Budućnost| Mediji

Kako oživeti blog b92?

Vojislav Stojković RSS / 18.08.2017. u 10:08

Ne znam ko je sada urednik bloga b92, posle preranog odlaska tajnovite, a sada već legendarne urednice, ali očito da je blog u krizi. Gde je izlaz? Kako ga osvežiti i učiniti čitanijim?Rešenje je jednostavno i ne zahteva nikakva ulaganja. Onima koji žele treba dozvoliti da pišu, dati im čarobne alatke autorske opcije. Kao u vreme potpalublja ili kotlarnice. Uostalom, setimo se Miljkovića: Poeziju će svi pisati. Onaj koji je prvi zapevao povućiće se, prepuštajući pesmu drugima.

Tagovi



Komentari (606)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 10:17 18.08.2017

Moje mišljenje

Da krenem od toga da volim ovo mesto, da sam dosta vremena proveo (previše, ako pitate moju ženu ) divaneći sa vama ovde.

No, mišljenja sam da mu ne treba upumpavati hemiju u vene. Naprotiv, treba ga pustiti da se dostojanstveno ugasi.

Nisam za estradizaciju. Neke stvari vrede, pa izgube na zamahu, snazi, svežini... To se ovde desilo. Bolje je dostojanstveno otići nego se pretvoriti u Marinu Perezić.
alselone alselone 10:20 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Da krenem od toga da volim ovo mesto, da sam dosta vremena proveo (previše, ako pitate moju ženu ) divaneći sa vama ovde.

No, mišljenja sam da mu ne treba upumpavati hemiju u vene. Naprotiv, treba ga pustiti da se dostojanstveno ugasi.


Ja mislim da bi pod jedan stroga moderacija bila dobar pocetak. Dosta ljudi je otislo zbog sve vise prizemnih svadja, bas onako seljackih, i zbog zatrpavanja glupavim komentarima.

Zatim, kada se to resi, doveo bih par novi autora. Svezih i sa energijom.
predatortz predatortz 10:26 18.08.2017

Re: Moje mišljenje


Ja mislim da bi pod jedan stroga moderacija bila dobar pocetak.


Tu je srž problema.
U ona vremena, koja mnogi sa čežnjom prizivaju opet, nije se moderisao prostakluk nego stav, mišljenje.
Jebeš mesto na kom te brišu zbog stava, a ostaju prostaci sa adekvatnom moralnom podobnošću.

Ako bi se zaista banovali nasilnici, agresivci, prostaci, i ja bih bio za to.
No, ako bi se ponovo banovali oni koji ne dele stavove "Peščanika", BS i sličnih, kao onomad, onda bi to bio veliki korak unazad.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:29 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Zatim, kada se to resi, doveo bih par novi autora.

Имаш дисперзију људи по друштвеним мрежама. Преселе се људи на твитер, ФБ. Блог Б92 није више толико јединствена платформа.

Кад оде оних пар паметних људи због којих сам и ја дошао отићи ћу и ја.

Такође, подигнут је праг толеранције у коментарима, али мислим да то није кључно.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:31 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

No, ako bi se ponovo banovali oni koji ne dele stavove "Peščanika", BS i sličnih

Такви су овде, данас, у дебелој мањини.
Да нема Сркија Пајића -- мрка капа.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

da, i dramite malo, opusti se, budi ko jesi i služi javnosti - što kažu kod nas u Mosadu.



ps. nego, Predo, izgiboše braća Evropljani k'o partizani od ovog ISIS-a. a potpuno uspaničeno reaguju, umesto da sačuvaju braću mudžahedine za ispitivanje, ovi ih izrokaju kao švajcarski sir i, onda, niti motiva nit' informacije nit' razumevanje organizacije i strukture. amateri.
predatortz predatortz 10:33 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Predrag Brajovic
No, ako bi se ponovo banovali oni koji ne dele stavove "Peščanika", BS i sličnih

Такви су овде, данас, у дебелој мањини.
Да нема Сркија Пајића -- мрка капа.


Da, ali upravo takvi samozvani demokrati su pokazali neviđen totalitaristički potencijal.

Ne mislim na Pajketa konkretno, ali ta komesarska struja je bila ogavna.
predatortz predatortz 10:34 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

ps. nego, Predo, izgiboše braća Evropljani k'o partizani od ovog ISIS-a. a potpuno uspaničeno reaguju, umesto da sačuvaju braću mudžahedine za ispitivanje, ovi ih izrokaju kao švajcarski sir i, onda, niti motiva nit' informacije nit' razumevanje organizacije i strukture. amateri


Možda je tako, a možda samo sklanjaju nezgodne svedoke'saradnike. Krhko je znanje!
alselone alselone 10:38 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Такви су овде, данас, у дебелој мањини.


A i ne bi li bili. EU i US politika prema nama i "regionu" je toliko ofirana poslednjih 10 godina da samo najvece naivcine i dalje veruju u njihove dobre namere i "uzvisene EU vrednosti".

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:39 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

predatortz


Ne mislim na Pajketa konkretno, ali ta komesarska struja je bila ogavna.


još kada napravi tvamp rebudžet dogodine pa padnu svi sa platnog spiska... ta ekipa je i mene gurnula desno ka centru. baš su komesari bili...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

alselone


A i ne bi li bili. EU i US politika prema nama i "regionu" je toliko ofirana poslednjih 10 godina da samo najvece naivcine i dalje veruju u njihove dobre namere i "uzvisene EU vrednosti".



što više mrziš svoju rođenu zemlju to si poželjniji kao saradnik... uopšte, krajnja misterija mi je kako misle da evropeizuju Srbiju sa predstavnicima samo jednog, i to ekstremnolevog sektora društva. u tom smislu, blog je znatno demokratičniji, šireobuhvatniji danas nego pre 9-10 godina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:46 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

i to ekstremnolevog sektora društva.

А Вучић???
alselone alselone 10:50 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Ima tu jos jedan detaljcic. Ovaj deka ne sedi vise toliko cesto sa ovim cikama, pa je njihova iskrena zelja za dobrobiti i denacifikacijom ove zemlje splasnula.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:00 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Predrag Brajovic
i to ekstremnolevog sektora društva.

А Вучић???



vučić je posledica njihovog fijaska i idenja ljudima na živce.

kada se setim biki, koja je to tekma u glavi, kao gradonačelnica, ldp, čeda i ona prinčevi srpskog slobodumlja, i onda hop - posle par meseci, ledepe baksuzi i smradovi... kako tako nestabilnoj osobi da daš državu u ruke?! mi (liberal-, socijal- i strejt-demokrate) smo utrli put vučićevoj bandi na vlast.



ko je momčad, slijeva nadesno?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:04 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

a da, u međuvremenu, zahvaljujući nama (ako baš hoćeš kolektivnu krivicu), i Služba je naučila kako da igra da opstane na vlasti, i evo ih sada - nećemo ih nikada skinuti, portal vremena je zatvoren.
sugarbaby sugarbaby 11:04 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

ko je momčad, slijeva nadesno?


bože pitanja!
pa mustre bečke.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:07 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

bečki konjušari?
sugarbaby sugarbaby 11:11 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

nećemo ih nikada skinuti, portal vremena je zatvoren.


??



mada..nedavno sam bila na putu i ponesem ono "Vreme" u kome je Tamara Skrozza pisala o nekom samitu u Beču. Čista umetnost. Na dve strane ništa ni o čemu, ali lepo sročeno, uz proseko i espreso.
sugarbaby sugarbaby 11:19 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

No, mišljenja sam da mu ne treba upumpavati hemiju u vene. Naprotiv, treba ga pustiti da se dostojanstveno ugasi.


hahahah, pošto ti ne možeš da se skineš sDrogu?
predatortz predatortz 11:25 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

sugarbaby
No, mišljenja sam da mu ne treba upumpavati hemiju u vene. Naprotiv, treba ga pustiti da se dostojanstveno ugasi.


hahahah, pošto ti ne možeš da se skineš sDrogu?


Dok bejah mlad i naivan komentator, autor nikad nisam bio, mislio sam da se neke istine mogu širiti odavde.
Da, neka vrsta navike jeste.

Ne pijem, ne pušim, ne drogiram se, ne kurvam se... Majku mu, moram i ja da imam neki porok!
tyson tyson 11:33 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

ko je momčad, slijeva nadesno?

Lila Radonjić, ne vidim, Zoran Ostojić, ne vidim, Veran Matić, ne vidim, ne prepoznajem, Velimir Ćurguz Kazimir.

U nekadašnjem beogradskom Intercontinentalu, ako se ne varam (mada, što više gledam sve sam manje siguran).

Mogu samo da zamislim šta je sve od opreme bilo iza zavese


predatortz predatortz 11:35 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Mogu samo da zamislim šta je sve od opreme bilo iza zavese


Ne verujem. Bar jedno od prisutnih je radilo za službu.
tyson tyson 11:38 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Ne verujem. Bar jedno od prisutnih je radilo za službu.

Za ovakvu vrstu sastanka obavezan je i snimak

Koji onda posluži i da se proveri izveštaj saradnika, i njegova/njena pouzdanost


predatortz predatortz 11:42 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

tyson
Ne verujem. Bar jedno od prisutnih je radilo za službu.

Za ovakvu vrstu sastanka obavezan je i snimak

Koji onda posluži i da se proveri izveštaj saradnika, i njegova/njena pouzdanost




Na ovakvu vrstu sastanka se šalju samo iskusni i provereni operativci. Hardver je upadljiv.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:08 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Ovaj deka ne sedi vise toliko cesto sa ovim cikama, pa je njihova iskrena zelja za dobrobiti i denacifikacijom ove zemlje splasnula.

sve go patriota. jbt, kako sam bila naivna klinka.
krajnja misterija mi je kako misle da evropeizuju Srbiju sa predstavnicima samo jednog, i to ekstremnolevog sektora društva

pa ko kaže da im je evropeizacija srbije cilj?

ovo sam videla na FB, možda je patka, ali mnogo liči.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:13 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Lila Radonjić, ne vidim, Zoran Ostojić, ne vidim, Veran Matić, ne vidim, ne prepoznajem, Velimir Ćurguz Kazimir.


Marića Milomira ne vidiš ili ne prepoznaješ? Pa tolika mu glavudža u prvom planu, nema da se ne vidi ;> Barem meni (po sećanju ☻) liči na njega kao što mi ono pored Ostojića neće biti Veran, ali ajde.

Kad već naci Aleksi Žunjiću daješ info da se pravi "kako zna", daj mu sve podatke ;>

PS - Aha, tek sada vidim da se omiljena slika razne SS omladine (i starijih) povlači i na desno (a kamo bi drugde ;> ), pa si Verana pretpostavljam video desno od Marićeve glavudže. Ok, ja ga na bih prepoznao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:36 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

BebaOdLonchara

pa ko kaže da im je evropeizacija srbije cilj?

ovo sam videla na FB, možda je patka, ali mnogo liči.


Glupizacija Srbije.



Mmuimjbm. Taye, ne kapiram, ne znam likove, izvini; liberalni poslenici su na sastanku sa eminentnim partijskim činovnikom? Koja je to godina?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:47 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

sugarbaby

??



mada..nedavno sam bila na putu i ponesem ono "Vreme" u kome je Tamara Skrozza pisala o nekom samitu u Beču. Čista umetnost. Na dve strane ništa ni o čemu, ali lepo sročeno, uz proseko i espreso.


Figurativno sam mislio, imali smo prozor od 12 godina i nije ništa urađeno. Kod nas ti se u NS u svim upravnim odborima nalaze i likovi iz Ljige, gazda me je prestigao pre neki dan na autoputu u državnom, službenom vozilu, sa jedno 160 km/h, ima se, može se.

Dont Fear The Reaper


Kad već naci Aleksi Žunjiću daješ info da se pravi "kako zna", daj mu sve podatke ;>

PS - Aha, tek sada vidim da se omiljena slika razne SS omladine (i starijih) povlači i na desno (a kamo bi drugde ;> ), pa si Verana pretpostavljam video desno od Marićeve glavudže. Ok, ja ga na bih prepoznao.


Jao, mačak, ti si baš vrhunski etički reper za uočavanje nacizma - tebi je nazi sve što nisi ti.
tyson tyson 14:23 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Marića Milomira ne vidiš ili ne prepoznaješ? Pa tolika mu glavudža u prvom planu, nema da se ne vidi ;> Barem meni (po sećanju ☻) liči na njega

Zaličio je i meni odmah, ali nekako nisam siguran da bi bio pozvan na tu zakusku, makar i u to vreme. Logika kaže da bi pre bio neko iz Radio Indexa, ili neki Veranov wingman iz B92 čisto da ne ide sam (kad je već toliki svet iz Studija B bio tu).


tyson tyson 14:25 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Taye, ne kapiram, ne znam likove, izvini; liberalni poslenici su na sastanku sa eminentnim partijskim činovnikom? Koja je to godina?

Predstavnici tzv. opozicionih (čitaj: ne-Miloševićevih) digitalnih medija na sastanku sa potencijalnim donatorom.

Sudeći po učesnicima, druga polovina 1990-ih.


budjelar budjelar 14:49 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Moj predlog bi bio da se Maksa83 kandiduje za gradonačelnika, jer ima sve potrebne kvalitete za to mesto.

Pre svega ima: znanje, obrazovanje, veštine, britak um, brzo misli i ume jasno to da iskaže. Ima i izuzetnu elokvenciju.

Spreman je da kaže popu pop, bobu bob, a i Krletu šta mu pripada.

Pošten je momak, neokaljan na bilo koji način, pa čak i blogovskim svađama. Narod mu veruje. A i rođeni je Beograđanin, poznaje ovaj grad, zna šta su problemi i šta je činiti. Podržala bi ga i trenutno najbrže rastuća izvozna grana ove zemlje.

Malo li je?

To bi dalo indirektni polet ovom mestu, gde je dobio podršku i odakle je krenuo u pohod na tu dužnost.

I siguran sam da Maksa ne bi blog zaboravio, kao neki koji su odavde potekli.
angie01 angie01 14:55 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Narod mu veruje.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:01 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

tyson

Predstavnici tzv. opozicionih (čitaj: ne-Miloševićevih) digitalnih medija na sastanku sa potencijalnim donatorom.

Sudeći po učesnicima, druga polovina 1990-ih.




a donator, deda Đole (Georg)?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:02 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

budjelar

Pošten je momak, neokaljan na bilo koji način, pa čak i blogovskim svađama. Narod mu veruje. A i rođeni je Beograđanin, poznaje ovaj grad, zna šta su problemi i šta je činiti. Podržala bi ga i trenutno najbrže rastuća izvozna grana ove zemlje.

Malo li je?



Alsea u NS, a Omegu u KG za gradonačelnika (ipak je i Omega naših stranica list)

maksa83 maksa83 15:07 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

I siguran sam da Maksa ne bi blog zaboravio, kao neki koji su odavde potekli.

Hvala, ali ne bih zanemarivao moj neotkriveni koruptivni potencijal - kao što već rekoh, moj integritet nije na prodaju, ali može povoljno da se iznajmi.

Mimo toga, moj izborni program bi se sveo na:

Svi građani imaju pravo i obavezu (o-ba-ve-zu) da koriste sva naša slova, a pod pretnjom oružane prisile.

Jasno mi je da sa ovim ne mogu daleko da doguram, ali to je jedino što bih iskreno pokušao da sprovedem, sve ostalo je populistička retorika i moždabidnenemoradaznači.
angie01 angie01 15:13 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Svi građani imaju pravo i obavezu (o-ba-ve-zu) da koriste sva naša slova, a pod pretnjom oružane prisile.


eto, a ja bih opet glasala za tebe:).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:16 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

maksa83
I siguran sam da Maksa ne bi blog zaboravio, kao neki koji su odavde potekli.

Hvala, ali ne bih zanemarivao moj neotkriveni koruptivni potencijal - kao što već rekoh, moj integritet nije na prodaju, ali može povoljno da se iznajmi.

Mimo toga, moj izborni program bi se sveo na:

Svi građani imaju pravo i obavezu (o-ba-ve-zu) da koriste sva naša slova, a pod pretnjom oružane prisile.

Jasno mi je da sa ovim ne mogu daleko da doguram, ali to je jedino što bih iskreno pokušao da sprovedem, sve ostalo je populistička retorika i moždabidnenemoradaznači.


Alse i ti bi bili sjajna rešenja za gradonačelnika, al' šipak, da se bira kao nekada po integritetu i kvalitetu ličnosti, a ne po podobnosti ovoj ili onoj partiji.
maksa83 maksa83 15:18 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

eto, a ja bih opet glasala za tebe:).

Sad se osećam k'o Trunpo koji je pre nekog vremena izjavio (misleći da ga niko ne sluša): "ja mogu da ubijem čoveka na ulici i moji glasači bi opet glasali za mene".
angie01 angie01 15:23 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

"ja mogu da ubijem čoveka na ulici i moji glasači bi opet glasali za mene".


pa, "narod ti veruje"-:)))))))


ps- da skines ove stetocine sto skenjavaju BGD- ladno bih promenila tastaturu i mucila se.
aureus aureus 15:24 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

angie01
Svi građani imaju pravo i obavezu (o-ba-ve-zu) da koriste sva naša slova, a pod pretnjom oružane prisile.


eto, a ja bih opet glasala za tebe:).

Максо, додај и велика слова на почетку реченице.

Морам једну занимљивост да подијелим са блогопучанством.
Малоприје сам на интернету налетио на коментар ове садржине: "Да је ово нормална земља, такви би ишли на Голи оток."
angie01 angie01 15:29 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

додај и велика слова на почетку реченице.


aj' sad, ne preterujmo.

moji komentari su barem citljivo organizovani proredima (doduse, ne destruktivnim, kao kod tase)- dok kod nekih, koji velika slova kucaju, veoma nisu- i samo ih preskocim jer me odmah oci zabole od te necitljive zamazane povrsine.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 15:50 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

maksa83
eto, a ja bih opet glasala za tebe:).

Sad se osećam k'o Trunpo koji je pre nekog vremena izjavio (misleći da ga niko ne sluša): "ja mogu da ubijem čoveka na ulici i moji glasači bi opet glasali za mene".



Kako misliš mislio da ga niko ne sluša, kada je to pompezno izajvio u sred svog Moron za Morone predsedničkog skupa - a okupljena moron masa je na to urlajući skandiarla - Tako je! (Povikaše Seljaci! ;> )

NB(M) - nego, stvarno bi mogao da se za nešo kandiduješ (makar i za Kralja!) imaš već odavno i grafički osnov za sopstveni grb ☻ šteta to ne iskoristiti
aureus aureus 15:52 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

angie01
додај и велика слова на почетку реченице.


aj' sad, ne preterujmo.

moji komentari su barem citljivo organizovani proredima

Ово је тачно.
Предлажем одређену поштеду за тебе и мало бољи третман.
Рецимо...Гулаг. Али сваке седмице по једна лијепа лубеница?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 16:05 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Zaličio je i meni odmah, ali nekako nisam siguran da bi bio pozvan na tu zakusku, makar i u to vreme. Logika kaže da bi pre bio neko iz Radio Indexa, ili neki Veranov wingman iz B92 čisto da ne ide sam (kad je već toliki svet iz Studija B bio tu).


Može i to, ali nije da nije baš mogao da bude tu - Mirina poetska kolumna (to kada je bila Krele pre Kreleta - ceterum mora da bude! ☻) na stranu ;> A i vidi se da upravo drži banku (ne verujem da bi Veran dao svom nekom čaušu da drži banku umesto njega ;> ) pa još kamera pravo na njega - znao bi on kude i kako da sedne ☻
tyson tyson 16:28 18.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

Mimo toga, moj izborni program bi se sveo na:

Svi građani imaju pravo i obavezu (o-ba-ve-zu) da koriste sva naša slova, a pod pretnjom oružane prisile.

Uključi i redne brojeve kao amandman, i imaćeš moju punu moralnu i materijalnu podršku.


marco_de.manccini marco_de.manccini 16:41 18.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

1-vo i najvaznije kvacice, povucice to i sve ostalo.
maksa83 maksa83 16:46 18.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

1-vo i najvaznije kvacice, povucice to i sve ostalo.

marco_de.manccini marco_de.manccini 16:57 18.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

Бре, неким људима не треба ни да даш власт да би се показали какви су, само наговестиш да би можда гласао за њих и, пљус, одмах "напусти интернет".
maksa83 maksa83 16:59 18.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

само наговестиш да би можда гласао за њих и, пљус


sugarbaby sugarbaby 19:45 18.08.2017

Re: Moje mišljenje


Ne pijem, ne pušim, ne drogiram se, ne kurvam se... Majku mu, moram i ja da imam neki porok!


opisa pola blogera.


emsiemsi emsiemsi 22:55 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

predatortz
Predrag Brajovic
No, ako bi se ponovo banovali oni koji ne dele stavove "Peščanika", BS i sličnih

Такви су овде, данас, у дебелој мањини.
Да нема Сркија Пајића -- мрка капа.


Da, ali upravo takvi samozvani demokrati su pokazali neviđen totalitaristički potencijal.

Ne mislim na Pajketa konkretno, ali ta komesarska struja je bila ogavna.

Ма да !
Позивање на модераторска овлаштења (не знам зашто се диван термин цензор, апсолутно разумљив, мења еуфемистичким термином модератор) са било каквим изговорима, је феноменално.
Невероватно је да појединци не увиђају тај елементарни нонсенс.
Цензура је директан опозит слободи - а само слобода изнедрава квалитет.
Према томе - живео Први Амандман.
freehand freehand 23:00 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Ма да !
Позивање на модераторска овлаштења (не знам зашто се диван термин цензор, апсолутно разумљив, мења еуфемистичким термином модератор) са било каквим изговорима, је феноменално.
Невероватно је да појединци не увиђају тај елементарни нонсенс.
Цензура је директан опозит слободи - а само слобода изнедрава квалитет.
Према томе - живео Први Амандман.

Pa bi ti u krajnjoj liniji poukidao pravila ponašanja na blogu, ukinuo moderaciju i onda uživao u beskrajnim nizovima komentara sublimiranog kvaliteta i kvintesencije mudrosti poput "Saglasan!" i "Gluposti!" između kojih bi se provlačilo psovanje vojih roditelja, na primer?
I to sve garnirano serijama, džogiranjem i receptima?
emsiemsi emsiemsi 23:01 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

budjelar
Moj predlog bi bio da se Maksa83 kandiduje za gradonačelnika, jer ima sve potrebne kvalitete za to mesto.

Pre svega ima: znanje, obrazovanje, veštine, britak um, brzo misli i ume jasno to da iskaže. Ima i izuzetnu elokvenciju.

Spreman je da kaže popu pop, bobu bob, a i Krletu šta mu pripada.

Pošten je momak, neokaljan na bilo koji način, pa čak i blogovskim svađama. Narod mu veruje. A i rođeni je Beograđanin, poznaje ovaj grad, zna šta su problemi i šta je činiti. Podržala bi ga i trenutno najbrže rastuća izvozna grana ove zemlje.

Malo li je?

To bi dalo indirektni polet ovom mestu, gde je dobio podršku i odakle je krenuo u pohod na tu dužnost.

I siguran sam da Maksa ne bi blog zaboravio, kao neki koji su odavde potekli.

Ма да, како да не !?
Заборавио би као и сви остали.
emsiemsi emsiemsi 23:04 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

maksa83
I siguran sam da Maksa ne bi blog zaboravio, kao neki koji su odavde potekli.

Hvala, ali ne bih zanemarivao moj neotkriveni koruptivni potencijal - kao što već rekoh, moj integritet nije na prodaju, ali može povoljno da se iznajmi.

Mimo toga, moj izborni program bi se sveo na:

Svi građani imaju pravo i obavezu (o-ba-ve-zu) da koriste sva naša slova, a pod pretnjom oružane prisile.

Jasno mi je da sa ovim ne mogu daleko da doguram, ali to je jedino što bih iskreno pokušao da sprovedem, sve ostalo je populistička retorika i moždabidnenemoradaznači.

Ооооо, алал вера домаћине !
Још један борац за ћирилицу.
Ако, ако.
emsiemsi emsiemsi 23:05 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

angie01
додај и велика слова на почетку реченице.


aj' sad, ne preterujmo.

moji komentari su barem citljivo organizovani proredima (doduse, ne destruktivnim, kao kod tase)- dok kod nekih, koji velika slova kucaju, veoma nisu- i samo ih preskocim jer me odmah oci zabole od te necitljive zamazane povrsine.

Читљивост и разумљивост нису синоними !
emsiemsi emsiemsi 23:09 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

freehand
Ма да !
Позивање на модераторска овлаштења (не знам зашто се диван термин цензор, апсолутно разумљив, мења еуфемистичким термином модератор) са било каквим изговорима, је феноменално.
Невероватно је да појединци не увиђају тај елементарни нонсенс.
Цензура је директан опозит слободи - а само слобода изнедрава квалитет.
Према томе - живео Први Амандман.

Pa bi ti u krajnjoj liniji poukidao pravila ponašanja na blogu, ukinuo moderaciju i onda uživao u beskrajnim nizovima komentara sublimiranog kvaliteta i kvintesencije mudrosti poput "Saglasan!" i "Gluposti!" između kojih bi se provlačilo psovanje vojih roditelja, na primer?
I to sve garnirano serijama, džogiranjem i receptima?

Ја никоме не браним да користи "сагласан" и "глупости".
То је само по неколико слова.
angie01 angie01 23:11 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

Читљивост и разумљивост нису синоними !


pa nisu- ti da citas sa razumom, ne bi ni dolazio do ovakvih ingenioznih zakljucaka iz onog sto sam napisala.
tyson tyson 23:18 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

a donator, deda Đole (Georg)?

Nema tu nikakve ekskluzivnosti; bio je jedan od glavnih finansijera, prvo preko svoje fondacije pa preko Fonda za otvoreno društvo, takoreći celokupne nestranačke alternative režimu sve do konačnog značajnijeg otvaranja američkih (i drugih) para-državnih institucija na samom kraju Miloševićeve vladavine.


aureus aureus 23:52 18.08.2017

Re: Moje mišljenje

emsiemsi

Према томе - живео Први Амандман.

Prvi Amandman?
Američki ustav?

Više i ova promocija zapadnjaštva!

Zaogrnu se ćirilicom, maksimalno maskiraju, a onda na mala vrata uvode američke vrijednosti međ' Srbe.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:38 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

tyson

Nema tu nikakve ekskluzivnosti; bio je jedan od glavnih finansijera, prvo preko svoje fondacije pa preko Fonda za otvoreno društvo, takoreći celokupne nestranačke alternative režimu sve do konačnog značajnijeg otvaranja američkih (i drugih) para-državnih institucija na samom kraju Miloševićeve vladavine.


Kako ste vi gledali na to, ljudi koji će voditi potom državu određeni period, kao na pozitivnu pojavu, ili ste imali dozu rezerve, i ako da, čime je rezervisanost bila uzrokovana?
princi princi 00:57 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Srđan Fuchs
tyson

Nema tu nikakve ekskluzivnosti; bio je jedan od glavnih finansijera, prvo preko svoje fondacije pa preko Fonda za otvoreno društvo, takoreći celokupne nestranačke alternative režimu sve do konačnog značajnijeg otvaranja američkih (i drugih) para-državnih institucija na samom kraju Miloševićeve vladavine.


Kako ste vi gledali na to, ljudi koji će voditi potom državu određeni period, kao na pozitivnu pojavu, ili ste imali dozu rezerve, i ako da, čime je rezervisanost bila uzrokovana?

Better the devil you (don't) know.
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:31 19.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara




Ћути, ту сам и добро испао колико сам нефотогеничан.

Него, ја не могу да напустим интернет данас, баш кад сам пронашао његов најчаробнији кутак, мој Шангри-Ла, читам и смирује ме. Не знам како и зашто.

За путовање у позоришту

Вечерње модели су идеални за луктеатар или странка. Већина хаљине са луковима су веома отворени и интригантне стилова. Дизајнери су развили модел са дугим таласима, посекотине и голим раменима. Лукови омогућавају да дају одела флерт.

линк -> ИЗВОР


Било шта на том сајту, Корисни савети за све прилике, је лудило:

* Све о хрчцима: како да се брину
* Аспарагус је древна култура
* Како да пронађете ногу и хипотенузу
* ...



blogovatelj blogovatelj 06:27 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

sve go patriota. jbt, kako sam bila naivna klinka.


Sada si postala naivna tetka.
zilikaka zilikaka 07:33 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Ја никоме не браним да користи "сагласан" и "глупости".
То је само по неколико слова.

Čarli, da te nema, trebalo bi te izmisliti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:15 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

princi

Better the devil you (don't) know.

S' vidi'a kod nas kalambur ča je bija?

Bibi vs. Đole
zilikaka zilikaka 11:09 19.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

Било шта на том сајту, Корисни савети за све прилике, је лудило:

* Све о хрчцима: како да се брину
* Аспарагус је древна култура
* Како да пронађете ногу и хипотенузу

Eto zašto ja volim blog. Toliko toga pametnog i korisnog ti preporuče blogodrugari.

Sad odoh da čitam. Obećava.
aureus aureus 11:53 19.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

marco_de.manccini
Бре, неким људима не треба ни да даш власт да би се показали какви су, само наговестиш да би можда гласао за њих и, пљус, одмах "напусти интернет".

Paul Kagame osvojio 98,79% glasova na predsjedničkim izborima u Ruandi, sad u avgustu. To je čak i više nego na prethodnim izborima kad je dobijao 93, odnosno 95,5%. Baš mu dobro ide.
Imao je dva protivkandidata: Philippe Mpayimana je uzeo 0,73%, a Frank Habineza 0,48%.
Izlaznost je bila 98,5%, a nevažećih listića tek 12 hiljada među 6,7 miliona birača.
I jedna novinarka je htjela da se kandiduje, ali se povukla jer je samo nekoliko dana nakon najave kandidature doživjela da njene golišave fotografije procure na internet. Šteta, šteta.

Paul: Philippe i Frank...napustite Ruandu! Narod vas ne voli.
Philippe i Frank:
tsunade tsunade 11:56 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Dosta ljudi je otislo zbog sve vise prizemnih svadja, bas onako seljackih, i zbog zatrpavanja glupavim komentarima.


čak mi ni glupi komentari ne smetaju koliko ljudi koji dolaze samo da bi se okomljavali, gurali nos u tudje živote i svadjali se na primitivnoj razini. u kakav svinjac ovo može da se pretvori videla sam par puta i na svojim blogovima i bilo je zanimljivo iskustvo al normalan čovek ipak mislim da nema vremena za taj sport.

uglavnom zbog svinjca i tog opšteg lova i ribolova, nikad se zbilja nisam primila na ovu stvar. dolazim s vremena na vreme da pročitam tekstove bukvalno dvoje, troje ljudi koji me interesuju. većina mi je tih skribomanskih bedastoća žešće dosadna a o komentarima da ne pričam.

so, kad izvučeš prosek, sve skupa, nije vredno nekog velikog utroška pažnje i vremena. ljudi su en masse idioti. i ni jedan blog nije imun na njih. i da... nekada je ružno gledati vas sa strane, zbog svog tog štrokavog veša koji razbacujete jer ste previše informacija za sve ove godine medjusobno o sebi razmenili... ali nekada je, redje priznajem, zabavno.
aureus aureus 12:04 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

tsunade

so, kad izvučeš prosek, sve skupa, nije vredno nekog velikog utroška pažnje i vremena. ljudi su en masse idioti. i ni jedan blog nije imun na njih. i da... nekada je ružno gledati vas sa strane, zbog svog tog štrokavog veša koji razbacujete jer ste previše informacija za sve ove godine medjusobno o sebi razmenili... ali nekada je, redje priznajem i zabavno.

tsunade tsunade 12:09 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

aureus

oui c'est moi
tadejus tadejus 12:21 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

tsunade
...


Meni se ne čini da je problem pojava smeća nego odsustvo dobrog sadržaja..
Nema ga dovoljno..
Da ga ima više bilo bi više i dobrih komwntara a i manje smeća..
tsunade tsunade 12:26 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

odsustvo dobrog sadržaja..


to je globalni problem čini mi se. ali ovde može, valjda svako da pronadje nekad nešto za sebe. pazi kad i ja pronalazim i, retko doduše, zbog toga ovde i dolazim.

mislim, medjutim, da mi balkanci usled nasledjenih obrazaca, teško komuniciramo bez prisustva veće količine strasti, a to onda ode u vrašku mater daleko od bilo koje teme
princi princi 12:32 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

tsunade
odsustvo dobrog sadržaja..


to je globalni problem čini mi se. ali ovde može, valjda svako da pronadje nekad nešto za sebe. pazi kad i ja pronalazim i, retko doduše, zbog toga ovde i dolazim.

mislim, medjutim, da mi balkanci usled nasledjenih obrazaca, teško komuniciramo bez prisustva veće količine strasti, a to onda ode u vrašku mater daleko od bilo koje teme

Nema to veze s Balkanom, nego sa prirodom ovog medija. Ljudi ovde ne dolaze da se informišu, prodiskutuju, razmene mišljenja, nego, pre svega, da se zajebavaju, a neki i izpromovišu. I tu onda nastaje konflikt.
tadejus tadejus 12:35 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

tsunade

mislim, medjutim, da mi balkanci usled nasledjenih obrazaca, teško komuniciramo bez prisustva veće količine strasti, a to onda ode u vrašku mater daleko od bilo koje teme


Definitivno.. I to uvijek muškarci..
tsunade tsunade 12:36 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

I to uvijek muškarci..


veruj mi, nije tako. pričam iz iskustva.
tsunade tsunade 12:38 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Nema to veze s Balkanom, nego sa prirodom ovog medija. Ljudi ovde ne dolaze da se informišu, prodiskutuju, razmene mišljenja, nego, pre svega, da se zajebavaju,


i ja mnogo volim da se zajebavam. samo što ovde ljudi vulgarnost nekad pobrkaju sa šalom
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:10 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Da, ali upravo takvi samozvani demokrati su pokazali neviđen totalitaristički potencijal.

На шта ће ти неко одговорити да је овa друга, победничка струја, показала узорну mob violence филозофију и приступ.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:17 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

tsunade
I to uvijek muškarci..


veruj mi, nije tako. pričam iz iskustva.



sjećam se i ja kada ste se propeglale, nije bilo ugodno - no, i na to treba gledati pragmatično; meni, pošto radim s ljudima, to virtuelno peglanje služi kao sparing-iskustvo posle kada se nađem u klinču sa realnim ljudskim ozlobljenostima, zlovoljama, agresivnostima: ono što ovde reagujem, posle zakočim u realnosti, ili ako prepoznam slično, reagujem oštrije u komunikaciji da prekinem u ranoj fazi razvoj lažnog, ili destruktivnog argumenta.



Milan Novković Milan Novković 13:18 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

maksa83
I siguran sam da Maksa ne bi blog zaboravio, kao neki koji su odavde potekli.

Hvala, ali ne bih zanemarivao moj neotkriveni koruptivni potencijal - kao što već rekoh, moj integritet nije na prodaju, ali može povoljno da se iznajmi.

Mimo toga, moj izborni program bi se sveo na:

Svi građani imaju pravo i obavezu (o-ba-ve-zu) da koriste sva naša slova, a pod pretnjom oružane prisile.

Jasno mi je da sa ovim ne mogu daleko da doguram, ali to je jedino što bih iskreno pokušao da sprovedem, sve ostalo je populistička retorika i moždabidnenemoradaznači.

Maksa rulz! Pričam u trećem licu pošto ne znam koji ti ego šta radi (ne znam ni kod sebe) Četir glasa za blend po tvom izboru

Moji predlozi za bolji blog:

Paragraf 1 - Nulti princip
+++++++++++++++++++++++++++++++

1. Onomad kriminalno propuštena šansa (danas pseudo-kriminalna, zbog političke korektnosti) uvek može da se ponovo pojuri - svi treba da imaju autorsku opciju. Nači *** SVI *** (italic, bold, crveno ... šiljati i prefix i sufix - ako Tasa treba da lektoriše ovu "misao" daj da se lektoriše). Ima ih suludo pametnih bez te opcije, pa da dobiju svoje bogom dano pravo da to i pokažu, pred armijom nasmejanih i dobronamernih blogera

Paraggraf 2 - Kako prodati nulti princip ne-nultim ljudima
+++++++++++++++++++++++++++++++

2. Uvesti opcije za bogatije editovanje - npr ovaj editor smo i mi davno koristili i ima puno opcija - kao što vidimo "crvena" fali u komentaru - što šarenije to bolje, svaka opcija za zamazivanje očiju drugima dobrodošla.

3. VIP pali - totalna besmislica. 2 sata i 13 minuta posla da se VIP koncept zameni biranjem šta treba na naslovnu, probrano. Pa ako se zalomi navijena urednica ili urednik eto interesantne naslovne.

4. Ova stavka meri prolazno vreme - već imamo blogove favorite. Nači, sa jako malo napora, u zavisnosti koliko imamo vremena, prelistamo šta-kako, tri minuta dnevno, i imamo naslovnu i favorite za sledećih, npr, 24xX sati.

5. Uopšte proširimo koncept raznih lista, osnovni code je već tu:

5.1 Npr napravimo višestruke liste blogera - one što bez rezerve čitam zato što uvek nešto naučim, pa one gde ej uvek dobro zezanje, pa one gde uvek bar površno pratim šta rade .... tako da, opet, u zavisnbosti od raspoloživog vremena znam gde ću i kojim redom.

5.2 Liste favorit-blogova po kategorijama i po korisnicima. Može hardkorirano, 3 sata i 15 minuta programerskog posla, ili proizvoljno, po korisniku, tipa - nauka, filozofija, zezanje, umetnost, blogo-krljanje, sexed-up blogerke i blogeri, itd. - pa šta ko voli.

6. Prolazno vreme - formidable blog - sav kreativni potencijal angažovan, personalizacija blogo-iskustva skoro pa maksimalna, svako sebi prilagodi blog, svi pametni i uzvrpoljeni pišu

Paragraf 3 - sitnice, B92 i blogeri durade sledeće
++++++++++++++++++++++++++++++++

7. Staviti paginaciju i na vrh stranice - 7 do 8 sekundi programerskog posla, zavisi od copy-paste iskustva

8. Uvesti kažnjavanje. Npr, Maksa za kaznu duradi sledeće - kaže drugovi, ja sam izmeditirao svoj potez slanja komentatora u Koventri (ekskomunikacija) pa pretumbao skriptove da rade sledeće (Firefox, iOvoOno, jedna platforma samo pošto je malo zgrešio):

8.1 Ovdeu korisnika na prvi nepročitani komentar na bilo kojoj stranici

8.2 Dodaju Sledeći nepročitani komentar dugme, prethodni, šta god, sve sa skakanjem na sledeću stranicu ako je ima, a novih komentara nema više na tekućoj. Ići u nazad po stranicama i novim komentarima je BratSestra B92 malo slupao - novi komentari se posele jedno čitanja na stranici više ne vide kako se vratimo na tu stranicu. Tu smo, onda, imali:

8.2.1 B92 duradi - dok smo na istom blogu ne briše * novo flagove po korisnicima

8.2.2 Maksa duradi, pošto je spomenuo client-side storage - tu je "problemčić samo sa "global" storage, bar nekad bio, tj kako se ide između sajtova - security risk (nije moj forte pa dosta pišem nako, odoka i napamet, pa po sećanju). Local, session, to bi trebalo da radi u "svim" browserima ne starijim od 25 godina (manje, šalim se). Sintaksa je možda različita, pa i semantika, ajd, al tu smo svi eksperti, al on može da uradi za browser po izboru, pa prebaci uradak B92 durade oni ostale browsere.

9. Uvesti neke igre i rubrike, bratte, tipa "naljutite Jinksa", "ubedite Brajovića u tri hklaka koraka", "uozbiljite Zilikaku", "isprovocirajte Nikoletinu", ...

... itd


Milan Novković Milan Novković 13:27 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

... itd

Ups, omaših desetku:

10. Ako već B92 nema resursa za slanje u istoriju 7 dana važnosti bloga problem, gde:

10.1 Je ataše za štampu rekao da je to ograničenje zbog moderiranja

10.2. A istina je, verovatno, u činjenici da im je bilo organičeno-dokučivo onomad kako da modeliranju informacije o "novim" komentarima (jes mala dev zagonetka ako su resursi ograničeni)

...pa, nači 10., IT blogeri durade analizu štakako sa "novim", na server strani, kako se ukinu ograničenja od 7 dana bloga
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:38 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

"ubedite Brajovića u tri hklaka koraka"

Изгледа чак до Лондона да важим за тврдоглавца??? Немој даље од центра, бар да периферија буде у заблуди о мојој финој природи.

Ма, блог је такав какви смо ми и несретни Б92, који се срозао. Такође, постоји читав корпус људи несклоних дијалогу и неспособних да макар мало чују другачије мишљење. Ту никакви аргументи не помажу (скоро сам био у шоку, лепо пише на приложеној тараби 5, а дотична чита 7).

Надаље, као друштво смо поларизовани, без дијалога. Потпуно смо неспособни за то. И у позицији и у опозицији. (Јутрос ме Горан Јешић на TW прогласио за СНС бота, јер сам му пристојно рекао да Комерцијална банка је далеко од стечаја, како он тврди, и за то изнео доказе, и рекао му да је неодговорно тако нешто износити. Мени његова реакција била смешна.)

Анонимност-ненонимност ништа не мења. Ја све кад би се овде потписивао као Петар Петровић било би очигледно да чланке на блогу и по новинама и књигама пише исти Предраг Брајовић Такав је део моје личности -- јаван, већ 27 година.

Сви да пишу. Свакако. Но, неко мора то и да уређује.

Пуно доброг и подстицајног овде и даље има, драгоценог, ван оног површинског-таблоидног-хистерично опозиционог или позиционог. Само од протеклих ствари: nsаrski с својим недавним блогом, Снежана са оног магичног језера, алселоне и ти противу мене поводом жемскиња ;-)

Скоро сам, глупим поводом, открио да се ово место и даље чита. По редакцијама Времена, Нина, Политике, Данаса, у Влади, у опозицији.
aureus aureus 13:50 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Predrag Brajovic

Скоро сам, глупим поводом, открио да се ово место и даље чита. По редакцијама Времена, Нина, Политике, Данаса, у Влади, у опозицији.

Наравно да се чита.
Вучић се, рецимо, доста љути кад види шта све пишем о њему.
Шта ћу му ја. Мене он још више нервира.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:57 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Наравно да се чита.

Некад си, просто, имао мање платформи за друштвену комуникацију, па је овде било сконцентрисамо далеко више "важних" појединаца -- од Радуловића преко Биљане Србљановић до Зоране Михајловић и Сержа Трифуновића. Ја, тренутно, уживам на ТWитеру, где је комуникација инцијално огрничена на 140 карактера (не можеш човека ни поштено да извређаш у 140 карактера), и где ју је лакше модерирати. (Сви су ме живи избановали!)

А и иначе сам у једној животној down, утишалој фази :)
Milan Novković Milan Novković 13:57 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Predrag Brajovic

Пуно доброг и подстицајног овде и даље има, драгоценог, ван оног површинског-таблоидног-хистерично опозиционог или позиционог. Само од протеклих ствари: nsаrski с својим недавним блогом, Снежана са оног магичног језера, алселоне и ти противу мене поводом жемскиња ;-)

Pa to, Alse kolovođa, morali bi mi ostali da pazimo

Btw - blog bi trebao više da piše o hrani, a sve žene prvo, da poravnamo tu rodnu ravnotežu, pa muškarci sa nekim sitnim faznim kašnjenjem, da pročitamo trilogiju, pogodi koju (ja sam ponosni vlasnik pročitanih 40% prve kjnige, posle 30 godina opet u SciFi literaturi - film mi pomalo polupao lončiće ?!

Odoh do komšije mesara, jeste genije i baš nam se posrećilo, ostavio nam 3Kg ionkao fenomenalnog RibEye mesa još dodatnih mesecipo, oko 70 dana sve ukupno, pa evo geek-squad ovde, imam gajbu samo za mene i kolegos razne, mlađa ćerka i budući zet navrate ponekad posle ponoći, se organizuje da roštilja večeras - Ginis-pivo, sitan-senf ....itd otkida kao marinada na rošilju, uz dobro meso - u kuhinji može i samo so i biber++, al na roštilju smo našli novog zlatnog medaljistu

B92 duradi - da organizuje roštiljanje za blogere, o svom trošku
angie01 angie01 14:12 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

B92 duradi - da organizuje roštiljanje za blogere, o svom trošku


pa jedino je Restak organizovao zuraju za blogere, kao sto je i red od kuce pod cijim imenom ljudi pisu i promovisu je- sve ostalo su blogeri sami,...ni za desetogodisnjicu, sto nije mali broj i svakako je uspeh svih zajedno, niko iz kuce se nije ni oglasio, a kamo li neko cascavanje,...ono barem, cestitam, hvala...
aureus aureus 14:15 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Predrag Brajovic
(Сви су ме живи избановали!)

Nadam se da si preživio kod ekonomiste od ugleda, Milanovića.

Vesna Pešić na tviteru (prije sat vremena):
Slucajno sam Baljka blokirla. Isla sam redom sa blokom, pa mi se on promakao. Odblokiracu ga.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:34 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Nadam se da si preživio kod ekonomiste od ugleda, Milanovića.

Наравно. Ја нисам баш склон тешким речима. Узгред, мој jе TW налог вероватно 70% састављен од несрпских аутора, који махом пишу на енглеском. Сјајне типове сам открио, нађеш своје anchor man из појединих области и свашта можеш да сазнаш даље и откријеш нове ауторе.

Ја Весну Пешић не могу да узимам заозбиљно. Та српска TW заједница је једно пречесто хистерично, самообмањивачко друштво, на махове ван икаквог стварног додира са светом. Њима се чини да о њему нешто знају, а не знају ништа, или - јако мало и погрешно, па од тога даље граде исту такву слику, оскудну и накарадну.

Могу да ти се похвалим, избановали су ме, српски TW, са свих позиција политичког спектра. Са свих. А да притом нисам користио ниједну ружну реч. Н-и-ј-е-д-н-у. (Било је ту сјајних згода: ухвате ме СНСовци да сам опседнут Вучићем те да га прогоним, а ја им подастрем моје текстове, у којима га хвалим због појединих потеза. Збунили се, сироти. Шта сад?!)

Да поновим: ми смо дубоко подељено недијалошко, клановски ратоборно друштво. Скуп појединаца распоређених у интересне и идеолошке групе, а не макар мало компактна заједница.
Milan Novković Milan Novković 14:37 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

angie01
B92 duradi - da organizuje roštiljanje za blogere, o svom trošku


pa jedino je Restak organizovao zuraju za blogere, kao sto je i red od kuce pod cijim imenom ljudi pisu i promovisu je- sve ostalo su blogeri sami,...ni za desetogodisnjicu, sto nije mali broj i svakako je uspeh svih zajedno, niko iz kuce se nije ni oglasio, a kamo li neko cascavanje,...ono barem, cestitam, hvala...

Restak rulz, isto, taj čovek je ultrakreativan 24x7!
maksa83 maksa83 14:39 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Скоро сам, глупим поводом, открио да се ово место и даље чита. По редакцијама Времена, Нина, Политике, Данаса, у Влади, у опозицији.

Pa to objašnjava sve - stanje u medijima, a-muharike Vladu, dezorijentisanu Opoziciju...

freehand freehand 14:40 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

у којима га хвалим због појединих потеза. Збунили се, сироти. Шта сад?!)

I mene si zbunio.
Сјајне типове сам открио, нађеш своје anchor man из појединих области и свашта можеш да сазнаш даље и откријеш нове ауторе.

Dabre, kako beše onaj čuveni ekonomista što si se na njega onomad pozivao?
tsunade tsunade 14:41 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

B92 duradi - da organizuje roštiljanje za blogere, o svom trošku


a zašto? da se bolje upoznamo da bismo se kvalitetnije vredjali i pljuvali?
maksa83 maksa83 14:45 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Та српска TW заједница је једно пречесто хистерично, самообмањивачко друштво, на махове ван икаквог стварног додира са светом.

Slobodni precrtaj ovo srpska i rečenica će ostati tačna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:50 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Dabre, kako beše onaj čuveni ekonomista što si se na njega onomad pozivao?

Подсети ме који, а хвалио сам Милорада Илића (бусолазаСрбију), који је пре QE предлагао сличну ствар на нивоу Србије, потом Пола Кругмена са његовим темељац-радом да излазак из кризе не може се остварити штедњом, надаље Јелену Жарковић Ракић, која је писала о српском GINIју, те Бранка Малановића као економисту неједнакости и глобализације... Итд. итсл, ко ће знати на кога мислиш?
I mene si zbunio.

Види ово:



Srbski predsednik Aleksandar Vučić je ponudil srbsko državljanstvo družini mladega afganistanskega begunca, ki je zaradi svojega umetniškega talenta dobil vzdevek "mali Picasso", so danes sporočili iz urada predsednika.

Намерно сам донео чланак на словеначком... о томе да је Вучић дао држављанство малом избеглици. Тај став је сјајан. И порука која је њиме послата.
tsunade tsunade 14:55 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

о томе да је Вучић дао држављанство малом избеглици. Тај став је сјајан. И порука која је њиме послата.


ko je ikad rekao da vučić ne radi dobro marketing. pa samo to i radi.
Milan Novković Milan Novković 14:56 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

maksa83
Та српска TW заједница је једно пречесто хистерично, самообмањивачко друштво, на махове ван икаквог стварног додира са светом.

Slobodni precrtaj ovo srpska i rečenica će ostati tačna.

Esencija pomerenosti u neočekivano-komotnom virtuelnom svetu, kod velikog broja ljudi, koja kombinuje i više od maksimuma, uz minimalne resurse:

- Vidi ruke

- Ja

- Nemoj da ti dođem tamo

- Zbunjenog Travoltu sa ne-benignim "pristupom" situacionalnosti

- Zloćko-u-meni (gestapo gen)

- ...

Ajd smisli "pametniju" alatku, ako si car
sugarbaby sugarbaby 14:56 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Restak rulz, isto, taj čovek je ultrakreativan 24x7!


freehand freehand 14:57 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Подсети ме који, а хвалио сам Милорада Илића (бусолазаСрбију), који је пре QE предлагао сличну ствар на нивоу Србије

E taj, vidiš da znaš?
Намерно сам донео чланак на словеначком... о томе да је Вучић дао држављанство малом избеглици. Тај став је сјајан. И порука која је њиме послата.

Šta reći a ne znati slovenščino?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:58 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

Slobodni precrtaj ovo srpska i rečenica će ostati tačna.

Па имаш енклаве људи који су спојени неким заједничким интересовањима, па су супердруперовооно... А иначе си у праву. Кад неселективно приступиш TWу, добићеш исту слику. Такође, оно што је овде на блогу демонстрирано у доба "страховладе" ЛеДеПеа и БС видео сам, недавно, у британској main strеam акадeмској заједници и њеном јавном наступу у медијима -- безочне лажи, подметања, ограниченост, фалсификати.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:20 19.08.2017

Re: Moje mišljenje

B92 duradi - da organizuje roštiljanje za blogere, o svom trošku



ma kakav b92, al' možemo kod mene na obroncima fruške u vikendaji, minus dva blogera, nažalost, prema kojima sam bespovratno izgubio strpljenje i dobru narav.
freehand freehand 16:31 19.08.2017

Re: doćeralo cara do duvara

* Све о хрчцима: како да се брину

Tako je naš Bole nekad davno na ulaznicama za čitav razred ručno ispravio slovnu grešku u naslovu predstave na "Siroti mali hrčCi"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana