolfinija u završnoj sceni. Mislim da bih se ubio kad bi morao da živim u US suburbiji.
emsiemsi emsiemsi 16:05 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

princi
mislim da je to samo trebalo da ilustruje kako se ispod naizgled obične američke svakodnevice predgrađa krije brutalan svijet T Soprana.. i ništa više od toga..
danas bi mogao da širiš priču i u pravcu Amazona i budućnosti predgrađa, ali i kupujmo lokalno ideje i green marketa, i budućih (da li) driverless vozila, i potencijalnog The road apokaliptičnog kraja civilizacije u kom je i dijete brutalnije od Soprana..
ali mislim da to tada nije bila ideja..
zato je i super.. što ne pretjeruje s ambicijom a realističan je..

Pa kao i kod hrane i ukusa, lepota je uvek u oku posmatrača. Serija je refleksija, tj nju ne stvara samo Gilligan ili Pizzolato, nju stvara i gledalac sa svojim iskustvom. Evo ti Silver, kao primer, ona kad gleda seriju vidi sasvim druge stvari od mene, tebe ili steve hauzera (samo jednog čoveka na ovom blogu znam koji u svemu vidi samo jednu stvar).

Jednom sam se vraćao kolima sa Manhattana u New Jersey po nekoj odvratnoj kišurini, i bili zatvorili GW bridge zbog rekonstrukcije i pošto mi hotel bio u NJ, a nisam imao GPS, totalno sam se pogubio i vozio gore dole po NJu. Sve vreme kako sam prolazio pored onih silnih redova picerija i benzinskih pumpi taj kraj iz Sopranosa nije mogao da mi izađe iz glave. Totalna depresiva, to je slika koja mi je stalno pred očima kad vidim tog Gandolfinija u završnoj sceni. Mislim da bih se ubio kad bi morao da živim u US suburbiji.

Сада си ме заинтригирао ?!
svarog svarog 16:05 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

kritika druge sezone kod mnogih se svodila na oštru kritiku u odnosu na prvu sezonu a ne na kritiku druge sezone same po sebi.

Upravo. Inače sjajni komentari, kao i uvek silver
silver silver 16:11 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Hvala najlepše Svarog, o true detective pišem već nekoliko godina. Bojim se da sam i pristrasna u vezi sa ovom serijom, nadam se da niko ne zamera :)))
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:39 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Nego, onako pitanje za oboje, mislite da bi True Detective druga sezona bila još bolja ili lošija, a da nije postojala prva? Razumem i sam koncept o tome da nijedna sezona nema veze sa prethodnom, ali mislim da druga nije uspela u tome. To joj je i najveći minus. Glavni likovi su isuviše slični, a ja sam se nadao da će druga sezona biti izgrđena nekako pozitivnije, ako je prva bila mračna atmosfera, nadao sam se drugoj y fazonu Kalifornija, zabava, droze i to, blještavo izgrađenoj atmosferi i glavnim likovima sličnijim LA Confidential, nego Rastiju. Totalno i drugi koncept, sve, odabir likova, očekivao sam da pomere granicu. Ovako od nas se očekuje da smo ono što je Artur Danto tražio odnas, da teorijski poznajemo umetnost, da bi o umetnosti i sud dali i onda i druga sezona može biti nezavisno posmatrana i blistava, ali je zeza to što je druga sezona, a prva je već izbacila taj koncept od koje druga nije odstupila, nego ga je prihvatila,samo je promenila lokaciju. Što bi rekla ona pesma: "malo si samo promenila glumce, ali isti je komad, isti zaplet i kraj" :)))

A možda sam i ja samo postavio nerealna očekivanja.
princi princi 16:49 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Što bi rekla ona pesma: "malo si samo promenila glumce, ali isti je komad, isti zaplet i kraj"

Auuuu.... maske su pale!
G.Cross G.Cross 17:00 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

the golden age of tv'




Definisi TV.

Ja se ne secam kad sam ga upalio.
Osim da gledam Netflix na AppleTV.

suncokret suncokret 17:18 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

zar nije Walter umro na kraju?


i vi o serijama?
vascelo covecanstvo ga oplakalo, kazu da je cak i obama molio vinsa
da pise jos i jos, ovaj rekao - ma eno vam, pisite sad vi uplakani, i ja sam isto umro.

silver silver 17:37 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Stefane, zaslužio si mnogo bolji odgovor nego što ću ja moći ovako na brzinu da ti dam. Volela bih da prodjem kroz stotine nekih postova, komentara, intervjua jer bi sigurno to bio pravi način da dodjemo do nekog objektivnijeg mišljenja :)) Ne zaboravi da je Nic pisao prvu sezonu godinama (nešto od toga se reflektuje i u njegovom romanu Galveston) dok je druga sezona napisana za vrlo kratko vreme. Nic u jednom intervjuu govori o toj njegovoj ideji da predstavi "universal victim" i "culturally relevant symbols that may not be immediately apparent."

Ako pogledamo ponovo zajedničke teme: korupciju, dugogodišnje zataškavanje zločina, nekažnjavanje krivaca, mislim da bi bilo teško očekivati pozitivniji ton, možda je njegova ideja upravo da izvrne taj underbelly na površinu, gde god da postoji i da pokaže prljavštinu odredjenog izvora novca, hipokriziju, sistem koji ništa ne rešava, koji je u službi moćnih i koji ih štiti (upravo imaš zabavu, drogu u Kaliforniji ali iza tog glamura stoje nečije vrlo nesrećne sudbine).

Zatim, u prvoj sezoni detektivi su bukvalno iz iste police force i priča se tu fokusira na tu mnogo užu sredinu i njenu dinamiku, u drugoj sezoni zbog kompleksnog slučaja, detektivi su iz potpuno različitih police forces i postoje ogromne a različite push-pull sile koje imaju svoje interese u rešavanju slučaja, a detektive koriste kao svoje pione u toj šahovskoj igri. U prvoj sezoni setting, Louisiana, zabačene lokacije, predstavljaju milje koji sam po sebi ima sasvim odredjeno značenje, u drugoj sezoni npr. to je fine art, jako puno slika, skulptura, knjiga, muzike, totema koje su često 'clues'; kad smo pomenuli Lyncha gore, postoji scena koja je homage Mulholland Drive filmu.

Koncept je vrlo sličan i verovatno granica nije pomerena ali mislim da je u pitanju Picikina (by princi :)) želja da prikaže te univerzalnije teme.
"The [characters] inhabit a poisoned dystopia. It’s literally toxic…. These stories take place in areas where the revelation has already happened. The apocalypse has come and gone, and no one’s quite woken up to that fact.” (Nic Pizzolatto)

Druga sezona nije blistava ali je potcenjena.
silver silver 17:47 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Definisi TV.

Ja se ne secam kad sam ga upalio.
Osim da gledam Netflix na AppleTV.


Mislila sam na vanserijski kvalitet tv shows u poslednjih nekoliko godina, ne na način na koji se nešto gleda, izvinjavam se na nepreciznosti (LINK)
alselone alselone 17:57 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

AppleTV.

Apple prerasta u najsupackiju firmu svih vremena.
Uz Apple TV set se ne dobije HDMI kabAl nego mora da se kupi zasebno. Mislim, jebite se grbabci.
princi princi 18:10 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Uz Apple TV set se ne dobije HDMI kabAl nego mora da se kupi zasebno. Mislim, jebite se grbabci.

Dok je ovaca, biće i vunice.
svarog svarog 18:10 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

stefan.hauzer

nisam ni izbliza potkovan o TD kao vas dvoje, u stvari osim samog gledanja serije nisam zalazio preterano u analizu niti čitao o njoj ali po meni druga sezona čak i bolje pristaje nazivu True detective nego prva. Oni južnjaci nisu ni blizu toliko rizikovali i na kraju žrtvovali se da bi rešili slučaj kao ovo troje iz TD 2.
Jasno mi je zašto je svima prva tako super, misticizam močvara luzijane, vudu, nepoznat negativac do pred kraj
a u drugoj je sve jasno i odvratno, ima li šta odvratnije od korupcije i sprege mafije, politike i policije.
emsiemsi emsiemsi 21:22 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

alselone
AppleTV.

Apple prerasta u najsupackiju firmu svih vremena.
Uz Apple TV set se ne dobije HDMI kabAl nego mora da se kupi zasebno. Mislim, jebite se grbabci.


4krofnica 4krofnica 21:43 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Jasno mi je zašto je svima prva tako super, misticizam močvara luzijane, vudu, nepoznat negativac do pred kraj


dijalozi.
dijalozi su odlični. njihovi razgovori su po meni ono što ih razdvaja od mase sličnih serija, taj misticizam je zanimljiv ali celo ubistvo je u drugom planu. njihov odnos: različitost, prilagođavanje, rasprave, pravdanja, izdaja i prijateljstvo na kraju.. retko kvalitetno napisano i dodala bih da je Metju tu previše hvaljen. jeste dobar (čini mi se da je teško izašao iz te uloge, kao Val Kilmer koji nije mogao da se otarasi uloge Dzima Morisona... morao je da ide na terapiju zbog toga) ali Vudi je mega car. on je nepretenciozan i sa neverovatnom lakoćom ulazi u bilo koji lik. ovu ulogu je maestralno odigrao.

niccolo niccolo 21:46 11.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Ne zaboravi da je Nic pisao prvu sezonu godinama

Deco, pomešali ste me sa nekim, nisam ja pisao ništa. Pogotovo ne godinama...
princi princi 12:29 12.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Vudi je mega car. on je nepretenciozan i sa neverovatnom lakoćom ulazi u bilo koji lik. ovu ulogu je maestralno odigrao.

silver silver 13:01 12.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Vudi je mega car.


Da! Vudiju pripada i delić urbane legende, meta-joke, vezane za scenu u kojoj se pojavljuje glavom i bradom Nic, kao bartender strip kluba (t-shirt govori mnogo :))

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:59 12.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

što bih voleo da smo otišli svi na pivo i neobavezno krenuli u ovu konverzaciju True Detective. Princi, oko te pesme Bijelog Dugmeta tek imam zanimljivu priču, ali i to spada pod onaj deo: tamo gde sam ja bio, ti ne možeš ni da zamisliš, a tek da se vratiš iz takvog mesta neoštećen i ostaneš kul:)


suncokret suncokret 17:21 12.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

Cary Joji Fukunaga





Mnogo dobro izgleda, ali me sa Džejn Ejr ubio i otad mi prestalo interesovanje.
emsiemsi emsiemsi 17:45 12.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

stefan.hauzer
što bih voleo da smo otišli svi na pivo i neobavezno krenuli u ovu konverzaciju True Detective. Princi, oko te pesme Bijelog Dugmeta tek imam zanimljivu priču, ali i to spada pod onaj deo: tamo gde sam ja bio, ti ne možeš ni da zamisliš, a tek da se vratiš iz takvog mesta neoštećen i ostaneš kul:)



А, где си био !?
silver silver 21:30 12.08.2017

Re: Kod mene ni to ni

što bih voleo da smo otišli svi na pivo i neobavezno krenuli u ovu konverzaciju True Detective.

Stef, to bi bilo divno (ali morala bih da se dobro pripremim za odbranu Picike i druge sezone :)))
Imam jedan interesantan review (LINK) i jedan link na kome sam tagovala Pizzolatta, intervjue, citate i slično, ako nekoga interesuje (LINK)
niccolo niccolo 23:33 08.08.2017

Ona

White Buffalo Woman


od Lakota indijanaca?
G.Cross G.Cross 23:34 08.08.2017

Re: Ona

niccolo
White Buffalo Woman


od Lakota indijanaca?


Da.
narcis narcis 09:25 10.08.2017

Re: Ona

G.Cross
niccolo
White Buffalo Woman


od Lakota indijanaca?


Da.

a lakote su sijuxi ako se sećam, malo mi se zaglupljuje memorija panćenja. na 37 u ladu oće čipovi da pregreju a fanovi da vrtu u prazno.
emsiemsi emsiemsi 10:51 10.08.2017

Re: Ona

narcis
G.Cross
niccolo
White Buffalo Woman


od Lakota indijanaca?


Da.

a lakote su sijuxi ako se sećam, malo mi se zaglupljuje memorija panćenja. na 37 u ladu oće čipovi da pregreju a fanovi da vrtu u prazno.

А можда и неко релејче - више ми некако пристаје твојој централној процесорској јединици.
NNN NNN 00:24 09.08.2017

10

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:36 09.08.2017

Trol

Sine, od Oregona do Nebraske ne moš naći slobodan kempgraund: cela Inner Amerika se spremila, ko na hodočašće, da gleda totalno pomrčenje Sunca. Da li će biti dovoljno putnog kapaciteta sve to da preveze tamo i ovamo?A pomračenje se, logično, nadovezalo i na Sturgis reli (to je ko Guča i Exit, samo bolje, kažu, pola miliona motociklista ove godine).



(ja ne idem na te masovne bajkerske svetkovine, volim da vozim sam).
Lionsgate Lionsgate 02:55 09.08.2017

Re: Trol

(ja ne idem na te masovne bajkerske svetkovine, volim da vozim sam).

Opsa, vuk samotnjak. A sta se jase ako nije tajna..
anonymous anonymous 03:22 09.08.2017

Re: Trol

Lionsgate
(ja ne idem na te masovne bajkerske svetkovine, volim da vozim sam).

Opsa, vuk samotnjak. A sta se jase ako nije tajna..


Jaše se ...šta se stigne.


srdjan.pajic srdjan.pajic 03:55 09.08.2017

Re: Trol

Lionsgate
(ja ne idem na te masovne bajkerske svetkovine, volim da vozim sam).

Opsa, vuk samotnjak. A sta se jase ako nije tajna..


V-star 650 (zato i ne idem na reli, da me neko ne prebije tamo, što nevozimameričko ).

Samo, lepi su mi ovi novi Indian-i, za sve prilike, i svetkovine, i kruzerisanje, a i gang activity, ko voli. Ali oće oko i na Ducatija (Monster 1200S da budemo precizniji) da se orosi, jebi ga, ipak sam ja kakav takav neiživljeni (istočni) europljanin, pa još južni, ne?

Ali mnogo mi to nisko na listi prioriteta, još će neko vreme da se krčka, dok bar decu na koledž ne opremim, pa ako ostane nešto para...
kosta.babic kosta.babic 06:05 09.08.2017

AMERICAN GODS

Ljudi se dele po raznim pitanjima ali ipak ne mogu jedni bez drugih.
pikuc pikuc 09:24 09.08.2017

Re: AMERICAN GODS

kosta.babic
Ljudi se dele po raznim pitanjima ali ipak ne mogu jedni bez drugih.


Ljudi se dele na one koji imaju autorizaciju na blogu i one koji nemaju.
kosta.babic kosta.babic 11:05 09.08.2017

Re: pikuc

Ljudi se dele na one koji imaju autorizaciju na blogu i one koji nemaju.

Zaboravio si da dodaš -i pri tome pišu gluposti.
Iskreno, mislim da se to onaj rogati šegači sa vama.
pikuc pikuc 11:39 09.08.2017

Re: AMERICAN GODS

G.Cross
pikuc
kosta.babic
Ljudi se dele po raznim pitanjima ali ipak ne mogu jedni bez drugih.


Ljudi se dele na one koji imaju autorizaciju na blogu i one koji nemaju.


Ako te svrbe prsti da napises jos jednu odu Zivom Srpskom Bogu, nudim ti gostovanje kod mene.


Napisao sam desetak blogova i samo jedan sam posvetio Vucicu tamo gde sam napisao da ga volim i nemam potrebe više da ponavljam ono što sam jasno rekao.
Ja ovde njega ne bih ni pominjao da on nije vama tema i vi ga namecete u razgovoru samnom.
Meni to ne smeta, radite to ako vam je volja samo to je tako kako kažem.

Spremio sam jedan blog o KiM i uros_voždovac me planirao ugostiti ali sam nešto odustao jer se pojavili slični blogovi , ali sada vidim da ni jedan od tih se zapravo ne bavi rešenjem i budućnošću.

Razmišljam da li da ipak ga pokrenem.
suncokret suncokret 11:45 09.08.2017

Re: AMERICAN GODS

Napisao sam desetak blogova i samo jedan sam posvetio Vucicu tamo gde sam napisao da ga volim i nemam potrebe više da ponavljam ono što sam jasno rekao.


suze mi pošle same, liju.
pikuc pikuc 11:45 09.08.2017

Re: pikuc

kosta.babic
Ljudi se dele na one koji imaju autorizaciju na blogu i one koji nemaju.

Zaboravio si da dodaš -i pri tome pišu gluposti.
Iskreno, mislim da se to onaj rogati šegači sa vama.

Možda to i nisu gluposti nego ja to ne razumem, ne osećam se pozvan. Dosta blogova ni ne ne otvaram jer me ne privuku.
Meni je važno to da me nešto privuče jer tako osetim da iza toga stoji neka strast nešto što je autoru veoma važno i ja sam mu potreban kao čitalac i komentator i tada se upuštam u sve to.
pikuc pikuc 11:49 09.08.2017

Re: AMERICAN GODS

suncokret
Napisao sam desetak blogova i samo jedan sam posvetio Vucicu tamo gde sam napisao da ga volim i nemam potrebe više da ponavljam ono što sam jasno rekao.


suze mi pošle same, liju.



Suze same nikada ne polaze, njih uvek nešto pokreće.
suncokret suncokret 11:51 09.08.2017

Re: AMERICAN GODS


Suze same nikada ne polaze, njih uvek nešto pokreće.


Da mi nisi rekao!
emsiemsi emsiemsi 20:41 09.08.2017

Re: AMERICAN GODS

kosta.babic
Ljudi se dele po raznim pitanjima ali ipak ne mogu jedni bez drugih.

Браво Коста !
Мудро !
narcis narcis 09:18 09.08.2017

većina

I velika većina koja nije čula za njega


taj sam, al ću da torent skinem, samo ako nema prevod onda u pm, mislim na prevodioce da se ograničim
aster_blistok aster_blistok 09:48 09.08.2017

tinejdzerka

tinejdzerka (njegova devojka, a sad i zena, majka deteta mu) se zove Amanda Palmer, ima preko 4 banke i vec 15tak godina je major celebrity na independent muzickoj sceni. i ne brije dlake ispod pazuha.
seriju sam pokusao da gledam, bila mi je jednako bezveze kao kad sam pokusao da citam Sandmana, strip i autorov opus magnus. za mene je, da prostis, to sve bila nekakva mentalna masturbancija.
ne kazem da tu nema ideja, ali nacin realizacije je jednostavno previse pretenciozan za moj ukus. a i, brate, jednostavno dosadan mi je.
mirelarado mirelarado 19:27 09.08.2017

Re: tinejdzerka

aster_blistok
tinejdzerka (njegova devojka, a sad i zena, majka deteta mu) se zove Amanda Palmer, ima preko 4 banke i vec 15tak godina je major celebrity na independent muzickoj sceni. i ne brije dlake ispod pazuha.


Amanda je jedinstvena!


tsunade tsunade 20:35 09.08.2017

Re: tinejdzerka

i ne brije dlake ispod pazuha.



G.Cross G.Cross 20:43 09.08.2017

Re: tinejdzerka





mirelarado
aster_blistok
tinejdzerka (njegova devojka, a sad i zena, majka deteta mu) se zove Amanda Palmer, ima preko 4 banke i vec 15tak godina je major celebrity na independent muzickoj sceni. i ne brije dlake ispod pazuha.


Amanda je jedinstvena!





Mozda. Meni je ipak cudno da pred stotinak dece ( od odraslih su bili samo roditelji) izabere da otpeva " aj em faking frik ".


mirelarado mirelarado 20:56 09.08.2017

Re: tinejdzerka

Mozda. Meni je ipak cudno da pred stotinak dece ( od odraslih su bili samo roditelji) izabere da otpeva " aj em faking frik ".


Nije ni meni najjasnije otkud toliko predpubertetlija u publici... A ona jeste poznata kao Amanda fakin' Palmer.
G.Cross G.Cross 23:32 09.08.2017

Re: tinejdzerka

Kako otkuda ? Pa lepo napisah da su klince doveli iz skole da vide Neil Gaimana , a on doveo devojku da klincima peva o faking frikovima.
Meni to malo previse avangardno.
mirelarado mirelarado 07:19 10.08.2017

Re: tinejdzerka

Pa lepo napisah da su klince doveli iz skole da vide Neil Gaimana , a on doveo devojku da klincima peva o faking frikovima.
Meni to malo previse avangardno.


Da, ali i inače na njenim nastupima. Evo ovde se kikoću i vrište čim čuju bezobrazne reči:




bene_geserit bene_geserit 02:08 12.08.2017

Re: tinejdzerka

Pa jesu jos tekstovi prilicno provokativni, meni je super, ali za decu nije.
Onaj gore o dildu.
Ili recimo:

amika amika 10:07 09.08.2017

Ауторе не треба упознавати

I ja odem sa svojim sinom od 6 godina;
I on se pojavi, srednjovečni veoma poznati pisac i kaže “ ovo je moja devojaka”. I predstavi tinejdzerku koja počne da svira ukulele i peva “ Aj em frik, aj em faking frik”, pesma koju inače volim ali nisam bio siguran da je moj 6 godina star sin bio spreman da je čuje.

Enivej, posle toga sam bio malo manje fan Neila ali sam procitao The Ocean at the end of the lane kad se pojavo. Opet lepo.

Ali čarolija se izgubila i jedino po čemu sqm zaista pamtio Neila je bila knjiga “American Gods”.


Књиге треба читати али ауторе не треба упознавати. Од писца се очекује да буде млад, леп, перспективан и медијски активан - а таквих, који су стигли да напишу нешто добро, једноставно нема.
G.Cross G.Cross 10:40 09.08.2017

Re: Ауторе не треба упознавати

amika
I ja odem sa svojim sinom od 6 godina;
I on se pojavi, srednjovečni veoma poznati pisac i kaže “ ovo je moja devojaka”. I predstavi tinejdzerku koja počne da svira ukulele i peva “ Aj em frik, aj em faking frik”, pesma koju inače volim ali nisam bio siguran da je moj 6 godina star sin bio spreman da je čuje.

Enivej, posle toga sam bio malo manje fan Neila ali sam procitao The Ocean at the end of the lane kad se pojavo. Opet lepo.

Ali čarolija se izgubila i jedino po čemu sqm zaista pamtio Neila je bila knjiga “American Gods”.


Књиге треба читати али ауторе не треба упознавати. Од писца се очекује да буде млад, леп, перспективан и медијски активан - а таквих, који су стигли да напишу нешто добро, једноставно нема.


Saglasan.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 10:53 09.08.2017

Mount Char

Sve u svemu vrlo dobra serija, moj savet, prvo pročitajte knigu , ako već niste.


Moj savet, pogledati seriju, a umesto čitanja starog boga, Gajmana, pročitati Novog





https://www.4shared.com/zip/dHr24FKTca/Scott_Hawkins_-_The_Library_at.html
princi princi 14:16 09.08.2017

Re: Mount Char

Dont Fear The Reaper
Sve u svemu vrlo dobra serija, moj savet, prvo pročitajte knigu , ako već niste.


Moj savet, pogledati seriju, a umesto čitanja starog boga, Gajmana, pročitati Novog





https://www.4shared.com/zip/dHr24FKTca/Scott_Hawkins_-_The_Library_at.html

Jel si ti siguran da je sve ovo legalno što shareuješ ovde?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:46 09.08.2017

Re: Mount Char

princi
Dont Fear The Reaper
Sve u svemu vrlo dobra serija, moj savet, prvo pročitajte knigu , ako već niste.


Moj savet, pogledati seriju, a umesto čitanja starog boga, Gajmana, pročitati Novog



javascript:;

https://www.4shared.com/zip/dHr24FKTca/Scott_Hawkins_-_The_Library_at.html

Jel si ti siguran da je sve ovo legalno što shareuješ ovde?


A tebe zabole, kako? Bole te stari udbaški geni? Što reče neko skoro -



duvaj ga ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:06 09.08.2017

Re: Remembering OZNA

A za sve napuštene NKVDovce....

The Clockwork Dynasty (2017)
A novel by Daniel H Wilson

"The Clockwork Dynasty is my new favorite alternate history novel! It's like some fantastic hybrid of Highlander and The Terminator--or maybe a cross between I, Robot and The Difference Engine, with a dash of Blade Runner for good measure. It reads like classic steampunk on steroids. In other words, it's totally bad ass and you're going to love it." - Ernest Cline

https://www.4shared.com/office/35u315Ymca/Daniel_H_Wilson_-_The_Clockwor.html
emsiemsi emsiemsi 20:45 09.08.2017

Re: Mount Char

Dont Fear The Reaper
princi
Dont Fear The Reaper
Sve u svemu vrlo dobra serija, moj savet, prvo pročitajte knigu , ako već niste.


Moj savet, pogledati seriju, a umesto čitanja starog boga, Gajmana, pročitati Novog





https://www.4shared.com/zip/dHr24FKTca/Scott_Hawkins_-_The_Library_at.html

Jel si ti siguran da je sve ovo legalno što shareuješ ovde?


A tebe zabole, kako? Bole te stari udbaški geni? Što reče neko skoro -



duvaj ga ;>

Да ли се ти дрогираш ?!
silver silver 14:09 09.08.2017

Mr Wednesday

Prva i poslednja epizoda su mi jedino bile interesantne; početak je obećavao a onda sam morala da čekam do kraja da bih videla nešto sa iole većom "težinom", značenjem. Prvu epizodu je obeležila scena dolaska Vikinga na novi kontinent: to je bilo odlično, ne samo vizuelno nego i simbolično; čak i taj njihov povratak nazad jer nije bilo vreme, pravi trenutak za novi svet, mada su iza sebe ostavili Odina zakopanog u pesku. Mr Wednesday (Odin-Wotan-Wednesday) ima tu ključnu ulogu jer prva scena otkriva da je Odin možda bio i prvo staro božanstvo koje je stiglo u novi svet. A i nekako je zgodno jer je All-father.

U suštini, ovde se na samom početku ukazuje da su i stari bogovi nekada bili novi, emigranti iz dalekih podneblja (ovo ima naravno i savremenu političku konotaciju), zatim se dalje razvija razlika izmedju kulta starih bogova (blood, sacrifice, sex, worship) i novih (tehnologija, delete, reprogrammed reality, language is a virus, religion is an operating system), motiv novčića kao 'bargaining chip' ili simbol faustovske nagodbe, pitanje snage vere (faith: Mr Wednesday kaže: 'It's all about getting people to believe in you. It's not their cash, it's their faith.')

Inače mi je serija u celini previše slick, polished, pa i lightweight, nekako i jeste napravljena za mlade. Dugo sam čitala nordijske sage o Odinu, zasmetala mi je u ovoj seriji ta neka preterana šaljivost Odina (ipak je on bog mudrosti, magije, rata, poezije), valjda da bi u poslednjoj epizodi, gde Mr Wednesday otkriva svoj pravi identitet kroz nabrajanje njegovih čuvenih epiteta, taj preokret imao veći efekat.
princi princi 14:15 09.08.2017

Re: Mr Wednesday

početak je obećavao a onda sam morala da čekam do kraja da bih videla nešto sa iole većom "težinom", značenjem. Prvu epizodu je obeležila scena dolaska Vikinga na novi kontinent: to je bilo odlično, ne samo vizuelno nego i simbolično; čak i taj njihov povratak nazad jer nije bilo vreme, pravi trenutak za novi svet, mada su iza sebe ostavili Odina zakopanog u pesku.

Da! Sjajan početak, duhovit, iskričav. Sve posle toga je bilo downhill, sa sve onim opštim mestima o krvavim slovenskim bogovima.
silver silver 16:41 10.08.2017

Re: Mr Wednesday

Uh, da, nije mi promaklo, ne samo što je chernobog bio krvožedan (sa sve onim maljem), nego lukav, naprasit, musav, prljav :((
princi princi 16:44 10.08.2017

Re: Mr Wednesday

lukav, naprasit

Khm, khm...
silver silver 16:55 10.08.2017

Re: Mr Wednesday

svarog svarog 15:16 09.08.2017

Gejmen

je sjajan pripovedač. Uglavnom priča već puno puta ispričane priče, ali to sjajno radi. Njega je mnogo bolje čitati na engleskom jer se baš puno igra rečima. Recimo Neverwhere na engleskom i na srpskom su dve potpuno različite knjige (bar meni).
Meni je ipak od njega najbolji Sandman. Inače za jednu epizodu, mislim da je San letnje noći, dobio je World Fantasy Award za najbolju kratku priču. To je prvi strip (u stvari grafička novela) koji je dobio tu nagradu, a posle su se pisci pobunili pa stripovi više nisu ni dolazili u obzir

princi princi 16:40 09.08.2017

Re: Gejmen

Verujem, nisam ga čitao, ali mi malo smeta što preterano siluje taj svoj literarni autoritet da sebe progura i kao dobrog scenaristu. To su dva potpuno različita medija.
G.Cross G.Cross 17:31 09.08.2017

Re: Gejmen

princi
Verujem, nisam ga čitao, ali mi malo smeta što preterano siluje taj svoj literarni autoritet da sebe progura i kao dobrog scenaristu. To su dva potpuno različita medija.


Koliko znam on nije pisao scenario za American Gods.
princi princi 17:59 09.08.2017

Re: Gejmen

Dobro, executive producer, isti kur, po njeogovom tekstu je snimano i imao je punu kontrolu nad, što bi rekla Ceca Ražnatović, projektom. Do te mere da je zarad stvaralačkih sloboda odbio HBO i preneo ga na Starz (ne znam koliko je para tu izgubio, može google da se prokonsultuje.).
svarog svarog 18:31 09.08.2017

Re: Gejmen

princi
Verujem, nisam ga čitao, ali mi malo smeta što preterano siluje taj svoj literarni autoritet da sebe progura i kao dobrog scenaristu. To su dva potpuno različita medija.

Pazi i ja da sam napisao knjigu po kojoj hoce da snimaju filmseriju pokusao bih da zadrzim neku kontrolu da ne naprave neko njesra. To je radio i Martin sa GOT. Inace nekako imam drugaciji odnos prema serijama po knjigama koje sam vec citao. Prvo sam bio kritican, ali sam skontao da i ne treba da ocekujem da ponove knjigu. Bas sad gledam pored Bogova, i GOT (serija je konacno postala odlicna nakon sto se skroz odvojila od knjiga) i Preacher po stripu Garta Enisa (inace su obojica pisala Hellblazera) i serija je potpuno uspela da prikaze jednu potpuno iscasenu atmosferu iz stripa (Enis je isto producent)
tsunade tsunade 19:59 09.08.2017

Re: Gejmen

To su dva potpuno različita medija.


primer rat i mir. kolosalna knjiga i svaki pokušaj ekranizacije tjah nikakav. osim ako rusi nešto nisu napravili da valja. al valjda bi se pročulo.
mirelarado mirelarado 20:05 09.08.2017

Re: Gejmen

tsunade
To su dva potpuno različita medija.


primer rat i mir. kolosalna knjiga i svaki pokušaj ekranizacije tjah nikakav. osim ako rusi nešto nisu napravili da valja. al valjda bi se pročulo.


Ipak, mnogi je gimnazijalac gledao neku od tih traljavih ekranizacija, samo da ne mora da čita Tolstoja.
Milan Novković Milan Novković 20:29 09.08.2017

Re: Gejmen

mirelarado
tsunade
To su dva potpuno različita medija.


primer rat i mir. kolosalna knjiga i svaki pokušaj ekranizacije tjah nikakav. osim ako rusi nešto nisu napravili da valja. al valjda bi se pročulo.


Ipak, mnogi je gimnazijalac gledao neku od tih traljavih ekranizacija, samo da ne mora da čita Tolstoja.

Nama (ekipa iz srednjeg reda, poslednje dve i jedna pretposlednja klupa) Milkica prepričala u 15 minuta pred početka nastave - sve smo ukapirali, jedan od nas bi često dobio i peticu na času, posle tako nam prepričanih lektira - Milka genije, suvi

Ja posle faksa pročitao dvaput, i baš mi prijalo (jedna od indikacija da su neki dečaci u Srbiji retardirani do završetka srednje škole ili faksa) - tj pročitao sve od njega i sad mi broj jedan

Doduše oni su od mene prepisivali domaći iz matematike pa smo i danas svi dobri prijatelji, sa poravnatim računima
alselone alselone 20:40 09.08.2017

Re: Gejmen

Ipak, mnogi je gimnazijalac gledao neku od tih traljavih ekranizacija, samo da ne mora da čita Tolstoja.


Ja sam bio jedan od tiih. Bilo mi je smor da citam tolike knjige. Mislio sam da je to neko proslo vreme. Mi zivimo brzo. :) I onda mi na drugoj godini faksa klikne. I procitam za neki jako kratak period, nedelju dana recimo. Raspametio se.
mirelarado mirelarado 21:02 09.08.2017

Re: Gejmen

Milan Novković



alselone



Nije to baš štivo za gimnazijski uzrast, i vas dvojica ste živi dokaz za to. I ko je pročitao zbog lektire, treba docnije da pročita ponovo.
emsiemsi emsiemsi 21:15 09.08.2017

Re: Gejmen

mirelarado
Milan Novković



alselone



Nije to baš štivo za gimnazijski uzrast, i vas dvojica ste živi dokaz za to. I ko je pročitao zbog lektire, treba docnije da pročita ponovo.

Ја сам прочитао у гимназији !
Ко то сада да чита поновно --- може ли нека дајџестирана верзија или неки сиже на пар страница са неким нормалним проредом ?!
niccolo niccolo 21:52 09.08.2017

Re: Gejmen

Nije to baš štivo za gimnazijski uzrast

Beše neko spominjao i za Anu svojevremeno, da nije mogla da je shvati kad je bila tinejdžerka? To me podseti da treba da pitam prijateljicu kako je ona doživela Moju genijalnu prijateljicu, pa da joj ispričam moje viđenje.
tsunade tsunade 21:53 09.08.2017

Re: Gejmen

I ko je pročitao zbog lektire, treba docnije da pročita ponovo.


mora. tog tolstoja sam tako u mladosti potcenjivala. a sad mislim da je najveći ili jedan od pet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana