Društvo| Ljudska prava| Planeta| Politika| Sport

NA PRVI POGLED !

jedi-knight RSS / 12.08.2017. u 06:25

20728956_10212112659750097_5001819644207915802_o.jpg?oh=8b65ae07b303674836bdf307d6206452&oe=5A274CA6&__gda__=1512908391_daab674ed6af2e6c94163b22e1fc9e37 

Mogao bih da razumem da sudija kod jame nije u trenutku video šta je poslednje ostavilo trag u pesku, ali nakon žalbe i pregleda snimka, dileme nema. 
Teoretski, broj je mogao i da se otkači sa dresa i ostane dva metra iza. Kako bi to merili? 
Jel to znaci, kada se sprinteru odlepi broj sa šorca ( sto se često dešava ) i padne u susednu stazu, da je sprinter prestupio?
Čemu tehnologija? Čemu mogućnost pregleda snimka? 
Ovo je samo još jedna u nizu apsurdnih situacija koje vređaju inteligenciju čitavom svetu.

Kao i u slučaju Čavić-Felps, presudili su viši interesi koji mi možda ne razumemo jer nismo u situaciji da zloupotrebljavamo pravdu. Slabi jesmo, ali budale nismo.

Ne znam da li je skok bio za zlato, ali za medalju svakako.
Ivana, čestitam

 



Komentari (345)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 15:15 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

maksa83
u Charlottesvilleu? Antibirokratska revolucija? Donnie, slobodo?

Ma modna revijica:




Често се виђају овакви лудаци свуда по свету.
Волео бих када бих могао да завирим у мозак тих будалчина.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:41 13.08.2017

Re: XX vek

Sta ti bi, uvek si bio miran i stalozen.
Zao ti ovih sto su dosli u boj jedni protiv drugih?
KO ih jebe, nek se pokolju

На слици је смрт једног човека, али:
1) ти то или не знаш;
2) или не видиш у томе ништа спорно.

GIF је увредљив по тог човека, за целу ситуацију, коју представља као будалаштину, по људски род уопште.
martin_krpan martin_krpan 15:49 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Sjajna slika:

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:26 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Jeste ali ne odgovara na pitanje zasto poslodavci nece da podignu plate


Zato što ne smeju. Berkeley je imao jednu studiju, pazi ovo. Sezonski radnici su ti koji smanjuju minimalne plate. Vlasnici h2b viza jesu oni koji u realnosti smanjuju minimum, ali misliš da Slate sme da napiše tako nešto. Ima jedna stvar i ona o mitu o Americi, zemlji slobodnih i zemlji doseljenika, ukoliko se pokaže da na punoj nezaposlenosti minimum se smanjuje zahvaljujući legalnim imigrantima (koje ludilo od izraza:) nije li to prizanjen da je Tramp donekle u pravu? Mnogo je lakše svaliti krivicu na veliki biznis, kome zaista taj priliv h2b viza neopisivo odgovara. Zato se i veliki biznis prvi pobunio protiv zabrane. USA trenutno doživljava preispitivanje svog identiteta i zato su oni članci koje je Princi objavio bili dobri, ali šteta što se čitava rasprava prebacila u drugi pravac.
karabasbarabas karabasbarabas 16:59 13.08.2017

Re: XX vek

Predrag Brajovic
Sta ti bi, uvek si bio miran i stalozen.
Zao ti ovih sto su dosli u boj jedni protiv drugih?
KO ih jebe, nek se pokolju

На слици је смрт једног човека, али:
1) ти то или не знаш;
2) или не видиш у томе ништа спорно.

GIF је увредљив по тог човека, за целу ситуацију, коју представља као будалаштину, по људски род уопште.

Aha, zato si mi rekao da sam budaletina..
Lepo te mama vaspitala...
Zatvori se lepo u svoju kucicu i zakljucaj vrata da te ne bi nesto trigerovalo, jer je internet pun ovakvih slika pa ces pre ili kasnije naleteti na neku.
Inace, ovo nisu bili slucajni prolaznici, to je ugovoren fajt unapred isplaniran, cak i manje krvav nego neki pre.
princi princi 17:03 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Dakle ovi lomovi u SAD, slazem se da su klasni, su posledica globalnog izjednacavanja dohotka (ovo ne mesati sa rastom nejednakosti unutar zemalja). Pitanje je da li uopste moguce da se SAD zatvori i vodi nacionalnu ekonomsku politiku ne obaziruci se na globalne tokove.
A vidi kako prolaze oni sto hoce da povecaju plate

Drugim rečima, ovo nije toliko izraz krize Amerike koliko krize modernog kapitalizma.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:15 13.08.2017

Re: XX vek

Aha, zato si mi rekao da sam budaletina

Не, извињавам се, ниси будалетина.
По коментару који си оставио ти си имбецил a може бити и идиот.

Зашто си идиот или имбецил?

Па зато што је нa GIF-у приказан трен у коме се она радикална будалетина залетала колима у масу, убивши Heather Heyer, девојку од 32 године, једну од протестанткиња. Неко је од те сцене направио неукусни GIF, који вређа: породицу Heather Heyer, њене пријатеље и колеге, поштоваоце њеног политичког става и њених друштвених вредности, и сваког другог човека који сматра да је јавно приказивање трена туђе смрти у сврху глупаве и неукусне шале увреда за било ког пристојног човека.

Зато, мрш у пизду материну, говедо једно глупо.
omega68 omega68 17:36 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Dakle ovi lomovi u SAD, slazem se da su klasni, su posledica globalnog izjednacavanja dohotka (ovo ne mesati sa rastom nejednakosti unutar zemalja). Pitanje je da li uopste moguce da se SAD zatvori i vodi nacionalnu ekonomsku politiku ne obaziruci se na globalne tokove.
A vidi kako prolaze oni sto hoce da povecaju plate


Drugim rečima, ovo nije toliko izraz krize Amerike koliko krize modernog kapitalizma.

Ja ne mogu sad da nađem to, ali sam ubeđen da sam negde, nekad pročitao mislim da je bila izjava Kisindžera, da ne može kamiondžija ( ubeđen sam da je primer baš kamiondžija ) u Americi da ima pet hiljada dolara a kamiondžija u Kini da ima pedeset.Pa je objašnjeno da će da se radi na tome da za isti posao imaju istu platu, ali ne obojica pet soma nego obojica po pedeset dolara.
Bio bih zahvalan ako neko može da nađe tu izjavu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:57 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Bio bih zahvalan ako neko može da nađe tu izjavu.




Или у овом броју, или оном пре њега, не могу тачно да се сетим.
svarog svarog 18:06 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

stefan.hauzer

nije li to prizanjen da je Tramp donekle u pravu?


To je tako logično, osnovni odnosi ponude i tražnje i cene koja se formira u preseku. Naravno da imigracija, posebno jeftina radna snaga koja je navikla na manje dnevnice, obara cenu rada. Ako zaustaviš priliv (smanjiš ponudu) cena raste. Samo je pitanje da li SAD može da zaustavi globalizaciju (jer to je globalizacija) i da se zatvori i koje će to imati posledice

USA trenutno doživljava preispitivanje svog identiteta


Da ali meni deluje jako vulgarno to preispitivanje. dosta prostora zauzimaju s jedne strane oni u majicama sa citatima velikih svetskih lidera,a s druge nerazumni, dogmatizovani liberali levičari
svarog svarog 18:42 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

princi
Dakle ovi lomovi u SAD, slazem se da su klasni, su posledica globalnog izjednacavanja dohotka (ovo ne mesati sa rastom nejednakosti unutar zemalja). Pitanje je da li uopste moguce da se SAD zatvori i vodi nacionalnu ekonomsku politiku ne obaziruci se na globalne tokove.
A vidi kako prolaze oni sto hoce da povecaju plate

Drugim rečima, ovo nije toliko izraz krize Amerike koliko krize modernog kapitalizma.


Pa imas i kapitalizam u Kini, Tajvanu, Indiji koji i nisu u nekoj krizi. Ovaj zapadni kapitalizam dobio je konkurenciju u ovom istocnom neopterecenom ljudskim pravima, penzijama, radnim vremenom, uslovima rada i sindikatima, minimalcima itd.
martin_krpan martin_krpan 19:05 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

omega68
Dakle ovi lomovi u SAD, slazem se da su klasni, su posledica globalnog izjednacavanja dohotka (ovo ne mesati sa rastom nejednakosti unutar zemalja). Pitanje je da li uopste moguce da se SAD zatvori i vodi nacionalnu ekonomsku politiku ne obaziruci se na globalne tokove.
A vidi kako prolaze oni sto hoce da povecaju plate


Drugim rečima, ovo nije toliko izraz krize Amerike koliko krize modernog kapitalizma.

Ja ne mogu sad da nađem to, ali sam ubeđen da sam negde, nekad pročitao mislim da je bila izjava Kisindžera, da ne može kamiondžija ( ubeđen sam da je primer baš kamiondžija ) u Americi da ima pet hiljada dolara a kamiondžija u Kini da ima pedeset.Pa je objašnjeno da će da se radi na tome da za isti posao imaju istu platu, ali ne obojica pet soma nego obojica po pedeset dolara.
Bio bih zahvalan ako neko može da nađe tu izjavu.


Evo našao sam ja.

According to Henry Alfred Kissinger global truck driver wages...
princi princi 19:06 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Ovaj zapadni kapitalizam dobio je konkurenciju u ovom istocnom neopterecenom ljudskim pravima, penzijama, radnim vremenom, uslovima rada i sindikatima, minimalcima itd.

Pa jebi ga, ne živim ni u Kini ni na Tajvanu ni u Indiji. Uostalom, ovo isto, a moguće i mnogo će se za par godina gledati u Kini, Indiji (tamo, u stvari, već odavno spaljuju muslimane) damo dok i tamo ljudi postanu višak.
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:12 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

dogmatizovani liberali levičari

mislim da je krajnje vreme da se prestane izjednačavati liberal i levičar. Mene vređa kada mi neko kaže da sam liberalan, nema ništa liberalno u levičarskoj misli, samo radikalno.





emsiemsi emsiemsi 19:36 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

stefan.hauzer
dogmatizovani liberali levičari

mislim da je krajnje vreme da se prestane izjednačavati liberal i levičar. Mene vređa kada mi neko kaže da sam liberalan, nema ništa liberalno u levičarskoj misli, samo radikalno.






Да прецизирамо - ти си, дакле, либерал !?
svarog svarog 20:47 13.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

mislim da je krajnje vreme da se prestane izjednačavati liberal i levičar

Pa to ameri poistovetili, u evropi je kao sto bog zapoveda
NNN NNN 01:51 14.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Nego, sine, šta je ovo

"WHERE IS THE CLITORIS?"

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:17 14.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

funfact: dečko u beloj majici se odaziva na ime i prezime Peter Cvjetanović, mislite o tome.
alselone alselone 11:18 14.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Sve, sve, ali zasto nose baklje protiv komaraca?!
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:32 14.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

Nemam pojma, ali u Drezdenu se dogodila jedna fantastična situacija. Mislim, kontekst Drezden, Amerikanac i nacizam '45 i situacija od sinoć. Sjajno. Tip osim što je dobio batina, suočiće se i sa zakonskom kaznom. Jebote, nekad zaista moraš da se diviš Nemcu:)
NNN NNN 12:45 14.08.2017

Re: Nego, sine, šta je ovo

stefan.hauzer
funfact: dečko u beloj majici se odaziva na ime i prezime Peter Cvjetanović, mislite o tome.
ako on nie starosedelac i veći amerikanac od tranpa ne znam koe!
jedi-knight jedi-knight 04:08 13.08.2017

...

Kad smo vec kod Donalda, Mek je vrlo redak u Kini, za razliku od KFCa.
I ustanovio sam, detaljnim posmatranjem, da u fudbalu ima najvise imbecilusa po kvadratnom metru nego u bilo kojoj drugoj profesiji nezavisno od zemlje, kontinenta, a verovatno i planete.
E da....brojeve atletičar kači sam. Dakle, sam pao, sam se ubio.
Predlazem da se, zato, takmice goli, kao na antickim OI.
Samo tada se zene nisu takmicile, a sudije su imale biceve, pa ko prestupi - po pichci.
U skladu sa sveCkim trendovima, predlazem da se bicevi zadrze, da se zenama omoguci da se takmice pod istim uslovima kao i muskarci, a da se brojevi i reklame sponzora tetoviraju, kao sto to triatlonci rade.
I mrtvi Liverpul nije mogao da pobedi jos mrtviji Votford. Izasli su iz priprema sa 6 i 8 povredjenih igraca respectively. Ozbiljno se pitam cemu im uopste sluzi pripremni period?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:03 13.08.2017

Re: ...

jedi-knight
Kad smo vec kod Donalda, Mek je vrlo redak u Kini, za razliku od KFCa.
I ustanovio sam, detaljnim posmatranjem, da u fudbalu ima najvise imbecilusa po kvadratnom metru nego u bilo kojoj drugoj profesiji nezavisno od zemlje, kontinenta, a verovatno i planete.
E da....brojeve atletičar kači sam. Dakle, sam pao, sam se ubio.
Predlazem da se, zato, takmice goli, kao na antickim OI.
Samo tada se zene nisu takmicile, a sudije su imale biceve, pa ko prestupi - po pichci.
U skladu sa sveCkim trendovima, predlazem da se bicevi zadrze, da se zenama omoguci da se takmice pod istim uslovima kao i muskarci, a da se brojevi i reklame sponzora tetoviraju, kao sto to triatlonci rade.
I mrtvi Liverpul nije mogao da pobedi jos mrtviji Votford. Izasli su iz priprema sa 6 i 8 povredjenih igraca respectively. Ozbiljno se pitam cemu im uopste sluzi pripremni period?






martin_krpan martin_krpan 08:15 13.08.2017

Re: ...

I mrtvi Liverpul nije mogao da pobedi jos mrtviji Votford. Izasli su iz priprema sa 6 i 8 povredjenih igraca respectively.


Ovo je naša godina. Samo da zabodu Van Dijka u zadnji red, idemo na 100 bodova ove sezone. Ako Monreal bude iznosio kornere, e onda će biti smjeha.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:31 13.08.2017

100 bodova je limit!

martin_krpan
I mrtvi Liverpul nije mogao da pobedi jos mrtviji Votford. Izasli su iz priprema sa 6 i 8 povredjenih igraca respectively.


Ovo je naša godina. Samo da zabodu Van Dijka u zadnji red, idemo na 100 bodova ove sezone. Ako Monreal bude iznosio kornere, e onda će biti smjeha.



Martine, brate po Liverpulu! Nisam znao da nas je puna tribina ovde!



martin_krpan martin_krpan 08:51 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Ako Monreal bude iznosio kornere, e onda će biti smjeha






Ali ima i Liver izdanaka. Skoro sam koristio biljku uz ove Luzerpulčane:)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:28 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

dobro, ovo je Men kredit kulturnog uticaja, ali je dobar bit, nema prigovora! svi smo mi crvenobela porodica, himna kaže, "jer krv teče mooja, crvenobelih boja", ne kaže po kom kultu se moraju boje poštovati.

vcucko vcucko 09:52 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Srđan Fuchs
dobro, ovo je Men kredit kulturnog uticaja, ali je dobar bit, nema prigovora! svi smo mi crvenobela porodica, himna kaže, "jer krv teče mooja, crvenobelih boja", ne kaže po kom kultu se moraju boje poštovati.

Džaba vam novci, moji sinovci...







naše pruge su ipak malo bolje

Plus počasni gosti CSKA Moskva (i mi smo osnovani kao plavo-crveni, ubeđen sam da je samo pitanje vremena kad će i oni da se prebace)

A to samo nasumice u Jevropi. Po Brazilu nas ima što JA što svetskih prvaka koliko nećeš: Santos, Korintijans, Botafogo, Vaško, ovi nesrećnici iz Čapeka što izginuše... aiii...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:19 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Dobro, volim ja Grobare u Evropi iako je franjevački klub, a i Njukasl. Njukasl je oduvek dolazio kao underdog. Eej, ne pohvatah juče, šta je bilo sa Mitrom? Otišao, ost'o?
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:32 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Kazezoze Kazezoze 10:35 13.08.2017

Parola snađi se

Posle sudijske odluke

vcucko vcucko 10:36 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Srđan Fuchs
Dobro, volim ja Grobare u Evropi iako je franjevački klub, a i Njukasl. Njukasl je oduvek dolazio kao underdog. Eej, ne pohvatah juče, šta je bilo sa Mitrom? Otišao, ost'o?

MitroGol? Na sajtu i na Wiki ga još uvek drže u rosteru.
Ne bih znao kasti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:05 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Sada imate i Đurđugol...ima nešto u tim našim školama, što ume da stvori vrhunske sportiste. Problemi počinju kasnije, kada deca steknu tržišnu vrednost, zato što smo generalno siromašno društvo poremećenih vrednosti, i onda umesto da posluju inteligentno, oni ih rasprodaju kao stoku na stočnoj pijaci. I klubovi tavore, sportisti tavore.
martin_krpan martin_krpan 12:05 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!





a Arnautl?



Biće finih simulacija ove sezone
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:18 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Ono što je sigurno, otkako je Bilić trener, West ham-u nikad nije falio napadač. S druge strane, otkako je Bilić trener, njemu je vezni fudbaler uvek bio i najbolji strelac tima.

I dalje pokušavam da uhvatim koja je njegova filozofija igre, osim da kupi napadača preko leta?
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:20 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

+ ovo je verovatno razlog zbog čega mi je Slaven Bilić i dalje simpatičan:




Edit: ali kada komentator kaže Slaven Bilić na idealnom ruskom jeziku
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:27 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

stefan.hauzer
+ ovo je verovatno razlog zbog čega mi je Slaven Bilić i dalje simpatičan:




Edit: ali kada komentator kaže Slaven Bilić na idealnom ruskom jeziku


da mi je videti izraz komentatora.
plausibel plausibel 12:55 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

"Jeedan haroš meč"..

Kul. :)
docsumann docsumann 14:01 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

stefan.hauzer


da li su to Kaubojsi ćapili novo ofanzivno čudo?

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:18 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

docsumann
stefan.hauzer


da li su to Kaubojsi ćapili novo ofanzivno čudo?



misliš na Rico Gathersa? Jesi ispratio da je Zeke suspendovan na 6 utakmica? NFL je isuviše snobovska organizacija. Inače zato se i Dalas nakrcao nekada odličnim raninbekovima i to tri komada: Ronnie Hillman, Alfred Morris i McFadden. Do pre dve godine sva trojica su bili starteri.


Edit: mislim da će za Dallas biti značajniji učinak ovog rukija


svarog svarog 15:28 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

eto sanse za dzajantse
A tek sad videh da se beast mode vratio i to u Raiderse Bice to strasna ekipa ove sezone
docsumann docsumann 15:33 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

misliš na Rico Gathersa?


da. interesantan lik s obzirom da je veći dio života trenirao košarku. do prije godinu, dvije ustvari, a onda se odlučio za NFL draft.
čak mu se i po kombajn testu vidi da nije upražnjavao puno fudbalskog (weightlifting) treninga.
Dalas ga je uzeo, a nije bio siguran ni za koju poziiju da ga koristi, difenziv end-a ili taj end-a.
al kad su mu prvi put bacili loptu sve je išlo posve prirodno.
može još dosta da napreduje
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:36 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

možda bude novi Antonio Gates

jedi-knight jedi-knight 17:15 13.08.2017

Re: 100 bodova je limit!

Martine, brate po Liverpulu! Nisam znao da nas je puna tribina ovde!


Ima nas
NNN NNN 00:26 14.08.2017

Re: Parola snađi se

Parola snađi se
Posle sudijske odluke

ma jok, ovo u sprintu ne bi uticalo, gleda se kada grudi stignu do ciljne linije (ako bi već da se ugledaju na Ivanu, neka ugrade silikone ),
ali kao što je pominjao Džedaj, ako slučajno nekome otpadne broj i spadne u susednu stazu - to bi po pravilu trebalo da bude diskvalifikacija!
(naravno, u konkretom hipotetičkom slučaju bi mogla da se ispita fleksibilnost pravila)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana